• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022
Nice :) en ken het gevoel, gisteren nog maar eens 90 mil neergelegd voor een alchemy stone, had er al maanden een, maar het lukte maar niet om te upgraden, ik had er al voor ruim 50mil aan materialen in gegood en nog steeds was het een groen stuk rommel.

Zit nu op m'n dieptepunt qua geld, dus even dat weer omhoog halen en dan proberen m'n giath naar +15 te krijgen :P

En dan inderdaad de horror van accesoires enchanten naar DUO :(

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

• LunaTempesta
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-09 12:17
Alchemy stone wil ik al 2 maanden lang kopen :( - Maar dan wel direct die van 200~ mil. Zal er wel wat geld voor opzij gaan leggen iedere keer met grinden haha. Had het eerst ook zelf geprobeerd. Enorm veel platinum gebruikt (en een hoop gekocht), en constant fails ja. Toen maar voor 30 mil ofzo verkocht. Fuck that! :D

• Sabrac
Ik heb nu een sturdy protection stone gekocht, gezien het enige moment dat ik em gebruik in node wars is en ik daar wel een beetje extra damage reduction/evasion/health kan gebruiken :) ik speel als afleiding terwijl de rangers ze neermaaien :D.

Ondertussen zijn m'n gloves nu +17 en is m'n helm nu +14.. komt er wel :D 160 / 258 nu qua stats :D

• LunaTempesta
Je bent tamer man! Dikke DPS class. In Casual is een van de top/most kills altijd van een van de tamers tijdens node wars. En met jou gear mag je ook wel wat meer doen dan een distraction zijn :D . Ik zit momenteel zelf op 178 - 270. Maar ik heb geen whale of crescent stuff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Ow terwijl ik mensen afleid vermoord ik er ook hier en daar enkele, afgelopen node wars 3v1 tegen 2 awakened warriors en een ranger gedaan. Ging erg leuk :)

Maar voornaamste reden is vanwege de nummers, we zijn momenteel altijd zwaar in de minderheid, en als tamer kan ik zo 6 to 8 man bezighouden.. rangers komen dan even langs en voila, 2v6 en ze vallen als vliegen :P

[EDIT]
Ondertussen bezitten we een node :D 48m bij het overwinnen en hopelijk iets in dezelfde omvang gedurende de week :) Helaas zonder een gevecht.. maar je kan niet alles hebben

[ Voor 19% gewijzigd door Sabrac op 27-09-2016 17:02 ]

• LunaTempesta
Haha nice! Wel lekker als je een kleine guild hebt geven die nodes nog ruim voldoende geld, en kan je (mits je het echt nodig hebt) je guild members een bonus pay geven. Wij krijgen normaal ~10mil als we een siege hadden gewonnen op een zaterdag.

Heb overigens een character geleveld op Croxus (51 momenteel) om wat van de cash rewards binnen te harken en later met de server merge gebruik van te maken. Krijg 26 mil van alleen de rewards al na lvl 55. En duurt niet echt lang. 0-51 heeft ongeveer 4-5 uurtjes gekost. Had al wat geld daar vanwege al de events dus had een +15 yuria gekocht. Beetje stones gespammed en die met +13 stacks naar DUO gekregen haha. Easy farming. - Merk wel dat die server echt super dood is. 2 mensen gezien in al die tijd dat ik geleveled heb.

• Sabrac
Mwah, de server is zeker niet zo active als Jordine maar om het dood te noemen gaat wel ver. Croxus bevat een groot aantal life skillers ten opzichte van grinders. Vooral op low level nodes zal je inderdaad bijna niemand tegen komen. Sausan / Pirates is daarentegen een totaal ander verhaal.

Vind het persoonlijk wel lekker, ben niet zo van dat 'alfa' gedoe bij grind spots, als ik grind zoek ik juist een spot op waar niemand ander is, lekker rustig in me eentje of met wat guildies. Al dat "dit is mijn spot, oprotten" gedoe kan ik slecht tegen, daarom grind ik ook weinig.

En een guild payout kan je alleen doen als je guild 30 members bevat, gezien wij er slechts 20 hebben (en geen plannen hebben om te groeien) is dit dus geen optie. Daarentegen doen we wat meer guild bosses of gaan we wat meer uitgeven voor de komende node wars :)

[ Voor 20% gewijzigd door Sabrac op 28-09-2016 14:07 ]

• LunaTempesta
Wat stats van de EU BDO discord :P

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ZSG4Lee.png

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:39
ik mis m'n dobbelsteentjes rollen :/

• Sabrac
Dat is ook niet zo verwondelijk, croxus heeft z'n eigen discord channel ;) Word ook actief gebruikt voor whale hunting / bosses etc.

Daarnaast is het nogal raar om statistieken te baseren op een externe tool. Zoals ik al zei, croxus heeft veel life skillers, waarom zouden die uberhaubt op discord zitten.

Geloof trouwens dat Alustin ook z'n eigen channel heeft.

Het is sowieso geen verassing dat Jordine de drukkere van de 3 servers is, misschien 2 tot 3x zoveel, maar dat houd zeker niet in dat Alustin of Croxus dood zijn. Sommige mensen vinden de rustigere servers leuker :P laat al die haantjes maar lekker naar Jordine gaan.

Desondanks mag van mij die hele server merge wel komen, als ze ook genoeg channels introduceren heeft iedereen er voordeel aan.

Grootste nadeel van Croxus ten opzichte van Jordine is hoe laag bepaalde items verkopen, ik zou minimal 10-20 % meer kunnen verdienen op Jordine d.m.v. de marketplace :/

[ Voor 38% gewijzigd door Sabrac op 29-09-2016 08:58 ]

• LunaTempesta
Ohh ik dacht dat de discord in eerste instantie samen was begonnen met alle 3 de servers.

Btw volgensmij valt het met de marketplace prijzen wel mee hoor. Als ik kijk naar armor zoals agerian, grunil etc ligt de prijs ongeveer hetzelfde. Crescent rings, whale earrings liggen ook rond dezelfde prijs. Toevallig ook gekeken naar de relic scrolls, iig was valencia gisteren avond 1.3~1.4mil bij Croxus, en dat is hij bij ons ook vaak. Misschien zijn crafting items wat meer waard op Croxus tho, dat weet ik niet :D.

En ja idd mag ook wel. Denk nog steeds eind van het jaar.

BTW staat BDO volgend weekend in Utrecht met een stand. Geen idee of ik hun even wakker moet schudden daar haha!

• Sabrac
O, wat is er in Utrecht te doen dan? bepaalde game beurs? Misschien ook wel leuk om daar eens heen te gaan.

edit:
Volgende keer even googlen voordat ik vraag :P - Firstlook festival, 3 dagen, 17,50 voor een dag ticket, op zich goed te doen :)

[ Voor 40% gewijzigd door Sabrac op 29-09-2016 11:09 ]

• LunaTempesta
Firstlook ofzo. Zelf nog nooit naar zn beurs geweest. Maar lijkt me wel grappig om met de devs of welke noobs daar ook staan te praten.

http://firstlookfestival.nl/

*edit*
NVM zie idd dat je het heb gegoogled haha. Volgende keer even beter lezen kappa :+

[ Voor 22% gewijzigd door LunaTempesta op 29-09-2016 11:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraGment
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-03 16:39
Ik zag dat het guestpasses document voor het laatst in juni was bijgewerkt. Is er iemand die nog een guestpass heeft en niet gebruikt? Ik zou hem graag gebruiken voordat ik beslis om te kopen.

Thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
FraGment schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 14:39:
Ik zag dat het guestpasses document voor het laatst in juni was bijgewerkt. Is er iemand die nog een guestpass heeft en niet gebruikt? Ik zou hem graag gebruiken voordat ik beslis om te kopen.

Thnx :)
Ik heb er helaas geen meer.
Afgelopen week was BDO maar 10 EUR. Weet niet of die actie er nog is. Anders even een paar maanden wachten en dan wordt het vast wel F2P :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FraGment
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 18-03 16:39
Heb er via deze site nog eentje bemachtigd:

http://www.mmogames.com/g...7-day-guest-pass-giveaway

registeren klikken en redeemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Een maand of 2 geleden heeft iedereen 2 guest passes erbij gekregen :) misschien dat je er dus weer wat hebt ^^.

[EDIT]

Net even gekeken, blijkbaar heb ik er 3 gekregen... eens kijken of ik wat vrienden kan overtuigen :)

[ Voor 17% gewijzigd door Sabrac op 30-09-2016 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Zo, wat een avond, GEWELDIG.

We hadden vorige week een node gewonnen en deze week besloten we dit te verdedigen.
"Built node castles: 3"

We zagen het donker in, meerdere members van verscheidene grote guilds begonnen zit in keplan te verzamelen, allemaal van 60+ members..

Ondertussen wat in de war area gaan verkennen en daar werd ik vervolgt door een andere, kleinere guild.
35 man.

Klokslag 8 uur hadden we ons allemaal in ons fort verzameld, wachtende op de horde tegenstanders zoals 2 week geleden... maar er kwam niets.
3 van de 10 gingen op zoek en daar vonden we beide forten... de 35 man guild en een 24 man guild.
Direct schoot de motivatie naar boven, de 3 die aan het verkennen gingen (ik, een valk en een ranger) besloten bij de 35 man guild een invasie te plannen.
Met z'n 3en wisten we de 12 man die ze hadden meegebracht bezig te houden en 1 voor 1 neer te halen.
Al snel kwamen meer van onze guild helpen toen het duidelijk was dat we de guild aankonden.
Een van ons bleef achter om te verdedigen.

Na ruim 15 minuten vechten vielen hun recovery tents en konden we met de fort beginnen, toen de 3e guild er aankwam met 5 man. Hun verassing aanval hielp weinig want al snel lagen ook hun op de grond.
We gingen er echter vanuit dat dit slechts hun 'scout' party was.

Na ongeveer 30 minuten was dan het eerste fort neer en kregen we tegelijkertijd bericht dat ons fort werd aangevallen. Wederom dezelfde 5.
Ook dit werd snel de grond in gestampt en liet ik 9 van de 10 guild members de enemy basis aanvallen, terwijl ik zelf achterbleef om te verdedigen.

Het duurde niet lang of de 5 kwamen weet terug. Zelf vroeg ik of twee van de aanvallende members terug konden komen om te verdedigen, maar tegen de tijd dat we er waren had ik al 3 van de 5 vermoord.
Later bleek dat deze 5 de enige members van de guild waren.

Na ruim een uur node wars, was de node wederom van ons :D. Voor ons verre weg de leukste node war tot nu toe. Alleen was het jammer dat onze tegenstanders wat minder goed in de gear / levels zaten en daardoor weinig tegenstand konden bieden.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NX4ouiS.png

[ Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 02-10-2016 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Hahaha :D Af en toe is het juist leuk om iedereen neer te maaien en zo de node te winnen :) Nice kill death as well man gg :) OP tamers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
LunaTempesta schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 01:27:
Hahaha :D Af en toe is het juist leuk om iedereen neer te maaien en zo de node te winnen :) Nice kill death as well man gg :) OP tamers!
Thanks, m'n enige death kwam door dubbel flame towers bij het eerste fort terwijl we daar 3 vs 12 aan het doen waren.

De tegenpartij zat niet goed genoeg in de gear / miste accuracy dus ze konden nauwelijks schade toebrengen. Desondanks een leuke avond gehad en nog even met de twee tegenstanders gepraat.

Voornamelijk ik en Akiu (een ranger) zijn de enige die een beetje bedreven zijn in PvP, de rest van de guild is zeker niet slecht, maar mist wel de combo's / accuracy en stats om heel effectief te zijn, voor hun waren dit de ideale tegenstanders.. maar voor mij en Akiu was dit iets te simpel.

[ Voor 20% gewijzigd door Sabrac op 03-10-2016 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19-09 10:23
@Sabrac Welke stats heb je nu ? ap/dp

Tijden niet meer het topic gevolgd op tweakers. Ik zie dat dezelfde mensen nog erg actief posten :) helaas weinig nieuwe leden in de topic. Zit iedereen nog steeds op Croxus of Jordine?

[ Voor 71% gewijzigd door Xzito op 04-10-2016 15:55 ]

LOL EU: InXzitoWeTrust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Yep ik speel nog steeds op Jordine. 2 dagen geleden lvl 59 gehaald, dus dat is klaar voor als mijn awakening komt. Nu nog zn irritante dandelion box zien te krijgen. Kutum mag er ook wel bij, maar 6x geen geluk gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Xzito schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:53:
@Sabrac Welke stats heb je nu ? ap/dp

Tijden niet meer het topic gevolgd op tweakers. Ik zie dat dezelfde mensen nog erg actief posten :) helaas weinig nieuwe leden in de topic. Zit iedereen nog steeds op Croxus of Jordine?
Sinds gisteren m'n helm DUO gekregen, dus ik zit nu op 160/271.
Nu gaat de tocht naar alles TRI en DUO accesoires beginnen :)

Mocht dat lukken dan zit ik rond de 177/301.. wat echt een droom zou zijn :) Tegen die tijd hoop ik de nouver uit is om daar naar over te stappen om zo wat van m'n DP in te ruilen voor AP.

En ik zit inderdaad nog op Croxus.

Het ziet ernaar uit dat bijna alle mensen op Alustin hier gestopt zijn (Bankirai speelt daar geloof ik nog).
LunaTempesta schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:24:
Yep ik speel nog steeds op Jordine. 2 dagen geleden lvl 59 gehaald, dus dat is klaar voor als mijn awakening komt. Nu nog zn irritante dandelion box zien te krijgen. Kutum mag er ook wel bij, maar 6x geen geluk gehad.
Lekker man! ik heb zelf enorm veel moeite om me te motiveren om lvl 57 te worden. zit nu op 56 %.
Heb ondertussen al wel genoeg geld klaar liggen voor de night vendor zodra de tamer awakenings er is :) ga me niet aan Karanda wagen.

[ Voor 26% gewijzigd door Sabrac op 05-10-2016 08:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:47
Even over de guestpasses. Is het niet handiger dat iedereen zijn Tweakers profiel link erin zet?
Dan is DMen een stuk makkelijker.
Ik heb op FirstLook na het spelen van het spel ook een stapel passes gekregen. Waarschijnlijk gaan mijn vrouw en ik er ieder eentje van gebruiken om eens rustig te kijken of het voor langere tijd iets is.
De rest worden iig vergeven. Dus binnenkort ga ik waarschijnlijk van boven naar beneden passes versturen.
Ik heb ze over hoor ik net. Ze zijn voor zover niet cumulatief.

[ Voor 6% gewijzigd door Arunia op 09-10-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Gast in mijn guild krijgt in 1 dag kzarka en tree armor drop. En 2 dagen terug had ie nog dandelion. Talking about luck. Die heeft nu full boss armor :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Zo, eindelijk even doorgebeten en van 56.66 % naar 57.0 gegaan :)
Ondertussen ook meerdere TRI pogingen op m'n tree armor, maar helaas, dit wil maar niet lukken.

Ooit! en dan heb ik er nog 2 te gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Ik zeg al 5 maanden ''ooit komt die kzarka wel''
Ooit...
Ik heb hem inmiddels nog steeds niet bij de nightvendor gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Hmm, een kzarka longsword heb ik ondertussen al 4x gezien (goedkoopste was iets van 124m).
Heb ook een paar keer een kzarka axe en een amulet gezien.
En een dandelion scythe..

Zou graag een kzarka shortsword zien, maar ach, kzarka is nog wel een goede boss om te doen dus die komt vanzelf wel, wie weet vanuit een drop ;).

Karanda daarentegen heb ik echt een hekel aan, daar zit ik dus voornamelijk nu voor te sparen. Ik haal de dandelion (uiteindelijk) wel van de night vendor.

Was hiervoor van plan om 400m te sparen voordat de tamer awakenings er zijn. Had al 250m... totdat de jewelry gamble kwam en nu zit ik op nog maar 120m.. Maar heb nu wel alle accesoires op PRI (helaas ontplofte er een paar).

Voordeel van mijn 'ooit' is dat ik de armors al heb, het enige wat ik nu nodig heb is het geluk voor de TRI. Denk dat de kans om alle 3 overgebleven stukken naar TRI te krijgen groter is dan een kzarka te zien op de night vendor ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Sabrac op 10-10-2016 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Man man, gisteren avond de gekste roll ooit gehad op de nightvendor.
Ongeveer 1000 energy uitgegeven.
Eerste character: Kzarka Longsword 190m.
Tweede character: Kzarka Longsword 150m.
Derde character: Kzarka Longsword 115m.

Zoals ik eerder aangaf heb ik nog nooit kzarka bij de nightvendor gezien. En dan ineens krijg ik hem fucking 3 keer?!! - Ik weet niet of ik mij lucky moet voelen dat ik hem uiteindelijk heb, of dat ik hem 3keer op de nightvendor kreeg, want die kans moet echt minimaal zijn. Leek bijna of de nightvendor er vanaf moest, omdat hij ook steeds goedkoper werd.

En ja, ik heb hem gekocht. Ik had 120 mil haha dus die andere 2 moest ik wel overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Gefeliciteerd man!

Wat zal je je rot hebben gevoeld die eerste twee keer dat je em eindelijk zag en moest overslaan. Maar gelukkig, 3 maal scheepsrecht! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 20-07 09:27
LunaTempesta schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:22:
Man man, gisteren avond de gekste roll ooit gehad op de nightvendor.
Ongeveer 1000 energy uitgegeven.
Eerste character: Kzarka Longsword 190m.
Tweede character: Kzarka Longsword 150m.
Derde character: Kzarka Longsword 115m.

Zoals ik eerder aangaf heb ik nog nooit kzarka bij de nightvendor gezien. En dan ineens krijg ik hem fucking 3 keer?!! - Ik weet niet of ik mij lucky moet voelen dat ik hem uiteindelijk heb, of dat ik hem 3keer op de nightvendor kreeg, want die kans moet echt minimaal zijn. Leek bijna of de nightvendor er vanaf moest, omdat hij ook steeds goedkoper werd.

En ja, ik heb hem gekocht. Ik had 120 mil haha dus die andere 2 moest ik wel overslaan.
Ik zag je screenshots al voorbij komen op discord, ik had het zelfde met een whale earring 2x achter elkaar, eerst iets van 45M en toen 29M (die van 29M gekocht, was onder de AH price) Die night vendor RNG is echt raar af en toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Haha ja was echt een rot gevoel. Al had ik hem voor 190m momenteel niet gekocht (ivm het aankomende boss bundle gedoe). Nu heb ik dus geen kans om tree armor te snipen. Helaas. Maar voor 114m is het mooi megenomen.

En Wim, wist niet dat we andere mensen hadden op Jordine. Speel je meer PvE of PvP?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
Ja lurk hier al een tijdje mee, maar speel al sinds de launch, voornamelijk PvE op het moment, zit in Varschen met een Valk en Witch op 54 en Maehwa op 56. Ben nog niet echt aan het PvP'en , alleen met node-wars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Geweldig, de boss gear box is 100 % red nose :) zodra de attendance reward event is afgelopen, krijgt iedereen die de boss gear box heeft geopend een 2e (hopelijk zonder red nose dit keer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Ahhh nice Wim. Al zal de kans nog klein zijn dat ik je ingame tegen kom :P

Sabrac, is dat al bekend gemaakt? Zat vannacht om 2 uur met wat vrienden te wachten op dat ene moment om hem samen open te maken. Maar toen we om stipt 2 uur de chat al vol met rednose zagen hebben we hem maar niet geopent haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
LunaTempesta schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 11:33:
Ahhh nice Wim. Al zal de kans nog klein zijn dat ik je ingame tegen kom :P

Sabrac, is dat al bekend gemaakt? Zat vannacht om 2 uur met wat vrienden te wachten op dat ene moment om hem samen open te maken. Maar toen we om stipt 2 uur de chat al vol met rednose zagen hebben we hem maar niet geopent haha.
Ja, is een announcement gemaakt door daum.

http://forum.blackdeserto...64-attendance-reward-box/
Greetings adventurers,

We have investigated the reports of users having received only a single item type from the Attendance Reward 'Boss Armor Box'. At this time it appears the item is not functioning as intended, we are taking the necessary steps to correct this issue. Players that received one of the defective boxes will be issued a new fixed version at the end of the event.

Please note you will only receive the second box if you had already claimed the defective attendance reward by the end of the event, in addition to this we will not be removing any of the rewards earned by the original box. Please note that you must claim and open the original box prior to November 2nd or it will disappear.

We sincerely apologize for any inconvenience this may have caused you and thank you for understanding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Hahaha, goed bezig weer daar. Wat een puinhoop deze week.
Al mijn workers zijn ook bugged doordat ze bij een node/tower aan het werken waren toen de emergency maintenance ineens kwam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Gisteren met 1 poging mijn Kzarka longsword TRI gekregen. Ik begin bijna te denken dat er serieus wat diepers in dit spel zit buiten het RnG om. Van 0~PRI wilde een hoop maar niet lukken. Werd een beetje moe ervan dus had wat artisan memory gekocht met real cash. En ineens lukt het allemaal. 2 vrienden die constant geld blijven uitgeven aan het spel hebben ook zo enorm veel geluk dat ik bijna zou geloven dat BDO rng weggeeft voor pearls lol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
haha, dat zou wat zijn, "100 % more chance to succeed at enchanting / mysterious boxes 30 minutes after you spent money" .

Heb in ieder geval m'n tree armor naar TRI gekregen, dus nu nog 2 pieces te gaan.

En een nodewar tegen een 65 man guild verloren, maar wel ruim een uur lol gehad :D.

[EDIT]

Tijdens de nodewar ook compleet afgeslacht door een lvl 59 berserker. Ik en onze beste ranger (lvl 57 / 58) met beide 440-450 total stats, hadden geen kans om deze berserker te verslaan. We kregen hem op 20 %.. maar het moment dat 1 van ons neer ging, deden we niet meer genoeg damage en kon hij in leven blijven.

Echt enorm frustrerend, ik zit nu zelf op 163/281 maar dat maakte tegen hem echt helemaal niets uit. Een goede combo van hem en ik had nog maar 30 % hp over. Het is ziek hoe sterk een goede berserker is.

Zelfs een volle hit van de Hwacha deed 'slechts' 70-80 % van z'n health in schade.

[ Voor 51% gewijzigd door Sabrac op 17-10-2016 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Zerkers zijn een bullshit class. Een goede berserker heeft ~4k health, over het algemeen vaak meer DP dan een valk of warrior. Zelfs als ze een AP van 140-150 hebben kan het moeilijk zijn als ze hun class goed spelen. 2 vrienden van mijn zijn zerker, hebben niet eens zarka of boss armor, maar ik maak er geen kans tegen. Als ik grab resist heb gaat het iets beter, maar dan krijg ik ze zelf nog niet neer met zoveel health en DP.

Als wij in node wars een goede berserker tegen kwam deden we altijd 2 rangers er op af sturen. Deze blijven dan altijd op een afstand shotgun spammen. Blijkt vaak het enige te zijn wat nog wel kan werken. Melee classes zitten gewoon constant in een grab chain van zerkers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Hmm, wel jammer om dat zo te lezen, had gehoopt dat het voor ons slechts een gear kwestie was waardoor we hem niet neerhaalden.

Denk je dat berserkers momenteel zo sterk zijn vanwege de awakened / niet awakened verhoudingen, of zullen ze ook zo sterk blijven zodra iedereen hun awakenings heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:37
Gisteravond nog even ingelogd voor de daily reward. voor de grap 4 mystery rings gekocht.
crap, crap, crap, Mark of Shadow :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Sabrac schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 08:15:
Hmm, wel jammer om dat zo te lezen, had gehoopt dat het voor ons slechts een gear kwestie was waardoor we hem niet neerhaalden.

Denk je dat berserkers momenteel zo sterk zijn vanwege de awakened / niet awakened verhoudingen, of zullen ze ook zo sterk blijven zodra iedereen hun awakenings heeft?
Ik ken een aantal goede berserkers met redelijk standaard gear (grunil DUO/TRI) geen boss armor of zarka. En ik maak er geen kans tegen. Heb hun ook wel eens zien vechten tegen andere zerkers met betere gear en dan winnen ze ook nog. Dus het is ook deels wel een kwestie van skill voor berserkers. Maar als je goed bent met je chain grabs etc heb je 1 v 1 vrij weinig om je zorgen over te maken.

Of ze later als iedereen awakening heeft ook nog zo sterk zijn durf ik niet te zeggen. Zerker heeft een hoge skill gap denk ik. Wat ik van vrienden hoor is dat er enorm veel skill cancels nodig zijn (meer dan men denkt). Maar ookal is de zerker crap, moet je nog langs een muur van 4k HP en vaak 300DP. En dat is gewoon moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
zoeken mensen nog een guild op Jordine ? de guild waar ik in zit (Volans) zoekt nog wat spelers die actief zijn en mee willen doen op nodewar maandag/vrijdag en ts3/discord is ook een eis :P.

Zekers waren pre awakeing ook erg sterk toen de grote Val 1 part patch kwam met allemaal zekers buff kwa dmg en de health increase.

ik merk voor veel classes dat skill zon 30% impact heeft op het gevegd, 20% lvl en 50% gear.

Laast dandilion weaponbox van keranda op mijn tamer was wel duur grapje 70 Mil in black magic crystals verloren die dag. Maar ja tamer awakekening is bijna :)

[ Voor 16% gewijzigd door Xzito op 18-10-2016 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Na Divium Furor en toen Casual heb ik het een beetje gehad met de grote guilds. 2 weken geleden met wat vrienden een eigen guild gemaakt (resilience) en dan bevalt tot nu toe heel goed. Meeste lui waar wij sinds het begin mee hebben gespeeld zijn allemaal meegekomen.

Houden het nu bij kleine node wars zoals Sabrac ook doet. Afgelopen vrijdag bijna 3 uur bezig geweest tegen 1 andere guild. Wij met 9 man, hun met bijna 20. Was leuk om eindelijk een keer iedereen neer te maaien zonder 24/7 stunned te zijn. Uiteindelijk nog verloren omdat wij alleen een node tower hadden gemaakt, en hun full defenses hadden. Maar leuk was het wel.

En idd niet alles draait om gear. Maar als je zelf heel erg undergeared bent tegen een geared enemy kan je het natuurlijk wel schudden no matter how good you are.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DTwice
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-09 13:16
Horse races inc ^^ Eindelijk iets te doen voor m'n T8D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Feels so good! Done with Karanda, ready for awakening!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/N1loUeL.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
nice man! grats. Zelf ook een klein gelukje gehad, TRI bheg gloves op de 1e poging met 20 stacks :) zit nu op 168/289.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
20?! Wow... Dat je het probeert met zo weinig op bheg gloves haha. Nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Tjah, zag een tijd geleden de 'average enchant attempts' bij het aantal failstacks. Bij TRI had je op 20 stacks een 1 op 4 kans en pas bij 35 had je een 1 op 3 kans. 15 failstacks vs 1 hard stone & 10 durability & Terug naar duo is een beetje om het even, dus ik dacht ik neem de gok gewoon. Als ik wel alle 4 de pogingen nodig heb, dan ben ik iets duurder uit, maar ach.

Gister ook een node war gehad met 2 andere guilds. Wij als 20 (8 kwamen opdagen) man tegen een 60 (stuk of 20 tijdens de war) en een 55 (stuk of 10-15 tijdens de war) man guild :(
Gelukkig had de 55 man guild helemaal niets opgebouwd. Echter had de 60 man guild grotere aantallen en ongeveer net zo goed gegearde mensen. Na een barrage van 1,5 uur van olifanten en grotere nummers, bezweek onze hwacha (na ruim 200 kills) en was het voorbij.

We hadden nog een poging gewaagd om de andere grotere guild naar de 60 man basis te lokken (wat lukte) om zo de twee tegen elkaar op te zetten, maar dat mocht niet helpen, de 55 man guild was te passief.

Naja, nu uitkijken naar aankomende woensdag voor m'n tamer awakening en dan kijken hoe het de volgende week gaat :).

[ Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 24-10-2016 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Zit wat in. Failstacks krijgen zijn echt klote.

Hebben wij ook gehad afgelopen week. ~12 man van onze guild op een lowbie node. Heeft een van de top 10 guilds een tower neer gezet met ruim 50 man. Lekker is dat dan. De rede 'We wanted to have some fun PvP'. Wat een onzin zeg. Inmiddels heeft Harmony 3 van de 5 territories omdat guilds zoals hun niet de ballen hebben om op een zaterdag het moeilijk te maken voor de nr 1 guild. Harmony krijgt inmiddels (de members) ~70 mil per weer puur door de territories. De GM krijgt nog meer. Gewoon fucked up. Zijn gewoon 2 gratis crescent rings per week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Hmm ja, dat heeft croxus dan weer niet, Addicted had op een gegeven moment 2/3 kastelen en zijn toen hard onderuit gehaald door een alliantie van 5 guilds. Sindsdien hebben ze maar 1 kasteel in beheer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Afgelopen week hadden we tier node2 van Haromny en Niphilium of hoe je het dan ook schrijft. Wij waren met ongeveer 35 man waarvan 10 met een gearscore over de 450. Helaas na 2 uur constant onder attack van Harmony en Nihilium hebben we het lotje moeten leggen.

Zozo bijna tamer awakening kan in eindelijk me dandlion box openen :)
Zit wel aan een tijdje vast de upgrade voor mijn is voornamelijk nog jewerly. Zit vast op PRI Cresent rings en DUO WE heb de afgelopen 4 poging naar TRI WE gefaald en DUO Cresent ook al 3x. Na me awakening sparen voor boss gear.

Loop nu met 206 AP rond en 240 DP (armor gebruikt als failstacks). dus die zijn weer pri/dui haha).
Zodra mijn dandilion TRI is gaat mijn full focus weer naar behg gloves en Muskan shoes.

Een zarka staat ook nog op mijn lijst echter met TeT Liverto zit ik nog wel even goed. Cant wait till woensdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Is het al 17:00? :P kan niet wachten op de awakening, nu zullen er sowieso niet heel veel tamers zijn denk ik.

Sta met m'n snelste paard al klaar bij bartalli farm en dan wordt het racen :D en dan hopen dat de night vendor even aardig is voor de dandelion wapen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Haha patience! Hoop voor jullie dat er geen dingen fout gaan tijdens de patch zoals 2 weken geleden. Is de maintenance trouwens echt tot 5 uur? Als dat zo is heb ik nog geluk om wat world bosses te doen als ik terug kom van werk. Heb ze de laatste dagen allemaal gemist. Moet denk ik ook maar vrij vragen over 2 weken haha. VALK AWAKENING PLS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
LunaTempesta schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 11:49:
Haha patience! Hoop voor jullie dat er geen dingen fout gaan tijdens de patch zoals 2 weken geleden. Is de maintenance trouwens echt tot 5 uur? Als dat zo is heb ik nog geluk om wat world bosses te doen als ik terug kom van werk. Heb ze de laatste dagen allemaal gemist. Moet denk ik ook maar vrij vragen over 2 weken haha. VALK AWAKENING PLS!
Volgens de website is het inderdaad tot 17:00, maar ik houd reddit in de gaten, heb zelf een halve vrije dag genomen zodat ik in alle rust m'n game kan updaten, wat eten kan klaarmaken en dan om 17:00 in 1x doorstomen. De titel zou leuk zijn, maar als dat niet lukt, ach.. heb ik de komende weken alsnog vermaak met de awakening. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimP
Die titel gaat je wel lukken, beetje vertrouwen. Wellicht slimmer om Discord open te zetten die zijn vaak nog sneller dan Reddit.

Vraag me af of ze al een oplossing hebben voor de abuse met shoveling en wat ze gaan doen aan de mensen die het gebruikt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Verwacht dat ik de titel niet haal helaas vanavond tot 10 uur werken dus het zal moeilijk worden om de top 100 te behalen.

Tot mijn verbazing kocht iedereen gisteren mijn oudere tamer gear/kuno. TRI Aswell verkocht, PRI intense trinket, PRI Krea, DUOYuria. dus dat kwam wel goed uit nu weer voldoende kapitaal mocht in nog meer memory fragments nodig hebben voor mijn dandi box.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
uiteindelijk in 28 minuten gedaan, dat moet wel goed genoeg zijn :) nu kijken of de night vendor het me gunt en anders de blauwe variant naar TRI krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Je kan ook voor de groene gaan en hopen op de dandelion. Saves ya some good money and shitty failstacking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Dat kan zeker, maar de kans is redelijk klein dat ik zo snel een dandelion vind.

Zodra de patch er is dat je een blauwe awakening naar geel kan upgraden, is het verschil tussen de twee sowieso al een stuk minder, waardoor de blauwe zeker een goede optie blijft (als backup terwijl je TET pogingen faalt :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
ik raad aan voor blauw te gaan als awakening weapon.

Gisteren poging gedaan om mijn dandelion te upgraden helaas ging het niet zo goed :(.
voldoende failstacks nu over 6 chars 28+ nu.

Helaas zit me wapen nog op 12 en heb al 150 mem fragments + 6000 loyality voor artisian memory. maar gisteren waren scroll of ancient languish maar 1mil tot 1,1mil dus even 100x gekocht en vanvond maar war Mem fragments farmen hopelijk kan ik voor de Nodewar hem TRI hebben en nog oefenen met de combo's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Wohoo! 3e van Croxus :) Titel is binnen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Sabrac schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 20:28:
Wohoo! 3e van Croxus :) Titel is binnen :D
Netjes! Wil die titel ook wel. Na werk maar ff m'n status voor die woensdag op weg zetten hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Ondertussen ook full TRI boss armor (dankzij de blauwe awakening staff die me gigantisch veel failstacks geeft...) nu dat wapen nog hoger dan 12 zien te krijgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dr34m3dd
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 19-09 23:01
Wat zijn jullie manieren om geld te verdienen? Ik loop de laatste tijd namelijk maar een beetje doelloos rondt in het spel(Ja, vindt het nog wel leuk) maar mijn silver komt gewoon niet hoger dan 10mill...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Grunil Armor, Taritas armor, Life skill costumes, Calpheon timber crates, Mediah Timber crates.. allemaal d.m.v. workers, waardoor ik zelf mijn tijd aan andere dingen kan besteden.

Grinden i.c.m. het bovenstaande levert echt bakken met geld op. Maar alleen het bovenstaande is voor mij al goed voor 5 tot 15 mil per dag. Ik spendeer het echter net zo snel weer om m'n gear te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
MFW FUCKING REDNOSE VAN DE BUNDEL ALWEER
MFW managed to snipe tree armor op een of andere gekke manier.
Full boss armor woooh!

Day of mixed feelings haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18-09 14:26
Ik wil deze game gaan proberen, is de €9,99 game hiervoor voldoende? Ik neem aan dat overige bonussen altijd wel vrij te spelen of achteraf te kopen zijn, mocht ik besluit mee te doen aan de pay2win?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Divak schreef op woensdag 02 november 2016 @ 21:23:
Ik wil deze game gaan proberen, is de €9,99 game hiervoor voldoende? Ik neem aan dat overige bonussen altijd wel vrij te spelen of achteraf te kopen zijn, mocht ik besluit mee te doen aan de pay2win?
In principe is deze game redelijk speelbaar zonder wat uit te geven. Maar wel op een langzame snelheid. Je hebt helaas net een event gemist waarbij je gratis free stuff kreeg waar onder een pet. Pets pakken namelijk automatisch de drops up, en die kan je verder alleen via de cash shop krijgen. De andere dingen zijn meer handigheden zoals extra exp. Costumes. Inventory space/weight limit en wat andere zooi.

Uiteindelijk kan je met wat geluk ook via de ingame marketplace sommige dingen kopen (zoals de value packs die een bepaalde boost geeft). Ik weet niet of er momenteel een event bezig is die beginnende spelers helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
LunaTempesta schreef op woensdag 02 november 2016 @ 18:59:
MFW FUCKING REDNOSE VAN DE BUNDEL ALWEER
MFW managed to snipe tree armor op een of andere gekke manier.
Full boss armor woooh!

Day of mixed feelings haha.
Hah, gefeliciteerd!

Heb zelf bheg gekregen, verkocht, kzarka gekocht, welke nu +12 is. Geen haast hiermee.
Helaas wil m'n awakened weapon maar geen TRI worden, heb bijna genoeg stacks om TET te proberen :P
LunaTempesta schreef op woensdag 02 november 2016 @ 21:34:
[...]
Pets pakken namelijk automatisch de drops up, en die kan je verder alleen via de cash shop krijgen.

Uiteindelijk kan je met wat geluk ook via de ingame marketplace sommige dingen kopen (zoals de value packs die een bepaalde boost geeft). Ik weet niet of er momenteel een event bezig is die beginnende spelers helpt.
Pet kan je ook via de marketplace kopen, maar zijn bijna constant uitverkocht.
Het enige wat je niet op de marketplace kan kopen zijn weight increases, storage increases, inventory increases en worker lodgings.

Via de marketplace ben ik zelf al aan 2 costumes, 2 value packs en 2 pets gekomen, bespaart me weer geld uitgeven voor iets wat me een paar dagen ingame kost om bij elkaar te krijgen :)

[ Voor 45% gewijzigd door Sabrac op 03-11-2016 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xzito
Er lopen aardig wat events die een nieuwe speler zo kunne gearen en helpen met lvlen.
Tevens veel guilds opzoek naar nieuwe leden die actief BDO wilen spelen en deelnemen aan nodewars.

@Divak mocht je geen 9,99 willen uitgeven mijn broer zoek nog iemand die hij wilt recruiting via Recruit a friend dan krijg jij de game t.w.v 9,99 en hij krijg dan 1000 pealrs ( ook een waarde van 9,99) of een limited pet.

Failstacks aan het maken voor TET Dandelion, muskan boots uit me box gekregen heb nu 2 delen boss gear echter zijn de muskan boots nog +6. Tevens hebben jullie ook zoovel problemen met Cresent rings DUo te maken?. ik wou namelijk de 210 AP passeren echter zit ik nu vast op 208.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
wtf, 208 ap? Netjes man.... daar zit ik nog lange niet, ook al zou ik een TRI needle trinket hebben, dan kom ik maar tot 190.

Voorlopig ben ik nog wel even zoet met andere dingen voordat ik de crescents DUO probeer te maken :)
TRI kzarka, TRI awakened weapon en dan ga ik wel eens kijken naar accesoires :)

[ Voor 18% gewijzigd door Sabrac op 03-11-2016 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20-09 16:15

Oxigeon

En zo is dat!

Ben zelf echt zwaar aan het twijfelen om deze game aan te schaffen. En voor 10euro lijkt me dit wel het proberen waard. Of zeggen jullie echt van doe dat aub niet en koop direct een iets duurdere versie.

Naar mijn mening het enigste wat je extra krijgt is:
Inventory add +4
30 dagen wat extra dingen waardoor je sneller start.

Heb zelf de tutorial doorlopen (guest pass). Wist toen niet echt wat ik ervan moest vinden. Maar hopelijk is er iets meer te vinden hoe alles werkt etc. Jullie (tweakerclan) spelen nog steeds op de server wat in de topicstart staat?

[ Voor 47% gewijzigd door Oxigeon op 04-11-2016 15:26 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
als je twijfels, neemt dan de 10 euro versie, alles wat in de duurdere varianten zit, kan je later er altijd nog bijnemen mocht je dat willen.

Qua tweakers clan denk ik niet meer dat deze bestaat. De enige actieve tweakers zitten op Jordine(xzito / artsofterror / wimpliers) of Croxus (ikzelf).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Sabrac schreef op vrijdag 04 november 2016 @ 17:09:
als je twijfels, neemt dan de 10 euro versie, alles wat in de duurdere varianten zit, kan je later er altijd nog bijnemen mocht je dat willen.

Qua tweakers clan denk ik niet meer dat deze bestaat. De enige actieve tweakers zitten op Jordine(xzito / artsofterror / wimpliers) of Croxus (ikzelf).
Hartstikke bedankt. Is het mogelijk om met je character te switchen? Of moet ik dan een compleet nieuw character aanmaken en opnieuw starten in Croxus of Jordine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
je zult helaas opnieuw moeten beginnen als je op Croxus of Jordine wilt spelen, of je kan op Alustin blijven en daar een guild zoeken die bij je past.

[edit]

Qua speler aantallen, zit je het best bij Jordine, daar spelen ongeveer netzoveel als op Alustin en Croxus gecombineerd.

[ Voor 31% gewijzigd door Sabrac op 04-11-2016 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dan zorg ik dat ik daar overnieuw start. Beter ook dat ik overnieuw start omdat ik dan weer eventjes aan alles kan wennen. Even kijken wanneer ik tijd heb om het een en ander te downloaden en te kopen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike-n88
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21-05 11:20
Ik speel ook nog steeds dagelijks, op de alustine server.
Ben wel uit de tweakers guild omdat dood. Zit nu in Asylum wat op zich voor mij wel een chille guild is.

Maar er spelen nog zeker wel nederlanders op alustin alleen niet meer in de tweakers guild denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Is de game trouwens de laatste maanden wat forser geworden qua systeem wat je nodig hebt?

Ik heb Intel(R) Core(TM) i5-5200U CPU @ 2.20GHz en volgens system requirementslab zou ik de game niet kunnen draaien. De vorige keer dat ik speelde liep hij wel. Geen idee wat toen de systeemeissen waren.

Qua geheugen en videokaart trekt mijn computer het wel volgens systemrequirementslab

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
BDO is gewoon shit optimized. Het enige wat je kan doen is proberen.
Momenteel loop ik met een i5 4670k en een 280x - meestal op low settings. Worldbosses zijn gewoon shit, en dan heb ik 5-10 FPS. Volgende week nieuwe PC tho, dus dan eindelijk van de BDO graphics genieten. High settings is zo enorm mooi. Maar niet speelbaar voor mij met 30fps in PvE and 3 in PvP haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ben hem nu aan het downloaden. En weet nu ook weer waarom ik hem niet durfde te verwijderen na mijn guest pass. Het downloaden/installeren duurt zeer lang. En aanlaten staan als je weg gaat is ook een no go omdat hij geregeld een foutmelding geeft haha.

Hoop vanavond ff te kunnen proberen

Vanmorgen eventjes gespeeld en tot level 16 gegaan op de Joline server. Buiten de tutorials en de begin missies nog niet veel gedaan

[ Voor 18% gewijzigd door Oxigeon op 06-11-2016 17:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel nu ondertussen een week of twee op Jordine, heb wat lifeskills op skilled en cooking bijna op professional, een heel aantal workers aan de bak gezet en ben bijna lvl 50 (alhoewel dat niet zo heel veel werk was naar mijn idee).

Ik heb alleen het gevoel dat ik een MMO in m'n eentje aan het spelen ben. Ik vind de game enorm leuk, maar ik heb het gevoel dat ik heel veel mis. Nu snap ik dat ik gewoon niet de gear heb om nodewars te gaan spelen, maar ik zie ook niet echt een route om daar te komen. Het grinden van wapens en levels is niet het probleem, maar zelfs als ik lvl 60 zou zijn met volledig TET gear ga ik in m'n eentje niet een nodewar winnen.

Hoe kom je er een beetje tussen in die guilds?

Regards,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2016 @ 20:45:
Ik speel nu ondertussen een week of twee op Jordine, heb wat lifeskills op skilled en cooking bijna op professional, een heel aantal workers aan de bak gezet en ben bijna lvl 50 (alhoewel dat niet zo heel veel werk was naar mijn idee).

Ik heb alleen het gevoel dat ik een MMO in m'n eentje aan het spelen ben. Ik vind de game enorm leuk, maar ik heb het gevoel dat ik heel veel mis. Nu snap ik dat ik gewoon niet de gear heb om nodewars te gaan spelen, maar ik zie ook niet echt een route om daar te komen. Het grinden van wapens en levels is niet het probleem, maar zelfs als ik lvl 60 zou zijn met volledig TET gear ga ik in m'n eentje niet een nodewar winnen.

Hoe kom je er een beetje tussen in die guilds?

Regards,
Ben je een beetje bereid om wel active te blijven spelen en naar node wars toe te werken? Heb een guild met friends, richten wel op node wars maar kan eventueel wel een verzoekje doen. Guild naam is resilience, eventueel kan je een persoon met de naam 'Odz' ingame een message sturen. Gebruiken wel veel TS, om je daar vast op voor te bereiden :) :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LunaTempesta schreef op zondag 06 november 2016 @ 21:35:
[...]

Ben je een beetje bereid om wel active te blijven spelen en naar node wars toe te werken? Heb een guild met friends, richten wel op node wars maar kan eventueel wel een verzoekje doen. Guild naam is resilience, eventueel kan je een persoon met de naam 'Odz' ingame een message sturen. Gebruiken wel veel TS, om je daar vast op voor te bereiden :) :+
Ah cool cool dat zou ik wel graag willen. Ik heb sowieso TS2 + TS3 dus dat is geen probleem :). Ik zal Odz wel even aanspreken (kan dat in NL of EN?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2016 @ 22:22:
[...]

Ah cool cool dat zou ik wel graag willen. Ik heb sowieso TS2 + TS3 dus dat is geen probleem :). Ik zal Odz wel even aanspreken (kan dat in NL of EN?)
Hij is grieks dus als je met Malaka begint is het altijd wel goed hahaha. Nee gewoon Engels lukt prima c:. Multi culture guild. Willen later wel weer hardcore gaan naar zoeken wat mensen die dedicated zijn om beter te worden.

Mocht je hem niet kunnen bereiken ik ben maandag middag vrij dus stuur maar een pm op ts of ingame naar "lunatempesta" en dan kan ik je eventueel invite.

Met een pm op ts bedoelde ik natuurlijk op tweakers haha

[ Voor 17% gewijzigd door LunaTempesta op 07-11-2016 05:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Zo, leuke avond..

We hadden samen met een nederlandse guild op Croxus een nodewar afgesproken (zitten 90 man in tegen onze 20). Helaas kwam er een 3e partij bij. Een guild die ons, 2-3 week geleden in een 1v1 hard heeft ingemaakt (hadden ook 3x zoveel members).

Met de andere guild dus afgesproken eerste #3 neer te halen zodat we onze oefen nodewar konden doen.. maar helaas had niet iedereen de memo aan die kant gekregen.
Terwijl onze members hun negeerden, was wederom niet altijd het geval.. nadat dat zich een paar keer deed voorkomen, hebben we ze maar een kopje kleiner gemaakt (de veelplegers)

Pas na 2 uur was de 3e partij neer, maar daarna begon de lol. Initieel was de nl guild met zo'n 30 man en wij met 10, hun eerste aanval werd redelijk makkelijk afgeslagen. Waarna ik en onze ranger hun base binnen vielen en 2 recovery tents neerhaalden. Helaas was dat ook het einde van de successen, iedereen van hun kwam terug om te verdedigen en met een hwacha, 2 flametowers en meer members, was er geen beginnen aan. Daarnaast was de locatie redelijk irritant, veel objecten in de omgeving die je blokkeerden, wat vechten erg lastig maakte. Uiteindelijk is dat in een gelijkspel geëindigd, ze konden niet naar onze basis en wij niet naar die van hun.

Nog wel een lange tijd samen met iemand in de hwacha onze basis verdedigt tegen 4 tot 7 aanvallers, is ook leuk als tamer, aoe stun.. hwacha schiet.. en 5 man neer.

Zelf met 85 kills en 25 deaths een leuke avond gehad, onze ranger zat zelfs op iets van 180 kills en 15 deaths.

Helaas kunnen we dit niet altijd doen, daar hebben de we guild funds niet voor. Dus volgende week maar even een node uitkiezen die we ook echt kunnen winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Haha wij hebben de laatste tijd ook echt geen geluk met node wars. Allemaal proberen lvl 2 nodes te krijgen met wat eerlijke tegenstand. Maar op een of andere manier komen er daar voortaan ok 80man guilds. Dan wel niet met 80 man op de node war zelf, maar 50 tegen 15 gaat ons ook echt niet lukken. Iedere keer als we proberen te snipen komt er wel een shit guild aan met 50 man sterk. Afgelopen week de NR2!!! guild op de rankings ineens tegen ons gehad op een lvl 2 node.

Nouja vanaf woensdag kan ik meer kills krijgen in node wars. AoE ultimate van awakening en BAM! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Is er een guild in Jordine (nederlands) die nog iemand kan gebruiken? Denk dat het spelen in een guild wel wat leuker is dan alleen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Geen idee of er een nederlandse guild is op Jordine.

ENNNN AWAKENING!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/WsGok4R.png

[ Voor 6% gewijzigd door LunaTempesta op 09-11-2016 20:14 ]

• WimP

• Sabrac
O, interesant, in ongeveer 3 weken.. tijd genoeg om even snel 2 characters naar lvl 50 te levelen op jordine / alustin en daar het geld voor binnen te halen.. als ik zou willen..

• LunaTempesta
Veel krijg je nu niet meer om snel te leven. Iedereen deed het puur om de rewards die je eerst krijg zoals de boss bundle etc. Zo heb ik bheg gloves op de andere server verkocht voor 90mil. inmiddels bijna 15k loyality opgespaart, en nog andere dingen. Denk dat ik ruim 150 mil per server heb door alleen maar 10 seconden in te loggen sinds 2-3 maanden geleden.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:12
LunaTempesta schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:30:
Veel krijg je nu niet meer om snel te leven. Iedereen deed het puur om de rewards die je eerst krijg zoals de boss bundle etc. Zo heb ik bheg gloves op de andere server verkocht voor 90mil. inmiddels bijna 15k loyality opgespaart, en nog andere dingen. Denk dat ik ruim 150 mil per server heb door alleen maar 10 seconden in te loggen sinds 2-3 maanden geleden.
Dit dus, economie gaat nog grotere klap krijgen, was al bijna geen klote meer aan puur met AH/workers te spelen, maar dat wordt dus nu nog minder interessant.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Sabrac
Ik betwijfel of heel veel mensen dit gedaan hebben, maar we zullen zien. Misschien dat ze uiteindelijk besluiten slechts de storage van de main server te behouden.. tijd zal het leren.

Kijk er in ieder geval wel naar uit, eindelijk eens wat mensen van Tweakers ingame tegen komen :) misschien wat duels hier en daar.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 13:37
LunaTempesta schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:30:
Veel krijg je nu niet meer om snel te leven.
Veel heb je nu ook niet meer nodig om snel te levelen. Je krijgt beduidend meer exp dan voorheen en het gaat ook veel sneller. Had een ranger voor de zomer naar maximaal level 50 gekregen en ben nu casual een Musa aan het levelen en tik binnenkort level 56 aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Zo, voelt goed van low graphics - subpar FPS naar highest graphics 60 FPS.
Cities zijn nog steeds wel een struikel blok. Heidel 40-60 FPS. Weet niet waarom dit spel zo demanding moet zijn op de plekken. Zou nu toch zeggen met een GTX 1080 en i7 6700k moet het allemaal heerlijk lopen.

Nouja, in ieder geval geen 5 FPS meer bij Zarka/Karanda etc op low settings haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LunaTempesta
Zojuist een level 3 node gewonnen tegen een guild met ~30-40 man aanwezig en wij met 13.
Hadden geluk dat we direct hun node hadden gevonden en in de tijd dat hun nodig hadden om terug te komen de flametowers en recovery neer te halen. De rest van de tijd constant pressure gedaan.
Node was ook een week geleden niet bezet, dus dubbel geld nu.

Ook heerlijk op high graphics kunnen spelen zonder low of optimization mode om 30+ FPS te krijgen haha!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Nice! helaas kon ik vandaag niet op tijd een fort neerzetten, wel jammer want we zouden anders weer tegen een nederlandse guild vechten. Dit keer wonnen ze de node zonder slag of stoot en namen 124m mee :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArieHS
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 21-08-2024
Sabrac schreef op maandag 07 november 2016 @ 07:47:
Zo, leuke avond..

We hadden samen met een nederlandse guild op Croxus een nodewar afgesproken (zitten 90 man in tegen onze 20). Helaas kwam er een 3e partij bij. Een guild die ons, 2-3 week geleden in een 1v1 hard heeft ingemaakt (hadden ook 3x zoveel members).

Met de andere guild dus afgesproken eerste #3 neer te halen zodat we onze oefen nodewar konden doen.. maar helaas had niet iedereen de memo aan die kant gekregen.
Terwijl onze members hun negeerden, was wederom niet altijd het geval.. nadat dat zich een paar keer deed voorkomen, hebben we ze maar een kopje kleiner gemaakt (de veelplegers)

Pas na 2 uur was de 3e partij neer, maar daarna begon de lol. Initieel was de nl guild met zo'n 30 man en wij met 10, hun eerste aanval werd redelijk makkelijk afgeslagen. Waarna ik en onze ranger hun base binnen vielen en 2 recovery tents neerhaalden. Helaas was dat ook het einde van de successen, iedereen van hun kwam terug om te verdedigen en met een hwacha, 2 flametowers en meer members, was er geen beginnen aan. Daarnaast was de locatie redelijk irritant, veel objecten in de omgeving die je blokkeerden, wat vechten erg lastig maakte. Uiteindelijk is dat in een gelijkspel geëindigd, ze konden niet naar onze basis en wij niet naar die van hun.

Nog wel een lange tijd samen met iemand in de hwacha onze basis verdedigt tegen 4 tot 7 aanvallers, is ook leuk als tamer, aoe stun.. hwacha schiet.. en 5 man neer.

Zelf met 85 kills en 25 deaths een leuke avond gehad, onze ranger zat zelfs op iets van 180 kills en 15 deaths.

Helaas kunnen we dit niet altijd doen, daar hebben de we guild funds niet voor. Dus volgende week maar even een node uitkiezen die we ook echt kunnen winnen.
Haha herkenbaar, was die guild toevallig Semper_Vigil? Is ook een nederlands guild waar ik bij zit op Croxus.
Pagina: 1 ... 23 ... 45 Laatste

Let op:

Het is niet toegestaan om hier guest passes aan te vragen.

Zoek je een guestpass zet je nickname dan op deze lijst, Tweakers die een guestpass willen weggeven kunnen deze dan via een PM verstrekken.