Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-06 11:29

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Precies dat, je moet even de tijd nemen om het spel te leren kennen. Er is heel veel te doen, dus probeer een beetje te bedenken wat je wilt, beetje questen om het meeste te leren kennen en vooral veel opzoeken in guides. Er wordt niet bijzonder veel uitgelegd.

Je kunt bijvoorbeeld met de main questline al redelijke gear verzamelen zonder dat het je iets kost. Levels zijn in dit spel niet echt belangrijk. Je bent voordat je het weet lvl 56(waar de game pas echt begint). Een lvl cap is er in theorie niet, al capt die redelijk hard op 66 momenteel en is 62 gebruikelijk. Je bent vooral bezig met betere gear krijgen, classes proberen en daar goed in worden.

Wat betreft classes ook wel een dingetje. Je kunt momenteel uit 19 verschillende kiezen. Probeer ze vooral uit. Er is toch geen haast. Je kunt de game lekker op je eigen tempo spelen, wat wel fijn is. Je hoeft je meestal geen zorgen te maken over grote verschillen met nieuwe gear, als het al uit komt, dus je doet heel erg lang met gear, waarvoor je hard gewerkt hebt. Niet zoals in sommige games dat je elke paar maanden weer opnieuw mag beginnen.

Uplay: Red--Death

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 01-07 13:37
@rsnubje ik heb al 4x HAN Hoom. Energizing kan eventueel voor nog een beetje extra DR. Het zal vooral even lastig zijn met positionering, voor aakman sterft alles te snel of doet het geen dmg waardoor ik ook nooit pots heb gebruik. Gewoon ff doorbijten dan komt het wel goed. Merk dat ik soms midden in de mobs terecht kom en dat is niet handig.

Viel mij op hoe rustig het was hele dag niemand gezien gisteren ook wel prettig tijden het leren van de spot :)

<PMNX>Neles#2481 steam PoE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Lijkt me wel prettig inderdaad. Wil eigenlijk ook weer eens aakman, maar eerst maar even mn sycraia goal af maken. 268.6k / 1000k momenteel. 26 red shards, 5 ring drops.

[ Voor 19% gewijzigd door rsnubje op 03-02-2020 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 01-07 14:18

4th

En zo heeft iedereen zijn eigen doel wat dit spel ook leuk maakt, doe wat je leuk vindt, probeer je alles ineens te doen wordt het wat lastig ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mortera
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 25-12-2022
De graphics zijn wel een van de top punten van BDO. Daarnaast ziet de combat er ook mooi en vloeiend uit.

Er is geen max level, dus je kan doorgaan zover je wilt.
Speel het nu 2/3 jaar en er is altijd wel wat te doen. Voor mij is het een marathon, waarbij het einde nog lang niet in zicht is.
FixDeluxe schreef op maandag 3 februari 2020 @ 09:20:
Is dit spel een beetje de moeite waard?

Zoek al een tijdje naar een leuke, actieve, veel gespeeld mmorpg.
laatst vanwege een vriend weer met wow gestart maar om een of andere reden kan ik me daar niet zo lang mee vermaken, waarschijnlijk vanwege de toch wat lelijke graphics.
wat jammer is want het is natuurlijk een veel gespeeld spel en vond het leuk nieuwe mensen te ontmoeten daar.

de vraag is dus een beetje, denken jullie dat ik me met BD dus wel kan vermaken?
het spel ziet er volgens mij enorm goed uit, maar is het een spel waar altijd wel iets te doen is? of is het vooral questen en wanneer je max lvl bent is het ook wel zo goed als klaar?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
Inmiddels de aakman combo goed onder de knie en wat een verschil. Meestal gewoon enkel exquise cron actief en tenzij ik het erg verpest met pulls weinig risico op doodgaan.

Kwam er helaas achter dat mijn J scrolls vandaag verliepen dus maar even snel 3 uur aakman met j scroll gedaan waarvan 1 uur voor de gein met advanced loot scroll (denk laten we dat ook eens testen). Merk wel dat ik er een stuk beter in wordt ook kwa pulls e.d in deze 3 uur.

Van 150+ pots per uur naar 50 voor het laatste uur. Die 65% lijkt een goede sweetspot thanks daarvoor Rsnubje :).

Avg trash zonder lootscroll ~3k
Avg trash met loot scroll ~5k (nog maar 2 uur getest, denk als we dan toch j scroll doen pakken we het goed aan)
Trash met advanced loot scroll 8.2k
Overige loot:
52 scrolls
5 red shards
1 desert compass part
87 bs armor
41 bs wep
3 crystals ~4m each

Inv zat helaas vol (115/116 slots) dus nog maar even snel geleegd. Hopen dat we morgen redelijk snel een portal vinden naar Aakman :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shroudster
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 01-07 11:44
Damm direct al een aakman compass part :9 (is wel de makklijkste van de 3 maar compass is zeker geinig om te verzamelen)
Wel jammer dat er geen earrings of black shards tussen zaten.
Spots als hystria en aakman zijn ook erg lastig om te doen zonder maids als je er langere duur wilt blijven zeker omdat de portal hunt gewoon een rng fiesta is met waar je uitkomt. (ofc 90% van de gevallen in de bestemming die je niet wilt :+ )
Kans bestaat ook dat weer is naar aakman ga al hoop ik dat star's end al te doen is op guardian awkening die vandaag uitkomt *O* (nu nog die tet dandelion ervoor bouwen :Y) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
@shroudster was trouwens helaas geen aakman compass maar gewoon Explorer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Dus brand stones gaan werken voor Manos tools en fairy skill coupon in nieuwe patch, klinkt interessant :)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Benieuwd of je dus meteen alle skills rerollt of per skill kan rerollen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Per skill want vangen ze meer voor :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortera
Per skill, maar blijft dus weer rng. Je kan ook weer andere skills krijgen of dezelfde skill, maar een lagere tier...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shroudster
Dikke pass dan, had gehoopt weight nog wat hoger te rollen maar met deze rng het niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

YouTube: Is It Worth Playing? - Black Desert Online In 2020 - P2W Concerns & ...

Goede review welke de negatieve en positieve kanten belicht

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Neles7
Ik heb mss makkelijk praten maar als je gewoon genoegen neemt met goed / zeer goed dan hoef je heel die p2w 'zooi' niet aan te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Klopt, daar heeft hij het ook over, je krijgt nu 4 pets door storyline en je hebt meestal event waarin je 5de krijgt. Niet zoals eerst waarin je er maar 1 kreeg en de rest moest kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortera
Je krijgt nu ook een stuk meer inventory slots in the main story line. Daarnaast hebben ze het gewicht van een flink aantal items aangepast.
Neles7 schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 22:14:
Ik heb mss makkelijk praten maar als je gewoon genoegen neemt met goed / zeer goed dan hoef je heel die p2w 'zooi' niet aan te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15-04 15:00
Het scheelt vooral dat geld geen mega groot gewicht meer heeft, in tegenstelling tot eerder. Je kon eerder met 700-800LT maar 2 mil meenemen, dan was je inventory gewicht vol

@derest: Zijn hier mensen die spelen met de Archer? Hoe is jullie ervaring met deze char?

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Das sowieso @Neles7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 01:15
Mortera schreef op woensdag 5 februari 2020 @ 15:27:
Per skill, maar blijft dus weer rng. Je kan ook weer andere skills krijgen of dezelfde skill, maar een lagere tier...
nou ik ben weer carried af hoor... heb een tier 4 fairy en had al mirac. cheer V en verder crap skills. De verlichting skill gererolled en meteen fairy blessing V. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortera
Ja speel archer sinds release van de class. Wat wil je precies weten?
Riqy schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 08:43:
Het scheelt vooral dat geld geen mega groot gewicht meer heeft, in tegenstelling tot eerder. Je kon eerder met 700-800LT maar 2 mil meenemen, dan was je inventory gewicht vol

@derest: Zijn hier mensen die spelen met de Archer? Hoe is jullie ervaring met deze char?
Probeer al een jaar lang een t4 fairy te krijgen met tier 5 cheer
MisterEagle schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 09:45:
[...]

nou ik ben weer carried af hoor... heb een tier 4 fairy en had al mirac. cheer V en verder crap skills. De verlichting skill gererolled en meteen fairy blessing V. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Mortera schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 10:15:
Ja speel archer sinds release van de class. Wat wil je precies weten?
Ikzelf ook, was meer benieuwd naar jou ervaring in het algemeen.

Ben nog beetje zoekende kwa gear/gems en dergelijke wat het beste is voor deze class. Wel een guide gevonden via de algemene archer discord, maar vraag me af hoe up to date deze is...

My iRacing
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the back of the car.
Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortera
Voor Archer geldt hetzelfde als voor meeste classes. De standaard AP build. Als je geCCed wordt ben je toch dood. Dat is ook het nadeel wat ik ervaar tijdens nodewars. Als ze eenmaal naast je staan ben je ook weg. Qua pve is de class boven gemiddeld.

Als je specifiek gear vragen hebt is het misschien handiger om een bdoplanner te plaatsen.
Riqy schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 10:42:
[...]

Ikzelf ook, was meer benieuwd naar jou ervaring in het algemeen.

Ben nog beetje zoekende kwa gear/gems en dergelijke wat het beste is voor deze class. Wel een guide gevonden via de algemene archer discord, maar vraag me af hoe up to date deze is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Kwa pve heb ik inderdaad het idee dat je best leuk meekomt, ook in je eentje best sterk. Van de week met mijn "matige" gear een *hard* rift gedaan, daar had ik de boss best snel van neer, zonder zelf vaak op lage HP te staan :+

Ik ga voorlopig mijn gear eerst gewoon upgraden (items + gems) naar een standaard AP/accuracy build, dan kijken we vanaf daar wel weer verder. Eerder met een Musa gespeeld, die had iets andere eisen kwa gear (voor zover ik had gevonden)...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortera
Dan ben ik benieuwd naar de "andere eisen kwa gear".
Riqy schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 10:55:
Kwa pve heb ik inderdaad het idee dat je best leuk meekomt, ook in je eentje best sterk. Van de week met mijn "matige" gear een *hard* rift gedaan, daar had ik de boss best snel van neer, zonder zelf vaak op lage HP te staan :+

Ik ga voorlopig mijn gear eerst gewoon upgraden (items + gems) naar een standaard AP/accuracy build, dan kijken we vanaf daar wel weer verder. Eerder met een Musa gespeeld, die had iets andere eisen kwa gear (voor zover ik had gevonden)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
Mortera schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 12:05:
Dan ben ik benieuwd naar de "andere eisen kwa gear".

[...]
Volgens mij gaan/kunnen musa sneller evasion gaan terwijl archer echt DR gaat. Iig zie ik vaak dat mensen die van musa afkomen vragen of ze muskan mee kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Musa heeft inderdaad veel meer aan evasion, heb begrepen dat een archer daar niet zoveel aan heeft. Had op musa ook 3x taritas en 1 grunil omdat dat voor die class betere bonus gaf...

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortera
Dan praten we over late endgame gear. Dus minimaal pen muskans, pen leebers etc. Als ik de onderstaande post over grunil en taritas lees is hij nog wel een aantal maandjes van verwijderd. Plus hetzelfde geldt voor Archer. Pen leebers, muskans en heve helmet als endgame gear + shitlload of caprhas natuurlijk.
Het is al bewezen dat evasion beter is dan dr late game, dus alle ap builds blijven nog steeds hetzelfde.
Neles7 schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 12:12:
[...]

Volgens mij gaan/kunnen musa sneller evasion gaan terwijl archer echt DR gaat. Iig zie ik vaak dat mensen die van musa afkomen vragen of ze muskan mee kunnen nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
@Mortera Hij lijkt idd nog pre boss gear stage. Ik weet niet of het voor musa ook endgame is met PEN maar archer weet ik idd dat pas bij full pen evasion beter wordt.

@Riqy Ik denk dat als je begint met de zero to hero guide (klik) je een prima progressie pad kunt maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Full Pen evasion is het enige dat nuttig is, omdat je anders gewoon alsnog opgeblazen wordt. En zelfs dan is het tegen sommige classes niet eens zo heel nuttig. Op mn maehwa kan ik bijvoorbeeld prima full evasion builds one combo'en.

Ik zit zelf op DR build momenteel en ik ben eigenlijk niet van plan om te switchen naar Evasion. Puur omdat ik er niet in geloof dat dit op lange termijn goed blijft werken. Guardian heeft al dikke accuracy selfbuffs en veel succession classes draaien hun hand er ook niet voor om. Bovendien zou het zo'n 10B kosten om te swappen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Lees op verschillende kanalen dat Evasion voor een archer niet zoveel toevoegd, puur AP build zou het beste moeten zijn volgens de guides die ik gevonden heb. Onder andere deze:

https://docs.google.com/d...plJVLFs/edit?usp=drivesdk

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortera
Het voegt inderdaad naar mijn mening weinig toe. Squisy blijf je toch wel. Maar je moet twee dingen los van elkaar zien. Full evasion armor en full evasion builds. Je kan tegelijk full ap build hebben met evasion armor. Daarnaast heb je ook nog full evasion build, waarbij je ook je acc en offhand aanpast of nog ergens in middenweg daarin (doe dat vooral niet).
Riqy schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 13:29:
Lees op verschillende kanalen dat Evasion voor een archer niet zoveel toevoegd, puur AP build zou het beste moeten zijn volgens de guides die ik gevonden heb. Onder andere deze:

https://docs.google.com/d...plJVLFs/edit?usp=drivesdk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Dit is momenteel mijn build:

https://bdoplanner.com/DeadlyShenParatama

@Mortera nog adviezen kwa gear/crystals?

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Riqy schreef op vrijdag 7 februari 2020 @ 22:07:
Dit is momenteel mijn build:

https://bdoplanner.com/DeadlyShenParatama

@Mortera nog adviezen kwa gear/crystals?
Je build staat op private

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Poekie McPurrr

Mreoww~

Al even aan het solo rondhuppelen tot ik ergens las over menu `adventure log` .Wel leuke buffs via die boekjes (had er al een paar dus klikken en receiven) en ze zijn voor al je chars.

Na eerst Lahn gespeeld te hebben nu met die Guardian events die gemaakt en dat is wel even wennen... Wel fijn dat je gear simpel kan swappen. Ook heel fijn dat je met nieuwe char flink kan cashen door die beginner quest af te raffelen.

In hoeverre zijn die cashshop items eigenlijk nuttig? Zoals een premium outfit? De value packs heb ik al gezien die qua kosten onlangs gelijk was aan premium tijd voor een heel jaar.

[ Voor 17% gewijzigd door Poekie McPurrr op 08-02-2020 01:20 ]

Le Meow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Van de cashshop items vind ik zelf vooral pets (die je ondertussen krijgt van main story/side quests), weight op je main (langer grinden op mobs, ook max 4 50lt voor 5k loyalty dacht ik) en inventory space de beste. De rest is als je verder gaat in het spel met andere doelen.

Valuepacks en costumes kun je van de markt af halen als je geduld hebt.

[ Voor 11% gewijzigd door 4th op 08-02-2020 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy

My iRacing

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Neles7
Ik zou nu rustig hierna toe werken: https://bdoplanner.com/FemaleSerapsVenom

Uitleg:
• TRI Akum gear met ultimate reform stone om het ultimate te maken (marketplace heeft enkel de blauwe versie)

• Capotia Ring --> Gratis op lv61 (wat met questen tegenwoordig erg snel te doen is); Doe dan eerst even de chenga tome questline voor 1.3% per quest ipv 1% scheelt toch weer ~13 quests.

• Forest's Eye Earring + Rock Heart Belt + Red Sand Ring Komen van Valencia, Kamasylvia en Drieghan main story line. Je krijg upgrade stones door questen --> Recurring --> Unsealed Magic Material. Deze accessories hebben een heel hoge upgrade kans en gaan niet kapot. + Dezelfde quest geeft ook repair materiaal.

• Begin met het vervangen van je wapens door de endgame wapens. Kzarka, Dandelion en Kutum. Voor PVE focus op Dandelion en Kutum als eerste.

• Maak ook een begin aan je Bartali questlog. Gratis AP en DP :)

Je kunt de zero to hero guide volgen vanaf pagina 21. Als je wat meer informatie wilt voor level 60--> 61 via questing kun je deze video raadplegen: YouTube: BDO Raw Footage - Lv61 in 1hr

Voor goede exp en skill exp kun je naar polly forest gaan. Houd er wel rekening mee dat je hier soms tegen andere spelers moet vechten. Als je dat niet wilt zijn Naga's of Gahaz waarschijnlijk de betere keuze.

[ Voor 7% gewijzigd door Neles7 op 08-02-2020 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Waarom de Kutum en niet de Nouver?
En waarom die Akum gear in plaats van bossgear?

En hoe kun je die Bartali questlog starten eigenlijk? Zie daar meer van voorbij komen...

My iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
Riqy schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 18:08:
Waarom de Kutum en niet de Nouver?
En waarom die Akum gear in plaats van bossgear?

En hoe kun je die Bartali questlog starten eigenlijk? Zie daar meer van voorbij komen...
• Kutum vs Nouver:
Kutum geeft je heel veel monster dmg. Dat is effectief meer dmg als ruwe ap van nouver.
De bekende sheet geeft dit mooi weer:
Afbeeldingslocatie: https://i.redd.it/l2lps95se1r21.png

• Akum vs Boss
Akum vs Boss gear staat uitgelegd in de zero to hero. Basicly AKUM + URUGON (ik heb nog Akum schoenen zie ik in de bdoplanner) is vergelijkbaar met boss gear tot TET maar kost je een stuk minder. Het is gewoon snellere progressie. Je bent vrij om meteen boss gear te gaan tho.

• Bartali
Voor bartali:
Escape --> Adventure Log --> Klik op boek 1 en doe de objectives. Als klaar moet je ze daar afvinken en dan krijg je de bonus op alle characters (ook toekomstige).

Video: YouTube: BDO - Bartali's Adventure Walkthrough Part 1: Chapters 1-2 (je kunt dit prima met jouw gear level doen dus staat je nier blind op de gear van de video)

• Zero to Hero guide
Heb al een aantal keer gerefereed naar deze guide en zal hem nogmaals linken. Lees dit gewoon eens door kwa gear progressie is dit nuttiger voor je als mors zijn guide. Dit is algemene gearing en mors is specifieke tips voor Archer kwa gear/crystals/speelstijl. Spullen waar je imo pas zorgen over hoeft te maken als je TET gear hebt.

[ Voor 12% gewijzigd door Neles7 op 08-02-2020 20:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Neles7 schreef op zaterdag 8 februari 2020 @ 20:15:
[...]

• Kutum vs Nouver:
Kutum geeft je heel veel monster dmg. Dat is effectief meer dmg als ruwe ap van nouver.
De bekende sheet geeft dit mooi weer:
[Afbeelding]

Zitten hier ook de bonus AP brackets bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

4th schreef op zondag 9 februari 2020 @ 10:34:
[...]

Zitten hier ook de bonus AP brackets bij?
Ja, dit is totale AP met bonusses en monster dmg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
dus.... was al een tijdje redelijk klaar met de game (alweer, 3e x inmiddels) en dacht nu echt fuck it.. mn scriptie komt eraan en naast 't fulltime werken hou ik al zo weinig tijd over, laat ik het niet verspillen met bdo... dus daar kwam de penroulette +)

Gewoon alles geburned qua gear en wapens. Vandaag kreeg ik van de attendance rewards een layten en ik dacht, okay dit is een teken. En dat was het, pen layten nu dus in mijn bezit, rest tet bis acc maar geen wapens en gear meer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Maar toch gz met de pen laytenn :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mortera
4th schreef op zondag 9 februari 2020 @ 19:28:
Maar toch gz met de pen laytenn :)
Als je weer begint verkoop dan de pen laytenn niet. Armor en wapens naar tet brengen is veel eenvoudiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NyceNL
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-06 23:10
Ik heb dit spel een hele tijd terug gekocht en eventjes gespeeld. Ik zoek weer een MMO en stuitte hier weer op. Is het spel op dit moment nog een beetje in te komen? En zo ja, zijn er nog tips voor iemand die van scratch begint?

(Ik heb het topic nog niet helemaal door gelezen, al ben ik dit wel van plan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

De laatste tijd zijn er erg veel dingen in de game gebracht waardoor een nieuwkomer vrij snel bij kan komen, of in ieder geval op goed genoeg niveau dat je bijna alles kunt doen. Zo kun je nu van 58 naar 61 lvlen door quests, kun je wel wat guides van vinden van PotionshopTV. Veel gear via quests is best degelijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mortera
BDO is het laatste jaar een stuk beginner vriendelijker geworden. Het is de 10 euro dan ook zeker waard. Als je doel is om de beste te worden dan wordt het wel lastig. Het spel is al 3-4 jaar uit en er zijn er genoeg die het spel 10-12 uur per dag spelen. Om gewoon casual een MMO te spelen is BDO wel de beste wat er op dit moment op de markt is (mijn mening).

- Begin met de main story.
- Kijk op de discord van je class voor tips over skill builds en combo's.
- Google zero to hero gearing guide voor welke wapens, armor etc je wilt kopen/maken.
- Kijk wat rond op YouTube voor wat beginner guides.
NyceNL schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 08:40:
Ik heb dit spel een hele tijd terug gekocht en eventjes gespeeld. Ik zoek weer een MMO en stuitte hier weer op. Is het spel op dit moment nog een beetje in te komen? En zo ja, zijn er nog tips voor iemand die van scratch begint?

(Ik heb het topic nog niet helemaal door gelezen, al ben ik dit wel van plan ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

rsnubje schreef op dinsdag 11 februari 2020 @ 09:05:
De laatste tijd zijn er erg veel dingen in de game gebracht waardoor een nieuwkomer vrij snel bij kan komen, of in ieder geval op goed genoeg niveau dat je bijna alles kunt doen. Zo kun je nu van 58 naar 61 lvlen door quests, kun je wel wat guides van vinden van PotionshopTV. Veel gear via quests is best degelijk.
hmm, tijd om de alts naar lvl60 door te pushen met video als template, easy 7k family fame.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

@4th Jup :P
BTW: https://docs.google.com/d...Wqjfck99z6m63TxrUhQY/edit
Alle belangrijke updates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortera
Iemand had ook tijd teveel zo te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NyceNL
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 30-06 23:10
Had gelezen over life skills zoals gathering en fishing enzo. Dat klinkt als iets waar ik wel in kan komen. Laptop op schoot, netflix aan en lekker vissen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortera
Zijn er hier nog mensen die aan bartering doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlysher
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-01-2023
Yeah ik ben redelijk veel met bartering bezig. Aankomend weekend heb ik eindelijk mijn Carrack :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Mortera schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 08:18:
Zijn er hier nog mensen die aan bartering doen?
Wat kun je hier precies mee eigenlijk? Is ook vrij nieuw iets toch

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zlysher
Riqy schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 08:48:
[...]

Wat kun je hier precies mee eigenlijk? Is ook vrij nieuw iets toch
grinden voor nieuw schip indien daar interesse voor is en ziek veel money :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortera
Over een weekje heb ik meer tijd om wat extra lifeskills of grinden op te pakken. Heb hier en daar wel wat gelezen over bartering, maar vraag me meer af wat de time/money investment is.

1. Wat is de profit in het begin (heb een epheria sailboat en skilled sailing)?
2. Wat is de time investment en money investment om tot 50m/h te komen?
3. Wat is de time investment en money investment om tot 100m/h te komen?
Zlysher schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 08:33:
Yeah ik ben redelijk veel met bartering bezig. Aankomend weekend heb ik eindelijk mijn Carrack :D

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Zlysher
In het begin zal het wat langzaam gaan. Hoe meer barters je doet hoe meer routes je vrijspeeld. Ik heb op het moment 10 routes en maak ongeveer 250 mil elke refresh wat ongeveer neerkomt op 1bil per dag :P

Ik raad aan om de sailboat zo snel mogelijk te upgraden naar een improved sailboat. Dat scheelt al heel veel omdat barter items behoorlijk veel LT zijn.

Volgens mij heb je in het begin 4 routes wat ongeveer neerkomt op 80 mil per refresh.

Ik zou in het begin vooral focussen op het upgrade van je sailboat en aantal barters omhoog te krijgen voor meer routes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Is er ergens een handleiding/instructie over hoe hiermee te starten?

My iRacing

• 4th

4th

Zlysher schreef op woensdag 12 februari 2020 @ 08:56:
In het begin zal het wat langzaam gaan. Hoe meer barters je doet hoe meer routes je vrijspeeld. Ik heb op het moment 10 routes en maak ongeveer 250 mil elke refresh wat ongeveer neerkomt op 1bil per dag :P

Ik raad aan om de sailboat zo snel mogelijk te upgraden naar een improved sailboat. Dat scheelt al heel veel omdat barter items behoorlijk veel LT zijn.

Volgens mij heb je in het begin 4 routes wat ongeveer neerkomt op 80 mil per refresh.

Ik zou in het begin vooral focussen op het upgrade van je sailboat en aantal barters omhoog te krijgen voor meer routes.
Hmm, dan is mijn 230M met 15 min werk nog niet zo goed als ik dacht, 1B per dag is leuk geld. Hoeveel tijd ben je er mee kwijt? Wat is de investment?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Neles7
Inmiddels bekend genoeg in aakman dat ik besloten heb om altijd lootscrolls te gebruiken en eens bij te houden wat ik per uur verdien. Eerste 2 uur die ik registreer vallen niet tegen :)

Wel even kijken voor wat extra LT ik kwam gisteren na 1 uur uit op 106%.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/5FCvoJy.png

[ Voor 14% gewijzigd door Neles7 op 13-02-2020 12:17 ]

• Mortera
Tweede uur wel geluk met de tungrad en black shard. Probeer het eens met villa buff (als je een tent hebt) en giant druaght. Je trash zou dan flink omhoog moeten gaan. Tussen de 7 en 8k moet zeker lukken.
Neles7 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 12:16:
Inmiddels bekend genoeg in aakman dat ik besloten heb om altijd lootscrolls te gebruiken en eens bij te houden wat ik per uur verdien. Eerste 2 uur die ik registreer vallen niet tegen :)

Wel even kijken voor wat extra LT ik kwam gisteren na 1 uur uit op 106%.

[Afbeelding]

• Neles7
@Mortera geen tent helaas :( En vrees dat ik dan tegen 2 issues aan ga lopen.

1. Weight (kan nu 1 uur al amper volmaken)
2. Room die ik gebruik is hier niet geschikt voor, als ik tryhard modus ga zit ik al met respawns.. :P

Maar ik ga het zeker in het achterhoofd houden, en eens proberen als bovenstaande issues opgelost zijn.

• Mortera
Probeer onnodige dingen uit je inventory te gooien. In het verleden liep ik ook met veel troep rond. Daarnaast gebruik een storage maid om trash naar je Valencia storage te sturen. Als het goed is heb je er 1 of 2 gratis gekregen met events. Plaats een alt in Valencia om de trash te verkopen en het geld op de bank te zeten. Als de tent weer in de aanbieding is, kijk dan of het wat voor je is. Hij is toch wel erg convienent voor grinden.

Daarnaast kijk ook is naar andere rooms. Er zijn genoeg video's te vinden over betere rooms.
Neles7 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 12:51:
@Mortera geen tent helaas :( En vrees dat ik dan tegen 2 issues aan ga lopen.

1. Weight (kan nu 1 uur al amper volmaken)
2. Room die ik gebruik is hier niet geschikt voor, als ik tryhard modus ga zit ik al met respawns.. :P

Maar ik ga het zeker in het achterhoofd houden, en eens proberen als bovenstaande issues opgelost zijn.

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Energizing cron is beter voor aakman/archer trouwens.

• Neles7
@Mortera ik moet het even bekijken idd. Andere rooms weet ik, maar gemak dient de mens en deze room ken ik de pulls inmiddels goed :P

@rsnubje Hoezo is energizing beter? De monster ap is bugged en daarom raad iedereen exquise aan.

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Neles7 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 17:26:
@Mortera ik moet het even bekijken idd. Andere rooms weet ik, maar gemak dient de mens en deze room ken ik de pulls inmiddels goed :P

@rsnubje Hoezo is energizing beter? De monster ap is bugged en daarom raad iedereen exquise aan.
Oh ik dacht dat dat simple was..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mortera
Hij was idd een tijdje bugged. Volgens mij is dat al verholpen (half jaar geleden). Als je echt zeker wilt zijn dan kan je altijd BigandShiny vragen in zijn streams. Hij is altijd goed ingelicht in deze zaken.

BDO is toch een min/max game . Zo efficiënt mogelijk omgaan met je tijd, ieder geval voor de iets hardcore spelers. Voor de casuals die af en toe grinden en nooit aan pvp doen maakt het niet veel uit. Als je eenmaal doorhebt hoe het werkt is het aanpassen naar een nieuwe room een stuk makkelijker. Zeker als je uitgaat van een increase van 2000 trash. Dat is een verbetering van 33%. Betekend dus ook meer rare items.
Neles7 schreef op donderdag 13 februari 2020 @ 17:26:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Thanks @Mortera

Also, current stats:
Red shards: 40
Rings: 12
Die red shard per 10k komt heel consistent terug.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bue9UIv.png

[ Voor 17% gewijzigd door rsnubje op 14-02-2020 19:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
Dit weekend niet bijzonder veel trash binnen geharkt omdat ik vooral aan het testen ben geweest om mijn aakman kennis uit te breiden. Verschillende rooms / rotaties getest met gemengd resultaat. Ook een korte test gedaan mbt de cron meals en nog een leuk resultaat met pets :)

Rota's
1. Elite Rota (soort achterkamertje); tekort en moet eigenlijk 2 packs uit de vorige kamer erbij pullen. 2 kamers clearen gaat niet snel genoeg dus kans op rota die deels ingenomen wordt is te groot.
2. Kamer voor elite rota; deze kamer is groot genoeg maar niet heel veel density. Overclear doe ik niet maar trash is ook niet bijzonder veel doordat pulls tegenvallen.
3. Collapsed room is een ruimte met heel veel packs. Overclear doe ik niet en kwam na uurtje testen uit op ~5.8k trash. Is volgens de discord ook een top rota voor archer. Voelt echter alsof ik nog niet genoeg dmg heb waardoor teveel tegen aggro limiet aanloop. Wellicht gewoon wat meer optimalisatie nodig.
4. Red shard rota; Dit is dus blijkbaar de naam van de kamer die ik zelf gevonden had. Voelt echter alsof ik ~2 packs tekort kom want zit net tegen respawn timer aan. ~6.2k trash/hr met ls.

Op discord wordt ook over main rota gesproken maar heb deze niet kunnen vinden. Jullie enig idee wat ze bedoelen? Anders vraag ik t gewoon ff na in discord.

Cron meals
Ik moet zeggen dat ik in dmg weinig verschil merk. Energizing heeft down attacks en exquise crit. Of de AP helpt twijfel, wellicht in duel for spot maar dat komt in aakman gek genoeg weinig voor. Energizing heeft wel -6% dmg taken en dat lijkt een verschil te maken in hoe vaak ik moet potten. Ik ben er nog niet over uit iig.

Pets
Als afsluiter rng die meezit met pets. Heb veel pets gekregen van de central market en daarmee had ik 1x t4 (kuku) en 4x t3. Had daardoor een oude t2 over deze gesmashed en ik kreeg zowaar een 2e t4 eruit :) 2x t4 3x t3 nu ^^

Aakman sheet van dit weekend
Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/670683469353058305/678701122864676875/unknown.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 24-06 18:31
Dus wie is inmiddels full PEN hier (of het hoogste gegeared)? :+

Ik speel weer wat casual met een nieuw account sinds een maand of 4.
Oud account de deur uit gedaan ~1+ jaar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neles7
LunaTempesta schreef op maandag 17 februari 2020 @ 15:48:
Dus wie is inmiddels full PEN hier (of het hoogste gegeared)? :+

Ik speel weer wat casual met een nieuw account sinds een maand of 4.
Oud account de deur uit gedaan ~1+ jaar terug.
Ik weet dat @rsnubje en @shroudster goed gegeared zijn beide rond (of inmiddels over) 300ap nouver.

Ik ben benieuwd naar jouw progressie gezien voorkennis + events kun je al aardig op weg zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• shroudster
Vandaag weer 3 pogingen gefaald op pen urugon boots. (#35 , so far :( )
Vorige week wel een pen giath kunnen kopen via PO.
Vermaak mij eigenlijk wel op guardian dus grote kans dat main weapons coupon zodra de 30 dagen restrictie verlopen is dan loopt de guardian met 285 kutum rond en 337 DP.
Zodra die uwugons er zijn wordt het focus op wat caphras en de savings voor tet distortions of geluk beproeven met enchancen van tri naar tet. Ik vermoed dat het 1 zelf maken wordt en de andere kopen net als met tungrads.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/I204Qmsl.png
Wel bizar dat dit gewoon even hard/harder gaat dan een musa bij star's end met 285 kutum ap :o

[ Voor 12% gewijzigd door shroudster op 17-02-2020 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

@LunaTempesta Telt dit?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NSm5pSm.png

@Neles7 Voor zover ik weet, was red shard room de main room. Das iig de room die je binnen gaat door een klein gat in de muur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LunaTempesta
Neles7 schreef op maandag 17 februari 2020 @ 16:15:
[...]

Ik weet dat @rsnubje en @shroudster goed gegeared zijn beide rond (of inmiddels over) 300ap nouver.

Ik ben benieuwd naar jouw progressie gezien voorkennis + events kun je al aardig op weg zijn
Ben begonnen met Shai, lekker makkelijk met PvE / Gathering e.d.
Nog geen PvP gedaan, maar probeer voornamelijk DP gear te krijgen, zodat ik mn oude guildies af en toe kan helpen bij sieges. Maar met het minimale income van gathering/cooking gaat het niet allemaal zo snel.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ISe3VyP.png

@rsnubje
Netjes, flink wat werk geweest afgelopen jaar dus :9
Merk wel dat BDO momenteel echt makkelijkere is dan een dik jaar terug. Marketplace is beter en daarbij komt dat er nu betere cash-income manieren zien waardoor je gear kan pre-orderen. De frustratie van upgrading is volgensmij in het algemeen bij iedereen een stuk minder nu. Nou moet ik zeggen dat er altijd wel een tikkie is om toch die enhancement button in te rammen 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

@LunaTempesta Tell me about it. Zonder die drang om iets op te blazen had ik nog wel iets meer kunne hebben :P 63 pen kutum attempts verder nog altijd niet gekregen en laatst nog 2x tet distortion geprobeerd, waarbij ook RIP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortera
Kijk eens naar imperial cooking en alchemy. Daarmee is er dagelijks aardig wat geld te verdienen.
LunaTempesta schreef op maandag 17 februari 2020 @ 17:37:
[...]

Ben begonnen met Shai, lekker makkelijk met PvE / Gathering e.d.
Nog geen PvP gedaan, maar probeer voornamelijk DP gear te krijgen, zodat ik mn oude guildies af en toe kan helpen bij sieges. Maar met het minimale income van gathering/cooking gaat het niet allemaal zo snel.

[Afbeelding]

@rsnubje
Netjes, flink wat werk geweest afgelopen jaar dus :9
Merk wel dat BDO momenteel echt makkelijkere is dan een dik jaar terug. Marketplace is beter en daarbij komt dat er nu betere cash-income manieren zien waardoor je gear kan pre-orderen. De frustratie van upgrading is volgensmij in het algemeen bij iedereen een stuk minder nu. Nou moet ik zeggen dat er altijd wel een tikkie is om toch die enhancement button in te rammen 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Iemand hier die al eens geprobeerd heeft geld te verdienen met het maken van sieraden?

Wat ik vooral heb gevonden is dat je voor de duurdere items veel van die Yona fragments nodig hebt, dat zijn volgens mij drop items op bepaalde grind locaties...

Verder ben ik nog aan het kijken welke imperial food/alchemy items het beste zijn om te maken op hogere cooking/alchemy skill, mensen hier tips? ben ondertussen Cooking Artisan en Alchemy Professional

My iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mortera
Er staan een paar goede guides voor imperial op YouTube. Persoonlijk doe ik alleen imperial cooking en heb op prof pickled veg gemaakt en op master stir-fried meat.

Om de focus te leggen op het verzamelen van yonas fragments zou ik echt afraden. Het is meer een bijverdienste naast de rest van je loot. Bijv. je grind gahaz voor geld en je loot een x aantal yonas fragments. Deze spaar je op totdat je genoeg hebt om een basi belt te maken en die verkoop je dan weer. Maar de inkomsten uit het maken van een basi belt is 5% (misschien nog wel lager) van je totale inkomsten van het grinden van gahaz.
Riqy schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 10:10:
Iemand hier die al eens geprobeerd heeft geld te verdienen met het maken van sieraden?

Wat ik vooral heb gevonden is dat je voor de duurdere items veel van die Yona fragments nodig hebt, dat zijn volgens mij drop items op bepaalde grind locaties...

Verder ben ik nog aan het kijken welke imperial food/alchemy items het beste zijn om te maken op hogere cooking/alchemy skill, mensen hier tips? ben ondertussen Cooking Artisan en Alchemy Professional

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riqy
Mortera schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 11:59:
Om de focus te leggen op het verzamelen van yonas fragments zou ik echt afraden. Het is meer een bijverdienste naast de rest van je loot. Bijv. je grind gahaz voor geld en je loot een x aantal yonas fragments. Deze spaar je op totdat je genoeg hebt om een basi belt te maken en die verkoop je dan weer. Maar de inkomsten uit het maken van een basi belt is 5% (misschien nog wel lager) van je totale inkomsten van het grinden van gahaz.
[...]
Dat was ook een beetje hetgeen waar ik bang voor was. Wel mooi dat je een basi belt kan verkopen voor 30 mil ofzo, maar wat kost het je om die Yona's te grinden (blijkbaar teveel)...

Heb wel als bijproducten in het gatheren door workers wat van die Rough Ruby's en Rough Opal, maar eens kijken of ik daar iets mee kan (Polished opal kan wel in een trade krat, eens kijken of dat nog wat oplevert)

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Mortera schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 08:28:
Kijk eens naar imperial cooking en alchemy. Daarmee is er dagelijks aardig wat geld te verdienen.

[...]
Imperial cooking doe ik al. Maar het echte geld zit daar in GURU en ik heb niet echt zin om 24/7 essence of liquor te spammen om cooking omhoog te krijgen. Dus momenteel doe ik het rustig met Artisan boxes, en nog ff dan kunnen we master boxes doen.

Overigens idd raad ik iedereen aan om imperial cooking te doen. Semi-AFK good money content. 1xtje per dag gatheren, workers hun ding laten doen, wat zooi bij elkaar gooien voor cooking en hoppa. Kan je ondertussen wat youtube of anime kijken :+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mortera
Wat je kan doen is om master helemaal over te slaan. Gather en koop de materials voor de guru boxes. Het maken van een guru box geeft aanzienlijk meer exp dan essence of liquor. Het is wel een aardige investering, maar die krijg je er ook weer uit door dagelijks de meals in te leveren.
LunaTempesta schreef op dinsdag 18 februari 2020 @ 17:02:
[...]

Imperial cooking doe ik al. Maar het echte geld zit daar in GURU en ik heb niet echt zin om 24/7 essence of liquor te spammen om cooking omhoog te krijgen. Dus momenteel doe ik het rustig met Artisan boxes, en nog ff dan kunnen we master boxes doen.

Overigens idd raad ik iedereen aan om imperial cooking te doen. Semi-AFK good money content. 1xtje per dag gatheren, workers hun ding laten doen, wat zooi bij elkaar gooien voor cooking en hoppa. Kan je ondertussen wat youtube of anime kijken :+ .

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 4th

4th

Guru imp cooking is lekker verdienen, nu G22 met 1155 Mastery, nu 1,075M per box *200 per dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortera
Zijn er nog sorc mains hier? Waarschijnlijk reroll ik aankomende week van archer naar sorcerer. Ben wel benieuwd naar jullie ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

@Mortera Vraag het eens aan Dead_Lander in de guild. Ik heb zelf 1,5 jaar sorc gespeeld, maar ondanks dat het een leuke pvp class is, stoor ik me aan de class in end-game pve. Succ is saai in pve, wel sterk tho, maar awk is dan weer veel werk, voor hetzelfde resultaat als ik nu doe met musa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mortera
Pve doe ik eigenlijk nauwlijks en ben vrij lui wat betreft pve. Hoe minder toetsen ik hoef in te drukken hoe beter. Speelt Deadleander atm sorc of eerder?
rsnubje schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:34:
@Mortera Vraag het eens aan Dead_Lander in de guild. Ik heb zelf 1,5 jaar sorc gespeeld, maar ondanks dat het een leuke pvp class is, stoor ik me aan de class in end-game pve. Succ is saai in pve, wel sterk tho, maar awk is dan weer veel werk, voor hetzelfde resultaat als ik nu doe met musa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Mortera schreef op vrijdag 21 februari 2020 @ 10:56:
Pve doe ik eigenlijk nauwlijks en ben vrij lui wat betreft pve. Hoe minder toetsen ik hoef in te drukken hoe beter. Speelt Deadleander atm sorc of eerder?

[...]
Vanaf begin speelt hij sorc en nu nog steeds. Hij is/gaat wel weer terug naar awakening ipv succ.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neles7
Weer een prima weekend achter de rug :) Had 400 van de 480 caphra's liggen voor c2 dande en daarmee 261N te bereiken. Was een no brainer wat mij betreft dus zo gezegd zo gedaan.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/670683469353058305/680543712514015302/unknown.png

Verder weer een prima aakman weekend achter de rug en ga nu komende week eens kijken of ik de water room goed kan leren zodat ik volgend weekend het verschil kan zien.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/681259240781905939/681259260025634878/unknown.png

Niet meegeteld 17M van die event dingen dus effectief bijna 400M profit dit weekend. Zit nu op zo'n 2.1B in bank en heb nog wat sales open staan waarna ik rond de 2.6-2.7B uit kom.

Tussendoor even kijken of ik voor TET Cres/Basi en C3 dande kies (265N) of doorspaar tot TET Layten/Ogre (266N). Het zal voor 269N toch een combo van beide zijn of ik moet een lucky vell droppen tussendoor. Maar goed dat is voor nu allemaal toekomst muziek

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Na wat voelt als een miljoen pogingen, heb ik na 67 attempts eindelijk mijn pen kutum :D
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Qu6k13u.png
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/gGWCpEM.png

[ Voor 15% gewijzigd door rsnubje op 28-02-2020 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Nu online

Poekie McPurrr

Mreoww~

Beetje in dubio.. Mystic of Guardian (beide lvl 60) ..
Vind ze allebei wel leuk om te spelen (PvE) maar welke is op PvE gebied "beter" ?
En dan Awakening of Succession...

Iemand een idee/ervaring met beide?

Le Meow

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

@Poekie McPurrr Lastige vraag, beide behoorlijk goed in PVE. Je moet vooral even kijken, voor zover je dat belangrijk vindt, op welke je lang achter elkaar kunt grinden. Beide kunnen ook op de meeste spots terecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Poekie McPurrr
  • Nu online

Poekie McPurrr

Mreoww~

@rsnubje Dat is wel een goede tip eigenlijk, ik ga eens wat langere grind sessies doen op beide en kijken welke daarin het beste bevalt. Thanks!

Le Meow

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• shroudster
Na veel pijn en moeite van 62 faals op pen uwugons was het gisteren dan eindelijk zover! *O*
Poging 63 en jahoor pen armor compleet en nu 346 DP met kutum. Vrijdag pen dande swappen en guardian kan alles aan op ash forest na _/-\o_
Volgende stap of nieuwe aankomende dande update of tet distortion('s) :7

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• 4th

4th

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glowman
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 30-06 18:58
Ik ben inmiddels alweer een tijdje bezig met BDO, maar aangezien ik niet heel veel grind merk ik dat ik echt een tekort aan zilver heb. Hebben jullie nog tips om passief zilver binnen te harken? Momenteel lever ik netjes pro imperial cooking boxes in dagelijk en haal ik daar 35m oid per dag mee op. Iemand nog slimme tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Zit zelf in de afk stand met de launch van wolcen maar ga dit weekend weer wat lifeskilling oppakken met de bonus nu.

Vooral bezig geweest met fish/crates/imp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

CPXP wordt binnenkort, mogelijk woensdag, aangepast, als je byproducts hebt nog even niet inleveren ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Ik hoorde al vaag iets voorbij komen in een stream. Thanks!

Een beetje geshuffeld met gear en al mn trash verkocht (630K Sycraia trash) en zo een tet distortion en tet tungrad ring kunnen kopen.
Rare drop stats:
In 630k trash:
red shards: 67
tung ring: 26
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/G8f3fjI.png

[ Voor 68% gewijzigd door rsnubje op 10-03-2020 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th

4th

Leuke events! En nieuwe shak seals zijn uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisterEagle
Suppressed Boss Defense Gears can however be sold to NPC Shops, but please note their prices could be changed depending on the Durability of the defense gears. -> betekent dit dat de gear niet te repareren is? Staat er niet expliciet bij in elk geval, maar dit viel me op.
Pagina: 1 ... 42 ... 45 Laatste

Let op:

Het is niet toegestaan om hier guest passes aan te vragen.

Zoek je een guestpass zet je nickname dan op deze lijst, Tweakers die een guestpass willen weggeven kunnen deze dan via een PM verstrekken.