Volgens mij zijn de inlog problemen verholpen
Ben al een uurtje aan het spelen en heb geen één keer een melding gehad
Dat gevoel had ik ook, vanmiddag voor ik aan het werk gaan nog een paar uur zitten spelen en een keer inloggen en daarna niet meer.
Iemand het spel al speelbaar gekregen op de PC?
Release date is 1 dec. Dus nee denk nog niemand.tumtum100 schreef op maandag 30 november 2015 @ 19:34:
Iemand het spel al speelbaar gekregen op de PC?
-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --
Zo gekke vraag is het niet toch? In een groot gedeelte van de wereld is het al december natuurlijk.Xtr3me4me schreef op maandag 30 november 2015 @ 20:03:
[...]
Release date is 1 dec. Dus nee denk nog niemand.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Release tijden staan allemaal gelijk volgens de dev, dus iedereen kan tegelijk beginnen op PC.
Bijv;
Hier unlocked hij 12 uur AM, dan unlocked hij in new zealand om 12uur PM
Bijv;
Op de Xbox One in ieder geval niet. Zit nu de Russische store aankoop te spelen. Rusland is 2uur voor op ons dus hij is unlockedHoolz14 schreef op maandag 30 november 2015 @ 20:53:
Release tijden staan allemaal gelijk volgens de dev, dus iedereen kan tegelijk beginnen op PC.
Bijv;
ZO het schijt van. Uit pure fan-boyishheid pre-order ik hem met iets van 22% korting ofzo, gaat het nu ver onder helft...TommyGun schreef op maandag 30 november 2015 @ 18:40:
[...]
€22.04
http://www.cdkeys.com/pc/games/just-cause-3-pc-cd-key-steam
CDKEYSCYBER10
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Hoe koop jij in RuslandDonstil schreef op maandag 30 november 2015 @ 22:08:
[...]
Op de Xbox One in ieder geval niet. Zit nu de Russische store aankoop te spelen. Rusland is 2uur voor op ons dus hij is unlocked
[ Voor 50% gewijzigd door Tijgert op 30-11-2015 22:35 ]
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Ik heb hem besteld voor 14.99€ met 10 euro kortingscode van Kinguin. Het Season Pass heeft me 9.99 gekostTijgert schreef op maandag 30 november 2015 @ 22:31:
[...]
ZO het schijt van. Uit pure fan-boyishheid pre-order ik hem met iets van 22% korting ofzo, gaat het nu ver onder helft...
Hier staat trouwens nog 10 uur left op Steam. Ik ga sowieso NIET pre-loaden, bij mij duurt unpacken meestal langer dan downloaden
51.4GB duurt 35-40 minuten met 200Mb/s verbinding
[ Voor 21% gewijzigd door Koning Willy op 30-11-2015 23:42 ]
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Eerst via de Russische Microsoft Store Xbox Credit kopen.
Dan dat inwisselen op de Russische Xbox site (Eventueel in andere browser de Nederlandse site ernaast zodat je weet wat er staat
Na inwisselen de game kopen met de credits op je account en klaar is Kees.
Zo heb ik de game nu voor €42,- en omdat we de game ook nog delen voor €21,- per persoon via de tweede licentie op de Xbox One. Prima deal
Verwijderd
Zucht steun, ik heb dus wel ge-pre-load, en 'dat kreng' is alweer een ruime 20 minuten bezig met decrypten, en nog niet op de helft.
Maar nou blijf ik het uitzitten ook
al speel ik maar 5 minuten, principekwestie
Maar nou blijf ik het uitzitten ook
Hmm, hij lijkt major issues te hebben, bij Xbox One heb je veel framedrops (tot wel 17fps) en door een memoryleak kunnen laadtijden na een uur spelen oplopen tot meer dan 15 minuten!
http://www.videogamer.com...te_load_times_report.html
Lijkt me dat dit nog wel gepatched gaat worden, maar zelfs met de day-one patch is het niet opgelost. En die framedrops kan ik nog wel hebben, maar als het 15 minuten duurt om wat dan ook te laden (dus ook dood gaan en weer respawnen), dan is dat echt broddelwerk. Vraag me hoe dat door de testing is gekomen.
En het dus echt zo slecht is, dan laat ik hem wel liggen tot ie is gepatched. Al had ik me wel verheugd op die game
Overigens gaat dat artikel alleen over de X1 versie, maar het lijkt bij de PS4 ook voor te komen, pc is nog onduidelijk maar de kans daar is ook wel aanwezig. Je kunt er alleen wat meer Hz tegenaan gooien.
Verder lees ik nu dat het ook niet bij iedereen gebeurt en dat het altijd het geval is, maar het kan je dus overkomen.
http://www.videogamer.com...te_load_times_report.html
Lijkt me dat dit nog wel gepatched gaat worden, maar zelfs met de day-one patch is het niet opgelost. En die framedrops kan ik nog wel hebben, maar als het 15 minuten duurt om wat dan ook te laden (dus ook dood gaan en weer respawnen), dan is dat echt broddelwerk. Vraag me hoe dat door de testing is gekomen.
En het dus echt zo slecht is, dan laat ik hem wel liggen tot ie is gepatched. Al had ik me wel verheugd op die game

Overigens gaat dat artikel alleen over de X1 versie, maar het lijkt bij de PS4 ook voor te komen, pc is nog onduidelijk maar de kans daar is ook wel aanwezig. Je kunt er alleen wat meer Hz tegenaan gooien.
Verder lees ik nu dat het ook niet bij iedereen gebeurt en dat het altijd het geval is, maar het kan je dus overkomen.
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 01-12-2015 01:51 ]
Waar staat die season pass dan? Ik zie enkel Sea Land Air DLC staan voor het dubbele...Koning Willy schreef op maandag 30 november 2015 @ 23:40:
[...]
Ik heb hem besteld voor 14.99€ met 10 euro kortingscode van Kinguin. Het Season Pass heeft me 9.99 gekost
Eerste impressie op pc: Meh.. Bugs!
Geluid: komt enkel uit 1 speaker
Graphics: veel zwarte triangles, eigenlijk niet speelbaar
Geluid: komt enkel uit 1 speaker
Als ik het echt allemaal van te voren wist...
W00T! Finally ingame! Spel ziet er keurig uit, draait ook nog eens +80FPS op 1440P Ultra settings.

Dat bedoel ik. 19.99 met 10 euro code van Black Friday 9.99 dus. Dat je tegenwoordig een AAA game kan halen voor 15 euro is toch niet te geloven.. op PC dan tenminsteTijgert schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 02:14:
[...]
Waar staat die season pass dan? Ik zie enkel Sea Land Air DLC staan voor het dubbele...
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Eerste indruk: loopt prima hier op 1440p met alles op max. Echter, ik krijg mijn Xbox One-controller niet werkende in-game. In het hoofdmenu werkt hij, maar zodra ik in-game kom niet. Dit is toch echt wel een spel dat ik mét controller wil spelen!
Lol, ik weet niet, er zijn 2 punten op het eiland waar ik nu ben, waar ik, als ik er in de buurt kom, een fucking air strike op mn flikker krijg.
de main story speel ik helemaal niet, ik ga gewoon dat eiland rond en sloop alles wat ik zie
De vraag is nu, hoe kom ik door die fucking air strike heen? Van 1 van die 2 bases waar ik die air strike over me heen krijg moet ik nog 2 dingen stuk maken, maar ik krijg de kans helemaal niet om die te zoeken omdat ik dan direct afgemaakt wordt.
Is er een 'de manier' om het te doen? Of kun je iets doen waardoor je die air strike niet krijgt? ofzo?
de main story speel ik helemaal niet, ik ga gewoon dat eiland rond en sloop alles wat ik zie
De vraag is nu, hoe kom ik door die fucking air strike heen? Van 1 van die 2 bases waar ik die air strike over me heen krijg moet ik nog 2 dingen stuk maken, maar ik krijg de kans helemaal niet om die te zoeken omdat ik dan direct afgemaakt wordt.
Is er een 'de manier' om het te doen? Of kun je iets doen waardoor je die air strike niet krijgt? ofzo?
Och ja, je moet toch wat he.
Ah kijk, dat krijg je dus als je als een kip zonder kop rond rent. Dus dan maar even een paar missies spelen. Volgens het verhaal, moet ik nu die vriend van me opzoeken 'at the edge of town' ofzo. Het vervelende is dat ik geen flauw idee heb waar hij dan moet staan.Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 09:38:
is volgens mij dan een missie die je eerst moet doen om die airstrikes te silencen

Ik moet wel lachen om de belachelijke radio boodschappen. Omdat er een schimmel was ontdekt in een luchtschacht hebben ze dan maar de hele basis gesloopt. Want ja, das kut, zo'n schimmel. Ik mag dat wel.
Heb je een AMD kaart? Installeer dan de laatste 15.11.1 Beta driver, daarbij is het opgelost.N0stradamus schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 02:16:
Verwijderd
Wooh!
Gisteren (of uh, vanochtond) ook een uurtje of 2 gespeeld, moet zeggen dat het me wel bevalt, heb alleen even m'n native res ingesteld en het voor nu daar bij gelaten (wou gewoon de game proberen natuurlijk, mooi maken komt later wel) en de game was volgens de steam overlay fps counter constant 60fps, zelfs al blies ik enorme dingen op en had ik 5 sterren 'aandacht'
Kan niet wachten tot ik weer thuis ben!
Had wel een crash en heb ook al wat bugs voorbij zien komen, maar dat mag de pret niet drukken, JC2 was ook behoorlijk buggy bij release en dat hebben ze toen ook netjes gepatchd (en er schijnt ook al een patch te zijn voor JC3) dus ik heb er wel vertrouwen in dat het deze keer ook goed komt, en de bugs waren verder niet storend (de crash natuurlijk wel, maar leek eigenlijk meer door 6 mensen op mn steamchat te komen die allemaal tegelijk dingen begonnen te vragen dan dat de game vastliep)
Al met al, na ~2 uurtjes, is m'n eerste indruk top.
Gisteren (of uh, vanochtond) ook een uurtje of 2 gespeeld, moet zeggen dat het me wel bevalt, heb alleen even m'n native res ingesteld en het voor nu daar bij gelaten (wou gewoon de game proberen natuurlijk, mooi maken komt later wel) en de game was volgens de steam overlay fps counter constant 60fps, zelfs al blies ik enorme dingen op en had ik 5 sterren 'aandacht'
Kan niet wachten tot ik weer thuis ben!
Had wel een crash en heb ook al wat bugs voorbij zien komen, maar dat mag de pret niet drukken, JC2 was ook behoorlijk buggy bij release en dat hebben ze toen ook netjes gepatchd (en er schijnt ook al een patch te zijn voor JC3) dus ik heb er wel vertrouwen in dat het deze keer ook goed komt, en de bugs waren verder niet storend (de crash natuurlijk wel, maar leek eigenlijk meer door 6 mensen op mn steamchat te komen die allemaal tegelijk dingen begonnen te vragen dan dat de game vastliep)
Al met al, na ~2 uurtjes, is m'n eerste indruk top.
Verwijderd
Die radio announcer is trouwens david tennant. heerlijke acteur, de meesten zullen hem kennen als een incarnatie van the doctor in Doctor Who
Ah screw it; als ik de game vet vantevoren pre-order dan kunnen die paar euri voor de DLC er ook wel vanaf..
I'm worth it
De Mediamarkt in Duiven had hem donderdag al binnen maar mocht deze helaas nog niet verkopen.Erulezz schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 16:19:
De Media Markt duiven geeft hem nog niet meeLas wel dat de patch al bij sommige beschikbaar was
De nieuwe NVIDIA driver moet veel PC problemen oplossen
Althans volgens deze thread op reddit.
http://www.nvidia.com/dow...rResults.aspx/96073/en-us (win7&8 en vista)
http://www.nvidia.com/dow...rResults.aspx/96079/en-us (win10)
Kan niet wachten tot ik thuis ben om ook aan de slag te gaan.
http://www.nvidia.com/dow...rResults.aspx/96073/en-us (win7&8 en vista)
http://www.nvidia.com/dow...rResults.aspx/96079/en-us (win10)
Kan niet wachten tot ik thuis ben om ook aan de slag te gaan.
De reviews vallen me nog erg mee tot nu toe:
http://www.metacritic.com/game/playstation-4/just-cause-3
Laat ik voorop stellen dat ik het spel geweldig vind en het me Fallout 4 voorlopig laat vergeten (zat ik midden in) en het me vannacht weer veel slaap heeft gekost, maar ik zie ook de minpunten wel.
Gisteren zat ik nog (echt) vast aan een helikopter, ben ik onder een eiland gevallen en moest ik 2 x het spel opnieuw opstarten door een bug (helikopter die ik moest beschermen bleef ergens middenin rondvliegen).
Gisteren de straaljagers ontdekt dus ja dan moet je alles bombarderen
....Dat vond de framerate niet leuk op de PS4 en dan dat eindeloze laden wat soms 15 seconden is en dan weer 2 minuten weerhoud mij persoonlijk om de challenges serieus aan te pakken.
Hopelijk patchen ze het nog, maar dan heb ik het spel waarschijnlijk al uitgespeeld
Laat ik voorop stellen dat ik het spel geweldig vind en het me Fallout 4 voorlopig laat vergeten (zat ik midden in) en het me vannacht weer veel slaap heeft gekost, maar ik zie ook de minpunten wel.
Gisteren zat ik nog (echt) vast aan een helikopter, ben ik onder een eiland gevallen en moest ik 2 x het spel opnieuw opstarten door een bug (helikopter die ik moest beschermen bleef ergens middenin rondvliegen).
Gisteren de straaljagers ontdekt dus ja dan moet je alles bombarderen
Hopelijk patchen ze het nog, maar dan heb ik het spel waarschijnlijk al uitgespeeld
Verwijderd
Op zich is het gewoon een strakke game, ja, er zijn best behoorlijke bugs, maar er was ook al sinds vrijdag bekend dat er een patch aan komt, dus de meeste mensen nemen de bugs gewoon maar even voor lief (mede ook omdat dit tegenwoordig normaal is, een buggy release die dan later gepatchd word, niet om het nou toe te juichen ofzo hoor, maar als reden waarom er weinig word geklaagd)Beakzz schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 16:03:
De reviews vallen me nog erg mee tot nu toe:
Gisteren de straaljagers ontdekt dus ja dan moet je alles bombarderen....Dat vond de framerate niet leuk op de PS4 en dan dat eindeloze laden wat soms 15 seconden is en dan weer 2 minuten weerhoud mij persoonlijk om de challenges serieus aan te pakken.
Dat gezegd hebbend lijkt wel iedereen het erover eens dat de PC versie met kop en schouders boven de rest uitsteekt, kan ik een lang verhaal typen om om de brei heen te draaien, maar het komt er gewoon op neer dat de laatste xbox en playstation alweer finaal achterlopen op de PC gaming wereld, alleen wist Avalance dat natuurlijk ook al, dus het praat het niet helemaal goed, en ik denk dan ook dat ze zeer waarschijnlijk ook met patches voor de console versies komen.
En hoewel ik niet weet hoeveel daarvan verhaal was en hoeveel gewoon 'rond kutten' was, maar heb al ergens een reactie gelezen dat iemand (die m sinds vrijdag heeft) 20 uur in de game had gestoken en pas op 25% zat, dus het is nog maar de vraag hoe snel je em uitspeelt
Hier met 30+ uur op 27 % dus no worries. Al heb ik wel vaker een game uitgespeeld met rond de 30% progress. Het is maar net hoeveel het verhaal van de totale progress is natuurlijk. En in de eerste 10 uur heb ik de missies compleet links laten liggen.(zoals het hoortVerwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 16:20:
[...]
Op zich is het gewoon een strakke game, ja, er zijn best behoorlijke bugs, maar er was ook al sinds vrijdag bekend dat er een patch aan komt, dus de meeste mensen nemen de bugs gewoon maar even voor lief (mede ook omdat dit tegenwoordig normaal is, een buggy release die dan later gepatchd word, niet om het nou toe te juichen ofzo hoor, maar als reden waarom er weinig word geklaagd)
Dat gezegd hebbend lijkt wel iedereen het erover eens dat de PC versie met kop en schouders boven de rest uitsteekt, kan ik een lang verhaal typen om om de brei heen te draaien, maar het komt er gewoon op neer dat de laatste xbox en playstation alweer finaal achterlopen op de PC gaming wereld, alleen wist Avalance dat natuurlijk ook al, dus het praat het niet helemaal goed, en ik denk dan ook dat ze zeer waarschijnlijk ook met patches voor de console versies komen.
En hoewel ik niet weet hoeveel daarvan verhaal was en hoeveel gewoon 'rond kutten' was, maar heb al ergens een reactie gelezen dat iemand (die m sinds vrijdag heeft) 20 uur in de game had gestoken en pas op 25% zat, dus het is nog maar de vraag hoe snel je em uitspeelt
Dat deze generatie consoles zou zuigen wist ik al toen ik voor het eerst de prijs hoorde. Had liever €800+ betaald voor een "top of the line console", maarja dan hadden ze zeker niet deze aantallen verkocht.
Het zal wel aan mij liggen, maar dit soort spellen speel ik liever beneden op de bank dan achter mijn bureau / in mijn raceseat ( en ja ik weet wat er mogelijk is met HDMI naar de TV en een PC in de huiskamer).
[ Voor 13% gewijzigd door Beakzz op 01-12-2015 16:39 ]
Op welk gebied bedoel je dat? Op gebied van Bugs?Verwijderd schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 16:20:
Want de Gameplay (waar het toch om draait bij een game) is toch precies gelijk tussen de drie versies?
Verwijderd
Nix mis mee hoorBeakzz schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 16:35:
[...]
Het zal wel aan mij liggen, maar dit soort spellen speel ik liever beneden op de bank dan achter mijn bureau / in mijn raceseat
(daarbij wil je toch niet racen in JC, auto physics zijn nog net zo wazig als in deel 2)
PC versie steekt boven de anderen uit op gebied van performance, minder bugs en betere looks, de xbox heeft een behoorlijke memory leak waardoor de game tergend langzaam laad/soms gewoon helemaal niet laad, beide consoles kampen met momenten waar de framerate te makkelijk inkakt, ook zonder dat je de halve wereld aan het opblazen bent, beide consoles draaien de game op minder dan 1080p, je kan duidelijk zien dat er minder bomen gras etc op consoles zijn, en ga zo maar door.Donstil schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 16:49:
[...]
Op welk gebied bedoel je dat? Op gebied van Bugs?
Want de Gameplay (waar het toch om draait bij een game) is toch precies gelijk tussen de drie versies?
De PC versie lijkt echter stabiel te draaien bij 99% van de spelers, wat niet betekend dat er geen bugs zijn hoor, heb ook al mensen onder de map zien belanden en heb zelf in m'n 2 uur durende speelsessie ook al een crash meegemaakt, maar al met al draait de game wel gewoon goed, laden gaat snel, framerate blijft stabiel, alles oogt top, alles gaat ook lekker kapot, dus ja, goed te doen.
@Hierboven edit: Ooh nee daar boven.
Betere beelden is zo niet belangrijk voor een game met goeie Gameplay, iets met apen en gouden ringen.
Betere beelden is zo niet belangrijk voor een game met goeie Gameplay, iets met apen en gouden ringen.
[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 01-12-2015 18:10 ]
Eens, maar laadtijden en framerate wel. Het is niet zo erg dat het de fun verziekt, maar nu heb je gameplay : Je gaat ergens naar toe, Cutscene : "bla,bla,bla ...OH jee helikopters, haal ze zo snel mogelijk uit de lucht, 30 tot 90 seconden laden verder ben je al vergeten wat er in vredesnaam aan de hand isDonstil schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:09:
@Hierboven edit: Ooh nee daar boven.
Lekker overdreven, maar het haalt mij behoorlijk uit de flow. Ook al verschillende keren dood gegaan door de inkakkende framerate op een verkeerd moment.
Ja uiteraard, bugs enz zijn irritant.Beakzz schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 18:25:
[...]
Eens, maar laadtijden en framerate wel. Het is niet zo erg dat het de fun verziekt, maar nu heb je gameplay : Je gaat ergens naar toe, Cutscene : "bla,bla,bla ...OH jee helikopters, haal ze zo snel mogelijk uit de lucht, 30 tot 90 seconden laden verder ben je al vergeten wat er in vredesnaam aan de hand is![]()
Lekker overdreven, maar het haalt mij behoorlijk uit de flow. Ook al verschillende keren dood gegaan door de inkakkende framerate op een verkeerd moment.
Lang laden is niet super irritant (Zie fallout4) maar het moet niet gedurende de speelsessie langer worden natuurlijk

Aan de ene kant denk ik dan "Ach dat patchen ze wel goed" maar aan de andere kant denk ik dan weer "Als ze het kunnen patchen hadden ze het ook in de final build kunnen elimineren"
Hopen op het beste dus maar.
Ik zie er toch van af. Ik heb nu wat streams zitten bekijken via Live van Playstation en ik vind de gemiddelde laadtijden best meevallen van wat ik tot nu toe gezien heb. In ieder geval geen €180 waard voor de SSD die ik op het oog had. Daar die dingen niet veel verbetering brengen zoals al eerder is aangehaald. Heb hem nu hier naast mij liggen in gesloten verpakkingDonstil schreef op zondag 29 november 2015 @ 11:48:
[...]
Dat stotteren in Fallout op de One heb ik hier helemaal niet gemerkt.
Is wel erg extreem op zijn video, bijna onspeelbaar zeg.
Ik zit er nog steeds aan te denken de interne One HDD te vervangen voor een SSD en dan te kijken wat dat voor boost in performance geeft.
Ik heb de game besteld bij Zavvi en kreeg afgelopen zondag het bericht dat het spel was verzonden. Zal nog een paar dagen duren voor die in mijn PS4 zit. Voor €41 euro durf ik de gok wel aan
Inlogprobroblemen zijn voorbij. Maar de fps is om te janken. Moest weer es de game opnieuw starten omdat het spel maar bleef laden na het dood gaan. Un keer gecrashed en wat stoor ik me eigen aan die slechte AA. Echt slecht afgewerkte game voor de console. Diep triest. Jammer want verder is het wel een erg leuke game.
Mijne werkt zonder problemen, kan zelfs lopen en met muis richten tegelijkYonix schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 07:33:
Eerste indruk: loopt prima hier op 1440p met alles op max. Echter, ik krijg mijn Xbox One-controller niet werkende in-game. In het hoofdmenu werkt hij, maar zodra ik in-game kom niet. Dit is toch echt wel een spel dat ik mét controller wil spelen!
Probeer hem maar eens aan te sluiten als je al in game bent?
Pre-order DLC kan je voor 1.29 kopen bij KinguinTijgert schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 12:54:
Ah screw it; als ik de game vet vantevoren pre-order dan kunnen die paar euri voor de DLC er ook wel vanaf..I'm worth it
Installer hem maar op je SSD. Ja laadtijden zijn wel lang, maar heb je gezien dat je gelijk ingame bent als je bij de eerste menu belandt? Kan je meteen beginnen.Joeridev schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 20:12:
Fantastisch spel. Helaas zijn de laadtijden op de PC absurd lang (terwijl ik toch een snelle computer heb). Herkent iemand dat probleem? En dan bedoel ik niet de console gebruikers.
[ Voor 44% gewijzigd door Koning Willy op 01-12-2015 20:13 ]
Fantastisch spel. Helaas zijn de laadtijden op de PC absurd lang (terwijl ik toch een snelle computer heb). Herkent iemand dat probleem? En dan bedoel ik niet de console gebruikers.
Iedereen herkent dat probleemJoeridev schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 20:12:
GTA V duurt bij mij dubbel zo lang om te laden, dus snap niet waarom mensen zeuren. Persoonlijk vind ik de 2 seconden laadtijden bij cutscenes nog erger
Wat ik ook wel enigszins irritant vind, is dat als je het spel hebt opgestart dan je dan eerst even moeten wachten voor dat dat inloggen gebeuren tevoorschijn komt en dan pas het menu laat zien.....
Ik heb bij GTA V nooit 4-5 minuten hoeven wachten om t spel op te starten en een save te laden.
Klopt het dat je niet "over je gun" kan kijken?
Ik heb nu het idee dat ik maar wat aan het doen ben op het gebied van schieten.
Verpest mijn plezier niet verder hoor.
Ik heb nu het idee dat ik maar wat aan het doen ben op het gebied van schieten.
Er is altijd iets wat nog minder is, dat doet niet af aan het feit dat deze game erg lang laad.Koning Willy schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 20:26:
[...]
GTA V duurt bij mij dubbel zo lang om te laden, dus snap niet waarom mensen zeuren. Persoonlijk vind ik de 2 seconden laadtijden bij cutscenes nog erger
Verpest mijn plezier niet verder hoor.
Probleem is inmiddels opgelost; het was een kwestie van de computer even herstarten.Koning Willy schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 20:09:
[...]
Mijne werkt zonder problemen, kan zelfs lopen en met muis richten tegelijk![]()
Probeer hem maar eens aan te sluiten als je al in game bent?
Het enige waar ik wel tegenaan loop, en waar ik mij nu al aan stoor, is het 'save game'-systeem. Zo heb ik daarnet één van de eerste missies gedaan - 'Time For An Upgrade' - waarna ik dacht dat ik wel even het spel kon verlaten om de nieuwe GeForce-drivers te installeren om er vervolgens achter te komen dat ik die hele missie opnieuw kan doen. Why?!
Wanneer weet ik nu dat het veilig is om het spel te verlaten?
Ook hier lange laadtijden. Ligt grotendeels aan dat inloggen op de Square Enix-servers bij het starten van het spel.Joeridev schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 20:12:
[ Voor 21% gewijzigd door Yonix op 01-12-2015 20:37 ]
Ja dat vind ik ook wel irritant, dat je niet zelf kan saven maar afhankelijk bent van de auto-save. Ik heb nu wel gezien dat je links onderin soms zo'n diskette logo ziet dat die aan het saven is.Yonix schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 20:36:
[...]
Probleem is inmiddels opgelost; het was een kwestie van de computer even herstarten.
Het enige waar ik wel tegenaan loop, en waar ik mij nu al aan stoor, is het 'save game'-systeem. Zo heb ik daarnet één van de eerste missies gedaan - 'Time For An Upgrade' - waarna ik dacht dat ik wel even het spel kon verlaten om de nieuwe GeForce-drivers te installeren om er vervolgens achter te komen dat ik die hele missie opnieuw kan doen. Why?!
Wanneer weet ik nu dat het veilig is om het spel te verlaten?
Het is allemaal wel een tikkie onoverzichtelijk. De missies enz, verder wel heerlijk vermaak.
Speel het nu twee uurtjes maar vlieg en klim de hele wereld al door, het schiet ook heerlijk op een of andere manier.
Het is een hele omschakeling na twee weken fallout maar dit gaat me zeker bevallen.
Speel het nu twee uurtjes maar vlieg en klim de hele wereld al door, het schiet ook heerlijk op een of andere manier.
Het is een hele omschakeling na twee weken fallout maar dit gaat me zeker bevallen.
ik bedoelde de Sea Land Air DLC, die andere zit al bij je pre-order.Koning Willy schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 20:09:
[...]
Pre-order DLC kan je voor 1.29 kopen bij Kinguin
Dit wordt er een voor de budget bak. Het spel lijkt nog lang niet af te zijn, dus ik wacht wel tot er een jaar lang patches op geplakt zijn.
Die heb ik gekocht voor 9.99 bij Kinguin. Maar anders dan 2 skins die tegenvallen krijg je nog niet. Bij een FLAME PARACHUTE verwacht ik dit niet:Tijgert schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 22:34:
[...]
ik bedoelde de Sea Land Air DLC, die andere zit al bij je pre-order.

Wat is er nog niet af dan? Spel draait net zo goed als Mad Max die ook door Avalanche is gemaakt? Tot nu toe weinig bugs tegengekomen en maar 1 crash gehad maar dat lag aan mij omdat ik Msi Afterburner probeerde te openen. Verder vind ik 14.99€ al laag genoeg voor een game die +100 uur gameplay heeft.bram1984 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 22:52:
Dit wordt er een voor de budget bak. Het spel lijkt nog lang niet af te zijn, dus ik wacht wel tot er een jaar lang patches op geplakt zijn.

[ Voor 58% gewijzigd door Koning Willy op 01-12-2015 23:18 ]
Ik heb een aardig zware PC (i7-5930K + GTX980), maar deze game wil niet stabiel 60 FPS op 1440 blijven op alles very high of high. Blijf her en der framedrops houden. Als ik naar mijn GPU usage kijk, die ik dat daar nog zeker 25% aan capaciteit over is, dus ik verwacht nog een optimalisatieronde.
Edit: Mad Max draaide echt als een zonnetje.
Edit: Mad Max draaide echt als een zonnetje.
[ Voor 7% gewijzigd door Deem op 01-12-2015 23:10 ]
"May our framerates be high and our temperatures low."
Meer Tweakers last van een (Nvidia ) GPU wiens 'memory clock' terug/lager wordt geklokt bij het spelen van JC3?
Ik heb een GTX 980Ti waarvan de 'memory clock' op 3305MHz (6,6GHz) draait terwijl deze in andere games netjes zijn werkt doet op 3649MHz (7,3GHz). Ik heb de meest recente drivers van Nvidia, maar het probleem deed zich ook voor bij de vorige drivers.
Verder heeft dit geen impact op performance, maar het is wel iets vreemds.
Ik heb een GTX 980Ti waarvan de 'memory clock' op 3305MHz (6,6GHz) draait terwijl deze in andere games netjes zijn werkt doet op 3649MHz (7,3GHz). Ik heb de meest recente drivers van Nvidia, maar het probleem deed zich ook voor bij de vorige drivers.
Verder heeft dit geen impact op performance, maar het is wel iets vreemds.
[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 01-12-2015 23:37 ]
Weten we dat ook weer, lekker doen zou ik zeggen.bram1984 schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 22:52:
Hoezo? Er staan toch vlammen opKoning Willy schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 22:55:
[...]
Die heb ik gekocht voor 9.99 bij Kinguin. Maar anders dan 2 skins die tegenvallen krijg je nog niet. Bij een FLAME PARACHUTE verwacht ik dit niet:
[afbeelding]
Nee ik verwachte dit

Zo zie je maar, ze weten altijd mensen om te kopen om te pre-orderen met mooie praatjes terwijl het gewoon een sticker is op je parachute
[ Voor 15% gewijzigd door Koning Willy op 02-12-2015 00:12 ]
Ja, want laten we er gemakshalve maar vanuit gaan dat iedereen hier op de PC speelt (over die versie zie ik overigens ook zat mensen klagen). Kortzichtig much? De game draait als dikke stront op consoles (idd, Mad Max draait wel prima, net als zoveel open wereld games, voordat je weer uit de hoogte gaat doen zoals altijd) en de laadtijden zijn echt lachwekkend. De game heeft gelukkig nooit op mijn radar gestaan, maar het is knap zuur voor de JC fans die deel 1 en 2 een warm hart toedragen.Koning Willy schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 22:55:
[...]
Die heb ik gekocht voor 9.99 bij Kinguin. Maar anders dan 2 skins die tegenvallen krijg je nog niet. Bij een FLAME PARACHUTE verwacht ik dit niet:
[afbeelding]
[...]
Wat is er nog niet af dan? Spel draait net zo goed als Mad Max die ook door Avalanche is gemaakt? Tot nu toe weinig bugs tegengekomen en maar 1 crash gehad maar dat lag aan mij omdat ik Msi Afterburner probeerde te openen. Verder vind ik 14.99€ al laag genoeg voor een game die +100 uur gameplay heeft.
[afbeelding]
Dit weekend wel ja. Vreemd genoeg lijkt het begin deze week sneller te gaan.
Als ik naar die PC screens kijk en ik het vergelijk met de PS4... Wat een enorm verschil zeg
De map is wat onoverzichtelijk want volgens mij heb ik echt alle dorpen al in bezit en een grote legerbasis maar de province is nog steeds niet van mij? Er zijn verder geen dorpen etc
De map is wat onoverzichtelijk want volgens mij heb ik echt alle dorpen al in bezit en een grote legerbasis maar de province is nog steeds niet van mij? Er zijn verder geen dorpen etc
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Even een vraag; ik zei ergens in dit topic dat ik, als ik helemaal uitzoomde op de map, ik de grootte vond tegenvallen, terwijl ik iedereen bijna hier zie zeggen dat de map zo huge is.
Toen zag ik daarna een plaatje van een map, en die is inderdaad veel groter dan wat ik zie. Ik neem dus aan dat je die andere delen van de map moet vrijspelen door...ja, door wat eigenlijk? Door de story missies te spelen, of speel je gewoon meer delen van de map vrij op het moment dat je op je huidige deel van de map (vrijwel) alle stadjes etc bevrijdt hebt?
Toen zag ik daarna een plaatje van een map, en die is inderdaad veel groter dan wat ik zie. Ik neem dus aan dat je die andere delen van de map moet vrijspelen door...ja, door wat eigenlijk? Door de story missies te spelen, of speel je gewoon meer delen van de map vrij op het moment dat je op je huidige deel van de map (vrijwel) alle stadjes etc bevrijdt hebt?
man man man wat was het gister huishouden met JC3
de ene basis na de andere ging eraan. Zelfs een heel eiland opgeblazen met alles wat erop stond
Daarna was een haven aan de beurt. Single player zal wel nog een keer komen 
Wat zijn trouwens ooit die icoontjes in beeld als je een dorp aan het bevrijden bent. Dan krijg je een soort wifi symbool in het midden van het beeld onderin.
Wat zijn trouwens ooit die icoontjes in beeld als je een dorp aan het bevrijden bent. Dan krijg je een soort wifi symbool in het midden van het beeld onderin.
Ik weet niet hoe het met de eerste paar missies zit, maar zodra je zelf je eerste missie moet accepteren, kun je volgens mij al de hele kaart bekijken? Als je dan nog niet die grote kaart ziet, dan lijkt me dat er iets mis is (al ben ik dan wel benieuwd wat je wel ziet).Just_A_User schreef op woensdag 02 december 2015 @ 09:03:
Even een vraag; ik zei ergens in dit topic dat ik, als ik helemaal uitzoomde op de map, ik de grootte vond tegenvallen, terwijl ik iedereen bijna hier zie zeggen dat de map zo huge is.
Dit is dus de map:
http://www.ign.com/maps/just-cause-3/medici
Je begint rechtsonder op het 2-na grootste eiland (je hebt die knoepert erboven en nog 1 linksboven die groter zijn). Daarna ga je naar het eiland daar links onder en vervolgens verder. Ik denk dat jij alleen dat start-eiland hebt gezien en niet de rest die daar dan boven zit?
Hidden dingetjesPaulus07 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 09:36:
spoiler:
, je moet dus zorgen dat de sterkte op 5 streepjes komt, dan ben je er het dichtste bij in de buurt.
(soms een kaarsje voor de gevallen opstandelingen en soms een onderdeel van een auto/wapen (nog niet helemaal duidelijk)
www.youtube.com/DerOllie
Ik vind dat heel vreemd. Ik zit nu op het eiland wat precies in het midden Cima Leon: Silo heeft, als je op dat rode icoontje klikt, op de kaart die ik zie als ik je link volg.Martinspire schreef op woensdag 02 december 2015 @ 09:47:
[...]
Ik weet niet hoe het met de eerste paar missies zit, maar zodra je zelf je eerste missie moet accepteren, kun je volgens mij al de hele kaart bekijken? Als je dan nog niet die grote kaart ziet, dan lijkt me dat er iets mis is (al ben ik dan wel benieuwd wat je wel ziet).
Dit is dus de map:
http://www.ign.com/maps/just-cause-3/medici
Je begint rechtsonder op het 2-na grootste eiland (je hebt die knoepert erboven en nog 1 linksboven die groter zijn). Daarna ga je naar het eiland daar links onder en vervolgens verder. Ik denk dat jij alleen dat start-eiland hebt gezien en niet de rest die daar dan boven zit?
Dat eiland, plus de eilanden die daaronder liggen, die zie ik als ik helemaal uitzoom. Ik weet nog specifiek dat ik helemaal heb uitgezoomd en toen zeg maar 'langs de randen' ben gaan bewegen om te kijken hoe groot het was. Omdat dat dus het enige was wat ik zag dacht ik daarna 'hoe kan dit zo ont-zet-tend groot zijn als wat sommige mensen zeggen'?
Ik kan me dat hele grote eiland helemaal niet herinneren dat ik dat gezien heb. Ik zal vanavond nog eens een keer kijken.
heel vreemd dit.
Ik vind trouwens al die online activiteiten best wel tof. Grappig om te zien wie hoever gevlogen heeft enz.
Op het moment heb ik alleen nog Martinspire en een fysieke vriend die de game spelen maar een leuke toevoeging is het zeker.
Op het moment heb ik alleen nog Martinspire en een fysieke vriend die de game spelen maar een leuke toevoeging is het zeker.
Gisteren nog leuk geprobeerd wingsuit record van 9 minuten te verbreken, faalde in het laatste moment omdat ik te hard afremde om zo langer te blijven zwevenDonstil schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:22:
Ik vind trouwens al die online activiteiten best wel tof. Grappig om te zien wie hoever gevlogen heeft enz.

Ik moet wel aan de controls wennen. Het voelt allemaal net wat 'lomper' aan dan in Just Cause 2 (en knoppen reageren niet direct?). Daarnaast stoor ik me af en toe een beetje aan de camera. Moet deze zo dicht op Rico staan? 
Maar goed, vanmiddag maar eens een goede sessie spelen, want het bovenstaande went vast wel.
Maar goed, vanmiddag maar eens een goede sessie spelen, want het bovenstaande went vast wel.
[ Voor 5% gewijzigd door Yonix op 02-12-2015 12:30 ]
besturing vind ik zelf wel meevallen. Enige probleem wat ik heb zijn motoren besturen. in JC2 deed ik dat vaak omdat ze snel en wendbaar zijn. In JC3 gaan ze heel lomp en sturen lijkt soms niet te werken totdat je een bepaalde positie hebt en dan ineens vol links of rechts af.
Vlieg je dus weer vol op een slagboom huisje af. Meteen weer ruzie met die bewakers. Vervolgens sloop je dan ook maar meteen heel de basis mee en ben je weer 2 uur verder.......
Vlieg je dus weer vol op een slagboom huisje af. Meteen weer ruzie met die bewakers. Vervolgens sloop je dan ook maar meteen heel de basis mee en ben je weer 2 uur verder.......
Iemand al de missie gehad waarin je een vriend en een wapen moet beschermen? (probeer het spoiler vrij te houden) Wat een verschrikkelijke missie is dat zeg. Alles wat je kan verzinnen aan vijandelijk materieel wordt daar op je afgeschoten en helaas moet je niet alleen je eigen hachje redden, maar ok die van een te domme AI. Terwijl ik het al druk genoeg heb met uit de rode cirkels te blijven.
Bijna 1 controller minder hier en ik heb het na 10 pogingen opgegeven en mijn agressie omgezet in huishouden op de eilanden...Frenzy!
Bijna 1 controller minder hier en ik heb het na 10 pogingen opgegeven en mijn agressie omgezet in huishouden op de eilanden...Frenzy!
Vond ik ook, vooral met autorijden lastig.Yonix schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:29:
...
Daarnaast stoor ik me af en toe een beetje aan de camera. Moet deze zo dicht op Rico staan?
...
Is er trouwens een manier om die online activiteit uit te zetten? Die notifications blijven maar in beeld komen...
BF1: Karnovski_NL | Canon 50D - Canon 17-55 2.8 - Canon 70-200 F4L
Misschien leuk om mensen van GoT toe te voegen zodat er stats vergeleken kunnen worden?Donstil schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:22:
Mijn PSN is mijn gebruikersnaam
Ja dat is wel een leuk idee, alleen ik heb een XboxErulezz schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:39:
[...]
Misschien leuk om mensen van GoT toe te voegen zodat er stats vergeleken kunnen worden?
Ja dat kan, ik heb het aangepast naar de modus waarop je alleen vrienden ziet.MrHill schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:38:
[...]
Vond ik ook, vooral met autorijden lastig.
Is er trouwens een manier om die online activiteit uit te zetten? Die notifications blijven maar in beeld komen...
Dat is best irritant ja, de camera zit ook erg dicht op de auto als je rijd.Yonix schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:29:
Ik moet wel aan de controls wennen. Het voelt allemaal net wat 'lomper' aan dan in Just Cause 2 (en knoppen reageren niet direct?). Daarnaast stoor ik me af en toe een beetje aan de camera. Moet deze zo dicht op Rico staan?
Zou dat ook graag iets verder naar achter zien.
Ook mis ik een beetje "over de loop kijken" in vuur gevechten.
Haha en ik maar denken dat ik met 55 seconden en goeie score had neergezetKoning Willy schreef op woensdag 02 december 2015 @ 11:52:
[...]
Gisteren nog leuk geprobeerd wingsuit record van 9 minuten te verbreken, faalde in het laatste moment omdat ik te hard afremde om zo langer te blijven zweven

Althans nog geen hoge berg opgezocht verder hoor.
Met dat over de loop kijken: In het level (eiland) wat je kon spelen tijdens de installatie kon je dat wel merkte ik. In de game zelf kon dat niet meer met indrukken van de sticks. Of is dit er met die patch weer uitgehaald?
Met je grappling hook heb je niet eens een hoge berg nodigDonstil schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:46:
[...]
Haha en ik maar denken dat ik met 55 seconden en goeie score had neergezet.
Althans nog geen hoge berg opgezocht verder hoor.
Het spel saved niet bij mij, na 5 uur spelen besloot ik ff een pauze te nemen en het spel uit te zetten. Daar na wou ik weer verder spelen, maar begon ik weer helemaal opnieuw, jammer 5 uur kwijt. Ik was benieuwd of dit een blijvend probleem was en sloot het spel na 15min af om hem daarna weer op te starten. En jawel hoor: Weer de intro met 't vliegtuig. Daarna heb ik geprobeerd om het spel als admin te starten, maar dat werkte ook niet. Op een of ander manier heb ik ook geen Square Enix map in mijn documenten ( waar de save zou moeten staan).
Ben ik de enige?
Ben ik de enige?
Dat vliegen met de wingsuit is best lastig. 
Dit is mijn eerste, echte poging vanaf 'The Top of The World':
[YouTube: https://youtu.be/pjQbSbp97SM]
Tips en tops over het vliegen met een wingsuit zijn welkom.
[YouTube: https://youtu.be/pjQbSbp97SM]
Toevallig lees ik net in de review van 'Gameplay Magazine' dat het zoomen of 'over je wapen kijken' een Gear Mod is die ontgrendeld moet worden. Het kan dus wel.Paulus07 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:57:
Met dat over de loop kijken: In het level (eiland) wat je kon spelen tijdens de installatie kon je dat wel merkte ik. In de game zelf kon dat niet meer met indrukken van de sticks. Of is dit er met die patch weer uitgehaald?
[ Voor 54% gewijzigd door Yonix op 02-12-2015 13:34 ]
Ben benieuwd hoe het speelt, nog geen tijd gehad net verhuisd!
Gisteren op de pc aangezwengeld na een update van 1,5 uur (had gepreload). Heb zelf een i3570k en een HD7950 en had met de crimson drivers allemaal artifacts in beeld. Heb nu de beta driver geinstalleerd en het spel loopt 1440p nu verbazingwekkend goed. Het aantal fps kan ik niet controleren, zorgt zo een onscreen fps counter voor framedrops?. Enige nadeel is het lange wachten tijdens het beginscherm om verbinding te maken met de server. De overige laadtijden zijn ongeveer gelijk aan GTA laadtijden bij mij. Het gekke is dat mensen met betere systemen, schijnbaar meer problemen kunnen hebben mbt framedrops laadtijden etc.
ah k. heb nog totaal niks gedaan met die mods en droppings. Gewoon 1 machine geweer en granaten en dan complete basissen opblazenYonix schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:27:
[video]
[...]
Toevallig lees ik net in de review van 'Gameplay Magazine' dat het zoomen of 'over je wapen kijken' een Gear Mod is die ontgrendeld moet worden. Het kan dus wel.
de framerate dacht er soms wat anders over
[ Voor 6% gewijzigd door Paulus07 op 02-12-2015 14:25 ]
Volgens mij ga je veels te hard naar beneden (duiken zeg maar).Yonix schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:27:
[video]
Ik haal namelijk op dat kleine bergje van het begin al 50 seconden en jij bent hier met 35 al bijna beneden.
Je pakt een super steile helling,maar je gaat ook te snel naar beneden zonder dat er iets onder je zit. Het is vaak beter om naar een punt toe te vliegen wat daarna het hoogst is aangezien je dan meer lucht onder de vleugels krijgt. Bij een hoge snelheid is laag vliegen beter. Langzaam vliegen is dan faceplantYonix schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:27:
[video]
Sure, voeg me maar toeErulezz schreef op woensdag 02 december 2015 @ 12:39:
[...]
Misschien leuk om mensen van GoT toe te voegen zodat er stats vergeleken kunnen worden?
Hoe staat het met de speelbaarheid van de game? Ik heb net even de review van tweakers gelezen, en had er al eerder van gehoord. Maar is het nou zwaar overdreven? Of specifiek aan bepaalde hardware?
Waar heb jij dat spel voor €15,- vandaan gevist als ik vragen mag? De goedkoopste die ik vind is €29Koning Willy schreef op dinsdag 01 december 2015 @ 22:55:
[...]
[afbeelding]
[...]
Wat is er nog niet af dan? Spel draait net zo goed als Mad Max die ook door Avalanche is gemaakt? Tot nu toe weinig bugs tegengekomen en maar 1 crash gehad maar dat lag aan mij omdat ik Msi Afterburner probeerde te openen. Verder vind ik 14.99€ al laag genoeg voor een game die +100 uur gameplay heeft.
[afbeelding]
Staat toch in je quote? Kinguin. 24.99€ was het met de 10 euro code die je kreeg bij bestelling boven 19.99€ is het dus 14.99€.kaanmijo schreef op woensdag 02 december 2015 @ 16:38:
[...]
Waar heb jij dat spel voor €15,- vandaan gevist als ik vragen mag? De goedkoopste die ik vind is €29
Laagste prijs 25.99 nu: http://www.dlcompare.com/...l-just-cause-3-key-retail
Of 27.99 op Kinguin: http://www.kinguin.net/ca...ust-cause-3-steam-cd-key/
Ik heb het nu ook al 2 uurtje gespeeld en ik vind het echt geweldig. Ik heb maar 2 keertjes kort een framerate drop gehad maar voor de rest liep hij erg vloeiend. Ook al zijn de controlls erg wennen speelt het wel echt erg lekker, ik ben nu al tevreden met m'n aankoop. Maar ik vind een paar dingen in de besturing toch wel irritant. Ten eerste zoals hier boven aangegeven is de motoren, ik gebruikte ze in JC2 ook constant omdat ze super snel en wendbaar zijn, nu is het helaas niet meer zo. Ik vind het ook irritant om met het wingsuit te landen, maar dat zal wel wennen zijn. Maar als laatste vind ik het echt heel erg vervelend dat de sensitivity zo veel omlaag gaat als je een minigun of een ander wapen op een voertuig hebt. Ik speel al met een lage sens maar dan moet ik echt 3 keer mijn muismat over om 180 graden te draaien, echt super irritant.
Maar je had toch ook de DLC heel goedkoop aangeschaft. En dan bedoel ik de Season pass...Koning Willy schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:13:
[...]
Staat toch in je quote? Kinguin. 24.99€ was het met de 10 euro code die je kreeg bij bestelling boven 19.99€ is het dus 14.99€.
Laagste prijs 25.99 nu: http://www.dlcompare.com/...l-just-cause-3-key-retail
Of 27.99 op Kinguin: http://www.kinguin.net/ca...ust-cause-3-steam-cd-key/
Heb ik weer, koop het spel via paypal. Krijg ik een uitgestelde bankbetaling tot 11 december. Nergens een annuleer knop te vinden. Is er een mogelijkheid om zo iets te versnellen?
Ook op Kinguin. Was 19.99€ na code 9.99 dus. Hij is out of stock denk ik, daarom kan je hem niet vinden. Ben vergeten te zeggen dat er natuurlijk nogMartinspire schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:33:
[...]
Maar je had toch ook de DLC heel goedkoop aangeschaft. En dan bedoel ik de Season pass...
Paypal betaalt voor jou en na 7 dagen incasseren ze geld van je bankrekeningrejer schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:54:
Heb ik weer, koop het spel via paypal. Krijg ik een uitgestelde bankbetaling tot 11 december. Nergens een annuleer knop te vinden. Is er een mogelijkheid om zo iets te versnellen?
[ Voor 3% gewijzigd door Koning Willy op 02-12-2015 18:09 ]
Geschatte voltooiing uitgestelde bankbetaling: 11 december 2015. We raden webwinkels pas tot verzending over te gaan nadat ze de betaling hebben ontvangen.Koning Willy schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:04:
[...]
Ook op Kinguin. Was 19.99€ na code 9.99 dus. Hij is out of stock denk ik, daarom kan je hem niet vinden.
[...]
Paypal betaalt voor jou en na 7 dagen incasseren ze geld van je bankrekening
Niet dus :\ ik heb mijn creditcard nog snel toegevoegd maar daar schiet die betaling niets mee op zo te zien.
Ja de webshop kan dat annuleren en vervolgens betaal jij opnieuw met een creditcard.rejer schreef op woensdag 02 december 2015 @ 17:54:
Hello, as the the payment is pending, we can't cancel the order from our site.Donstil schreef op woensdag 02 december 2015 @ 18:52:
[...]
Ja de webshop kan dat annuleren en vervolgens betaal jij opnieuw met een creditcard.
Please contact PayPal and inform them that you want to cancel the payment for this order.
We will then also cancel this order in our system and you can then order again.
Kind regards
niet dus :\
Je schrijft "Flauw" verkeerd
Kan iemand me trouwens vertellen waarom je niet gewoon de keuze hebt uit 10 verschillende missies? Waarom moet dat lineair?
Iemand anders die geen geluid heeft in cinematics? In het spel zelf werkt het wel
Super grappig idd, als je denkt dat het leven alleen om pc Gaming draait.
Zo ben ik net helemaal naar links onder gevlogen. Daar zit ook nog een klein eilandje, was alleen helemaal niets te doenPaulus07 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 23:01:
argggg helemaal naar dat grote eiland gevlogen. Ze moeten er toch wel iets verborgen hebben......
Hoelang was je onderweg? Bedoel je het eiland linksonderin?Paulus07 schreef op woensdag 02 december 2015 @ 23:01:
argggg helemaal naar dat grote eiland gevlogen. Ze moeten er toch wel iets verborgen hebben......
[ Voor 6% gewijzigd door Erulezz op 02-12-2015 23:05 ]