iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 125 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-10 15:12

Arfman

Drome!

FastFred schreef op donderdag 7 december 2017 @ 10:08:
Ik ga er ook niet vanuit dat ik vooraan mee doe hoor, als ik me daar over ga zitten opvreten dan wordt het helemaal niks, dat heb ik met het karten ook. Het meedoen vind ik al leuk zat. Maar wil niet helemaal hopeloos voor de dag komen :P
Meestal is het met dit soort races zo dat als je maar blijft rijden en hem niet in de muur hangt, je een behoorlijk goed resultaat neer kunt zetten. Wat Joep zegt: rustig blijven, eigen tempo rijden en je niet blindstaren op een 7K iR gast :P

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-10 05:49

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
flopdoc schreef op donderdag 7 december 2017 @ 11:52:
Even een raar dingetje: ik kreeg mijn triple monitor setup maar niet echt fullscreen, bleek dat ik in app.ini de settings bij DX fullscreen=0 moest zetten ipv 1? Ik zou denken andersom.
Ik ken de setting DX fullscreen niet en is ook niet te vinden in mijn app.ini.

Wel de setting fullScreen=1 ; fullscreen? in de sectie [Graphics DX11]

En die staat gewoon op 1 bij mij met 3 schermen.

[ Voor 4% gewijzigd door JoepW op 07-12-2017 12:04 ]

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
JoepW schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:03:
[...]

Ik ken de setting DX fullscreen niet en is ook niet te vinden in mijn app.ini.

Wel de setting fullScreen=1 ; fullscreen? in de sectie [Graphics DX11]

En die staat gewoon op 1 bij mij met 3 schermen.
Die bedoel ik. En die staat nu bij mij op 0, en dan werkt fullscreen dus wel (bij mij). 8)7 8)7

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

Gaat iracing bij ons nou plat om 15:00? of is dat onjuist of een andere tijd.

15:00 cet?

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
knightvision schreef op donderdag 7 december 2017 @ 13:52:
Gaat iracing bij ons nou plat om 15:00? of is dat onjuist of een andere tijd.

15:00 cet?
CET = Central European Time...
Ja dus om 15 uur dus

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 16-10 10:21
Ik las net dat er bij grc veel jumpstarts worden gemaakt.. Ik dacht.. Wie doet dat nou?

Nou ik dus.. Daarna nog 10s penalty bij het uitkomen van de joker lap.. Maar wel 'in the clear' kunnen rijden, dus wel door naar de finale :P

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandon Weber
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-11-2021

Brandon Weber

Impossible is nothing

Als ze plat gaan dan ga ik gauw even paar auto's die ik niet heb testen........(ze moeten maar eens vaker plat gaan :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:44
Arfman schreef op donderdag 7 december 2017 @ 12:01:
[...]

Meestal is het met dit soort races zo dat als je maar blijft rijden en hem niet in de muur hangt, je een behoorlijk goed resultaat neer kunt zetten. Wat Joep zegt: rustig blijven, eigen tempo rijden en je niet blindstaren op een 7K iR gast :P
Ultieme voorbeeld was gisteravond. Heb na de oefenrondjes met de MX5 nog even een unofficial official race gedaan. Dallara Dash indycar op Charlotte geloof ik. 5 minuten oefenrondjes gereden, vervolgens 4e gekwalificeerd. In de eerste 2 rondes al opgeschoven naar 3e. Echter in de 1e ronde waren er achter ons een hele boel gecrashed, die kwamen in ronde 4 ofzo allemaal massaal de baan op en een voor een werden de 3 auto's voor mij van de baan getikt.

Race is begonnen met 30 man, 6 mensen zagen de finish, ik had gewonnen en de nummer 2 lag 3 ronden achter mij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FastFred schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:23:
[...]

Ultieme voorbeeld was gisteravond. Heb na de oefenrondjes met de MX5 nog even een unofficial official race gedaan. Dallara Dash indycar op Charlotte geloof ik. 5 minuten oefenrondjes gereden, vervolgens 4e gekwalificeerd. In de eerste 2 rondes al opgeschoven naar 3e. Echter in de 1e ronde waren er achter ons een hele boel gecrashed, die kwamen in ronde 4 ofzo allemaal massaal de baan op en een voor een werden de 3 auto's voor mij van de baan getikt.

Race is begonnen met 30 man, 6 mensen zagen de finish, ik had gewonnen en de nummer 2 lag 3 ronden achter mij 8)7
Tja week 13.... Ik hoop toch niet dat we dat zaterdag gaan meemaken in onze seizoens finale. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Och, ik zou best 1e willen worden hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TecTo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 25-11-2023
FastFred schreef op donderdag 7 december 2017 @ 15:23:
[...]

Waar vind je dit soort inschrijvingen? Gebruik altijd official racing,,, en dan gaat het vaak om 10 ronden of 25 minuten. Zou best wel eens willen deelnemen aan een race met pit stops etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15-10 14:00
TecTo schreef op donderdag 7 december 2017 @ 17:26:
[...]

Waar vind je dit soort inschrijvingen? Gebruik altijd official racing,,, en dan gaat het vaak om 10 ronden of 25 minuten. Zou best wel eens willen deelnemen aan een race met pit stops etc..
in IMSA heb je sowieso een pitstop nodig zo ver ik weet en de hogere oval series.
verder heb je ook oneindig veel leagues die hun eigen races maken. dan kunnen ze de max brandstof instellen en zo dus een pitstop afdwingen.

[ Voor 5% gewijzigd door Denniz0229 op 07-12-2017 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23:19

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Gt3 is toch ook altijd een pitstop.. races van 40/45 min ofzo

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
[...]

En in onze GoT Monday Supercup hebben 10 van de 12 races een pitstop.
Release notes
This small release is designed to fix some of the issues introduced with our 2018 Season 1 Release earlier this week.

CHANGE LOG:

Membersite

- Heat Racing is now considered a Session Type within the Popular Races Guide.

- Heat Racing Sessions for Series and Hosted are now additionally indicated with a flame icon.

- The "Launch Beta UI" buttons will now check your Sim version to see if it needs updates before launching the iRacing Beta Interface.

Heat Racing

- Fixed an issue that was causing the Consolation Race(s) to be skipped in some Heat Racing events.

- If only one person has not advanced to the Feature Race when the Consolation Race(s) are reached, the Consolation Race(s) will be skipped.

- If nobody is actively competing in a Race Session in a Heat Racing event, that particular Race Session will end early, so that the Heat Racing events can continue.

- Pit lane will now use Stall 0 for Qualification sessions if no stall is defined for that session.

- The default starting track state for Dirt Oval Heat Races has been increased slightly, and the variance has been expanded.

Simulation

- Fixed the "ResizeBuffers()" crash that has started happening with the Windows 10 Fall Creator's Update.

- Jump-start rules have been adjusted to include the amount of time the start was jumped into the penalty.

Pit Stop

- Fixed an issue with refueling pit stops taking 25 seconds.

Spotter

- Fixed an issue where some Spotter calls were causing application crashes.

Controls

- Handbrake calibration will now favor an analog input over a button input when available.

Telemetry

- Removed some unnecessary blank lines from telemetry session string.

iRacing Beta Interface

- Local/Full-Course Cautions can now be set for User-Created Races.

- Lucky Dog can now be set for User-Created Races.

- User-Created Rallycross races now default to necessary settings (ie: Local Cautions / Standing Starts).

- User-Created Rallycross races can now set the number of Joker Laps.

- Fixed an issue with track selection while making a User-Created Race.

- Fixed an issue with the Test Drive button when used from a Race Series window.

CARS:

NASCAR Monster Energy Cup Chevrolet SS

- Season setups have been updated.

NASCAR Monster Energy Cup Ford Fusion

NASCAR Monster Energy Cup Toyota Camry

NASCAR XFINITY Chevrolet Camaro

NASCAR XFINITY Ford Mustang

NASCAR XFINITY Toyota Camry

Ruf RT 12R

TRACKS:

Iowa Speedway

- (Rallycross) - Added some additional trackside objects to help direct the course flow.

Knoxville Raceway

- A new pyrotechnics master has been hired at Knoxville Raceway.

Lucas Oil Raceway

- (Rallycross) - Added some additional trackside objects to help direct the course flow.

Phoenix International Raceway - 2008

- (Rallycross) - The Qualification Session stalls have been removed from the Oval pits, and set to where they should be for Rallycross.

- (Rallycross) - Some tire barrier locations have been adjusted.

- (Rallycross) - The track bumpmap has been adjusted.

- (Rallycross) - Fixed a minor dirt graphical issue in the righthander.
Bron: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3583549.page

[ Voor 82% gewijzigd door JoepW op 07-12-2017 18:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizmo_o
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 20-09-2024
een vraagje, ik heb als shifter de thrustmaster th8a, die ik heb ik nu voor iracing standaard in H shift mode, maar ik heb het idee dat ik m beter om kan bouwen naar Sequential shift mode omdat ik daarmee meerdere auto's kan rijden, is dat waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
[...]

Was gewoon een official race van 15 minuten, fixed setup, geen pitstops

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Gizmo_o schreef op donderdag 7 december 2017 @ 19:04:
een vraagje, ik heb als shifter de thrustmaster th8a, die ik heb ik nu voor iracing standaard in H shift mode, maar ik heb het idee dat ik m beter om kan bouwen naar Sequential shift mode omdat ik daarmee meerdere auto's kan rijden, is dat waar?
Voormij wel, de meeste zijn seq shifter.
Ik rij de autos zoals ze in het echt bereden worden, zelf rij ik geen mx5 dat is wel een H shfit.
Ik heb onderstaande layout (volg link) aangehouden qua welke auto's H en Seq shift en welke paddel shift.

http://www.edracing.com/edr/Gear_Shifts.php

De Nascar auto's doe ik ook met Seq Shift, alleen die horen wel met H shift, maar naar voren poken en naar achter vind ik fijner in die auto's.

[ Voor 13% gewijzigd door knightvision op 07-12-2017 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:50

BM

Moderator Spielerij
Hey guys, long time no see :)

Nee, in heb voorlopig nog geen mogelijkheid om weer mee te gaan doen, maar heb wel een vraagje wat wellicht op de iracing fora te vinden is.

Heeft iracing plannen om Windows mixed reality te gaan ondersteunen, of werkt dat al via SteamVR? Ik heb geen verstand (nog) van VR, maar vind het MR platform van MS wel interessant, vandaar de vraag. Zou leuk zijn om op die manier ooit weer eens mee te gaan doen, al zal dat nog wel lange tijd van duren. voorlopig echt nog geen plek voor een raceopstelling

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Hey BM!

Is de Samsung Odyssey ook een MR apparaat? Ik lees namelijk op het forum dat die werkt.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BM schreef op donderdag 7 december 2017 @ 19:27:
Hey guys, long time no see :)

Nee, in heb voorlopig nog geen mogelijkheid om weer mee te gaan doen, maar heb wel een vraagje wat wellicht op de iracing fora te vinden is.

Heeft iracing plannen om Windows mixed reality te gaan ondersteunen, of werkt dat al via SteamVR? Ik heb geen verstand (nog) van VR, maar vind het MR platform van MS wel interessant, vandaar de vraag. Zou leuk zijn om op die manier ooit weer eens mee te gaan doen, al zal dat nog wel lange tijd van duren. voorlopig echt nog geen plek voor een raceopstelling
Hoi Maykel!
Tja racen zonder hardware en zonder abo werkt niet ;)
Dit is wat ik kon vinden als hint dat er misschien iets komt. Maar dit is geen statement van een iRacing official.
quote: Darren Marsh
Microsoft have announced Steam support, which means iRacing should work on these headsets

https://blogs.windows.com...d-reality-holiday-update/

Dell have shown their version, which looks pretty much identical to the others. $350 for the headset, $450 with controllers

https://www.theverge.com/...pricing-release-announced
Ennuh: https://www.reddit.com/r/...ty_headsets_with_iracing/

Misschien anders een mailtje sturen aan Tony (ik kan je zijn mail adres wel geven indien je interesse hebt) en in het mailtje wat gooien met de naam tweakers.net, want hij kent mij en GoT door nogal wat contact.
Kijk maar.... En hopelijk tot weer eens ziens bij de BBQ of beter zelfs op de baan ;)

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 07-12-2017 20:25 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Moeha! Meegedaan aan de 20:00 GRC op Daytona Short. In de eerste heat 3e geworden, daarna de 2e heat en consolation (?) meegekeken en toen in de final viel alles op z'n plek. Had een goede start maar iemand nam meteen de joker (dat mag dus niet, FYI) en beukte daardoor meteen nummer 2 en 3 van de baan. Ik lag eerste maar nummer 2 was in de 1e heat een stukje sneller dan ik maar op de een of andere manier liep ik een halve seconde per ronde uit (misschien had hij schade) en daardoor na 10 rondjes al winnaar over de finish gekomen *O*

http://members.iracing.co...ssionType=TargetedSession

Winner winner chicken dinner! :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• aicaramba
Hier ook een succesverhaal.. 4e tijd quali in 2e heat 1e geworden.. Final heat ook 1e geworden.

Ik werd nog wel ingehaald met de start in de final heat. Toen ik dichtbij zat deed ik de joker lap en pakte ik de leiding. Hij had de mogelijkheid om de leiding terug te pakken met joker lap, maar deed dat niet. Pas toen hij op 2,5 achterstand stond deed hij joker lap, maar kon hij me niet inhalen.

http://members.iracing.co...id=21515097&custid=204510

[ Voor 43% gewijzigd door aicaramba op 07-12-2017 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Ik heb wel met Rally, dat de tradingpaint textures niet worden geladen? Ook niet na refresh.
Komt dit wellicht door hoop nieuwe rijders en wellicht.... classe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

knightvision schreef op donderdag 7 december 2017 @ 22:25:
Ik heb wel met Rally, dat de tradingpaint textures niet worden geladen? Ook niet na refresh.
Komt dit wellicht door hoop nieuwe rijders en wellicht.... classe?
Geen last van, mijn eigen texture/skin werd prima geladen. Heb je wel de allernieuwste Trading Paint versie? Er was een update een tijdje geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bluuuurgh
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 15-10 14:41
Mijn eerste race was alleen maar gebeuk. Super frustrerend. Dan maar lekker op practice houden want het rijden is wel tof.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ja, ik heb ook het idee dat het vooral nu heel erg een geval is van: Ontwijken van anderen is de primaire focus..

Deze is wel grappig:

How to win at GRC... Or not.

[Video: https://clips.twitch.tv/BrightLovelyAlbatrossAliens]

[ Voor 3% gewijzigd door aicaramba op 08-12-2017 08:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21:50

BM

Moderator Spielerij
Arfman schreef op donderdag 7 december 2017 @ 19:34:
Hey BM!

Is de Samsung Odyssey ook een MR apparaat? Ik lees namelijk op het forum dat die werkt.
Jup, dat is een MR device, goed om te horen :)
JoepW schreef op donderdag 7 december 2017 @ 20:23:
[...]
Hoi Maykel!
Tja racen zonder hardware en zonder abo werkt niet ;)
Dit is wat ik kon vinden als hint dat er misschien iets komt. Maar dit is geen statement van een iRacing official.

[...]

Ennuh: https://www.reddit.com/r/...ty_headsets_with_iracing/

Misschien anders een mailtje sturen aan Tony (ik kan je zijn mail adres wel geven indien je interesse hebt) en in het mailtje wat gooien met de naam tweakers.net, want hij kent mij en GoT door nogal wat contact.
Kijk maar.... En hopelijk tot weer eens ziens bij de BBQ of beter zelfs op de baan ;)
Thanks :) Ik ga er echter niet van uit dat ik komend jaar alweer actief kan meedoen, dan moeten we echt een groter huis hebben, en hoewel dat wel op de planning staat is dat niet 1-2-3 geregeld. Tot die tijd houd ik het hier wel aardig in de gaten ;)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15-10 16:50
Gloeiende gloeiende. Ik kan er morgen niet bij zijn voor de finale. We moeten onverwacht door dit weekend op het werk. Baal echt enorm.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
gtrNL schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:04:
Gloeiende gloeiende. Ik kan er morgen niet bij zijn voor de finale. We moeten onverwacht door dit weekend op het werk. Baal echt enorm.
Dikke minpunten...... ;(
Jammer maar helaas....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mowa
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

mowa

u are what u is

Sinds eind september geen race meer gedaan nadat ik in de BSS op Road Atlanta in L1/ T2 werd gepunt met veel schade en vrijwel gelijk na quitten ook in de Skip op VIR in L1 / T3 keihard werd gepunt. Toen was ik er echt even klaar mee.
Als ik echter het voorlopige schema van seizoen 1 bekijk begint het voorzichtig aan toch weer een beetje te kriebelen. In BSS en IMSA is elke track leuk, hoewel ik BSS/Oran Park twijfelachtig vind.

Toevallig heb ik in oktober een GRC evenement in LA gezien. Dat was echt spectaculair met auto's die een raket-achtige acceleratie hebben. Naast de Kever en Fiesta zag ik o.a. ook Civics en WRX STi's. Wellicht komen die in de toekomst ook naar iRacing.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
mowa schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 10:34:
Sinds eind september geen race meer gedaan nadat ik in de BSS op Road Atlanta in L1/ T2 werd gepunt met veel schade en vrijwel gelijk na quitten ook in de Skip op VIR in L1 / T3 keihard werd gepunt. Toen was ik er echt even klaar mee.
Als ik echter het voorlopige schema van seizoen 1 bekijk begint het voorzichtig aan toch weer een beetje te kriebelen. In BSS en IMSA is elke track leuk, hoewel ik BSS/Oran Park twijfelachtig vind.

Toevallig heb ik in oktober een GRC evenement in LA gezien. Dat was echt spectaculair met auto's die een raket-achtige acceleratie hebben. Naast de Kever en Fiesta zag ik o.a. ook Civics en WRX STi's. Wellicht komen die in de toekomst ook naar iRacing.
Nou laten ze eerst de grip op dirt van deze 2 auto's even verbeteren. Want dat moet echt ff beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 16-10 08:14
Oh? Ik las ergens dat de pro's zelfs geadviseerd hebben om het grip niveau verder te verlagen omdat het teveel zou zijn ?

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Michaelg schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:54:
Oh? Ik las ergens dat de pro's zelfs geadviseerd hebben om het grip niveau verder te verlagen omdat het teveel zou zijn ?
Nou ik moet zeggen dat het raar is dat in de 5de versnelling zonder wielspin ik betere tijden rij dan jankend in de 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Geef je dan niet gewoon teveel gas in de 3 ?:P

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Michaelg schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 11:58:
Geef je dan niet gewoon teveel gas in de 3 ?:P
Kijk maar eens naar een beetje rally beelden.. vol gas en gaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Qoute van Steve Reis: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/50/3583016.page
"The tire is modelled after the BFG RC02 in the physics. Tread is not very aggressive, but it's treaded. Grip levels for both asphalt and dirt were tuned based on continuous feedback from our group of RL / Pro GRC drivers."

" At times the pro guys felt the grip in the dirt could be even less. We tried to settle on something that was a good compromise.

They felt like the asphalt grip level was really close and loved how how easy it is to overdrive the cars and slide / go slower while maintaining drivability over the limit."

[ Voor 33% gewijzigd door Michaelg op 08-12-2017 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Michaelg schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:02:
Qoute van Steve Reis: http://members.iracing.com/jforum/posts/list/50/3583016.page
"The tire is modelled after the BFG RC02 in the physics. Tread is not very aggressive, but it's treaded. Grip levels for both asphalt and dirt were tuned based on continuous feedback from our group of RL / Pro GRC drivers."

" At times the pro guys felt the grip in the dirt could be even less. We tried to settle on something that was a good compromise.

They felt like the asphalt grip level was really close and loved how how easy it is to overdrive the cars and slide / go slower while maintaining drivability over the limit."
op asfalt ben ik het er helemaal mee eens... perfect. Op dirt is de grip tijdens accelereren te laag.

Update: Luister maar eens hoe hier gas gegeven wordt op dirt.

[ Voor 7% gewijzigd door JoepW op 08-12-2017 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Arfman schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 07:49:
[...]

Geen last van, mijn eigen texture/skin werd prima geladen. Heb je wel de allernieuwste Trading Paint versie? Er was een update een tijdje geleden.
JA dat heb ik....vaag, ik zal het zo nog eens testen.

Betreft rally heb ik trouwens dat ik snel hoor dat mijn banden damage hebben.
Doe ik dan iets fout? soms raak ik niks, ik geef wellicht te hard gas net op de mud of hardsteen of tijdens een bocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
JoepW schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:04:
[...]
op asfalt ben ik het er helemaal mee eens... perfect. Op dirt is de grip tijdens accelereren te laag.

Update: Luister maar eens hoe hier gas gegeven wordt op dirt.
[video]
Misschien ligt het aan mijn onkunde, maar ik doe dat ook op dirt en kom redelijk goed weg over het algemeen. Ik vind het best wel lijken op de video die je post.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
knightvision schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 12:42:
[...]

JA dat heb ik....vaag, ik zal het zo nog eens testen.

Betreft rally heb ik trouwens dat ik snel hoor dat mijn banden damage hebben.
Doe ik dan iets fout? soms raak ik niks, ik geef wellicht te hard gas net op de mud of hardsteen of tijdens een bocht.
Ga je soms te hard over de schans? Of dat je niet netjes recht over de schans gaat? Dit geeft vrij snel schade aan de ophanging. Met gas/rem kun je de neus verder naar beneden pushen of juist omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Michaelg schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 14:59:
[...]

Ga je soms te hard over de schans? Of dat je niet netjes recht over de schans gaat? Dit geeft vrij snel schade aan de ophanging. Met gas/rem kun je de neus verder naar beneden pushen of juist omhoog.
Dit. 1 x te hard over de schans en je bent het bokje. Je moet zien te landen op het schuine stuk, en niet op de vlakke grond na de schans. Dat heeft bij mij ook even gekost :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/GoT-Canadian-Team-Challenge-Free-Practice.png

Voor diegene die meedoen.... Tot straks... Ik zal zien dat ik tussen 8 en 1/2 9 ook even kom trainen!

OPM: Pascal, Deni en P Treffers hebben de uitnodiging voor de League nog niet geaccepteerd. Zij kunnen vooralsnog niet de practice server in!

[ Voor 25% gewijzigd door JoepW op 08-12-2017 17:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20:15
Erg gaaf dat Rallycross, maar ik voel mij nog wel een beetje Colin McRae tussen allemaal Sebastien Loebs. Waar ik elke bocht een drift nodig heb om de bocht om te komen, zie ik anderen strakke circuitlijnen rijden en sneller zijn. Dus daar is nog wel wat werk aan de winkel.
Maar voorlopig lijkt het er op dat snelheid niet alles wil zeggen, slim zijn en uit de problemen blijven is veel belangrijker.

Wel vind ik dat de schade aan de auto's te extreem is. Een bandenstapel schampen en het stuur staat al scheef, moet je in het echt eens zien hoe die auto's er soms uitzien en niets aan prestatie inleveren. Vanmiddag 2 races gedaan op Iowa , eerste keer niet in de finale gekomen. 2e keer na de herkansing wel, maar daar raakte ik in de chicane na de splitsing naar de Joker lap de bandenstapel waarna ik met een scheef stuur kansloos was. Maar het smaakt zeker naar meer.

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Richard117 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 17:46:
Erg gaaf dat Rallycross, maar ik voel mij nog wel een beetje Colin McRae tussen allemaal Sebastien Loebs. Waar ik elke bocht een drift nodig heb om de bocht om te komen, zie ik anderen strakke circuitlijnen rijden en sneller zijn. Dus daar is nog wel wat werk aan de winkel.
Maar voorlopig lijkt het er op dat snelheid niet alles wil zeggen, slim zijn en uit de problemen blijven is veel belangrijker.

Wel vind ik dat de schade aan de auto's te extreem is. Een bandenstapel schampen en het stuur staat al scheef, moet je in het echt eens zien hoe die auto's er soms uitzien en niets aan prestatie inleveren. Vanmiddag 2 races gedaan op Iowa , eerste keer niet in de finale gekomen. 2e keer na de herkansing wel, maar daar raakte ik in de chicane na de splitsing naar de Joker lap de bandenstapel waarna ik met een scheef stuur kansloos was. Maar het smaakt zeker naar meer.
Uit de problemen blijven is momenteel wel key in GRC.
Soms kom je de eerste bocht ongeschonden door om er vanaf gebeukt te worden door iemand die meteen een joker neemt 8)7
Het doet me een beetje denken aan de rookie mazda :+

Met een krom stuur kan je opzich nog wel redelijk doorrijden ook, het is alleen wel bloed irritant. (als je wiel er echt afligt niet natuurlijk)

Hoop dat het snel minder druk wordt en iedereen wat gaat oefenen. En ze mogen ook wel iets meer inc points uitdelen, nu komen mensen die het hele veld wegmaaien er vanaf met 2 points en +0.10SR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
JoepW schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 17:15:
[afbeelding]

Voor diegene die meedoen.... Tot straks... Ik zal zien dat ik tussen 8 en 1/2 9 ook even kom trainen!

OPM: Pascal, Deni en P Treffers hebben de uitnodiging voor de League nog niet geaccepteerd. Zij kunnen vooralsnog niet de practice server in!
dacht dat ik het wel had gedaan, thanks for the reminder Joep! O-)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Denniz0229 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 17:53:
[...]

Uit de problemen blijven is momenteel wel key in GRC.
Soms kom je de eerste bocht ongeschonden door om er vanaf gebeukt te worden door iemand die meteen een joker neemt 8)7
Het doet me een beetje denken aan de rookie mazda :+

Met een krom stuur kan je opzich nog wel redelijk doorrijden ook, het is alleen wel bloed irritant. (als je wiel er echt afligt niet natuurlijk)

Hoop dat het snel minder druk wordt en iedereen wat gaat oefenen. En ze mogen ook wel iets meer inc points uitdelen, nu komen mensen die het hele veld wegmaaien er vanaf met 2 points en +0.10SR
Dit is nu natuurlijk nog een probleem omdat veelal iedereen dezelfde rating heeft. Na verloop van tijd komt iedereen wel in het juiste niveau terecht.

Ben wel benieuwd hoe lang het leuk blijft aangezien er maar 4 tracks en 5 layouts zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-10 20:42
Ik heb het precies ergens gemist maar starten jullie nu een half uur vroeger met het monday toernooi? -O-

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
A1AD schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 10:11:
Ik heb het precies ergens gemist maar starten jullie nu een half uur vroeger met het monday toernooi? -O-
Inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Jammer voor de mensen met kinderen, nee?
Ik had me voorgenomen om elke maandag mee te doen nu met 1 auto, maar de kans is wel heel klein dat ik het haal nu..

[ Voor 25% gewijzigd door A1AD op 09-12-2017 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
A1AD schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 11:44:
[...]

Jammer voor de mensen met kinderen, nee?
Ik had me voorgenomen om elke maandag mee te doen nu met 1 auto, maar de kans is wel heel klein dat ik het haal nu..
Het is op veler verzoek..... ;)
Ik moet zelf ook zien of ik altijd om 19:30 er kan zijn ivm werk en reistijd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Richard117 schreef op vrijdag 8 december 2017 @ 17:46:

De banden gaan erg snel kapot bij mij.....voor de rest pittig maar echt leuk om te doen en keihard werken met echt schakelen en losse handbrake.
De terugslag van direct drive als ik een blauwe kussen ram is giga,,,,bijna me vinger gebroken gisteren haha.
Vooral het voelen van grind en zand in het stuur is geweldig.
Zullen ze ooit een normale rally track toevoegen denken jullie? een of andere landtrack......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
JoepW schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 12:12:
[...]

Het is op veler verzoek..... ;)
Ik moet zelf ook zien of ik altijd om 19:30 er kan zijn ivm werk en reistijd...
Om half 9 begint q toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Inderdaad. Maar waarom al deze vragen?.... Staat toch duidelijk in de posts HIER O-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchDevil79
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16:21

DutchDevil79

I race, therfore I am

Succes mannen vanavond. Ik drink er eentje op jullie want zit dan in de stad. 😉

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A1AD
JoepW schreef op zaterdag 9 december 2017 @ 14:35:
[...]

Inderdaad. Maar waarom al deze vragen?.... Staat toch duidelijk in de posts HIER O-)
De uren waren me toen niet opgevallen. Ik ga alvast mijn best doen om mee te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/17S4_finale_banner.png

Vanaf ca. 8 uur start de broadcast van de finale

En ik zal ook een stream starten (voor hoe lang het duurt) ;)

Grom..... last van mijn knie... :( Ging wel aardig....

[ Voor 15% gewijzigd door JoepW op 09-12-2017 21:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
Woohoo, uitgereden, en niet laatste :D Zweette me een ongeluk

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TkillaB
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08-10 19:16
Fijne Race!
Mijn slechtse Q ooit gedaan. Ik kreeg maar geen lap samen.
Dus laatste gestart in de Radical. De eerste chaos was bekeken van vanachter en dus zo wat plaatsen ook gewonnen door crashes/spins/een valse start van andere.
Traffic was zeer proper.

De standing start was wel een verassing :)

[ Voor 8% gewijzigd door TkillaB op 09-12-2017 22:17 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ik ben onder andere zo ver gekomen vanwege de pitstop bug waar iedereen zoveel last van had. Had ik tijdens kwali ook, maar gelukkig niet tijdens de race. Heb zelfs even 3e gelegen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoronelHimself
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:30

CoronelHimself

Division Brabant

Ja, was een leuke race. Helaas had ik last van de pitstop-bug, al was het ook mijn eerste pitstop in iracing ooit dus ik dacht eerst dat het aan mij lag. Dus eerst op alle knoppen drukken in de hoop dat, dat hielp. Uiteindelijk zag ik dat iemand opnieuw connect, dus ik ook iracing opnieuw opgestart en toen kon ik ook weer racen. Heeft me wel 5 a 6 minuten gekost, wat bijna 3 hele ronden betekend in de MX5. Dus mijn race positie was verdwenen.

Voor de rest had ik een goede race. Maar halverwege kreeg ik te maken met langzamere mensen die wel een aantal ronden op me voorlagen. De eerst maakte gelukkig een fout waardoor ik meteen een gat kon slaan. Maar bij de 2e kwam ik er wel langs, maar kon geen gat slaan en hem uiteindelijk maar weer voorbij laten gaan. Wat denk ik bij beide personen frustratie zal opleveren. Iemand hier nog een mening over? Ik ben uiteindelijk maar de pit ingegaan + 2 speeding straffen op een rij geïncasseerd. ;)

De combinatie radical en MX5 was leuk, en leverde mij weinig problemen op. Wel bijna de leider Tim uitgeschakeld toen ik achter iemand aan wilde sluiten die ik net had laten passeren. En hij tussen ons doorschoot.

Steam - PTR83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ik ben de replay van de uitzending nu aan het kijken, met bier en chips :9

Vanaf 1:19:17 is mijn favoriet momenteel :D Mijn 1 minute of fame! Vond het echt megavet :D

@JoepW hoe is 't met je knie?

[ Voor 48% gewijzigd door FastFred op 09-12-2017 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Die herstelt gelukkig altijd snel. Ik heb gisterochtend met sporten iets doms gedaan, waardoor ik zo’n lekker brandende pijn kreeg als ik niet remde :(
En aangezien ik morgen veul kilometers moet rijden voor mijn werk maar gestopt.

En dan ook eindelijk de team resultaten van de finale.
Results GCTC

Setup Sync in front of VRS

Ik denk dat ik VRS maar eens ga verwijderen en zelf lekker weer aan de gang ga met setups. Want de prijzen die ze willen gaan rekenen voelen wel heel erg commercieel en hoog!
In ieder geval gaan ze de datapacks nu ook in abonnementen stoppen :(
https://virtualracingscho...pack-updates-winter-2017/
En om dus toegang te krijgen tot alle datapacks betaal je ook nog eens $ 100,- per jaar.... https://virtualracingschool.com/pricing/
Jammer maar helaas. Setup Sync rules! :)

[ Voor 57% gewijzigd door JoepW op 10-12-2017 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:42

Phydomir

Dennis

Voor mij geen verschil ten opzichte van hoe ik het nu gebruik. Belangrijkste wat ik check met vrs is mijn brandstof verbruik.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
Sja VRS, dat zat er dik aan te komen. Ben er altijd ver van weggebleven. Setupsync en iSpeed voldoen prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Waarom de naam canadian team ? Ik d8 eerst i.v.m racen op MOSPO....maar dat bleek dus niet het geval te zijn....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
knightvision schreef op zondag 10 december 2017 @ 15:26:
Waarom de naam canadian team ? Ik d8 eerst i.v.m racen op MOSPO....maar dat bleek dus niet het geval te zijn....
huh, ik snap niet wat je bedoelt.
Waar de je dat Circuit Gille Villeneuve ligt, dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision

knightvision

Oeps ja sorry .....;) hihihihi stom.........

VRS: Oh dat is inderdaad zuur! ik ga er wellicht wel voor betalen.....ze zullen wel te weinig inkomsten hebben of hopen door de vele gebruikers er nu wel aan te kunnen verdienen....al met al zurig ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
GIster ging met ups en downs.

Werd al in de eerste bocht van achter aangetikt, maar niet al te veel tijd verloren. Lag iets van 4s achter het veld, maar omdat men lekker massaal 2wide begon te rijden kon ik snel aansluiten. Had alleen geen zin om het 3wide te maken.

Dus blijven wachten, tot in ene de radicals voorbij kwamen. 2 bochten later was er een kettingbotsing doordat er een mx5 de verkeerde kant opstond en iedereen als een trein op elkaar in reed. Aardig was schade waardoor ik op de rechte stukken wat veloor, maar ja. Shit happens :)

Door gereden tot aan de pitstop, mag ik niet wegrijden door een bug. Was alleen niet de enigste. Vervolgens redelijk alleen gereden, tot ik 1x verslap en met nog 15m te gaan de muur in kets

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ik heb zojuist een League message uitgestuurd over de race van morgenavond. Ik kreeg wat stomme foutmelding. Kan iemand bevestigen dat de PM is aangekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TkillaB
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 08-10 19:16
het is aangekomen.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brandon Weber
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 10-11-2021

Brandon Weber

Impossible is nothing

hier ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ok thnx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
dat was een leuke pitbug gister in de race. verder weer bedankt aan got voor het organiseren had het wel naar me zin!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
TuxieDeni schreef op zondag 10 december 2017 @ 20:15:
dat was een leuke pitbug gister in de race. verder weer bedankt aan got voor het organiseren had het wel naar me zin!
Fijn dat je het fijn hebt gehad ;)
De bug is inmiddels gemeld en er is ook een thread waar iemand van iRacing al extra info vraagt.

[ Voor 58% gewijzigd door JoepW op 10-12-2017 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
-PassY- schreef op zondag 10 december 2017 @ 16:33:
GIster ging met ups en downs.

Werd al in de eerste bocht van achter aangetikt, maar niet al te veel tijd verloren.
Dat kon ik nog wel eens geweest zijn. Ik had voor quali mijn fov wat bijgesteld en dacht dat ik nog minstens een meter ruimte tot je achterbumper had :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FastFred schreef op zondag 10 december 2017 @ 21:42:
[...]

Dat kon ik nog wel eens geweest zijn. Ik had voor quali mijn fov wat bijgesteld en dacht dat ik nog minstens een meter ruimte tot je achterbumper had :X
Idd was jij dat...
En een advies: nooit iets last minute wijzigen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Het scheelde wel direct een halve seconde op een ronde

Hoe weet jij dat Joep? Was niet in de broadcast te zien volgens mij?

[ Voor 40% gewijzigd door FastFred op 10-12-2017 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FastFred schreef op zondag 10 december 2017 @ 21:58:
Het scheelde wel direct een halve seconde op een ronde....
En het effect voor Pascal was..... in Turn 1 einde..... Wat moet hij er dan van vinden?
FastFred schreef op zondag 10 december 2017 @ 21:58:Hoe weet jij dat Joep? Was niet in de broadcast te zien volgens mij?
Ik kijk altijd (als ik tijd heb) na een door ons georganiseerde race de replay na met de "next inc" toets. Dit om een goed beeld te hebben van de kwaliteiten van alle rijders die we hadden en ook zicht te hebben op ongeoorloofd gedrag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
JoepW schreef op zondag 10 december 2017 @ 22:42:
[...]

En het effect voor Pascal was..... in Turn 1 einde..... Wat moet hij er dan van vinden?
Volgens mij heeft ie toch gewoon verder kunnen rijden? Foutje kan gebeuren. Die halve seconde won ik tijdens een oefenrondje vlak voor de kwali zou beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FastFred schreef op zondag 10 december 2017 @ 22:45:
Volgens mij heeft ie toch gewoon verder kunnen rijden? ...
Ja dat kon hij.... 6 plekken teruggevallen, nadat hij de rest van het veld had langsgelaten.
Excuses zijn dan wel op hun plaats, toch? Wat kon hij er aan doen dat jij hem rondtikt. Het was niet opzettelijk, maar het effect voor Pascal is en blijft hetzelfde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
Mee eens hoor, was helemaal mijn fout, waarvoor excuses @-PassY-.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.got-racing.eu/wp/wp-content/uploads/GoT-Monday-Supercup.png

Vanavond de eerste race.

GoT | Monday Supercup 18S1-W111-12-17
Car(s)Track(s)
Porsche 911 GT3 Cup (991)
Porsche 911 GT3 Cup (991)
Fuel42 % (+/- 42 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Zandvoort - Grand Prix
Zandvoort - Grand Prix
Time of DayMorning
Pit stalls29 / 43
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up19:30 - 20:30 (60 min.)
Qualification20:30 - 20:45 (15 min.) (Lone: 4 Laps)
Race20:45 - 21:30 (45 min.)
StartStanding
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs2
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic
Restricted fuel to force a pitstop.

Tot vanavond d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
het is ok :) Kan gebeuren. En zolang mensen hun foutjes niet herhalen en er van leren kan ik er mee leven

word hard doorrijden om op tijd thuis te zijn. Nog 1 week, en dan wel vakantie, en dan nog 3 weken tot ik 's avonds wellicht eerder thuis ben op de maandagen.

Maar ook grote kans dat ik vandaag een pakketje uit Slovenia krijg met daarop het logo van EKWB. De 1080ti gaat op water zeer binnenkort oOo

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

JoepW schreef op zondag 10 december 2017 @ 22:42:
Ik kijk altijd (als ik tijd heb) na een door ons georganiseerde race de replay na met de "next inc" toets. Dit om een goed beeld te hebben van de kwaliteiten van alle rijders die we hadden en ook zicht te hebben op ongeoorloofd gedrag ;)
:o

Ik zal wel compleet blind zijn, maar waar zit die knop?

Afgelopen weekend nog een paar GRC races gereden. Deze gingen helaas een stuk minder, in beide races in de eerste heat aangetikt met in het 1e geval als gevolg dat ik me niet kon kwalificeren voor de Final en in het 2e geval zelfs terminale damage.

Nog wel een vraagje over GRC: hoe kun je nu precies zien of je wel of niet doorgaat naar de Final of dat je nog een Consolation race moet rijden? Ik heb het forumtopic hierover doorgespit maar ik lees er overheen of ik begrijp het simpelweg niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:06

Niellie41

[object Object]

Arfman schreef op maandag 11 december 2017 @ 12:18:
[...]

:o

Ik zal wel compleet blind zijn, maar waar zit die knop?
CTRL + key pad 3

CTRL + key pad 1 is vorige incident.
Ik kwam daar laatst ook pas achter. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Arfman schreef op maandag 11 december 2017 @ 12:18:
[...]
Nog wel een vraagje over GRC: hoe kun je nu precies zien of je wel of niet doorgaat naar de Final of dat je nog een Consolation race moet rijden? Ik heb het forumtopic hierover doorgespit maar ik lees er overheen of ik begrijp het simpelweg niet :)
Van de 7 personen in iedere heat gaan er 4 rechtstreeks door naar de finale. De andere 3 in iedere heat (6 in totaal dus) strijden daarna nog in de consolidation om de laatste 2 plekken in de finale.

Heb gisteren ook mijn eerste races gereden met GRC. Zo leuk dat ik er meteen 4 heb gedaan. :P
Eerste 2 races gingen goed, 2x 3de geworden. De laatste 2 races gingen een stuk minder goed. Die laatste ben ik zelfs niet tot de finale weten te komen.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Tevens staat dit gewoon netjes linksbovenin :). Daar staat 4 --> feature race bij de heats en 2--> feature race bij de consolidation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-10 21:05
Hoop dat ik het op tijd red vanavond, sneeuw was redelijk extreem hier vanochtend en de wegen zijn nog steeds niet echt begaanbaar :( Maar het gaat nu regenen dus hopelijk lost het (letterlijk) op :p

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
NickThissen schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:21:
Hoop dat ik het op tijd red vanavond, sneeuw was redelijk extreem hier vanochtend en de wegen zijn nog steeds niet echt begaanbaar :( Maar het gaat nu regenen dus hopelijk lost het (letterlijk) op :p
ik nu bij veghel. Na 2,5 uur. Ik was op eindhoven airport... ga het wel halen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
Ik ben gelukkig al op tijd naar huis gegaan :) Dus mooi nu verder tot 17:00 thuiswerken en ben er dus zeker bij vanavond!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Niellie41 schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:09:
[...]

CTRL + key pad 3

CTRL + key pad 1 is vorige incident.
Ik kwam daar laatst ook pas achter. :P
Dank je! Ook mooi dat zelfs jij het nog niet wist, voel me weer iets beter nu :P
BobvK schreef op maandag 11 december 2017 @ 13:20:
Van de 7 personen in iedere heat gaan er 4 rechtstreeks door naar de finale. De andere 3 in iedere heat (6 in totaal dus) strijden daarna nog in de consolidation om de laatste 2 plekken in de finale.
OK, je hebt dus altijd een consolation (consolidation?) race. Dus als je 3e wordt of lager in die race sta je niet in de finale en kun je dus of gaan kijken (wat op zich best grappig is) of quitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ik ben er vanavond ook. Daarna even korte pauze van racen deze week en relaxen met ETS2 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 16-10 09:13
Ik ben er vanavond bij mits ik alles op tijd weer in elkaar en geconfigureerd krijg.

Afgelopen weekend voor het eerst alles meegenomen naar een huiskamer LAN :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Dy3Oorc.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
Arfman schreef op maandag 11 december 2017 @ 14:32:
[...]

Dank je! Ook mooi dat zelfs jij het nog niet wist, voel me weer iets beter nu :P

[...]

OK, je hebt dus altijd een consolation (consolidation?) race. Dus als je 3e wordt of lager in die race sta je niet in de finale en kun je dus of gaan kijken (wat op zich best grappig is) of quitten.
van de consolation gaan er net zoveel door als nodig is om 10 rijders te krijgen in de finale geloof ik.
zijn er dus eigenlijk altijd 2 die doorgaan in de consolation.

overigens heb ik al 2x gehad dat ik eruit gebeukt werd in mijn heat en vervolgens de consolation win om alsnog respectievelijk 1e en 3e te worden. het is nog steeds voornamelijk mensen ontwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:06

Niellie41

[object Object]

iRacing brengt vanavond een patch uit.
http://members.iracing.co...ist/3584621.page#10820589
iRacing.com will be coming down for deployment of the 2018 Season 1 Hotfix 2 Release Today, December 11th, beginning at 3:00pm EST.
Die is dus vanaf 21:00 onze tijd. Dat is klote voor de Porsche race, maar ik vermoed dat ze deze fix voor het nieuwe seizoen willen uitbrengen.

[ Voor 15% gewijzigd door Niellie41 op 11-12-2017 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op maandag 11 december 2017 @ 17:12:
iRacing brengt vanavond een patch uit.
http://members.iracing.co...ist/3584621.page#10820589

[...]

Die is dus vanaf 21:00 onze tijd. Dat is klote voor de Porsche race, maar ik vermoed dat ze deze fix voor het nieuwe seizoen willen uitbrengen.
Ik zag het ook net. Ik ga de race re-schedulen naar morgenavond, want als onze Quali begint stopt de server... :(

Race staat nu voor morgen ingepland.

[ Voor 3% gewijzigd door JoepW op 11-12-2017 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Dat is best balen. Ben ik een keer vroeg thuis op de maandag ... ga ik morgen uit eten ter ere van mij pa zijn verjaardag :)

Anyway, have fun people!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:20
Wat is dit nu weer... Dacht eindelijk weer eens een race met weinig inc punten te rijden. Week 13 is niets voor mij 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
AequitasII schreef op maandag 11 december 2017 @ 18:35:
Wat is dit nu weer... Dacht eindelijk weer eens een race met weinig inc punten te rijden. Week 13 is niets voor mij 8)7

[video]
dat is lag.... heeft niets met w13 te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AequitasII
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 23:20
JoepW schreef op maandag 11 december 2017 @ 18:42:
[...]
dat is lag.... heeft niets met w13 te maken...
Lag vanuit de game? De hele race was gek, vliegende auto's en mensen die vast zaten in de pit. Iedereen zag dit.
Pagina: 1 ... 125 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies