Tet uru is wel belangrijk, maar als je puur kijkt naar de stats van de enhancement van tri naar tet, zijn bhegs en dim tree, grotere upgrades. Niet veel, maar wel iets.
Persoonlijk zou ik pas wanneer alles tet is, kijken naar crystals en caphras. Je wapens zou je opzich wel al kunnen doen. Mocht je daar hulp bij nodig hebben, ook gewoon zeggen.Ander vraagje wanneer wordt het interessant om naar Crystals / Caphras te kijken? Caphras lijkt mij nog verre toekomst muziek maar loop nu nog rond met basic crystals en vraag mij af of upgraden zin heeft / verschil maakt.
Ik stuur je wel een pm als we beginnen, of wanneer je online komt. Zal proberen een plekje te bewaren voor je.Wat betreft miru @rsnubje als jullie plek hebben doe ik graag meeBen momenteel verhuist van Pila ku naar Manshaums omdat dat effectief meer money/hr oplevert dus ben redelijk in de buurt
Nadeel is dat ik steeds meer tegen de limiet van mijn pets aanloop voor mijn gevoel. Misschien in de toekomst toch maar een beetje geld investeren voor betere pets (1x t4 1x t3 3xt1 atm)
Je zou gewoon pets kunnen orderen op de cm en daarmee evt T3's maken.
Uplay: Red--Death