Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19:58

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

Westland1940 schreef op maandag 26 mei 2025 @ 11:19:
[...]

Die Aziaten snappen niet echt hoe je een spel gebruikersvriendelijk moet inrichten. Andere MMO's doen dit wel beter ja. Ik ben ook voornamelijk een PvE speler dus dat is top. Spelerspopulatie is ook nog goed volgens mij. Grafisch blijft dit ook echt lekker, al hoop ik dat ze ooit de pop-in iets kunnen oppoetsen.
Ja, alleen de westerse bedrijven kunnen dan weer geen MMO's maken :+

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 15:13
rsnubje schreef op maandag 26 mei 2025 @ 11:25:
[...]

Ja, alleen de westerse bedrijven kunnen dan weer geen MMO's maken :+
Haha nouja, meningen verschillen ;) Black Desert doet wel een hoop goed waar andere MMO's weer minder in zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MisterEagle
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 20:42
Hier ook nog steeds actief, al heb ik wel meerdere lange breaks gehad.. Het is inderdaad een goed moment om terug te komen, je kan snel progressie maken aangezien gear van vroeger nu ongeveer gratis aan iedereen wordt weggegeven. (Dat deed wel even een beetje pijn :-) )
28 juni uit m'n hoofd gezegd is er heidel ball, daarin worden weer nieuwe dingen aangekondigd etc dus zeker komende 2 maanden verwacht ik veel goodies ook qua dagelijks login rewards, coupons etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:29
MisterEagle schreef op maandag 26 mei 2025 @ 16:46:
Hier ook nog steeds actief, al heb ik wel meerdere lange breaks gehad.. Het is inderdaad een goed moment om terug te komen, je kan snel progressie maken aangezien gear van vroeger nu ongeveer gratis aan iedereen wordt weggegeven. (Dat deed wel even een beetje pijn :-) )
28 juni uit m'n hoofd gezegd is er heidel ball, daarin worden weer nieuwe dingen aangekondigd etc dus zeker komende 2 maanden verwacht ik veel goodies ook qua dagelijks login rewards, coupons etc.
Dit vond ik toch wel steeds het nadeel bij de game, die events en acties waren altijd 'time limited', ben je net te laat, jammer joh, ben je te vroeg en heb je geen tijd het af te maken.. jammer joh. Ja, snap dat ze natuurlijk wat 'engagement' willen houden met de daily logins etc, maar was toch bij aantal momenten dat ik weer even kwam kijken om dag later maar weer het voor gezien te houden :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
De beginfase in een MMO, en ook bij Black Desert (weet even niet hoe je dat ookal weer noemt) vindt ik vaak altijd erg leuk. Maar juist later brand ik snel op, alsof ik niet echt ergens de focus op kan liggen. Hoop dat dit weer niet gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Westland1940 schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 08:44:
De beginfase in een MMO, en ook bij Black Desert (weet even niet hoe je dat ookal weer noemt) vindt ik vaak altijd erg leuk. Maar juist later brand ik snel op, alsof ik niet echt ergens de focus op kan liggen. Hoop dat dit weer niet gebeurt.
Ik spreek nu voor mezelf, maar zeker in endgame, heb je allemaal kleine doelen die je kan zetten om je gear te upgraden. Alsnog wel erg 'tedious', maar wel te doen opzich, omdat je het in kleine stapjes kunt blijven doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
rsnubje schreef op dinsdag 27 mei 2025 @ 09:07:
[...]

Ik spreek nu voor mezelf, maar zeker in endgame, heb je allemaal kleine doelen die je kan zetten om je gear te upgraden. Alsnog wel erg 'tedious', maar wel te doen opzich, omdat je het in kleine stapjes kunt blijven doen.
Ik vroeg Chatgpt al wat je allemaal kan doen in Black Desert ;) Ik heb mijn vorige character verwijdert aangezien ik vrijwel alles ben vergeten, de mechanics, toets shortcuts etc. Lekker fris opnieuw beginnen met een andere class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Westland1940 schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 09:22:
[...]

Ik vroeg Chatgpt al wat je allemaal kan doen in Black Desert ;) Ik heb mijn vorige character verwijdert aangezien ik vrijwel alles ben vergeten, de mechanics, toets shortcuts etc. Lekker fris opnieuw beginnen met een andere class.
Soms ook wel gewoon lekker om ff opnieuw te beginnen. Ik vind een season character levelen ook nooit heel erg, al gaat het ook wel vrij snel tegenwoordig als je weet wat je moet doen. Even gewoon lekker simpel, rustig overal doorheen lopen. Weg van de gear grind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Westland1940
rsnubje schreef op vrijdag 30 mei 2025 @ 09:56:
[...]

Soms ook wel gewoon lekker om ff opnieuw te beginnen. Ik vind een season character levelen ook nooit heel erg, al gaat het ook wel vrij snel tegenwoordig als je weet wat je moet doen. Even gewoon lekker simpel, rustig overal doorheen lopen. Weg van de gear grind.
Die gear grind heb ik nog niet meegemaakt, ook niet op mijn vorige character (was volgens mij lv 56). Ik heb nu gekozen voor de archer. Geen ramp maar jammer dat classes gebonden zijn aan geslacht. Ik speel namelijk liever alleen met mijn eigen geslacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4th
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:58

4th

Ben zelf ondertussen met de endgame grind bezig hier voordat Heidel Ball komt, moet nog 3 acc naar dec dan is het klaar. Als ze tenminste geen sovereign offhand introduceren want dan gaat die voor. De lifeskill doelen de laatste maand wat meer losgelaten na push na 4de G50.

Mocht iemand nog een beginnerfriendly guild zoeken voor PvE/Lifeskill, we hebben nog plek bij Odyllita ;)

Blij met weinig maar weinig blij | D3 <SG>Fourthaarts | Uplay x4thx | BDO family Aarts |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

4th schreef op dinsdag 3 juni 2025 @ 10:36:
Ben zelf ondertussen met de endgame grind bezig hier voordat Heidel Ball komt, moet nog 3 acc naar dec dan is het klaar. Als ze tenminste geen sovereign offhand introduceren want dan gaat die voor. De lifeskill doelen de laatste maand wat meer losgelaten na push na 4de G50.

Mocht iemand nog een beginnerfriendly guild zoeken voor PvE/Lifeskill, we hebben nog plek bij Odyllita ;)
Can recommend, nice guild 8)

Pagina: 1 ... 44 45 Laatste

Let op:

Het is niet toegestaan om hier guest passes aan te vragen.

Zoek je een guestpass zet je nickname dan op deze lijst, Tweakers die een guestpass willen weggeven kunnen deze dan via een PM verstrekken.