Nieuw toernooi!
Naam: misser toernooi
Ww: kaaskoek
Naam: misser toernooi
Ww: kaaskoek
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
[ Voor 17% gewijzigd door Andoza op 19-09-2016 18:59 ]
Toernooien functie is volgens mij gewoon kapot. Vind ook niets en als ik er eentje host joined er ook niemand....MeltedForest schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 13:43:
Ik vind geen enkel toernooi meer, dacht dat het een bug was
Verwijderd
10K gold volgens mij, als het 100K was had ik het ook wel gekochtNostordici schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 21:06:
Iemand anders die bonusbundel toevallig ook gekocht? Ik kreeg voor een tientje een icewizard, 100k gold en 1200 gems. Eerste keer dat ik geld in deze game stop, maar vond het wel aantrekkelijk. Ik zit overigens in de koninklijke arena (.
Het is vanaf arena 8 echt 100k gold. Hoe hoger je arena, hoe beter je reward, ik ben nu wel nieuwsgierig wat een arena 9 speler krijgt. Iemand ervaringen?stefanass schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 21:49:
[...]
10K gold volgens mij, als het 100K was had ik het ook wel gekocht
Ja,Nostordici schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 22:41:
[...]
Het is vanaf arena 8 echt 100k gold. Hoe hoger je arena, hoe beter je reward, ik ben nu wel nieuwsgierig wat een arena 9 speler krijgt. Iemand ervaringen?
No way.Nostordici schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 22:41:
[...]
Het is vanaf arena 8 echt 100k gold. Hoe hoger je arena, hoe beter je reward, ik ben nu wel nieuwsgierig wat een arena 9 speler krijgt. Iemand ervaringen?
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Deliriant isti Romani.
Toch een kleine kanttekening, blijkbaar had ik geluk, want de bonus die ik kreeg was juist voor arena 9. Arena 9 heb ik ooit gehaald, misschien dat ik daarom er toch gebruik van mocht maken, zelfs nu ik in arena 8 zit. Vandaag kreeg ik een epische kist van arena 8, met tien epics voor 10k goldTukk schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:41:
[...]
No way.
Ik had een SMC, 1200 gems en 10k gold in Arena 8.
De mensen met 100k gold hadden, zover ik begrijp een Magical Chest (geen super)
Er stond gewoon een countdown bij hoor.. volgende keer beter kijkenThe_Ghost16 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:46:
Helaas was die speciale aanbieding vandaag weer wegGisteren zitten twijfelen of ik het wel zou doen. Maar 1200 gems en 100k gold had ik wel heel erg goed kunnen gebruiken. En 10 euro investeren is niet zo'n probleem.
Verwijderd
MeltedForest schreef op woensdag 21 september 2016 @ 14:15:
[...]
Er stond gewoon een countdown bij hoor.. volgende keer beter kijken
Of misschien komt ie nog eens terug..
Verwijderd
Er zijn inmiddels 10 plekken vrijVerwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 21:23:
Dames en heren, er komen morgenavond een aantal plaatsen vrij in tweakers2 - #GORL09 (top 100 van NL en supergezellig) vanwege inactiviteit. Alle tweakers met meer dan 1000 cups zijn van harte welkom, met als enige verdere voorwaarde dat je 30 donaties per seizoen (twee weken) doet.
Ik kreeg deze aanbieding ook vandaagredbullet schreef op donderdag 22 september 2016 @ 09:23:
vandaag legendary chest, 100k gold en 1200 gems als aanbieding en de 100 mega minion voor 150 gems ... beide maar gekocht
sparky erbij, de enige legendary die ik mis is the log
[ Voor 18% gewijzigd door stefanass op 22-09-2016 10:51 ]
Ziet er wel gaaf uit al die kistenRuudgo schreef op donderdag 22 september 2016 @ 22:05:
Lekkere chest slots zo:
[afbeelding]
SMC is ongeveer 2 weken oud (wacht tot inferno dragon), MC is kleine week oud, legendary chest en epic chest droppen zojuist na elkaar
Speel overigens F2P op 9.99 van de legendary arena value pack na.
Royy90 schreef op zondag 25 september 2016 @ 22:42:
Als er nog mensen een gezellig clan zoeken, in tweakers.net zijn er nog 12 plekjes vrij
Als je even je tweakers nick in de aanmelding zet wordt je zo geaccepteerd mits je 1400 trophies hebt.
Q: How many geeks does it take to ruin a joke? A: You mean nerd, not geek. And not joke, but riddle. Proceed.
Niet via facebook. Wel via Gamecenter. Hetzelfde principe. Ja je kan elkaars kaarten en elixer zienTukk schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:55:
In de chat zijn wij tot de conclusie gekomen dat facebook-'vrienden' van je tegenstander mee kunnen kijken tijdens het gevecht.
Aangezien ik niet op facebook zit, wie van jullie heeft dit al eens gedaan? Zie je dan IRL ook de hoeveelheid elixer en deck van beide spelers?
Vandaar dat ik verlies als iemand van de tegenstander meekijkt...Royy90 schreef op maandag 26 september 2016 @ 18:05:
[...]
Niet via facebook. Wel via Gamecenter. Hetzelfde principe. Ja je kan elkaars kaarten en elixer zien
iemand in de chat opperde dat er een 5s vertraging in het meekijken zit.thedon46 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:26:
[...]
Vandaar dat ik verlies als iemand van de tegenstander meekijkt...
Die weet precies hoeveel elixer je hebt en wanneer die kan aanvallen...
Ook als dat zo is, zie je nog wel de kaartvolgorde die de tegenstander heeft. En dus heeft dat voordeel...Tukk schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:29:
[...]
iemand in de chat opperde dat er een 5s vertraging in het meekijken zit.
Ik heb nog geen bron kunnen vinden.
https://www.reddit.com/r/...ss_live_spectating_abuse/Tukk schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:29:
[...]
iemand in de chat opperde dat er een 5s vertraging in het meekijken zit.
Ik heb nog geen bron kunnen vinden.
Als iets niet logisch lijkt, dan heeft het met geld te maken.IdieEasy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:41:
[...]
https://www.reddit.com/r/...ss_live_spectating_abuse/
Ze weten het, en ze gaan het fixen. Waarom ze het niet meteen disablen beats me... Maar ze zijn er in ieder geval mee bezig.
If we are all God's children, what makes Jesus so special?
Battle.net tag
Oef, Was bij ons in de clan (tweakers.net) ook iemand die dat had gehad/was opgevallen. Even gaan waarschuwen... Alleen weet ik niet wat nou verstandig is om te doen... Negeren of wel melden.Pater schreef op woensdag 28 september 2016 @ 01:35:
Van het weekend viel het me op dat iemand anders op mijn account zat. Raar, want ik heb geen kinderen/huisgenoten/familieleden/partners die het gedaan zou kunnen hebben.
Leek ook alsof er een bot op mijn account zat, een aantal chest waren met gems geopend en potjes met mijn account gespeeld. Op aanraden van enkele leden van tweakers2 een ticket ingediend. Ze vroegen echt van alles op, of ik mijn iTunes aankoopgeschiedenis kon delen, wanneer ik begonnen was met spelen, in welke steden ik inlogde, etc. Alles aangeleverd, start ik vandaag het spel op:
[afbeelding]
Greeeeeaaaatttt....![]()
Anyway, ik ben er dus een paar dagen niet.
Basement Bios ---- Exo-S
Het deck waar jij de hoogste levels van hebt, en het deck wat jij leuk vind om te spelen.Mystikal schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:39:
Ik zit al 4 weken in arena 6 en kom nooit boven de 1950 punten. Iemand die wat tips kan geven welk deck ik zou moeten gebruiken om eens door te stoten?
Welk deck speel je nu? Dan kan ik je gerichter tips geven. Ben zelf net level 10 geworden en heb 3747 trofeeenMystikal schreef op woensdag 28 september 2016 @ 20:39:
Ik zit al 4 weken in arena 6 en kom nooit boven de 1950 punten. Iemand die wat tips kan geven welk deck ik zou moeten gebruiken om eens door te stoten?
Musketier 5, reus 5, boogschutter 7, heks 2, Zapp 7, speerkobolden 7, barbarenhut 5, bommengooier 8virtualite schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 12:20:
[...]
Welk deck speel je nu? Dan kan ik je gerichter tips geven. Ben zelf net level 10 geworden en heb 3747 trofeeen
[ Voor 55% gewijzigd door Mystikal op 30-09-2016 14:43 ]
Basement Bios ---- Exo-S
Zonet Legendary Chest en direct erna Epic Chest gekregen...IdieEasy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:04:
...
De epic en legendary chest lijken op dezelfde cycle te zitten, of in ieder geval ook in een cycle van 500 chests.
...
K49 '17
Je reus is eigenlijk te laag.Mystikal schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:42:
[...]
Musketier 5, reus 5, boogschutter 7, heks 2, Zapp 7, speerkobolden 7, barbarenhut 5, bommengooier 8
Heks vervangen voor valkyrie, speerkobolden voor arrows, barbarenhut voor minions... zo speel ik mijn giant deck ook.. Je reus is niet perse te laag, maar zou die wel upgraden.Mystikal schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:42:
[...]
Musketier 5, reus 5, boogschutter 7, heks 2, Zapp 7, speerkobolden 7, barbarenhut 5, bommengooier 8
[ Voor 33% gewijzigd door virtualite op 30-09-2016 22:42 ]
Tukk schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 09:47:
Tweakers.net heeft weer een toernooi, om kwart over elf vandaag start deze.
Pwd harry
[ Voor 0% gewijzigd door evleerdam op 02-10-2016 12:51 . Reden: ID klopte niet, aangepast nu ]
It was then that I realized that the question mark was the answer to all my questions.
Weet je zeker dat het ID klopt? Ik kan hem niet vinden namelijk.evleerdam schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:19:
Toernooi aangemaakt, begint kwart over twee
Naam: tweakers
Password: tweakers.net
Toernooi ID : #82VUCC
Oops, net iets anders.RoD schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 12:36:
[...]
Weet je zeker dat het ID klopt? Ik kan hem niet vinden namelijk.
Ik heb vandaag nog meegedaan aan het tweakers toernooi zonder het ID te gebruiken.RoD schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 10:23:
[...]
Ik denk overigens dat je voor de mensen die niet in Tweakers.net zitten, maar in de andere Tweakers-clans, even het ID door moet geven. Anders zien ze het toernooi niet
[ Voor 3% gewijzigd door Tukk op 02-10-2016 19:56 ]
Hij is alleen direct zichtbaar voor de mensen uit de eigen clan, en je kan natuurlijk gewoon zoeken op tweakers. Als dat als naam gebruikt wordt dan vindt je hem zo.Tukk schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 19:56:
[...]
Ik heb vandaag nog meegedaan aan het tweakers toernooi zonder het ID te gebruiken.
Tesla M3LR '21
Hahaha, Mooi dat soort friendlies. En aardig van hem dat hij zijn poision er niet op gooideredbullet schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:45:
[afbeelding]
klik voor groot
Een hoop princesses gespawned
achteraf pas achter gekomen dat rage spel op je elixer pompen het aantal princesses positief kan beinvloeden. Dus de volgende keer meer
Ik denk ook stiekem dat MiSSeR een hele mooi clan isIdieEasy schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:11:
[...]
Hahaha, Mooi dat soort friendlies. En aardig van hem dat hij zijn poision er niet op gooide
Hoi. Ik ben Co van Dirty Old Dutch. En hebben op dit moment +/- 27000 bekers. En lijkt me leuk om meeste doen. Mijn ingamenaam is Dirty Old Veugd.virtualite schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 22:32:
Ik heb zelf ook even een vraagje. Ik ben opzoek naar de leider/coleider van de hoogste tweakers clan. Ook naar mensen die mij in contact kunnen brengen met (co-)leaders van Nederlandse top 25 clans. Ik ben nog opzoek naar 3 teams die willen meedoen aan een Nederlandse competitie. Ik heb al 4 NL topclans gevonden die willen deelnemen. Details hierover bespreek ik liever persoonlijk met deze mensen.
Andere clans mogen zich aanmelden voor seizoen 2. Het is de bedoeling om meerdere competities te creëeren met promotie/degradatie systeem. Voorwaarden is dat de clan minimaal 20.000 trofeeën heeft. Aanmelden kan via onderstaande manieren. PM of KIK.
Ook mede tweakers die willen meedenken over mijn laatste zorgpuntjes m.b.t. streamen, grafische vormgeving zijn welkom. Ik hoor graag jullie mening hierover hoe dit aan te pakken op een professionele manier.
Ik hoop snel wat te horen via een PM. Mag ook via KIK, daar heet ik DMLCR
Intel Core I7 10700K i.s.m. NZXT Kraken X53, 32GB 2666mhz, Nvidia GeForce RTX 3080 Ti Founders Edition, Asus ROG STRIX B460-F GAMING, OCZ Fatal1ty 1000W, NZXT H510 Black
Giant: Hitpoints decreased by 5%
Our previous Giant change didn't pull enough power from him, especially from where it matters, so this additional tweak (in conjunction with the Poison change below) should put him in a better place overall. The change is relatively small because our aim is to reduce the strength of Giant + Poison, but not remove it as a viable combo.
Poison: Will no longer slow movement and attack speed
Thematically Poison's "thing" is damage over time, so we questioned whether it also needs to slow? Answer: no. This change will make Poison's functionality clearer and reduce its ability to control an area for 10 seconds.
¯\_(ツ)_/¯
Gevalletje 'Easy to learn, hard to master!'. En dat zijn meestal toch de betere spellenInhumanous schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 20:30:
zo het spelletje ook maar is installeren, heeft het een moeilijke leercurve? of heb je het snel door ? en zijn er hier nog clans die ook noobs aanemen die net begonnen zijn
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Verwijderd
Je bent welkom bij tweakers2 vanaf 1000 trophies, maar daar doen we nooit moeilijk over. Je bent dan ook meteen nummer 50, dus dan zitten we weer volInhumanous schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 20:30:
zo het spelletje ook maar is installeren, heeft het een moeilijke leercurve? of heb je het snel door ? en zijn er hier nog clans die ook noobs aanemen die net begonnen zijn
HOI.
¯\_(ツ)_/¯
Ah ik zag nu in ene een grote blauwe knop aansluit verzoek.. (verschrikkelijk dat Nederlands) die ik voorheen nooit heb gezien of opgemerkt
HOI.
¯\_(ツ)_/¯
Basement Bios ---- Exo-S
Goedemiddag,lex schreef op woensdag 7 december 2016 @ 12:02:
Enig idee waarom mijn aanvraag geweigerd is, en ik gelijk gebannen van de clan?
Beetje jammer
[ Voor 16% gewijzigd door IdieEasy op 08-12-2016 15:07 ]
Verwijderd
Je bent welkom in Tweakers.net clan als je 1400 trophies hebt. Zet even in je aanmelding dat je van tweakers komt, incl. je tweakers naam. Dan kan ik je nu direct wel accepteren.Verwijderd schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 22:37:
Beste Tweakers,
Zou ik in de clan kunnen komen? Heb via een collega van mij (die in jullie clan zi) van jullie clan gehoord.
Ign: Freaker
Hoor graag van jullie!
Gr.
Freaker
Verwijderd
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2016 11:49 ]
Je bent absoluut welkom bij Tweakers.netVerwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 11:46:
Speel het spel nu zelf sinds twee weken. Zou graag een actievere clan hebben. Is er nog ergens plek ?
Edit: Nick is vnk - trophies 1656
Bij de clan tweakers.net hebben we nog plaats. We moeten alleen de trophies bijstellen. Dat kan alleen onze leider Tukk. Probeer anders alvast aan te melden 👍Renzzie schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:05:
Is er nog ergens plek voor een nieuwe speler? Ben pas net begonnen (begin deze week), dus heb nog niet zoveel kruimels om in de pap te brokkelen. Ik leer echter graag en ben wellicht ook een oude bekende van sommige aangezien ik in de Tweaker clan(s) voor Clash of Clans heb gezeten
Ingame nickname: Renzzie
iPhone 8 Plus iPad air 2
Heb de clan opgezocht, maar aanmelden lukt helaas niet vanwege de trophies. Ik zal dit topic in de gaten houden om te zien of/wanneer Tukk de trophies aanpast.Tristal schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:32:
[...]
Bij de clan tweakers.net hebben we nog plaats. We moeten alleen de trophies bijstellen. Dat kan alleen onze leider Tukk. Probeer anders alvast aan te melden 👍
Moet goed komen!Renzzie schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:49:
[...]
Heb de clan opgezocht, maar aanmelden lukt helaas niet vanwege de trophies. Ik zal dit topic in de gaten houden om te zien of/wanneer Tukk de trophies aanpast.
iPhone 8 Plus iPad air 2
Ik heb de trophies even terug gezet naar 1000. Hoeveel heb je? Dan zet ik hem tijdelijk daar even naar terug.Renzzie schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:05:
Is er nog ergens plek voor een nieuwe speler? Ben pas net begonnen (begin deze week), dus heb nog niet zoveel kruimels om in de pap te brokkelen. Ik leer echter graag en ben wellicht ook een oude bekende van sommige aangezien ik in de Tweaker clan(s) voor Clash of Clans heb gezeten
Ingame nickname: Renzzie
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq