iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 63 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naish123
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-06 15:37
Ja, stuur een email naar iRacing en je krijgt ze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Kijk zo kan het ook, net een race gedaan met de C-Spec op de Nurburgring. 4 Wide turn 1 en iedereen kon gewoon doorrijden daarna :D

Afbeeldingslocatie: http://www.webslob.nl/20160916223733_1.jpg

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Linc schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 22:44:
Kijk zo kan het ook, net een race gedaan met de C-Spec op de Nurburgring. 4 Wide turn 1 en iedereen kon gewoon doorrijden daarna :D

[afbeelding]
Wow.. netjes gereden, of geluk, van iedereen.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
aicaramba schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 23:15:
[...]

Wow.. netjes gereden, of geluk, van iedereen.
Geluk is nodig natuurlijk, maar het begint met de moeite die de rijders doen om elkaar te respecteren.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

• Stancke
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-09 21:35
Wow, voor het eerst in 3 jaar terug lid geworden van iRacing. Is er zoveel veranderd op vlak van gfx? Ik kon in 2013 alles perfect héél vlotjes draaien en laden, maar nu met dezelfde configuratie gaat dit een pak moeizamer (lees: trager). Dit terwijl de gfx toch ook niet spectaculair zijn geworden? Geldt zowel in Dx9 als Dx11.

Andere opmerking, iemand toevallig een goeie configuratie van de Logitech G29? Ben er te lang uitgeweest en heb totaal geen benul wat een correcte calibratie is voor het stuurtje. Gisteren zelf reeds gezocht maar nergens een deftige configuratie te vinden. In Logitech Gaming Software zit er dan wel een iRacing profiel klaar, maar geen idee hoe die te activeren. Als ik dan het iRacing profiel selecteer, dien ik alsnog alles in te stellen in iRacing zelf...

EDIT:

Het enige wat ik tot nu toe heb geprobeerd qua track is de Nurburgring (GP strecke), in de lobby was er net iemand die begon dat dit een zware track is om te draaien op PC. Misschien kan het daardoor ook zijn, deze avond eens een andere track proberen. Die hopelijk wat sneller zal laden en draaien ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Stancke op 17-09-2016 12:04 ]

• flopdoc
Stancke schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 11:08:
Wow, voor het eerst in 3 jaar terug lid geworden van iRacing. Is er zoveel veranderd op vlak van gfx? Ik kon in 2013 alles perfect héél vlotjes draaien en laden, maar nu met dezelfde configuratie gaat dit een pak moeizamer (lees: trager). Dit terwijl de gfx toch ook niet spectaculair zijn geworden? Geldt zowel in Dx9 als Dx11.

EDIT:

Het enige wat ik tot nu toe heb geprobeerd qua track is de Nurburgring (GP strecke), in de lobby was er net iemand die begon dat dit een zware track is om te draaien op PC. Misschien kan het daardoor ook zijn, deze avond eens een andere track proberen. Die hopelijk wat sneller zal laden en draaien ;)
De Nurburgring is de beroerdste track voor fps in mijn optiek.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

• deRidder
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-09 12:11
Ja, mee eens. De Nürburgring is een van de zwaartste banen nu op iRacing.
Als regel kan je gebruiken, hoe nieuwer de baan (in iRacing), hoe zwaarder het is voor je GPU.
Probeer maar eens een baan die je in 2013 ook al had.

Nieuwere banen maken ze gedetailleerder. Het ziet er wel mooier uit dan oude banen, maar kost zo veel GPU.

• Kipmetrijst
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-09 20:05
ThiJor schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 01:04:
[...]

Welkom Vito!

Ik heb ook nog een kleine opmerking over je website: in de lijst met auto's staat alleen de Ford GT GT3 vermeld. Als je deze dan selecteert, krijg je de lijst van zowel ProtoGT en de BSS. Nu zijn er 2 versies van de Ford GT in iRacing: de Ford GT GT3 (die in de BSS rijdt) en de gewone Ford GT (een GT2/GTE versie die in ProtoGT rijdt). Als je naar de auto pagina gaat op de iRacing forum, zie je dat de normale Ford GT carID 40 heeft, de Ford GT GT3 heeft 59.

Heel mooi initiatief trouwens, die site! iRacing heeft soms de neiging om het nogal ingewikkeld te maken.

Ik ben een Ford GT fanaat op iRacing, dus niet letten op mij voor de rest :)
Bedankt voor de tip, ik heb het aangepast.

maar zijn de ford GT en ford GT3 nou 2 verschillende auto's als in dat je ze apart moet kopen of krijg je de 2de verschillende versies in 1 koop?

Om het forum niet helemaal vol te spammen met aanpassingen heb ik een email adres aangemaakt. Tips, opmerking en fouten kunnen doorgestuurd worden naar info@simracingdatabase.com

iRacing Profiel Overview iRacing seizoen 4 races en auto's

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
Het zijn twee verschillende auto's maar je krijgt ze allebei voor een prijs volgens mij.

Mijn iRacing profiel

• Vinslo
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12:54
Die audi 90 GTO rijdt wel onwijs gaaf. Lastige bak, maar wat rijdt hij heerlijk!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 15:48

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/ges_reg_today.png
Onze GES serie staat ook op de iRacing site aangekondigd: KLIK

[ Voor 36% gewijzigd door JoepW op 17-09-2016 18:10 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

• NickThissen
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/ges.png

De registratie voor de GES gaat over 10 minuten open. Als er hier teams zijn die willen inschrijven dan kan dat zometeen op deze pagina:
http://www.got-racing.eu/wp/?page_id=3091

Hij zal nu nog 'not found' geven, maar om 20:00 gaat hij vanzelf live met de link naar het inschrijf formulier.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkPino
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 30-09 06:09
Yes! Gelukt :)

iRacing Profiel

Verwijderd

Gelukkig nog even gekeken om 19u50, ik was overtuigt dat de registratie de 18e was. P2 zonder warmup 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 20:14:
Gelukkig nog even gekeken om 19u50, ik was overtuigt dat de registratie de 18e was. P2 zonder warmup 😄
Je moet alleen nog wel betalen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

JoepW schreef op zondag 18 september 2016 @ 10:08:
[...]

Je moet alleen nog wel betalen!
Gisteren was een gehaast klusje, betaling heb ik zojuist gedaan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-09 22:57
Ik heb 1 24" scherm op een GTX560ti.

Merk dat ik soms wat gpu geheugen te kort kom. Waarchijnlijk ook gpu kracht maar daar merk ik niet veel van.

Zit te kijken naar een redelijk budget upgrade. Een GTX960 2de hands rond de 125 euro en zoveel steemrker dan mn huidige kaart.

Mee eens?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:13

derx666

mecker ende blaet

Is dat een 2Gb of 4Gb kaart ? Ik zou persoonlijk op dit moment geen 2Gb kaarten meer kopen. Voor 15,- meer heb je een Gigabyte 960 4Gb

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-09 22:57
Ja minimaal 4gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
Ik heb mijn race setup eens veranderd, zodat ik veel dichter op de monitor zit, 70 cm afstand oog tot scherm, en de zijmonitoren in een hoek van 85 graden. FOV is daarmee ongeveer 150 graden. Ik moet wel erg wennen, het voelt bijna claustrofobisch hoewel als je aan t rijden bent dat toch weer niet zo merkt. Ook vind ik midden van de view nu wat wazig worden bij draaien van de auto- waarschijnlijk is dat het verschil tussen een 60 hz en een 144 hz monitor?

[ Voor 4% gewijzigd door flopdoc op 18-09-2016 12:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
NIEUW PUNTEN RECORD!!! *O* *O* *O*

http://members.iracing.co...id=17704199&custid=114057

Ben ik even blij d:)b En wat een leuke race :D Allereerst een split van 25/26, start nummer 13 Yeah, lucky charm :p En sinds wanneer is er een split op dit tijdstip in de IMSA 7(8)7

Gigantisch goede start, was alleen vergeten de rem balans terug te zetten na de Q, dus de 2 chicane afgesneden en met de penalty terug naar P4. Maar nog altijd in de kop groep. L3 maakt de leider een foutje in de eerste chicane met een sneeuwbal effect van Monza tot aan Tokio. Daar haakte de eerste al af met een koprol. Vervolgens druk zetten op P2 die spontaan P1 er af tikt en daarna een inhaal actie plaatsen in T1 :) Terug op P1 *O*

Vervolgens een gaatje weten te trekken met druk verkeer van 3s, wat ik tot het 2 ronde voor het einde wist vast te houden. Splash n dash voor P2 en rustig naar de finish gereden

Nu even douchen en afkoelen :D

Verder weet ik niet of ik er morgen ben. Ben gister oom geworden, en wellicht morgen even mijn kleine neefje alvast infecteren met het race virus :p

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
-PassY- schreef op zondag 18 september 2016 @ 18:01:
NIEUW PUNTEN RECORD!!! *O* *O* *O*

http://members.iracing.co...id=17704199&custid=114057

Ben ik even blij d:)b En wat een leuke race :D Allereerst een split van 25/26, start nummer 13 Yeah, lucky charm :p En sinds wanneer is er een split op dit tijdstip in de IMSA 7(8)7

Gigantisch goede start, was alleen vergeten de rem balans terug te zetten na de Q, dus de 2 chicane afgesneden en met de penalty terug naar P4. Maar nog altijd in de kop groep. L3 maakt de leider een foutje in de eerste chicane met een sneeuwbal effect van Monza tot aan Tokio. Daar haakte de eerste al af met een koprol. Vervolgens druk zetten op P2 die spontaan P1 er af tikt en daarna een inhaal actie plaatsen in T1 :) Terug op P1 *O*

Vervolgens een gaatje weten te trekken met druk verkeer van 3s, wat ik tot het 2 ronde voor het einde wist vast te houden. Splash n dash voor P2 en rustig naar de finish gereden

Nu even douchen en afkoelen :D

Verder weet ik niet of ik er morgen ben. Ben gister oom geworden, en wellicht morgen even mijn kleine neefje alvast infecteren met het race virus :p
2x gefeliciteerd *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik had net met 0,067s de 2e plek verloren op het laatste rechte stuk bij laguna seca met FR2.0.. Ik nam de corkscrew niet zo goed, moest verdedigen en in de laatste bocht deed ik een misshift en schakelde ik maar terug naar z'n 3. Daarna alsnog naar z'n 2, maar hij kon me net inhalen.. Grrr. Toch nog te paniekerig in dat soort situaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Laatst online: 14-06-2024
Nick als 3e in de quali van de FR 2k Cup :)

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
PatrickPost1972 schreef op zondag 18 september 2016 @ 22:11:
Oh, maar ff kijken.. Ik kwam laatst in een practice session met nick met de beste tijd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
aicaramba schreef op zondag 18 september 2016 @ 22:13:
[...]

Oh, maar ff kijken.. Ik kwam laatst in een practice session met nick met de beste tijd :P
Rijden ze op SpinCity Circuit ofzo..... niet normaal meer :+ :+ :+ :+

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
PatrickPost1972 schreef op zondag 18 september 2016 @ 22:30:
[...]

Rijden ze op SpinCity Circuit ofzo..... niet normaal meer :+ :+ :+ :+
En ik vond dat er veel spins/uitvallers waren in mijn race 1,5 uur geleden :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:03
flopdoc schreef op zondag 18 september 2016 @ 12:11:
Ik heb mijn race setup eens veranderd, zodat ik veel dichter op de monitor zit, 70 cm afstand oog tot scherm, en de zijmonitoren in een hoek van 85 graden. FOV is daarmee ongeveer 150 graden. Ik moet wel erg wennen, het voelt bijna claustrofobisch hoewel als je aan t rijden bent dat toch weer niet zo merkt. Ook vind ik midden van de view nu wat wazig worden bij draaien van de auto- waarschijnlijk is dat het verschil tussen een 60 hz en een 144 hz monitor?
Wen er maar aan. Hier is de afstand 50cm. En het stuur 30cm van mijn torso. Raceseat lekker rechtop. Een actieve racehouding ;) Sommige lui racen met de stoel in de chaise longue stand en het stuur ver weg met de armen gestrekt en de monitor aan de wand, een metertje of anderhalf verderop. En dan maar afvragen waarom ze nooit snel genoeg zijn om overstuur op te vangen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
PatrickPost1972 schreef op zondag 18 september 2016 @ 22:11:
Blijkbaar ben ik op Laguna Seca iets sneller dan gemiddeld :p P3 had ik niet verwacht en uiteindelijk P2 geworden :D Wel jammer dat er wat weinig mensen zijn de laatste tijd, serie duurt te lang denk ik en de meeste zijn afgehaakt. Hele race alleen gereden eigenlijk, weinig over te zeggen... Gelukkig geen schade gekregen van de curbs en geen cones opgepikt (ze hadden per ongeluk School layout gepakt met overal cones op de apex haha).

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
De cones draagde wel wat bij aan de chaos, maar wat waren er veel mensen gespind. Sommige rijders zelfs 2-3x. Komt dat puur omdat het circuit niet vergevingsgezind is, of omdat mensen niet genoeg hadden geoefend of door het niveau ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvaneijk
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 29-05 12:10

jvaneijk

Dr.Oak

aicaramba schreef op maandag 19 september 2016 @ 08:03:
De cones draagde wel wat bij aan de chaos, maar wat waren er veel mensen gespind. Sommige rijders zelfs 2-3x. Komt dat puur omdat het circuit niet vergevingsgezind is, of omdat mensen niet genoeg hadden geoefend of door het niveau ofzo?
Komt het niet toevallig door de nieuwe build waardoor het stof op de track ook daadwerkelijk zorgt voor een gladdere baan? Ik had van de week ook even een practice gedaan met de FR2 @ Seca maar vondt het erg glad en had moeite met de baan. Heb ook wel eens in de Dallara Dash die baan gehad maar toen was het toch een stuk eenvoudiger. Baan is gewoon glad!

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Het zand is wel duidelijk merkbaar maar meer in dat je onderstuur krijgt, niet zozeer dat je gaat spinnen (tenzij je door de onderstuur op de exit te wijd gaat ofzo). De baan is niet makkelijk maar ik had er eigenlijk weinig moeite mee. Het was koud dus eerste rondje was moeilijk, daarna prima. Alleen de corkscrew blijft ontzettend lastig, daar gaf ik elk rondje 0.2s op omdat het anders gewoon een keer mis gaat.

Moet zeggen dat het zand wel leuk is. In een practice sessie is het wat overdreven (omdat iedereen constant naast de baan zit) maar in een race lijkt het wel precies goed. Kom je volledig committed op maximale snelheid T1 ingestuurd en dan ligt er vlak na de apex ineens een plak zand en schiet je zo rechtdoor, best leuk :)

[ Voor 28% gewijzigd door NickThissen op 19-09-2016 09:19 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
glnk schreef op zondag 18 september 2016 @ 22:52:
[...]

Wen er maar aan. Hier is de afstand 50cm. En het stuur 30cm van mijn torso. Raceseat lekker rechtop. Een actieve racehouding ;) Sommige lui racen met de stoel in de chaise longue stand en het stuur ver weg met de armen gestrekt en de monitor aan de wand, een metertje of anderhalf verderop. En dan maar afvragen waarom ze nooit snel genoeg zijn om overstuur op te vangen :D
Een actieve racehouding- zo kan je het wel omschrijven inderdaad ;-)

Ik ga er aan proberen te wennen.

Verder heb ik mijn TrackIr ook van stal gehaald, en ook auto clutch en auto blip uitgeschakeld.

Misschien is dat allemaal teveel van t goed in 1 x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Laatst online: 16:03
derx666 schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 13:14:
Ik ben ondertussen toch eindelijk bezig om een base voor een stoel en mn heusinkveld pro pedalen te maken. bodemplaat en stoel zijn klaar, maar zit nog met de montage van de pedalen. Nu wil ik 45x45mm profielen van Motedis hiervoor gebruiken in de flexibiliteit, maar ik denken dat ik het een beetje overdone heb met het design ervan. Willlen jullie eens een blik hierop werpen.

Ik heb de base vrij breed gemaakt omdat ik vanwege mn knie comfortabeler zit als de pedalen verder uit elkaar staan, maar door de profielen is het natuurlijk makkelijk aan te passen. De base wordt vastgeschroefd aan een bodemplaat die gemaakt is van 18mm mdf. Ik wil de schroeven alleen plaatsen in de lengterichting (dus niet de brede 600mm profielen) om zo ook nog de mogelijkheid te hebben om de hele pedalenbase van voor naar achter verschuifbaar te maken zonder dat ik 100 gaten in het hout moet boren. Ik gebruik in het plaatje 14 tot 22 M8 bouten om de base aan het mdf vast te schroeven.
Graag jullie opmerkingen/ideeën.

[afbeelding]
een linkje naar wat pics van mijn simrig uit 2013

Hier staan foto's bij van het frame waar ik mijn pedalen op heb geschroefd. Denk dat jouw oplossing wel wat overkill is.
Die van mij bestaat eigenlijk enkel uit 2 verticale stukken en 3 horizontale, waarvan de onderste eigenlijk overbodig is. Mits goed gemonteerd gaat dit nergens naartoe en daar kan je al heel wat kracht op zetten... maar heel mijn frame is gemaakt uit alu profielen... voor een verbinding met mdf kan je best wel wat meer bouten gebruiken maar als je er al 5 bouten aan elke zijkant insteekt zou dat toch al meer dan voldoende moeten zijn.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
Met mijn andere monitor setup is de FOV veranderd. Maar ook zit ik opeens lager in de cockpit? Als de Shift View probeer verschuift de horizon wel maar mijn zitpositie niet. Ik ben er net achter gekomen dat als je de Z as in de Replay View veranderd, ook de positie tijdens het rijden verandert...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Zoals recent al gezegd - de zitpositie is in sommige auto's aangepast.

Shift view is alleen om meer omhoog / omlaag te kijken, veranderd niks aan de positie.

Om de positie te veranderen gebruik je inderdaad de camera tools in de replay. Die moet je dan wel nog op slaan (Save Car) anders is hij ze de volgende keer weer kwijt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ik vind dat zand en rommel op de baan een zeer leuke toevoeging :) Toch weer iets extra's om rekening mee te houden/misbruiken.

En in multi class, wie gaat er over het zand heen rijden? :p

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-09 14:09

Arfman

Drome!

Ik heb laatst in een testsessie de Dunlop chicane op Le Mans veranderd in een zandbak. Er was bijna niet meer overheen te rijden met de HPD op een gegeven moment, erg mooi.

Laatst een hosted sessie met de Audi 90 op Laguna Seca, halve baan was zand geworden. AWD + gas erop = Slob style de bocht door :D

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Fragbeestje schreef op maandag 19 september 2016 @ 12:09:
[...]

een linkje naar wat pics van mijn simrig uit 2013

Hier staan foto's bij van het frame waar ik mijn pedalen op heb geschroefd. Denk dat jouw oplossing wel wat overkill is.
Die van mij bestaat eigenlijk enkel uit 2 verticale stukken en 3 horizontale, waarvan de onderste eigenlijk overbodig is. Mits goed gemonteerd gaat dit nergens naartoe en daar kan je al heel wat kracht op zetten... maar heel mijn frame is gemaakt uit alu profielen... voor een verbinding met mdf kan je best wel wat meer bouten gebruiken maar als je er al 5 bouten aan elke zijkant insteekt zou dat toch al meer dan voldoende moeten zijn.
Het design is ook wel wat aangepast ondertussen (zie hier). Wel is er ook wel een verschil tussen hoe hard je op Fanatec pedalen trapt, en HE Pro. We zullen zien als het klaar is of het werkt :)

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
flopdoc schreef op zondag 18 september 2016 @ 12:11:
en de zijmonitoren in een hoek van 85 graden.
Dat is bijna 90 graden, is dat niet erg veel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Nou die surprise part 2 is ook al zichtbaar via
http://members.iracing.com/download

Ik kreeg eerst de gewone updates uit de release notes, vervolgens was er nog een update met een nieuwe auto :P

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Prutsers :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ik zie hem al niet meer, maar laat me raden. 962?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Hij staat er nog gewoon hoor. En nee, helaas niet.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
Olaf van der Spek schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:15:
[...]

Dat is bijna 90 graden, is dat niet erg veel?
Als je er echt tussen zit niet. Maar ik heb t inderdaad maar iets aangepast want mijn hoofd zit er inderdaad niet echt helemaal tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Ik had wel iets verwacht in die richting. Daar gaan veel mensen mee vloeken denk ik...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
ThiJor schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:12:
Ik had wel iets verwacht in die richting. Daar gaan veel mensen mee vloeken denk ik...
Hoezo? Weet er weinig van maar lijkt me wel leuk toch? :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
NickThissen schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:15:
[...]

Hoezo? Weet er weinig van maar lijkt me wel leuk toch? :p
Vloeken qua onder controle houden. Toffe auto inderdaad :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ah, op die manier :p Werkt die goed samen met de Audi (daar ga ik even vanuit?), hij ziet er uit alsof hij sneller zou moeten zijn maar die Audi is toch al aardig snel op het rechte stuk haha.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
wellicht omdat ik op mijn laptop niet de iracing Service heb draaien :) Zat ook te denken aan zo'n typische jaren 70-80 americana auto met een 9000l blok voorin. In de zelfde klasse als de audi dan ipv een proto ernaast.

Zie het thuis wel, als ik op tijd thuis ben. Eerst mijn neefje besmetten met het race virus >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Zonder al te veel te verklappen, maar ik zie dat Arie Luyendyk er ook nog in gereden heeft en successen mee heeft behaald. :) Lijkt me wel een brute bak

[ Voor 27% gewijzigd door BobvK op 19-09-2016 16:42 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
zo, iracing service even geinstalleerd.

Wellicht dat ze ook een licentie hebben voor de nieuwere versie? Kan die zo worden toegevoegd aan de bestaande serie hiervoor. Moeten ze alleen de auto limiet verhogen van 5 naar iets meer ;) Kan dat engelse merk er ook bij ;p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BobvK schreef op maandag 19 september 2016 @ 16:40:
Zonder al te veel te verklappen, maar ik zie dat Arie Luyendyk er ook nog in gereden heeft en successen mee heeft behaald. :) Lijkt me wel een brute bak
Een Formule Ford of een echte jaren 90 Indycar met Turbo motor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Wie zet de verrassing even tussen spoilers? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvdS19
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 19:24
Het is nu ook "officieel" bekend gemaakt:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3502288.page

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10:01
Wel tof, de eerste Nissan voor iRacing. Wanneer krijgen we een blauwe Skyline met 900 pk? :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:33
Als een deal met Nissan nou maar niet betekent dat we uitgerekend de Nissan als eerste LMP1 in iRacing gaan krijgen. :+
Maar het zal er dan wel dik in zitten dat er binnenkort een GTR GT3 bij komt. Of misschien de V8 Supercar.

Mooie toevoeging voor een historic IMSA serie. Ik ben alleen bang dat men op snelle circuits massaal voor de Nissan kiest en op bochtige circuits de Audi.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:46

Niellie41

[object Object]

GTP is toch een aparte klasse? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
Ze reden ook samen, al was het voornamelijk bij de grotere wedstrijden zoals de 24 uur van Daytona of 12 uur van Sebring. De wat kleinere banen ( toendertijd reden ze zelfs op Summit Point :P ) waren wel apart idd

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20:46

Niellie41

[object Object]

BobvK schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:42:
[...]

Ze reden ook samen, al was het voornamelijk bij de grotere wedstrijden zoals de 24 uur van Daytona of 12 uur van Sebring. De wat kleinere banen ( toendertijd reden ze zelfs op Summit Point :P ) waren wel apart idd
Bedoel meer als in het zijn toch aparte klasses en racen niet tegen elkaar.
Net zoals een LMP1 auto niet tegen een GTE auto raced voor positie.

[ Voor 13% gewijzigd door Niellie41 op 19-09-2016 17:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
Niellie41 schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:44:
[...]

Bedoel meer als in het zijn toch aparte klasses en racen niet tegen elkaar.
Klopt aparte klasses idd.

Eerste indruk van de auto: Holy turbo lag :9~ Zodra die turbo erin kickt gaat dit ding man, niet normaal.
Veel moeilijker dan de Audi, maar vind hem na 1 rondje al veel vetter!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Kunnen we vanavond monday tournament niet gewoon met de Nissan doen in plaats van GT3's :P

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Haha, ik ben voor hoor :p

Ik moet nog eten :( Wil hem snel proberen, ziet er echt gaaf uit. Schedule ziet er ook heel erg leuk uit, behalve Daytona zowat alle tracks die ik gaaf vind, denk dat ik die wel ga volgen dit seizoen :)

[ Voor 83% gewijzigd door NickThissen op 19-09-2016 17:59 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
NickThissen schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:55:
Haha, ik ben voor hoor :p

Ik moet nog eten :( Wil hem snel proberen, ziet er echt gaaf uit. Schedule ziet er ook heel erg leuk uit, behalve Daytona zowat alle tracks die ik gaaf vind, denk dat ik die wel ga volgen dit seizoen :)
Ze hebben voor het eerste seizoen het officiele 1989 IMSA seizoen aangehouden wat ik dan wel cool vind. Het zijn ook precies 11 banen die we van toendertijd hebben.

Wikipedia: 1989 IMSA GT Championship

[ Voor 53% gewijzigd door BobvK op 19-09-2016 18:02 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nog beter, een licentie met Nissan = #deltawingconfirmed :+

Afbeeldingslocatie: http://cdn.slashgear.com/wp-content/uploads/2012/04/nissan-deltawing-track-testing.jpg

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12:33
Oeps iets te snel het nieuws gelezen :X
Ik zag Nissan, ZX en IMSA en dacht eigenlijk meteen aan de 300ZX wat een GTO was.

Afbeeldingslocatie: http://www.ultimatecarpage.com/images/car/5983/Nissan-300ZX-IMSA-49626.jpg

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
NickThissen schreef op maandag 19 september 2016 @ 18:02:
Nog beter, een licentie met Nissan = #deltawingconfirmed :+

[afbeelding]
Hmm.. Lijkt wel de ferrari van Vettel afgelopen Zaterdag.

Over de nissan. Hij remt ehct snel af voor mijn gevoel. Heel weinig remweg!

[ Voor 10% gewijzigd door aicaramba op 19-09-2016 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Is bij jullie de iRacing site ook zo traag geworden? Vroeger ging dit een pak sneller...

Om 19u nog even snel de Mazda Cup meepakken, hopelijk kan ik eindelijk wat deftige punten sprokkelen... Wordt eens tijd... :(

[ Voor 42% gewijzigd door Stancke op 19-09-2016 18:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glnk
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:03
In 2017 komt er een nieuwe Nissan GTR GT3. Dat is wel intressant. De Nissan GTP ZX-T laat mij koud. Had dan een Mazda 787b of Porsche 962 gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Stancke schreef op maandag 19 september 2016 @ 18:45:
Is bij jullie de iRacing site ook zo traag geworden? Vroeger ging dit een pak sneller...

Om 19u nog even snel de Mazda Cup meepakken, hopelijk kan ik eindelijk wat deftige punten sprokkelen... Wordt eens tijd... :(
En toen werd ik al in de eerste ronde eruit gekegeld door iemand die veel te laat remde, daar ging mijn race. Toch verder gereden om terug wat deftige iRating op te doen want het is nodig :blushing: (Wel 3 jaar geen iRacing meer aangeraakt dus ik geef mezelf wel wat krediet ;) )

http://members.iracing.co...ssionType=TargetedSession

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:34

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Ik ben net terug van de sim expo en ben aan het uploaden geslagen :)
hier alvast wat beelden van de betere simulators daar.

heusinkveld engineering simulator

YouTube: Sim Racing Expo 2016 Heusinkveld Engineering

evotek engineering f1 sim

YouTube: Sim Racing Expo 2016 Evotek Engineering F1 Simulator

YouTube: Sim Racing Expo 2016 Actoracer Simulator

[ Voor 4% gewijzigd door BruceLee op 20-09-2016 18:23 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e_balk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 14:53
Goedenavond Heren (en dames als die er ook tussenzitten).

Ik ben sinds 2 weken iRacing member, net gestart dus, en lekker aan het oefenen en trainen, time trials aan het doen en aan het racen om mijn SR natuurlijk lekker naar boven te krijgen.

Eerst natuurlijk zoals iedere Rookie net ietsje te snel in de races gesprongen (vooral omdat ik de Time Trials niet kon vinden, noob als ik ben heb ik niet goed genoeg mezelf ingelezen) en mij SR eerst om zeep geholpen naar "slechts" 1.85 ofzo. Ondertussen na een weekendje wat kilometers maken mezelf weer opgekrabbeld naar 2.96, dus voldoe bijna weer aan de promotie criteria voor Klasse D (Oval racing trouwens allemaal). Maar nu was ik me het een en ander aan het afvragen over dit promotie systeem en misschien dat ervarener iRacers, zoals er hier vast en zeker een paar tussen zitten, hoe werkt dat SR systeem nu eigenlijk en dan vooral met betrekking op Klasse promoties?

Als ik het goed begrepen heb, dan kom je bij een SR van 3.00 in aanmerking voor een promotie aan het eind van een seizoen (kwartaal eigenlijk). Maar met een SR van 4.00 kun je dat versnellen en direct naar een hogere klasse promoveren. Dit laatste begrijp ik niet helemaal, als ik 4.00 SR behaal, wordt ik dan meteen Klasse D vanuit de Rookie en ga ik dan direct aan de SR werken van D (vanaf 2.50 ook weer neem ik aan)? Of betekend dat alleen dat ik kan deelnemen aan klasse D evenementen en nog steeds moet wachten tot het eind van het seizoen? En hoe werkt dat dan met degraderen?

Ik hoop dat een van jullie mij een eindje verder op weg kan helpen, alvast bedankt!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deRidder
Als je Rookie 3.00 of hoger hebt ga je inderdaad aan het eind van het seisoen automatisch naar D class. Maar dat moment was vorige week dinsdag. Volgende moment is dus volgend kwartaal inderdaad, in December. Dan ga je naar D2.50.

Als je voor die tijd je SR naar Rookie 4.00 of hoger krijgt, ga je per direct naar de D class, mits je minsten 4 (of 3?) races in de rookie class hebt gereden. En volgens mij ga je dan zelfs direct naar D3.50 in plaats van D2.50, als ik me goed herinner.

Als je in de D-class zit, kan je meteen door werken naar de C-class. Dus weer minstens 4 races op D-niveau en dan met of D3.00 aan het einde van het seisoen, of met D4.00 om direct naar de C-class te gaan.

Om naar B-class te gaan moet je minstens 4 races op C-niveau doen etc.

EDIT:
met degraderen werkt dit eigenlijk hetzelfde, maar dan de andere kant op.
Als je onder de 2.00 komt ga je aan het einde van dat seizoen omlaag.
Als je onder de 1.00 komt ga je direct een class omlaag.

[ Voor 18% gewijzigd door deRidder op 19-09-2016 21:07 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aicaramba
Volgens mij ga je vanaf rookies direct met 3.0 omhoog. Niet aan het einde van het seizeon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
e_balk schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:43:
Goedenavond Heren (en dames als die er ook tussenzitten)......
Welkom. (en nee helaas geen lady-racers ;) )
deRidder heeft het al goed uitgelegd als ik het zo ff snel lees.
In de GoT-iRacing-wiki en onze TS staat erg veel uitgelegd. En als je vind dat er iets op een van beide plekken mist horen we dat graag. ;)

(Ps. fast promotion is echt vanaf 4.0 en als je 4 races voor je MPR (min. promo. requirement) hebt verreden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
Voor rookies is het een tijdje terug naar 3.0 veranderd volgens mij. Daarna inderdaad pas bij 4.0.
deRidder schreef op maandag 19 september 2016 @ 21:00:

EDIT:
Kleine correctie: als je aan het eind van het seizoen nog steeds onder de 2.00 staat dan ga je omlaag. Als je er tijdens het seizoen even onder komt en aan het eind weer er boven zit is er niks aan de hand ;)

[ Voor 71% gewijzigd door NickThissen op 19-09-2016 21:45 ]

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e_balk
deRidder schreef op maandag 19 september 2016 @ 21:00:
Als je Rookie 3.00 of hoger hebt ga je inderdaad aan het eind van het seisoen automatisch naar D class. Maar dat moment was vorige week dinsdag. Volgende moment is dus volgend kwartaal inderdaad, in December. Dan ga je naar D2.50.

Als je voor die tijd je SR naar Rookie 4.00 of hoger krijgt, ga je per direct naar de D class, mits je minsten 4 (of 3?) races in de rookie class hebt gereden. En volgens mij ga je dan zelfs direct naar D3.50 in plaats van D2.50, als ik me goed herinner.

Als je in de D-class zit, kan je meteen door werken naar de C-class. Dus weer minstens 4 races op D-niveau en dan met of D3.00 aan het einde van het seisoen, of met D4.00 om direct naar de C-class te gaan.

Om naar B-class te gaan moet je minstens 4 races op C-niveau doen etc.

EDIT:
Als je onder de 1.00 komt ga je direct een class omlaag.
Kijk dat is kort en duidelijk! :D

Dus met andere woorden, je kunt in 1 seizoen doorstomen zo snel als je wilt, zolang je maar weinig brokken maakt en veel racet.

Ik voldoe op mijn SR na aan alle MPR eisen, dus een kwestie van 1.04SR verdienen en ik ben D class! :D (Makkelijker gezegd als gedaan natuurlijk als Rookie ;) ). Maar als ik doorstoom van R 4.00 naar D 3.50, dan is het wel heel makkelijk om door te stomen, zeker met Time Triallen... Dus het lijkt me sterk dat die D3.50 komt als je Fast trackt. Maar ik ga mijn best doen en zien hoe ver ik kom dit seizoen.

Ik weet dat het seizoen net begonnen is, eigenlijk best een ideaal moment om in te stappen, in die paar dagen was het toch niet gelukt om de 3.00 te halen, zeker niet als je eerst alles nog aan het uitvogelen bent. Maar ik vind het zeker leuk, ik focus me op dit moment vooralsnog even op Oval racing en daar doorstomen naar hogere klassen (Doel is om eind van dit seizoen in ieder geval op D3.00 uit te komen om zo S1 2017 te kunnen starten in C klasse) en dan begin ik dan ook aan Road racing om te kijken of ik daar hetzelfde trucje voor elkaar krijg (voor S2 2017 op C klasse uit te komen dus) in theorie zou dat een redelijk haalbaar doel moeten zijn, ik geloof dat het vanaf C wel wat moeilijker wordt om door te stomen, maar we gaan zien of het lukt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e_balk
JoepW schreef op maandag 19 september 2016 @ 21:35:
[...]

Welkom. (en nee helaas geen lady-racers ;) )
deRidder heeft het al goed uitgelegd als ik het zo ff snel lees.
In de GoT-iRacing-wiki en onze TS staat erg veel uitgelegd. En als je vind dat er iets op een van beide plekken mist horen we dat graag. ;)

(Ps. fast promotion is echt vanaf 4.0 en als je 4 races voor je MPR (min. promo. requirement) hebt verreden.
Die Wiki heeft nog behoorlijk wat werk nodig, het is niet makkelijk er doorheen te bladeren en zaken zijn ook gewoon niet compleet. Maar het heeft zeker een hoop potentie!!!! :D Dus wie daar ook mee aan de slag is keep up the good work!!!! De topic start heb ik deels doorgelezen, maar OMG wat is dat veel informatie en ik had het niet helemaal doorgelezen omdat ik het idee had, dat dit vooral gericht was op ervaren spelers, daarom direct mijn vraag posten ;) (Beetje lui van mij ik weet het) Ik zal nog eens goed gaan doorlezen!

Thanks allemaal voor de snelle reacties hoor!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e_balk
@JoepW

Volgens mij kloppen de kortingen voor het aankopen van meerdere dingen tegelijk in je introductie niet meer (ik meende dat je bij 6 of meer items 15% korting kreeg)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De Wiki is ooit opgezet met het idee dat een paar mensen dit zouden uitbouwen. Helaas is het bij opzetten gebleven. :-(
De TS ga ik (als het werk het toelaat) weer uptodate maken als S4 voorbij is. Ik doe eigenlijk 1x per jaar groot onderhoud en haal enkel storende fouten eruit in het lopende jaar.
Ik ben vanaf begin dit jaar erg veel op reis en kom weinig toe aan bijwerken van de info. Daarnaast hebben we natuurlijk ook nog onze site, FB en twitter die ik zo goed mogelijk bijhoud ;)
Wel handig is het trefwoorden register aan het eind van de TS
En last but absoluut not least is er de GES, die binnen kort ook weer start.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deRidder
e_balk schreef op maandag 19 september 2016 @ 22:34:
[...]

Kijk dat is kort en duidelijk! :D

Dus met andere woorden, je kunt in 1 seizoen doorstomen zo snel als je wilt, zolang je maar weinig brokken maakt en veel racet.

Ik voldoe op mijn SR na aan alle MPR eisen, dus een kwestie van 1.04SR verdienen en ik ben D class! :D (Makkelijker gezegd als gedaan natuurlijk als Rookie ;) ). Maar als ik doorstoom van R 4.00 naar D 3.50, dan is het wel heel makkelijk om door te stomen, zeker met Time Triallen... Dus het lijkt me sterk dat die D3.50 komt als je Fast trackt. Maar ik ga mijn best doen en zien hoe ver ik kom dit seizoen.
Zoals andere mij al corrigeerde, ga je in Rookies al bij 3.00 gelijk naar D-class. Eerst, in mijn tijd, was dat nog bij 4.00, maar dat is misschien aan jaar geleden veranderd. Dus dan heb je nog maar 0.04 nodig. ;)

Maar direct van D naar C, B en A is wel pas bij 4.00.
En het klopt dat je in principe dus gelijk naar A-class kan doorstromen binnen een seizoen.
Maar hoe hoger je komt in het klasse systeem, hoe slomer het gaat. Het word steeds strickter.
Sommige mensen halen ook nooit de A-class, maar blijven steken in B of lager.
In principe niks mis mee, zolang je jezelf maar kan vermaken natuurlijk.

Succes in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e_balk
JoepW schreef op maandag 19 september 2016 @ 23:14:
De Wiki is ooit opgezet met het idee dat een paar mensen dit zouden uitbouwen. Helaas is het bij opzetten gebleven. :-(
De TS ga ik (als het werk het toelaat) weer uptodate maken als S4 voorbij is. Ik doe eigenlijk 1x per jaar groot onderhoud en haal enkel storende fouten eruit in het lopende jaar.
Ik ben vanaf begin dit jaar erg veel op reis en kom weinig toe aan bijwerken van de info. Daarnaast hebben we natuurlijk ook nog onze site, FB en twitter die ik zo goed mogelijk bijhoud ;)
Wel handig is het trefwoorden register aan het eind van de TS
En last but absoluut not least is er de GES, die binnen kort ook weer start.
GES materiaal ben ik nog LANG niet ;)
Niets is bedoeld als neerbuigend alle info is waardevol!!!! :D Ik ben al onder de indruk dat er zo'n grote groep is die actief is op iRacing hier in NL ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e_balk
deRidder schreef op maandag 19 september 2016 @ 23:19:
[...]

Zoals andere mij al corrigeerde, ga je in Rookies al bij 3.00 gelijk naar D-class. Eerst, in mijn tijd, was dat nog bij 4.00, maar dat is misschien aan jaar geleden veranderd. Dus dan heb je nog maar 0.04 nodig. ;)

Maar direct van D naar C, B en A is wel pas bij 4.00.
En het klopt dat je in principe dus gelijk naar A-class kan doorstromen binnen een seizoen.
Maar hoe hoger je komt in het klasse systeem, hoe slomer het gaat. Het word steeds strickter.
Sommige mensen halen ook nooit de A-class, maar blijven steken in B of lager.
In principe niks mis mee, zolang je jezelf maar kan vermaken natuurlijk.

Succes in ieder geval.
Dat is wel serieus goed nieuws, morgen nog maar eens een race erin stampen dan in de Street Stocks, ik moet zeggen dat ik behoorlijk geluk heb met de fields, wel wat crashes, maar met wat ruimte nemen is daar goed doorheen te komen en ik moet zeggen dat ik verder best redelijk veilig er doorheen kom, al is het nog niet helemaal incident vrij, vandaag een heerlijke race, verlies ik echt 2 seconden voor de finish de achterkant en drop ik 4 plaatsen nadat ik uitgecrasht over de finish vloog.... als dat niet gebeurt was, was het een mooie incident vrije race geweest en had ik 3.00 zeker gehaald :D

Mijn target voor dit seizoen is om ieder geval richting de C klasse te gaan, doorstappen naar A of hoger zie ik niet direct gebeuren, ik weet niet of ik de skills heb om überhaupt mee te komen in A, ik denk dat ik daarmee een realistisch en haalbaar doel heb ;) Ook moet ik niet te hard doorstomen, want ik kan al die auto's en tracks zo snel niet betalen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
e_balk schreef op maandag 19 september 2016 @ 23:26:
[...]
....Niets is bedoeld als neerbuigend .....
Zo las ik het ook niet. Waren meer excuses van mij aangezien ik tot eind vorig jaar veel meer tijd had. ;)

Ik raad je overigens aan om gewoon per klasse een auto te kiezen en daar lekker mee te racen ipv je te focussen om naar B of A te komen. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door JoepW op 19-09-2016 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• e_balk
JoepW schreef op maandag 19 september 2016 @ 23:32:
[...]
Zo las ik het ook niet. Waren meer excuses van mij aangezien ik tot eind vorig jaar veel meer tijd had. ;)
Excuses zijn echt niet nodig, zeker niet als ik zie hoeveel informatie je er al neergezet hebt :D (los van al het andere dat je er nog voor doet zeg....)

Ik ga mezelf verbeteren en dan zal ik me zeker bij jullie aansluiten!!!! :D (Jammer dat ik niet eerder gezien heb dat ik jou als referentie moest aangeven, heb me net voor 2 jaar gecommit aan iRacing).

Ik was ook niet van plan om in een seizoen door te stomen naar klasse A of B ;) Ik wil me eerst lekker settelen in Oval racing, mijn doel is om volgend seizoen lekker mee te kunnen komen in de Trucks of gewone Nascar serie, heel misschien als ik het red de Dallara series ofzo, maar inderdaad wel op zo'n manier dat ik goed ervaring kan opdoen, ik kan mezelf nog geen max verstappen noemen die in iedere auto snel is als ik erin stap ;)

Ik ga ook niet eerder naar Road kijken als dat ik een beetje redelijk mee kom in de rest (dus schadevrij enzo in klasse C en redelijk consistent incident vrij) dan voel ik me zeker genoeg om het ook op de road te gaan proberen, waar het toch wat technischer is qua stuurmanskunsten.

[ Voor 38% gewijzigd door e_balk op 19-09-2016 23:38 . Reden: Meer informatie ;) ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:34

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Heb net de nissan gekocht en mijn eerste rondjes op de ring gedaan best een rappe wagen!

YouTube: iRacing Nissan GTP ZX-T Nurburgring Nordschleife

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 19:54
BruceLee schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 00:33:
Heb net de nissan gekocht en mijn eerste rondjes op de ring gedaan best een rappe wagen!

[video]

YouTube: iRacing Nissan GTP ZX-T Nurburgring Nordschleife
Wow, die is best rap inderdaad. En ook vrij veel grip zo te zien.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd hoeveel teams er nog bij gaan komen bij de GES registratie! :) NAB Racing gaat in ieder geval komend seizoen met 2 auto's het GT3 veld betreden *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Enisgte waar ik nu op hoop, is dat deze "oude" imsa serie niet de huidige helemaal leegtrekt. En persoonlijk wacht ik nog altijd op een 2de auto naast de CDP (lmp) en Cspec (GTD). GT3 veld heeft al wat keuze, als zie je heeeeeeeeeeeeeeeeel veel audi's rijden :+

Er waren soms al weinig rijders, zeker aan het einde van het seizoen. En als die allemaal de kamel GT gaan doen ... Dan blijft er weinig over. Al is de RUF Cup tegenwoordig open ... nee, ik blijf nog even lekker multi class doen :)

En ik blijf er toch een L49 gevoel bij houden ergens. Als zijn het wel iconische wagens. Zeker de Nissan met zijn 8 overwinningen op rij tegen alle verwachtingen in (+ Porsche en Jaq als grote namen als tegenstanders) vlak na zijn debut. Zoon van Braham was dat volgens mij die veel in zijn 1tje reed dacht ik.

Verder is mijn neefje denk ik wel besmet met het race virus nu. Gister alleen maar slapen en gapen in mijn armen. Maar je begint even over F1 met je zwager, en hij begint spontaan te glimlachen, wat hij schijnbaar nooit doet, want mijn zusje was daarna in een soort mode omdat ie iets nieuws deed 8)7 vrouwen en hormomen |:(
Nu zorgen dat hij om de 2 weken iedere zondag voor de tv wilt zitten om te kijken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deRidder
haha, krijgt hij op zijn 1ste verjaardag een stuurtje? om over de jaren heen zijn rig op te bouwen. :P
Ooms zijn het beste ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Als je dit filmpje ziet van GT Sport, dan zijn er nog meer GT3 cars welkom. Die 4C GT3 _/-\o_ AM Vantage V8 _/-\o_

YouTube: Gran Turismo SPORT - Gameplay Walkthrough Part 1 - 1 HOUR GAMEPLAY C...

maar goed, kwaliteit > kwantiteit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ik heb nog wel mijn vorige stuur bewaard. Fanatec Porsche GT3 RS stuur. Van de base geschroefd en nu als "kunst" op tafel naast/tussen wat planten.

Of ik moet mijn oude momo nog ergens hebben liggen :p Maar ik denk dat die op de stort ligt

Maar breng me niet op ideeen (en een boos zusje ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 24-09 12:01
-PassY- schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:31:
want mijn zusje was daarna in een soort mode omdat ie iets nieuws deed 8)7 vrouwen en hormomen |:(
_O- _O-

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Bij die Mazda MX5, bij het opschakelen (zonder clutch) schiet die volop in toeren. Ben je sneller met of zonder? Wat is dan de beste manier om daar tijdswinst uit te halen?

Ik schakel met de shifters aan het stuur en zonder de clutch...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Stancke schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 19:35:
Bij die Mazda MX5, bij het opschakelen (zonder clutch) schiet die volop in toeren. Ben je sneller met of zonder? Wat is dan de beste manier om daar tijdswinst uit te halen?

Ik schakel met de shifters aan het stuur en zonder de clutch...
Hulpmiddelen kosten een klein beetje tijd. Niet schrikbarend maar toch.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke
Wat moet ik dan inschakelen? Auto clutch of auto blip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Auto blip.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stancke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Om zo snel mogelijk te zijn moet je het allemaal uitschakelen en zelf koppelen en blippen. Afhankelijk van de track en de lengte van de track kan het zo'n 0.3 tot 0.5s schelen. Op de nordschleife natuurlijk meer...

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Nou, op Daytona met low downforce vind ik die Nissan maar niks. Zie volgende week wel weer. Is niet mee te rijden man. Leuk zo'n turbo die erin knalt maar volgens mij kan het bandenmodel het gewoon niet aan want bij het kleinste beetje wielspin is hij meteen niet meer op te vangen. Met wat meer downforce is het veel beter te doen.

Mijn iRacing profiel

Pagina: 1 ... 63 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies