iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 43 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Nickrsd schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 18:38:
Is dat een mooi scherm als compromie voor een 3 schermen opstel?? Dat is een mooi idee ja.. Wellicht ook iets voor mij want dan vr is ook niet alles denk? Omdat je volledig afgeschermd bent van de buitenwereld..

Damn duur schermpje.. Die U3415W.
Haha vlug wegklikken
Ja min of meer een compromis. :)
Arfman schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 19:44:
Tja ik heb gesnoept van de verboden VR vrucht en ik kan me niet voorstellen dat ik ooit nog terug ga naar triples. Sterker nog, ben al aan het twijfelen of ik niet 1 van mijn 3 Dell schermen aan mijn vrouw doneer en zelf voor een traditionele 2 schermen setup ga in verband met bureauruimte.
VR heb je wel een dikke setup voor nodig, of valt dat mee met iRacing? VR heeft natuurljk ook weer wat nadelen, maar ben benieuwd hoe dit in de toekomst gaat. Vind het wel een hele gave technologie.

Vraag mij eigenlijk af hoe jullie het voor elkaar krijgen tijd vrij te maken voor iRacing? Een potje Fifa of Battlefield kan 20 minuten duren, maar een beetje race in iRacing zit je al gauw 2 uur te racen. Kwalificatie en training erbij kost het misschien 10 uur als je 2 races in 1 week rijdt. Ik volg naast m'n fulltime job (+/- 55 uur per week incl. reistijd) ook nog een thuisstudie en moet straks ook een appartement onderhouden. Ik vraag mij sterk af of ik straks nog wel tijd heb. Speel nu eigenlijk ook alleen maar vrije trainingen.

Hoe doen jullie dat? Gewoon na het werk standaard een uurtje pakken en dan in het weekend kwalificeren en racen o.i.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Minder oefenen :p Meestal 's avonds 15-30 min oefenen 1 of 2 dagen als ik tijd heb, en dan vanaf vrijdag wel genoeg tijd om een keer of twee een race te doen. Als je al wat langer rijd (en de tracks allemaal kent) dan is 30 min practice meer dan genoeg om een leuk raceje te kunnen rijden. Als je echt competitief mee wil doen voor de top gaat dat vast niet lukken...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:23

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Weer terug bij de audi :D werkt toch beter als die mercedes op imola zal ook wel aan mijn setup liggen.
alleen op de nordschleife is de mercedes wat veiliger en toch vrij snel

nog een mooi imola lapje :)
YouTube: iRacing Imola Audi R8 GT3 1:41.795

[ Voor 4% gewijzigd door BruceLee op 09-06-2016 01:06 ]

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:45
Arfman schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 19:44:
Tja ik heb gesnoept van de verboden VR vrucht en ik kan me niet voorstellen dat ik ooit nog terug ga naar triples. Sterker nog, ben al aan het twijfelen of ik niet 1 van mijn 3 Dell schermen aan mijn vrouw doneer en zelf voor een traditionele 2 schermen setup ga in verband met bureauruimte.
Heb een tijdje met de DK2 gespeeld, maar ben nu toch weer triples only aan het racen. Het is indrukwekkend, maar de nadelen (volledig afgesloten van de buitenwereld, stuk onhandiger om knoppen op het stuur ed te bedienen) wogen na verloop van tijd niet meer op tegen dat voordeel.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:37

Arfman

Drome!

JPtjeeNL schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 20:09:.

Vraag mij eigenlijk af hoe jullie het voor elkaar krijgen tijd vrij te maken voor iRacing?
Ik race ook nauwelijks meer sinds ik vader ben geworden. Af en toe een uurtje moet echter kunnen vind ik.

En inderdaad, minder oefenen. Concentreren op 1 auto. Ik heb gekozen voor de FR2.0 omdat die vrijwel altijd official gaat, ik heb geen tijd meer zoals vroeger om een SoF race van de Radical of wat dan ook mee te pakken. Soms race ik donderdagavond om 21:00, dan weer een vrijdag of dinsdag, er is geen peil meer op te trekken. Ik race wanneer ik zin en tijd heb :)

[ Voor 37% gewijzigd door Arfman op 08-06-2016 22:31 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-04 11:15
Schaamteloos van het iRacing forum geplukt:
quote: Ian Plasch
Took 10 of us 1 1/4 hours to move the dirt onto the racing surface, but oh my was it worth it! Never had more fun in this sim, EVER. We had everything but the front straight covered in dirt.

Cannot wait for the actual product.

VOD from my onboard (Some language, NSFW) : https://www.twitch.tv/rarchevette/v/71203398?t=51m19s

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img921/2767/kbkDIm.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img924/5065/833Ldr.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img923/9825/ItVaY4.jpg
Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img921/8689/JSC2O0.jpg
Geniaal :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13:28

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik race voor mijn plezier idd, ik train een uurtje ofzo en dan probeer ik een raceje mee te pakken.
heb vandaag nog 3 banen gekocht zodat ik nu de ruf gt3, de gt3 zelf en de proto gt volledig kan rijden (alle banen voor dat seizoen heb ik nu).. ga van de week ff kijken welke lekker druk bereden worden en daar ga ik voor.. denk de ruf gt3 wel elke week gewoon voor de fun (25 min raceje) en daarnaast denk een multiclass proto met de corvette,, zo vette bak vind ik dat:)..

ik speel voor de fun, dus ik ben al een blij ei als ik de race uitrijd zonder inc. en schades.. ga niet voor het podium oid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gruwel84
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20-08 16:46
JPtjeeNL schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 20:09:
[...]

Ja min of meer een compromis. :)

[...]

VR heb je wel een dikke setup voor nodig, of valt dat mee met iRacing? VR heeft natuurljk ook weer wat nadelen, maar ben benieuwd hoe dit in de toekomst gaat. Vind het wel een hele gave technologie.

Vraag mij eigenlijk af hoe jullie het voor elkaar krijgen tijd vrij te maken voor iRacing? Een potje Fifa of Battlefield kan 20 minuten duren, maar een beetje race in iRacing zit je al gauw 2 uur te racen. Kwalificatie en training erbij kost het misschien 10 uur als je 2 races in 1 week rijdt. Ik volg naast m'n fulltime job (+/- 55 uur per week incl. reistijd) ook nog een thuisstudie en moet straks ook een appartement onderhouden. Ik vraag mij sterk af of ik straks nog wel tijd heb. Speel nu eigenlijk ook alleen maar vrije trainingen.

Hoe doen jullie dat? Gewoon na het werk standaard een uurtje pakken en dan in het weekend kwalificeren en racen o.i.d.?
Same here eigenlijk, urenlang oefenen heeft alleen zin als ik de baan nog niet ken.
Ik kijk dan even in motec waar mijn aandachtspunten liggen, of dat nu aan de setup of driver liggen (meestal het laatste)
Maar aan de andere kant is het wel iets waar ik dagelijks tijd aan besteed, 1 of 2 uur meestal. Ik heb wel geen andere afleidingen ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
NickThissen schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 20:26:
Minder oefenen :p Meestal 's avonds 15-30 min oefenen 1 of 2 dagen als ik tijd heb, en dan vanaf vrijdag wel genoeg tijd om een keer of twee een race te doen. Als je al wat langer rijd (en de tracks allemaal kent) dan is 30 min practice meer dan genoeg om een leuk raceje te kunnen rijden. Als je echt competitief mee wil doen voor de top gaat dat vast niet lukken...
Moet zeggen dat ik zonder regelmatig te oefenen nooit lager dan P10/P15 kom. Dan zit je vaak tussen de crashende menigte in. :P
Arfman schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 21:37:
[...]

Ik race ook nauwelijks meer sinds ik vader ben geworden. Af en toe een uurtje moet echter kunnen vind ik.

En inderdaad, minder oefenen. Concentreren op 1 auto. Ik heb gekozen voor de FR2.0 omdat die vrijwel altijd official gaat, ik heb geen tijd meer zoals vroeger om een SoF race van de Radical of wat dan ook mee te pakken. Soms race ik donderdagavond om 21:00, dan weer een vrijdag of dinsdag, er is geen peil meer op te trekken. Ik race wanneer ik zin en tijd heb :)
Ik hop nog wel eens tussen de FR2.0 en de andere auto's inderdaad. Ga ook maar eens focussen op 1 auto!
Nickrsd schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 00:09:
ik race voor mijn plezier idd, ik train een uurtje ofzo en dan probeer ik een raceje mee te pakken.
heb vandaag nog 3 banen gekocht zodat ik nu de ruf gt3, de gt3 zelf en de proto gt volledig kan rijden (alle banen voor dat seizoen heb ik nu).. ga van de week ff kijken welke lekker druk bereden worden en daar ga ik voor.. denk de ruf gt3 wel elke week gewoon voor de fun (25 min raceje) en daarnaast denk een multiclass proto met de corvette,, zo vette bak vind ik dat:)..

ik speel voor de fun, dus ik ben al een blij ei als ik de race uitrijd zonder inc. en schades.. ga niet voor het podium oid.
Zo kan het dus ook. Thanks!
Gruwel84 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 01:29:
[...]

Same here eigenlijk, urenlang oefenen heeft alleen zin als ik de baan nog niet ken.
Ik kijk dan even in motec waar mijn aandachtspunten liggen, of dat nu aan de setup of driver liggen (meestal het laatste)
Maar aan de andere kant is het wel iets waar ik dagelijks tijd aan besteed, 1 of 2 uur meestal. Ik heb wel geen andere afleidingen ;)
Da's helemaal fijn haha :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Gisteren een soort hemelse ervaring gehad :+ OK, overdreven, maar het was wel fucking awesome.

Ik reed in de Radical op Monza met de Rift in een Week 13 race. De eerste 2 rondes puur overleven en niemand raken, daarna rondenlang met andere Radicals in gevecht met af en toe zo'n ovalauto ertussendoor waar je dan weer behendig mee om moest gaan.

Anyway, na dus een rondenlang gevecht (wat echt ontzettend gaaf en intensief is in de Rift) maakt een Radical voor me een foutje. Hij gaat door de graveltrap bij de Variante Della Roggia, verliest de controle, gooit een boel zand op de baan, dat wordt weer opgespat door de Radical voor me en dat komt recht op me af. Herinner je je eerste 3D film nog waarin ineens iets op je afkwam? Zoiets was dit ook, dus ik duik instinctief weg :D om vervolgens weer volgas door te knallen. Ging echt heerlijk en wat een geweldige ervaring :D

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
Arfman schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 21:37:
[...]

Bij mij strijden ook altijd andere bezigheden met Iracing. Ook ik heb een partner, fulltime baan (36 uur plus bereikbaarheidsdiensten door de week en maandelijks een weekend en verplichte nascholing), kinderen, en een hoop andere hobbys (muziek (ik speel piano en blokfluit- ook in een kwartet), motorrijden, fietsen etc). Met mooi weer lonkt de buitenhobby en bovendien is mijn "race kamer" dan nogal warm door de zon op de ramen. Flightsimulator (online bij IVAO) heb ik destijds maar opgegeven, wegens tijdgebrek.

Ik rijd dan ook meestal de Skippy, en af en toe een ander open wheel. Racen doe ik vrij weinig, ik rijd maar matig, en wil pas meerijden als ik enigzins redelijke rondetijden rijd.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
Ik heb ook Imola aangeschaft, mooie baan, ik ken m nog van andere race simulators (GTR2 YouTube: GTR 2 [HD] Imola Porsche 911 GT3 RS onboard). Bij mij gaat de framerate wel erg duidelijk omlaag op t laatste stuk voor de finish.

[ Voor 27% gewijzigd door flopdoc op 09-06-2016 09:20 ]

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
flopdoc schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:13:
[...]
Bij mij strijden ook altijd andere bezigheden met Iracing. Ook ik heb een partner, fulltime baan (36 uur plus bereikbaarheidsdiensten door de week en maandelijks een weekend en verplichte nascholing), kinderen, en een hoop andere hobbys (muziek (ik speel piano en blokfluit- ook in een kwartet), motorrijden, fietsen etc). Met mooi weer lonkt de buitenhobby en bovendien is mijn "race kamer" dan nogal warm door de zon op de ramen. Flightsimulator (online bij IVAO) heb ik destijds maar opgegeven, wegens tijdgebrek.

Ik rijd dan ook meestal de Skippy, en af en toe een ander open wheel. Racen doe ik vrij weinig, ik rijd maar matig, en wil pas meerijden als ik enigzins redelijke rondetijden rijd.
Ja precies dit! Ik wil eigenlijk ook pas meerijden als m'n rondetijden acceptabel zijn en ik binnen 15 ronden geen grove fouten maak. Misschien moet ik die PC en toebehoren gewoon de deur uit doen en eens kijken hoeveel ik het mis. Als ik het gamen echt mis kan ik altijd nog een Xbox One/PS4 kopen of wellicht een kleine setup die in de ruimte past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
JPtjeeNL schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:32:
[...]

Ja precies dit! Ik wil eigenlijk ook pas meerijden als m'n rondetijden acceptabel zijn en ik binnen 15 ronden geen grove fouten maak. Misschien moet ik die PC en toebehoren gewoon de deur uit doen en eens kijken hoeveel ik het mis. Als ik het gamen echt mis kan ik altijd nog een Xbox One/PS4 kopen of wellicht een kleine setup die in de ruimte past.
Ehh, dan zou ik de andere bezigheden de deur uit doen!

Zelf weet ik uit ervaring al dat het racen altijd blijft trekken, dus de hele setup staat klaar voor als ik er zin, tijd en energie voor heb. En een XBOX/PS4... mwah, daar kun je niet fatsoenlijk mee racen in mijn ogen O-)

[ Voor 17% gewijzigd door flopdoc op 09-06-2016 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
flopdoc schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:12:
[...]

Ehh, dan zou ik de andere bezigheden de deur uit doen!

Zelf weet ik uit ervaring al dat het racen altijd blijft trekken, dus de hele setup staat klaar voor als ik er zin, tijd en energie voor heb. En een XBOX/PS4... mwah, daar kun je niet fatsoenlijk mee racen in mijn ogen O-)
Ja true that. Heb paar dagen geleden even gekeken naar Forza. Echt kapot geschrokken hoe dat werkte, hoewel ik dit vroeger ook heb gespeeld. Maar goed, het is wel 'iets'. :)

Stoppen met studie heb ik er niet echt voor over. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Knoop toch maar doorgehakt. Een Rift besteld O-)

Nu nog wachten tot ergens in Augustus. Gelukkig wel tijd genoeg om voor die tijd een GTX 1080 te bemachtigen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-05 14:28
Gefeli Phydomir!

Vooral video's posten als je hem hebt.. ik ben nog niet overtuigd. :)

Ik ben net bezig met 3 nieuwe schermen te bemachtigen gezien mijn vorige set wat oud begint te worden.

Ik heb nog een andere reden waarom ik nog niet aan VR doe. Ik ben bang voor oog beschadiging door dat het scherm (met lensen) erg dicht op je ogen zit voor langere tijd.

[ Voor 30% gewijzigd door NinjaTrek2891 op 09-06-2016 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Video's posten zal lastig worden, de ervaring is simpelweg niet over te brengen op een plat scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Arfman schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:53:
Video's posten zal lastig worden, de ervaring is simpelweg niet over te brengen op een plat scherm.
Dat is ook waar. Dan rest mij de vraag. Hoe gaat het met de awareness die je hebt. Reden is van het 3 schermen hebben is dat je een veel bredere hoek ziet.. je hoeft er niet naar te kijken. Maar je weet of er een auto links of rechts van je zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

iedereen aan de rift straks :9~

net met c6r gereden op imola, wat een mooie baan..
en dat gravel op de baan komt en blijft,, zo intens!
alleen of ik en de c6r vrienden worden.. ;w weinig kans vrees ik.

dan maar geen proto

[ Voor 77% gewijzigd door Nickrsd op 09-06-2016 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Nickrsd schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:11:
iedereen aan de rift straks :9~

net met c6r gereden op imola, wat een mooie baan..
en dat gravel op de baan komt en blijft,, zo intens!
alleen of ik en de c6r vrienden worden.. ;w weinig kans vrees ik.

dan maar geen proto
Ford GT!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

Ik zat in dezelfde server :D was weer even wennen zo'n gt1 :D
dan rijdt zon gt3 toch een stuk makkelijker :D

hier mijn lap van daarnet

YouTube: iRacing Imola Aston Martin DBR9 GT1 1:38.455 Onboard

Nog een goede lap gereden met de merc in een hosted nu net :D

YouTube: iRacing Imola Mercedes AMG GT3 1:41.039

[ Voor 49% gewijzigd door BruceLee op 09-06-2016 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

ohh oke nice! ik kwam niet onder de 1.42 ofzo zelfs// reed ook wel met een default setup ( ik kan geen setups maken) beetje balen dus..

ik ga wel een andere klasse denk, ik kan niet echt eens meekomen.. dan de ruf gt3 fixed ofzo :D stapje terug!

btw.. is iracing weer down?

[ Voor 34% gewijzigd door Nickrsd op 09-06-2016 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

NinjaTrek2891 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 12:03:
Vooral video's posten als je hem hebt.. ik ben nog niet overtuigd. :)
ik heb alvast een race video voor je.

Gisteren weer een paar week 13 races gedaan, de Tube Frame Twister races vind ik wel het leukst. Ik reed deze keer in de Radical. Gestart vanaf positie 23 overall. En wonder boven wonder heb ik lap 1 overleefd! Daarna nog leuk gevecht gehad met wat GT1's

Het is zo veel fijner rijden nu met de CV1 ten opzichte van de DK2 alles is gewoon beter, maar vooral hoeveel vloeiender het beeld nu is, echt super!

Video van de race:

Ik moet uitzoeken of ik het opnemen van de beelden uit de Rift wat beter kan krijgen, want met de Rift op ziet het er veel beter uit dan als ik nu dit terug kijk.

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13:48

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Linc schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:41:
[...]

Gisteren weer een paar week 13 races gedaan, de Tube Frame Twister races vind ik wel het leukst. Ik reed deze keer in de Radical. Gestart vanaf positie 23 overall. En wonder boven wonder heb ik lap 1 overleefd! Daarna nog leuk gevecht gehad met wat GT1's

Het is zo veel fijner rijden nu met de CV1 ten opzichte van de DK2 alles is gewoon beter, maar vooral hoeveel vloeiender het beeld nu is, echt super!

Video van de race:
[video]

Ik moet uitzoeken of ik het opnemen van de beelden uit de Rift wat beter kan krijgen, want met de Rift op ziet het er veel beter uit dan als ik nu dit terug kijk.
Neem je 'm mee naar de meet?

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

JoepW schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 17:15:
[...]

Neem je 'm mee naar de meet?
Jep, ga ik doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Nickrsd schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 18:38:
Is dat een mooi scherm als compromie voor een 3 schermen opstel?? Dat is een mooi idee ja.. Wellicht ook iets voor mij want dan vr is ook niet alles denk? Omdat je volledig afgeschermd bent van de buitenwereld..

Damn duur schermpje.. Die U3415W.
Haha vlug wegklikken
Moet wel zeggen dat je met 3 schermen een voordeel hebt dat je naast je kunt kijken, voor zover je dat gebruikt. Met dit scherm ben ik echt afhankelijk van m'n zij- en achterspiegels.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:50

Niellie41

[object Object]

Kan ik eindelijk dit plaatje posten. :D

10 juli is de NEO Motorsport Safety Foundation 1000. Men kon stemmen tussen een endurance team oval race (NXS op Fontana) of een team road race (V8 op Imola).

Met een zeer ruime meerderheid is de winnaar:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/11193518/iRacing%20pics/NEO/OP%20images/MSF1000-V8SC-announcement2.png

Meer details vind je hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Uitdagend ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Echt gaaf en wat een toewijding! _O- _/-\o_

So We Got Tired Of Waiting For Dirt (First Dirt Oval)

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2016/dirt.jpeg
Bron: http://members.iracing.co...list/3486388.page#9848655

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Linc schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 16:41:
[...]

Video van de race:
[video]

Hoe heb je dit opgenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Arfman schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 22:34:
[...]

Hoe heb je dit opgenomen?
OBS met deze Shader: https://www.reddit.com/r/...berration_removal_shader/

Maar die is eigenlijk bedoelt voor de DK2, heb er nog geen 1 gevonden voor de CV1
JoepW schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 22:33:
Echt gaaf en wat een toewijding! _O- _/-\o_

So We Got Tired Of Waiting For Dirt (First Dirt Oval)

[afbeelding]
Bron: http://members.iracing.co...list/3486388.page#9848655
Triple repost :+

[ Voor 37% gewijzigd door Linc op 09-06-2016 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ow oeps.... Niet goed opgelet ;)
Dat heb je als je 3 dagen van 10 uur werken en 4 uur reistijd per dag achter de rug hebt ;)

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 10-06-2016 09:18 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/mondaytournament_15s4.png
Het programma is weer klaar van het Monday Tournament!
Alle details zijn hier te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zitten veel leuke combi's tussen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Laatst online: 13:30
Ja, goed programma! Leuke banen, goede auto's.
Alleen in week 6 en 12 doen we alleen een 20 min raceje? Of moeten dat de lange 45/50 min races zijn?

En pluspunten voor het invoegen van een oval race. S4 gaan we bumpdraften met de Gen6's op Charlotte? :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Huh 20 min is nie goe...
En oval ech nie.
Zal morgen nog ff checken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gtrNL schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:09:
En pluspunten voor het invoegen van een oval race. S4 gaan we bumpdraften met de Gen6's op Charlotte? :P
Voor!!! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:27

BM

Moderator Spielerij
Indycar op Mid-Ohio _/-\o_

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 13:31
Leuk programma! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
gtrNL schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 15:09:
....
Alleen in week 6 en 12 doen we alleen een 20 min raceje? Of moeten dat de lange 45/50 min races zijn?
....
Aangepast....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Leuk programma, echt jammer dat ik er niet vaker bij kan zijn!

Wat gaan mensen trouwens rijden als officiële serie? Ik ga denk ik de FR2.0 weer rijden en misschien wat Radical races. Misschien leuk om af en toe eens samen te racen/oefenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

begrijp ik nou goed dat imola met formula 2.0 deze 13th week zonder ratings is unofficial ?

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Arfman schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 19:13:
Leuk programma, echt jammer dat ik er niet vaker bij kan zijn!

Wat gaan mensen trouwens rijden als officiële serie? Ik ga denk ik de FR2.0 weer rijden en misschien wat Radical races. Misschien leuk om af en toe eens samen te racen/oefenen.
Ik zou willen dat ik er tijd voor had, dan werd het zeker de FR.
offtopic:
2 merken 1080 'besteld' de eerste die beschikbaar is van de 2 komt mijn kant uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Is er nog interesse in een practice server voor de OWC?

Update...

Open extra Practice server is up: GoT | Open Wheel Challenge - Extra Practice

[ Voor 47% gewijzigd door JoepW op 10-06-2016 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonCoronel
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:58
Weet iemand wat voor type versnellingsbak de Ruf Track gebruikt?
Bij de eigenschappen van de auto in Iracing staat 6-speed sequentieel. Betekend dit dat je met een sequentiele versnellingspook werkt of met de flippers aan het stuur?
Daarnaast als je het interieur van de auto bekijkt in iRacing dan laat deze een versnellingspook zien van een handmatige versnellingsbak.
Ik wil graag rijden zoals het bedoelt is. Ik neig naar een sequentiele versnellingspook.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 22-09 23:22

Salandur

Software Engineer

Mooi programma voor de maandag avond Joep!

Alleen zal ik voorlopig niet meer mee gaan doen. Ik ga over een kleine maand emigreren naar Canada en omdat het verschepen van huisraad prijzig is, ga ik mijn aparatuur verkopen. Beter opnieuw daar kopen zodra ik een baan heb dan alles duur verschepen. En ik ga simracing en iRacing in de toekomst zeker weer oppakken, maar financieel gezien is dit voor nu een betere keuze.

Ik verkoop mijn stuur, een Thrustmaster T300RS met T500 pedalenset en een extra F1 stuur voor 450,00 euro.
Mocht je opzoek zijn naar een nieuwe gaming PC, kijk even in mijn inventaris. Mocht je hem interessant vinden dan ontvang ik graag een bod.

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
TonCoronel schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 22:03:
Bij de eigenschappen van de auto in Iracing staat 6-speed sequentieel. Betekend dit dat je met een sequentiele versnellingspook werkt of met de flippers aan het stuur?
Daarnaast als je het interieur van de auto bekijkt in iRacing dan laat deze een versnellingspook zien van een handmatige versnellingsbak.
Ik wil graag rijden zoals het bedoelt is. Ik neig naar een sequentiele versnellingspook.
Het is een sequentiele bak. En de bedoeling is volgens mij met pook, maar ben niet zeker. Het interieur is gewoon een ruf die de eigenschappen heeft gekregen van een porsche gt3 ;) (licentiegedoe)
Salandur schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 22:24:
Mooi programma voor de maandag avond Joep!

Alleen zal ik voorlopig niet meer mee gaan doen. Ik ga over een kleine maand emigreren naar Canada en omdat het verschepen van huisraad prijzig is, ga ik mijn aparatuur verkopen. Beter opnieuw daar kopen zodra ik een baan heb dan alles duur verschepen. En ik ga simracing en iRacing in de toekomst zeker weer oppakken, maar financieel gezien is dit voor nu een betere keuze.
Jeroen, suc6 met de emigratie en tot gauw dan weer online als canadees ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Wil ik me inschrijven voor Gathering of Tweakers: Open Wheel Challenge (OWC) ...

Kom ik er achter dat ik die track niet heb. Next time! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruwel84
Daar zitten wat leuke combi's tussen. Kijken of ik weer eens wat kan meepikken.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JazzGreenway
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 22:56
TonCoronel schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 22:03:
Sequentieel betekent in deze context alleen dat de versnellingen opeenvolgend zijn, en dat kan zowel met een pook als met flippers ;) De Ruf Track physics zijn gebaseerd op een Porsche 997 GT3 R (FIA GT3 specificaties), deze heeft flippers aan het stuur met een automatische clutch en automatische blip bij het terugschakelen. Dus je hoeft alleen maar de flippers te bedienen en de auto regelt de rest.

Het interieur daarentegen is van de Ruf RT-12 R (vanwege vervelende Porsche licensing), deze heeft een handgeschakelde H-pattern. Maar dat is alleen visueel.

Voor de volledigheid, de Ruf C-Spec is gebaseerd op de Porsche 997 GT3 Cup, deze heeft wel een sequentiele pook, zonder eerder genoemde hulpmiddelen. Deze auto heeft verder ook niks met de GT3 klasse te maken, lang leve de Porsche naamgeving ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TonCoronel
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:58
Kijk dat is nog eens heldere informatie! Bedankt daarvoor. Flippers wordt het dus.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
JazzGreenway schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 06:42:
[...]

Sequentieel betekent in deze context alleen dat de versnellingen opeenvolgend zijn, en dat kan zowel met een pook als met flippers ;) De Ruf Track physics zijn gebaseerd op een Porsche 997 GT3 R (FIA GT3 specificaties), deze heeft flippers aan het stuur met een automatische clutch en automatische blip bij het terugschakelen. Dus je hoeft alleen maar de flippers te bedienen en de auto regelt de rest.

Het interieur daarentegen is van de Ruf RT-12 R (vanwege vervelende Porsche licensing), deze heeft een handgeschakelde H-pattern. Maar dat is alleen visueel.

Voor de volledigheid, de Ruf C-Spec is gebaseerd op de Porsche 997 GT3 Cup, deze heeft wel een sequentiele pook, zonder eerder genoemde hulpmiddelen. Deze auto heeft verder ook niks met de GT3 klasse te maken, lang leve de Porsche naamgeving ;)
Wat een details ;)
Vast niet op een telefoon getiept ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JazzGreenway
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 19-09 22:56
Haha nee zeker niet, moet er niet aan denken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik wel ;)

Het wachtwoord voor de practice vanavond van de OWC is verstuurd per PM op het iRacing forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 13:50

Niellie41

[object Object]

DWarehouse heeft ook een nieuwe major update uitgebracht van de JJ Spotter Pack.
http://www.dwarehouse.com/
This update contains... lots of new stuff. 360+ new sound clips, bringing the grand sample totals to 3,595 for the Standard Pack, and 3,712 for the Cuss Pack version.

I also uploaded both versions in self-installing .exe files like usual, plus just the .zipped up sound files as well. It was brought to my attention that the installer doesn't work on Macs... or Linux.. or DOS.. or whatever it was. With the .zip, they'd just have to be extracted to the correct folder manually.
De CP versie is een aanrader. ;)
Ja, de JJ Spotter Pack werkt ook heel goed voor road racing.

[ Voor 4% gewijzigd door Niellie41 op 11-06-2016 12:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc

Linc

mzzl

Gisteren één van mijn leukste race ooit gehad. Iedereen voor de verandering eens heel netjes de eerste ronde, dus dat hielp :D

video van de race:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

die nieuwe track imola hapert steeds bij een bepaalde bocht met die huisjes en bomen.
niet goed geoptimaliseerd ? of ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee

BruceLee

de laatste bocht het rechte stuk op heeft idd last van een fps dip. ik gok dat de pits zwaar is. want als je alleen bij die huizen bent is er niks aan de hand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
knightvision schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 14:05:
die nieuwe track imola hapert steeds bij een bepaalde bocht met die huisjes en bomen.
niet goed geoptimaliseerd ? of ben ik de enige?
Ik ervaar het ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkPino
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22-09 20:36
Even een vraagje van mijn kant.
Afgelopen seizoen het hele seizoen alleen maar GT3 gereden en merk dat ik ontzettend gegroeid kwa snelheid. Maak nu ook steeds meer gebruik van de telemetry om mijn snelheid te verbeteren. Voorheen met motec en nu met VRS aangezien ik dat overal kan inzien, ook in bed op de iPad of op de bank voor de TV.

Nu mijn vraag: zijn er nog meer mensen die GT3 rijden en wellicht samen willen rijden? Samen data delen en op die manier elkaar beter maken? Mijn irating is (uit mijn hoofd) 2788 op dit moment. Afgelopen 3 gt3 races top split in de top 8 ge eindigd geloof ik. Kan me inmiddels steeds beter meten met de snellere mannen.

Als je de snelheid nog niet hebt maar wel het hele seizoen wil rijden (ik zal 2/3 races missen ivm vakantie) dan is dat wellicht ook bespreekbaar. Wellicht kunnen we dan samen beter worden!

Oja! Ik rijd met de Mercedes :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
De OWC practice server is up!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

gisteren wel, vandaag had ik nergens last van !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2016/finale/owc_banner%20kopie.png
OWC Raceday!

De race is te volgen vanaf ca. 16:30 via onze live pagina: http://www.got-racing.eu/live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-edit-

[ Voor 90% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2016 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruwel84
Veel plezier en succes. Ik moet werken, anders keek ik wel naar de stream.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Veel plezier! Ik ben jarig dus meedoen wordt niet wat maar het wordt vast een goede race :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gefeliciteerd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Merk tijdens het racen met m'n Dell U3415W op het circuit Gilles Villeneuve dat er op sommige momenten een soort 'broken frame' te zien is zoals hieronder iets te extreem is afgebeeld:

Afbeeldingslocatie: https://www.amd.com/PublishingImages/photography/product/375px/amd-freesyn-on-off-gaming-graphics.png

Het is mij op m'n triple screen setup van U2312HM's nog niet eerder opgevallen. Ik zit wel verder van m'n triple screen af. Hebben jullie daar ook wel eens last van? Ligt dat echt aan de U3415W, of kan dat ook door iRacing komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Dat is tearing. Wordt veroorzaakt doordat de fps hoger is dan de refreshrate.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
Phydomir schreef op zondag 12 juni 2016 @ 15:50:
Dat is tearing. Wordt veroorzaakt doordat de fps hoger is dan de refreshrate.
Dus in feiten betekent dat, dat mijn videokaart meer FPS produceert dan dat de U3415W weer kan geven? De monitor kan 60 Hz aan. De U2312HM kan dat ook. Ik zal eens kijken of VSync dat probleem oplost.

Verder nog andere tips? Of zeg je, neem een monitor met een hogere refresh rate?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
JPtjeeNL schreef op zondag 12 juni 2016 @ 16:11:
[...]

Dus in feiten betekent dat, dat mijn videokaart meer FPS produceert dan dat de U3415W weer kan geven? De monitor kan 60 Hz aan. De U2312HM kan dat ook. Ik zal eens kijken of VSync dat probleem oplost.

Verder nog andere tips? Of zeg je, neem een monitor met een hogere refresh rate?
Geen vsync aanzetten. Dan krijg je inputlag ipv tearing ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
JoepW schreef op zondag 12 juni 2016 @ 16:53:
[...]

Geen vsync aanzetten. Dan krijg je inputlag ipv tearing ;)
Oké, wat raad je dan aan? FPS cappen? Monitor terug? Of gewoon mee proberen te leven? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

gewoon mee leven, input lag wil je tot het minimale houden, dus het maakt niet uit welke monitor je koopt. Zelfs met een 144hz scherm zou ik nog geen vsync aanzetten.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Teleurstellende OWC. Wat een crash feest. Bah!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

JoepW schreef op zondag 12 juni 2016 @ 17:17:
Teleurstellende OWC. Wat een crash feest. Bah!
Tja wat kan ik nog toevoegen... binnen een half uur reed volgens mij nog maar het halve skip veld rond.

Mijn start was wat slecht, waardoor Rudy me vrij makkelijk voorbij kon. Daarna door traffic bijna de draft kwijt geraakt, maar gelukkig (voor mij) maakte zowel Marco als Rudy hier en daar ook een keer een klein foutje. Dus nadat ik weer aangehaakt was, T3 dicht achter Rudy aan die vervolgens in een drift raakt. Helaas kon hij hem niet tijdig corrigeren en ik kon er niet omheen of op tijd voor remmen. Vervolgens kon Bob me niet ontwijken waardoor mijn auto permanent in een meatball veranderde. 2min tow+16min repair, einde race...

Het inhalen van de Renaults ging echt nergens over, ik heb overal maar gewoon ruimte gegeven, om wrecks te voorkomen, maar "langzame classe op racelijn blijven en voorspelbaar rijden" ging totaal niet op in deze race. Maargoed, mijn race duurde dan ook maar krap 15 minuten.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Mijn race was ook kort helaas.

Lap 4, moss corner. Ik zag al dat er een FR achter me zat op 1s, en dus voor de zekerheid maar de binnenkant/midden van de baan gekozen om zo een signaal te geven "nu even niet".

Schiet hij er in ene buitenom langs wat ik nooit verwacht had, wat dus te laat was voor mij omdat ik nooit meer de bocht kon houden met iemand links van me.

8m repair en 7 optional repairs, dus race over.

Was sowieso om 17:30 gedisconnect denk ik omdat KPN er even uit knalde :(

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

JPtjeeNL schreef op zondag 12 juni 2016 @ 17:12:
[...]

Oké, wat raad je dan aan? FPS cappen? Monitor terug? Of gewoon mee proberen te leven? ;)
Fps cap in game zou je kunnen doen. In ieder geval zeker geen v-sync.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Phydomir schreef op zondag 12 juni 2016 @ 17:45:
[...]

Te hoge FPS is geen probleem, op zich. Anders zitten we niet allemaal te zoeken naar meer FPS ;)

Tearing met een FPS van 60+ heeft denk ik te maken met een kleine FPS drop waardoor je even onder de 60 komt, of van bv hoog (190) naar iets van 90.

Framecap zou zeker helpen dan, omdat je dan minder drops hebt van 190 naar 90. De drops onder de 60 los je daarmee niet op, maar als je na het cappen van je frames geen problemen meer hebt, dan had je dus last van grote drops gehad terwijl je wel boven de 60+ zat.

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
DirkT schreef op zondag 12 juni 2016 @ 17:14:
gewoon mee leven, input lag wil je tot het minimale houden, dus het maakt niet uit welke monitor je koopt. Zelfs met een 144hz scherm zou ik nog geen vsync aanzetten.
Maar zou bijvoorbeeld een 75 Hz scherm het probleem oplossen?
Phydomir schreef op zondag 12 juni 2016 @ 17:45:
[...]

-PassY- schreef op zondag 12 juni 2016 @ 17:52:
[...]

Te hoge FPS is geen probleem, op zich. Anders zitten we niet allemaal te zoeken naar meer FPS ;)

Tearing met een FPS van 60+ heeft denk ik te maken met een kleine FPS drop waardoor je even onder de 60 komt, of van bv hoog (190) naar iets van 90.

Framecap zou zeker helpen dan, omdat je dan minder drops hebt van 190 naar 90. De drops onder de 60 los je daarmee niet op, maar als je na het cappen van je frames geen problemen meer hebt, dan had je dus last van grote drops gehad terwijl je wel boven de 60+ zat.
True ;) Zou je framecap dan op standaard zetten? Die staat geloof ik op 84/60. In de McLaren merk je wel duidelijk dat er een cap op zit, maar merk niet dat de tearing minder wordt. Kan ik dat cappen dan hoger zetten voor een beter resultaat? Het scherm geeft ook bij een startup van Windows de volgende error: "The system has detected a link failure and cannot set the requested resolution and refresh rate on your DisplayPort display". Het vreemde is dat de resolutie en wel op 3440x1440 (60 Hz) blijft staan. Misschien veroorzaakt dat het probleem en moet ik op zoek naar een andere DisplayPort kabel.
NinjaTrek2891 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 18:00:
Ik heb iRacing in windowed-borderless mode. Dan nooit tearing gehad. Werkt pretty damn good.
Dat zal ik ook eens proberen. Thanks voor de tip! :)

[ Voor 17% gewijzigd door JPtjeeNL op 12-06-2016 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Ik heb iRacing in windowed-borderless mode. Dan nooit tearing gehad. Werkt pretty damn good.

--Offtopic:
Heb een race van gisteren uit de replay box gehaald en een beetje verwerkt. Fantastische race voor Week 13.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wxYa4MZvDFQ]

[ Voor 50% gewijzigd door NinjaTrek2891 op 12-06-2016 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
JPtjeeNL schreef op zondag 12 juni 2016 @ 18:00:
[...]

Maar zou bijvoorbeeld een 75 Hz scherm het probleem oplossen?

[...]

[...]

True ;) Zou je framecap dan op standaard zetten? Die staat geloof ik op 84/60. In de McLaren merk je wel duidelijk dat er een cap op zit, maar merk niet dat de tearing minder wordt. Kan ik dat cappen dan hoger zetten voor een beter resultaat?
ik zou op 120 mikken (2x refreshrate). En als je dat niet haalt, dan de graphics finetunen zodat je dat wel haalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Je moet mikken op een beetje meer dan 2x refreshrate. Dus bv 126 of zo.
En tearing komt niet doordat je onder de 60 komt, maar omdat een deel van het scherm een nieuwe 'beeld' is terwijl de monitor nog niet klaar was met tonen van het vorige beeld. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Gefeliciteerd Marco :)F *O*

Vanavond nog meer nederlands succes? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
-PassY- schreef op zondag 12 juni 2016 @ 18:09:
Gefeliciteerd Marco :)F *O*

Vanavond nog meer nederlands succes? :+
Aannemend dat je verwijst naar Max.... Ik zeg van wel! :D

Heeft iemand hier de T300 voor de PC en daarbij addons?

[ Voor 11% gewijzigd door NinjaTrek2891 op 12-06-2016 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JPtjeeNL
  • Niet online
-PassY- schreef op zondag 12 juni 2016 @ 18:02:
[...]

ik zou op 120 mikken (2x refreshrate). En als je dat niet haalt, dan de graphics finetunen zodat je dat wel haalt :)
JoepW schreef op zondag 12 juni 2016 @ 18:08:
Je moet mikken op een beetje meer dan 2x refreshrate. Dus bv 126 of zo.
En tearing komt niet doordat je onder de 60 komt, maar omdat een deel van het scherm een nieuwe 'beeld' is terwijl de monitor nog niet klaar was met tonen van het vorige beeld. ;)
Heb 126 aangehouden. In de bochten zie ik wat drops naar 100, dus ik ga wat tunen idd. Voor de rest valt het nu veel minder op. Thanks voor de tips allemaal! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Gefeliciteerd Marco!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:00

derx666

mecker ende blaet

Thanks !!

Had mazzel dat Rudy Dirk en Bob vrij vroeg in de race elkaar raakten waardoor ik ineens een gat van 5s ofzo had. Daarna langzaam het gat groter gereden tot bijna 10s tot in lap 18 een FR op het laatste moment binnendoor wilde in de bocht voor Moss. Natuurlijk hied hij hem niet, spinde, kwam midden op de baan terecht, en ik moest vol in de ankers. Hierdoor werd ik nog even van achteren geraakt door een andere FR... Rechter achterwiel klein beetje krom, maar was nog goed mee te rijden. Gat hierdoor terug naar zo'n 4s, maar kon gelukkig daarna weer langzaam wegrijden.
Rudy maakte daarna een vroege pitstop, terwijl ik nog zo'n 6 rondes door kon. In die rondes kon ik vrij constant 1:32.0 rijden, en na mijn eigen pitstop had ik zo'n 16s voorsprong. Omdat Rudy nog een paar foutjes maakte liep ik uit tot bijna 30s, en dat was ook ong. het gat op de finish.

Leuk om weer eens een GoT race te winnen, al was het geflatteerd door alle crashes links en rechts...

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TkillaB
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 22-09 15:03
derx666 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 19:59:
Thanks !!

Had mazzel dat Rudy Dirk en Bob vrij vroeg in de race elkaar raakten waardoor ik ineens een gat van 5s ofzo had. Daarna langzaam het gat groter gereden tot bijna 10s tot in lap 18 een FR op het laatste moment binnendoor wilde in de bocht voor Moss. Natuurlijk hied hij hem niet, spinde, kwam midden op de baan terecht, en ik moest vol in de ankers. Hierdoor werd ik nog even van achteren geraakt door een andere FR... Rechter achterwiel klein beetje krom, maar was nog goed mee te rijden. Gat hierdoor terug naar zo'n 4s, maar kon gelukkig daarna weer langzaam wegrijden.
Rudy maakte daarna een vroege pitstop, terwijl ik nog zo'n 6 rondes door kon. In die rondes kon ik vrij constant 1:32.0 rijden, en na mijn eigen pitstop had ik zo'n 16s voorsprong. Omdat Rudy nog een paar foutjes maakte liep ik uit tot bijna 30s, en dat was ook ong. het gat op de finish.

Leuk om weer eens een GoT race te winnen, al was het geflatteerd door alle crashes links en rechts...
Sorry daarvoor!
Ik was die FR dat te laat binnendoor wilde gaan.
Dacht dat het nog ging lukken. Het was soms als FR redelijk moeilijk in te schatten. Had er gewoon de buitenkant moeten kiezen. Ik deed nochtans mijn best om niet te zot te doen.
Je bent ook de enigste auto dat ik geraakt heb in heel de race.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Weet er iemand de admin commands in een hosted session? Ik zou graag een andere wagen willen rijden in dezelfde sessie. Hoe kan men mij verwijderen?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
Scifo83 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:04:
Weet er iemand de admin commands in een hosted session? Ik zou graag een andere wagen willen rijden in dezelfde sessie. Hoe kan men mij verwijderen?
Misschien staat het hierbij :

http://faq.iracing.com/article.php?id=163

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
Hm zou het remove zijn?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 10:00

derx666

mecker ende blaet

TkillaB schreef op zondag 12 juni 2016 @ 20:08:
[...]

Sorry daarvoor!
Ik was die FR dat te laat binnendoor wilde gaan.
Dacht dat het nog ging lukken. Het was soms als FR redelijk moeilijk in te schatten. Had er gewoon de buitenkant moeten kiezen. Ik deed nochtans mijn best om niet te zot te doen.
Je bent ook de enigste auto dat ik geraakt heb in heel de race.
Heb wel ff op je gevloekt :) Dacht heel even dat m'n race daar voorbij was, maar gelukkig viel het mee :)

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Scifo83 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:04:
Dat kan niet!
Eenmaal gekozen is definitief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Beetje apart om je auto te wisselen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
We waren met het team wat aan het testen op Zandvoort in GT3. Kwou ff Audi vergelijken met Mercedes :p

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Nu online

Phydomir

Dennis

Dat gaat helaas niet werken nee. Net als bij een normale sessie kun je niet van auto wisselen als je eenmaal gekozen hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gruwel84
NinjaTrek2891 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 18:11:
[...]

Heeft iemand hier de T300 voor de PC en daarbij addons?
Ja, T300 met de 599 alcantara Rim, maar wat bedoel je met 'add-ons'?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinjaTrek2891
Gruwel84 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 09:18:
[...]

Ja, T300 met de 599 alcantara Rim, maar wat bedoel je met 'add-ons'?
Eigenlijk de losse stuurtjes.... die worden als 'add-on' beschreven. De shifter en pedalen heb ik al. Maar ik zit te denken aan de Pro pedalen. Ik mis nog wat gevoel in mn rechtervoet (weinig weerstand).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragbeestje
  • Laatst online: 13:53
Ik heb de uitzending van de finale gevolgd en sommige acties kwamen rechtstreeks uit de rookie reeks... De snellere klasse was wel heel ongeduldig in het begin en probeerden hun gebakje overal maar tussen te gooien.
Ook mensen die zomaar terug de baan opkomen nadat ze naast het circuit stonden vond ik heel opmerkelijk.

Ik had graag mee gedaan maar wist pas op de dag zelf dat ik eigenlijk mee kon doen.

Heb zaterdag nog wel een boel races gedaan met de tube frame twister reeks. Daar mogen ze van mijn part een officiële reeks van maken :) heb me rot geamuseerd met de radical en de tragere auto's.

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

Pagina: 1 ... 43 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies