Zo, wat een avond, GEWELDIG.
We hadden vorige week een node gewonnen en deze week besloten we dit te verdedigen.
"Built node castles: 3"
We zagen het donker in, meerdere members van verscheidene grote guilds begonnen zit in keplan te verzamelen, allemaal van 60+ members..
Ondertussen wat in de war area gaan verkennen en daar werd ik vervolgt door een andere, kleinere guild.
35 man.
Klokslag 8 uur hadden we ons allemaal in ons fort verzameld, wachtende op de horde tegenstanders zoals 2 week geleden... maar er kwam niets.
3 van de 10 gingen op zoek en daar vonden we beide forten... de 35 man guild en een 24 man guild.
Direct schoot de motivatie naar boven, de 3 die aan het verkennen gingen (ik, een valk en een ranger) besloten bij de 35 man guild een invasie te plannen.
Met z'n 3en wisten we de 12 man die ze hadden meegebracht bezig te houden en 1 voor 1 neer te halen.
Al snel kwamen meer van onze guild helpen toen het duidelijk was dat we de guild aankonden.
Een van ons bleef achter om te verdedigen.
Na ruim 15 minuten vechten vielen hun recovery tents en konden we met de fort beginnen, toen de 3e guild er aankwam met 5 man. Hun verassing aanval hielp weinig want al snel lagen ook hun op de grond.
We gingen er echter vanuit dat dit slechts hun 'scout' party was.
Na ongeveer 30 minuten was dan het eerste fort neer en kregen we tegelijkertijd bericht dat ons fort werd aangevallen. Wederom dezelfde 5.
Ook dit werd snel de grond in gestampt en liet ik 9 van de 10 guild members de enemy basis aanvallen, terwijl ik zelf achterbleef om te verdedigen.
Het duurde niet lang of de 5 kwamen weet terug. Zelf vroeg ik of twee van de aanvallende members terug konden komen om te verdedigen, maar tegen de tijd dat we er waren had ik al 3 van de 5 vermoord.
Later bleek dat deze 5 de enige members van de guild waren.
Na ruim een uur node wars, was de node wederom van ons

. Voor ons verre weg de leukste node war tot nu toe. Alleen was het jammer dat onze tegenstanders wat minder goed in de gear / levels zaten en daardoor weinig tegenstand konden bieden.
[
Voor 3% gewijzigd door
Sabrac op 02-10-2016 22:36
]