100,- is mij te veel om te gokken na vorige unboxings, als ze nou nog wat 50,- boxen zouden doen.
vergeten in te loggen, en bij inloggen een bad gateway haha
Got it!!
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Doe je het niet via paypal dan?jip_86 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:42:
Pff, was er aardig dichtbij. Maar betalen duurde toch te lang denk ik
Na 10 jaar 0 dozen. Daarom bestel ik pas weer wat als ik een doos heb weten te bemachtigen.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
gefeliciteerd iedereen met doos was weer te laat grrrrr
Hier ook.... Erg vreemd allemaal..Adr01 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:43:
Bad gateways en captcha fouten. Helaas.
Gisteren ook al, het lijkt meer een lokkertje dan dat er echt dozen uit gaan...
Cogitationis poenam nemo patitur
zodat je vervolgens een 4k hd tv aan het afrekenen bent 😉
The box is a lie...
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Kreeg steeds meer het idee dat ze de Box niet willen verkopen, gewoon een lokker om reclame van de andere producten te brengen...
Cogitationis poenam nemo patitur
GODVER zit ik net ff niet op te letten...
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Same here. Ik zit de hele namiddag obsessief te draaien naar het scherm als 'de bel' gaat.. Behalve nu..TommyGun schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:48:
GODVER zit ik net ff niet op te letten...
PSN: Fruitschaaltje
Ja hoor... even snel douchen en boem... dan moet ik wel de 30 miljoen met O&N winnen
En nu de grote vraag; komt er nog een doos of niet..
PSN: Fruitschaaltje
Vast niet
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
Sommige krijgen het morgen binnen.Fruitschaal schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:51:
En nu de grote vraag; komt er nog een doos of niet..
sorry verkeerd gelezen
[ Voor 7% gewijzigd door Omnia love op 27-11-2015 20:52 ]
Eindelijk gelukt. Hij bleef 5 minuten hangen op het scherm "Het is erg druk! Je staat in de wachtrij om het bestelproces in te gaan". De volgende aanbieding stond er al op en toen schoot hij pas door naar het betaalscherm.
Neu, vorige keren al helemaal niet zo laat op extra dag met non-hunt-zooi.
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! – bejaardenexport, WEF en de LIDL kassa kwamen al voorbij. Meepraten als gast? DM mij!
Weinig kans, was vorige keer ook net zo.jip_86 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:52:
Het is wel heel spaarzaam geweest met de boxen. Wellicht om 12 uur nog eentje?
ja de echt leuke dingen zijn gewoon weg. duidelijk geen inbood meer, jammer hoe het langzaam aan het afglijden is (niet dat we wat hadden aan die sokken en polo's enzo)
om om 24 uur valt het direct dood, geen grande finale, gewoon weer 1 simpel ding voor 24 uurjip_86 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:52:
Het is wel heel spaarzaam geweest met de boxen. Wellicht om 12 uur nog eentje?
ik stond gewoon in het bestel proces. Maar het mocht niet baten.
Mijn hond is nog steeds echt weg! En die komt ook niet weer. :O
De boxen zijn dit keer 2x zo zwaar, dus dat geeft nog beetje hoop..Fish schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 20:53:
ja de echt leuke dingen zijn gewoon weg. duidelijk geen inbood meer, jammer hoe het langzaam aan het afglijden is (niet dat we wat hadden aan die sokken en polo's enzo)
Ik heb ook mijn Track code
Afmetingen: 80,5 x 42,5 x 41 cm
Gewicht: 10,22 kg
Afmetingen: 80,5 x 42,5 x 41 cm
Gewicht: 10,22 kg
Dat gewicht zegt dus helemaal niets.
Niemand wil sokken of shirts in zijn box hebben, en die dingen wegen niets, dus het zegt wel degelijk iets..
Een dikke trol in je doos weegt ook 10 kilo, daar heb je ook niet veel aan...
Ik zou gezien de afmetingen in ieder geval niet te veel rekenen op zo'n big-ass tv erin
life is like clicking -yes- to everything, you never know what you gonna get
voor de dozen pakkers...Staat bij jullie overigens in de factuur ook " deltex " vermeld?
gefelicteerd met jullie dekbedden van Deltex mannen!
voor een natte doos op te zettenSloeser schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:12:
Haha! Stel je voor...Sloeser schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 21:12:
Ik had dat verschil van die foto's op iBood gemist (heb 'gouden' besteld). Maar van wat ik allemaal gezien en gelezen heb neem ik toch aan dat het on-ears zijn. Maar vreemd is het wel. Zou natuurlijk nog vreemder zijn als twee wezenlijk verschillende uitvoeringen onder hetzelfde modelnummer zouden worden verkocht.Mr. Jummy schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 19:45:
Hmm....
Plaatje iBood:
[afbeelding]
Plaatje review:
[afbeelding]
Hoop toch echt dat die over-ear is.
Nog paar relevante/interessante links die ik tegenkwam:
http://www.nikktech.com/m...ireless-headphones-review
http://support.tdkperform...60/0/10/Headphones/WR780/
http://www.tdkperformance.com/redirect/
De prijs was in elk geval niet verkeerd. 

(Aanbieding van jaar geleden http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=1502392 )

(Aanbieding van jaar geleden http://www.voordeelmuis.nl/cgi-bin/v.cgi?a=d&d=1502392 )

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.
Wow, hoop dekens voor 18kg. 300gram per m2, dus genoeg voor over je hele huis
Darn, druk aan't werk en mis ik die BOXXXX! Nou ja, ik had waarschijnlijk toch een bad gateway gehad.
mss geleverd incl eenden en ganzen om zelf te plukken
Ik kon bij die box via de captcha meteen doorloggen naar het betaalsysteem,maar kreeg na het klikken op Paypal een bad gateway melding, 3x F5 en ik kon alsnog betalen. Ging vrij makkelijk deze keer
Niemand had waarschijnlijk nog de kracht om op de BOX 'Ik neem er een' te klikken.
Heb gewoon domdomdom die tdk in ears met noise cancellation besteld - die wilde ik 3 hunts geleden al eens proberen!
Crap, tegen beter weten in toch besteld..
Crap, tegen beter weten in toch besteld..
Ik wil nu nog die Sandisk Ultra II 480GB SSD. Ik heb er al één, kan ik ze mooi in een mirror gooien.
1.0 Alpha versie 3D printer. Ik zeg "niet doen!" 
Het gaat snel nu!
Het gaat snel nu!
[ Voor 17% gewijzigd door rookie no. 1 op 27-11-2015 21:59 ]
Ik heb deze hunt niet echt in de gaten gehouden, maar zie dat pricewatch: Synology DiskStation DS214+ voorbij is gekomen als refurbed versie. Ging die snel weg? Als in, als hij bijzonder traag ging, kan ik hem vanavond nog verwachten denken jullie?
Die stond er maar een halve minuut ofzo.The_Zohan schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:15:
Ik heb deze hunt niet echt in de gaten gehouden, maar zie dat pricewatch: Synology DiskStation DS214+ voorbij is gekomen als refurbed versie. Ging die snel weg? Als in, als hij bijzonder traag ging, kan ik hem vanavond nog verwachten denken jullie?
Hm oke, ik ga hem toch maar proberen te spotten, kan ondertussen mooi filmpje kijken op ander scherm. Mocht iemand hem besteld hebben en er spijt van hebben hou ik me aanbevolen
Redelijke aanbieding voor de : pricewatch: Philips 7600-serie 55" Zilver, Zwart
Ik wil zo'n squashracket maar heb hem nu al 3 keer net gemist!
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Om 17:36:59 kwam ie tevoorschijn en om 17:37:36 was ie verdwenen.The_Zohan schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:15:
37 seconden dus.
Of ie refurbished was weet ik niet.
Dit alles had je ook zelf kunnen vinden: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.
Wij zei ook alweer dat er geen printers voorbij kwamen?
Yups is refurbished: Synology DiskStation DS214+ 2-bay NAS Server (Refurb)Koffie-Verkeerd schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:21:
[...]
Om 17:36:59 kwam ie tevoorschijn en om 17:37:36 was ie verdwenen.
37 seconden dus.
Of ie refurbished was weet ik niet.
Dit alles had je ook zelf kunnen vinden: http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
En je hebt helemaal gelijk, ik heb niet echt goed nagedacht
Fijne pannen. Heb ik laatst ook gekocht bij iBood! En met z'n tweeën, zodat ze zich nooit alleen voelen.
[ Voor 35% gewijzigd door rookie no. 1 op 27-11-2015 22:25 ]
Mijn Box van 1e dag komt ook morgen :-)
Gewicht: 15,46 kg
Afmetingen: 41 × 43 × 81 cm
Ben benieuwd, heb maar 1 box gezien maar toen kreeg ik foutmeldingen tijdens de grote box.bijsterboschje schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:28:
Mijn Box van 1e dag komt ook morgen :-)
AMD Ryzen 7 5900x | Custom WC | ASUS ROG Strix X570-E Gaming | 32GB Corsair DDR4-3600MHz | Samsung 970 nvme 1TB | Samsung 860 EVO 2TB | AMD RX 6900XT 16GB | 1x Asus RoG XG27AQDMG | 1x LG UltraGear 27GL850
Ah een kleding/schoenen box, maar die hoef ik dan weer niet
Niet zo geïnteresseerd in een kleding/schoenen box. Dacht niet dat ik het ooit zou zeggen, maar deze mag iemand anders hebben.
Wat de neuk is dit nou weer
Man man man iBood zuigt
Nou daar gaan we weer!
Hmmm...nog nooit zo ver gekomen met de box. Bij afrekenen was uit ding alweer uitverkocht.
Paupersite van het jaar 2015
Haha de eerste box die ik met gemak had kunnen hebben, vol kleding.. daag ibood

[ Voor 7% gewijzigd door miicker op 27-11-2015 22:32 ]
Het feit dat er nu een aparte kledingbox is zou goed nieuws kunnen zijn voor de andere boxen.
Of niet alle kleding paste in de andere boxen...
I want to buy a fog machine and put it in a data center, so when I open the door, fog spills out, I can say "Welcome to the cloud!"
Daar heb je een punt. Denk helaas dat het wat betreft de normale boxen voorbij is.CaptJackSparrow schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:32:
Het feit dat er nu een aparte kledingbox is zou goed nieuws kunnen zijn voor de andere boxen.
Gefeliciteerd! Met inderdaad waarschijnlijk een hoop kledingHEY_DUDE schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:31:
ik heb hem!
Eigenlijk voelt dit net als grabbelen in een grabbelton. Je weet dat er voornamelijk rotzooi in zit, maar toch...
Klopt, met de eerdere 50 euro boxen in mijn achterhoofd deze maar overgeslagen. Scheelt weer retourkostenCaptJackSparrow schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:32:
Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Nette aanbieding, die EVO 500GB. Al is het rotzooi.
Valt wel mee, toch? Dacht altijd dat de Samsung EVOs best prima waren.rookie no. 1 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:43:
Nette aanbieding, die EVO 500GB. Al is het rotzooi.
Ik heb de 250GB versie en die is echt zeer vlot. 10x beter dan die sandisks (die ik vroeger had)Tjalling schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:44:
[...]
Valt wel mee, toch? Dacht altijd dat de Samsung EVOs best prima waren.
TLC geheugen met alzheimer. Ze proberen met de omroep MAX geheugentrainer de informatie levend te houden, maar 't probleem is er gewoon inclusief de bijbehorende vertraging.Tjalling schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:44:
[...]
Valt wel mee, toch? Dacht altijd dat de Samsung EVOs best prima waren.
En daar is de Thecus N2310 weer. Ik heb de N2520, leuk kastje maar de software van de Synology's is toch een stuk volwassener
Hmm zat nog te twijfelen om die EVO te kopen. Momenteel een 250G SSD, is toch wel wat weinig.
Dat is echt (niet onderbouwde) bullshit. Samsung EVO SSD's zijn top! 840 was al prima, maar 850 weet dat nog te overtreffen.rookie no. 1 schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:46:
[...]
TLC geheugen met alzheimer. Ze proberen met de omroep MAX geheugentrainer de informatie levend te houden, maar 't probleem is er gewoon inclusief de bijbehorende vertraging.
Nee, flauwekul bij alles wat op een doos of speaker lijkt
Hmmm...de TLC issues gingen over de 840 (geen fix) en de 840EVO (work arround). Daar heb ik er helaas genoeg van in machines zitten. De 850 EVO is een andere variant bij nader inzien (het was een lange dag), maar daar kijk ik zelf wel voor uit met het nieuwe 3D Nand geheugen van Samsung. Eerst zien, dan geloven met deze leverancier.miicker schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 22:50:
[...]
Samsung EVO SSD's zijn top! 840 was al prima, maar 850 weet dat nog te overtreffen.
Maar goed, een discussie voor een ander topic
Oh, haha. Vind het bij nader inzien een best leuk grapje.TommyGun schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 23:00:
[...]
Nee, flauwekul bij alles wat op een doos of speaker lijkt
Ik keek ook gelijk. Echt een steen goede grapTjalling schreef op vrijdag 27 november 2015 @ 23:01:
[...]
Oh, haha. Vind het bij nader inzien een best leuk grapje.

Haha ja toch, jullie hebben de vorige keer dit topic gemist?
Koptelefoons, oordoppen, 64gb kaartje voor mn nieuwe oneplus x, nu nog die 28cm wok en ik ben klaar
boxmateriaal
Hij viel uit de boot, het duurde maar even. Nu is hij dood, de rest van zijn leven.
Let op:
Geen V&A verzoekjes of V&A aanbiedingen
Geen V&A verzoekjes of V&A aanbiedingen