Nou, Raceroom draait anders ook subliem hier. De "oude" AC is ook echt lekker mee in Vr te racen. Doe dat nog regelmatig om ff lekker in een Mercedes 190 DTM te rijden uit de jaren 90. Heerlijk!Dj Daniel schreef op woensdag 14 juli 2021 @ 16:19:
iRacing staat er dan wel weer bekend om dat het het beste VR draait in vergelijking met andere racegames. Is er een VR game dat én mooier is én beter loopt dan iRacing?
Ok, die befaamde inzakkende FPS bij Hockenheim heb ik ook, maar is wel uitzondering op de regel.
Hallo iedereen,
Ik zal me even voorstellen,
Ik ben Johan van den Berg, 54 jaar, int. chauffeur woonachtig in Dongen NB en alweer een tijdje met Simracing bezig.
Al heel snel bij jullie aangemeld en geaccepteerd mr eigenlijk nooit iets mee gedaan tot nu.
Vind het leuk om in bekent gezelschap races te rijden mr vind irating niet zo belangrijk, ook gezien ik eigenlijk hoofdzakelijk al1 in de weekends kan rijden.
Jullie zullen mij wel tegen gaan komen in de diverse races en leagues.
Mijn Iracing ID is 4993660
Heeft iemand van jullie een link naar de Discordserver zodat ik me daar ook kan toevoegen?
Alvast bedankt en tot gauw
Ik ben Johan van den Berg, 54 jaar, int. chauffeur woonachtig in Dongen NB en alweer een tijdje met Simracing bezig.
Al heel snel bij jullie aangemeld en geaccepteerd mr eigenlijk nooit iets mee gedaan tot nu.
Vind het leuk om in bekent gezelschap races te rijden mr vind irating niet zo belangrijk, ook gezien ik eigenlijk hoofdzakelijk al1 in de weekends kan rijden.
Heeft iemand van jullie een link naar de Discordserver zodat ik me daar ook kan toevoegen?
Ik heb me ook een tijd geleden aangemeld maar niets mee gedaan. Races zijn volgens mij nu op maandag en zondag (check the GOT leaque of Iracing voor het schema)
Begin nu wat meer tijd te krijgen om eens aan te schuiven :-)
Begin nu wat meer tijd te krijgen om eens aan te schuiven :-)
Welkom, zie PM!Vandenberg67 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 13:14:
Hallo iedereen,
:fill(white):strip_exif()/f/image/xk0WDGQ1aiWhcBuvh4JxxOLC.png?f=user_large)
Vanavond en morgenavond rijden we met de Dallara F3 op Spa-Francorchamps!
Tijdschema
19:30 - 21:00 | Practice
21:00 - 21:08 | Kwalificatie
21:10 - 21:25 | Race 1
21:28 - 21:58 | Race 2 incl. top 10 reversed grid & pitstop
Fixed setup: Spa
Hopelijk tot vanavond en/of morgenavond!
Beste Allen,
Ook Ik wil me graag even voorstellen.
Dennis, 42 jaar en inmiddels uit Hendrik Ido Ambacht.
Door mijn werk in aanraking gekomen met VR en vanuit daar ook met Sim racen begonnen.
Dit doe ik dan ook altijd met mijn Quest 2
Ik heb me zojuist ook aangemeld op de Got-Racing pagina en hoop dat ik nog op tijd ben om vanavond mee te kunnen rijden.
Mijn Iracing ID: https://members.iracing.c...rivername=dennis%20schenk
Dennis
Door mijn werk in aanraking gekomen met VR en vanuit daar ook met Sim racen begonnen.
Ik heb me zojuist ook aangemeld op de Got-Racing pagina en hoop dat ik nog op tijd ben om vanavond mee te kunnen rijden.
Dennis
Dag Dennis, Leuk dat je ook mee wil komen racen. Ik had je aanmelding nog niet gezien maar heb je inmiddels een e-mail gestuurd met alle instructies. Je moet je in ieder geval nog even aanmelden bij de league. Ik heb je daarvoor zojuist een uitnodiging gestuurd.dennisrdam schreef op zondag 18 juli 2021 @ 17:50:
Beste Allen,
Dennis
Merci!
Ik heb de mail ontvangen en de stappen doorlopen.
Volgens mij ben ik er klaar voor...
Nu nog oefenen....
Ik heb de mail ontvangen en de stappen doorlopen.
Volgens mij ben ik er klaar voor...
Nu nog oefenen....
@Doubleoz
Ik heb me zojuist aangemeld op GoT iRacing. Hopelijk kan ik vanavond nog mee rijden als jullie nog plek hebben.
Mijn naam is Jeffrey, ik ben 30 jaar. Al een aantal jaren bezig met sim racen als hobby. Laatste tijd weer wat met iRacing bezig en dan voornamelijk in de F3 momenteel. Lijkt me dus leuk om mee te doen.
Edit: oh de races zijn al geweest zeker ?
Maarja dan vast voor een van de volgende rondes
Ik heb me zojuist aangemeld op GoT iRacing. Hopelijk kan ik vanavond nog mee rijden als jullie nog plek hebben.
Mijn naam is Jeffrey, ik ben 30 jaar. Al een aantal jaren bezig met sim racen als hobby. Laatste tijd weer wat met iRacing bezig en dan voornamelijk in de F3 momenteel. Lijkt me dus leuk om mee te doen.
Edit: oh de races zijn al geweest zeker ?
Maarja dan vast voor een van de volgende rondes
[ Voor 13% gewijzigd door GaHard op 20-07-2021 19:49 ]
GoT rijdt op zondag, maandag en donderdag.GaHard schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 19:45:
@Doubleoz
Oke bedankt. Elke keer zelfde combo ?Raimond613 schreef op dinsdag 20 juli 2021 @ 19:48:
[...]
GoT rijdt op zondag, maandag en donderdag.
Welkom, ik heb je zojuist een e-mail gestuurd met de nodige instructies.
Om antwoord te geven op je vraag. Dit seizoen rijden we op de zondag en maandag met de Dallara F3 en op de donderdag een wisselend schema. Hou dus dit forum en onze Discord (waarvoor je een invite hebt per e-mail) in de gaten.
Volgend seizoen rijden we op de zondag en maandag in ieder geval weer een andere klasse. Welke dit gaat worden is nu nog onbekend.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hgLugtVs90ybUMVVFlwFXDny.jpg?f=user_large)
Morgenavond is ter voorbereiding op de 24h van Spa een race avond georganiseerd met de GT3! Ook al rij je niet mee met de 24h dan ben je uiteraard van harte welkom!
Tijdschema
Open setup
Hopelijk tot morgenavond!
[ Voor 6% gewijzigd door Doubleoz op 21-07-2021 16:50 ]
Interessant artikeltje van iemand de een vergelijking heeft gemaakt tussen baseline, gratis en paid setups: https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
Samenvatting:
Samenvatting:
# Conclusions:
* For me, personally, do I think that paid setups are worth the money? **Absolutely not – not even close. There’s no way that I’m willing to pay anywhere between £50 and £120 a year (i.e. another iRacing subscription!) to get access to setups that gain me perhaps a tenth, and even then only sometimes.** Other people may well, of course, get different results and/or have different attitudes towards money!
* **For most people driving most cars in iRacing, you do not need a different setup for every single track.** You just don’t. Even in most aero cars you can do just fine with a few different sets for different aero configurations. The added bonus of using the same set(s) over and over is that each week you’re only learning a new track – you’re not learning a new setup because you’ve raced it before and know its general characteristics. In reality this is one of the huge upsides of not getting new setups every week
* For years, the iRacing Baselines had a reputation as being borderline meme-worthily bad to drive. **Now, this is most definitely NOT the case. Some of the iRacing Baselines are SERIOUSLY competitive.** If you’ve not tried the baseline for whatever car(s) you drive in a while, give them a go because you might be surprised! Personally, putting effort into making the baselines good is easily one of the best improvements the iRacing team have made to the sim in ages – kudos!
* **I’m absolutely and categorically NOT saying that paid setups are rubbish – the data proves that isn’t (necessarily) true.** There are some really, really good paid setups, in the same way that there are some really, really good free setups.
# Overall:
**I’m not here to tell you how to spend your money. I’m simply here to tell you that those setups that you’re paying money for in order to make you go faster, might actually be making you slower…..**
Ik vraag me af of mensen echt een VRS (of andere) subscription nemen voor setups. Volgens mij hebben de meeste mensen zo'n subscription voor de telemetry en track guides, dat je er gratis setups bij krijgt is mooi meegenomen. Dat is in ieder geval hoe ik het beschouw.Hoogie2004 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 16:55:
Interessant artikeltje van iemand de een vergelijking heeft gemaakt tussen baseline, gratis en paid setups: https://www.reddit.com/r/...m=ios_app&utm_name=iossmf
Samenvatting:
[...]
Dat was bij mij destijds wel een belangrijk uitgangspunt toen ik mn VRS abo afsloot, echter merkte ik al snel dat ik er de tijd en energie niet voor had om me echt zo diep in de telemetrie te verdiepen en was het dus vooral een goede setup-database.Thodekroo schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 17:14:
[...]
Ik vraag me af of mensen echt een VRS (of andere) subscription nemen voor setups. Volgens mij hebben de meeste mensen zo'n subscription voor de telemetry en track guides, dat je er gratis setups bij krijgt is mooi meegenomen. Dat is in ieder geval hoe ik het beschouw.
Ik ben het overigens totaal oneens met de mening van deze persoon: mijn ervaring is dat een goede setup veel tijd brengt tov een baseline, kan zomaar 1,5 seconde zijn.
"For most people driving most cars in iRacing, you do not need a different setup for every single track." Dit is dan wel weer heel erg waar. Soms focussen mensen zich in de practice teveel op setup en is het beter om te leren rijden met wat je hebt. Die setup kun je dan vaak gewoon meenemen naar de volgende baan.Raimond613 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 18:26:
[...]Ik ben het overigens totaal oneens met de mening van deze persoon: mijn ervaring is dat een goede setup veel tijd brengt tov een baseline, kan zomaar 1,5 seconde zijn.

Oh en nog een andere vraag wat me opviel.
2 fixed ferrari races (nouja 1,5) en met de 1e race stuurde de wagen minder strak in dan bij de 2e race. Hoe dan?
2e race kwamen de bochten veel strakker door en kon ik Blanchimont vol gas nemen. tijdens de 1e race niet omdat ik die bocht gewoon niet kon halen met sturen.
Zelfde setup, settings etc. snap er niks van

Het weer kan anders zijn, waardoor je meer of minder grip kan hebben. Als het bewolkter of koeler is, is de baan ook koeler en daardoor sneller.Paulus07 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:15:
![]()
tijdens de race een bluescreen...... $&#^@& windows update.......
2 fixed ferrari races (nouja 1,5) en met de 1e race stuurde de wagen minder strak in dan bij de 2e race. Hoe dan?
2e race kwamen de bochten veel strakker door en kon ik Blanchimont vol gas nemen. tijdens de 1e race niet omdat ik die bocht gewoon niet kon halen met sturen.
Volgens mij hebben de meeste road series dynamisch weer.
[ Voor 9% gewijzigd door Niellie41 op 21-07-2021 21:25 ]
Dit zal hoogstwaarschijnlijk aan de temperatuur hebben gelegen. Als de baan de tweede race wat koeler was dan de eerste race heb je meer grip en kom je makkelijker Blanchimont doorPaulus07 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:15:
![]()
tijdens de race een bluescreen...... $&#^@& windows update.......
Een andere verklaring kan zijn dat je de tweede race iets meer oefening hebt gehad en een iets andere lijn reed, of wellicht de eerste race al snel schade opgelopen en daardoor minder downforce?
hmm oke. zal eens in de gaten houden. Kan me enkel de 2e qualy herinneren dat crewchief riep dat de baan 28C was. 1e qualy durf ik niet te zeggen.
Durf de ui ook niet te openen nu. verwacht wel bak rode cijfertjes nu door die blue screen
-95
Durf de ui ook niet te openen nu. verwacht wel bak rode cijfertjes nu door die blue screen
-95

[ Voor 3% gewijzigd door Paulus07 op 21-07-2021 21:36 ]
Balen, maar het zijn maar een paar cijfersPaulus07 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 21:34:
hmm oke. zal eens in de gaten houden. Kan me enkel de 2e qualy herinneren dat crewchief riep dat de baan 28C was. 1e qualy durf ik niet te zeggen.
-95![]()
![]()
Net weer een crash, en echt geen idee waarom. GPU en CPU zijn niet anders mbt temps. Hopelijk dat ik ergens iets in de logs kan zien. Eerste keer dat ik dit heb met iracing. Afgelopen weken nergens last van gehad. Nu enkel met Spa....
Irritantse vind ik het voor de andere rijders als ik eruit klap door dit en ze schade oplopen hierdoor.
Irritantse vind ik het voor de andere rijders als ik eruit klap door dit en ze schade oplopen hierdoor.
Eindelijk de 2k barrière voorbij!
Vorig seizoen in 1,5 week meer dan 500 rating verloren, maar nu eindelijk de 2k voorbij.
Met een kleine van nu 7 maanden, waardoor ik wellicht 1 race per week kan rijden
ben ik toch wel blij ermee.
Vorig seizoen in 1,5 week meer dan 500 rating verloren, maar nu eindelijk de 2k voorbij.
Met een kleine van nu 7 maanden, waardoor ik wellicht 1 race per week kan rijden
Blue screens zijn over het algemeen RAM-issues. Zou als eerste daar gaan zoeken.Paulus07 schreef op woensdag 21 juli 2021 @ 23:21:
Net weer een crash, en echt geen idee waarom. GPU en CPU zijn niet anders mbt temps. Hopelijk dat ik ergens iets in de logs kan zien. Eerste keer dat ik dit heb met iracing. Afgelopen weken nergens last van gehad. Nu enkel met Spa....
Gister avond nog even naar gekeken en een test gedaan via die "Windows Memory Diagnostic". Duurde wel ff (waarom ook altijd begin van de nacht dat soort dingen doen.....Jimmy J. schreef op donderdag 22 juli 2021 @ 11:06:
[...]
Blue screens zijn over het algemeen RAM-issues. Zou als eerste daar gaan zoeken.
Vanavond verder kijken of ik iets kan achterhalen. had het ook enkel met Spa.
Andere tracks en combinaties was geen probleem.
verder 32gb ram in de pc hangen. Game zelf tikt mbt gebruik niet hoger dan 12gb aan als ik via afterburner zag etc. Dus ook daar niks tegen een limiet.
Vanavond ff verder puzzelen en testen.
Ik had BSOD's puur door de OC ook al bleef de temp van de GPU netjes onder de 70 gr. Haal alle OC er eens af en kijken eens wat hij dan doet.
Ik kwam nog een oude tweet van mij tegen waarvan ik in de veronderstelling was dat ik deze leuke statistieken ook met jullie gedeeld had maar zo te zien blijkbaar niet, dat was wel de bedoeling..
De percentages zullen denk ik niet zo heel erg veranderd zijn ten opzichte van nu, maar ik zal het toch maar eens een keer gaan aanpassen met nieuwe gegevens.

De percentages zullen denk ik niet zo heel erg veranderd zijn ten opzichte van nu, maar ik zal het toch maar eens een keer gaan aanpassen met nieuwe gegevens.
Het busje van iRacing is gespot bij Indianapolis. Krijgen we dan eindelijk de nieuwe road course?
https://reddit.com/r/iRac...n_spotted_in_speedway_in/
Iedereen die meedoet aan de 24H van Spa succes gewenst!
Wie streamen er?
Wie streamen er?
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Deze avond was echt drama met races. Geen enkele race was zonder problemen 
Gt3 op spa waarbij wagens knipperde en over of boven de baan kwamen waardoor je geraakt wordt etc. Vee races waarbij het kegelen was of waarbij mensen met de start stil blijven staan en iedereen op elkaar klapt. Mazda races waar mensen elkaar muren in beuken........
Bahhh bahhhh
Begon met licens D 3.88 deze avond. Door al die onzin nu 3.55
Gt3 op spa waarbij wagens knipperde en over of boven de baan kwamen waardoor je geraakt wordt etc. Vee races waarbij het kegelen was of waarbij mensen met de start stil blijven staan en iedereen op elkaar klapt. Mazda races waar mensen elkaar muren in beuken........
Bahhh bahhhh
Begon met licens D 3.88 deze avond. Door al die onzin nu 3.55
Vanavond en morgenavond rijden we met de Dallara F3 op het mooie Philip Island!
Tijdschema
Fixed setup: Philip Island
Watkins Glen zit al een tijdje in het spel.Paulus07 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 19:24:
Op 14:35 is dat een nieuwe track?
[YouTube: NASCARcade: The Evolution of NASCAR Video Game | NASCAR ON FOX]
Nee, dat is de iRacing Super Speedway.Paulus07 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 19:24:
Daarna komt Watkins Glen
Niellie41 schreef op vrijdag 23 juli 2021 @ 10:16:
Het busje van iRacing is gespot bij Indianapolis. Krijgen we dan eindelijk de nieuwe road course?
Spotted @iRacing scanning the @IMS roadcourse! Cant wait for this track to get its fresh redo! Also @iRacingMyers what can I do to get @scottdixon9’s spotter as a spotter pack? I know him quite well and would be willing to work with you guys.#iracing pic.twitter.com/YEF7RpX4Ue
— Jeryn Fast (@JJFast31) 23 juli 2021
[Streamable: https://streamable.com/zqa1sf]
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/AWkyGYv2A4CWMfoqxsSonr2f.jpg?f=user_large)
Morgenavond rijden we Charlotte ter voorbereiding van de 4hr van Charlotte dit weekend!
In principe kun je elke klasse joinen. Maar om wat competitie te houden in de classen; stellen we voor om te kiezen tussen de gratis wagens CTS-V en MX-5.
Class: Cadillac CTS-V
Class: Global Mazda MX-5
Class: Audi RS3 LMS
Class: GT4 (Cayman, M4 & 570S)
21:28 - 21:58 | Race 2 incl. top 10 reversed grid
Wagens hebben allen 40% fuel capaciteit.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Efxqw1ZMkjKRMfuP2kU9IKF1.jpg?f=user_large)
Telemetrie / Data analyse uitleg
Naar aanleiding van een vraag van @Doubleoz over de telemetry data van PDS en hoe je deze kunt gebruiken bleek dat er een aantal mensen interesse hebben in het leren gebruiken van data analyse tools om (basis) telemetrie uit iRacing te analyseren.Omdat de tools/data initieel nogal overweldigend kunnen zijn heb ik het idee opgepakt om mijn ervaring in deze te delen in de vorm van een kleine cursus/school/uitleg. Het idee is om a.s. maandag 2 augustus vanaf 19:30 de voorbereiding op de league race te gebruiken om in 30-60 min tijd een korte introductie van Motec en mijn workflow hierin te geven en anderen op weg te helpen om een begin te maken met het analyseren van data. Het doel is om in deze tijd op het gebruiksniveau van de VRS tool te komen.
De reden om dit op de maandag vooraf de league te doen is dat we dan de data van de zondag avond kunnen gebruiken als voorbeeld, en de conclusies hieruit meteen kunnen toepassen in de practice/race van maandag, meerijden op zondag en/of maandag is verder niet noodzakelijk om mee te kijken.
Waar / wanneer?
We zullen gebruik maken van de voice chat op de Discord server van de GoT league, aanvang maandag 2 augustus 19:30. Er zal ook een telemetrie kanaal op Discord komen voor vragen, discussie en waar we bijv. data uit de league kunnen delen en bespreken. Mocht dit een leuke toevoeging blijken dan kan hier in de toekomst een vervolg aan gegeven worden waarbij we dieper op de materie in kunnen gaan.Voorbereiding
Om maandag meteen te kunnen beginnen zou ik willen vragen om vooraf alvast de benodigde software te installeren en te testen, hiervoor kun je de volgende guide gebruiken: Motec installatie guideDaarnaast zou het mooi zijn als er minimaal een iemand is die zondag avond telemetrie opneemt zodat we die als voorbeeld kunnen gebruiken en met mijn data kunnen vergelijken. Gratis tips ter waarde van 0.5s voor deze persoon
Mochten er nog vragen/opmerkingen zijn dan hoor ik het graag.
Volgens mij is dat niet iRacing Super Speedway, want dat is in dezelfde vorm als Martinsville, maar dan veel groter.JPM85 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 19:37:
[...]
Nee, dat is de iRacing Super Speedway.
Daarna komt Watkins Glen
Ik zie daar een kromming bij S/F, maar ik herken niet welke baan dit is.
EDIT:
Zo te zien is het Nashville Superspeedway in ontwikkeling een development omgeving. Hier is een afbeelding van het laadscherm:
/f/image/ILEeD3g1NUSUkK5J4AQL1a2P.png?f=fotoalbum_large)
De baan is van beton. Je ziet de watertoren en de vorm van de tribune is hetzelfde.
[ Voor 42% gewijzigd door Niellie41 op 29-07-2021 11:55 ]
In de video zie je wel de nieuwe scan van Watkins Glen! Dit is ook door Greg Hill bevestigd. Die krijgt ook eindelijk een update.Paulus07 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 19:24:
Nashville Superspeedway is toch al beschikbaarNiellie41 schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 22:29:
[...]
Volgens mij is dat niet iRacing Super Speedway, want dat is in dezelfde vorm als Martinsville, maar dan veel groter.
Ik zie daar een kromming bij S/F, maar ik herken niet welke baan dit is.
EDIT:
Zo te zien is het Nashville Superspeedway in ontwikkeling. Hier is een afbeelding van het laadscherm:
[Afbeelding]
De baan is van beton. Je ziet de watertoren en de vorm van de tribune is hetzelfde.
https://members.iracing.c...400&nocache=1627551980997
Ja, dat maakt toch niets uit? Ze kunnen toch gewoon beelden opnemen van hoe het er in ontwikkeling uitziet? De makers kunnen ook oude beelden van iRacing hebben ontvangen.JvdS19 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 11:47:
[...]
Nashville Superspeedway is toch al beschikbaar![]()
https://members.iracing.c...400&nocache=1627551980997
[ Voor 17% gewijzigd door Niellie41 op 29-07-2021 11:54 ]
Ah excuses las het verkeerd, alsof die nog niet uitgebracht zou zijn.Niellie41 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 11:51:
[...]
Ja, dat maakt toch niets uit? Ze kunnen toch gewoon beelden opnemen van hoe het er in ontwikkeling uitziet? De makers hebben oude beelden van iRacing ontvangen.
Ik zie inderdaad waar de verwarring is ontstaan.
[ Voor 5% gewijzigd door Niellie41 op 29-07-2021 12:08 ]
Top initiatief.Swoesh schreef op woensdag 28 juli 2021 @ 21:10:
[Afbeelding]Telemetrie / Data analyse uitleg
Naar aanleiding van een vraag van @Doubleoz over de telemetry data van PDS en hoe je deze kunt gebruiken bleek dat er een aantal mensen interesse hebben in het leren gebruiken van data analyse tools om (basis) telemetrie uit iRacing te analyseren.
Omdat de tools/data initieel nogal overweldigend kunnen zijn heb ik het idee opgepakt om mijn ervaring in deze te delen in de vorm van een kleine cursus/school/uitleg. Het idee is om a.s. maandag 2 augustus vanaf 19:30 de voorbereiding op de league race te gebruiken om in 30-60 min tijd een korte introductie van Motec en mijn workflow hierin te geven en anderen op weg te helpen om een begin te maken met het analyseren van data. Het doel is om in deze tijd op het gebruiksniveau van de VRS tool te komen.
De reden om dit op de maandag vooraf de league te doen is dat we dan de data van de zondag avond kunnen gebruiken als voorbeeld, en de conclusies hieruit meteen kunnen toepassen in de practice/race van maandag, meerijden op zondag en/of maandag is verder niet noodzakelijk om mee te kijken.Waar / wanneer?
We zullen gebruik maken van de voice chat op de Discord server van de GoT league, aanvang maandag 2 augustus 19:30. Er zal ook een telemetrie kanaal op Discord komen voor vragen, discussie en waar we bijv. data uit de league kunnen delen en bespreken. Mocht dit een leuke toevoeging blijken dan kan hier in de toekomst een vervolg aan gegeven worden waarbij we dieper op de materie in kunnen gaan.Voorbereiding
Om maandag meteen te kunnen beginnen zou ik willen vragen om vooraf alvast de benodigde software te installeren en te testen, hiervoor kun je de volgende guide gebruiken: Motec installatie guide
Daarnaast zou het mooi zijn als er minimaal een iemand is die zondag avond telemetrie opneemt zodat we die als voorbeeld kunnen gebruiken en met mijn data kunnen vergelijken. Gratis tips ter waarde van 0.5s voor deze persoon.
Mochten er nog vragen/opmerkingen zijn dan hoor ik het graag.
Een paar praktische tips:
Stel Motec in om automatisch nieuwe log files te openen die opgeslagen worden in de iRacing telemetry folder. Zo heb je direct de juiste recente data voor je na het rijden van een lap/stint. (Tools > Options > Analysis > Automatically open data added to folder).
Als je data gaat vergelijken met PDS of iemand anders, zet de referentie lap van de ander dan altijd op Overlay (de grijze 'O') in het verticale Data tabje aan de linkerkant. Nieuw ingeladen data wordt namelijk altijd op Main gezet (de rode 'M') en zo blijft de juiste referentie lap staan.
Motec heeft de mogelijkheid om te schakelen tussen time/distance modes. De knop hiervoor is het grijze klokje in de icoon-balk. Zorg ervoor dat je altijd distance mode gebruikt als je rij-inputs gaat analyseren. Welke mode je in staat is te zien aan de units op de x-as (m:s/metre).
Voor de nvidia en triple monitor setup gebruikers, gebruiken jullie voor iracing wel/niet nvidia surround?
En wat gebruiken jullie zoal voor die LOD settings? Wat doet die -/+ Max vergeleken met -/+ Low bijvoorbeeld?
Hier nog beetje aan het spelen met grafische settings voor triples met een 1080ti.
Ik merk als ik die two pass trees uitschakel een hoop gekke glitching van bomen (op bijvoorbeeld imola bij de bocht Piratella) die dan door de andere bomen en vangrails etc gaan (bomen die op andere plaats in de track terugkomen).
Maar met die optie uit is het weg.
Zelfde met die SMP optie. Als ik die uitschakel is andere glitching weg bij objecten naast/boven de baan zoals reclame borden.
Maar SMP is voor multi schermen las ik. maar weet dus niet of dat nodig is met/zonder surround gebruik etc.
En wat gebruiken jullie zoal voor die LOD settings? Wat doet die -/+ Max vergeleken met -/+ Low bijvoorbeeld?
Hier nog beetje aan het spelen met grafische settings voor triples met een 1080ti.
Ik merk als ik die two pass trees uitschakel een hoop gekke glitching van bomen (op bijvoorbeeld imola bij de bocht Piratella) die dan door de andere bomen en vangrails etc gaan (bomen die op andere plaats in de track terugkomen).
Zelfde met die SMP optie. Als ik die uitschakel is andere glitching weg bij objecten naast/boven de baan zoals reclame borden.
Maar SMP is voor multi schermen las ik. maar weet dus niet of dat nodig is met/zonder surround gebruik etc.
De SMP multi view projection benefit (zo'n 25% performance bump) is helaas pas vanaf de 20xx serie ingebakken door nVidia.Paulus07 schreef op donderdag 29 juli 2021 @ 22:03:
Voor de nvidia en triple monitor setup gebruikers, gebruiken jullie voor iracing wel/niet nvidia surround?
Ik gebruik de iRacing setup; geen nVidia surround. Dit doen de meesten (hier).
Ik rijd borderless windowed; dit ziet er uit als nVidia surround; maar je kan alt-tab doen zonder dat iRacing helemaal van de wappie gaat.
Vandaag in Fixed GT3 op de Red Bull ring een dikke 10 rondes achter niemand minder dan Rubens Barrichello gereden, was toch wel mijn leukste iracing moment tot nu toe (ik kan een oud F1 coureur bijhouden!! Ging er 10 ronden door mijn hoofd
)
Was een practice trouwens, maar dat mag de pret niet drukken.
Was een practice trouwens, maar dat mag de pret niet drukken.
[ Voor 11% gewijzigd door talkatoo op 29-07-2021 22:32 ]
Rain confirmed!
Greg Hill van iRacing laat nu beelden zien van regen in iRacing in de livestream van de 4hr van Charlotte:
Gemist? Even inspoelen naar 1u21 in de livestream.
edit screenshot van de feed:
Greg Hill van iRacing laat nu beelden zien van regen in iRacing in de livestream van de 4hr van Charlotte:
Gemist? Even inspoelen naar 1u21 in de livestream.
edit screenshot van de feed:
:strip_exif()/f/image/9ZEJIXaa2uQTtR2Zz8ELcib6.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 49% gewijzigd door Luckeh op 31-07-2021 16:02 ]
Er komt ook een hillclimb aan!
https://mobile.twitter.co...tatus/1421499565631488000

[ Voor 50% gewijzigd door JvdS19 op 31-07-2021 18:35 ]
Dat lijkt me dan ook een aanzet tot echte Rally-stages, als in point to point racing?JvdS19 schreef op zaterdag 31 juli 2021 @ 18:27:
Er komt ook een hillclimb aan!
[Afbeelding]
[Afbeelding]
En LMDH
https://clips.twitch.tv/S...erFunRun-p28DXad5SKKYa37B
Edit:
Zou dit ermee te maken kunnen hebben? https://www.autovisie.nl/nieuws/bmw-vanaf-2023-in-lmdh/
Bmw op daytona rondscheuren....
https://clips.twitch.tv/S...erFunRun-p28DXad5SKKYa37B
Edit:
Zou dit ermee te maken kunnen hebben? https://www.autovisie.nl/nieuws/bmw-vanaf-2023-in-lmdh/
Bmw op daytona rondscheuren....
[ Voor 63% gewijzigd door Paulus07 op 31-07-2021 22:53 ]
Vanavond en morgenavond rijden we met de Dallara F3 op het Circuit Gilles Villeneuve!
Tijdschema zondag
Let op telemetry school: op maandag vind er van 19:30 tot max. 20:30 ook een telemetry school plaats op ons Discord channel. Zie ook: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/68199742
Fixed setup: Villeneuve
Tijdschema zondag
Let op telemetry school: op maandag vind er van 19:30 tot max. 20:30 ook een telemetry school plaats op ons Discord channel. Zie ook: https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/68199742
Fixed setup: Villeneuve
Tot wanneer loopt dit seizoen met de F3?
Ik heb deze auto (nog) niet en zou het zonde vinden deze voor enkele races aan te schaffen :-)
Ik heb deze auto (nog) niet en zou het zonde vinden deze voor enkele races aan te schaffen :-)
We zitten nu in week 8 van de 12 weken. Dus nog 5 weken te gaan. Dat zijn 10 avonden, plus de racing school aankomende donderdag.Frontysco schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 10:23:
Tot wanneer loopt dit seizoen met de F3?
Dan schaf ik m straks aan, hopelijk kan ik vnv een avondje mee pakken (afhankelijk van de kleine)Luckeh schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 11:47:
[...]
We zitten nu in week 8 van de 12 weken. Dus nog 5 weken te gaan. Dat zijn 10 avonden, plus de racing school aankomende donderdag.
Dank @Luckeh
Sorry als ik domme vragen stel, ben zoekende met de GOT leagues :-)
Kan ik vnv als het tijd is, binnen Iracing gaan naar Leagues > GOT Leagues en vanuit daar de sessie starten?
[ Voor 19% gewijzigd door Frontysco op 01-08-2021 12:11 ]
Klopt, je kunt tot 21:00 de sessie joinen. Daarna is de registratie dicht. Kom wel tijdens de race svp naar onze Discord voice chat (stuur je zo PM) zodat je tijdens de practice en race weet wat er wordt besproken en dat je zelf ook vragen kunt stellen.Frontysco schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 12:06:
[...]
Dan schaf ik m straks aan, hopelijk kan ik vnv een avondje mee pakken (afhankelijk van de kleine)
Dank @Luckeh
Sorry als ik domme vragen stel, ben zoekende met de GOT leagues :-)
Kan ik vnv als het tijd is, binnen Iracing gaan naar Leagues > GOT Leagues en vanuit daar de sessie starten?
Top, doe ik. Discord zit ik al in :-)Doubleoz schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 13:57:
[...]
Klopt, je kunt tot 21:00 de sessie joinen. Daarna is de registratie dicht. Kom wel tijdens de race svp naar onze Discord voice chat (stuur je zo PM) zodat je tijdens de practice en race weet wat er wordt besproken en dat je zelf ook vragen kunt stellen.
Wat een gave wagen die F3. Net een rondje of 15 gereden.
Kan ik met een 1:35 meekomen vanavond?
Soon YOU will be able to “take it easy into turn 1” just like the #HungarianGP! pic.twitter.com/WgeEerhS9t
— iRacing (@iRacing) 1 augustus 2021
/f/image/F6n95PoEsuKv89wo2ShToupo.png?f=fotoalbum_large)
[ Voor 71% gewijzigd door Paulus07 op 01-08-2021 15:12 ]
Ik heb me zojuist ingeschreven voor de GOT website.
Ik wil iRacing weer op gaan pakken en met name ook gebruik maken van mijn HTC Vive om te simracen.
Ik ben volledig beginneling eigenlijk dus zal vooral komen om te leren en niet gelijk om mee te racen.
Ik verwacht vanavond mijn eerste paar rondes (niet met GoT) te gaan doen om te oefenen en om zo netjes mogelijk te rijden.
Hoop jullie de komende tijd vaker te spreken in ieder geval.
Ik wil iRacing weer op gaan pakken en met name ook gebruik maken van mijn HTC Vive om te simracen.
Ik ben volledig beginneling eigenlijk dus zal vooral komen om te leren en niet gelijk om mee te racen.
Ik verwacht vanavond mijn eerste paar rondes (niet met GoT) te gaan doen om te oefenen en om zo netjes mogelijk te rijden.
Was leuk om een keer mee te rijden heren!
Vanmiddag pas begonnen met de F3 en rijd een redelijk 1:33 op dit circuit. De F3 kan nog weleens onvoorspelbaar zijn en dat maakt hem best uitdagend. Helaas heat 2 niet uitgereden.
Zeker tot de volgende keer!
Wel weer geleerd dat de buttkicker behoorlijk door dreunt. Binnenkort maar eens een dikke foam mat halen!
Vanmiddag pas begonnen met de F3 en rijd een redelijk 1:33 op dit circuit. De F3 kan nog weleens onvoorspelbaar zijn en dat maakt hem best uitdagend. Helaas heat 2 niet uitgereden.
Wel weer geleerd dat de buttkicker behoorlijk door dreunt. Binnenkort maar eens een dikke foam mat halen!
Lekker geracet vanavond. Alhoewel het circuit me niet echt ligt, kwam ik aardig mee.
H1: https://www.twitch.tv/videos/1105090640
H2: https://www.twitch.tv/videos/1105109895
H1: https://www.twitch.tv/videos/1105090640
H2: https://www.twitch.tv/videos/1105109895
Leuk dat je meedeed! Gewoon veel rondjes rijden en dan komen de tijden vanzelf welFrontysco schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 22:00:
Youtube | Twitch | Broadcaster @ KNAF Digital (iRacing)
Welkom! Ik heb zojuist je aanmelding op de site verwerkt.Kaasdipje schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 19:00:
Ik heb me zojuist ingeschreven voor de GOT website.
Als je nog niet comfortabel voelt om mee te racen kan je ook altijd de practice joinen op zondag, maandag en donderdag van 19:30 - 21:00. Door track time wordt je automatisch al beter en daarnaast zijn er altijd wel rijders aanwezig die je van tips kunnen voorzien.
Las op het iRacing forum dat er ook mogelijke nieuwe auto's zichtbaar waren in de tool die Greg gebruikte om in hun beta omgeving iRacing op te starten in deze broadcast. Onder andere een Ferrari 488 GT3 Evo en een nog onbekende Mercedes.
De discussie:
https://forums.iracing.co...errari-488-evo-gt3#latest
De discussie:
https://forums.iracing.co...errari-488-evo-gt3#latest
Net wat twitch highlights gekeken. En daar zag ik bij een Spa race opeens vuurwerk in de lucht?
Is dit altijd zo? Of enkel met speciale events ofzo? Of hoe werkt dat?
Yes; en op Daytona / Le Mans ook. Is er al een tijdje. Vuurwerk als de race afgelopen isPaulus07 schreef op maandag 2 augustus 2021 @ 15:43:
Net wat twitch highlights gekeken. En daar zag ik bij een Spa race opeens vuurwerk in de lucht?
Ah k. Is me nog niet eerder opgevallen 😛
Weet ook niet of het wel/niet verbonden is aan bepaalde settings. Of eindtijd van een race. En zit het ook in AI races (om via die weg eventueel te kunnen testen met settings etc)?
Weet ook niet of het wel/niet verbonden is aan bepaalde settings. Of eindtijd van een race. En zit het ook in AI races (om via die weg eventueel te kunnen testen met settings etc)?
Ik heb gisteren meegedaan in de F3 voor het eerst en kreeg een 1:34. Hoop dat je volgende keer mee doet dan kunnen we samen beter wordenFrontysco schreef op zondag 1 augustus 2021 @ 22:00:
Zeker! Heb t in de agenda staan. Net wat YT filmpjes bekeken over de F3. Erg handigKaasdipje schreef op dinsdag 3 augustus 2021 @ 16:11:
[...]
Ik heb gisteren meegedaan in de F3 voor het eerst en kreeg een 1:34. Hoop dat je volgende keer mee doet dan kunnen we samen beter worden
RACING SCHOOL: Programma morgen (5 augustus)
Toelichting
In het begin van het seizoen hebben wij aangegeven de donderdag als dag met een variërend programma in te zetten. Eén van de onderwerpen was de Racing School. Een aantal weken geleden is hiervan de eerste School geweest met als thema 'Racing starts'. Ditmaal is het thema 'Hotlappen', oftewel: hoe kom ik zo snel mogelijk het circuit rond in zowel Qualy als de Race. Alhoewel we voornamelijk de focus willen leggen op hotlappen zijn overige vragen uiteraard welkom.Het programma houden we ditmaal redelijk simpel: een open practice, gevolgd door de mogelijkheid om 1 op 1 instructies en coaching te krijgen of voor het beantwoorden van vragen. Mocht er een hoge opkomst zijn met te weinig trainers, dan zal de coaching mogelijk 1 op 2 zijn, of worden de sessie afgewisseld.
De avond eindigt met 2 korte heats, met 1x Qualy en voor de 2e heat een reversed grid van de top 8 vanuit heat 1.
In het oorspronkelijke donderdagavond programma stond dat deze Racing School met de MX-5 zou zijn, maar we hebben toch besloten om dit met de F3 te doen op Circuit Zandvoort, zodat het een mooie voorbereiding is op de races van het komende weekend.
Eventuele voorbereiding
Afgelopen maandag heeft @Swoesh een instructie gegeven over Telemetry. Op de Discord is te vinden hoe je dit kunt installeren én vind je de Twitch stream met de uitleg van afgelopen maandag. Je kunt dit gebruiken om zelf misschien al te vinden waarop je het laat liggen, zodat de coach specifiek op dit aspect tips kan geven.Concrete schema:
19:30 - 20:00: Warm up20:00 - 21:15: 1 op 1 Hotlappen met een coach
21:15 - 21:23: 2 lap Qualy (8 min)
21:25 - 21:40: Heat 1 15 min
21:45 - 22:00: Heat 2 15 min (top 8 reversed grid uitslag heat 1)
De sessie zal plaatsvinden op Circuit Zandvoor met de F3
Very soon...
— iRacing (@iRacing) 5 augustus 2021
The Mt Washington Auto Road hill climb! pic.twitter.com/eAp8WLJxWH
[Streamable: https://streamable.com/sq3jjm]
Vanavond en morgenavond rijden we met de Dallara F3 op het circuit van Zandvoort voordat over een kleine maand de F1 daar zal neerstrijken!
Tijdschema zondag
Fixed setup: Zandvoort
Tot vanavond! Straks gauw nog even oefenen!
Vraagje: waarom lopen we eigenlijk voor op de map rotatie van iRacing? Ik persoonlijk vind het fijner om gelijk te lopen zodat je beide kunt racen zonder weer a d track te moeten wennen.
Vraagje: waarom lopen we eigenlijk voor op de map rotatie van iRacing? Ik persoonlijk vind het fijner om gelijk te lopen zodat je beide kunt racen zonder weer a d track te moeten wennen.
Door de tracks vooraf te doen kun je oefenen en heb je een voordeel in de officiele races omdat je de track al kent.Frontysco schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 12:30:
Tot vanavond! Straks gauw nog even oefenen!
Precies dit. In het verleden reden we ook alleen op de maandag avond terwijl op dinsdag de nieuwe week begint. Doordat we de zondagavond hebben toegevoegd voelt de voorbereiding soms wat "vroeg". Maar zeker aan het begin van de week heb je er profijt van tijdens de officials.Swoesh schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 14:33:
[...]
Door de tracks vooraf te doen kun je oefenen en heb je een voordeel in de officiele races omdat je de track al kent.
Ik lees zojuist in de comments op YouTube dat mensen hun steering angle aanpassen aan de werkelijke graden wat de auto irl ook heeft (b.v 540 voor de Lamborghini)
Heeft. Zijn er hier mensen die dat ook doen? Ikzelf heb hem altijd op 900 staan.
Heeft. Zijn er hier mensen die dat ook doen? Ikzelf heb hem altijd op 900 staan.
[ Voor 7% gewijzigd door kawaholic op 08-08-2021 15:02 ]
Ik zou graag inzicht willen krijgen in het gebruik van Driver overlay / Streaming overlay graphics in iRacing. Bijvoorbeeld de voornaamste redenen waarom mensen dit soort apps gebruiken en wat mensen zoal belangrijk vinden (en wat juist niet). Met ATVO hebben we namelijk (vroege) plannen om in deze richting uit te breiden. Wie weet komt er dus over een tijdje wel een nieuwe app op de markt die door het invullen van deze vragenlijst beter aansluit met jouw wensen! 
De vragenlijst is maar kort en kost maar een paar minuutjes om in te vullen. Alvast bedankt!
https://forms.gle/R1quKYxcVWLzDygx8
En mocht iemand graag nog een en ander meer uitgebreid willen beschrijven dan is dat ook zeer welkom, stuur maar een DM!
De vragenlijst is maar kort en kost maar een paar minuutjes om in te vullen. Alvast bedankt!
https://forms.gle/R1quKYxcVWLzDygx8
En mocht iemand graag nog een en ander meer uitgebreid willen beschrijven dan is dat ook zeer welkom, stuur maar een DM!
Gewoon op 900 laten staan. iRacing regelt de mogelijke steering angle per auto.kawaholic schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 15:02:
Ik lees zojuist in de comments op YouTube dat mensen hun steering angle aanpassen aan de werkelijke graden wat de auto irl ook heeft (b.v 540 voor de Lamborghini)
Na 2 weken afwezigheid door vakantie vanavond weer de practice gejoined en precies 1 rondje heat 1 meegedaan .Zandvoort ligt me sowieso niet echt , geen idee waarom eigenlijk . Rondetijden lijken nergens op , weer ouderwets ruim 3,5 seconde achterop .In de practice haakten er al een paar af , quali heb ik overgeslagen omdat ik toch laatste was .In heat 1 ging ik na 1 rondje einde rechte stuk weer eens in de fout op de koude bandjes en was het laatste restje zin om nog verder te rijden verdwenen.Morgen maar weer een nieuwe poging .
Leuke eerste race gehad maar helaas 2e race snel een fout gemaakt waardoor ik een tow moest pakken. Daarna de tijd voor practice gebruikt om te zoeken waar ik nog tijd liet liggen. Ruim een seconde winst gevonden tov heat 1. Morgenavond hoop ik gewoon beide races tussen het veld te kunnen uitrijden
Ik heb weer lekker gereden.
Weinig leuke gevechten gehad, maar wel een redelijk resultaat. Ik geloof 5de en 8ste.
H1: https://www.twitch.tv/videos/1112282030
H2: https://www.twitch.tv/videos/1112302825
Weinig leuke gevechten gehad, maar wel een redelijk resultaat. Ik geloof 5de en 8ste.
Was weer leuk heren! Veel geleerd, begin de F3 steeds meer te begrijpen. Met een PB van 1:30:xx ben ik erg blij, nu nog stabiel zien te krijgen. Youtube en Joep's stream zijn er handig om de rempunten te weten, dank!
Als het lukt ben ik er vanavond ook weer bij.
Als het lukt ben ik er vanavond ook weer bij.
Ik heb gisteren tijdens practice even als 'Ghost' meegereden (want was nog geen lid). Kwam niet verder als 1:30.1xx. Ook maar eens wat filmpjes kijken om te zien of ik daar nog een seconde af kan halen. Vooraan reed alles 1:28 tijdens practice dus er moet nog wel ruimte zijnJoepW schreef op zondag 8 augustus 2021 @ 22:52:
Ik heb weer lekker gereden.
Inmiddels wel geregistreerd. Goede oefening voor de rest v.d. week
Ik ben er vandaag toch niet bij, veel plezier heren!
Hopelijk de komende tijd eindelijk wat meer gelegenheid om te rijden, dus heb me zojuist maar even aangemeld voor de GoT Racing-league. Zal er vast niet elke keer bij kunnen zijn, maar zo nu en dan zullen jullie me vast wel voorbij zien komen schuiven
Hey allemaal!
Ik zit al een tijdje te kijken of ik deze league wil joinen, en heb deze zomervakantie waarschijnlijk wat tijd over die ik in iRacing wil gaan steken en dan ook vooral met een community, GoT lijkt me geweldig want als lange Tweaker Myself was ik heel blij om te zien dat er zelfs hier een community voor is, dus stel ik me graag even voor
About me:
Ik ben Ruben, 23 jaar en doe nu (knipperlichtend) iRacing voor ongeveer 6 maanden. Laatste tijd vooral met een focus op de Dallara F3, maar heb ook interesse om de GT3/GTE uit te proberen.
Op het moment zit ik met een SR van 2.65 in Road Class C en een iRating van 1079.
Ik heb geprobeerd op te zoeken hoe ik een link naar mijn iRacing toe kan voegen, maar heb die niet 1, 2, 3 kunnen vinden? Hoop dat dit zo goed is om in de league te mogen, zodra ik weet hoe voeg ik de link nog wel ff toe
Hoop jullie snel te zien in een mooie race en wat leuke herinneringen te maken!
Ik zit al een tijdje te kijken of ik deze league wil joinen, en heb deze zomervakantie waarschijnlijk wat tijd over die ik in iRacing wil gaan steken en dan ook vooral met een community, GoT lijkt me geweldig want als lange Tweaker Myself was ik heel blij om te zien dat er zelfs hier een community voor is, dus stel ik me graag even voor
About me:
Ik ben Ruben, 23 jaar en doe nu (knipperlichtend) iRacing voor ongeveer 6 maanden. Laatste tijd vooral met een focus op de Dallara F3, maar heb ook interesse om de GT3/GTE uit te proberen.
Op het moment zit ik met een SR van 2.65 in Road Class C en een iRating van 1079.
Ik heb geprobeerd op te zoeken hoe ik een link naar mijn iRacing toe kan voegen, maar heb die niet 1, 2, 3 kunnen vinden? Hoop dat dit zo goed is om in de league te mogen, zodra ik weet hoe voeg ik de link nog wel ff toe
Hoop jullie snel te zien in een mooie race en wat leuke herinneringen te maken!
Gisteravond heb ik na de practice en uitrijden heat 1 , de 2e heat na 1 rondje verlaten nadat ik na een tik op mijn achterwiel in de Tarzan in het rond ging .Rondje aangevoeld en schade dus in pits geparkeerd en de hele race vanuit chopper view gevolgd .Was erg spannend , vooral de top 5 was heel gaaf om te zien
.Erg aan elkaar gewaagd en een zeer strakke race van Jimmy .In de practice zondag en gister heb ik echt mijn best gedaan om een fatsoenlijke tijd neer te zetten maar zelfs met de bandjes op temperatuur kreeg ik het weer eens niet voor elkaar
.Mijn optimal was een 130,6 geloof ik maar lager dan 131,7 kwam ik niet helaas.Vrs vergeleken , veel bij een aantal van jullie vanuit de cockpit meegekeken mocht ook niet helpen .Blijkbaar mis ik toch een paar race-chromosomen ergens
, is niet anders .
Hopelijk komt er dit seizoen nog een race / circuit waar het wel een beetje mag lukken .Blijft apart dat het alle kanten opgaat bij mij door het seizoen heen .

Hopelijk komt er dit seizoen nog een race / circuit waar het wel een beetje mag lukken .Blijft apart dat het alle kanten opgaat bij mij door het seizoen heen .
Welkom Ruben!RudeS schreef op dinsdag 10 augustus 2021 @ 15:06:
About me:
Ik ben Ruben
[...]
Ik heb geprobeerd op te zoeken hoe ik een link naar mijn iRacing toe kan voegen, maar heb die niet 1, 2, 3 kunnen vinden?
Dit is je linkje: iRacing profiel RudeS.
Hallo allemaal!
Ik ben pas begonnen met iRacing en ik vind het geweldig. Ik ben vooral bezig met leren clean races te hebben in Formula Vee, wat goed lukt en ik word steeds sneller. Mijn uiteindelijke doel is endurance races met een team (en ultiem de 24u van Le Mans). Wat zou het handigste pad hiernaartoe zijn? Ook vind ik de open formule klasses erg leuk, dus ontvang graag tips over welke auto’s en series het leukste zijn. Ik heb inmiddels mijn D license.
Ik meld me ook aan voor het GOT team, leuk om tegen andere mensen van dit forum te rijden en te leren
Ik ben pas begonnen met iRacing en ik vind het geweldig. Ik ben vooral bezig met leren clean races te hebben in Formula Vee, wat goed lukt en ik word steeds sneller. Mijn uiteindelijke doel is endurance races met een team (en ultiem de 24u van Le Mans). Wat zou het handigste pad hiernaartoe zijn? Ook vind ik de open formule klasses erg leuk, dus ontvang graag tips over welke auto’s en series het leukste zijn. Ik heb inmiddels mijn D license.
Ik meld me ook aan voor het GOT team, leuk om tegen andere mensen van dit forum te rijden en te leren
Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen