Mediamarkt BELGIË BTW actie 2016 vanaf 3 maart Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 16 ... 34 Laatste
Acties:
  • 313.920 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
spone schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 08:58:
Weet niet wat de BCC allemaal aan het doen is, maar ik ben aan het kijken voor een Airfryer. Sinds vandaag bestaat het hele product niet meer op de site. Van de 4 die ze hadden staat er nu nog maar 1 op de site.

Bijvoorbeeld: http://www.bcc.nl/keuken/...vance-xl-hd9240-90(73081)
Gisteren: http://webcache.googleuse...&cd=1&hl=nl&ct=clnk&gl=nl

En de enige die er nog op staat: http://www.bcc.nl/keuken/...viva-hd9220-20%2854769%29 is niet echt goedkoper: deze is overal voor 129 te krijgen, dus waar hun '179 euro met 56 euro korting' vandaan komt, geen idee.

Beetje jammer op deze manier...
Die heb ik ontraadseld: de Airfryer was 129 euro. Bij MediaMarkt was deze 149,99 euro. Dus ze hebben de prijs van Media Markt overgenomen en dáár dan 17,36% korting vanaf. Zo kan ik het ook natuurlijk.

Blijkbaar had ik de laatste HD9230 Airfryer (met digitaal scherm) bij Media Markt, na bestellen was hij direct uitverkocht. En van de week hadden ze hem al niet, dus dit zal wel een retourtje zijn geweest. Komt straks binnen, dus dan weet ik het. Nu nog hopen op coulance van de medewerker vanavond. Uiteindelijk komt het ding dan met CashbackXL op nog geen 120 euro uit.

Kia EV3 GT LR  iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 23:16
Samsung s2 tablet is bij bbc niet in de aanbieding. Zou wel in de aktie moeten vallen. Scheelt me weer een halve impulsaankoop :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Freekers
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 02:07:
[...]

Die heb ik teruggebracht vorige week...had per ongeluk een bekertje aangelengde pindasaus over de achterkant gemorst, in de ventilatie. :/

Maar je ziet er niks meer van, als het goed is.
Uum, wat? Jij hebt iets gemorst in een product en durft het daarna ook nog terug te sturen naar de winkel en je geld terug te vragen, of begrijp ik het nu verkeerd?

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09-05-2022
Webshop is dicht vanwege de voorbereidingen voor de actie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
Freekers schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:15:
[...]

Uum, wat? Jij hebt iets gemorst in een product en durft het daarna ook nog terug te sturen naar de winkel en je geld terug te vragen, of begrijp ik het nu verkeerd?
Hij heeft het toch netjes met de hogedrukspuit schoongemaakt? d:)b _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Axente schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:18:
Webshop is dicht vanwege de voorbereidingen voor de actie.
Beetje laat :/

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaddoxX
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 05-10-2023

MaddoxX

hax0r

Inderdaad erg laat en dus ook vervelend.. wilde wel eens wat prijzen weten van bepaalde producten..

"Momenteel zijn we bezig met de voorbereidingen van de grootste actie van het jaar en daarom is de webshop tijdelijk niet bereikbaar."

Een Dennis bier, 2 Dennis bier, 1 2 3 4 Dennis bier :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 11:28
Is volgens mij gewoon aangekondigd en is ook elk jaar zo dat dat zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
Waarschijnlijk voor de klanten die even op laatste momenten de prijzen willen checken en alles zal nu wel uit de pricewatchen worden gesloopt dat er niks geupload wordt etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
Voor de start van de BTW-actie is de webshop woensdag niet te bereiken van 9.00 uur tot 18:00 uur. Na afloop van de actie is de webwinkel tijdelijk gesloten. Naar verwachting is deze maandag uiterlijk om 9.00 uur weer bereikbaar.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dageeknerd
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 13-09 13:32
MaddoxX schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:26:
Inderdaad erg laat en dus ook vervelend.. wilde wel eens wat prijzen weten van bepaalde producten..

"Momenteel zijn we bezig met de voorbereidingen van de grootste actie van het jaar en daarom is de webshop tijdelijk niet bereikbaar."
Google (cache) is je vriend in deze :) . Net ook nog even naar de prijs van een computermonitor gekeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 20:43
Schizo007nl schreef op dinsdag 26 januari 2016 @ 21:04:
De aanbiedingsprijzen voor de 3 CTO's zijn
- Air 13 inch 1.6Ghz, 8Gb, 128Gb ssd @1029
- MbProRetina 13 inch 2.9Ghz, 8Gb, 128Gb ssd @1329
- iMac 21,5 instap met 1Tb fusion drive @ 1179

Verder krijg je 70 euro korting op 38mm Apple Watch Sport, 80 euro korting op 42mm Apple Watch Sport en op de 38mm & 42mm Apple Watch 100 euro korting.
Deze actie is vandaag, last minute, in samenwerking met Apple gemaakt.

Op die prijzen zit daarna geen BTW voordeel meer..
De prijzen van de Macs staan nu inderdaad op de site. Hoewel 1179 best een leuke prijs is voor een iMac heb je wel de instap CPU van 1,6ghz..
Jammer dat ze ipv de fusion drive niet de snellere cpu erin hebben gedaan. De drive vervang je zelf nog we een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
dageeknerd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:30:
[...]

Google (cache) is je vriend in deze :) . Net ook nog even naar de prijs van een computermonitor gekeken.
Aaahh, die vallen er wel onder? Computer Muizen kan ik zo snel niet specifiek vinden. Heb interesse in de logitech mx master

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
weszz schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:33:
[...]

Aaahh, die vallen er wel onder?
lees de grote roze disclaimer eens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• weszz
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 22-04 18:07
Carfanatic schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:35:
[...]

lees de grote roze disclaimer eens ;)
Moet ik gewoon nog verder naar beneden scrollen. Veeleisend hier ;) maar nee, excuses. Muizen valt dan waarschijnlijk onder accessoires. :(

I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12-09 16:10
Sta al sinds 9.20 voor de mediamarkt arena in Amsterdam, ga proberen een Sony KD49X8309C te scoren met laagste prijs garantie voor 1079€ (BCC) en dan vanavond terug te gaan om de btw eraf te krijgen, zou dit werken?

Mocht dit niet werken dan ga ik naar de mm in Eindhoven om te proberen moet toch die kant op reizen :)

[ Voor 19% gewijzigd door Lucky0wn op 27-01-2016 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Javascript uitschakelen in chrome met een appje als Quick Javascript Switcher, dan werkt de search functie nog. Heb nog geen prijzen zien veranderen, voor de dingen die ik graag wil hebben nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
spone schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 08:58:
En de enige die er nog op staat: http://www.bcc.nl/keuken/...viva-hd9220-20%2854769%29 is niet echt goedkoper: deze is overal voor 129 te krijgen, dus waar hun '179 euro met 56 euro korting' vandaan komt, geen idee.
Korting vanaf (hoge) adviesprijs.. waarom denk je dat die adviesprijzen altijd zo hoog zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08-08 18:19
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:45:
Javascript uitschakelen in chrome met een appje als Quick Javascript Switcher, dan werkt de search functie nog. Heb nog geen prijzen zien veranderen, voor de dingen die ik graag wil hebben nog.
Site werkt hier nog net zo als gisteren........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 09:03
Lucky0wn schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:43:
Sta al sinds 9.20 voor de mediamarkt arena in Amsterdam, ga proberen een Sony KD49X8309C te scoren met laagste prijs garantie voor 1079€ (BCC) en dan vanavond terug te gaan om de btw eraf te krijgen, zou dit werken?

Mocht dit niet werken dan ga ik naar de mm in Eindhoven om te proberen moet toch die kant op reizen :)
Nee, want vanvond zal € 1079,00 ook bij de MM de prijs zijn exclusief de BTW korting.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 09:45
Tadango schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:50:
[...]

Site werkt hier nog net zo als gisteren........
rechtstreekse links naar producten werken bij mij ook nog. dus van uit pricewatch naar mediamarkt website werkt wel.

maar als je naar mediamarkt.nl gaat zegt hij dat de site down is. (wat ook aangekondigd is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:24
hjvg schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:00:
[...]

rechtstreekse links naar producten werken bij mij ook nog. dus van uit pricewatch naar mediamarkt website werkt wel.

maar als je naar mediamarkt.nl gaat zegt hij dat de site down is. (wat ook aangekondigd is)
Mediamarkt.nl werkt hier nog half

Geef zoekopdracht in op Mediamarkt.nl, en klik dan op op een realtime result.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NoIOMa7.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, site doet het weer. Maar mocht het 21% btw weg ermee scherm weer komen, dan is javascript uitschakelen de way to go.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subarashiii
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-07 11:03
Heb de voorwaarden goed doorgelezen, en ook een beetje de thread. Maar er staat in de voorwaarden niet dat componenten mee doen aan de actie, maar ook niet dat ze zijn uitgesloten? :/
Er staat dat alle computeraccessoires zijn uitgesloten, maar het is geen accessoire, en daar is ook een andere subcategorie voor...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/jUSId7w.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaizka
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 14-07 18:10
Ik overweeg een Sonos set aan te schaffen: playbar, sub & 2 x play1. Lijkt me een mooi moment, verwacht op (korte) termijn geen scherpere aanbieding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-08-2018
gaizka schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:05:
Ik overweeg een Sonos set aan te schaffen: playbar, sub & 2 x play1. Lijkt me een mooi moment, verwacht op (korte) termijn geen scherpere aanbieding?
http://www.bcc.nl/beeld-e...dbar/sonos-playbar(69071)

http://www.bcc.nl/beeld-e...os%7D#layer-nav-container

http://www.bcc.nl/sonos-s...020sub&search=sonos%20sub

pricewatch: Sonos Playbar

[ Voor 14% gewijzigd door Pred! op 27-01-2016 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hjvg
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-09 09:45
Subarashiii schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:04:
Heb de voorwaarden goed doorgelezen, en ook een beetje de thread. Maar er staat in de voorwaarden niet dat componenten mee doen aan de actie, maar ook niet dat ze zijn uitgesloten? :/
Er staat dat alle computeraccessoires zijn uitgesloten, maar het is geen accessoire, en daar is ook een andere subcategorie voor...
gisteren was er iemand die navraag had gedaan als de rasberry pi mee deed dit was niet het geval omdat hij onderboederborden valt en was uitgesloten van de actie.

dus ik neem aan dat alle componenten dan zijn uitgesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schizo007nl
  • Laatst online: 11-09 17:20
Subarashiii schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:04:
[afbeelding]
Bij MediaMarkt hebben ze alles gelist in afdelingen..

Je hebt afdeling Computer waaronder Desktop, Printer, Scanner, Monitor, Laptop, Tablet, eReader, All-in-One en Smarthealth vallen

en afdeling Computer accessoires met o.a. Netwerken, Invoerapparatuur, PC componenten, Speakers, Inkt, Supplies, Optische Media etc etc.

Oftewel.. Geen BTW korting op componenten ;-)

It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Subarashiii
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-07 11:03
hjvg schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:08:
[...]

gisteren was er iemand die navraag had gedaan als de rasberry pi mee deed dit was niet het geval omdat hij onderboederborden valt en was uitgesloten van de actie.

Thanks voor je reactie, ga er toch langs om een camera te halen, kan het altijd proberen hè O-)
Schizo007nl schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:09:
[...]

Bij MediaMarkt hebben ze alles gelist in afdelingen..

Je hebt afdeling Computer waaronder Desktop, Printer, Scanner, Monitor, Laptop, Tablet, eReader, All-in-One en Smarthealth vallen

en afdeling Computer accessoires met o.a. Netwerken, Invoerapparatuur, PC componenten, Speakers, Inkt, Supplies, Optische Media etc etc.

Oftewel.. Geen BTW korting op componenten ;-)
Hmm okee, top dankjewel, staat alleen niet zo goed aangegeven IMO :/

[ Voor 39% gewijzigd door Subarashiii op 27-01-2016 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
hjvg schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:00:
[...]

Hij is hier nu ook offline :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dvyss
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-07 07:17
Tadango schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:10:
[...]

Hij is hier nu ook offline :)
Ik kan nog steeds de links van producten bekijken die ik heb opgeslagen :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
Dvyss schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:12:
[...]

Ja directe links werken nog product op zoeken via google gaat wel. Toch niet..

[ Voor 3% gewijzigd door Axente op 27-01-2016 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Dvyss schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:12:
[...]

Ja dat wel maar de hoofdpagina / zoek pagina deed het hier 5 min geleden nog prima. Nu niet meer. Ach, heb de site toch niet meer nodig, heb gisteren al besteld. Morgen met het bonnetje terug als het iets rustiger is....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

loeberce schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:20:
[...]

Hij heeft het toch netjes met de hogedrukspuit schoongemaakt? d:)b _O-
Wie gelooft maakt zalig. Ik ben benieuwd naar zijn reactie, als het zo is als het er staat vind ik het echt niet door de beugel kunnen. Stel je hebt een pinda allergie zoals ondergetekende, loop je met een camera voor je bakkes die naar pindasaus stinkt. Leuk man.

🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13-09 14:14

Ik ben er bang voor.
er zijn meer aanwijzingen dat ze verkoopprijzen omhoog sleutelen en uiteindelijk niet veel korting krijgt.
laagste prijsgarantie is waarschijnlijk uitgesloten bij deze actie.
tevens is de gemiddelde korting 17,3% ipv 21%

AnimeAdicted

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Freekers schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:14:
[...]

Wie gelooft maakt zalig. Ik ben benieuwd naar zijn reactie, als het zo is als het er staat vind ik het echt niet door de beugel kunnen. Stel je hebt een pinda allergie zoals ondergetekende, loop je met een camera voor je bakkes die naar pindasaus stinkt. Leuk man.
Volgens mij hebben jullie deze reactie gemist:
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 02:20:
[...]

Bespaar jezelf de moeite, zit maar een beetje te nakken ;) tijd om te gaan snurken denk ik
[...]

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 22:02
Hmm sorry voor Mediamarkt, maar met de website tot zes uur offline ga ik toch bij de concurrent een laptop kopen.

Heb geen zin om te wachten tot zes uur en dat dan de prijs toch hoger uitvalt dan berekend of dat er een massale run op komt en de laptop die ik wil meteen uitverkocht is voor ik kan afrekenen.

Wilde nu net gaan bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Jumpman schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 09:57:
[...]

Nee, want vanvond zal € 1079,00 ook bij de MM de prijs zijn exclusief de BTW korting.
Maar effectief heb ik dan wel mijn korting.

Vlieger ging alleen niet op omdat ze dit model niet bij de Mediamarkt hebben blijkbaar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kansloze
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 30-08 21:18
Offens1490 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:16:
[...]

Ik ben er bang voor.
er zijn meer aanwijzingen dat ze verkoopprijzen omhoog sleutelen en uiteindelijk niet veel korting krijgt.
laagste prijsgarantie is waarschijnlijk uitgesloten bij deze actie.
tevens is de gemiddelde korting 17,3% ipv 21%
Ben wel benieuwd of het gelukt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freekers
  • Niet online

Freekers

⭐⭐⭐⭐⭐

spone schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:16:

Volgens mij hebben jullie deze reactie gemist:
Dan heb ik niets gezegd, zodoende dat ik zijn reactie wilde afwachten alvorens harde conclusies te trekken ;) Maar hoe kom je op zo'n idee/verhaal vraag ik me dan weer af....

Ikzelf zit qua sale te wachten op een Dyson sledestofzuiger en Nest gen.3 thermostaat met eventueel een Chromecast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeRooney
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17-07 20:07
hjvg schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:08:
[...]

Yes, me. Ik denk dat je heel simpel op de MM site heel eenvoudig kunt zien onder welke groep een bepaald artikel valt en op basis daarvan kunt zien of het item wel of niet in de actie mee doet. Een chromecast valt daar niet onder vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:03

Ik aim op de KD43X8309C, nu bij BCC € 908,45 maar kan em ook bij bestbuyshop voor 800 bestellen...keuzes keuzes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
Lucky0wn schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:19:
[...]

Maar effectief heb ik dan wel mijn korting.

Vlieger ging alleen niet op omdat ze dit model niet bij de Mediamarkt hebben blijkbaar :(
klopt waar ik ook vaker achter kom met prijsvergelijking dat elk bedrijf probeert net een andere serienummer te krijgen van zelfde lijn , onder mom laagste prijsgarantie.

klopt ook meneer maar bij ... is het niet de kf9zkk1 maar de kf9zkk1a (terwijl spec zelfde is) :'(

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
layzzzz schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:37:
[...]

Ik aim op de KD43X8309C, nu bij BCC € 908,45 maar kan em ook bij bestbuyshop voor 800 bestellen...keuzes keuzes :)
tja helaas geen prijsgarantie bij bcc omdat websop niet wordt herkent:

De BCC Prijsgarantie is van toepassing op de winkels en websites van de volgende concurrenten:

•Bol.com*
•Coolblue
•Dixons
•EP
•Expert

•Media Markt
•Modern.nl
•Scheer & Foppen
•Wehkamp.nl

*Met uitzondering van producten en prijzen in het partnerprogramma van Bol.com.
In onze winkels is de BCC Prijsgarantie bovendien van toepassing op concurrerende aanbieders die zich binnen een straal van 20 kilometer van de betreffende BCC winkel bevinden.

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Offens1490 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:40:
[...]

klopt waar ik ook vaker achter kom met prijsvergelijking dat elk bedrijf probeert net een andere serienummer te krijgen van zelfde lijn , onder mom laagste prijsgarantie.

klopt ook meneer maar bij ... is het niet de kf9zkk1 maar de kf9zkk1a (terwijl spec zelfde is) :'(
Klopt bij de Mediamarkt hebben ze de KD49X8307c waar dus 1 cijfer verschilt, verkoper probeerde me wijs te maken dat het een buitenlands model moest zijn totdat ik de BCC site liet zien. Best smerig eigenlijk :X
Offens1490 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:42:
[...]

tja helaas geen prijsgarantie bij bcc omdat websop niet wordt herkent:

De BCC Prijsgarantie is van toepassing op de winkels en websites van de volgende concurrenten:

•Bol.com*
•Coolblue
•Dixons
•EP
•Expert

•Media Markt
•Modern.nl
•Scheer & Foppen
•Wehkamp.nl

*Met uitzondering van producten en prijzen in het partnerprogramma van Bol.com.
In onze winkels is de BCC Prijsgarantie bovendien van toepassing op concurrerende aanbieders die zich binnen een straal van 20 kilometer van de betreffende BCC winkel bevinden.
Dus BCC hanteert geen prijzen van de Mediamarkt webshop of hoe moet ik dit interpreteren?

Moet ik bij de BCC met een foto van het prijskaartje aankomen?

[ Voor 41% gewijzigd door Lucky0wn op 27-01-2016 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Toevallig naar deze serie TV's gekeken en de 809 hgeeft een refreshrate van 1000 terwijl de 805/807 op de helft oid zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:23
805/807 hebben 800Hz geoptimaliseerde refresh rate, niet echt de helft hoor. Bovendien hebben ze allemaal 100Hz paneel, vraag me af of dat nou echt zo merkbaar is dan, die 1000Hz.

[ Voor 40% gewijzigd door tiguan op 27-01-2016 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lucky0wn
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:48:
Toevallig naar deze serie TV's gekeken en de 809 hgeeft een refreshrate van 1000 terwijl de 805/807 op de helft oid zitten
Die refreshrate is softwarematig, panelen hebben beide gewoon 100hz.

Maar de mediamarkt versie kost precies 100€ meer dan de 'betere' versie dus.

KD-49X8305c bij mediamarkt kost €1179
KD-49X8307c kost bij BCC €1079

Zou het lonen om bij de BCC te proberen of niet?

[ Voor 7% gewijzigd door Lucky0wn op 27-01-2016 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Laatst online: 10-09 14:22
Gisteren een mooie Siemens EQ6 gekocht, vanavond even terug om 130 euro op te halen. :-)

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ohnotheydidnt
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-06-2023

ohnotheydidnt

Ik hou van koekjes.

Kimberly schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:57:
Gisteren een mooie Siemens EQ6 gekocht, vanavond even terug om 130 euro op te halen. :-)
Als je ook eventueel donderdag of vrijdag kunt gaan zou ik dat eerder doen, vanavond gaat echt een gekkenhuis zijn, ook aan de servicebalie, voor exact deze reden :P

Koekje d'r bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:19

CeesKees

I rest my Kees

Kimberly schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:57:
Jij denkt echt dat de nieuwe prijs gelijk is aan de door jou betaalde prijs /1.21?

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:33
Ik zit momenteel in Roermond en ben van plan vanavond hier iets te halen met deze actie, maar weet iemand zo of ik ook terug kan gaan met dit product naar een andere mediamarkt vestiging? Ik ben hier voor werk en woon zelf in Noord Nederland. Het gaat me dan met name om garantie e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axente
MADG0BLIN schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:13:
Ik zit momenteel in Roermond en ben van plan vanavond hier iets te halen met deze actie, maar weet iemand zo of ik ook terug kan gaan met dit product naar een andere mediamarkt vestiging? Ik ben hier voor werk en woon zelf in Noord Nederland. Het gaat me dan met name om garantie e.d.
Mediamarkt werkt in clusters van franchisers en kan de mediamarkt in het noorden moeilijk doen over een aankoop in Roermond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Laatst online: 22:26
MADG0BLIN schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:13:
Garantie is landelijk geen enkel probleem, prijscompensatie vaak wel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
Lucky0wn schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:43:
[...]

Klopt bij de Mediamarkt hebben ze de KD49X8307c waar dus 1 cijfer verschilt, verkoper probeerde me wijs te maken dat het een buitenlands model moest zijn totdat ik de BCC site liet zien. Best smerig eigenlijk :X

[...]

Dus BCC hanteert geen prijzen van de Mediamarkt webshop of hoe moet ik dit interpreteren?

Moet ik bij de BCC met een foto van het prijskaartje aankomen?
Ik quote iemand anders die had iets staan bij een andere shop maar bcc hanteerde gewoon mediamarkt maar idd 1 let of cijfer verschil in serie is een no go of je charmes werken weet ik niet. Misschien vrouw of vriendin sturen :+

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MADG0BLIN
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:33
nooberke schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:18:
[...]

Garantie is landelijk geen enkel probleem, prijscompensatie vaak wel...
Wat bedoel je daarmee? Dat ik terug zou gaan met een eerder gekocht product? Dan ben ik niet van plan. Ik haal vanavond pas hetgeen ik nodig heb tijdens de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Laatst online: 22:26
MADG0BLIN schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:20:
[...]

Wat bedoel je daarmee? Dat ik terug zou gaan met een eerder gekocht product? Dan ben ik niet van plan. Ik haal vanavond pas hetgeen ik nodig heb tijdens de actie.
Prijscompensatie is wat velen hier doen, halen voordat de actie begint en dan tijdens de actie mee terug voor het prijsverschil

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roos79
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-09 11:28
Hertog_Martin schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:18:
Hmm sorry voor Mediamarkt, maar met de website tot zes uur offline ga ik toch bij de concurrent een laptop kopen.

Heb geen zin om te wachten tot zes uur en dat dan de prijs toch hoger uitvalt dan berekend of dat er een massale run op komt en de laptop die ik wil meteen uitverkocht is voor ik kan afrekenen.

Wilde nu net gaan bestellen.
De actie begin en pas om 18.00 en er is aangekondigd dat de site of line gaat en dan ga je nu lopen miepen???
Dan had je of eerder moeten beslissen of je moet geduld hebben of je gaat naar de winkel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

Roos79 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:24:
[...]

De actie begin en pas om 18.00 en er is aangekondigd dat de site of line gaat en dan ga je nu lopen miepen???
Dan had je of eerder moeten beslissen of je moet geduld hebben of je gaat naar de winkel 8)7
Ik kan het hier onmogelijk mee oneens zijn!

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 26-08 23:15
Ik zie dat de BCC al is begonnen met het 17,36% goedkoper aanbieden! Hoef je dus niet tot vanavond te wachten (en ook de drukte ontlopen).

[ Voor 11% gewijzigd door barchettanl op 27-01-2016 11:26 ]

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karanramp
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12-04 16:05
Gisteravond heb ik de allerlaatste Sony KDL-55W805C opgehaald bij MM Leidsche Rijn te Utrecht..! Lucky me!
ik ga donderdag terug voor de korting..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Offens1490
karanramp schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:28:
Gisteravond heb ik de allerlaatste Sony KDL-55W805C opgehaald bij MM Leidsche Rijn te Utrecht..! Lucky me!
zou idd moeten lukken :)

AnimeAdicted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hertog_Martin
  • Laatst online: 12-09 22:02
Roos79 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:24:
[...]

Ik miep niet. En doe even rustig zeg.

Ik ben gisteravond naar de winkel geweest, maar daar hadden ze geen enkele van de drie laptops die ik op het oog had.

Uit slechte ervaring met de run op producten zodra de site weer live gaat, kies ik voor wat meer zekerheid en bestel ik bij BCC. Ik dacht zelf dat de MediaMarkt website iets korter offline zou zijn, vanaf 16:00 ofzo, maar had dat niet gecontroleerd. Ik neem het MediaMarkt ook niet kwalijk en ze zijn er een beetje slachtoffer van hun eigen succes in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
  • Laatst online: 13-09 13:33
barchettanl schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:25:
Ik zie dat de BCC al is begonnen met het 17,36% goedkoper aanbieden! Hoef je dus niet tot vanavond te wachten (en ook de drukte ontlopen).
Klopt. Ik heb mijn Pro 4 gekocht bij MM op maandagavond voor 1069,- en gisteravond het verschil al opgehaald omdat BCC de Pro 4 verkocht voor 883,- vanaf 18.00 uur. Strikt genomen krijg je niet de BTW terug, maar je krijgt het prijsverschil terug tussen MM en BCC vanwege de laagste prijs garantie. In dit geval kwam dat op hetzelfde neer. MM was hier niet erg blij mee, maar vonden wel dat ik in mijn recht stond.

Mocht je dus iets gekocht hebben en de prijs is aangepast bij BCC, dan zou ik vandaag nog voor 17.00 uur langs gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barchettanl
  • Laatst online: 26-08 23:15
Yep, op de pagina van de MM:

Ik heb vorige week een artikel bij Media Markt gekocht. Kan ik het prijsverschil terugkrijgen?
Ja, dat kan. Je kan hiervoor met de factuur of kassabon naar de informatiebalie van een Media Markt-winkel.

Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
barchettanl schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:34:
[...]

Yep, op de pagina van de MM:

Ik heb vorige week een artikel bij Media Markt gekocht. Kan ik het prijsverschil terugkrijgen?
Ja, dat kan. Je kan hiervoor met de factuur of kassabon naar de informatiebalie van een Media Markt-winkel.
Prijsverschil op iets wat er niet meer is? :D [maar gezien de vorige jaren moet het wel gewoon lukken ja]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:24
apis29 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:37:
[...]

Prijsverschil op iets wat er niet meer is? :D [maar gezien de vorige jaren moet het wel gewoon lukken ja]
Dan geef je het product terug (14 dagen?) en dan hebben ze er weer 1 op voorraad die je dan zelf weer koopt? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tolgaliya
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04-03-2021
Wat heb je uiteindelijk afgerekend? 990 euro?

Grtjs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pred!
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-08-2018
EEE-lover schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:31:
[...]

Klopt. Ik heb mijn Pro 4 gekocht bij MM op maandagavond voor 1069,- en gisteravond het verschil al opgehaald omdat BCC de Pro 4 verkocht voor 883,- vanaf 18.00 uur. Strikt genomen krijg je niet de BTW terug, maar je krijgt het prijsverschil terug tussen MM en BCC vanwege de laagste prijs garantie. In dit geval kwam dat op hetzelfde neer. MM was hier niet erg blij mee, maar vonden wel dat ik in mijn recht stond.

Mocht je dus iets gekocht hebben en de prijs is aangepast bij BCC, dan zou ik vandaag nog voor 17.00 uur langs gaan.
En misschien win je ook nog je aankoopbedrag terug :)

http://www.bcc.nl/acties/win-je-aankoopbedrag-terug

[ Voor 14% gewijzigd door Pred! op 27-01-2016 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EEE-lover
  • Laatst online: 13-09 13:33
In mijn geval niet, want ik heb bij MM gekocht. Ik heb dan wel weer de 2016 week 2 versie van de Pro 4, Onduidelijk of BCC ook de recente heeft (met minder bleed).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apis29
  • Registratie: Januari 2012
  • Niet online
Dacuuu schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:38:
[...]

Dan geef je het product terug (14 dagen?) en dan hebben ze er weer 1 op voorraad die je dan zelf weer koopt? :+
Doos meenemen, retour klantenservice, aanbetaling doen op de doos die je net hebt ingeleverd zodat ie niet op de winkelvloer terecht komt en iemand anders ermee vandoor gaat :7

Maar zoals gezegd, in de praktijk zal het geen probleem zijn gezien de voorgaande jaren d:)b
Lucky0wn schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 10:51:
[...]

Die refreshrate is softwarematig, panelen hebben beide gewoon 100hz.

Maar de mediamarkt versie kost precies 100€ meer dan de 'betere' versie dus.

KD-49X8305c bij mediamarkt kost €1179
KD-49X8307c kost bij BCC €1079

Zou het lonen om bij de BCC te proberen of niet?
Ze hebben niet voor niets verschillende nummers: zodat je niet kunt pricematchen ;)
Heb je de nummers niet omgedraaid ofzo? 8307 is de zilveren en dat is normaal het MM model.
8305C is nu €990 bij de BCC en volgens de cache 1179 bij de MM (maakt €974)

En als de actie begint is de BTW er al afgehaald en geldt laagste prijsgarantie tov dat bedrag.

[ Voor 42% gewijzigd door apis29 op 27-01-2016 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
apis29 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:45:
[...]

Doos meenemen, retour klantenservice, aanbetaling doen op de doos die je net hebt ingeleverd zodat ie niet op de winkelvloer terecht komt en iemand anders ermee vandoor gaat :7

Maar zoals gezegd, in de praktijk zal het geen probleem zijn gezien de voorgaande jaren d:)b
Is hier en daar ook al toegezegd voor filiaal managers edg, ook vanuit online aankopen. Daarom gisteren iets gekocht zodat ik morgen met het bonnetje naar een winkel in de buurt kan voor het verschil. Werken ze niet mee krijgen ze alles lekker terug. Zo kan ik het vanavond mooi even uitproberen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Tadango schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:48:
[...]

Is hier en daar ook al toegezegd voor filiaal managers edg, ook vanuit online aankopen. Daarom gisteren iets gekocht zodat ik morgen met het bonnetje naar een winkel in de buurt kan voor het verschil. Werken ze niet mee krijgen ze alles lekker terug. Zo kan ik het vanavond mooi even uitproberen :)
Hou dan wel rekening met lange wachtrijen.

Ook moet je voor sommige artikelen eerst terug naar de desbetreffende afdeling die een bonnetje (creditfactuur) voor je moet maken, die je dan bij de kassa kan incasseren.

Allemaal uit ervaring, dus wees gewaarschuwd! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Toch weer wat geleerd. Een product wat wel bestelbaar is in de webshop, maar niet aanwezig is in de fysieke winkel, is niet te bestellen in de winkel... Voor niks naar de MM geweest. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees

CeesKees

I rest my Kees

Pizzaman schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:54:
Toch weer wat geleerd. Een product wat wel bestelbaar is in de webshop, maar niet aanwezig is in de fysieke winkel, is niet te bestellen in de winkel... Voor niks naar de MM geweest. :+
En nog 6 uur te vroeg ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Pizzaman schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:54:
Dat hebben ze ook aangegeven.........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimberly
  • Laatst online: 10-09 14:22
CeesKees schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 11:13:
[...]

Jij denkt echt dat de nieuwe prijs gelijk is aan de door jou betaalde prijs /1.21?
Daar ga ik wel vanuit ja..

Intel 14700K | Asus ROG Strix z790 GAMING WIFI | 32GB 7200MHZ | ASUS ProArt RTX 4070 SUPER | Fractal North | CORSAIR RM750 | Samsung 2.5TB NVME | Samsung Odyssey G8 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Bij sommige artikelen zal dat niet zo zijn, bij anderen wel. Als iets tov de adviesprijs erg goedkoop is is de kans veel kleiner dan als deze net onder de advies prijs zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zazabez1
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 11-09 22:13
Ik heb net mijn bestelling gedaan bij de BCC webshop.
Het product was daar voorradig en voor dezelfde prijs als (vanaf 18:00 uur) bij de Mediamarkt.

Zo weet ik in ieder geval zeker dat ik niet misgrijp ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadango
Het lijkt er trouwens op dat via de android app ik nog wel kan zoeken. Gaat wat langzamer en je moet eerst inloggen maar ik krijg zoek resultaten van dingen die ik nog niet eerder gezocht heb. Dus geen cache. Doorklikken naar items kan niet, dan krijg je de actie pagina.... Wellicht een backdoor? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:15

vhal

ಠ_ಠ

Niet alles op de BCC website is al verwerkt, de Samsung S6 is nog steeds even duur. Vanavond maar even kijken op de site van de MM

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 14:21
Net in de live chat van PlatteTV zeggen ze dat bijvoorbeeld de samsung 55 JU 7000 een speciaal model is en Samsung heeft deze uitgesloten van de BTW actie. Zal wel gelden op alle cashback modellen ? Jammer voor diegene die deze willen...
Toch las ik gister dat het iemand in een winkel wel gelukt was.
Ben ook wel benieuwd hoe het beleid op andere Samsung modellen dan is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-09 10:49
Doen producten in de Media Markt Outlet ook mee?
Ja, de BTW-actie geldt ook op artikelen binnen https://outlet.mediamarkt.nl/. Actievoorwaarden blijven van toepassin
Misschien interessant voor mensen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikN89
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 01-09-2024
vhal schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:19:
Niet alles op de BCC website is al verwerkt, de Samsung S6 is nog steeds even duur. Vanavond maar even kijken op de site van de MM
Zie dat ie bij BCC 499 euro kost. Zonder Btw kun je hem dan nog steeds beter via de pricewatch halen volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kraisky
  • Laatst online: 20-02 20:20
Plenkske schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:27:
Net in de live chat van PlatteTV zeggen ze dat bijvoorbeeld de samsung 55 JU 7000 een speciaal model is en Samsung heeft deze uitgesloten van de BTW actie. Zal wel gelden op alle cashback modellen ? Jammer voor diegene die deze willen...
Toch las ik gister dat het iemand in een winkel wel gelukt was.
Ben ook wel benieuwd hoe het beleid op andere Samsung modellen dan is.
Ik heb op maandag de tv gehaald bij de BCC voor de BTW actie prijs.Je moet wel naar de winkel gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Revaes
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 16:17
Net een GoPro gekocht bij MM utrecht centrum, moet later terugkomen voor teruggaaf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
kraisky schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:35:
[...]

Ik heb op maandag de tv gehaald bij de BCC voor de BTW actie prijs.Je moet wel naar de winkel gaan.
Ja dat dacht ik dus al ;) Na een paar keer chatten bij PlatteTV heb ik steeds minder vertrouwen in hun, en in hun webshop.
Je hebt hem dus gehaalt voor 1799 - btw ?

[ Voor 14% gewijzigd door Plenkske op 27-01-2016 12:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kraisky
  • Laatst online: 20-02 20:20
Plenkske schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:38:
[...]

Ja dat dacht ik dus al ;)
Je hebt hem dus gehaalt voor 1799 - btw ?
Yup :-). De tv was 1468,78. Ze hadden verschillende samsung tv's die meedoen met de cashback actie ook te koop voor de BTW actie prijs zoals de Samsung UE55JS8000.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
kraisky schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:41:
[...]

Yup :-). De tv was 1468,78. Ze hadden verschillende samsung tv's die meedoen met de cashback actie ook te koop voor de BTW actie prijs zoals de Samsung UE55JS8000.
Mooi, dat geeft me weer wat meer vertrouwen :)
En wederom bevestigd dat de mensen achter live chat van PlatteTV niet veel kunnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten30
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-04 17:58
Helaas kan ik de sony 50W755c niet meer op de BCC site vinden :(
Ben bang dat ze hem dan ook niet meer in de winkel hebben staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maarten30 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:46:
En de 43" als enigste niet in prijs verlaagd :( en de 805 is er ook niet ( meer?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specialist89
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-08 16:29
Mochten er nog mensen op zoek zijn naar een Apple Watch, tijdens de btw dagen zijn deze in de aanbieding.

70€ korting op 38 mm sport
80€ korting op 42 mm sport
100€ korting 38mm en 42mm stainless steel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

maarten30 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:46:
Zie nu in de folder van expert dat de door jou genoemde daar 699,- is ( weet eerdere prijs niet hou die niet in de gaten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten30
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:50:
[...]

En de 43" als enigste niet in prijs verlaagd :( en de 805 is er ook niet ( meer?)
De 50'' ook niet maar wou het gewoon in de winkel proberen (laagste prijs garantie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarten30
Verwijderd schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:52:
[...]

Zie nu in de folder van expert dat de door jou genoemde daar 699,- is ( weet eerdere prijs niet hou die niet in de gaten)
€749 bij de MM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinus
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12-09 21:46
Specialist89 schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:50:
Mochten er nog mensen op zoek zijn naar een Apple Watch, tijdens de btw dagen zijn deze in de aanbieding.

70€ korting op 38 mm sport
80€ korting op 42 mm sport
100€ korting 38mm en 42mm stainless steel.
hu= gewoon in de winkel... macbook mss ook?

no comment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Specialist89
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-08 16:29
Martinus schreef op woensdag 27 januari 2016 @ 12:57:
[...]

hu= gewoon in de winkel... macbook mss ook?
Macbook alleen de eerder genoemde CTO modellen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 07:40

OmeJoyo

This is me

Net een interessant belletje van de Lokale Media Markt naar aanleiding van mijn opmerking over de (tijdelijk) prijsverhoging van 828 naar 1000 van de 50w807c. Hij vertelde dat dit niet de intentie is geweest en dat sinds vanochtend de prijzen niet meer worden aangepast tot na de actie.Hij heeft zijn naam gegeven en me verzekerd dat de prijs die nu in de winkel is van 849,- de prijs is en blijft en dat ik daarover de korting krijg en dat dit ook geldt voor alle andere producten.

We gaan als het goed is dus geen nare verhogingen meer zien :)

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Laatst online: 19:28

Grin

Ride si sapis.

Afgelopen maandag de Braun 9095cc shaver gekocht, 339 Euro. BCC heeft hem nu voor 279, ofwel de BTW korting. Kreeg zojuist het verschil terug, was geen enkele discussie; routine afhandeling. Kreeg van de mevrouw achter de kassa direct het verschil van 60 euro terug. Dikke pluim voor de Media Markt, ze doen waar ze mee adverteren -zo hoort het ook maar toch...

Samengevat: gewoon zeggen dat de BCC goedkoper is en klaar is kees.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bassierau
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-04 20:24
Outlet doet ook mee

https://outlet.mediamarkt.nl
Pagina: 1 ... 16 ... 34 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic is niet de plaats voor shopreviews. Daar hebben we de ... shopreview voor. ;). Klik hier om een shopreview over de MediaMarkt achter te laten.

ACTIEVOORWAARDEN 2016 MEDIAMARKT :)B BELGIË :)B

Deze actie is geldig van 02/03/2016 t.e.m. 06/03/2016, op de productgroepen:
  • TV
  • computer
  • telecom
  • hifi
  • navigatie
  • car-hifi
  • portable audio
  • huishoudelektro
  • foto & video
  • Blu-ray-spelers
  • DVD-spelers
Alle winkels zijn open op zondag 06 maart behalve Luik Mediacité.

Media Markt compenseert je het BTW bedrag van het (de) betrokken product(en) terug onder de vorm van een directe kassakorting. D.w.z. dat het BTW-voordeel rechtstreeks aan de kassa verrekend wordt. Voor online aankopen zijn de afgebeelde prijzen inclusief het BTW-voordeel. Het BTW-voordeel is een korting ten bedrage van 17,36%. Per klant geldt een maximum aankoop van hetzelfde product (max. 2 stuks). Actie niet van toepassing op de BTW van wettelijke verplichte taksen en/of bijkomende kosten of dienstverleningen. De actie is geldig vanaf woensdag 02/03/2016 tot en met zondag 06/03/2016. Enkel van toepassing op aanwezige (niet op bestelling) deelnemende producten en merken in onze Media Markt winkels en in de webshop zolang de voorraad strekt. Deze actie is niet cumuleerbaar met andere promoties en kortingen. Niet-particuliere aankopen worden uitgesloten van deelname aan deze actie. Alle deelnemende artikelen in onze vestigingen en in onze webshop zijn geprijsd inclusief BTW voordeel. De korting is 17,36% op de reguliere verkoopprijs inclusief BTW. Rekenvoorbeeld: Een LED-TV kost € 1210,- (incl. BTW) ; Berekening ‘BTW WEG ERMEE’-actie: € 1210 / 1,21 = € 1000 (incl. BTW). Aan de kassa ontvang je € 210,- voordeel (=17,36%).

Uiteraard geldt het aanbod voor onze winkels én webshop.

UITZONDERINGEN
  • Alle accessoires (zoals verlichting, batterijen, gsm & computer accessoires, domotica, beveiliging, rookmelders, harde schijven, NAS, netwerk, etc.)
  • Gaming accessoires
  • Console Hardware
  • Software & games
  • CD/DVD/Blu-ray/LP
  • Speelgoed, boeken & spellen
  • Prepaid kaarten en abonnementen
  • Power Service, garantieuitbreidingen en verzekeringen
  • Geschenkkaarten en tegoedkaarten
  • Alle producten die niet voorzien zijn van een aanduiding “BTW-WEG-ERMEE!”
Alle deelnemende artikelen in onze winkels zijn geprijsd inclusief BTW-voordeel.

Indien een deelnemend artikel is uitverkocht kan er geen reservering gedaan worden, op=op

Wat kan ik doen als ik een artikel net voor de BTW-actie gekocht heb en de korting ben misgelopen?
Als je een artikel bij Media Markt hebt gekocht, maximaal 14 dagen voor de BTW-actie, kan je je met de factuur of kassabon melden bij de informatiebalie van een Media Markt-winkel.

Veel gestelde vragen: Actiesite.