Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rochart
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 29-03-2023
Hallo iedereen,

In het kader van mijn masterproef doe ik onderzoek naar slimme winkels. Bij slimme winkels zoals bijvoorbeeld Amazon Go kan je de winkel buiten wandelen zonder te moeten afrekenen bij een medewerker.

Heeft u 5 minuten tijd om deel te nemen aan mijn enquête? Dan ben ik u eeuwig dankbaar.

De vragenlijst is beschikbaar via de volgende link: https://uhasselt.qualtrics.com/jfe/form/SV_1S8c4luVjR6pxPM

Alvast bedankt!
Arthur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ0chem
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 24-05 16:15
Goeiedag beste tweakers!

Ik heb een best wel tweakerig onderwerp voor jullie: De interactie tussen fietsers en een netwerk van zelfrijdende auto's. In mijn ontwerp project ben ik bezig met manieren waarop fietsers met zekerheid hun intentie met zelfrijdende auto's te communiceren, via draadloze technologie. Dit moet tot meer zekerheid leiden dan uitsluitend afhankelijk zijn van camera's in zelfrijdende auto's om je bedoelingen te registreren, omdat jij zelf als fietser een duidelijk registreerbaar signaal geeft. Hiervoor heb ik een enquête waarin 4 verschillende concepten worden vergeleken. Duurt ongeveer 10 minuutjes!

Dit onderzoek doe ik voor mijn Final Bachelor Project (Bachelor Eindproject) op de TU/e, faculteit Industrial Design.

De vragenlijst is volledig anoniem en is zowel in het Nederlands als het Engels beschikbaar via deze link:
[Edit: Link weggehaald, onderzoek is inmiddels gesloten]

Verder zijn vragen en discussies altijd welkom, het is een uitgebreid en interessant onderwerp dus ik zal zeker actief deelnemen! Verder zal ik de resultaten (in het Engels) hier delen als het project is afgerond (dus in Juli ergens). Als je wilt dat ik je daarvan op de hoogte houd, mag je gerust een PM sturen. :D

Erg bedankt!
Jochem

Edit: De link is verwijderd, het onderzoek is gesloten.

[ Voor 16% gewijzigd door JJ0chem op 19-04-2023 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels1234561
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 15-06-2023
Hallo iedereen,

Heb je ooit nagedacht over het kopen van een refurbished Android product? Deze producten worden steeds populairder, omdat ze duurzamer en goedkoper zijn dan het kopen van gloednieuwe elektronica. Maar wat vind jij eigenlijk belangrijk bij de aankoop van zo'n product en ben je überhaupt geïnteresseerd?

Daar willen we graag meer over weten! Voor mijn scriptie aan de Avans Hogeschool doe ik onderzoek naar refurbished Android producten en ik heb jouw hulp nodig. Door deel te nemen aan deze enquête, kun je mij helpen begrijpen wat consumenten belangrijk vinden bij de aankoop van refurbished Android producten.

De enquête neemt slechts 3 minuten van je tijd in beslag en alle antwoorden worden vertrouwelijk behandeld. Vervolgens kan je, je e-mail adres achter laten en maak kans op een €50,- cadeaubon van Forza Refurbished! Help mij met afstuderen en laat weten hoe jij denkt over refurbished Android producten!

De enquête is te vinden via de volgende link: https://forms.gle/8ZgrUJHx6LRMj5Ld9

De enquête zal open zijn tot ongeveer 30 april

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BipolarRooster
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 30-05 11:39
Hey allemaal, ik ben als Creative Business student aan de Hogeschool van Amsterdam bezig met mijn afstudeeronderzoek. Het gaat over de gedrags- en motivatiefactoren van Nederlandse League of Legends spelers met betrekking tot esports. Zouden jullie mij willen helpen met mijn afstuderen door deze enquête in te vullen? Het duurt ongeveer 9 minuten, en ik verloot 10x€10 Bol.com cadeaukaarten onder de respondenten die de enquête volledig hebben ingevuld!

Link naar de enquête: https://hva.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_1SOVwwG85X8auYS

Meer details:
Ik doe specifiek onderzoek naar de Nederlandse esports markt, met League of Legends als user case. Mijn onderzoeksvraag hierin is "Hoe transformeer je LoL spelers tot LoL esports kijkers". De doelgroep bestaat uit Nederlandse League of Legends spelers tussen de 16 en 40 jaar, die nog geen LoL esports hebben gekeken. Dit wordt onderzocht aan de hand van de theorie van gepland gedrag (TPB, Ajzen, 1991) en middels een motivatieschaal voor onderzoek naar esports toeschouwers (MSES, Qian et al., 2019).

Met dit onderzoek hoop ik tot nieuwe inzichten te komen met betrekking tot de Nederlandse League of Legends spelers en de potentie van esports in Nederland. Daarnaast hoop ik uiteraard ook een bijdrage te leveren aan bestaand onderzoek op het gebied van esports (wat groeiende is, maar nog steeds vrij beperkt).
Heel erg bedankt, en mochten er vragen zijn, stel ze gerust!

De einddatum is 01-05-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IT-NL
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 16-05-2023
*knip* alleen studie gerelateerd

[ Voor 93% gewijzigd door ZieMaar! op 16-05-2023 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annemiekvd
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 15-09-2023
Hey iedereen,

Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik op zoek naar 15-18 jarigen om te interviewen. Het interview zal gaan over lezen. Of je veel of helemaal niet leest maakt niet uit. Het gesprek (via teams of zoom) zal ongeveer 20 minuten duren. Als bedankje krijgt elke deelnemer een Bol.com tegoedbon van 15 euro.

Mag ik jou interviewen? Stuur mij dan asjeblieft een berichtje!

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beersdty
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 30-12-2023
ik ben laatste jaars student MCT. ik moet een onderzoek doen over smart meter inlezen over 5G. ik zou graag een paar vraagjes willen stellen die over deze toepassingen gaan.
hiervoor heb ik een Google form gemaakt met een 5 tal vraagjes. meer info vindt je op het formulier.
ik zoek mensen met die kennis hebben van digitale meters inlezen dit zelf of gebruik maken van een smappee, homwizzard of iets dergelijk.

alvast bedankt!

link: https://forms.gle/w8MH55jgffsDWoPu7

[ Voor 17% gewijzigd door Beersdty op 24-05-2023 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurKuiper
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 13-06-2023
Hallo allemaal, mijn naam is Arthur Kuiper en ik ben een masterstudent aan de Vrije Universiteit van Amsterdam.

Voor mijn scriptie doe ik een onderzoek naar het investeringsgedrag en sentiment van particulieren in collectieve energiebesparende maatregelen.
Hiervoor heb ik een survey ontwikkeld en ik zou graag willen vragen of u die in zou kunnen vullen, iedereen die in een huis woont is geschikt!

Het doel is om de transitie naar een gasloze toekomst te versnellen door de wijken te identificeren die een hoge kans van slagen hebben.
Zeker voor de uitbreiding en implementatie van warmtenetten is het belangrijk dat een bepaalde grenswaarde van het aantal bewoners in de wijk wordt bereikt waardoor het rendabel wordt.
Als deze wijken op voorhand kunnen worden gelokaliseerd zal dat uiteindelijk tijd schelen in het ontwikkelingsproces.

Hieronder de link naar de survey, hij zal maximaal 10 minuten duren:
https://vuamsterdam.eu.qu...e/form/SV_1BTa6ZKuAU1Ljuu

Onder de deelnemers van de survey zullen 5 gratis woningopnamen verloot worden verzorgd door energieadviseurs van de EnergieBespaarders.

De einddatum is 30 Juni.

Als u nog tips heeft voor andere plekken om mijn survey te verspreiden houd ik me ook aanbevolen!

Alvast bedankt voor uw reactie,

Arthur Kuiper

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

The use of this tool is being certified by the EU Privacy Shield, through which data transfer is being secured.
offtopic:
nieuws: EU-Hof haalt streep door Privacy Shield en blokkeert datatransfers na...
Dan zal je je onderzoek per 2020 willen staken ;) Advies: pas dat even aan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin0408
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 01-07-2023
Hallo allemaal,

Voor mijn scriptie aan de Radboud Universiteit doe ik onderzoek naar hoe voetbalsupporters kijken naar duurzaamheidsmaatregelen van voetbalclubs. Hierbij hoop ik in te zien of het nodig is dat voetbalclubs milieuvriendelijk moeten worden en of supporters daardoor trotser worden op hun favoriete club. Hierbij ben ik bereid de uitkomsten te delen en hoop ik dat er in de reacties een discussie ontstaat over dit onderwerp. Het is volledig anoniem en duurt ongeveer 5 minuten. De einddatum is 15 juli.
Alvast bedankt voor het invullen en laat eventueel in de reacties weten hoe je over dit onderwerp denkt.

De link naar de enquête:
https://fmru.az1.qualtrics.com/jfe/f...ImsSjDR98gEcU6

Mvg,
Robin

[ Voor 7% gewijzigd door robin0408 op 28-06-2023 23:09 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

404. The requested URL was not found.

Goed verhaal, lekker kort :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobG1995
  • Registratie: November 2023
  • Laatst online: 30-11-2023
Dankjewel voor het meehelpen. De enquête is gesloten.

Hi allemaal,

Voor mijn afstudeerscriptie over de bedrijfswaarde van AI aan de Open Universiteit ben ik op zoek naar respondenten voor mijn enquête. Ik ben op zoek naar mensen die ervaring of interesse hebben in AI. Als jij jezelf hier herkent, zou je de enquête dan willen invullen;

https://lnkd.in/e2DiqZ-F

Het invullen van de enquête zal ongeveer 15 minuten duren. Alvast bedankt voor de moeite!

Als er vragen of opmerkingen zijn, laat het me vooral weten door te reageren op deze post of een direct berichtje te sturen.

[ Voor 5% gewijzigd door RobG1995 op 30-11-2023 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arthurpiglin
  • Laatst online: 25-06-2024
Edit: Link is verwijderd, onderzoek gesloten

Hoi allemaal!

Ik ben student communicatiewetenschap aan de Radboud Universiteit. Voor mijn scriptie doe ik onderzoek naar enkele aspecten die men gebruikt om te kiezen of ze een videogame willen spelen of niet.

Dit onderzoek duurt ongeveer 8 minuutjes. Daarnaast kan iedereen boven de 18 eraan deelnemen.

De einddatum is 18 januari.

Alvast super bedankt voor het invullen! :)

[ Voor 12% gewijzigd door arthurpiglin op 13-12-2023 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 27-05 13:33
arthurpiglin schreef op maandag 11 december 2023 @ 10:56:
Hoi allemaal!

Ik ben student communicatiewetenschap aan de Radboud Universiteit. Voor mijn scriptie doe ik onderzoek naar enkele aspecten die men gebruikt om te kiezen of ze een videogame willen spelen of niet.

Dit onderzoek duurt ongeveer 8 minuutjes. Daarnaast kan iedereen boven de 18 eraan deelnemen.

https://psychru.qualtrics.com/jfe/form/SV_3W9XY5Yzzg4N1qe

De einddatum is 18 januari.

Alvast super bedankt voor het invullen! :)
Hi,

Ik heb geprobeerd het in te vullen, maar na de pagina met het voorbeeld van een game gebeurd er verder niks. Ik kan niet verder klikken en de pagina blijft hetzelfde. Ik kan het onderzoek dus niet verder invullen. Wellicht hier nog even naar kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arthurpiglin
xK0etj3 schreef op maandag 11 december 2023 @ 11:45:
[...]

Hi,

Ik heb geprobeerd het in te vullen, maar na de pagina met het voorbeeld van een game gebeurd er verder niks. Ik kan niet verder klikken en de pagina blijft hetzelfde. Ik kan het onderzoek dus niet verder invullen. Wellicht hier nog even naar kijken ;)
Hey hey,

Ik heb even gekeken, maar er zijn geen problemen als ik 'm test. Wel duurt het zo'n 30 seconden voordat je verder kan klikken bij het voorbeeld van de game. Dit om ervoor te zorgen dat mensen niet verder klikken zonder de tekst te lezen. Misschien is dat het? Anders weet ik niet waar het aan ligt.
In ieder geval, bedankt voor je interesse :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xK0etj3
  • Registratie: Juli 2019
  • Laatst online: 27-05 13:33
arthurpiglin schreef op maandag 11 december 2023 @ 14:16:
[...]

Hey hey,

Ik heb even gekeken, maar er zijn geen problemen als ik 'm test. Wel duurt het zo'n 30 seconden voordat je verder kan klikken bij het voorbeeld van de game. Dit om ervoor te zorgen dat mensen niet verder klikken zonder de tekst te lezen. Misschien is dat het? Anders weet ik niet waar het aan ligt.
In ieder geval, bedankt voor je interesse :)
Dat lijkt het inderdaad te zijn geweest. Wellicht een tip om het toe te voegen in de tekst ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arthurpiglin
xK0etj3 schreef op maandag 11 december 2023 @ 14:28:
[...]

Dat lijkt het inderdaad te zijn geweest. Wellicht een tip om het toe te voegen in de tekst ;)
Bedankt voor de tip :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shelly
  • Registratie: December 2023
  • Laatst online: 23-01-2024
x

[ Voor 101% gewijzigd door Shelly op 23-01-2024 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• feliciavds
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 25-04-2024
Enquête: doelgroeponderzoek 65+ers voor het maken van een informatieve website

Beste mensen,

Momenteel zit ik in de afrondende fase voor mijn opleiding AD Online Contentcreator. Voor mijn afstudeeronderzoek ga ik een Informatieve website voor 65+ers maken. Hiervoor is het belangrijk dat ik weet wat deze doelgroep belangrijk vindt. Dus bent u 65 jaar of ouder en heeft u zin en tijd, zou u dan mijn enquête willen invullen? Het kost ongeveer 5 minuten van uw tijd en daarmee helpt u mij en de toekomst van deze doelgroep.

Link: https://forms.office.com/e/EYaCb23NQs

Alvast bedankt voor het invullen!
Delen met familie, vrienden en kennissen wordt zeer gewaardeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ifa_Eagle
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 30-03 13:18
Beste mede-Tweakers,

Mijn naam is Ifa_Eagle, student bij Fontys Hogeschool Eindhoven. Voor mijn project heb ik een aantal vragen die ik aan jullie wil stellen over het onderwerp energie/milieu-duurzaamheid.

Link naar enquête: https://forms.office.com/e/9mLxWcd6fq

Ik zie graag jullie antwoorden tegemoet in de enquête (duurt maar max. 5 minuten), het zou me enorm helpen!

(Einddatum: 22-03-24)

[ Voor 6% gewijzigd door Ifa_Eagle op 08-03-2024 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaudvG
  • Registratie: Maart 2024
  • Laatst online: 13-03-2024
Bent u een huiseigenaar en woonachtig in Nederland? 🏠 ☀

Voor mijn afstudeerproject doe ik samen met Solar2Led BV onderzoek naar de wensen en behoeften van huiseigenaren omtrent duurzaamheid, energieverbruik en product interesse.

Uw mening telt! Heeft u 5 minuten de tijd? Ga dan naar onderstaande link: https://docs.google.com/f..._5ZeyxJXQUJoc9PQ/viewform

Uw feedback is van onschatbare waarde voor mijn afstudeerproject en Solar2Led! Alvast bedankt.

#Energytransition #Innovation #sustainability #renewableenergy

Einddatum: 24-03-2024

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NSRZZY
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 07-03 11:10
Hoi iedereen,

Voor mijn marketing afstudeerscriptie ben ik opzoek naar respondenten voor mijn enquete naar consumenteninzichten binnen de lucht- en klimaatbeheersing markt om een beginnend merk te kunnen positioneren.

Graag zou ik willen dat jullie het kunnen invullen en delen!

Het duurt maximaal 5 minuten.

https://docs.google.com/f...OA3A/viewform?usp=sf_link

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eg39
  • Registratie: April 2024
  • Laatst online: 30-04 17:45
Voor mijn master thesis voor de studie Econometrics and Management Science ben ik op zoek naar personen die hun dagelijkse smart meter data van hun energieverbruik en/of gasverbruik willen delen met mij. Ik doe onderzoek naar het verschil in verbruikspatronen tussen huishoudens met en zonder een warmtepompinstallatie. Ik ben vooral op zoek naar verbruiksgegevens van huishoudens met een warmtepomp, maar ook gegevens van huishoudens zonder warmtepomp zijn welkom. De dagelijkse verbruiksgegevens zijn vaak eenvoudig op te vragen via uw online account bij uw energieleverancier.

Het zou mij heel erg helpen als u de volgende survey zou willen invullen en hierin uw smart meter data zou willen uploaden. Voordat u de survey invult, is het handig om alvast uw dagelijkse smart meter data te downloaden vanaf 01-01-2022 tot heden. Waneer deze periode niet mogelijk is, mag u ook de data over een kortere of langere termijn uploaden in deze survey.

https://heysurvey.io/hse39a70

Alvast bedankt voor uw respons!

[ Voor 20% gewijzigd door eg39 op 29-04-2024 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

@eg39 kunnen er persoonsgegevens staan in zo’n dump? Daar wil je wat over zeggen in je intro: advies dat te schrappen.

Ook: zeg ook vooraf even dat het niet is in te vullen als je niet sinds 01-01-2022 tot heden op dezelfde plek woont met dezelfde leverancier en situatie. Dat blijkt pas bij de laatste vraag.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lloydje
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 01-08-2024
Dag allemaal,

Ook ik ben bezig met mijn afstudeeronderzoek!
Voor mijn masterscriptie onderzoek ik hoe je op websites zoals Marktplaats beter je producten kan aanbieden, met de focus op de productafbeeldingen.

In mijn interactieve enquête krijg je twee advertenties te zien van hetzelfde product. Eén traditionele advertentie en één bewerkte advertentie.

Het duurt maar 5 tot 7 minuutjes!
Wil je mij helpen afstuderen en kans maken op een giftcard twv €20? Vul dan mijn enquête in.

Laat even weten wanneer je die van mij hebt ingevuld. Dan vul ik ook die van jou in!

Ps. hij bevat ook SurveySwap credits en staat live tot ca. 9 mei.

https://erasmusuniversity...e/form/SV_esUKTcJMJFMKXUW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorRebraStudent
  • Registratie: Mei 2024
  • Laatst online: 10-05-2024
Hallo allemaal,

Ik ben een student en een echte mobiliteitsfanaat. Voor mijn onderzoek naar de impact van veranderende mobiliteitstrends in Nederland op mobiliteitsgewoonten, heb ik jullie hulp nodig! Ik heb een korte survey gemaakt om inzicht te krijgen in hoe deze trends ons dagelijks leven beïnvloeden.

Het invullen van de survey duurt slechts een paar minuten, en jullie antwoorden zijn volledig anoniem. De gegevens worden uitsluitend gebruikt voor mijn studie.

Hier is de link naar de survey: https://forms.gle/7pysuHsTbafKCADr8

Alvast bedankt voor jullie medewerking! Als jullie vragen hebben over het onderzoek, aarzel dan niet om contact met mij op te nemen.

Met vriendelijke groet,

EINDATUM: 30/06/2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
@MorRebraStudent Is er een reden dat de vragen/antwoorden in het Engels gedaan moeten worden terwijl het publiek Nederlands/Nederlanders is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MorRebraStudent
  • Laatst online: 10-05-2024
@sypie De reden daarvoor is om een zo groot mogelijk publiek aan te kunnen spreken (bv. expats, etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lorier16
  • Laatst online: 15-05-2024
🌟 Ga mee op een reis door de tijd! 🌟

Stel je voor dat je terug kunt reizen naar de Tweede Wereldoorlog, een tijd van heldendaden en tragedies die de loop van de geschiedenis hebben veranderd. Terwijl je door de tijd reist, ontdek je de verhalen van moedige individuen en de diepgaande impact van deze periode op onze samenleving. Maar we hebben jouw perspectief nodig om het volledige plaatje te zien!

Wil jij helpen om geschiedenis levend te maken en onze kennis te vergroten over hoe lessen over de Tweede Wereldoorlog kunnen bijdragen aan burgerschap? Vul dan mijn korte enquête in, waarin we de rol van geschiedenisonderwijs bij het bevorderen van burgerschap onderzoeken. Het kost slechts 10 tot 15 minuten van je tijd, afhankelijk van hoe snel je door de tijd kunt reizen! 😉

Klik hier om de vragenlijst in te vullen en deel jouw inzichten met ons: https://forms.office.com/e/tPQM8pZx1U

Als dank voor je deelname maak je kans op een cadeaubon ter waarde van 25 euro, die op 21 mei wordt uitgereikt!

Bedankt voor het delen van jouw passie voor geschiedenis en burgerschap. Samen kunnen we de lessen uit het verleden laten resoneren in het heden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

@Lorier16 je wilt voorafgaand aan je vragen definiëren wat je bedoelt. Niet de juridische status van burgerschap (dat is een ja/nee-vraag), maar de definitie zoals die in jullie onderwijs wordt gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ivorlandon
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23:11
Hallo allemaal! Ik doe de masterstudie Managementwetenschappen aan de Open Universiteit.

Deze vragenlijst heeft als doel om inzicht te krijgen in de verschillen in inclusie en participatie van medewerkers in verschillende werkomgevingen, waarbij ook wordt gekeken naar neurodiversiteit. Neurodiversiteit verwijst naar variaties in het menselijk brein met betrekking tot leren, aandacht, stemming en andere neurologische verschillen. In het bijzonder richt ik mij op hoe medewerkers ervaringen en uitdagingen hebben bij het werken op kantoor in vergelijking met thuiswerken. Door uw ervaringen te delen, helpt u mij om een beter begrip te krijgen van de unieke behoeften en voorkeuren van medewerkers. Dit onderzoek kan organisaties ondersteunen bij het ontwikkelen van effectievere inclusie- en participatiestrategieën, zowel op kantoor als in een thuiswerkomgeving.

Alvast dank aan allen die de vragenlijst willen invullen! :)

De link: https://ls.ou.nl/336475

Einddatum: 2024-11-01

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• city_urban_life
  • Registratie: Januari 2025
  • Laatst online: 30-01 12:17
🚀Vul in de vragenlijst voor mijn afstudeeronderzoek!🚀

Ik heb alle mensen hard nodig om mij te helpen met afstuderen! Het zou geweldig zijn als jullie 15 minuten van je tijd kunnen gebruiken om een vragenlijst in te vullen over je vakantiegedrag. Alvast heel erg bedankt voor jullie input en tijd. De link is hieronder te vinden:

Onderwerp: Tourist's Short Trip Destination Choice
Duur: ongeveer 15 minuten
Doelgroep: Nederlanders
Link naar vragenlijst: https://tueindhoven.limequery.com/394699?lang=en

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ExT9YCwekiCkxKGulDySIdFC9D0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nBpWfGmbjhm8a3uPU1G53uj7.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWSOnderzoek
  • Registratie: Februari 2025
  • Laatst online: 24-02 22:39
Hallo,

Deze vragenlijst is bedoeld voor mensen die een auto hebben.

Ik heb voor school de opdracht gekregen om een profielwerkstuk te maken. Mijn profielwerkstuk gaat over welke facoren de keuzes van consumenten beinvloeden bij de keuze tussen een elektrische auto en een brandstofauto.

Ik heb een korte vragenlijst gemaakt waar korte vragen worden gesteld. De vragenlijst duurt een paar minuten en is volledig anoniem. Ik kan het enorm waarderen als de vragenlijst serieus kan worden ingevuld, dit helpt bij mijn onderzoek.

Hierbij de link naar de vragenlijst: https://forms.gle/73AnYHGdrr8Det4Q8

Alvast bedankt voor uw medewerking!

[ Voor 5% gewijzigd door PWSOnderzoek op 24-02-2025 22:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexander KDG
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 18-03 14:57
https://forms.gle/YrQchgWapfLwvwns5
Deze enquête wordt uitgevoerd door 5 studenten, KMO-Management, van Karel de Grote-Hogeschool op Campus Groenplaats (Antwerpen). Wij doen een kort marktonderzoek over vezelsupplementen.

Het invullen van deze enquête duurt ongeveer 5-7 minuten. Alle antwoorden worden anoniem verwerkt, en zullen alleen worden gebruikt voor onderzoeksdoeleinden. Na het invullen van de vragenlijst contacteren u niet meer.

We zouden 250 respondenten moeten hebben tegen 02/04/2025.

Alvast ontzettend bedankt voor jullie hulp!

Ps: vergeet zeker niet te verzenden op het einde ;)

Alexander, Elina, Oumayya, Thibault en Xander

https://forms.gle/YrQchgWapfLwvwns5
Pagina: 1 ... 12 13 Laatste

Let op:
Post je een enquête, vermeld dan even de einddatum.

Let op: alleen studiegerelateerde enquêtes!