Ziet er meteen al een stuk beter uit met dynamische schaduwen
Helaas alleen pas clear sky en nog geen nacht volgens mij, zal nog wel even duren dus.
Ziet er meteen al een stuk beter uit met dynamische schaduwen
Het begin is er in ieder geval.NickThissen schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 20:52:
[...]
Ziet er meteen al een stuk beter uit met dynamische schaduwen![]()
Helaas alleen pas clear sky en nog geen nacht volgens mij, zal nog wel even duren dus.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Doen mensen datPhydomir schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 21:44:
Zelfs als het nog niet volledig dag/nacht is (al zie ik het in het filmpje toch echt heel donker worden) dan zal het al een hele verbetering zijn. Zelfs in een race van 30 minuten zullen de schaduwen heel veel verplaatsen. Je kan niet meer blind schaduwen als rem punt gebruiken.
iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream
Doe het zelf ook. Helemaal als er gewoon standaard weer is.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik geef alleen mijn wensen aan Mr. Citroen! Ik heb zelf een grafische achtergrond, ik let hier gewoon heel erg op. Ik ben best tevreden alleen zou het beter kunnen....dus van opzeggen geen sprake want de lol is er genoeg bij de sim! begrepen? mooi....NickThissen schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:32:
[...]
Altijd dit gedoe over "engines", weet je uberhaupt wel wat dat betekend? Volgens mij denkt iedereen dat ze zomaar even een nieuwe "engine" kunnen schrijven, of een "engine" van een ander spel kunnen overnemen. Zo werkt het dus niet... Ook de engine van AC is al tientallen jaren oud, dit soort dingen worden gewoon over tijd opgebouwd. Het is absoluut onmogelijk om zomaar even een andere engine in te bouwen. Momenteel is iRacing langzaam alles in DX11 aan het herschrijven, dat is gewoon letterlijk een nieuwe engine bouwen. Alleen bouw je voort op wat je al hebt, je kan niet gewoon even naar AC bellen en hun code copy/pasten![]()
Als je de engine zo slecht vind en meer iets als AC wil dan kun je beter meteen stoppen met betalen want dan zul je nooit krijgen wat je wil in iRacing.
Ja
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
Dit is ook het enige voorbeeld waarvan ik zo weet dat ik het zelf ook doeBobvK schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 23:47:
[...]
Ja![]()
Sterker nog, tijdens de 24 uur van Spa gebruikte ik de schaduw als aanrempunt voor de busstop. Stomme is dat ik er eigenlijk van te voren niet bij stil sta dat ik het doe. Kwam er dan ook pas achter nadat ik in een andere sessie zat waarbij het weer anders was. Miste daarbij dan ook volledig mijn rempunt.
Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----
En door naar de fysioBruceLee schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 17:02:
ik heb mijn zelf en mijn bureau voor de eerste keer gemarteld 20 nm en 100% force
[video]
YouTube: OSW 20NM 1:1 FFB iRacing Nissan GTP ZX-T @ Norschleife
Die klap op 00:20 is een dikke overshoot omdat het stuur iets scheef staat voordat iRacing weer focus krijgt, welke settings gebruik je voor de damping?BruceLee schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 17:02:
ik heb mijn zelf en mijn bureau voor de eerste keer gemarteld 20 nm en 100% force
[ Voor 13% gewijzigd door Scr33x0r op 04-08-2017 21:30 ]
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Have fun jongens en laat het jullie smaken
iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH
[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 06-08-2017 11:13 ]
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Het is wel even aanpassen, maar na een weekje zie je de pixels amper nog. Ik kan sowieso niet meer op pannekoeken schermen rijden.Scr33x0r schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 12:22:
Aaaaargh
https://imgur.com/gallery/ziicH
Ik twijfel nog een beetje haha
- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -
Agree. Heb hem nu drie weken en ben volledig gewend. Geen motion sickness meer en ook races van half uur zijn geen enkel probleem meer. Behalve dat het voor me gevoel nog wel veel intensiever is.A1AD schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 12:49:
[...]
Het is wel even aanpassen, maar na een weekje zie je de pixels amper nog. Ik kan sowieso niet meer op pannekoeken schermen rijden.
Voor race games heb je zeker geen 3de sensor nodig. (kan zelf met 1).
https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913
Op de limiet rijden voelt zoveel beterMichaelg schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 13:09:
[...]
Agree. Heb hem nu drie weken en ben volledig gewend. Geen motion sickness meer en ook races van half uur zijn geen enkel probleem meer. Behalve dat het voor me gevoel nog wel veel intensiever is.
- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -
BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)
Doen!!Scr33x0r schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 12:22:
Aaaaargh
Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL
Whahahhaahahaha koop ook nog een nieuwe pc je motherboard is toch kapot, gewoon doenScr33x0r schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 12:22:
Aaaaargh
Werkt prima met die specs hoorNickrsd schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 19:14:
Pff hier thuis ben ik ook al dagenlang aant kijken voor een vr. M'n vrouw wordt er gek van, en vind het niet nodig.. Hahah jammer genoeg kan m'n i5 6600k met 970 gtx de vr niet aan denk. Dat is m'n geluk om het niet te doen.. denk..
[ Voor 76% gewijzigd door Arfman op 06-08-2017 22:08 ]
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
[ Voor 9% gewijzigd door FastFred op 07-08-2017 09:40 ]
Ik race met iRacing niet vaak mee, maar een potje sturen kan ik wel
Wij hebben gisteren de topsplit gereden. Om één of andere reden lukte het ons niet om te dubbelstinten, dus hebben we gewoon telkens bandjes genomen. We zagen dat de teams rond ons die wel probeerden te dubbelstinten er allemaal slechter uit kwamen, dus voor ons was het een goede keuze.Niellie41 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:26:
Frank en ik reden gisteren in de 3e split met de Ford GT. Een van de weinigen overigens.
We konden heel veel plekken winnen door de banden te dubbel stinten. Vrijwel heel de race zijn we in gevecht geweest. Uiteindelijk zijn we 2e geworden na een heel spannende laatste uur.
Deze World Tour races zijn wel leuk, maar elke keer zijn er heel veel rare moves en mensen die gewoon geen idee hebben wat er om hen heen gebeurd. Dan ga je het niveau van NEO wel waarderen. Het is dan zo'n verademing, waarbij mensen wel weten wat ze doen en de auto onder controle hebben.
[afbeelding]
http://members.iracing.co...nid=20384128&custid=64876
We zagen veel Ferrari's glijden en moeilijk doen (qua rijgedrag), al vanaf ronde 1.ThiJor schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:47:
[...]
Wij hebben gisteren de topsplit gereden. Om één of andere reden lukte het ons niet om te dubbelstinten, dus hebben we gewoon telkens bandjes genomen. We zagen dat de teams rond ons die wel probeerden te dubbelstinten er allemaal slechter uit kwamen, dus voor ons was het een goede keuze.
[ Voor 16% gewijzigd door Scifo83 op 07-08-2017 10:30 ]
Jammer Alex. Volgende keer dan maarAlexji schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:49:
Heb afgelopen zaterdag aan mij voorbij moeten laten gaan i.v.m. ziekte![]()
Was nog van plan om eventueel wel voor de BBQ te komen maar daar was weinig van binnen gebleven.
Zo te zien hebben jullie het leuk gehad, volgend jaar probeer ik het weer
Dit valt mij al een paar World Tour events op. Spa was niet anders en ook begin van het jaar Daytona merkte wij het. Zelfs al na een paar rondjes merk je dat de baan beduidend langzamer is dan de practice.ThiJor schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:47:
Wat ons opviel: de racesnelheid was duidelijk trager dan tijdens oefensessies. Wij raakten makkelijk aan hoge 45's, lage 46 tijdens het oefenen, tijdens de race vonden we een mid 46 een heel goed rondje. Alle andere teams waren ook beduidend trager. Ik vermoed dat dit door het rubber op het circuit is, voornamelijk op de racelijn. Toch hebben we ook geoefend met 100% rubber op het circuit en daar haalden we ook hoge 45's...
We hebben ook wat moves gezien waar je serieuze vragen bij kunt stellen. Dat zal wel veroorzaakt zijn door onervaren rijders met deze klasses, die qua rondetijden niet zo ver uit elkaar liggen, zeker GTE en GT3 niet.
Lijkt me nou niet dat jij en Wim heel veel voldoening halen uit een split waar je eigenlijk te snel voor bent? Kan je beter toch een middenweg kiezen door bijvoorbeeld met twee man te registreren om zo in de 2e split te komen. Waardoor je niet direct kansloos bent doordat je ook twee (of drie) rijders hebt die een stuk trager zijn. Zo een beetje de boel balanceren.Scifo83 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:25:
Ik denk dat we er best mee stoppen onze laagste iRater te laten joinen voor nen lagere split. We zaten in een veld waarbij de DP gridopvulling was met 500-1000 irating drivers -.-
[ Voor 15% gewijzigd door Phydomir op 07-08-2017 10:36 ]
“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings
Mwah, 88kg schoon aan de haak, denk niet dat we heel veel verschillen. Was gewoon een supermove van mijFabiandJ schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:16:
[...]
Ik race met iRacing niet vaak mee, maar een potje sturen kan ik wel![]()
Het was inderdaad een erg leuk gevecht wat we telkens hadden, helaas maakte in bij de 2e race een klein foutje bij die links, rechts combinatie het rechts stuk op. Daardoor verloor ik wat snelheid en kon je binnendoor, mogelijk ben je ook iets lichter dan mij wat ook scheelt.
Was nochtans best spannendPhydomir schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:33:
[...]
Lijkt me nou niet dat jij en Wim heel veel voldoening halen uit een split waar je eigenlijk te snel voor bent? Kan je beter toch een middenweg kiezen door bijvoorbeeld met twee man te registreren om zo in de 2e split te komen. Waardoor je niet direct kansloos bent doordat je ook twee (of drie) rijders hebt die een stuk trager zijn. Zo een beetje de boel balanceren.
Gewoon bij een lokale kartbaan (voorkeur voor buitenbaan uiteraard) kijken of ze een plekkie hebben. Ik heb vorig jaar december voor het eerst in m'n leven in een kart gezeten. Direct een 270cc race huurkart, op een zeiknatte baan, in de zogenaamde 'wintercup' van de kartvereniging in Oldenzaal. Ik ging als introducee van een collega van me mee die lid is. Afgelopen zaterdag in Eefde was mijn 6e keer kartenArfman schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:03:
[...]
Mwah, 88kg schoon aan de haak, denk niet dat we heel veel verschillen. Was gewoon een supermove van mij![]()
Toch wel leuk dat racen, moet ik eigenlijk vaker doen. Had ik maar een mogelijkheid om dat online te doen wanneer je maar wilt
[ Voor 10% gewijzigd door FastFred op 07-08-2017 11:40 ]
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
Was wel blij dat ik mijn motorbroek met heupbescherming aan hadPhydomir schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:28:
Geen blauwe plekken hier maar wel wat stijve spieren. Had gelukkig tijdens de Q en race een kart waarbij het stoeltje iets breder was dan die ik had voor de practice. Zorgen dat ik volgend jaar iets minder breed ben
Kwam dat niet gewoon door een groep luidruchtige Tweakers die aan het barbeknoeien waren?PatrickPost1972 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:52:
Vond het erg leuk, nu ook de gezichten gezien achter de stemmen. BBQ top alleen jammer dat Joep in een luidruchtige omgeving woont
"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel
De rubber compound was te hard, lekker goedkoop natuurlijk want die gaan langer mee, maar je hebt minder grip, helemaal in de regen. Normaal kun je met het gaspedaal de kart wel half driftend door de bocht trekken, maar hij bleef gewoon hevig ondersturend rechtdoor gaan was mijn ervaring hier. Dat was voornamelijk in die rechterbocht onder de bomen een probleem, wat ik ook probeerde ik ging daar telkens wijd. Was soms net alsof je op van die hard plastic banden reed.niekversteege schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:08:
Ik vond 't ook hartstikke gezellig zaterdag! Ook voor het eerst op een natte baan gekart en daar had ik wel effe moeite mee zeg... Maar later droogde het wat op en ging 't steeds beter.
Zo te horen is Oldenzaal helemaal te gek en heb ik de volgende keer er geen werk aan.FastFred schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:51:
[...]
De rubber compound was te hard, lekker goedkoop natuurlijk want die gaan langer mee, maar je hebt minder grip, helemaal in de regen. Normaal kun je met het gaspedaal de kart wel half driftend door de bocht trekken, maar hij bleef gewoon hevig ondersturend rechtdoor gaan was mijn ervaring hier. Dat was voornamelijk in die rechterbocht onder de bomen een probleem, wat ik ook probeerde ik ging daar telkens wijd. Was soms net alsof je op van die hard plastic banden reed.
Toen het droger werd was het beter en als de banden goed warm waren dan ging het wel, maar ik kreeg de banden flink aan het piepen terwijl me dat in Oldenzaal, waar ze zachter rubber gebruiken, niet voor elkaar, die bieden veel meer grip en glijden minder. In Oldenzaal krijg je dan wel veel sneller last van m'n handen en armen omdat je daar veel harder de bocht om kunt. In Eefde was het veel minder hard werken om hard te gaan.
[ Voor 38% gewijzigd door JoepW op 09-08-2017 14:19 ]
Ik had ook niks anders verwacht van Rudy
[ Voor 76% gewijzigd door JoepW op 09-08-2017 14:18 ]
GoT Grand Tour 17S3-W9 | 07-08-17 |
Car(s) | Track(s) | ||||||||||||||||||||
|
|
Program (CET) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
Weather |
Temperature | Humidity | Fog | Wind speed | Wind direction | Sky |
Realistic | Realistic | Realistic | Realistic | Realistic | Realistic |
Time of Day: Late Afternoon |
[ Voor 9% gewijzigd door FastFred op 07-08-2017 15:11 ]
Nope. Aparte banen. Je hebt beide nodig als je een combinatie (VLN bv) wilt rijden. Voor vanavond is alleen de GP baan nodig.FastFred schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 15:10:
Oeh, leuk! Is de Nurburgring GP baan in 1 pakket met de Nordschleife? Die wil ik voor iRacing namelijk ook nog wel hebben
eh, nee dus
[ Voor 5% gewijzigd door Phydomir op 07-08-2017 15:12 ]
Mijn inschrijving op de GoT iracing site was nog niet helemaal afgerond, kan ik wel meerijden vanavond?JoepW schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 15:03:
En dan nu terug naar iRacing (we w88 natuurlijk nog wel op de profi foto's van het karten!)
[afbeelding]
GoT Grand Tour 17S3-W9 07-08-17
Car(s) Track(s)
[afbeelding]
Global Mazda MX-5 Cup Fuel 100 % (+/- 45 L) Extra weight 0 Kg Basic content Yes
[afbeelding]
Nürburgring Grand Prix - Kurzanbindung w/out Arena Day or Night Day Pit stalls 38 / 60 Basic content No
Program (CET)
Heat 1 Free practice / Warm-up 20:00 - 21:00 (60 min.) Qualification 21:00 - 21:10 (10 min.) (Lone: 4 Laps) Race 21:10 - 21:30 (20 min.) Start Standing MC Grid Single Class Grid order Qualification Cautions Off (local yellows only) Restart - Fast Repairs 1 Disqual. Inc's -
Heat 2 Free practice / Warm-up 21:40 - 21:50 (10 min.) Qualification Based on Heat 1 Race 21:50 - 22:20 (30 min.) Start Rolling MC Grid Single Class Grid order Sequential (inverted) (Previous race/heat) Cautions Off (local yellows only) Restart - Fast Repairs 1 Disqual. Inc's -
Weather
Temperature Humidity Fog Wind speed Wind direction Sky Realistic Realistic Realistic Realistic Realistic Realistic [video]
Time of Day: Late Afternoon
Tot vanavond. En btw, gegarandeerd een droge baan!
Je staat in de rijdersdatabase. Ben je ook al lid van de league... Anders kom je er niet in.RKD schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 18:45:
[...]
Mijn inschrijving op de GoT iracing site was nog niet helemaal afgerond, kan ik wel meerijden vanavond?
Hij is al wegPhydomir schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 19:00:
Iemand zit in wat drama?
http://members.iracing.com/jforum/posts/list/3566891.page
dit dus.Phydomir schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 19:10:
Net als het team las ik nog net.
Korte samenvatting: leden van Pure Racing Team zouden ddos attacks hebben uitgevoerd op tegenstanders.
Zojuist aangevraagd, mis alleen de baan nog, en aankopen lukt helaas niet dus ga het toch niet redden vanavond.JoepW schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 18:48:
[...]
Je staat in de rijdersdatabase. Ben je ook al lid van de league... Anders kom je er niet in.
Door vakantie gemist. Volgende week zal ik er ook niet zijn.JoepW schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 15:03:
En dan nu terug naar iRacing (we w88 natuurlijk nog wel op de profi foto's van het karten!)
[...]
Tot vanavond. En btw, gegarandeerd een droge baan!
Dat zijn wel heel zware beschuldigingen...Denniz0229 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 19:11:
[...]
dit dus.
degene claimde ook bewijs te hebben een uitgebreide e-mail naar iracing te hebben gestuurd.
iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!
De link naar de foto's werkt nietJoepW schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 15:44:
[afbeelding]
Klik hier voor een verslagje van onze meet op onze site.
Er staat ook een link naar dit verslag op onze FB pagina.
[ Voor 4% gewijzigd door Roderic op 08-08-2017 16:22 ]
Inmiddels wel
Mooie inhaal race Bas.Linc schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:26:
Mooie foto's en leuk om de beelden van Dirk zijn race terug te zien. Hij had nog een rondje meer moeten hebben voor de winst
Gisteren heb ik nog een race gedaan met de Nascar B auto's op Watkins Glen en deze award binnen gesleept:
[afbeelding]
Hard Charger Award - Oval
Video van de race:
[video]
[ Voor 61% gewijzigd door JoepW op 08-08-2017 16:38 ]
Dat is een kwestie van wennen. Had dat ook in het begin maar dan went.Scr33x0r schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:13:
Ik heb gisteren een paar races met de Rift gedaan, maar ik mis toch wel het overzicht van triples, met name rechts en links..
Zoals al vaker door mij aangegeven mis ik Peripheral vision met een rift tov 3 schermen. Maar misschien went het.Scr33x0r schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:13:
@Linc Doe me jouw settings voor je oculus/renderDx11 eens
Hint:
https://clips.twitch.tv/FrailYummyCrabsDoritosChip
Ik heb gisteren een paar races met de Rift gedaan, maar ik mis toch wel het overzicht van triples, met name rechts en links..
Zit toch al een koptelefoon op je rift!!!!!Scr33x0r schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:13:
@Linc Doe me jouw settings voor je oculus/renderDx11 eens
Hint:
https://clips.twitch.tv/FrailYummyCrabsDoritosChip
Ik heb gisteren een paar races met de Rift gedaan, maar ik mis toch wel het overzicht van triples, met name rechts en links.. En met mn koptelefoon op wordt het wel heel zwaar op mn kop
Haha ja maar die is kwalitatief nou niet echt top... En er komt enorm veel geluid vanaf wat voor buitenstaanders te horen is. Als ik op zolder zit te racen,dan kan vrouwlief me horen als ze op bed ligt een verdieping lager.PatrickPost1972 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 17:05:
[...]
Zit toch al een koptelefoon op je rift!!!!!
Ik kan zo je specs niet vinden, wat heb je nu?Scr33x0r schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 17:54:
Anyway, ik heb gisteren wel enorme fps drops gehad,dus vandaar de config.. Als jij je config anders kan delen Dennis?Verder wel lekker rondje gisteren van je in de FR2.0
ik kreeg hem niet aan elkaar..
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq