iRacing Vorige deel Overzicht

Pagina: 1 ... 114 ... 421 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-09 13:36
JoepW schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 20:36:
Voor diegene zonder twitter en facebook.
[video]
Ziet er meteen al een stuk beter uit met dynamische schaduwen :*)

Helaas alleen pas clear sky en nog geen nacht volgens mij, zal nog wel even duren dus.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickPost1972
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 14-06-2024
NickThissen schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 20:52:
[...]

Ziet er meteen al een stuk beter uit met dynamische schaduwen :*)

Helaas alleen pas clear sky en nog geen nacht volgens mij, zal nog wel even duren dus.
Het begin is er in ieder geval.

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:12

Phydomir

Dennis

Zelfs als het nog niet volledig dag/nacht is (al zie ik het in het filmpje toch echt heel donker worden) dan zal het al een hele verbetering zijn. Zelfs in een race van 30 minuten zullen de schaduwen heel veel verplaatsen. Je kan niet meer blind schaduwen als rem punt gebruiken.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04:46

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Phydomir schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 21:44:
Zelfs als het nog niet volledig dag/nacht is (al zie ik het in het filmpje toch echt heel donker worden) dan zal het al een hele verbetering zijn. Zelfs in een race van 30 minuten zullen de schaduwen heel veel verplaatsen. Je kan niet meer blind schaduwen als rem punt gebruiken.
Doen mensen dat :X :?

iRacing Profiel -|- Mijn RaceRig -|- Mijn stream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Doe het zelf ook. Helemaal als er gewoon standaard weer is.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knightvision
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 31-08 17:05

knightvision

Hihihihi ik ben stout....

NickThissen schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 16:32:
[...]

Altijd dit gedoe over "engines", weet je uberhaupt wel wat dat betekend? Volgens mij denkt iedereen dat ze zomaar even een nieuwe "engine" kunnen schrijven, of een "engine" van een ander spel kunnen overnemen. Zo werkt het dus niet... Ook de engine van AC is al tientallen jaren oud, dit soort dingen worden gewoon over tijd opgebouwd. Het is absoluut onmogelijk om zomaar even een andere engine in te bouwen. Momenteel is iRacing langzaam alles in DX11 aan het herschrijven, dat is gewoon letterlijk een nieuwe engine bouwen. Alleen bouw je voort op wat je al hebt, je kan niet gewoon even naar AC bellen en hun code copy/pasten 8)7

Als je de engine zo slecht vind en meer iets als AC wil dan kun je beter meteen stoppen met betalen want dan zul je nooit krijgen wat je wil in iRacing.
Ik geef alleen mijn wensen aan Mr. Citroen! Ik heb zelf een grafische achtergrond, ik let hier gewoon heel erg op. Ik ben best tevreden alleen zou het beter kunnen....dus van opzeggen geen sprake want de lol is er genoeg bij de sim! begrepen? mooi.... ;)

My Hardrocking iRacing Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BobvK
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 18-09-2022
Ja :P

Sterker nog, tijdens de 24 uur van Spa gebruikte ik de schaduw als aanrempunt voor de busstop. Stomme is dat ik er eigenlijk van te voren niet bij stil sta dat ik het doe. Kwam er dan ook pas achter nadat ik in een andere sessie zat waarbij het weer anders was. Miste daarbij dan ook volledig mijn rempunt.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

Nu ook de eerste race volledig gefilmt.
Het is nu eindelijk weer een plezier om te racen :)

YouTube: iRacing Direct Drive Wheel OSW Race Ferrari 488 GTE @ Road America

Ook de Porsche Cup nog even geprobeert @ 60NM

YouTube: iRacing OSW Direct Drive Wheel PORSCHE CUP @ Monza

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Laatst online: 02-06 13:53
BobvK schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 23:47:
[...]

Ja :P

Sterker nog, tijdens de 24 uur van Spa gebruikte ik de schaduw als aanrempunt voor de busstop. Stomme is dat ik er eigenlijk van te voren niet bij stil sta dat ik het doe. Kwam er dan ook pas achter nadat ik in een andere sessie zat waarbij het weer anders was. Miste daarbij dan ook volledig mijn rempunt.
Dit is ook het enige voorbeeld waarvan ik zo weet dat ik het zelf ook doe :D

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 22:58
Ik moet ook bekennen dat ik wel eens schaduwen als rempunt gebruik. Maar uiteindelijk zal het toch ook wel wennen met nieuwe punten. Zo had ik op bv Watkins Glen altijd van die zandhoopjes aan de rand van het circuit als rempunt, met de dynamische track kan dat ook niet meer :P

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://www.tractorpullinglochem.nl/wp-content/uploads/2017/05/390317435_groot.jpg

Mijn dorp is zaterdagavond helemaal in sfeer van onze meeting met op 1,5 km afstand vanaf de BBQ een van de grotere Tractor Pulling wedstrijden van Nederland. http://www.tractorpullinglochem.nl

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexji
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-10 09:18
Dus met Bas z'n BMW kunnen we ook Dirt gaan doen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
@Alexji Van harte gefeliciteerd! *O*

[ Voor 77% gewijzigd door JoepW op 03-08-2017 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Laatst online: 05-10 22:39

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

ik heb mijn zelf en mijn bureau voor de eerste keer gemarteld 20 nm en 100% force

YouTube: OSW 20NM 1:1 FFB iRacing Nissan GTP ZX-T @ Norschleife

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
BruceLee schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 17:02:
ik heb mijn zelf en mijn bureau voor de eerste keer gemarteld 20 nm en 100% force

[video]

YouTube: OSW 20NM 1:1 FFB iRacing Nissan GTP ZX-T @ Norschleife
En door naar de fysio ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
BruceLee schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 17:02:
Die klap op 00:20 is een dikke overshoot omdat het stuur iets scheef staat voordat iRacing weer focus krijgt, welke settings gebruik je voor de damping?

Ik gebruik nu

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/LMq8uMY.png

En heb die oscillations niet (meer), maar misschien vind je dat te veel gedempt.

Het illustreert wel dat het tijd wordt voor een stabiele rig :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
We zijn (bijna) klaar voor morgen....
BBQ voorbereiding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09-10 08:44
Iemand hier toevallig interesse in het volgende stuurtje:

Afbeeldingslocatie: https://thumb.ibb.co/j4tTxF/i9XLkav.jpg

Ik had hem besteld, maar de grips zijn mij net iets te groot/dik waardoor ik er rare spanningen in mijn arm van krijg.. Kortom, hij kan voor kostprijs weg (redelijke korting gehad omdat hij veel zaken doet met PSR). Anders stuur ik hem terug naar spanje..

Afbeeldingslocatie: https://preview.ibb.co/mZ2S7F/20623260_1971109316246065_889641047_o.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door Scr33x0r op 04-08-2017 21:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 14:08

derx666

mecker ende blaet

Dat is een sexy stuur, maar niks voor mij.

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Kart- & BBQ-day!
Kart & BBQ Day
Tot straks....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
Have fun jongens en laat het jullie smaken ;)

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Gaat nog leuk worden :p
Afbeeldingslocatie: http://www.fabje.eu/regen.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TuxieDeni
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-01 21:07
heel veel plezier!

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Idd kan er wat regen vallen.
Afbeeldingslocatie: http://cms.autosport.nl/images/stories/2015/Karting/Chrono/Chrono-NK_2_takt_-_Spa/kz2_2.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Op de GoT iRacing Facebook pagina zijn af en toe live video's te zien van het karten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-10 19:12
Ik had al weinig hoop dat er wat op te zien viel met hoe laag de camera zat... :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/3hOFej0SkQ4vPJcjXJdyeKZg/full.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• frankivo

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Was weer gezellig mannen! Joep, bedankt voor de gastvrijheid! Bas, thanks voor het geld uit mijn portemonnee trekken :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Net alles opgeruimd, morgen volgen de foto's.
Een verzoekje. Willen degene die foto's hebben gemaakt deze high-res delen svp. Dan maak ik een pagina op de website met een verslagje en wat mooie foto's.

Was top jongens!

[ Voor 5% gewijzigd door JoepW op 06-08-2017 11:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Aaaaargh

https://imgur.com/gallery/ziicH

Ik twijfel nog een beetje haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-10 07:18
Waarom een derde sensor?

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-10 20:42
Het is wel even aanpassen, maar na een weekje zie je de pixels amper nog. Ik kan sowieso niet meer op pannekoeken schermen rijden.

Voor race games heb je zeker geen 3de sensor nodig. (kan zelf met 1).

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Ow oeps dacht dat er geen bij zat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
A1AD schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 12:49:
[...]

Het is wel even aanpassen, maar na een weekje zie je de pixels amper nog. Ik kan sowieso niet meer op pannekoeken schermen rijden.

Voor race games heb je zeker geen 3de sensor nodig. (kan zelf met 1).
Agree. Heb hem nu drie weken en ben volledig gewend. Geen motion sickness meer en ook races van half uur zijn geen enkel probleem meer. Behalve dat het voor me gevoel nog wel veel intensiever is.

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A1AD
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 11-10 20:42
Michaelg schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 13:09:
[...]

Agree. Heb hem nu drie weken en ben volledig gewend. Geen motion sickness meer en ook races van half uur zijn geen enkel probleem meer. Behalve dat het voor me gevoel nog wel veel intensiever is.
Op de limiet rijden voelt zoveel beter O+

- Deze advertentie is geblokkeerd door Pi-Hole -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derx666
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-10 14:08

derx666

mecker ende blaet

Fuck...sssht... Zo'n OSW is al duur zat, wil niet ook nog moeten sparen voor een Rift :P

BMC Roadmachine Two (2024)
Colnago CLX evo di2 (2021)
Cube Nuroad Race (2022)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hurp01
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13-12-2022

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Ergens ben ik blij dat ik gisteren niet bij de BBQ was, anders zat ik nu ook naar VR brillen te kijken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-10 18:35

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Pff hier thuis ben ik ook al dagenlang aant kijken voor een vr. M'n vrouw wordt er gek van, en vind het niet nodig.. Hahah jammer genoeg kan m'n i5 6600k met 970 gtx de vr niet aan denk. Dat is m'n geluk om het niet te doen.. denk..

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Whahahhaahahaha koop ook nog een nieuwe pc je motherboard is toch kapot, gewoon doen :9 :9 :9

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-10 16:15

Arfman

Drome!

Nickrsd schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 19:14:
Pff hier thuis ben ik ook al dagenlang aant kijken voor een vr. M'n vrouw wordt er gek van, en vind het niet nodig.. Hahah jammer genoeg kan m'n i5 6600k met 970 gtx de vr niet aan denk. Dat is m'n geluk om het niet te doen.. denk..
Werkt prima met die specs hoor :+

EDIT: was zaterdag trouwens erg gezellig en leuk.

De Free Practice werd op een natte baan verreden en ik ben denk ik wel 5 x gespind, echt drama :+ Vooral achterop de baan onder de bomen was het spekglad.

Kwalificatie ging al beter, nog steeds een ietwat natte baan maar ik kon er al veel beter mee overweg. Als 4e gekwalificeerd tot mijn eigen verbazing.

Finalerace 1 dus als 4e gestart. Fabian had een slechte start dus ik verschalkte hem voor T1, maar helaas had ik zijn racecraft onderschat want hij kwam me gewoon weer voorbij _/-\o_ De hele race in een groepje gereden, beetje stuivertje wisselen met P5/6 maar Fabian verdedigde erg goed waardoor ik er niet langskwam, ondanks de vaak betere exit het rechte stuk op. Op het laatst liepen we nog vrij hard in op P3 maar de race duurde net 2 ronden te kort om dat nog echt spannend te maken. Gefinished op P4.

Finalerace 2 (reversed grid) was ook weer mooi. Bijna achteraan startend had ik een redelijke start en kon al snel wat mensen voorbij. Helaas een klein foutje in T2 waardoor Fabian me weer voorbij kon :P Ik zat mezelf al te vervloeken want die gast is echt moeilijk in te halen maar gelukkig reed hij (en nog iemand wiens naam ik vergeten ben |:( ) niet zo foutloos als race 1 waardoor we echt als aan een touwtje elke ronde rondgingen. Ik ben geloof ik wel 6 keer van plek gewisseld maar ik kon in de 1 na laatste ronde Fabian gelukkig nog voorbij na weer een goeie exit het rechte stuk op en die plek stond ik niet weer af, wederom P4 gefinished :) Ging erg lekker, veld zat dicht bij elkaar en er werd fair gevochten, super!

BBQ bij Joep thuis was weer uitstekend gereld en gezellige gesprekken gehad met o.a. Nick2 :P Joep's OSW rig nog uitgeprobeerd, wat een fantastisch stuur _/-\o_ . Veel te kort om er echt iets over te kunnen zeggen vergeleken met mijn AccuForce maar in de 2 rondjes die ik deed met de Ferrari op Road America voelde de FFB wat "kaal" aan, met name de "road feel". Kerbs e.d. waren zeer goed te voelen maar ik miste het contact met de weg een beetje. Kan aan de instellingen hebben gelegen natuurlijk maar het autotune profiel voor de Ferrari op mijn AccuForce lijkt net iets meer detail door te geven. Doet verder niets af aan de FFB, die is nog steeds mijlen beter dan elk ander niet-DD wiel. Verder ook een fantastische rig, nu wil ik helemaal een eigen rig in plaats van dat bureau :P

Iedereen bedankt voor de gezellige middag en avond en met name Joep en eega voor het gastvrij ontvangen van een stel nerds ;)

[ Voor 76% gewijzigd door Arfman op 06-08-2017 22:08 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
@Arfman Graag gedaan!
Dat 'road feel' waar jij op doelt is niks anders dan de lage frictie die ik [bewust] zo heb ingesteld. Dat geeft idd in de middenstand / rechtdoor rijden een wat 'los' gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

Ah, dat verklaart het dan. Verder echt een fantastische rig en dat stuur is echt pure pr0n :P

Ik zal nog even wat foto's verzamelen die ik gemaakt heb.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
Ik had zaterdag in de practice al vrij snel gezien dat ik sneller was dan velen, niet de eerste keer dat ik op een natte baan kart :) De bandencompound was alleen te hard, ik ben in de oude race huurkarts in Oldenzaal een zachtere compound gewend, die hebben veel meer grip op een natte baan, dus helemaal lekker rijden deed het niet. dit was soms net Formula Drift :D Dat anti gas-rem systeem is k.u.t. Helemaal als de kart te klein is en de stoel niet verstelbaar. Voor de kwali dus een kart met verstelbare stoel gekregen, dat ging al beter.

Anyway, qualificatie ging wel aardig volgens mij, P3 kunnen starten, dat was alsnog een beetje een verassing, ik ben in Oldenzaal gewend dat ik in het achterveld rij, maar veel van die jongens karten daar dan ook bijna iedere maand :P

In de 1e bocht na de start direct P2 kunnen pakken en gebleven, was eigenlijk best wel saai, gewoon m'n rondjes gereden, P1 proberen te pakken maar uiteindelijk op 7 seconden ofzo 2e geworden.

2e race was hopeloos maar wel een stuk levendiger dan race 1, ik moet echt leren aanvallen, gewoon d'r tussen zetten en hopen dat het goed gaat zei m'n kartmaat later nog (een van eerder genoemde Oldenzaal jongens). Een na laatste gestart en na wat positiewisselen en duw en trek werk ook een na laatste geëindigd.

[ Voor 9% gewijzigd door FastFred op 07-08-2017 09:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik race met iRacing niet vaak mee, maar een potje sturen kan ik wel ;)

Het was inderdaad een erg leuk gevecht wat we telkens hadden, helaas maakte in bij de 2e race een klein foutje bij die links, rechts combinatie het rechts stuk op. Daardoor verloor ik wat snelheid en kon je binnendoor, mogelijk ben je ook iets lichter dan mij wat ook scheelt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:07

Niellie41

[object Object]

Frank en ik reden gisteren in de 3e split met de Ford GT. Een van de weinigen overigens. :P
We konden heel veel plekken winnen door de banden te dubbel stinten. Vrijwel heel de race zijn we in gevecht geweest. Uiteindelijk zijn we 2e geworden na een heel spannende laatste uur.

Deze World Tour races zijn wel leuk, maar elke keer zijn er heel veel rare moves en mensen die gewoon geen idee hebben wat er om hen heen gebeurd. Dan ga je het niveau van NEO wel waarderen. Het is dan zo'n verademing, waarbij mensen wel weten wat ze doen en de auto onder controle hebben.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DGkzXjuXkAUWAkS.jpg:large

http://members.iracing.co...nid=20384128&custid=64876

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Niellie41 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:26:
Frank en ik reden gisteren in de 3e split met de Ford GT. Een van de weinigen overigens. :P
We konden heel veel plekken winnen door de banden te dubbel stinten. Vrijwel heel de race zijn we in gevecht geweest. Uiteindelijk zijn we 2e geworden na een heel spannende laatste uur.

Deze World Tour races zijn wel leuk, maar elke keer zijn er heel veel rare moves en mensen die gewoon geen idee hebben wat er om hen heen gebeurd. Dan ga je het niveau van NEO wel waarderen. Het is dan zo'n verademing, waarbij mensen wel weten wat ze doen en de auto onder controle hebben.

[afbeelding]

http://members.iracing.co...nid=20384128&custid=64876
Wij hebben gisteren de topsplit gereden. Om één of andere reden lukte het ons niet om te dubbelstinten, dus hebben we gewoon telkens bandjes genomen. We zagen dat de teams rond ons die wel probeerden te dubbelstinten er allemaal slechter uit kwamen, dus voor ons was het een goede keuze.

Puur op snelheid hebben we dan weer veel in te halen. Ondanks dat we een race zonder een noemenswaardig incident gereden hebben, behalve dan 10 minuten voor tijd, werden we toch 2 keer gedubbeld. Uiteindelijk zijn we op P9 geëindigd terwijl we op P20 gestart waren.

Wat ons opviel: de racesnelheid was duidelijk trager dan tijdens oefensessies. Wij raakten makkelijk aan hoge 45's, lage 46 tijdens het oefenen, tijdens de race vonden we een mid 46 een heel goed rondje. Alle andere teams waren ook beduidend trager. Ik vermoed dat dit door het rubber op het circuit is, voornamelijk op de racelijn. Toch hebben we ook geoefend met 100% rubber op het circuit en daar haalden we ook hoge 45's...

We hebben ook wat moves gezien waar je serieuze vragen bij kunt stellen. Dat zal wel veroorzaakt zijn door onervaren rijders met deze klasses, die qua rondetijden niet zo ver uit elkaar liggen, zeker GTE en GT3 niet.

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Heb afgelopen zaterdag aan mij voorbij moeten laten gaan i.v.m. ziekte :(

Was nog van plan om eventueel wel voor de BBQ te komen maar daar was weinig van binnen gebleven.
Zo te zien hebben jullie het leuk gehad, volgend jaar probeer ik het weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niellie41
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21:07

Niellie41

[object Object]

ThiJor schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:47:
[...]

Wij hebben gisteren de topsplit gereden. Om één of andere reden lukte het ons niet om te dubbelstinten, dus hebben we gewoon telkens bandjes genomen. We zagen dat de teams rond ons die wel probeerden te dubbelstinten er allemaal slechter uit kwamen, dus voor ons was het een goede keuze.
We zagen veel Ferrari's glijden en moeilijk doen (qua rijgedrag), al vanaf ronde 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Na de 24u van Spa in split 4 gewonnen te hebben, nu ook 6u van Watkins in split 4 gewonnen (zaterdag 13GMT) :D

Ik denk dat we er best mee stoppen onze laagste iRater te laten joinen voor nen lagere split. We zaten in een veld waarbij de DP gridopvulling was met 500-1000 irating drivers -.-

Als ik vergelijk met de pace van topsplit gisteren hadden we P5 daar kunnen halen. ^^

Hier de stream van Wim: (op 24min40 zware crash moeten ontwijken -.-)
https://www.twitch.tv/videos/164618640

[ Voor 16% gewijzigd door Scifo83 op 07-08-2017 10:30 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Alexji schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:49:
Heb afgelopen zaterdag aan mij voorbij moeten laten gaan i.v.m. ziekte :(

Was nog van plan om eventueel wel voor de BBQ te komen maar daar was weinig van binnen gebleven.
Zo te zien hebben jullie het leuk gehad, volgend jaar probeer ik het weer :)
Jammer Alex. Volgende keer dan maar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

ThiJor schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:47:
Wat ons opviel: de racesnelheid was duidelijk trager dan tijdens oefensessies. Wij raakten makkelijk aan hoge 45's, lage 46 tijdens het oefenen, tijdens de race vonden we een mid 46 een heel goed rondje. Alle andere teams waren ook beduidend trager. Ik vermoed dat dit door het rubber op het circuit is, voornamelijk op de racelijn. Toch hebben we ook geoefend met 100% rubber op het circuit en daar haalden we ook hoge 45's...

We hebben ook wat moves gezien waar je serieuze vragen bij kunt stellen. Dat zal wel veroorzaakt zijn door onervaren rijders met deze klasses, die qua rondetijden niet zo ver uit elkaar liggen, zeker GTE en GT3 niet.
Dit valt mij al een paar World Tour events op. Spa was niet anders en ook begin van het jaar Daytona merkte wij het. Zelfs al na een paar rondjes merk je dat de baan beduidend langzamer is dan de practice.

Wij kozen deze race voor de Mercedes GT3 omdat we daar alle drie net de Spa race mee hadden gedaan en dus nog helemaal in die GT3 mode zaten. Daarbij hadden Roy en Marcel beide nog nauwelijks met de GTE's gereden dus was de keuze snel gemaakt.
Mijn eerste twee stints waren echt briljant. Het groepje van P3 tot P11 zat vooral de eerste stint zo ontzettend dicht bij elkaar. Dan met al dat verkeer waarbij echt alles door elkaar rijdt. Machtig mooi _/-\o_

Helaas schampte ik bij het binnen rijden van de pits een DP die over dwars op de baan stond waardoor we wat top miste in mijn tweede stint en we besloten om voor de derde stint, toen Roy instapte, de schade te laten repareren.

Uiteindelijk zijn we nog 7e geworden wat eigenlijk 9e was doordat er twee man solo hebben gereden. Wel weer een hele leuke race gehad.
Scifo83 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:25:
Ik denk dat we er best mee stoppen onze laagste iRater te laten joinen voor nen lagere split. We zaten in een veld waarbij de DP gridopvulling was met 500-1000 irating drivers -.-
Lijkt me nou niet dat jij en Wim heel veel voldoening halen uit een split waar je eigenlijk te snel voor bent? Kan je beter toch een middenweg kiezen door bijvoorbeeld met twee man te registreren om zo in de 2e split te komen. Waardoor je niet direct kansloos bent doordat je ook twee (of drie) rijders hebt die een stuk trager zijn. Zo een beetje de boel balanceren.

[ Voor 15% gewijzigd door Phydomir op 07-08-2017 10:36 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FransJansen
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 21-07 14:42
Zelfs de Simpit neemt de tips van Joep over _/-\o_

“If everything seems under control, you're not going fast enough.” www.facebook.com/bcapaintings

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arfman

Arfman

Drome!

FabiandJ schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:16:
[...]

Ik race met iRacing niet vaak mee, maar een potje sturen kan ik wel ;)

Het was inderdaad een erg leuk gevecht wat we telkens hadden, helaas maakte in bij de 2e race een klein foutje bij die links, rechts combinatie het rechts stuk op. Daardoor verloor ik wat snelheid en kon je binnendoor, mogelijk ben je ook iets lichter dan mij wat ook scheelt.
Mwah, 88kg schoon aan de haak, denk niet dat we heel veel verschillen. Was gewoon een supermove van mij :+ :+

Toch wel leuk dat racen, moet ik eigenlijk vaker doen. Had ik maar een mogelijkheid om dat online te doen wanneer je maar wilt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Phydomir schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:33:
[...]
Lijkt me nou niet dat jij en Wim heel veel voldoening halen uit een split waar je eigenlijk te snel voor bent? Kan je beter toch een middenweg kiezen door bijvoorbeeld met twee man te registreren om zo in de 2e split te komen. Waardoor je niet direct kansloos bent doordat je ook twee (of drie) rijders hebt die een stuk trager zijn. Zo een beetje de boel balanceren.
Was nochtans best spannend :p We hadden afgesproken om het uur binnen te komen waardoor na 5 uur P2 die maar 40sec achter ons lag een strategie voordeel had doordat ze 30min langer op fuel konden doorrijden + eventueel geen banden te nemen voor laatste half uur. Uiteindelijk zijn ze wel gecrashed.

Maar een split hoger zou idd beter geweest zijn, al was het maar voor meer competente DP rijders. ^^

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Arfman schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 11:03:
[...]

Mwah, 88kg schoon aan de haak, denk niet dat we heel veel verschillen. Was gewoon een supermove van mij :+ :+

Toch wel leuk dat racen, moet ik eigenlijk vaker doen. Had ik maar een mogelijkheid om dat online te doen wanneer je maar wilt :P
Gewoon bij een lokale kartbaan (voorkeur voor buitenbaan uiteraard) kijken of ze een plekkie hebben. Ik heb vorig jaar december voor het eerst in m'n leven in een kart gezeten. Direct een 270cc race huurkart, op een zeiknatte baan, in de zogenaamde 'wintercup' van de kartvereniging in Oldenzaal. Ik ging als introducee van een collega van me mee die lid is. Afgelopen zaterdag in Eefde was mijn 6e keer karten :P

In Oldenzaal hebben ze ook nieuwe karts sinds kort, nieuwe 270cc en 390cc machines voor de verhuur. Die gaan m'n collega en ik binnenkort uit proberen 8)

[ Voor 10% gewijzigd door FastFred op 07-08-2017 11:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• niekversteege
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 11-07 16:14
Ik vond 't ook hartstikke gezellig zaterdag! Ook voor het eerst op een natte baan gekart en daar had ik wel effe moeite mee zeg... Maar later droogde het wat op en ging 't steeds beter.

Super goed georganiseerd ook Joep, bedankt! Het eten was echt fantastisch :9 . En ook het VR uitproberen was een hele ervaring, super gaaf!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -PassY-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-12-2021
Zaterdag was inderdaad super :)

Heb alleen nog last van mijn benen en rug. Paste niet helemaal in het stoelje met mijn dikke reet, en mijn bovenlichaam ging alle kanten op. Beetje blauw en een spierpijn gevoel in mijn benen. Gisteren leker rustig aan gedaan en niet veel verder gekomen dan mijn bureau stoel en bank :p

Maar de volgende keer stap ik gewoon weer in hoor :) Ga ik nu even een kopje thee halen met de ligt ipv de trap :p

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Hier inderdaad ook wel wat zere plekken. Zat ook niet helemaal lekker :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Geen blauwe plekken hier maar wel wat stijve spieren. Had gelukkig tijdens de Q en race een kart waarbij het stoeltje iets breder was dan die ik had voor de practice. Zorgen dat ik volgend jaar iets minder breed ben :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickPost1972
Phydomir schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:28:
Geen blauwe plekken hier maar wel wat stijve spieren. Had gelukkig tijdens de Q en race een kart waarbij het stoeltje iets breder was dan die ik had voor de practice. Zorgen dat ik volgend jaar iets minder breed ben :p
Was wel blij dat ik mijn motorbroek met heupbescherming aan had :+ :+ :+ alleen spijt dat ik mijn jas uit heb gedaan omdat het erg warm was. Maar miste daardoor wel mijn rugbeschermer. En na het kijken vanochtend in de spiegel is dat niet een slimme zet geweest :'( :'( :'(

Vond het erg leuk, nu ook de gezichten gezien achter de stemmen. BBQ top alleen jammer dat Joep in een luidruchtige omgeving woont :+

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FastFred
PatrickPost1972 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:52:
Vond het erg leuk, nu ook de gezichten gezien achter de stemmen. BBQ top alleen jammer dat Joep in een luidruchtige omgeving woont :+
Kwam dat niet gewoon door een groep luidruchtige Tweakers die aan het barbeknoeien waren? :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -PassY-
Dat was gewoon de buurman die de avond daarvoor chili con carne had gegeten :p

"If you don't come walking back to the pits every once in a while holding a steering wheel in your hands, you're not trying hard enough" iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
niekversteege schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 12:08:
Ik vond 't ook hartstikke gezellig zaterdag! Ook voor het eerst op een natte baan gekart en daar had ik wel effe moeite mee zeg... Maar later droogde het wat op en ging 't steeds beter.
De rubber compound was te hard, lekker goedkoop natuurlijk want die gaan langer mee, maar je hebt minder grip, helemaal in de regen. Normaal kun je met het gaspedaal de kart wel half driftend door de bocht trekken, maar hij bleef gewoon hevig ondersturend rechtdoor gaan was mijn ervaring hier. Dat was voornamelijk in die rechterbocht onder de bomen een probleem, wat ik ook probeerde ik ging daar telkens wijd. Was soms net alsof je op van die hard plastic banden reed.

Toen het droger werd was het beter en als de banden goed warm waren dan ging het wel, maar ik kreeg de banden flink aan het piepen terwijl me dat in Oldenzaal, waar ze zachter rubber gebruiken, niet voor elkaar, die bieden veel meer grip en glijden minder. In Oldenzaal krijg je dan wel veel sneller last van m'n handen en armen omdat je daar veel harder de bocht om kunt. In Eefde was het veel minder hard werken om hard te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
FastFred schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 13:51:
[...]

De rubber compound was te hard, lekker goedkoop natuurlijk want die gaan langer mee, maar je hebt minder grip, helemaal in de regen. Normaal kun je met het gaspedaal de kart wel half driftend door de bocht trekken, maar hij bleef gewoon hevig ondersturend rechtdoor gaan was mijn ervaring hier. Dat was voornamelijk in die rechterbocht onder de bomen een probleem, wat ik ook probeerde ik ging daar telkens wijd. Was soms net alsof je op van die hard plastic banden reed.

Toen het droger werd was het beter en als de banden goed warm waren dan ging het wel, maar ik kreeg de banden flink aan het piepen terwijl me dat in Oldenzaal, waar ze zachter rubber gebruiken, niet voor elkaar, die bieden veel meer grip en glijden minder. In Oldenzaal krijg je dan wel veel sneller last van m'n handen en armen omdat je daar veel harder de bocht om kunt. In Eefde was het veel minder hard werken om hard te gaan.
Zo te horen is Oldenzaal helemaal te gek en heb ik de volgende keer er geen werk aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Beetje biased want dat is naast Eefde de enige baan waar ik tot nu toe gereden heb :9

@JoepW Maar ik wil voor de volgende keer best helpen organiseren met een middagje karten in Oldenzaal hoor, BBQ kun je ook daar doen :)

[ Voor 45% gewijzigd door FastFred op 07-08-2017 14:04 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Alle foto's zijn nu hier te vinden: http://www.got-racing.eu/wp/?p=3507

Hieronder 2 leuke gifjes van Rudy in actie.

Deze was mooi:
http://www.got-racing.eu/...bbq/2017_kart_slide_1.gif

En dit heet onderstuur en was zeker een 1x:
http://www.got-racing.eu/...bbq/2017_kart_slide_2.gif

[ Voor 38% gewijzigd door JoepW op 09-08-2017 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -PassY-
Ik had ook niks anders verwacht van Rudy ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Alle foto's zijn hier te vinden: http://www.got-racing.eu/wp/?p=3507

[ Voor 76% gewijzigd door JoepW op 09-08-2017 14:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
En dan nu terug naar iRacing (we w88 natuurlijk nog wel op de profi foto's van het karten!)
En weer iRacen dan maar..
GoT Grand Tour 17S3-W907-08-17
Car(s)Track(s)
Global Mazda MX-5 Cup
Global Mazda MX-5 Cup
Fuel100 % (+/- 45 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentYes
Nürburgring Grand Prix - Kurzanbindung w/out Arena (Heat 1)
Nürburgring Grand Prix - Kurzanbindung w/out Arena
Day or NightDay
Pit stalls38 / 60
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:10 (10 min.) (Lone: 4 Laps)
Race21:10 - 21:30 (20 min.)
StartStanding
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
CautionsOff (local yellows only)
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Heat 2
Free practice / Warm-up21:40 - 21:50 (10 min.)
QualificationBased on Heat 1
Race21:50 - 22:20 (30 min.)
StartRolling
MC GridSingle Class
Grid orderSequential (inverted) (Previous race/heat)
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic
Time of Day: Late Afternoon

Tot vanavond. En btw, gegarandeerd een droge baan! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Oeh, leuk! Is de Nurburgring GP baan in 1 pakket met de Nordschleife? Die wil ik voor iRacing namelijk ook nog wel hebben

eh, nee dus :(

[ Voor 9% gewijzigd door FastFred op 07-08-2017 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

FastFred schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 15:10:
Oeh, leuk! Is de Nurburgring GP baan in 1 pakket met de Nordschleife? Die wil ik voor iRacing namelijk ook nog wel hebben

eh, nee dus :(
Nope. Aparte banen. Je hebt beide nodig als je een combinatie (VLN bv) wilt rijden. Voor vanavond is alleen de GP baan nodig.

[ Voor 5% gewijzigd door Phydomir op 07-08-2017 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
Hmmm, ik vind die GP track niet zo veel aan, dus om die nou te kopen voor alleen vanavond, maar ik vind de MX5 weer wel een leuke auto en eigenlijk wil ik ook best mee rijden vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Toch nog even over de BBQ.
Dit was de 'achtergrondruis' die we hoorden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
@ 2:37 Plork en de aannemers! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-10 19:56

RKD

JoepW schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 15:03:
En dan nu terug naar iRacing (we w88 natuurlijk nog wel op de profi foto's van het karten!)
[afbeelding]
GoT Grand Tour 17S3-W907-08-17
Car(s)Track(s)
[afbeelding]
Global Mazda MX-5 Cup
Fuel100 % (+/- 45 L)
Extra weight0 Kg
Basic contentYes
[afbeelding]
Nürburgring Grand Prix - Kurzanbindung w/out Arena
Day or NightDay
Pit stalls38 / 60
Basic contentNo
Program (CET)
Heat 1
Free practice / Warm-up20:00 - 21:00 (60 min.)
Qualification21:00 - 21:10 (10 min.) (Lone: 4 Laps)
Race21:10 - 21:30 (20 min.)
StartStanding
MC GridSingle Class
Grid orderQualification
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Heat 2
Free practice / Warm-up21:40 - 21:50 (10 min.)
QualificationBased on Heat 1
Race21:50 - 22:20 (30 min.)
StartRolling
MC GridSingle Class
Grid orderSequential (inverted) (Previous race/heat)
Restart-
Fast Repairs1
Disqual. Inc's-
Weather
TemperatureHumidityFogWind speedWind directionSky
RealisticRealisticRealisticRealisticRealisticRealistic
Time of Day: Late Afternoon
[video]

Mijn inschrijving op de GoT iracing site was nog niet helemaal afgerond, kan ik wel meerijden vanavond?

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
RKD schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 18:45:
[...]

Mijn inschrijving op de GoT iracing site was nog niet helemaal afgerond, kan ik wel meerijden vanavond?
Je staat in de rijdersdatabase. Ben je ook al lid van de league... Anders kom je er niet in. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JazzGreenway
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-10 17:51

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickThissen
Wat was dat? :+

Ik weet niet of ik vanavond red, onverwacht uit eten, misschien dat ik heat 2 nog kan halen :-(

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Net als het team las ik nog net.

Korte samenvatting: leden van Pure Racing Team zouden ddos attacks hebben uitgevoerd op tegenstanders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denniz0229
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 13-10 12:59
Phydomir schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 19:10:
Net als het team las ik nog net.

Korte samenvatting: leden van Pure Racing Team zouden ddos attacks hebben uitgevoerd op tegenstanders.
dit dus.
degene claimde ook bewijs te hebben een uitgebreide e-mail naar iracing te hebben gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-10 19:56

RKD

JoepW schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 18:48:
[...]

Je staat in de rijdersdatabase. Ben je ook al lid van de league... Anders kom je er niet in. ;)
Zojuist aangevraagd, mis alleen de baan nog, en aankopen lukt helaas niet dus ga het toch niet redden vanavond.

edit toch gelukt

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
JoepW schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 15:03:
[...]
Door vakantie gemist. Volgende week zal ik er ook niet zijn.
Daarna wel weer als het goed is :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThiJor
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 30-07 13:27
Denniz0229 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 19:11:
[...]

dit dus.
degene claimde ook bewijs te hebben een uitgebreide e-mail naar iracing te hebben gestuurd.
Dat zijn wel heel zware beschuldigingen...

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DirkT
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

DirkT

toet

Uiteindelijk van mijn GoPro maar 1 interessant filmpje, qualify was niet zo heel boeiend, race 1 zat ik ook niet echt tussen verkeer... Maar race 2 was daarentegen erg vermakelijk :)

iRacing profiel - FanaLEDs voor je racesimulatie displays en meer!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Karten met mede GoT iRacers

Klik hier voor een verslagje van de meet op onze site.
Er staat ook een link naar dit verslag op onze FB pagina.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Roderic
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23-09-2024

Roderic

iRacer

De link naar de foto's werkt niet :'(

Het was een mooi evenement afgelopen zaterdag. Perfecte omstandigheden met eerst een natte baan die elke heat flink evolueerde. Maakt het een stuk interessanter dan 4 heats met dezelfde omstandigheden. Vooral de 2e race was gaaf met reversed grid. 3 wide op de 2e bocht af zorgde wel even voor een adrenaline stoot. Volgende keer toch ook maar even een GoPro op de helm monteren. Filmpje van Dirk zijn 2e race gekeken en dat was mooi om te zien.

Voor het eerst VR geprobeerd en ben daar nu ook wel van overtuigd. Zit te overwegen om dat in de toekomst aan te schaffen. Moet wel eerst de grafische kaarten markt weer een beetje tot rust komen. :(

-----------

Gisteravond voor het eerst sinds lange tijd weer meegedaan met de league race. Helaas ging mij dat niet zo goed af als het karten. Reed op een enkel scherm met 60 FOV. Viel niet mee. Na in de eerste race met een bureaustoel op wielen te hebben gereden, toch maar even gewisseld naar een stoel die op zijn plek blijft voor de 2e race, welke ik van pole mocht starten. Kreeg echter bepaalde bochten nooit echt onder de knie met de MX5 en mijn pace leek dan ook nergens op. Het was niet zo dat ik hem niet op de baan hield, reed ook redelijk constante rondetijd. Maar gewoon constant minstens 2 seconden te langzaam :/

Denk dat ik volgende 2 weken ook mee doe, vooral de Star Mazda lijkt me wel wat. Dat is toch meer mijn ding en minder nadeel van het met een enkel scherm racen.

[ Voor 4% gewijzigd door Roderic op 08-08-2017 16:22 ]

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Linc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15-04-2024

Linc

mzzl

Mooie foto's en leuk om de beelden van Dirk zijn race terug te zien. Hij had nog een rondje meer moeten hebben voor de winst :D

Gisteren heb ik nog een race gedaan met de Nascar B auto's op Watkins Glen en deze award binnen gesleept:
Afbeeldingslocatie: http://www.slobmotorsport.nl/images/iracing/hard_charger_oval_128x128.jpg
Hard Charger Award - Oval

Video van de race:

http://www.slobmotorsport.nl - iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Roderic schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:12:
[...]

De link naar de foto's werkt niet :'(
....
Inmiddels wel ;)
Linc schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 16:26:
Mooie foto's en leuk om de beelden van Dirk zijn race terug te zien. Hij had nog een rondje meer moeten hebben voor de winst :D

Gisteren heb ik nog een race gedaan met de Nascar B auto's op Watkins Glen en deze award binnen gesleept:
[afbeelding]
Hard Charger Award - Oval

Video van de race:
[video]
Mooie inhaal race Bas. _/-\o_ :Y

[ Voor 61% gewijzigd door JoepW op 08-08-2017 16:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NickThissen
Niet het best opgenomen filmpje ooit maar it's something :9

https://twitter.com/scottspeed/status/894944647742578689

Mijn iRacing profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
@Linc Doe me jouw settings voor je oculus/renderDx11 eens :)

Hint:
https://clips.twitch.tv/FrailYummyCrabsDoritosChip

Ik heb gisteren een paar races met de Rift gedaan, maar ik mis toch wel het overzicht van triples, met name rechts en links.. En met mn koptelefoon op wordt het wel heel zwaar op mn kop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Scr33x0r schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 15:13:
Ik heb gisteren een paar races met de Rift gedaan, maar ik mis toch wel het overzicht van triples, met name rechts en links..
Dat is een kwestie van wennen. Had dat ook in het begin maar dan went.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter

Hint:

Ik heb gisteren een paar races met de Rift gedaan, maar ik mis toch wel het overzicht van triples, met name rechts en links..
Zoals al vaker door mij aangegeven mis ik Peripheral vision met een rift tov 3 schermen. Maar misschien went het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoepW

JoepW

iRacer & Home Assistant

Topicstarter
Hier mijn beide heats van afgelopen maandag van de GGT.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickPost1972

Hint:

Ik heb gisteren een paar races met de Rift gedaan, maar ik mis toch wel het overzicht van triples, met name rechts en links.. En met mn koptelefoon op wordt het wel heel zwaar op mn kop :)
Zit toch al een koptelefoon op je rift!!!!!

iRacing Profiel Game Pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michaelg
PatrickPost1972 schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 17:05:
[...]

Zit toch al een koptelefoon op je rift!!!!!
Haha ja maar die is kwalitatief nou niet echt top... En er komt enorm veel geluid vanaf wat voor buitenstaanders te horen is. Als ik op zolder zit te racen,dan kan vrouwlief me horen als ze op bed ligt een verdieping lager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
Anyway, ik heb gisteren wel enorme fps drops gehad,dus vandaar de config.. Als jij je config anders kan delen Dennis? :) Verder wel lekker rondje gisteren van je in de FR2.0 :) ik kreeg hem niet aan elkaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexji
Scr33x0r schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 17:54:
Anyway, ik heb gisteren wel enorme fps drops gehad,dus vandaar de config.. Als jij je config anders kan delen Dennis? :) Verder wel lekker rondje gisteren van je in de FR2.0 :) ik kreeg hem niet aan elkaar..
Ik kan zo je specs niet vinden, wat heb je nu?
Ik rijd met een 7700K & 1080Ti en iRacing krijgt dat nog probleemloos op z'n knieën ;(

Zat gisteren even je stream te kijken maar kreeg weinig reactie en ook die Discord zat niemand op terwijl je wel in gesprek was met allemaal nederlands sprekende mensen :)
Pagina: 1 ... 114 ... 421 Laatste

Let op:
Updates aan je rig showen? > Het grote 'show je race-rig' topic
Je (racing)hardware (en mods) bespreken? > Racesturen, servo's en pedalen

Advies nodig voor de aankoop van een nieuwe pc voor iRacing? > Desktop Aankoopadvies

Advies over de aankoop/update van enkele onderdelen van je pc voor iRacing? > Componenten Aankoopadvies