Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

EMP? Spoiler alert! :P

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 22-08 01:27
Zojuist ook gekocht, tof dat ik ook jc2 erbij kreeg :) zelfde was ook al het geval met fallout 4. Gaat om de xbox one. Zijn er dingen die ik even moet weten voor het spel haha

Add me op Stadia: Gloogle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 15:58
Pukson schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:12:
Zojuist ook gekocht, tof dat ik ook jc2 erbij kreeg :) zelfde was ook al het geval met fallout 4. Gaat om de xbox one. Zijn er dingen die ik even moet weten voor het spel haha
Nee gewoon lekker exploren :) als je een grote basis overneemt is het wel handig om de SAM-sites te hacken. Werkt sterk in je voordeel. Have fun!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Haha, net begonnen en nadat ik beetje de vrijheid kreeg na het krijgen van die helikopter via supply dorp. Naar eilandje gevlogen met een grote satelliet uur erover gedaan maar gelukt! Die SAM hacken is wel handig ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

DerOllie schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:39:
[...]

Ik wilde net vragen of er mensen zijn die vinden dat het qua voortgang in het spel best snel gaat.

Zelf heb ik het spel sinds 27 november, en kan alleen spelen in weekend, aantal uurtjes per dag, en zit gisterdavond op 51%. Dan heb ik nog maar 3 of 4 missies gedaan...

100% gaat nog wel even duren, maar ik zie wel dat het zeker mogelijk is...
ik heb er 43 uur op zitten. Ik moet wel zeggen, ik heb weinig lol gemaakt en dingen getest. Filmpjes en story heb ik geskipped en voor meeste basissen lag de completion time rond de 2a4 minuten. Heel grote bases, net iets langer dan 6 minuten ofso, wss minder. 1 keer je truk vast heb, kan je ongestoord een gehele provincie eraan knallen met 1 CS navaho.

Alle autos verzamelen doe je ook op een 30tal minuutjes (op enkele voertuigen na; de sqaulo X7, die grote trage vissersboot en die grote truck).

Dan runs gedaan voor the '?' icm met de challenges, kan je die gebruiken om te fast travellen.

denk kleine 14u voor eerste 85-90% van de game, 30u+ voor de resterende challenges

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Pukson schreef op maandag 14 december 2015 @ 15:12:
Dan heb je de betere game gratis erbij gekregen.

Just Cause 2 is samen met The Saboteur mijn absolute lievelingsgame. Just Cause 3 is een zandbak vol teleurstellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

martijnm71 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 07:34:
[...]

Dan heb je de betere game gratis erbij gekregen.

Just Cause 2 is samen met The Saboteur mijn absolute lievelingsgame. Just Cause 3 is een zandbak vol teleurstellingen.
The Saboteur, geweldig. Destijds goed van kunnen genieten door de sfeer en de setting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukson
Jc2 nooit gespeeld, dus ben benieuwd. Heb nu al heel veel plezier aan JC3 de vrijheid die je kan doen ik hou er wel van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Zowel JC2 als JC3 zijn leuke speeltuinen :) Vooral de wingsuit is een erg goede toevoeging in deeltje 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Paulus07 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 10:30:
Zowel JC2 als JC3 zijn leuke speeltuinen :) Vooral de wingsuit is een erg goede toevoeging in deeltje 3.
Wingsuit is voor mijn gevoel de enige echte toevoeging.

Vind het zo jammer dat de chaospunten eigenlijk compleet zinloos zijn. In JC2 hadden die een doel.

De geforceerde challenges om updates te krijgen zijn echt niet leuk om te doen, er gaat (naar mijn bescheiden mening) weinig boven urenlang zoeken naar een glinstering, ergens in het bos of op een rots verstopt, zalig.

Neemt niet weg dat het een leuke game is, maar doen wat ik hoopte dat het zou doen en JC2 vervangen, nope, bij verre na niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Exorcist schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 08:10:
[...]

The Saboteur, geweldig. Destijds goed van kunnen genieten door de sfeer en de setting.
Gebouwen omhoog, nazis afknallen en weg wezen. Prachtige muziek, klooien op de eifeltoren. Zo zonde dat daar nooit een deel 2 van is gekomen en zal komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Wat ik persoonlijk het "minste" vind is dat JC voor mijn gevoel een veel gevarieerdere wereld had (ondanks dat het kleiner was). Die stad was gigantisch, vliegveld was mooi, het eiland op het einde was vet, de Mile High Club natuurlijk, dat stuk woestijn was ook heel tof, mooie tempels in de bergen... Heb nog lang niet alles gezien in JC3, maar dat mis ik wel. Wingsuit vind ik een hele goede toevoeging, maar vind bijvoorbeeld de voetuigen best klote besturen t.o.v. JC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Dat van die stad viel me gisteren ook op. De stad in JC2 was immens. Hier is het een paar weinig opvallende gebouwen en een kloon van een beroemde wolkenkrabber en dat is het ook wel zo ongeveer.

En inderdaad weinig variatie. In JC2 hoefde je maar naar het landschap te kijken en je wist wel waar je was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

" In JC2 hoefde je maar naar het landschap te kijken en je wist wel waar je was."

❤ JC 2

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Nu online

swv

ThomasXIV schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 11:06:
Wat ik persoonlijk het "minste" vind is dat JC voor mijn gevoel een veel gevarieerdere wereld had (ondanks dat het kleiner was). Die stad was gigantisch, vliegveld was mooi, het eiland op het einde was vet, de Mile High Club natuurlijk, dat stuk woestijn was ook heel tof, mooie tempels in de bergen... Heb nog lang niet alles gezien in JC3, maar dat mis ik wel. Wingsuit vind ik een hele goede toevoeging, maar vind bijvoorbeeld de voetuigen best klote besturen t.o.v. JC2.
Ik heb JC nooit gespeeld. JC2 wel. Ik vind persoonlijk de sfeer (kleurfilter) die ze neerzetten in de wereld, de natuur zegmaar, wel goed neergezet in JC3. Het doet mij ook een beetje denken aan GTA V wat realisme van het speelveld betreft en daar houd ik van.

Voertuigen zijn inderdaad ook wel klote vanwege die vertraging die er in zit. Het went maar is niet ideaal. Verders vermaak ik mij prima. Alleen jammer dat na iets van 1,5 uur spelen mijn PS4 een foutmelding geeft en het spel er uit klapt. Ze mogen nou wel met een update komen wat mij betreft :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Bedoelde JC2 trouwens :P. Vind de natuur er ook mooi uitzien, maar weinig gevarieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Nu online

swv

ThomasXIV schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 14:07:
Bedoelde JC2 trouwens :P. Vind de natuur er ook mooi uitzien, maar weinig gevarieerd.
En dat zorgt er weer voor dat het lastiger oriënteren is tov JC2 en dan is het cirkeltje weer rond :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:34
De patch laat wel lang op zich wachten zeg! 2 volle weken inmiddels en nog geen enkele fix...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Razorbite schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 14:58:
De patch laat wel lang op zich wachten zeg! 2 volle weken inmiddels en nog geen enkele fix...
Ik moet ook zeggen dat het erg lang duurt. Geen boe of bah, maar wel een half jaar lang promotie maken voor een game die achteraf gezien gewoon niet af is.

Ik speel het op de playstation 4 en ben erg teleurgesteld in het feit dat de game simpelweg niet klaar is. Ik heb alles inmiddels veroverd en de missies gedaan. Het verhaal vind ik maar summier en weinig omvattend. Het spel zit vol met bugs waardoor de game op dit moment niet prettig speelt. Ook de challanges die je kunt doen vind ik vreemd opgezet. De ene is doodsimpel, de ander is zo moeilijk dat ze amper met 5 gears te halen zijn (de fps drops daargelaten). Last but not least, de besturing van alle vliegtuigen, boten en auto's; verschrikkelijk. Toen ik daarna GTA weer aantrapte was ik blij dat Rockstar het in ieder geval wel heeft begrepen.

Ik moet wel zeggen dat dit de mooiste game is die ik tot nu heb gespeeld, visueel gezien. Ook de achtergrondmuziek klinkt niet verkeerd in de oren. Maar dat zijn dan ook de 2 enige punten waar ik echt over te spreken ben.

1 vraag; Kan iemand mij trouwens uitleggen hoe je met die rocketlaunchers een lock krijgt op meerdere objecten? :/

[ Voor 4% gewijzigd door DR!5EQ op 15-12-2015 16:07 . Reden: vraag toegevoegd. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:12

Mimiix

Professioneel Prutser

Ik speel het nu twee weekjes. Prachtige wereld en physics! Ik irriteer me alleen dood aan alle voertuigen. Ik vermijd ze , en doe er alleen wat mee als het nodig is. Besturing is gewoon ruk. In JC2 kon je helicopters veel beter besturen. Zijn er meer die dit hebben?

De wapens zijn ook best vet. Merk dat ik verslaafd raak aan het bevrijden van regions. Daarnaast ook dat Rebel drops vaak het voertuig opblazen. Iemand hier ervaring mee?

Voor de rest: prachtig spel !

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DR!5EQ
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
D3nnisd schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 16:23:
Ik speel het nu twee weekjes. Prachtige wereld en physics! Ik irriteer me alleen dood aan alle voertuigen. Ik vermijd ze , en doe er alleen wat mee als het nodig is. Besturing is gewoon ruk. In JC2 kon je helicopters veel beter besturen. Zijn er meer die dit hebben?

De wapens zijn ook best vet. Merk dat ik verslaafd raak aan het bevrijden van regions. Daarnaast ook dat Rebel drops vaak het voertuig opblazen. Iemand hier ervaring mee?

Voor de rest: prachtig spel !
Het valt me op dat je sneller gaat als je naar links of naar rechts gaat ipv vooruit. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mimiix
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 16:12

Mimiix

Professioneel Prutser

14ml337 schreef op dinsdag 15 december 2015 @ 16:25:
[...]

Het valt me op dat je sneller gaat als je naar links of naar rechts gaat ipv vooruit. :'(
Ja, maar ook dat je niet kan rollen. Sws vindt ik het vervelend om met de muis te bewegen, maarja...

deCONZ Community Manager | deCONZ Discord: https://discord.gg/HvzTwcB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Laatst bij een treinspoor in de buurt gekomen waar elke trein uit de bocht vloog en crashte, haha! Waarschijnlijk een beetje een uithoek dat het tijdens het testen van de game niet is ontdekt, maar het is daar een chaos van rondvliegende wagons.

Tip: unlock booster C4 en plak er wat op een mens en kijk 'm vliegen :D net vuurwerk.

Ik verover gebieden trouwens het liefst in een tank ipv heli, geen rekening houden met SAMs is wel fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Laatst online: 20:01
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 08:59:
Laatst bij een treinspoor in de buurt gekomen waar elke trein uit de bocht vloog en crashte, haha! Waarschijnlijk een beetje een uithoek dat het tijdens het testen van de game niet is ontdekt, maar het is daar een chaos van rondvliegende wagons.

Tip: unlock booster C4 en plak er wat op een mens en kijk 'm vliegen :D net vuurwerk.

Ik verover gebieden trouwens het liefst in een tank ipv heli, geen rekening houden met SAMs is wel fijn
Die SAMs kun je van een afstand al spotten, de missiles zijn makkelijk te ontwijken en als je in zn veld komt lichten die SAMs rood op, maar er is makkelijk mee om te gaan vind ik :)

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Just_A_User schreef op woensdag 16 december 2015 @ 10:29:
[...]
Die SAMs kun je van een afstand al spotten, de missiles zijn makkelijk te ontwijken en als je in zn veld komt lichten die SAMs rood op, maar er is makkelijk mee om te gaan vind ik :)
Ja, vind je? Vind de heli iets te sloom bewegen om meerdere raketten te ontwijken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Vind het wel te doen. Het is wel zaak om op een handige manier snel de SAMs op te blazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Laatst online: 20:01
Piet_Piraat7 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:04:
[...]

Ja, vind je? Vind de heli iets te sloom bewegen om meerdere raketten te ontwijken
Dan moet je zorgen dat je die SAMs plat legt voor je afgeschoten kunt worden ;) Gewoon dat ding bestoken met rockets, en daarna kun je gewoon verder vliegen (maar wel blijven kijken voor andere SAMs).

Als je uiteindelijk toch wordt afgeknald dan moet je toch naar de grond, en dan neem ik altijd als een van de eerste dingen die ik doe zo'n SAM over ipv kapot maken.

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Sams altijd hacken als het gaat, schieten ze vijanden uit de lucht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:15

Martinspire

Awesomeness

martijnm71 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 12:41:
Sams altijd hacken als het gaat, schieten ze vijanden uit de lucht :P
Mja idd, altijd wel 1 of 2 overnemen, hardstikke handig. Maar verder gewoon alles slopen of niet vliegen

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
patch 1.02 is online :D

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razorbite
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 17:34
https://www.reddit.com/r/...s_week_a_message_for_our/

Voor PS4. PC pas eind deze week. En veel bijzonders is de patch niet, hooguit de laadtijden die verbeterd zijn. Zoethoudertje....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Change list is niet heel groot, maar ook erg algemeen, dus kan breder zijn
Tis 132.1 mb groot in ieder geval
+ Significantly improved loading times
+ Optimization to online stats
+ General stability fixes
+ Fixed an issue related to challenges, wherein vehicles sometimes disappeared when starting a challenge
+ [PC only] Fixed issues related to screen resizing and closing the game window before the game has fully started up.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Heel benieuwd hoezeer de performance is verbeterd op de XBO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
hahaha ik moest deze gewoon even met jullie delen !

vind het nogal vreemd hoe die lui kunnen spelen zonder instrument, dus jah kon het niet laten :+ let vooral op de prachtige whoops _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 20:07
Ik lees op reddit dat de patch 112 MB is, maar er wordt nu toch een patch gedownload hier van over de 2GB?

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
Erulezz schreef op woensdag 16 december 2015 @ 16:59:
Ik lees op reddit dat de patch 112 MB is, maar er wordt nu toch een patch gedownload hier van over de 2GB?
ps4 waarschijnlijk ? heeft iedereen met een ps4 . de patch blijft 112mb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Nu online

swv

Bij mij op de PS4 ook 2,7GB. Dat is in mijn ogen geen 112MB :P

Feit 1: Het laden van een save game (dus koude start) duurt voor mijn gevoel nog net zo lang. Kijken hoe het gaat bij doodgaan etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Patch doet wat het moet doen, voor mijn gevoel ben ik na doodgaan weer een stuk sneller in het spel. Eerste laadtijd boeit me niet zo veel eigenlijk, die is in GTAV ook best lang.

De laadtijden bij doodgaan en challenges waren gewoon k*t en die zijn echt verminderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:08

JK

Laadtijden bij dood gaan en challenges zijn idd verminderd. Laadtijden vanuit het spel terug naar het hoofdmenu zijn verschrikkelijk lang (minutenwerk), ik zie meer bugs en uiteraard zijn de framedrops nog niet verdwenen. Ik heb er denk ik zelfs meer last van dan met patch 1.01. Ik had namelijk heel erg weinig last van framedrops op de PS4 in tegenstelling tot vele andere spelers.

Het is nog steeds best speelbaar, maar het is echt een zoethoudertje.

Wat betreft patch van 112MB of 2GB... die patches zijn incremental gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Framerate viel me in het begin na het opstarten ook heel erg op, op plekken waar het eerst soepel liep was het nu minder maar na een paar minuten klooien was dat bij mij weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12:08

JK

Bij mij alleen als het echt heel druk is, met explosies en veel voertuigen.
Wat ik gewoon liever had gezien in een update was een minimap, upgrades niet via challenges winnen maar ook met chaospoints (desnoods een optie om te kiezen tussen challenges of chaospoints). Uiteraard ook een fix voor de framerate. Ik zou niet eens een patch durven uit te geven zonder dit laatste cruciale punt op te lossen.

Maar hoe dan ook, dankzij JC3 draait mijn PS4 weer vele uren. Daarvoor stond hij uit en een beetje mooi te wezen in de kast en was ik bijna van plan om de PS4 weg te doen. Na bijna 30 jaar gamen heb ik alles wel een beetje gezien en kan ik net zo goed af en toe nog gamen op een PC, voor wat betreft de spellen die mij echt interesseren (dat zijn er per jaar niet veel). Anyway, toch de PS4-variant gekocht, omdat op de bank met een controller dit spel spelen, nu eenmaal fijner is in mijn beleving. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

ThomasXIV schreef op woensdag 16 december 2015 @ 11:16:
Vind het wel te doen. Het is wel zaak om op een handige manier snel de SAMs op te blazen.
Opblazen? Never! Als een commando binnen droppen, SAM's hacken en ze zijn van jou!
Dan als je een level 3 of hoger alarm hebt en ze sturen heli's op je af, knallen ze hun eigen heli's neer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Als ik aan kom vliegen in een heli o.i.d. blaas ik ze anders mooi op, tenzij ik wordt opgeblazen, dan hack ik ze idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Tijgert schreef op woensdag 16 december 2015 @ 19:34:
[...]

Opblazen? Never! Als een commando binnen droppen, SAM's hacken en ze zijn van jou!
Dan als je een level 3 of hoger alarm hebt en ze sturen heli's op je af, knallen ze hun eigen heli's neer :)
Dit, helemaal handig als een grote baas van de basis wil ontsnappen in een helicopter 8)

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 17:01

TommyGun

Stik er maar in!

De PC versie loopt een stuk beter met de patch (in mijn geval althans).

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Avinash
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-09 07:39
Nog meer mensen die beter draaiende game hebben na de patch op de ps4?

• swv
  • Nu online

swv

Mwah

Ben nog niet enthousiast wat dat betreft.

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:55
na de patch heb ik al 3 a 4 crashes gehad, daarvoor liep die perfect :(
op de pc voor de duidelijkheid

[ Voor 36% gewijzigd door FidoDido op 17-12-2015 09:01 ]

• Piet_Piraat7
FidoDido schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:01:
na de patch heb ik al 3 a 4 crashes gehad, daarvoor liep die perfect :(
op de pc voor de duidelijkheid
Same here, meer crashes ná de patch

• adamvansanten
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-07 16:38

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Op de PC waren de laadtijden (bij mijn ieder geval) al best oké, nu is het gewoon razendsnel (zoals ik verwacht van een redelijke PC). Challenge restarten is van circa 8 seconden naar circa 3 seconden gegaan, na doodgaan of fast travel is een seconde of 6-8.

Opstarten van de game duurt nog steeds lang, maar dat vind ik niet zo erg. Dat is toch eenmalig (kan ik nog even wat te drinken pakken of naar de wc).

Crashes heb ik voor en na de patch niet gehad. Of de memory leak er nog in zit durf ik niet te zeggen, aangezien ik het zo zat was dat ik maandagavond 16GB RAM in mijn pc heb gezet en toen waren alle framedrops ook weg (JC3 gebruikt nu na 90 minuten spelen rond de 11GB RAM).

Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
adamvansanten schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:07:
Op de PC waren de laadtijden (bij mijn ieder geval) al best oké, nu is het gewoon razendsnel (zoals ik verwacht van een redelijke PC). Challenge restarten is van circa 8 seconden naar circa 3 seconden gegaan, na doodgaan of fast travel is een seconde of 6-8.

Opstarten van de game duurt nog steeds lang, maar dat vind ik niet zo erg. Dat is toch eenmalig (kan ik nog even wat te drinken pakken of naar de wc).

Crashes heb ik voor en na de patch niet gehad. Of de memory leak er nog in zit durf ik niet te zeggen, aangezien ik het zo zat was dat ik maandagavond 16GB RAM in mijn pc heb gezet en toen waren alle framedrops ook weg (JC3 gebruikt nu na 90 minuten spelen rond de 11GB RAM).
11GB RAM verbruik voor een game vindt ik eerlijk gezegd veelste veel.

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

rwbk schreef op donderdag 17 december 2015 @ 15:05:
[...]

11GB RAM verbruik voor een game vindt ik eerlijk gezegd veelste veel.
Is het natuurlijk ook. Memory leak is dus gewoon nog aanwezig, maar de 16GB haalt ie gewoon niet (misschien als je 10 uur speelt ofzo).

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 11-09 10:24
adamvansanten schreef op donderdag 17 december 2015 @ 15:07:
[...]

Is het natuurlijk ook. Memory leak is dus gewoon nog aanwezig, maar de 16GB haalt ie gewoon niet (misschien als je 10 uur speelt ofzo).
Dan wacht ik nog wel even met de aanschaf als ze dat gefixed hebben naar 6gb ongeveer.

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

rwbk schreef op donderdag 17 december 2015 @ 15:08:
[...]

Dan wacht ik nog wel even met de aanschaf als ze dat gefixed hebben naar 6gb ongeveer.
Ter illustratie: met 8GB draaide het circa 30-45 minuten goed, daarna begon het steeds meer te stotteren. Restart van het spel lost het dan weer voor 30-45 minuten op. Als je het van een SSD draait, gaat het restarten tenminste wel snel ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

sww89 schreef op woensdag 16 december 2015 @ 17:17:
Bij mij op de PS4 ook 2,7GB. Dat is in mijn ogen geen 112MB :P

Feit 1: Het laden van een save game (dus koude start) duurt voor mijn gevoel nog net zo lang. Kijken hoe het gaat bij doodgaan etc.
Patch 1.01 en 1.02 tezamen zijn 2.8 GB, maar patch 1.02 alleen is echt maar die dikke 100 MB. Als je dus nu 2.8 GB aangeboden krijgt betekend dat je patch 1.01 nog niet had denk ik...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert

Tijgert

adamvansanten schreef op donderdag 17 december 2015 @ 13:07:
Ook al geen probleem meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

Haha, goede! Ik vind het echter niet zo'n probleem (aangezien ik nu niet meer tussentijds hoef te restarten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:38

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Iemand zin om mij toe te voegen op Steam en in-game een zgn. call-out te doen zodat ik de achievement "Anything You Can Do..." (Beat a score you were Called-Out on.) kan halen ;)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18:40

wontcachme

You catch me? No you wont

Gisteren na 49 uur games "klaar" met de game. Verhaallijn klaar, alle dorpen/steden vrijgespeeld, daredevils gedaan, ? opgehaald en op 8 punten na alle challenges gehad (damn you Wingsuit challenges). Ben nu alleen nog maar bezig om alle blueprints te zoeken, steam achievements halen en die verrekte wingsuit challenges te halen.

Ik snap alleen niet waarom ik zelfs nu nog niet alle kerken vrij heb om te gebruiken. Ik heb al lang en breed alle provincies vrij, maar een aantal kerken zijn nog steeds niet blauw.

[ Voor 7% gewijzigd door wontcachme op 20-12-2015 19:05 ]

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 17:52
wontcachme schreef op zondag 20 december 2015 @ 19:04:
[...]

Ik snap alleen niet waarom ik zelfs nu nog niet alle kerken vrij heb om te gebruiken. Ik heb al lang en breed alle provincies vrij, maar een aantal kerken zijn nog steeds niet blauw.
Priester moet je bevrijden door random events te voltooien.
Je hoort op je radio dat er in de buurt een truck met priesters rijd en je ze moet bevrijden.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:29
Hallo allen,

wat moet ik doen om mijn save games te behouden? Ik moet elke keer opnieuw beginnen? Ik las hier over dat ik ze met de hand moet synchronizeren, hoe doe ik dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
Weinig replay waarde voor mij helaas ;w alle gebieden vrij gespeeld en je kan een settlement wel weer re-occupy doen maar het haalt de meerwaarde een beetje weg van dingen overnemen

[ Voor 3% gewijzigd door Piet_Piraat7 op 21-12-2015 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 11:13

Deem

Ontcijfer mij!

Geen SLI support .... ;(

"May our framerates be high and our temperatures low."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
En ik kan dus niet saven. Weggegooid geld dus. :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

jaapstobbe schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:35:
Je bedoelt gewoon je vooruitgang opslaan? Bij mij slaat hij telkens gewoon automatisch op.

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 09:25
jaapstobbe schreef op maandag 21 december 2015 @ 09:35:
Je kan zelf ook niet saven gaat automatisch.
Misschien heb je per ongeluk de instellingen veranderd.
Ik weet niet hoelang jij speelt, volgens mij moet je de eerste intro missie eerst uitspelen.
Werkt dat niet dan zou ik het spel verwijderen, steam resetten naar standaard waarden en het spel opnieuw installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
kmichael schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:47:
[...]

Je kan zelf ook niet saven gaat automatisch.
Misschien heb je per ongeluk de instellingen veranderd.
Ik weet niet hoelang jij speelt, volgens mij moet je de eerste intro missie eerst uitspelen.
Werkt dat niet dan zou ik het spel verwijderen, steam resetten naar standaard waarden en het spel opnieuw installeren.
Dat was net wat ik wilde gaan proberen, eerst maar eens een end komen met de eerste missie. Wellicht dat checkpoints alleen tijdelijk zijn. Wel stom dan dan zoveel mensen (op alle fora die ik bezocht hebt) het spel links laten liggen omdat ze denken dat deze niet saved. 8)7 |:( Toch een fout van de spelmakers dan, aangezien dit niet intutief is.

[ Voor 4% gewijzigd door jaapstobbe op 21-12-2015 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
jaapstobbe schreef op maandag 21 december 2015 @ 10:54:
[...]

Dat was net wat ik wilde gaan proberen, eerst maar eens een end komen met de eerste missie. Wellicht dat checkpoints alleen tijdelijk zijn. Wel stom dan dan zoveel mensen (op alle fora die ik bezocht hebt) het spel links laten liggen omdat ze denken dat deze niet saved. 8)7 |:( Toch een fout van de spelmakers dan, aangezien dit niet intutief is.
Geconfirmeerd. En ik die game maar neit spelen omdat ik dacht dat het saven niet werkte... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01:41
Zijn de issues met de laatste update qua laden etc. goed aangepakt? Nog geen kans gehad om tussendoor nog te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
aangezien ik m gister heb aangeshaft via steam neem ik aan dat de patch er al in zit. De laadtijden zijn niet veel langer dan bij andere games dus ik neem aan dat het goed zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:55
jaapstobbe schreef op maandag 21 december 2015 @ 17:10:
aangezien ik m gister heb aangeshaft via steam neem ik aan dat de patch er al in zit. De laadtijden zijn niet veel langer dan bij andere games dus ik neem aan dat het goed zit.
Zo jij heb lef zo vlak voor de steamsale iets kopen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
Beakzz schreef op maandag 21 december 2015 @ 18:44:
[...]

Zo jij heb lef zo vlak voor de steamsale iets kopen :D
Just Cause kostte me 35 euro, hoeveel zou het schelen met de sale?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:55
jaapstobbe schreef op maandag 21 december 2015 @ 20:08:
[...]

Just Cause kostte me 35 euro, hoeveel zou het schelen met de sale?
Geen idee joh, zat maar te geinen. Het is bijna een wet om niets voor de steamsales te kopen en aangezien dan de sites die steamkeys verkopen mee omlaag gaan is het slecht te voorspellen voor welke prijs het spel dan te krijgen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Damn it. Nu op 99% klaar met de game. Moet nog 7 punten halen in wingsuit challenges (die in de bergen op het grote eiland willen voor geen meter) en nog 7 steam achievements.

Denk alleen niet dat ik die challenges ga halen. 80k punten en alle cirkels perfect moeten raken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:55
Merk nu ik de verhaal lijn heb uitgespeeld, ik ook wel een beetje ben uitgespeeld. Moet nog 3 settlements bevrijden, maar merk dat ik er nu wel klaar mee ben is meer zoiets van ik wil alles hebben vrij gespeeld :)

Heb me er zeer kostelijk mee vermaakt dus het geld vond ik het wel waard. Misschien dat ik het later weer is af en toe doe, het is wel lekker simpel verstand op nul en knallen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

FidoDido schreef op woensdag 23 december 2015 @ 09:08:
Merk nu ik de verhaal lijn heb uitgespeeld, ik ook wel een beetje ben uitgespeeld. Moet nog 3 settlements bevrijden, maar merk dat ik er nu wel klaar mee ben is meer zoiets van ik wil alles hebben vrij gespeeld :)

Heb me er zeer kostelijk mee vermaakt dus het geld vond ik het wel waard. Misschien dat ik het later weer is af en toe doe, het is wel lekker simpel verstand op nul en knallen maar.
Zodra je door de story heen bent wordt het inderdaad snel repetitief. Ik heb nog lang niet alles bevrijd, maar moet zeggen dat ik er ook niet heel veel zin meer in heb. Overigens wel circa 30 uur erg veel lol mee gehad, dus sowieso het geld waard (heb er € 20,- voor betaald).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
In dit topic is al wat aandacht besteed aan de F1 auto, die iedereen natuurlijk wilt, maar er is een tweede sportauto. de Verdeleon 3, die erg over het hoofd gezien wordt, maar nog veel zeldzamer is.
De enige plek waar je deze auto kan vinden is in een opslagplaats hier op de kaart, en iets nauwkeuriger hier. Op deze plek staan er 3 naast elkaar, hij komt nergens anders voor. Wel een leuke auto om mee te rijden, een van de snelste in de game.

Als je hem naar de dichtstbijzijnde garage wilt brengen (bij mij was dat in de hoofdstad) raad ik je aan eerst langzaam offroad wat naar het noorden te rijden totdat je bij het treinspoor aankomt, daar rechts en over het spoor tot het zuiden rijden.

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Geen kans om het spel in 4K boven 45FPS te krijgen met alles maxed out :/

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Koning Willy schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 21:33:
[...]

Geen kans om het spel in 4K boven 45FPS te krijgen met alles maxed out :/
Heb SLI, maar doordat maar 1 kaart gebruikt wordt haal ik geen stabiele 60fps met mijn gtx980, terwijl ik niet echt de indruk krijg waarom mijn systeem dat niet zou kunnen. Laatste WB game voor mij. Al hun games van afgelopen jaar hebben geen SLI support.

[ Voor 9% gewijzigd door Deem op 26-12-2015 21:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Deem schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 21:37:
[...]

Heb SLI, maar doordat maar 1 kaart gebruikt wordt haal ik geen stabiele 60fps met mijn gtx980, terwijl ik niet echt de indruk krijg waarom mijn systeem dat niet zou kunnen. Laatste WB game voor mij. Al hun games van afgelopen jaar hebben geen SLI support.
Op hoeveel staat je tweede kaart? 0% load?

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deem

Deem

Ontcijfer mij!

Koning Willy schreef op zaterdag 26 december 2015 @ 21:55:
[...]

Op hoeveel staat je tweede kaart? 0% load?
Hij verdeeld de load 50-50 waar dat bij geoptimaliseerde games dat 100-100 is als ik SLI forceer. Als ik de default profile gebruik is het 100-0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• not2secure4u
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21-08 21:07
Hier nu al een kleine 5 uurtjes op ps4 variant gespeeld. Is toch wel een leuke game. Alleen zoals al vernoemd spijtig dat je challenges ed moet vrij spelen. Hadden er standaard al een paar mogen inzitten enz.

NUC I5 256GB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

...en uitgespeeld! Tenminste, verhaallijn, en alle collectables binnen, voertuigen etc. Eigenlijk nu nog aantal gears voor mods, maar daar begin ik niet meer aan..

Toch iets te veel tijd gehad de afgelopen week met kerst enzo :P

Leuke game, zeer vermakelijk om alles te doen, verhaal was maar zo-zo...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
markdm schreef op donderdag 24 december 2015 @ 01:23:
In dit topic is al wat aandacht besteed aan de F1 auto, die iedereen natuurlijk wilt, maar er is een tweede sportauto. de Verdeleon 3, die erg over het hoofd gezien wordt, maar nog veel zeldzamer is.
De enige plek waar je deze auto kan vinden is in een opslagplaats hier op de kaart, en iets nauwkeuriger hier. Op deze plek staan er 3 naast elkaar, hij komt nergens anders voor. Wel een leuke auto om mee te rijden, een van de snelste in de game.

Als je hem naar de dichtstbijzijnde garage wilt brengen (bij mij was dat in de hoofdstad) raad ik je aan eerst langzaam offroad wat naar het noorden te rijden totdat je bij het treinspoor aankomt, daar rechts en over het spoor tot het zuiden rijden.
Hee leuk die ga ik even zoeken zo. Thnx.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

markdm schreef op donderdag 24 december 2015 @ 01:23:

Kun je hem niet net zo goed aan een helicopter vastbinden om zo te verplaatsen?

Enige wat me niet lukte is zo'n grote truck bij die graafmachines mee te nemen, maar verder gaat alles prima.

Dit ziet er trouwens ook wel grappig uit:
https://giant.gfycat.com/ImaginativeHauntingGazelle.webm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Martinspire schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:03:
Enige wat me niet lukte is zo'n grote truck bij die graafmachines mee te nemen, maar verder gaat alles prima.
Die truck was bij mij heel veel geduld en een heel stuk rijden. Dat ding is zo log en langzaam :X

Gisteren eindelijk de laatste wingsuit challenges met 5 sterren afgerond. De laatste (Maxime) heb ik ongeveer 150x geprobeerd denk ik :X. Maar nu is echt alles 100% klaar. Alles bevrijd, alle challenges, alle blueprints, alle vraagtekens enz... Mis nu alleen nog 4 steam achievements (Can't Touch This, MOD Tinkerer, Anything You Can Do..., Supply and Demand)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

wontcachme schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:15:
[...]

Die truck was bij mij heel veel geduld en een heel stuk rijden. Dat ding is zo log en langzaam :X
Haha, hier niet zo'n probleem mee eigenlijk. Hij is echt heel sterk, dus je kunt rustig gewoon alles botsen en kapot maken :D
Het was een endje rijden, maar ik ging ergens in de middelste graaf-gebied tot een stad in het zuiden. Ging eigenlijk wel prima. Enige was dat ik me afvroeg of ie na zoveel explosies wel kapot ging, maar hij is echt extreem sterk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Martinspire schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 15:03:
[...]

Kun je hem niet net zo goed aan een helicopter vastbinden om zo te verplaatsen?

Dit ziet er trouwens ook wel grappig uit:
https://giant.gfycat.com/ImaginativeHauntingGazelle.webm
Ik heb dat stuk gewoon gereden, ik vind het een stuk leuker en over het spoor is het denk ik net zo snel.

Ik heb ook geprobeerd zo'n grote truck mee te nemen. De enige garage die ik in de buurt had was in de hoofdstad dus dat was wel een stukje rijden, heb er best lang over gedaan. Ook echt een enorm sterke wagen, ik ben 300 meter naar beneden gerold, over meer dan 10 autos gereden en nog steeds ging hij niet kapot, TOTDAT HIJ 20 METER VOOR DE GARAGE EXPLODEERDE. :( Dus dan heb ik hem nog steeds niet :+

En skiën met een boot, daar had een challenge van moeten zijn. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door markdm op 29-12-2015 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Heb die snelle wagen gevonden. Rijd nog eens prima ook.

Aantal keer geprobeerd met een helikopter maar kwam steeds ontploft aan. Uiteindelijk maar via de weg gedaan.

Ik kwam onderweg ook nog een geinige kartonnen auto tegen. Soort zeepkist zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Nu online

swv

Haha, het ging bij mij ook niet zonder slag of stoot. Maar de aanhouder wint ;)
Donstil schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 20:07:
Ik kwam onderweg ook nog een geinige kartonnen auto tegen. Soort zeepkist zeg maar.
Haha inderdaad. Dan hebben we (uiteindelijk) dezelfde route genomen. Nog maar keertje voor terugrijden want ik kon op dat moment geen twee dingen tegelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adamvansanten

adamvansanten

Appletje voor de dorst

markdm schreef op dinsdag 29 december 2015 @ 17:03:
[...]

Ik heb dat stuk gewoon gereden, ik vind het een stuk leuker en over het spoor is het denk ik net zo snel.

Ik heb ook geprobeerd zo'n grote truck mee te nemen. De enige garage die ik in de buurt had was in de hoofdstad dus dat was wel een stukje rijden, heb er best lang over gedaan. Ook echt een enorm sterke wagen, ik ben 300 meter naar beneden gerold, over meer dan 10 autos gereden en nog steeds ging hij niet kapot, TOTDAT HIJ 20 METER VOOR DE GARAGE EXPLODEERDE. :( Dus dan heb ik hem nog steeds niet :+

En skiën met een boot, daar had een challenge van moeten zijn. ;)
Ik heb die mega truck gewoon van de berg afgerold en vol gas overal doorheen geknald. Ding is echt niet kapot te krijgen, dat je hem überhaupt hebt laten exploderen vind ik een hele prestatie haha. Heb aardig wat momenten gehad van "dit moet toch fout gaan", maar nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
adamvansanten schreef op woensdag 30 december 2015 @ 11:56:
[...]

Ik heb die mega truck gewoon van de berg afgerold en vol gas overal doorheen geknald. Ding is echt niet kapot te krijgen, dat je hem überhaupt hebt laten exploderen vind ik een hele prestatie haha. Heb aardig wat momenten gehad van "dit moet toch fout gaan", maar nee.
Dat had ik dus ook, geen zin om te rijden dus rolde naar beneden, daarnaast over veel auto's gereden. Tot aan in de hoofdstad zelf kwam er ook geen rook vanaf, tot aan het aller laatste stukje dus. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

markdm schreef op woensdag 30 december 2015 @ 13:27:
[...]

Dat had ik dus ook, geen zin om te rijden dus rolde naar beneden, daarnaast over veel auto's gereden. Tot aan in de hoofdstad zelf kwam er ook geen rook vanaf, tot aan het aller laatste stukje dus. :+
Zal wel een bug zijn dan, want ik denk dat ik toch wel zo'n 50 auto's heb laten exploderen waar van een stuk of 10 echt naast de auto zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
In Rusland dachten ze "wat jullie doen in Just Cause 3 kunnen wij ook"

Afbeeldingslocatie: http://s01.tcuniverse.com/vkmedia_store/2015/12/KzqSLVuzPVFcemPC/sizes/clean/pic_049_clean_790.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wontcachme

wontcachme

Weet iemand of je ergens kan zien hoeveel je nog moet doen voor steam achievements? Ik probeer nu Supply and Demand te behalen, maar ik krijg amper encounters.....

• wontcachme

wontcachme

Fuck yes. Heb er ruim 12 uur over gedaan, maar wel de Supply and Demand achievement gehaald. En nu ben ik officieel klaar :P. Alles bevrijd, alle challenges, alle blueprints, alle vraagtekens en alle steam achievements.

* wontcachme kan vakantie houden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ook wat uurtjes er in zitten nu, maar het valt me vies tegen. JC2 vond ik echt 10x beter. Landschap ziet er bijna overal hetzelfde uit. Achievements in de Xbox versie zijn overigens ook gewoon ruk in vergelijking met die van JC2. De JC2 achievenments waren veel meer gericht op het aankloten, bv het hoofd van een standbeeld achter je auto en dan als wrecking ball laten dienen en dan moest je x aantal soldaten doden. Met een vliegtuigje onder 30 verschillende bruggen door vliegen.

Is er overigens ook nog woestijn zoals in JC2 ? Ben het nog niet tegengekomen. Wellicht op het grote eiland. Overigens heeft Rico exact dezelfde stem, intonatie etc als Ezio Auditore Da Firenze uit Assassins Creed 2.

Iemand al de zeepkisten race gedaan ? Best grappig omdat er natuurlijk geen motor in zit moet je dat ding eerst op een heuveltje krijgen....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tadream
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Voor m'n zoon zaterdag gekocht voor de PS4.
Is die er net mee klaar (hij is nog een dag vrij vandaag), aftiteling komt voorbij.
Waar zijn die games toch waar je weken/maanden mee zoet kan zijn. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djmelvee
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 01:41
Dan heeft 'ie toch wel no-life zitten speedrushen hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

djmelvee schreef op maandag 04 januari 2016 @ 13:31:
Dan heeft 'ie toch wel no-life zitten speedrushen hoor..
Hoeveel missies zijn er ? Ik heb er denk ik nu een stuk of 7 gedaan. Missies die dan met zo'n gele stierenkop worden weergegeven.

Dat vind ik dan wel weer jammer aan deze game. Heb een grote basis helemaal platgegooid, speel ik een missie, moet ik die al platgegooide basis innemen. Tja die had ik dus al helemaal op 100% staan. Dat vind ik dan weer jammer voor het verhaal.

Overigens is het hele eiland gebaseerd op Italië. De bordjes einde bebouwde kom (dus wit bord met plaatsnaam erin met rode vertikale streep erdoor) zijn gewoon identiek aan de borden in Italie zelf. Ook de T borden van Tabakzaak in de dorpjes. Zo zie je ze ook in Italie... En er zijn nog wel meer dingen die gewoon Italiaans zijn. Vind het fictieve eiland Panau uit JC2 veel leuker.

XBL: MRE Inc

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste