Zo, de afgelopen twee dagen bezig geweest om m'n CP wat efficiënter te gebruiken.
Ben nu van 42 workers terug gegaan naar 33. Door het sluiten van enkele nodes die ik niet meer nodig had, kon ik een route aanleggen naar Ancado Inner Harbor.
Hier verkoop ik volgens mijn Mediah / Calpheon timber crates voor een 93 % trade bonus + 130 % sell value (gezien bijna niemand daar verkoopt) en bargain bonus, waardoor het in totaal een 200 % increase word (50k crates verkoopt voor 149k)
In Olvia heb ik een worker met +1 wood crate production, dus in 15 minuten tijd maakt deze er twee

Echter was de limiterende factor mijn hout inkomsten.
Heb nu 3x een birch node, 2x een cedar node en 2x een pine node (met nog iets van 45 000 pine op voorraad). Dit zou ervoor moeten zorgen dat de Timber crate worker nagenoeg fulltime aan het werk kan.
Dit zal uiteindelijk resulteren is 8 crates per uur.. of te wel 1.2 mil per uur..
Het enige wat ik hiervoor moet doen is af en toe genoeg hout in elkaar slaan voor de plywood. Ik zou dit makkelijk in wat AFK momentjes kunnen doen.
Dit gecombineerd met m'n investment banks (welke 400k + 200k + 100k + 70k per dag opleveren), m'n Heidel crate productie (welke lang niet zoveel oplevert, maar ook daar heb ik een +1 wood crate worker) m'n grunil armor productie (1 elke 45 minuten a 300k per stuk), steel taritas productie (1 elke 45 minuten a 250k per stuk) en costumes (1 elke 45 minuten a 150-250k per stuk), word dit dus een aardig centje per uur, zonder te grinden.
Om het in een inkomsten per uur te gieten wordt dat dan :
* 42k per uur vanuit de investment banks (het kost namelijk 18 uur voor een worker)
* 1.2 mil per uur voor Calpheon Timber Crates
* 600k per uur voor Mediah Timber Crates (kan helaas niet 100 %, ik mis te veel acacia hout).
* 1 mil per uur vanuit Armors & Costumes.
Dus lekker 2.9 mil per uur, passieve inkomsten (of 2 mil per uur als je de marketcut er af haalt).