*knip* moet er echt harder worden ingegrepen?
[ Voor 84% gewijzigd door gambieter op 27-01-2016 20:09 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
Verwijderd
[ Voor 84% gewijzigd door gambieter op 27-01-2016 20:09 ]
Geen ARC?, in de specificaties dacht ik gezien te hebben van wel. De 805c heeft dit wel?nubcaek schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:30:
[...]
De 755 heeft geen ARC he, dat je dat weet.
Dat heb ik inderdaad gelezen. Was gewoon benieuwd of dit indekken is of dat het nog redelijk vlot gaat, vandaar de vraag naar ervaring bij voorgaande BTW acties.Brumax schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:37:
[...]
staat in je bevestiging dat door drukte de levertijd met enkele dagen kan toenemen
Niks, althans zou niet de 'bedoeling' mogen zijn. Maar ze hebben wel tot aan vandaag hun prijsmodel gehanteerd waardoor de prijzen dus zowel omhoog als omlaag kunnen fluctueren per dag.Wim-Bart schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:38:
Hoorde vandaag op Business News dat de MM weer prijzen omhoog had gegooid voordat de actie in ging. Wat is hier van waar?
Koekoek!
Had graag de MG279Q willen kopen, helaas was die gelijk weg.Epsilon schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:21:
http://www.mediamarkt.nl/...swift-pg279q-1416595.html
Asus pg279q ook voor mooie prijs: 701 euro. Voor de mensen die in de markt voor die monitor zijn
.
Sigaar uit eigen doos: prijs verhoogd voor kortingsactie
De prijs van een product verhogen om het vervolgens tegen 'fikse korting' aan te bieden tijdens een actieweek. Ja, dat is toegestaan. En winkelketen MediaMarkt maakt er handig gebruik van.
Goede kans dat je vandaag de naam Ellen ten Napel-Wieland bent tegengekomen op Facebook of Twitter. Haar bericht over de handelswijze van MediaMarkt werd tot nu toe al ruim 17.000 keer gedeeld.
Op haar Facebookpagina zette Ten Napel-Wieland de prijskaartjes naast elkaar van producten die te koop zijn bij MediaMarkt. Links de reguliere prijs. Rechts de nieuwe prijs, die MediaMarkt hanteert voor de kortingsactie ('21% btw weg ermee') die vanavond van start gaat. Daarop vraagt het elektronicaconcern ineens een stuk meer. Een oude truc, die volgens de voorwaarden is toegestaan. Een winkel verhoogt de prijzen en biedt de producten vervolgens tegen 'scherpe korting' aan.
Twee voorbeelden van de Facebookpagina van Ellen ten Napel-Wieland:
Een wasmachine van Samsung kost op op 15 december 2015 524 euro. Met de kortingsactie op komst verhoogt MediaMarkt de prijs naar 624 euro. Wie deze week gebruik maakt van de btw-korting, betaalt nog 'slechts' 515,70 euro.
Een droger (ook Samsung) kost op 15 december 2015 579 euro. En raad eens? Maandag vroeg MediaMarkt voor exact hetzelfde apparaat 679 euro. Met de beloofde korting mag de consument 'm meenemen voor 561,15 euro.
Ten Napel-Wieland heeft uit onvrede over de handelswijze van het bedrijf toezichthouder Autoriteit Consument & Markt (ACM) ingeschakeld, meldt het Algemeen Dagblad. Ze wil weten of er sprake is van (verboden) prijsafspraken tussen de ketens. Want bij BCC, de grootste concurrent van MediaMarkt, kost de hierboven genoemde droger 561,40 euro.
MediaMarkt zegt tegen AD de prijzen aan te passen aan zijn 25 grootste concurrenten: "in veel gevallen betekent dit een afprijzing, in sommige gevallen betekent dit dat een prijs naar boven aangepast wordt." Een woordvoerder van ACM benadrukt het belangrijk te vinden dat bedrijven transparant zijn over hun prijzen. "De consument moet niet achteraf verrast worden met bijkomende kosten." Dat lijkt hier overigens niet het geval.
Verwijderd
Zal vast wel indekken zijn maar vanuit eerdere jaren heb ik er zelf hooguit 1 dag extra op moeten wachten.Tim.k schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:39:
[...]
Dat heb ik inderdaad gelezen. Was gewoon benieuwd of dit indekken is of dat het nog redelijk vlot gaat, vandaar de vraag naar ervaring bij voorgaande BTW acties.
Ach ik werd al aangevallen in het begin van dit topic toen ik zei dat de prijzen altijd verhoogt worden. Dus ik geef het op, laat ze maar lekker al hun geld uitgeven.Wietsee. schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:41:
Allemaal kopen en daarna dit nieuwsbericht lezen. Wij zijn er blij mee, stimuleert de economie!
[...]
Ik vind het redelijk onzin. Er zitten goede deals tussen. Ik heb 200 euro bespaard vandaag en hou de prijzen al 2 weken in de gaten van de MM en de concurrent voor wat ik wilde kopen. De MM matched acties van andere winkels, dus verhogen ze de prijzen wanneer deze zijn afgelopen. Dit is gewoon vette pech hebben voor deze persoon.Wietsee. schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:41:
Allemaal kopen en daarna dit nieuwsbericht lezen. Wij zijn er blij mee, stimuleert de economie!
[...]
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Dankzij die mensen profiteert iedere Nederlander uiteindelijk!Bron schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:44:
[...]
Ach ik werd al aangevallen in het begin van dit topic toen ik zei dat de prijzen altijd verhoogt worden. Dus ik geef het op, laat ze maar lekker al hun geld uitgeven.
Spuit 111111Wietsee. schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:41:
[...]
Bedankt. Mijn receiver heeft precies vandaag de geest gegeven en heb via de outlet van MM De Pioneer VSX 830 op de kop kunnen tikken voor 260 euro. Goedkoopste in PW is 360.Aeque schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:43:
[...]
Zal vast wel indekken zijn maar vanuit eerdere jaren heb ik er zelf hooguit 1 dag extra op moeten wachten.
Het lijkt toeval maar mijn Plasma ging dus ook exact vandaag kapot. Vorige 5 jaar geleden bij MM BTW actie gekocht. "Consperacy".....Tim.k schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:45:
[...]
Bedankt. Mijn receiver heeft precies vandaag de geest gegeven en heb via de outlet van MM De Pioneer VSX 830 op de kop kunnen tikken voor 260 euro. Goedkoopste in PW is 360.
Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.
Deze bronnen bevestigen allemaal dat de 755 series wel over ARC beschikt.Matedeor schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:39:
[...]
Geen ARC?, in de specificaties dacht ik gezien te hebben van wel. De 805c heeft dit wel?
[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 27-01-2016 20:11 ]
Verwijderd
Logisch toch ook wel enigszins?Bron schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:44:
[...]
Ach ik werd al aangevallen in het begin van dit topic toen ik zei dat de prijzen altijd verhoogt worden. Dus ik geef het op, laat ze maar lekker al hun geld uitgeven.
Maar geen 120 euroBron schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:39:
Het komische is dat blijkbaar niemand door heeft dat je in alle andere winkels gewoon kunt afdingen het hele jaar door.
Volgens mij wel hor, richersounds bijv geeft aan van wel. Lastig iets over te vinden verder.nubcaek schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:30:
[...]
De 755 heeft geen ARC he, dat je dat weet.
[ Voor 11% gewijzigd door Stone21 op 27-01-2016 19:52 ]
I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
En check ook even de prijs aanbiedingen in die periode van de eerste datumWietsee. schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:41:
. Wij zijn er blij mee, stimuleert de economie!
[...]
Net ook nog even gekeken, en inderdaad gewoon ARC.vincent92 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:47:
[...]
Deze bronnen bevestigen allemaal dat de 755 series wel over ARC beschikt.![]()
YouTube: Sony W75 serie: Android Smart TV met Full HD scherm in 43", 50" en 55"!
http://www.richersounds.c...50w755c/sony-kdl50w755cbu
http://www.tvstore.nl/pro...ml#product_specifications
Ook de 805c heeft ARC.
Oh ik dacht dat gezien te hebben, verder verschilt het model niet van de 805 geloof ik, buiten gebrek aan crappy 3D.Matedeor schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:39:
[...]
Geen ARC?, in de specificaties dacht ik gezien te hebben van wel. De 805c heeft dit wel?
[ Voor 4% gewijzigd door nubcaek op 27-01-2016 19:52 ]
Het merendeel van de prijzen zijn ook gewoon hetzelfde gebleven. Het is maar bij enkele artikelen dat hij veranderd is, en dat kan het gevolg zijn van hun prijsvolg systeem.Bron schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:44:
[...]
[ Voor 45% gewijzigd door Tranzy op 27-01-2016 19:55 ]
Ik heb ook een leuke computer..
[ Voor 96% gewijzigd door gambieter op 27-01-2016 20:14 ]
Choose life
Vermoeiend hoor.. Dergelijke racties steeds. Het gaat dan in een specifiek geval om een product dat anderhalve maand geleden goedkoper was dan nu. Daar is toch niets geks aan? Prijzen variëren van dag tot dag tegenwoordig. Dat is ook zo wanneer je verse groenten koopt, een bankstel of een keuken.Wietsee. schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:41:
[...]
. < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende
Post van het jaar.remzor schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:56:
[...]
Vermoeiend hoor.. Dergelijke racties steeds. Het gaat dan in een specifiek geval om een product dat anderhalve maand geleden goedkoper was dan nu. Daar is toch niets geks aan? Prijzen varieren van dag tot dag tegenwoordig. Dat is ook zo wanneer je verse groenten koopt, een bankstel of een keuken.
Daar komt bij dat prijzen die omhoog zijn gegaan gretig worden gepost, maar alle producten die anderhalve maand geleden duurder waren; daar hoor je uiteraard niemand over.
Prijzen varieren het gehele jaar door. Over 2 maanden zie je ook producten die, in vergelijking tot bijv. vandaag, duurder of juist goedkoper zijn geworden. Alleen omdat er op dat moment geen BTW actie is hoor je er letterlijk niemand over.
Ben gewoon tevreden of ben het niet. De keus een product te kopen is geheel aan jezelf. Bekijk een pricewatch en zie of je voordelig uit bent ja of nee. Het is toch ook niet zo dat een winkel met de laagste prijsgarantie de prijs bijv. op 500 euro moet houden als de concurrentie er 600 euro voor vraagt. 599 is dan ook de laagste prijs namelijk.
Mensen beseffen ook niet helemaal dat de (elektronische) detailhandel zo'n beetje de zwaarste klappen gehad heef gedurende de afgelopen jaren. Kijk eens welke zaken er allemaal al weg zijn. Er komt veel kijken bij een dergelijke acties en de producten gaan echt niet allemaal meer 3x over de kop hoor; die tijden zijn voorbij, als ze er überhaupt ooit geweest zijn...
Dat verdient wel een duimpje.remzor schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:56:
[...]
Vermoeiend hoor.. Dergelijke racties steeds. Het gaat dan in een specifiek geval om een product dat anderhalve maand geleden goedkoper was dan nu. Daar is toch niets geks aan? Prijzen variëren van dag tot dag tegenwoordig. Dat is ook zo wanneer je verse groenten koopt, een bankstel of een keuken.
Daar komt bij dat prijzen die omhoog zijn gegaan gretig worden gepost, maar alle producten die anderhalve maand geleden duurder waren; daar hoor je uiteraard niemand over.
Prijzen variëren het gehele jaar door. Over 2 maanden zie je ook producten die, in vergelijking tot bijv. vandaag, duurder of juist goedkoper zijn geworden. Alleen omdat er op dat moment geen BTW actie is hoor je er letterlijk niemand over.
Ben gewoon tevreden of ben het niet. De keus een product te kopen is geheel aan jezelf. Bekijk een pricewatch en zie of je voordelig uit bent ja of nee. Het is toch ook niet zo dat een winkel met de laagste prijsgarantie de prijs bijv. op 500 euro moet houden als de concurrentie er 600 euro voor vraagt. 599 is dan ook de laagste prijs namelijk.
Mensen beseffen ook niet helemaal dat de (elektronische) detailhandel zo'n beetje de zwaarste klappen gehad heeft gedurende de afgelopen jaren. Kijk eens welke zaken er allemaal al weg zijn. Er komt veel kijken bij dergelijke acties en de producten gaan echt niet allemaal meer 3x over de kop hoor; die tijden zijn voorbij, als ze er überhaupt ooit geweest zijn...
[ Voor 10% gewijzigd door Phantomic op 27-01-2016 20:18 ]
I've been praying for somebody to save me, but no one's heroic
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
Your Friendly Neighborhood Moderator
Haha thanks, maar dat zal ook wel meevallen denk ikPh046ph schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:00:
[...]
Post van het jaar.![]()
![]()
Morgen eens naar Mediamarkt. Op mijn gemakje kijken of er nog iets leuks te koop is. Wil eigenlijk een nieuwe koffieapparaat kopen.
Thanks... Helaas moet ik nog wachten met mijn loon tot volgende week...fotografie999 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:18:
[...]
Zou de Acer pakken... 2x HDMI, WLAN,2 geheugenslots
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.
He! Die Bosch Wasmachine heb ik ook net gehaald. Twijfelde nog met een Siemens wm16w542nl (Practisch dezelfde specs).gaaloo1974 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:15:
Wil een tv voor slaapkamer kopen en mijn oog is gevallen op de Samsung UE50JU6800 en heb ook een wasmachine en droger nodig. Bosch WAY32541NL en Bosch WTY87700NL beide beste uit de test van de consumentenbond 10-2015. De Mediamarkt scheelt met de goedkoopste in de pricewatch 400 euro. Vindt ik toch knap geld
Das klote man. Ik was gister die XDJ RX al wezen halen. Net 260 euro opgehaald. Schitterende deal, zelfs nog 200 euro onder de prijs van BaxShop. En in de rij op mijn telefoon nog een Pioneer PLX 1000 besteld voor 532 euro ipv 649. Heel erg geslaagd dus!Kaap schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:41:
* GovertNL checked om 18:00 product (DJ set) en wordt blij van actieprijs
* GovertNL eet even verder en besteld 10 minuten later, uitverkocht
Right
Misschien nog een troost, bij HiFi Corner is de 43w809C in de aanbieding:Matedeor schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:49:
Dacht even de sony 43w755c of 43w805c te halen, 19.15 uur terug van werk, en alletwee nu helaas al weg. Voor niks 2 maanden gewacht hierop dus helaas, al was ik er al bang voor.
Je moest er ook als de haaien bij zijnHertog_Martin schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:16:
De outlet raakt snel uitverkocht. Zelf naast een Bosch vaatwasser gegrepen, van 490 voor 320
Verwijderd
[ Voor 28% gewijzigd door gambieter op 27-01-2016 20:31 ]
Ging hier idem om de RX. Helaas bij onze MM hadden ze hem niet dus was afhankelijk van de webshop.GovertNL schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:19:
[...]
Das klote man. Ik was gister die XDJ RX al wezen halen. Net 260 euro opgehaald. Schitterende deal, zelfs nog 200 euro onder de prijs van BaxShop. En in de rij op mijn telefoon nog een Pioneer PLX 1000 besteld voor 532 euro ipv 649. Heel erg geslaagd dus!
Verwijderd
Staat gewoon nog op de webshopMatedeor schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:49:
Dacht even de sony 43w755c of 43w805c te halen, 19.15 uur terug van werk, en alletwee nu helaas al weg. Voor niks 2 maanden gewacht hierop dus helaas, al was ik er al bang voor.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
In de voorwaarden van BCC staat toch dat ze de laagste prijs garanderen op basis van de normale winkelprijs van bedrijven in een bepaalde straal? Dus acties uitgesloten? Dat was iig jaren geleden nog wel zo en lijkt me sterk dat ze dat hebben aangepast.MikeJoow schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:58:
Eerst BCC maar eens een bericht gestuurd.. beweren zich te houden aan de prijsgarantie maar dat doen ze dus niet. product nog net zo duur voordat de btw actie begon!
[ Voor 19% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 30-01-2016 15:33 ]
Verwijderd
Ziet er prima uit die Siemens EQ6 700. Koffieapparaat wordt straks echter alleen gebruikt voor bezoek, want ik drink zelf geen koffie. Wordt dan wel erg duur als ik het zelf niet ga gebruiken. Denk dat ik voor een Dolce Gusto ga.remzor schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:07:
[...]
Maar succes met je zoektocht! Ik heb een maand geleden de Siemens EQ6 700 serie gekocht. Prachtig apparaat en komt overal vrij goed uit de test. Bevalt me uitstekend, heb er toen 802,- voor betaald en volgens mij is ie nu 745,- o.i.d. Neem hem mee in je overwegingen zou ik zeggen
Probeer het nog een keer te bestellen? Mocht je een tweede krijgen stuur je hem gewoon terug.sapphire schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:34:
Iemand ervaring met afgebroken deal betalingen? Had een bestelling geplaatst alleen werd de ideal bestelling afgebroken. Heb wel een bestel bevestiging gehad maar kan alleen niet meer betalen
Product is opm3gA schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:36:
[...]
Probeer het nog een keer te bestellen? Mocht je een tweede krijgen stuur je hem gewoon terug.
Blijven proberen. Als het niet is gelukt valt je product uit jouw winkelmandje na 15 minuten. Zorgen dat je dan de eerste bent
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
In de normale shop of in de Outlet?sapphire schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:34:
Iemand ervaring met afgebroken ideal betalingen? Had een bestelling geplaatst alleen werd de ideal bestelling afgebroken. Heb wel een bestel bevestiging gehad maar kan alleen niet meer betalen
Ja lijkt of die op voorraad is, maar als je erop verder klikt, staat er geen voorraad.
Vaak zat wel.Roos79 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:47:
[...]
Maar geen 120 euroop een bedag van 700 euro
Pizza!
De mijne zojuist binnen gekregen. Blijkbaar kan ik morgen mijn TV volgen via Google Maps haha.Jackson6 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:46:
Hoe zit het trouwens met verzenden, mijn product was op voorraad en ik heb een bestel -en opdrachtbevestiging gehad. Kan ik ook een verzendbevestiging verwachten in de loop van de avond?
Koekoek!
Hmm babyfoon met beeld blijkbaar uitgesloten, korting gaat er niet vanaf.lanoisseforP schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:49:
Eindelijk toch een babyfoon van Philips Avent en een nieuwe Philips stofzuiger gekocht. Niet extreem veel bespaard, maar die 40 euro is toch meegenomen.
Nu nog even orienteren op misschien een Philips 40 inch, de huidige Samsung is wel aan vervanging toe....
Verwijderd
Zo te zien kan Leeuwarden nog wel wat AOC's kwijt, wat een witte bedoening daar!Hortz schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:41:
Bij Mediamarkt Leeuwarden was het ook een grote drukte..
Wat je ziet zijn de rijen richting de kassa's.
[afbeelding]
Wel tevreden met mijn aankopen: Canon 710 HS voor 194,20(ipv 235) en via de webshop een Samsung MC35J8088LT voor (371,01 ipv ~440).
De webshop duurde lang met de order bevestiging.
18:25 besteld
20:02 orderbevestiging
Aardige aanbieding inderdaad, betere tv is het alleen niet, precies dezelfde als 805c (met meer kunstmatige hertz, waar je niks aan hebt).fredkroket schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:21:
[...]
Misschien nog een troost, bij HiFi Corner is de 43w809C in de aanbieding:
http://hificorner.nl/beel...-tv/sony/sony-kdl-43w809c
De 805c was bij MM 528,- en de 809c is 589, wel wat meer geld, maar wel een betere TV.
Ah, begrijpelijk. Bezit zelf een Nespresso apparaat, een Dolce Gusto en dus de Siemens. Ik zou persoonlijk eerder voor Nespresso gaan dan voor Dolce Gusto. De prijs van beide apparaten, alsmede van de koffie, zijn ongeveer gelijk. Persoonlijk vind ik Nespresso een stuk lekkerder. Maar smaken verschillen!Ph046ph schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:35:
[...]
Ziet er prima uit die Siemens EQ6 700. Koffieapparaat wordt straks echter alleen gebruikt voor bezoek, want ik drink zelf geen koffie. Wordt dan wel erg duur als ik het zelf niet ga gebruiken. Denk dat ik voor een Dolce Gusto ga.
[ Voor 4% gewijzigd door HaTe op 27-01-2016 21:04 ]
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
Nope, de zilveren, was bang dat ik na een jaar op de gouden scharnieren uit zou zijn gekeken. Nu wachten op de verzendbevestiging!Dvyss schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 18:45:
[...]
Precies hetzelfde hier. De zwart/gouden of zilveren? Overigens bij BCC gekocht. Scheelde 56 cent (kan je morgen nog terugvragen, haha).
Wat een lulverhaal van die verkoperHaTe schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:04:
Ze krijgen blijkbaar een bepaald aantal TV's van Sony wat ze mogen verkopen voor die prijs. Deze extra moeten ze zelf voor bijleggen.
Jij hebt tenminste nog een bestelbevestiging.sapphire schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:34:
Iemand ervaring met afgebroken ideal betalingen? Had een bestelling geplaatst alleen werd de ideal bestelling afgebroken. Heb wel een bestel bevestiging gehad maar kan alleen niet meer betalen
Toch wel bijzonder dat ze liever een andere TV meegeven voor 50 euro minder dan dezelfde voor de 'normale' prijs.
WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs
TF2 GoT http://www.teamfortress.eu
[ Voor 5% gewijzigd door Lennart H. op 27-01-2016 21:15 ]
Wat heb je besteld dan een TV ?Step-han schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:13:
Kreeg net een mail van mijn bestelling:
Geachte heer/mevrouw <>
In opdracht van Media Markt zal uw pakket op donderdag 28 januari 2016 tussen 8:00 en 22:00 uur met ordernummer <> worden afgeleverd door Dynalogic
Ik dacht dat mediamarkt met PostNL verzond? En wordt dat tijdsbestek nog minder? Iemand ervaring met Dynalogic?
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Zwartwaarden, contrastverhouding, kleuren en alle extra hebbedingetjes zijn dan ook geweldig op deze tv. Niet voor mensen die niet recht voor de tv zitten natuurlijk, die zijn beter af met een IPS paneel ipv VA...EJSchuiteman schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:13:
Helaas geen Sony KDL-50W755c te vinden hier in de dichtstbijzijnde mediamarkt. Denk overigens dat die overal nu wel uitverkocht is, wat gaan deze modellen hard.
Pas als ze zeker weten dat je er niet bentStep-han schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:13:
Geachte heer/mevrouw <>
In opdracht van Media Markt zal uw pakket op donderdag 28 januari 2016 tussen 8:00 en 22:00 uur met ordernummer <> worden afgeleverd door Dynalogic
Ik dacht dat mediamarkt met PostNL verzond? En wordt dat tijdsbestek nog minder? Iemand ervaring met Dynalogic?
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Verwijderd
Zal er aan liggen wat je besteld hebt. Echt grote dingen heb ik nog nooit via Postnl gehad.Step-han schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:13:
Geachte heer/mevrouw <>
Inderdaad een TV besteld.
[ Voor 20% gewijzigd door Step-han op 27-01-2016 21:16 ]
Dynalogic bezorgd veel grote dingen volgens mij. Mijn fornuis van Coolblue (die verzend via PostNL) werd bezorgd door Dynalogic.Step-han schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:13:
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq