Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:59
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ULHCGQqIrHaSSgQ8CgZdhjMD/full.png?nohitcount=1

Developer: Avalanche

Release: Officieel1 december 2015 (26-11 is er al begonnen met verzenden en de game zal vanaf 27-11 in veel winkels te vinden zijn)

Genre: Action/Shooter/Adventure

Platform: PS4 / Xbox One / PC

Publisher: Square Enix

Website: https://justcause.com/en-us

Wiki: Wikipedia: Just Cause 3

Intro

De ultieme en meest explosieve, over de top game heeft een opvolger. Just Cause 3 is een actievolle open world game die je meeneemt naar een zonovergoten mediterraans eiland waar je als Rico Rodriguez korte metten moet maken met de meedogenloze dictator General Di Ravello. Je bent een man op een missie. Je thuisland Medici is bezet door Di Ravello en onderdrukt het volk van Medici. Met een onuitputtelijk arsenaal C4-explosieven, granaten en talloze wapens kan je afrekenen met de Di Ravello.

Verken meer dan 400 km² (waarschijnlijk square miles) en blaas Di Ravello's propaganda op om Medici te bevrijden. Om die taken te vervullen heeft Rico toegang tot enkele belangrijke gadgets zoals een wingsuit, een parachute en de inmiddelse beroemde grappling hook. Met de verbeterde versie van de grappling hook en de wingsuit kan je op een volledige nieuwe wijze door de lucht klieven. Versnel je val met de grijphaak die je op elk oppervlak kan gebruiken (ook auto's, vliegtuigen, gebouwen,etc) gooi de wingsuit uit en zweef zorgeloos door de wereld van Just Cause 3. Een essentieel onderdeel is de parachute in Rico's arsenaal die sterke verbeteringen kent om je vijanden met precisie vanuit de lucht neer te halen.

- Meer dan 400 km² open wereld om op te blazen! (Dit is dus waarschijnlijk 400 square miles = rond de 1000 km²)
- Maak gebruik van talloze gadgets om je door de wereld te verplaatsen.
- Creëer explosieve kettingreacties in de militaire domeinen, havens, gevangenissen en communicatietorens van dicator Di Ravello.
- Blaas propaganda op met een onuitputtelijke bron C4 en granaten.
- Online community mogelijkheden. (geen multiplayer)

Bron : Bol.com met wat verbeteringen.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/Tv55zWudGHxGgnSjph3luKX4/full.png?nohitcount=1

Video's

Firestarter trailer (geen gameplay)

Gameplay reveal trailer E3 2015

First Hour Gameplay

Nerd3 plays.. Alleen kijken als je inspiratie zoekt en vooral niet als je alles zelf uit wilt zoeken :+

Medici Map

Waarschijnlijk is het speelbare gebied ongeveer 400 square miles = rond de 1000 km². Hoe dan ook groot genoeg om chaos te creeeren en het grote verschil met Just Cause 2 is dat er meer hoogteverschil in de map aanwezig is en dat zal geen onnodige luxe zijn met de nieuwe wingsuit.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/b3HT1sghlQ8u0RCIuhvkzrar/full.png

Links naar grotere versie :

Collectors Edition

De Collector's Edition is enkel verkrijgbaar voor de Xbox One en de PS4 en bevat het volgende :
  • Replica van Rico’s grappling hook
  • Een 60 bij 60 centimeter poster kaart van het eilandenrijk Medici
  • Een hardcover artbook van 32 pagina’s
  • Weaponized Vehicle Pack met in-game content (zit ook in de Day One editie)
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/qw9YsDxyUHbQBniKraZS3ryG/full.png

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/YSsgyJgh91eiz69rgB9Erq7K/full.png

Overige informatie :

Geen multiplayer :

Ondanks de geslaagde mod voor Just Cause 2 zal er geen multiplayer modus aanwezig zijn in de release versie van de game. Of dit later toegevoegd wordt via DLC of dat ze het weer aan de mod community over laten is nog niet bekend.

Bron :http://www.gameinformer.c...e-a-multiplayer-mode.aspx

(Voorlopig) geen modsupport voor de consoles :

Ondanks dat de ontwikkelaars hier naar hebben gehint op de E3 2015 is het laatste bericht dat het er waarschijnlijk nooit van zal komen.

Bron :http://whatculture.com/ga...t-on-ps4-and-xbox-one.php

Geen demo beschikbaar

In tegenstelling tot Just Cause 2 is er van deze game (nog) geen demo beschikbaar.

WORK IN PROGRESS!

[ Voor 27% gewijzigd door Beakzz op 27-11-2015 03:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Aangezien de game al verstuurd is en er nog geen topic was heb ik het weer eens geprobeerd. Het is lichtelijk kopie werk van het Just Cause 2 topic en nog niet af. Mijn laatste topic was Trials Evolution dus het is weer even wennen. Van het weekend ga ik er nog eens goed voor zitten.

Als iemand het beter kan en mede-auteur wil worden dan hoor ik dat graag ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Beakzz op 27-11-2015 01:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 10:26
Kan niet wachten hierop :o De video's die ik allemaal gezien heb zien er gewoon erg vermakelijk en goed uit. Deel 2 was ook top.

Dus jij krijgt hem vandaag al binnen? Dan ga ik vanavond eens kijken bij de MM! :)

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Erulezz schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 09:01:
Kan niet wachten hierop :o De video's die ik allemaal gezien heb zien er gewoon erg vermakelijk en goed uit. Deel 2 was ook top.

Dus jij krijgt hem vandaag al binnen? Dan ga ik vanavond eens kijken bij de MM! :)
http://www.pu.nl/artikele...-morgen-al-in-de-winkels/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Ik heb het spel gratis gekregen van intel bij me nieuwe processor.
Ben benieuwd, ga hem uiteraard meteen downloaden en installeren 1 dec!

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Vandaag komt ie hier in de bus via de post binnen zoals ik lees van Bol.com.
Vanavond los op de PS4 :)

Eerst een day one patch van 2.8 GB downloaden, dat heb ik dan al wel weer gelezen...

Update: Voor de OP, de first hour gameplay video klopt niet, moet de volgende url zijn:
code:
1
https://www.youtube.com/watch?v=fu8qLysK5zM

[ Voor 59% gewijzigd door DerOllie op 27-11-2015 12:52 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-09 18:19
Hij lag ook al in de schappen bij de mediamarkt :) Net gehaald voor de ps4 en hij is nu aan het installeren. Het is mijn eerste just cause game dus ik ben benieuwd wat me te wachten staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
Die day one patch is dus al wel beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Erulezz schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:29:
Die day one patch is dus al wel beschikbaar?
Zo ver ik weet komt die gewoon 1 december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Beakzz schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:34:
[...]

Ik lees dat die al wel door mensen (lees: websites met de retail versie) gedownload en geïnstalleerd is, dus ja denk dat ie wel beschikbaar is.

Even navragen:
Joetje079 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 12:47:
Hij lag ook al in de schappen bij de mediamarkt :) Net gehaald voor de ps4 en hij is nu aan het installeren. Het is mijn eerste just cause game dus ik ben benieuwd wat me te wachten staat.
Heb je ook de day one patch meteen aangeboden gekregen?

[ Voor 43% gewijzigd door DerOllie op 27-11-2015 13:38 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Ik heb inderdaad geen patch naar binnen hoeven halen. Weet niet of het verstandig is om verder te gaan of om te wachten totdat die patch er is ? Denk wel dat dat ik me ga vermaken met deze game, heerlijke chaos :)
Beakzz schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:34:
[...]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Vind de demolition in het spel grandios, alles kan gewoon kapot. Dus als je een rocket launcher op een muur of toren of gebouw of brug schiet, dan gaat het ook kapot en steen om je heen vliegt en niet alleen maar een zwarte plek achterlaat.

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:00

TommyGun

Stik er maar in!

Op deel 2 was ik vrij snel uitgekeken maar desalniettemin erg veel zin om dit deeltje te gaan proberen :)

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
DerOllie schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:36:
[...]

Ik lees dat die al wel door mensen (lees: websites met de retail versie) gedownload en geïnstalleerd is, dus ja denk dat ie wel beschikbaar is.

Even navragen:

[...]

Heb je ook de day one patch meteen aangeboden gekregen?
Soms ben ik blij dat ik geen gelijk heb :) Wel netjes van ze dan. Een game eerder in de winkels liggen om Black Friday mee te pikken is 1, maar dan moet je dat ook in orde hebben. Hopelijk zijn de fps drops op de consoles dan wat minder. (heb daar wat Youtubers over gehoord.).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 13:31
Dus iemand het spel al gespeeld en is het wat leuk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
De Media Markt duiven geeft hem nog niet mee ;( Las wel dat de patch al bij sommige beschikbaar was :)

[ Voor 36% gewijzigd door Erulezz op 27-11-2015 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog geen patch (PS4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Hier wel meteen de patch zodra ik de disk erin deed. 1.01 draait hier. Game on :)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-09 21:39

JK

Yup, patch is net aangeboden. Vanmiddag nog niet.
Heerlijk spel. En weer waanzinnig groot qua oppervlakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Eerste 2 uur gespeeld, erg gaaf, even wennen aan de besturing en wat je allemaal kan doen, maar zit weer helemaal goed. Dat zweven-vliegen is super tof, en inderdaad wat ze er over zeggen: easy to do, difficult to master, al een paar keer flink op mn bek neergestort omdat ik met de grapple hook te vlak een aanhaakpunt zocht, dan trek je je zelf naar de grond :D

Nog steeds enkele kleine bugjes en toch ook af en toe frame drops bij grote wijde vergezichten met veel detail, hopelijk lossen ze dat nog op met patches...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Xtr3me4me schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 13:40:
Vind de demolition in het spel grandios, alles kan gewoon kapot. Dus als je een rocket launcher op een muur of toren of gebouw of brug schiet, dan gaat het ook kapot en steen om je heen vliegt en niet alleen maar een zwarte plek achterlaat.
Hoe zit dat eigenlijk. Is dat weer herbouwd als je er later terug komt?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Heeft de Steam versie ook al de patch?

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammed_a4
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-08 13:21
als je deze op de pc download via steam,kan je dan ook gelijk spelen of moet je wachten tot 1dec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Gisteren was ik helaas pas om half 11 terug van het werk en ik was te moe om "serieus" te gaan gamen, maar wel genoten van het rondvliegen over het eiland met de parachute/grapplehook combo.

Af en toe natuurlijk wat opblazen en je komt vanzelf per ongeluk in de problemen. >:) Ook de records van anderen voegen voor mij meer toe dan ik van te voren had verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Slammed_a4 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 11:21:
als je deze op de pc download via steam,kan je dan ook gelijk spelen of moet je wachten tot 1dec?
Aangezien er op dit moment in Steam nog 2 dagen en 22 uur staat voor het spel beshikbaar is neem ik aan van wel. Nog gekker is dat de reviewsites nog een embargo hebben tot 1 december.

http://www.insidegamer.nl...-3-review-iets-later-komt

Normaal zou dit alle alarmbellen bij me af laten gaan, want dan lijkt de uitgever bang voor slechte reviews, maar wat ik tot nu toe gezien heb bevalt me best. Het kan natuurlijk na een paar uur saai worden dus zie dit niet als minireview :+

Edit : Dit had dus geen nieuwe post moeten zijn 8)7 :o

[ Voor 3% gewijzigd door Beakzz op 28-11-2015 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slammed_a4
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 27-08 13:21
er staat wel een melding van de patch op steam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Is de gameplay precies hetzelfde als deel 2 ?
Heb deel 2 toch best wel een aantal uurtjes met veel pezier gespeeld maar had al te gauw het "rinse and repeat" gevoel... weinig inhoud verder.

Ziet er wel weer leuk uit :)

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Waar is dit spel eigenlijk mee te vergelijken? Far Cry?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Nee, niet te vergelijken met andere spellen.
Genoeg Just Cause 2 filmpjes op Youtube die je wel een idee kunnen geven.

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
spaceboy schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:19:
In de topicstart staat een filmpje van het eerste uur gameplay en een filmpje van een Youtuber die de grootste onzin uithaalt dus dan krijg je wel een goed idee. Zelf zie ik Just Cause 3 als een over the top b-movie game :9 Grote explosies, van straaljager naar straaljager springen enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
Heb hem toch ook maar gehaald. 48 euro(ps4) bij mediamarkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Beakzz schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 11:32:
[...]

Aangezien er op dit moment in Steam nog 2 dagen en 22 uur staat voor het spel beshikbaar is neem ik aan van wel. Nog gekker is dat de reviewsites nog een embargo hebben tot 1 december.

http://www.insidegamer.nl...-3-review-iets-later-komt

Normaal zou dit alle alarmbellen bij me af laten gaan, want dan lijkt de uitgever bang voor slechte reviews, maar wat ik tot nu toe gezien heb bevalt me best. Het kan natuurlijk na een paar uur saai worden dus zie dit niet als minireview :+

Edit : Dit had dus geen nieuwe post moeten zijn 8)7 :o
Mensen mogen wel al streamen over 32 minuten :). Dus genoeg footage om een beslissing te nemen.
Een makkelijke koop voor mij aan de youtube filmpjes te zien :9~.

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 14:58

muhda

Time & Space traveler

Jammer dat je bij zulke spellen niet gelijk beschikking hebt over alle wapens, gadgets en voertuigen.
Ik ga hem wel bij de MM oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
Het eerste wat meteen opvalt zijn de achterhaalde graphics. 1 groot kartelfestijn. Ik ben helemaal nie zo'n graphicshoer maar als je gewend bent mooie games te spelen(ook open world games) valt dit echt vies tegen en al helemaal voor een current gen/pc only game. Explosies zien er wel mooi uit.

Ik heb er gewoon een hekel aan als de AA zo bagger is. Zelfs fallout 4 heeft mooie strakke lijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
Geen tijd om om dat soort dingen te letten.

Heb hem vanmorgen bij de Intertoys kunnen kopen en jongens (en meisjes natuurlijk) wat een pret, explosies doen boem zoals in JC2, schieten is heerlijk, over de top, alles naar kl*te helpen.

Ben 44 maar zit te grijnzen als een 9 jarig jongetje wat voor het eerst een beduimelde playboy in handen krijgt, wat een feest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
spaceboy schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 12:19:
Best te vergelijken met JC2 ik zou het anders echt niet weten, zeker niet met Far Cry, voelt heel anders aan.

Heb FC ook flink gespeeld, maar geen idee meer wie de bad guy was, hier is een dictator en alles van die dictator moet kapot, meer verhaal heeft een mens niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
martijnm71 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 15:17:
[...]

Best te vergelijken met JC2 ik zou het anders echt niet weten, zeker niet met Far Cry, voelt heel anders aan.

Heb FC ook flink gespeeld, maar geen idee meer wie de bad guy was, hier is een dictator en alles van die dictator moet kapot, meer verhaal heeft een mens niet nodig.
Red Faction Guerrilla vind ik er nog het meest in de buurt komen als we moeten vergelijken. Alleen dan nog iets meer over the top en iets minder destructable :)

martijnm71 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 15:15:
Geen tijd om om dat soort dingen te letten.

Ben 44 maar zit te grijnzen als een 9 jarig jongetje wat voor het eerst een beduimelde playboy in handen krijgt, wat een feest.
Haha precies hoe ik me voel bij deze game. Paar jaar jonger maar toch :)

[ Voor 23% gewijzigd door Beakzz op 28-11-2015 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Red Faction is inderdaad een goeie vergelijking als je het met een andere serie gaat vergelijken maar voor de rest is JC3 zo uniek dat ik ook niets anders kan bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:33
Zojuist ook opgepikt bij de MM voor de xbone, nu meteen 2.9GB aan patch downloaden.

Duurt alleen zo lang op 3mbit :(

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
Ik wordt helemaal gek van die "Connection Lost" melding.. Elke paar minuten. Enter ik de Offline modus krijg ik die ellende nog steeds. Het is toch een singleplayer game? :/ ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Ik heb exact hetzelfde probleem (PS4) en de game is zelfs al een paar keer gecrashed :( Baal er wel van want verder vermaak ik me prima met de game.
Erulezz schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 18:01:
Ik wordt helemaal gek van die "Connection Lost" melding.. Elke paar minuten. Enter ik de Offline modus krijg ik die ellende nog steeds. Het is toch een singleplayer game? :/ ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Erulezz schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 18:01:
Same hier, gisteravond geen last van gehad, vanmiddag wel flink aantal keren. Laadtijden zijn ook nog niet denderend trouwens, duurt soms heel lang :(
Meer mensen die met JC3 aan de slag gaan en de servers het niet meer aankunnen? (wat niet weghaalt dat het inderdaad volgens mij een single player game moet zijn)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Zelfs als je de PS4 offline haalt? Ik ga flink balen als ik straks niet ff kan knallen.

Die laadtijd is inderdaad irritant. Als je dood gaat kan je ff wat voor jezelf gaan doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
Laadtijden zijn ook absurd lang. Elke keer als ik een challenge wil doen moet ik meer als een minuut wachten. Dat kan echt niet. Dat haalt me compleet uit de game. Ik hoop dat dit veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
Niemand nog ben ik bang die op de pc aan de gang kan of wel?;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Lirik(Twitch streamer) en totalbiscuit zijn nu de PC versie aan het streamen:

http://www.twitch.tv/lirik
http://www.twitch.tv/totalbiscuit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
De laadtijden zijn echt tergend lang op de ps4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Laadtijden zijn vreselijk, dat inloggen iedere keer wordt ik ook een beetje zout van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Op het unfaire af, zit nu ergens onmogelijk, krijg een minuut om ergens anders te komen, das al onmogelijk en dan als beloning twee minuten wachten om het weer te proberen :X

Rare spawnpunten, ik ga rustig de grote fix eens afwachten, want het is nu echt onspeelbaar

[ Voor 37% gewijzigd door martijnm71 op 28-11-2015 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Laatst online: 12-09 19:07

spaceboy

Op grote hoogte

Ik snap ondertussen het review embargo. Daardoor hebben degenen hier nog ff fijn geld uitgegeven...

Dus jongens en meisjes: niet meer doen he, dat blind naar de winkel rennen... Review embargo's hebben een reden.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Serial-X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:33
Ik ga er vooralsnog vanuit dat na de officiële releasedatum de connection-issues opgelost zullen zijn. Laadtijden/spawnen is idd irritant.

LOL JK THAT'S WHAT RIVERS ARE FOR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
spaceboy schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 21:31:
Ik snap ondertussen het review embargo. Daardoor hebben degenen hier nog ff fijn geld uitgegeven...

Dus jongens en meisjes: niet meer doen he, dat blind naar de winkel rennen... Review embargo's hebben een reden.
Dat leer je mij niet meer af :o Als ik zin in een spel heb dan moet ik het NU hebben. Moet eerlijk zeggen dat ik nog niet veel problemen ben tegengekomen, maar dat komt waarschijnlijk omdat ik de missies links heb laten liggen om te free roamen. Enkel als ik dood ga vind ik het lang duren.

En miskopen horen er dan bij, maar ik verwacht van deze ontwikkelaar wel dat ze de boel fixen. Wist hoe dan ook dat ik een risico nam om voor de console versie te gaan, want die dingen zijn nu al achterhaalde hardware en dit spel is redelijk zwaar. Bij de witcher 3 heeft het ook heel veel patches gekost om het redelijk te laten draaien op de console.

Even kijken wat de pc reviews doen, want misschien switch ik dan nog >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Onspeelbaar vind ik het niet, ben nu eerst geen missies aan het doen maar aan het free roamen en stadjes aan het bevrijden, dan is het wel te doen. Irritant is het.

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
DerOllie schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 21:54:
Onspeelbaar vind ik het niet, ben nu eerst geen missies aan het doen maar aan het free roamen en stadjes aan het bevrijden, dan is het wel te doen. Irritant is het.
Kom ook terug op het onspeelbaar, was een combinatie van rage quit en een spel waar je ondanks heel veel vrijheid je heel precies op een bepaald plekje moest komen voor een cutscene :P

Heb absoluut geen spijt van de aanschaf, het kutten en alles kapot maken is geniaal. Online aanmelden ga ik vanuit dat dat vanaf Dinsdag voorbij is, blijven de lange laadtijden. Die zijn en blijven k*t met peren, goeie motivatie om niet dood te gaan.

Verhaal is tot nu toe, ehmmm, geen idee eigenlijk, boem, alles kapot *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
spaceboy schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 21:31:

Ik niet, ondanks wat kleine minpunten (of beter gezegd eentje, laadtijden :P) kan ik me niet voorstellen dat JC3 keihard onderuit wordt gehaald door de reviewers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
martijnm71 schreef op zaterdag 28 november 2015 @ 22:05:
[...]

Ik niet, ondanks wat kleine minpunten (of beter gezegd eentje, laadtijden :P) kan ik me niet voorstellen dat JC3 keihard onderuit wordt gehaald door de reviewers.
Dat is denk ik ook een beetje het probleem voor de ontwikkelaar. De grote wereld, enorme explosies en dat bijna alles kapot kan en dat op een PS4 of Xone toveren zonder teveel haperingen en het liefst nog op 1080. (zie zelf liever 720 met minder framedrops maar ok)

Als ze een kleinere wereld hadden gemaakt was het ook niet goed geweest en de ontwikkelaar heeft al gezegd dat je een dijk van een pc nodig hebt om de grote explosies op high settings te zien zonder je framerate omver te zien gaan. Nee ik ga gewoon offline verder genieten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 22:20
Ik wil ook spelen (op de PC). :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik ook maar dan op de One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Had hem ook binnen voor de ps4. Laadtijden zijn inderdaad lang. Maar merk ook wel framedrops. Meer mensen dit op ps4?

Kreeg trouwens wel een twitch ban toen ik begon te streamen. Mag schijnbaar nog niet van square enix :s

[ Voor 31% gewijzigd door Paulus07 op 29-11-2015 01:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Net hing ik boven een stadje chaos te creeren en toen was de framerate niet te doen. Echt misselijkmakend gewoon.

Op zich ga ik weinig dood behalve als ik onder water kom van hoog. Eerst maar eens opzoeken waarom Rico weigert omhoog te zwemmen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Tripps__
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04 22:02
Kon niet wachten en heb 'm bij BOL besteld voor de PS4, maar ik stuur 'm terug en koop de PC versie wel.

Drama versie, tergend lange loading times, framerate issues, tsja, bekijk 't maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Laatst online: 22:58

swv

Zijn die laadtijden net zo lang als in Fallout 4 of nog 2x zo lang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
sww89 schreef op zondag 29 november 2015 @ 09:16:
Zijn die laadtijden net zo lang als in Fallout 4 of nog 2x zo lang?
Langer. Opstarten duurt echt heel lang maar jah das te vergeven. Maar elke keer als je dood gaat moet je zeker 40-60 sec wachten en ook bij de challenges, zowel als het opstarten ervan en opnieuw doen varieerd het van 10 sec tot 90 sec. Echt belachelijk. Challenges moet je doen om je skill tree te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swv
  • Laatst online: 22:58

swv

Dat haalt wel de snelheid uit de actie :( Bij Fallout vind ik de laadtijden echt de max. Ik ben benieuwd of een SSD nog verbetering brengt :D

Zie hier hoe een SSD in XOne en PS4 zorgt voor aanzienlijk lagere laadtijden in Fallout 4. Dank voor je reactie.

Edit: Ik ga zelf de proef op de som nemen. Maar het zal nog even duren voor ik het antwoord weet :P

[ Voor 56% gewijzigd door swv op 29-11-2015 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
sww89 schreef op zondag 29 november 2015 @ 09:31:
Dat haalt wel de snelheid uit de actie :( Bij Fallout vind ik de laadtijden echt de max. Ik ben benieuwd of een SSD nog verbetering brengt :D

Zie hier hoe een SSD in XOne en PS4 zorgt voor aanzienlijk lagere laadtijden in Fallout 4. Dank voor je reactie.

Edit: Ik ga zelf de proef op de som nemen. Maar het zal nog even duren voor ik het antwoord weet :P
Dat stotteren in Fallout op de One heb ik hier helemaal niet gemerkt.
Is wel erg extreem op zijn video, bijna onspeelbaar zeg.

Ik zit er nog steeds aan te denken de interne One HDD te vervangen voor een SSD en dan te kijken wat dat voor boost in performance geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijgert
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 14:28

Tijgert

Let the Zen flow. Shit a leak!

Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 22:11

spartacusNLD

This is Sparta!!

Donstil schreef op zondag 29 november 2015 @ 11:48:
[...]
Dat stotteren in Fallout op de One heb ik hier helemaal niet gemerkt.
Is wel erg extreem op zijn video, bijna onspeelbaar zeg.

Ik zit er nog steeds aan te denken de interne One HDD te vervangen voor een SSD en dan te kijken wat dat voor boost in performance geeft.
SSD in een ps4 maakt vrijwel geen verschil... als je dan toch geld gaat uit geven kan je net zo goed een game PC kopen ;) je gaat toch ook geen farrari motor in een kever stoppen? :P

#pcmasterrace

[ Voor 10% gewijzigd door spartacusNLD op 29-11-2015 13:07 ]

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Ik had gisteren ook continu die inlogproblemen zelfs na aan te geven in offline modus te gaan bleef hij dat elke keer doen. Uit mijn Xbox maar offline modus gezet nu geen last meer van.

Voor de rest toffe game alleen waar ik me aan erger is dat ik soms nog 1 of 2 dingen moet slopen en er is geen radar waar dat voorwerp zich dan bevindt en dan ben je echt soms uren aan het zoeken en je komt geen steek verder. Enige vorm van idicate WAAR het te slopen opbject zich dan bevind zou wel fijn zijn zeker gezien de grootte van de map....

[ Voor 48% gewijzigd door Kaasje123 op 29-11-2015 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
Kaasje123 schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:10:
Ik had gisteren ook continu die inlogproblemen zelfs na aan te geven in offline modus te gaan bleef hij dat elke keer doen. Uit mijn Xbox maar offline modus gezet nu geen last meer van.

Voor de rest toffe game alleen waar ik me aan erger is dat ik soms nog 1 of 2 dingen moet slopen en er is geen radar waar dat voorwerp zich dan bevindt en dan ben je echt soms uren aan het zoeken en je komt geen steek verder. Enige vorm van idicate WAAR het te slopen opbject zich dan bevind zou wel fijn zijn zeker gezien de grootte van de map....
Ik moest net alleen nog een propaganda truck en na 15 minuten zoeken ben ik er maar mee opgehouden :| Dit is inderdaad iets wat erg prettig zou zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerry
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-04-2022

Jerry

Who?

Kaasje123 schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:10:

Check je map wanneer je in de basis bent (helemaal inzoomen). Er staan dan rode items die je moet slopen (deze zijn niet te zien wanneer je buiten de basis staat!).
De enige items die je niet kan zien op de map zijn de cellen die je soms moet openen/hacken.

[ Voor 3% gewijzigd door Jerry op 29-11-2015 13:37 ]

Specs
Youtube celebrity
D3 Crusader

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
spartacusNLD schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:05:
[...]

SSD in een ps4 maakt vrijwel geen verschil... als je dan toch geld gaat uit geven kan je net zo goed een game PC kopen ;) je gaat toch ook geen farrari motor in een kever stoppen? :P

#pcmasterrace
Nou het artikel hierboven vermeld juist prima scores als het aankomt op snelheidsverbetering. De one ondersteund officieel geen harddisk swap door de eind gebruiker, daardoor is het juist wel een leuk knutsel project om het aan de praat te krijgen (Inclusief werkend os enz).

Ik werk heel de dag al met die Windows ellende, no way dat ik dan hier thuis nog een Windows machine neer ga zetten om achter te gamen.

Dan maar iets minder performance gewoon lekker makkelijk op de One.

[ Voor 9% gewijzigd door Donstil op 29-11-2015 13:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09-09 08:48
Jerry schreef op zondag 29 november 2015 @ 13:36:
[...]

Check je map wanneer je in de basis bent (helemaal inzoomen). Er staan dan rode items die je moet slopen (deze zijn niet te zien wanneer je buiten de basis staat!).
De enige items die je niet kan zien op de map zijn de cellen die je soms moet openen/hacken.
Nou Ik moet ergens nog een doppler radar neerhalen, maar echt ook met de map kan ik het object niet vinden. Ik heb het voorlopig maar opgegeven en ben andere dingen aan het doen nu. Zal vast wel eens ooit ergens nog eens langskomen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
hoop dat ze de framedrops kunnen fixen. dingen opblazen blijft fun. Net een hele grote basis met de grond gelijk gemaakt :P wingsuit blijft ook nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Zelf wacht ik ff 1 December af en vooral de userreviews op Steam, maar als dat wel smooth is koop ik ook een Steamkey. Al vanaf €24 dus dat is het probleem niet. Wel jammer want dit speel ik liever onderuit op de bank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:32
Beakzz schreef op zondag 29 november 2015 @ 14:57:
Zelf wacht ik ff 1 December af en vooral de userreviews op Steam, maar als dat wel smooth is koop ik ook een Steamkey. Al vanaf €24 dus dat is het probleem niet. Wel jammer want dit speel ik liever onderuit op de bank.
Kun je het dan niet met een controller spelen op een pc? (even los van de plaatsing van je pc natuurlijk)

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Webgnome schreef op zondag 29 november 2015 @ 15:06:
[...]

Kun je het dan niet met een controller spelen op een pc? (even los van de plaatsing van je pc natuurlijk)
Ja dat kan wel en heb ook een Steamlink, maar dat is nog niet zo smooth als op de monitor. Pc staat ingesteld als racerig dus geen displayporten meer over en het is al helemaal geen optie om hem beneden te zitten. Wel een heerlijke zitplaats verder hoor maar beneden gamen voelt socialer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 14-09 14:58

muhda

Time & Space traveler

Kan je de game offline op de PS4 spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
dat kan, doe het al de hele dag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djpdjpnl
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
G2play.net biedt 'm aan voor 25 euro.
http://www.g2play.co.nl/c...ust-cause-3-steam-cd-key/

Ik heb zelf de key al binnen, gepreload via Steam maar daar is ie nog niet gereleased dus kun je nog niet spelen....

[ Voor 16% gewijzigd door djpdjpnl op 29-11-2015 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:06
Ik heb deze game vrijdag al opgepikt. Heerlijke game, framerate drops merk ik nog niet zo heel erg veel van, maar die laadtijden en dat de hele tijd online/offline gaan des te meer. Hopelijk is dat vanaf morgen voorbij, want dat is echt bloedirritant.

Ligt het nou aan mij, of is de map vrij klein? Als ik helemaal uitzoom had ik voor mn gevoel meer verwacht, maar dat kan aan mij liggen hoor.

Och ja, je moet toch wat he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Dit is eerste analyse van de x1 versie. Die draait op 1600x900 @30 maar dropt tot soms 17fps....
Ps4 test komt zsm en zal ondanks de 1920x1080 zelfde of ergere drops hebben als ik zo lees.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
v8power67 schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:09:
[video]

Dit is eerste analyse van de x1 versie. Die draait op 1600x900 @30 maar dropt tot soms 17fps....
Ps4 test komt zsm en zal ondanks de 1920x1080 zelfde of ergere drops hebben als ik zo lees.
Ik meen ergens gelezen te hebben dat er een patch komt. Is het teveel om te hopen dat de framedrops en login-bullshit daarmee aangepakt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Just_A_User schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:14:
[...]

Ik meen ergens gelezen te hebben dat er een patch komt. Is het teveel om te hopen dat de framedrops en login-bullshit daarmee aangepakt worden?
Nou is een droo naar 17fps veel maar in zelfde video legt dude uit dat spel best veel problemen heeft. Memory leaks lijken het misschien als ze dat fixen dat het opgelost is. D
Laten we hopen, wil de game op ps4 halen maar als hij zo slecht draait dan haal ik hem wel uit de budgetbak.
Kan mij herineren dat just cause 2 op x360 en ps3 heel goed draaide. Zonde dat dit nu niet lukt.
Misschien omdat dit het b team is van avalanche en a team met mad max bezig was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
JC2 op de ps3 draaide heerlijk inderdaad :) Deeltje 3 stukken minder (fun is er nog wel steeds).
Jammer dat die day 1 patch van 3 gig ofzo niks veranderd heeft mbt de framedrops dus hopen op een nieuwe met versie 1.02 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Ja idd hopen dat patches het fixen. Lijkt op een wat buggy launch maar moet te fixen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Paulus07 schreef op maandag 30 november 2015 @ 09:27:
JC2 op de ps3 draaide heerlijk inderdaad :) Deeltje 3 stukken minder (fun is er nog wel steeds).
Jammer dat die day 1 patch van 3 gig ofzo niks veranderd heeft mbt de framedrops dus hopen op een nieuwe met versie 1.02 :)
Laadtijden en framedrops zijn wel vervelend ja. ook irritant dat je bij een offline game blijkbaar afhankelijk bent van online servers van de producent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Just_A_User
Friespeuk schreef op maandag 30 november 2015 @ 10:06:
[...]

Laadtijden en framedrops zijn wel vervelend ja. ook irritant dat je bij een offline game blijkbaar afhankelijk bent van online servers van de producent.
Dat ben je niet helemaal, want je kunt de game ook gewoon spelen als je volledig offline bent (dus kabel uit PS4 trekt bij wijze van).

Overigens, dat online/offline gedoe klopt niet. Je hebt die dingen staan rechts in beeld, dat als je iets doet, dat een andere speler dat X tijd voor jou gedaan heeft.

Iets in de richting van 'User12345 did this 1 hour before you' ofzo. Ik neem aan dat dat daadwerkelijke, kloppende informatie is. Dat kan alleen maar als de game online is. Ik heb dit echter vaak genoeg zien staan als de game had gemeldt dat dat hij offline was.

Hoe kan die info er dan staan? Hetzelfde als tijdens de fase 'trying to go online' (wat dan niet lukt) of wat er dan ook staat. Als ie het probeert IS hij dus niet online, dus hoe kan die informatie aan de zijkant dan verschijnen?

Of die informatie over die andere spelers is bullshit, of het hele online/offline gebeuren klopt niet, in de zin van dat de meldingen onterecht komen ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Ik snap dat het met de leadeboards te maken heeft. echter heeft het nu een te negatieve impact op de game. En elke keer de stekker eruit trekken is niet altijd even praktisch natuurlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Je hoeft niet de stekker eruit te trekken. Je kan ook gewoon je ps4 van het netwerk halen door een vinkje weg te halen bij instellingen - netwerk. Zo heb ik gisteren hele dag gespeeld, want ik werd ook gek van die meldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Joetje079 schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:06:
Je hoeft niet de stekker eruit te trekken. Je kan ook gewoon je ps4 van het netwerk halen door een vinkje weg te halen bij instellingen - netwerk. Zo heb ik gisteren hele dag gespeeld, want ik werd ook gek van die meldingen.
Werkt dat ook voor als je wifi gebruikt?
zaterdagavond en zondagavond 2 lange sessies gespeeld, en connection lost melding komt me nu wel de neus uit... Niet bij stil gestaan om de PS4 even los te halen van netwerk 8)7

Waren wel super sessies trouwens, meerdere provincies al vrijgespeeld, aantal challenges al gedaan, en hidden dingetjes ontdekt, al die central command op het eerste eiland overwonnen, maar als ik daar binnenloop krijg ik nog steeds een airstrike op mn dak, das nog wel vaag, moet ik dan eerst het hele eiland overwinnen? of verder gaan met de missies?

Nog een leuk weetje: de track van de opening scene is van Torre Florim, zanger van nederlandse band De Staat, toch nog een nederlands tintje..
YouTube: Torre Florim (DE STAAT) - Firestarter (Official Music Video)

[ Voor 12% gewijzigd door DerOllie op 30-11-2015 11:25 ]

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Ja dat werkt (naar mijn weten) ook als je wifi gebruikt, door dat vinkje weg te halen wordt je ps4 gewoon van internet ontkoppeld.

Ik vermaak me ook uitstekend met de game, heb nu alweer zin om vanavond weer lekker dingen te gaan slopen/opblazen :) Dat van die airstrike schijnt trouwens een bug te zijn, althans dat las ik gisteren in de reacties bij een stream op twitch
DerOllie schreef op maandag 30 november 2015 @ 11:14:
[...]

zaterdagavond en zondagavond 2 lange sessies gespeeld, en connection lost melding komt me nu wel de neus uit... Niet bij stil gestaan om de PS4 even los te halen van netwerk 8)7

Waren wel super sessies trouwens, meerdere provincies al vrijgespeeld, aantal challenges al gedaan, en hidden dingetjes ontdekt, al die central command op het eerste eiland overwonnen, maar als ik daar binnenloop krijg ik nog steeds een airstrike op mn dak, das nog wel vaag, moet ik dan eerst het hele eiland overwinnen? of verder gaan met de missies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rappa1985
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-11-2023
[...]

Als het goed is heb je in dat gebied een missie die je mag spelen als je gebied hebt overgenomen waar je die airstrikes mee kan uitschakelen. Heel leuk om daar neer gezet te worden na lange laadtijd en dan direct airstrike op je hasses te krijgen XD

LiquidBunny.nl. Voor en door gamers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
bij die connection lost krijg ik op de ps4 2 opties in beeld. 1 ervan is of ik offline verder wil spelen. Als ik die pak krijg ik niet meer die offline meldingen maar blijft de ps4 wel gewoon online etc :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Niet online
Paulus07 schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:06:
bij die connection lost krijg ik op de ps4 2 opties in beeld. 1 ervan is of ik offline verder wil spelen. Als ik die pak krijg ik niet meer die offline meldingen maar blijft de ps4 wel gewoon online etc :)
ja totdat je weer een menu inmoet krijg je hetzelfde gezeur weer

het is wachten op een patch. vergeet niet dat we nu al voor de officiele release spelen he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Friespeuk schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:08:
[...]

het is wachten op een patch. vergeet niet dat we nu al voor de officiele release spelen he.
oh dat was ik niet vergeten hoor :P
Twitch vertelde me het ook al vrijdag:

Dear Twitch Broadcaster:

"The content you streamed and archived on Twitch at www.twitch.tv/paulus_nl was the subject of a takedown notice we received from Square Enix pursuant to the Digital Millennium Copyright Act ("DMCA"). This organization has asserted that it owns this content and that you streamed that content on Twitch without permission to do so."

:+ O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Friespeuk schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:08:
[...]

officiele servers zullen wel nog niet online zijn, dan krijg je dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Rappa1985 schreef op maandag 30 november 2015 @ 12:02:
[...]

Als het goed is heb je in dat gebied een missie die je mag spelen als je gebied hebt overgenomen waar je die airstrikes mee kan uitschakelen. Heel leuk om daar neer gezet te worden na lange laadtijd en dan direct airstrike op je hasses te krijgen XD
Ok dat eiland (bedoel je denk ik) heb ik nog niet gereed, ben 3/4 ver geloof ik. Als je alleen dat gebied op zichzelf bedoeld dan heb ik die missie niet gezien, vrijdag maar eens weer kijken.

inderdaad, wanneer je dood gaat, en je spawned daar, dan heb je meteen een rood doelwit op je locatie, dus wegwezen...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
[...]

Nog een leuk weetje: de track van de opening scene is van Torre Florim, zanger van nederlandse band De Staat, toch nog een nederlands tintje..
YouTube: Torre Florim (DE STAAT) - Firestarter (Official Music Video)
Haha lachen. Vind het echt een superplaat voor de intro :)

Het spel heeft framedrops, slechte checkpoints en te lange laadtijden. Toch heeft dit spel me al een weekend van Fallout 4 af kunnen houden :D Snel weer verder slopen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 20:00

TommyGun

Stik er maar in!

djpdjpnl schreef op zondag 29 november 2015 @ 16:22:
[...]

G2play.net biedt 'm aan voor 25 euro.
http://www.g2play.co.nl/c...ust-cause-3-steam-cd-key/

Ik heb zelf de key al binnen, gepreload via Steam maar daar is ie nog niet gereleased dus kun je nog niet spelen....
€22.04

http://www.cdkeys.com/pc/games/just-cause-3-pc-cd-key-steam

CDKEYSCYBER10

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Beakzz schreef op maandag 30 november 2015 @ 16:49:
[...]

Haha lachen. Vind het echt een superplaat voor de intro :)

Het spel heeft framedrops, slechte checkpoints en te lange laadtijden. Toch heeft dit spel me al een weekend van Fallout 4 af kunnen houden :D Snel weer verder slopen :+
Had even Shazam erbij gehouden, en die wist hem moeiteloos te matchen, top nummer, toch alweer paar jaar oud.

Snel weer verder slopen kan ik helaas vrijdagavond pas :'( :X

www.youtube.com/DerOllie

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste