Box is te lasting, moet je daarna ook weer allemaal via marktplaats zien te slijten..
Website is trouwens behoorlijk stabiel in vergelijking met de vorige keer.. Te weinig F5'ende tweakers dit keer.
Iedereen probeert de box te ontwijken.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
En geen DDO(o)S
Intel Core i7 12700k, MSI RTX 3080 Gaming Z 10G, G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6000 CL36, Asus ROG Strix Z690-I Gaming Wifi, Samsung 980 Pro 1TB, Samsung 980 1TB, Phanteks Eclipse P200A DRGB, Phanteks Glacier One 240 MPH, Phanteks Revolt Pro 850w
Op tweakers is het dan ook belachelijk rustig. Pas 17 pagina's om 14:51.. dieptepunt
Er is weinig vernieuwends in de hunt deze keer...
Beetje Meh.
Jammer maar ik denk niet dat ik nog heel lang hierna blijf kijken.
Beetje Meh.
Jammer maar ik denk niet dat ik nog heel lang hierna blijf kijken.
If the thickness of a pizza is A, and its radius is Z, and pi is just PI, then its volume is V = PIZZA
Tsja. Het is dan ook te vroeg voor kerst en te laat voor sinterklaas gezien hun leverreputatie. Ook doordeweekse werkdag helpt niet mee.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Het is toch al jaren doordeweeks?Señor Sjon schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:52:
Tsja. Het is dan ook te vroeg voor kerst en te laat voor sinterklaas gezien hun leverreputatie. Ook doordeweekse werkdag helpt niet mee.
Lekker die Sandisk kun je webwinkels goedkoper vinden.....
Nou niet voor 20 Euris....BertP schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:54:
Zakmes, nog mensen die graag Bear Grylls willen naspelen?
De aanbiedingen vallen een beetje tegen, of ligt dat aan mij? Ben ik te kritisch geworden?
Ik ben het helemaal met je eens....martyaintflying schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:55:
De aanbiedingen vallen een beetje tegen, of ligt dat aan mij? Ben ik te kritisch geworden?
Nee dat ligt niet aan joumartyaintflying schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:55:
Intel Core i7 12700k, MSI RTX 3080 Gaming Z 10G, G.Skill Trident Z5 RGB DDR5-6000 CL36, Asus ROG Strix Z690-I Gaming Wifi, Samsung 980 Pro 1TB, Samsung 980 1TB, Phanteks Eclipse P200A DRGB, Phanteks Glacier One 240 MPH, Phanteks Revolt Pro 850w
Klopt het dat 1dagskoopjes dr uit ligt of ligt het aan mij?
toettoett
Nee hoor werkt bij mij gewoon.Thecola schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:58:
Klopt het dat 1dagskoopjes dr uit ligt of ligt het aan mij?
Nee hoor... enige leuke was vond ik de AEE S71 action cam. Een Gopro 3 black-clone met gelijke kwaliteit ongeveer voor 180. De moto-x-play was ook wel geinig maar verdermartyaintflying schreef op woensdag 25 november 2015 @ 14:55:
en de kussens danWaah schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:00:
[...]
Nee hoor... enige leuke was vond ik de AEE S71 action cam. Een Gopro 3 black-clone met gelijke kwaliteit ongeveer voor 180. De moto-x-play was ook wel geinig maar verder
toettoett
kheb zo'n home cinemaset gekocht (goedkoopst online 1199 voor 499,95) en 6 extra paar sportsokkenWaah schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:00:
[...]
Nee hoor... enige leuke was vond ik de AEE S71 action cam. Een Gopro 3 black-clone met gelijke kwaliteit ongeveer voor 180. De moto-x-play was ook wel geinig maar verder
ben niet zo harman kardon-fanoinkoink12 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:01:
[...]
kheb zo'n home cinemaset gekocht (goedkoopst online 1199 voor 499,95) en 6 extra paar sportsokken
Als je goed geluid wil dan koop je ze allebei niet!Waah schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:03:
[...]
ben niet zo harman kardon-faniig niet hun all-in oplossingen... me pa heeft ook zoiets voor stereo... maar als je dat vergelijkt met de iBOOD Jamo-speakerset + versterker haal je voor hetzelfde geld veel mooier geluid in huis.
Volgens mij ook wel maar de prijs is verre van aardig haha
lijkt niet gek, inc extra accu en koffer. maar dit valt bij mij toch in de categorie: wat moet ik er mee.BertP schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:03:
Aardige drone volgens mij dit?
zolang die dingen me niet autonoom kunnen volgen heb ik er niks an.
Ik denk dat er nog geen aanbieding langs is gekomen die we nog niet eerder gezien hebben in eerdere hunts.
iemand toevallig te veel batterijen gekocht?
http://www.ibood.com/nl/n...ps-aa-aaa-batterijen.html
Ik heb interesse!
http://www.ibood.com/nl/n...ps-aa-aaa-batterijen.html
Ik heb interesse!
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
http://www.drones.nl/foll...-van-yuneec-q500-typhoon/Waah schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:04:
[...]
lijkt niet gek, inc extra accu en koffer. maar dit valt bij mij toch in de categorie: wat moet ik er mee.
zolang die dingen me niet autonoom kunnen volgen heb ik er niks an.
Kun je je eigen reallife soap mee maken
Dan moet er alleen maar high-end spul voor low-end prijzen voorbij komen. Dan is heel Tweakers blijG-bird schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:13:
Als die jongens van Saturn slim zijn dan lezen ze dit forum en weten ze precies wat ze anders/beter moeten doen.
Ik heb weer een mooie wokje erbij
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
weer zo'n goede tv aanbieding heb een half jaar geleden dezelfde in MM gekocht voor 900 Euri. Damn 5 cent verloren.
Iemand ervaring met van die Greenpan pannen?
Wat dan wel? Ben aan 't oriënteren voor een mooie home cinema opstelling.G-bird schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:04:
[...]
Als je goed geluid wil dan koop je ze allebei niet!
Dat ga ik 2 december ervarenpetjekel schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:16:
Iemand ervaring met van die Greenpan pannen?
Samsung Galaxy S23+ - Samsung Galaxy Watch4 Classic - Lenovo Thinkpad E15
Zijn die kussens echt zo nice? ik wil ook nieuwe kussens namelijkWaah schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:17:
Ik heb al zoveel tech-spul, dat ik enkel kom voor de kussens
Ik heb een eigen bios kelder met 4k beamer en 9.2 opstelling.Daan87423 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:16:
[...]
Wat dan wel? Ben aan 't oriënteren voor een mooie home cinema opstelling.
Daarin staat een yamaha aventage en 9 focal boxen en twee velodyne subwoofers. Beter geluid dan een Imax theater, maar je portomonee moet dat wel aankunnen.
Ah, de school is uit, en het wordt hier al weer drukker 
Verder wel een redelijk tot goede TV geloof ik?
☎ Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes
Ja voor €80 minder alleen wel bij Otto.nl op te halen:AW_Bos schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:19:
http://www.otto.nl/articl...PDansHiq8kCFVZAGwodfMQLtA
Is goede tv, niks dan lof. Geen goede aanbieding.AW_Bos schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:19:
Oke qua prijs zag ik wel dat het de moeite waard is. Als er nog wat voorbij kom misschien maar bestellen voor het voorraadje uitzet spul
quanta costa?G-bird schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:19:
[...]
Ik heb een eigen bios kelder met 4k beamer en 9.2 opstelling.
Daarin staat een yamaha aventage en 9 focal boxen en twee velodyne subwoofers. Beter geluid dan een Imax theater, maar je portomonee moet dat wel aankunnen.
Ik ben al blij met mijn full-hd beamertje en 5.1 Jamo-setje
Enkel al 1 van zijn subwoofers zal wellicht evenveel of meer kosten dan je gehele opstellingWaah schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:20:
[...]
quanta costa?![]()
Laten we zeggen de versterker 2k, boxen 8k en beamer 5k.Waah schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:20:
[...]
quanta costa?![]()
Sokken om te wokken
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
Ik heb mijn opstelling voor de helft van jouw versterker gekochtG-bird schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:22:
[...]
Laten we zeggen de versterker 2k, boxen 8k en beamer 5k.
Zal een mooi setje zijn
Laat ik het zo zeggen. Pathe is een klant kwijt geraakt.Waah schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:23:
[...]
Ik heb mijn opstelling voor de helft van jouw versterker gekocht![]()
Zal een mooi setje zijn
Na 6x een grote popcorn te bestellen bij pathe heb je de investering er ook al wel uit

Intel Core i5-520M
160GB HDD
WiFi (a / g / n)
Jeetje, over welk tijdperk hebben we het
160GB HDD
WiFi (a / g / n)

[ Voor 4% gewijzigd door tweegroenethee op 25-11-2015 15:29 ]
Oude troep inderdaad. Dat er niet nog IBM op staat!?
Maar wel snel uitverkocht!Daan87423 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:29:
Intel Core i5-520M
160GB HDD
WiFi (a / g / n)
12 inch is wel handig voor in de trein.
Mijn Sinterklaasspel voor de kids
Haha, inderdaad!G-bird schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:29:
Gave drone van D-link. hihih
De trein is nog sneller dan dat ding
League of legends, PSN, CSGO : rSNNN
dit is geen slechte aanbieding. goed router!
Om in te zetten als ouderwetse hooischuurKrilo_89 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:31:
Is dit ding wat?
Dikke speakers!
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Weet ik niet maar voor mij geen d-link meer.Krilo_89 schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:31:
Is dit ding wat?
Zijn waarschijnlijk gekocht door een museum. Buitenkansje natuurlijk, zo'n intacte fossiel voor een habbekrats.
Mooie speakerset! Ik ben al voorzien.
Wat voor setje heb jij dan G-Bird?
[ Voor 4% gewijzigd door michaeltjeh1 op 25-11-2015 15:34 ]
10 euro goedkoper dan hun vorige Jamo S606 aanbieding .. beter dan niets
Is er ergens een overzicht van 'verlopen' acties, maar dan met de prijs er bij? Die staan er op ibood zelf niet bij toch?
Pfff, nog steeds geen enkele printert langs zien komen
Kompjoeternurt
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenismartyaintflying schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:38:
Is er ergens een overzicht van 'verlopen' acties, maar dan met de prijs er bij? Die staan er op ibood zelf niet bij toch?
google voor 1dagkoopjesmartyaintflying schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:38:
Nog een televisie!
dit is niet grappig meer

Alle deze keer heb ik de receiver, deze gaan wel snel lol, .. geen super ding .. maar momenteel zijn alle receivers aan de dure kant.. en deze is wel feature complete (weinig vermogen maar soit .. )
De tv vind ik toch nog iets te duur.. ik wacht wel tot de Oleds wat goedkoper zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Androo op 25-11-2015 15:42 ]
wel met 6 maanden netflix:PAndroo schreef op woensdag 25 november 2015 @ 15:41:
De tv vind ik toch nog iets te duur.. ik wacht wel tot de Oleds wat goedkoper zijn.
yeah.. daar doen we het voor! Ik heb al netflix
Let op:
Geen V&A verzoekjes of V&A aanbiedingen
Geen V&A verzoekjes of V&A aanbiedingen