Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21-09 22:32
MyKey schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 10:40:
[...]

AFK fishing gooit ze niet weg. Ik ben aan het AFK vissen en heb er op dit moment 2 in mijn inv. zitten
Waar vis je dan? Ik heb er nu na 4u nog géén. Heb m'n halve inv inmiddels al wel vol zitten met vis.

[ Voor 3% gewijzigd door Valandin op 24-03-2016 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07
Zat eens in de shop te kijken, vind m'n tamer visual gear eigenlijk best lelijk, maar in de shop vind ik nou ook niet echt mooi uit zien :(

Zat toen door de andere classes heen te klikken, die van de wizard is wel echt super tof, zou er bijna 1 voor gaan levelen haha. Hoop dat ze snel eens een nieuwe visual voor de Tamer uitbrengen :D
Valandin schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 12:08:
[...]

Waar vis je dan? Ik heb er nu na 4u nog géén. Heb m'n halve inv inmiddels al wel vol zitten met vis.
Northern Cienaga, 1e farm onder Heidel, heb er inmiddels 4

[ Voor 37% gewijzigd door MyKey op 24-03-2016 12:37 ]

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
MyKey schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 12:32:
Zat eens in de shop te kijken, vind m'n tamer visual gear eigenlijk best lelijk, maar in de shop vind ik nou ook niet echt mooi uit zien :(

Zat toen door de andere classes heen te klikken, die van de wizard is wel echt super tof, zou er bijna 1 voor gaan levelen haha. Hoop dat ze snel eens een nieuwe visual voor de Tamer uitbrengen :D

[...]

Northern Cienaga, 1e farm onder Heidel, heb er inmiddels 4
Ik heb de wizard costume. Muehehe! Randjes blauw gedyed ook. Ik vind 'm ook echt vet.
Ik vis in Olvia, zal daar wel aan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:30
Valandin schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 12:41:
[...]

Ik heb de wizard costume. Muehehe! Randjes blauw gedyed ook. Ik vind 'm ook echt vet.
Ik vis in Olvia, zal daar wel aan liggen.
Ik vind die fish-outfit echt geweldig, zo fout met die wobbling oogjes :D

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
SinergyX schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 13:18:
[...]

Ik vind die fish-outfit echt geweldig, zo fout met die wobbling oogjes :D
Als we het toch over outfits hebben..
https://www.reddit.com/r/..._armor_sets_links_inside/

Lijstjes naar alle mogelijke (KR) costumes van BD voor elke class..
Die gaan we ook in EU zien! Ooit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Valandin schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 13:47:
[...]

Als we het toch over outfits hebben..
https://www.reddit.com/r/..._armor_sets_links_inside/

Lijstjes naar alle mogelijke (KR) costumes van BD voor elke class..
Die gaan we ook in EU zien! Ooit..
Ah nice, ik zat al te zoeken vanmorgen maar blijkbaar niet goed genoeg. Dat ziet er al veel beter uit, laat maar doorkomen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 05-09-2022
Ik mis in de lijst toch nog een paar, gebruik zelf: http://bdo-fashion.com/ is een goede lijst :) Heeft ook een paar outfits die niet in de reddit post staan, maar de reddit post heeft ook weer outfits die niet in deze lijst staan..

Zelf wacht ik geduldig op de Fawn outfit van de Tamer :)

[ Voor 55% gewijzigd door Sabrac op 24-03-2016 14:21 ]

Zabrac - lvl 90 Feral / Guardian Druid - Diabloprogress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Sabrac schreef op donderdag 24 maart 2016 @ 14:14:
Ik mis in de lijst toch nog een paar, gebruik zelf: http://bdo-fashion.com/ is een goede lijst :) Heeft ook een paar outfits die niet in de reddit post staan, maar de reddit post heeft ook weer outfits die niet in deze lijst staan..

Zelf wacht ik geduldig op de Fawn outfit van de Tamer :)
Die is ook nice.

AFK fishen gaat vandaag toch wel fijn..
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/l0RNxgQ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18-10-2022
Hi everyone,

Heeft iemand tips om snel je gathering omhoog te krijgen, ik zit nu op beginner 5....wil voorlopig zsm aprentive 4 zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 04-08 14:32

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Topicstarter
jeroni1976 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 06:52:
Hi everyone,

Heeft iemand tips om snel je gathering omhoog te krijgen, ik zit nu op beginner 5....wil voorlopig zsm aprentive 4 zijn?
zoveel mogelijk questen. er zijn enorm veel gathering quests.

en elke avond mee doen met de guildquesten :D

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:08
Tip trouwens op level 48 als je je ultimate basteer +7 enchant en die equipt krijg je quest van black spirit die je flinke lading weapon stones geeft. Zelfde geld voor dorbart piece +5 maken. Dus even weapon stone reserve maken van 7 stones. Kan ze daarna weer uit het wapen halen. Volgens mij kun je zo 10 stones krijgen als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
bronce schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 08:29:
Tip trouwens op level 48 als je je ultimate basteer +7 enchant en die equipt krijg je quest van black spirit die je flinke lading weapon stones geeft. Zelfde geld voor dorbart piece +5 maken. Dus even weapon stone reserve maken van 7 stones. Kan ze daarna weer uit het wapen halen. Volgens mij kun je zo 10 stones krijgen als ik me niet vergis.
Serieus? :O
Willekeurige dobart piece?
Moet maar even een ultimate basteer van de AH afhalen dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Valandin schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 08:30:
[...]

Serieus? :O
Willekeurige dobart piece?
Moet maar even een ultimate basteer van de AH afhalen dan :P
Ja bedacht met net dat jij bijna dat level bent ;) Weet alleen niet 100% zeker of het nu 48 of 50 was. Maar dorbart en ultimate basteer geven flink stones. Volgens mij zijn het wel meerdere questen die je moet doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
bronce schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 08:43:
[...]

Ja bedacht met net dat jij bijna dat level bent ;) Weet alleen niet 100% zeker of het nu 48 of 50 was. Maar dorbart en ultimate basteer geven flink stones. Volgens mij zijn het wel meerdere questen die je moet doen.
Ik ben inderdaad 47 & 70% :P
Moet maar even wat Wep/Armor stones gaan opsparen dan..
Dan kan ik hopelijk eens de +13 gaan halen. Ik heb nu al 61 stones in m'n staff zitten..
61*400k = 24.4mil.

Ik had beter gewoon een +15 kunnen kopen.

[ Voor 10% gewijzigd door Valandin op 25-03-2016 08:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Valandin schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 08:50:
[...]

Ik ben inderdaad 47 & 70% :P
Moet maar even wat Wep/Armor stones gaan opsparen dan..
Dan kan ik hopelijk eens de +13 gaan halen. Ik heb nu al 61 stones in m'n staff zitten..
61*400k = 24.4mil.

Ik had beter gewoon een +15 kunnen kopen.
+15 is wel rond de 33 mil en mensen die dat verkopen zijn gek want dan betaal je 11 mil aan tax. Mischien heb je geluk en haal je +13 in een keer, dan staan we weer quitte met RNG :P.

Opzich kun je die questen ook makkelijk op 50 doen dan krijg je toch stones en geld van die achievement. Kan je wel aanraden eerst je off-hand tot 7 te brengen, weet niet hoe goed die op wizard is. Is wel gegarandeerd stat increase. Had ik ook op mijn beserker moeten doen. En daily seal halen in heidel. Daar heb ik nu al stuk of 9 weapon stones van. Wist ik dat maar eerder. En je krijgt op 50 dailys die ook stones geven volgens mij.

Ik heb op me beserker wel een quest met een of andere boss scroll waarbij staat to reach lvl 50 you have to complete this quest. Heb ik op sorc gemist die questline bij Keplan.

2 uurtjes cat-fish en je bent 50 denk ik. Ik heb denk ik een uurtje extra nodig 45 en ~70%.

Edit: koop me stones altijd bij die deals page voor meestal 370K. Had je 2 mil gescheeld op je staff.

[ Voor 3% gewijzigd door bronce op 25-03-2016 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
Jongens (en dames?) heb een leuke vraag voor jullie aangezien jullie meer bezig zijn met enhancen.

Casus:
Ik heb een yuria-belt. Ik wil deze "upgraden" dan heb ik nog zo'n zelfde belt nodig. De upgrade gaat goed. Ik heb nu een Yuria |-belt, maar nu komt het. Ik wil deze belt nogmaals upgraden.
Kan ik dit beter doen met een normale yuria-belt of liggen de kansen aanzienlijk hoger als ik dat doe met nog een yuria |-belt.

Ben namelijk al redelijk wat accessoires verloren en nog nooit een ||-ring gekregen :P

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
PaRaDoX4 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 09:08:
Jongens (en dames?) heb een leuke vraag voor jullie aangezien jullie meer bezig zijn met enhancen.

Casus:
Ik heb een yuria-belt. Ik wil deze "upgraden" dan heb ik nog zo'n zelfde belt nodig. De upgrade gaat goed. Ik heb nu een Yuria |-belt, maar nu komt het. Ik wil deze belt nogmaals upgraden.
Kan ik dit beter doen met een normale yuria-belt of liggen de kansen aanzienlijk hoger als ik dat doe met nog een yuria |-belt.

Ben namelijk al redelijk wat accessoires verloren en nog nooit een ||-ring gekregen :P
Ik heb wel wat DUO's. Ik heb gewoon de Pri's met non-enchanteds geadaan. Maar dubbel PRI geeft wel wat meer kans. Ik raad je aan om je jewelry enchants zoals dit te doen;

-Wapen net ge-enchant. Failstacks op 0
-Eerst cheap accesories burnen tot +5 failstacks
-Accesories die je mogelijk kan gebruiken van 5 tot 7 failstacks. Succes? Repeat..
-7 failstacks bereikt? Verder ES'en op je wapen.

Gewoon doorgaan tot je een lading PRI's hebt en die 2 PRI's enchanten als je op die +7 failstacks zit.
Zo kom je gaandeweg, eigenlijk 'gratis' aan duo's en tri's. Omdat je sowieso toch accesories burned voor easy & cheap failstacks.

*Edit*
Waarom een Yuria belt? Niet accuracy weglaten.. Belangrijke stat :) Ik zou voor een Kalis belt gaan.

[ Voor 3% gewijzigd door Valandin op 25-03-2016 09:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
PaRaDoX4 schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 09:08:

Casus:

Dan moet je yuria | gebruiken met genoeg fail-stacks. De kans dat yuria | en yuria belt samen yuria || is zeer klein. Het is verder niet echt de moeite waard om dit te doen omdat de kans op accessoires best wel laag is en de kosten te hoog dat je er niet veel uithaalt.

Wat ik doe ik gebruik junk jewelry om 3-5 fail stacks te krijgen (bij succes is de pri | weer te gebruiken om vanaf 4-5 fail stacks te maken). Daarna gebruik ik de jewelry die ik zelf (koop bares ring/earring etc) gebruik. Dus als het werkt heb ik een kleine upgrade anders nog meer fail stacks. Daarna rond de 7 stacks me armor proberen (+8 nu). Dan is het ook win-win armor upgrade voor 1-2 stones of meer fail-stacks om wapen te proberen. En pas boven de 10 durf ik aan mijn wapen te werken (daaronder gaat het toch eigenlijk altijd fout tenzij je veel geluk hebt). Alleen 7 naar 8 heeft nog wel een redelijke kans daarna wordt het snel minder.

De truck met enchanten is goedkope accessoires gebruiken om je fail stacks hoger te maken zodat de kans van succes hoger wordt. Een talis ring e.d. kost 40K een weapon stone 380K ofzo. Dus je koopt/vind wat ringen maak je stacks naar 5 of 10 e.d. zodat je niet 10 weapon stones weggooit voordat de kans een beetje redelijk wordt om die +9 naar +10 te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
bronce schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 09:25:
[...]

Dan moet je yuria | gebruiken met genoeg fail-stacks. De kans dat yuria | en yuria belt samen yuria || is zeer klein. Het is verder niet echt de moeite waard om dit te doen omdat de kans op accessoires best wel laag is en de kosten te hoog dat je er niet veel uithaalt.

Wat ik doe ik gebruik junk jewelry om 3-5 fail stacks te krijgen (bij succes is de pri | weer te gebruiken om vanaf 4-5 fail stacks te maken). Daarna gebruik ik de jewelry die ik zelf (koop bares ring/earring etc) gebruik. Dus als het werkt heb ik een kleine upgrade anders nog meer fail stacks. Daarna rond de 7 stacks me armor proberen (+8 nu). Dan is het ook win-win armor upgrade voor 1-2 stones of meer fail-stacks om wapen te proberen. En pas boven de 10 durf ik aan mijn wapen te werken (daaronder gaat het toch eigenlijk altijd fout tenzij je veel geluk hebt). Alleen 7 naar 8 heeft nog wel een redelijke kans daarna wordt het snel minder.

De truck met enchanten is goedkope accessoires gebruiken om je fail stacks hoger te maken zodat de kans van succes hoger wordt. Een talis ring e.d. kost 40K een weapon stone 380K ofzo. Dus je koopt/vind wat ringen maak je stacks naar 5 of 10 e.d. zodat je niet 10 weapon stones weggooit voordat de kans een beetje redelijk wordt om die +9 naar +10 te krijgen.
Ik vind na +7 de kans op succes van accesories te hoog worden.
Daarom ga ik v/a +7 over op m'n wapen :P
Van +7 - +9 stacks op armor te enchanten is ook wel een goed idee. Dat deed ik eerst ook, toen kwam ik er achter at agerian armor ineens mega duur is geworden! |:(

Even van het weekend die materials zoeken waar ik het mee kan craften.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Valandin schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 09:31:
[...]

Ik vind na +7 de kans op succes van accesories te hoog worden.
Daarom ga ik v/a +7 over op m'n wapen :P
Van +7 - +9 stacks op armor te enchanten is ook wel een goed idee. Dat deed ik eerst ook, toen kwam ik er achter at agerian armor ineens mega duur is geworden! |:(

Even van het weekend die materials zoeken waar ik het mee kan craften.
+7 is wel beetje hoog mischien tot +5 dan. Behalve als we het over een ogre ring e.d. hebben dan bestaat er niet iets als genoeg stacks :P. Maar vanaf 4-5 doe ik ook PRI | samen met gewone dat gaat ook bijna niet goed.

Halfuurtje bloody monastery farmen op me ranger had stuk of 4x elke agerian piece gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
bronce schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 09:36:
[...]

+7 is wel beetje hoog mischien tot +5 dan. Behalve als we het over een ogre ring e.d. hebben dan bestaat er niet iets als genoeg stacks :P. Maar vanaf 4-5 doe ik ook PRI | samen met gewone dat gaat ook bijna niet goed.

Halfuurtje bloody monastery farmen op me ranger had stuk of 4x elke agerian piece gevonden.
Vanaf 5 doe ik inderdaad ook de PRI's die me geen reet intereseren. De pri's waar ik eigenlijk wel een DUO van zou willen doe ik na +7 :) Ogre ring enchanten zou ik echt niet doen. Ik zou echt janken als dat mis gaat.
Dat is ook pas écht als je alles al maxed hebt en je nog even wat min-maxing wilt doen.

Blood Monastery ben ik outleveled dus krijg ik geen loot meer, heb ook geen alt rond dat level.
Ik craft het wel.. Zal niet al te duur zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Valandin schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 09:39:
[...]

Vanaf 5 doe ik inderdaad ook de PRI's die me geen reet intereseren. De pri's waar ik eigenlijk wel een DUO van zou willen doe ik na +7 :) Ogre ring enchanten zou ik echt niet doen. Ik zou echt janken als dat mis gaat.
Dat is ook pas écht als je alles al maxed hebt en je nog even wat min-maxing wilt doen.

Blood Monastery ben ik outleveled dus krijg ik geen loot meer, heb ook geen alt rond dat level.
Ik craft het wel.. Zal niet al te duur zijn.
Oja nog een tip. Je kan dobart armor ergens ruilen voor elke willekeurige set ;). Dus dobart gloves voor agerian gloves. Weet alleen niet precies waar moet je even googlen.

Voor de level 48 quest: " At level 48 if you equip the +7 Ultimate Basteer Weapon the spirit will talk to you and tell you the weapon just won't do. This is when you trigger the Blackstone questchain. From this point on he will give you a series of quests to kill 50-100 or different types of monsters, This will basically take you to all the endgame leveling/grinding spots to kill stuff, and each step of the quest will give you a blackstone for weapon."

en

"Do not throw your Basteer after you get the first quest in the chain. After you complete all of them, and only if you still have the +7 basteer, you will get an additional quest to exchange the +7 basteer weapon for a +7 Bares weapon and 5 more weapon black stones. Also, you can use Ultimate Styd too to start the chain at 48"

[ Voor 34% gewijzigd door bronce op 25-03-2016 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Stacken die casting speed attributen altijd met elkaar? Gisteren had ik per ongeluk m'n huidige armor weggegooid (loot spul, dus weinig waarde), dus op de AH setje (dacht) agerian gekocht met 3-set +2 casting, daarbij een stone +1 en food buff +1, maar mijn character-info zegt nog steeds casting speed 3.

Nu loop ik toch bijna nooit met armor (heb de gathering en cooking outfit), maar af en toe even snel wat quests te doen, dacht ik het maar op casting te gooien op m'n wizard (movement speed zag ik nog weinig nut in).

Cooking eindelijk professional 1 gehaald, processing zal ik dit weekend wel halen, alleen gathering loopt nog gigantisch achter.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
SinergyX schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 10:15:
Stacken die casting speed attributen altijd met elkaar? Gisteren had ik per ongeluk m'n huidige armor weggegooid (loot spul, dus weinig waarde), dus op de AH setje (dacht) agerian gekocht met 3-set +2 casting, daarbij een stone +1 en food buff +1, maar mijn character-info zegt nog steeds casting speed 3.

Nu loop ik toch bijna nooit met armor (heb de gathering en cooking outfit), maar af en toe even snel wat quests te doen, dacht ik het maar op casting te gooien op m'n wizard (movement speed zag ik nog weinig nut in).

Cooking eindelijk professional 1 gehaald, processing zal ik dit weekend wel halen, alleen gathering loopt nog gigantisch achter.
Bij mij stacked het wel gewoon.. Zeker dat je wel 3 set delen aan had? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Valandin schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:36:
[...]

Bij mij stacked het wel gewoon.. Zeker dat je wel 3 set delen aan had? :p
Nouja, die helm was zo'n blauwe met 'of agility' erbij, neem aan dat die tot dezelfde set hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
SinergyX schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:43:
[...]

Nouja, die helm was zo'n blauwe met 'of agility' erbij, neem aan dat die tot dezelfde set hoort.
Doe de helm af en dan weer aan. Als het goed is zie je dan zo'n balk met increased casting speed +1 of +2.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
bronce schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 11:45:
[...]

Doe de helm af en dan weer aan. Als het goed is zie je dan zo'n balk met increased casting speed +1 of +2.
Ben er uit, heb m'n casting speed gem dus in verkeerde gloves gedaan, dus kreeg +1 van stone, maar verloor dus ook +1 vanuit de setbonus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 11:39
ff tip voor koeien melken.
Melk produktie is gerelateerd aan je FPS.
Zet je alles eerst ff op low/optimization, dan wordt de milk mini game een makkie daarna.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
bangkirai schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 20:52:
ff tip voor koeien melken.
Melk produktie is gerelateerd aan je FPS.
Zet je alles eerst ff op low/optimization, dan wordt de milk mini game een makkie daarna.
Nog nooit problemen met de mini game gehad, en altijd in 1x gehaald en vaak 6 tot 10 melk eruit.
Kwestie van niet te lang de muise knoppen indrukken en soms de kans geven om de uiers weer op te vullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bangkirai
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21-09 11:39
Sabrac schreef op vrijdag 25 maart 2016 @ 21:14:
[...]

Nog nooit problemen met de mini game gehad, en altijd in 1x gehaald en vaak 6 tot 10 melk eruit.
Kwestie van niet te lang de muise knoppen indrukken en soms de kans geven om de uiers weer op te vullen.
Hehe, ik kon hem nauwelijks halen, maar had dus alles hoog staan, ga je voor max. fps settings, dan wordt het stuk makkelijker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 24-08 14:02

sHELL

VR "connoisseur"

Nou.. het gaat lekker.

Gifting is nu ook geblocked.

https://twitter.com/BDO_News/status/713383708380758016

het is niet mijn boedoeling om die oude koeien weer uit de sloot te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Nu weten we dus hoe die china sellers zo cheap cash shop stuff konden sellen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

Valandin schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 02:08:
[...]

Nu weten we dus hoe die china sellers zo cheap cash shop stuff konden sellen ;)
Dat had ik al een lange tijd door. Ik verwacht binnen nu en een week dat er een klaag golf komt van idioten die troep hebben gekocht via een "goldseller" site en dat ze nu hun items kwijt zijn, of zijn gebanned. |:(

Het is af vragen waar de ze nu weer een gat vinden om hun idioote diensten aan te bieden.

---update---

De klaag golf komt binnen. Admins zijn de afgelopen 12 uur flink in de weer geweest met de ban hammer.

Aangezien de ban filter voor spamming nogal gevoelig is, is het ERG verstanding om de komende tijd niet in global/channel chat bezig te zijn. ASCI art = instaban.

---update---

Official response van het BDO Team.
Please send in a ticket to our Customer Support or an email to csreview@daumgames-eu.com and we will review your ban as soon as possible.

Most of these bans are caused by one of these 2 reasons:
- You have spammed or used ASCII art in Channel chat and were mistakenly detected as a goldseller
- Your account has been compromised and used for illegal activities

In any case I urgently suggest you to change your password and run a virus scan to detect any keyloggers or viruses.

Best regards,
GM Dew

[ Voor 73% gewijzigd door sHELL op 26-03-2016 05:53 . Reden: update ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wowgman
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 23:18
Stiekem toch wel blij dat ze goldsellers nu harder aanpakken! Elke keer als ik inlog is het eerst wat ik zie een goldseller :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Gisteravond Level 50!
Nu Don ook nog even 50 en we kunnen met de guild scrolls gaan doen :)

* Edit *

Scrolls gedaan. Wel lache!

Also #mood
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rPWcBu3.png

[ Voor 37% gewijzigd door Valandin op 26-03-2016 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
Gathering waarom zo moeilijk te levelen?

Ik zit nu op gathering beginner level 8 ik moet voorlopig naar aprentive level 4 maar dat gaat bizar lang duren.Kun je alleen gathering levelen door te plukken hakken en Meat verzamelen?
Ik kan met moeite net 1 level halen dan is energie op.is er een trick?

Of duurt het lang en is het gewoon kwestie van accepteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
jeroni1976 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 18:16:
Gathering waarom zo moeilijk te levelen?

Ik zit nu op gathering beginner level 8 ik moet voorlopig naar aprentive level 4 maar dat gaat bizar lang duren.Kun je alleen gathering levelen door te plukken hakken en Meat verzamelen?
Ik kan met moeite net 1 level halen dan is energie op.is er een trick?

Of duurt het lang en is het gewoon kwestie van accepteren?
Doe de dailies in olvia, je krijgt vooral in het begin 2 a 3 levels per dag.
Ik zit zelf op professional 8 gathering, heb ik volledig aan die dailies te danken. De dailies geven mij nog steeds iets van 30 % aan xp

De dailies geven je energy terug, en je mag de materials houden, terwijl ze veel xp geven, ideaal dus.

[ Voor 10% gewijzigd door Sabrac op 26-03-2016 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
Top advies......maar kun je die daylies op level 24 al doen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:43
Kan ik trouwens ook in de tweaker guild? Vermaak mij momenteel prima met BDO maar voelt een beetje leeg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
jeroni1976 schreef op zaterdag 26 maart 2016 @ 18:57:
Top advies......maar kun je die daylies op level 24 al doen dan
Ik doe die dailies al vanaf lvl 15 :) Olvia is de 'stad' waar je vanaf lvl 5 al komt, geloof dat je vanaf dat moment al met de dailies kan beginnen.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/t8rKAI6.png

Even weer een moment van geluk vanochtend, qua mensen die online zijn :D

Helaas lukt het me nog niet echt om processing en cooking lekker omhoog te krijgen, gaat nogal langzaam :(

[ Voor 10% gewijzigd door Sabrac op 27-03-2016 11:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeroni1976
Sabrac schreef op zondag 27 maart 2016 @ 11:01:
[...]

Ik doe die dailies al vanaf lvl 15 :) Olvia is de 'stad' waar je vanaf lvl 5 al komt, geloof dat je vanaf dat moment al met de dailies kan beginnen.

[afbeelding]

Even weer een moment van geluk vanochtend, qua mensen die online zijn :D

Helaas lukt het me nog niet echt om processing en cooking lekker omhoog te krijgen, gaat nogal langzaam :(
Mijn punt is dat ik werkelijk in geen 1 stad Gathering questst kan doen....zijn er simpelweg niet. ..snap er niks van. ..

Olivia geweest ook niks ook geen dailies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
jeroni1976 schreef op zondag 27 maart 2016 @ 11:45:
[...]

Mijn punt is dat ik werkelijk in geen 1 stad Gathering questst kan doen....zijn er simpelweg niet. ..snap er niks van. ..

Olivia geweest ook niks ook geen dailies
Heb je life quests wel aanstaan? Default staan alleen de combat quests aan namelijk

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/OLIl3Nv.png

In mijn geval heb ik alles aanstaan. Je kan daar specificeren op fishing, trading, combat etc.

[ Voor 10% gewijzigd door Sabrac op 27-03-2016 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand hier toevallig nog 1 of 2 guest passes voor BDO over? Ik zit nu al een paar dagen te twijfelen om dit spel samen met mijn vriendin een kans te geven (we hebben beide wel aardig wat MMO's gespeeld). Toch twijfel ik nog een beetje aan de koreaanse stijl en de combat die in de video's wel wat over the top lijkt. Ik zou het graag eens proberen voordat ik hem 2x moet aanschaffen, dus mocht iemand nog een guest pass over hebben en willen sharen dan heel graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:32
Verwijderd schreef op zondag 27 maart 2016 @ 12:07:
Heeft iemand hier toevallig nog 1 of 2 guest passes voor BDO over? Ik zit nu al een paar dagen te twijfelen om dit spel samen met mijn vriendin een kans te geven (we hebben beide wel aardig wat MMO's gespeeld). Toch twijfel ik nog een beetje aan de koreaanse stijl en de combat die in de video's wel wat over the top lijkt. Ik zou het graag eens proberen voordat ik hem 2x moet aanschaffen, dus mocht iemand nog een guest pass over hebben en willen sharen dan heel graag :)
Ik heb er wel eentje over ik zal hem in een PM sturen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icewind
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21-02-2024
Btw...zag het zo 1-2-3 niet gepost maar voor de guild missies:
https://imgur.com/gBM7n6J
kaart met locaties van alle boomsoorten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Icewind schreef op zondag 27 maart 2016 @ 16:58:
Btw...zag het zo 1-2-3 niet gepost maar voor de guild missies:
https://imgur.com/gBM7n6J
kaart met locaties van alle boomsoorten
De kleur keuze is niet echt geweldig, gelukkig is er ook iemand op reddit die dat hersteld heeft.

http://i.imgur.com/8yT2mWJ.jpg

Is iets makkelijker te lezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Nou, 30 failstacks op m'n +12 Yuria staff inmiddels.
Ik heb nu al m'n CP even gecleaned..

Grote tip! Move je storage naar Calpheon. Volgende huisjes

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NlhOxaF.png

Ik heb hiermee ~60 CP vrijgespeeld in Heidel. Die ga ik nu dus in fences investeren.
Kijken of ik hier wat geld mee kan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

Valandin schreef op zondag 27 maart 2016 @ 22:33:
Ik heb hiermee ~60 CP vrijgespeeld in Heidel. Die ga ik nu dus in fences investeren.
O+ CP minmaxing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Wie heeft hier nog meer farms?
Ik heb nu een hoop Special Sunflower Seeds gekocht en die ga ik planten.
In Olvia heb ik nu 2 Crop Workbenches gemaakt waar ik ze tot Special Sunflower Boxes ga laten maken.

En nu?
Volgens mij was het-

Harvest van Special Sunflower seeds, de helft breed je voor je volgende plantage
De rest oogst je.

Je oogst zet je om in Special Sunflower Crates..
En wat doe je dan met de sunflower crates? Kan je ze vanuit je warehouse sellen, of moet je hem oppakken en bij de local trade merchant sellen. Of kan je beter een trade route maken (Bijv Olvia -> Velia) en ze daar sellen?

*Edit*

35 failstacks van +12 naar +13 inmiddels. Ik ben toch behoorlijk klaar met dit klote enchanting systeem. Dit is echt voorbij belachelijk.

[ Voor 10% gewijzigd door Valandin op 28-03-2016 01:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

Valandin schreef op maandag 28 maart 2016 @ 01:22:
35 failstacks van +12 naar +13 inmiddels. Ik ben toch behoorlijk klaar met dit klote enchanting systeem. Dit is echt voorbij belachelijk.
Neuh... kan nog veel erger *uche* Aion *uche*

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sabrac
Valandin schreef op maandag 28 maart 2016 @ 01:22:
Wie heeft hier nog meer farms?
Ik heb nu een hoop Special Sunflower Seeds gekocht en die ga ik planten.
In Olvia heb ik nu 2 Crop Workbenches gemaakt waar ik ze tot Special Sunflower Boxes ga laten maken.

En nu?
Volgens mij was het-

Harvest van Special Sunflower seeds, de helft breed je voor je volgende plantage
De rest oogst je.

Je oogst zet je om in Special Sunflower Crates..
En wat doe je dan met de sunflower crates? Kan je ze vanuit je warehouse sellen, of moet je hem oppakken en bij de local trade merchant sellen. Of kan je beter een trade route maken (Bijv Olvia -> Velia) en ze daar sellen?

*Edit*

Ik farm dagelijks (50-100 crates per dag)

Wat ik doe is als volgt:

Ik breed alle 120 % totdat ik 36 seeds heb (ik heb 5x een 7 slot farm en 1x een 1 slot van de quest).
Lukt dat niet met de 120 %, dan pak ik degene met de laagste moist levels (niet per se nodig).

Zodra ik 36 seeds heb, harvest ik de rest en breng ik deze naar de storage. Waarmee vervolgens m'n 3 workbenches er weer crates van maken.

De crates laat ik vervolgens d.m.v. de warehouse transport naar Calpheon brengen, waar ik ze aan de 3 verschillende traders verkoop (alleen 120 % en hoger).
Heb ik dan nog crates over, dan gaan deze naar Epheria port.

De crate transport kan je ook zelf doen d.m.v. de carts, maar dat duurt wat langer, en transporten van een crate van velia naar calpheon kost iets van 900 silver per crate.

[EDIT] ------------------------------------------------------

En mijn doel is bereikt! 4 professions op professional :D

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EfWNzVM.png

[ Voor 5% gewijzigd door Sabrac op 28-03-2016 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumtum100
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:32
Valandin schreef op zondag 27 maart 2016 @ 22:33:
Nou, 30 failstacks op m'n +12 Yuria staff inmiddels.
Ik heb nu al m'n CP even gecleaned..

Grote tip! Move je storage naar Calpheon. Volgende huisjes

[afbeelding]

Thanks voor de tip! heb nu al mijn storage verhuisd van Heidel naar Calpheon. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Sabrac schreef op maandag 28 maart 2016 @ 10:26:
[...]

Wat ik doe is als volgt:

Ik breed alle 120 % totdat ik 36 seeds heb (ik heb 5x een 7 slot farm en 1x een 1 slot van de quest).
Lukt dat niet met de 120 %, dan pak ik degene met de laagste moist levels (niet per se nodig).

Zodra ik 36 seeds heb, harvest ik de rest en breng ik deze naar de storage. Waarmee vervolgens m'n 3 workbenches er weer crates van maken.

De crates laat ik vervolgens d.m.v. de warehouse transport naar Calpheon brengen, waar ik ze aan de 3 verschillende traders verkoop (alleen 120 % en hoger).

De crate transport kan je ook zelf doen d.m.v. de carts, maar dat duurt wat langer, en transporten van een crate van velia naar calpheon kost iets van 900 silver per crate.

[afbeelding]
Grats! En thanks. Daar kan ik weer mee verder.
Heb nu ook 5 7 slots neergezet.. Nu ga ik ook werken om een fishing boat te maken. Even enchanten links laten liggen. Af en toe even een black stone er op gooien wat toch wel weer failed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
Gisteren was een goed dagje voor me.

Lvl 35 --> 40 in 1 dag
+
Diezelfde dag wat quests ingehaald waardoor ik nu ipv:
53 cp nu 77 cp heb
En ook mijn energy is flink omhoog gegaan.

Nog een enkele van zulke dagen en ik ben 50 zonder achter te lopen op cp en energy. En dat alles in 2D 7H ~20M speeltijd.
Moet als "Glorious" leader natuurlijk wel het goede voorbeeld geven :P

[ Voor 20% gewijzigd door PaRaDoX4 op 29-03-2016 08:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Ook handig om te weten, de softcap voor contribution points is 256 in onze versie, ipv de 300 die in de Koreaanse variant aanwezig is.

Mocht je als doel hebben je CP te increasen, dan is er een klein lijstje met dailies die je kan doen.
39 dailies in Olvia
•1 daily in Velia (Cat) and one in Balenos Forest (Chimney)
•2 dailies at Heidel Pass (Goats and Logs)
•11 dailies around Heidel (3 of them escort quests)
•Near Lynch Farm Ruins a daily w/o CP and one a bit east for Hunting skill EXP
•I don't go south of the Demi River, but there are a couple of escort quests and probably others as well.
•16 dailies in Calpheon (depends on the time, you might miss one)
•8 dailies in Florin
•~4 dailies around the Northern Wheat Plantation, didn't include escorts as I don't do them normally even though their CP gain is good
•2 dailies for necklace tokens (Black Spirit gives a quest for this which also gives CP)
•2 dailies for earring/ring tokens
•5 dailies in Behr, but 4 only with EXP and skill EXP
•2 dailies for Catfish, 2 for Mansha, 3 for Rhutums (each of them 200 CP each)
•(Boss scroll daily + Hunter's Seal daily, though both of them without CP)
Informatie is rechtstreeks van de BDO fora gehaald (http://forum.blackdeserto...oftcapped-at-256-not-300/)

Heb zelf nu 191 contribution, gisteren veel tijd in Calpheon besteed, zit nu op 70 % qua quests in de city area. Energy loopt nog steeds een beetje achter, heb 140 nodig voor de black spirit quest.. zit nu op 132 :(

-

Daarnaast gisteren door m'n processing te levelen ook 3 miljoen verdient. (terwijl processing van skilled 9 naar professional 2 ging). Met wat geluk kan ik volgend weekend Skilled: Heating leren om zodoende Sturdy plywood te maken voor de Royal Wagon :D

Ash planks á 490 per stuk gekocht
Ash plywood á 8-10k per stuk verkocht.

Gemiddeld haalde ik per 10 planks ongeveer 2 plywood en per 3 á 5 x processing haalde ik 1 % processing experience.
Geloof dat ik ruim 3000 planks naar plywood heb omgezet, wat neerkomt op:

1.5 mil initiele investment (planks kopen)
4.5 mil uiteindelijke uitbetaling. (Rekening houdend met de market cut)

Daarnaast koste lang niet alles energy, ongeveer 25 % was gratis. Wat neerkwam op 3 mil winst op ongeveer 225 energy spent. Geen slechte verhouding al zeg ik het zelf.

[ Voor 3% gewijzigd door Sabrac op 29-03-2016 09:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Zijn hier ook mensen die Lineage 2 gespeeld hebben en dit er veel op vinden lijken?

Als ik de video's bekijk lijkt het er heel erg op maar dan een stuk grafischer.

Ben heel benieuwd naar deze game. Heb jaren L2 gespeeld en atm beetje bored met WoW ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Azerox schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 09:58:
Zijn hier ook mensen die Lineage 2 gespeeld hebben en dit er veel op vinden lijken?

Als ik de video's bekijk lijkt het er heel erg op maar dan een stuk grafischer.

Ben heel benieuwd naar deze game. Heb jaren L2 gespeeld en atm beetje bored met WoW ;)
Ik heb jarenlang L2 gespeeld. Spel heeft wel wat overeenkomsten met de castle wars / enchant systeem (Hier breken ze niet) / en PK systeem. Maar daar houdt het ook wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azerox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-09 23:39
Valandin schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 10:25:
[...]

Ik heb jarenlang L2 gespeeld. Spel heeft wel wat overeenkomsten met de castle wars / enchant systeem (Hier breken ze niet) / en PK systeem. Maar daar houdt het ook wel op.
Ja het lijkt mij veel uitgebreider natuurlijk met een heleboel terugkerende elementen.

Dus geen 60% S-grade recipes of kapotte S-grade weapons bij +5? ;)

Ben heel benieuwd na dit spel en lijkt me heerlijk om weer hersenloos te grinden voor items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
  • Laatst online: 11-09-2024
Daarnaast gisteren door m'n processing te levelen ook 3 miljoen verdient. (terwijl processing van skilled 9 naar professional 2 ging). Met wat geluk kan ik volgend weekend Skilled: Heating leren om zodoende Sturdy plywood te maken voor de Royal Wagon :D
Ik ben met hetzelfde bezig, helaas nog pas op processing skilled 7, maar wel gathering skilled 9.

Zit op 190 energy, maar ik merk dat std. processing (melten/choppen) weinig XP geeft. Ik merk dat bijv. fleece heaten en vervolgens grinden wel altijd 1% xp geeft.

Jij hebt gewoon brute force chopping wood/planks gedaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Kleaudzak schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:42:
[...]

Ik ben met hetzelfde bezig, helaas nog pas op processing skilled 7, maar wel gathering skilled 9.

Zit op 190 energy, maar ik merk dat std. processing (melten/choppen) weinig XP geeft. Ik merk dat bijv. fleece heaten en vervolgens grinden wel altijd 1% xp geeft.

Jij hebt gewoon brute force chopping wood/planks gedaan?
Geen wood, alleen planks naar plywood, wood naar planks geeft te weinig xp.
Fleece heaten klinkt interessant, zal eens investeren in de Lynch farm om fleece te krijgen :) Levert dit ook wat geld op? of alleen processing xp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
Dus... Morgen de Mediah expansion, wat vroeg geloof ik maar wat maakt het uit :D

Hier de dingen die er in zitten.

Mediah Expansion Features:

World size increased by 30%
Over 1,000 new quests
Kzarka - An enormous boss that can take on hundreds of players at a time
New guild missions, including special bosses that drop formidable weapons
Crimson Battlefield - Instanced 40v40 skirmishes that players can queue for in groups of five or solo
New weapons and more powerful armor set
Craftable Alchemy Stones allow players to apply Attack, Defense, or Life bonuses to their equipment
Equipment can be enchanted to higher levels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
Sabrac schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:46:
[...]
Geen wood, alleen planks naar plywood, wood naar planks geeft te weinig xp.
Fleece heaten klinkt interessant, zal eens investeren in de Lynch farm om fleece te krijgen :) Levert dit ook wat geld op? of alleen processing xp.
Ik heb het nog niet verkocht dus geen idee - btw:

Je heat fleece naar een bolletje draad.
Dat bolletje draad grind je naar wol.

Net als met planken geeft dat laatste het meeste xp. Weet niet wat de verhouding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Damn nu al Mediah, ben net level 50. Scheelt wel veel grind tijd om door te gaan naar 55. Alleen heb mijn wapens nog niet eens +13 :X en dan komt er al +20 gear in het spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
bronce schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:03:
Damn nu al Mediah, ben net level 50. Scheelt wel veel grind tijd om door te gaan naar 55. Alleen heb mijn wapens nog niet eens +13 :X en dan komt er al +20 gear in het spel.
Zit op werk.. bron? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Kleaudzak schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 12:59:
[...]

Ik heb het nog niet verkocht dus geen idee - btw:

Je heat fleece naar een bolletje draad.
Dat bolletje draad grind je naar wol.

Net als met planken geeft dat laatste het meeste xp. Weet niet wat de verhouding is.
Zover ik heb getest met wheat -> inorganic -> byproduct -> organic fertiliser, is het een 4:2:1 verhouding van core naar eind product (dus 4 per 1%, 2 per 1%, 1 op 1%). Op professional is dat nog iets lager, maar houd een beetje deze verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
"Daum Games today announced that Black Desert Online will be expanded with the huge Mediah region, tons of new quests, fierce bosses, and more as early as tomorrow, March 30. With the Mediah Expansion, players can rise to new levels of power and achieve greatness like never before."

Topic op het forum, een moderater closed alle nieuwe topics over Mediah en verwijst naar dat topic.

"To avoid any speculation about +20 gear, Blader/Plum etc, please wait for Patch Notes. " Dus allemaal niet zeker wat er in komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12:54

Oxigeon

En zo is dat!

Deze game blijft zich toch aardig aan het doorontwikkelen als ik alles zo lees. Hopelijk mag ik ook snel een guestpass ontvangen van iemand zodat ik ook eens kan kijken of deze game wat voor mij is. Met een eenmalige fee van €30,- is deze MMO redelijk goedkoop tegen alle andere MMO's.

Of zeggen jullie dat je beter de €60,- editie kunt pakken tov de €30. Maar wil graag eerst even kijken of deze game wat voor me is.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sanny_83
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11-08 12:57
Zag net een trailer van die Mediah uitbreiding.

YouTube: Mediah Expansion Trailer [ENG]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4

PaRaDoX4

Topicstarter
Oxigeon schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:19:
Deze game blijft zich toch aardig aan het doorontwikkelen als ik alles zo lees. Hopelijk mag ik ook snel een guestpass ontvangen van iemand zodat ik ook eens kan kijken of deze game wat voor mij is. Met een eenmalige fee van €30,- is deze MMO redelijk goedkoop tegen alle andere MMO's.

Of zeggen jullie dat je beter de €60,- editie kunt pakken tov de €30. Maar wil graag eerst even kijken of deze game wat voor me is.
Ik weet eerlijk gezegd zo uit mijn hoofd niet wat het grote verschil is.MAAR als ik kijk naar de pre-orders zijn er geen grote verschillen tussen deze pakketten.
Alles wat je meer krijgt is vaak in game ook wel tekrijgen en niet een must-have
En ik denk dat dit ook zo is voor de verschillende pakketten van nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

MJa, bij de ene krijg je een horse erbij. Lijkt me dat als je "even" in-game spaart je dit zelfde paard ook wel kan kopen/verkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRCL
  • Registratie: September 2006
  • Niet online
Ben wel heel benieuwd hoe lang het gaat duren voordat we morgen weer kunnen spelen aangezien maintenance soms al lang duurt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightLuke
  • Laatst online: 22-09 15:39
Naar aanleiding van dit topic ook de game aangeschaft, moet zeggen er is een hoop te doen en te ontdekken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diigii
  • Laatst online: 21-09 17:44
Oxigeon schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 13:19:

2 vrienden die nu ook zijn begonnen hebben beide de €50,- pack gehaald. Je krijgt standaard meer huis decoratie items, dyes, skill resets etc.

Daarnaast ontvang je een gratis tier 3 paard, horse flute (permament!), normaal gesproken krijg je een flute voor een bepaalde periode. Met een flute kan je je paard roepen in een radius van 300 meter. Persoonlijk gebruik ik de flute best veel. Als je aan de ene kant van een stad staat dan kan je meestal nog mooi je paard roepen zonder dat je de hele stad weer door hoeft te lopen.
Uiteindelijk mag je ook een pet uitzoeken. Deze zijn op dit moment nog niet te traden en de gemiddelde prijs van een pet is €10,- (in de cash shop).

Zoals iemand aangaf kan je ook een paard kopen. Maar als je behoorlijk nieuw bent dan is het best fijn om al een paard te hebben. Ik denk dat de prijs van de €50,- pack ongeveer overeenkomt met wat je kan kopen in de cashshop. Je hebt niet de mogelijkheid om een paard te kopen via de store, dus als je kiest voor de €29,99 pack, dan moet je zelf er voor zorgen dat je een paard tamed of koopt.

De permanente Horse Flute kost 1500 pearls in de cash shop. Dit staat gelijk aan een waarde van €15,-.

Dus zou je beslissen om deze items (flute en pet) later aan te schaffen, dan ben je hoogstwaarschijnlijk meer kwijt.

@Sanny_83: De trailer ziet er vet uit! Al behoorlijk snel komt er nieuwe content, wat natuurlijk erg goed is :D. Gelijk maar even geabonneerd op het YouTube kanaal.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Zojuist mijn naam op de lijst gezet voor een guestpass. Wil wel eerst proberen voordat ik mij overstap maak van WoW naar deze game.

Hoe onderscheid deze game zich nu van andere MMO's (zoals wow) en hoe is de endgame content?
En ik zie dat je online de ingame currency kan aanschaffen, is dit dan een game met een pay2win principe?

[ Voor 19% gewijzigd door Kupauw op 29-03-2016 14:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diigii
  • Laatst online: 21-09 17:44
Kupauw schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:08:
Hoe onderscheid deze game zich nu van andere MMO's (zoals wow) en hoe is de endgame content?
Bij dit spel wordt er niet zozeer gefocussed op end-game content. De bedoeling is dat je niet rushed naar level 50 en dat dan pas je avontuur begint. Een goede manier om de game te spelen is door naast het levelen ook andere activiteiten zoals traden, fishen, farmen, housing, questing (geeft namelijk geen tot weinig XP) etc te doen. Als je alleen gaat grinden tot level 50 dan mis je veel "Energy" en "Contribution" points.

De end-game content van dit spel bestaat uit PvP en PvE content. In veel reviews zullen mensen je vertellen dat de end-game content geen PvE bevat. Dit is gedeeltelijk terecht, maar aan de andere kant klopt dit ook niet helemaal. Met end-game content bedoelen veel mensen Dungeons & Raids. En dat klopt, deze features zitten er (nog) niet in. Er is wel belooft dat er content komt dat meer bestemd is voor de westerse community. Wat kan je onder andere wel doen als je max. level bent naast de standaard fishing, trading, housing etc:

- Boss Scrolls doen in teams van 5 - 20 personen
- World Bosses verslaan
- Grinden (50 is namelijk softcap)
- Whale Hunting
- PvPen

Je kan ook Energy caps en Contrubtion point caps halen.
Kupauw schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:08:
En ik zie dat je online de ingame currency kan aanschaffen, is dit dan een game met een pay2win principe?
Ook hier moet je kijken wat je verstaat onder Pay2Win. Je kan veel items kopen in de store zoals:

- Cosmetics voor je char en mounts
- Pets
- Inventory expansions
- Skill reset potions
- etc...

Sommige mensen vinden inventory expansions wel P2W, en andere niet. Persoonlijk vindt ik dit niet P2W. Je bent niet beter wanneer je meer inventory slots hebt, maar je kan wel meer items dragen.

Wat ik persoonlijk denk dat er beter kan in dit spel is:

- Cosmetics die je zonder de cash shop kan krijgen. Er is namelijk heel erg weinig gear te krijgen. Zoals Wizard zie je er op level 1 hetzelfde uit als op level 50. De enige manier op dit moment is om cosmetic gear te kopen via de cash shop
- Cash shop is behoorlijk duur. Een inventory expansion kost al gauw 800 pearls. Dit staat gelijk aan ongeveer €8,-
- Moeilijkheidsgraad voor beginners. Ik ken genoeg mensen die gestopt zijn omdat het spel behoorlijk moeilijk is om te begrijpen. Als je deze mensen een duw in de goede richting geeft, dan is dit alweer een stuk beter.

Wat ik niet erg vindt dat het zou veranderen, maar ik zou ook niet klagen dat het niet veranderd zal worden:

- Veel RNG
- Gender lock (en leeftijd lock)

Wat vinden andere mensen dat er beter kan:

- Buy to Play. De game biedt heel veel aan, sommige zeggen nog meer dan WoW Vanilla. Maar toch het obtainen van cosmetics en andere items buiten de cash shop laat nog de wensen over. Je betaald toch wel 30, 50 of zelfs 100 euro voor een game. Het is dan wel raar dat je dezelfde gear hebt van level 1-50.
- Geen end-game zoals WoW met Dungeons, Raids etc.
- Grinding (Logisch natuurlijk, maar persoonlijk vindt ik het best leuk)

Ondanks dit alles is het toch zeker wel één van de betere MMO's naast WoW. Er is veel te beleven en over veel dingen zijn goed nagedacht. Is veel dingen wat je doet zit veel diepgang. Een voorbeeld is het fishen. Je kan fishen en je hebt de mogelijkheid om vis te verkopen. Maar vis blijft voor een bepaalde tijd houdbaar, dus je zult een vishal moeten maken om de vis te verpakken zodat het langer houdbaar is.

Daarnaast heb je Mounted Combat, Uitgebreid Housing systeem, Guild events die je gezamenlijk kan doen. Je dient als guild bijvoorbeeld 2000 monsters te killen, 300 vissen te vangen, 500 stukken hout te verzamelen etc, en dat allemaal binnen een bepaalde tijd. Je kan paarden vangen/breeden, klimmen op objecten, armor dyen, karma systeem om bepaalde PvPers in toom te houden, dag/nacht cycle, mooie graphics etc..

Teveel om op te noemen. Er zijn zeker veel voor- en nadelen om dit spel te spelen. Zoals morgen komt er alweer nieuwe content. Er is veel te doen, maar Daum dient nog wel aan veel dingen te werken om de mensen te blijven behouden.

Bende van Ellende | Gezelligste NL-talige WoW Guild | Guild Discord | twitch.tv/diigii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Sabrac schreef op maandag 28 maart 2016 @ 10:26:
[...]

Wat ik doe is als volgt:

[afbeelding]
Hoe level je farming?
Ik heb nu al 3 dagen lang m'n plants zitten breeden maar ben nog geen enkel farming level up gegaan..
Blijf dus bij plant breeding op 120% ook echt maar 1-2 seeds terugkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kleaudzak
Valandin schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:46:
[...]

Hoe level je farming?
Ik heb nu al 3 dagen lang m'n plants zitten breeden maar ben nog geen enkel farming level up gegaan..
Blijf dus bij plant breeding op 120% ook echt maar 1-2 seeds terugkrijgen.
Volgens mij moet je het harvesten daar voor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Kleaudzak schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:47:
[...]

Volgens mij moet je het harvesten daar voor!
Heb ook 4 plantjes geharvest om te testen. Dat geeft 0.05% per harvest. En ik heb pas beginner 6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

Laatst nog wat grappigs uit gevonden, heb een abo op XS4ALL glasvezel. Dat is goed voor een forum troll waardige ping van 2ms met BDO. Nog meer mensen die vergelijkbare resultaten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Diigii schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 14:52:
[...]

Bij dit spel wordt er niet zozeer gefocussed op end-game content. De bedoeling is dat je niet rushed naar level 50 en dat dan pas je avontuur begint. Een goede manier om de game te spelen is door naast het levelen ook andere activiteiten zoals traden, fishen, farmen, housing, questing (geeft namelijk geen tot weinig XP) etc te doen. Als je alleen gaat grinden tot level 50 dan mis je veel "Energy" en "Contribution" points.

De end-game content van dit spel bestaat uit PvP en PvE content. In veel reviews zullen mensen je vertellen dat de end-game content geen PvE bevat. Dit is gedeeltelijk terecht, maar aan de andere kant klopt dit ook niet helemaal. Met end-game content bedoelen veel mensen Dungeons & Raids. En dat klopt, deze features zitten er (nog) niet in. Er is wel belooft dat er content komt dat meer bestemd is voor de westerse community. Wat kan je onder andere wel doen als je max. level bent naast de standaard fishing, trading, housing etc:

- Boss Scrolls doen in teams van 5 - 20 personen
- World Bosses verslaan
- Grinden (50 is namelijk softcap)
- Whale Hunting
- PvPen

Je kan ook Energy caps en Contrubtion point caps halen.

[...]

Ook hier moet je kijken wat je verstaat onder Pay2Win. Je kan veel items kopen in de store zoals:

- Cosmetics voor je char en mounts
- Pets
- Inventory expansions
- Skill reset potions
- etc...

Sommige mensen vinden inventory expansions wel P2W, en andere niet. Persoonlijk vindt ik dit niet P2W. Je bent niet beter wanneer je meer inventory slots hebt, maar je kan wel meer items dragen.

Wat ik persoonlijk denk dat er beter kan in dit spel is:

- Cosmetics die je zonder de cash shop kan krijgen. Er is namelijk heel erg weinig gear te krijgen. Zoals Wizard zie je er op level 1 hetzelfde uit als op level 50. De enige manier op dit moment is om cosmetic gear te kopen via de cash shop
- Cash shop is behoorlijk duur. Een inventory expansion kost al gauw 800 pearls. Dit staat gelijk aan ongeveer €8,-
- Moeilijkheidsgraad voor beginners. Ik ken genoeg mensen die gestopt zijn omdat het spel behoorlijk moeilijk is om te begrijpen. Als je deze mensen een duw in de goede richting geeft, dan is dit alweer een stuk beter.

Wat ik niet erg vindt dat het zou veranderen, maar ik zou ook niet klagen dat het niet veranderd zal worden:

- Veel RNG
- Gender lock (en leeftijd lock)

Wat vinden andere mensen dat er beter kan:

- Buy to Play. De game biedt heel veel aan, sommige zeggen nog meer dan WoW Vanilla. Maar toch het obtainen van cosmetics en andere items buiten de cash shop laat nog de wensen over. Je betaald toch wel 30, 50 of zelfs 100 euro voor een game. Het is dan wel raar dat je dezelfde gear hebt van level 1-50.
- Geen end-game zoals WoW met Dungeons, Raids etc.
- Grinding (Logisch natuurlijk, maar persoonlijk vindt ik het best leuk)

Ondanks dit alles is het toch zeker wel één van de betere MMO's naast WoW. Er is veel te beleven en over veel dingen zijn goed nagedacht. Is veel dingen wat je doet zit veel diepgang. Een voorbeeld is het fishen. Je kan fishen en je hebt de mogelijkheid om vis te verkopen. Maar vis blijft voor een bepaalde tijd houdbaar, dus je zult een vishal moeten maken om de vis te verpakken zodat het langer houdbaar is.

Daarnaast heb je Mounted Combat, Uitgebreid Housing systeem, Guild events die je gezamenlijk kan doen. Je dient als guild bijvoorbeeld 2000 monsters te killen, 300 vissen te vangen, 500 stukken hout te verzamelen etc, en dat allemaal binnen een bepaalde tijd. Je kan paarden vangen/breeden, klimmen op objecten, armor dyen, karma systeem om bepaalde PvPers in toom te houden, dag/nacht cycle, mooie graphics etc..

Teveel om op te noemen. Er zijn zeker veel voor- en nadelen om dit spel te spelen. Zoals morgen komt er alweer nieuwe content. Er is veel te doen, maar Daum dient nog wel aan veel dingen te werken om de mensen te blijven behouden.
Top! bedankt voor je erg duidelijke antwoord! _/-\o_ binnenkort maar is een poging wagen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Valandin schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 15:50:
[...]

Heb ook 4 plantjes geharvest om te testen. Dat geeft 0.05% per harvest. En ik heb pas beginner 6.
Elke keer als je Kill Insects of Prune doet heb je een kans dat je iets 'gathered'. Vaak is het rotzooi (1 % experience), maar soms zijn het Trade items, spirit leaf, monk branches of iets dergelijks. Deze geven je ongeveer 10 % experience.

Breeding en Harvesting geeft heel weinig xp.

Ik farm nu al 2 á 3 weken, met 3 tot 5 farms, en zit 'slechts' op apprentice 8.. het gaat gewoon niet snel :)

[ Voor 10% gewijzigd door Sabrac op 29-03-2016 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Sabrac schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:03:
Ik farm nu al 2 á 3 weken, met 3 tot 5 farms, en zit 'slechts' op apprentice 8.. het gaat gewoon niet snel :)
Zal vanavond eens kijken hoever ik was, ik heb maar 1 farm (10 slots) maar gebruik uitsluitend blauwe grade seeds (heb je bij processing maar 1 nodig ipv 5).

Blijf het scheef vinden dat je voor heating:skilled dus ook gathering profession 10 nodig heb, processing ben ik nu profi 6, maar gathering 'pas' apprentice 5. Moet die dus nog 15 lvls doen, terwijl ik het totaal niet gebruik, enkel om dus betere processing te krijgen.

Volgens mij cooking moet je ook gathering hebben, dat gaat helemaal een probleem worden, mijn cook-character zit zelfs nog op beginner.

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 29-03-2016 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
SinergyX schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:13:
[...]

Zal vanavond eens kijken hoever ik was, ik heb maar 1 farm (10 slots) maar gebruik uitsluitend blauwe grade seeds (heb je bij processing maar 1 nodig ipv 5).

Blijf het scheef vinden dat je voor heating:skilled dus ook gathering profession 10 nodig heb, processing ben ik nu profi 6, maar gathering 'pas' apprentice 5. Moet die dus nog 15 lvls doen, terwijl ik het totaal niet gebruik, enkel om dus betere processing te krijgen.
Mijn 5 farms zitten ook vol met alleen maar blauwe seeds (Special Strawberries voor Strawberry crates). Lijkt niet alsof de kwaliteit van de seeds effect heeft (of heel weinig in ieder geval).

Ik zie met 36 special seeds geen increase als ik ze breed / harvest.. met wat geluk hooguit 1 %.

P.S. Wil je snel gathering levelen, doe de olvia dailies :) 2-3 levels per dag in het begin.
EDIT #2, Gathering Professional 10 is een typo, je hebt slechts Skilled 10 nodig voor skilled heating.

[ Voor 16% gewijzigd door Sabrac op 29-03-2016 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Sabrac schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:14:
P.S. Wil je snel gathering levelen, doe de olvia dailies :) 2-3 levels per dag in het begin.
EDIT #2, Gathering Professional 10 is een typo, je hebt slechts Skilled 10 nodig voor skilled heating.
Begin ja, ik krijg nu die ovlia dailies 'slechts' 5% voor completion, de rest (~15%) uit de quest zelf.

Maar skilled 10? Ga je me nu vertellen dat ik dus al week bezig ben met iets dat ik al kan? ;(

(ik had typo, ik ben skilled 5, niet apprentice 5.. .waarom hadden ze niet gewoon fixed lvls gebruikt.. :P).

[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 29-03-2016 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
SinergyX schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:17:
[...]

Begin ja, ik krijg nu die ovlia dailies 'slechts' 5% voor completion, de rest (~15%) uit de quest zelf.

Maar skilled 10? Ga je me nu vertellen dat ik dus al week bezig ben met iets dat ik al kan? ;(

(ik had typo, ik ben skilled 5, niet apprentice 5.. .waarom hadden ze niet gewoon fixed lvls gebruikt.. :P).
Dan heb je dus nog 5 levels te gaan :)

Daarnaast krijg ik op gathering professional 8 nog steeds 40-50 % voor de olvia dailies (totaal, niet per quest). Dit is extreem veel voor een low level gebied waar je in 30-40 minuten klaar bent.

EDIT Ik doe al de gathering missions wel met een gathering outfit (10 % xp + 1 gathering level).

[ Voor 6% gewijzigd door Sabrac op 29-03-2016 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Sabrac schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:19:
[...]

Dan heb je dus nog 5 levels te gaan :)

Daarnaast krijg ik op gathering professional 8 nog steeds 40-50 % voor de olvia dailies (totaal, niet per quest). Dit is extreem veel voor een low level gebied waar je in 30-40 minuten klaar bent.
Ja, die 5 kan ik ook wel overleven, 15 was een langere weg.

Ik had mijn daily even gemeten, pork 50 gaf mij 5% completion en gathering ervan was van 11 naar 24% gegaan, bijna nonstop 2 per boar. Heeft de tool zelf nog enige invloed op gathering exp? Gebruik nu gewoon die NPC dingen (shabby?).

Al heb ik hele noble craft laag pitje gezet, met petfood en organic food maak ik aanzienlijk meer winst per day-cycle (89 energy op het moment).

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 29-03-2016 16:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
SinergyX schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:20:
[...]

Ja, die 5 kan ik ook wel overleven, 15 was een langere weg.

Ik had mijn daily even gemeten, pork 50 gaf mij 5% completion en gathering ervan was van 11 naar 24% gegaan, bijna nonstop 2 per boar. Heeft de tool zelf nog enige invloed op gathering exp? Gebruik nu gewoon die NPC dingen (shabby?).
Geen effect op de experience, wel op de tijd (ik gebruik steel tools voor -8 sec). Tenzij je Lucky varianten gebruikt, speciale dingen gatheren geeft je meer experience.

En uh, 50 pork? ben die daily nog nooit tegen gekomen, waar heb je die gevonden? (Met amity misschien?).

De quests in olvia die ik doe is:

Fluid Collector:

* Gather Sap (8 ash / 8 maple / 4 birch)
* Gather Fir Sap (10 fir sap)
* Gather Blood (10 wolf / 7 fox)

Lumbering Axe:

* Gather 10 logs **
* Gather 20 logs and process them by chopping
* Gather 15 Fir
* Gather 10 birch and process them by chopping
* Gather Spirit leaf
* Gather old tree bark.

Hoe:

* Gather 15 Sunfire herbs
* Gather 3 Silver azalea
* Gather 5 Fire flake flower
* Gather 5 grapes

Tanning:

* Gather 20 fox hides
* Gather 15 wolf hides
* Gather 15 weasel hides and process them by drying

Butcher:

* Gather 5 weasel meat
* Gather 10 wolf meat
* Process 10 Jerkey (ik gebruik hier die 5 weasel meat altijd voor).

Bottles:

* Gather 10 sea water

Pickaxe:

* Gather 10 rough stone **

Minigame:

* Complete the cow mini game (2x)

Other:

Gather 15 weeds by gathering (gebruik hier mijn farm voor, krijg ik toch genoeg). (Amity unlock by de stable master in het noorden)

** = Hier gebruik ik ook een farm gather quest voor, Bartolli farm voor de 10 logs, Loggia farm voor de 10 rough stone, kan je mooi met de olvia variant combineren.

Dat zijn zo alle quests (uit mijn hoofd), kan zijn dat de aantallen niet helemaal kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Oh jij doet hele andere quests, die heb ik 2x gedaan en duurde mij te lang (buiten cow mini game, omdat ik milk gebruik voor oatmeal). Ik doe de gathering III van de 4 farms (weasel blood, log, pork en rough stone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
SinergyX schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:29:
Oh jij doet hele andere quests, die heb ik 2x gedaan en duurde mij te lang (buiten cow mini game, omdat ik milk gebruik voor oatmeal). Ik doe de gathering III van de 4 farms (weasel blood, log, pork en rough stone).
In dat geval, doe de gathering I variant, kost minder tijd / energy en levert net zoveel gathering experience op (alleen minder contribution) bij completion.

De olvia dailies zijn extreem goed voor contribution en je krijg overal energy terug, het kost je in principe dus niets (behalve tijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Sabrac schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 16:31:
In dat geval, doe de gathering I variant, kost minder tijd / energy en levert net zoveel gathering experience op (alleen minder contribution) bij completion.

De olvia dailies zijn extreem goed voor contribution en je krijg overal energy terug, het kost je in principe dus niets (behalve tijd)
Ik heb de materials toch nodig (buiten weasel blood, maargoed) en krijg vanzelf m'n energy wel weer terug als ik wat ga grinden of tussen de steden ga rondgooien, de andere zaken voor de character spaar ik dan gewoon op voor een dag later.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik zou graag beginnen te spelen op Alustin. Maar is het gewoon ivm de drukte onmogelijk om daar een account aan te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

Geen last van gehad, maar ik kan op dit moment niet op de server om de status te checken. Hoe is je verbinding met de server? beetje een fatsoenlijke ping?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb geen flauw idee. Heb zojuist de game gedownload en net mijn achternaam gekozen. Wil nu inloggen maar overal staat enter op 3 servers na waaronder Alustin, Dus neem aan dat die server gewoon te druk is op dit moment, of omdat ze gewoon geen personen meer toelaten

EDIT: Ow wacht. de server Alustin bestaat weer uit meerdere servers? Als ik er op klik komt er een soort van dropdown menu :P. Daar kan ik er dan gewoon een uit kiezen?

[ Voor 24% gewijzigd door Oxigeon op 29-03-2016 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

Ja, het maakt niet uit welke channel je kiest, je kunt elke 15 minuten van channel switchen. We hebben standaard een vaste channel voor guild quests, dat is de 3e van onderen.

[ Voor 71% gewijzigd door sHELL op 29-03-2016 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik moet dus als ik het goed begrijp een channel joinen :P. Maar het maakt niet uit welke ik join om met de meeste tweakers te kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sHELL

sHELL

VR "connoisseur"

Log anders even in op de Teamspeak server en vraag het daar ;)

Er moet nu vast wel iemand online zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Hey jongens. Ik heb een beetje een struggle.

Ik speel als Wizard. Op dit moment draag ik nog Agerian, maar eigenlijk is Taritas beter voor Wizards.
Ik was van plan om te switchen, maar nu komt morgen dus Mediah uit.

Grunil set geeft +7 AP / 150 HP en heeft 2 crystal sockets.. En is daarom ook een leuke all-round set.
Echter lijkt Taritas mij veel beter voor Wizards door de increase in alle resistances en de MP boost (MP Damage scaling)

Iemand die iets meer in-to gearing is die me kan uitleggen of ik beter Taritas +15 of Grunil +15 kan maken?
Ik ben van plan om Wizard & Blader te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

sHELL schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 21:47:
Log anders even in op de Teamspeak server en vraag het daar ;)

Er moet nu vast wel iemand online zijn.
Dat heb ik dus gedaan en de meneren die online waren hebben me ook fijn geholpen. Ik heb dus ook al de eerste stapjes in black desert gezet. Nu in het begin heb ik een beetje het idee Dat ik in het diepe wordt gegooid. Er is veel te doen. Maar wat ik moet doen weet ik niet exact. Ik volg maar gewoon de bevelen van dat zwarte monstertje op haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bronce
Valandin schreef op dinsdag 29 maart 2016 @ 22:29:
Hey jongens. Ik heb een beetje een struggle.

Ik speel als Wizard. Op dit moment draag ik nog Agerian, maar eigenlijk is Taritas beter voor Wizards.
Ik was van plan om te switchen, maar nu komt morgen dus Mediah uit.

Grunil set geeft +7 AP / 150 HP en heeft 2 crystal sockets.. En is daarom ook een leuke all-round set.
Echter lijkt Taritas mij veel beter voor Wizards door de increase in alle resistances en de MP boost (MP Damage scaling)

Iemand die iets meer in-to gearing is die me kan uitleggen of ik beter Taritas +15 of Grunil +15 kan maken?
Ik ben van plan om Wizard & Blader te spelen.
Als je Grunil wilt zou ik wachten, die set is best schaars want moet gecraft of van drops komen dus zijn de prijzen de eerste paar dagen heel hoog. Taritas tot +10 maken kan nooit kwaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sabrac
Ben erg benieuwd naar de nieuwe stones die je dmv gathering kan krijgen, heb ook genoeg lvl 30 advancement quests klaar staan voor deze stones, dus dat zal direct een leuke bonus worden :)

Pagina: 1 ... 12 ... 45 Laatste

Let op:

Het is niet toegestaan om hier guest passes aan te vragen.

Zoek je een guestpass zet je nickname dan op deze lijst, Tweakers die een guestpass willen weggeven kunnen deze dan via een PM verstrekken.