Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeridev
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 13:01
Ik heb de multiplayer eens uitgeprobeerd, maar de servers zijn grotendeels leeg. Is daar een specifieke reden voor of is de MP gewoon niet populair?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 16:00

nlboy

Alles kitz?

Joeridev schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 13:14:
Ik heb de multiplayer eens uitgeprobeerd, maar de servers zijn grotendeels leeg. Is daar een specifieke reden voor of is de MP gewoon niet populair?
Ik wist niet eens dat het bestond. :X O-)

Zelf heb ik de verkeerde volgorde van Just Cause 3 gedaan. Eerst alle settelments gehaald en nu ben ik bezig met de missies.

[ Voor 17% gewijzigd door nlboy op 23-05-2017 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Joeridev schreef op zaterdag 6 mei 2017 @ 13:14:
MP in JX3? Lijkt me via een mod oid? Want in de PS4 versie zit geen MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeridev
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-09 13:01
Haha ja, sorry. Het gaat inderdaad om een mod. Een zelfde soort mod was bij Just Cause 2 gigantisch populair, maar in deze editie is er niemand te bekennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

Steam Summer Sale dus tijd voor wat DLC'tjes kopen. Wat is jullie ervaring met de DLC's?

Ik ga sowieso Air, Land & Sea Expansion (8,1 - € 6,24) kopen, maar de rest weet ik nog niet zeker.

Op Steam krijgen zij de volgende waarderingen:
Bavarium Sea Heist Pack (7,7) € 2,99
Reaper Missile Mech (6,9) € 2,49
Sky Fortress (8,0) € 5,99
Mech Land Assault (7,5) € 5,99

Dus qua prijs en kwaliteit zouden de Bavarium en Sky daarnaast het beste zijn.

Ow laat maar ik zie dat Air, Land en Sky de volgende DLC's bevatten:

- Sky Fortress
- Mech Land Assault
- Bavarium Sea Heist

Niet heel erg duidelijk aangegeven op Steam.

[ Voor 16% gewijzigd door nlboy op 23-06-2017 15:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unquote
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 19-05-2022
nlboy schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:30:
[...]
Ik wist niet eens dat het bestond. :X O-)

Zelf heb ik de verkeerde volgorde van Just Cause 3 gedaan. Eerst alle settelments gehaald en nu ben ik bezig met de missies.
heb ik ook gedaan in JC2, maakt de missies wel makkelijker omdat je dan al verschillende health perks hebt gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 25-08 10:11

-SaveMe-

-klik-

Ik had de game destijds al uitgespeeld. Maar nu weer als gratis PS+ game gedownload. Voordeel is dat de season pass voor de 3 DLC packs nu ook maar een tientje is. Gelijk dus maar ff aangeschaft.

Blijft toch een prachtige sandbox game en het wingsuit vliegen blijft vet! Hopelijk zijn de drie dlc's een beetje de moeite waard. Volgens mij spelen ze helaas wel op dezelfde map plaats ?

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
De DLC's zijn wel binnen de bestaande map maar niet op eerder bestaande locaties. Ze zijn wel leuk en brengen wat leuke extra gear, vond ik persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Jheroun schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 14:46:
De DLC's zijn wel binnen de bestaande map maar niet op eerder bestaande locaties. Ze zijn wel leuk en brengen wat leuke extra gear, vond ik persoonlijk.
Mooi, ga ik nog eens lekker wat knallen en opblazen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 10:26
Bij de release ook het spel bijna uitgespeeld maar werd toen wel erg repetitief. Nu met PS Plus weer eens gedownload maar van al die beloofde patches is dus niks terecht gekomen want de performance & Connection Lost meldingen is nog steeds om te janken. Probeerde net met een tank door een dorp te rijden, iets van 5-10 FPS :N Erg jammer want het spel is erg leuk om af en toe te spelen. Is dit op de PS4 pro beter?

[ Voor 16% gewijzigd door Erulezz op 03-08-2017 11:48 ]

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Erulezz schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 11:47:
Bij de release ook het spel bijna uitgespeeld maar werd toen wel erg repetitief. Nu met PS Plus weer eens gedownload maar van al die beloofde patches is dus niks terecht gekomen want de performance & Connection Lost meldingen is nog steeds om te janken. Probeerde net met een tank door een dorp te rijden, iets van 5-10 FPS :N Erg jammer want het spel is erg leuk om af en toe te spelen. Is dit op de PS4 pro beter?
ik heb de game uitgespeeld op de gewone PS4 en had er toen ook niet zoveel last van. Alleen bij de activity dat je zoveel mogelijk moet laten ontploffen. Speel nu op de Pro en heb boost mode aan, maar volgens mij maakt dat niet zoveel uit, dus daar hoef je geen Pro voor te kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
-SaveMe- schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 12:30:
[...]

ik heb de game uitgespeeld op de gewone PS4 en had er toen ook niet zoveel last van. Alleen bij de activity dat je zoveel mogelijk moet laten ontploffen. Speel nu op de Pro en heb boost mode aan, maar volgens mij maakt dat niet zoveel uit, dus daar hoef je geen Pro voor te kopen

[video]
Het is geen locked 30 fps, maar boost mode zorgt wel degelijk voor een betere performance en dus stabielere framerate.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

Gisteren een beginnetje gemaakt met Sky Fortress. Moest sowieso weer in komen in de game en zat erg te kloten met de controls en vele opties.

Maar de nieuwe wingsuit ligt me niet echt. Shit wat ben ik vaak dood gegaan bij het aanvallen van dat sky fortress. Dat mikken gaat zo ruk en dan ondertussen alles ontwijken, bijsturen en een camera die niet goed volgt ...

Gelukkig krijg ik hierna boten geloof ik :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04:20

FeaR

In GoT we trust

nlboy schreef op dinsdag 23 mei 2017 @ 09:30:
[...]
Verpest dat de game als je het in die volgorde doet? Op dit moment heb ik denk ik twee-drie missies gedaan en de rest van de tijd alleen maar basissen en steden bevrijdt. Dat bevrijden blijf ik toch leuk vinden en heb het idee dat ik dus ook eerst de gehele map ga heroveren.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -SaveMe-

-SaveMe-

-klik-

FeaR schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 18:36:
[...]

Verpest dat de game als je het in die volgorde doet? Op dit moment heb ik denk ik twee-drie missies gedaan en de rest van de tijd alleen maar basissen en steden bevrijdt. Dat bevrijden blijf ik toch leuk vinden en heb het idee dat ik dus ook eerst de gehele map ga heroveren.
heb ik ook zo gedaan. Zoveel mogelijk de map exploren en vrijspelen en dan de missions. Voordeel is dat je daardoor tijdens de missions minder tegenstand hebt vaak omdat het al onder jouw control is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianGTI
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 13:07
Er zit ook een bug in de trophies?

Ik ben er ook mee begonnen, eindelijk weer een leuke gratis PS Plus game, maar de trophie voor 100.000 Chaos werkt niet }:|

Maat van mij had 58.000 Chaos en heeft de trophie voor een miljoen chaos al gekregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:56

luigi87

Domotica Fanaticus

Ik ben ook opnieuw begonnen met just cause 3. Wat ik wel echt klote vind is dat je nog steeds die connection lost meldingen heb en je spel gewoon bij ieder laad scherm een minuut wacht.
Dus weer als van ouds steam opstarten in offline modus.

Heb inmiddels de waterbasis van de sea heist wel gevonden. Alleen zie ik er geen mision start dit automatisch als je in de buurt bent ofzo?
En die 2 andere dlc waar vind ik die. Dus de mech en de skyfortress?

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
luigi87 schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 11:47:
Ik ben ook opnieuw begonnen met just cause 3. Wat ik wel echt klote vind is dat je nog steeds die connection lost meldingen heb en je spel gewoon bij ieder laad scherm een minuut wacht.
Dus weer als van ouds steam opstarten in offline modus.

Heb inmiddels de waterbasis van de sea heist wel gevonden. Alleen zie ik er geen mision start dit automatisch als je in de buurt bent ofzo?
En die 2 andere dlc waar vind ik die. Dus de mech en de skyfortress?
Mech is op een eilandje helemaal in het noorden. Sky zit in de lucht, boven het water redelijk in het midden van de map volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luigi87
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:56

luigi87

Domotica Fanaticus

Homeland schreef op zondag 6 augustus 2017 @ 12:02:
[...]

Mech is op een eilandje helemaal in het noorden. Sky zit in de lucht, boven het water redelijk in het midden van de map volgens mij.
thanks ga is op onderzoek uit

- leeg -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

FeaR schreef op zaterdag 5 augustus 2017 @ 18:36:
[...]

Valt mee, ik vond heerlijk om even verstand op nul te zetten en settlements te veroveren. De missies daarna werden hierdoor wel een stuk makkelijker aangezien er een stuk minder troepen in de map aanwezig waren.

Alhoewel ik bij één missie even vast liep door deze volgorde, maar gelukkig staat er op internet een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
nlboy schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 20:39:
[...]
Alhoewel ik bij één missie even vast liep door deze volgorde, maar gelukkig staat er op internet een oplossing.
Hint misschien? * ralph075 is nu wel nieuwsgierig welke missie en wat de vastloper was...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nlboy

nlboy

Alles kitz?

ralph075 schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 22:00:
[...]

Hint misschien? * ralph075 is nu wel nieuwsgierig welke missie en wat de vastloper was...
Helaas kan ik mij de precieze naam van de missie niet herinneren maar:
spoiler:
Het gaat om een grote kustplaats met hoge gebouwen. Die wordt aangevallen door de rebellen. Je moet dan de stad en daarna ook de omgeving (platteland) bevrijden met een overwinningsmeter. Op een geven moment moet je na het vervoren van de plaatsten nog random rebellen beschieten als onderdeel van de missie. Daar had ik even hulp nodig aangezien ik alle settlements in de pocket had.

[ Voor 5% gewijzigd door nlboy op 07-08-2017 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
Thanks, ik weet welke stad je bedoelt. Dan sla ik die stad (en regio) gewoon over om vooraf te bevrijden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Wat is dit toch een fantastisch leuk en mooi spel.
Net weer even opnieuw begonnen met een verse 2080Ti op UHD en man o man, maximale FPS en met de grootste ontploffingen en bloom die mijn netvliezen doen schroeien.. genot van de bovenste plank! :D

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
@Tijgert leuk spel idd, jammer dat Just Cause 4 zo de plank mis slaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Piet_Piraat7 schreef op maandag 19 augustus 2019 @ 12:26:
@Tijgert leuk spel idd, jammer dat Just Cause 4 zo de plank mis slaat
Ik heb vele maanden naar JC4 uitgekeken, als enige spel dat ik mij kan herinneren, ik was ZOOO in mijn nopjes toen ik hoorde dat het kwam, nu zou het allemaal NOG mooier en beter worden!

Wat een letdown was dat, ik was flabbergasted en tot op het bot teleurgesteld.
Ik negeer zijn bestaan dan ook gewoon en wacht op JC5.

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Registratie: September 2011
  • Nu online
@Tijgert ik deel je mening echt volledig :) heb zo'n schik gehad met Just Cause 3 dus een volgend deel zou nog groter en nog exlosiever worden. Hoop echt dat ze met deel 5 weer terug gaan naar de gameplay van deel 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ralph075
  • Niet online
@Piet_Piraat7 & @Tijgert
Toch heb ik me prima vermaakt met JC4, het hele verhaal en meeste zijmissies uitgespeeld. Dat is me met JC3 niet gelukt.
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste