Nee hoor. Maar het ziet er niet uit tegenwoordig.
Mwah ik vind het best een frisse look. 't is niet alsof OSX zo lekker veel veranderd is de laatste jaren, het ziet er nog steeds nagenoeg even omslachtig uitVerwijderd schreef op donderdag 28 april 2016 @ 08:57:
[...]
Nee hoor. Maar het ziet er niet uit tegenwoordig.
Verwijderd
Er is niet veel veranderd, maar in is in mijn ogen ook niet echt nodig. En omslachtig vind ik het niet... Maar ieder zijn mening!Merethil schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:05:
[...]
Mwah ik vind het best een frisse look. 't is niet alsof OSX zo lekker veel veranderd is de laatste jaren, het ziet er nog steeds nagenoeg even omslachtig uit

Laptop is net nieuw, zit maar één reepje RAM in. Vond het voor nu voldoende, kan ik altijd nog uitbreiden. Is 8 GB echt zo'n belemmering in jouw ogen? Ik gebruik 't ding voor wat development (zonder VM's of wat dan ook) en gamen, naast het standaard internet-/office-/film-gebruik; doet 'ie prima.zezke schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:40:
Ik zou eerder een probleem hebben met de 8GB RAM.
Verwijderd
In welk jaar leven we nu eigenlijk? €10 voor 200MB in de EU... Meh. 
En er zijn nog steeds mensen met maar 8GB RAM...

En er zijn nog steeds mensen met maar 8GB RAM...
8GB op het werk, 8GB thuiszezke schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:50:
Voor standaard gebruik voldoet 8GB prima, maar ik verwacht in dit topic abnormaal gebruik.
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Tja, wat is abnormaal gebruik? Ik hoef op m'n laptop geen vijf VM's, drie IDE's en meerdere SQL servers tegelijkertijd te draaien; daar heb ik servers voor. Op m'n werk ook: Alle development verliep op laptops die maximaal 8 GB RAM hadden, maar sinds kort zijn we over op die dingen alleen nog gebruiken als thin clients die verbinden naar VM's ergens in de UK die wel weer een flinke hoeveelheid CPU-kracht en RAM hebben.zezke schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:50:
Voor standaard gebruik voldoet 8GB prima, maar ik verwacht in dit topic abnormaal gebruik.
Toen ik mijn huidige desktop bouwde heb ik er 16 GB ingestoken. En omdat het moederbord 32 GB aankan heb ik 2x8 GB gebruikt ipv 4x4GB, ook al was dat laatste destijds ietsjes goedkoper.
We are shaping the future
Gefeliciteerd, je hebt een grotere e-penisAlex) schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:11:
Toen ik mijn huidige desktop bouwde heb ik er 16 GB ingestoken. En omdat het moederbord 32 GB aankan heb ik 2x8 GB gebruikt ipv 4x4GB, ook al was dat laatste destijds ietsjes goedkoper.
@Mensen hierboven:
Waarom moet er nou weer een hoop gezeik komen op een systeem dat ik gebruik, alleen omdat ik een grappig plaatje probeer te posten? Doe eens normaal joh.
[ Voor 20% gewijzigd door Merethil op 28-04-2016 10:14 ]
Thuis heb ik er gewoon op 8 GB in zitten, maar op het werk 16 GB. Over het algemeen heb ik één VM aan staan, PhpStorm, SourceTree, HipChat en BitTorrent Sync. Met een aantal Chrome tabjes erbij tik ik meestal die 8 GB al niet aan. Maarja... als je eenmaal zo'n PC bouwt wil je er een aantal jaren mee kunnen doen hèMerethil schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:07:
[...]
Tja, wat is abnormaal gebruik? Ik hoef op m'n laptop geen vijf VM's, drie IDE's en meerdere SQL servers tegelijkertijd te draaien; daar heb ik servers voor. Op m'n werk ook: Alle development verliep op laptops die maximaal 8 GB RAM hadden, maar sinds kort zijn we over op die dingen alleen nog gebruiken als thin clients die verbinden naar VM's ergens in de UK die wel weer een flinke hoeveelheid CPU-kracht en RAM hebben.
Thin clients; werkt dat een beetje voor ontwikkelwerk? En die verbinden met VM's over de landsgrenzen? Je zou zeggen dat dat voor aardig wat latency zorgt.
Het is eigenlijk zeer prima te doen. We werken met VM's met Windows Server 2012 erop, daar draaien we een Eclipse-achtige IDE op en SQL server (SQL Server management studio draai je wel lokaal, gewoon vanwege gemak en iets met hoe vaak dat ding weer probeert alles op het scherm opnieuw te tekenenTheNephilim schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:24:
[...]
Thuis heb ik er gewoon op 8 GB in zitten, maar op het werk 16 GB. Over het algemeen heb ik één VM aan staan, PhpStorm, SourceTree, HipChat en BitTorrent Sync. Met een aantal Chrome tabjes erbij tik ik meestal die 8 GB al niet aan. Maarja... als je eenmaal zo'n PC bouwt wil je er een aantal jaren mee kunnen doen hè
Thin clients; werkt dat een beetje voor ontwikkelwerk? En die verbinden met VM's over de landsgrenzen? Je zou zeggen dat dat voor aardig wat latency zorgt.
Ik had zelf verwacht dat het niet goed zou werken omdat de bandbreedte niet gigantisch is, maar we hebben een directe dedicated lijn (sort of) liggen tussen onze locatie en de servers in de UK, dus hebben we wel altijd de volle bandbreedte die we kunnen krijgen. Ik heb tot nu toe in de laatste 6 maanden maar éénmaal gehad dat het systeem te traag was, dat kwam omdat onze dubbel uitgevoerde lijn opeens één lijn miste. Verder voelt het niet anders dan een VM in het datacentre in het gebouw zelf, en eigenlijk ook niet echt anders dan gewoon lokaal werken.
Groot voordeel is toch wel het lekker makkelijk bij kunnen schalen van hardware zonder downtime en het "uitbesteden" van het managen van de apparaten.
Edit: De "thin clients" zijn dus de laptops waar we voorheen development op deden, Thinkpad T5x0's (zelf heb ik een T510, met SSD maar verder weinig speciaals).
[ Voor 4% gewijzigd door Merethil op 28-04-2016 10:28 ]
Ik zie niet zoveel gezeik, ik denk eerder dat je teveel hapt.Merethil schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:13:
Waarom moet er nou weer een hoop gezeik komen op een systeem dat ik gebruik, alleen omdat ik een grappig plaatje probeer te posten? Doe eens normaal joh.
(Maar 16GB is wel het minimum
{signature}
Of mensen moeten gewoon ophouden met lopen oordelen over andermans keuzes, of iig het lekker voor zich houden. Voorkomt misschien gehap en dus "lolletjes" maar zorgt er ook voor dat je niet overkomt als een klootzak die zich beter voelt dan anderen. Want ja, ik heb een hoop geld opzij gelegd zodat ik naast aflossing ook eens een nieuw systeem kon kopen; direct commentaar erop vind ik dan een beetje... Tja.Voutloos schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:30:
[...]
Ik zie niet zoveel gezeik, ik denk eerder dat je teveel hapt.In hetzelfde screenshot is zichtbaar dat het genoeg is, dus lekker boeiend.
(Maar 16GB is wel het minimum![]()
)
En dat allemaal alleen omdat ik een grapje wilde maken. Zucht.
Welkom in de Devschuur. 
Overigens heb ik op mijn Mac hier op het werk ook maar 8GB en op mijn ouwe laptoppie thuis (Win10 tegenwoordig) maar 4GB.
Bring it on!
Die 6 jaar oude laptop start overigens net zo vlot op als de iMac
Overigens heb ik op mijn Mac hier op het werk ook maar 8GB en op mijn ouwe laptoppie thuis (Win10 tegenwoordig) maar 4GB.
Bring it on!
Die 6 jaar oude laptop start overigens net zo vlot op als de iMac

[ Voor 94% gewijzigd door Tjolk op 28-04-2016 10:37 ]
Tjolk is lekker. overal en altijd.
Ik ga al een tijdje mee hier maar het herinnert me er weer aan waarom ik me meestal niet inmeng in discussies e.d.Ger schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:35:
Welkom in de Devschuur.
Bring it on!
Toen ik op het werk mijn laptop kreeg zat er 4 GB RAM in, en ik mocht blij zijn dat ik die na 2 maanden had weten te upgraden naar 8TheNephilim schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:24:
[...]
Thuis heb ik er gewoon op 8 GB in zitten, maar op het werk 16 GB.
We are shaping the future
Normaal ben ik best snel met upgraden, maar sinds ik ooit over ging naar 8GB ram, heb ik nooit de behoefte gehad om 16GB te willen. M'n vriendin heeft wel 16GB, maar dat kwam omdat de winkel een leuke aanbieding had op het geheugen.
Om maar eens omgekeerd te one-uppen:
Ik wéét niet eens hoeveel geheugen er in mijn laptop zit. Zal wel 4GB zijn. Genoeg voor Visual Studio, Eclipse, Firefox en een command line voor versiebeheer.
Op kantoor heb ik 8GB maar wel Win7 en VS2010
Ik wéét niet eens hoeveel geheugen er in mijn laptop zit. Zal wel 4GB zijn. Genoeg voor Visual Studio, Eclipse, Firefox en een command line voor versiebeheer.
Op kantoor heb ik 8GB maar wel Win7 en VS2010
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Pfff... ik heb 32GB en ruimte voor 64GBMerethil schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:13:
[...]
Gefeliciteerd, je hebt een grotere e-penis
@Mensen hierboven:
Ik ben zo fucking blij dat m'n desktop ondertussen in NZ is.
Echt, dat OSX begint me stevig de keel uit te hangen, tijd voor een echt OS.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Eindelijk FreeDOS?Firesphere schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:26:
[...]
+10 voor Lectrr :-)
Driving a cadillac in a fool's parade.
FYI de enige die loopt te vergelijken ben jij. Het waren gewoon algemene comments voor een discussie. Niemand valt je persoonlijk aan, of heeft commentaar naar jou toe. Wellicht kun je eens gaan relativeren want je noemt nu mensen klootzaken omdat jij niet kan lezen.Merethil schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:32:
[...]
Of mensen moeten gewoon ophouden met lopen oordelen over andermans keuzes, of iig het lekker voor zich houden. Voorkomt misschien gehap en dus "lolletjes" maar zorgt er ook voor dat je niet overkomt als een klootzak die zich beter voelt dan anderen. Want ja, ik heb een hoop geld opzij gelegd zodat ik naast aflossing ook eens een nieuw systeem kon kopen; direct commentaar erop vind ik dan een beetje... Tja.
En dat allemaal alleen omdat ik een grapje wilde maken. Zucht.
Beetje dik emo gehalte. Iedereen wordt hier netjes behandeld. De enige die echt persoonlijk worden gepest zijn oisyn, fireSphere en ik, maar die hebben het ook verdient.
oh en van die software architecten van 14 jaar.. die pesten we ook.
[ Voor 3% gewijzigd door Douweegbertje op 28-04-2016 12:30 ]
Is de zeecontainer met ponskaarten ook al gearriveerd ?Firesphere schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:26:
[...]
Verwijderd
¿oz ɟo uǝdɐls ʇǝᴉu ɾᴉɾ ʇǝoɯ 'ƃǝZFiresphere schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:26:
[...]
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 28-04-2016 12:32 ]
Om half 11 's avonds? Nah. Dan ben ik meestal nog wakker en aan het werk. Zoals vandaag, Catventures!
[ Voor 23% gewijzigd door Firesphere op 28-04-2016 12:32 ]
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
FTFY
Ik gebruik Ubuntu of Windows bij voorkeur. Eigenlijkst.
Hmm toch een anti-climax .. als je dat ge-e-penis van achter naar voren terug leest ...
naja de mijne komt niet verder dan 12gb op de flap .. oude windows flap ... 16GB op de hosting bak .. 24GB op de homeservert ... 24GB op de home rack testbak .. 8gb op m'n oude werkstation/testbak.
En nog 3x 256 MB in m'n oude pentium III flaps .. die handig zijn als serial console aangezien ze nog een fysieke seriele poort hebben .. oja rpi met 1gb hebben we ook nog ... antieke telefoon met 768mb (wat wel problematisch begint te worden) .. en dan heb ik alle penissen wel gehad inclusief extensies
naja de mijne komt niet verder dan 12gb op de flap .. oude windows flap ... 16GB op de hosting bak .. 24GB op de homeservert ... 24GB op de home rack testbak .. 8gb op m'n oude werkstation/testbak.
En nog 3x 256 MB in m'n oude pentium III flaps .. die handig zijn als serial console aangezien ze nog een fysieke seriele poort hebben .. oja rpi met 1gb hebben we ook nog ... antieke telefoon met 768mb (wat wel problematisch begint te worden) .. en dan heb ik alle penissen wel gehad inclusief extensies
Das nie veel.gekkie schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:42:
Hmm toch een anti-climax .. als je dat ge-e-penis van achter naar voren terug leest ...
Achja in iedergeval geen haspel nodig om ze allemaal mee te kunnen slepen
Ik lees nergens oordelenMerethil schreef op donderdag 28 april 2016 @ 10:32:
[...]
Of mensen moeten gewoon ophouden met lopen oordelen over andermans keuzes
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Ik vind het echt niet kunnen dat de meeste mensen mijn keuze voor 32GB afkeuren...
Alsof jullie mij voor gek verklaren om zoveel geld uit te geven terwijl dat helemaal niet nodig is. 
En ik geef jullie geen ongelijk, maar het is wel future-proof in ieder geval.
En ik geef jullie geen ongelijk, maar het is wel future-proof in ieder geval.
Het kwam op mij over alsof er gezegd werd dat 't niet goed genoeg was, namelijk te weinig geheugen en Windows. Allebei zo gebracht alsof 't slechte keuzes waren..oisyn schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:01:
[...]
Ik lees nergens oordelenIk zie alleen maar andere meningen. Of mag dat ook niet?
Misschien stelde ik me aan, of voelde ik me teveel aangesproken maar op de één of andere manier komen sommige reacties blijkbaar niet lekker over via 't internet.
Excuus voor eenieder die het niet zo bedoelde en ik dus overreageerde.
ik heb beide OSen op mijn laptop staan, maar ik heb toch het gevoel dat er iets ontbreektFiresphere schreef op donderdag 28 april 2016 @ 12:33:
[...]
Ik gebruik Ubuntu of Windows bij voorkeur. Eigenlijkst.
Merethil schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:09:
[...]
Het kwam op mij over alsof er gezegd werd dat 't niet goed genoeg was, namelijk te weinig geheugen en Windows. Allebei zo gebracht alsof 't slechte keuzes waren.
Misschien stelde ik me aan, of voelde ik me teveel aangesproken maar op de één of andere manier komen sommige reacties blijkbaar niet lekker over via 't internet.

Wauw. Een meme speciaal voor mij. Ik ben gevleid
Bent wel snel gevleid hoor ... vrouw vrouw vrouw ...Merethil schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:16:
[...]
Wauw. Een meme speciaal voor mij. Ik ben gevleid
Nee ik lijk gewoon op de foto. Sans helm.gekkie schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:34:
[...]
Bent wel snel gevleid hoor ... vrouw vrouw vrouw ...
Ah de illustere zoon van Bob en Annie de Rooij dan .. gok ik zoMerethil schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:41:
[...]
Nee ik lijk gewoon op de foto. Sans helm.
Wie en wie? Ik heb het gevoel dat ik die gast van de foto ook zou moeten kennen maar.... Waarvan?gekkie schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:45:
[...]
Ah de illustere zoon van Bob en Annie de Rooij dan .. gok ik zo
Spreekt alleen maar voor je .. dat je het niet weet .. (al is dat voor een belg ongetwijfeld makkelijker).Merethil schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:46:
[...]
Wie en wie? Ik heb het gevoel dat ik die gast van de foto ook zou moeten kennen maar.... Waarvan?
Grmbll bloody quilt en Debian/Ubuntu packaging ... eat my fs*cking binaries .. grmblll
[ Voor 12% gewijzigd door gekkie op 28-04-2016 13:49 ]
gekkie schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:48:
[...]
Spreekt alleen maar voor je .. dat je het niet weet .. (al is dat voor een belg ongetwijfeld makkelijker).
Grmbll bloody quilt en Debian/Ubuntu packaging ... eat my fs*cking binaries .. grmblll

Maar "jouw buis" helpt je ongetwijfeld verder op je zoektocht naar kennis
Deze kennis sla ik wel over.gekkie schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:56:
[...]
Maar "jouw buis" helpt je ongetwijfeld verder op je zoektocht naar kennis
Eeh dit is wel Kul tuur .. met een grote K (en spatie) wel te verstaan (zelfde grote K van Koningsdag als zijnde de dag zie zou komen die dan eindelijk hier is .. of daar is .. of ergens is ... zolang het maar uit den hemel zeikt .. en zo niet dan zeiken we in dit Koningrijk zelf gewoon wel wat meer .. doen waar een klein land goed in is

Tijd dat al die packages gewoon git patches accepteren ipv die quilt meuk .. naja dan maar een separate diff met de binary meuk .. grmbll.
[ Voor 12% gewijzigd door gekkie op 28-04-2016 14:24 ]
Zo makkelijk kom je er niet van af!Merethil schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:57:
Deze kennis sla ik wel over.
De volgende culturele verwijzingen komen ook terug op het examen van de inburgeringscursus. Het wordt aangeraden deze verwijzingen goed te bestuderen. Een onvoldoende kan uitsluiting van dit topic tot gevolg hebben.
- de oorspronkelijke song, oorspronkelijke artiest en de hedendaagse toepassing van dit muziekstuk
- Willem Wever
- het Wilhelmus (couplet 1 en 15)
- Het spook van de opera, Nederlandse cast
#waarinwaarinwaarinlegkruisje
Never explain with stupidity where malice is a better explanation
Trailerpark Boys: IMDB: Trailer Park Boys (TV Series 2001–2016)Merethil schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:46:
[...]
Wie en wie? Ik heb het gevoel dat ik die gast van de foto ook zou moeten kennen maar.... Waarvan?
Ik wist dat ik het niet wilde weten. Maar goed, zo te zien is dit spul uitgekomen toen ik 4 was, dus "voor mijn tijd"incaz schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:24:
[...]
Zo makkelijk kom je er niet van af!
[video]
De volgende culturele verwijzingen komen ook terug op het examen van de inburgeringscursus. Het wordt aangeraden deze verwijzingen goed te bestuderen. Een onvoldoende kan uitsluiting van dit topic tot gevolg hebben.
- de oorspronkelijke song, oorspronkelijke artiest en de hedendaagse toepassing van dit muziekstuk
- Willem Wever
- Het spook van de opera, Nederlandse cast
#waarinwaarinwaarinlegkruisje
Ah, dan snap ik nu waar al die 9gag-mensen 't vandaan hebben. Thanks! ...Denk ik.Laurens-R schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:25:
[...]
Trailerpark Boys: IMDB: Trailer Park Boys (TV Series 2001–2016)
Niet miepen, je breekt de kerk van Antwerpen ook niet af alleen maar omdat 'ie voor jouw tijd is gebouwd!Merethil schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:26:
Ik wist dat ik het niet wilde weten. Maar goed, zo te zien is dit spul uitgekomen toen ik 4 was, dus "voor mijn tijd"
Just watch me!incaz schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:31:
[...]
Niet miepen, je breekt de kerk van Antwerpen ook niet af alleen maar omdat 'ie voor jouw tijd is gebouwd!

't is dat mijn brein op de 1 of andere manier dit soort nutteloze kennis altijd automatisch opslaat. Jou deze referentie geven was welgeteld de eerste keer dat ik een nut had voor deze kennisMerethil schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:26:
[...]
Ah, dan snap ik nu waar al die 9gag-mensen 't vandaan hebben. Thanks! ...Denk ik.
Laurens-R schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:36:
[...]
't is dat mijn brein op de 1 of andere manier dit soort nutteloze kennis altijd automatisch opslaat. Jouw deze referentie geven was welgeteld de eerste keer dat ik een nut had voor deze kennis

I was so confused... Ik had het gelezen als Waar In Waar In Waar Inlegkruisje

Ik snap het nog altijd niet echt...
[ Voor 7% gewijzigd door ElkeBxl op 28-04-2016 14:45 ]
Without nipples, boobs are pointless - 365 project - In mijn hoofd is het alle dagen Kerstmis - What type of bees make milk? Boobies! - What type of bees are scary? BoooOOOOOooobeees! - Cactusliefhebster
Eerste en zesde couplet, nepnederlander!incaz schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:24:
Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.
Pfff, woman!Merethil schreef op donderdag 28 april 2016 @ 13:09:
[ Voor 7% gewijzigd door .oisyn op 28-04-2016 14:47 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Als een vrouw eruit ziet als die gast van Trailer Park boys hierboven heb ik erg veel medelijden met haar. Ik ben gewoon een lelijke, gevoelige vent.
Hmm heb je als metro-man in belgoland dan tegenwoordig geen pak "rennies" nodig ?Merethil schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:49:
[...]
Als een vrouw eruit ziet als die gast van Trailer Park boys hierboven heb ik erg veel medelijden met haar. Ik ben gewoon een lelijke, gevoelige vent.
Waarom ga je er vanuit dat ik uit Belgoland kom? Ik kom gewoon uit Nederlandoland.gekkie schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:53:
[...]
Hmm heb je als metro-man in belgoland dan tegenwoordig geen pak "rennies" nodig ?
Dat is in Denemarkoland. Flevolandoland, in Nederlandoland.
Whoops my badMerethil schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:55:
[...]
Waarom ga je er vanuit dat ik uit Belgoland kom? Ik kom gewoon uit Nederlandoland.

Nah ik ben puur Nederlandoër. Belgologisch is mijn schoonzus en dat is al erg genoeggekkie schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:57:
[...]
Whoops my bad.. kennelijk kom je wat belgologisch over
![]()
![]()
![]()
solly
Join us, we have food and beer!Merethil schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:58:
[...]
Nah ik ben puur Nederlandoër. Belgologisch is mijn schoonzus en dat is al erg genoeg
So do we! Sterker nog: We hebben óók Belgisch bier. Omdat jullie onze taal mogen gebruiken, mogen wij jullie bier ook hebben
Ja, gezien je signature las ik dat dus als boobs en beer

Anyway, ik probeer momenteel te werken in de co-working space op een conferentie en het is hier precies buzzword bingo rond me. Gamification, fintech... Maar waar hebben ze het nou eigenlijk over?

Enkel als jullie eindelijk toegeven dat Heineken geen bier is!Merethil schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:04:
[...]
So do we! Sterker nog: We hebben óók Belgisch bier. Omdat jullie onze taal mogen gebruiken, mogen wij jullie bier ook hebben
[ Voor 27% gewijzigd door zezke op 28-04-2016 15:06 ]
In jullie plaats zou ik ook bier importeren hoorMerethil schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:04:
[...]
Boobs zijn er hier ook wel te vindenzezke schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:05:
[...]
Ja, gezien je signature las ik dat dus als boobs en beer
Ja maar.... Ja.... Eh.... Nee, je hebt gelijkElkeBxl schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:06:
[...]
In jullie plaats zou ik ook bier importeren hoor
Gezien hoe de gemiddelde Tweaker denkt over Java (zie comments onder nieuws: Kenai.com en java.net sluiten 28 april 2017) zou je bijna denken dat PHP nu als beter gezien wordt.Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:09:
Kunnen we niet gewoon PHP gaan afzeiken of zo, dit gaat écht nergens over...
[ Voor 51% gewijzigd door Merethil op 28-04-2016 15:10 ]
Maar het punt is ... hebben jullie er ook nippeltjes bij ?
En het eten was idd prima . thx nog voor de tips
Mjah java .. ondanks dat je openjdk en apache meuk hebt, alleen het idee van gedoe met het orakel zou er wel voor zorgen dat ik er nog 2x over na denk.
[ Voor 28% gewijzigd door gekkie op 28-04-2016 15:14 ]
Verwijderd
Dan twijfel ik vaak of ze het nou over Javascript of Java hebben. Het lijkt natuurlijk wel veel op elkaar.Merethil schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:09:
[...]
Gezien hoe de gemiddelde Tweaker denkt over Java (zie comments onder nieuws: Kenai.com en java.net sluiten 28 april 2017) zou je bijna denken dat PHP nu als beter gezien wordt.
"JavaScript, ook wel Java genoemd"Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:14:
[...]
Dan twijfel ik vaak of ze het nou over Javascript of Java hebben. Het lijkt natuurlijk wel veel op elkaar.
Is toch ook gewoon hetzelfde !Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:14:
[...]
Dan twijfel ik vaak of ze het nou over Javascript of Java hebben. Het lijkt natuurlijk wel veel op elkaar.
(onderzocht in een representatieve poll onder recruiters)
Vandaag nog eentje met "Wat een tof profiel! Ik zie dat je met Java werkt dus ik denk dat Cobol ook wel moet lukken toch!?"gekkie schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:15:
[...]
Is toch ook gewoon hetzelfde !
(onderzocht in een representatieve poll onder recruiters)
Euh.
Ale joh, Cobol is wel de toekomst he!
+3 voor bikkelz dan in dat topic ... java is het nieuwe cobol .. QEDMerethil schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:16:
[...]
Vandaag nog eentje met "Wat een tof profiel! Ik zie dat je met Java werkt dus ik denk dat Cobol ook wel moet lukken toch!?"
Euh.
Bij Cobol heb ik altijd een beetje dit gevoel:

En nee, ik ben niet gelovig. Deze tekst ken ik alleen uit Fallout 3.
Zie filmpje op 2:41ElkeBxl schreef op donderdag 28 april 2016 @ 14:44:
[...]
I was so confused... Ik had het gelezen als Waar In Waar In Waar Inlegkruisje
Ik snap het nog altijd niet echt...
Ja, dat is net zo fout als het lijkt
Hey, das toevallig. Ik heb ook 5 imzy invites.. who whants?
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Komt imzy de beloftes een beetje na of gaat het alsnog de koers van Reddit varen? In het eerste geval ben ik wel geïnteresseerd, in het tweede geval: laat maar.Creepy schreef op donderdag 28 april 2016 @ 16:20:
Ik heb voorlopig nog geen idee, ik heb mijn account n.a.v. RobIII z'n invites van gisteren.
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
Sure!Creepy schreef op donderdag 28 april 2016 @ 16:20:
Graag!Creepy schreef op donderdag 28 april 2016 @ 16:20:
DM ff je e-mailadres waar je de invite op wilt hebben naar me.
[ Voor 91% gewijzigd door Creepy op 28-04-2016 17:31 ]

[ Voor 100% gewijzigd door .oisyn op 28-04-2016 16:56 ]
Dus..........................
tinkywinky@teletubbies.com
[ Voor 28% gewijzigd door gekkie op 28-04-2016 18:45 ]
tja, op de individuele letters na die ik geen overeenkomst tussen java en cobol, maar als je cobol programmeert kan je kunsten bijna meteen presenteren in het historisch museum.Merethil schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:16:
[...]
Vandaag nog eentje met "Wat een tof profiel! Ik zie dat je met Java werkt dus ik denk dat Cobol ook wel moet lukken toch!?"
Euh.
Mocht je er nog een over hebben, houd ik me aanbevolen..oisyn schreef op donderdag 28 april 2016 @ 17:59:
Ik heb er ook nog 4!
https://it.slashdot.org/s...nlinkanon&utm_medium=feed .. toch handig .. als je bijvb je wachtwoord eens vergeten bent ... ofzo ...
zijn die belgen of pseudo belgen nu ook al met vakantie ?
Deze hier nietgekkie schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:29:
The best way to write secure and reliable applications. Write nothing; deploy nowhere.
Nope. Was wel raar om weinig volk in mijn straat te zijn. Het schooltje was gesloten. Onderweg wel meer dan genoeg volk tegengekomen die mij op de fiets bijna omver reden, business as usual dusgekkie schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 10:29:
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
Deeltje 11 is alweer in de maak. De topicstart bestaat al, ga dus niet uit eigen beweging een nieuw topic openen. Die wordt zonder pardon gesloten en de geplaatste reacties worden verhuisd naar het juiste topic
Dit topic is niet de plaats om te lopen helpdesken. De Coffee Corner is primair bedoeld als uitlaatklep voor iedereen in de Devschuur® en niet als vraagbaak.
Deeltje 11 is alweer in de maak. De topicstart bestaat al, ga dus niet uit eigen beweging een nieuw topic openen. Die wordt zonder pardon gesloten en de geplaatste reacties worden verhuisd naar het juiste topic