Plus nog tientallen landen in de wereld..MRE-Inc schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:01:
[...]
Overigens is het hele eiland gebaseerd op Italië. De bordjes einde bebouwde kom (dus wit bord met plaatsnaam erin met rode vertikale streep erdoor) zijn gewoon identiek aan de borden in Italie zelf. Ook de T borden van Tabakzaak in de dorpjes. Zo zie je ze ook in Italie...
Volgens mij 8+9+9 missies, over de 3 acts dus. Maar er zit ook nog wel uitdaging in alles plaatsen vrij te spelen, autos te verzamelen, en collectables te vinden. Desalniettemin, beetje weinig inderdaad, ik heb hem in een maand uitgespeeld...MRE-Inc schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:01:
[...]
Hoeveel missies zijn er ? Ik heb er denk ik nu een stuk of 7 gedaan. Missies die dan met zo'n gele stierenkop worden weergegeven.
Dat vind ik dan wel weer jammer aan deze game. Heb een grote basis helemaal platgegooid, speel ik een missie, moet ik die al platgegooide basis innemen. Tja die had ik dus al helemaal op 100% staan. Dat vind ik dan weer jammer voor het verhaal.
www.youtube.com/DerOllie
Haha, ik zat het niet te volgen wat die allemaal deed.djmelvee schreef op maandag 04 januari 2016 @ 13:31:
Dan heeft 'ie toch wel no-life zitten speedrushen hoor..
Zo had die Last of Us ook binnen een dag of 3 uit geloof ik, geen idee hoe die het allemaal doet maar ja vakantietijd, ff geen school.
Maar hij is meestal niet van de extra's (auto's) en collectibles verzamelen dus hij zal zeker niet op 100% gezeten hebben. Die achievements interesseren hem weer niet.
Haha, dat is duidelijk. Dat vind ik juist het leukste aan een gameTadream schreef op maandag 04 januari 2016 @ 16:38:
[...]
Haha, ik zat het niet te volgen wat die allemaal deed.
Zo had die Last of Us ook binnen een dag of 3 uit geloof ik, geen idee hoe die het allemaal doet maar ja vakantietijd, ff geen school.
Maar hij is meestal niet van de extra's (auto's) en collectibles verzamelen dus hij zal zeker niet op 100% gezeten hebben. Die achievements interesseren hem weer niet.
PS4 update: Just Cause 3
Explosive Weapon Pack (Out 05/01/16)
£3.29/€3.99/AU$5.95
Weaponised Vehicle Pack (Out 05/01/16)
£3.29/€3.99/AU$5.95
Capstone Bloodhound RPG (Out 05/01/16)
£1.99/€2.49/AU$3.75
Combat Buggy (Out 05/01/16)
£1.69/€1.99/AU$2.95
Final Argument Sniper Rifle (Out 05/01/16)
£1.99/€2.49/AU$3.75
Mini-Gun Racing Boat (Out 05/01/16)
£1.69/€1.99/AU$2.95
Rocket Launcher Sports Car (Out 05/01/16)
£1.69/€1.99/AU$2.95
Explosive Weapon Pack (Out 05/01/16)
£3.29/€3.99/AU$5.95
Weaponised Vehicle Pack (Out 05/01/16)
£3.29/€3.99/AU$5.95
Capstone Bloodhound RPG (Out 05/01/16)
£1.99/€2.49/AU$3.75
Combat Buggy (Out 05/01/16)
£1.69/€1.99/AU$2.95
Final Argument Sniper Rifle (Out 05/01/16)
£1.99/€2.49/AU$3.75
Mini-Gun Racing Boat (Out 05/01/16)
£1.69/€1.99/AU$2.95
Rocket Launcher Sports Car (Out 05/01/16)
£1.69/€1.99/AU$2.95
Afgelopen week enorm veel problemen met de verbinding met de servers van Square Enix, anderen die hier ook last van hebben? Speel het op de PS4.
Spel begint nu behoorlijk tegen te vallen. Ben maar eens in een helicopter gestapt en het grote eiland verkend. De hoofdstad stelt niks voor. Toen helemaal het eiland over gevlogen en het viel me op dat er gewoon geen reet te doen is op dat eiland in vergelijking met Just Cause 2.
In JC2 waren er overal wel kleine dorpjes te vinden waar dan 3 of 4 overheids items waren die je kapot moest maken. Het eiland leefde veel meer. Ook even die met sneeuw bedekte berg op gegaan. In JC2 had je daar nog een wintersport resort ed, ben dat hier nog niet tegengekomen. Ook geen Luchtballon, disco in de lucht etc.... Landschap is ook eentonig itt tot JC2.... Heb erg sterk het gevoel dat de ontwikkelaar maar wat gedaan heeft, een paar nieuwe gadgets heeft toegevoegd en that's it.
Of mis ik gewoon nog heel veel dingen die ik gewoon nog niet ben tegengekomen en die er wel zijn ?
Hmm...easter eggs: http://justcause.wikia.com/wiki/Easter_Eggs_in_Just_Cause_3
In JC2 waren er overal wel kleine dorpjes te vinden waar dan 3 of 4 overheids items waren die je kapot moest maken. Het eiland leefde veel meer. Ook even die met sneeuw bedekte berg op gegaan. In JC2 had je daar nog een wintersport resort ed, ben dat hier nog niet tegengekomen. Ook geen Luchtballon, disco in de lucht etc.... Landschap is ook eentonig itt tot JC2.... Heb erg sterk het gevoel dat de ontwikkelaar maar wat gedaan heeft, een paar nieuwe gadgets heeft toegevoegd en that's it.
Of mis ik gewoon nog heel veel dingen die ik gewoon nog niet ben tegengekomen en die er wel zijn ?
[ Voor 4% gewijzigd door MRE-Inc op 12-01-2016 09:19 ]
XBL: MRE Inc
Het doet mij vermoeden dat ze vanaf onderaan begonnen zijn met het ontwerpen van de map. Alles tot aan de berg is opzich nog wel oke, maar daarna is het inderdaad saai en inspiratieloos. Toen was zeker de ontwikkeltijd omMRE-Inc schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:56:
Spel begint nu behoorlijk tegen te vallen. Ben maar eens in een helicopter gestapt en het grote eiland verkend. De hoofdstad stelt niks voor. Toen helemaal het eiland over gevlogen en het viel me op dat er gewoon geen reet te doen is op dat eiland in vergelijking met Just Cause 2.
Nee klopt volledig. Vanaf een bepaald gedeelte zijn er gewoon helemaal geen steden meer en het laatste stuk heb ik op de PC dan ook vooral met de Bomber Jet gedaan. Zij lui, ik lui. Erg jammer want de eilanden ervoor zijn wel erg leuk om te doen en zitten ook vol met detail. Leukste op het grote eiland zijn de treinen of slopen van de graafmachines, maar dat heb je ook wel snel gezien. Ten opzichte van JC2 mist er nog enorm veel op het grote eiland. Ook de basissen die er zitten, zijn niet echt spectaculair. Ik was dan ook vrij snel klaar daar, terwijl het eiland ervoor langer duurde (en nog niet 5% oppervlak heeft van het grote eiland).MRE-Inc schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 08:56:
Waarom denk je dat ik nu maar op de X1 verder ben gegaan? De PC versie heb ik uitgespeeld en vond ik daarna eigenlijk weinig meer aan, maar op de X1 kon ik nog alles gaan slopen op de eerste eilanden. En er is ook meer te doen qua challenges en te kloten met inwoners.
Je hebt dezelfde insteek als ik: het is veel te snel klaar en je kunt gewoon zien dat ze het hebben afgeraffeld. Ik weet niet of je de missies ook al klaar hebt, maar daar had ik ook nog wel 10 stuks van verwacht, al waren ze dit keer ook helemaal niet origineel meer (of waren kleine variaties op eerdere missies uit dezelfde game)
[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 12-01-2016 10:12 ]
Aha, het ligt dus niet aan mij.... Over dat aankloten op het grote eiland.... Ja die trein is wel fun....
Zie ook: http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/videos
Even een brug opblazen en dan de treinen eraf zien vallen....Daar heb ik me wel even mee vermaakt.
Verder moet ik nog veel van de missies doen, maar ik had laatst dus zo'n missie waarin ik een basis moest innemen, maar die basis had ik al ingenomen. Kom ik dus bij die basis aan, is er niks meer te slopen tijdens de missie....
Zie ook: http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/videos
Even een brug opblazen en dan de treinen eraf zien vallen....Daar heb ik me wel even mee vermaakt.
Verder moet ik nog veel van de missies doen, maar ik had laatst dus zo'n missie waarin ik een basis moest innemen, maar die basis had ik al ingenomen. Kom ik dus bij die basis aan, is er niks meer te slopen tijdens de missie....

[ Voor 5% gewijzigd door MRE-Inc op 12-01-2016 11:08 ]
Verwijderd
Haha. Mooie actie, maar je staat wel op een riskante positie of probeer je de trein terug te koppen?
Ja ,ik heb precies hetzelfde....en de leaderboards blijven ook angstvallig leeg. ze doen er wel erg lang over om de connectie issues te fixen.niekvandermeer schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 00:28:
Afgelopen week enorm veel problemen met de verbinding met de servers van Square Enix, anderen die hier ook last van hebben? Speel het op de PS4.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Ik hoop van harte dat de aankomende DLC ook voor meer opvulling van het grote eiland gaat zorgen ipv alle nutteloze wapens en auto DLCs.sww89 schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 09:23:
[...]
Maar doordat de dichtheid in het noorden sterk afneemt valt er ook weinig te kloten dus dat herken ik wel. Eigenlijk vind ik het eiland waar je begint nog het mooiste. Op het hoofdeiland houden de mijnen en vliegvelden mij wel zoet. Maar ik vrees dat wanneer ik alles heb veroverd ik snel klaar ben met het spel.
Begraaf die hoop maar en doe net als ik, pak JC2 weer op (of koop hem voor een appel en een ei) en geniet van een veel leuker spel.Cardinal schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 17:40:
[...]
Ik hoop van harte dat de aankomende DLC ook voor meer opvulling van het grote eiland gaat zorgen ipv alle nutteloze wapens en auto DLCs.
Hoop dat JC4 me beter gaat bevallen
Iemand met een PS4 die ook de multiplayer trophies wil binnenslepen?
We kunnen elkaar uitdagen voor een (makkelijke) feat, die dan verslaan en hebben beiden 2 achievements binnen.
http://psnprofiles.com/gu...uide#Anything-You-Can-Do-
http://psnprofiles.com/gu...phy-Guide#Cant-Touch-This
Mijn PSN is Niek_vd_Meer mocht je interesse hebben dan kan je me toevoegen.
We kunnen elkaar uitdagen voor een (makkelijke) feat, die dan verslaan en hebben beiden 2 achievements binnen.
Trein koppen, 10m naar beneden vallen, opstaan en vrolijk doorgaan....Het kan allemaal: http://xboxdvr.com/gamer/MRE%20Inc/video/13852518Verwijderd schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:47:
Haha. Mooie actie, maar je staat wel op een riskante positie of probeer je de trein terug te koppen?
Kreeg gisteren overigens een bericht van Xbox Live, dat ik in aanmerking kwam voor een gratis copy van Just Cause 2 inclusief code om in te wisselen. Ik heb JC2 al als hardcopy op de Xbox 360. Voor het geval die hardcopy kapot gaat (krassen ed) wissel ik die code maar in. Denk dat ik binnenkort Just Cause 2 maar weer eens ga op starten. Ik moest nog 2 achievements om die op 1000GS te zetten en JC2 was veel afwisselender qua landschap. Plus dat Just Cause 2 door het Backwards Compatible programma gewoon op de Xbox One gespeeld kan worden. Nu alleen Battlefield 3 nog in het BC programma

Zijn er mensen die een joystick werkende hebben gekregen?
Ik wil ZO graag die jets vliegen en dingen bombarderen met low passes met mijn Logitech Freedom 2.4..
Mij lukt het niet omdat het spel enkel de XboX360 pad kent.
Zijn er emulators voor anders die joysticks gamepads laten emuleren?
Ik wil ZO graag die jets vliegen en dingen bombarderen met low passes met mijn Logitech Freedom 2.4..
Mij lukt het niet omdat het spel enkel de XboX360 pad kent.
Zijn er emulators voor anders die joysticks gamepads laten emuleren?
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Goed om te weten... dus niet eerst het hele eiland slopen en daarna pas de missies gaan doen (als ik de missies volgens verhaallijn wil volgen)MRE-Inc schreef op maandag 04 januari 2016 @ 14:01:
Heb een grote basis helemaal platgegooid, speel ik een missie, moet ik die al platgegooide basis innemen. Tja die had ik dus al helemaal op 100% staan. Dat vind ik dan weer jammer voor het verhaal.

Is er voor de console eigenlijk al iets van ene patch geweest ivm de framedrops? heb hem al een tijdje niet meer gespeeld op de ps4. Mede door die drops. Maakt het opblazen stukken minder leuk.
Helemaal in het begin, daarna niet meer volgens mij.Paulus07 schreef op maandag 08 februari 2016 @ 11:43:
Is er voor de console eigenlijk al iets van ene patch geweest ivm de framedrops? heb hem al een tijdje niet meer gespeeld op de ps4. Mede door die drops. Maakt het opblazen stukken minder leuk.
Ik heb nog met enige regelmaat het spel opgestart. Ik heb op die ene patch in het begin na geen update meer gezien.
Heb in het begin die 1e patch gehad inderdaad bij release. Maar weet niet of er inmiddels dus al een andere was.
Al iemand gevonden/trophies al binnen? Anders houd ik me aanbevolen.niekvandermeer schreef op woensdag 13 januari 2016 @ 12:50:
Iemand met een PS4 die ook de multiplayer trophies wil binnenslepen?
Is inmiddels goed gekomen.ralph075 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 17:28:
[...]
Al iemand gevonden/trophies al binnen? Anders houd ik me aanbevolen.
Ik kan dit spel tweedehands kopen voor €30,00 voor de PS4. Even ongeacht of dit wel of niet een goede deal is; is dit spel nou een beetje te spelen? Bij de release waren er genoeg verhalen dat het spel zowat onspeelbaar was als gevolg van haperende framerate en lange laadtijden. Is dit door updates al een beetje verbeterd?
Heb alleen in de 1e dag een patch gehad. Maar dat is ook de enige geweest. Dus verwacht dat er bij grote explosies etc nog steeds de framedrops aanwezig zijn.
Onspeelbaar? Dat is flink overdreven.Rn82 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:11:
Ik kan dit spel tweedehands kopen voor €30,00 voor de PS4. Even ongeacht of dit wel of niet een goede deal is; is dit spel nou een beetje te spelen? Bij de release waren er genoeg verhalen dat het spel zowat onspeelbaar was als gevolg van haperende framerate en lange laadtijden. Is dit door updates al een beetje verbeterd?
Maar framedrops bij ontploffingen en lange laadtijden zijn er nog steeds ja.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Zit zelf momenteel midden in Just Cause en ik vind het heerlijk spelen. Er is weleens een dipje, maar ik stoor me er niet aan.Rn82 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 12:11:
Met een beetje fantasie kun je die framedrops bij ontploffingen gewoon zien als een slow-motion effect voor de show.ralph075 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:38:
[...]
Zit zelf momenteel midden in Just Cause en ik vind het heerlijk spelen. Er is weleens een dipje, maar ik stoor me er niet aan.
Dat is nog eens een positieve instelling. Op de pc heb ik niet echt merkbare framedrops gezien bij explosies, run op een GTX 970 want volgens mij werk SLI nog steeds niet in JC3On_E schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 14:05:
[...]
Met een beetje fantasie kun je die framedrops bij ontploffingen gewoon zien als een slow-motion effect voor de show.
Komt door de game denk ik, het is allemaal zo over the top en grappig dat ik met een grote glimlach zit te spelen, die framedrops boeien amper nog.NoFearWizz schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 09:56:
[...]
Dat is nog eens een positieve instelling. Op de pc heb ik niet echt merkbare framedrops gezien bij explosies, run op een GTX 970 want volgens mij werk SLI nog steeds niet in JC3
Ik heb het zelfde, de game is zo over-the-top and funny dat ik de framedrops als die er bij mij al zijn niet eens opmerk.On_E schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 09:59:
[...]
Komt door de game denk ik, het is allemaal zo over the top en grappig dat ik met een grote glimlach zit te spelen, die framedrops boeien amper nog.
Exact ^dit^! Heerlijke game!On_E schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 09:59:
[...]
Komt door de game denk ik, het is allemaal zo over the top en grappig dat ik met een grote glimlach zit te spelen, die framedrops boeien amper nog.
Ben trouwens voor het eerst een basis tegengekomen waar ik moeite mee heb om m te veroveren, helemaal rechts onderin de map op dat kleine eilandje.
Heb al aardig wat af kunnen vinken van het lijstje daar maar de laatste dingen zijn echt moeilijk te bereiken omdat er een hele karrenvracht aan vijanden incl. helicopters achter je aan komt.
Heb al aardig wat af kunnen vinken van het lijstje daar maar de laatste dingen zijn echt moeilijk te bereiken omdat er een hele karrenvracht aan vijanden incl. helicopters achter je aan komt.
Hij is te doen, heb hem zelf eergisteren veroverdOn_E schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 11:26:
Ben trouwens voor het eerst een basis tegengekomen waar ik moeite mee heb om m te veroveren, helemaal rechts onderin de map op dat kleine eilandje.
Wat ik altijd als eerste probeer is om de luchtdoel-raket installaties bij een basis te hacken. Dan staan ze onder jouw invloed en schieten ze de helikopters uit de lucht voordat ze jou serieus kunnen aanvallen

Weet niet hoe lang jij JC al speelt en hoe ver jij bent, maar heb wat gameplay gezien op youtube en er zitten een aantal basis' in die nog vele male lastiger zijn dan die ene rechtsonder op de kaart.
Nog niet zo lang hoor, heb m sinds een week of 2-3 pas in huis, overgenomen van een Tweaker.ralph075 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:36:
[...]
Hij is te doen, heb hem zelf eergisteren veroverd
Wat ik altijd als eerste probeer is om de luchtdoel-raket installaties bij een basis te hacken. Dan staan ze onder jouw invloed en schieten ze de helikopters uit de lucht voordat ze jou serieus kunnen aanvallenWerkt prima!
Weet niet hoe lang jij JC al speelt en hoe ver jij bent, maar heb wat gameplay gezien op youtube en er zitten een aantal basis' in die nog vele male lastiger zijn dan die ene rechtsonder op de kaart.
Speel ook niet superveel dus ben nog redelijk in het begin.
In die provincie moest ik nog 1 basis overnemen zag ik maar er werd er geen aangegeven op de map, toen zelf maar naar dat kleine eiland gevlogen om te kijken of daar wat zat en dat bleek dus zo te zijn.
Die SAM missiles hacken is wel een goed plan ja, heb er ook al eentje gedaan daar als ik het mij goed herinner maar er zitten er nog meer, misschien vanavond eens even af proberen te maken.
Heb het spel zelf ook pas 2 weken in huis, via Marktplaats voor een schappelijke prijs gevonden (incl. ongebruikte code voor bonusitems, meevallertje). Sinds Just Cause in de PS4 zit heb ik niks anders meer gespeeld. Oh, wel 1 keer Driveclub, maar voor de Tweakers Challenge van deze week ga ik waarschijnlijk geen zin vinden, aangezien dat ten koste gaat van de beschikbare tijd voor JC3On_E schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:40:
[...]
Nog niet zo lang hoor, heb m sinds een week of 2-3 pas in huis, overgenomen van een Tweaker.
Speel ook niet superveel dus ben nog redelijk in het begin.
[ Voor 26% gewijzigd door ralph075 op 18-02-2016 12:55 ]
Just Cause 3 speel ik vooral als er geen vrienden online zijn, zodra er wel iemand is gaan we vaak toch samen Rocket League/DriveClub/Battlefront/Helldivers spelen.ralph075 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:54:
[...]
Heb het spel zelf ook pas 2 weken in huis, via Marktplaats voor een schappelijke prijs gevonden (incl. ongebruikte code voor bonusitems, meevallertje). Sinds Just Cause in de PS4 zit heb ik niks anders meer gespeeld. Oh, wel 1 keer Driveclub, maar voor de Tweakers Challenge van deze week ga ik waarschijnlijk geen zin vinden, aangezien dat ten koste gaat van de beschikbare tijd voor JC3
En ik heb net SF V gekocht dus ook daar stop ik tijd in.
En dan heb ik ook nog een game PC…. (XCom 2 o.a.)
Ben zowat blij dat ik weer single ben en dus zeeën van tijd heb om te gamen.
Hahaha, het is dat het me net een stap te ver gaat om er single voor te worden, maar die zeeën van tijd zou ik graag ook hebbenOn_E schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 12:59:
[...]
Ben zowat blij dat ik weer single ben en dus zeeën van tijd heb om te gamen.

Helaas af en toe maar een uurtje tijd tussendoor of nachtbraken in het weekend, veel meer gelegenheid is er niet.
Ja alle bases in de eerste provincie zijn redelijk eenvoudig te doen. In de tweede provincie zitten al meer bases die een relatief groot oppervlak bestrijken en dat zorgt er alleen al vol dat je een stuk langer bezig bent met de boel platgooien alhoewel je ook wel leukere (lees: explosievere) tools tot je beschikking krijgt.
Zelf was ik er overigens na de tweede provincie wel weer even klaar mee. Op een moment raakt je fantasie ook gewoon een beetje op en wordt het steeds lastiger om originele manieren te bedenken om zaken op te blazen. Over een maandje of twee, als ik misschien niks anders te spelen heb, zal ik me wel even aan de derde (en de grootste) provincie wagen.
Zelf was ik er overigens na de tweede provincie wel weer even klaar mee. Op een moment raakt je fantasie ook gewoon een beetje op en wordt het steeds lastiger om originele manieren te bedenken om zaken op te blazen. Over een maandje of twee, als ik misschien niks anders te spelen heb, zal ik me wel even aan de derde (en de grootste) provincie wagen.
Heb vandaag Just Cause 3 gekocht voor PS4 maar van die frame drops wordt je niet blij.. jeetje wat slecht om zo een game uit te brengen..
Zou ik het spel nog terug kunnen brengen naar mediamarkt?
Zou ik het spel nog terug kunnen brengen naar mediamarkt?
Ik vraag me af hoe breed al deze DLCs gaan worden en wat ze allemaal inhouden. Het ziet er echt leuk uit, maar als het verhaal maar erg kort duurt en het in feite alleen maar vliegende basissen betekend is het het ook niet waard.
heb de ps4 versie al lang niet meer aan gehad. werd beetje gek van die framedrops. En heb er nog steeds geen patch van voorbij zien komen. Dus zolang die er nog niet is zal die game amper aan gaan hier. En dlc gaat er dan ook voorbijmarkdm schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:57:
[...]
Ik vraag me af hoe breed al deze DLCs gaan worden en wat ze allemaal inhouden. Het ziet er echt leuk uit, maar als het verhaal maar erg kort duurt en het in feite alleen maar vliegende basissen betekend is het het ook niet waard.
Nou ja, de uitbreidingen zijn een "Air, Land and Sea" pakket. De eerste is dus in de "Air". Er volgen dus nog een DLC voor "Land" en een DLC voor "Sea". Ik verwacht dus geen extra vliegende basissen meer.markdm schreef op dinsdag 01 maart 2016 @ 09:57:
[...]
Wat ik vooral storend vind is dat er in december geroepen wordt dat er in januari een patch komt om de frame drops op de diverse platforms te verhelpen.
Inmiddels is het maart, en blijft het angstvallig stil op het forum van Square Enix.
Inmiddels is het maart, en blijft het angstvallig stil op het forum van Square Enix.
via twitter reageren ze ook niet op frame drop vragen. andere vragen wel.nexhil schreef op woensdag 02 maart 2016 @ 10:57:
Wat ik vooral storend vind is dat er in december geroepen wordt dat er in januari een patch komt om de frame drops op de diverse platforms te verhelpen.

Zag zojuist op de PS4 dat update 1.03 is geïnstalleerd voor JC3. Even gezocht naar release notes:
Dat biedt weer hoop voor de framedropsYou can find the full set of patch notes below:Bron: http://gearnuke.com/just-...-pc-patch-notes-detailed/
- Reduced initial loading time and in-game loading screens by 20-50%
- Fixed several memory leaks resulting in crashes
- Reduced a number of random crashes
- Improved streaming of game world
- Some performance optimizations related to hitches and stuttering
- Implemented DLC system in preparation of the Air, Land and Sea packages
Iemand enig idee of de season pass ergens voordelig te halen valt? Het goedkoopste wat ik kan vinden is via gamekey sites, maar dan zou ik een constante VPN verbinding moeten hebben om te simuleren dat ik uit Rusland kom
De laadtijden zijn in ieder geval waanzinnig omlaag gegaan.ralph075 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 10:58:
Zag zojuist op de PS4 dat update 1.03 is geïnstalleerd voor JC3. Even gezocht naar release notes:
[...]
Dat biedt weer hoop voor de framedrops
Toen ik na de update voor het eerst dood ging was ik echt in no time weer terug in de game. Heb niet kunnen klokken maar meer als een paar seconde kan het niet geweest zijn. (max 10 gok ik zo).
Het is echt heel erg verbeterd nu
Jammer dat ze het niet bij release zo gedaan hebben maar das een ander verhaal
€25 in de store, toch? Zit me in te houden tot ie een keer in de aanbieding komt... kost wel moeitePiet_Piraat7 schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 11:45:
Iemand enig idee of de season pass ergens voordelig te halen valt? Het goedkoopste wat ik kan vinden is via gamekey sites, maar dan zou ik een constante VPN verbinding moeten hebben om te simuleren dat ik uit Rusland kom
Als je een goede deal tegenkomt, dan hoor ik het graag
Om 19:00 begonnen aan de DLC. Om 20:45 had ik hem al weer uitgespeeld

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Dat is wel snel, las al wel dat hij vrij kort zou zijn. Hoe is de jetpack?wontcachme schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 22:54:
Om 19:00 begonnen aan de DLC. Om 20:45 had ik hem al weer uitgespeeld![]()
Leuk, maar wel even wennen. Nog meer toetsen te onthouden en gebruiken. En er komen er nog een paar bij in deze DLC tijdens het vliegen.niekvandermeer schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 23:15:
[...]
Dat is wel snel, las al wel dat hij vrij kort zou zijn. Hoe is de jetpack?
Het waren iets van 4 missies in totaal ofzo. En daar kom je heel snel doorheen wanneer je die Bavarium RPG hebt uit de normale game
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Hm 4 missies en zo korte speeltijd is wel erg karig.. jammer. Vond het een leuke game maar om de een of andere reden is de replay value erg laag. Als eenmaal alles is vrijgespeeld, dan is het ook klaar.
Dat had ik al nadat ik anderhalf eiland uitgespeeld had (de kleine eilanden). Het is constant hetzelfde concept. Het is gewoon heel veel dorpen/steden bevrijden met elke keer hetzelfde concept. Alleen de omgeving veranderd wat.Piet_Piraat7 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 11:24:
Hm 4 missies en zo korte speeltijd is wel erg karig.. jammer. Vond het een leuke game maar om de een of andere reden is de replay value erg laag. Als eenmaal alles is vrijgespeeld, dan is het ook klaar.
Naar mijn mening komt de game ook beter tot zijn recht als je alle missies/vrij te spelen dingen los laat en gewoon de boel gaat opblazen en rare capriolen gaat uithalen. Tussendoor check je af en toe even of je niet toevallig in een bepaalde base nog ergens 2 tankertjes moet opblazen om hem vrij te spelen en dan doe je dat maar verder gewoon volop experimenteren met de raket aangedreven C4, grappling hook en de wingsuit.wontcachme schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:01:
[...]
Dat had ik al nadat ik anderhalf eiland uitgespeeld had (de kleine eilanden). Het is constant hetzelfde concept. Het is gewoon heel veel dorpen/steden bevrijden met elke keer hetzelfde concept. Alleen de omgeving veranderd wat.
+1! Deze wijze hanteer ik ook exactExclusive501 schreef op donderdag 10 maart 2016 @ 12:51:
[...]
Naar mijn mening komt de game ook beter tot zijn recht als je alle missies/vrij te spelen dingen los laat en gewoon de boel gaat opblazen en rare capriolen gaat uithalen. Tussendoor check je af en toe even of je niet toevallig in een bepaalde base nog ergens 2 tankertjes moet opblazen om hem vrij te spelen en dan doe je dat maar verder gewoon volop experimenteren met de raket aangedreven C4, grappling hook en de wingsuit.

Don't forget the Cloud is just someone else's computer
Zo zou ik het ook wel willen spelen maar ik kom nieteens zover dat ik alle grappling hooks en dingen unlock.. Iemand tips om die z.s.m. te halen? :]
Je moet challenges doen om gears vrij te spelen. Hoe beter je een challenge doet, hoe meer gears je vrijspeelt (0-5). Challenges zijn de groene symbolen op de kaart.Kjid schreef op zondag 13 maart 2016 @ 14:06:
Zo zou ik het ook wel willen spelen maar ik kom nieteens zover dat ik alle grappling hooks en dingen unlock.. Iemand tips om die z.s.m. te halen? :]
Wil iemand mij een (te overtreffen) call-out sturen? Daar valt weer een trophy mee te verdienen (voor de zender ook, als die nog niet eerder een call-out heeft vestuurd).
Heb je die trophy al binnen? Anders stuur ik wel een callout naar jeralph075 schreef op zondag 13 maart 2016 @ 14:45:
[...]
Je moet challenges doen om gears vrij te spelen. Hoe beter je een challenge doet, hoe meer gears je vrijspeelt (0-5). Challenges zijn de groene symbolen op de kaart.
Wil iemand mij een (te overtreffen) call-out sturen? Daar valt weer een trophy mee te verdienen (voor de zender ook, als die nog niet eerder een call-out heeft vestuurd).
Nope, callout is nog steeds van harte welkom! Alvast bedanktskreppiedoe schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 17:17:
[...]
Heb je die trophy al binnen? Anders stuur ik wel een callout naar je
Ik heb er een paar verstuurd, 1 ervan zal zeker moeten lukken.ralph075 schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 19:26:
[...]
Nope, callout is nog steeds van harte welkom! Alvast bedankt
Bijna vergeten, maar alsnog bedankt. Dezelfde avond was de trofee al binnenskreppiedoe schreef op dinsdag 15 maart 2016 @ 21:37:
[...]
Ik heb er een paar verstuurd, 1 ervan zal zeker moeten lukken.
Voor wie de season pass heeft: vrijdag (3 juni) komt de nieuwe expansion pack beschikbaar: Just Cause 3: Mech Land Assault. Voor niet-season-pass-bezitters is deze pack vanaf 10 juni beschikbaar.
http://www.polygon.com/20...use-3-dlc-featuring-mechs
[ Voor 14% gewijzigd door ralph075 op 01-06-2016 10:51 ]
Is er 3 maanden na deze patch nog iets aan optimalisaties gedaan?ralph075 schreef op zondag 06 maart 2016 @ 10:58:
[...]
Dat biedt weer hoop voor de framedrops
want bij sommige mensen waren de prestatie na deze patch nog slechter dan ervoor
Can't wait till 3 June!ralph075 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 10:49:
Voor wie de season pass heeft: vrijdag (3 juni) komt de nieuwe expansion pack beschikbaar: Just Cause 3: Mech Land Assault. Voor niet-season-pass-bezitters is deze pack vanaf 10 juni beschikbaar.
[video]
SONY A7III - NIKON D3400 - TAMRON 28-75 - DJI RONIN SC - DJI MAVIC AIR FLY MORE COMBO - POLAR PRO CINEMATIC SERIES - RODE MICROFOON - THULE ASPECT BACKPACK
Zit te twijfelen om dit spel te kopen. PS4 voor 38 euro de XL editie (dus met season pass etc).
Zouden jullie zeggen dat dit het waard is voor iemand die houdt van open world rondrennen en dingen kapotschieten?
Zouden jullie zeggen dat dit het waard is voor iemand die houdt van open world rondrennen en dingen kapotschieten?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Just Cause 3 is open world en dingen kapot schieten. Ik vind het wel een leuk spel eigenlijk, zowel voor het "bevrijden" van alle regios als voor de brakke momenten waar je met de hersenen op standje winterslaap de dag probeert door te kruipen.
Goh ik heb 'm echt al tijden niet meer gespeeld, destijds alles wel gedaan zo'n beetje. Toch maar 's kijken naar de expension
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Ik overweeg het spel ook aan te schaffen in de huidige Playstation aanbieding. Deel 2 vond ik erg leuk en ik verwacht van deel 3 niet veel anders behalve betere graphics, hopelijk iets minder repetitief. Het grootste deel wat mij nog tegenhoudt zijn de klachten over framedrops en andere performance gerelateerde dingen. Aan de andere kant is deze prijs wel erg interessant voor het spel met de season pass. Ik begrijp dat de losse DLC's hun prijs waard zijn (al is het krap) wanneer je ze los koopt. Dan is dit wel een leuke aanbieding toch?corset schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:24:
Zit te twijfelen om dit spel te kopen. PS4 voor 38 euro de XL editie (dus met season pass etc).
Het grote gemis blijft multiplayer vind ik.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
nog steeds erg repetitief naar mijn mening. heeft weinig tot geen replay value.
Zelf vind ik het een erg leuk spel. Ik start het nog regelmatig op om gewoon een beetje rond te racen in de f1 auto, weer een locatie te veroveren of om gewoon zo lang mogelijk tegen het leger te vechten. Als je JC2 of een beetje rondrijden/schieten in GTA V leuk vond is JC3 ook wel een goed spel voor je.corset schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:24:
Super spel! Knallen, vliegen, racen, varen, dingen ontdekken, ondergronds bezig zijn, zelfs gewoon lekker staren naar de bijna oneindige horizon. Elke cent waard.
(en loopt als een tiet op 4K met een 980Ti).
(en loopt als een tiet op 4K met een 980Ti).
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Waar vind jij die ps4 versie XL voor 38 euro? Ik zie enkel de normale voor rond de 35,00 en de XL is (met korting) gewoon 66 euro via PSN?corset schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 09:24:
https://store.playstation...02747_00-JC3XLEDITION0000Sjoerdje131 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:55:
[...]
Waar vind jij die ps4 versie XL voor 38 euro? Ik zie enkel de normale voor rond de 35,00 en de XL is (met korting) gewoon 66 euro via PSN?
Edit: aanbieding is enkel geldig als je ook PS+ hebt...
[ Voor 7% gewijzigd door ralph075 op 02-06-2016 14:10 ]
Dat ben ik, maar ik zie dan enkel van 95 euro voor 66 euro?ralph075 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:08:
[...]
https://store.playstation...02747_00-JC3XLEDITION0000
Edit: aanbieding is enkel geldig als je ook PS+ hebt...
Ben je wel ingelogd met jouw PS+ account in de store?Sjoerdje131 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:14:
[...]
Dat ben ik, maar ik zie dan enkel van 95 euro voor 66 euro?
ralph075 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:25:
[...]
Ben je wel ingelogd met jouw PS+ account in de store?

Net even de nieuwe DLC gespeeld, die mechs zijn wel heel erg gaaf gedaan, misschien een beetje overpowered maar na het uitspelen van de singleplayer maakt dat niet zo heel veel meer uit. Gravity gun is erg tof en ook het bavarium kanon werkt lekker.
Spel gekocht via de ps-store.
Leuk spel. Maar nog nooit een game gehad die zoveel framerate problemen heeft op de playstation als Just Cause 3...
Leuk spel. Maar nog nooit een game gehad die zoveel framerate problemen heeft op de playstation als Just Cause 3...
Dat is dus nog steeds niet gefixed? Oo laat dan maar zitten..Lasteraar schreef op zondag 05 juni 2016 @ 09:08:
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Idd erg zonde, maar ik geniet nog altijd van de heerlijke actie en wingsuit in een game, dan vermaak ik me altijd wel.Lasteraar schreef op zondag 05 juni 2016 @ 09:08:
Gister wel heel erg, ik was bezig met kleine vijandelijke base, misschien in totaal 10 chaos objects, maar ik had me opeens 3-4 min lang, 1-3 fps. Echt geen hick-up, maar complete dia show. Af en toe leek het zelf of game helemaal hing.

Ja dat had ik dus ook. Gisterenavond even gespeeld en toen was het vrijwel niet waarneembaar. Beetje vreemd.
3.5 uur later en ik heb de DLC alweer uitgespeeld. Alle missies klaar (die hele twee...), alles bevrijd en alle challenges + achievements behaald.
Wake me up wanneer de 3e DLC uitkomt
Maar zoals eerder gezegd, dit spel heeft 0,0 naspeel waarde. Vond het al langdradig worden in de main game met alle plekjes bevrijden.
Wake me up wanneer de 3e DLC uitkomt
Maar zoals eerder gezegd, dit spel heeft 0,0 naspeel waarde. Vond het al langdradig worden in de main game met alle plekjes bevrijden.
Wel jammer dat het spel op consoles niet zo soepel loopt soms. Ben erg blij dat het op de PC perfect is!Albinoraptor schreef op zondag 05 juni 2016 @ 13:00:
[...]
Gister wel heel erg, ik was bezig met kleine vijandelijke base, misschien in totaal 10 chaos objects, maar ik had me opeens 3-4 min lang, 1-3 fps. Echt geen hick-up, maar complete dia show. Af en toe leek het zelf of game helemaal hing.
Vermaak me erg goed in en is nou niet zo'n lastige game dat ik goed in een stoel moet zitten, dus in luie stoel voor tv is perfect voor deze game.Tijgert schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 19:48:
[...]
Wel jammer dat het spel op consoles niet zo soepel loopt soms. Ben erg blij dat het op de PC perfect is!
Maar goed, voor de rest loopt het goed. En is me nog eens gebeurd en als ik vervolgens naar PS4 dashboard ga en naar friends ofzo en dan terug game is, is stotter meteen afgelopen, lijkt wel of er iets van memoryleak zit, die opgelost worden zodra er wat resources nodig zijn voor PS4 menu. (Complete shot in the dark though
Ik heb het hele pakket in de ps store gekocht, goeie bak onzin weer. Hij draait wel een tikkie minder vloeiend dan just cause 2 op de ps3 deed maar dat mag de pret niet drukken.
Ik heb net die mech dlc uit, cool speelgoed, maareh, hoe kom je van dat eiland af? Ik kan wel fasttravellen natuurlijk maar iets van een boot of helicopter zou ook wel handig zijn. Iemand zoiets gevonden? In die hangar in het begin staan er wel een paar maar dat lijkt scenery, daar kan ik niet in.
Ik heb net die mech dlc uit, cool speelgoed, maareh, hoe kom je van dat eiland af? Ik kan wel fasttravellen natuurlijk maar iets van een boot of helicopter zou ook wel handig zijn. Iemand zoiets gevonden? In die hangar in het begin staan er wel een paar maar dat lijkt scenery, daar kan ik niet in.
je kan gewoon een voertuig(en) spawnen met je bacons ?Jheroun schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 17:52:
Ik heb het hele pakket in de ps store gekocht, goeie bak onzin weer. Hij draait wel een tikkie minder vloeiend dan just cause 2 op de ps3 deed maar dat mag de pret niet drukken.
SONY A7III - NIKON D3400 - TAMRON 28-75 - DJI RONIN SC - DJI MAVIC AIR FLY MORE COMBO - POLAR PRO CINEMATIC SERIES - RODE MICROFOON - THULE ASPECT BACKPACK
Ja, dat weet ik, maar ik verwachtte eigenlijk gewoon dat er toch op dat eiland wel ergens een vliegtuig, helikopter of boot te vinden zou zijn om er ook weer af te komen
Gisteren is de laatste DLC uitgekomen
. Had alle missies + achievements +mini games binnen 2 uur al weer 100% af

Spel nog steeds frame drops? Wil hem mss kopen
Geen idee. Mij is het nooit echt opgevallen.nickdew schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 22:02:
Heb hem gister gekocht, 30 euro voor de PC incl season pass
Vanavond/morgen maar proberen
Welk platform? Op de PC merk ik regelmatig dat hij even 2-3 seconden blijft hangen. Erg jammer, maar het is bij mij niet zo storend dat het spel niet speelbaar is.nickdew schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 22:02:
Just Cause 3 en de DLC nu 75% korting op Steam
Ik zou zeggen, kijk in de store.MrN schreef op woensdag 14 december 2016 @ 15:06:
Aha en voor PS4 ?
https://store.playstation...zoeken/q=just%20cause%203
tadaa
Sinds dit weekend ben ik het ook beginnen spelen. Ik was al een hevige fan van JC2 dus dit was eentje die ook niet om m'n lijst kon ontbreken.
Het hele B-film sfeertje is soms wel tenenkrommend maar wel goed gedaan. Voor de rest is er ook heel veel herkenbaar tov de vorige editie.
Wat ik wel iets minder vind is de handling van de heli's. Anders kon je met de muis richten en vliegen, en nu lijkt het enkel met het toetsenbord te zijn, wat m'n skills niet ten goede komt. Zou ik er geen joystick aan kunnen hangen om dat soort voertuigen te besturen?
Het hele B-film sfeertje is soms wel tenenkrommend maar wel goed gedaan. Voor de rest is er ook heel veel herkenbaar tov de vorige editie.
Wat ik wel iets minder vind is de handling van de heli's. Anders kon je met de muis richten en vliegen, en nu lijkt het enkel met het toetsenbord te zijn, wat m'n skills niet ten goede komt. Zou ik er geen joystick aan kunnen hangen om dat soort voertuigen te besturen?