iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 45 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esoroach
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 22-09 14:51
Goedenavond Racefanaten,

Ik wil zojuist een sprong in het diepe wagen door met IRacing te beginnen.
Bij het bestellen kom ik bij de volgende regel: "Referred by:"

Geen idee, maar wellicht dat ik iemand blij kan maken door zijn naam op te geven?

(Geen ervaring op dit gebied, maar daar komt wellicht verandering in. En zo te zien is hier genoeg informatie om door te spitten :*) )

Mvg, Eso

[ Voor 5% gewijzigd door esoroach op 15-06-2016 21:11 . Reden: Taalkunde ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:57

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoi Eso, welkom. In de Topic Start en op onze site staat een uitgelegd hoe je de referral bonus aan de GoT iRacing organisatie doneert.
Dat doe je overigens met deze link.
Succes en idd is hier mega veel info. ;)

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Vanavond een paar heerlijke Skip races gehad. Verrassend veel respect had iedereen voor elkaar.

Op Laguna wel knokken voor grip. Het ging gelukkig beter dan gisteren. Dat was mn dag niet :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:03

Arfman

Drome!

Gisteren een FR2.0 race op Spa meegepakt tijdens het middagslaapje van m'n dochter :+

Had alleen een verkeerde setup te pakken denk ik, was de Spa setup van Apex maar volgens mij van vorig seizoen. Ik liep voor Bus Stop in de toerenbegrenzer en in sector 1 (Eau Rouge/Raidillon + Kemmel straight) verlies ik 0.5 seconde op zo'n beetje iedereen :? Anyway, goeie race gehad (de eerste officiële in de Rift :)) alleen jammer dat ik een keer naar buiten werd gedrukt waardoor ik 2 plaatsen en de draft verloor, toen was mijn race over. Als 8e gefinished en weer wat iR en SR erbij.

Wel netjes een excuus gekregen via PM later, dat maakt het draaglijk. Het blijft toch ontzettend gaaf om in de Rift te racen _O_

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 21-09 18:08
NinjaTrek2891 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 00:08:
Vanavond een paar heerlijke Skip races gehad. Verrassend veel respect had iedereen voor elkaar.

Op Laguna wel knokken voor grip. Het ging gelukkig beter dan gisteren. Dat was mn dag niet :)
Ik had ook een leuke race, ik kon goed mee met de top 3 maar mid race mijn front wing verloren :'(. Daardoor 1 plaats moeten afgeven, jammer want P4 was zeker mogelijk.

Ik vind maar niet de juiste lijn in de corkscrew, vroege/late apex, 1ste / 2de versnelling. Het gaat wel, maar verlies toch eenvoudig 0.1 / 0.2 op de front runners. Als je Mikko Nässi zijn hotlap dan bekijkt 8)7, lukt me echt niet op die manier.

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:28
Niet doodremmen en vooral laten rollen? :P

Voor de twijfelaars:

2-Year Renewal is now only $134.25 - use promo code PR-RENEW20162Y

1-Year Renewal is now only $74.25 - use promo code PR-RENEW201612M

3-Month Renewal is now only $22.50 - use promo code PR-RENEW20163M

1-Month Renewal is now only $9 - use promo code PR-RENEW20161M

Act fast as this offer expires June 30, at 23:59 GMT.

[ Voor 80% gewijzigd door Schuey op 16-06-2016 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
A1AD schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:07:
[...]

Ik had ook een leuke race, ik kon goed mee met de top 3 maar mid race mijn front wing verloren :'(. Daardoor 1 plaats moeten afgeven, jammer want P4 was zeker mogelijk.
Dat klopt.. we zaten bij elkaar in de race :-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
A1AD schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:07:
[...]

Als je Mikko Nässi zijn hotlap dan bekijkt 8)7, lukt me echt niet op die manier.
Noem je er ook wel 1 zeg, denk de beste skip rijder die er is. Dus ja dat je dat niet kan vind ik niet zo raar.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
NinjaTrek2891 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:28:
[...]
i know :-)
PatrickPost1972 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:29:
[...]
Noem je er ook wel 1 zeg, denk de beste skip rijder die er is. Dus ja dat je dat niet kan vind ik niet zo raar.
Jah ik weet het wel, maar ik kom niet eens in de buurt van hoe hij het doet :+, ach ja minder zeuren en meer oefenen.
Schuey schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:14:
Voor de twijfelaars:
...
Act fast as this offer expires June 30, at 23:59 GMT.
Ben benieuwd of black Friday nog doorgaat...

[ Voor 18% gewijzigd door A1AD op 16-06-2016 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Wanneer zou black friday moeten zijn ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 18:41

derx666

mecker ende blaet

NinjaTrek2891 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:26:
Wanneer zou black friday moeten zijn ?
https://www.google.nl/search?q=black+friday+2016

[ Voor 6% gewijzigd door BM op 16-06-2016 16:39 ]

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
lol.. naja deze echt word bedoeld.. dan maak ik me er nog niet druk over :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Voor vele wel een belangrijke datum hoor, het blijft nog te bekijken of we nog aan 50euro/jaar gaan kunnen verlengen! -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Mijn huidige sub loopt dan net af... zou mooi zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:40

Phydomir

Dennis

Ik verleng al jaren op Black Friday. Zo blijft zo'n subscription goed te doen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:22
Ik heb nog tot december 2017, heb de luxe van wachten. :7

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:18
NinjaTrek2891 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:28:
[...]

Hey, die race zat ik ook in :) . Vind Laguna Seca een leuke baan, maar presteer er helaas ondermaats. In de 5 races tot nu toe 4 gehad waarin ik iRating in moest leveren, slechts 1 met winst.

Vind de Corkscrew vrij lastig, maar ook de bocht voor het rechte stuk dat er naartoe leidt... Lijk daar steeds ca. 4 tienden te verliezen. Als ik op anderen let heb ik het idee dat ik te laat rem (rem net voor de '1'), maar als ik dat zelf doe verlies ik nog meer snelheid en tijd.

Corkscrew is een verhaal apart. Als je te laat remt zit je daar enorm te harken. Rem nu bij de '3'.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
de bocht voor de corkscrew is inderdaad erg lastig.

Remde vroegah ook dacht ik bij de 1, of zelfs er iets voor om de balans van de auto zo neutraal mogelijk te houden.
Belangrijkste is dat je de auto echt laat rollen en geen momentum verliest daar. Ieder klein beetje onderstuur, overstuur, onbalans kost je daar tijd.

Rustig remmen en insturen dus. En je kan vroeger op je gas dan je denkt als je de apex raakt (niet de curbs)

De Corkscrew zelf kan ik me van herrineren dat ik altijd iets na het bordje 3 begon met remmen in 1 rechte lijn van begin tot eind. Links op de baan kom je aan, steekt over (rechte lijn, baan is niet recht), bij 3 zit je dan rechts op de curbs/baan. Hard remmen, en dan in zijn 3 door de corkscrew. En weer vroeger op het gas dan je denkt.

Beide bochten kan je vroeger op het gas vanwege de camber van de baan. Je word lekker in het asfalt geduwd zeg maar :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
alexbl69 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:15:
[...]
Vind de Corkscrew vrij lastig, maar ook de bocht voor het rechte stuk dat er naartoe leidt... Lijk daar steeds ca. 4 tienden te verliezen. Als ik op anderen let heb ik het idee dat ik te laat rem (rem net voor de '1'), maar als ik dat zelf doe verlies ik nog meer snelheid en tijd.
De bocht voor het rechte stuk de bult op. Ik schakelde altijd terug net voor het insturen. Dit vind de Skippy niet fijn. Ondanks dat ik rev-match. Ik heb daarom de keuze gemaakt om in de 4 te blijven. En indien nodig na de bocht een downshift naar de 3 te doen om even de revs weer optimaal te krijgen.

Ik rem net voor het 3 bordje af (daar staat ook een streep) als ik aankom op de corkscrew. Auto zo recht mogelijk houden bij het aan remmen. Dan links de eerste apex op daarna rechts houden zo strak mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
De race info blijft bij mij leeg.. ben ik de enige?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/sH6c2dy6s1N3hvuypdqPQuns/thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Zo maar eens wat testen met de 1080 ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gtrNL
Start je gelijk even iRacing beta op dan Joep? Kun je paar rondjes Le Mans doen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
JoepW schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 20:07:
Zo maar eens wat testen met de 1080 ;)
Veel plezier!

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Met alles aan (behalve shadow volumes) en op vol detail en 60 autos ingesteld komt ie op Spa met de Renault op een P-server waar ongeveer 30 man rondreed op een minimum van ca. 95-100 bij La Source uit en verder alles ruim boven de 140.
Nu staan de 144 hz schermen echt hoog op mijn lijst, maar dat wordt toch echt 2017....

Verderz ie ik wel af en toe wat geflikker op imola bv 'op de baan'. Dat had ik overigens ook met de 970, dus dat lijkt me een iracing / driver issue... Is daar iets van bekend dat jullie weten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
JoepW schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 22:22:
[...]
Verderz ie ik wel af en toe wat geflikker op imola bv 'op de baan'. Dat had ik overigens ook met de 970, dus dat lijkt me een iracing / driver issue... Is daar iets van bekend dat jullie weten?
Shadow flickering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gtrNL schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:06:
Start je gelijk even iRacing beta op dan Joep? Kun je paar rondjes Le Mans doen.

[video]
Gisteren nog 2 uur gereden op Le Mans... en het werd nat... en weer droger... het werd donker... en weer natter...

De LMP1's reden netjes 8)7 . Le Mans is een baan als geen ander! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dat is wel een goede omschrijving, ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
JoepW schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 23:14:
[...]

Dat is wel een goede omschrijving, ja...
Probeer eens shadow maps uit. dat hielp bij mij. Je hebt nog schaduw.. alleen zijn deze niet pre-shaded.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinslo
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:43
Verwijderd schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 23:12:
[...]

Gisteren nog 2 uur gereden op Le Mans... en het werd nat... en weer droger... het werd donker... en weer natter...

De LMP1's reden netjes 8)7 . Le Mans is een baan als geen ander! _/-\o_
Le Mans in iRacing, het werd nat? Ze zijn wel met regen bezig?
Overigens net mijn eerste GT3 race op Zandvoort gedaan. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ Wat een serie!

[ Voor 11% gewijzigd door Vinslo op 16-06-2016 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Vinslo schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 23:27:
[...]

Le Mans in iRacing, het werd nat? Ze zijn wel met regen bezig?
YouTube: A First Look at Le Mans / Coming to iRacing in 2016
gtrNL schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:06:
Hoe doe je dat?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/gLRscNnYIl3R9sb8VDr6HDmF/thumb.png

Car page van alle series (geloof ik) is leeg bij mij, is dat ook een probleem van iRacing of is het een lokaal probleem?

[ Voor 67% gewijzigd door Olaf van der Spek op 17-06-2016 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
-PassY- schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 15:36:
de bocht voor de corkscrew is inderdaad erg lastig.

Remde vroegah ook dacht ik bij de 1, of zelfs er iets voor om de balans van de auto zo neutraal mogelijk te houden.
Belangrijkste is dat je de auto echt laat rollen en geen momentum verliest daar. Ieder klein beetje onderstuur, overstuur, onbalans kost je daar tijd.

Rustig remmen en insturen dus. En je kan vroeger op je gas dan je denkt als je de apex raakt (niet de curbs)

De Corkscrew zelf kan ik me van herrineren dat ik altijd iets na het bordje 3 begon met remmen in 1 rechte lijn van begin tot eind. Links op de baan kom je aan, steekt over (rechte lijn, baan is niet recht), bij 3 zit je dan rechts op de curbs/baan. Hard remmen, en dan in zijn 3 door de corkscrew. En weer vroeger op het gas dan je denkt.

Beide bochten kan je vroeger op het gas vanwege de camber van de baan. Je word lekker in het asfalt geduwd zeg maar :)
In zijn 3 door de corkscrew??? Serieus? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NinjaTrek2891 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 23:26:
[...]

Probeer eens shadow maps uit. dat hielp bij mij. Je hebt nog schaduw.. alleen zijn deze niet pre-shaded.
Shadow maps heb nog nooit aan gehad ;) Dat biedt namelijk niks. Dus dat is het niet.
Dat van de Beta testen in een inside grap. Rond 1 april vorig jaar heb ik in overleg met Tony Gardner hier een 1 april grap (als nieuwsbericht) de wereld in geholpen dat we als GoT nieuwe releases als beta groep zouden mogen gaan testen. En dat liep zo af: KLIK

[ Voor 48% gewijzigd door JoepW op 17-06-2016 06:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
JoepW schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 06:14:
[...]

Shadow maps heb nog nooit aan gehad ;) Dat biedt namelijk niks. Dus dat is het niet.
[...]
Dat van de Beta testen in een inside grap. Rond 1 april vorig jaar heb ik in overleg met Tony Gardner hier een 1 april grap (als nieuwsbericht) de wereld in geholpen dat we als GoT nieuwe releases als beta groep zouden mogen gaan testen. En dat liep zo af: KLIK
Hehe. Maar er is wel iets toch?
iTested
Helped iRacing test the service in a planned QA testing event. These events are run occasionally and are announced beforehand. Watch the iRacing.com Staff Annoucements forum for future QA events!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Laatst online: 15:56
Die QA testing events komen niet zo vaak voor. Kan me er maar 1 herinneren voor zover ik weet en die dateert al van 2012.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 23:02

Fuelke

Forza Ferrari

Fragbeestje schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 10:39:
Die QA testing events komen niet zo vaak voor. Kan me er maar 1 herinneren voor zover ik weet en die dateert al van 2012.
Zelfs nog van daarvoor blijkbaar

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/JoiG1AJOQIFJG9VWTLYMaiXm/full.jpg

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=A1nyBJ1gvKQ]

Dit is geen fatsoenlijke track re-entry toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Olaf van der Spek schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:19:
[video]

Wel een fatsoenlijke reactie :+ :+ :+ :+

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Theuno
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:41

Theuno

Da Devil Crew

PatrickPost1972 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 12:21:
[...]

Wel een fatsoenlijke reactie :+ :+ :+ :+
Nee, zo is het niet de bedoeling :P . Maar komt vaker voor met mensen die enthousiast gas geven op dat lange stuk uit de pits.

Theuno - Da Devil Crew - Een programmeur is iemand die koffie omzet in software...
Nu nog betere koffie...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
[video]

wat is het probleem? er is toch geen schade gereden :p

Doet me een beetje denken aan de Sebring 12/24 uur van een paar jaar terug. Daar deden sommige mensen ook een 180 op de exit ... in real life, dus niet iracing :) Met een paar flinke klappers tot gevolg.

Maar ik vermoed dat dit een race was, maar bij een practice sessie had ik hem vol naar binnen gereden en gaan mopperen op de ander :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 09:01
PatrickPost1972 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 09:29:
[...]

Mikko is echt onklopbaar op een paar circuits... Laguna is er 1 van (Road America ook bijv)...

Ik rij voorlopig even niet. Mijn huis is verkocht en zit nu op een kamertje van 3.5x3.5 bij mijn moeder thuis totdat mijn nieuwe huis klaar is.. Laatst een race geprobeerd, maar als dan halverwege je moeder binnenkomt lopen, me op mijn schouder tikt en vraagt of ik koffie wil, dan wil je hem wel eens in de muur zetten :-) Heb wel gemerkt dat, als ik race, ik gewoon 100% aandacht nodig heb en niet een momentje afleiding kan gebruiken. Kortom, ik zal misschien nog wel eens wat oefenen, maar pas na de verhuizing (dec/jan/feb) ga ik weer competitief racen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
Scr33x0r schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:39:
[...]

Mikko is echt onklopbaar op een paar circuits... Laguna is er 1 van (Road America ook bijv)...

Ik rij voorlopig even niet. Mijn huis is verkocht en zit nu op een kamertje van 3.5x3.5 bij mijn moeder thuis totdat mijn nieuwe huis klaar is.. Laatst een race geprobeerd, maar als dan halverwege je moeder binnenkomt lopen, me op mijn schouder tikt en vraagt of ik koffie wil, dan wil je hem wel eens in de muur zetten :-) Heb wel gemerkt dat, als ik race, ik gewoon 100% aandacht nodig heb en niet een momentje afleiding kan gebruiken. Kortom, ik zal misschien nog wel eens wat oefenen, maar pas na de verhuizing (dec/jan/feb) ga ik weer competitief racen..
Als ik race kondig ik het in het gezin aan en gaat het licht uit, de gordijnen dicht en de deur dicht (helpt ook tegen op toetsenbord springende katten!)

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Theuno schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:09:
[...]

Nee, zo is het niet de bedoeling :P . Maar komt vaker voor met mensen die enthousiast gas geven op dat lange stuk uit de pits.
Dit was ergens anders.
Scr33x0r schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:39:
Laatst een race geprobeerd, maar als dan halverwege je moeder binnenkomt lopen, me op mijn schouder tikt en vraagt of ik koffie wil, dan wil je hem wel eens in de muur zetten :-) Heb wel gemerkt dat, als ik race, ik gewoon 100% aandacht nodig heb en niet een momentje afleiding kan gebruiken. Kortom, ik zal misschien nog wel eens wat oefenen, maar pas na de verhuizing (dec/jan/feb) ga ik weer competitief racen..
Haha, bordje "Race in Progress" op de deur?

[ Voor 51% gewijzigd door Olaf van der Spek op 17-06-2016 13:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Ik herken het wel ja.
Soms komt mijn vrouw de kamer oplopen, en aangezien ik een koptelefoon op heb hoor ik dat niet. Dan tikt ze ineens op m'n schouder en schrik ik me kapot :) Dat doet ze tegenwoordig dus niet meer :P

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
[video]

Ligt misschien aan mij, maar hoe kan die auto 2 keer een 'hoekje' maken richting de apex zonder beweging in het stuur? Ben je daar 2 keer aan het liften in de bocht? (1x bij 7 seconden en 2 meter later bij 8 seconden net voordat die knaap de weg op stuurt)

Dit valt me wel vaker op in iRacing videos, maar nog nooit hardop afgevraagd hoe dat nu zit :P

[ Voor 19% gewijzigd door Schuey op 17-06-2016 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
Schuey schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 14:43:
Dit valt me wel vaker op in iRacing videos, maar nog nooit hardop afgevraagd hoe dat nu zit :P
Visuele stuuruitslag is beperkt tot iets van 90 graden..
Als je naar de motor luistert en naar de toerenteller kijkt zie je toch wel dat ik iets met het gas doe.

[ Voor 22% gewijzigd door Olaf van der Spek op 17-06-2016 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
derx666 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 14:39:
Ik herken het wel ja.
Soms komt mijn vrouw de kamer oplopen, en aangezien ik een koptelefoon op heb hoor ik dat niet. Dan tikt ze ineens op m'n schouder en schrik ik me kapot :) Dat doet ze tegenwoordig dus niet meer :P
Nadat ze een rechtse directe een keer heeft ontvangen zeker :o :o :o :o

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

PatrickPost1972 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 14:56:
[...]

Nadat ze een rechtse directe een keer heeft ontvangen zeker :o :o :o :o
nah... beter van niet :)
Dat is best duur als je getrouwd bent en een huis hebt enzo...

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
Olaf van der Spek schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 14:55:
[...]

Visuele stuuruitslag is beperkt tot iets van 90 graden..
Als je naar de motor luistert en naar de toerenteller kijkt zie je toch wel dat ik iets met het gas doe.
Ah dat verklaard misschien wel wat ja, elke subtiliteit gaat verloren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Net mn slechtste start mee gemaakt van een race weekend.... kan alleen maar beter gaan vanaf hier.

Edit 2 races verder:
Jup gaat beter :)

[ Voor 17% gewijzigd door NinjaTrek2891 op 18-06-2016 00:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Gotta love this racing Alexander :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:18
NinjaTrek2891 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 00:06:
Gotta love this racing Alexander :-)
Yep ;) . Miste m'n rempunt compleet toen je achter me zat...

Zat daardoor wel 1e rang tijdens jouw gevecht de laatste ronden ;) .

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Jup was een mooie race :)

In een andere race... zag ik dit op mn linker scherm gebeuren.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vUwUOoR.jpg

[ Voor 70% gewijzigd door NinjaTrek2891 op 18-06-2016 02:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Alé toch eens een BSS race gewonnen op basis van strategie in de pits. Pit Entry zuigt nog altijd wel, brandstof na de finish 0.4L over :p

[ Voor 19% gewijzigd door Scifo83 op 19-06-2016 16:53 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Gister begonnen met GP2
Le mans (helemaal)
F1 (saaaaaai)
WTCC
en net zelf een IMSA race gedaan. Wat nog verrekte goed ging na best lang wakker zijn (p2)

ik ben uitgeraced denk ik voor dit weekend. Of wellicht nog even de GP2 van vandaag kijken? :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Scifo83 schreef op zondag 19 juni 2016 @ 16:52:
Alé toch eens een BSS race gewonnen op basis van strategie in de pits. Pit Entry zuigt nog altijd wel, brandstof na de finish 0.4L over :p
Gefeliciteerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Thx. Heeft er iemand trouwens een goed fuel calc programma dat je live tijdens de race kan checken?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Joel Real Timing kan dat, erg nauwkeurig. iRacing in Windowed Mode draaien en dan de fuel app op de voorgrond. Zorgde bij mij helaas wel voor wat meer stotters tijdens het racen. Tegenwoordig race ik in de Rift dus kan ik het niet meer gebruiken.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Je kan de frequentie van data sturen door JRT verlagen. Dat scheelt lag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Vanavond tijdens ons Monday Tournament een leuke combo!

GoT | Monday Tournament 16S3-W220-06-16
Car(s)Track(s)
Radical SR8
Radical SR8
Fuel100 % (+/- 80,1 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Autodromo Enzo e Dino Ferrari (Imola) - Grand Prix (Heat 1)
Autodromo Enzo e Dino Ferrari (Imola) - Grand Prix
Day or NightDay
Pit stalls37 / 62
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:10 (10 min.) (Lone: 4 Laps)
Race21:10 - 21:30 (20 min.)
StartStanding
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Heat 2
Free practice / Warm-up21:40 - 21:50 (10 min.)
QualificationBased on Heat 1
Race21:50 - 22:20 (30 min.)
StartRolling
MC GridSingle Class
Grid orderSequential (inverted) (Previous race/heat)
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic
Afternoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeAdWaVe74
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-11-2022
Wanneer komt die Ford Gt 2017 naar iracing :) wat een mooie wagen!

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gtrNL
Niet voor 2017 denk ik :)
Maar ik verwacht niet heel snel een huidige GTE-LM in iRacing, we hebben geen enkele andere LM auto die er bij op de baan kan. Zou een LMP1 van omstreeks 2008/9 veel logischer vinden...

--

Ga er proberen vanavond bij te zijn. Jullie vertrouwen mij toch wel met 5 min oefenen op een nieuwe baan in één van de lastigere auto's? :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

gtrNL schreef op maandag 20 juni 2016 @ 13:00:
Ga er proberen vanavond bij te zijn. Jullie vertrouwen mij toch wel met 5 min oefenen op een nieuwe baan in één van de lastigere auto's? :+
Tuurlijk, Joep maakt wel even een sessie aan voor jou :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Arfman schreef op maandag 20 juni 2016 @ 14:22:
[...]

Tuurlijk, Joep maakt wel even een sessie aan voor jou :+
Ik zie vrije training.. die sessie is er wel ... hij zal alleen gezien worden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Scifo83 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 10:01:
[...]

Thx. Heeft er iemand trouwens een goed fuel calc programma dat je live tijdens de race kan checken?
Iets meer hardware dan software georiënteerd kan je kijken naar Arduino in combinatie met een TFT display kijken. Zoek actie op eBay ben je denk ik voor €10,- klaar. Ook de bekende Chinese sites (Banggood, DealExtream) kan je goedkoop terecht.

Vervolgens heb je deze software nog nodig https://github.com/Grimzentide/iRacing-Arduino-Pit-Board

Ik gebruik het met veel plezier :)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:28

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

kan je ergens volgen met wat voor content ze bezig zijn bij iracing??? ik weet dat ze met le mans bezig zijn..
maar voor de rest..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_FrankO
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Nickrsd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:10:
kan je ergens volgen met wat voor content ze bezig zijn bij iracing??? ik weet dat ze met le mans bezig zijn..
maar voor de rest..?
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/1524566.page
Maar hou vooral niet je adem in! Meeste is nog zo'n 2 jaar weg ;)

iRacing Profiel | Mijn SimRig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:39

Niellie41

[object Object]

Omdat het niet heel erg opschiet wanneer Wil in de buurt is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Niellie41 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 17:32:
Omdat het niet heel erg opschiet wanneer Wil in de buurt is.
[video]
_O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Net een retour order voor m'n 3e scherm aan gemaakt. 3 splinter nieuwe schermen.. heeft er 1 een deadpixel. Jammer dan. Die gaat terug. :)

Net met behulp van iRacing support m'n account ontkoppeld van Steam. Kan ik in elk geval gebruikmaken val deals in de toekomst.

[ Voor 32% gewijzigd door NinjaTrek2891 op 20-06-2016 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De radical gisteren was idd uitdagend. De practice ging lekker, de kwalificatie verprutste ik en in de eerste race heb ik wat zaken meegemaakt. Zelf ook een paar kleine foutjes en uiteindelijk werd ik helaas uitgeschakeld. De 2de race heb ik overgeslagen.

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 21-06-2016 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olaf van der Spek
  • Niet online
NinjaTrek2891 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 20:50:
Kan ik in elk geval gebruikmaken val deals in de toekomst.
Eh, wat? Welke deals en waarom kun je daar met een gekoppeld account geen gebruik van maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:03
Olaf van der Spek schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:06:
[...]

Eh, wat? Welke deals en waarom kun je daar met een gekoppeld account geen gebruik van maken?
Ik gok dat hij zijn iRacing abonnement via Steam had aangeschaft.

Je hebt inderdaad ook het koppelen van je iRacing account aan Steam via een code die je kunt generen in je accountinstellingen, maar dan kan je nog wel gewoon gebruik maken van de deals.

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Laatst online: 15:56
Radical races van gisteren waren wel leuk.
Aangezien ik nog telefoon kreeg tijdens de P had ik maar weinig rondjes kunnen oefenen en de Q viel uiteindelijk nog wel mee maar vooral de eerste sector had ik het nogal lastig om een goede tijd te halen.

Tijdens de race ging het vrij goed totdat ik bij het uitkomen van de laatste bocht iets te vlot op het gas ging en met m'n neus de muur inging en maar even een fast repair moest incasseren.

Daarna nog een leuk gevechtje gehad met Bas maar doordat ik weer iets te gretig op het gas ging moest m'n gps weer even "keer om aub" roepen.

De tweede race kon ik in het begin even uitlopen maar Rudy kwam steeds wat dichter. Na een heel leuk gevecht van een aantal ronden moest ik hem uiteindelijk laten voorgaan. Kon nog even aanhaken maar door wat kleine foutjes geraakte ik de draft kwijt.
Een paar rondjes later maakte hij echter een foutje in de chicane en kon ik er voorbij en zo de overwinning binnenhalen :)

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Joost1991 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:09:
[...]

Ik gok dat hij zijn iRacing abonnement via Steam had aangeschaft.

Je hebt inderdaad ook het koppelen van je iRacing account aan Steam via een code die je kunt generen in je accountinstellingen, maar dan kan je nog wel gewoon gebruik maken van de deals.
Inderdaad. En op steam kun je geen codes redeemen. De prijzen op steam zijn ook altijd het zelfde. Dus ook geen Black Friday. :)

Daarnaast heb ik problemen met steam en het betalen van m'n abonnement. Deze kan via steam enkel via credit card. Op iracing kan ik het gewoon via PayPal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
ik denk dat ik alles met een beetje downforce maar even links laat liggen na gister avond :)

Enigste wat goed ging, was de start bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinslo
Gisterenavond W1 in de BSS afgesloten met een overwinning op Zandvoort. In de bottom split, maar wat geeft dat een goed gevoel. Andere Nederlander werd 2e. Tot nu toe gaat het plan redelijk gestaag: eerst richten op de safety rating (in een week of 3/4 van D naar A license gegroeid). Daarna op de iRating. Inmiddels van 700 naar ongeveer 1300 opgekrikt.

Met BSS wel de eerste serie gevonden waar ik me gewoon op het volle seizoen ga richten (op de vakantieweken na).

Zodra ik boven de 1500 kom lijkt het me ook leuk eens mee te doen in wat GoT races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Vinslo schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:36:

Zodra ik boven de 1500 kom lijkt het me ook leuk eens mee te doen in wat GoT races.
Hoezo dan pas gewoon mee doen op de maandagavond altijd leuk hoe meer mensen hoe meer ellende :+ :+ :o :o

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinslo
PatrickPost1972 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:47:
[...]

Hoezo dan pas gewoon mee doen op de maandagavond altijd leuk hoe meer mensen hoe meer ellende :+ :+ :o :o
Ik zie dat het her en der als een soort ondergrens wordt aangegeven. Het is voor mij een soort marker in mijn eigen ontwikkeling als iRacing-coureur, met het oog op dat ik dan de simulatie een beetje voldoende onder de knie heb en dus ook echt een leuke race mee kan rijden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Volgens mij is het 1500 limiet voor mensen buiten onze community.
Op de maandagavonden is vooral van belang dat je jezelf comfy voelt om mee te rijden. Met onze koplopers kom je de komende tijd toch nog niet mee (ik ken het gevoel... al jaren), maar het is gewoon leuk om mee te doen en je kan altijd wel met iemand een beetje racen en vechten.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Vinslo schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:53:
[...]

Ik zie dat het her en der als een soort ondergrens wordt aangegeven. Het is voor mij een soort marker in mijn eigen ontwikkeling als iRacing-coureur, met het oog op dat ik dan de simulatie een beetje voldoende onder de knie heb en dus ook echt een leuke race mee kan rijden. :)
gewoon komen :D 1500 is meer voor niet Tweakers. Jij bent Tweaker, dus welkom :)

en zet mij in iets met downforce, en ik zak ook naar een IR van 1000-1500 :p
Zei daarstraks wel dat ik downforce lekker oversla, maar volgende sessie zit ik er toch tegen beter weten gewoon weer in :) Achteraan/vloekend dat wel :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Release Notes:

This Patch release aims to fix some of the issues seen with the 2016 Season 3 Release. We hope this improves your racing experience!

CHANGE LOG:

Simulator

- Fixed an issue that could have caused an unnecessary request to run the Microsoft C++ runtime installer for either x86 or x64, even if the required files were already installed.

Race Sessions

- Fixed an issue seen in the Blancpain Endurance Series where sessions were being split into larger run-groups than dictated by the track.

Dynamic Track

- For sessions using an Automatically Generated track state, the default starting usage will now vary by a percentage based on the following:
- - Session Type = Such that earlier sessions, such as Practice, are cleaner than later sessions, such as Qualifying. This behavior was originally done and this behavior continues with this update.
- - Time of Day = Such that sessions earlier in the day are cleaner than session later in the day, reflecting usual track usage throughout a given day.
- - Weather = Such that the cloud cover affects the likelihood that relatively recent rain may have compromised track time and/or washed away some percentage of the previous track state. Also, for sessions with Realistic Weather, a random factor is also used to account for variation in track usage due to miscellaneous events prior to the session.

DirectX 11

- Fixed an issue with missing external car shadow volumes.

- Fixed an issue where the framerate could drop dramatically due to particle effects at night tracks.

Macros

- Fixed a bug with pit macros that stopped you from unchecking two tires at the same time, (ie: #-rf -rr$).

Telemetry

- Session string is now updated as soon as the sim starts to avoid leaving a stale string around from a previous session.

Oculus Rift

- Virtual mirror can now be enabled for use with DirectX 11.

- Fixed the text cursor in Edit Widgets.

Peripherals

- The "forcemap.csv" file will now attempt to load from the root iRacing folder if not found in a custom controls folder.

CARS

Dallara DW12

- Fixed an issue with missing fuel fills on certain pit road configurations.

Ford Mustang FR500S

- Exterior engine sounds have been updated.

Mazda MX-5 Cup (Global)

- The baseline setups for this vehicle has been updated.

- The allowable range of rear toe adjustment has been reduced to +/- 6 mm.

- Fixed an RPM display glitch where the digital display would show a dip when the car was around 5500 RPM.

Mazda MX-5 Cup circa 2015

Mercedes-AMG GT3

- Fixed some defects with traction control (TC) and ABS. TC now has 12 active positions, ranging from 1 (most intrusive) to 12 (least intrusive). The ABS system is also now correctly disabled and inactive when it is switched OFF.

NASCAR Sprint Cup Chevrolet SS

- The readout of the analog tachometer on the display page now matches the digital dashboard value.

- Fixed an issue where the inner front bumper was poking outside of the car body.

- Updated the rear lower bumper decal to match the 2016 NASCAR Season version.

NASCAR Sprint Cup Ford Fusion

- The readout of the analog tachometer on the display page now matches the digital dashboard value.

NASCAR Sprint Cup Toyota Camry

NASCAR XFINITY Chevrolet Camaro

- Removed a portion of the tail light decal that was bleeding onto the rear spoiler texture.

Silver Crown

- Removed a bright halo effect from the RPM display digits.

Skip Barber Formula 2000

- Fixed an issue where the front wing was not visible while in the cockpit and using the Oculus Rift.

TRACKS

Autodromo Enzo e Dino Ferrari

- Fixed zippy at the outer Piratella corner.

- A checkpoint has been added to the Acque Minerali corner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Dus die mega FPS dip op Imola is niet opgelost :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
JoepW schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 14:21:
Dus die mega FPS dip op Imola is niet opgelost :(
ik geef Will vincent de schuld. Zoveel druk op de codekloppers is natuurlijk niet ideaal ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 13:36
Wel apart dat er ook niets in staat over die Proto GT pit bug.
Tenzij het gerelateerd is aan die pit macros...

[ Voor 28% gewijzigd door Red Baron op 21-06-2016 15:19 ]

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinslo
-PassY- schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 14:01:
[...]

gewoon komen :D 1500 is meer voor niet Tweakers. Jij bent Tweaker, dus welkom :)
gtrNL schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:59:
Volgens mij is het 1500 limiet voor mensen buiten onze community.
Op de maandagavonden is vooral van belang dat je jezelf comfy voelt om mee te rijden. Met onze koplopers kom je de komende tijd toch nog niet mee (ik ken het gevoel... al jaren), maar het is gewoon leuk om mee te doen en je kan altijd wel met iemand een beetje racen en vechten.
Thanks! Ik had inderdaad gelezen dat voor GoT-leden er geen drempel was, maar ik zit duidelijk nog in een fase dat ik met elke meter meer leer. Ik begin nu de effecten van setup changes in de telemetry te zien, race lijnen, rempunten e.d. te analyseren en heb daarmee bijvoorbeeld al ruim een seconde gevonden. Begin van W1 reed ik voor plaats 15 mee in de bottom split van de BSS, eind W1 pak ik mijn eerste overwinning in de klasse, waarbij ik en de nr 2 een seconde sneller waren per ronde dan de rest van het veld :)

Juist dat comfort in de auto probeer ik te vinden. Bij de FR2.0 heb ik in W12 van S2 hetzelfde meegemaakt. Nu in beide klassen wel comfortabel genoeg om eens een race mee te doen. Dus als een volgende race met de GT3 of FR2.0 is (of de skippy's, leuke bakken) zal ik eens kijken of het uitkomt om mee te doen. Hopelijk kan ik dan in het middenveld een beetje echt mee-racen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Als je al met telemetery aan de haal bent en wins pakt in de BSS dan ben je ruimschoots op tempo voor onze maandagavonden. In de wat onbekendere auto's zijn we 5 min voor de start ook nog aan het uitvogelen welke set het beste is, en tijdens het gridden reken je even uit hoeveel fuel je nodig hebt voor de race.

Het is geen amateur hour, maar het is ook niet alsof we allemaal 40 uur practise pakken voordat we maandag gaan meedoen. ;) (tenminste, ik niet, misschien ben ik daarom zo langzaam :F )

[ Voor 8% gewijzigd door gtrNL op 21-06-2016 15:34 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinslo
Wat ik tot nu toe doe is een (paar) setup(s) pakken via SS, het iRacing forum of VRS. Vervolgens uitproberen en vaak leidt dat tot iets aanpassing zodanig dat de auto wat minder overstuurt en iets stabieler wordt, en vanuit daar bouw ik verder naargelang mijn gevoel met de auto en het circuit.

Ik ben pas echt thuis op een zeer beperkt aantal banen, dus op andere banen verwacht ik weer dat ik me toch even moet inrijden.

Overigens kwam ik er dankzij VRS achter dat de wijze waarop ik met bandendruk omging (o.b.v. mijn gevoel) totaal omgekeerd was van wat ik zou moeten doen. Koude temps gooide ik de TP omlaag (lage temp is toch weinig slijtage, dus waarom niet iets meer grip maken), en bij hoge temps gooide ik hem omhoog. :')

Temperaturen vind ik overigens ook een lastig punt nog om aan te wennen. In de FR2.0 vond ik koude races heerlijk, kon ik veel harder gaan. In de BSS merk ik dat mijn sweetspot rond de 30 graden ligt en ik een totaal gebrek aan grip ervoer tijdens een race in 18 graden. 40 graden is wel te doen maar gaat allemaal net wat langzamer. :? 8)7 Mis ik, naast de TP, nog setup opties die hierbij van belang zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
http://www.got-racing.eu/wiki/tiki-index.php?page=Setups

Misschien dat je hier iets aan hebt. Gebruik ik ook nog wel eens ondanks het oud is

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:11

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Ik heb een video geprobeerd te maken waarin ik uitleg hoe ik een goede lap op de nordschleife probeer te rijden. ik ben benieuwd wat jullie er aan vinden en of jullie er wat aan hebben. ik zou ook graag horen wat ik nog beter zou kunnen doen in dit soort video's zodat het nog bruikbaarder is.

YouTube: iRacing Nurburgring Nordschleife VLN Instruction video

[ Voor 8% gewijzigd door BruceLee op 21-06-2016 19:57 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Laatst online: 13:36
Ik zou eens naar het volume van je video kijken.
Hier op m'n werk met wat crappy speakers in m'n monitor kan ik je nauwelijks verstaan.

De meeste YouTube videos lijken een hoger volume te hebben.
Je vorige video is ook een stuk luider.
YouTube: iRacing Imola Mercedes AMG GT3 1:41.039

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:11

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

volume is idd te vrij laag kijken of ik dat nog kan boosten kan dat wel achteraf op youtube

Volume aangepast Iets hoger nu, iets wat ik snel ff gefixed heb op yt zelf zover dat kon. het is nog steeds niet luid maar wel iets beter.

[ Voor 76% gewijzigd door BruceLee op 21-06-2016 21:56 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Volume is prima voor mij.

Moet de baan zelf nog leren voor een groot deel, maar ik denk dat dit wel veel gaat helpen als ik de baan wat beter leer kennen en op zoek ga naar snelheid. Thanks! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelg90
  • Registratie: Januari 2010
  • Niet online
Bij multi-class races moet je als je een lagere class rijdt, toch gewoon de normale lijnen rijden? Had verder nog nooit MC gereden, gisteren even in een practice gezeten in ProtoGT maar had een paar vervelende incidenten met HPD's die me de baan af ketsen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16:07

Salandur

Software Engineer

Ja, het is gebruikelijk dat de langzamere deelnemers de lijn in de bocht aanhouden. Geeft op rechte einden duidelijk aan waar je ruimte laat om gepasseerd te worden.

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-09 20:36
Hallo allen!

Heeft iemand zin om met mij en nog iemand mee te doen aan de ERC?
Zie: http://members.iracing.co...sts/list/275/3480792.page

Vriend van mij kan niet alle races, dus dat moeten we wel even goed bekijken. Mijn voorkeur gaat uit naar de Mercedes, maar ben ook bereid om wat anders te rijden. HPD lijkt me ook vet maar wet niet of Peter dat wil (de vriend in kwestie)

Stuur even een bericht als het je wat lijkt :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Nu online
Heeft iemand nog een DB9 setup voor Spa die hij wilt delen? Setup sync staan alleen hele oude😜

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey iedereen ;) in de zomer zou ik graag deze rig kopen:
http://www.gtomegaracing....imulator-supreme-rs9-seat

Nu is het probleem dat ik ook ben beginnen streamen.. maar met die tripple stand zou ik geen monitor meer kunnen bijzetten om chat te lezen enzo.. weet iemand of er een manier is om dan toch ergens een vierde monitor erbij te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 13:50:

Nu is het probleem dat ik ook ben beginnen streamen.. maar met die tripple stand zou ik geen monitor meer kunnen bijzetten om chat te lezen enzo.. weet iemand of er een manier is om dan toch ergens een vierde monitor erbij te zetten?
Hoi, ken je dit topic al ;) >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:28

Nickrsd

Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 13:50:

Dat is een gave rig! Zou hij ook wel stabiel zijn tijdens fanatiek racen??

Pagina: 1 ... 45 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies