Ja min of meer een compromis.Nickrsd schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 18:38:
Is dat een mooi scherm als compromie voor een 3 schermen opstel?? Dat is een mooi idee ja.. Wellicht ook iets voor mij want dan vr is ook niet alles denk? Omdat je volledig afgeschermd bent van de buitenwereld..
Damn duur schermpje.. Die U3415W.
Haha vlug wegklikken
VR heb je wel een dikke setup voor nodig, of valt dat mee met iRacing? VR heeft natuurljk ook weer wat nadelen, maar ben benieuwd hoe dit in de toekomst gaat. Vind het wel een hele gave technologie.Arfman schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 19:44:
Tja ik heb gesnoept van de verboden VR vrucht en ik kan me niet voorstellen dat ik ooit nog terug ga naar triples. Sterker nog, ben al aan het twijfelen of ik niet 1 van mijn 3 Dell schermen aan mijn vrouw doneer en zelf voor een traditionele 2 schermen setup ga in verband met bureauruimte.
Vraag mij eigenlijk af hoe jullie het voor elkaar krijgen tijd vrij te maken voor iRacing? Een potje Fifa of Battlefield kan 20 minuten duren, maar een beetje race in iRacing zit je al gauw 2 uur te racen. Kwalificatie en training erbij kost het misschien 10 uur als je 2 races in 1 week rijdt. Ik volg naast m'n fulltime job (+/- 55 uur per week incl. reistijd) ook nog een thuisstudie en moet straks ook een appartement onderhouden. Ik vraag mij sterk af of ik straks nog wel tijd heb. Speel nu eigenlijk ook alleen maar vrije trainingen.
Hoe doen jullie dat? Gewoon na het werk standaard een uurtje pakken en dan in het weekend kwalificeren en racen o.i.d.?