• Rochart
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 29-03 17:56
Hallo iedereen,

In het kader van mijn masterproef doe ik onderzoek naar slimme winkels. Bij slimme winkels zoals bijvoorbeeld Amazon Go kan je de winkel buiten wandelen zonder te moeten afrekenen bij een medewerker.

Heeft u 5 minuten tijd om deel te nemen aan mijn enquête? Dan ben ik u eeuwig dankbaar.

De vragenlijst is beschikbaar via de volgende link: https://uhasselt.qualtrics.com/jfe/form/SV_1S8c4luVjR6pxPM

Alvast bedankt!
Arthur

• JJ0chem
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 01-06 14:47
Goeiedag beste tweakers!

Ik heb een best wel tweakerig onderwerp voor jullie: De interactie tussen fietsers en een netwerk van zelfrijdende auto's. In mijn ontwerp project ben ik bezig met manieren waarop fietsers met zekerheid hun intentie met zelfrijdende auto's te communiceren, via draadloze technologie. Dit moet tot meer zekerheid leiden dan uitsluitend afhankelijk zijn van camera's in zelfrijdende auto's om je bedoelingen te registreren, omdat jij zelf als fietser een duidelijk registreerbaar signaal geeft. Hiervoor heb ik een enquête waarin 4 verschillende concepten worden vergeleken. Duurt ongeveer 10 minuutjes!

Dit onderzoek doe ik voor mijn Final Bachelor Project (Bachelor Eindproject) op de TU/e, faculteit Industrial Design.

De vragenlijst is volledig anoniem en is zowel in het Nederlands als het Engels beschikbaar via deze link:
[Edit: Link weggehaald, onderzoek is inmiddels gesloten]

Verder zijn vragen en discussies altijd welkom, het is een uitgebreid en interessant onderwerp dus ik zal zeker actief deelnemen! Verder zal ik de resultaten (in het Engels) hier delen als het project is afgerond (dus in Juli ergens). Als je wilt dat ik je daarvan op de hoogte houd, mag je gerust een PM sturen. :D

Erg bedankt!
Jochem

Edit: De link is verwijderd, het onderzoek is gesloten.

[Voor 16% gewijzigd door JJ0chem op 19-04-2023 11:36]

• niels1234561
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 21-04 14:38
Hallo iedereen,

Heb je ooit nagedacht over het kopen van een refurbished Android product? Deze producten worden steeds populairder, omdat ze duurzamer en goedkoper zijn dan het kopen van gloednieuwe elektronica. Maar wat vind jij eigenlijk belangrijk bij de aankoop van zo'n product en ben je überhaupt geïnteresseerd?

Daar willen we graag meer over weten! Voor mijn scriptie aan de Avans Hogeschool doe ik onderzoek naar refurbished Android producten en ik heb jouw hulp nodig. Door deel te nemen aan deze enquête, kun je mij helpen begrijpen wat consumenten belangrijk vinden bij de aankoop van refurbished Android producten.

De enquête neemt slechts 3 minuten van je tijd in beslag en alle antwoorden worden vertrouwelijk behandeld. Vervolgens kan je, je e-mail adres achter laten en maak kans op een €50,- cadeaubon van Forza Refurbished! Help mij met afstuderen en laat weten hoe jij denkt over refurbished Android producten!

De enquête is te vinden via de volgende link: https://forms.gle/8ZgrUJHx6LRMj5Ld9

De enquête zal open zijn tot ongeveer 30 april

Alvast bedankt!

• BipolarRooster
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 22-05 22:10
Hey allemaal, ik ben als Creative Business student aan de Hogeschool van Amsterdam bezig met mijn afstudeeronderzoek. Het gaat over de gedrags- en motivatiefactoren van Nederlandse League of Legends spelers met betrekking tot esports. Zouden jullie mij willen helpen met mijn afstuderen door deze enquête in te vullen? Het duurt ongeveer 9 minuten, en ik verloot 10x€10 Bol.com cadeaukaarten onder de respondenten die de enquête volledig hebben ingevuld!

Link naar de enquête: https://hva.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_1SOVwwG85X8auYS

Meer details:
Ik doe specifiek onderzoek naar de Nederlandse esports markt, met League of Legends als user case. Mijn onderzoeksvraag hierin is "Hoe transformeer je LoL spelers tot LoL esports kijkers". De doelgroep bestaat uit Nederlandse League of Legends spelers tussen de 16 en 40 jaar, die nog geen LoL esports hebben gekeken. Dit wordt onderzocht aan de hand van de theorie van gepland gedrag (TPB, Ajzen, 1991) en middels een motivatieschaal voor onderzoek naar esports toeschouwers (MSES, Qian et al., 2019).

Met dit onderzoek hoop ik tot nieuwe inzichten te komen met betrekking tot de Nederlandse League of Legends spelers en de potentie van esports in Nederland. Daarnaast hoop ik uiteraard ook een bijdrage te leveren aan bestaand onderzoek op het gebied van esports (wat groeiende is, maar nog steeds vrij beperkt).
Heel erg bedankt, en mochten er vragen zijn, stel ze gerust!

De einddatum is 01-05-2023

Acties:
  • 0Henk 'm!

• IT-NL
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 16-05 16:07
*knip* alleen studie gerelateerd

[Voor 93% gewijzigd door ZieMaar! op 16-05-2023 17:46]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Annemiekvd
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 23-05 14:54
Hey iedereen,

Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik op zoek naar 15-18 jarigen om te interviewen. Het interview zal gaan over lezen. Of je veel of helemaal niet leest maakt niet uit. Het gesprek (via teams of zoom) zal ongeveer 20 minuten duren. Als bedankje krijgt elke deelnemer een Bol.com tegoedbon van 15 euro.

Mag ik jou interviewen? Stuur mij dan asjeblieft een berichtje!

Alvast bedankt.

• Beersdty
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-05 14:57
ik ben laatste jaars student MCT. ik moet een onderzoek doen over smart meter inlezen over 5G. ik zou graag een paar vraagjes willen stellen die over deze toepassingen gaan.
hiervoor heb ik een Google form gemaakt met een 5 tal vraagjes. meer info vindt je op het formulier.
ik zoek mensen met die kennis hebben van digitale meters inlezen dit zelf of gebruik maken van een smappee, homwizzard of iets dergelijk.

alvast bedankt!

link: https://forms.gle/w8MH55jgffsDWoPu7

[Voor 17% gewijzigd door Beersdty op 24-05-2023 11:11]

Pagina: 1 ... 11 12 13 Laatste

Let op:
Post je een enquête, vermeld dan even de einddatum.

Let op: alleen studiegerelateerde enquêtes!

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee