Hallo allemaal,
Ik ben een 3e jaars bachelor student Industrial Design Engineering aan de University of Twente en ik ben op dit moment bezig met mijn bachelor thesis.
Ik doe een onderzoek naar het vinden van een milieuvriendelijk materiaal voor beschermende hoezen van LPs. Ik weet dat dit een heel specifieke doelgroep betreft, maar ik hoop toch mensen te vinden op dit forum met interesses in LPs!
Ik weet dat de meeste forums niet zitten te wachten op het gespam van onderzoeken voor universiteiten en dergelijken, maar nu met de corona-crisis werd het lastiger voor mij om de doelgroep te bereiken
Het is voor mijn onderzoek belangrijk om te bepalen of er daadwerkelijk een markt is voor milieuvriendelijke hoezen, daarom heb ik een korte enquête gemaakt wat maximaal 1 minuut duurt om in te vullen.
De enquête bestaat uit 4 vragen en is er om er achter te komen of mensen met interesse in LPs bereid zijn om meer te betalen voor milieuvriendelijke LPs.
Met het invullen van deze enquête helpen jullie mij enorm!
https://forms.gle/KxnxgbDSdiPXDtZbA
Sinds het een specifieke doelgroep is, laat ik de enquête wat langer open. Jullie kunnen hem invullen tot 14 juni.
Alvast bedankt en veel gezondheid gewenst in deze rare tijd!