Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 14-09 18:59
Haha hij is mooi.. Beetje als een boer met kiespijn, maar lekker flauw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:56

kaanmijo

Picobello B.V.

Net 2 uur gespeeld op PC, beetje lopen kloten en wat missies gedaan. Het spel loopt bij mij verre van goed. Afentoe steady 60 fps met random drops naar 1. Net 4x dezelfde missie gefailed omdat hij gewoon naar 1 fps springt terwijl ik word aangevallen, hoop dat dit zeer binnenkort gefixt gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
kaanmijo schreef op woensdag 02 december 2015 @ 23:32:
Net 2 uur gespeeld op PC, beetje lopen kloten en wat missies gedaan. Het spel loopt bij mij verre van goed. Afentoe steady 60 fps met random drops naar 1. Net 4x dezelfde missie gefailed omdat hij gewoon naar 1 fps springt terwijl ik word aangevallen, hoop dat dit zeer binnenkort gefixt gaat worden.
Laatste drivers op je pc geïnstalleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaanmijo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 04:56

kaanmijo

Picobello B.V.

Beakzz schreef op woensdag 02 december 2015 @ 23:34:
[...]

Laatste drivers op je pc geïnstalleerd?
Ja, ik zit met een GTX 960 op 359.06, wat naar mijn weten de laatste is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Recensies vallen flink tegen zie ik op GameRankings. Had ik niet verwacht (game nog niet gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 14-09 16:25
Niku schreef op donderdag 03 december 2015 @ 08:36:
Recensies vallen flink tegen zie ik op GameRankings. Had ik niet verwacht (game nog niet gespeeld).
Als je kijkt naar de metacritic reviews zie zowel bij de critics als bij de gebruikers 2 groepen.

Critics:
1. Awesome spel
2. Vind het niet leuk, het herhaalt zich, niet mijn soort spel

Gebruikers
1. Awesome spel
2. Stom, werkt niet

Veel van de critici hebben gewoon het probleem dat ze het soort spel niet leuk vinden. Het is het idee van dit spel is om op verschillende stomme manieren de plaatsen te bevrijden, precies zoals de reviews van Tweakers dat mooi beschreef. Maar veel mensen vinden dit gewoon niet leuk en herhalend aanvoelen. Met daarnaast de problemen die sommige mensen ervaren heb je een er tweezijdig beeld.

Dus het ligt er gewoon aan wat je zoekt in een game.

[ Voor 9% gewijzigd door markdm op 03-12-2015 08:49 ]

steam: failsnail, Letterbox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RavenLord
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07-07 21:41

RavenLord

Live to Ride, Ride to Live

markdm schreef op donderdag 03 december 2015 @ 08:47:

[...]

Als je kijkt naar de metacritic reviews zie zowel bij de critics als bij de gebruikers 2 groepen.

Critics:
1. Awesome spel
2. Vind het niet leuk, het herhaalt zich, niet mijn soort spel

Gebruikers
1. Awesome spel
2. Stom, werkt niet

Veel van de critici hebben gewoon het probleem dat ze het soort spel niet leuk vinden. Het is het idee van dit spel is om op verschillende stomme manieren de plaatsen te bevrijden, precies zoals de reviews van Tweakers dat mooi beschreef. Maar veel mensen vinden dit gewoon niet leuk en herhalend aanvoelen. Met daarnaast de problemen die sommige mensen ervaren heb je een er tweezijdig beeld.

Dus het ligt er gewoon aan wat je zoekt in een game.
Denk dat je helemaal gelijk hebt. Ik heb m voor de volle mep gehaald voor de ps4, schrok daarna wel even van de slechte revieuws online en de problemen die er zouden zijn. Meteen al balen dat ik t in een opwelling gehaald had. Maar aan de andere kant, het is juist een lekker leip spel als je de filmpjes ziet en dat is precies wat ik zocht, gewoon ff nutteloos en ontspannend een kwartiertje aanklooien en dan weer bezig met andere zaken die helaas ook thuis moeten gebeuren. Dan is dit precies wat ik zoek. Ik moet m nog steeds echt spelen en heb m enkel nog geïnstalleerd, hopelijk morgen eindelijk even tijd om rond te rennen, vliegen vallen en weer op staan :P

psn: splettervlek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Erulezz schreef op woensdag 02 december 2015 @ 23:05:
[...]

Hoelang was je onderweg? Bedoel je het eiland linksonderin?
Was naar dat grote eiland links boven. Vanaf het punt waar ik toen alles aan het opblazen was stond de teller op 23KM :)

Stonden paar ruines en wat lava en heel veel bomen. :)
Verder kon ik nog niks geks vinden op dat eiland.

Blijft wel een top game verder :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 09:25
Hoe zien jullie de frame rate?
Als ik Fraps aan heb staan crasht het spel bij het laden van het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 19:38

tha_crazy

Mafketel

Gister weer even lekker een paar uur bezig geweest.
Leuk hoor, met een jet met rockets eerst een boorplatform overnemen, daarvandaan de heli jatten, dan een airstrip overnemen ermee.
Van daar uit een bommenwerper pakken, en naar 1 of andere mega basis hoog in de bergen vliegen, zo'n 40 bombing runs gedaan en daarna helaas uit de lucht geschoten en maar gevlucht.

Maar, ik weet begod niet hoe ik verder moet met de story.
Staat ook nergens aangegeven waar je heen moet heb ik t idee.
Heb net de eerste missies gedaan tot aan waar je t 1e dorp moet overnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morm
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:24
tha_crazy schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:48:
Leuk hoor, met een jet met rockets eerst een boorplatform overnemen, daarvandaan de heli jatten, dan een airstrip overnemen ermee.
Van daar uit een bommenwerper pakken, en naar 1 of andere mega basis hoog in de bergen vliegen, zo'n 40 bombing runs gedaan en daarna helaas uit de lucht geschoten en maar gevlucht.

Volgens mij is de story mission daarna op het andere eiland ten zuidwesten van het stadje dat je bevrijd hebt.
Op de map te zien aan een soort 'bull' teken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figuur84
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-02 13:23
morm schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:50:
[...]

Volgens mij is de story mission daarna op het andere eiland ten zuidwesten van het stadje dat je bevrijd hebt.
Op de map te zien aan een soort 'bull' teken.
Klopt. Het is of een gele bull (dan kun je de storymissie starten) of een grijze, als hij grijs is kun je hem nog niet starten, omdat de game dan van je vraagt eerst een of een paar provincies over te nemen (vrijspelen). Als je op de grijze bull gaat staan in de map, geeft de game bij de missie-info aan hoeveel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-10-2023
Ik speel met een gtx 980 een oude i7 en 8gb ram met alles op high

En volgens mij anisotropic filtering op 16
En toen kreeg ik frame drops van 60 naar 10 ofzo bij alles wat ik doe

Toen heb ik anisotropic filtering op 8 gezet en ging het allemaal soepel zonder problemen

Wat wel apart was was dat ik dit probleem gister pas kreeg op de release date had ik hier geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Ik had het eerste uur geen problemen en had een goede framerate. 2 kleine drops in de fps maar voor de rest niet. Maar gisteravond is hij er 3 keer kort achter elkaar gecrashed. Ik heb maar de beta drivers van AMD gedownload en ga het vanavond opnieuw proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figuur84
Ik zelf speel hem op de ps4. Heb er nu zo'n uur of 14 in zitten. Soms wat framedrops gemerkt, maar niet zo erg dat het game-breaking is en vaak op momenten waarop je het niet verwacht (rijden in auto bv). Laadtijden zijn vreemd. Bij het starten van een challenge gaat het vaak de 1e keer snel, herstart ik deze na een fail, duurt het soms ineens anderhalve minuut.... Een vriend van mij speelt hem ook op de ps4 en hij heeft het 1 keer gehad dat het laden van een challenge meer dan 5 minuten duurde, toen heeft hij de game opnieuw opgestart en ging het wel weer goed. Verder is hij 1 keer 'door de map' gevallen. Zelf verder nog geen last van gehad.

Ik snap de argumenten dat de game repetitief is, dat is hij ook wel een beetje. Bases overnemen, dorpen overnemen, en de meeste challenges vind ik zelf iig niet zo boeiend. Ook irritant zijn de SAM-sites. Wil je met een helicopter een basis aanvallen, ben je binnen 10 seconden de lucht al uitgeknald. Het hacken van de SAM's kan, maar dat is lastig, ook omdat je ze vaak over het hoofd ziet, ze staan ook niet op de map. Maar toch: de actie is wel enorm fun! Ik had wel graag wat meer militaire voertuigen ed gezien, meer soorten straaljagers/heli's en oorlogsschepen/tanks ed. Ik vermaak me er echter wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-09 15:25

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Figuur84 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:00:
Ook irritant zijn de SAM-sites. Wil je met een helicopter een basis aanvallen, ben je binnen 10 seconden de lucht al uitgeknald. Het hacken van de SAM's kan, maar dat is lastig, ook omdat je ze vaak over het hoofd ziet, ze staan ook niet op de map.
Kwestie van eerst de SAM-sites uitschakelen met de heli op veilige afstand. Je kan ze, als je ze ziet, vanaf ver al opblazen... 8)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Ik snap niet waarom ze geen minimap gebruiken, zou het veel makkelijker maken qua navigeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 13-09 15:30

Martinspire

Awesomeness

Figuur84 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:00:
Ik zelf speel hem op de ps4. Heb er nu zo'n uur of 14 in zitten. Soms wat framedrops gemerkt, maar niet zo erg dat het game-breaking is en vaak op momenten waarop je het niet verwacht (rijden in auto bv). Laadtijden zijn vreemd. Bij het starten van een challenge gaat het vaak de 1e keer snel, herstart ik deze na een fail, duurt het soms ineens anderhalve minuut.... Een vriend van mij speelt hem ook op de ps4 en hij heeft het 1 keer gehad dat het laden van een challenge meer dan 5 minuten duurde, toen heeft hij de game opnieuw opgestart en ging het wel weer goed. Verder is hij 1 keer 'door de map' gevallen. Zelf verder nog geen last van gehad.

Ik snap de argumenten dat de game repetitief is, dat is hij ook wel een beetje. Bases overnemen, dorpen overnemen, en de meeste challenges vind ik zelf iig niet zo boeiend. Ook irritant zijn de SAM-sites. Wil je met een helicopter een basis aanvallen, ben je binnen 10 seconden de lucht al uitgeknald. Het hacken van de SAM's kan, maar dat is lastig, ook omdat je ze vaak over het hoofd ziet, ze staan ook niet op de map. Maar toch: de actie is wel enorm fun! Ik had wel graag wat meer militaire voertuigen ed gezien, meer soorten straaljagers/heli's en oorlogsschepen/tanks ed. Ik vermaak me er echter wel mee.
Mja die samsites vergallen het wel een beetje. Vooral ook omdat je aan het begin gewoon lekker wilt gaan kloten. Het verhoogt de moeilijkheidsgraad onnodig. Van mij had dat op het eerste eiland niet gehoeven. Plus er is ook geen reet om tegen te doen. Geen flares of countermeasures. Dan stop je een game vol met allemaal leuke heli's e.d. en dan ga je overal samsites neerzetten zodat je ze niet kunt gebruiken. Als ik eenmaal in een basis ben, heb ik niet zoiets van "ok nu eerst de samsites, dan kom ik terug met een heli". Nee dan ga ik gewoon slopen zonder die dingen.

Kijk, dat je het aan het eind van de game neerzet of belangrijke basissen afschermt is prima, maar nu is zelfs de meest simpele basis niet meer aan te vallen. En als je er niet naar kijkt, krijg je ook pas een melding als ie onderweg is (niet dat je in het zicht bent ofzo). Beetje kunstmatig de moeilijkheidsgraad omhoog halen en forceren dat men niet zo makkelijk overal doorheen gaat. Ik vind het jammer.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figuur84
DerOllie schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:17:
[...]

Kwestie van eerst de SAM-sites uitschakelen met de heli op veilige afstand. Je kan ze, als je ze ziet, vanaf ver al opblazen... 8)
Kun jij ze op een veilige afstand allemaal zien en uitschakelen? Ik zal het nog eens proberen, maar ik heb daar grote moeite mee (daarom had ik ze graag op de map of een minimap gezien).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Figuur84 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:20:
[...]

Kun jij ze op een veilige afstand allemaal zien en uitschakelen? Ik zal het nog eens proberen, maar ik heb daar grote moeite mee (daarom had ik ze graag op de map of een minimap gezien).
Mja lukt ook niet. En sommigen zitten sowieso verscholen. Het is gewoon jammer. En waarom moet dat tijdens de eerste paar missies al meteen staan? Waarom niet langzaam opbouwen? Soms snap ik echt geen jota van die game. Ook de manier van challenges om dan gears te verdienen voor unlocks vind ik flauw. Waarom krijg ik niet gewoon door dingen te slopen gears om zelf uit te zoeken (en waarom zitten die gears ook vast aan een categorie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Figuur84
Martinspire schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:22:
[...]

Mja lukt ook niet. En sommigen zitten sowieso verscholen. Het is gewoon jammer. En waarom moet dat tijdens de eerste paar missies al meteen staan? Waarom niet langzaam opbouwen? Soms snap ik echt geen jota van die game. Ook de manier van challenges om dan gears te verdienen voor unlocks vind ik flauw. Waarom krijg ik niet gewoon door dingen te slopen gears om zelf uit te zoeken (en waarom zitten die gears ook vast aan een categorie).
Ja het zorgt voor een hoop (onoverzichtelijke) chaos. En inderdaad geen flares oid als counter. Daarbij vuren die dingen iedere 2 seconden een raket af, en als je dan ook nog eens binnen bereik bent van 2 of 3 SAM's, en je heli stort neer na 2 keer geraakt te zijn wordt het je wel erg moeilijk gemaakt.

Gisteren viel ik een grote basis aan op een eiland, ik begon met zo'n oorlogsschip met kanon. Maar continu worden er reinforcements opgeroepen, ik kwam niet toe aan de basis zelf omdat er steeds 3/4 schepen en/of heli's spawnen. Je krijgt geen minuut rust om te vuren op de basis zelf. Had wel iets beter gebalanceerd mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
Volgens mij is er een flair upgrade ???

Net toch ff een nieuwe ssd gehaald beste idee ooit spel laat nu bij het opstarten in een minuut ofzo en side quests bijna gelijk heerlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Somath schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:32:
Volgens mij is er een flair upgrade ???

Net toch ff een nieuwe ssd gehaald beste idee ooit spel laat nu bij het opstarten in een minuut ofzo en side quests bijna gelijk heerlijk
Die flares zijn voor teleporting, niet voor helicopters ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Somath
Oja idd das best bager lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb trouwens het idee dat de laadtijden wel opgelost lijken.
Zou dat iets te maken gehad hebben met de koppeling met de servers oid?

Ik heb gister een uurtje of 4 gespeeld en me geen seconde gestoord aan de laadtijden namelijk.
Ging allemaal prima.

Of is er een update geweest? (Ik speel op de One)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• totempaal
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21-08 11:56
Ik heb vrijdag het spel ook binnen gekregen en gelijk gaan spelen.
Net als iedereen last gehad van frame drops en laadtijden.... (PS4)

Die laadtijden echt.... Ben daarom een aantal keer gestopt met spelen als ik dood ging.
Omdat ik geen zin had om zo lang te moeten wachten.

Wat ik heel erg jammer vind van JC3 en dat was echt heel veel beter in JC2, het upgraden.
Ik heb een broertje dood aan challenges spelen. In elke andere sandbox game laat ik challenges links liggen. Maar hier moet ik ze doen om upgrades te kunnen vrijspelen...
In JC2 lagen ze in de speelwereld en kon je ze gewoon oppikken.

Ik vind het verder een hartstikke leuk spel om ff te spelen. Maar ik hoop dat ze snel wat aan de laadtijden gaan doen!

PSN: Totumpaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 01-09 18:03
totempaal schreef op donderdag 03 december 2015 @ 14:54:
Ik heb vrijdag het spel ook binnen gekregen en gelijk gaan spelen.
Net als iedereen last gehad van frame drops en laadtijden.... (PS4)

Die laadtijden echt.... Ben daarom een aantal keer gestopt met spelen als ik dood ging.
Omdat ik geen zin had om zo lang te moeten wachten.

Wat ik heel erg jammer vind van JC3 en dat was echt heel veel beter in JC2, het upgraden.
Ik heb een broertje dood aan challenges spelen. In elke andere sandbox game laat ik challenges links liggen. Maar hier moet ik ze doen om upgrades te kunnen vrijspelen...
In JC2 lagen ze in de speelwereld en kon je ze gewoon oppikken.

Ik vind het verder een hartstikke leuk spel om ff te spelen. Maar ik hoop dat ze snel wat aan de laadtijden gaan doen!
Ik had dit kunnen schrijven. Helemaal mee eens.

Heb GTA5 maar weer in de ps4 geduwd, hopelijk gaan ze er nog eens goed voor zitten en maken deze game af.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
kmichael schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:23:
Via steam zelf. Die heeft ook de functie om je FPS in game te laten zien. Staat dacht ik bij settings>in-game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Hoe doen ze dat trouwens bij die PS4 filmpjes en het tonen van de FPS? is dat dan een devkit of video opnemen en dan in edit programma de frames lezen (als dat accuraat is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
tha_crazy schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:48:

Heb je uberhaubt je nieuwe grapling hook gekregen van dat vrouwrtje? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 14-09 19:38

tha_crazy

Mafketel

Xfade schreef op donderdag 03 december 2015 @ 16:05:
[...]

Heb je uberhaubt je nieuwe grapling hook gekregen van dat vrouwrtje? :+
Heb iets moeten doen bij haar ja, kreeg ook m'n wingsuit en daarna
spoiler:
een biertje drinken en een brug opblazen ofzo

Verder afgezien dan van t 1e dorp overnemen niks anders gedaan als kloten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Figuur84 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 11:20:
[...]

gewoon vesting bestoken onder raketten/kogels, raak je altijd wel wat :)

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
falcon123 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:42:
[...]

Via steam zelf. Die heeft ook de functie om je FPS in game te laten zien. Staat dacht ik bij settings>in-game
Yep dit werkt! Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-09 18:19
Het "logging in" geneuzel begint weer hier :( Meer mensen last van ?

*edit* Alweer opgehouden gelukkig ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Joetje079 op 03-12-2015 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Joetje079 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 20:11:
Het "logging in" geneuzel begint weer hier :( Meer mensen last van ?

*edit* Alweer opgehouden gelukkig ;)
Nee, heb de game eruit gehaald en ben weer in GTA5 bezig, kom JC3 nog wel weer eens bekijken na de komende updates en bugfixes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 12-09 18:19
martijnm71 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 20:39:
[...]

Nee, heb de game eruit gehaald en ben weer in GTA5 bezig, kom JC3 nog wel weer eens bekijken na de komende updates en bugfixes :P
Ze zijn er wel mee bezig in ieder geval..
http://www.pu.nl/artikele...e-problemen-just-cause-3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 08:35
Iets waar ze allang aan hadden moeten werken tijdens het testen op de PC, PS4 en X1. Baal echt dat deze op de PS4 zoveel problemen heeft.
Weet niet of het al genoemd was maar als je de vlag hijst op moment dat je een stadje hebt overgenomen beginnen er 3 mensen muziek te spelen. Ze hebben alleen geen instrumenten in hun handen maar ze spelen wel ergens op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Dat hadden ze moeten doen tijdens de ontwikkeling.

Ik ben geen gameontwikkelaar ofzo, maar dat lijkt me toch wel handig, ook dat je ergens een PS4 of Xbox One hebt staan om te testen lijkt me niet geheel onwaarschijnlijk. En vraag me dus echt af wat ze gerookt hebben op de avond dat ze laadtijden tussen 5 minuten en een kwartier een geweldig idee vonden.

En het bizarre is dat ze relatief kort geleden Mad Max hebben uitgebracht, grote open wereld (welliswaar niet zo massief als JC3) maar dat loopt allemaal prima met acceptabele laadtijden.

Maar goed, mopperen heeft geen zin, laten we hopen dat ze er serieus werk van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
martijnm71 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 21:53:

En vraag me dus echt af wat ze gerookt hebben op de avond dat ze laadtijden tussen 5 minuten en een kwartier een geweldig idee vonden.
Dat is dan ook helemaal niet aan de orde.

Ik heb zelfs het idee (reeds eerder vandaag al gemeld) dat het nu gewoon prima is.

Ik heb de game trouwens sinds Dinsdag al niet meer opnieuw gestart. Zet de One gewoon steeds in StandBy en kan direct verder waar ik gebleven was. Als ik dood ga is de laadtijd ongeveer 45a60 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnm71
Meh, niet helemaal mee eens, ps4 had vanmiddag nog gewoon de gebruikelijke 2 a 3 minuten nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
martijnm71 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:10:
Meh, niet helemaal mee eens, ps4 had vanmiddag nog gewoon de gebruikelijke 2 a 3 minuten nodig.
Ik speel op de One.

Ondersteund de Ps4 versie ook direct play na stand-by?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
net weer zitten spelen op de ps4. laadtijden waren super snel dit keer, geen andere errors etc.
En na het opblazen van alles en nog wat was het ff tijd voor een rustig ritje en genieten van de omgeving :)

Afbeeldingslocatie: https://scontent-ams2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xfp1/t31.0-8/12309820_1021081124597534_5197176087519401866_o.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Donstil schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:08:
[...]

Dat is dan ook helemaal niet aan de orde.

Ik heb zelfs het idee (reeds eerder vandaag al gemeld) dat het nu gewoon prima is.

Ik heb de game trouwens sinds Dinsdag al niet meer opnieuw gestart. Zet de One gewoon steeds in StandBy en kan direct verder waar ik gebleven was. Als ik dood ga is de laadtijd ongeveer 45a60 seconden.
Hoezo is dit niet aan de orde als mensen er last van hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Xfade schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:29:
[...]

Hoezo is dit niet aan de orde als mensen er last van hebben?
Er wordt gedaan alsof iedereen het heeft. Wat niet zo is zo lijkt het.

Ikzelf heb het niet, vriendje van me ook niet en las online ook al andere One gebruikers welke het niet (lees: minder) ervaren.

Mijn gevoel zegt dat het laden meer een PS4 probleem is oid, lees het heel veel icm die console namelijk.

[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 03-12-2015 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Tja ik weet niet wat normaal is op de One, maar 50 -60 seconden noem ik nog steeds lang en het voelt rustig als 2 minuten. meer dan 1,5 minuut heb ik gelukkig ook nog niet meegemaakt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Dat wordt het helemaal niet. Dat maakt u er van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Yonix schreef op woensdag 02 december 2015 @ 13:27:
Dat vliegen met de wingsuit is best lastig. :P

Dit is mijn eerste, echte poging vanaf 'The Top of The World':
[video]
Tips en tops over het vliegen met een wingsuit zijn welkom. ;)
Geen snelheid verliezen en zo dichtbij mogelijk bij grond grappellen. En gearmod voor snelheidboost tijdens wingsuiten is ook handig.
kmichael schreef op donderdag 03 december 2015 @ 09:23:
Alt-tab als je in het spel zit en dan pas Fraps opstarten. Of gewoon Steam FPS counter gebruiken.

Msi Afterburner nog steeds niet aan de praat gekregen, maar ik heb wel gezien dat het spel bijzonder veel VRAM opvreet.
Paulus07 schreef op donderdag 03 december 2015 @ 15:57:
Hoe doen ze dat trouwens bij die PS4 filmpjes en het tonen van de FPS? is dat dan een devkit of video opnemen en dan in edit programma de frames lezen (als dat accuraat is)
Tja omdat consoles geen open platform zijn, hebben ze maar zelf een software moeten maken:

4

[ Voor 50% gewijzigd door Koning Willy op 03-12-2015 23:22 ]

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Beakzz schreef op donderdag 03 december 2015 @ 22:51:
Tja ik weet niet wat normaal is op de One, maar 50 -60 seconden noem ik nog steeds lang en het voelt rustig als 2 minuten. meer dan 1,5 minuut heb ik gelukkig ook nog niet meegemaakt :)
Ik kom net uit Fallout, ben het dus wel gewend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Laatst online: 07:07
Ik probeer nu de militaire basis bij Montana te overmeesteren, want daar unlock je o.a. een 'cargo plane', maar damn ... die 'Bavarian Nukes' die zij als afweersysteem gebruiken wat een *!*&^@%#! dingen :(

[ Voor 11% gewijzigd door Yonix op 04-12-2015 07:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Hoe is de performance op de One? Wil de game wel, maar als het echt zo slecht draait pas ik. Hoor dat er heel veel framedrops en super lange laadtijden zijn, met een beetje framedrops heb ik geen probleem, maar als het echt heel erg is dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ThomasXIV schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 11:50:
Hoe is de performance op de One? Wil de game wel, maar als het echt zo slecht draait pas ik. Hoor dat er heel veel framedrops en super lange laadtijden zijn, met een beetje framedrops heb ik geen probleem, maar als het echt heel erg is dan hoor ik dat graag.
Ik speel hem op de One.
Heb wel her en der wat Framedrops gehad maar ben daar verder niet echt van onder de indruk.

Lange laden heb ik op de One niet verder (Zie Posts hierboven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Las het ja, lijkt er op dat niet iedereen er last van heeft, dus wordt een gok... Game is wel lekker goedkoop bij de MM, misschien die gok maar wagen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks dat ik fallout 4 nog niet ver genoeg heb gespeeld, heb ik dit spel alvast gehaald.

Fuck wat is het vet, en fuck wat is het leuk om dit 'even' te spelen na al die serieuze games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
ThomasXIV schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 12:02:
Las het ja, lijkt er op dat niet iedereen er last van heeft, dus wordt een gok... Game is wel lekker goedkoop bij de MM, misschien die gok maar wagen :) .
41,- via de Russische Xbox Store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Voor die 7 euro extra haal ik 'm wel fysiek, kan ok het e.v.t. later nog verkopen/ruilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 13-09 10:26
Pff.. Probeer nu al 45 minuten een mega basis over te nemen maar ondertussen al 2 crashes gehad. Samen met de lange wachttijden en de ontzettende framedrops bij die basis wacht ik maar even op een patch, want dit wordt wel irritant. Jammer, want het spel zelf is erg leuk.

IGN heeft het spel ook een 5.9 gegeven :o

[ Voor 6% gewijzigd door Erulezz op 04-12-2015 16:05 ]

In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Erulezz schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:04:
Pff.. Probeer nu al 45 minuten een mega basis over te nemen maar ondertussen al 2 crashes gehad. Samen met de lange wachttijden en de ontzettende framedrops bij die basis wacht ik maar even op een patch, want dit wordt wel irritant. Jammer, want het spel zelf is erg leuk.

De console versies inderdaad, PC krijgt een 8. Hoop dat ze snel met een goeie patch komen, heb het spel nu net op m'n xdoos geïnstalleerd, benieuwd hoe het draait. Schijnt nogal te verschillen, dus ik heb hopelijk geluk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Erulezz schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:04:

Dat is zuur, hoop dat het snel gepatchd word dan.

En IGN is niet echt meer noemswaardig kwa scores, ze worden steeds lakser in het geven van scores, er zijn ondertussen meerdere games die (alleen op IGN) slechte cijfers hebben gekregen omdat ze moeilijk waren en ze doen zowieso een beetje uit de hoogte de laatste jaren.

Ik denk dat JC3 over het algemeen een 8 heeft gekregen, kijkend naar de scores bij een stuk of 10 sites zit het allemaal rond dat getal, behalve bij IGN

Edit: hier een leuk overzichtje van wat voor rare dingen er bij IGN gebeuren de laatste jaren, zie ook vooral de dingen als dat ze review scores voor games hebben die nog lang niet uitkomen, reviews van andere sites 1op1 overnemen (om vervolgens wel zelf een cijfer te bedenken) etc
https://www.reddit.com/r/truegaming/comments/1l2ywk/whats_wrong_with_ign/

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 04-12-2015 16:17 . Reden: link toegevoegd naar overzicht van IGN misstappen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Vind IGN ook niet echt betrouwbaar nee, ze hebben soms wel goede coverage en content, maar de reviews vind ik vaak niet goed. Geldt trouwens voor de meeste sites, game reviews zijn bijna nergens meer echt goed, Tweakers is ook gigantisch afgezakt wat dat betreft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt, zat laatst ook die stream van JC3 bij gamer.nl te kijken, wat een flapdrollen werken daar echt, ze weten gewoon echt niet waar ze over praten, dat is toch schande, als je bij een game site werkt mogen we toch wel verwachten dat je dan een beetje gamer bent? maar dat valt dus wel mee.

Bij Tweakers vind ik het dan ook een iets ander verhaal, Tweakers doet heel veel, gaming nieuws is maar een klein stukje, dus dan mag het ook iets minder zijn (waarbij ik trouwens moet zeggen dat ik me meestal wel kan vinden in de scores)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik ben een stadje over aan het nemen, heb alles gedaan (Torens overgenomen, beeld omlaag getrokken enz) maar voor dat ik de vlag kan hijsen moet ik nog 2x "call the rebels" doen.

Hoe moet dat ook al weer? Krijg het niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
Donstil schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 17:04:
Ik ben een stadje over aan het nemen, heb alles gedaan (Torens overgenomen, beeld omlaag getrokken enz) maar voor dat ik de vlag kan hijsen moet ik nog 2x "call the rebels" doen.

Hoe moet dat ook al weer? Krijg het niet voor elkaar.
Heb je in het politie gebouw gekeken? Daar moet je ze meestal oproepen door de poorten te openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
De deuren/poort openen in een politie bureau.
Er zit een knop aan, bij een hele grote deur die naar de straat toe gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Gadsie alles afgezocht, dat vergeten.

Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
  • Laatst online: 14-09 11:12
Zojuist gekocht via een site bij de pricewatch.
Ik kreeg direct een code voor Steam in mn mailbox.

Dat zijn toch wel allemaal legitieme sites neem ik aan die in de pricewatch staan hier?
34 euro voor betaald met nog een preorder bonus van een paar voertuigen erbij.

Ik heb (behalve dan met Steam zelf) geen ervaring met downloads kopen, vandaar dus mijn (wellicht?) wat domme vraag? Ik hoop namelijk niet dat er iets illegaals aan is en straks Steam mijn account blokkeert of wat dan ook. Ik heb hem gekocht bij dreamgame. Die was via de pricewatch het goedkoopst.

Heb maar even een kabel door de kamer gegooid zodat ik netjes met ruim 20MB/s kan downloaden. Ik weet ook meteen weer wat mn volgende aankoop gaat zijn; een fatsoenlijke ac router zodat ik draadloos die snelheden ook kan halen.

Anyway, ik verwacht geen problemen met de game, mijn CPU voldoet aan de minimale eis, i2500, en mn GPU zit erboven, 290x Vapor-X.

Ik installeer hem op een SSD.

Kan niet wachten tot ie klaar is :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Het draait niet geweldig op de One. Onspeelbaar zou ik niet zeggen, maar wel heftige framedrops. Mag hopen dat ze dit aanpakken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Wat kan ik eigenlijk met dat Chaos wat ik opspaar? Is dat een soort valuta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peto84
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 06:58
Donstil schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 18:48:
Wat kan ik eigenlijk met dat Chaos wat ik opspaar? Is dat een soort valuta?
Niets.
In het vorige deel speelde ja na een bepaalde hoeveelheid chaos de volgende missie vrij. Nu is het gewoon een tellertje.

psnprofiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
ThomasXIV schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:43:
Vind IGN ook niet echt betrouwbaar nee, ze hebben soms wel goede coverage en content, maar de reviews vind ik vaak niet goed. Geldt trouwens voor de meeste sites, game reviews zijn bijna nergens meer echt goed, Tweakers is ook gigantisch afgezakt wat dat betreft.
Al het goede van IGN zit nu bij Kinda Funny games (naar mijn mening).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
Draait prima hier :)

Ik heb alleen wat problemen met als ik aan het wingsuiten ben; het lukt me niet om dan gewoon mn hook te gebruiken en mezelf naar de grond te trekken zonder te pletter te slaan.

Als ik parachuteer lukt me dat overigens ook niet. Bij JC2 kon dat wel toch?

Ik doe ongetwijfeld iets fout, maar ik heb geen idee wat :D

Speel op de pc. Als iemand me tips kan geven graag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martinspire

Martinspire

Awesomeness

Vraagje voor de mensen die al wat verder zijn in de game. Heb je voor het behalen van alle gearmods ook 5 gears per challenge nodig, of zit er nog wat marge in? Heb namelijk geen zin om alles helemaal perfect te halen, liever met hakken over de sloot :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

vosss schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 20:24:
Draait prima hier :)

Ik heb alleen wat problemen met als ik aan het wingsuiten ben; het lukt me niet om dan gewoon mn hook te gebruiken en mezelf naar de grond te trekken zonder te pletter te slaan.

Als ik parachuteer lukt me dat overigens ook niet. Bij JC2 kon dat wel toch?

Ik doe ongetwijfeld iets fout, maar ik heb geen idee wat :D

Speel op de pc. Als iemand me tips kan geven graag :)
Als ik op de Xbox "reel in" doe, bij mij A (zelfde knop als springen), doet 'ie het wel.

E: Althans, enkel de parachute. Denk dat je eerst uit de wingsuit modus moet en je dan ergens naar toe moet trekken.

[ Voor 9% gewijzigd door Thomas op 04-12-2015 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
ThomasXIV schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:12:
[...]

De console versies inderdaad, PC krijgt een 8. Hoop dat ze snel met een goeie patch komen, heb het spel nu net op m'n xdoos geïnstalleerd, benieuwd hoe het draait. Schijnt nogal te verschillen, dus ik heb hopelijk geluk.
ThomasXIV schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 16:43:
You can't spell Ignorant without IGN, to much water 7.8/10

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/BYewZji.jpg

[ Voor 32% gewijzigd door Koning Willy op 04-12-2015 22:38 ]

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

JC en JC2 destijds al veelvuldig gespeeld, dus JC3 was een must-buy. Bevalt me (PS4) tot nog toe prima. Enkele irritatiepuntjes die ongetwijfeld al genoemd zijn:

- Gear mods via (irritante en repetitieve) challenges
- Besturing auto's zuigt (met challenges irritant)
- Fast travel naar bevrijde outposts zou mogelijk moeten zijn maar ik zie niet hoe (ligt vast aan mij :+ )
- Framerate kakt in bij veel explosies
- Laadtijden zijn enorm als je van het ene gebied naar het andere gaat

Maar goed, spel is veel pret. Zeker het instorten van de bruggen etc, is enorm leuk om te doen. Doet me nog meer verheugen op Crackdown 3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Koning Willy schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 22:37:
[...]

[...]

You can't spell Ignorant without IGN, to much water 7.8/10

[afbeelding]
En toch ben ik niet overtuigd van de graphics. Zelfs met SMAA_T2 blijf ik last hebben van 'jaggies'. Daarnaast heel veel last van texturen pop-ins en een onwijs lage view distance (alles op Max. @1440p).

Ik heb nu in Nvidia Control Pannel SSAA geforceerd, dat doet iets meer ten koste van wat performance, maar het blijft er 'rommelig' uitzien. Ik was destijds meer onder de indruk van JC2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Oops ...

[ Voor 97% gewijzigd door Yonix op 04-12-2015 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Vanavond op de PS4 ruim 3 uur ongestoord JC3 gespeeld, geen meldingen, vastlopers oid. Alleen af en toe beetje framedrop, maar dat is ten hoogste storend...

Hij begint nu wel heel erg snel ver-sla-vend te worden :+

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Yonix schreef op vrijdag 04 december 2015 @ 23:41:
[...]

En toch ben ik niet overtuigd van de graphics. Zelfs met SMAA_T2 blijf ik last hebben van 'jaggies'. Daarnaast heel veel last van texturen pop-ins en een onwijs lage view distance (alles op Max. @1440p).

Ik heb nu in Nvidia Control Pannel SSAA geforceerd, dat doet iets meer ten koste van wat performance, maar het blijft er 'rommelig' uitzien. Ik was destijds meer onder de indruk van JC2.
Ik ben tegenwoordig ook niet zo meer onder de indruk van graphics, maarja wat wil je met het zwakste console generatie ooit bereiken? Maar om te zeggen dat tussen Just Cause 2 en 3 geen verschil is...

Als je nog wat grafische power over hebt kan je altijd DSR gebruiken:

5K
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/K5BhVpp.jpg

4K
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/NKMZTHa.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Koning Willy schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 00:21:
[...]

Ik ben tegenwoordig ook niet zo meer onder de indruk van graphics, maarja wat wil je met het zwakste console generatie ooit bereiken? Maar om te zeggen dat tussen Just Cause 2 en 3 geen verschil is...

5K
[afbeelding]

4K
[afbeelding]
4K en 5K is leuk - niet bijzonder in JC3, but I'm a 60FPS guy, and I don't like 30. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Yonix schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 00:28:
[...]

4K en 5K is leuk - niet bijzonder in JC3, but I'm a 60FPS guy, and I don't like 30. ;)
Jij hebt zelfde videokaart als mij en ook 1440p 144hz scherm, 4K is prima speelbaar 45-55FPS en zelfs 60 met een paar settings naar beneden en ja 5K hangt rond 30-35FPS is wel leuk als je gaat rondzweven met je wingsuit.

[ Voor 3% gewijzigd door Koning Willy op 05-12-2015 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Vind het wel een lachen spel, mag alleen hopen dat ze wat aan de framerate gaan doen. Op de Xbone kan het echt goed inkakken, zijn momenten geweest dat het wel heel erg was. Laat het misschien maar even liggen tot er iets aan gedaan is, bij een spel als dit wil je eigenlijk niet minder dan 30fps hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vosss
6 minuut 31,42s is mijn record met wingsuiten.

Geen idee of dat goed is, maar het ging in elk geval wel erg goed :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FidoDido
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-09 08:20
Iemand die de wingsuit onder controle heeft met een keyboard? Heb echt serieus al 30 keer die eerst wingsuite challenge geprobeerd het lukt gewoonweg niet.
Ik dacht ik sluit me ps 4 controller op de pc aan en probeer het en eerste poging lukt direct, ook auto rijden met keyboard vind ik niet te doen en met de controller scheur ik over de map heen.
Meerdere mensen deze ervaring?

Aangezien ik een nieuwe videokaart heb wilde ik deze op de pc doen, maar heb meer het idee dat het een console game is gezien de besturing.

Buiten dat is het wel op en top vermaak :)

[ Voor 4% gewijzigd door FidoDido op 05-12-2015 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoolz14
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-05-2024
Ik blijf toch maar kloten met de PC en de framerate.

Wat zijn nu de stappen om dit beter te laten draaien? er staat overal wel wat anders.

mijn setup;
i5 4690k
8GB RAM (kan nog bijprikken maar geen koelpasta liggen ><)
970GTX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowD
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 11-09 17:35
Zo te zien ben ik de enige waar de display driver op bepaalde momenten de geest geeft? Heb de gameready driver van nvidia (gtx760) soms draaitie prima soms bij 1 explosie direct crash

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
vosss schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 02:28:
6 minuut 31,42s is mijn record met wingsuiten.

Geen idee of dat goed is, maar het ging in elk geval wel erg goed :D
De mijne net geen Elf (10:58:xx oid) :)

Omhoog met het touw en de parachute 2,3km, was ik ook wel een tijdje mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:28
Koning Willy schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 00:21:
[...]

5K
[afbeelding]

4K
[afbeelding]
Hoe krijg jij DSR voor elkaar? Ik heb in Nvidia-configuratiescherm gekeken maar ik kan JC3 niet vinden en de beeldinstellingen erop toepassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
SnoopBok schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 12:13:
[...]

Hoe krijg jij DSR voor elkaar? Ik heb in Nvidia-configuratiescherm gekeken maar ik kan JC3 niet vinden en de beeldinstellingen erop toepassen.
DSR kun je vinden bij de 'Algemene Instellingen':

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/nlqU7v6FxIeRc3YDxeZdlrFU/medium.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoopBok
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:28
Yonix schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 12:17:
[...]

DSR kun je vinden bij de 'Algemene Instellingen':

[afbeelding]
Bedankt!

Ontzettend vervelend dat het (nog) geen SLI ondersteunt, zit je dan met 2x GTX970 met behoorlijke framedrops, met name bij explosies of het inladen van een ver uitstrekkende omgeving :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Die achtergrond:

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/S2BGqqCIYNC7N3x9mtAH9U1x/medium.jpg

Blegh. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vosss
SnoopBok schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 12:20:
[...]

Bedankt!

Ontzettend vervelend dat het (nog) geen SLI ondersteunt, zit je dan met 2x GTX970 met behoorlijke framedrops, met name bij explosies of het inladen van een ver uitstrekkende omgeving :(
Kan je niet een uitschakelen dan? Mijn 290x draait het als een tierelier hier en de 970 is een beetje vergelijkbaar qua performance toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Vervelend dat hij steeds crashed, ik wacht wel even op een update (PC versie)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmichael
Pykow schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 15:41:
Vervelend dat hij steeds crashed, ik wacht wel even op een update (PC versie)
Speel je online of offline,
sinds ik offline speel heb ik bijna geen crashen meer

(steam offline)

[ Voor 3% gewijzigd door kmichael op 05-12-2015 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erulezz
Is dat bij die mega grote mijn met al die machines? Had dat daar ook ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Net een tof voertuig gehad :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

kmichael schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 15:44:
[...]

Speel je online of offline,
sinds ik offline speel heb ik bijna geen crashen meer

(steam offline)
Online zonder steam overlay want dag kost frames.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrPompidom
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 13-09 11:33
Zeg, kan iemand mij zeggen of deze game op de pc is gecapped op 60 fps ?

Kom niet hoger ( of lager ) met I7-5960X, 32GB, GTX980ti OC

Begin eindelijk een beetje te wennen aan de nieuwe game-play.. Vindt de upgrade shizzle niet echt mijn ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markdm
Wow die gaat snel, met 200 door de bocht.
Waar op de kaart heb je heb gevonden, dan kan ik hem ook zoeken :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
markdm schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 17:11:
[...]

Wow die gaat snel, met 200 door de bocht.
Waar op de kaart heb je heb gevonden, dan kan ik hem ook zoeken :P
Is volgens mij elke keer random. Ben vaker langs dat punt geweest maar toen stond er niks langs de weg.
Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste