Ik zie het net ook. Ik heb de plaats snel opgezocht maar er staat helaas niks.Paulus07 schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 17:19:
[...]
Is volgens mij elke keer random. Ben vaker langs dat punt geweest maar toen stond er niks langs de weg.
Ja. Het lijkt wel of het bij de LOD-setting niet uitmaakt of hij op 'Low' of 'Very High' staat.Erulezz schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 15:49:
[...]
Is dat bij die mega grote mijn met al die machines? Had dat daar ook
Staat je V-SYNC aan ofzo? Kijk miscchien in je Nvidia Control Panel daar kan hij ook aanstaan. En als je DSR gebruikt moet je kijken of je desktop-refreshrate wel op 144hz staat, hij gaat standaard naar 60hz als je 4K/5K ingame selecteert!MrPompidom schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 16:50:
Zeg, kan iemand mij zeggen of deze game op de pc is gecapped op 60 fps ?
Kom niet hoger ( of lager ) met I7-5960X, 32GB, GTX980ti OC
Begin eindelijk een beetje te wennen aan de nieuwe game-play.. Vindt de upgrade shizzle niet echt mijn ding.
FPS gaat hier van 40 naar +120 dus nee is niet capped. Met zo'n G-SYNC monitor boeien framedrops me nog weinig
Met een overkill 5960X zou je geen problemen moeten hebben
[ Voor 22% gewijzigd door Koning Willy op 05-12-2015 17:55 ]
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Van high end naar lower end cpu's, heeft iemand toevallig al geprobeerd hoe deze game op een Intel Pentium g3258 op 1680x1050 (MSI hd7950 3gb) presteert? Heb een filmpje gevonden die deze vergelijking doet, maar wil niet van een bron uitgaan.
Wil namelijk erg graag de game maar ben bang dat het uiteindelijk dan niet speelbaar is.
Wil namelijk erg graag de game maar ben bang dat het uiteindelijk dan niet speelbaar is.
Ik speel nu een uur of 10. Ik krijg zowaar AC Syndicate flashbacks met al die lagspikes. Zou het niet aan de constante verbinding met de servers liggen? Dat was bij AC ook een van de boosdoeners.
Ik zeg gewoon doe, met een 7950 zal je geen probleem om Ultra 60FPS te doen op 900P. Ja door je dual core zal je wat last hebben van framedrops tijdens explosions maar ik denk dat je niet onder 30-40FPS gaat komen:ProAce schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 23:49:
Van high end naar lower end cpu's, heeft iemand toevallig al geprobeerd hoe deze game op een Intel Pentium g3258 op 1680x1050 (MSI hd7950 3gb) presteert? Heb een filmpje gevonden die deze vergelijking doet, maar wil niet van een bron uitgaan.
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Heb contact opgenomen met Square Enix, en ze zijn "bezig met de problemen" op de consoles. Verder wilden ze niks kwijt.
Potver wat een vette game dit.
Ben al de hele dag aan het spelen is het ineens 3 uur 's nachts
Bedtijd
!
Ben al de hele dag aan het spelen is het ineens 3 uur 's nachts
Bedtijd
Ja hier nog iets later
vanaf 11 uur niks anders gedaan dan gebieden overnemen en challenges gedaan. Geen records zettten, want het gaat me alleen om de upgrades 
Heerlijk spel
Heerlijk spel
Ik slinger hem ook weer aan zo. Ga lekker de hele dag (op een voetbalonderbreking om 14:30 na) spelen. Eerste gebied heb ik al helemaal vrijgespeeld, ben nu bezig om het tweede gebied compleet vrij te spelen. Daarna ga ik weer verder met de missies totdat ik met de missies het derde gebied in ga en daarna herhaalt het proces zich weer
Challenges doe ik totdat ik bepaalde upgrades heb die ik wil en daarna laat ik ze links liggen want de laadtijden zijn nogal hinderlijk, vooral als je vaak faalt bij bepaalde challenges zoals ik
Een dual-core Pentium is toch echt andere koek dan een i3. Laatstgenoemde biedt veel meer performance. Zou dus niet klakkeloos ervan uitgaan dat zijn systeem ondanks de 7950 het gewoon zal trekken.Koning Willy schreef op zondag 06 december 2015 @ 00:11:
[...]
Ik zeg gewoon doe, met een 7950 zal je geen probleem om Ultra 60FPS te doen op 900P. Ja door je dual core zal je wat last hebben van framedrops tijdens explosions maar ik denk dat je niet onder 30-40FPS gaat komen:
[video]
Hij kan het op Steam kopen, daarna refund aanvragen en het op een keysite kopen en weer activeren op Steam.Exorcist schreef op zondag 06 december 2015 @ 07:29:
[...]
Een dual-core Pentium is toch echt andere koek dan een i3. Laatstgenoemde biedt veel meer performance. Zou dus niet klakkeloos ervan uitgaan dat zijn systeem ondanks de 7950 het gewoon zal trekken.

Trouwens, heeft iemand dit Nederlands tintje al gezien bij benzinestations?

Best wel gek dat een benzinestation op zaterdag gesloten is terwijl er ernaast staat dat het winkel 24/7 open is.
Dat is opzichte nog best wel een goede optie om als demo te dienen. Daarmee dan kijken of het werkt.Koning Willy schreef op zondag 06 december 2015 @ 07:37:
[...]
Hij kan het op Steam kopen, daarna refund aanvragen en het op een keysite kopen en weer activeren op Steam.![]()
Trouwens, heeft iemand dit Nederlands tintje al gezien bij benzinestations?![]()
[afbeelding]
Best wel gek dat een benzinestation op zaterdag gesloten is terwijl er ernaast staat dat het winkel 24/7 open is.
Blijkbaar is er al een website online voor JC3 mods: http://justcause3mods.com/
https://www.reddit.com/r/...s_finally_up_and_working/
Ga zo die no intro mod ff proberen
https://www.reddit.com/r/...s_finally_up_and_working/
Ga zo die no intro mod ff proberen
Voor de Tweakers die willen weten hoe ze aan de Mugello Farina Duo (Formule 1 auto) kunnen komen:
[YouTube: https://youtu.be/YJ6GiZiYLUU]
Ik heb hem nu, in ieder geval, in mijn Rebel Drop staan.
[YouTube: https://youtu.be/YJ6GiZiYLUU]
Ik heb hem nu, in ieder geval, in mijn Rebel Drop staan.
Wat me trouwens opvalt (en ook een beetje stoort) is dat je voor voortgang in het verhaal ook verplicht wordt om dingen over te nemen en challenges te doen. Bij de vorige game was dat toch meer open naar mijn gevoel. Ook was Chaos wat voortgang bracht, maar dat telt nu eigenlijk nergens meer voor mee. Plus dat het irritant is dat ook echt alles gesloopt moet worden in een basis om hem over te nemen. Soms zijn die dingen echt irritant verstopt. Wel kwam ik erachter dat de kaart toont waar de laatste items zijn (maar dat zie je dus niet tijdens het spelen zelf), maar ik snap niet dat ze niet gewoon een marge van 90% hanteren ofzo.
Ik had trouwens gemerkt dat die tank best makkelijk is om steden en basissen over te nemen. Kun je eigenlijk bijna alles mee doen behalve poorten openen of andere knoppen indrukken. Als ik dan toch geen chopper mag gebruiken, is dat een prima alternatief (en hij is sterk genoeg om meerdere basissen mee te gaan).
Ook dat je verplicht wordt om challenges goed te doen, stoort me ook een beetje. Al met al maakt dat de game niet echt meer zo fun om te doen. Toen deed je dingen omdat het leuk was, nu doe je dingen omdat het verplicht is. Haalt voor mij een beetje de lol eraf. En naast slopen, challenges en steden/bassisen overnemen, is er eigenlijk maar bar weinig te doen. Ook geen enkele zijmissie meer. Beetje karig.
Ik had trouwens gemerkt dat die tank best makkelijk is om steden en basissen over te nemen. Kun je eigenlijk bijna alles mee doen behalve poorten openen of andere knoppen indrukken. Als ik dan toch geen chopper mag gebruiken, is dat een prima alternatief (en hij is sterk genoeg om meerdere basissen mee te gaan).
Ook dat je verplicht wordt om challenges goed te doen, stoort me ook een beetje. Al met al maakt dat de game niet echt meer zo fun om te doen. Toen deed je dingen omdat het leuk was, nu doe je dingen omdat het verplicht is. Haalt voor mij een beetje de lol eraf. En naast slopen, challenges en steden/bassisen overnemen, is er eigenlijk maar bar weinig te doen. Ook geen enkele zijmissie meer. Beetje karig.
Bedankt voor de tip! Dan moet ik wel nog eventjes snel de hoofdstad overnemenYonix schreef op zondag 06 december 2015 @ 14:09:
Voor de Tweakers die willen weten hoe ze aan de Mugello Farina Duo (Formule 1 auto) kunnen komen:
[video]
Ik heb hem nu, in ieder geval, in mijn Rebel Drop staan.![]()
Is het iemand gelukt op de provincie aspera op jet eiland Insula Fonte over te nemen?
Zodra ik de provincie inloop wordt ik gelijk helemaal kapot gebombardeerd
Zodra ik de provincie inloop wordt ik gelijk helemaal kapot gebombardeerd
Ik denk dat ik erachter ben gekomen waarom het spel er bij mij grafisch minder mooi uitziet:

Wat valt je op? Volgens MSI Afterburner draait het spel in DirectX 10-modus! Dat verklaart misschien ook de downclock van mijn GPU's memory clock.
Ik krijg nergens de optie om DirectX 11 te forceren. What's going on?

Wat valt je op? Volgens MSI Afterburner draait het spel in DirectX 10-modus! Dat verklaart misschien ook de downclock van mijn GPU's memory clock.

Ik krijg nergens de optie om DirectX 11 te forceren. What's going on?
Grappig dat sommige zo hard op zoek zijn naar die F1 bak terwijl ik mijne in het 1e half uur tegenkwam langs de kant van de wegYonix schreef op zondag 06 december 2015 @ 14:09:
[video]
Ik heb hem nu, in ieder geval, in mijn Rebel Drop staan.![]()
Weet nog goed hoelang ik naar zeldzame auto's (voor ze door dlc in de store te koop waren) op zoek kon zijn in GTA online terwijl andere hem al 100 x hadden gezien.
Tja ik zou het juist slap vinden als ik na 90% sloopwerk mag stoppen en met de map heb ik zo gevonden waar het laatste sloopwerk zit. En de tank is inderdaad makkelijk, maar ik zou niet eens weten hoelang dat ding meegaat aangezien ik van tactiek verander als het te makkelijk is. Het is bijvoorbeeld ook erg makkelijk om alle SAMs te hacken en daarna een Apache pakken en alles afknallen.Martinspire schreef op zondag 06 december 2015 @ 14:26:
heel verhaal..
Zelf probeer ik elke basis en elk stadje anders aan te pakken. Auto's met gasflessen naar een radiotower laten viegen, een koe aan mijn helicopter om de speakers om te slaan enz. Als je de makkelijke weg gevonden hebt en dan elke keer datzelfde gaat doen dan is de lol er snel af.
De challenges zijn jammer om het laden, want 3/4 gear haal ik altijd wel de eerste keer, maar voor 5 gear gaan vind ik al snel teveel moeite om die reden.
Dat de game beter had kunnen zijn ben ik met je eens, maar dit spel zoals het nu is voor een groot deel wat je er zelf van maakt. Voor mij werkt het overnemen iig therapeutisch
[ Voor 47% gewijzigd door Beakzz op 06-12-2015 19:46 ]
Kom ik daar heel spontaan een Mugello Vistosa tegen... als een klein kind zo blij en meteen naar mijn garage brengen 
Apropos: heeft iemand het probleem dat je op de kaart een centimeter of 5 rechts moet klikken van waar je op wilt klikken anders selecteert hij het niet?
Apropos: heeft iemand het probleem dat je op de kaart een centimeter of 5 rechts moet klikken van waar je op wilt klikken anders selecteert hij het niet?
[ Voor 39% gewijzigd door Tijgert op 07-12-2015 02:37 ]
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Ik snap dat je alles anders kunt aanpakken, maar ik bedoelde het ook meer dat je geforceerd wordt om 100% te slopen puur om verder te kunnen gaan in het verhaal. Kijk, explosies vind ik natuurlijk ook geweldig, en het is niet dat ik het haat, maar ik vind het gewoon jammer dat je niet lekker door het verhaal heen kunt gaan, ongeacht of je nu dingen aan het slopen bent of challenges aan het halen bent (want zonder die upgrades wordt het op een gegeven moment ook wel lastig denk ik).Beakzz schreef op zondag 06 december 2015 @ 19:27:
[...]
Voor mij werkt het overnemen iig therapeutisch![]()
En het feit dat je dan maar dingen aan het verzinnen bent om het leuk te houden, vind ik ook geen sterk punt van de game zelf. Dan schiet ie toch echt tekort.
Ik heb bij veel steden en bassisen niet het idee dat ik het doe voor mn plezier. Of in ieder geval niet primair. Plus dat een heleboel dingen al de grond in geboord worden. Lekker met een chopper alles naar de tering helpen bijvoorbeeld. Stomme SAMs. Maar een Jet pakken om dan te bombarderen, lijkt weer geen probleem te zijn

En dat je op de map kunt zien waar iets is, waarom laten ze dat niet ook gewoon in beeld zien als je op 95% zit ofzo. Net zoals bij collectibles of auto's. Maak er desnoods een gearupgrade van.
Verder heb ik al gemerkt dat een bepaald schip of een tank je wel enorm kan helpen om alles uit te roeien. En je moet bijna wel, want je hebt vrijwel nooit genoeg rocketammo bij en je tethers zijn niet echt sterk genoeg om dingen makkelijk kapot te maken.
Ik vind ook het verhaal weer erg flauw en muf. Die schrijvers hadden echt maar bar weinig inspiratie volgens mij. Veel missies hebben ook een hoog "been there, done that" gehalte. En dat maakt het allemaal toch wel jammer, want ik zit ook met het gevoel dat het toch zoveel beter had kunnen zijn. Het is toch niet de game van het jaar geworden, van wat ik had gehoopt.
Die communication dingen zijn irritant; vaak imho te kort tijd om ze goed te doen 

uiteindelijk is het gewoon een opgepoetste JC2 met wat extra dingetjes.Martinspire schreef op maandag 07 december 2015 @ 10:43:
Veel missies hebben ook een hoog "been there, done that" gehalte. En dat maakt het allemaal toch wel jammer, want ik zit ook met het gevoel dat het toch zoveel beter had kunnen zijn. Het is toch niet de game van het jaar geworden, van wat ik had gehoopt.
[ Voor 72% gewijzigd door RodeStabilo op 07-12-2015 10:46 ]
Mja maar dan gaan ze er dus op grafisch gebied enorm op vooruit, maar dan vergeten ze het verhaal en de karakters ook te verbeteren. Soms voelt het gewoon knullig aan. En verder mis ik ook vaak muziek om het geheel wat mooi aan elkaar te knopen. De muziek die erin zit, vind ik niet zo boeiend en er is ook geen radio of iets om te veranderen. Al met al is de presentatie van een GTA gewoon veel beter en het is jammer dat Just Cause met een groter budget daar eigenlijk weinig mee heeft gedaan. Nog afgezien van dat het blijkbaar veel bugs met zich meebrengt die niet op tijd zijn opgelost.Friespeuk schreef op maandag 07 december 2015 @ 10:44:
Die communication dingen zijn irritant; vaak imho te kort tijd om ze goed te doen
[...]
uiteindelijk is het gewoon een opgepoetste JC2 met wat extra dingetjes.
Ik begrijp dat je dat zo ervaart. Maar ik vind de game in wat hij doet echt perfect. Ik heb Just Cause 2 tweemaal 100% gespeeld. Deed ik daar iets anders dan in JC3? Nee! Vind ik het weer leuk? Geniaal!Martinspire schreef op maandag 07 december 2015 @ 10:43:
[...]
Ik snap dat je alles anders kunt aanpakken, maar ik bedoelde het ook meer dat je geforceerd wordt om 100% te slopen puur om verder te kunnen gaan in het verhaal. Kijk, explosies vind ik natuurlijk ook geweldig, en het is niet dat ik het haat, maar ik vind het gewoon jammer dat je niet lekker door het verhaal heen kunt gaan, ongeacht of je nu dingen aan het slopen bent of challenges aan het halen bent (want zonder die upgrades wordt het op een gegeven moment ook wel lastig denk ik).
En het feit dat je dan maar dingen aan het verzinnen bent om het leuk te houden, vind ik ook geen sterk punt van de game zelf. Dan schiet ie toch echt tekort.
Ik heb bij veel steden en bassisen niet het idee dat ik het doe voor mn plezier. Of in ieder geval niet primair. Plus dat een heleboel dingen al de grond in geboord worden. Lekker met een chopper alles naar de tering helpen bijvoorbeeld. Stomme SAMs. Maar een Jet pakken om dan te bombarderen, lijkt weer geen probleem te zijn![]()
En dat je op de map kunt zien waar iets is, waarom laten ze dat niet ook gewoon in beeld zien als je op 95% zit ofzo. Net zoals bij collectibles of auto's. Maak er desnoods een gearupgrade van.
Verder heb ik al gemerkt dat een bepaald schip of een tank je wel enorm kan helpen om alles uit te roeien. En je moet bijna wel, want je hebt vrijwel nooit genoeg rocketammo bij en je tethers zijn niet echt sterk genoeg om dingen makkelijk kapot te maken.
Ik vind ook het verhaal weer erg flauw en muf. Die schrijvers hadden echt maar bar weinig inspiratie volgens mij. Veel missies hebben ook een hoog "been there, done that" gehalte. En dat maakt het allemaal toch wel jammer, want ik zit ook met het gevoel dat het toch zoveel beter had kunnen zijn. Het is toch niet de game van het jaar geworden, van wat ik had gehoopt.
Ik merk dat veel mensen (niet perse jij) een GTA verwachten. Helaas: het budget en het team van GTA is minstens 5 maal zo groot. Ik verwachtte van JC3 een slap verhaal met tergend slechte humor (waar ik stiekum hard om moet lachen) en verder veel hersenloos slopen.
Wat ik ook een geweldig punt vind van deze game: de vrijheid. In GTA krijg je wel een open wereld, maar doen wat je wilt is er als je heel kritisch kijkt niet bij. In JC3 krijg je vrijheid in alle dimensies, juist ook door je wingsuit etc.
Ik denk dat er bij deze game een grote correlatie is tussen eigen creativiteit en spelplezier. Ik heb gemerkt dat de grootste liefhebbers (zoals ikzelf) eindeloos aanklooien met die tethers. Grote, ronde brandstofvaten gebruiken als bowling ball voor langwerpige torens; het hoofd van een standbeeld gebruiken als sloopkogel; een zendmast met tethers ineen laten storten op een zooitje vijanden. De mogelijkheden zijn bijna eindeloos, maar daar moet je wel van houden. Als je liever alleen missies doet en een verhaal volgt, zit je bij deze game niet goed. Dat is niet de kracht van het spel.Martinspire schreef op maandag 07 december 2015 @ 10:57:
[...]
Mja maar dan gaan ze er dus op grafisch gebied enorm op vooruit, maar dan vergeten ze het verhaal en de karakters ook te verbeteren. Soms voelt het gewoon knullig aan. En verder mis ik ook vaak muziek om het geheel wat mooi aan elkaar te knopen. De muziek die erin zit, vind ik niet zo boeiend en er is ook geen radio of iets om te veranderen. Al met al is de presentatie van een GTA gewoon veel beter en het is jammer dat Just Cause met een groter budget daar eigenlijk weinig mee heeft gedaan. Nog afgezien van dat het blijkbaar veel bugs met zich meebrengt die niet op tijd zijn opgelost.
Overigens vind ik zelf de setting ook fantastisch. De kleine, Mediterraanse dorpjes zijn zo sfeervol. De beleving van de straatgevechten bij het overnemen van een plaatsje vind ik daardoor een stuk toffer.
Mja maar dat aankloten doe ik meestal liever als ik de game heb uitgespeeld. Als ik alle unlocks al heb e.d. maar dat gaat hier dus niet. Maar ook kun je bij sommige basissen simpelweg niet aankloten omdat je daar teveel enemies om je heen hebt. Op het eerste eiland gaat dat nog wel, maar daarna wordt het al een stuk lastiger om lekker aan te kloten. En dat met die Tethers, ik zeg al: ze zijn veel te zwak in het begin om er echt leuke dingen mee te kunnen doen. Enige wat ze goed kunnen is in positie blijven, maar samentrekken is gewoon heel zwak. En na 4x een beest door de lucht te zien vliegen, heb ik dat ook wel gehad.Joeridev schreef op maandag 07 december 2015 @ 11:16:
[...]
Ik denk dat er bij deze game een grote correlatie is tussen eigen creativiteit en spelplezier. Ik heb gemerkt dat de grootste liefhebbers (zoals ikzelf) eindeloos aanklooien met die tethers. Grote, ronde brandstofvaten gebruiken als bowling ball voor langwerpige torens; het hoofd van een standbeeld gebruiken als sloopkogel; een zendmast met tethers ineen laten storten op een zooitje vijanden. De mogelijkheden zijn bijna eindeloos, maar daar moet je wel van houden. Als je liever alleen missies doet en een verhaal volgt, zit je bij deze game niet goed. Dat is niet de kracht van het spel.
Overigens vind ik zelf de setting ook fantastisch. De kleine, Mediterraanse dorpjes zijn zo sfeervol. De beleving van de straatgevechten bij het overnemen van een plaatsje vind ik daardoor een stuk toffer.
Maar de vorige game waren die steden en basissen soort van optioneel. En dat mis ik nu een beetje. Plus dat er gewoon minder in zitten, want je ziet op reddit al mensen die hem op 100% hebben) wat ook wel kan kloppen, gezien je eigenlijk alles al moet slopen in je weg naar het einde toe.
Ik vind aankloten prima en je kunt er leuke dingen mee doen, maar het moet optioneel zijn en dat stoort me gewoon het meest. Daarnaast zijn die challenges na de 10e keer ook saai aan het worden, maar je moet ze doen om de leuke gadgets te krijgen. Wederom: niet optioneel dus.
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 07-12-2015 12:06 ]
Kun je zien hoe anders users dezelfde game beleven. Ik heb bv alleen de eerste hoognodige missies gedaan, om die nieuwe grappling hook te krijgen. Daarna ben ik gewoon gaan rondvliegen en alle dorpjes en shit overnemen.Martinspire schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:05:
[...]
Mja maar dat aankloten doe ik meestal liever als ik de game heb uitgespeeld. Als ik alle unlocks al heb e.d. maar dat gaat hier dus niet. Maar ook kun je bij sommige basissen simpelweg niet aankloten omdat je daar teveel enemies om je heen hebt. Op het eerste eiland gaat dat nog wel, maar daarna wordt het al een stuk lastiger om lekker aan te kloten. En dat met die Tethers, ik zeg al: ze zijn veel te zwak in het begin om er echt leuke dingen mee te kunnen doen. Enige wat ze goed kunnen is in positie blijven, maar samentrekken is gewoon heel zwak. En na 4x een beest door de lucht te zien vliegen, heb ik dat ook wel gehad.
Maar de vorige game waren die steden en basissen soort van optioneel. En dat mis ik nu een beetje. Plus dat er gewoon minder in zitten, want je ziet op reddit al mensen die hem op 100% hebben) wat ook wel kan kloppen, gezien je eigenlijk alles al moet slopen in je weg naar het einde toe.
Ik vind aankloten prima en je kunt er leuke dingen mee doen, maar het moet optioneel zijn en dat stoort me gewoon het meest. Daarnaast zijn die challenges na de 10e keer ook saai aan het worden, maar je moet ze doen om de leuke gadgets te krijgen. Wederom: niet optioneel dus.
Dat maakt het soms wel moeilijker dan het is, want ik heb dus 2 major bases geprobeerd over te nemen terwijl ik, als ik ook maar in de buurt kwam, een air strike op mn flikker kreeg. uiteindelijk is het wel gelukt, om er daarna achter te komen dat als ik gewoon de volgende 2 missies had gespeeld, ik de air strike had uitgeschakeld.
Nu doe ik dat anders ,want ik kwam onverhoopt te dicht in de buurt ergens en toen kwam er een EMP blast, ik neem aan dat je die ook kunt uitschakelen door een missie te doen, en iets met mini nukes ofzoiets, die ook uit te schakelen is door missies te doen.
Dus ik ga ze toch maar doen. Heb in ieder geval al een behoorlijk aantal provinces bevrijdt, dus wat dat betreft gaat het wel lekker. Ik heb nog geen enkele gear verdiend, en dus ook nog niets geupgrade, maar het spel is best vergevingsgezind, dus met de 'standaard' gear kom ik er ook wel. Ik ben alleen niet zo inventief kom ik achter, want ik schiet gewoon alles, maar ik zal de volgende keer dat ik het speel eens kijken of ik een auto of zo in zo'n benzinetank kan laten vliegen, gewoon, omdat 't kan
Och ja, je moet toch wat he.
Op zich kun je met twee tethers al een hoop doen. De trekkracht is genoeg om brandstoftanks naar elkaar toe te trekken, helikopters aan elkaar te bevestigen of soldaten te lanceren met behulp van explosieve vaten. Ik denk dat het aanklooien bij de meeste spelers zich ook niet beperkt tot een militaire basis. Sterker nog, nietsvermoedende voorbijgangers pesten of soldaten aan voorbijrijdende auto's bevestigen is minstens zo leuk.Martinspire schreef op maandag 07 december 2015 @ 12:05:
[...]
Mja maar dat aankloten doe ik meestal liever als ik de game heb uitgespeeld. Als ik alle unlocks al heb e.d. maar dat gaat hier dus niet. Maar ook kun je bij sommige basissen simpelweg niet aankloten omdat je daar teveel enemies om je heen hebt. Op het eerste eiland gaat dat nog wel, maar daarna wordt het al een stuk lastiger om lekker aan te kloten. En dat met die Tethers, ik zeg al: ze zijn veel te zwak in het begin om er echt leuke dingen mee te kunnen doen. Enige wat ze goed kunnen is in positie blijven, maar samentrekken is gewoon heel zwak. En na 4x een beest door de lucht te zien vliegen, heb ik dat ook wel gehad.
Ik denk dat je, om deze game leuk te vinden, je niet zo'n nadruk moet leggen op het behalen van resultaten. Het unlocken van gear of voertuigen door middel van races of minigames is leuk en handig, maar is slechts een afwisseling van het primaire doel: lekker doen waar je zin in hebt. En desnoods pak je een vliegtuig naar een basis waar wel meer voertuigen beschikbaar zijn.
Hoeveel gears halen jullie gemiddeld per challenge? Als ik er 3 heb vind ik het meestal wel best, geen zin om die dingen telkens te herhalen eigenlijk..
Viel me trouwens op dat je in die destruction challenges eigenlijk heel vrij bent. Laatst destrcuction challenge waarbij ik vanuit een transport vehicle zoveel mogelijk schade moest aanrichten. Zo gauw de challenge begon stapte ik uit en ging vrolijk met mn RPG en parachute over de basis.. mag blijkbaar ook en werkt een stuk beter
Viel me trouwens op dat je in die destruction challenges eigenlijk heel vrij bent. Laatst destrcuction challenge waarbij ik vanuit een transport vehicle zoveel mogelijk schade moest aanrichten. Zo gauw de challenge begon stapte ik uit en ging vrolijk met mn RPG en parachute over de basis.. mag blijkbaar ook en werkt een stuk beter
Voor de PC spelers:
Hoe draait het spel? Ik hoorde van iemand met een GTX560 Ti dat het zelfs op low niet te doen is. Leek me sterk, want bijvoorbeeld BF3 en zelfs Bf4 gaan daar nog wel op.
Wordt JC3 nog gepatched, of is de 560 Ti afgeschreven?
Hoe draait het spel? Ik hoorde van iemand met een GTX560 Ti dat het zelfs op low niet te doen is. Leek me sterk, want bijvoorbeeld BF3 en zelfs Bf4 gaan daar nog wel op.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
Kijk even op Can I Run It? - de minimum spec voor videokaart is volgens mij de 680.Jeroenneman schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:06:
Voor de PC spelers:
Ja, en das leuk, maar waarom heeft het spel zulke systeemeisen? Belachelijk.Razorbite schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:07:
[...]
Kijk even op Can I Run It? - de minimum spec voor videokaart is volgens mij de 680.
GTA V draait nog prima op die GTX 560. En ik lees her en der ook steeds meer over sterke kaarten die toch framedrops hebben.
| Old Faithful | i7 920 @ (3,3Ghz) / X58 UD4P / GTX960 (1,550Mhz) / CM 690 | NOVA | i5 6600K (4,4Ghz) / Z170 Pro Gaming / GTX 960 (1,500Mhz) / NZXT S340
De game heeft echt flinke explosies, die vreten frames. Ik heb zelf een GTX 760 OC, maar die heeft het zwaar op medium specs.Jeroenneman schreef op maandag 07 december 2015 @ 14:09:
[...]
Ja, en das leuk, maar waarom heeft het spel zulke systeemeisen? Belachelijk.
GTA V draait nog prima op die GTX 560. En ik lees her en der ook steeds meer over sterke kaarten die toch framedrops hebben.
Verder lijkt er wel e.e.a. gepatched te kunnen worden. Want zowel tweakers als gamekings hebben het over memoryleak. Dat is te fixen.
Ben het helemaal met je eens dat het verhaal niet sterk is en de game teveel overlaat aan de gamer zijn fantasie. Daarnaast geeft het spel je de ene keer volledige vrijheid en de andere keer moet je precies doen wat de makers voor je hebben bedacht Ook ga ik vaak dood door slordigheden in het spel. Gisteren zwom ik te dicht langs een tunnelwand en zat ik vast, Ai die ik moet beschermen die midden in de route blijven hangen (en vorige checkpoint werkt dan niet

Dus ik zal de laatste zijn die zegt dat het spel perfect is en toch heb ik het gisterenavond/vannacht weer 6 uur achter elkaar gespeeld. Het laatste spel waarbij ik zoveel bugs en ergernis kon verdragen was de eerste Operation Flashpoint
Dat het schip en de tank bijna de enige opties zijn ben ik niet met je eens. Je hebt inderdaad 5 rockets en 3 nades (4 met een upgrade), maar volgens mij oneindig veel van die explosieven die je overal op kan plakken.
Die kan je op je auto of heli plakken of op een container/auto die weer aan je helikopter hangt. Verder kan je met de apache de Sams vrij makkelijk uitschakelen op afstand. Als ze toch rood opgloeien gewoon naar links of rechts uitwijken en tegelijk naar beneden en naar achteren sturen. Dan is hij altijd mis als er genoeg afstand is. Zelf verken ik een basis vaak van een afstand vanaf een hoger berg of uit de chopper en dan ga ik eerst met mijn wingsuit richting 1 of 2 sams om ze te hacken. De rest gaat er aan op welke manier dan ook. Het hacken is enkel voor wat extra bescherming als ik wanted level 4 of 5 haal.
Verder wordt je tether best sterk met upgrades en krijg je er ook meer. Je kan er misschien niet alles mee om krijgen, maar trek een auto, vrachtwagen , poppetje of container er tegen aan en er is maar weinig wat overeind blijft. Gisteren heb ik nog een container vol explosieven met daaraan weer gasflessen een hoge toren opgetrokken met 10 doden als resultaat. En alleen omdat het kan, want handig is het zeker niet
Een standbeeld kan je simpel omschieten of je kan zorgen dat alleen het hoofd hoog in de lucht komt te hangen of weer voor een ontploffing verderop zorgt. Vergeet ook niet dat er in elke politiebureau een wapenkast staat en op een basis zelfs meerdere. Dus zelfs met Rockets en nades alleen kom je al een eind.
Kijk ik geef alleen maar aan dat ik er lekker mijn fantasie op los kan laten en veel dingen probeer. Vind je dat niks dan snap ik dat de ervaring minder wordt en heel herhalend, want het verhaal is slapjes en de missies af en toe ronduit irritant (trial & error). Het houdt mij iig voorlopig nog uit Fallout 4
Meestal ga ik voor 3 tot 4 en dat haal ik op een enkele keer steeds in de eerste run. Veel challenges zijn er ook op gericht dat je bepaalde upgrades al hebt. Gisteren had ik bijvoorbeeld een bootrace die met perfect varen nog maar 4 gear opleverde. Met die 4 gear speelde ik nitro vrij en toen nog een keer gedaan en op mijn gemak 5 gehaald,Piet_Piraat7 schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:19:
Hoeveel gears halen jullie gemiddeld per challenge? Als ik er 3 heb vind ik het meestal wel best, geen zin om die dingen telkens te herhalen eigenlijk..
Hetzelfde met target practice. Eerste ronde 2 gear en daar mee de free aim unlocked en toen op het gemak 5 gear gehaald. Het is dus maar net of ik een makkelijke verbetering zie. Ik ga zeker niet proberen records te breken zolang het laden zo irritant blijft.
[ Voor 17% gewijzigd door Beakzz op 07-12-2015 15:33 ]
Ik denk er exact hetzelfde over, maar ik probeer meestal 4 te halen, dat lukt over het algemeen vrij aardig. Probeer later, met wat meer mods aan, dan nog wel eens voor 5. Maar de airbrake en automatisch wingsuit closen bij airbrake is wel verrekte handig.Piet_Piraat7 schreef op maandag 07 december 2015 @ 13:19:
www.youtube.com/DerOllie
Mja al zijn veel van dat soort bugs vaak wel grappigBeakzz schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:18:
[...]
Ben het helemaal met je eens dat het verhaal niet sterk is en de game teveel overlaat aan de gamer zijn fantasie. Daarnaast geeft het spel je de ene keer volledige vrijheid en de andere keer moet je precies doen wat de makers voor je hebben bedacht Ook ga ik vaak dood door slordigheden in het spel. Gisteren zwom ik te dicht langs een tunnelwand en zat ik vast, Ai die ik moet beschermen die midden in de route blijven hangen (en vorige checkpoint werkt dan niet) en het clippen in voertuigen.
Oh ik speel er ook genoeg uren mee hoor. Ik heb alleen wel constant het gevoel dat het beter kon met sommige dingen. Bepaalde setpieces zijn echt geforceerd of ongeinspireerd. Ik bedoel: "oh nee, moeten we een boot verdedigen, wat een ramp". En ja hoor. <insert enemies>, <insert meer enemies>, <insert enemies per boot>, <insert enemies per lucht>, <nu enemies te land, ter zee en in de lucht>. Missie klaar.Dus ik zal de laatste zijn die zegt dat het spel perfect is en toch heb ik het gisterenavond/vannacht weer 6 uur achter elkaar gespeeld. Het laatste spel waarbij ik zoveel bugs en ergernis kon verdragen was de eerste Operation Flashpoint
Kom op, er mag wel wat meer moeite in zitten imo.
Ik bedoelde niet dat tank en schip de enige opties zijn, maar meer dat je dat als alternatief voor de heli's moet gebruiken. Simpelweg omdat ze heli's vanaf de eerste missie al aan het nerfen zijn.Dat het schip en de tank bijna de enige opties zijn ben ik niet met je eens. Je hebt inderdaad 5 rockets en 3 nades (4 met een upgrade), maar volgens mij oneindig veel van die explosieven die je overal op kan plakken.
Ja ik ga ook wel voor SAMs, puur omdat het vrij makkelijk is om van alle heli's af te komen. Hoef je vervolgens niks meer aan te doen.Die kan je op je auto of heli plakken of op een container/auto die weer aan je helikopter hangt. Verder kan je met de apache de Sams vrij makkelijk uitschakelen op afstand. Als ze toch rood opgloeien gewoon naar links of recht en tegelijk naar beneden en naar achteren. Dan is hij altijd mis als er genoeg afstand is. Zelf verken ik een basis vaak van een afstand vanaf een hoger berg of uit de chopper en dan ga ik eerst met mijn wingsuit richting 1 of 2 sams om ze te hacken. De rest gaat er aan op welke manier dan ook.
Dat sterker worden duurt echter veel te lang. Of laat ik het zo zeggen: die tether is in het begin te slap. Je krijgt er bijvoorbeeld geen standbeeld of speakers mee plat. En dat vind ik toch wel erg jammer. Kijk, dat je geen boot kunt slepen over land vind ik prima, maar nu zijn ze gewoon echt te slap. Je kunt er alleen wat tonnetjes mee laten vliegen of auto's aan elkaar binden. Vreemd genoeg kun je er wel weer een heli mee slopen al komt dat ook meer omdat de verbinding vasthouden wel prima gaat. Of ze hadden dat samentrekken later moeten introduceren met meteen volle kracht, of ze hadden het sterker moeten maken met samentrekken.Verder wordt je tether best sterk met upgrades en krijg je er ook meer. Je kan er misschien niet alles mee om krijgen, maar trek een auto, vrachtwagen , poppetje of container er tegen aan en er is maar weinig wat overeind blijft. Gisteren heb ik nog een container vol explosieven met daaraan weer gasflessen een hoge toren opgetrokken met 10 doden als resultaat. En alleen omdat het kan, want handig is het zeker niet
Ja maar toch snap ik niet dat je dan niet gewoon 20 rockets mee kunt nemen. Ik bedoel, in de meeste basissen heb je dan nog maar een kwart klaar. En je moet hem nu ook alleen voor die explosies gebruiken, want je gaat zo snel door je ammo heen. En wie heeft verzonnen een shotgun zo weinig ammo te geven?Een standbeeld kan je simpel omschieten of je kan zorgen dat alleen het hoofd hoog in de lucht komt te hangen of weer voor een ontploffing verderop zorgt. Vergeet ook niet dat er in elke politiebureau een wapenkast staat en op een basis zelfs meerdere. Dus zelfs met Rockets en nades alleen kom je al een eind.

Mja ik ben ondertussen ook maar meer aan het aankloten, maar dat is dus puur omdat de game me meer tegenwerkt dan leuk is. Ook de missies vind ik wat saai, dus dan is de omgeving overnemen wel prima.Kijk ik geef alleen maar aan dat ik er lekker mijn fantasie op los kan laten en veel dingen probeer. Vind je dat niks dan snap ik dat de ervaring minder wordt en heel herhalend, want het verhaal is slapjes en de missies af en toe ronduit irritant (trial & error). Het houdt mij iig voorlopig nog uit Fallout 4
Blijft trouwens wel opvallend dat Rico echt geen zak geeft om inwoners of mederebellen
Alleen zn arme Mario of andere lead-characters. Ben er zelfs wat sadistisch om geworden
Trouwens de gifjes in de justcause reddit zijn wel briljant trouwens
Denken jullie dat dit een waardige opvolger is van GTA V als in gameplay met vrienden?
Is natuurlijk een ander spel maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel; leuk spel met explosies, beetje racen en vooral rare dingen proberen online met friends.
En hoe zijn de servers? Want in mijn mening zijn die in gta compleet ruk.
Is natuurlijk een ander spel maar ik hoop dat je snapt wat ik bedoel; leuk spel met explosies, beetje racen en vooral rare dingen proberen online met friends.
Geen multiplayerNonamenl schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:24:
Denken jullie dat dit een waardige opvolger is van GTA V als in gameplay met vrienden?
Noooooooo 
Maar, wat is dan nog het doel om het spel te kopen op de pc?
nosteam en rgmechanics lanceren waarschijnlijk over een paar dagen hun versie.
Maar, wat is dan nog het doel om het spel te kopen op de pc?

Ja iets met geld betalen voor iets waar iemand hard aan heeft gewerkt. Beetje nutteloos, maar voelt goed dus ik blijf het gewoon doen...Nonamenl schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:31:
Noooooooo
Maar, wat is dan nog het doel om het spel te kopen op de pc?nosteam en rgmechanics lanceren waarschijnlijk over een paar dagen hun versie.
Mee eens Beakzz, wat ik bedoel is dat veel pc gamers spellen kopen omdat ze het leuk vinden en op de officiele servers online willen spelen (en de makers supporten).
Ik zal me verder buiten dit topic houden anders worden de mods boos om offtopic. Mijn vraag is beantwoord had alleen totaal niet verwacht dat er geen multiplayer in zat. Als ik daar zelfs al een twijfel over had gehad dan had ik het zelf wel opgezocht. Ik was benieuwd naar de vergelijking met gta v.
Dank voor de snelle reacties.
Ik zal me verder buiten dit topic houden anders worden de mods boos om offtopic. Mijn vraag is beantwoord had alleen totaal niet verwacht dat er geen multiplayer in zat. Als ik daar zelfs al een twijfel over had gehad dan had ik het zelf wel opgezocht. Ik was benieuwd naar de vergelijking met gta v.
Dank voor de snelle reacties.
Rico is echt badass he
Auto werd gestolen en hij blijft nog steeds hangen
Auto werd gestolen en hij blijft nog steeds hangen

[ Voor 27% gewijzigd door Koning Willy op 07-12-2015 20:40 ]
Ik kan vanaf het begin af aan prima met dual tethering standbeelden en speakers neerhalen hoor. Ook een boot slepen over land is geen enkel probleem, mits het trekkende voertuig sterk genoeg is.Martinspire schreef op maandag 07 december 2015 @ 15:39:
[...]
Dat sterker worden duurt echter veel te lang. Of laat ik het zo zeggen: die tether is in het begin te slap. Je krijgt er bijvoorbeeld geen standbeeld of speakers mee plat. En dat vind ik toch wel erg jammer. Kijk, dat je geen boot kunt slepen over land vind ik prima, maar nu zijn ze gewoon echt te slap. Je kunt er alleen wat tonnetjes mee laten vliegen of auto's aan elkaar binden. Vreemd genoeg kun je er wel weer een heli mee slopen al komt dat ook meer omdat de verbinding vasthouden wel prima gaat. Of ze hadden dat samentrekken later moeten introduceren met meteen volle kracht, of ze hadden het sterker moeten maken met samentrekken.
Oh jeetje, 14.99€ betalen om in 2 kliks een game te spelen die een paar honderd uur aan content heeft! Voor een bioscoop bezoekje betaal je hetzelfde voor 2 uurtjes plezier.Nonamenl schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:31:
Noooooooo
Maar, wat is dan nog het doel om het spel te kopen op de pc?nosteam en rgmechanics lanceren waarschijnlijk over een paar dagen hun versie.
Als je nu Multiplayer wilt met vrienden moet je zeker Just Cause 2 halen, die heeft multiplayer mod met servers waar tot 1000 spelers tegelijk online kunnen
[ Voor 16% gewijzigd door Koning Willy op 08-12-2015 00:32 ]
Als een spel goed is koop je het toch gewoon? Ik denk dat heel veel mensen heel veel spellen kopen voor de SP, kijk naar The Witcher, Fallout, etc. Just Cause is in je eentje leuk zat, als je MP wil moet je inderdaad deel 2 kopen.Nonamenl schreef op maandag 07 december 2015 @ 19:47:
Mee eens Beakzz, wat ik bedoel is dat veel pc gamers spellen kopen omdat ze het leuk vinden en op de officiele servers online willen spelen (en de makers supporten).
Heb het spel gisteren ook gekocht (PC versie) en moet zeggen dat ik redelijk positief ben. Ik kan me wel voorstellen dat het snel repetititief wordt, maar de eerste 4 uur in ieder geval erg veel lol gehad.
Performance zou beter kunnen, al draait het op 1600p high best aardig. Meestal wel vloeiend, af en toe rare hiccups (aantal seconden 0-1 fps, daarna weer normaal). Loading times heb ik dan weer helemaal geen problemen mee, als ik een challenge restart duurt het laden circa 8 seconden (vanaf een BX100 256GB SSD). Wel hangt het spel een paar seconden wanneer je een challenge complete, lijkt wel alsof het moeite heeft om het filmpje van de gear upgrades te laden ofzo.
Had nog wel de rare bug met de onzichtbare textures in het landschap, maar was zo opgelost met nieuwste AMD beta drivers downloaden.
Ik vind de graphics eigenlijk best wel tegenvallen, maar misschien ben ik gewoon verwend door games als GTA V. Het ongegeneerd slopen is daarentegen wel weer fantastisch. Ik zal mij zeker flink wat uren met deze game vermaken, maar het is niet de AAA-ervaring die bijvoorbeeld GTA V (SP dan) of MGS5 biedt. Op basis van mijn eerste 4 uur zou ik het spel een 7,5 geven, maar misschien verandert dit nog. Vanavond in ieder geval weer lekker verder, voor € 20,- mag ik niet klagen (overgenomen van een medetweaker die de steamkey bij zijn processor heeft gekregen).
Performance zou beter kunnen, al draait het op 1600p high best aardig. Meestal wel vloeiend, af en toe rare hiccups (aantal seconden 0-1 fps, daarna weer normaal). Loading times heb ik dan weer helemaal geen problemen mee, als ik een challenge restart duurt het laden circa 8 seconden (vanaf een BX100 256GB SSD). Wel hangt het spel een paar seconden wanneer je een challenge complete, lijkt wel alsof het moeite heeft om het filmpje van de gear upgrades te laden ofzo.
Had nog wel de rare bug met de onzichtbare textures in het landschap, maar was zo opgelost met nieuwste AMD beta drivers downloaden.
Ik vind de graphics eigenlijk best wel tegenvallen, maar misschien ben ik gewoon verwend door games als GTA V. Het ongegeneerd slopen is daarentegen wel weer fantastisch. Ik zal mij zeker flink wat uren met deze game vermaken, maar het is niet de AAA-ervaring die bijvoorbeeld GTA V (SP dan) of MGS5 biedt. Op basis van mijn eerste 4 uur zou ik het spel een 7,5 geven, maar misschien verandert dit nog. Vanavond in ieder geval weer lekker verder, voor € 20,- mag ik niet klagen (overgenomen van een medetweaker die de steamkey bij zijn processor heeft gekregen).
[ Voor 5% gewijzigd door adamvansanten op 08-12-2015 10:03 ]
Battle.net: adamvsan#2784 | Steam: adamvansanten | PSN: adamvansanten
Weet iemand waarom ik soms wel en soms niet fast travel kan doen? Ik dacht dat dit misschien alleen kon naar bevrijde gebieden, maar laatst ook naar een vijandelijke basis gedaan. Andere keren lukt het weer niet.
Het heeft o.a. te maken met de activiteit waar je mee bezig bent. Vanuit het water kan het niet bijvoorbeeld. En ook als je een missie nog niet helemaal hebt afgerond (dus te snel nadat je denkt klaar te zijn naar de map gaan).Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:26:
Weet iemand waarom ik soms wel en soms niet fast travel kan doen? Ik dacht dat dit misschien alleen kon naar bevrijde gebieden, maar laatst ook naar een vijandelijke basis gedaan. Andere keren lukt het weer niet.
Voor fast travel heb je ook een 'flare' nodig, wellicht dat je die niet meer had?Piet_Piraat7 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 12:26:
Dat zal 'm zijnFiguur84 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 13:02:
[...]
Voor fast travel heb je ook een 'flare' nodig, wellicht dat je die niet meer had?
Waar heb jij 'm voor € 14,99 kunnen kopen? Black friday i.c.m. kortingscodes o.i.d.?Koning Willy schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 00:25:
[...]
Oh jeetje, 14.99€ betalen om in 2 kliks een game te spelen die een paar honderd uur aan content heeft! Voor een bioscoop bezoekje betaal je hetzelfde voor 2 uurtjes plezier.
Als je nu Multiplayer wilt met vrienden moet je zeker Just Cause 2 halen, die heeft multiplayer mod met servers waar tot 1000 spelers tegelijk online kunnen
Die prijzen kom ik niet tegennamelijk. Ik ben nog op zoek naar een leuk aanbieding, anders wacht ik nog even.
Kinguin had een actie dat je €10 tegoed kreeg als je boven de €20 kocht. En daar kostte JC3 €25 euro.Racierox schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:22:
[...]
Waar heb jij 'm voor € 14,99 kunnen kopen? Black friday i.c.m. kortingscodes o.i.d.?
Die prijzen kom ik niet tegennamelijk. Ik ben nog op zoek naar een leuk aanbieding, anders wacht ik nog even.
Racierox schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:22:
[...]
Waar heb jij 'm voor € 14,99 kunnen kopen? Black friday i.c.m. kortingscodes o.i.d.?
markdm schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 16:27:
[...]
Kinguin had een actie dat je €10 tegoed kreeg als je boven de €20 kocht. En daar kostte JC3 €25 euro.
offtopic:
Haha je steelt letterlijk mijn woorden
Die actie was echt vet, heb alle games die nog wou hebben gehaald voor 50% korting boven de "Gray market prices" Helaas zijn de kortingscodes geldig tot en met 31 december 2015 anders had ik een paar bewaard voor releases van volgend jaar
Die actie was echt vet, heb alle games die nog wou hebben gehaald voor 50% korting boven de "Gray market prices" Helaas zijn de kortingscodes geldig tot en met 31 december 2015 anders had ik een paar bewaard voor releases van volgend jaar
Hier nog een screenshot van een luie developer en nee geen bug aangezien het bij iedereen te zien is?

[ Voor 18% gewijzigd door Koning Willy op 08-12-2015 20:19 ]
Ik was helaas net te laat voor de €10 korting, dus heb maar €7 gekregen.Koning Willy schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:15:
[...]
[...]
offtopic:
Mooie tumbnailKoning Willy schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 20:15:
Hier nog een screenshot van een luie developer en nee geen bug aangezien het bij iedereen te zien is?
[afbeelding]
Maar ik vind Just Cause 3 over het algemeen wel een mooi spel, maar zulke kleine dingen konden vaak wel een stuk beter. Zoals bij een van de eerste missies leunde Rico tegen een hek aan, de scene was mooi maar de balken van dat hek hadden echt een enorm lage resolutie, nog erger dan jouw screenshot. Het is niet super erg maar het verpest wel het mooie aspect soms van de game.
Om over de bergen in de verte nog niet te spreken....
Verwijderd
Ik heb het idee dat er een probleem is met renderen van sommige textures. ik weet niet of jullie ook AMD kaarten hebben? Dit ivm de texture problemen bij de niet-beta driver, lijkt me dat in de beta versie van de drivers (of aansturing vanuit Just Cause) ook nog wat issues zitten, voornamelijk wat betrreft texture streaming. Daarnaast lijkt de antialliasing erg slecht te zijn of helemaal niet te werken.
Texture streaming is inderdaad wat traag (gebruik een R9 280X). Zelfs de map blijft onscherp tot je er met je cursor overheen gaat haha. Sowieso heb ik heel veel rare hiccups (dat het spel vaak ongeveer een seconde blijft hangen op onlogische momenten en daarna gewoon weer vloeiend verder gaat). Niet genoeg om het spelplezier te bederven (het blijft hilarisch), maar wel irritant. Hopelijk komt er snel een hotfix!Verwijderd schreef op woensdag 09 december 2015 @ 09:46:
Ik heb het idee dat er een probleem is met renderen van sommige textures. ik weet niet of jullie ook AMD kaarten hebben? Dit ivm de texture problemen bij de niet-beta driver, lijkt me dat in de beta versie van de drivers (of aansturing vanuit Just Cause) ook nog wat issues zitten, voornamelijk wat betrreft texture streaming. Daarnaast lijkt de antialliasing erg slecht te zijn of helemaal niet te werken.
Antialiasing lijkt bij mij wel goed te gaan (gebruik FXAA).
[ Voor 3% gewijzigd door adamvansanten op 09-12-2015 09:52 ]
Kwam zelf dit gisteren tegen op de Xbox One toen ik een airplane race wilde beginnen...
. Grappige bug eigenlijk.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=qwouy_6tKZg&feature=youtu.be/]
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=qwouy_6tKZg&feature=youtu.be/]
Verwijderd
Je klapt er lekker op haha!
Is er ook een manier hoe je snel de 4 of 6 grapple hooks kunt krijgen? Heb al redelijk wat stukken gecleared maar nog geen 1 challenges gevonden voor de grapple hook
Is er ook een manier hoe je snel de 4 of 6 grapple hooks kunt krijgen? Heb al redelijk wat stukken gecleared maar nog geen 1 challenges gevonden voor de grapple hook
Kun je dat niet in het gear mod menu nakijken? Wist niet eens dat je er nóg meer kon hebben...
Ben trouwens de besturing van voertuigen helemaal beu hier en daar. Vind de tanks (met controller) lastig te besturen, sommige auto's zijn ook akelig, maar de motoren spannen echt de kroon. Wat een ondingen. Ben op zich wel tevreden met hoe de wingsuit en parachute aanvoelen, voelt erg vertrouwd.
Ben trouwens de besturing van voertuigen helemaal beu hier en daar. Vind de tanks (met controller) lastig te besturen, sommige auto's zijn ook akelig, maar de motoren spannen echt de kroon. Wat een ondingen. Ben op zich wel tevreden met hoe de wingsuit en parachute aanvoelen, voelt erg vertrouwd.
Ik rij eigenlijk helemaal geen auto meer, vond dat persoonlijk te veel gedoe, doe alles met de haak en de parachute.ThomasXIV schreef op woensdag 09 december 2015 @ 18:01:
Kun je dat niet in het gear mod menu nakijken? Wist niet eens dat je er nóg meer kon hebben...
Ik heb eigenlijk nog geen echte tank gezien bedenk ik me nu. Wel een zes wielig voertuig met een kanon erop.
Vliegtuigen vind ik persoonlijk wel lekker vliegen, de gevechtshelikopters ook wel maar dat persoons helikoptertje weer totaal niet.
Boten duurt me te lang
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Vond het in JC2 nog wel lachen om af en toe met wat voertuigen te rotzooien, maar dat is hier minder. Vliegtuigen en heli's vind ik prima vliegen, arcadey maar gewoon accuraat. Gebruik ook vooral de wingsuit en parachute, maar af en toe rondrijden is dus ook wel lachen vind ik. Boten besturen trouwens prima, gebruik ze zelf af en toe.
Vind auto's en vooral boten echt verschrikkelijk sturen eerlijk gezegd.. ik snap dat een boot niet super wendbaar is maar de draaihoek die je hebt in combinatie met een timer die tikt in een challenge zorgt voor een hoop frustratie.ThomasXIV schreef op woensdag 09 december 2015 @ 20:54:
Boten besturen trouwens prima, gebruik ze zelf af en toe.
Wat zijn straaljagers trouwens heerlijk om een basis te bombarderen die niet te groot is. Vooral olie platformen zijn na drie keer overvliegen alweer van jou.
Ik heb nog geen enkele straaljager gevonden die gewoon aan de grond staatPiet_Piraat7 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:10:
[...]
Vind auto's en vooral boten echt verschrikkelijk sturen eerlijk gezegd.. ik snap dat een boot niet super wendbaar is maar de draaihoek die je hebt in combinatie met een timer die tikt in een challenge zorgt voor een hoop frustratie.
Wat zijn straaljagers trouwens heerlijk om een basis te bombarderen die niet te groot is. Vooral olie platformen zijn na drie keer overvliegen alweer van jou.

Gisteren wel wat story missies gedaan, ik heb die bavarium missile uitgeschakeld, maar die EMP blast heb ik nog niet uitgeschakeld, zo ver ben ik nog niet gegaan in de story.
Ik heb op het grote eiland wel die grote basis in het midden, met die excavators die je kapot moet maken, ingenomen. Daar liep ik echter wel voor het eerst tegen merkbare framedrops aan, maar alleen bij het spawnpoint waar ik dan terecht kwam, aan de rand van dat gebied. Als ik dan begon te lopen was het weg (PS4).
Ook heb ik gisteren 1x een error gekregen dat de game er uit klapte. Dat was op het moment dat ik met een auto een brug op wilde rijden...pats, exit to PS4 homescreen. Ik heb voor mn gevoel al best wel wat provinces ingenomen, en toch een aantal story missies gedaan nu, maar als ik dan op de progress page kijk dan zit ik op 29%? Niet dat ik dat erg vind, want als dat daadwerkelijk tot 100% gaat dan heb ik nog wel lekker wat uurtjes te gaan
Ik heb nog steeds geen bomber gevonden... Ben nu net op het grote eiland aangekomen, kan je mij vertellen waar ik het makkelijkst/snelst een bomber kan stelen?Piet_Piraat7 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:10:
[...]
Het is me niet opgevallen met boten... Auto's verschillen gewoon per auto, maar zoals ik al zei, motoren zijn echt afschuwelijk. Zo'n motor heeft vanaf een bepaalde snelheid zo'n gigantische draaicirkel, dat het amper mogelijk is om er iets anders mee te doen dan vooruit rijden. Op lage snelheden is die draaicirkel weer veel te klein, waardoor je met een klein tikje naar links of rechts al het risico loopt de weg af te knallen.Piet_Piraat7 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:10:
[...]
Vind auto's en vooral boten echt verschrikkelijk sturen eerlijk gezegd.. ik snap dat een boot niet super wendbaar is maar de draaihoek die je hebt in combinatie met een timer die tikt in een challenge zorgt voor een hoop frustratie.
Had in een race zelfs momenten dat ik echt over de weg aan het zwabberen was omdat 'ie niet rechtdoor wilde.
Zou fijn zijn als ze dat ook nog tweaken...
Zal vanavond eens opzoeken. Er stonden 3 jets op een legerbasis die ik overnam (linksboven in het 2e gebied/eilandengroep). Alleen als ik nu er naar terug keer zijn ze ineens vervangen met propellervliegtuigen zonder bommen.adamvansanten schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:26:
[...]
Ik heb nog steeds geen bomber gevonden... Ben nu net op het grote eiland aangekomen, kan je mij vertellen waar ik het makkelijkst/snelst een bomber kan stelen?
Held! Ik zal vanavond ook mijn ogen open houden, wanneer ik weer intens aan het slopen benPiet_Piraat7 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 10:36:
[...]
Zal vanavond eens opzoeken. Er stonden 3 jets op een legerbasis die ik overnam (linksboven in het 2e gebied/eilandengroep). Alleen als ik nu er naar terug keer zijn ze ineens vervangen met propellervliegtuigen zonder bommen.
Dat is wel idioot,
De makers hadden precies niet door dat de rebellen de militaire bases kunnen overnemen en ook kunnen blijven vliegen?
Anders zal er nog wel een mod komen later die dit fixt
De makers hadden precies niet door dat de rebellen de militaire bases kunnen overnemen en ook kunnen blijven vliegen?
Anders zal er nog wel een mod komen later die dit fixt
Ben nu toch al een tijdje bezig met het spel, en hoewel ik me zeer vermaak is het toch enorm veel herhaling, ook vind ik de frame drops steeds vervelender worden. Verder best een leuk spel en blijf hem toch aanzetten...
Op de basis Vulture staan verschillende straaljagers, waaronder een aantal bombers. Ook in Refugio Umbra ben ik verschillende vliegtuigen tegengekomen en deze plek was (op het moment dat ik er aankwam) in het bezit van de rebellen, waardoor slopen en schieten niet nodig was.adamvansanten schreef op donderdag 10 december 2015 @ 09:26:
[...]
Ik heb nog steeds geen bomber gevonden... Ben nu net op het grote eiland aangekomen, kan je mij vertellen waar ik het makkelijkst/snelst een bomber kan stelen?
Speel je op de PC? Ik irriteerde me ook aan de framedrops en (hoe omslachtig ook) herstart het spel nu elk uur. Bijna geen framedrops meer (na circa 45 minuten beginnen ze terug te komen, duidelijk een memory leak in het spel).colorsone schreef op donderdag 10 december 2015 @ 12:53:
Ben nu toch al een tijdje bezig met het spel, en hoewel ik me zeer vermaak is het toch enorm veel herhaling, ook vind ik de frame drops steeds vervelender worden. Verder best een leuk spel en blijf hem toch aanzetten...
Bedankt voor de tip, daar ga ik vanavond even kijken!Joeridev schreef op donderdag 10 december 2015 @ 13:15:
[...]
Op de basis Vulture staan verschillende straaljagers, waaronder een aantal bombers. Ook in Refugio Umbra ben ik verschillende vliegtuigen tegengekomen en deze plek was (op het moment dat ik er aankwam) in het bezit van de rebellen, waardoor slopen en schieten niet nodig was.
Dan is het (net als ik overigens) wachten op een patch denk ik... Alhoewel ik van een vriend van me die ook op de PS4 speelt hoor dat opnieuw opstarten daar ook helpt. Duurt op een PS4 alleen een flink stuk langer dan op een snelle PC met SSD...colorsone schreef op donderdag 10 december 2015 @ 15:04:
Nee ik speel op de PS4..
Net m'n eerste crash gehad op de Xdoos. Laadtijden hier vallen ontzettend mee, alleen het opstarten duurt erg lang. Framedrops zijn heel vervelend inderdaad, hoop dat er verbetering in komt met de patch.
Verwijderd
Mensen de eend al bevaren en koppen groter gemaakt met de lucht gun? Zitten paar leuke "easter eggs" in de game verwerkt.
Vond toevallig de formule 1 wagen, reed nogal hard en dacht zie ik het nou goed dus vol in de remmen stond die daar op een aanhanger langs de weg
Vond hem nog op het eerste eilanden gebied waar je begint ook.
Speel het op de pc maar heb toch maar me ps4 controller aangesloten, alles gaat nu zoveel makkelijker qua besturing.
Wat me af en toe wel opvalt is dat ik op een recht stuk op de weg rijd en in 1 keer verlies ik de totale controle over mijn voertuig meerdere mensen al is overkomen?
Al met al vermaak ik me prima met deze game, lekker verstand op nul en gaan
Van framedrops heb ik gelukkig nog nooit problemen gehad.
Speel het op de pc maar heb toch maar me ps4 controller aangesloten, alles gaat nu zoveel makkelijker qua besturing.
Wat me af en toe wel opvalt is dat ik op een recht stuk op de weg rijd en in 1 keer verlies ik de totale controle over mijn voertuig meerdere mensen al is overkomen?
Al met al vermaak ik me prima met deze game, lekker verstand op nul en gaan
Dat controle verliezen is mij ook een paar keer gebeurd. Kwam wel vooral door een framedrop als ik net een minuscuul randje in het wegdek meenam, waardoor ik niet kon corrigeren en dus spinde. Verder geen last van gehad.FidoDido schreef op donderdag 10 december 2015 @ 15:26:
Vond toevallig de formule 1 wagen, reed nogal hard en dacht zie ik het nou goed dus vol in de remmen stond die daar op een aanhanger langs de wegVond hem nog op het eerste eilanden gebied waar je begint ook.
Al met al vermaak ik me prima met deze game, lekker verstand op nul en gaanVan framedrops heb ik gelukkig nog nooit problemen gehad.
Ik speel dit soort spellen ook op PC, maar ALTIJD met een XBOX 360 controller. Alles waar je traploos in kan bewegen speel ik niet met een toetsenbord. Het speelt gewoon 100x lekkerder met een controller, ook achter het bureau.
Controller is een aanrader dus? Ik twijfelde er al een beetje over. Vliegtuig besturen is wat raar op een toetsenbord.
Verwijderd
ik kan beter met de grpaler overweg met keyboard muis, maar in de voertuigen beter met de controller
Ik kan me niet voorstellen dat het wingsuit goed te besturen is met een toetsenbord, maar ik ben dan ook al een jaar of 10 geen echte PC gamer meer (ook al heb ik op dit moment alleen een PC voor gamen). Grappling hook is ongetwijfeld beter met muis, maar ik ga niet steeds switchen en voor voertuigen wil ik sowieso een controller.Piet_Piraat7 schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:36:
Controller is een aanrader dus? Ik twijfelde er al een beetje over. Vliegtuig besturen is wat raar op een toetsenbord.
Toch haal ik de meeste wingsuits challenges met 4 of 5 sterren, maar ik geloof je meteen dat het met een controller fijner is. Ga ik zeker proberen.adamvansanten schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:48:
[...]
Ik kan me niet voorstellen dat het wingsuit goed te besturen is met een toetsenbord, maar ik ben dan ook al een jaar of 10 geen echte PC gamer meer (ook al heb ik op dit moment alleen een PC voor gamen). Grappling hook is ongetwijfeld beter met muis, maar ik ga niet steeds switchen en voor voertuigen wil ik sowieso een controller.
Ik heb gisteren mijn pc geupgrade van een R9 280X naar een Fury X; denk je dat je eindelijk alle grafische opties vol open kunt gooien, zitten er nu enorme grafische glitches in en om de 20 seconden gaat mijn monitor gewoon uit, "no signal".. Niet meer te spelen.
Ik heb SLI uitgeschakeld, maar dat gaf geen resultaat. Is ook te verklaren, omdat het spel (nog) geen SLI ondersteund. Soms bleef het spel wel 2 seconden hangen, met name bij laden van Gear mods etc.vosss schreef op zaterdag 05 december 2015 @ 13:21:
[...]
Kan je niet een uitschakelen dan? Mijn 290x draait het als een tierelier hier en de 970 is een beetje vergelijkbaar qua performance toch?
Ik heb de load van hardware van mijn PC gemonitoord, ik zag dat mijn HDD vaak op 100% zat. Ik heb de installatie naar mijn SSD verplaatst, draait nu als een zonnetje.
Er zijn nu alleen nog framedrops bij grote explosies, ik hoop dat dit opgelost wordt en er nog SLI ondersteuning komt
Wat mij verder opviel is dat het spel RAM vreet, zit vaak minimaal op 7/8 GB
Dan is of je monitor of je GPU kaputCopyCatz schreef op vrijdag 11 december 2015 @ 09:21:
Ik heb gisteren mijn pc geupgrade van een R9 280X naar een Fury X; denk je dat je eindelijk alle grafische opties vol open kunt gooien, zitten er nu enorme grafische glitches in en om de 20 seconden gaat mijn monitor gewoon uit, "no signal".. Niet meer te spelen.
Gebeuren soms wel rare dingen 
YouTube: Just Cause 3_20151211151339 (excuses, insluiten lukt me niet op een of andere manier)
YouTube: Just Cause 3_20151211151339 (excuses, insluiten lukt me niet op een of andere manier)
[ Voor 139% gewijzigd door Joetje079 op 11-12-2015 15:31 ]
whahaha. en daarom is JC3 geniaal. Door dit soort fun:
[ Voor 19% gewijzigd door Paulus07 op 12-12-2015 11:08 ]
Haha dat soort dingen waren in JC2 ook tof idd, moet zeggen dat het grote hoofd uit het tweede filmpje ook wel geestig is
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik gebruik beide, maar voor wingsuit gebruik echter gewoon mijn keyboard. Auto handling is sowieso slecht maakt niet uit wat je gebruiktadamvansanten schreef op donderdag 10 december 2015 @ 16:48:
[...]
Ik kan me niet voorstellen dat het wingsuit goed te besturen is met een toetsenbord, maar ik ben dan ook al een jaar of 10 geen echte PC gamer meer (ook al heb ik op dit moment alleen een PC voor gamen). Grappling hook is ongetwijfeld beter met muis, maar ik ga niet steeds switchen en voor voertuigen wil ik sowieso een controller.
En dat terwijl ze met Criterion hadden samengewerkt

[ Voor 10% gewijzigd door Koning Willy op 13-12-2015 01:06 ]
Whiii, net 100% gehaald in JC3
Wingsuit challenges waren het leukst. De destruction challenges most boring
Framedrops waren gigantisch eerst (970), maar na uitschakelen Vsync was alles wonderbaarlijk verdwenen. Eindelijk waren de races speelbaar. Anders was het van 60fps, drp naar 30. Irritant tijdens races...
Framedrops waren gigantisch eerst (970), maar na uitschakelen Vsync was alles wonderbaarlijk verdwenen. Eindelijk waren de races speelbaar. Anders was het van 60fps, drp naar 30. Irritant tijdens races...
Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,
100% alles? Alle challenges ook 5 gears gehaald? WTF ik kom daar niet bij in de buurt bij de meeste 
Respect. Hoeveel tijd heeft erin gezeten?
Respect. Hoeveel tijd heeft erin gezeten?
Vind die challenges soms ook erg moeilijk, die destruction zijn inderdaad helemaal kut. Wingsuit haal ik in de regel wel op 5 gears, vind ze meestal makkelijk en leuk om opnieuw te doen.
Wat ik bloedje irri vindt is dat je wel overal online moet inloggen, maar hij je save games niet synchroniseerd.. die moet je telkens met de hand kopieren en als je het vergeet kan je niet verder waar je was...
Juist met Steam moet zoiets toch overal automagisch te syncen zijn?
Medion X40 watercooled laptop, i9+4090, met Eluktro bios, 32GB DDR5 6400, 2x8TB MP600 Pro XT, 32" UHD monitor en wat kekke Logitech spullen.
Spel sinds eergisteren in bezit, heb wel de indruk dat het lastig is een grote achtervolging te beginnen enz...ik vind de politie wat easy
maar komt mss omdat ik nog maar op het eerste deel zit?
Als je level 5 hebt komen ze toch met best zwaar geschut, maar ze zijn inderdaad vrij makkelijk te ontvluchten.
Weet je het zeker? Laatst lag Ziggo er een dagje uit bij mij en speelde ik in offline modus van Steam. Heb niks hoeven te kopieren of plakken, de save game houdt die automatisch bij..Tijgert schreef op zondag 13 december 2015 @ 22:54:
Wat ik bloedje irri vindt is dat je wel overal online moet inloggen, maar hij je save games niet synchroniseerd.. die moet je telkens met de hand kopieren en als je het vergeet kan je niet verder waar je was...
Nu ik het derde en grootste eiland aan het vrijspelen ben komt het eind in zicht en vraag ik mij af: wat als je alles vrij hebt gespeeld? Dan zijn er toch ook bijna geen enemies meer lijkt me? Niet dat het zo'n ramp is hoor dan is het spel gewoon klaar, veel uurtjes in gestoken inmiddels.
Zelfde vraag. Ik moet nog 2 gebieden vrij spelen en dan heb ik alles vrij gespeeld. Dan moet ik de missies nog. er zijn volgens mij 24 story missies, opgedeeld in 3 acts. Act 1 heb ik klaar, dus dan moet ik nog 16 missies. De challenges heb ik geen zin in.Piet_Piraat7 schreef op maandag 14 december 2015 @ 09:52:
[...]
Weet je het zeker? Laatst lag Ziggo er een dagje uit bij mij en speelde ik in offline modus van Steam. Heb niks hoeven te kopieren of plakken, de save game houdt die automatisch bij..
Nu ik het derde en grootste eiland aan het vrijspelen ben komt het eind in zicht en vraag ik mij af: wat als je alles vrij hebt gespeeld? Dan zijn er toch ook bijna geen enemies meer lijkt me? Niet dat het zo'n ramp is hoor dan is het spel gewoon klaar, veel uurtjes in gestoken inmiddels.
Wat ik wel jammer vind is dat ze er niet over hebben nagedacht dat als je een heel gebied hebt over genomen, de troepen van Di Ravello niet verdwenen zijn uit dat gebied. Je hebt een heel gebied over genomen en toch rijden die lui nog rond, vaak ook nog in het zicht van de rebellen. Daarnaast heb ik nu het overgrote deel over genomen, Di Ravello is veel troepen en materieel kwijt, maar toch, in de gebieden waar hij nog zit, merk je daar helemaal niks van, hij wordt niet zwakker.
Ook viel me op dat ik een Centcom base aan viel, en toen kreeg ik ineens Bavarium nukes op mn flikker, terwijl ik dat ding toch echt had uitgeschakeld, maar, waarschijnlijk moet ik dat ding weer opnieuw uitschakelen in Act 2.
Daarnaast moet ik die basis nog waar die EMP blast voorbij komt, en die EMP blast heb ik ook nog niet uigeschakeld.
Ik wilde net vragen of er mensen zijn die vinden dat het qua voortgang in het spel best snel gaat.azz_kikr schreef op zondag 13 december 2015 @ 03:11:
Whiii, net 100% gehaald in JC3![]()
Zelf heb ik het spel sinds 27 november, en kan alleen spelen in weekend, aantal uurtjes per dag, en zit gisterdavond op 51%. Dan heb ik nog maar 3 of 4 missies gedaan...
100% gaat nog wel even duren, maar ik zie wel dat het zeker mogelijk is...
www.youtube.com/DerOllie
Denk dat dit een bewuste keuze is. Ja het is logischer als alle troepen ook uit zo'n gebied verdwijnen, maar dan worden de eilanden wel erg saai. Geen strijd meer aan de gang, geen rode poppetjes om op te schieten.Just_A_User schreef op maandag 14 december 2015 @ 10:19:
[...]
Wat ik wel jammer vind is dat ze er niet over hebben nagedacht dat als je een heel gebied hebt over genomen, de troepen van Di Ravello niet verdwenen zijn uit dat gebied. Je hebt een heel gebied over genomen en toch rijden die lui nog rond, vaak ook nog in het zicht van de rebellen. Daarnaast heb ik nu het overgrote deel over genomen, Di Ravello is veel troepen en materieel kwijt, maar toch, in de gebieden waar hij nog zit, merk je daar helemaal niks van, hij wordt niet zwakker.
...
Daarnaast moet ik die basis nog waar die EMP blast voorbij komt, en die EMP blast heb ik ook nog niet uigeschakeld.
Die EMP schakel je uit in 1 van de missies, maar met de EMP cannons aan heb ik de basis overgenomen en dat is goed te doen. Het is alleen irritanter