[iOS/Android] Clash Royale

Pagina: 1 ... 14 ... 25 Laatste
Acties:

• thedon46
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 29-09 13:28
Nieuw toernooi!

Naam: misser toernooi
Ww: kaaskoek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 10-10 00:00

MeltedForest

Lenny-t

Top, heb 't gelijk even doorgegeven :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 13:32
Thanks the Don, Ik heb het ook doorgegeven.

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:38
tweakers2 ook geinformeerd.

Ff wachten tot 18.00 voor collecteren huidige toernooi. Dan kom ik er zeker bij om te strijden in de subtop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andoza
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 04-10 21:27
Nieuw toernooi vanaf 19:00

Naam: sosa nl
Ww: 1232
Tag: #2LGPP2R

[ Voor 17% gewijzigd door Andoza op 19-09-2016 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JiePie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 01-06-2022
Wordt wel lastig om nu georganiseerde, grotere toernooien te maken sinds de nieuwe patch.
Nu hebben ze allemaal een max levensduur van 3 uur.
Dat wordt dus per toeval er eentje tegenkomen en mee doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Ik vind geen enkel toernooi meer, dacht dat het een bug was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 20:32
MeltedForest schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:43:
Ik vind geen enkel toernooi meer, dacht dat het een bug was :P
Toernooien functie is volgens mij gewoon kapot. Vind ook niets en als ik er eentje host joined er ook niemand....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennisvalk
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 09-10 12:50
Gisteren zag ik ook geen toernooien, daarna een zoekopdracht (willekeurig gegeven, random wat veelgebruikte woorden) en kreeg direct een lijstje terug en kon zelfs direct een toernooi joinen om dat nu wel plek was ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-10 12:06
Iemand anders die bonusbundel toevallig ook gekocht? Ik kreeg voor een tientje een icewizard, 100k gold en 1200 gems. Eerste keer dat ik geld in deze game stop, maar vond het wel aantrekkelijk. Ik zit overigens in de koninklijke arena (8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dames en heren, er komen morgenavond een aantal plaatsen vrij in tweakers2 - #GORL09 (top 100 van NL en supergezellig) vanwege inactiviteit. Alle tweakers met meer dan 1000 cups zijn van harte welkom, met als enige verdere voorwaarde dat je 30 donaties per seizoen (twee weken) doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Toernooi:

Misser sippi

Ww: misser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:26
Nostordici schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 21:06:
Iemand anders die bonusbundel toevallig ook gekocht? Ik kreeg voor een tientje een icewizard, 100k gold en 1200 gems. Eerste keer dat ik geld in deze game stop, maar vond het wel aantrekkelijk. Ik zit overigens in de koninklijke arena (8).
10K gold volgens mij, als het 100K was had ik het ook wel gekocht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nostordici
stefanass schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 21:49:
[...]

10K gold volgens mij, als het 100K was had ik het ook wel gekocht ;)
Het is vanaf arena 8 echt 100k gold. Hoe hoger je arena, hoe beter je reward, ik ben nu wel nieuwsgierig wat een arena 9 speler krijgt. Iemand ervaringen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wel duidelijk is dat ze het aantrekkelijker willen maken voor F2P-spelers om geld te investeren in de game. Voorheen was het vrij zinloos om er geld in te steken, behalve als je bereid was om veel te investeren. Met dit soort aanbiedingen is het ook voor meer casual spelers interessant.

Ik zie mezelf overigens nog steeds geen geld aan dit spel uitgeven, maar ik denk wel dat de kassa rinkelt bij Supercell :P

Over die nieuwe toernooiopzet: -O-

• thedon46
Nostordici schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 22:41:
[...]

Het is vanaf arena 8 echt 100k gold. Hoe hoger je arena, hoe beter je reward, ik ben nu wel nieuwsgierig wat een arena 9 speler krijgt. Iemand ervaringen? :)
Ja,

Ik kreeg een legendary chest, 1200 gems en 100'000 gold voor €9,99 in arena 9

• Tukk
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-10 14:23

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Nostordici schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 22:41:
[...]

No way.

Ik had een SMC, 1200 gems en 10k gold in Arena 8.
De mensen met 100k gold hadden, zover ik begrijp een Magical Chest (geen super)

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

• Saryon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 27-06-2022

Saryon

Xienix

Ik zit in legendary arena en kreeg een legendary chest, 100k gold en 1200 gems voor 9,99 euro. Is voor iedereen in legendary gelijk begreep ik.

Deliriant isti Romani.

• Nostordici
Tukk schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:41:
[...]

No way.

Ik had een SMC, 1200 gems en 10k gold in Arena 8.
De mensen met 100k gold hadden, zover ik begrijp een Magical Chest (geen super)
Toch een kleine kanttekening, blijkbaar had ik geluk, want de bonus die ik kreeg was juist voor arena 9. Arena 9 heb ik ooit gehaald, misschien dat ik daarom er toch gebruik van mocht maken, zelfs nu ik in arena 8 zit. Vandaag kreeg ik een epische kist van arena 8, met tien epics voor 10k gold :)

• SPOXYWOXY
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09-10 20:32
Probleem met de toernooien is opgelost :)

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Helaas was die speciale aanbieding vandaag weer weg :( Gisteren zitten twijfelen of ik het wel zou doen. Maar 1200 gems en 100k gold had ik wel heel erg goed kunnen gebruiken. En 10 euro investeren is niet zo'n probleem.

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

The_Ghost16 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:46:
Helaas was die speciale aanbieding vandaag weer weg :( Gisteren zitten twijfelen of ik het wel zou doen. Maar 1200 gems en 100k gold had ik wel heel erg goed kunnen gebruiken. En 10 euro investeren is niet zo'n probleem.
Er stond gewoon een countdown bij hoor.. volgende keer beter kijken :)
Of misschien komt ie nog eens terug..

Verwijderd

Ik heb die speciale aanbieding ook gepakt. heerlijk dat ik alles kan upgraden zonder weken te sparen :D

• The_Ghost16
MeltedForest schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:15:
[...]

Er stond gewoon een countdown bij hoor.. volgende keer beter kijken :)
Of misschien komt ie nog eens terug..
|:( |:( Die heb ik niet gezien 8)7

• Sleehond
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:48
Ik zat/zit ook in Arena 8 maar kreeg ook 10k gold aanbieding en niet 100k.
Bij 100k had ik denk ik gekocht, want dan kan je 1x heel flink je deck upgraden, wel interessant.
Een keer 10 euro investeren is niet zo erg, en kan je toch even een hele sterke klap vooruit maken.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 21:23:
Dames en heren, er komen morgenavond een aantal plaatsen vrij in tweakers2 - #GORL09 (top 100 van NL en supergezellig) vanwege inactiviteit. Alle tweakers met meer dan 1000 cups zijn van harte welkom, met als enige verdere voorwaarde dat je 30 donaties per seizoen (twee weken) doet.
Er zijn inmiddels 10 plekken vrij }:O

• redbullet
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 26-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 19:42:
[...]

Er zijn inmiddels 10 plekken vrij }:O
terwijl MiSSeR bijna vol zit :p

• The_Ghost16
Vandaag weer een nieuwe aanbieding :) 100 mega minion kaarten voor 150 gems. Op zich wel een redelijke deal. Zeker als je gebruik hebt gemaakt van de vorige aanbieding met 1200 gems.

Ik kan me zelf nog steeds wel voor mijn kop slaan dat ik niet meteen die 10 euro heb uitgegeven :(

• redbullet
vandaag legendary chest, 100k gold en 1200 gems als aanbieding en de 100 mega minion voor 150 gems ... beide maar gekocht :')

sparky erbij, de enige legendary die ik mis is the log

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:26
redbullet schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:23:
vandaag legendary chest, 100k gold en 1200 gems als aanbieding en de 100 mega minion voor 150 gems ... beide maar gekocht :')

sparky erbij, de enige legendary die ik mis is the log
Ik kreeg deze aanbieding ook vandaag :) 100k gold / 1200 gems is wel erg interessant als aanbieding!

Ook maar aangeschaft, kan ik tenminste wat nuttige kaartjes kopen als ze in de shop staan

[ Voor 18% gewijzigd door stefanass op 22-09-2016 10:51 ]

• Ruudgo
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01-09 07:29
Lekkere chest slots zo:

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/5AtUgDGRzjfZPCDihY9j6hxANnNZ3LekTwA_b_2Md2WveYEribkZVHJnrKcRXwejZwSHo3bl7trHIEE=w1366-h643-rw

SMC is ongeveer 2 weken oud (wacht tot inferno dragon), MC is kleine week oud, legendary chest en epic chest droppen zojuist na elkaar _/-\o_

Speel overigens F2P op 9.99 van de legendary arena value pack na.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Ruudgo schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:05:
Lekkere chest slots zo:

[afbeelding]

SMC is ongeveer 2 weken oud (wacht tot inferno dragon), MC is kleine week oud, legendary chest en epic chest droppen zojuist na elkaar _/-\o_

Speel overigens F2P op 9.99 van de legendary arena value pack na.
Ziet er wel gaaf uit al die kisten *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:22
Als er nog mensen een gezellig clan zoeken, in tweakers.net zijn er nog 12 plekjes vrij :)
Als je even je tweakers nick in de aanmelding zet wordt je zo geaccepteerd mits je 1400 trophies hebt.

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
Zaterdag kreeg ik weer de aanbieding om voor 9,99 een 'arena 8 starterpack' te kopen. Nu toch maar gedaan met 100k gold 1200 gems en een magical chest.

Uit die chest kwam ook gelijk mijn eerste legendary: Princess
Later op zaterdag kreeg ik gelijk mijn 2e legendary: Sparky uit een free chest :D

Oftewel een goed weekend. Heb nu alweer de volgende aanbieding staan. Namelijk een Epic Chest, hier zitten 10 epics in en kost 10k. Op zich interessant alleen gebruik ik momenteel geen epics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Royy90 schreef op zondag 25 september 2016 @ 22:42:
Als er nog mensen een gezellig clan zoeken, in tweakers.net zijn er nog 12 plekjes vrij :)
Als je even je tweakers nick in de aanmelding zet wordt je zo geaccepteerd mits je 1400 trophies hebt.
d:)b

Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

In de chat zijn wij tot de conclusie gekomen dat facebook-'vrienden' van je tegenstander mee kunnen kijken tijdens het gevecht.

Aangezien ik niet op facebook zit, wie van jullie heeft dit al eens gedaan? Zie je dan IRL ook de hoeveelheid elixer en deck van beide spelers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Tukk schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:55:
In de chat zijn wij tot de conclusie gekomen dat facebook-'vrienden' van je tegenstander mee kunnen kijken tijdens het gevecht.

Aangezien ik niet op facebook zit, wie van jullie heeft dit al eens gedaan? Zie je dan IRL ook de hoeveelheid elixer en deck van beide spelers?
Niet via facebook. Wel via Gamecenter. Hetzelfde principe. Ja je kan elkaars kaarten en elixer zien :)

PSN Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 08-10 14:58

IdieEasy

Death comes swiflty.. for me

Zojuist uitgevonden waarom het zo lang duurde voordat ik een SMC (super magical chest) kreeg:

Toen het spel begon was er een chest cycle voor de SMC van 1000. Een pity timer ; als je op de 999 nog niet een SMC had gekregen kreeg je hem gegarandeerd, echter vond Supercell dit teveel en hebben ze dit terug gezet naar 500. Op dat moment zijn ALLE counters voor de SMC's gereset, ongeacht of je hem al gekregen had of niet.

De epic en legendary chest lijken op dezelfde cycle te zitten, of in ieder geval ook in een cycle van 500 chests.
https://www.reddit.com/r/..._decompiled_what_i_found/

De specials (SMC, epic en legendary) vervangen de chests uit je normale cycle. Het kan dus gebeuren dat je daardoor een magical/giant chest mist.

En nog een laatste video, voor de Sparky haters (ja, ik ben er ook eentje....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zap > sparky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Royy90 schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:05:
[...]

Niet via facebook. Wel via Gamecenter. Hetzelfde principe. Ja je kan elkaars kaarten en elixer zien :)
Vandaar dat ik verlies als iemand van de tegenstander meekijkt...
Die weet precies hoeveel elixer je hebt en wanneer die kan aanvallen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

thedon46 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:26:
[...]

Vandaar dat ik verlies als iemand van de tegenstander meekijkt...
Die weet precies hoeveel elixer je hebt en wanneer die kan aanvallen...
iemand in de chat opperde dat er een 5s vertraging in het meekijken zit.
Ik heb nog geen bron kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Tukk schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:29:
[...]

Ook als dat zo is, zie je nog wel de kaartvolgorde die de tegenstander heeft. En dus heeft dat voordeel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Tukk schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:29:
[...]

https://www.reddit.com/r/...ss_live_spectating_abuse/

Ze weten het, en ze gaan het fixen. Waarom ze het niet meteen disablen beats me... Maar ze zijn er in ieder geval mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

IdieEasy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:41:
[...]

https://www.reddit.com/r/...ss_live_spectating_abuse/

Ze weten het, en ze gaan het fixen. Waarom ze het niet meteen disablen beats me... Maar ze zijn er in ieder geval mee bezig.
Als iets niet logisch lijkt, dan heeft het met geld te maken.

Vermoed dat ze belangen hebben bij de vriendlijst, contracten met een ander bedrijf o.i.d.

• Pater
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-10 16:15

Pater

Terry Tate

Van het weekend viel het me op dat iemand anders op mijn account zat. Raar, want ik heb geen kinderen/huisgenoten/familieleden/partners die het gedaan zou kunnen hebben.

Leek ook alsof er een bot op mijn account zat, een aantal chest waren met gems geopend en potjes met mijn account gespeeld. Op aanraden van enkele leden van tweakers.net een ticket ingediend. Ze vroegen echt van alles op, of ik mijn iTunes aankoopgeschiedenis kon delen, wanneer ik begonnen was met spelen, in welke steden ik inlogde, etc. Alles aangeleverd, start ik vandaag het spel op:

Afbeeldingslocatie: https://cdn.pbrd.co/images/8jmOLqnvj.png

Greeeeeaaaatttt.... :F

Anyway, ik ben er dus een paar dagen niet. ;w

If we are all God's children, what makes Jesus so special?

Battle.net tag

• IdieEasy

IdieEasy

Pater schreef op woensdag 28 september 2016 @ 01:35:
Van het weekend viel het me op dat iemand anders op mijn account zat. Raar, want ik heb geen kinderen/huisgenoten/familieleden/partners die het gedaan zou kunnen hebben.

Leek ook alsof er een bot op mijn account zat, een aantal chest waren met gems geopend en potjes met mijn account gespeeld. Op aanraden van enkele leden van tweakers2 een ticket ingediend. Ze vroegen echt van alles op, of ik mijn iTunes aankoopgeschiedenis kon delen, wanneer ik begonnen was met spelen, in welke steden ik inlogde, etc. Alles aangeleverd, start ik vandaag het spel op:

[afbeelding]

Greeeeeaaaatttt.... :F

Anyway, ik ben er dus een paar dagen niet. ;w
Oef, Was bij ons in de clan (tweakers.net) ook iemand die dat had gehad/was opgevallen. Even gaan waarschuwen... Alleen weet ik niet wat nou verstandig is om te doen... Negeren of wel melden.

Hoop dat het in ieder geval allemaal is opgelost en dit het "ergste" was wat er gebeurt.

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-10 18:37

Mystikal

It never hurts to help!

Ik zit al 4 weken in arena 6 en kom nooit boven de 1950 punten. Iemand die wat tips kan geven welk deck ik zou moeten gebruiken om eens door te stoten?

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thedon46
Mystikal schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:39:
Ik zit al 4 weken in arena 6 en kom nooit boven de 1950 punten. Iemand die wat tips kan geven welk deck ik zou moeten gebruiken om eens door te stoten?
Het deck waar jij de hoogste levels van hebt, en het deck wat jij leuk vind om te spelen.
Maar kijk vooral eens veel Youtube filmpjes over strategie.

Strategie van Orange juice

[url=''https://www.youtube.com/channel/UC13Wn-IuMV4i78-bk3A7dzg'']Streamer: The Rum Ham[/url]
En kijk zeker zijn f2p filmpjes

Toernooi: Super magical cup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualite
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09-10 09:31
Mystikal schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:39:
Welk deck speel je nu? Dan kan ik je gerichter tips geven. Ben zelf net level 10 geworden en heb 3747 trofeeen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

virtualite schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:20:
[...]

Welk deck speel je nu? Dan kan ik je gerichter tips geven. Ben zelf net level 10 geworden en heb 3747 trofeeen
Musketier 5, reus 5, boogschutter 7, heks 2, Zapp 7, speerkobolden 7, barbarenhut 5, bommengooier 8

[ Voor 55% gewijzigd door Mystikal op 30-09-2016 14:43 ]

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bntjah
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-10 10:26
IdieEasy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:04:
...
De epic en legendary chest lijken op dezelfde cycle te zitten, of in ieder geval ook in een cycle van 500 chests.
...
Zonet Legendary Chest en direct erna Epic Chest gekregen...
Ben benieuwd wat daar uitkomt :9~

K49 '17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thedon46
Mystikal schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:42:
[...]

Musketier 5, reus 5, boogschutter 7, heks 2, Zapp 7, speerkobolden 7, barbarenhut 5, bommengooier 8
Je reus is eigenlijk te laag.
Daarnaast is barbaren hut niet een erg goede kaart, je kan die beter wisselen voor een defence als een kanon of een inferno toren

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• virtualite
Mystikal schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:42:
[...]

Heks vervangen voor valkyrie, speerkobolden voor arrows, barbarenhut voor minions... zo speel ik mijn giant deck ook.. Je reus is niet perse te laag, maar zou die wel upgraden.

Ik ben met commons 9 rares 7 tot 3200 ongeveer gekomen.

Valkyrie is een support/defense kaart in de speelstijl die je moet gaan spelen. Die bewaar je ten alle tijden om tussen barbarians en alle ranged units te plaatsen zoals heks, musketeer etc. Ook voor verdedigen van hogriders, miner en low level troepen erg effectief. Verder als noodoplossing voor mini pekka, prince en dark prince onder je toren.

Giant gaat voorop als tank. In een push plaats je alles achter hem. Pas wel op voor de valkyrie als tegenstander hem heeft. Dat is het einde van je ranged troepen

Bomber op kleine afstand van je reus voor de barbarians en andere kleine troepen zoals goblins en skeletons

Arrows voor Minions en Minions hordes. Ook tegen princess inzetbaar, maar oas dan wel op voor de minions.

Minions kan je in geval van inferno net voor je reus droppen zodat deze eerst daarop focust. Minions zijn zwak qua defens maar doen erg veel damage aan tanks.

Zap kan je gebruiken voor diverse dingen. Hij reset de timer van een inferno, hog rider en die nieuwe draak. Ook kan je speargoblins killen en goblins van gelijke levels. Minions kan je er ook mee killen als je zap 2 levels hoger is.

Alle andere troepen gebruik je voor alles. Verdedigen, pad vrijmaken voor je reus, met je reus als schild.

Het vergt wat oefening maar met het juiste strijdplan kan je erg ver komen met dit deck.

Je zwakke punten zullen zijn goed geplaatste vuurballen/poisson, PEKKA en 3 musketeers. Hier kan je wel van winnen maar ik zelf probeer dan safe te spelen.

Ben benieuwd wat je er van vindt. Geef het een kans als je kaarten toereikend zijn. Commons op level 8 is een goede start in combi met je rares op level 5. Daar zou je zeker de 2800 mee kunnen halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virtualite
Ik heb zelf ook even een vraagje. Ik ben opzoek naar de leider/coleider van de hoogste tweakers clan. Ook naar mensen die mij in contact kunnen brengen met (co-)leaders van Nederlandse top 25 clans. Ik ben nog opzoek naar 3 teams die willen meedoen aan een Nederlandse competitie. Ik heb al 4 NL topclans gevonden die willen deelnemen. Details hierover bespreek ik liever persoonlijk met deze mensen.

Andere clans mogen zich aanmelden voor seizoen 2. Het is de bedoeling om meerdere competities te creëeren met promotie/degradatie systeem. Voorwaarden is dat de clan minimaal 20.000 trofeeën heeft. Aanmelden kan via onderstaande manieren. PM of KIK.

Ook mede tweakers die willen meedenken over mijn laatste zorgpuntjes m.b.t. streamen, grafische vormgeving zijn welkom. Ik hoor graag jullie mening hierover hoe dit aan te pakken op een professionele manier.

Ik hoop snel wat te horen via een PM. Mag ook via KIK, daar heet ik DMLCR

[ Voor 33% gewijzigd door virtualite op 30-09-2016 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Tweakers.net heeft weer een toernooi, om kwart over elf vandaag start deze.

Pwd harry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Tukk schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 09:47:
Tweakers.net heeft weer een toernooi, om kwart over elf vandaag start deze.

Pwd harry
*O*

Ik denk overigens dat je voor de mensen die niet in Tweakers.net zitten, maar in de andere Tweakers-clans, even het ID door moet geven. Anders zien ze het toernooi niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
Toernooi aangemaakt, begint kwart over twee

Naam: tweakers
Password: tweakers.net
Toernooi ID : #82GVUCC

[ Voor 0% gewijzigd door evleerdam op 02-10-2016 12:51 . Reden: ID klopte niet, aangepast nu ]

It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

evleerdam schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:19:
Toernooi aangemaakt, begint kwart over twee

Naam: tweakers
Password: tweakers.net
Toernooi ID : #82VUCC
Weet je zeker dat het ID klopt? Ik kan hem niet vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evleerdam
RoD schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:36:
[...]

Weet je zeker dat het ID klopt? Ik kan hem niet vinden namelijk.
Oops, net iets anders.

#82GVUCC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

evleerdam schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:38:
[...]

Oops, net iets anders.

#82GVUCC
Nu zit ik er in :) *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

RoD schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 10:23:
[...]

*O*

Ik denk overigens dat je voor de mensen die niet in Tweakers.net zitten, maar in de andere Tweakers-clans, even het ID door moet geven. Anders zien ze het toernooi niet :)
Ik heb vandaag nog meegedaan aan het tweakers toernooi zonder het ID te gebruiken.

[ Voor 3% gewijzigd door Tukk op 02-10-2016 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Tukk schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 19:56:
[...]

Ik heb vandaag nog meegedaan aan het tweakers toernooi zonder het ID te gebruiken.
Hij is alleen direct zichtbaar voor de mensen uit de eigen clan, en je kan natuurlijk gewoon zoeken op tweakers. Als dat als naam gebruikt wordt dan vindt je hem zo.

Volgens mij kan je niet joinen als je nog een tournament kist hebt staan, of nog geen level 8 bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleehond
  • Laatst online: 16:48
Morgenochtend legendarische kist openen en vervolgens epische kist aanzetten....

Ben benieuwd :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heb me ook aangemeld voor de 2e GoT clan: Planespotter en ingame heet ik Daan :)

Leuk spelletje dit!

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redbullet
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4DIfL4Gm.png
klik voor groot

Een hoop princesses gespawned :D
achteraf pas achter gekomen dat rage spel op je elixer pompen het aantal princesses positief kan beinvloeden. Dus de volgende keer meer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

redbullet schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:45:
[afbeelding]
klik voor groot

Een hoop princesses gespawned :D
achteraf pas achter gekomen dat rage spel op je elixer pompen het aantal princesses positief kan beinvloeden. Dus de volgende keer meer :D
Hahaha, Mooi dat soort friendlies. En aardig van hem dat hij zijn poision er niet op gooide })

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• redbullet
IdieEasy schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:11:
[...]

Hahaha, Mooi dat soort friendlies. En aardig van hem dat hij zijn poision er niet op gooide })
Ik denk ook stiekem dat MiSSeR een hele mooi clan is :p
Sommige mensen zie je komen en gaan en andere merk je dat ze die-hards zijn.
Bij de "speciale" kisten (giant, magical, etc) wordt de inhoud ook vaak gedeeld via hangouts met screenshots.
Toch leuk om te zien wat iedereen zo krijgt.

De clanleader wou wel een the log erop gooien :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redbullet
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/dznTCHgZbzVMv5B7aZYab9K0/full.png

MiSSeR power :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Pffft, in 2 dagen 100k gold uitgegeven. 2 legendaries gekocht die ik graag wilde hebben, en level 11 skeletons.... Nou weer flink door sparen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickko
  • Laatst online: 08-10 13:25
virtualite schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 22:32:
Ik heb zelf ook even een vraagje. Ik ben opzoek naar de leider/coleider van de hoogste tweakers clan. Ook naar mensen die mij in contact kunnen brengen met (co-)leaders van Nederlandse top 25 clans. Ik ben nog opzoek naar 3 teams die willen meedoen aan een Nederlandse competitie. Ik heb al 4 NL topclans gevonden die willen deelnemen. Details hierover bespreek ik liever persoonlijk met deze mensen.

Andere clans mogen zich aanmelden voor seizoen 2. Het is de bedoeling om meerdere competities te creëeren met promotie/degradatie systeem. Voorwaarden is dat de clan minimaal 20.000 trofeeën heeft. Aanmelden kan via onderstaande manieren. PM of KIK.

Ook mede tweakers die willen meedenken over mijn laatste zorgpuntjes m.b.t. streamen, grafische vormgeving zijn welkom. Ik hoor graag jullie mening hierover hoe dit aan te pakken op een professionele manier.

Ik hoop snel wat te horen via een PM. Mag ook via KIK, daar heet ik DMLCR
Hoi. Ik ben Co van Dirty Old Dutch. En hebben op dit moment +/- 27000 bekers. En lijkt me leuk om meeste doen. Mijn ingamenaam is Dirty Old Veugd.

Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• p2w
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 10-12-2024

p2w

Mijn deck is momenteel:
horde gunsteling lvl 12
inferno toren lvl 7
musketier lvl 7
reus lvl 7 (momenteel halverwege voor lvl 8)
tovenaar lvl 7
speerkobolden lvl 10
arrows lvl 10
kobolden ton lvl 3

Maar ik blijf hangen tussen de 2600 en 2950. Iemand tips om iets te verbeteren om boven de 3000 te komen?

Heb nog steeds geen legendaries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-10 17:24

World Citizen

FreeReef.nl

Ik heb jullie toegevoegd aan de Tweakers Game Clan database :)

Het grote Tweakers.net Game Clan Topic!

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
Speciaal voor de mensen die gek worden van Giant + Poison combo:
https://clashroyale.com/b...ance-changes-coming-10-20
YouTube: GIANT / POISON NERF & MORE NEWS in Clash Royale
Giant: Hitpoints decreased by 5%

Our previous Giant change didn't pull enough power from him, especially from where it matters, so this additional tweak (in conjunction with the Poison change below) should put him in a better place overall. The change is relatively small because our aim is to reduce the strength of Giant + Poison, but not remove it as a viable combo.

Poison: Will no longer slow movement and attack speed

Thematically Poison's "thing" is damage over time, so we questioned whether it also needs to slow? Answer: no. This change will make Poison's functionality clearer and reduce its ability to control an area for 10 seconds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royy90
Zojuist voor het eerst ook Legendary Arena bereikt.

Voor de geïnteresseerden, gedaan met het volgende deck:
- Ice Wizard(1)
- Elixer Collector(7)
- Barbarians(11)
- Bomber(11)
- Minion Horde(10)
- Arrows(11)
- Musketeer(8)
- Poisen(4)

Uiteraard direct arena 9 pack gekocht waar een princess in zat :)

PSN Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Damn you, die princess zit ik al tijden op te wachten en jij pakt hem gewoon ff :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 16:49
zo het spelletje ook maar is installeren, heeft het een moeilijke leercurve? of heb je het snel door ? en zijn er hier nog clans die ook noobs aanemen die net begonnen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• goofer_nieuw
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 10:38
Je hebt het zo onder de knie. Echt op hoger niveau/arena komen vraagt echter wel wat tijd en doorzettingsvermogen. Of anderszijds resistentie tegen frustatie :)

Heel verslavend spel!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redcoil
  • Laatst online: 10-10 08:33

Redcoil

Polyinterpretabel

Gisteren eindelijk ook Legendary Arena gehaald! *O* Zelf ben ik lvl 10 en gebruikte ik het volgende deck:

- Fire Spirits (10)
- Miner (1)
- Hog Rider (7)
- Inferno Tower (7)
- Zap (10)
- Lumberjack (1)
- Skeleton Army (4)
- Mega Minion (7)

Avg elixir cost is 3.3.

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-10 22:59

Zeror

Ik Henk 'm!

Inhumanous schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 20:30:
zo het spelletje ook maar is installeren, heeft het een moeilijke leercurve? of heb je het snel door ? en zijn er hier nog clans die ook noobs aanemen die net begonnen zijn
Gevalletje 'Easy to learn, hard to master!'. En dat zijn meestal toch de betere spellen :)

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inhumanous schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 20:30:
Je bent welkom bij tweakers2 vanaf 1000 trophies, maar daar doen we nooit moeilijk over. Je bent dan ook meteen nummer 50, dus dan zitten we weer vol _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Is er nog ergens plek? thebspin is mijn IG naam. Heb het nu twee weken en zit op 1532 trophies and rising :)

HOI.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redcoil

Redcoil

Polyinterpretabel

Tweakers.net heeft nog plek zat! :)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bananenspin
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13-08 15:52

Bananenspin

Omdat het kan

Redcoil schreef op zondag 20 november 2016 @ 13:56:
Tweakers.net heeft nog plek zat! :)
Ah ik zag nu in ene een grote blauwe knop aansluit verzoek.. (verschrikkelijk dat Nederlands) die ik voorheen nooit heb gezien of opgemerkt :+

HOI.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Stuit hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xoxol
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 10-10 21:14
Mag ik joinen?
Nickname: TrashPanda
1803 trofeeën.

V-Strom 650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redcoil

Redcoil

Polyinterpretabel

Sure! Apply maar bij tweakers.net met vermelding van je username in de apply. ;)

¯\_(ツ)_/¯

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lex
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2024

lex

Enig idee waarom mijn aanvraag geweigerd is, en ik gelijk gebannen van de clan?
Beetje jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Clash Royal is game of the year geworden op IOS.

Bron

Basement Bios ---- Exo-S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

lex schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:02:
Enig idee waarom mijn aanvraag geweigerd is, en ik gelijk gebannen van de clan?
Beetje jammer
Goedemiddag,

Ik heb je aanvraag wel zien langskomen, en de weigering zal wel zijn gekomen doordat het een "generic" naam was. Sorry, we krijgen er nogal wat van dat soort... Vandaar dat we specifiek vragen om een tweakers nick.

De ban is enkel zodat je niet meteen weer kan joinen, zit in de game, niet bij ons.

Ik zie dat je inmiddels in Tweakers2 zit. Mocht je daar al in hebben gezeten en hebben willen switchen; laat het me even weten, dan fix ik het voor je, eventueel kan je morgen ook gewoon weer joinen.

---------------------------------

Edit:

En weer even een video, omdat het een ingewikkelde spell blijkt te zijn....

Shields(1hp), spawns en death damage blijft allemaal hetzelfde met "Clone"... Dus er zijn gemene dingen te bedenken |:(

In ieder geval was het geen kwade opzet :+

[ Voor 16% gewijzigd door IdieEasy op 08-12-2016 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers,

Zou ik in de clan kunnen komen? Heb via een collega van mij (die in jullie clan zi) van jullie clan gehoord.

Ign: Freaker

Hoor graag van jullie!

Gr.

Freaker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royy90
Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 22:37:
Beste Tweakers,

Zou ik in de clan kunnen komen? Heb via een collega van mij (die in jullie clan zi) van jullie clan gehoord.

Ign: Freaker

Hoor graag van jullie!

Gr.

Freaker
Je bent welkom in Tweakers.net clan als je 1400 trophies hebt. Zet even in je aanmelding dat je van tweakers komt, incl. je tweakers naam. Dan kan ik je nu direct wel accepteren. :D

PSN Profile

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

in tien seconden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeltedForest

MeltedForest

Lenny-t

Mooie tactiek maar dan moet je dat maar net krijgen in het begin van de match 😃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel het spel nu zelf sinds twee weken. Zou graag een actievere clan hebben. Is er nog ergens plek ? :)

Edit: Nick is vnk - trophies 1656

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2016 11:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tukk

Tukk

De α-man met het ẞ-brein

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:46:
Speel het spel nu zelf sinds twee weken. Zou graag een actievere clan hebben. Is er nog ergens plek ? :)

Edit: Nick is vnk - trophies 1656
Je bent absoluut welkom bij Tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-10 11:43
Is er nog ergens plek voor een nieuwe speler? Ben pas net begonnen (begin deze week), dus heb nog niet zoveel kruimels om in de pap te brokkelen. Ik leer echter graag en ben wellicht ook een oude bekende van sommige aangezien ik in de Tweaker clan(s) voor Clash of Clans heb gezeten :)

Ingame nickname: Renzzie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-01 23:07

Tristal

PSN-ID Tristal

Renzzie schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:05:
Is er nog ergens plek voor een nieuwe speler? Ben pas net begonnen (begin deze week), dus heb nog niet zoveel kruimels om in de pap te brokkelen. Ik leer echter graag en ben wellicht ook een oude bekende van sommige aangezien ik in de Tweaker clan(s) voor Clash of Clans heb gezeten :)

Bij de clan tweakers.net hebben we nog plaats. We moeten alleen de trophies bijstellen. Dat kan alleen onze leider Tukk. Probeer anders alvast aan te melden 👍

iPhone 8 Plus iPad air 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Renzzie
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-10 11:43
Tristal schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:32:
[...]

Bij de clan tweakers.net hebben we nog plaats. We moeten alleen de trophies bijstellen. Dat kan alleen onze leider Tukk. Probeer anders alvast aan te melden 👍
Heb de clan opgezocht, maar aanmelden lukt helaas niet vanwege de trophies. Ik zal dit topic in de gaten houden om te zien of/wanneer Tukk de trophies aanpast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristal
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 22-01 23:07

Tristal

PSN-ID Tristal

Renzzie schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:49:
[...]

Heb de clan opgezocht, maar aanmelden lukt helaas niet vanwege de trophies. Ik zal dit topic in de gaten houden om te zien of/wanneer Tukk de trophies aanpast.
Moet goed komen!
Mijn ingame naam is Shortround btw

iPhone 8 Plus iPad air 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IdieEasy

IdieEasy

Renzzie schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:05:

Ik heb de trophies even terug gezet naar 1000. Hoeveel heb je? Dan zet ik hem tijdelijk daar even naar terug.

- Sir Target (co-leader).
Pagina: 1 ... 14 ... 25 Laatste