Mediamarkt BELGIË BTW actie 2016 vanaf 3 maart Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 34 Laatste
Acties:
  • 313.936 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip* moet er echt harder worden ingegrepen?

[ Voor 84% gewijzigd door gambieter op 27-01-2016 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:47
nubcaek schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:30:
[...]

De 755 heeft geen ARC he, dat je dat weet.
Geen ARC?, in de specificaties dacht ik gezien te hebben van wel. De 805c heeft dit wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Het komische is dat blijkbaar niemand door heeft dat je in alle andere winkels gewoon kunt afdingen het hele jaar door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim.k
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Brumax schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:37:
[...]

staat in je bevestiging dat door drukte de levertijd met enkele dagen kan toenemen
Dat heb ik inderdaad gelezen. Was gewoon benieuwd of dit indekken is of dat het nog redelijk vlot gaat, vandaar de vraag naar ervaring bij voorgaande BTW acties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-03 16:19

Aeque

PSN: aeque88

Wim-Bart schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:38:
Hoorde vandaag op Business News dat de MM weer prijzen omhoog had gegooid voordat de actie in ging. Wat is hier van waar?
Niks, althans zou niet de 'bedoeling' mogen zijn. Maar ze hebben wel tot aan vandaag hun prijsmodel gehanteerd waardoor de prijzen dus zowel omhoog als omlaag kunnen fluctueren per dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 10:12
Hoe houden ze online de voorraad eigenlijk bij? Als iets tijdelijk niet beschikbaar is, wil dat zeggen dat ze wellicht vrijdag weer nieuwe voorraad hebben? Of is dat product dan tijdens de actie niet meer te verkrijgen en is het jammer dan?

Koekoek!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The_Silencer
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-07 20:43
Epsilon schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:21:
http://www.mediamarkt.nl/...swift-pg279q-1416595.html

Asus pg279q ook voor mooie prijs: 701 euro :). Voor de mensen die in de markt voor die monitor zijn :).
Had graag de MG279Q willen kopen, helaas was die gelijk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• geldermalsen
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10:29
Bij mij is het ook gelukt.

Amerikaanse koelkast
Droger
Wasmachine
Stofzuiger

Alles niet in.prijs verhoogd

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20:30
* JeroenNietDoen checked om 18:00 product (DJ set) en wordt blij van actieprijs
* JeroenNietDoen eet even verder en besteld 10 minuten later, uitverkocht

Right :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:39
Allemaal kopen en daarna dit nieuwsbericht lezen. Wij zijn er blij mee, stimuleert de economie!
Sigaar uit eigen doos: prijs verhoogd voor kortingsactie
De prijs van een product verhogen om het vervolgens tegen 'fikse korting' aan te bieden tijdens een actieweek. Ja, dat is toegestaan. En winkelketen MediaMarkt maakt er handig gebruik van.

Goede kans dat je vandaag de naam Ellen ten Napel-Wieland bent tegengekomen op Facebook of Twitter. Haar bericht over de handelswijze van MediaMarkt werd tot nu toe al ruim 17.000 keer gedeeld.

Op haar Facebookpagina zette Ten Napel-Wieland de prijskaartjes naast elkaar van producten die te koop zijn bij MediaMarkt. Links de reguliere prijs. Rechts de nieuwe prijs, die MediaMarkt hanteert voor de kortingsactie ('21% btw weg ermee') die vanavond van start gaat. Daarop vraagt het elektronicaconcern ineens een stuk meer. Een oude truc, die volgens de voorwaarden is toegestaan. Een winkel verhoogt de prijzen en biedt de producten vervolgens tegen 'scherpe korting' aan.

Twee voorbeelden van de Facebookpagina van Ellen ten Napel-Wieland:

Een wasmachine van Samsung kost op op 15 december 2015 524 euro. Met de kortingsactie op komst verhoogt MediaMarkt de prijs naar 624 euro. Wie deze week gebruik maakt van de btw-korting, betaalt nog 'slechts' 515,70 euro.

Een droger (ook Samsung) kost op 15 december 2015 579 euro. En raad eens? Maandag vroeg MediaMarkt voor exact hetzelfde apparaat 679 euro. Met de beloofde korting mag de consument 'm meenemen voor 561,15 euro.

Ten Napel-Wieland heeft uit onvrede over de handelswijze van het bedrijf toezichthouder Autoriteit Consument & Markt (ACM) ingeschakeld, meldt het Algemeen Dagblad. Ze wil weten of er sprake is van (verboden) prijsafspraken tussen de ketens. Want bij BCC, de grootste concurrent van MediaMarkt, kost de hierboven genoemde droger 561,40 euro.

MediaMarkt zegt tegen AD de prijzen aan te passen aan zijn 25 grootste concurrenten: "in veel gevallen betekent dit een afprijzing, in sommige gevallen betekent dit dat een prijs naar boven aangepast wordt." Een woordvoerder van ACM benadrukt het belangrijk te vinden dat bedrijven transparant zijn over hun prijzen. "De consument moet niet achteraf verrast worden met bijkomende kosten." Dat lijkt hier overigens niet het geval.

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nexus 6P besteld, hopen dat ik deze snel binnenkrijg... stond 1 tot 4 dagen, zou wel fijn zijn als ik hem dit weekend binnen krijg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aeque

Aeque

Tim.k schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:39:
[...]

Dat heb ik inderdaad gelezen. Was gewoon benieuwd of dit indekken is of dat het nog redelijk vlot gaat, vandaar de vraag naar ervaring bij voorgaande BTW acties.
Zal vast wel indekken zijn maar vanuit eerdere jaren heb ik er zelf hooguit 1 dag extra op moeten wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Wietsee. schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:41:
Allemaal kopen en daarna dit nieuwsbericht lezen. Wij zijn er blij mee, stimuleert de economie!

[...]
Ach ik werd al aangevallen in het begin van dit topic toen ik zei dat de prijzen altijd verhoogt worden. Dus ik geef het op, laat ze maar lekker al hun geld uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021

[...]
Ik vind het redelijk onzin. Er zitten goede deals tussen. Ik heb 200 euro bespaard vandaag en hou de prijzen al 2 weken in de gaten van de MM en de concurrent voor wat ik wilde kopen. De MM matched acties van andere winkels, dus verhogen ze de prijzen wanneer deze zijn afgelopen. Dit is gewoon vette pech hebben voor deze persoon.

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wietsee.
  • Laatst online: 20:39
Bron schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:44:
[...]

Ach ik werd al aangevallen in het begin van dit topic toen ik zei dat de prijzen altijd verhoogt worden. Dus ik geef het op, laat ze maar lekker al hun geld uitgeven.
Dankzij die mensen profiteert iedere Nederlander uiteindelijk!

Web Enrichment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:35

[...]
Spuit 111111

Check gewoon onder aan de streep of je tevreden bent met de prijs; klaar. Wat een gezeik op een commercieel bedrijf. Mediamarkt geeft kortingen om mensen te trekken en te verdienen, het is geen non-profit organisatie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:31

Vos

AFCA

Heerlijk rustig bij de MM in Emmen. Denk dat er 40/50 man voor deur stonden te wachten, deze ging om 17:50 open. Mijn vriendin en ik waren beide voor 18:00 uur weer buiten met een GoPro en een camera lens :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim.k
  • Niet online
Aeque schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:43:
[...]

Zal vast wel indekken zijn maar vanuit eerdere jaren heb ik er zelf hooguit 1 dag extra op moeten wachten.
Bedankt. Mijn receiver heeft precies vandaag de geest gegeven en heb via de outlet van MM De Pioneer VSX 830 op de kop kunnen tikken voor 260 euro. Goedkoopste in PW is 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wim-Bart
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-01-2021

Wim-Bart

Zie signature voor een baan.

Tim.k schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:45:
[...]

Bedankt. Mijn receiver heeft precies vandaag de geest gegeven en heb via de outlet van MM De Pioneer VSX 830 op de kop kunnen tikken voor 260 euro. Goedkoopste in PW is 360.
Het lijkt toeval maar mijn Plasma ging dus ook exact vandaag kapot. Vorige 5 jaar geleden bij MM BTW actie gekocht. "Consperacy".....

Beheerders, Consultants, Servicedesk medewerkers. We zoeken het allemaal. Stuur mij een PM voor meer info of kijk hier De mooiste ICT'er van Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-07 20:24
Crisis is niet veel meer van te merken.. Als ik hoor wat voor bestellingen wat er over de toonbank gaan is niet normaal meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vincent92
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 06-12-2023
Matedeor schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:39:
[...]

Geen ARC?, in de specificaties dacht ik gezien te hebben van wel. De 805c heeft dit wel?
Deze bronnen bevestigen allemaal dat de 755 series wel over ARC beschikt. ;)
YouTube: Sony W75 serie: Android Smart TV met Full HD scherm in 43", 50" en 55"!
http://www.richersounds.c...50w755c/sony-kdl50w755cbu
http://www.tvstore.nl/pro...ml#product_specifications

Ook de 805c heeft ARC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
Dacht even snel nog een energiemeter te kunnen halen. Helemaal vergeten dat de BTW "actie" begonnen was. Kwam het terrein bij de MediaMarkt in Apeldoon oprijden en ben gelijk weer doorgereden. Stond een grootte rij buiten in de regen te wachten om naar binnen te mogen 8)7 Voor de paar euro echte korting van de producten die ze toevallig net wel nog op voorraad hebben.

Ik haal mijn product wel ergens anders.

niet happen

[ Voor 20% gewijzigd door gambieter op 27-01-2016 20:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]
Logisch toch ook wel enigszins?
Bij mij was er ook niks verhoogd, alleen maar voordeel?
Wellicht dat het voor sommige producten geldt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:54
Bron schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:39:
Het komische is dat blijkbaar niemand door heeft dat je in alle andere winkels gewoon kunt afdingen het hele jaar door.
Maar geen 120 euro 8) op een bedag van 700 euro :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stone21
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 28-10-2024
nubcaek schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:30:
[...]

De 755 heeft geen ARC he, dat je dat weet.
Volgens mij wel hor, richersounds bijv geeft aan van wel. Lastig iets over te vinden verder.
http://www.richersounds.c...uct_product_specification
Deze ook:
http://www.idealo.de/prei...90_-kdl-55w755c-sony.html

[ Voor 11% gewijzigd door Stone21 op 27-01-2016 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik zoek nog een kleine desktop pc / NUC of laptop om 4K content te streamen naar mijn TV.
Kan zo niet een spetterende aanbieding vinden, iemand tips? (Zou er ook graag Rollercoaster 3 mee spelen haha)

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19:54
. Wij zijn er blij mee, stimuleert de economie!

[...]
En check ook even de prijs aanbiedingen in die periode van de eerste datum ;)
Daarbij is dit bericht ondertussen al 20 keer voorbij gekomen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
Dacht even de sony 43w755c of 43w805c te halen, 19.15 uur terug van werk, en alletwee nu helaas al weg. Voor niks 2 maanden gewacht hierop dus helaas, al was ik er al bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Als je nou eens on-topic blijft ipv hier vervelende onzin te dumpen?

[ Voor 87% gewijzigd door gambieter op 27-01-2016 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nubcaek
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19:25
Matedeor schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:39:
[...]

Oh ik dacht dat gezien te hebben, verder verschilt het model niet van de 805 geloof ik, buiten gebrek aan crappy 3D.

https://www.4clik.com/pho...755c-vs-sony-kdl-55w805c/

Excuus voor de verwarring en paniek :).

[ Voor 4% gewijzigd door nubcaek op 27-01-2016 19:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
[...]
Het merendeel van de prijzen zijn ook gewoon hetzelfde gebleven. Het is maar bij enkele artikelen dat hij veranderd is, en dat kan het gevolg zijn van hun prijsvolg systeem.
Dan kun je wel zeggen dat dat onzin is,
maar de artikelen die ik heb gevolgd, zijn allemaal gelijk gebleven in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-06 12:21
Heb voor een vriendin deze uitgezocht. SONY KDL-43W807C

Lijkt me voor een prima tv voor iemand die verder niet meer doet dan een filmpje kijkt en gebruik wil maken van Netflix.

Ik heb zelf een mooie Bosch wasmachine gekocht. Scheelde me 125 euro.

[ Voor 45% gewijzigd door Tranzy op 27-01-2016 19:55 ]

Ik heb ook een leuke computer..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Rick
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-09 07:26

E-Rick

I love it :7

*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door gambieter op 27-01-2016 20:14 ]

Choose life

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• remzor
  • Laatst online: 21:14

[...]
Vermoeiend hoor.. Dergelijke racties steeds. Het gaat dan in een specifiek geval om een product dat anderhalve maand geleden goedkoper was dan nu. Daar is toch niets geks aan? Prijzen variëren van dag tot dag tegenwoordig. Dat is ook zo wanneer je verse groenten koopt, een bankstel of een keuken.
Daar komt bij dat prijzen die omhoog zijn gegaan gretig worden gepost, maar alle producten die anderhalve maand geleden duurder waren; daar hoor je uiteraard niemand over.
Prijzen variëren het gehele jaar door. Over 2 maanden zie je ook producten die, in vergelijking tot bijv. vandaag, duurder of juist goedkoper zijn geworden. Alleen omdat er op dat moment geen BTW actie is hoor je er letterlijk niemand over.

Ben gewoon tevreden of ben het niet. De keus een product te kopen is geheel aan jezelf. Bekijk een pricewatch en zie of je voordelig uit bent ja of nee. Het is toch ook niet zo dat een winkel met de laagste prijsgarantie de prijs bijv. op 500 euro moet houden als de concurrentie er 600 euro voor vraagt. 599 is dan ook de laagste prijs namelijk.

Mensen beseffen ook niet helemaal dat de (elektronische) detailhandel zo'n beetje de zwaarste klappen gehad heeft gedurende de afgelopen jaren. Kijk eens welke zaken er allemaal al weg zijn. Er komt veel kijken bij dergelijke acties en de producten gaan echt niet allemaal meer 3x over de kop hoor; die tijden zijn voorbij, als ze er überhaupt ooit geweest zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikee007
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-07 20:24
Eerst BCC maar eens een bericht gestuurd.. beweren zich te houden aan de prijsgarantie maar dat doen ze dus niet. product nog net zo duur voordat de btw actie begon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11:54

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Kom net terug uit Mediamarkt Leidsche Rijn: grote rijen, maar bij de servicebalie was het "op zich te doen". Moest helaas alleen tweemaal in de rij staan: eenmaal om mijn pakketje (Canon EF-S 17-55) op te halen bij de balie, en nogmaals om mijn geld terug te claimen. Minpuntje. Hoewel ik het niet gevraagd heb Geen van de mensen in de rij was zo vriendelijk om me ertussen te laten, maar dat kan ik ze niet kwalijk nemen.

Ter zake: ik had gisteren een lens besteld toen de reguliere webshop nog open was, en heb deze in de winkel bezorgd zonder problemen. Vandaag opgehaald en men deed ook niet moeilijk over geldteruggave van een internetbestelling. Helemaal mooi.

Nog beter was dat men constateerde dat de lens inmiddels zelf goedkoper was dan ik hem gekocht had, en met de nieuwe verrekening was ik nog minder kwijt dan begroot (194 Euro terug). Prima bedrag voor een uurtje werk :)

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ph046ph
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
remzor schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:56:
[...]

Vermoeiend hoor.. Dergelijke racties steeds. Het gaat dan in een specifiek geval om een product dat anderhalve maand geleden goedkoper was dan nu. Daar is toch niets geks aan? Prijzen varieren van dag tot dag tegenwoordig. Dat is ook zo wanneer je verse groenten koopt, een bankstel of een keuken.
Daar komt bij dat prijzen die omhoog zijn gegaan gretig worden gepost, maar alle producten die anderhalve maand geleden duurder waren; daar hoor je uiteraard niemand over.
Prijzen varieren het gehele jaar door. Over 2 maanden zie je ook producten die, in vergelijking tot bijv. vandaag, duurder of juist goedkoper zijn geworden. Alleen omdat er op dat moment geen BTW actie is hoor je er letterlijk niemand over.

Ben gewoon tevreden of ben het niet. De keus een product te kopen is geheel aan jezelf. Bekijk een pricewatch en zie of je voordelig uit bent ja of nee. Het is toch ook niet zo dat een winkel met de laagste prijsgarantie de prijs bijv. op 500 euro moet houden als de concurrentie er 600 euro voor vraagt. 599 is dan ook de laagste prijs namelijk.

Mensen beseffen ook niet helemaal dat de (elektronische) detailhandel zo'n beetje de zwaarste klappen gehad heef gedurende de afgelopen jaren. Kijk eens welke zaken er allemaal al weg zijn. Er komt veel kijken bij een dergelijke acties en de producten gaan echt niet allemaal meer 3x over de kop hoor; die tijden zijn voorbij, als ze er überhaupt ooit geweest zijn...
Post van het jaar. :) _/-\o_

Morgen eens naar Mediamarkt. Op mijn gemakje kijken of er nog iets leuks te koop is. Wil eigenlijk een nieuwe koffieapparaat kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aeque

Aeque

remzor schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:56:
[...]

Vermoeiend hoor.. Dergelijke racties steeds. Het gaat dan in een specifiek geval om een product dat anderhalve maand geleden goedkoper was dan nu. Daar is toch niets geks aan? Prijzen variëren van dag tot dag tegenwoordig. Dat is ook zo wanneer je verse groenten koopt, een bankstel of een keuken.
Prijzen variëren het gehele jaar door. Over 2 maanden zie je ook producten die, in vergelijking tot bijv. vandaag, duurder of juist goedkoper zijn geworden. Alleen omdat er op dat moment geen BTW actie is hoor je er letterlijk niemand over.

Mensen beseffen ook niet helemaal dat de (elektronische) detailhandel zo'n beetje de zwaarste klappen gehad heeft gedurende de afgelopen jaren. Kijk eens welke zaken er allemaal al weg zijn. Er komt veel kijken bij dergelijke acties en de producten gaan echt niet allemaal meer 3x over de kop hoor; die tijden zijn voorbij, als ze er überhaupt ooit geweest zijn...
Dat verdient wel een duimpje. :)

Maar ondanks dat ik het met je eens ben kun je als bedrijf wat hier keer op keer op keer op bekritiseerd wordt, ook iets mee doen. Ga dit dan ook duidelijk communiceren of bepaal een aantal dagen van te voren dat je de prijzen alvast vast zet tot de actie. Is heel wat transparanter dan dit en dan ontloop je ook de kans dat je van die massaal gedeelde FB posts tegen je krijgt. Als je sowieso alles al gelooft wat op FB staat dan redden we tegenwoordig kinderen van de hogersnood met een simpele klik op een duimpje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phantomic
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 17:16
_/-\o_
Net voor 305 euro de Motorola Moto Play gekocht. Na de 50 euro cashback kost het dus 255 euro.
Vergelijkend met andere winkels kom ik (na de cashback(voor de winkels die mee doen)) op 60+ verschil met de goedkoopste in de pricewatch.

= 100 euro korting op een telefoon van 360€
= 28% korting

[ Voor 10% gewijzigd door Phantomic op 27-01-2016 20:18 ]

I've been praying for somebody to save me, but no one's heroic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 16:18

CeesKees

I rest my Kees

Ik ben zeer content met de actie... Sony rx100 ii voor 413 euro. En ook nog 50 cashback van Sony.

Hier hoopte ik op. Dus echt gewoon de korting van de gemiddelde winkelprijs!

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:03

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik heb het hier ook al meermaals gezegd: als je je niet geheel aan je eigen voorwaarden houdt en niet met elke prijswijziging (daling) van je 25 belangrijkste concurrenten meegaat, moet je niet raar opkijken dat je kritiek krijgt.

Anderzijds, MediaMarkt hoeft dit niet te doen natuurlijk. Koop alleen iets wat je heel graag wilt en waarvoor je wilt betalen wat ervoor gevraagd wordt. Ik heb zelf 3 dingen gekocht, alle 3 significant goedkoper en precies wat ik graag wilde hebben. Dat lijkt me het belangrijkste.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• remzor
Ph046ph schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:00:
[...]

Post van het jaar. :) _/-\o_

Morgen eens naar Mediamarkt. Op mijn gemakje kijken of er nog iets leuks te koop is. Wil eigenlijk een nieuwe koffieapparaat kopen.
Haha thanks, maar dat zal ook wel meevallen denk ik ;)

Ik vind mensen die te lui zijn om de actievoorwaarden te lezen, steeds maar weer dezelfde vragen stellen en die altijd alleen maar zeiken gewoon vermoeiend. Zij dragen bij aan de verloedering van de maatschappij, de zeur- en graaicultuur. Wees toch eens tevreden denk ik dan, niemand dwingt je ergens toe! De MediaMarkt is tenslotte ook geen liefdadigheidsinstantie en willen ook gewoon geld verdienen; net zoals elk ander gezond commercieel bedrijf.

Maar succes met je zoektocht! Ik heb een maand geleden de Siemens EQ6 700 serie gekocht. Prachtig apparaat en komt overal vrij goed uit de test. Bevalt me uitstekend, heb er toen 802,- voor betaald en volgens mij is ie nu 745,- o.i.d. Neem hem mee in je overwegingen zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• warcow
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 10:51
Goede tip was dat nog die shopkortingxl hier, de haier hrf-628if6 heeft mij nu maar 640 gekost. Helaas nu uitverkocht maar de af6 versie is er nog wel. Die heeft ook een minibar (flessen kunnen er via een luikje uit ipv deur open te doen). Kost 705 of zo met shopkorting er bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17:18
fotografie999 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:18:
[...]

Zou de Acer pakken... 2x HDMI, WLAN,2 geheugenslots
Thanks... Helaas moet ik nog wachten met mijn loon tot volgende week... :(
Heb ook niet zoveel zin om mijn CC te gebruiken...

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedpete
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-07 00:10

Speedpete

was barman

Inderdaad, staat een stukkie in het AD en mensen weten het ineens beter... maar ik heb nu lekker een Surface 3 voor ruim 100 euro minder dan elders in NL, dus ik vind het BEST.

Was bij MM R'dam centrum, flinke rijen maar iedereen in goede doen, muziekje er bij en vrolijk met wat mensen gepraat. Was een leuk 'uitje'.

Object-oriented programming offers a sustainable way to write spaghetti code | Hoe vleugels wel werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaaloo1974
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 10-08 14:21
Wil een tv voor slaapkamer kopen en mijn oog is gevallen op de Samsung UE50JU6800 en heb ook een wasmachine en droger nodig. Bosch WAY32541NL en Bosch WTY87700NL beide beste uit de test van de consumentenbond 10-2015. De Mediamarkt scheelt met de goedkoopste in de pricewatch 400 euro. Vindt ik toch knap geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
De outlet raakt snel uitverkocht. Zelf naast een Bosch vaatwasser gegrepen, van 490 voor 320 ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
gaaloo1974 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:15:
Wil een tv voor slaapkamer kopen en mijn oog is gevallen op de Samsung UE50JU6800 en heb ook een wasmachine en droger nodig. Bosch WAY32541NL en Bosch WTY87700NL beide beste uit de test van de consumentenbond 10-2015. De Mediamarkt scheelt met de goedkoopste in de pricewatch 400 euro. Vindt ik toch knap geld
He! Die Bosch Wasmachine heb ik ook net gehaald. Twijfelde nog met een Siemens wm16w542nl (Practisch dezelfde specs).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GovertNL
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 20-08 17:21
Kaap schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:41:
* GovertNL checked om 18:00 product (DJ set) en wordt blij van actieprijs
* GovertNL eet even verder en besteld 10 minuten later, uitverkocht

Right :'(
Das klote man. Ik was gister die XDJ RX al wezen halen. Net 260 euro opgehaald. Schitterende deal, zelfs nog 200 euro onder de prijs van BaxShop. En in de rij op mijn telefoon nog een Pioneer PLX 1000 besteld voor 532 euro ipv 649. Heel erg geslaagd dus!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredkroket
  • Niet online
Matedeor schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:49:
Dacht even de sony 43w755c of 43w805c te halen, 19.15 uur terug van werk, en alletwee nu helaas al weg. Voor niks 2 maanden gewacht hierop dus helaas, al was ik er al bang voor.
Misschien nog een troost, bij HiFi Corner is de 43w809C in de aanbieding:
http://hificorner.nl/beel...-tv/sony/sony-kdl-43w809c

De 805c was bij MM 528,- en de 809c is 589, wel wat meer geld, maar wel een betere TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 17:22
Hertog_Martin schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:16:
De outlet raakt snel uitverkocht. Zelf naast een Bosch vaatwasser gegrepen, van 490 voor 320 ;(
Je moest er ook als de haaien bij zijn :p
Zelf een mooie laptop weten te scoren van 1980 naar 1280 met slechts een geopende verpakking 8-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
GOPRO HD Hero 4 Silver Adventure... te lang getwijfeld en ook foetsie helaas. Dan maar tweedehands een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartkinbote
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11-09 10:54

bartkinbote

subterranean homesick alien

Nu net weer op voorraad en 1 besteld: de DJI Phantom 3 Standard voor 495 ipv 599 euro!
Het lijkt erop alsof ze er af en toe een paar vrijgeven voor op de webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die nog 3% korting bovenop de aankoop willen gebruik de link via cashbackxl!

*knip*

of gewoon op https://www.cashbackxl.nl

[ Voor 28% gewijzigd door gambieter op 27-01-2016 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 20:30
GovertNL schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:19:
[...]
Das klote man. Ik was gister die XDJ RX al wezen halen. Net 260 euro opgehaald. Schitterende deal, zelfs nog 200 euro onder de prijs van BaxShop. En in de rij op mijn telefoon nog een Pioneer PLX 1000 besteld voor 532 euro ipv 649. Heel erg geslaagd dus!
Ging hier idem om de RX. Helaas bij onze MM hadden ze hem niet dus was afhankelijk van de webshop.

Balen zeg :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben blij met de actie. Heb een Sony HT RT5 soundbar gekocht. Van 699 naar 577 en ook nog eens 100 euro cashback van Sony zelf, maakt het maar 477.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SandaX
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 19:37

SandaX

Nicht Ärgern nur wundern

Terug van de MM Hengelo. Wat een belachelijke drukte. Gelukkig werd er een extra geimproviseerde kassa geopend op de tweede verdieping waardoor we "maar" 30 minuten in de rij hebben hoeven staan met een pricewatch: Samsung S27E500C Zwart.

Wel erg leuk dat er een blaaskapel voor de deur stond en er gratis broodjes braadworst werden uitgedeeld!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjong
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 11-09 08:56
Ik was in de running voor een setje Powerline 1200 adapters van TP-Link of Devolo. Maar dat vinden ze een accessoire en is daarmee uitgesloten van deelname ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agravain
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 10:24
Net een nieuwe koelkast gescoord, actieprijs was zelfs nog ietsjes lager dan ik had uitgerekend op basis van de pricewatch van de afgelopen weken. Met de cashback van de fabrikant komt de totale korting op 30%. Dat maakt de ergenis van een overbelaste website meer dan goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Matedeor schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:49:
Staat gewoon nog op de webshop :?

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 20:55
MikeJoow schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:58:
Eerst BCC maar eens een bericht gestuurd.. beweren zich te houden aan de prijsgarantie maar dat doen ze dus niet. product nog net zo duur voordat de btw actie begon!
In de voorwaarden van BCC staat toch dat ze de laagste prijs garanderen op basis van de normale winkelprijs van bedrijven in een bepaalde straal? Dus acties uitgesloten? Dat was iig jaren geleden nog wel zo en lijkt me sterk dat ze dat hebben aangepast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiLLoW_TieN
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16:54
Voor ons vakantiehuisje LG 28MT47T-PZ ( TV ) komt op € 157,15 ( na 3% cashback )

i.c.m CanalDigitaal via schotel ( 720p ) @ € 4,50 p/m. Dit ; http://www.sattv.nl/canaldigitaal-smart-kaart

[ Voor 19% gewijzigd door WiLLoW_TieN op 30-01-2016 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wacht inmiddels al anderhalf uur op mijn opdrachtbevestiging. Anderen die hetzelfde hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Laatst online: 20:12

sapphire

Die-hard pruts0r

Iemand ervaring met afgebroken ideal betalingen? Had een bestelling geplaatst alleen werd de ideal bestelling afgebroken. Heb wel een bestel bevestiging gehad maar kan alleen niet meer betalen :?

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ph046ph
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
remzor schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:07:
[...]

Maar succes met je zoektocht! Ik heb een maand geleden de Siemens EQ6 700 serie gekocht. Prachtig apparaat en komt overal vrij goed uit de test. Bevalt me uitstekend, heb er toen 802,- voor betaald en volgens mij is ie nu 745,- o.i.d. Neem hem mee in je overwegingen zou ik zeggen :)
Ziet er prima uit die Siemens EQ6 700. Koffieapparaat wordt straks echter alleen gebruikt voor bezoek, want ik drink zelf geen koffie. Wordt dan wel erg duur als ik het zelf niet ga gebruiken. Denk dat ik voor een Dolce Gusto ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m3gA
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 21:02
sapphire schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:34:
Iemand ervaring met afgebroken deal betalingen? Had een bestelling geplaatst alleen werd de ideal bestelling afgebroken. Heb wel een bestel bevestiging gehad maar kan alleen niet meer betalen :?
Probeer het nog een keer te bestellen? Mocht je een tweede krijgen stuur je hem gewoon terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Laatst online: 20:12

sapphire

Die-hard pruts0r

m3gA schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:36:
[...]

Probeer het nog een keer te bestellen? Mocht je een tweede krijgen stuur je hem gewoon terug.
Product is op :+

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Blijven proberen. Als het niet is gelukt valt je product uit jouw winkelmandje na 15 minuten. Zorgen dat je dan de eerste bent :)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 12-09 20:21
Iemand ervaring met afgebroken ideal betalingen? Had een bestelling geplaatst alleen werd de ideal bestelling afgebroken. Heb wel een bestel bevestiging gehad maar kan alleen niet meer betalen :?
In de normale shop of in de Outlet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:13
Bij Mediamarkt Leeuwarden was het ook een grote drukte..
Wat je ziet zijn de rijen richting de kassa's.
Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/35kk6z9.jpg

Wel tevreden met mijn aankopen: Canon 710 HS voor 194,20(ipv 235) en via de webshop een Samsung MC35J8088LT voor (371,01 ipv ~440).

De webshop duurde lang met de order bevestiging.
18:25 besteld
20:02 orderbevestiging

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tranzy
Sony TV's zijn in trek.. zie alleen deze nog.. Maar kan geen reviews vinden.
SONY KDL-43W756C

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:35
Hier een geslaagde BTW actie voor mij.

Ik was om 17.50 thuis, gelijk de werklaptop weer aan geslingerd en klokslag 18u de Denon reciever besteld die ik op net oog had, sterker nog die zat nog in mijn winkelwagentje van gisteren oid. Vrij vlot ook de bestelbevestiging in de mail, dus dat zal wel goed gaan. Daarna was de site voor mij zo goed als onbereikbaar.

Toen vlug wat gegeten en op naar de Mediamarkt. Daar had ik gisteren al het een en ander aan witgoed apart laten zetten (goede hulp van een vriendelijke dame gehad), ik moest vandaag alleen nog even terug voor een nieuwe bon met korting.
Heb de koelkast van gisteren gecancelled en een Samsung koelkast er voor in de plaats genomen, deze was groter, zuiniger en had 50eu extra cashback :)
Wederom goed geholpen door dezelfde dame, moest ik wel even een kwartiertje op wachten. Daarna op naar de kassa, daar was het ook druk en duurde ook een kwartiertje.

Morgen wordt alles afgeleverd en ik heb vandaag mooi 450eu bespaard in totaal :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
Hooglander1 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:33:
[...]

Staat gewoon nog op de webshop :?
Ja lijkt of die op voorraad is, maar als je erop verder klikt, staat er geen voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
Roos79 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 19:47:
[...]

Maar geen 120 euro 8) op een bedag van 700 euro :9
Vaak zat wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snoekebeest
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 04-09 16:44
Toch even wezen kijken... Begint nu toch wel te knagen.
Ik ging kijken wat de TV's deden met name de Panasonics maar die stonden er niet in Amsterdam Noord. Er stond wel een Samsung UE55JU7000L voor €1487.- (€200 cashback dus €1287 totaal) maar die had volgens hun geen 3D en ik zie hier op de pricewatch weer van wel... Zit nu toch wel te twijfelen om morgen weer langs te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Hoe zit het trouwens met verzenden, mijn product was op voorraad en ik heb een bestel -en opdrachtbevestiging gehad. Kan ik ook een verzendbevestiging verwachten in de loop van de avond?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thaimaster
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 27-08 15:46
Pfff ik was niet de enige die het idee had om even bij de MM in Hengelo te kijken.
Henk en Ingrid stonden in de rij voor gratis braadworst en de rest stond ernaast bij de DJ op Tarkan lekker te dansen..
Wat een mensen binnen... Gelijk omgedraaid en weer weg...
Rijen voor de kassa's extreem lang en bij de servicebalie kon ik de aantal wachtende ook niet tellen.

Pizza!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stone21
Jackson6 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:46:
Hoe zit het trouwens met verzenden, mijn product was op voorraad en ik heb een bestel -en opdrachtbevestiging gehad. Kan ik ook een verzendbevestiging verwachten in de loop van de avond?
De mijne zojuist binnen gekregen. Blijkbaar kan ik morgen mijn TV volgen via Google Maps haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lanoisseforP
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 27-08 10:12
Eindelijk toch een babyfoon van Philips Avent en een nieuwe Philips stofzuiger gekocht. Niet extreem veel bespaard, maar die 40 euro is toch meegenomen.

Nu nog even orienteren op misschien een Philips 40 inch, de huidige Samsung is wel aan vervanging toe....

Koekoek!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Laatst online: 19:50
lanoisseforP schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:49:
Eindelijk toch een babyfoon van Philips Avent en een nieuwe Philips stofzuiger gekocht. Niet extreem veel bespaard, maar die 40 euro is toch meegenomen.

Nu nog even orienteren op misschien een Philips 40 inch, de huidige Samsung is wel aan vervanging toe....
Hmm babyfoon met beeld blijkbaar uitgesloten, korting gaat er niet vanaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hortz schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:41:
Bij Mediamarkt Leeuwarden was het ook een grote drukte..
Wat je ziet zijn de rijen richting de kassa's.
[afbeelding]

Wel tevreden met mijn aankopen: Canon 710 HS voor 194,20(ipv 235) en via de webshop een Samsung MC35J8088LT voor (371,01 ipv ~440).

De webshop duurde lang met de order bevestiging.
18:25 besteld
20:02 orderbevestiging
Zo te zien kan Leeuwarden nog wel wat AOC's kwijt, wat een witte bedoening daar! >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
fredkroket schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:21:
[...]

Misschien nog een troost, bij HiFi Corner is de 43w809C in de aanbieding:
http://hificorner.nl/beel...-tv/sony/sony-kdl-43w809c

De 805c was bij MM 528,- en de 809c is 589, wel wat meer geld, maar wel een betere TV.
Aardige aanbieding inderdaad, betere tv is het alleen niet, precies dezelfde als 805c (met meer kunstmatige hertz, waar je niks aan hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• remzor
Ph046ph schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 20:35:
[...]

Ziet er prima uit die Siemens EQ6 700. Koffieapparaat wordt straks echter alleen gebruikt voor bezoek, want ik drink zelf geen koffie. Wordt dan wel erg duur als ik het zelf niet ga gebruiken. Denk dat ik voor een Dolce Gusto ga.
Ah, begrijpelijk. Bezit zelf een Nespresso apparaat, een Dolce Gusto en dus de Siemens. Ik zou persoonlijk eerder voor Nespresso gaan dan voor Dolce Gusto. De prijs van beide apparaten, alsmede van de koffie, zijn ongeveer gelijk. Persoonlijk vind ik Nespresso een stuk lekkerder. Maar smaken verschillen!
Dolce Gusto is vooral 'leuk' doordat je er verschillende koffies mee kan maken (latte macchiato, cappuchino, etc.).
Voor de 'gewone' lungo of een espresso smaakt de Nespresso beter imho; een stuk minder zoet en kunstmatig.
Misschien kun je in de winkel ook proeven. Vaak is er een Nespresso bar en in het weekend staan ze ook wel eens in de winkel met Dolce Gusto. Je hebt dan alleen een proefpersoon nodig, haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Laatst online: 20:54

HaTe

haat niet

Wat een lullo's daar bij MM. Heb eergister een 50W755C gereserveerd met aanbetaling, wil ik hem ophalen om 10 over 6, blijkt na 2 uur wachten dat hij aan iemand anders is gegeven en dat de verkoper dus niet had gekeken of deze gereserveerd was.

Ik kon andere TV's krijgen met nog meer korting, zoals de 50W807C met 50 euro bijbetalen, maar dat wilde ik niet. Laatste oplossing was de 50W755C bij Sony bijbestellen, wat normaal niet kan... jaja. Ze krijgen blijkbaar een bepaald aantal TV's van Sony wat ze mogen verkopen voor die prijs. Deze extra moeten ze zelf voor bijleggen.

Dat dan toch maar gedaan, helaas wel nog 2,5 a 3 weken wachten.. zucht

(iemand die in Enschede mijn TV heeft meegenomen? :| O-) )

[ Voor 4% gewijzigd door HaTe op 27-01-2016 21:04 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mo66
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 12-09 11:32
Dvyss schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 18:45:
[...]

Precies hetzelfde hier. De zwart/gouden of zilveren? Overigens bij BCC gekocht. Scheelde 56 cent (kan je morgen nog terugvragen, haha).
Nope, de zilveren, was bang dat ik na een jaar op de gouden scharnieren uit zou zijn gekeken. Nu wachten op de verzendbevestiging!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
HaTe schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:04:
Ze krijgen blijkbaar een bepaald aantal TV's van Sony wat ze mogen verkopen voor die prijs. Deze extra moeten ze zelf voor bijleggen.
Wat een lulverhaal van die verkoper ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Jij hebt tenminste nog een bestelbevestiging. >:) Ik probeer al een half uur te betalen met credit card, al 12 keer geprobeerd. Telkens de melding "De betaling is geweigerd door de betaalinstantie". Heb al gebeld met de creditcardmaatschappij, maar die zeggen dat er met mijn kaart niets mis is: voldoende bestedingsruimte e.d. en ze zien geen pogingen tot betaling binnenkomen.. Het lijkt erop dat MM een beetje aan zijn eigen succes ten onder gaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stance
  • Laatst online: 25-06 22:56
Mooi, krijg m'n bestelling morgen al geleverd, had ik zeker niet verwacht.
CashbackXL inmiddels ook bevestigd, ondanks de haperende webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaTe
  • Laatst online: 20:54

HaTe

haat niet

Bron schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:06:
[...]

Wat een lulverhaal van die verkoper ;(
Toch wel bijzonder dat ze liever een andere TV meegeven voor 50 euro minder dan dezelfde voor de 'normale' prijs.

Baal wel dat ik niet gewoon op de website had besteld, ik had het geprobeerd, maar was net te laat blijkbaar. Dan had ik ook nog 18 euro cashback gekregen.

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CapTVK
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
(overleden)
Nog even gekeken naar de monitoren maar de Asus PB287Q Zwart is al weg zo te zien.

TF2 GoT http://www.teamfortress.eu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lennart H.
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 26-06 13:44
Verdomme. Er stond de hele tijd één bepaalde stofzuiger in de outlet met een fikse korting, wil ik hem eindelijk bestellen na wat researchen; is ie weg... Heel zuur. Was perfect geweest voor m'n nieuwe appartement straks. Nog maar even kijken of er een leuke vrijstaande oven in de aanbieding is. :') Wees dus snel met outlet producten.

[ Voor 5% gewijzigd door Lennart H. op 27-01-2016 21:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EJSchuiteman
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 27-02-2024
Helaas geen Sony KDL-50W755c te vinden hier in de dichtstbijzijnde mediamarkt. Denk overigens dat die overal nu wel uitverkocht is, wat gaan deze modellen hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Laatst online: 11-09 15:57
Kreeg net een mail van mijn bestelling:

Geachte heer/mevrouw <>
In opdracht van Media Markt zal uw pakket op donderdag 28 januari 2016 tussen 8:00 en 22:00 uur met ordernummer <> worden afgeleverd door Dynalogic

Ik dacht dat mediamarkt met PostNL verzond? En wordt dat tijdsbestek nog minder? Iemand ervaring met Dynalogic?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 20:03
Step-han schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:13:

Geachte heer/mevrouw <>
In opdracht van Media Markt zal uw pakket op donderdag 28 januari 2016 tussen 8:00 en 22:00 uur met ordernummer <> worden afgeleverd door Dynalogic

Ik dacht dat mediamarkt met PostNL verzond? En wordt dat tijdsbestek nog minder? Iemand ervaring met Dynalogic?
Wat heb je besteld dan een TV ?

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stone21
EJSchuiteman schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:13:
Helaas geen Sony KDL-50W755c te vinden hier in de dichtstbijzijnde mediamarkt. Denk overigens dat die overal nu wel uitverkocht is, wat gaan deze modellen hard.
Zwartwaarden, contrastverhouding, kleuren en alle extra hebbedingetjes zijn dan ook geweldig op deze tv. Niet voor mensen die niet recht voor de tv zitten natuurlijk, die zijn beter af met een IPS paneel ipv VA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:22

ThunderNet

Flits!

Geachte heer/mevrouw <>

Pas als ze zeker weten dat je er niet bent :)

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geachte heer/mevrouw <>

Zal er aan liggen wat je besteld hebt. Echt grote dingen heb ik nog nooit via Postnl gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Step-han
  • Laatst online: 11-09 15:57
deurklinkje schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 21:15:
[...]

Wat heb je besteld dan een TV ?
Inderdaad een TV besteld.

Ik vind het tijdsbestek nogal ruim.. daar kan ik niet voor thuisblijven.. wordt dat nog minder?

[ Voor 20% gewijzigd door Step-han op 27-01-2016 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-11-2021

Dynalogic bezorgd veel grote dingen volgens mij. Mijn fornuis van Coolblue (die verzend via PostNL) werd bezorgd door Dynalogic.

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

Pagina: 1 ... 22 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats voor shopreviews. Daar hebben we de ... shopreview voor. ;). Klik hier om een shopreview over de MediaMarkt achter te laten.

ACTIEVOORWAARDEN 2016 MEDIAMARKT :)B BELGIË :)B

Deze actie is geldig van 02/03/2016 t.e.m. 06/03/2016, op de productgroepen:
  • TV
  • computer
  • telecom
  • hifi
  • navigatie
  • car-hifi
  • portable audio
  • huishoudelektro
  • foto & video
  • Blu-ray-spelers
  • DVD-spelers
Alle winkels zijn open op zondag 06 maart behalve Luik Mediacité.

Media Markt compenseert je het BTW bedrag van het (de) betrokken product(en) terug onder de vorm van een directe kassakorting. D.w.z. dat het BTW-voordeel rechtstreeks aan de kassa verrekend wordt. Voor online aankopen zijn de afgebeelde prijzen inclusief het BTW-voordeel. Het BTW-voordeel is een korting ten bedrage van 17,36%. Per klant geldt een maximum aankoop van hetzelfde product (max. 2 stuks). Actie niet van toepassing op de BTW van wettelijke verplichte taksen en/of bijkomende kosten of dienstverleningen. De actie is geldig vanaf woensdag 02/03/2016 tot en met zondag 06/03/2016. Enkel van toepassing op aanwezige (niet op bestelling) deelnemende producten en merken in onze Media Markt winkels en in de webshop zolang de voorraad strekt. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere promoties en kortingen. Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie. Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel. De korting is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld: Een LED-TV kost € 1210,- (incl. BTW) ; Berekening ‘BTW WEG ERMEE’-actie: € 1210 / 1,21 = € 1000 (incl. BTW). Aan de kassa ontvang je € 210,- voordeel (=17,36%).

Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop.

UITZONDERINGEN
  • Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm & computer accessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, harde schijven, NAS, netwerk, etc.)
  • Gaming accessoires
  • Console Hardware
  • Software & games
  • CD/DVD/Blu-ray/LP
  • Speelgoed, boeken & spellen
  • Prepaid kaarten en abonnementen
  • Power Service, garantieuitbreidingen en verzekeringen
  • Geschenkkaarten en tegoedkaarten
  • Alle producten die niet voorzien zijn van een aanduiding “BTW-WEG-ERMEE!”
Alle deelnemende artikelen in onze winkels zijn geprijsd inclusief BTW-voordeel.

Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op

Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?
Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.

Veel gestelde vragen: Actiesite.