Ik dacht idd dat 2 jaar 199 Euro koste.B Tender schreef op vrijdag 26 juli 2024 @ 13:39:
[...]
Waarom wilde je 'perse' (ongeveer) 200e uitgeven? Het 3-maand abonnement en de 1-maand-abonnementen zijn relatief duur. De 'kosten per dag' liggen (veel!) dan hoger dan wat je betaalt voor een jaar-abo:
Ik denk zelf dat het verstandiger was om uitsluitend het 1-jaar-abo te kopen en de rest van het geld nog te bewaren/sparen (qua kosten per dag). Of... als je 'nieuw' bent: beginnen met een maand-abo en in die maand eerst kijken en ontdekken of iRacing uberhaupt bevalt.
[Afbeelding]
EDIT: euro-tekens hierboven lezen als $
bron: https://www.iracing.com/membership/
[...]
Dan kun je hem eigenlijk toch net zo goed uitzetten?Ik weet gezien je gemixte aanschaffen ook niet of iRacing in 2026 nu een (relatief duur) maand-abo auto-renewed of een duurder jaar-abo. Beide hebben nadelen: Het maand-abo omdat die zoals aangehaald relatief duur is per dag, en het jaar abo omdat het dan over een hoop geld is en je niet zeker weet of je het in 2026 nog leuk vindt.
[...]
Het overgrote deel van de rijders hier koopt elke 2 jaar een 2-jarig abo of elke 1 jaar een 1-jarig abo. 2 jaar omdat de kosten-per-dag dan het laagst liggen en je uiteindelijk dus een stuk goedkoper uitbent en omdat ze uit ervaring 'weten' dat ze het spel / de sim de komende 2 jaar waarschijnljk nog graag en vaak spelen. Maar zoals @SlaadjeBla al aangeeft kopen wij dat niet 'nu' maar rond black-friday (november/december ergens??). Dan heeft iRacing (ook voor bestaande members) traditioneel gezien altijd een kortingsactie waarmee alle abo's goedkoper worden aangeboden dan regulier.
De maand-abo's zijn vooral geschikt als je nieuw bent en graag wilt uitproberen of je iRacing uberhaupt leuk vindt. Mocht het bevallen zie je vaak dat mensen daara (pas) voor een langduriger abo gaan.
Anders had ik voor 2 jaar vast gelegd.
Maar hier komt nog Tax overheen.
Idd iets wat gratis is of te goedkoop ga ik zowiezo al uit de weg.
Je weet vantevoren al dat dit niks is.
Idd ik heb bewindvoering over mijn Money.
Dit maakt verder niks uit.
Anders had ik die 200 Euro ergens anders aan uitgegeven.
Idd die Auto-renew heb ik gewoon aan laten staan.
Ik hoef hier verder niet meer naar om te kijken, omdat het met mijn Iracing abbonoment wel goed zit.
Idd ik ben verder niet nieuw met de Iracing.
Ik speel al langer dan 10 jaar al Iracing.