Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

Topicstarter
Mede-auteur:
  • Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:27

Rukapul

In dit topic kunnen oproepen geplaats worden met betrekking tot afstudeeronderzoeken en -enquetes. We doen dit als test, om een plek te bieden aan de verzoeken voor enquetes waarvoor we geen apart topic kunnen honoreren.

Om alles enigszins te structureren, gelden de volgende regels:
[list]• alleen onderzoeken/enquetes die studiegerelateerd zijn, zijn welkom;
• geef even aan tot wanneer de enquête loopt (of pas je post aan zodra hij verlopen is), zodat mensen geen onnodige pogingen doen je enquête in te vullen;
• als je opmerkingen hebt op een enquete, quote de desbetreffende enquete. Dan weet iedereen waarover het gaat;
• als afnemer van de enquete verwachten we dat je binnen 24 uur reageert op de vragen over jouw enquete, en niet enkel jouw enquete dumpt. Zo niet, dan wordt de link naar je enquete verwijderd;
• zorg dat de enquete een relatie heeft met GoT;
• het opnieuw onder de aandacht brengen (reposten/kicken) van enquetes zijn niet toegestaan.
• laat wervende teksten/ reclameteksten achterwege
We hopen dat dit een waardevolle bijdrage aan GoT zal leveren. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Krisp op 30-04-2018 09:00 ]

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 708713

Goedendag,

Voor mijn studie doe ik onderzoek naar de wensen en behoeften van de mensen in Amsterdam in relatie tot het werken. Om hier achter te kunnen komen heb ik een korte enquête opgezet. Dit kost slechts 10 minuten van uw tijd.

Alvast bedankt voor de genomen moeite.

Enquête: *knip*

[ Voor 8% gewijzigd door Krisp op 26-11-2015 20:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Anoniem: 708713 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 23:37:
Voor mijn studie doe ik onderzoek naar de wensen en behoeften van de mensen in Amsterdam in relatie tot het werken.
Het staat er wel, maar misschien wil je in Amsterdam benadrukken. Dat is pas een van de laatste vragen. Zonde van 10 minuten tijd voor de mensen die je willen helpen, om er na invullen achter te komen dat je op ctrl-F4 kunt drukken als ze in Alkmaar, Leiden of verder wonen :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• twoplustwo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 29-10-2023
Hallo allemaal,

Ik ben een technische bedrijfskunde student die momenteel met zijn bachelor eindproject bezig is en hiervoor heb ik een onderzoek opgezet met als onderwerp stress op de werkvloer. Hiervoor heb ik natuurlijk werknemers nodig die zo vriendelijk zouden willen zijn om mee te doen aan dit onderzoek.

Over het onderzoek:
Het onderzoek kunt u volgen over 3 opeenvolgende werkdagen naar keuze (van nu tot 24 december).
Bestaande uit korte vragenlijsten (3 per dag, kost 15min totaal per dag) én 1 'opdracht'.
In deze 'opdracht' vragen we u uw tijdsbesteding van avond 2 aan te passen.
(klinkt heel ingrijpend en drastisch, maar dit valt best mee! Niets geks :) )

Bent u nu nieuwsgierig en wilt u helpen ons nieuwe wetenschappelijke inzichten te laten krijgen?
Volg dan deze link en dan kunt u direct beginnen met de korte intake vragenlijst:

Intake vragenlijst

Vragen en/of opmerkingen kunt u hier beneden plaatsen.
Laat ook vooral hier weten wat uw ervaringen zijn met stress op de werkvloer en hoe u er mee omgaat!

Afbeeldingslocatie: http://www.kitocartoons.com/_content/img/01_02_15_01_03_01_2.gif

Hartelijk bedankt!

(bericht is geplaatst met toestemming van een moderator)

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:30

Qwerty-273

Meukposter

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• twoplustwo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 29-10-2023
Klopt, maar ik wilde ook graag vragen kunnen beantwoorden en misschien een discussie starten.
(met toestemming)
PS. Het is ook de week van de werkstress ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 710818

Beste allemaal,

Zouden jullie mij alsjeblieft willen helpen?

Voor mijn afstudeeronderzoek, onderzoek ik het oriëntatie en zoekgedrag van de consument. Het onderzoek neemt ongeveer 5 minuten in beslag maar je helpt me er bijzonder veel mee! Ik heb 377 respondenten nodig dus alle beetjes helpen. Wanneer u uw mail opgeeft maakt u kans op een tegoedbon van 150eu bij bol.com. De resultaten zullen gebruikt worden om de customer journey beter in kaart te brengen ten behoeve van mijn onderzoek. Deze enquête is volledig anoniem. Vragen die je niet wenst in te vullen of niet van toepassing zijn kun je gewoon overslaan.

Link naar de enquete: http://www.thesistools.com/web/?id=483668

Alvast hartelijk bedankt als jullie mij willen helpen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-05 19:01

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Ik vraag me af of je niet beter iets meer-voorkomends had kunnen nemen dan een "hoe onderzoekt een consument een alarmsysteem". Ik heb er nl. nog nooit over na gedacht, en wil dat eigenlijk zo houden.

Verder zijn er meedere vragen die ik níet over kan slaan, in tegenstelling tot wat je hierboven vermeld.

Als laatste, het voelt eerder als een verkooppraatje voor een SmartAlarm, dan een onderzoeksthesis voor een opleiding... Juist ook omdat je aanbied dat mensen contact met je opnemen als je interesse hebt...

Vanwege de laatste 2 punten heb ik de enquete niet ingediend.

[ Voor 48% gewijzigd door Ardana op 24-11-2015 14:35 ]

Steun het recht op abortus, teken de petitie! My Voice, My Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 711032

Modbreak:Enquetes moeten primair een relatie hebben met een studie, niet met een bedrijf. Daarom gaat deze eruit.

[ Voor 87% gewijzigd door Krisp op 25-11-2015 11:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-03 21:40
Anoniem: 710818 schreef op dinsdag 24 november 2015 @ 13:58:
Beste allemaal,

Zouden jullie mij alsjeblieft willen helpen?

Voor mijn afstudeeronderzoek, onderzoek ik het oriëntatie en zoekgedrag van de consument. Het onderzoek neemt ongeveer 5 minuten in beslag maar je helpt me er bijzonder veel mee! Ik heb 377 respondenten nodig dus alle beetjes helpen. Wanneer u uw mail opgeeft maakt u kans op een tegoedbon van 150eu bij bol.com. De resultaten zullen gebruikt worden om de customer journey beter in kaart te brengen ten behoeve van mijn onderzoek. Deze enquête is volledig anoniem. Vragen die je niet wenst in te vullen of niet van toepassing zijn kun je gewoon overslaan.

Link naar de enquete: http://www.thesistools.com/web/?id=483668

Alvast hartelijk bedankt als jullie mij willen helpen!
Ik heb het gevoel alsof dit een 1e jaars onderzoek is, geen afstudeeronderzoek. Of anders (net als ardana aangeeft) een marketingpraatje dan vermomd is als onderzoek.
Kan dat kloppen? Heel veel vragen zijn namelijk niet echt open en neutraal, wat je van een afstudeerder zou verwachten. Soms staan er meerdere vragen in 1 punt waardoor antwoorden lastig is. Bijvoorbeeld onveilig voelen en oriënteren op een systeem in 1 vraag.
Iemand mag dus niet oriënteren terwijl die zich veilig voelt, of zich onveilig voelen en toch niet oriënteren op een systeem?

Verder staan zaken er dubbelzinnig in, waardoor 2 antwoorden mogelijk zijn. Zaken als 'hoe belangrijk vindt je dit'. Specifiek een die opviel: koppeling met andere slimme producten (zoals nest en toon)

In eerste instantie, zou dat voor mij extreem belangrijk zijn en top prioriteit bij het uitzoeken. Als in: mag absoluut niet aanwezig zijn, want je wilt natuurlijk geen alarm of beveiligingssysteem dat koppelingen heeft met zaken die bekend staan om privacy gevoeligheid en je wilt je alarm al helemaal niet aan het internet hangen - als je dat wel doet, doe je dat via domotica met hardwarematig (niet via WiFi) een pc ertussen om ook als virusscan/firewall enige bescherming te bieden.
Dus moet ik dan juist 'heel belangrijk' of 'heel onbelangrijk' kiezen'?
Zelf vermoed ik dat de insteek is of deze functionaliteit wel/niet aanwezig is, en het dus 'onbelangrijk' is in mijn geval, en daardoor krijg je geen goede informatie of vervuilde informatie binnen.

Edit: Verder wordt er aan het einde blind vanuit gegaan dat men 'SmartAlarm' kent danwel mee bekend is, en bij sommige vragen er zelfs blind vanuit gaat dat hier onderzoek naar is gedaan en zelfs tot aankoop is over gegaan (Waar heeft u uw SmartAlarm aangeschaft?). Een basischeck van 'ken je SmartAlarm' welke bij 'nee' de vragenlijst beëindigd zou veel logischer zijn, nu zijn vraag 27-37 totale onzin antwoorden welke enorme vervuiling zullen geven in je resultaten, en zodoende niet bruikbaar zijn voor je onderzoek.

[ Voor 12% gewijzigd door Xanaroth op 25-11-2015 11:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• geenstijl
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Hmm, dit lijkt mij meer verkapte reclame dan een echt onderzoek (zoals ik het graag zou zien op tweakers: duidelijk zonder "profit" voor een bedrijf).

[ Voor 56% gewijzigd door Rukapul op 25-11-2015 11:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rukapul
Dank voor de opmerkingen hierboven. Topicstart is uitgebreid met
laat wervende / reclame teksten achterwege

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 710818

Xanaroth schreef op woensdag 25 november 2015 @ 10:59:
[...]
Edit: Verder wordt er aan het einde blind vanuit gegaan dat men 'SmartAlarm' kent danwel mee bekend is, en bij sommige vragen er zelfs blind vanuit gaat dat hier onderzoek naar is gedaan en zelfs tot aankoop is over gegaan (Waar heeft u uw SmartAlarm aangeschaft?). Een basischeck van 'ken je SmartAlarm' welke bij 'nee' de vragenlijst beëindigd zou veel logischer zijn, nu zijn vraag 27-37 totale onzin antwoorden welke enorme vervuiling zullen geven in je resultaten, en zodoende niet bruikbaar zijn voor je onderzoek.
Dit betreft wel een afstudeeronderzoek. Echter bij de vragen over bijvoorbeeld SmartAlarm is het probleem dat ik met Thesistools niet kan herleiden naar de eindpagina/einde van enquête. Wanneer ik dit wel probeer, wordt er echter door deze tool herleid naar het begin van de enquête terwijl de instelling juist staan op einde van enquête.

Het doel van de stelling vragen is om het onbewuste keuze van de respondent te "toetsen". Wellicht dat de uitwerking van de stellingen niet voldoende zijn onderbouwd of geformuleerd.

Ik ben het verder met je eens over je argumenten dat er bij sommige vragen een verkeerd interpretatie van de vraag kan ontstaan.

Bedankt voor je feedback in ieder geval!

[ Voor 16% gewijzigd door Anoniem: 710818 op 25-11-2015 11:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 714428

Mogen hier nog enquêtes op worden gepost? Ik heb dringend een aantal mensen nodig om mijn onderzoek in te vullen. Ik ben een student ICT, en heb als eindproject voor een vak de opdracht gekregen om een babysitters website te ontwikkelen. Nu is een deel van dat project om een onderzoek uit te voeren, bij mensen met een kind, of kinderen, die af en toe of geregeld gebruik maken van een babysit.

Kan ik dat hier nog op delen?

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-05 18:49

PcDealer

HP ftw \o/

Anoniem: 714428 schreef op dinsdag 08 december 2015 @ 17:19:
Mogen hier nog enquêtes op worden gepost? Ik heb dringend een aantal mensen nodig om mijn onderzoek in te vullen.
Toch niet zo dringend?

LinkedIn WoT Cash Converter

Anoniem: 717862

Beste ZZP'ers,

Ik ben studente aan de Hogeschool van Amsterdam. Voor mijn stage rapportage neem ik een enquete af over de mening van ZZP'ers mbt brochures die zij ontvangen. Helaas heb ik nog steeds niet genoeg respondenten.

Zouden jullie mij kunnen helpen? Het kost maar twee minuten van jullie tijd en de enquete is geheel anoniem. Het betreft het sturen van brochures. Ik doe onderzoek naar de meningen van ZZP'ers ten opzichte van brochures.

De enquete kunnen jullie invullen door op de link hieronder te klikken!
http://www.thesistools.com/web/?id=489577

Zouden jullie hem eventueel kunnen doorsturen naar andere ZZP'ers in jullie kring?

Alvast bedankt voor jullie moeite en hulp!

PS: tips hoe ik het beter aan de man zou kunnen brengen zijn van harte welkom!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 736129

Hallo Tweakers,

Momenteel volg ik de Master Beleid, Communicatie en Organisatie aan de Vrije Universiteit in Amsterdam. Mijn studie gaat voortvarend en ik ben inmiddels zo ver dat ik druk bezig ben met mijn thesis. Dit topic is bedoeld om voormalige postdoctorale onderzoekers, die momenteel werkzaam zijn in de private sector, te werven. Ik zal hieronder uitleggen wat mijn onderzoek inhoud:

Het aantal gepromoveerden aan de Nederlandse universiteiten is de afgelopen jaren sterk toegenomen. In 1991 promoveerden 1.898 onderzoekers en in 2014 steeg het aantal gepromoveerden naar 4.528 per jaar. Echter worden er veel meer promovendi opgeleid dan dat universiteiten aan carrièreperspectieven binnen de universiteiten kunnen bieden. De noodzaak om de vervolgloopbaan buiten de universiteit voort te zetten, lijkt te ontstaan onder jonge wetenschappers. Naast het gegeven dat deze noodzaak onder jonge wetenschappers ontstaat, hebben verschillende postdoctorale onderzoekers al enige tijd geleden de overstap van de academische wereld naar het bedrijfsleven gemaakt.

Ik richt mij in mijn masterthesis op wat de motivatie destijds was van postdoctorale onderzoekers met betrekking tot het besluit om de loopbaan buiten de wetenschap voort te zetten. Door bewustwording van de mate van aanwezigheid van aspecten, die invloed hebben gehad op deze motivatie, kunnen mogelijk inzichten ontstaan voor jonge wetenschappers. Inzichten om hun perspectief omtrent vervolgloopbanen buiten de wetenschap te kunnen verbreden.

Naar aanleiding van deze ontwikkeling ben ik opzoek naar voormalige postdoctorale onderzoekers, die de overstap van de academische wereld naar het bedrijfsleven hebben gemaakt, en hier met mij op terug zouden willen blikken. Ik ben heel benieuwd naar jullie verhalen. Zou u het leuk vinden om uw ervaringen en gedachtes, met betrekking tot dit thema, met mij te delen in de vorm van een interview? Het interview zal ongeveer een uur in beslag nemen. Alle data zal ik vertrouwelijk behandelen en de gegevens zal ik anonimiseren.

Ik kijk uit naar reacties.

Met vriendelijke groet,

KHVDP

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xanaroth
Anoniem: 736129 schreef op vrijdag 12 februari 2016 @ 21:36:

Ik richt mij in mijn masterthesis op wat de motivatie destijds was van postdoctorale onderzoekers met betrekking tot het besluit om de loopbaan buiten de wetenschap voort te zetten. D
Hoewel ik niet tot je doelgroep hoor, wil ik hier toch even op inhaken.

Als je kijkt naar de bedrijven die vooroplopen in hun sector (ook in NL trouwens, denk aan ASML bijvoorbeeld) en wat er op die R&D afdelingen rondloopt zitten er vaak promovendi - met publicaties en patenten op zak, en kun je er ook vaak mensen vinden die expert zijn in hun vakgebied.
Het verlaten van een universiteit is niet per definitie besluiten om buiten de wetenschap te gaan werken. Genoeg ontwikkelingen komen tegenwoordig juist vanuit het bedrijfsleven

Sterker nog, als je kijkt naar zaken als sponsoring van leerstoelen en samenwerkingsverbanden tussen universiteiten en bedrijven zou je zelfs richting een stelling kunnen gaan dat universitaire onderzoekers praktisch gezien vaak gewoon voor het bedrijfsleven werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 740351

Beste allemaal,

Ik heb net alle enquêtes die open staan ingevuld en ik hoop dat jullie dat ook voor mij kunnen doen!

Ik ben bezig met mijn afstudeeronderzoek naar de Openingstijden van een stadscentrum. De enquête zal ongeveer vijf minuten duren. Je kunt op elk moment even stoppen en doorgaan wanneer het jou uitkomt.

Het doel van het onderzoek is om te kijken of de huidige openingstijden van nu nog wel aansluiten bij de consumenten van nu. Dus of jullie altijd kunnen winkelen op de momenten dat jullie dat ook daadwerkelijk willen.

Dit is de link: https://nhtv.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_4N4OGk2XjeTACNv

De link werkt ook goed op alles van Apple en Android, de enquête is daar echt voor gemaakt. Maar uiteraard is de computer of laptop ook helemaal goed.

Dankjulliewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 740351

Anoniem: 717862 schreef op donderdag 17 december 2015 @ 09:48:
Beste ZZP'ers,

Ik ben studente aan de Hogeschool van Amsterdam. Voor mijn stage rapportage neem ik een enquete af over de mening van ZZP'ers mbt brochures die zij ontvangen. Helaas heb ik nog steeds niet genoeg respondenten.

Zouden jullie mij kunnen helpen? Het kost maar twee minuten van jullie tijd en de enquete is geheel anoniem. Het betreft het sturen van brochures. Ik doe onderzoek naar de meningen van ZZP'ers ten opzichte van brochures.

De enquete kunnen jullie invullen door op de link hieronder te klikken!
http://www.thesistools.com/web/?id=489577

Zouden jullie hem eventueel kunnen doorsturen naar andere ZZP'ers in jullie kring?

Alvast bedankt voor jullie moeite en hulp!

PS: tips hoe ik het beter aan de man zou kunnen brengen zijn van harte welkom!
Ik kom meteen bij het invullen van jouw enquête bij het einde 'bedankt voor het invullen'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Otherside
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-01-2024
Wel onduidelijke vraag:
Q4. Hoe vaak bezoekt u gemiddeld xxx?
Eh, ik woon er? Wordt er het stadscentrum mee bedoeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alienn
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 06-02 08:37
Hallo allemaal,

Voor mijn afstuderen ben ik bezig om een tool te ontwikkelen die burgers beter inzicht geeft in beslissingen die gemaakt worden door de gemeente. Dit om onverwachte situaties te voorkomen en burgers meer te betrekken bij hun gemeente.
Om deze tool te kunnen realiseren heb ik voor mijn onderzoek jullie hulp nodig en zou ik jullie willen vragen om mijn korte enquête (14 vragen) in te vullen.

Het zou mij heel erg op weg helpen!

Link: http://goo.gl/forms/QdQUUBxiHL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Purehz
  • Laatst online: 22:22
Alienn schreef op maandag 07 maart 2016 @ 20:26:
Hallo allemaal,

Voor mijn afstuderen ben ik bezig om een tool te ontwikkelen die burgers beter inzicht geeft in beslissingen die gemaakt worden door de gemeente. Dit om onverwachte situaties te voorkomen en burgers meer te betrekken bij hun gemeente.
Om deze tool te kunnen realiseren heb ik voor mijn onderzoek jullie hulp nodig en zou ik jullie willen vragen om mijn korte enquête (14 vragen) in te vullen.

Het zou mij heel erg op weg helpen!

Link: http://goo.gl/forms/QdQUUBxiHL
Zojuist ingevuld.
Sommige vragen is slechts 1 antwoord mogelijk, terwijl er voor mij meerdere antwoorden van toepassing zijn. Probeer hier rekening mee te houden, dat je niet andere antwoorden uitsluit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alienn
  • Laatst online: 06-02 08:37
Purehz schreef op woensdag 09 maart 2016 @ 15:17:
[...]

Zojuist ingevuld.
Sommige vragen is slechts 1 antwoord mogelijk, terwijl er voor mij meerdere antwoorden van toepassing zijn. Probeer hier rekening mee te houden, dat je niet andere antwoorden uitsluit.
Bedankt voor het invullen! En bedankt voor de feedback, sommige vragen hadden inderdaad beter meerkeuze vragen kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 754245

Hallo allemaal,

Momenteel ben ik aan het afstuderen voor de opleiding HRM en ik ben bezig met een onderzoek. Mijn onderzoek gaat over de beweegredenen van Java professionals bij het zoeken naar een nieuwe baan en dit vormt een belangrijk onderdeel voor het succesvol afronden van mijn afstudeeropdracht.
Het onderzoek voer ik uit voor een IT-detacheringsbureau met als doel uiteindelijk een recruitmentstrategie op te stellen.

Zijn er Java Professionals die een enquête in willen vullen en mij een stapje verder naar mijn diploma willen helpen? Het invullen van de enquête kost ongeveer 5 minuten en de gegevens worden vertrouwelijk behandeld. De enquête is tevens in te vullen op een telefoon of tablet.

Ik ben dus op zoek naar Java Professionals die onderstaande enquête in willen vullen.
https://s.chkmkt.com/?e=57451&h=3900C93699C790E&l=nl

De enquête is t/m 22-04 in te vullen. Tevens maak je kans op 1 van de 5 cadeaukaarten ter waarde van €50,- te besteden bij Game Mania.

Daarnaast zijn alle tips met betrekking tot de werving van Java Professionals welkom.

Alvast bedankt!

(Dit bericht is geplaatst met toestemming).

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 754245 op 19-04-2016 19:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 755959

Hallo,

Voor mijn opleiding HBO Communicatie ben ik bezig met een afstudeeronderzoek naar het online- en social media-gebruik van honden- en katteneigenaren. Zouden jullie mijn enquête willen invullen? Dan maken jullie kans op één van de premium honden- of katten-voerverpakkingen die onder de respondenten verloot zullen worden.

http://fontysfeht.qualtrics.com/SE/?SID=SV_5hCBXsOO2Gc1M6V

Alvast hartelijk bedankt!

Vriendelijke groet,

Claudia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troy-nijntje
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 01-05 12:45
Beste Tweaker!

Een betere doorstroom van studenten naar de arbeidsmarkt. Dat is het doel van het onderzoek dat ik uitvoer voor NiVo Network Architects (www.nivo.nl). Ik vraag hiervoor graag de medewerking van (oud) ICT studenten op MBO, HBO of WO niveau.

Hoe kan je helpen?
Wilt je meewerken aan dit onderzoek? Het enige dat je hoeft te doen is een online enquête in te vullen. Invultijd bedraagt ongeveer 8 minuten

Invullers maken kans op cadeaubonn
Ik weet dat studenten niet staan te springen om enquêtes in te vullen. Daarom verloten we onder alle inzendingen een cadeaubon van 50 euro. Deze cadeaubon is vrij te besteden bij www.alternate.nl.

Over NiVo en mijzelf
Mijn naam is Erwin Bosman. Ik ben 4e jaars student HBO Business & IT management op de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen. Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeerstage bij NiVo Network Architects. NiVo is een ingenieursbureau gespecialiseerd in netwerkinfrastructuur. De expertisegebieden zijn: networking, datacenters, cybersecurity, mobile, unified communications en beheer & tooling

Vragen?
Mochten er vragen zijn, stel ze gerust!

De enquête is hier te vinden: http://bit.ly/1Swqukv

[ Voor 2% gewijzigd door troy-nijntje op 13-04-2016 19:30 . Reden: URL aanpassing ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furiousrickz
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 24-03 17:30
Beste mensen,

Voor mijn afstudeeropdracht ben ik op zoek naar iemand die werkt bij een softwareontwikkelings-organisatie die volgens het SCRUM-raamwerk ontwikkelt. Ik ben vooral benieuwd naar hoe incident management bij de organisatie is ingericht.

Bij mijn organisatie komen bugs in dezelfde 'product backlog' als changes en nieuwe functionaliteiten. Het komt vaak voor dat nieuwe functionaliteiten of changes hogere prioriteit krijgen, waardoor het oplossen van bugs in bestaande versies stil staat. Dit leidt tot grote ontevredenheid bij de klanten.

Ik heb zelf natuurlijk al een paar ideeën maar ik wil in mijn opdracht graag kunnen benoemen hoe een andere organisatie de inrichting heeft verzorgd.

Je zou me hier enorm mee helpen. Ik ben te bereiken via 06-12398475 of rickvandervliet@live.nl.

Met vriendelijke groet,
Rick

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:42

Mx. Alba

hen/die/zij

Beste Tweakers,

Namens mijn nicht Kim Sumter post ik hier een enquête die ze doet voor haar HRM-studie aan de Universiteit Tilburg. De enquête gaat over werkbeleving, dus zeker een duidelijke link met Werk & Inkomen.

Alvast namens mijn nichtje bedankt voor jullie deelname!

https://tilburgss.co1.qua...E/?SID=SV_dp8NqNLaIqDyAMl

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:49

artificial_sun

Mazda Rx7

Anoniem: 755959 schreef op maandag 04 april 2016 @ 16:29:
Hallo,

Voor mijn opleiding HBO Communicatie ben ik bezig met een afstudeeronderzoek naar het online- en social media-gebruik van honden- en katteneigenaren. Zouden jullie mijn enquête willen invullen? Dan maken jullie kans op één van de premium honden- of katten-voerverpakkingen die onder de respondenten verloot zullen worden.

http://fontysfeht.qualtrics.com/SE/?SID=SV_5hCBXsOO2Gc1M6V

Alvast hartelijk bedankt!

Vriendelijke groet,

Claudia
Dit onderzoek is niet meer in te vullen, misschien zinnig voortaan eind-datums te noteren.

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 758711

Beste forumleden,

Ik ben Jaap Anders, student International Tourism Management te Leeuwarden en doe voor mijn afstudeeropdracht onderzoek naar het beeld dat er van Nicaragua bestaat, en het imago wat er wordt gevormd van het land. Hiervoor heb ik een enquête opgezet die ongeveer 5-7 minuten van u tijd in beslag neemt. De resultaten worden geanalyseerd en tot een beeldvorming van Nicaragua omgezet.

Hierbij de link: http://survey.sogosurvey.com/k/SsVQSTVsWsPsPsP

Uw medewerking wordt erg op prijs gesteld!

Groet,
Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 762075

Beste allemaal,

Ik ben een student van Gilde Opleidingen, waar ik de opleiding Marketing en Communicatie Medewerker volg. Momenteel zit ik in mijn afstudeerperiode en doe ik onderzoek naar wat potentiële klanten belangrijk vinden op het gebied van offertes van modellen-/hostessbureaus. Ik heb hiervoor een enquête opgesteld, om duidelijk inzicht te krijgen in de behoeftes van de doelgroep.
Mijn vraag aan u is of u even tijd heeft om mijn enquête in te vullen? Het invullen van de enquête duurt ongeveer 2 minuten, waarmee u mij ontzettend zou helpen.
De link naar de enquête: https://wur.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_8qrBjdInQbiORVz

Ik wil u alvast hartelijk danken voor uw tijd en reactie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 763023

Wilt u een Dremel 3000 inclusief 70 accessoires en vijf machinehulpstukken, ter waarde van €159,95 winnen??? Vult u dan snel deze enquête in.

Mijn naam is Stefan Schilders, ik ben 4e jaars student aan Avans Hogeschool te ’s-Hertogenbosch. Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeeronderzoek bij Dremel Nederland. Om de service naar de klant toe te optimaliseren heb ik uw hulp nodig. Ik wil u vragen om de volgende vragenlijst in te vullen die gaat hoe mensen online actief zijn. De enquête wordt uitsluitend gebruikt voor mijn onderzoek. Het invullen van deze enquête zal ongeveer drie minuten in beslag nemen.

http://www.thesistools.com/web/?id=506456

Dank je wel voor het invullen!

Groeten,
Stefan Schilders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CarJos
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 26-11-2021
Hoi iedereen!

Mijn naam is Carmen en ik ben 4e jaars student aan Hogeschool Utrecht. Studie± International Communication and Media. Voo rmijn afstuderen ben ik ook één van de vele met een survey..

Het onderwerp is online/social media gebruik i.c.m. reizen (specifiek naar Azië). Het is volledig anoniem, ik ben voor mijn thesis o.a. opzoek naar destination image over Zuid-Korea.

http://www.thesistools.com/web/?id=506116

Als je vragen hebt, en dingen wilt weten hoor ik het graag . Jullie zouden mij superveel helpen met het invullen van de survey.

Vriendelijke groeten,
Carmen

[ Voor 13% gewijzigd door CarJos op 26-04-2016 00:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 763459

Beste sporters,

Voor onze bachelor scriptie van psychologie aan de Radboud universiteit te Nijmegen, willen wij graag onderzoek doen naar motivatie bij sporters die gebruik maken van de app Strava. Wij willen dit onderzoeken met behulp van een onlinevragenlijst. Hiervoor zoeken wij volwassen sporters vanaf 18 jaar die ten minste een maand actief gebruik maken van Strava. Verder is het een voorwaarde dat de sporters gemiddeld tweemaal per week een bericht posten en minimaal 10 volgers hebben. De gegevens van de deelnemers worden volledig anoniem verwerkt. Als u zichzelf herkent in deze punten, zou u ons dan willen helpen door deze vragenlijst in te vullen? Dit kan op http://www.thesistools.com/web/?id=505497

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 763613

Hoi allemaal!

Momenteel volg ik de opleiding HRM en ben ik aan het afstuderen. Mijn afstudeeronderzoek gaat over het zoekgedrag van ICT-specialisten en software- en networkengineers wanneer zij op zoek zijn naar een baan met als doel een recruitmenstrategie op te stellen voor een organisatie met als doel succesvoller en gerichter te kunnen werven.

Zijn er software- en networkengineers die de enquête in willen vullen? Jullie zouden mij en de organisatie enorm helpen! Het invullen van de enquête kost maar 5 minuten, 14 vragen (beloofd!). De gegevens worden vertrouwelijk geanalyseerd.

LINK: http://www.thesistools.be/web/survey/508271

De enquête zal ik uitzetten tot 10 mei 2016.

Mocht je vragen of tips hebben, dan hoor ik het graag. Delen met je eigen netwerk? GRAAG!
Alvast bedankt!

Groet,
Fardis Americaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kalief
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09-05 01:43
Ik zie hierboven veel enquêteposts waarvan niet duidelijk is tot wanneer ze lopen. Artificial-sun wees daar ook al op. Alleen de laatste van Fardis bevat een 'uiterste houdbaarheidsdatum'. Van mij mag die einddatum ook wel als harde eis worden gesteld.

Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Goed idee. (Ik heb geen zin om nog enquetes in te vullen voor "hit & run"-mensen die je verder niet meer ziet, maar toen ik een iets oudere enquête wilde invullen was ik blijkbaar al te laat). Maar: dat lijkt me meer iets voor Werk en Inkomen - Terugkoppelingtopic waar ik je idee dan ook steel en zal opperen :P

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 763613

Kalief schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 15:30:
Ik zie hierboven veel enquêteposts waarvan niet duidelijk is tot wanneer ze lopen. Artificial-sun wees daar ook al op. Alleen de laatste van Fardis bevat een 'uiterste houdbaarheidsdatum'. Van mij mag die einddatum ook wel als harde eis worden gesteld.
Mee eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 764343

Beste Lezers,

Mijn naam is Isa en ik zit in het laatste jaar van mijn MBO studie marketing en communicatie.
Als afstudeerproject moet ik een probleemstelling oplossen voor het bedrijf waar ik nu momenteel stage loop.
Om dat probleem op te lossen heb ik jullie hulp nodig!
Zouden jullie deze enquête in willen vullen, het kost 3 tot 5 minuutjes tijd.

Met jullie gegevens gaan wij uiterst discreet om en zullen alleen worden gebruikt voor mijn onderzoek om een duidelijk profiel van de doelgroep te schetsen.

http://www.thesistools.com/web/?id=507848

einddatum: 15-06-16

Alvast bedankt!

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 764695

Lieve Tweakers,

Voor mijn PreMaster Marketing aan de Rijksuniversiteit Groningen moet ik een onderzoek uitvoeren in het gebied van de videogame industrie. Hiervoor heb ik de welbekende vragenlijst opgesteld. Vooraf kan ik niet teveel vermelden over de inhoud van de vragen, aangezien dit de resultaten van het onderzoek kan beïnvloeden.

Wel kan ik jullie alvast vermelden dat het een éénmalige enquête is, die ongeveer tussen de 5 à 10 minuten zal kosten. De gehele vragenlijst is in het Engels, aangezien mijn gehele opleiding alles in het Engels is. 

Link van de enquête:
http://rug.eu.qualtrics.com/SE/?SID=SV_0SNST49JZLeJmfz

Mochten jullie tegen problemen aanlopen of vragen hebben, dan verneem ik dat graag. Alvast bedankt voor degenen die de moeite nemen om het in te vullen!

De einddatum van de enquête is 9 mei 2016.

Afbeeldingslocatie: http://m.memegen.com/vcm9ww.jpg

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 764695 op 09-05-2016 13:12 . Reden: Toevoeging einddatum ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Einddatum voor nog meenemen van reacties? Pas je bestaande post even aan door die er bij te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 765321

Goedenavond,

Voor mijn afstuderen ben ik op zoek naar respondenten voor de volgende 2 enquêtes:
*Voor mensen die externe (vergader)ruimtes huren http://goo.gl/forms/3BCt5OLbRr
*Voor mensen die externe (vergader)ruimtes verhuren http://goo.gl/forms/wU6wtcfRMy

Het zou mij enorm helpen!! De einddatum is 31 Mei 2016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Altic
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-02 13:23
Beste mede Tweakers,

Voor mijn studie (Commerciële Economie aan de Hogeschool Rotterdam) doe ik een onderzoek naar de ZZP IT Sector in Nederland. De IT sector is flink aan het groeien en ontstaan personeelstekorten bij bedrijven. De ZZP'er zal naar verwachting zijn/haar opdrachten dus ook gerichter selecteren op basis van randvoorwaarden. Ik ben zeer benieuwd of deze trend ook zichtbaar is bij Tweakers die werkzaam zijn als ZZP'er in de IT branche.

Het onderzoek is gericht op mogelijke hindernissen die een ZZP'er in de IT markt kan tegenkomen en op de omgeving van de ZZP'er. Het onderzoek duurt niet langer dan vijf minuten. Er is ook een mogelijkheid om het onderzoek per mail te ontvangen na afloop (volledig geanonimiseerd).

Daarnaast help je natuurlijk een mede-Tweaker enorm met zijn studie! _/-\o_

Je kan aan het onderzoek meedoen door op de volgende link te klikken (einddatum onderzoek is 16 mei): http://www.thesistools.com/web/?id=508882

Alvast reuze bedankt!

Met vriendelijke groet,

Timon van Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakertje12
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-04-2024
Voor mijn master Accountancy & Control aan de Universiteit van Amsterdam doe ik onderzoek naar bonussen. Het betreft een op een casus gebaseerd experiment. Als je meedoet krijg je dus een casus toegewezen en zijn er een paar vragen om je mening hierover te weten te komen. Ik ga de data gebruiken voor mijn scriptie. Hierin vergelijk ik de meningen tussen de verschillende casussen. Gemiddeld gezien kost het tussen de 2 en de 5 minuten om het in te vullen.

Ik heb geen vaste einddatum. Het doel is om een bepaald aantal (+/- 50) respondenten te hebben. Ik zal deze post updaten op het moment dat ik genoeg heb. Zolang de onderstaande link hier nog staat kun je mij dus nog helpen.

Alvast bedankt.

EDIT: Ik heb voldoende reacties. Wie hem heeft ingevuld: bedankt! _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door tweakertje12 op 14-05-2016 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 766729

Hallo allemaal,

Mijn naam is Didy de Kraay en ik ben derdejaars student Commerciële Economie. In opdracht van school doe ik samen met vier andere studenten onderzoek naar de markt van IT ZZP’ers. Wij hebben het onderzoek voornamelijk gericht op social media.

Voor het onderzoek is een enquête gemaakt. Het zou ons onwijs helpen als u 5 minuten de tijd wil nemen om de vragen in onderstaande link te beantwoorden. Alvast bedankt voor uw moeite! Wij waarderen dit enorm.

http://www.thesistools.com/web/?id=505486

Met vriendelijke groet,
Didy de Kraay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xanaroth
Anoniem: 764343 schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 09:01:
Beste Lezers,

Mijn naam is Isa en ik zit in het laatste jaar van mijn MBO studie marketing en communicatie.
Als afstudeerproject moet ik een probleemstelling oplossen voor het bedrijf waar ik nu momenteel stage loop.
Om dat probleem op te lossen heb ik jullie hulp nodig!
Zouden jullie deze enquête in willen vullen, het kost 3 tot 5 minuutjes tijd.

Met jullie gegevens gaan wij uiterst discreet om en zullen alleen worden gebruikt voor mijn onderzoek om een duidelijk profiel van de doelgroep te schetsen.

http://www.thesistools.com/web/?id=507848

einddatum: 15-06-16

Alvast bedankt!

:)
Leuk dat je iets wilt oplossen. Ik geloof dat je alleen zelf nog geen onderzoek hebt gedaan naar het bedrijf waar je zit?
Zo zit je bij een bedrijf dat met name in de geluidsmarkt actief is, zoals maken/leveren van (deel van) audioapparatuur voor home cinema. Kijken we dan bij de eerste vraag, interesses, mist gelijk geheel het punt 'muziek/audio'. Juist datgene wat het kernpunt is van dat bedrijf (mediaspelers, versterkers, recievers, mixers, spkears..) en daarmee net de belangrijkste doelgroep.
Nogal lastig een profiel te maken van de doelgroep, als je de belangrijkste gebruikers mist.

Dat zie je ook terug bij je vraag #6, waarbij je naar mediagebruik kijkt. Zaken als CD/Blu-ray/Radio missen daar totaal, terwijl dat (weer) een van de kernpunten is van het gebruik van D+M: muziek/films/series, waar audio belangrijk is.

Vraag 14 is ook een beetje apart- heb je een iphone of samsung mobiel/tablet. Iemand mag dus geen iphone hebben en samsung tablet?
Verder lijkt het gericht op de hardware die iemand gebruikt. Veel logischer zou een open vraag zijn gericht op het besturingssysteem IOS/Android/Windows/BB. Neem aan dat de insteek is richting compatibiliteit/maken van apps en daarvoor is de software die gebruikt wordt veel meer van belang dan de hardware.
tweakertje12 schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 12:05:
Voor mijn master Accountancy & Control aan de Universiteit van Amsterdam doe ik onderzoek naar bonussen. Het betreft een op een casus gebaseerd experiment. Als je meedoet krijg je dus een casus toegewezen en zijn er een paar vragen om je mening hierover te weten te komen. Ik ga de data gebruiken voor mijn scriptie. Hierin vergelijk ik de meningen tussen de verschillende casussen. Gemiddeld gezien kost het tussen de 2 en de 5 minuten om het in te vullen.

Ik heb geen vaste einddatum. Het doel is om een bepaald aantal (+/- 50) respondenten te hebben. Ik zal deze post updaten op het moment dat ik genoeg heb. Zolang de onderstaande link hier nog staat kun je mij dus nog helpen.

Alvast bedankt.

https://uvafeb.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_72vnk6ilfKD36PH
Je hele 2e vragenzet (inspanning die geleverd is).. is onzin vrees ik.
Er wordt nergens vermeld wat/hoe er is gedaan. Heeft ie het hele jaar zich keihard ingezet o.a. ook onder marktprijs concurreren, verkoopacties opgezet, etc - kan prima want nog steeds boven kostprijs en verdiend hij wat extra's (extra inzet belonen -> dus eens met alsnog bonus)? Heeft ie gewoon zn werk gedaan, daarvoor wordt ie betaald (dus geen reden voor een bonus)? Of heeft ie misschien lekker in het zonnetje voor de winkel gezeten, genieten van het uitzicht, wetende dat de target onhaalbaar was... en wordt ie nu beloond voor het juist MINDER doen dan anders en wordt zo een zeer pervers signaal afgegeven?

Dat laatste wel iets wat je vaak bij hoog management ziet (zie o.a. Volkswagen nu, slechtste resultaat ooit dus dik enorme hoeveelheid aan bonussen uitgekeerd, want ze hebben het vreselijk slecht gedaan dus dat moeten we belonen..), maar dan ga ik dus gokken over wat jouw eigen achterliggende gedachtes danwel motieven zijn voor dit onderzoek en of het dus 'eens' of 'oneens' moet zijn.

Dus kan niet anders dan 4x 'neutraal' antwoorden, want er valt totaal niet te bepalen of achterhalen hoe de beoordeling tot stand is gekomen - en dus ook niet of het eerlijk is/je het er mee eens bent dat er een bonus wordt uigekeerd.

Lijkt me handig als je de enquete/casus eerst eens door iemand laat reviewen, zodat het mogelijk is om serieuze en inhoudelijk nuttige antwoorden te krijgen.

[ Voor 45% gewijzigd door Xanaroth op 14-05-2016 12:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakertje12
  • Laatst online: 25-04-2024
Xanaroth schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 11:53:
Je hele 2e vragenzet (inspanning die geleverd is).. is onzin vrees ik.
Er wordt nergens vermeld wat/hoe er is gedaan. Heeft ie het hele jaar zich keihard ingezet o.a. ook onder marktprijs concurreren, verkoopacties opgezet, etc - kan prima want nog steeds boven kostprijs en verdiend hij wat extra's (extra inzet belonen -> dus eens met alsnog bonus)? Heeft ie gewoon zn werk gedaan, daarvoor wordt ie betaald (dus geen reden voor een bonus)? Of heeft ie misschien lekker in het zonnetje voor de winkel gezeten, genieten van het uitzicht, wetende dat de target onhaalbaar was... en wordt ie nu beloond voor het juist MINDER doen dan anders en wordt zo een zeer pervers signaal afgegeven?

Dat laatste wel iets wat je vaak bij hoog management ziet (zie o.a. Volkswagen nu, slechtste resultaat ooit dus dik enorme hoeveelheid aan bonussen uitgekeerd, want ze hebben het vreselijk slecht gedaan dus dat moeten we belonen..), maar dan ga ik dus gokken over wat jouw eigen achterliggende gedachtes danwel motieven zijn voor dit onderzoek en of het dus 'eens' of 'oneens' moet zijn.

Dus kan niet anders dan 4x 'neutraal' antwoorden, want er valt totaal niet te bepalen of achterhalen hoe de beoordeling tot stand is gekomen - en dus ook niet of het eerlijk is/je het er mee eens bent dat er een bonus wordt uigekeerd.

Lijkt me handig als je de enquete/casus eerst eens door iemand laat reviewen, zodat het mogelijk is om serieuze en inhoudelijk nuttige antwoorden te krijgen.
Bedankt voor deze kritische noot. Ik begrijp goed waarom je de laatste groep vragen met neutraal hebt beantwoord. In de casus was opzettelijk geen relevante informatie gegeven om de uitkomsten goed te kunnen beoordelen. Er was bijvoorbeeld inderdaad geen informatie over hoe hard er was gewerkt in vergelijking met vergelijkbare collega's bijvoorbeeld.
Echter vormen veel mensen op basis van een proces, ook een oordeel over de uitkomsten. Ik heb de helft van de participanten een formeel bonusbeleid laten beoordelen en de andere helft een niet formeel bonusbeleid.
Een voorlopige analyse van de data laat zien dat deelnemers die het proces eerlijker vinden (de groep met formeel beleid) vervolgens ook de uitkomsten eerlijker vinden. Dit terwijl er dus geen relevante informatie was om een volledig oordeel te hebben over de uitkomsten. Dit effect heet het "fair process effect". Dit houdt in dat wanneer mensen geen informatie hebben met betrekking tot de uitkomsten, ze de uitkomsten alsnog beoordelen maar dan op basis van het proces.
In jou geval heeft dit niet op deze manier uitgepakt maar in mijn steekproef van 50 deelnemers heb ik wel dit effect gevonden.
Ik heb de link naar de enquête inmiddels weggehaald want ik heb genoeg respondenten. Bedankt allemaal. Na dit verhaal zouden nieuwe reacties ook geen zin meer hebben want dan weet je de achterliggende gedachte al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbdbd
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 07-05 07:33
Beste (mede)Tweakers,

Ook ik zou graag van de mogelijkheid gebruik willen maken om jullie uit te nodigen om mijn afstudeer enquête in te vullen.

Ik ben vierde jaar student Commerciële Economie en doe een onderzoek in de cart-abandonment rate (het verlaten van de online winkelwagen).

Hier zou ik graag via een enquête enkele vragen aan jullie over willen stellen.

Voor het kunnen beantwoorden van de vragen is het van belang dat u zich nog het laatste bezoek aan het online webwinkel kunt herinneren en dat u producten in de winkelwagen heeft geplaatst.

Het invullen kost ongeveer 4 tot 6 minuten.

Hier de link naar de enquête: http://www.survio.com/survey/d/Y0N5L3A9R5C7U8L4F

Bedankt voor de moeite!

De enquête einddatum is 28 augustus 2016

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• One-eye864
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 06-05 19:47
Zojuist ingevuld. Vraag 6 is wel wat onduidelijk:
  • Vergeet u de winkelwagen wel eens af te rekenen (met andere woorden legt u wel eens producten in een winkelmandje die u dan niet (meer) afrekent
In mijn geval heb ik het bijv. bewust niet afgerekend en dus niet vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• qbdbd
  • Laatst online: 07-05 07:33
One-eye864 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:49:
[...]

Zojuist ingevuld. Vraag 6 is wel wat onduidelijk:
  • Vergeet u de winkelwagen wel eens af te rekenen (met andere woorden legt u wel eens producten in een winkelmandje die u dan niet (meer) afrekent
In mijn geval heb ik het bijv. bewust niet afgerekend en dus niet vergeten.
Dank voor het invullen en de feedback!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QS08
  • Laatst online: 16-11-2024
Goedemiddag heren en dames

Ik wil jullie om een kleine gunst vragen. Voor mijn masterstudie doe ik voor mijn eindscriptie onderzoek naar de motieven van investeerders in sociale ondernemingen met crowdfunding. Ik zoek mensen die ervaring hebben met het investeren in sociale ondernemingen d.m.v. crowdfunding.
Ook als je nooit in sociale ondernemingen hebt geïnvesteerd – maar wel in andere crowdfunding projecten – kan je de enquête invullen!

Zouden jullie voor mijn onderzoek deze enquête willen invullen? De enquête duurt hooguit 5 minuten

Link naar de enquête:
https://docs.google.com/f...j_0mbr1ckbNTl7Kw/viewform

Hartelijk dank als u mij wilt helpen met dit onderzoek! :) Uiteraard wordt u op de hoogte gehouden van de resultaten als u dit wilt: dit kunt u aangeven aan het einde van de enquête

M3 SR+ Pearl White / black / Aero | LM: Alphabet | Besteld: 04/10 | VIN: 08/11 | G-XXX-RB | SMS: 06-12 | Leverdatum: 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QS08
  • Laatst online: 16-11-2024
QS08 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:07:
Goedemiddag heren en dames

*knip*

Link naar de enquête:
https://docs.google.com/f...j_0mbr1ckbNTl7Kw/viewform

Hartelijk dank als u mij wilt helpen met dit onderzoek! :) Uiteraard wordt u op de hoogte gehouden van de resultaten als u dit wilt: dit kunt u aangeven aan het einde van de enquête
Reacties zijn nog steeds heel erg welkom! :)

M3 SR+ Pearl White / black / Aero | LM: Alphabet | Besteld: 04/10 | VIN: 08/11 | G-XXX-RB | SMS: 06-12 | Leverdatum: 14-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 821361

Hallo allemaal,

Om af te studeren doe ik een onderzoek naar duurzaam vervoer. Ik ben op zoek naar forenzen die met de auto naar hun werk rijden en weer terug. Het doel van het onderzoek is om te kijken hoe forenzen een bijdrage kunnen leveren aan het pakketvervoer. Bij het invullen van deze enquête maak je tevens kans op een cadeaukaart van Bol.com t.w.v. €20,-!

Hier is de link naar de enquête: http://www.thesistools.com/web/?id=516943
Het invullen ervan kost ongeveer 5 minuten.

Bij voorbaat dank!
Bas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik mis alleen de vragen waarom ik wel of niet aan zoiets als Trunkrs mee zou willen doen. Dat is toch het doel van je onderzoek denk ik. Tussen kunnen en willen zit namelijk een groot verschil, zeker wanneer het na werktijd plaats moet vinden.

[ Voor 23% gewijzigd door sypie op 27-09-2016 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-05 12:11
Beste Tweakers,

Ik ben bezig met een opleiding om documentaires te maken aan de Amsterdam FIlm School.

Het onderwerp zal zijn mensen die bezig zijn met het fenomeen Financieel onafhankelijk te zijn tussen de 35-40 jaar. Zoals uitgebreid omschreven in het topic over Fianciele onafhankelijkheid.

De docu zal max 30 minuten duren en ben dus opzoek naar 3 hoofdpersonen,
1- Gaat bijna beginnen met FO en is bezig met planning
2- Is al enige tijd bezig 2 jaar+
3- Is zo goed als aan het einde van zijn FO en kan rentenieren.

Heb je interesse of weet je iemand, laat het mij dan aub zo snel mogelijk weten.
Na een uitgebreide kennismaken hoop ik in november te kunnen beginnen met filmen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• oohh
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 23:11
menn0 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 19:54:
Beste Tweakers,

Ik ben bezig met een opleiding om documentaires te maken aan de Amsterdam FIlm School.

Het onderwerp zal zijn mensen die bezig zijn met het fenomeen Financieel onafhankelijk te zijn tussen de 35-40 jaar. Zoals uitgebreid omschreven in het topic over Fianciele onafhankelijkheid.

De docu zal max 30 minuten duren en ben dus opzoek naar 3 hoofdpersonen,
1- Gaat bijna beginnen met FO en is bezig met planning
2- Is al enige tijd bezig 2 jaar+
3- Is zo goed als aan het einde van zijn FO en kan rentenieren.

Heb je interesse of weet je iemand, laat het mij dan aub zo snel mogelijk weten.
Na een uitgebreide kennismaken hoop ik in november te kunnen beginnen met filmen!
Er is hier een topicreeks over op Tweakers: Financiële onafhankelijkheid - Deel 2

Als ik jou was zou ik even contact opnemen met een modje om te bekijken wat de mogelijkheden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• menn0
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-05 12:11
Yes, helaas heeft hij me hier heen gestuurd, naald in de hooiberg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 704108

Hallo allemaal,

Voor mijn derdejaars stage ben ik bezig met het onderzoeken van het oriëntatie- en aankoopproces van tuinmeubelen. Graag vraag ik jullie aandacht om deze enquête in te vullen, zodat ik mijn onderzoek goed af kan sluiten! Bent u tussen de 20 en 65 jaar oud en heeft u vijf minuutjes tijd voor het invullen van de enquête? Dan kunt u dit doen via onderstaande link. Deze link is geldig tot en met 31 november 2016.

Alvast bedankt voor uw tijd!

ps. Feedback is altijd welkom!

http://www.thesistools.com/web/?id=517557

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 704108 op 27-10-2016 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 832933

Val je in de leeftijdscategorie van 18 tot en met 34 jaar? Vul dan aub even deze enquête in en help mij afstuderen! Neemt 10 minuutjes van je tijd in beslag. De enquête gaat over het effect van interactiviteit in buitenreclames. THANKS!

http://www.survio.com/survey/d/I5J0M1L3I2B9E5N2F

(einddatum invullen enquete 4-11-16)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 839899

Volg de topicregels op. We willen ook een einddatum zien en er moet een relevantie zijn met GoT of Werk en Inkomen. Ook mag een beetje meer inzet wel dan zomaar een link dumpen, zeker omdat je deze nu tweemaal hebt gedumpt in een los topic.

[ Voor 77% gewijzigd door DaniëlWW2 op 18-11-2016 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 842055

Goedemorgen Tweakers,

Ik ben momenteel aan het afstuderen aan de opleiding communicatiemanagement. Op dit moment doe ik onderzoek voor een online kledingmerk. Ben jij een man tussen de 15 en 28 jaar en koop jij weleens online je kleding, dan ben jij de geschikte kandidaat om deze enquête in te vullen. De enquête loopt tot woensdag 23 november 2016. De enquête heeft maximaal 12 vragen en duurt ongeveer 3 minuten.

Beantwoord de vragen en volg wat er staat alsjeblieft. Als je vanaf vraag 7 niet bekend bent met het merk, druk de vragen dan door en dien enquête in aan het einde. Jullie zouden mij enorm helpen en ik wil je bedanken voor het invullen! Gebruik onderstaande link om de enquête in te vullen:

https://www.survio.com/survey/d/L9P1P5P9O6I6Z1S4Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yakumos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:10
Je enquete klopt niet, als je bij vraag 8 ''niet bekend" invult, moet je alsnog vraag 9 en verder invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luukw
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 30-03-2023
Hallo mede-Tweakers,
Ik zit nu in het 2e jaar van het voortgezet onderwijs en voor WON moesten wij een enquête maken. Nu gaat deze over Computer&Internet. De vragen zijn inderdaad wat simpel, want het moest binnen en buiten de klas ingevuld worden. Nu leek GoT mij een goede plaats aangezien het over Computer&Internet gaat.

Vragen/opmerkingen: Post ze gerust ;)
Link: https://goo.gl/forms/Lo6aDDZ5BuMXmyFN2
Vervaldatum: 4/12/2016 20:30

@Moderators: Ik hoop dat ik mijn enquête hier mag plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 846457

Hallo,

Voor mijn scriptie moet ik een enquete onderzoek doen. Het gaat over Curaloe, een product gemaakt op Curacao op basis van aloe vera. Ik ben aan het onerzoeken hoe mensen over de producten van Curaloe denken. Ik heb eigenlijk mensen nodig boven 36 jaar. Als u het zou kunnen doorsturen naar anderen in Nederland (collega's, vrienden etc.), zou het heel fijn zijn. Dank je wel!

Link: https://goo.gl/forms/XuwOlJG3Jxzgc6au2

Yaridis Toppenberg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shinmeiryu
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 18-02-2023
Anoniem: 846457 schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 13:14:
Hallo,

Voor mijn scriptie moet ik een enquete onderzoek doen. Het gaat over Curaloe, een product gemaakt op Curacao op basis van aloe vera. Ik ben aan het onerzoeken hoe mensen over de producten van Curaloe denken. Ik heb eigenlijk mensen nodig boven 36 jaar. Als u het zou kunnen doorsturen naar anderen in Nederland (collega's, vrienden etc.), zou het heel fijn zijn. Dank je wel!

Link: https://goo.gl/forms/XuwOlJG3Jxzgc6au2

Yaridis Toppenberg
Ingevuld, maar er zit hier en daar wat spelfouten.

Algemeen vond ik het best langdradig en herhalend. Ook al is het een enquete, ik wil wel geïnteresseerd blijven...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 856779

Hallo allemaal! Zouden jullie mij willen helpen bij mijn onderzoek?

Thomas More en Universiteit Tilburg onderzoeken in welke mate onze persoonlijkheid samenhangt met de wijze waarop we moreel denken en ons gedragen.

We zijn voor deze studie nog op zoek naar deelnemers! Je helpt met je deelname niet alleen ons onderzoek vooruit, maar je maakt ook kans op het winnen van een cinema-ticket.

Heb je interesse? Klik dan hier! https://thomasmore.qualtrics.com/SE/?SID=SV_ehpx7UUiFrr6eIB

Je kan enkel deelnemen als je ouder bent dan 16 jaar!

Deelnemen kan tot 30 december

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-05 19:01

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Anoniem: 856779 schreef op zaterdag 17 december 2016 @ 12:36:
Hallo allemaal! Zouden jullie mij willen helpen bij mijn onderzoek?

Thomas More en Universiteit Tilburg onderzoeken in welke mate onze persoonlijkheid samenhangt met de wijze waarop we moreel denken en ons gedragen.

We zijn voor deze studie nog op zoek naar deelnemers! Je helpt met je deelname niet alleen ons onderzoek vooruit, maar je maakt ook kans op het winnen van een cinema-ticket.

Heb je interesse? Klik dan hier! https://thomasmore.qualtrics.com/SE/?SID=SV_ehpx7UUiFrr6eIB

Je kan enkel deelnemen als je ouder bent dan 16 jaar!

Deelnemen kan tot 30 december
Wat een vaag onderzoek!

Ik heb alleen een pagina gekregen met
Ik verklaar hierbij dat ik, als deelnemer aan een studie georganiseerd vanuit de Thomas More Hogeschool Antwerpen,

1) de uitleg over de aard van de vragen die tijdens dit onderzoek zullen worden aangeboden heb gelezen en dat me de mogelijkheid werd geboden om bijkomende informatie te verkrijgen,
En nog wat van dit soort verklaringen. Meer niet.

Kan het zijn dat ik, omdat ik bij de eerste vraag op "niet akkoord" heb geklikt, ik uitgesloten ben? En het is een beetje suf om me te laten verklaren dat me de mgelijkheid geboden werd om bijkomende informatie te verkrijgen, terwijl dat niet zo is.

Steun het recht op abortus, teken de petitie! My Voice, My Choice!

• qvotaxon
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15-09-2024
Hallo allemaal,

Momenteel volg ik een opleiding Informatica aan de Haagse Hogeschool. In mijn huidige blok worden wij geacht een onderzoek te doen naar een onderwerp met een technische achtergrond. Zodoende hebben wij (mijn projectgroep en ik) een enquête opgesteld, die tracht te achterhalen wat de gemiddelde Nederlander de grens vindt, wanneer het gaat over het verzamelen van persoonsgegevens door de overheid, bedrijven en instanties. En in hoeverre zij bereid zijn hieraan toe te geven, wanneer dit de veiligheid ten goede komt.

Hier het linkje: https://docs.google.com/f...yC44IAwj1eCL9U9A/viewform

De uiterlijke invuldatum van onze enquête: 31 januari 2017.

Alvast hartelijk dank namens ons!!
En Tweakers bedankt voor deze mogelijkheid.
_/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door qvotaxon op 29-12-2016 20:23 ]

• janwillemCA
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 09-05 08:39
Hallo, voor de opleiding Technische Informatica volg ik het vak Onderzoek & Rapportage. Hierbij doen we een onderzoek. Een enquete maakt hier deel van uit. Zouden jullie deze willen invullen?

https://goo.gl/forms/xzbggYP0ShOcXYi02

Unix is simple. It just takes a genius to understand its simplicity

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 864349

Hallo iedereen!

Voor mijn masterscriptie (Politieke Communicatie - UvA) ben ik op zoek naar zo'n 300 deelnemers voor mijn onderzoek. Dit is een behoorlijk hoog aantal, vandaar ook dit verzoek.

In deze online enquête (die ongeveer 10 minuten duurt) zal je een politieke flyer te zien krijgen over de handelsovereenkomst CETA. Hiernaar krijg je hier een aantal vragen over.

Deelname is volledig anoniem en je antwoorden zullen enkel gebruikt worden voor mijn scriptie! Het invullen van de enquête kan via de onderstaande link:

https://uvacommscience.eu...e/form/SV_3V56burJqQug4eN (dit kan tot 20/01/2017)

Heel erg bedankt alvast! Ik zal in dit topic actief blijven om vragen te beantwoorden, en ik zal bovenstaande enquetes ook invullen.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 864349 op 02-01-2017 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Anoniem: 864349 schreef op maandag 2 januari 2017 @ 14:25:
Deelname is volledig anoniem en je antwoorden zullen enkel gebruikt worden voor mijn scriptie!
offtopic:
Onjuist, de combi van gevraagde gegevens is niet geheel anoniem. Hooguit ga je niet je best doen om het te relateren aan een persoon.
Gezien de site die je gebruikt, is dat een belofte die je niet waar kunt maken. Zie hun voorwaarden, etc. Hooguit kan je beloven dat jij/jullie dat zo doen ;) Idem dito "Mijn persoonsgegevens worden niet door derden ingezien zonder mijn uitdrukkelijke toestemming", dat is zo niet te verklaren (zelfs al zou er bij staan '..behalve na verzoek door een NL rechter').

"Ik verklaar hierbij op voor mij duidelijke wijze te zijn ingelicht over de aard en methode van het onderzoek, zoals uiteengezet in de uitnodigingsmail voor dit onderzoek." gaat ook niet werken zonder mail te hebben gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 864929

Hallo!

Ook ik ben op het moment bezig met mijn masterscriptie. Ik ben een student Persuasive Communication aan de UvA en ik ben hard op zoek naar nog 100 respondenten. Mijn onderzoek gaat over de beoordeling van verschillende soorten advertenties en deelname duurt slechts vijf minuten. Ik zal ook nog een bol.com cadeaukaart verloten onder de respondenten. Hiervoor kan, alleen wanneer gewenst, een emailadres ingevuld worden aan het einde van de survey.

De vragenlijst is bereikbaar via deze link: https://uvacommscience.eu...E/?SID=SV_3KPZQkUHxNrXUK9

Onzettend bedankt alvast, jullie zouden me enorm helpen!
Mijn survey heeft nog geen vaste einddatum, ik stop wanneer ik genoeg respondenten heb weten te vinden. Zodra het zover is, geef ik dat uiteraard aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neutrino
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-05 11:04
Ik ben een afstudeer student aan het helpen bij haar onderzoek. Voor dit onderzoek zijn we op zoek naar IT professionals, consultants, vendors, management teams etc. die betrokken zijn geweest bij een CRM implementatie. Daar IT implementatie projecten niet altijd goed verlopen, willen we door middel van een enquête analyseren waarom een bedrijf wel slaagt waar een ander faalt.

Zou je de volgende enquête willen invullen wanneer je werkzaam bent in de financiële industrie en betrokken bent geweest bij een CRM implementatie: enquete

Graag zouden we ook tips willen krijgen hoe dit onderwerp het beste kan worden aangepakt. Op dit moment heb ik een lijst van FinTech bedrijven die mogelijk ook een CRM systeem hebben geïmplementeerd. Ik denk dat het misschien ook handig is om een CRM leverancier te benaderen om een lijst van financiële bedrijven te krijgen die hun systeem hebben geïmplementeerd.

De einddatum voor het onderzoek is 02-01-2017.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Neutrino schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 11:02:
Zou je de volgende enquête willen invullen wanneer je werkzaam bent in de financiële industrie en betrokken bent geweest bij een CRM implementatie: enquete
Nog even los van dat dubinterviewer niet lekker werkt (daar kan jij vast weinig aan doen): ik ben afgehaakt bij vraag "2. How would you describe ..." omdat geen van de drie keuzes voor mij een optie was :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:14
Beetje raar dat je precies wil weten over welk bedrijf het gaat, en dat soort informatie. Lijkt me toch irrelevant :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neutrino
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-05 11:04
F_J_K schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 11:44:
[...]

Nog even los van dat dubinterviewer niet lekker werkt (daar kan jij vast weinig aan doen): ik ben afgehaakt bij vraag "2. How would you describe ..." omdat geen van de drie keuzes voor mij een optie was :o
Dank je voor de feedback.

De school heeft een vaste selectie van onderwerpen. Dit onderwerp heeft de beperking dat het enkel voor een specifieke industrie moet gelden. Men denkt dat dit tot een beter onderzoeksresultaat zal leiden. 8)7

Ik zie niet in wat de implementatie van een CRM systeem anders is in de financiële industrie dan in enig andere industrie.. Helaas is dit het onderwerp dat gekozen is met geen ruimte om te wijzigen :|

[ Voor 0% gewijzigd door Neutrino op 19-01-2017 13:31 . Reden: spelling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Neutrino schreef op donderdag 19 januari 2017 @ 13:30:
De school heeft een vaste selectie van onderwerpen. Dit onderwerp heeft de beperking dat het enkel voor een specifieke industrie moet gelden. Men denkt dat dit tot een beter onderzoeksresultaat zal leiden. 8)7
Ik doelde meer op dat
Highly sophisticated infrastructure...
Efficient to adopt new technologies....
Inefficient and ...

Geen van drieën waar is. De waarheid ligt zoals altijd in het midden :+
Ik zie niet in wat de implementatie van een CRM systeem anders is in de financiële industrie dan in enig andere industrie.. Helaas is dit het onderwerp dat gekozen is met geen ruimte om te wijzigen :|
Het soort 'klant'contact en de mate waarin de contacten (processen, gegevens, etc.) zijn te structureren is IMHO wel degelijk relevant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sneeuwman2000
  • Laatst online: 01-01-2021
Hallo,

Zouden jullie onze enquete over encryptie willen invullen voor ons profielwerkstuk?

Link: https://goo.gl/forms/wmSaIgBLWTMQGnA43
Einddatum: 3 februari 2017

Alvast bedankt!

PS:
Ik hoop dat ik dit goed post. Het spijt me als ik het verkeerd doe 🙃.

[ Voor 26% gewijzigd door sneeuwman2000 op 26-01-2017 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ambianz
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:51
Voor een onderzoek ben ik op zoek naar respondenten! Gaat over een rebranding van een bedrijf, kost 1 minuutje tijd en zijn enkel gesloten vragen.

https://goo.gl/forms/vpgRZ38C6Qrre7Lz2

Bij voorbaat dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 883421

Hallo allemaal,
Voor een onderzoek ben ik op zoek naar uitwonende studenten die een enquête voor mij willen invullen over hun eetgedrag. Het zijn zowel open als gesloten vragen. Alvast heel erg bedankt!
(De einddatum van de enquête is 26 februari.)

http://www.survio.com/survey/d/J8F6V9I9M3Y9M9Z4O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 865693

Voor een afstudeeropdracht wil ik graag het volgende weten.

Welk fietsenslot gebruik je het liefst?
U kunt uw antwoord in de link aanvinken en opsturen. Alvast onwijs bedankt:)

https://www.surveymonkey.com/r/SBM3H9J

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 886853

Hallo,

Voor mijn examenproject van mijn MBO opleiding ben ik bezig met een onderzoek,
zouden jullie deze voor mij in willen vullen,

https://nl.surveymonkey.com/r/M5D2N2P

Mijn dank is zeer groot,

de einddatum is 17 maart 2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 18:05
Anoniem: 886853 schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 15:23:
Hallo,

Voor mijn examenproject van mijn MBO opleiding ben ik bezig met een onderzoek,
zouden jullie deze voor mij in willen vullen,

https://nl.surveymonkey.com/r/M5D2N2P

Mijn dank is zeer groot,

de einddatum is 17 maart 2017
Vraag 4 heeft geen optie tot 'N.V.T.' Ik ontvang het alle vier niet namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyboyNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
CuBras schreef op vrijdag 17 februari 2017 @ 15:27:
[...]

Vraag 4 heeft geen optie tot 'N.V.T.' Ik ontvang het alle vier niet namelijk.
Dan vink je toch simpelweg niks aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SimoneMaas
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 10-09-2022
Hi allemaal!

Voor een stage onderzoek ben ik op zoek naar respondenten. Het onderzoek gaat over interieur en gebeurtenissen/mijlpalen in het leven.

Als jullie deze zouden invullen zou dat heel fijn zijn! Indien jullie nog feedback hebben om de enquete beter te maken hoor ik dat natuurlijk ook graag!

https://www.survio.com/survey/d/L6M1V3R4Y2H3X8M8H

De enquete kan ingevuld worden tot en met 12 maart.

Alvast bedankt!

[ Voor 6% gewijzigd door SimoneMaas op 01-03-2017 15:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 891593

Hallo allemaal,

Bent u bereid om uw woning te verduurzamen?

Voor mijn afstudeeronderzoek doe ik onderzoek naar de ‘willingess-to-pay’ voor duurzame woningen. Iedereen met een eigen (koop-)woning of diegene die graag een woning zou willen kopen kan de enquête invullen. Kennis over het energielabel of duurzaamheid is niet nodig! Het invullen duurt ongeveer 10 min.

Uiteraard ben ik bereid om de resultaten te delen, hiervoor kunt u aan het eind van de enquête uw e-mailadres achterlaten. Als dank worden er onder deelnemers cadeaubonnen verloot.

Alvast heel erg bedankt!

Link naar de enquête:

https://goo.gl/jzDFqQ

De enquête kan ingevuld worden tot 13 maart 2017. Deze enquête is onderdeel van mijn scriptie ter afronding van de masterstudie Real Estate Management.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 892065

Beste lezer,

Voor een wetenschappelijk onderzoek van de Erasmus Universiteit Rotterdam naar het gebruik van sterke kanten op werk zoeken we mensen die bereid zijn te reflecteren op hun sterke kanten door op onderstaande link te klikken en de vragenlijst in te vullen. Het duurt hooguit tien minuten. Voor dit onderzoek zijn we onder andere geïnteresseerd in hoe een ander jouw sterke kanten ziet. Daarom vragen we aan het eind van de vragenlijst het e-mailadres in te vullen van een collega die bereid is kort te reflecteren op jouw sterke kanten (~3 minuten).

https://erasmusuniversity...e/form/SV_3r2YmhngtcabRaZ

Heel hartelijk bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 893905

Beste,

Ik ben een studente bio-ingenieur aan UGent. In het kader van mijn bachelorproef wil ik samen met drie medestudenten peilen naar het bewustzijn van consumenten over voedingsverpakkingen. In minder dan 5 minuten en volledig anoniem kan jij via deze enquête je mening geven en ons een heel stuk verder helpen.

https://goo.gl/forms/6J9zZ9oINZbFARky1

Dankjewel! :)
Freya

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 698932

Beste medetweakers,

Ook ik moet eraan geloven en jullie om een gunst vragen.

Ik wil je graag vragen om deel te nemen aan mijn afstudeeronderzoek ter afronding van mijn master Marketing Management. Deelnemen kost je ongeveer 7 minuten.

https://eHealth.sawtoothsoftware.com/login.html

Mijn dank is groot! :)

Met vriendelijke groet,

Koen Verheijen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 698932

Anoniem: 893905 schreef op maandag 6 maart 2017 @ 21:28:
Beste,

Ik ben een studente bio-ingenieur aan UGent. In het kader van mijn bachelorproef wil ik samen met drie medestudenten peilen naar het bewustzijn van consumenten over voedingsverpakkingen. In minder dan 5 minuten en volledig anoniem kan jij via deze enquête je mening geven en ons een heel stuk verder helpen.

https://goo.gl/forms/6J9zZ9oINZbFARky1

Dankjewel! :)
Freya
Ingevuld! Wil je ruilen door de mijne ook in te vullen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 894193

Hallo Tweakers! :)

Ik ben ook aan het afstuderen op een project dat gaat over het overnachten in een tent bij een festival. Kunnen jullie mij helpen door deze in te vullen? :*)

Enquêtelink : HIER

Jullie kunnen een heerlijke NOMAD slaapzak winnen!!
Het invullen kost een minuutje, vul ook je gegevens in, en misschien win je wel!

Bedankt!
Timo

De enquête kan ingevuld worden tot 30 april

[ Voor 6% gewijzigd door Anoniem: 894193 op 07-03-2017 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Freya (als je ueberhaupt nog meeleest) en Timo: vertrouwelijkheid beloven gaat niet samen met het gebruik van een externe enquete-dienst zoals die van Google. Je hebt de gegevens bij verzenden al direct aan een derde verstrekt: Google ;) Desondanks: Timo done.

Koen: ik was helaas afgehaakt, te veel klikken voor weer een variant van dezelfde vraag. Al snap ik de gedachte er achter wel. Sowieso hangen veel keuzes af van de privacy-vraag. Heeft Canada (zetel van de moederorganisatie) een Freedom Act-achtige wetgeving en vallen ze via hun VS werk niet gewoon onder de US Freedom Act? ;) Het hoe en wat is hier offtopic, maar wel relevant voor de enquete-beantwoording.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 894193

F_J_K schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 17:21:
Freya (als je ueberhaupt nog meeleest) en Timo: vertrouwelijkheid beloven gaat niet samen met het gebruik van een externe enquete-dienst zoals die van Google. Je hebt de gegevens bij verzenden al direct aan een derde verstrekt: Google ;) Desondanks: Timo done.
Haha tuurlijk! Maar we kunnen toch wel een beetje hopen en vertrouwen dat google dit als vertrouwelijk behandeld haha!

Bedankt voor het invullen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 896315

ik krijg mijn reactie niet verwijderd, dus het mag verwijderd worden

[ Voor 199% gewijzigd door Anoniem: 896315 op 12-03-2017 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 896859

Lieve mensen,

Voor mijn afstudeeropdracht doe ik onderzoek naar de gewoontes van consumenten met betrekking tot online winkelen, specifiek voor voedingsmiddelen. Dit onderzoek wordt gedaan in opdracht van het bedrijf Yogi & Yousef. Het invullen van de enquête zal ongeveer 15 minuten de tijd kosten. Ik zou het super vinden wanneer je de enquête even invult en wie weet win jij! :)

Om jullie te bedanken voor deelname aan deze enquête, kan je kans maken op het winnen van een Yogi & Yousef dadelpakket t.w.v. €30,00! Wat moet je hiervoor doen? Dat is heel simpel! De enquête invullen en aan het eind je e-mailadres achterlaten.

Super bedankt alvast en sharing is caring!

https://goo.gl/forms/5LkKSZ2aIrEd2YAq1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 896859

De enquête is open tot 5 april!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShenkieDeGrote
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-04 22:01
Beste mede IT'ers!

Voor mijn afstudeeropdracht doe ik UX-onderzoek naar de behoeften die IT'ers hebben tijdens het oriënteren op een nieuwe baan. Voor dit onderzoek heb ik een vragenlijst opgesteld. Ben jij een IT'er en heb je even de tijd om de vragenlijst in te vullen? Dan word dat erg gewaardeerd.

Ter motivatie: er wordt drie keer een leuke IT-gadget verloot onder de respondenten! (psst, het zijn drie FIDO U2F Security Keys :9~ om al je accounts te beveiligen als een echte pro 8))

De enquête loopt nog tot zaterdag (25-03-2017).

Hier is l'url

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 22:19

dragonhaertt

@_'.'

Anoniem: 698932 schreef op dinsdag 7 maart 2017 @ 09:22:
Beste medetweakers,

Ook ik moet eraan geloven en jullie om een gunst vragen.

Ik wil je graag vragen om deel te nemen aan mijn afstudeeronderzoek ter afronding van mijn master Marketing Management. Deelnemen kost je ongeveer 7 minuten.

https://eHealth.sawtoothsoftware.com/login.html

Mijn dank is groot! :)

Met vriendelijke groet,

Koen Verheijen
Misschien is het een goed idee om volgende keer een andere vragen opzet te onderzoeken. Nu ben je steeds bezig met 5 stellingen lezen en deze vergelijken terwijl je ze allemaal al een keer gelezen hebt. Een grote lijst met alle stellingen en een mogelijkheid om de importantie aan te geven op een schaal van 1-10 o.i.d. zou een stuk sneller, overzichtelijker en makkelijker te analyseren zijn. Ik heb zeker een vijftal keer exact dezelfde antwoorden ingevuld als de vraag ervoor.

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Let op:
Post je een enquête, vermeld dan even de einddatum.

Let op: alleen studiegerelateerde enquêtes!