Storing KPN

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 12.700 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

defixje schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 01:20:
[...]

Dat "Druk op 'power' om cd TV-ontvanger aan te zetten", had ik hier ook. Reboot kan gewoon, alleen krijg je dan een even wachten scherm
Lost een reset dit op?
Ik wil dus niet dat dadelijk internet er ook uit ligt want dan heb ik morgen een probleempje :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 11:49
Famous schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 01:28:
[...]

Lost een reset dit op?
Ik wil dus niet dat dadelijk internet er ook uit ligt want dan heb ik morgen een probleempje :+
Nah, gewoon lekker aan laten staan en dan pakt hij hem vanzelf wel. Anders tv ontvanger uit, 1min uitlaten en dan weer aan. Hopen dat die dan verder komt.

Wat ik zelf gewoon niet begrijp is het feit dat mensen zo reageren op het feit dat ze even een halve dag zonder TV zitten. Alsof de wereld vergaat ofzo iets. De laatste grote storing van KPN is sowieso alweer een tijdje geleden. Eens in de zoveel tijd gebeurt zoiets nou eenmaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defixje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-07 09:44
Famous schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 01:28:
[...]

Lost een reset dit op?
Nee helaas niet, heb al heel vaak de modem gereset gehad vandaag.

En reset van TV kastje kan geen kwaad, start gewoon op tot het "even wachten" scherm daarna doet het niks meer.

Dus
  • TV kastje reset, geen probleem
  • Modem reset, durf ik niks over te zeggen, bij mij krijg ik gewoon internet maar kan net zo goed zijn dat het bij jou niet het geval is

D3Fix, Ethical Hacker, Pokeraar, Programmeur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

rolandos582 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 01:29:
[...]

Nah, gewoon lekker aan laten staan en dan pakt hij hem vanzelf wel. Anders tv ontvanger uit, 1min uitlaten en dan weer aan. Hopen dat die dan verder komt.

Wat ik zelf gewoon niet begrijp is het feit dat mensen zo reageren op het feit dat ze even een halve dag zonder TV zitten. Alsof de wereld vergaat ofzo iets. De laatste grote storing van KPN is sowieso alweer een tijdje geleden. Eens in de zoveel tijd gebeurt zoiets nou eenmaal.
De TV boeit mij totaal niets, echter is het dus ook zo dat de TV, op de zaak, via hier verbind.
Als mijn vader dus even iets kleins heeft (zoals nu, winterbanden) is het fijn als de klant even met een bakje koffie zich vermaakt. Anders morgenochtend even kijken en anders maar een reset erdoor gooien.

Ik neem aan dat een reset via 192.168.2.254 voldoende is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xbeam
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ik vond het gemopper op KPN hier wel hier wel mee vallen.
hier willen mensen gewoon begrijpen wat er fout uit oprechte interesse.

maar rolandos582 even een serieus vraag met de nieuwe software en settings die nu uitgerold wordt
is daar nog iets verandert in de static-routed settings op de router voor routed IPTV anders zit ik voor de kats.... op beeld te wachten. om zeker te kunnen zijn dat alles weer werkt zo dat ik morgen geen probleem heb..

[ Voor 12% gewijzigd door xbeam op 21-11-2015 01:39 ]

Lesdictische is mijn hash#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pporrio
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12:49
Leusden via glasvezel: nog steeds geen TV, wel internet en voip. Herstarten van experiabox maakt niets uit. Internet en voip blijven het gelukkig doen. We wachten het af tot we weer beeld hebben op de TV.

Mijn platencollectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defixje
Famous schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 01:35:
[...]

De TV boeit mij totaal niets, echter is het dus ook zo dat de TV, op de zaak, via hier verbind.
Als mijn vader dus even iets kleins heeft (zoals nu, winterbanden) is het fijn als de klant even met een bakje koffie zich vermaakt. Anders morgenochtend even kijken en anders maar een reset erdoor gooien.

Ik neem aan dat een reset via 192.168.2.254 voldoende is?
Ik zou zelf voor de zekerheid gewoon even de modem ontkoppelen voor 5 min. daarna opnieuw aan het stroom hangen. Reboot via de webinterface vind ik voor dit soort problemen beetje te snel opnieuw starten. (eigen mening)

Offtopic:
(zoals nu, winterbanden)
Wie gaat er op dit tijdstip nou nog winterbanden wisselen ? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xbeam
  • Niet online
je zou er nu achterkomen dat je morgen maar naar Limburg moeten
http://www.metronieuws.nl...e-boeg-met-kans-op-sneeuw

Dan sta je daar zonder winterbanden en TV

[ Voor 51% gewijzigd door xbeam op 21-11-2015 01:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

defixje schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 01:39:
[...]

Ik zou zelf voor de zekerheid gewoon even de modem ontkoppelen voor 5 min. daarna opnieuw aan het stroom hangen. Reboot via de webinterface vind ik voor dit soort problemen beetje te snel opnieuw starten. (eigen mening)

Offtopic:

[...]

Wie gaat er op dit tijdstip nou nog winterbanden wisselen ? :P
Zoals nu doelde ik op de periode :+
We kijken morgen wel weer eens, nu ook teveel biertjes op in de kroeg om te "kloten".

Kan je de IPTV ook los resetten trouwens? Bijv. 10 secs aan knop in te houden of even stroom eraf?
Wellicht helpt dat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
xbeam schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 01:35:
ik vond het gemopper op KPN hier wel hier wel mee vallen.
hier willen mensen gewoon begrijpen wat er fout uit oprechte interesse.

maar rolandos582 even een serieus vraag met de nieuwe software en settings die nu uitgerold wordt
is daar nog iets verandert in de static-routed settings op de router voor routed IPTV anders zit ik voor de kats.... op beeld te wachten. om zeker te kunnen zijn dat alles weer werkt zo dat ik morgen geen probleem heb..
Veranderd niks aan, blijft hetzelfde alleen zal je stb wellicht een ander ip kunnen krijgen maar ik vermoed van niet.

EB hoef je niks aan te doen, gewoon lekker aanlaten want die staat hier los van. STB aanlaten of dus 1min van de stroom en dan opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defixje
xbeam schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 01:41:
je zou er nu achterkomen dat je morgen maar naar Limburg moeten
http://www.metronieuws.nl...e-boeg-met-kans-op-sneeuw

Dan sta je daar zonder winterbanden en TV
LOL :+ ik zou spike-banden onder je auto laten zetten ;)

[ Voor 7% gewijzigd door defixje op 21-11-2015 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Famous schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 01:41:
[...]

We kijken morgen wel weer eens, nu ook teveel biertjes op in de kroeg om te "kloten".

Kan je de IPTV ook los resetten trouwens? Bijv. 10 secs aan knop in te houden of even stroom eraf?
Yes, opstarten en dan bij het 1e balkje op het scherm op de groene knop blijven drukken. Komt er een menu met software verwijderen. Je gaat Door dat menu Door kort op de groene knop te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defixje
Famous schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 01:41:
[...]

Mag ik vragen wat je hiermee bedoeld? Ik heb gewoon voor elke TV een apart kastje. Denk dat jij iets anders heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xbeam
  • Niet online
rolandos582 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 01:43:
[...]

Veranderd niks aan, blijft hetzelfde alleen zal je stb wellicht een ander ip kunnen krijgen maar ik vermoed van niet.

EB hoef je niks aan te doen, gewoon lekker aanlaten want die staat hier los van. STB aanlaten of dus 1min van de stroom en dan opstarten.
TOP! maar ik hier geen EB maar een ERL dus als kpn iets aanpast moet ik het met hand update :( Daarom vraag ik juist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

rolandos582 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 01:44:
[...]

Yes, opstarten en dan bij het 1e balkje op het scherm op de groene knop blijven drukken. Komt er een menu met software verwijderen. Je gaat Door dat menu Door kort op de groene knop te drukken.
Even Game TV gepakt hier, het is dus zo dat het kastje van KPN aanstaat welke niets weergeeft op het kastje zelf. De TV zelf meld dus echt ook dat er niets "inkomt", alsof die uitstaat..

PS: heeft deze TV nou redelijk backlight bleeding? :+

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4W8Ua8YNwWrMHl9jANBsxQqY/full.jpg
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Ov8pB1AgQjDImiwk5oZpGSex/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
xbeam schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 01:47:
[...]

TOP! maar ik hier geen EB maar een ERL dus als kpn iets aanpast moet ik het met hand update :( Daarom vraag ik juist.
De kans dat je er iets veranderd is aanwezig maar ik zou er niet vanuit gaan. Volgens mij gaat het om een kleine aanpassingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xbeam
  • Niet online
Dan vertrouw ik er op dat goed blijft.
en dan voor al de static daar hoor/lees ik dingen over dat nog eens verandert bij een reboot.
dus de router in de Dhcp Lease op Vlan4
code:
1
2
3
4
5
    static {
        route 213.75.xxx.x/21 {
            next-hop 10.164.xx.xx {
            }
        }

[ Voor 45% gewijzigd door xbeam op 21-11-2015 02:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Famous schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 01:50:
[...]

Even Game TV gepakt hier, het is dus zo dat het kastje van KPN aanstaat welke niets weergeeft op het kastje zelf. De TV zelf meld dus echt ook dat er niets "inkomt", alsof die uitstaat..

[afbeelding]
[afbeelding]
Tja das niet best. Moet natuurlijk wel iets op het scherm komen of iets van 8,88 of 888 op het kastje.

Ik zie wel bleeding ja, niet best. Reset is dit
http://computerhandleidin...v-tuner-kpn-resetten.html

[ Voor 4% gewijzigd door rolandos582 op 21-11-2015 01:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koffie-Verkeerd
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online

Koffie-Verkeerd

Kiss my rusty sheriff's badge

Update:
Ongeveer 260.000 STB's zijn nu voorzien van een update.

Never, under any circumstances, take a sleeping pill and a laxative on the same night.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xbeam
  • Niet online
Famous schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 01:50:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]
Dat heb ik vandaag ook veel vaak gezien bij de mensen om mij heen.
Dus als dat niet zo best is. Dan is dat het misschien waard om bij KPN te melden. want ik denk dat de STB bij half Nederland er zo bij staan. groen lampje en de melding op scherm dat je hem aan moet zetten. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
xbeam schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 01:58:
[...]

Dat heb ik vandaag ook veel vaak gezien bij de mensen om mij heen.
Dus als dat niet zo best is. Dan is dat het misschien waard om bij KPN te melden. want ik denk dat de STB bij half Nederland er zo bij staan. groen lampje en de melding op scherm dat je hem aan moet zetten. 8)7
Ja dat is een bekend probleem, beetje hetzelfde als 5e bolletje. Gewoon niks aan te doen en afwachten. Maar bij hem ziet het er anders uit. Het is iig niet duidelijk te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09 11:50
Mijn decoders zitten ondertussen vast in een infinite loop 😃

Wanneer ik hem aanzet start hij wel weer nomaal op, maar zodra je van kanaal probeert te veranderen geeft hij aan dat het apparaat opnieuw gaat opstarten. 30 seconden later is hij weer aan het booten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OgWok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:07

OgWok

U.N.C.L.E.

Telfort klanten geen last van deze storing?

[ Voor 23% gewijzigd door OgWok op 21-11-2015 07:24 ]

MacPro Core i5 750, Mac Mini, hier en daar een verdwaalde pc.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivo1969
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 20:24
Hier werkt alles sinds 00.00 weer prima en heb zelf de indruk dat het zappen zelfs sneller gaat.
En het zal wel tussen mijn oren zitten, maar heb de indruk dat he beeld nu beter is dan voor de storing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorted.bits
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 25-09 11:50
Na een echte reset van de decoders, weer gewoon TV. Yay!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
OgWok schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 07:17:
Niet allemaal, maar er zijn wel signalen van providers die via KPN leveren.

Overigens lijkt het erop dat het meeste nu opgelost is, en dat de meeste die straks wakker worden gewoon weer lekker de hele dag naar de commerciële rommel kunnen kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 14:43
Een van de twee decoders die ik heb werkt weer, de andere knippert alles en lijkt dus stuk.
Ook is de optie "meer tv" verdwenen zoals te zien op een screenshot een stuk terug.
Deze was gisteren uitgerold (in de nacht) en ik vermoed dat hier het probleem in zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
tlpeter schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 07:42:
Een van de twee decoders die ik heb werkt weer, de andere knippert alles en lijkt dus stuk.
Ook is de optie "meer tv" verdwenen zoals te zien op een screenshot een stuk terug.
Deze was gisteren uitgerold (in de nacht) en ik vermoed dat hier het probleem in zat.
Bedoelde je deze : https://scontent-ams3-1.x...daa7aed30847c&oe=56EFC3C6

Dat is er alweer een tijdje, sommige mensen hebben dit al 2 maanden ofzo. Als je het op die fiets wil gooien, zou ik hem gaan zetten op de opname/videotheek/programma gemist problemen die sommige klanten hebben en dat daar een bugfix voor is gekomen. Maar dat is dus niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
Ik had die optie sinds gisteren (xs4all) maar als die al een tijdje bestaat dan is dat niet het probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ivo1969 schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 07:18:
Hier werkt alles sinds 00.00 weer prima en heb zelf de indruk dat het zappen zelfs sneller gaat.
En het zal wel tussen mijn oren zitten, maar heb de indruk dat he beeld nu beter is dan voor de storing.
Zou dat niet kunnen komen doordat het netwerk waarschijnlijk amper belast wordt op dit moment?
Wellicht hebben nog veel mensen geen tv ( of zoals andere tweakers aangeven: de apparatuur werkt zo goed als niet ), ik zou nog niet te vroeg juichen haha.

Misschien eind van de dag dat je je oude kwaliteit weer terug hebt wanneer heel kpn weer tv aan het kijken is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
tlpeter schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 07:48:
Ik had die optie sinds gisteren (xs4all) maar als die al een tijdje bestaat dan is dat niet het probleem :)
http://www.totaaltv.nl/ni...-interactieve-tv-toe.html

Zeg maar vanaf September. Voor eventuele partners wellicht later, maar dat durf ik niet te vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
Waarschijnlijk omdat xs4all een fritzbox gebruikt en hiervoor is nieuwe firmware uitgerold.
Dat kan natuurlijk wat langer hebben geduurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Toet3r

¿?

woei in houten, midden nederland werkt tv weer :)woei in houten, midden nederland werkt tv weer :)

Ze hebben zo te zien ook een software update push van tv ontvangers gedaan.
bij mij geeft ie nu dit aan:

UI-versie: 0.18.17
software versie: 4.2.6_7
SDK versie: 4.2.6_7

[ Voor 69% gewijzigd door Toet3r op 21-11-2015 08:45 ]

Pi-Hole: open-source netwerk advertentie blocker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• emil_406
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 25-09 10:34
Tv ontvangers lijken hier nu ook weer op te starten. Omgeving Emmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutral
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 22-09 13:05

Nutral

gamer/hardware freak

Vodafone glasvezel ligt er sinds gisteren 12:00 uit. Blijkbaar zit het op het kpn netwerk en is het hieraan verbonden. Ligt er nog steeds uit :(. (Alphen ad rijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan groen
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 23:02
Arnhem op VDSL nog geen TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
Toet3r schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 08:26:
woei in houten, midden nederland werkt tv weer :)woei in houten, midden nederland werkt tv weer :)

Ze hebben zo te zien ook een software update push van tv ontvangers gedaan.
bij mij geeft ie nu dit aan:

UI-versie: 0.18.17
software versie: 4.2.6_7
SDK versie: 4.2.6_7
Wat was de vorige versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mb1
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 19:10

mb1

OgWok schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 07:17:
Nee hier Telfort op de "oude ITNS" propositie maar gewoon geen enkel probleem!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Geen idee kan ik niet meer zien.

Als je wilt zien welke versie je hebt.
Druk op de menu knop op afstandbediening ga naar instellingen en druk dan 1x op de gele knop op je afstandbediening.
of
Druk op de menu knop op afstandbediening ga naar instellingen -> systeem instellingen -> systeem informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tlpeter
Dat had ik al gedaan en ik heb de zelfde versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:11
In Maastricht werkt TV van Telfort weer. Moest wel de ontvanger herstarten, terwijl ik een instructie van Telfort had gelezen dat dat juist niet de bedoeling was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackbird-ce
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-09 23:47
Potverdikkie. Volg ik de Twitter-streak van KPN webcare, lees ik nét dat er al een update voor de STB is uitgerold. Herstarten en tv doet het inderdaad weer. Volgende keer maar weer trouw GoT volgen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Dave
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-09 19:16
Sittard
8:00u decoder blijft hangen in laatste scherm.
9:00u update gedaan, alles werkt weer.

PS
Geen problemen gehad met internet.

I'm sorry Dave, I'm afraid I can't do that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Hier XS4ALL en ik ga de STBs maar eens aanzetten en kijken of ze nu wel volledig opstarten. Wel bijzonder dat een storing zo lang duurt, voor veel mensen is TV kijken nu eenmaal belangrijk. Heb ze gister aan het eind van de middag maar gewoon van het stroom gehaald, beetje zonde on ze continu aan te laten staan terwijl de storing toch nog niet verholpen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ATS
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11:54

ATS

Hier werkt in elk geval weer meer dan gisterenavond. Ik heb de TV nog niet geprobeerd, maar via de app werkt het in elk geval weer. Dat was gisteren niet het geval.

My opinions may have changed, but not the fact that I am right. -- Ashleigh Brilliant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:58
Bij mij werkt alles weer. Ik merk ook dat ik nu de eerder aangekondigde netflix functionaliteit in mijn menu heb! Was dat er al eerder, of zou het kunnen dat dit onderdeel was van een update die aan deze storing ten grondslag lag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:57
4543 - Alles werkt weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
Jorizzz schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 09:21:
Bij mij werkt alles weer. Ik merk ook dat ik nu de eerder aangekondigde netflix functionaliteit in mijn menu heb! Was dat er al eerder, of zou het kunnen dat dit onderdeel was van een update die aan deze storing ten grondslag lag?
Netflix staat er bij mij ook bij :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walkstyle
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 27-06-2024
KPN beloofd ook dat je alle programma`s van vrijdagavond gratis kan terugkijken (RTL kost normaal geld.)
weet enkel niet of dit nu al kan, zou iemand kunnen testen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
walkstyle schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 09:31:
KPN beloofd ook dat je alle programma`s van vrijdagavond gratis kan terugkijken (RTL kost normaal geld.)
Waar haal je deze info vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Jorizzz schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 09:21:
Zit je bij kpn of bij andere provider? en welke software versie heb je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hiddit
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 21-09 11:38
Alles doet het weer behalve het bellen. (Telfort)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erpeet
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 16-09 14:59

Erpeet

Origin: Waterfles_NL

Hier in Huizen NH nog steeds geen TV. Ligt er hier al sinds 11.30 gisterochtend uit! Decoders en V10 al verschillende keren opnieuw opgestart maar helaas. Ik ben niet zo afhankelijk van TV, maar mijn huisgenoten wel. Misschien toch maar Ziggo er weer mij nemen in plaats van alles in een.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
Toet3r schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 09:35:
[...]

Zit je bij kpn of bij andere provider? en welke software versie heb je?
KPN.

Uit het Syteem-informatie menu:
- UI-versie: 0.18.17
- Software-versie: 4.2.6_7
- SDK-versie: 4.2.6_7
- Hardware-versie: HMB2260

Er is ook een regel toegevoegd aan dit menu, die valt als enige op de tweede pagina...

[ Voor 34% gewijzigd door Jorizzz op 21-11-2015 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rylo
  • Registratie: Juli 2008
  • Niet online
TV connect? Die had ik al langer. Alleen de Netflix app is bij mij nieuw. Grappig is dat ik met mn telefoon naast de chromecast ook de STB kan selecteren wanneer ik iets wil casten vanuit Netflix. De app opent dan op de TV maar de controls doen het dan nog niet helemaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorizzz
Wat bedoel je met TV connect?

Ik heb ook al een tijdje het 'Méér TV' menu beschikbaar, met de verschillende apps, maar daar is nu Netflix bijgekomen inderdaad. Ook onder 'Videotheek' trouwens...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toet3r
  • Niet online

Toet3r

¿?

Wordt gefaseerd ingevoerd lees ik nu. Jammer dat ik het nog niet heb. Voorlopig nog maar op me pc kijken dan maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ray
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13-08 01:28

Ray

walkstyle schreef op zaterdag 21 november 2015 @ 09:31:
werkt helaas nog niet. Mijn moeder moet en zal de Bold zien ...... even opgezocht maar het betaalmenu komt gewoon te voorschijn helaas

ook ik heb nu trouwens netflix in de apps erbij. dat is dan wel weer een voordeel vd storing :)

werkt idd niet via ipad nog .

zou super zijn als HBO-go ook via de stb gaat lopen. zou op dezelfde manier moeten kunnen werken. dan kan de chromecast eruit

[ Voor 13% gewijzigd door Ray op 21-11-2015 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier in Apeldoorn nog steeds geen TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 19:31

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Zo, het speelkwartier is over.. De storing is voor het grootste deel opgelost en in principe willen we geen topic voor elke storing die er voorbij komt, GoT zou snel vol zitten dan :)

Verdere overleggen betreffende KPN kan in de normale topics hiervoor, zoals [KPN Glasvezel] Ervaringen & Vragen Topic - Deel 2

Dit topic gaat nu dicht.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.