zie wel iets op interner voorbij komen dat de gfx dan een stuk scherper zijn..
of heb ik het mis?
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Zit dat ding vastgeplakt aan de weg ofzo... wat een grip heeft die zeg als ik dat zo zieBruceLee schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 17:20:
De Mercedes is een stuk beter op de Nordschleife
Mja, zo schiet het ook niet op natuurlijk ...JoepW schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 16:42:
Jeroen (van DRNL) host vanavond dit:
Date: wednesday March 9th 2016
Testsession: GoT - Green Hell Challenge
Circuit: Nürburgring Combined - Gesamtstrecke VLN
Password: None (open for Benelux members/drivers)
Time: 19:00 - 23:00 (CET)
Your iRating and/or License do not pass the entry requirements that were set by this session's host, but you may spot, crew, or spectate.
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
EDIT : oww Testsession: GoT - Green Hell Challenge
[ Voor 42% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 09-03-2016 19:17 ]
Met dank aan Gruwel84, die me veel informatie heeft gegeven.
[ Voor 18% gewijzigd door aicaramba op 09-03-2016 19:28 ]
Fuelke schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:12:
Your iRating and/or License do not pass the entry requirements that were set by this session's host, but you may spot, crew, or spectate.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
kwam ik achter!
[ Voor 42% gewijzigd door HeAdWaVe74 op 09-03-2016 20:36 ]
Nee, en Jeroen zal er waarschijnlijk ook niet bij stil gestaan hebben. En ik heb nog nooit gehost, maar je kan de eigenschappen niet meer aanpassen eens de sessie gecreëerd is dacht ik?
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Iemand dat eerder meegemaakt? Ik heb geen last van lag o.i.d.
Speel in 64-bit DX11 modus..
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
ik heb de audi nu ook goed werkendA3aaN79 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 18:06:
[...]
Zit dat ding vastgeplakt aan de weg ofzo... wat een grip heeft die zeg als ik dat zo zie
YouTube: iRacing Audi R8 LMS GT3 Nurburgring Nordschleife 24h 8:09.872
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Veel plezier ermee!aicaramba schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 19:27:
Ik heb een http://tweakers.net/price...antara-edition-zwart.html besteld.
Met dank aan Gruwel84, die me veel informatie heeft gegeven.
Dit kan je bij elk spel installen! in dit geval heb ik een lichte sweetfx toepassing gedaan bij het spel.Nickrsd schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 17:47:
is er iemand die iets van reshade // sweetfx gebruikt voor iracing? of is dat er uberhaupt..?
zie wel iets op interner voorbij komen dat de gfx dan een stuk scherper zijn..
of heb ik het mis?
Iets scherper en minder cloud grijs effect.
waar kan ik die sweetfx bestandjes vinden dan ? want op internet weet ik niet goed wat goed is, en waar ik je moet neerzetten of installeren..?knightvision schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 01:51:
[...]
Dit kan je bij elk spel installen! in dit geval heb ik een lichte sweetfx toepassing gedaan bij het spel.
Iets scherper en minder cloud grijs effect.
Dit soort problemen heb ik nooit gehad met iRacing, maar wel eens als tijdens programmeren. Zulke errors komen volgens mij voor als je RAM vol loopt. Je zou kunnen proberen de instellingen in de sim lager te zetten zodat hij minder RAM nodig heeft, of de 32bits versie te draaien ipv de 64bits.Rivanov schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 23:08:
Gebeuren nu ineens erg gekke dingen op m'n computer. Krijg op willekeurige momenten ineens de volgende melding tijden iRacing, en dan crashed de game.
[afbeelding]
Maar het beste is natuurlijk iRacings support hierover mailen.
Ik heb hem niet maar:gtrNL schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 00:20:
Hé hé, eindelijk klaar.
- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -
Erg mooi!gtrNL schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 00:20:
Hé hé, eindelijk klaar.
[afbeelding]
[afbeelding]
Download: http://www.tradingpaints.com/profile/51096/Danny-Bouwes
Heel mooie paint Danny!gtrNL schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 00:20:
Hé hé, eindelijk klaar.
[afbeelding]
[afbeelding]
Download: http://www.tradingpaints.com/profile/51096/Danny-Bouwes
Ik probeer asap een update te pushen, maar werk en klussen thuis met keuken geeft 0 tijd om dit even tussendoor te doen.
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
's nachts kon ik wel connecteren maar had ik plots een ander probleem : tijdens het gamen last van corrupte lijnen over m'n scherm, dat werd na verloop van tijd erger en erger. Bleek het een driver probleem te zijn (AMD) en dat werd dan ook opgelost door de nieuwste driver te installeren. Maar daarvoor natuurlijk heel wat tijd verloren door temps te monitoren, voeding te controleren en heel de pc na te lopen.
Gisteren in de namiddag dan m'n eerste rondje op de groene hel... Eindelijk!!! En gelijk de indruk dat m'n geheugen er niet beter op wordt want de tijd dat ik daar nog wat rondjes had gedraaid met gran turismo lag toch erg ver in het verleden.
Dat wordt nog een hele opgave om daar snel te worden.
Tegen het einde van de dag (na een rondje of 10 want tussendoor nog andere zaken te doen) ging het al wat beter maar toch regelmatig nog wat fouten.
Soms vergeet ik blijkbaar ook waar ik ergens zit op het circuit
Ook nog even kunnen connecteren op TS en dat heb ik toch nog het meeste gemist
Hopelijk de komende dagen nog wat tijd om wat zaken te configureren voor m'n rig (buttonbox config moet ik overdoen want is niet goed/intuïtief genoeg) en dan ben ik in de toekomst wat meer van de partij.
Heb enkel nog een klein probleem met die crimson drivers : het schakelen tussen profielen is helemaal brak. speel ik iracing dan gaat hij netjes in eyefinity modus, maar start ik iets anders op dan krijg ik op alle 3 schermen dezelfde game te zien ipv dat hij de buitenste 2 monitoren uitzet... irritant
Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby
Ik had het probleem dat iRacing onder Windows 10 enorm traag laadde (Centripetal Circuit duurde al 5 minuten) en als hij eenmaal geladen was, ik ongeveer 10-15 FPS had. Van alles geprobeerd, nVidia driver clean install, onboard grafische kaart uitgeschakeld (als hij die toevallig zou pakken), iRacing graphics config opnieuw gedraaid, niets hielp.
Uiteindelijk gisteren weer een nieuwe nVidia driver geïnstalleerd, wederom de optie Clean Install gekozen en nu werkt het ineens
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Intel core i5-3450
Asus P8H77-V
Cosair XMS3 DDR3, 1600-8GB kit
Cooler Master Centurion 5 II Midi-Tower
Cooler Master Elite Power 460Watt
Sapphire Radeon HD7850
Kingston SSDNow V200 128GB
Samsung DVR DL 22X
Wat zou jullie advies zijn; de huidige pc updaten of een volledig nieuwe bouwen?
Weer zeer netjes gereden!BruceLee schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 23:51:
[...]
ik heb de audi nu ook goed werkend
[video]
YouTube: iRacing Audi R8 LMS GT3 Nurburgring Nordschleife 24h 8:09.872
En het geluid van de Audi

Zijn er al signalen wanneer deze nieuwe GPU's worden uitgebracht?dabelg schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:20:
aangezien je een H reeks hebt zou ik nieuwe bouwen maar wachten tot nieuwe generatie GPU's
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik vind het juist anders om. De Mercedes vind ik juist geweldig klinken. Heerlijke grom.A3aaN79 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 13:41:
[...]
Weer zeer netjes gereden!
En het geluid van de Audi, toch stukken beter als de AMG welke ik vrij tam vindt
Ik vind de mercedes wel vet klinken, die grom, maar ik vind het niet klinken als een race auto, meer als een muscle car. In de 2 testrondjes die ik heb gereden vond ik de audi iets meer 'nimble' over komen.BobvK schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 15:11:
[...]
Ik vind het juist anders om. De Mercedes vind ik juist geweldig klinken. Heerlijke grom.
Maar met een grom win je geen wedstrijden, met rij eigenschappen wel en die schijnen goed te zijn
Q: Is het nog steeds zo dat je die sound settings een boost kan geven in de .ini file?
dus ergens 48 kHz instellen ipv 22 kHz? of is die 48 al standaard?
sampleRate=22050 veranderen in app.iniFragbeestje schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:37:
ik vind de Mercedes beter klinken, alhoewel het vorige model in het echt nog wel beter klink (bijna een spitfire)
Q: Is het nog steeds zo dat je die sound settings een boost kan geven in de .ini file?
dus ergens 48 kHz instellen ipv 22 kHz? of is die 48 al standaard?
Rivanov schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:58:
En die moet je dan aanpassen naar sampleRate=48000 ?

Straks maar eens in de ini file duiken voordat ik in de kroeg duik dan
Ik heb vandaag een promotiecode ontvangen voor 3 maand gratis membership voor iRacing van de winkel waar ik mijn G29 heb gekocht.
Kan ik deze zonder pardon verzilveren en worden deze 3 maand dan toegevoegd aan mijn huidige looptijd?
Of beter de support even mailen over deze kwestie?
Waarschijnlijk is ie voor nieuw account. Dus waardeloos voor jou...A3aaN79 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 17:59:
Vraag voor de mensen die ervaring hebben met promotiecodes:
Ik heb vandaag een promotiecode ontvangen voor 3 maand gratis membership voor iRacing van de winkel waar ik mijn G29 heb gekocht.
Kan ik deze zonder pardon verzilveren en worden deze 3 maand dan toegevoegd aan mijn huidige looptijd?
Of beter de support even mailen over deze kwestie?
Op mijn mobiel was dat niet duidelijk te zien, maar het betreft inderdaad code voor nieuw abonnementJoepW schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 18:00:
[...]
Waarschijnlijk is ie voor nieuw account. Dus waardeloos voor jou...
Mocht ik er iemand blij mee kunnen maken, laat het me dan weten.
De GT3 versie van de AMG-GT heeft dezelfde motor als dat de oude SLS (GT3) had, dus niet de M178 4 liter V8 Turbo uit de straat GT-versie maar de M159 6.2 liter V8.Fragbeestje schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 16:37:
ik vind de Mercedes beter klinken, alhoewel het vorige model in het echt nog wel beter klink (bijna een spitfire)
Hij zou dus ongeveer hetzelfde moeten klinken als de SLS.
Persoonlijk neig ik op dit moment wat meer naar de Audi. V8 heb ik de afgelopen jaren wel genoeg in iRacing gezien
Net maar even alle meuk oftewel eraf gezwierd oftewel niet automatisch laten opstarten...
Begon al bijna Joep zijn tip in twijfel te trekken : "Ik zal die belg eens liggen hebben"
Maar het gaat goed nu
Thanks Joep!
Fijn dat het werkt.
Ik heb op servers waar meerdere auto;s rondrijden en mensen connecten en disconnecten nog wel wat stutters, maar heel anders dan eerst.
Verder loopt de boel super vloeiend met best fijne settings.
Ik ga toch mijn verbindingssnelheid nog eens aanpassen om te zien of dat soms de oorzaak is...
nog wel even dat de P balk vol liep, dus m'n GPU geheugen maar wat omlaag gezet, dat moet ik morgen nog maar eens uittesten.
Ben al aan het twijfelen om die Overwolf maar helemaal te verwijderen. Gebruik het soms in arma 3. Daar werkt de Teamspeak overlay functie degelijk maar in iRacing krijg ik hem al niet aan de praat.
Maar een teamspeak overlay in iRacing is blijkbaar al een hele tijd nogal een gedoe
Verbindingssnelheid bij je My Account van iRacing bedoel je? Ik heb vanavond weer een paar keer gehad dat de wagens voor een paar seconden uit m'n beeld verdwenen. Aan mijn connectie kan het in principe niet liggen. Haal gewoon 80Mbit Down en 12Mbit Up. (heb 120Mbit Ziggo maar m'n PC staat boven via een powerline adapter verbonden..)JoepW schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 21:04:
48000 kost wel wat FPS, maar niet zo veel dat je het stutters geeft
Fijn dat het werkt.
Ik heb op servers waar meerdere auto;s rondrijden en mensen connecten en disconnecten nog wel wat stutters, maar heel anders dan eerst.
Verder loopt de boel super vloeiend met best fijne settings.
Ik ga toch mijn verbindingssnelheid nog eens aanpassen om te zien of dat soms de oorzaak is...
There he is!gtrNL schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 22:36:
Wat ruist daar nou in het struikgewas?
[afbeelding]
idd. Ik gewoon 'm weer wat lager zetten en zien of dat het is...Rivanov schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 23:16:
[...]
Verbindingssnelheid bij je My Account van iRacing bedoel je? Ik heb vanavond weer een paar keer gehad dat de wagens voor een paar seconden uit m'n beeld verdwenen. Aan mijn connectie kan het in principe niet liggen. Haal gewoon 80Mbit Down en 12Mbit Up. (heb 120Mbit Ziggo maar m'n PC staat boven via een powerline adapter verbonden..)

http://iracingsetupsync.nickthissen.nl/Setups/Details/14390
Kan hier redelijk zoals de oude mx-5 mee sturen, stabiele achterkant.
Mijn rondetijden zijn nu lage 1:41 hiermee
Zouden mensen deze setup misschien eens willen testen en eventuele suggesties kunnen geven wat er verbeterd kan worden?
Ik ben benieuwd, ik heb er gisteren een 10tal ronden mee gedaan (baseline) en ik haalde inderdaad niet de meest snelle ronden maar wat heb ik mij er mee geamuseerd zeg. Zalige auto geworden!A3aaN79 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 23:47:
Ik heb een setup gemaakt voor de nieuwe mx-5 voor laguna seca:
http://iracingsetupsync.nickthissen.nl/Setups/Details/14390
Kan hier redelijk zoals de oude mx-5 mee sturen, stabiele achterkant.
Mijn rondetijden zijn nu lage 1:41 hiermee
Zouden mensen deze setup misschien eens willen testen en eventuele suggesties kunnen geven wat er verbeterd kan worden?
Deze avond test ik je setup eens.
Ga je er ook 1tje maken voor de skippy toevalliggtrNL schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 22:36:
Wat ruist daar nou in het struikgewas?

[ Voor 12% gewijzigd door A1AD op 11-03-2016 07:45 ]
- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -
Zoja, welke schermgrootte heb je en welke resolutie (1080p?)?
Heb momenteel 1 x Dell U2414H maar wil dolgraag een triplescreen setup maar lees her en der tegenstrijdige berichten dat de GTX 970 mogelijk te zwak zou zijn om het met "fatsoenlijke" graphics aan te kunnen.
21:9 scherm zou ook optie kunnen zijn, maar dan heb je nog nét niet die immersion die je met triples wel hebt..
Je moet niet alles aan willen hebben, maar het draait stabiel nu boven de 100FPS met shadows on everything en verder zo goed als alles op medium. Anisotropic Filtering op 16 en Anti Aliasing op 8.
Enige is dat op een server de boel af en toe stottert. Maar dat ligt volgens mij niet aan de GPU.
Gisteravond ook aan een 'Carmageddon' MX5 race meegedaan. Deelnemersveld van >50, startte ergens in de 20 en nog als 4e geëindigd. Niet door mijn fabuleuze rijkunsten (heb maar 1 auto ingehaald), maar enkel omdat het wel een flipperkast leek.A1AD schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 06:36:
[...]
Ik ben benieuwd, ik heb er gisteren een 10tal ronden mee gedaan (baseline) en ik haalde inderdaad niet de meest snelle ronden maar wat heb ik mij er mee geamuseerd zeg. Zalige auto geworden!
Had wel het gevoel dat de banden wat sneller slijten nu dan voorheen. Race was over 20 ronden, maar had de laatste 3 ronden duidelijk minder grip.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dit idee zeg maaralexbl69 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 08:39:
[...]
Gisteravond ook aan een 'Carmageddon' MX5 race meegedaan. Deelnemersveld van >50, startte ergens in de 20 en nog als 4e geëindigd. Niet door mijn fabuleuze rijkunsten (heb maar 1 auto ingehaald), maar enkel omdat het wel een flipperkast leek.
Had wel het gevoel dat de banden wat sneller slijten nu dan voorheen. Race was over 20 ronden, maar had de laatste 3 ronden duidelijk minder grip.

https://gfycat.com/PortlyDismalGalapagospenguin
Vast wel een keertje. Wat andere auto's staan hoger op het lijstje.
Top! En zijn dat 24" schermen of heb je 27"? Doe je hier toevallig ook Assetto Corsa op en kun je daarin ook goede graphics halen met stabiele FPS?JoepW schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 08:14:
Ikkuh draai (sinds kort) met een 970 op 3x 1080P (of eigenlijk op 1920x1200!)
Je moet niet alles aan willen hebben, maar het draait stabiel nu boven de 100FPS met shadows on everything en verder zo goed als alles op medium. Anisotropic Filtering op 16 en Anti Aliasing op 8.
Enige is dat op een server de boel af en toe stottert. Maar dat ligt volgens mij niet aan de GPU.
Was dat de race van 23:30 op Lime Rock? Ik deed ook mee aan die race. Deelnemersveld was gekkenhuis, zo vol was het.alexbl69 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 08:39:
[...]
Gisteravond ook aan een 'Carmageddon' MX5 race meegedaan. Deelnemersveld van >50, startte ergens in de 20 en nog als 4e geëindigd. Niet door mijn fabuleuze rijkunsten (heb maar 1 auto ingehaald), maar enkel omdat het wel een flipperkast leek.
Wel een lekkere wagen die nieuwe MX5!
[ Voor 32% gewijzigd door Rivanov op 11-03-2016 10:01 ]
AC heb ik wel maar niet geinstalleerd. Niet mijn smaakRivanov schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:00:
[...]
Top! En zijn dat 24" schermen of heb je 27"? Doe je hier toevallig ook Assetto Corsa op en kun je daarin ook goede graphics halen met stabiele FPS?
....
Het zijn 24" schermen. Zie mijn handtekening voor een link naar mijn rig.

Voor de Global Mazda MX-5 Cup is nu ook een GoT skin beschikbaar op de site: http://www.got-racing.eu/wp/?page_id=252
[ Voor 21% gewijzigd door JoepW op 11-03-2016 10:24 ]
Volgens mij staat de capaciteit van je SSD's ook onjuist vermeldJoepW schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:05:
[...]
AC heb ik wel maar niet geinstalleerd. Niet mijn smaak
[afbeelding]
Voor de Global Mazda MX-5 Cup is nu ook een GoT skin beschikbaar op de site: http://www.got-racing.eu/wp/?page_id=252
A3aaN79 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:31:
[...]
Volgens mij staat de capaciteit van je SSD's ook onjuist vermeld
Bedankt Joep! Heb je setup nu bekeken (had ik uiteraard al in het verleden) en blijft een geweldige opstelling!JoepW schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:05:
[...]
AC heb ik wel maar niet geinstalleerd. Niet mijn smaak
[afbeelding]
Zal eens kijken of ik op het werk niet even 2 x 24" kan lenen om te testen hoe goed het werkt.
Kijk eens of je hem met een vaste draad kan aansluiten. Gewoon om de powerline uit te sluiten als issue.Rivanov schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 23:16:
[...]
Verbindingssnelheid bij je My Account van iRacing bedoel je? Ik heb vanavond weer een paar keer gehad dat de wagens voor een paar seconden uit m'n beeld verdwenen. Aan mijn connectie kan het in principe niet liggen. Haal gewoon 80Mbit Down en 12Mbit Up. (heb 120Mbit Ziggo maar m'n PC staat boven via een powerline adapter verbonden..)
Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel
i5 2500K hier (op 4.4GHz) en GTX 970. Zowel iRacing als AC draaien prima met 3 schermen (dezelfde als Joep heeft). iRacing moet je nog wel wat settings verminderen (AC ook) maar ik kan meer opties aanzetten dan eerder en hogere/soepelere FPS halen. Ik zie dat jij nog een snellere processor hebt dan ik dus volgens mij moet het gewoon goed werken.Rivanov schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 07:51:
Iemand hier actief in iRacing (en Assetto Corsa) die triple screen setup heeft icm met een GTX 970 videokaart?
Zoja, welke schermgrootte heb je en welke resolutie (1080p?)?
Heb momenteel 1 x Dell U2414H maar wil dolgraag een triplescreen setup maar lees her en der tegenstrijdige berichten dat de GTX 970 mogelijk te zwak zou zijn om het met "fatsoenlijke" graphics aan te kunnen.
21:9 scherm zou ook optie kunnen zijn, maar dan heb je nog nét niet die immersion die je met triples wel hebt..
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Nee, was die van 21:30. Maar aan de reacties te horen is het elk uur één grote tombolaRivanov schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 10:00:
[...]
Was dat de race van 23:30 op Lime Rock? Ik deed ook mee aan die race. Deelnemersveld was gekkenhuis, zo vol was het.
Wel een lekkere wagen die nieuwe MX5!
Vraag me trouwens af of SLI met de komst van DX11 een optie is geworden. Als ik dit filmpje bekijk niet echt: YouTube: iRacing - DirectX 9 vs DirectX 11 - Graphics and Performance Comparison
Gsync werkt nu gelukkig wel soepel. Dat was met DX9 (tenminste de iRacing DX9 versie) nog niet het geval.
[ Voor 8% gewijzigd door alexbl69 op 11-03-2016 11:19 ]
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Dit is de website: http://sfx.thelazy.net/games/Nickrsd schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 01:55:
[...]
waar kan ik die sweetfx bestandjes vinden dan ? want op internet weet ik niet goed wat goed is, en waar ik je moet neerzetten of installeren..?
JE moet installatie files downloaden en de presets per game kan je uitzoeken.
Google anders of op youtube how to install sweet fx (reshade) etc.
Dat wordt een lastige aangezien ik geen lange kabel heb die ik naar beneden kan leggen.Salandur schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 11:00:
[...]
Kijk eens of je hem met een vaste draad kan aansluiten. Gewoon om de powerline uit te sluiten als issue.
Voorheen had ik nooit last van dit probleem, is pas sinds de update van iRacing.
Ook in andere games heb ik geen last online (Assetto Corsa, Project Cars, Battlefield 4 etc.)
ook onprettig dat de tweede monitor nu zwart blijft, moet ik ispeed maar op een tablet gaan draaien.
Is mij ook opgevallen ja, geen idee wat dit veroorzaakt.Roy Visser schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 15:01:
Iemand anders al opgevallen dat wanneer je speelt op 1 monitor, maar 2 monitoren aangesloten hebt, dat tijdens alt-tabben iracing van de aangewezen monitor, weer terug springt naar de windows primary? Krijg er een beetje een stijve nek van
ook onprettig dat de tweede monitor nu zwart blijft, moet ik ispeed maar op een tablet gaan draaien.
Tevens begint windows dan ook regelmatig te zeuren over de colorscheme
Ook al zeg ik huidige blijven behouden, elke keer komt de vraag weer...
Misschien als je je 2de scherm omprikt naar de intel graphics( als die aanwezig is) dat je het dan niet hebt ..
Dat ga ik vanavond eens proberen
Blijkbaar kan het ook gebeuren dat hij zomaar ineens alt-tab doet tijdens het rijden, als je een popup krijgt ofzo
Jij hebt wel ervaring met Pop-ups, tochNickThissen schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 15:48:
Mijn 2e scherm blijft ook zwart vaak maar na 4-5 keer alt-tab en terug blijft hij wel aan.
Blijkbaar kan het ook gebeuren dat hij zomaar ineens alt-tab doet tijdens het rijden, als je een popup krijgt ofzoHoor zelfs van mensen dat RingLaps dit ook veroorzaakt maar dat heb ik zelf nog niet gemerkt. Hopelijk fixen ze dat snel....
Ik heb mijn 4de scherm niet op de interne CPU video kaart zitten.
Misschien kun je er dan nog een paar FPS meer uit persenJoepW schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 15:50:
[...]
Ik heb mijn 4de scherm niet op de interne CPU video kaart zitten.
Hihi... kan niet. Ik heb geen interne GPUback2basic schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 16:15:
[...]
Misschien kun je er dan nog een paar FPS meer uit persen

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=VhKA7dk3dnk]
YouTube: iRacing Audi R8 LMS GT3 Nordschleife 6:18.414 Onboard + TV Cam
Ook doet de r8 het heel goed op bathurst
YouTube: iRacing Audi R8 LMS GT3 Bathurst 2:03.634 Onboard + TV + Inputs
JoepW schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 16:28:
[...]
Hihi... kan niet. Ik heb geen interne GPU
Ik heb geen ondersteuning voor de interne GPU op mijn moederbord.
Bron: http://members.iracing.co...list/3469390.page#9641244iRacing.com will be coming down for deployment of the 2016 Season 2 Patch 1 Release.
This maintenance will affect all iRacing.com regions and members will be unable host or join sessions during the downtime. However, with this downtime, you will be able to load any vehicle and track you have downloaded in single car testing mode while we are deploying the update! Be sure to read the post about it here: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3465992.page
This release is a small patch designed to fix some of the issues with the current build, and improve the simulation overall.
iRacing.com Downtime Schedule:
CET
Mon 2016-03-14 1000 Hosted Sessions Unavailable*
Mon 2016-03-14 1400 Service Unavailable
Mon 2016-03-14 1600 Service Restored
Prnt scrn - zwart beeld
Fraps - doet het niet (door easy anti cheat denk ik? maar mijn oude versie deed het tijd geleden wel nog)
Steam - zwart beeld
Ctrl+Shift+Prnt scrn - zwart beeld
Ik geef het op
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
A new screen capture system has also been added along with the video capture feature. By default, hitting “Ctrl-Alt-Shift-S” will save a screenshot of the sim to [documents]\iRacing\screenshots\ folder.
Ook nog maar eens een skin gemaakt, voor de FR2.0. Lang geleden

Als je toch iets wil veranderen, het witte vlak voor het Renault logo is wat groot. Zet daar een NL vlag neer en je naam. Vul je het mooi op. Maar eigenlijk is de skin al meer dan prima zo.
Ik kon er net geen deuk mee in een pakje boter rijden totdat ik het tijdstip veranderde in late afternoon.
Kwam eerst niet verder dan 1:43.5xx, maar nadat ik tijdstip aangepast had reed ik 1:41.06x
Nogal een verschil dus
Wat aan te passen voor vol in de middag
Ik heb met mijn setup (ik heb hem ff niet beschikbaar nu) in alle omstandigheden gereden en die is altijd prima.
Terug naar de tekentafel dan maar...
Nice..BruceLee schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 19:14:
Nu ook Nordschleife lap met de Audi R8
[video]
YouTube: iRacing Audi R8 LMS GT3 Nordschleife 6:18.414 Onboard + TV Cam
Ook doet de r8 het heel goed op bathurst
[video]
YouTube: iRacing Audi R8 LMS GT3 Bathurst 2:03.634 Onboard + TV + Inputs
Bij de tweede video is het geluid nogal offsync, though.
Ik heb net mn thrustmaster set binnen gekregen.. Morgen maar eens uitproberen.
Net ook mn collega langs gehad om te kijken of hij de G27 wil over kopen. Hij vond het toch tegen vallen om fatsoenlijk rond het circuit te komen
[ Voor 20% gewijzigd door aicaramba op 11-03-2016 23:10 ]
Vond hem op Spa beetje saai maar Brands Hatch en deze baan zijn echt veel leuker
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen