Inderdaad, ik zie alleen maar oude prijzen.Mediacj schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:41:
Maar alle Sonos artikelen staan er nog gewoon voor de oude prijs in.
Verwijderd
Dan heb je pech.NotSoSteady schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:41:
[...]
Niet waar, want de Sony televisies tonen nog gewoon de oude prijs.
http://www.mediamarkt.nl/...ulier&utm_content=2134463

Ik zie alle Nikon-stuff en objectieven toch echt voor de nieuwe prijs verschijnen.
En wat doet de Lenovo G50-80 met i3-4005 ? Een collega zoekt die !
Verwijderd
Top! Kreeg het eerder niet gevonden! Tvs die ik op het oog had niet in negatieve zin veranderdVerwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:40:
Gewoon je product invoeren en hij gaat gelijk zoeken, dan zie je nieuwe prijs.
Batterygrip pas ook op mijn (in prijs verlaagde) Nikon, maar die hoef ik niet- dus pindakaas als je hem idd wel nodig hebt.
Specifiek nummer moet je wel hebbenWiLLoW_TieN schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:44:
En enkel je vraag droppen is niet toegestaan beetje zelf zoeken
[ Voor 13% gewijzigd door Roos79 op 27-01-2016 17:46 ]
Verwijderd
Nikon objectieven? Ik zie alleen wat kit-lens spul staan. Zelfs geen 50 1.8GVerwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:42:
[...]
Dan heb je pech.
Ik zie alle Nikon-stuff en objectieven toch echt voor de nieuwe prijs verschijnen.
Verwijderd
Bel 118-zoek, €1,30 p.g.WiLLoW_TieN schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:44:
Verwijderd
Je kunt toch ook zelf zoeken?WiLLoW_TieN schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:44:
€319,81
Grappig dat jullie overal heenkunnen, want ik kom direct weer op de voorpagina terecht.
...
Ik heb me ingelezen in de Phlips PUK6400 TV's, want ik dacht een leuke TV voor mijn PlayStation 4 en PC. Maar 71,0 ms vertraging op de HDMI is echt teveel, dit doet mijn Sony 1080p TV uit 2007 nog beter.
Ga je films en series kijken op de TV, top! Ga je je XBOX One, PS4 of je PC aansluiten dan is het echt niets.
Review van Tweakers: reviews: Philips PUK6400: betaalbare uhdtv met beperkingen.
Ga je films en series kijken op de TV, top! Ga je je XBOX One, PS4 of je PC aansluiten dan is het echt niets.
Review van Tweakers: reviews: Philips PUK6400: betaalbare uhdtv met beperkingen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Je kunt gewoon zoeken, en daar staan prijzen bij. Alleen niet naar de productpagina.Luxicon schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:47:
Grappig dat jullie overal heenkunnen, want ik kom direct weer op de voorpagina terecht.
In cache?Luxicon schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:47:
Ik twijfel zo erg, ik wil vandaag een monitor kopen maar wordt het de pricewatch: LG 34UM95C Zilver, Zwart voor 536
Of de: pricewatch: Asus Republic Of Gamers Swift PG278Q Zwart voor 577
Help me.
Help me.
Je moet ook niet verder klikken maar enkel in dat zoek venster kijken naar de prijsLuxicon schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:47:
http://www.mediamarkt.nl/...reId=10259&langId=-11&
Echt te grappig, ben al weken aan het kijken voor spullen bij de MM gezien ik een bon ervan heb. Mijn volledige lijstje spullen valt onder de uitzonderingen
Het is gewoon kunstig
Hoop overigens dat om 18.00u de site het weer gewoon doet, dat zoeken is best handig maar toch....
Hoop overigens dat om 18.00u de site het weer gewoon doet, dat zoeken is best handig maar toch....
Ik heb precies hetzelfde probleemJackson6 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:48:
Ik twijfel zo erg, ik wil vandaag een monitor kopen maar wordt het de pricewatch: LG 34UM95C Zilver, Zwart voor 536
Help me.

Haha ik programmeer alleen niet, ik vind dat ultrawide gewoondageeknerd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:50:
[...]
Ik heb precies hetzelfde probleem, ik ga denk ik toch voor de LG. Space command center tijdens het programmeren
Voor wie nog een echte game laptop zoekt: ASUS ROG G751JT-T7218T (17,3 inch FHD, Intel Core i7-4750HQ, 8 GB, 1 TB HDD, NVIDIA GeForce GTX 970M (3 GB)) € 1198,19.
[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 27-01-2016 17:54 ]
whahahahahahahaha trapte er volledig in F5 F5 F5 F5
Gigabyte 965P-DS4 - Intel Core 2 Duo E4300 "Allendale" @ 3.0 GHz - 4GB MDT PC2 6400 - Sapphire ATI Radeon HD5770 1GB
mediamarkt systeembeheerders op dit moment:

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Alle Canon lenzen lijken gewoon mee te gaan en zijn ook niet gestegen in prijs de afgelopen dagen! Gewoon 17% korting van de laagste pricewatch prijzen. Niet verkeerd
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Gisteren Yamaha receiver bij mm gekocht voor 400. Prijs is vandaag 329 online! Weet iemand hoeveel ik terug krijg??? Zou wel balen zijn
71 euro?ziconl schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:57:
Gisteren Yamaha receiver bij mm gekocht voor 400. Prijs is vandaag 329 online! Weet iemand hoeveel ik terug krijg??? Zou wel balen zijn
Buiten game modus 60ms ofzoJumpman schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:47:
Ik heb me ingelezen in de Phlips PUK6400 TV's, want ik dacht een leuke TV voor mijn PlayStation 4 en PC. Maar 71,0 ms vertraging op de HDMI is echt teveel, dit doet mijn Sony 1080p TV uit 2007 nog beter.
400 - 329 = 71,-ziconl schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:57:
Dat klopt toch ook gewoon?
Jemig, haha, al die gekte, het gaat om 21% korting, dat valt toch best mee.
...
Verwijderd
Met een bon kun je toch ook later komen, morgen ofzo? Zonder risico? Heb niet zo'n trek in die ruk-regen die kant op te fietsen eigenlijk. Morgen wordt het lekker sun&shiny...
400 / 1,21 = 330,58dhhdante schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:59:
[...]
400 - 329 = 71,-
...
HO ho 17,..... %Luxicon schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:59:
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Haha, ja dik wedden dat die plat gaat xD
Zitten al meerdere errors precies
Waarom aftellen als je dan een kwartier op 0 gaat blijven staan
Zitten al meerdere errors precies
Waarom aftellen als je dan een kwartier op 0 gaat blijven staan
[ Voor 31% gewijzigd door DaemonAngel op 27-01-2016 18:01 ]
Dan moet je duurdere dingen kopen, krijg je meer kortingLuxicon schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:59:
ligt er nu al uit...
Your Friendly Neighborhood Moderator
Sonos nog oude prijzen...
en weg is de site
[ Voor 5% gewijzigd door MegaTronics op 27-01-2016 18:03 ]
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
hoppa site ligt plat, e nu naar de winkels mensen. Ook ff platgooien onder de drukte
NS FC: SW 2742 0448 8213
Staat een disclaimer bij dat de actie prijs in de winkelmand wordt verwerkt.robhof schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 18:01:
Sonos nog oude prijzen...
Bij mij werkt het, zit al in het afrekenproces... voor wie het interessant vindt; moto g 16 gb en sony 50w805c voor moi!
Ik woon boven de media dus ff hollen naar beneden.
De 329 is incl btw!!dhhdante schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 17:59:
[...]
400 - 329 = 71,-

Sony Bravia KD-49X8005C is bij bol.com ineens 799, 60 euro goedkoper dan MM en ik heb nog voor 100 euro waardebonnen
Net deed ik een setje speakers in de winkelmand en de winkelwagen blijft inclusief BTW aangeven.
...
Erg blij met mijn Sony KDL-55W809C voor € 677,00! Het was 31-12-2015 een gok, omdat ik eigenlijk wilde wachten op de BTW-dagen, maar de MediaMarkt gaat er niet onderdoor met de KDL-55W805C of KDL-55W807C.
"De CANON 16-35mm f/4.0L IS USM kan niet in de winkelwagen geplaatst worden.
Het maximaal aantal bestellingen van dit product is overschreden."
Nog een keer proberen en dat doet hij het wel. Dit zei hij bij mij ookRobberto schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 18:05:
"De CANON 16-35mm f/4.0L IS USM kan niet in de winkelwagen geplaatst worden.
Same here...met meerdere items...Robberto schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 18:05:
"Het maximaal aantal bestellingen van dit product is overschreden."

BTW moet je ook altijd betalen. De actie doet blijken alsof je het niet hoeft te betalen maar je krijgt gewoon een korting..Luxicon schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 18:05:
Net deed ik een setje speakers in de winkelmand en de winkelwagen blijft inclusief BTW aangeven.
Sommige producten lijken de BTW korting al in de prijs hebben zitten en andere zie je pas in het winkelmandje om het makkelijk te maken.
Net las ik dat de BTW tijdens het betaalproces wordt afgetrokken. Dus je ziet de normale prijzen staan op de website. Althans wel bij de speakers. Dus er zou nog een verrekening plaats moeten vinden.itsFuzeh schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 18:06:
[...]
BTW moet je ook altijd betalen. De actie doet blijken alsof je het niet hoeft te betalen maar je krijgt gewoon een korting..
...
Verwijderd
Zelfde praktijken als bij ticketverkoop...4 laptops open, steeds F5 of CTRL-R en dan mazzel hebben...
Bij de Sony tv's een levertijd van 1 tot 7 dgn..... hhhmmm, ze gunnen zichzelf opeens wel erg ruim de tijd.
TAN codes komen niet binnen, ING ook plat?
Verwijderd
Nja, meer F5'en is altijd de oplossing, lol...
Dat zou ook niet de eerste keer zijnsammy777 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 18:08:
TAN codes komen niet binnen, ING ook plat?
[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2016 18:08 ]
http://www.rtlnieuws.nl/n...rhoogd-voor-kortingsactie
Wellicht al gepost maar dit is dus de reden dat ik altijd NA zulke acties eens de winkel in ga
Wellicht al gepost maar dit is dus de reden dat ik altijd NA zulke acties eens de winkel in ga
haha, chrome had m'n login nog onthouden. Enter drukken, binnen 30sec 2 laptopjes besteld!Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 18:08:
[...]
Zelfde praktijken als bij ticketverkoop...4 laptops open, steeds F5 of CTRL-R en dan mazzel hebben...
Hier bestelling ook gelukt!
Ging mooi binnen 9 minuten.
Ging mooi binnen 9 minuten.
SONY KDL-55W755C voor € 774,34 in da house!
Kan zomaar kloppen. Ik kijk naar een setje speakers van € 99,- Zoveel kostte die het kortingsgebeuren. En ook bij alle andere winkels. De website geeft nu nog steeds € 99,- aan er gaat niks meer van de prijs af tijdens het afrekenen.Mrjraider schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 18:08:
...
Canon 100mm f/2.8L IS USM voor €150,- onder de laagste pricewatch prijs van €849,- besteld. Niks te klagen!
Over 1 t/m 7 dagen.
Ik liep vast op het betaalscherm.. Krijg ik daarna 'U hebt geen product in uw winkelwagen'.. great.
ik kreeg niet eens de homepageVerwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 18:10:
Ik loop vast in het betaalscherm
Ja de "BTW"-Korting wordt in het mandje eraf gehaald. Maar de wettelijke 21% blijf je gewoon betalen. Bij de Sonos staat idd de prijs niet verrekend op de zoekpagina maar in t mandje wel.Luxicon schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 18:07:
[...]
Net las ik dat de BTW tijdens het betaalproces wordt afgetrokken. Dus je ziet de normale prijzen staan op de website. Althans wel bij de speakers. Dus er zou nog een verrekening plaats moeten vinden.
Mrjraider schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 18:08:

Ja ik snap dat je BTW blijft betalen. Maar ik weet de prijs voor de korting en die is nu dus precies zo.;)itsFuzeh schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 18:12:
[...]
Ja de "BTW"-Korting wordt in het mandje eraf gehaald. Maar de wettelijke 21% blijf je gewoon betalen. Bij de Sonos staat idd de prijs niet verrekend op de zoekpagina maar in t mandje wel.
...
Het is toch een 4K monitor geworden uit de outlet : pricewatch: Asus PB287Q Zwart kostte me 310, kijken of 4K wat is om op te programmeren (heb altijd veel schermen open staan). Is het niks dan gaat de monitor weer terug.Haha ik programmeer alleen niet, ik vind dat ultrawide gewoon. Kan hem trouwen na btw actie gewoon nog verkopen voor waarschijnlijk dezelfde of een iets hogere prijs als ik er toch vanaf zie. Die Swift is ook wel gaaf alleen ik heb nu al een 27 inch monitor.
Gelukkig had ik de mijne de 23ste al in huis incl. BTW kortingVerwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 18:08:
[...]
haha, toch maar even in de outlet gescoord ; Een MSI GS Ghost Pro 4k edition (alleen verpakking open geweest) 970M 2x128GB SSD i7 voor 1280... =D
Na een paar pogingen is het toch gelukt om de pricewatch: Samsung Galaxy S6 32GB Zwart voor zo'n 413 euro te bestellen 
/jeuh
en ik heb niet eens een nano simkaart
/jeuh
en ik heb niet eens een nano simkaart
[ Voor 45% gewijzigd door vhal op 27-01-2016 18:18 ]
Betalen met een cadeaukaart lied het proces in ieder geval niet soepeler verlopen 
Maar viel me eigenlijk niet tegen
Ben benieuwd hoe snel ze gaan leveren
Laat ik maar van het ergste uit gaan
Maar viel me eigenlijk niet tegen
Laat ik maar van het ergste uit gaan

Ik ben toch overstag gegaan: pricewatch: LG 34UM95C Zilver, Zwartdageeknerd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 18:14:
[...]
Het is toch een 4K monitor geworden uit de outlet : pricewatch: Asus PB287Q Zwart kostte me 310, kijken of 4K wat is om op te programmeren (heb altijd veel schermen open staan). Is het niks dan gaat de monitor weer terug.
Hopelijk morgen binnen
Nexus 5X in de pocket
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Vreemd ik heb een kadokaart en kan in de outlet nergens de optie vinden om deze in te voeren
hehe gelukt, damn, Moto X play
Philips Fidelio X2 is spoorloos...
Philips Fidelio X2 is spoorloos...
[ Voor 38% gewijzigd door nFo op 27-01-2016 18:19 ]
ik herlaad 10 x de pagina . maar er word niks geladen.
Ze hadden best wat extra capaciteit mogen toevoegen
Ze hadden best wat extra capaciteit mogen toevoegen
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is niet de plaats voor shopreviews. Daar hebben we de ... shopreview voor.
. Klik hier om een shopreview over de MediaMarkt achter te laten.ACTIEVOORWAARDEN 2016 MEDIAMARKT
Deze actie is geldig van 02/03/2016 t.e.m. 06/03/2016, op de productgroepen:
Media Markt compenseert je het BTW bedrag van het (de) betrokken product(en) terug onder de vorm van een directe kassakorting. D.w.z. dat het BTW-voordeel rechtstreeks aan de kassa verrekend wordt. Voor online aankopen zijn de afgebeelde prijzen inclusief het BTW-voordeel. Het BTW-voordeel is een korting ten bedrage van 17,36%. Per klant geldt een maximum aankoop van hetzelfde product (max. 2 stuks). Actie niet van toepassing op de BTW van wettelijke verplichte taksen en/of bijkomende kosten of dienstverleningen. De actie is geldig vanaf woensdag 02/03/2016 tot en met zondag 06/03/2016. Enkel van toepassing op aanwezige (niet op bestelling) deelnemende producten en merken in onze Media Markt winkels en in de webshop zolang de voorraad strekt. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere promoties en kortingen. Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie. Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel. De korting is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld: Een LED-TV kost € 1210,- (incl. BTW) ; Berekening ‘BTW WEG ERMEE’-actie: € 1210 / 1,21 = € 1000 (incl. BTW). Aan de kassa ontvang je € 210,- voordeel (=17,36%).
Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop.
UITZONDERINGEN
Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op
Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?
Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.
Veel gestelde vragen: Actiesite.
Dit topic is niet de plaats voor shopreviews. Daar hebben we de ... shopreview voor.
ACTIEVOORWAARDEN 2016 MEDIAMARKT
BELGIË 
Deze actie is geldig van 02/03/2016 t.e.m. 06/03/2016, op de productgroepen:- TV
- computer
- telecom
- hifi
- navigatie
- car-hifi
- portable audio
- huishoudelektro
- foto & video
- Blu-ray-spelers
- DVD-spelers
Media Markt compenseert je het BTW bedrag van het (de) betrokken product(en) terug onder de vorm van een directe kassakorting. D.w.z. dat het BTW-voordeel rechtstreeks aan de kassa verrekend wordt. Voor online aankopen zijn de afgebeelde prijzen inclusief het BTW-voordeel. Het BTW-voordeel is een korting ten bedrage van 17,36%. Per klant geldt een maximum aankoop van hetzelfde product (max. 2 stuks). Actie niet van toepassing op de BTW van wettelijke verplichte taksen en/of bijkomende kosten of dienstverleningen. De actie is geldig vanaf woensdag 02/03/2016 tot en met zondag 06/03/2016. Enkel van toepassing op aanwezige (niet op bestelling) deelnemende producten en merken in onze Media Markt winkels en in de webshop zolang de voorraad strekt. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere promoties en kortingen. Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie. Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel. De korting is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld: Een LED-TV kost € 1210,- (incl. BTW) ; Berekening ‘BTW WEG ERMEE’-actie: € 1210 / 1,21 = € 1000 (incl. BTW). Aan de kassa ontvang je € 210,- voordeel (=17,36%).
Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop.
UITZONDERINGEN
- Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm & computer accessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, harde schijven, NAS, netwerk, etc.)
- Gaming accessoires
- Console Hardware
- Software & games
- CD/DVD/Blu-ray/LP
- Speelgoed, boeken & spellen
- Prepaid kaarten en abonnementen
- Power Service, garantieuitbreidingen en verzekeringen
- Geschenkkaarten en tegoedkaarten
- Alle producten die niet voorzien zijn van een aanduiding “BTW-WEG-ERMEE!”
Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op
Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?
Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.
Veel gestelde vragen: Actiesite.