iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 414 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Frontysco
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15:53
In het verleden is er eens een avond geweest om tips en adviezen te krijgen om snellere ronde tijden te rijden. Is er animo om hier nog eens naar te kijken? Ik rijd te weinig (om verschillende redenen) om goed bij te kunnen blijven. Gisteren veel plezier gehad, maar met 4 seconden tov nummer 1, te groot gat om met het middenveld mee te kunnen rijden. Dat haalt toch wel wat plezier weg.

Ik kijk iedere zondag mee met de toppers van die avond om te kijken waar die aan remmen e.d., maar toch blijf ik het lastig vinden om mijn pijnpunten bovenwater te krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Doubleoz
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 09-06 14:30

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Frontysco schreef op maandag 27 maart 2023 @ 19:31:
In het verleden is er eens een avond geweest om tips en adviezen te krijgen om snellere ronde tijden te rijden. Is er animo om hier nog eens naar te kijken? Ik rijd te weinig (om verschillende redenen) om goed bij te kunnen blijven. Gisteren veel plezier gehad, maar met 4 seconden tov nummer 1, te groot gat om met het middenveld mee te kunnen rijden. Dat haalt toch wel wat plezier weg.

Ik kijk iedere zondag mee met de toppers van die avond om te kijken waar die aan remmen e.d., maar toch blijf ik het lastig vinden om mijn pijnpunten bovenwater te krijgen.
Bij voldoende animo kunnen we dat zeker organiseren. We zijn er in ieder geval al wel over aan het nadenken.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrmoustache
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-05 12:44
Hey allemaal! Sinds een paar dagen ben ik begonnen met iRacing. Zelf heb ik altijd wel 'geraced' en de laatste jaren voornamelijk GTS en GT7 met een controller. Nu heb ik eindelijk de overstap gemaakt naar een stuur en heb ik dus een iRacing abbo afgesloten.

Ik vermaak me prima en ben vooral nog solo aan het oefenen om hopelijk binnenkort mee te gaan doen aan races.

Nu ben ik op zoek naar wat mensen die misschien ook compleet 'rookie' zijn om af en toe samen mee te oefenen en racen. Ik merk dat ik het lastig vind om ze bepalen waar ik nou wat kan verbeteren op een circuit en dan is het leuk om samen uit te vogelen wat er nou beter kan.

Ik weet dat er een GoT team is, maar weet niet of ik daarvoor in aanmerking kom aangezien ik nog een beginner ben.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06 16:30
mrmoustache schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 08:57:
Hey allemaal! Sinds een paar dagen ben ik begonnen met iRacing. Zelf heb ik altijd wel 'geraced' en de laatste jaren voornamelijk GTS en GT7 met een controller. Nu heb ik eindelijk de overstap gemaakt naar een stuur en heb ik dus een iRacing abbo afgesloten.

Ik vermaak me prima en ben vooral nog solo aan het oefenen om hopelijk binnenkort mee te gaan doen aan races.

Nu ben ik op zoek naar wat mensen die misschien ook compleet 'rookie' zijn om af en toe samen mee te oefenen en racen. Ik merk dat ik het lastig vind om ze bepalen waar ik nou wat kan verbeteren op een circuit en dan is het leuk om samen uit te vogelen wat er nou beter kan.

Ik weet dat er een GoT team is, maar weet niet of ik daarvoor in aanmerking kom aangezien ik nog een beginner ben.
Je kan altijd in de practice sessions meedoen zodat je de lijnen van anderen kan zien / volgen. Daarna kan je rustig aan je eerste rookie race(s) beginnen. Denk eraan dat het zeker in de rookie class geen drol uitmaakt waar je eindigt, zolang je maar geen incident points scoort. Veel slaan er dan ook de practice en quali over bij een race en starten vanuit de pits om schade te beperken.

En je kan altijd bij GoT aansluiten, zeker in de practice sessions. Als je je maar veilig op de baan gedraagt (en voorspelbaar bent zodat we weten waar je naartoe gaat) zal niemand er een probleem mee hebben.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swoesh
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-03 23:24
mrmoustache schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 08:57:

Het idee van het iRacing licentie systeem is dat je meteen op je eigen niveau kan beginnen met echt racen. Kies een van de 2 rookie series (Mazda of Vee) en join een practice server daar rijd je ook met anderen op de baan, zodra je daar een ronde of 10 zonder te crashen rond kan komen zou ik gewoon inschrijven voor een race. Grote kans dat je crashed of totaal niet de snelheid hebt maar dat komt vanzelf wel. Uit de pits starten zou ik afraden, je kan dan inderdaad snel safety rating sparen maar je leert helemaal niks van close racing wat uiteindelijk toch een essentieel onderdeel is.

GoT heeft geen team maar een community welke een league organiseert die in principe voor iedereen open is, als echt 100% beginner heb je er misschien nog niet meteen iets aan omdat het niveau en de auto's die gereden worden van een andere klasse zijn als de rookie series. Zodra je een race of 10 hebt gereden en de rookie auto's goed onder controle hebt kun je prima een keer aansluiten. Voor de races hebben we altijd 1,5 uur practice op de server waar je als beginner ook prima aan mee kan doen, tijdens deze tijd is er altijd wel iemand op discord die je kan helpen als je vragen hebt. Als je het gevoel hebt dat je tijdens de practice leuk mee kunt rijden en de auto onder controle hebt dan zou ik gewoon mee racen, daar leer je uiteindelijk het meeste van.

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrmoustache
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 02-05 12:44
Thanks @Swoesh en @kroegtijger !

Ik zal even kijken of ik mij kan aanmelden bij de GoT community. Misschien dat ik dan in de nabije toekomst wat practice sessies kan bijwonen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-05 13:34
mrmoustache schreef op dinsdag 28 maart 2023 @ 12:08:

Ik zal even kijken of ik mij kan aanmelden bij de GoT community. Misschien dat ik dan in de nabije toekomst wat practice sessies kan bijwonen.
https://www.got-racing.eu/?page_id=1229

iRacing Profile | My Rig | Twitch Account

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Frontysco

We zien je gewoon aanstaande zondag avond 😁

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Frontysco
Vandaag nog 2 official FF1600 races gedaan, blijft ook altijd leuk. 1e race bleven de rondetijden rond de 1:55 hangen. De 2e race ging beduidend beter en zat ik continu in de 1:53. Erg blij mee!

Laatste race was erg clean, weer beetje Safety rating en Irating erbij gekregen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-06 16:30

Leuk. Ik ben er hopelijk binnenkort ook weer bij. Rig zit bijna weer in elkaar dus met een beetje geluk komend weekend weer onderweg

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter

Welkom alvast, je aanmelding is zojuist goedgekeurd. Je hebt hiervan een e-mail ontvangen.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rudolph523
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 09-08-2024
Voor de mensen die het nog niet wisten:
https://twitter.com/iRaci...7SFM1snDQnvZeF31GtXA&s=19

Iracing kondigde de Ligier LMP3 aan, Juni als bedoelde release aangegeven.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-06 11:51
Steeds meer auto's en series, met steeds minder participatie. Dit patroon kun je niet oneindig blijven volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolph523
Ik zelf verwacht dat ie aan een of meerdere bestaande series zal worden toegevoegd zoals de Imsa pilot challenge en/of de imsa endurance series, daar dat de series zijn waar de auto aan meedoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZFLaSH
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 05-06 11:51
Rudolph523 schreef op vrijdag 31 maart 2023 @ 18:56:
Ik zelf verwacht dat ie aan een of meerdere bestaande series zal worden toegevoegd zoals de Imsa pilot challenge en/of de imsa endurance series, daar dat de series zijn waar de auto aan meedoet.
Dat houdt je ook maar beperkt vol. Ik ben ook gestopt met auto's kopen tenzij we die in de League gaan rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudolph523
ZFLaSH schreef op zaterdag 1 april 2023 @ 09:22:
[...]

Dat houdt je ook maar beperkt vol. Ik ben ook gestopt met auto's kopen tenzij we die in de League gaan rijden.
Dat klopt inderdaad, snap je keuze ook wel. Is ook wel een lastige balans daar je ook zo compleet mogelijke series wil. Ben benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken naar de toekomst toe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:17

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Luckeh
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Ook onder het mom van "eindelijk" een teaser van iRacing:
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Fsp8sc_X0AA5nJX.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cIcjgMP9nfjHvJ9NkgefCpggeTY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kPnMyHFyvoGyvU5oYzxTJvnk.png?f=fotoalbum_large

Vanavond rijden we tijdens ons GoT weekly tournament met de FF1600 op Snetterton. Hieronder vind je het programma:

Programma:
19:30 - 21:00 | Practice
21:00 - 21:08 | Kwalificatie
21:10 - 21:25 | Race 1
21:28 - 21:58 | Race 2 incl. top 10 reversed grid & pitstop.

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qnctHEBhNuxibw4illOZTwV5NIw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/k06YXXfA4WAZ0HevEcTNXO5y.png?f=fotoalbum_large

Vanavond rijden we tijdens ons GoT weekly tournament met de Porsche 992 op Zolder.

Programma:

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cIcjgMP9nfjHvJ9NkgefCpggeTY=/800x/filters:strip_exif()/f/image/kPnMyHFyvoGyvU5oYzxTJvnk.png?f=fotoalbum_large

Vanavond rijden we tijdens ons GoT weekly tournament met de FF1600 op Oulton Park Circuit met de Fosters layout. Hieronder vind je het programma:

Programma:

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qnctHEBhNuxibw4illOZTwV5NIw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/k06YXXfA4WAZ0HevEcTNXO5y.png?f=fotoalbum_large

Vanavond rijden we tijdens ons GoT weekly tournament met de Porsche 992 op Spa - Grand Prix layout.

Programma:

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicolini
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09-06 12:47
Jaren geleden iRacing gespeeld en de draad nu weer opgepakt.

Nu wil ik de HUD aanpassen, of eigenlijk de kaders op een andere plek zetten. Dat kan dus met Alt+k en vervolgens kun je ze verslepen naar de plekken die je wilt. Vervolgens druk ik weer Alt+k om het op te slaan en ik kan verder met de nieuwe settings. Echter, als ik op Esc druk om naar de pits te gaan en weer uit de pits wil rijden voor een nieuwe sessie, is alles weer bij het oude. Er lijkt dus niks te zijn opgeslagen.

Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Chicolini schreef op maandag 10 april 2023 @ 15:46:
Jaren geleden iRacing gespeeld en de draad nu weer opgepakt.

Nu wil ik de HUD aanpassen, of eigenlijk de kaders op een andere plek zetten. Dat kan dus met Alt+k en vervolgens kun je ze verslepen naar de plekken die je wilt. Vervolgens druk ik weer Alt+k om het op te slaan en ik kan verder met de nieuwe settings. Echter, als ik op Esc druk om naar de pits te gaan en weer uit de pits wil rijden voor een nieuwe sessie, is alles weer bij het oude. Er lijkt dus niks te zijn opgeslagen.

Wat doe ik verkeerd?
Lijkt alsof jouw ini-files read-only zijn. Vreemd hoor.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JvdS19
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:25
JoepW schreef op maandag 10 april 2023 @ 19:03:
[...]

Lijkt alsof jouw ini-files read-only zijn. Vreemd hoor.
Ik geloof dat dit soort gedrag ook kan voorkomen als de betreffende folders/files door bv Onedrive gesynced worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
JvdS19 schreef op maandag 10 april 2023 @ 19:55:
[...]

@Chicolini
Ik geloof dat dit soort gedrag ook kan voorkomen als de betreffende folders/files door bv Onedrive gesynced worden
Even de juiste persoon getagt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicolini
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 09-06 12:47
Dank voor de reacties.
Het lijkt opgelost. In de rendererDX11Monitor.ini heb ik DriveUIFullScreen van '0' veranderd naar '1'.
Het had kennelijk te maken met mijn triple screen setup.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-06 09:39
Hoi allen,

Met veel plezier speel ik al een aantal maanden iracing.
Helaas heb ik wel eens een probleem dat iracing meteen afsluit zonder error oid zodra ik de pits uit rijdt.
Op internet heb ik gevonden dat dit wel eens voorkomt met een AMD kaart en dat je dan een shader reset moet doen. Dat helpt inderaad maar irritant is het wel.
Komt iemand dit probleem bekend voor en heeft iemand misschien een permanente oplossing gevonden?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter

Vanavond rijden we tijdens ons GoT weekly tournament met de FF1600 op Rudskogen Motorsenter.

Belangrijke wijziging: voor deze serie hebben we tot het eind van het seizoen de reversed grid gewijzigd naar de top 5, in de hoop dat in race 2 het snelheid verschil vooraan wat minder groot is en daardoor minder ongelukken ontstaan. Voor de Porsche 992 behouden we het huidige race format van top 10 reversed grid gezien het gemiddeld aantal deelnemers.

Hieronder vind je het programma:

Programma:
21:28 - 21:58 | Race 2 incl. top 5 reversed grid & pitstop.

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter

Vanavond rijden we tijdens ons GoT weekly tournament met de Porsche 992 op Sebring.

Programma:

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charismatic
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 29-09-2024
Hey,
Heb eindelijk een game-pc, en heb mij woensdag ingeschreven bij iracing, Heb betaalt met paypal, maar ik zie niets afgaan, hoe lang duurt dat bij iracing, Heb ook geen mail ontvangen,
Zit nu al 2d met de vraag of het nu gelukt is of niet? Kan er mij iemand helpen, of gerust stellen?
Waarvoor bedant, dan kan ik mij ook inschrijven bij Got-racing.
mvg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frontysco
Charismatic schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 11:44:
Hey,
Heb eindelijk een game-pc, en heb mij woensdag ingeschreven bij iracing, Heb betaalt met paypal, maar ik zie niets afgaan, hoe lang duurt dat bij iracing, Heb ook geen mail ontvangen,
Zit nu al 2d met de vraag of het nu gelukt is of niet? Kan er mij iemand helpen, of gerust stellen?
Waarvoor bedant, dan kan ik mij ook inschrijven bij Got-racing.
mvg
Mijn ervaring is, direct. Als ik een track of auto aanschaf via Paypal, dan is dat direct verwerkt. Wellicht even Iracing Support mailen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Charismatic
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 29-09-2024
Frontysco schreef op vrijdag 21 april 2023 @ 11:47:
[...]

Mijn ervaring is, direct. Als ik een track of auto aanschaf via Paypal, dan is dat direct verwerkt. Wellicht even Iracing Support mailen?
Heb ik zonet gedaan, Bedankt voor uw info.
mvg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-05 13:34
Normaal gesproken is de aankoop direct gedaan en wordt het bedrag binnen 2 dagen van je rekening afgeschreven

iRacing Profile | My Rig | Twitch Account

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter

Morgenavond rijden we tijdens ons GoT weekly tournament met de Porsche 992 op Le Mans.

Programma:

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter

Vanavond rijden we tijdens ons GoT Weekly Tournament met de FF1600 op Magny Cours.

Hieronder vind je het programma:

Programma:

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Zondag rijden we tijdens ons GoT Weekly Tournament met de FF1600 op Circuit Zolder.
In verband met de F1 GP van Miami, begint ons programma 40 minuten eerder dan normaal. De F1 GP begint om 21:30, het GoT programma eindigt circa 10 minuten voor de race.

Hieronder vind je het aangepaste programma:

Programma:
18:50 - 20:20 | Practice
20:20 - 20:28 | Kwalificatie
20:30 - 20:45 | Race 1
20:47 - 21:18 | Race 2 incl. top 5 reversed grid & pitstop.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter

Vanavond rijden we tijdens ons GoT weekly tournament met de Porsche 992 op de Nurburgring Combined - Gesamtstrecke 24h

Programma:

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
iRacing Introduces Ricmotech Ring Meister Series for 2023 Season 3
https://www.iracing.com/?p=265696

Afbeeldingslocatie: https://s100.iracing.com/wp-content/uploads/2023/05/20230512-RingMeister.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Paulus07 op 12-05-2023 18:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TiemenC
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 11:32

TiemenC

iRacing

Interessant! Maar... eerst maar eens de 24h overleven dit weekend :D

Youtube | Twitch | Broadcaster @ KNAF Digital (iRacing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

klinkt goed. Cadillac??

[ Voor 54% gewijzigd door Paulus07 op 12-05-2023 22:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter

Vanavond rijden we tijdens ons GoT Weekly Tournament met de FF1600 op Lime Rock Park. Hieronder vind je het programma:

Programma:

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter

Vanavond rijden we tijdens ons GoT weekly tournament met de Porsche 992 op Suzuka - Grand Prix.

Programma:

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TiemenC
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 11:32

TiemenC

iRacing

https://neem.gg/

Van de site:
'The Northern European Esports Masters has launched! An iRacing GT4 championship. Eight competing nations. Six rounds of time attack qualifiers and Clash of Nations races. Five tiers for all skill levels. €12.500 in cash prizes.'

Een nieuwe iRacing competitie is vlak voor het weekend live gegaan. De eerste time attack round sluit op 21 mei om 21:59u. Edit: maandag 22 mei om 01.59u. Je kunt dus nog een gooi doen voor het Time Attack klassement en je daarbij evt. kwalificeren voor de Clash of Nations race!

[ Voor 4% gewijzigd door TiemenC op 21-05-2023 08:50 ]

Youtube | Twitch | Broadcaster @ KNAF Digital (iRacing)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter

Vanavond rijden we tijdens ons GoT Weekly Tournament met de FF1600 op Silverstone - National. Hieronder vind je het programma:

Programma:

iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter

Vanavond rijden we tijdens ons GoT weekly tournament met de Porsche 992 op Magny Cours.

Programma:

iRacing Profiel

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q_cowNw8k-l52-OT3GITVe2oIgc=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yCHvs0RFJ4K9R4r61Atl4uOz.jpg?f=fotoalbum_large

Madness Seizoen S2 2023 - Demo Derby op Zondag 4 Juni

De Formule

Dit is een team event en de uitkomst is simpel. Het team wiens rijder als eerste over de finish komt na een 45m race, is de winnaar van het evenement. Er zijn verder geen regels, behalve dat we vragen om niet tegen het verkeer in te rijden. Verder is alles toegestaan. Je zal als team moeten samenwerken om (minstens) één van je rijders zo ver mogelijk vooraan het veld te krijgen.

Car: Global Mazda MX-5
Track: Summit Point - Full
Damage: Aan
Fast repairs: Onbeperkt
Incident limit: Geen
Teams: Max. 20 teams (60 coureurs). Inschrijven met 3 coureurs per team. (vol = vol!)

Paints: Teams moeten herkenbaar zijn. Daarom krijgt elk team een kleur combi aangewezen. Hiervoor maken we een paintpack die we voor het evenement zullen distribueren. Iedereen krijgt ook een startnummer toegekend zodat je in de (F3) relative teams makkelijker herkenbaar zijn. Gedetailleerde instructies volgen in de week voor het evenement.

Inschrijven

Inschrijven voor dit evenement door je door mij een PM (of DM op Discord) te sturen met daarin:
- Coureur 1, 2 en 3
- Customer ID 1, 2 en 3

Heb je geen team, maar wil je wel meedoen? Stuur mij ook een PM en we stellen een team samen uit individuele registraties.

Inschrijven kan t/m vrijdag 2 juni 14:00.

We gebruiken voor dit evenement onze Got - Zpecial Events league. Na inschrijving krijg je een invite voor de league. Een aparte league maakt het ons mogelijk om startnummers toe te kennen.

Tijdschema

19:30 - 20:30 Open Practice (60m)
20:30 - 20:35 Qualifying (Lone, 2l).
20:35 - 20:37: Gridding
20:38 - 21:25: Race (45m).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NuOIDPdY_SY_f_fdtqOvdyLX_hU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/FxUa3V1F5mYWWz6dWaUtL2nP.png?f=user_large

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14:53

Arfman

Drome!

Ik volg iRacing allemaal niet meer zo, maar is er al iets bekend van de nieuwe seizoensupdate? Geruchten? Komt regen eindelijk of is het weer wat nieuwe auto's en tracks?

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 16:27

Niellie41

[object Object]

Arfman schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 13:25:
Ik volg iRacing allemaal niet meer zo, maar is er al iets bekend van de nieuwe seizoensupdate? Geruchten? Komt regen eindelijk of is het weer wat nieuwe auto's en tracks?
Regen wordt eind dit jaar verwacht.

Voor komende build zijn bevestigd:
Ligier LMP3
Willow Springs
Ringmeister serie (officiële serie met dezelfde baan, maar elke week een andere auto)
"Dirt refresh" - een grote update voor dirt racen. Ze zijn ook bezig met een grote update voor asfalt oval, maar dat komt later. Er zullen zeker ook aspecten hiervan doorsijpelen naar de road kant.

Previewed, zonder bevestiging wanneer dit uitgebracht wordt:
Cadillac LMDh (al verwacht ik persoonlijk juni)
Motorland Aragon

Dit was nog van een bericht van februari:
While our list is extensive and development efforts will span many seasons of development, some notable upcoming projects include Algarve, Aragon, Jerez, Misano, Pukekohe, and Lédenon. We have actually signed several other great International tracks beyond these, but that is enough to tease for today. We are also returning to an iRacing favorite that has become outdated: Zandvoort. Zandvoort was scanned last week and it will be going straight into our production process.

[ Voor 20% gewijzigd door Niellie41 op 25-05-2023 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
9 cars confirmed vanaf de nieuwe build

https://forums.iracing.co...r-presented-by-vco#latest

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Dankjewel @Niel en @Simbob !

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 10:10
Niellie41 schreef op donderdag 25 mei 2023 @ 13:39:
[...]

Regen wordt eind dit jaar verwacht.

Voor komende build zijn bevestigd:
Ligier LMP3
Willow Springs
Ringmeister serie (officiële serie met dezelfde baan, maar elke week een andere auto)
"Dirt refresh" - een grote update voor dirt racen. Ze zijn ook bezig met een grote update voor asfalt oval, maar dat komt later. Er zullen zeker ook aspecten hiervan doorsijpelen naar de road kant.

Previewed, zonder bevestiging wanneer dit uitgebracht wordt:
Cadillac LMDh (al verwacht ik persoonlijk juni)
Motorland Aragon

Dit was nog van een bericht van februari:

[...]
Ik kijk vooral uit naar de Cadillac.

Ben momenteel bezig om weer een rig op te bouwen dus ik hoop binnenkort een hoop oude bekenden op het circuit te treffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hey Tim, jij ook nog hier :D Wij hebben 10 jaar geleden een keer samen gereden in een Porsche team race volgens mij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tim.w
Arfman schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 09:55:
Hey Tim, jij ook nog hier :D Wij hebben 10 jaar geleden een keer samen gereden in een Porsche team race volgens mij :P
Haha ja klopt! Ik zag dat Niel ook nog actief is hier. Daar heb ik nog NES mee gereden. Hopelijk kom ik nog meer oude bekenden tegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hoi @tim.w, ook weer van de partij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
Hey Joep, binnenkort weer :) Ik ben momenteel bezig met het samenstellen en opbouwen van een rig.

Ik ben enige tijd eruit geweest. Is er nog Iracing content die jullie aanraden qua auto's?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
tim.w schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 21:51:
[...]

Hey Joep, binnenkort weer :) Ik ben momenteel bezig met het samenstellen en opbouwen van een rig.

Ik ben enige tijd eruit geweest. Is er nog Iracing content die jullie aanraden qua auto's?
Ik zit nog steeds op 100%. Ik ben een slechte infobron. :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter

Vanavond rijden we tijdens ons GoT Weekly Tournament met de FF1600 op Oscherleben. Hieronder vind je het programma:

Programma:

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
tim.w schreef op zaterdag 27 mei 2023 @ 21:51:
[...]

Met een GT3 kan je mee doen in de meeste verschillende series dus daar doe je geen miskoop aan, mits je deze nog niet in het bezit had uit het verleden. Zelf vind ik de Porsche 992 ook erg leuk om te rijden en blijft ook populair.

Maar ik zou vooral even wachten tot het begin van volgend seizoen als de nieuwe content is gereleased (over 2 weken) want dan kan je ook zien hoe populair de LMP3 bijvoorbeeld wordt.

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tim.w
Doubleoz schreef op zondag 28 mei 2023 @ 12:01:
[...]

Met een GT3 kan je mee doen in de meeste verschillende series dus daar doe je geen miskoop aan, mits je deze nog niet in het bezit had uit het verleden. Zelf vind ik de Porsche 992 ook erg leuk om te rijden en blijft ook populair.

Maar ik zou vooral even wachten tot het begin van volgend seizoen als de nieuwe content is gereleased (over 2 weken) want dan kan je ook zien hoe populair de LMP3 bijvoorbeeld wordt.
Heel wat GT3's maar een groot deel is verouderd inmiddels en volgens mij al exit:

-De eerste AMG GT3
-De eerste Ferrari GT3
-De Mclaren GT3
-BMW Z4 GT3

De enige die nog actueel is is de Audi R8. Misschien de BMW, Lamborghini en Porsche aankopen want die gaan nog wel even mee lijkt me.
De Ferrari lijkt me geen goede aankoop omdat de 296 GTB wellicht al in aantocht is. Mercedes werkt ook aan een opvolger voor de AMG GT.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
Zo, dat ziet er gelikt uit, klikken is vergroten

https://twitter.com/greghi11

[ Voor 62% gewijzigd door Simbob op 29-05-2023 08:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Simbob schreef op maandag 29 mei 2023 @ 08:56:
Zo, dat ziet er gelikt uit, klikken is vergroten

https://twitter.com/greghi11
Zeker!!

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter

Vanavond rijden we tijdens ons GoT weekly tournament met de Porsche 992 op Long Beach!

Programma:

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
iRacing to Partner with FIA for Authentic Formula 4 Experience https://www.iracing.com/?p=265901

En nieuwe track:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Dinsdag komt de nieuwe build.
Get Ready! 2023 Season 3 Release is one of our quarter-annual software update releases and will include brand new content, new and updated systems, and dozens of fixes. Buckle up!
https://forums.iracing.co...-june-6th-0800edt-1200gmt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-06 10:55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Nee. Zeer waarschijnlijk niet. Ze hebben eerder al aangegeven dat eind dit jaar hun doel is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Simbob
  • Niet online
De Caddy komt ook volgende week

https://twitter.com/iRaci...?cxt=HHwWgoCx4f24qJouAAAA

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8vWMkwAuOd2vxFkGW8HqNRxIjvQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/IKb9f4wHHhD4bPe2DscO6dm4.jpg?f=user_large

[ Voor 98% gewijzigd door Simbob op 03-06-2023 08:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MBCJ5RBrDMWzTqOZJ7C4io8qCXQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/EKCiEWuAighTesRYDj2Fe8ww.png?f=user_large

Programma zondag 4 juni:

Sessie #1: Rallycross. VW Beetle @ Daytona Rallycross. Fixed Setup.

Server open: 19:30
Practice 19:30 - 20:15
Quali: 5m Open Quali
Heats: Max 6 drivers / 6m heats.
Consolation Heat
Final Heat

Sessie #2: Rallycross. Lucas Oil Off Road Pro 2 Lite Truck @ Wild West Motorsports Park. Fixed Setup.
Server Open: 20:30
Quali: 5m Open Quali
Practice: Session advance 15m na afloop sessie #1.
Heats: Max 8 drivers / 8m heats.
Consolation Heat
Final Heat

Sessie #3: GR86 op Lanier Oval. Fixed Setup. No Damage.
Server Open: 21:00
Practice: Session advance 15m na afloop sessie #2
Quali: Lone Quali - 1 lap
Race: 10m

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Ik ben nogal autistisch / OCD als het op bepaalde settings aankomt, waaronder de camera instellingen van de cockpitview. :+

Wil uiteraard de beste instelling vinden waarmee je ook echt het gevoel hebt dat je ín de auto zit. Dus niet dat je zowat óp het dashboard zit, maar ook niet dat je té ver naar achteren zit.

Ik ben benieuwd of jullie nog tips / advies hebben om de beste positie in te stellen.
Gebruiken jullie bepaalde referentie punten in de cockpit om de zithoogte en zitafstand in te stellen?

Ik heb een triple monitor opstelling en gebruik twee verschillende stuurtjes. Zowel het ronde BMW GT2 wheel als het Formula V2.5X wheel. Ik wissel de sturen afhankelijk van de auto waarmee ik rijdt.

Met de Toyota GR86 gebruik ik uiteraard het ronde BMW stuur. Wat ik nu dus doe, is het fysieke stuur qua hoogte uitlijnen met het virtuele stuur en zorg ik met de zithoogte ervoor, dat het instrumentarium dóór m'n fysieke stuur zichtbaar is.

In de BMW M4 GT4 gebruik ik het Formula wheel. Maar daar vind ik het dashboard weer heel apart, want het stuur zit in die auto héél laag. Dus om mijn fysieke stuur op dezelfde hoogte te zetten als het digitale stuur, dan is er voor m'n gevoel heel veel dashboard zichtbaar.

Wat ik vaak nog wel wat lastig vind, is om de goede afstand te vinden qua zitpositie.

Wat ik nu doe, is de headrest als referentie punt nemen.
Ik zit namelijk met m'n fysieke IRL stoel nét achter m'n sidemonitoren. Ik schuif dus m'n positie naar achteren totdat de headrest voor m'n gevoel op dezelfde hoogte zit als m'n eigen IRL stoel.

Is dat de juiste methode? Of moet de headrest juist nog net in beeld staan van m'n sidemonitoren? Ook al betekend dat, dat deze dus "voor" m'n fysieke stoel staat.

Hoop dat jullie een beetje snappen wat ik probeer uit te leggen. ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 03-06-2023 17:07 ]

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Velen zullen het niet met mij eens zijn maar tenzij je je rig zo hebt gebouwd als bijvoorbeeld Youtuber Race beyond matter, of VR gebruikt, denk ik niet dat je het gevoel van “in” de auto zitten kunt evenaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
dawg schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 17:17:
Velen zullen het niet met mij eens zijn maar tenzij je je rig zo hebt gebouwd als bijvoorbeeld Youtuber Race beyond matter, of VR gebruikt, denk ik niet dat je het gevoel van “in” de auto zitten kunt evenaren.
Daar ben ik mij uiteraard ook bewust van, maar ik bedoel meer qua zithoogte en afstand tot het dash. Dat dat wel natuurgetrouw is. :)

En het is natuurlijk grotendeels ook persoonlijke voorkeur; maar was meer benieuwd naar wat tips / adviezen / meningen van anderen om te horen hoe zij dit altijd aanvliegen. :)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Rivanov schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 18:14:
[...]

Daar ben ik mij uiteraard ook bewust van, maar ik bedoel meer qua zithoogte en afstand tot het dash. Dat dat wel natuurgetrouw is. :)

En het is natuurlijk grotendeels ook persoonlijke voorkeur; maar was meer benieuwd naar wat tips / adviezen / meningen van anderen om te horen hoe zij dit altijd aanvliegen. :)
Ah. Als je een auto hebt, meet de afstand tussen je torso en het stuur. Terug naar je rig, en stel desbetreffende afstand in.

Te makkelijk gedacht? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:17
dawg schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 18:40:
[...]

Ah. Als je een auto hebt, meet de afstand tussen je torso en het stuur. Terug naar je rig, en stel desbetreffende afstand in.

Zo heb ik het destijds inderdaad gedaan :)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online

[ Voor 43% gewijzigd door Paulus07 op 03-06-2023 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
dawg schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 18:40:
[...]

Ik bedoel m’n virtuele zitpositie he. ;)
Dan heb ik toch niks aan de IRL afstand tussen mijn torso en stuur in mijn eigen auto.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7n94hVNoWVlWLH0qs6p8RD0gbog=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uAARc9XZEUct3JgmFzloPWj0.jpg?f=user_large

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Doubleoz

Doubleoz

GoT iRacing coördinator

Topicstarter
Rivanov schreef op zaterdag 3 juni 2023 @ 17:06:
Ik ben nogal autistisch / OCD als het op bepaalde settings aankomt, waaronder de camera instellingen van de cockpitview. :+

Wil uiteraard de beste instelling vinden waarmee je ook echt het gevoel hebt dat je ín de auto zit. Dus niet dat je zowat óp het dashboard zit, maar ook niet dat je té ver naar achteren zit.

Ik ben benieuwd of jullie nog tips / advies hebben om de beste positie in te stellen.
Gebruiken jullie bepaalde referentie punten in de cockpit om de zithoogte en zitafstand in te stellen?

Ik heb een triple monitor opstelling en gebruik twee verschillende stuurtjes. Zowel het ronde BMW GT2 wheel als het Formula V2.5X wheel. Ik wissel de sturen afhankelijk van de auto waarmee ik rijdt.

Met de Toyota GR86 gebruik ik uiteraard het ronde BMW stuur. Wat ik nu dus doe, is het fysieke stuur qua hoogte uitlijnen met het virtuele stuur en zorg ik met de zithoogte ervoor, dat het instrumentarium dóór m'n fysieke stuur zichtbaar is.

In de BMW M4 GT4 gebruik ik het Formula wheel. Maar daar vind ik het dashboard weer heel apart, want het stuur zit in die auto héél laag. Dus om mijn fysieke stuur op dezelfde hoogte te zetten als het digitale stuur, dan is er voor m'n gevoel heel veel dashboard zichtbaar.

Wat ik vaak nog wel wat lastig vind, is om de goede afstand te vinden qua zitpositie.

Wat ik nu doe, is de headrest als referentie punt nemen.
Ik zit namelijk met m'n fysieke IRL stoel nét achter m'n sidemonitoren. Ik schuif dus m'n positie naar achteren totdat de headrest voor m'n gevoel op dezelfde hoogte zit als m'n eigen IRL stoel.

Is dat de juiste methode? Of moet de headrest juist nog net in beeld staan van m'n sidemonitoren? Ook al betekend dat, dat deze dus "voor" m'n fysieke stoel staat.

Hoop dat jullie een beetje snappen wat ik probeer uit te leggen. ;)
Ik heb deze guide gebruikt. Misschien heb je er wat aan.

YouTube: PRO GT3 DRIVER'S REALISTIC FOV GUIDE FOR SIM RACING

iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Dit is nu m'n cockpitview in de Porsche 718 Cayman GT4.
Heb de zithoogte afgestemd door m'n stuur 90 graden te draaien waardoor de virtuele hand helemaal in beeld is, en vervolgens heb ik daar mijn eigen hand voorgehouden zodat deze qua hoogte gelijkstaan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JJDueS_K5jrsIDecWNws2Ernh_Y=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9ZtKSlqNi03HlrP4vBRPHgxf.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YDg1fznl2LMFWEzbbb8SA6O7EIg=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/LZm5BLxMT2eh4iFEmIvpCaBQ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rbhQqAz4aQTnLvE3LVGohCzd94M=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zyEcLh8J45o5cLyH1HZFj1xS.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FQG02UuT3dLLm1R0fi9pmYux_9E=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uHOY1nMOHKahdkatZDipnuu2.jpg?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

De release notes voor de nieuwe build, die morgen komt:
https://forums.iracing.co...notes-pre-release-version
This is the iRacing 2023 Season 3 Release! This release contains both content and upgrades for 2023 Season 3, which officially starts on June 12th! This season update includes three new cars: Cadillac V-Series.R GTP, Ligier JS P320, and Porsche 911 GT3 R (992). iRacing also expands its track offerings to include MotorLand Aragón (7 configs) and Willow Springs International Raceway, as well as a new 2023 Cup config for Chicago Street Course.

Our Dirt Taskforce has completed their work on the Dirt Refresh Project shared with the community back in February, and we are excited for you to experience the fruits of their labors. The Spotter System has received a Race Control-focused set of updates and new calls that will liven up your racing and keep you better informed about what is happening on the track and in the race. New challengers approach - you will now have the ability to add AI Opponent Rosters to your Hosted Sessions that utilize the Heat Racing format! We are excited to announce we have been investing time into saving you time, loading time to be precise, and this Season Release includes a first phase of loading optimizations that should get you into the driver’s seat just a little bit faster. Willow Springs International Raceway is proud to pioneer a new 3D Foliage System that automatically populates the environment with grasses, shrubs, and other creations of Mother Nature. USB Audio Hot Swapping is now fully enabled and supported by iRacing for all of your headset and speaker needs. A new Graphics Option has also been added which controls the display of all cockpit obstructions instead of this parameter being car setup specific.

The New Damage Model has been put into practice on eleven additional cars. And last but not least our AI Drivers have mastered eight new cars and twenty-four new track configurations. Welcome to iRacing 2023 Season 3!

Season highlights include:
• Cadillac V-Series.R GTP

• Ligier JS P320

• Porsche 911 GT3 R (992)

• MotorLand Aragón (7 configs)

• Willow Springs International Raceway

• New Track Configuration: Chicago Street Course - 2023 Cup

• Dirt Racing Refresh Project

• New Spotter Calls and Updates for Race Control

• Hosted Session AI Heat Racing

• Phase 1 of Loading Time Improvements

• 3D Foliage System

• USB Audio Device Hot Swapping

• Cockpit Obstruction Removal Graphics Option

• New Damage Model for 11 Vehicles (Cadillac V-Series.R GTP, Dirt Late Model (ALL), Ligier JS P320, NASCAR Truck Series Trucks, Porsche 911 GT3 Cup (992), Porsche 911 GT3 R (992), and Renault Clio R.S. V)

• AI Racing for 8 Cars (Aston Martin DBR9 GT1, Cadillac CTS-V Racecar, Cadillac V-Series.R GTP, Chevrolet Corvette C6.R GT1, Ford GT GT2, Ligier JS P320, Porsche 911 GT3 R (992), and Radical SR10)

• AI Racing at 24 Track Configurations (Autodromo Nazionale Monza - GP without first chicane, Junior, and GP without chicanes, Chicago Street Course - 2023 Cup and Prototype, Circuit of the Americas - East and West, Irwindale Speedway - ALL FIVE Configs, MotorLand Aragón - ALL SEVEN Configs, Nashville Fairgrounds Speedway - Mini, New Smyrna Speedway, Twin Ring Motegi - East and Oval, and Willow Springs International Raceway)

• Hundreds of new and optimized official iRacing vehicle setups

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tim.w
Vraagje; binnen Iracing onder force feedback zie ik bij het veld “strenght” het aantal nm niet vermeld staan maar een gewoon getal. Hoe kan ik activeren dat hij hier het aantal nm weergeeft?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ragnar9999
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 10-06 10:55
tim.w schreef op dinsdag 6 juni 2023 @ 14:49:
Vraagje; binnen Iracing onder force feedback zie ik bij het veld “strenght” het aantal nm niet vermeld staan maar een gewoon getal. Hoe kan ik activeren dat hij hier het aantal nm weergeeft?
op strenght klikken

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frontysco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:32
Dat week 13 is echt een waardeloos event zeg, iedereen lapt elke regel aan z'n laars en nergens kan je meer inhalen omdat mensen zonder pardon je van de baan rijden. Net ook weer zo'n vage actie van een gast die mijn race verziekt. Kan niet wachten totdat deze week voorbij is. Waarom stellen ze het niet gewoon in dat je geen iRating changes krijgt, maar wel Safety rating? Is echt niet te doen zo:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 11-06 11:34

rsnubje

Testlabcoördinator

BDO: SweatyRs

TheJVH schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 21:25:
Dat week 13 is echt een waardeloos event zeg, iedereen lapt elke regel aan z'n laars en nergens kan je meer inhalen omdat mensen zonder pardon je van de baan rijden. Net ook weer zo'n vage actie van een gast die mijn race verziekt. Kan niet wachten totdat deze week voorbij is. Waarom stellen ze het niet gewoon in dat je geen iRating changes krijgt, maar wel Safety rating? Is echt niet te doen zo:

[YouTube: iRacing Motorsport Simulator 2023 06 07 21 15 53 02]
Ben jij de zwarte auto waar de cam op gericht is, of de ander? Want die komt vanachter bij de voorligger en gaat best wijd en imo is de zwarte hier de schuldige. Maarja, ik heb doorgaans met de doorsnee lobbies al issues, laat staan in week 13.

Uplay: Red--Death

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:32
rsnubje schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 22:22:
[...]

Ben jij de zwarte auto waar de cam op gericht is, of de ander? Want die komt vanachter bij de voorligger en gaat best wijd en imo is de zwarte hier de schuldige. Maarja, ik heb doorgaans met de doorsnee lobbies al issues, laat staan in week 13.
Ik ben de witte auto die erlangs gaat en een pit-manouvre krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SlaadjeBla
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:13
Reporten kan ook in week 13, al zal dat voor deze wel niet veel opleveren omdat het onderscheid tussen onkunde en wangedrag niet te maken valt. Althans niet uit deze beelden. Lijkt ook wat netcode in mee te spelen, al is dat ook lastig te zien vanuit deze hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:17
SlaadjeBla schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 23:18:
Reporten kan ook in week 13, al zal dat voor deze wel niet veel opleveren omdat het onderscheid tussen onkunde en wangedrag niet te maken valt. Althans niet uit deze beelden. Lijkt ook wat netcode in mee te spelen, al is dat ook lastig te zien vanuit deze hoek.
Denk niet dat ze deze week veel met de reports doen.

Veel series lijken deze week te zijn opgezet om chaos te veroorzaken.

Rij zelf normaal de Skip, en daarmee mag je je deze week met zo'n 30 à 40 wagens op Lime Rock vermaken in een veld tezamen met de Dallara F3 en de USF2000.

Gevolg: totale chaos door de grootte van het veld op zo'n kleine baan in combinatie met het grote snelheidsverschil tussen deze wagens.

Heb het dinsdag 1 keer gedaan. Was wel even leuk, maar dit gaat hem niet worden deze week. Dan maar vast oefenen voor volgende week :).

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Nu online
Gisteren was het ook continue mayhem op Spa met de 992 GT3 R. Op naar volgende week!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• replica17
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11-06 19:52
Week 13 is voor mij altijd een rustweek op iRacing. Totaal kansloos en ik snap niet dat ze dit nog doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

TheJVH schreef op woensdag 7 juni 2023 @ 23:05:
[...]

Ik ben de witte auto die erlangs gaat en een pit-manouvre krijgt.
Ahja, das wel lullig dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

replica17 schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 12:22:
Week 13 is voor mij altijd een rustweek op iRacing. Totaal kansloos en ik snap niet dat ze dit nog doen.
Dit is zodat ze de nieuwe build kunnen uitbrengen zonder de reguliere races al te veel in de weg te zitten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41

Niellie41

[object Object]

Rivanov schreef op donderdag 8 juni 2023 @ 08:10:
Gisteren was het ook continue mayhem op Spa met de 992 GT3 R. Op naar volgende week!
Het is altijd mayhem op Spa. Dan maakt het niet uit of het Week 13 is of niet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0vUdqaSky_3OzE1itHR4st_AXN8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LvMfVGzLn879ShHpQ79XgKpV.png?f=fotoalbum_large

Als het goed is hebben alle GoT iRacing leden een mailing gehad met de informatie over het nieuwe seizoen. Niet ontvangen? Stuur mij of @Doubleoz even een pm.

Vanavond begint ons nieuwe GoT Weekly Tournament. We rijden met de LMP3 op Oulton Park - International w/out Hislop.

Programma:

iRacing Profiel

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Frontysco
Nou... ik ben sinds vandaag member van de 40+ Piece Club...

Ik weet niet of ik hier trots op moet wezen :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rsnubje

rsnubje

Testlabcoördinator

Frontysco schreef op maandag 12 juni 2023 @ 19:32:
Nou... ik ben sinds vandaag member van de 40+ Piece Club...

Ik weet niet of ik hier trots op moet wezen :+
Haha, ik ook net zo te zien 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luckeh
  • Niet online

Luckeh

Lucas

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0vUdqaSky_3OzE1itHR4st_AXN8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/LvMfVGzLn879ShHpQ79XgKpV.png?f=fotoalbum_large

Vanavond is ronde #2 van het 2023 S3 programma. We rijden met de LMP3 op Watkins Glen - Boot.

Programma:

iRacing Profiel

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Hugo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:00
Gisteren mijn eerste race gewonnen. Formula 1600 Rookie Series. Race gemiddeld 1 tot 2 keer per week op iRacing en zit er net 2 maanden op. Vooral iets onder mijn limiet gereden zodat ik niet van de baan afvloog en constant gereden. Als 7de gestart, na een gefaalde kwalificatie, en de race kunnen winnen zonder inhaalacties op de baan. (Tegenstanders lagen naast de baan of waren in de pits)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZFRUJwRPTESkwwOoaieSPWRrV_g=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/88EohMf1UnUqHoIQrUcqBAXO.jpg?f=fotoalbum_large

TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear

Pagina: 1 ... 414 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies