iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 13 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09-09 10:50
Pff wat een race weer in de F1 (Philip island)... Tweede split deze keer maar wel gestart op pole. Helaas slechte start en we gingen 3 wide T1/T2 in, waarvan de nr 3 heeeeel erg aan het blinken was, echt van links naar rechts springen op de baan, half over de kop. Gaf hem maar ruimte en toen lag ik al P5 na twee bochten.

Niet veel later gaf ik iemand de binnenkant voor T1 omdat ik dacht wel ver genoeg voor te zitten om hem buitenom makkelijk voor te blijven. Heel stom achteraf, vanaf nu ga ik altijd de binnenbocht, want 9/10 mensen kan blijkbaar geen binnenbocht houden en hij onderstuurt zo in m'n zijkant. Gelukkig had ik geen schade, maar lag nu wel laatste...

Toch nog naar P3 gereden en 200 punten gepakt dus achteraf een leuke race :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Salandur
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:51

Salandur

Software Engineer

Ik heb gisteren een thrustmaster pedaal setje met brake mod opgehaald bij onze mede-tweaker GK86 en vandaag er mee kunnen spelen. Ik moet zeggen, de verwachting die ik had komt uit: het is een stuk makkelijker om constanter te remmen! Het vraagt wel enige training om het helemaal onder de knie te krijgen, maar daar maak ik me niet zo druk om. Vanmiddag een skippy race gereden en hier 2 in geworden, en vooral de consistentie tijdens de race was een hele verademing. Genoten dus.

Alleen kan ik de pedalen niet hardmounten op mijn playseat, omdat de plaat niet geschikt is. Adapter platen bestaan wel, maar die van playseat zelf zijn niet meer leverbaar. Dus maar even nadenken over wat ik nu ga doen. Tegen de muur aan zetten werkt wel, maar mijn stoel schuift nu soms naar achteren...

Assumptions are the mother of all fuck ups | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AssieMetPassie
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-01-2021
Net voor het eerst een iRacing subscription gedaan, 3 maanden voor de prijs van één, met natuurlijk JoepW als referal. Ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-09 10:50

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
AssieMetPassie schreef op zondag 07 februari 2016 @ 17:17:
Net voor het eerst een iRacing subscription gedaan, 3 maanden voor de prijs van één, met natuurlijk JoepW als referal. Ben benieuwd!
Welkom!
En dank je wel voor de referral!

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Geweldige week op mount panorama. 9 races afgewerkt. Op geen enkele gecrasht en altijd top 5. SR van A 2.xx naar 4.xx :D

2 close finishes:

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Mooie resultaten en mooie gevechten!
Vanavond gaan we naar de Nürburgring (met een heel aparte layout) met de Ruf.

GoT | Monday Tournament 16S1-W908-02-16
Car(s)Track(s)
Ruf RT 12R C-spec
Ruf RT 12R C-spec
Fuel100 % (+/- 90 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentNo
Nürburgring Grand Prix - Kurzanbindung w/out Arena (Heat 1)
Nürburgring Grand Prix - Kurzanbindung w/out Arena
Day or NightDay
Pit stalls38 / 60
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:10 (10 min.) (Lone: 4 Laps)
Race21:10 - 21:30 (20 min.)
StartStanding
MC Grid-
Grid orderQualification
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Heat 2
Free practice / Warm-up21:40 - 21:50 (10 min.)
QualificationBased on Heat 1
Race21:50 - 22:20 (30 min.)
StartRolling
MC Grid-
Grid orderSequential (inverted) (Previous race/heat)
CautionsLocal
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic

Deze layout dus:
Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/22265537/topic_2016/nur_kurz.png

Tot vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
Zal morgen eens zien of ik bij de GES school aanwezig kan zijn.
Ik krijg echt geen snelheid in de Skippy :+

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Tja, wat is geen snelheid? Ik zit ook nog vaak ruim een seconde af van de toptijden, maar ik hik wel tegen de topsplit aan. Ik kan een Scr33x0r totaal niet bijhouden.

[ Voor 18% gewijzigd door aicaramba op 08-02-2016 09:37 ]

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
frankivo schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:24:
Zal morgen eens zien of ik bij de GoT school aanwezig kan zijn.
Ik krijg echt geen snelheid in de Skippy :+
Morgen gaat het met name ook over close racen... Maar wat instructie tbv rijden kan wel... ;) maar is niet het focus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
aicaramba schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:32:
Tja, wat is geen snelheid? Ik zit ook nog vaak ruim een seconde af van de toptijden, maar ik hik wel tegen de topsplit aan. Ik kan een Scr33x0r totaal niet bijhouden.
Op Zandvoort wordt zo'n 1.56 en 1.57 gereden.
Als fastest heb ik ook een 1.57 staan, maar zowel in kwalificatie en race rijdt ik met moeite 2.00 :(
JoepW schreef op maandag 08 februari 2016 @ 09:53:
[...]

Morgen gaat het met name ook over close racen... Maar wat instructie tbv rijden kan wel... ;) maar is niet het focus.
Ik weet het. Maar waarschijnlijkkan ik iets beter gaan kijken wat anderen doen en eventueel wat vragen stellen.

[ Voor 29% gewijzigd door frankivo op 08-02-2016 10:51 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
frankivo schreef op maandag 08 februari 2016 @ 10:50:
[...]

Op Zandvoort wordt zo'n 1.56 en 1.57 gereden.
Als fastest heb ik ook een 1.57 staan, maar zowel in kwalificatie en race rijdt ik met moeite 2.00 :(

[...]

Ik weet het. Maar waarschijnlijkkan ik iets beter gaan kijken wat anderen doen en eventueel wat vragen stellen.
Ah, dan is het denk ik nog meer de consistency dan je daadwerkelijke snelheid.. Volgens mij is het niet heel raar om als redelijk nieuwe rijder moeite te hebben met het rijden van consistente tijden. Als ik in de C-spec rijd heb ik dat ook, dan liggen mijn rondetijden vaak heel erg ver uit elkaar. Dat heeft gewoon te maken met het feit dat ik de auto nog niet zo goed ken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
ik weeet wel zeker dat als je een auto veel rijd, je consistenter bent :)

Zet mij in een CSpec of Skip, en binnen een paar minuten ben ik op snelheid. Zet mij in iets anders (andere dingen heb ik niet gereden), en ik bak er niet zo heel veel van. 1 snelle ronde lukt vaak wel, maar heel veel snelle rondjes achter elkaar lukt me dan niet.

En is de Skip serie niet met dynamic weer? Tijd kan dus verschillen vanwege het weer. Al was ik best blij met de 1:53.2 gister, zag wat namen die dacht ik ook in de 2k cup mee doen. En ik zat er maar 0,1s vanaf :D Kortom, een auto veel gereden hebben helpt :)

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06-06 12:55
Ik rijd vanwege consistent kunnen rijden voornamelijk de Skip. Ik ben geen talent maar gewoon een middenmoter. Ik rijd op Zandvoort momenteel vnl 1.57 en af en toe 1.56. Het hangt inderdaad nogal van het weer af. Vorige week reed ik zomaar rondjes 1.55 , het zal toen wel beter weer zijn geweest.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ja, skip is met dynamisch weer.

Ik had in de race van vrijdag een snelste ronde van 1:54,5 ofzo. Wel door draft.

Ik heb een keer de eer gehad om in dezelfde race te rijden als screexor :p Helaas crashte ik en ben ik weer terug gezakt in de tweede split, waar ik nog niet uit ben. Hoewel mijn irating nu hoger is dan ooit heb ik in de tweede split steeds car # 6 ofzo.

Ik heb als doel om flink wat races zonder noemenswaardige incidenten te finishen, dat zal mn irating veel goed doen. Ik ben nu al een paar races een stuk geduldiger en voorzichtiger, wat voor een flinke boost in irating heeft gezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
Ik raak van mijn Irating in de stress. Kan zomaar omlaag schieten door incidents door anderen veroorzaakt. Daardoor lang eigenlijk helemaal niet meer geraced. Heb me voorgenomen Irating te laten voor wat ie is, te concentreren op evt leuke races, en zelf incidents niet veroorzaken en proberen ongelukken voor me te vermijden.

RPL MLA les op EHST | Aorus Z690 Pro | i9 13900K@5.8 | RTX 5090 | Varjo Aero | 64GB DDR5@5600 | HC Alpha Bravo Virpil Stick Collective | Buttkicker Gamer 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aicaramba
flopdoc schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:24:
Ik raak van mijn Irating in de stress. Kan zomaar omlaag schieten door incidents door anderen veroorzaakt. Daardoor lang eigenlijk helemaal niet meer geraced. Heb me voorgenomen Irating te laten voor wat ie is, te concentreren op evt leuke races, en zelf incidents niet veroorzaken en proberen ongelukken voor me te vermijden.
Ja, dat is wel het beste. Het is ook niet alleen voor irating dat ik wat voorzichtiger rij. Maar ook vanwege plezier. Ik wordt liever elke race 4e, dan dat ik om de race wordt aangetikt en de andere keer 2e word.

Zo had ik pas bij de nurburgring dat ik bij de start vrij hard remde voor de eerste bocht. Hoewel ik mijn voorganger niet raakte, werd ik wel van achteren geraak. Pit stop en race zo goed als voorbij. Nu laat ik de auto al wat eerder uitrollen en wat minder hard remmen. Dan verlies ik misschien een plek, maar de kans dat ik van achter word geraakt is wel een stuk kleiner.

Ook in de race, als iemand me wil inhalen sta ik het meestal gewoon toe. Als hij sneller is als ik, is het dus terecht dat hij voor me rijdt. Als hij langzamer is als ik haal ik hem wel weer in. Ik ga niet zo hard verdedigen met het risico dat het mis gaat.

[ Voor 11% gewijzigd door aicaramba op 08-02-2016 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
aicaramba schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:01:
[...]

Ah, dan is het denk ik nog meer de consistency dan je daadwerkelijke snelheid.. Volgens mij is het niet heel raar om als redelijk nieuwe rijder moeite te hebben met het rijden van consistente tijden. Als ik in de C-spec rijd heb ik dat ook, dan liggen mijn rondetijden vaak heel erg ver uit elkaar. Dat heeft gewoon te maken met het feit dat ik de auto nog niet zo goed ken.
Zou heel goed kunnen. Maar nu rijdt ik doelloos achteraan zonder dat ik het gevoel heb dat langzaam beter gaat :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Gisteren avond mee gedaan aan de 2 uur race van de Skip Barber 2K op de Nordschleife. Was een bijzonder leuke race. Veel in gevecht geweest met verschillende mensen. Het was vooral ook een heel tactisch spelletje met die lange rechte stukken, maar ook zorgen dat je geen schade kreeg. Ik was vanaf P15 gestart en ben uiteindelijk 6e gefinished. 1 dom foutje gemaakt te hard de pits ingereden, waardoor ik 15 seconde penalty kreeg.

Op de stream was ik bijna de hele laatste ronde in beeld (vanaf 1:59:34), waar ik in gevecht was voor P5. Was spannend tot het eind:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2o57oFcCbDU?t=1h59m34s]

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik deed ook mee, maar niet zo lang :+

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 20:07

derx666

mecker ende blaet

Dat was een leuke race om naar te kijken. Zeker omdat tegen het einde van de race ook de de top 4 diverse fouten gemaakt werden, zo bleef het spannend tot het einde. Al heb ik de laatste 2 rondes gemist omdat ik achter m'n laptop in slaap viel (zeker voorjaars moeheid). Wellicht dat de 12h van bathurst daar ok mee te maken hebben :p

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 09:01
derx666 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 13:14:
Dat was een leuke race om naar te kijken. Zeker omdat tegen het einde van de race ook de de top 4 diverse fouten gemaakt werden, zo bleef het spannend tot het einde. Al heb ik de laatste 2 rondes gemist omdat ik achter m'n laptop in slaap viel (zeker voorjaars moeheid). Wellicht dat de 12h van bathurst daar ok mee te maken hebben :p
Was een klote race :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Ja dat was heel jammer.... Maar je staat er toch nog steeds wel goed voor in het kampioenschap?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 17-09 09:01
JoepW schreef op maandag 08 februari 2016 @ 17:06:
[...]

Ja dat was heel jammer.... Maar je staat er toch nog steeds wel goed voor in het kampioenschap?
2e.. maar dit was kans om dichter bij Nassibal te komen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Ik heb me goed vermaakt vanavond, ondanks de wat rommelige races :)

1ste ging redelijk goed. Tot ik weer de zelfde fout maak als op Laguna in de laatste ronde. Te vroeg op het gas als je ziet dat je voorganger langzaam uit de bocht komt. P5 -O-

2de race was redelijk vol met momenten overal. Eerst in T2 waar ik uitwijk voor Ruud, vervolgens heel licht Robbert raak maar wel over de kop gaat.
Paar rondes verder zie ik wat rook en auto naar rechts gaan, dus ik denk ik hou wel een beetje links. Alleen staan er 3-4 auto's bijna stil in de chicane, wat ik weer niet verwachte. Vol achterin bij Dirk.
Ronde 2-wide met Rudy was ook erg leuk, alleen jammer van de tank-slapper, kon je echt niet meer ontwijken.
Dus uiteindelijk maar naar de finish gereden zonder proberen te crashen met alle schade. 2de plek *O*

/edit:

Beetje de avond samen gevat denk ik. Leuk geraced met wat schade hier en daar

[ Voor 9% gewijzigd door -PassY- op 08-02-2016 23:29 ]

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuke auto, leuke baan.

Kwaliteit van de 2e race was er niet een die je zou verwachten na alle GoT rookie, advanced en close racing schools. Het was zeker in de 2e race matig. Veel zo niet iedereen met schade, te veel sorry en zelfs iemand gezien die in de remzone z'n wagen kort voor een ander gooide.

Dat kan beter. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 27-07 23:41
ik kan vanavond niet, te ziek :'( :'( Ik had er echt naar uit gekeken..

Have fun

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Programma van de Close Racing School

Zorg svp dat je op tijd bent en dat je TeamSpeak en iRacing voice chat het doen en je elkaar verstaat als je aan het rijden bent. ;)

Instructeurs:
• Nick, Pascal, eventueel Robbert, en later Joep.

Om ca. 20:00 uur zal de server opstarten. De server is te vinden bij League sessies.
Graag op tijd joinen, zodat we weten wie er zijn.

Tijdschema (alle tijden zijn ongeveer!):
20:00-20:10 (00:10): Warm up
20:10-20:30 (00:20): 1) Vlak achter iemand rijden
20:30-20:50 (00:20): 2) Naast elkaar rijden
20:50-21:10 (00:20): 3) Uitremmen
21:10-21:30 (00:20): 4) Dive bomb ontwijken
21:30-22:00 (00:30): 5) Restarts

Vanaf ca. 20:10 zullen Joep en Nick per programmaonderdeel een rondje voorrijden (behalve bij 5) en jullie kijken mee als spectator.
Na het voorrijden gaat iedereen naar het subkanaal in TS dat overeenkomt met jouw groepsnummer. Dan ga je samen met jouw groepslidbeginnen aan de oefening. Na verloop van tijd zullen Joep & Nick je weer terugroepen naar het centrale kanaal.

Als er een ongeluk gebeurt en je loopt schade op dan gaan beide rijders direct terug naar de pits met een fast tow & repair en beginnen opnieuw. Doe dit snel, want de tijd per oefening is beperkt.

Als 2 groepen erg dicht bij elkaar 'dreigen' te komen tijdens een oefening neem dan even wat afstand om echt met 2 man te kunnen oefenen.

Probeer bij oefening 1 & 3 t/m 5 te doen alsof je echt aan het racen bent dus je neemt de risico's die daarbij horen en je rijdt op race snelheid.

Als je wilt dat Nick of Joep bij jullie komen gebruik dan even de voicechat van iRacing om een van beide te roepen.

Opzet per oefening

1) Vlak achter iemand rijden ca. 20 minuten
Verzamel bij de pits en rijdt een aantal ronden vlak achter elkaar en raak elkaar niet. Ontdek hoe lang de neus van de auto is en ontdek hoe je er voor zorgt dat je elkaar niet raakt. Draai de rollen om de paar rondjes om. Als de voorste rijder sneller is laat deze af en toe zijn gas los om weer dicht op elkaar te kunnen rijden.

2) Naast elkaar rijden ca. 20 minuten
Verzamel weer bij de pits, spreek af wie er rechts gaat rijden en ga op een rustige manier en steeds een beetje sneller naast elkaar het hele circuit rond. Indien er een rijder achterop raakt even op elkaar wachten svp. Zorg voor een veilige afstand, maar probeer toch zo dicht mogelijk bij elkaar te rijden. Draai na een paar rondjes de plekken om.

3) Uitremmen ca. 20 minuten
Weer starten vanuit de pits. Spreek af wie gaat uitremmen en wie er zich laat inhalen bij de eerste bocht en draai dit spelletje steeds om. Om de andere rijder de kans te geven je uit te remmen dien je je gas iets iets te lossen, maar niet te veel als je op de bocht afrijdt.
Probeer als uitremmer te leren om mooi en gelijkmatig te remmen en de binnenbocht te houden. En probeer als rijder die uitgeremd wordt netjes aan te sluiten zonder de ander te raken. Stuur dus niet te vroeg en ook niet te laat in. Draai dit spelletje steeds om.

4) Dive bomb ontwijken ca. 20 minuten
Het wordt saai, maar we starten weer uit de pits. Spreek af wie er begint om een dive bomb te doen. Ga niet als een malloot rechtdoor rijden, maar probeer te simuleren dat je echt te laat er naast gaat en je wat verremd. Ook hier is het weer nodig om als rijder die ingehaald wordt de kans om ingehaald te kunnen worden te maken. Dit net zoals bij oefening 3.

5) Restarts
Dit is een nieuw onderdeel en zal zich moeten bewijzen. We resetten allemaal naar de pits. We maken meteen na het uitrijden van de pits (zonder outlap en net voorbij de pituitgang op het rechte end) een startopstelling met ongeveer gelijke afstanden. Iedereen gaat stilstaan en en Joep of Nick geeft een seintje via iRacing tekst chat als de start er aan komt en vervolgens een "GREEN GREEN GREEN" in text chat na een korte tijd. Dan start iedereen alsof het een echte race is. Zodra we enkele bochten gereden hebben (Joep en Nick geven dat aan) stoppen we, resetten de auto naar de pits en beginnen opnieuw.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Nog 5m voor mijn pizza klaar is, Eens kijken hoeveel happen ik nodig heb voor ie op is :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-08 09:28

Dat aan z'n neus krabben is alleen mogelijk in DX11[citation needed], dus dan weten we genoeg.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:23
Laat ze alsjeblieft dan ook dat suit weer custom textures laten hebben, ik ben die iracing outfit nu wel meer dan zat eigenlijk. Die zou met dat nieuwe model tijdelijk zijn, maar dat tijdelijk duurt al wel vrij lang momenteel :(

verder ziet het er wel aardig uit natuurlijk

[ Voor 12% gewijzigd door Red Baron op 09-02-2016 21:08 ]

iRacing Profiel - Radicals Online - CyclingMaster parser

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• deRidder
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-09 12:11
gtrNL schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 20:58:
[video]

Dat aan z'n neus krabben is alleen mogelijk in DX11[citation needed], dus dan weten we genoeg.
DX11 komt als alpha in de volgende build:
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3447186.page
Tony Gardner
...
Our current plan for the March build is the sim will default to the current graphics engine, DX9. However we are happy to say you should have the choice to load DX11 in the March build and try it out in your races or testing. You can go back and forth between the two if you want or if any issues with one or the other.
...

[ Voor 31% gewijzigd door deRidder op 09-02-2016 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Nice.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/EY5sLcD.gif

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
*O* _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
YES!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik ben benieuwd wat dat met de performance gaat doen. Bij elke nieuwe dx wordt altijd gezegd dat het een performance boost moet geven (niet iracing specifiek), maar uiteindelijk wordt het altijd zwaarder voor mn pc. Misschien een keer een nieuwe videokaart en de cpu overklokken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
quote: Shawn Nash
Jason M Stewart wrote:
What improvements are you seeing performance wise with dx11 vs dx9 during alpha testing?

It helps substantially (FPS) at the slowest spots of the worst tracks. It basically looks the same though at this time.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

*O* *O* *O*

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
aicaramba schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:43:
[...]

Ook in de race, als iemand me wil inhalen sta ik het meestal gewoon toe. Als hij sneller is als ik, is het dus terecht dat hij voor me rijdt. Als hij langzamer is als ik haal ik hem wel weer in. Ik ga niet zo hard verdedigen met het risico dat het mis gaat.
Zo denk ik er ook over. Als het gaat om iemand die vrijwel net zo snel is als ik gemiddeld, nou ja, dan scheelt het hoogstens 1 plek in de race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flopdoc
Oh dat is prettig, gewoon kunnen testen, en zo nodig op de oude versie terugvallen. Ben zeer benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
lol een half jaar te laat en nu mogen we voor hen gaan testen. denk dat ze gewoon totaal niet meer zeker van hunzelf zijn na het vorige build debacle

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:32

Phydomir

Dennis

Ik vind het wel een goed idee. Op deze manier garanderen ze een werkende sim (DX9) en heeft iedereen in zijn eigen tijd kans om DX11 aan de tand te voelen en werkt het goed dan daarin te kunnen blijven racen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:41
Volgens mij voelen ze zelf ook wel aan dat ze niet veel langer meer kunnen uitstellen, dan is dit een goed alternatief.
Direct hebben ze ook een Roll-back plan, wat eigenlijk direct actief kan zijn.
Vraag me af of het een setting in een .ini wordt of een aparte .exe.

_/-\o_

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Vermoed gewoon een toggle in de GUI ergens, zoals je nu ook tussen x86 en x64 moet switchen.

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Hebben we niet al die usedirectx11.ini in de iRacing folder? Naast de use64bit.ini en zo.
Lang geleden al op '1' gezet, maar gebeurde niets (gek hé?).

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Net boven de regel min_fps=300 inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
gtrNL schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 12:43:
Hebben we niet al die usedirectx11.ini in de iRacing folder? Naast de use64bit.ini en zo.
Lang geleden al op '1' gezet, maar gebeurde niets (gek hé?).
Ik heb dat ook wel eens geprobeerd, maar kreeg een melding terug dat ik geen authorisatie hiervoor had zodra ik een test sessie met iRacing start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Alfa is mooi, maar kan ook betekenen dat nog niet alles geoptimaliseerd is en er op plekken enorme frame rate drops zijn. Ben zelf wel benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Zo. Zojuist even dmv time trials aan mijn MPR voldaan om mijn A-license te halen. Met een SR van B3,57 zou dat toch te doen moeten zijn dit seizoen. Of ik moet het echt heel erg gaan verprutsen.

Overigens in de IMSA een beste TT 8-lap average van 52,5s op limerock park met de C-spec. Ik heb geen flauw idee of dat fatsoenlijk is. Overigens reed ik nog met de Zandvoort setup :P

Edit: Mijn Sim crasht vandaag regelmatig. Gewoon zonder error stopt hij er soms mee. Soms bij het laden, soms wanneer ik net in de server ben. Heeft iemand anders hier ook last van?

[ Voor 19% gewijzigd door aicaramba op 10-02-2016 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deRidder
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 03-09 12:11
52.5 op LimeRock is wel redelijk goed. Ik weet niet hoe jouw weer vergelijkt met mijn weer in de practice, maar ik zat zojuist op laag 53s.

Maar bij mij crashed iRacing niet hoor. Dus ik ben bang dat het iets bij jou is.

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Ondertussen zijn de Mercedes AMG GT3 en Audi R8 GT3 subforums ook geopend.

Mijn iRacing profiel

• frankivo
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5WnxrSJ.png

Crashfest :')
Zie Inc points van het hele veld :P

iRacing Profiel

• flopdoc
aicaramba schreef op woensdag 10 februari 2016 @ 19:48:

Edit: Mijn Sim crasht vandaag regelmatig. Gewoon zonder error stopt hij er soms mee. Soms bij het laden, soms wanneer ik net in de server ben. Heeft iemand anders hier ook last van?
Ik heb het de laatst tijd ook af en toe, een ouwerwetse BSOD zelfs, die had ik al jaren niet meer meegemaakt.

• aicaramba
flopdoc schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 09:56:
[...]

Ik heb het de laatst tijd ook af en toe, een ouwerwetse BSOD zelfs, die had ik al jaren niet meer meegemaakt.
Ja, dat heeft windows 10 regelmatig.. Zelfs na een nieuwe windows install heb ik regelmatig een BSOD met 'MEMORY_MANAGEMENT'

• Ithric
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 22:41
aicaramba schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 10:26:
[...]

Ja, dat heeft windows 10 regelmatig.. Zelfs na een nieuwe windows install heb ik regelmatig een BSOD met 'MEMORY_MANAGEMENT'
Vanaf Windows 10 heb ik nog nooit dat probleem gehad, wel eens driver issues met Thrustmaster maar die zijn ook weg.
Misschien is het iets met je stuur/pedalen icm windows 10 en heb je enkel de nieuwe drivers nodig?
(Ik heb een Thrustmaster T500 RS Stuur en Clubsport V2 pedalen)

iRacing Profiel

• Fragbeestje
  • Laatst online: 15-09 16:23
Als je die error regelmatig krijgt zit er toch ergens iets niet goed...

sfc /scannow al geprobeerd?
of windows memory diagnostic?
of memtest86+?

Mijn iRacing Profiel dus niet dat van jou, Jubby

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:37

BM

Moderator Spielerij
[...]

Draai je toevallig de recentste insider builds? Microsoft is aan het sleutelen aan het memory management van Windows namelijk :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• -PassY-
[...]

Hier had ik last van toen ik mijn FSB teveel overgeklokt had. Nu weer terug naar de standaard 100Mhz, en mijn BSOD's zijn weg.

Nog wel mijn CPU overgeklokt via de multier, maar dat gaat prima :) Maar ja, corsair value mem is natuurlijik niet voor niks value :+

• aicaramba
-PassY- schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:44:
[...]

Hier had ik last van toen ik mijn FSB teveel overgeklokt had. Nu weer terug naar de standaard 100Mhz, en mijn BSOD's zijn weg.

Nog wel mijn CPU overgeklokt via de multier, maar dat gaat prima :) Maar ja, corsair value mem is natuurlijik niet voor niks value :+
Ik heb mijn CPU niet overklokt. Zowel niet met FSB als met multipliers.. En mn ram is Corsair Vengeance.

Ik heb wel een keer een check gedaan of mn ram healthy is, daar kwam niets raars uit.

• A1AD
aicaramba schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 11:50:
[...]

Ik heb mijn CPU niet overklokt. Zowel niet met FSB als met multipliers.. En mn ram is Corsair Vengeance.
Ik heb wel een keer een check gedaan of mn ram healthy is, daar kwam niets raars uit.
Stervend mobo/PSU? Je MIC zit ook vol storingen? Misschien gerelateerd?

• aicaramba
A1AD schreef op donderdag 11 februari 2016 @ 12:50:
[...]

Stervend mobo/PSU? Je MIC zit ook vol storingen? Misschien gerelateerd?
Dat hoop ik niet.. Ik was nog niet echt van plan om mn PC te upgraden ofzo.. En bij een nieuw MOBO zal dat er toch van komen.

• flopdoc
[...]

Ik gebruik alleen nog Windows 7.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:22

Niellie41

[object Object]

Ik heb vandaag (donderdag) een bezoek gebracht aan iRacing. Tony had ons een rondleiding gegeven en we hebben een aantal mensen ontmoet. Heb ook wat mogen rijden en heb ook wat dingen gezien waar ze mee bezig zijn. Ook voor de komende build, maar ik mag niets zeggen. O-) Het wordt wel een coole build. ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/a03OHsy.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vet! :) helemaal niks wat je mag loslaten? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
cool

je had toch pizza mee ?

heb je het gehad over de zever die je in leagues hebt en eventueel een admin console bij hosting ?
denk dat er wel wat gebrainstormd kan worden (of vond je vriendin dit te saai :p)

[ Voor 151% gewijzigd door dabelg op 12-02-2016 07:50 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

d:)b Leuk Niel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Erg leuk inderdaad! Hebben ze je ook meteen een contract aangeboden of is dat ook nog geheim? :+

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Haha, vet :)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gtrNL
Nice! Hoeveel mensen zitten daar nou op kantoor (of mag je dat ook niet zeggen)?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 22:20

Arfman

Drome!

Gaaf Niel!

EDIT: vlnr: Tony Garder, gf Niel?, Niel, Dave Kaemmer en meest rechts geen idee, wiesda? :)

[ Voor 82% gewijzigd door Arfman op 12-02-2016 11:51 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Jack, de gast die al die filmpjes maakt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Leuk Niel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Red Baron
Nice, je hebt ze alleen toch niet te veel van hun werk afgehouden toch? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Het hele dx11 project heeft vertraging opgelopen nu? :p

Maar erg vet Niel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:22

Niellie41

[object Object]

Red Baron schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 12:13:
Nice, je hebt ze alleen toch niet te veel van hun werk afgehouden toch? :P
Het is sowieso als iedereen dacht. Ze zitten daar gewoon met hun voeten op het bureau of racen wat tegen elkaar. :+

We zijn er niet zo heel lang gebleven. Het was niet zo'n heel groot kantoor. Ik heb wel een aantal dingen gezien van wat eraan zit te komen. Ik heb twee nieuwe auto's gereden. Daarnaast heb ik ook nog een paar details gezien die in de komende build komen, die nog niet zijn aangekondigd. Ik heb hen beloofd dat ik niets ga vertellen en aan die belofte ga ik mij houden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Vertellen.. Vertellen... Dat is toch wat anders dan typen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Niellie41 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:13:
[...]
....en aan die belofte ga ik mij houden. ;)
Vanavond ff TeamSpeak? _/-\o_ :D :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Niellie41 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 14:13:
[...]

en aan die belofte ga ik mij houden. ;)
Aankomend weekend een iRacing meeting organiseren? En dan Niel heel erg dronken voeren (niet te anders moet hij waarschijlijk medeklinkers kopen)

De aankomende patch kon me eigenlijk niet zo heel veel schelen, maar een berg met content, dx11 etc etc .... heb er nu wel zin in :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 22:20

Arfman

Drome!

Wel echt tof dat je "zomaar" binnen kunt komen en wat nieuwe dingen mag proberen/zien. Nu is Niel natuurlijk ook wel een iRacing VIP :+ maar blijft toch cool.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kahraman11
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 17-09 17:16
Ik heb vanmiddag gebruik gemaakt van de actie voor nieuwe iRacing leden om voor 5 dollar (of euro?) me aan te melden voor iRacing. Ik heb hiervoor de referral van JoepW gebruikt, zelf heb ik veel zin om te gaan racen maar doordeweeks heb ik jammer genoeg geen tijd. Zelf heb ik een ThrustMaster T300 RS gemonteerd op een PlaySeat Evolution en die ik voornamelijk gebruikte om Project Cars te spelen op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Welkom en succes ;)
Neem je tijd om de autos te leren kennen. En concentreer op het veilig uitrijden van races.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur

Salandur

Software Engineer

kahraman11 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:43:
Ik heb vanmiddag gebruik gemaakt van de actie voor nieuwe iRacing leden om voor 5 dollar (of euro?) me aan te melden voor iRacing. Ik heb hiervoor de referral van JoepW gebruikt, zelf heb ik veel zin om te gaan racen maar doordeweeks heb ik jammer genoeg geen tijd. Zelf heb ik een ThrustMaster T300 RS gemonteerd op een PlaySeat Evolution en die ik voornamelijk gebruikte om Project Cars te spelen op de PS4.
Neem vooral de moeite om hun intro filmpjes te kijken en de sporting code te lezen. En dan veel alleen oefenen totdat je de auto beheerst en dan voorzichtig wat races rijden.
En start de eerste races vanuit de pitbox. Als rookie krijg je aardig wat kamikaze piloten om je heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20-03 09:38

Wes46

Keep it simple.

Salandur schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 17:22:
[...]

Neem vooral de moeite om hun intro filmpjes te kijken en de sporting code te lezen. En dan veel alleen oefenen totdat je de auto beheerst en dan voorzichtig wat races rijden.
En start de eerste races vanuit de pitbox. Als rookie krijg je aardig wat kamikaze piloten om je heen
Hmm ben het niet eens met altijd uit de pitsstraat starten. Het aan zien komen van cautions en rijden in de drukte hoort bij je leerproces als rookie. Daarnaast zal hij in zulke situaties zelf ook fouten gaan maken. Beter dat hij ze nu maakt dan als hij uit de rookies komt.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Wes46 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 17:29:
[...]

Hmm ben het niet eens met altijd uit de pitsstraat starten. Het aan zien komen van cautions en rijden in de drukte hoort bij je leerproces als rookie. Daarnaast zal hij in zulke situaties zelf ook fouten gaan maken. Beter dat hij ze nu maakt dan als hij uit de rookies komt.
Cautions komen pas vanaf Class C hebt als ik me niet vergis op de oval, de rest is gewoon local yellow.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
kahraman11 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 16:43:
Welkom en bedankt voor de referral!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

FabiandJ schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 17:47:
[...]

Cautions komen pas vanaf Class C hebt als ik me niet vergis op de oval, de rest is gewoon local yellow.
Wellicht een verkeerd woordgebruik. Ik bedoel natuurlijke gevaarlijke situaties en crashes.

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Salandur

Salandur

Software Engineer

Wes46 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 17:29:
[...]
Terug kijkend op mijn eigen rookie tijd, zou ik willen dat ik de eerste paar races iets rustig had kunnen rijden en daarna pas me mengen in de drukte. Maar dat is natuurlijk een keuze die je kan maken :)

Vooral veel plezier gewenst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wes46

Wes46

Keep it simple.

Salandur schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 20:12:
[...]

Terug kijkend op mijn eigen rookie tijd, zou ik willen dat ik de eerste paar races iets rustig had kunnen rijden en daarna pas me mengen in de drukte. Maar dat is natuurlijk een keuze die je kan maken :)

Vooral veel plezier gewenst!
Daarom doe je eerst offline rondjes rijden. Als je dat kan zonder te crashen dan wedstrijden gaan rijden. Maar het rustig kunnen rijden heb je dan al onder de knie.

Maar ieder zijn ding. Uiteindelijk gaat het erom dat je plezier hebt.

[ Voor 6% gewijzigd door Wes46 op 12-02-2016 20:24 ]

iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik ben het met Wes eens. Beter eerst oefenen in een eigen oefensessie, als je je wat comfortabeler voelt ga je in een oefensessie van een officiele serie. Vraag eventueel iemand om een tijdje bij elkaar te rijden, achter elkaar, naast elkaar, inhalen, etc.
Als dat goed gaat ga je in een race, maar start gewoon op het grid. Je moet dat toch leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Nou lekker dan.. Zit je na lange tijd weer eens in een top split race.. Begint halverwege de race de koppeling kuren te krijgen.. Steeds iets onder half ingedrukt, maar iig genoeg om te zorgen dat je bijna niet meer accelereert.. Gebeurt ook niet ff in een practice ofzo.. Nee.. In een race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Lift off! :D

Afbeeldingslocatie: https://photos-2.dropbox.com/t/2/AADVsfZ8hgi4XoTPi43g0YgQKG63GrlZJeqdykykBH4X3w/12/443544570/png/32x32/1/_/1/2/lrp.png/EKnpgMoDGA0gBygH/FxBvvyqQenpFNQfjJOejkvaIWaYukjotRAerOmhsX6A?size_mode=5

Eerste keer met de CSpec deze week op LRP. 0:52.208 met volle tank is denk ik niet slecht. Zeker omdat de practice ook best sterk was. Was denk ik de practice sessie voor de 21:45 race. 3de plek :)

Snelheid is er denk ik dus wel, nu nog iedere ronde een goed rondje rijden :p

En ook maar eens kijken in Motec hoe de banden werken op een baan die alleen maar rechts af gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
aicaramba schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 21:47:
Nou lekker dan.. Zit je na lange tijd weer eens in een top split
Kan je eigenlijk tijdens een race te weten komen in welke split je zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
A1AD schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 23:00:
[...]

Kan je eigenlijk tijdens een race te weten komen in welke split je zit?
Dat weet ik niet, maar vaak weet je het wel.

De laatste tijd heb ik steeds autonummer 4, 5 of 6.. Opeens heb ik autonummer 16.. Dan weet je dat je een split hoger zit.. Het autonummer is gebaseerd op irating van hoog naar laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
aicaramba schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 23:03:
[...]

Dat weet ik niet, maar vaak weet je het wel.

De laatste tijd heb ik steeds autonummer 4, 5 of 6.. Opeens heb ik autonummer 16.. Dan weet je dat je een split hoger zit.. Het autonummer is gebaseerd op irating van hoog naar laag.
Ja zo maak ik ook gokje, toch jammer dat het nergens duidelijk op te vragen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
A1AD schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 23:18:
[...]

Ja zo maak ik ook gokje, toch jammer dat het nergens duidelijk op te vragen is.
Het kan wel. Als de race sessie is gestart even bij spectating kijken, kun je zien hoeveel splits er zijn en in welke je zit. Doe ik tegenwoordig eigenlijk bijna standaard.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
BobvK schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 02:17:
[...]

Het kan wel. Als de race sessie is gestart even bij spectating kijken, kun je zien hoeveel splits er zijn en in welke je zit. Doe ik tegenwoordig eigenlijk bijna standaard.
Dus alt-tab en uit de sim gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
A1AD schreef op zaterdag 13 februari 2016 @ 08:26:
[...]

Dus alt-tab en uit de sim gaan?
Precies ;)

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Heeft er iemand anders ook last van dat er geen email notificaties van iRacing meer binnenkomen. Mijn laatste email van iRacing is van 11-2 14:34, en David Tucker heeft sinds die tijd zeker nog een aantal forumposts gedaan...

Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Ik krijg ze wel nog gewoon, maar regelmatig echt een uur te laat ofzo.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666

derx666

mecker ende blaet

Vreemd...
Ik krijg ze nieteens binnen op mn mailserver...

edit:

heb het al uitgevonden.
Ik krijg mijn mail via de mailserver van een maat van me. Gelukkig kan ik daar zelf bij, en het blijkt dat hij z'n postfix config verbouwd heeft zodat mail van mailservers die geen reverse hostname hebben gereject wordt. Laat de mailserver van iRacing nou net geen reverse hostname hebben (PRUTSERS!!!!). Heb maar tijdelijk even het ip adres van hun mailserver gewhitelist in z'n mailserver, maar dat is natuurlijk niet de manier...

[ Voor 79% gewijzigd door derx666 op 13-02-2016 23:37 ]

Cube Nuroad Race (2022)

Pagina: 1 ... 13 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies