Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 896431

Beste leden,

Mijn naam is Denise Kense, een vierdejaarsstudent van de opleiding HBO Management Toerisme van de NHTV in Breda.

Voor mijn afstudeerscriptie ben ik bezig met het in kaart brengen van het huidige imago van de gemeente Moerdijk. Deze resultaten dragen bij aan het optimaliseren van de VVV-website. Ben jij wel eens in de gemeente Moerdijk geweest en wil je heel graag jouw mening laten horen? Vul dan de vragenlijst in via de onderstaande link:
https://nhtv.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_6R9A0lmpVEplxKR

Het invullen kost je hooguit 10 minuten van je tijd. Je kan de enquête ook even stoppen en op een later tijdstip verder gaan. Er wordt tevens een VVV-bon verloot t.w.v. €25,-. De enquête loopt tot 24 april.

Mochten er nog vragen zijn, dan zal ik deze beantwoorden.

Alvast bedankt en nog een fijne dag!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 563441

Beste leden,

In het kader van mijn masterproef aan de KU Leuven voer ik een onderzoek uit naar het succes van retailer/designer collaboraties. Net zoals iedereen hier zoek ik respondenten, véél respondenten. Iedereen mag deelnemen aan de enquête! Het neemt slechts 5 minuten van je (waarschijnlijk) kostbare tijd in beslag en je zou er mij ontzettend hard mee helpen!
De enquête loopt tot 7 april 2017 en is te vinden via volgende link: https://odisee.qualtrics.com/jfe/form/SV_elGQroHmjiK9fpz

Dank bij voorbaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rick.b
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 29-05 20:51
beste mede tweakers,
ik heb een aantal vragen voor jullie om te beantwoorden.\
Ik heb ze nodig om mijn vervolg opleiding te kunnen doen.
hier de link:
https://docs.google.com/f...cuHASXkb75WZl8Og/viewform
bvd voor het invullen.
mvg,
rick.b

ps: de enquete verloopt vrijdag 1 april

[ Voor 6% gewijzigd door rick.b op 25-03-2017 13:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ShenkieDeGrote
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 11-05 11:43
Bij deze is mijn (onderstaande) enquête verlengt tot en met 28-3-2017 :)
ShenkieDeGrote schreef op maandag 20 maart 2017 @ 13:29:
Beste mede IT'ers!

Voor mijn afstudeeropdracht doe ik UX-onderzoek naar de behoeften die IT'ers hebben tijdens het oriënteren op een nieuwe baan. Voor dit onderzoek heb ik een vragenlijst opgesteld. Ben jij een IT'er en heb je even de tijd om de vragenlijst in te vullen? Dan word dat erg gewaardeerd.

Ter motivatie: er wordt drie keer een leuke IT-gadget verloot onder de respondenten! (psst, het zijn drie FIDO U2F Security Keys :9~ om al je accounts te beveiligen als een echte pro 8))
-
De enquête loopt nog tot zaterdag (25-03-2017).

Hier is l'url

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

ShenkieDeGrote schreef op maandag 27 maart 2017 @ 14:22:
Bij deze is mijn (onderstaande) enquête verlengt tot en met 28-3-2017 :)
Jammer dat je beweert dat een smartphone etc geen computer is / aan boord heeft, al begreep ik het onderscheid wel. :+ Done.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 23:08

SPT

Anoniem: 563441 schreef op zaterdag 25 maart 2017 @ 12:31:
Beste leden,

In het kader van mijn masterproef aan de KU Leuven voer ik een onderzoek uit naar het succes van retailer/designer collaboraties. Net zoals iedereen hier zoek ik respondenten, véél respondenten. Iedereen mag deelnemen aan de enquête! Het neemt slechts 5 minuten van je (waarschijnlijk) kostbare tijd in beslag en je zou er mij ontzettend hard mee helpen!
De enquête loopt tot 7 april 2017 en is te vinden via volgende link: https://odisee.qualtrics.com/jfe/form/SV_elGQroHmjiK9fpz

Dank bij voorbaat!
Je weet hoop ik dat het hier vol met beta's zit :). Ik denk dat die niet veel interesse voor de laatste trends op modegebied hebben... Of het moet een studie zijn die heterogeniteit in preferenties beoogt te meten; in dat geval heb ik niets gezegd en denk ik dat er inderdaad uit zal komen dat die heterogeen zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• larsl91
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22-02-2023
‼ HULP GEZOCHT ‼ Maak kans op een GRATIS Virtual Reality bril!

Voor mijn afstudeeropdracht doe ik onderzoek naar de markt van Virtual Reality (VR). Virtual Reality is een manier om digitale beelden door middel van een VR-bril te ervaren als een echte omgeving.

Je zou mij enorm helpen door deze enquête in te vullen. Het zal niet meer dan ongeveer 3-5 minuten tijden kosten.

Bij deelname maak je kans op een GRATIS VR-bril van 360glasses.

https://saxion.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_4T5XlVjZ9gO8Byl

Enquete eindigt op 30 april 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 563441

SPT schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 20:34:
[...]

Je weet hoop ik dat het hier vol met beta's zit :). Ik denk dat die niet veel interesse voor de laatste trends op modegebied hebben... Of het moet een studie zijn die heterogeniteit in preferenties beoogt te meten; in dat geval heb ik niets gezegd en denk ik dat er inderdaad uit zal komen dat die heterogeen zijn.
Ik heb nood aan respondenten van alle leeftijden, inkomens, etc. Ook de interesse in mode dient heterogeen te zijn ;)
Bedankt voor de feedback!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 903641

Beste allemaal,

Mijn naam is Arno, vierdejaars Bedrijfskunde student aan de Haagse Hogeschool. Gedurende mijn afstudeerscriptie doe ik onderzoek naar de markt van accessoires die ondersteuning bieden bij het maken van foto's en video's met de smartphone. De enquête bestaat uit maximaal 12 korte vragen die een kleine 5 minuten van jullie tijd in beslag zullen nemen.

Met deelname maak je kans om 1 van de 10 Kenko Lensclips te winnen! Vul hiervoor je e-mail adres in op de laatste pagina van de enquête. Alleen onder de volledig ingevulde enquêtes worden de Kenko Lens Clips t.w.v. 29,95 verloot.

De link: https://nl.surveymonkey.com/r/HYVQPDR

Hartelijk dank voor jullie deelname!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• larsl91
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22-02-2023
Zullen we het bij één keer posten houden? De volgende keer verwijder ik alle posts en links direct.

[ Voor 87% gewijzigd door Perkouw op 31-03-2017 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 904355

Hey iedereen! Ik het kader van mijn masterproef voer ik onderzoek uit. Daarvoor ben ik nog opzoek naar respondenten! Heb je 10 minuutjes tijd en wil je mij een groot plezier doen? Vul dan mijn enquête in via deze link: goo.gl/wjFv4G

Alvast bedankt!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 905123

Beste heer/mevrouw,

In het kader van mijn scriptie voer ik een onderzoek uit Graag willen wij uw mening over een bepaald onderdeel een dienstverlening weten, namelijk de salarisverwerking. Het doel van het onderzoek is uw ervaringen, wensen en behoeften met betrekking tot de salarisverwerking in kaart te brengen en te evalueren en om dit aspect van onze dienstverlening hier zo goed mogelijk op aan te laten sluiten en daar waar wenselijk te verbeteren. Graag zouden we u een korte vragenlijst willen voorleggen welke verbeteringen u mogelijk wenst. Deze vragenlijst treft u aan in onderstaande link en nodigen u uit deze in te vullen. Het kost slechts een paar minuten. De link naar de enquête is: 
https://www.survio.com/survey/d/J6D5M5O3U6B9U7J9V  (vergeet niet uw e-mail achter te laten als u kans wil maken op de prijs)

De winnaar mag ik een jaar lang gratis salarisadministratie uitdelen. De enquête blijft open tot 7 april.

Ik wil u bij voorbaat hartelijk danken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qwerty95
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10-02 18:00
Hallo allemaal,

In het kader van het Honours Programma dat ik volg naast mijn studie doe ik onderzoek naar het leiding geven/ het aansturen van verschillende generaties. Met deze enquête wil ik in kaart brengen wat de grootste verschillen en struikelblokken zijn.

Als oplossing zie ik een app voor me waarin theorie over verschillende generaties naar voren komt en waarbij contact gemaakt kan worden met iemand die dezelfde problemen ervaart in de branche.

Graag zie ik jullie reacties tegemoet, het zou me enorm helpen!
https://nl.surveymonkey.com/r/NWM9JQ8

De enquête blijft open tot vrijdag 7 april.
Bij voorbaat dank.

[ Voor 3% gewijzigd door Qwerty95 op 03-04-2017 15:06 . Reden: De link is toegevoegd ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 905599

Hoi, zouden jullie die van mij ook in willen vullen? Het gaat over de factoren die van invloed zijn op de aankoop van een reisgids. De enquête blijft open tot vrijdag 21 april en ik verloot 5 reisgidsen onder de deelnemers!

Invullen doe je hier: http://bit.ly/2n4jk3u

Ik ga gelijk aan de slag met jullie enquête's :)

[ Voor 36% gewijzigd door Anoniem: 905599 op 03-04-2017 17:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShenkieDeGrote
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 11-05 11:43
Ghehe, ja helemaal mee eens, maar ging in dit geval om schermgrootte :9
Bedankt voor het invullen! _/-\o_
F_J_K schreef op dinsdag 28 maart 2017 @ 17:15:
[...]

Jammer dat je beweert dat een smartphone etc geen computer is / aan boord heeft, al begreep ik het onderscheid wel. :+ Done.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 907841

Enquête is afgesloten.

[ Voor 96% gewijzigd door Anoniem: 907841 op 12-04-2017 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 30-05 15:23

lasharor

7 december 2004

Anoniem: 907841 schreef op zondag 9 april 2017 @ 19:44:
Hallo allemaal,

In het kader van mijn bachelorproef sta ik in voor de volledige rebranding van een website. Door het invullen van deze 2 minuten durende enquête, helpt u mij om de nodige resultaten te behalen.

Alvast bedankt voor uw medewerking!

*knip*

(de enquête loopt tot 30 april)
Vage enquete, nergens maak je duidelijk om wat voor site het gaat. Hoe moet ik beoordelen of een forum relevant?

[ Voor 4% gewijzigd door Krisp op 18-04-2017 17:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 907841

De enquête is afgesloten.

[ Voor 135% gewijzigd door Anoniem: 907841 op 12-04-2017 09:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 908509

Hallo allemaal!

Jullie zouden mij een enorme dienst kunnen doen door mijn survey in te vullen indien je een luxemerk (bv. BMW, Ferrari, Apple, Hugo Boss ...) liket/leuk vindt op Facebook. Dit is een survey voor mijn masterproef aan de Universiteit Gent en heeft geen commerciële doeleinden. Bovendien maak je kans op 1 van de 5 bol.com (€20) waardebonnen!

Ik wil gerust jullie enquête invullen! Je stuurt me maar een persoonlijk bericht als je dit wilt.

Ik hoop op jullie steun. De link naar mijn survey is onderstaande:
https://qtrial2017q2az1.a...l&Q_SocialSource=facebook

Fijne dag nog verder!
Steven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 907963

In het kader van mijn studie Handelswetenschappen master Management en Informatica aan de Universiteit Gent, faculteit Economie en Bedrijfskunde zoek ik personen die deze enquête willen invullen. Met deze enquête tracht ik het bewustzijn rond datamining en privacy van Facebook in kaart brengen.

Ik zoek nog respondenten tussen de 13-17 en >35.

Zouden jullie het zien zitten deze in te vullen? Neemt slechts 5 minuutjes in beslag. Alle gegevens worden strikt vertrouwelijk behandeld. Als motivatie om deze enquête in te vullen worden twee duo cinematickets verloot onder de verschillende respondenten.

De enquête is te vinden in onderstaande link.

https://febugent.eu.qualt...e/form/SV_ah4OOrwcGv3V1XL

Alvast bedankt voor de moeite

De einddatum van deze enquête is 5 mei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 908881

Hallo iedereen,

Ik ben een student Communicatiewetenschappen (Ugent) en ben op zoek naar de gamers onder jullie om mijn survey in te vullen. Alle hulp is welkom!

https://ghentunipss.eu.qu...e/form/SV_3m8LJd3oW0KTZNb

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SavageBrother
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 10-05 09:51
Goedenavond allemaal, allereerst zal ik me even voorstellen voordat ik met de deur in huis val. Ik ben een pre-master student aan de Rotterdam School of Management (onderdeel van de Erasmus University Rotterdam) en samen met twee collega studenten doe ik momenteel onderzoek naar de relatie tussen corporate social responsibility (CSR) en aankoopintentie. Dit onderzoek komt mede voort uit de recente ontwikkelingen omtrent Unilever en AkzoNobel. Deze twee bedrijven zijn grote spelers binnen hun branche en zijn enorm actief op het gebied van CSR, door bijvoorbeeld rekening te houden met het milieu, rechten voor werknemers en ga zo maar door. Concurrenten van Unilever en AkzoNobel zien deze twee bedrijven als overnameprooi omdat er na een eventuele overname makkelijk in de kosten gesneden kan worden door de CSR activiteiten af te stoten. Voor ons is het interessant om te zien wat het effect van deze CSR activiteiten is op de aankoopintentie.

Het invullen van deze enquete zal ongeveer een minuut of 10-15 duren, en wanneer je je mailadres achterlaat maak je ook nog eens kans op een bol.com cadeaubon! Mochten er vragen en/of opmerkingen zijn, dan hoor ik dat uiteraard graag! De enquete kan de komende 2-3 weken in ieder geval ingevuld worden, een exacte einddatum volgt nog. Indien er interesse is zullen de resultaten hier gedeeld worden.

https://qtrial2017q2az1.a...e/form/SV_dnAq99v40ZTMMyV

Alvast vriendelijk bedankt!

[ Voor 3% gewijzigd door SavageBrother op 12-04-2017 20:27 ]

It's dogged that does it

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 909529

Hello allemaal :)

Mijn naam is Laura, aangenaam!
In het kader van mijn studie 'communicatie management', moet ik een klein onderzoekje doen. We mochten het onderwerp volledig kiezen. Ik koos voor de (al dan niet vervelende) pop-ups tijdens het surfen. Hiervoor maakte ik een korte vragenlijst. Het duurt slechts 1 minuutje om hem in te vullen. Zouden jullie dat zien zitten? Ik heb de laatste resultaten nodig voor 17 april 2017. In ruil maak ik zeker jouw enquête!

Hier is de link: www.surveyanyplace.com/s/hello-bar

Merci :)

Laura

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 909571

1

[ Voor 103% gewijzigd door Anoniem: 909571 op 01-05-2017 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 911347

Hallo, Ik zag deze forum alleen ik zag dat deze in 2015 is gestart.
Echter ben ik op het moment bezig met een enquête voor school en heb nog respondenten nodig.
Is het nog mogelijk om mijn enquête hierop te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dragonhaertt
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 21:04

dragonhaertt

@_'.'

Anoniem: 911347 schreef op woensdag 19 april 2017 @ 10:37:
Hallo, Ik zag deze forum alleen ik zag dat deze in 2015 is gestart.
Echter ben ik op het moment bezig met een enquête voor school en heb nog respondenten nodig.
Is het nog mogelijk om mijn enquête hierop te zetten?
Er wordt nog regelmatig gepost in dit topic. (laatste reactie op 14 April 2017).
Lees even de eerste post door zodat je weet wat er hier gaande is en hoe je je enquête mag delen.

Truth is like a language with no native speakers left.
Its poetry is speechless and it can’t be caught in human being’s breath.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 911749

Beste,

Voor het afstuderen aan de Hogeschool van Amsterdam doe ik onderzoek naar
de huidige manieren van televisiekijken. Hierbij probeer ik inzicht te
verkrijgen in de behoeftes en kijkbeleving van de consument. Ik heb voor
dit onderzoek nog respondenten nodig en ik zou het zeer waarderen als u
hier een bijdrage aan wilt leveren! Het invullen van de enquête zal ongeveer 5 minuten duren.
U maakt ook nog eens kans op een Bol.com waardebon t.w.v. 50 euro!

Link naar de enquête:
https://hva.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_bNsRISrv9aQDq2p

Heb je zelf ook een enquête? Laat het dan even weten en dan vul ik die van jou ook in!

Alvast bedankt!

Groet,
Sanjeev Oemardien.

Einddatum enquête: 20-06-2017

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 911749 op 20-04-2017 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 911895

Hallo allemaal,

Ook ik zoek nog volop respondenten voor mijn thesisonderzoek.
https://uantwerpen.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_4153kx7MRtTgFyl

Je krijgt een advertentie te zien binnen het thema koken, waarna enkele meningsvragen volgen.
De exacte bedoeling kan ik (nog) niet vertellen aangezien dit deel uitmaakt van het experiment, maar indien gewenst kan ik hier achteraf meer uitleg over geven.

Het duurt maximum 10 minuten en zal vanaf nu nog ongeveer een maand actief blijven.
Ik heb hier aan alle lopende enquêtes meegedaan die ik kon invullen, dus een wederdienst zou leuk zijn :*)

Alvast enorm bedankt,
Milena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ewjr
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-05 22:13
Hallo allemaal,

In navolging van alle voorgaande ben ook ik opzoek naar respondenten. Voor mijn masterstudie marketing aan de Vrije Universiteit Amsterdam doe ik op dit moment onderzoek gericht op zorginnovaties voor ouderen.

Ik ben dan opzoek naar respondenten met een leeftijd van 65 jaar of ouder. Mocht je deze leeftijd nog niet hebben bereikt maar wel mensen in jouw omgeving kennen dan stel ik het zeer op prijs wanneer je onderstaande link deelt.

Deelnemen aan het onderzoek kan door op onderstaande link te klikken en kost slechts 10 minuten.

https://vueconomics.eu.qu...e/form/SV_9tBuXBSkMW8Dh0V

Bij voorbaat dank voor jouw hulp.

Edward Wortman

Einddatum enquête: zaterdag 6 mei 2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 913503

Beste allemaal,

Ik heb dringend jullie hulp nodig tijdens mijn afstuderen, ben of ken je iemand van de onderstaande doelgroep?

(JONGENS/MANNEN VAN 15 TOT 30 JAAR)

Dan zou ik er erg mee geholpen zijn als je deze enquête in zou willen vullen. Deze duurt slechts een paar minuten.

Voor mijn afstudeerscriptie ben ik momenteel bezig met een onderzoek voor het merk Milestone Relics. Dit is een kleding en accessoire merk dat in 2016 opgericht is.
Van Milestone Relics mag ik een complete styling weggeven in ruil voor een paar minuten van je tijd voor het invullen van de onderstaande enquête.

Het zou voor mij erg waardevol zijn als je een paar minuten van je tijd zou willen gebruiken om mijn enquête in te vullen (indien je behoort tot de eerder genoemde doelgroep). Vergeet aan het einde niet je e-mailadres in te vullen, dan maak je kans op een volledige Milestone Relics styling! Met de winnaar wordt na het sluiten van de enquête persoonlijk contact opgenomen. De link naar de enquête is hieronder te vinden.

Bedankt alvast!

https://goo.gl/forms/1PfhN5JcO9gcPWaM2

Einddatum enquête 26-04-2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 913807

Beste allemaal,

Ook ik ben op zoek naar respondenten!
Momenteel ben ik bezig met mijn afstudeeronderzoek aan de NHTV in samenwerking met de TU/e.
Ik doe onderzoek naar het routekeuzegedrag van fietsers. In het bijzonder de invloed van bomen op het routekeuzegedrag van fietsers. Ik zou het ontzettend op prijs stellen als jullie een bijdrage kunnen leveren aan mijn onderzoek.

Het invullen van de enquête duurt niet langer dan 10 minuten. Voor mij maakt het een wereld van verschil.
Link: vragen1.ddss.nl/q/Fietsen

Bij voorbaat dank,
Einddatum enquête 5-5-17

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gaurdian
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-05 13:13
Hee Allen,

Voor mijn master thesis aan de Tilburg University ben ik onderzoek aan het doen naar aggregatoren in de nederlandse markt.
Een aggregator is een nieuwe marktrol die probeert vraag en aanbod van elektriciteit in balans te brengen op het elektriciteitsnet. Aangezien het aanbod van renewable energy nogal fluctueert door variaties in windsnelheid en blootstelling aan licht is er niet altijd elektriciteit beschikbaar wanneer er vraag naar is. Nu is dat nog niet zo een probleem, maar naarmate meer renewable energy beschikbaar wordt kan dit leiden tot overbelasting op het elektriciteitsnet of tekorten. In duitsland heeft dit bijvoorbeeld al geleid tot negatieve elektriciteitsprijzen. In geval van tekorten worden vervuilende (kolen)centrales aangezet, waardoor alsnog vervuiling ontstaat. Ook zijn deze centrales vaak duurder, wat een impact heeft op de elektriciteitsprijzen.
Een aggregator probeert de vraag naar elektriciteit te verschuiven, door onder andere wasmachines en afwasmachines aan te zetten wanneer er een overschot is van elektriciteit (wanneer de zon schijnt en de wind waait) in plaats van wanneer er een tekort is aan elektriciteit (wanneer iedereen thuiskomt van werk). Deze verschuiving in de vraag van electriciteit kan ook met electrische auto's (http://www.volkskrant.nl/...r-zonne-energie~a4065297/) of door goed geïsoleerde huizen te verwarmen voordat mensen thuis komen van werk.

Je zou me dan ook enorm helpen door de volgende survey in te vullen:
https://pwc.qualtrics.com/jfe/form/SV_3qLFK6sxk3NFWbb

In het totaal duurt het invullen van die survey ongeveer 8 minuten.

Als je geïnteresseerd bent in dit onderwerp, vragen of opmerkingen hebt of op een andere manier denkt te kunnen bijdragen hoor ik dat natuurlijk ook graag

Enorm bedankt!

Einddatum enquête 15-05-2017

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 915897

Hallo allemaal,

Ik ga bovenstaande enquetes invullen. Willen jullie mij ook helpen?
Ik zoek vrouwen vanaf begin 20 tot 45 jaar.

https://qsharingeu.eu.qua...e/form/SV_2mYr7EGR0yQyj7n

groetjes!

einddatum: 9 mei 2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 909571

Beste lezers,

Ik ben momenteel een afstudeeronderzoek aan het uitvoeren voor het master-opleiding Strategic Marketing. Het betreft een onderzoek over het keuzegedrag van consumenten. Hiervoor heb ik een korte vragenlijst opgesteld (circa 4 minuten), waarvoor ik dringend op zoek ben naar respondenten.

Einddatum vragenlijst: 15 mei

Alvast ontzettend bedankt!

Link naar de vragenlijst:
https://maastrichtunivers...e/form/SV_8G385W81tW5t7z7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 916561

Hi

Voor mijn onderzoek (studie Communicatie) heb ik een respons van 384 mensen nodig. Daarom zoek ik mensen die mijn enquête in willen vullen. Het duurt maar een paar minuten en ik ben je eeuwig dankbaar! Als dank maak je kans op een TUI reischeque!

https://docs.google.com/f...orm?usp=sf_link#responses

Mocht je zelf nog respondenten zoeken dan help ik je graag!

De einddatum is nog niet bekend. Het liefst zsm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PCSO
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 20:53
Beste lezers,

Voor mijn onderzoek (studie Commerciële Economie) doe ik onderzoek naar het koopgedrag van sportieve fietsers (18 jaar en ouder, eigenaar van een racefiets of mountainbike en minimaal maandelijks gebruik van de fiets).
Ik zoek mensen die mijn enquête in willen vullen. De enquête bestaat grotendeels uit meerkeuze vragen waardoor het invullen van de enquête slechts ~ 3 minuten in beslag neemt.

De einddatum van het onderzoek is 22 mei 2017.

https://goo.gl/forms/bEq9kBjgN5L9aym13

Alvast bedankt voor het invullen!

Arnold Smit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vixztr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23-09-2018
Geachte Tweakers :)

Mijn naam is Chris Faber, een derdejaars HRM student aan de NHL Hogeschool. Voor mijn onderzoek heb ik gekozen om dieper in te gaan op het IT recruitment vak. Tijdens mijn stageperiode ben ik werkzaam geweest als recruiter. Gedurende deze periode heb ik veel verschillende gesprekken mogen voeren en dit heeft mijn interesse gewekt om te onderzoeken hoe recruitment binnen de IT wereld wordt ervaren.

Deze enquête dient ter ondersteuning van mijn onderzoek. Resultaten en bevindingen van dit onderzoek zullen niet verspreid worden of met derden gedeeld worden.

Deze enquête bestaat uit maximaal 13 meerkeuze vragen en zal ongeveer 2-5 minuten duren. Tijdens deze enquête wordt vooral gekeken naar uw ervaringen en voorkeuren. Deze enquête is alleen bedoeld voor mensen met een IT achtergrond.

Ik lees ook graag over persoonlijke ervaringen vandaar dat ik de volgende stelling bij jullie wil neerleggen:

Wat is jouw beeld van recruiters en waardoor komt dit?

Enquête link:
https://surveys.enalyzer.com/?pid=f4d2rmip

De enquête blijft tot 31 mei online, als deze eerder offline gehaald wordt, zal dat hier vermeld worden.

(Dit bericht is in overleg met een moderator goedgekeurd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 917219

||Werving & selectie||help mij afstuderen||slechts 5 minuten||Win een Bol.com cadeaubon twv 30 euro!!||

Hallo allemaal!

Voor mijn afstudeerscriptie aan de Hogeschool van Amsterdam zoek ik mensen die HBO/WO afgestudeerd zijn of hier momenteel mee bezig zijn. Ik doe een onderzoek naar de wensen en behoeften op het gebied van communicatie met werving & selectiebureaus.

https://nl.surveymonkey.com/r/Z6HHTGS

Vul je e-mail in bij de laatste vraag en maak kans op een bol.com cadeaubon twv 30 euro! Alvast bedankt,

p.s. Iedereen hierboven succes met je onderzoek, ik heb de enquêtes ingevuld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 917433

50/75, we zijn er bijna!

Help mij de 75 te behalen. Ik zoek nog 25 zzp'ers die 2 minuten van hun tijd willen gebruiken om een vragenlijst in te vullen om mijn afstudeeronderzoek een succes te maken. De link hieronder brengt u er meteen.

http://bit.ly/2q2miGk

Hartelijk dank!

Daniel van der Linden

Einddatum: 12 mei 2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 608932

Hallo allemaal!

Voor mijn stage moet ik een doelgroepanalyse en klantenprofiel opstellen. Hiervoor dien ik 385 respondenten op mijn enquête te hebben, tot nu toe heb ik dit nog niet bereikt.
Om dit wel te halen vraag ik jullie hulp!
Zouden jullie de enquête in willen vullen? Via de volgende link komt u direct bij de vragenlijst.
Het invullen kost u ongeveer 2 minuutjes.

https://docs.google.com/f..._ev8NCmDfEkbCHSA/viewform

Hartelijk dank!

Einddatum:10 mei 2017

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 917713

>> Bent u tweeverdiener, het liefst met kinderen? Lees dan snel verder!

Wilt u meewerken aan wetenschappelijk onderzoek én kans maken op één van de drie bol.com cadeaubonnen t.w.v. 50,-?

Tegenwoordig is het huishouden heel anders dan vroeger. Partners werken vaker allebei en daardoor moeten huishoudelijke taken en het zorgen voor de kinderen vaker gecombineerd worden met werk. Dit brengt ook op relationeel vlak nieuwe uitdagingen met zich mee. Wij zijn vanuit de afdeling sociale psychologie van de Universiteit van Tilburg onderzoek aan het doen naar romantische relaties van koppels met twee inkomens. Hiervoor vragen we uw hulp.

U kunt ons helpen door onze vragenlijst in te vullen. Klik op onderstaande link om mee te doen:

https://tilburghumanities...e/form/SV_8rdoCaXQWiRGvMF

Het onderzoek loopt tot eind mei. Alvast heel erg bedankt voor uw deelname!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 917853

Hoi iedereen!

Ik zou het super tof vinden als jullie mij willen helpen afstuderen dmv het invullen van mijn enquete. Je ziet een product omschrijving en moet aangeven hoe je het product evalueert. Appeltje-eitje!

Het duurt maar max. 2 minuten.

Ik heb veel respondenten nodig. Dus graag allemaal invullen!

https://erasmusuniversity...e/form/SV_9Y6aHPPGqI21H7f

Einddatum = di 9 mei

Bedankt!

Vriendelijke groet,
Irene Kersbergen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkjobse
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 21:35
Wilde 'm invullen, helaas wordt exact inkomen gevraagd, dat nodigt niet uit om online in te vullen.
Anoniem: 917713 schreef op donderdag 4 mei 2017 @ 11:12:
>> Bent u tweeverdiener, het liefst met kinderen? Lees dan snel verder!

Wilt u meewerken aan wetenschappelijk onderzoek én kans maken op één van de drie bol.com cadeaubonnen t.w.v. 50,-?

Tegenwoordig is het huishouden heel anders dan vroeger. Partners werken vaker allebei en daardoor moeten huishoudelijke taken en het zorgen voor de kinderen vaker gecombineerd worden met werk. Dit brengt ook op relationeel vlak nieuwe uitdagingen met zich mee. Wij zijn vanuit de afdeling sociale psychologie van de Universiteit van Tilburg onderzoek aan het doen naar romantische relaties van koppels met twee inkomens. Hiervoor vragen we uw hulp.

U kunt ons helpen door onze vragenlijst in te vullen. Klik op onderstaande link om mee te doen:

Het onderzoek loopt tot eind mei. Alvast heel erg bedankt voor uw deelname!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boomr
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-05 09:38
Voor mijn deeltijdstudie ben ik een onderzoek gestart naar thuiswerken. Hiervoor heb ik een enquête gemaakt om wat vragen specifieker te kunnen beantwoorden. Ik heb deze ook al via linkedin uitgezet maar zoek zoveel mogelijk respondenten. Aan jullie het verzoek om deze enquête ook even in te vullen. Het zijn maar 20 vragen dus kost weinig tijd.

Alvast bedankt.

https://docs.google.com/f...bpctgiM-aimN6WPg/viewform

https://eu.diablo3.com/en/profile/admrobo-1762/hero/79407822 - Xbox gamertag: control1983

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 919417

Nieuwe woningen van nu zien er heel anders uit dan twintig jaar geleden.
Zijn úw dromen en wensen bij het kopen van een nieuwe woning óók veranderd?

Dát zouden wij, studenten aan de HU graag te weten willen komen.

Heeft u een eigen woning, of bent u op dit moment op zoek naar een nieuwe koopwoning?

Dan zouden we het enorm op prijs stellen als u onze enquete invult:

http://www.thesistools.com/web/?id=536776

Alvast bedankt!

(einddatum 31-05)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 919417 op 08-05-2017 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsjipmanz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-05 15:18

Tsjipmanz

Der Rudi ist da

Anoniem: 919417 schreef op maandag 8 mei 2017 @ 12:44:
Nieuwe woningen van nu zien er heel anders uit dan twintig jaar geleden.
Zijn úw dromen en wensen bij het kopen van een nieuwe woning óók veranderd?

Dát zouden wij, studenten aan de HU graag te weten willen komen.

Heeft u een eigen woning, of bent u op dit moment op zoek naar een nieuwe koopwoning?

Dan zouden we het enorm op prijs stellen als u onze enquete invult.

Alvast bedankt!

(einddatum 31-05)
Linkje misschien?

There's no such thing as a mistake, just happy accidents - Bob Ross
Relaxte muziek: altijd okee!
- Soulseek rulez -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 919417

Acties:
  • 0 Henk 'm!

henkjobse schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 16:16:
Wilde 'm invullen, helaas wordt exact inkomen gevraagd, dat nodigt niet uit om online in te vullen.
[...]
Sorry ik zie uw reactie nu pas. U mag ook een schatting van uw inkomen geven uiteraard. Daarnaast is de vragenlijst anoniem, dus kunnen deze gegevens nooit aan u gekoppeld worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiriWout2
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 28-03-2020
Beste lezer,

Voor mijn Bachelorthese heb ik jou nodig om mijn vragenlijst in te vullen! Ik doe namelijk een onderzoek naar mensen hun vaardigheid in wiskunde en milieubewust gedrag. Mocht jij 20 minuten tijd vrij willen maken zou ik dat erg waarderen! Er worden een aantal VVV bonnen t.w.v. 5€ en €10 verloot onder de deelnemers. Iedereen kan meedoen!
Je kunt hem hier invullen: http://rug.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_41jIc1dp9dnfSvj

Hij loopt tot 1 Juni!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

>> Let op, invullen kan tot 16 mei!<<

Bent u tweeverdiener, het liefst met kinderen? Lees dan snel verder!

Alvast heel erg bedankt!
Afbeeldingslocatie: https://eduardvanbrakel.files.wordpress.com/2014/11/husband.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 921127

Update 01-06-2017: Onderzoek is gesloten

Bent u 18 jaar of ouder en wilt u kans maken op een bol.com waardebon ter waarde van 20 euro? Neem dan deel aan ons onderzoek naar Mindfulness, dat ongeveer 30 minuten in beslag neemt. Deelnemen kan tot 25 mei, als studenten psychologie aan de Open Universiteit zouden wij u dankbaar zijn.

Met vriendelijke groet,

Bernd

Update 01-06-2017: Onderzoek is gesloten

[ Voor 27% gewijzigd door Anoniem: 921127 op 01-06-2017 19:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 373784

Beste iedereen,

Op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeerproject. Ik doe een onderzoek naar de wensen van bezitters van een gekochte iPhone 6 of nieuwer of Samsung S6 of nieuwer (en hierbij geen telefoonverzekering hebben) wat betreft glazen screenprotectors. Om verder te komen heb ik jullie hulp nodig. Hieronder staat een anonieme vragenlijst welke hooguit 3 minuten duurt om in te vullen. Het onderzoek eindigt op 18 mei. Als dank maak je zelfs kans op een gratis glazen screenprotector voor jouw toestel!

Alvast bedankt!

https://docs.google.com/a...szIuJSxQ/viewform?c=0&w=1

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 373784 op 13-05-2017 01:03 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-05 14:08
Anoniem: 373784 schreef op vrijdag 12 mei 2017 @ 12:55:
Beste iedereen,

Op dit moment ben ik bezig met mijn afstudeerproject. Ik doe een onderzoek naar de wensen van bezitters van een gekochte iPhone 6 of nieuwer of Samsung S6 of nieuwer (en hierbij geen telefoonverzekering hebben) wat betreft glazen screenprotectors. Om verder te komen heb ik jullie hulp nodig. Hieronder staat een anonieme vragenlijst welke hooguit 3 minuten duurt om in te vullen. Het onderzoek eindigt op 18 mei. Als dank maak je zelfs kans op een gratis glazen screenprotector voor jouw toestel!

Alvast bedankt!

https://docs.google.com/a/vaigomedia...ewform?c=0&w=1
Je link doet het niet, even de ... eruit halen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 922557

Hallo iedereen,

Ik ben voor mijn P-assesment bezig met een onderzoek naar de kracht van Bitcoin en heb jullie hulp nodig!

Door deze korte enquête in te vullen zouden jullie mij enorm helpen. Het invullen van de enquête doort maximaal 5 minuutjes.

Deze enquête loopt tot 25 mei!!
https://www.survio.com/survey/d/K5U3G5L6I8I7R1A7C

Alvast heel erg bedankt!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 922569

Beste Mede-Gamers,

Ik zou graag gebruik willen maken van jullie mening!

https://goo.gl/forms/18l40PhyfGT5LJJM2

Ik ben voor mijn afstudeer onderzoek bezig met de games markt en interessant voor mij is de marketing.
Ik wil jullie dus graag vragen hoe jullie denken over de marketing bij games en hoe jullie vervolgens je games aanschaffen. Het zal mij enorm helpen!

Ik laat jullie goeie bijdrage natuurlijk niet zonder beloning! Ik kan 5 vette Call of Duty Black Ops Shirts weggeven en daarnaast ook nog 20 Speciale Black Ops Badges! Zie foto!
Op 30 juni stuur ik de winnaars persoonlijk bericht via email!

Klik op de link hieronder voor de vragenlijst, duurt ongeveer 9 minuten. Alvast super bedankt!
En vergeet je email adres niet om kans te maken op die vette goodies!

https://goo.gl/forms/18l40PhyfGT5LJJM2

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/106x639.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sjon---
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 21-08-2021
Hoi allemaal, Ik houd met klasgenoten een onderzoek over de kwaliteit van arbeid, echter kunnen een aantal invullingen van de technische sector niet missen!
Daarom zou ik het erg waarderen als jullie het zouden invullen.
Bij voorbaat dank!
https://goo.gl/forms/YHSZcg11eC48QGQI2
De einddatum is eind volgende week.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 922015

Goedenavond!

Voor mijn opleiding doe ik onderzoek naar duurzaam, zelfvoorzienend en modulair wonen.
Mijn vraag was of jullie mijn enquête in willen vullen, het levert mij namelijk erg nuttige informatie op als jullie dit zouden doen.

Het invullen van de enquête zal ongeveer 10 minuten duren. Dit is de link:

https://docs.google.com/f...7ZoVxw/viewform#responses

Als er vragen of opmerkingen zijn hoor ik het graag!
De enquête loopt tot 29 mei.
Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Furmore

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SachaPC
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-10-2020
Goedemorgen iedereen,

Voor het afronden van mijn pre-master Marketing doe ik onderzoek naar restaurantbezoeken/eetgelegenheden!
Zou je mij willen helpen door deze enquête in te vullen?

Het duurt slechts 5 minuten.
Eet smakelijk! 😁

https://vuamsterdam.qualt...e/form/SV_2occxTGK4w8DSGV

Iedereen mag meedoen van jong tot oud, delen van de link naar familie en vrienden zou heel TOF zijn!! De resultaten gaan ook daadwerkelijk worden voorgelegd aan Stichting Voedingscentrum Nederland

Sacha Carbo

>> Let op, invullen kan tot 5 juni<<

Ps: Bovenstaande enquêtes die nog open stonden, zijn door mij ingevuld!! Succes allemaal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ricom
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 21:30
Goedenavond idereen,
mijn vriendin is bezig met haar afstuderen, hiervoor is zij op zoek naar een aantal mensen die een enquete willen down. Helaas nadert haar deadline al snel, namelijk maandag de 22ste. Daarom zoek ik via deze weg hulp van jullie, het idee is dat je een email address van jezelf en een collega geeft waarna jullie beide een enquete krijgen. De enquetes duuren ongeveer 20 minuten voor jou en 5 minuten voor je collega. Bij deelname is er een kans op een voucher die 50 euro waard is bij de VVV.

Dear prospective Participant,
I am an Organizational Psychology student at Erasmus University Rotterdam. Currently I am busy with writing my thesis. I am investigating the relationship between rule-breaking and creativity at the work place.

If you would be so kind to help me out, I would be immensely thankful. The only things you need to do are:

send your email & your co-worker's email to me (lara.rose.eik@gmail.com) before 22:49 o'clock next Monday (22.05.2017), so we can send you the questionnaires by mail
fill out the online questionnaire (20 minutes)
ask a co-worker to fill out a very short online questionnaire about you (5 minutes, and it will be completely anonymous, for us and for the coworker etc)

Study Design:
send your email and your co-worker's email until next Monday
after next Monday we will commence the data gathering period and the questionnaires will be sent to you and your coworker

Not only will I be very thankful and you will be helping to conduct valuable research but you can also win a 50 euro gift voucher (for VVV). The questionnaires are completely anonymous because your email will be disconnected from the data as soon as we start to use it. Moreover, if you have trouble finding a co-worker right away you can still fill in a coworker's email when you receive the actual questionnaire.

Bedankt allemaal voor de hulp!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 923119

Hoi iedereen!

Voor een onderzoek op Fontys Hogeschool ben ik op zoek naar mensen die in het bezit zijn van een rijbewijs en graag deze enquête willen invullen. Het onderwerp is automatische veiligheidssystemen en hoe geslacht het gebruik hiervan beïnvloed. Denk aan: parkeerassistentie, cruise control, noodremsysteem, etc! Het zou mij erg helpen zodat ik kan afstuderen van de opleiding. Hij kan ingevuld worden t/m 24.05.17!

De link: https://docs.google.com/f...iaO51j2g00T2QGig/viewform

Als je vragen of opmerkingen hebt hoor ik het graag!

Alvast bedankt!! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 923305

*** OUDERS GEZOCHT ***

Heb jij leuke inwonende kinderen en wil je mij helpen afstuderen?! Vul dan in minder dan 10 minuten mijn enquête in door op onderstaande link te klikken.

Super bedankt!

Enquête >>> https://wur.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_82CqErZ5CVihijX

Deze enquete sluit op 1 juni

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ezechiel
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 27-05 11:20
Goedemiddag,

Ik post dit namens mijn vriendin die voor haar schoolopdracht onderzoek aan het doen is naar het imago van Apple. Het betreft een kleine vragenlijst die binnen 5 minuten in te vullen is.
De resultaten zullen uiterlijk vrijdag 19-05-2017 verwerkt worden in haar opdracht.

http://www.thesistools.com/web/?id=537288

Alvast hartelijk bedankt voor je bijdrage!

| PoE | iPhone 13 Pro |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Ezechiel schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 13:49:
Alvast hartelijk bedankt voor je bijdrage!
Helaas, ik ben afgehaakt toen ik meningen moest geven over 'de producten/diensten' waar die heel erg uiteen lopen tussen de verschillende producten/diensten.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 924019

Hoi

In het kader van mijn thesis heb ik een enquête moeten maken betreffende het thema ‘nieuwsgierigheid’. Hiervoor heb ik echter nog een aardig aantal respondenten nodig :-).
De enquête zou niet langer dan 5-6 minuten mogen duren. Het is aan te raden om die uit te voeren op een laptop / pc. Ter stimulans valt er een bioscoopticket te winnen :-).

Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust!

https://febugent.eu.qualt...e/form/SV_3Rj3zAtrbCP9uvP

Nogmaals bedankt!

De enquête sluit op 1 juni.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:23

D4NG3R

kiwi

:)

Anoniem: 923119 schreef op donderdag 18 mei 2017 @ 10:14:
Als je vragen of opmerkingen hebt hoor ik het graag!
Is de data niet nogal nutteloos als je niet weet waar iemand die de enquête invult het over heeft? I.e. een setje checkboxen met systemen waar de gebruiker ervaring mee heeft.

Als Pietje de enquête invult met een ABS in het achterhoofd terwijl Jantje de enquête invult met cruise control in het achterhoofd heb je twee hele verschillende, niet vergelijkbare antwoorden. (Bewust/onbewust gebruik van dergelijke functionaliteiten).

[ Voor 51% gewijzigd door D4NG3R op 20-05-2017 03:19 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 924761

Beste allemaal,

Voor mijn masterscriptie doe ik onderzoek naar de attitude van mensen tegenover orgaandonatie en de intentie om zich te laten registreren als orgaandonor. Je zou mij er heel erg mee helpen door deze survey in te vullen: https://uvacommscience.eu...e/form/SV_80V2ftdVlv5hG17

Het kost je max 5 minuten en er wordt 3 keer 20 euro verloot! Laat even weten als je de survey hebt ingevuld, dan vul ik die van jou ook in!

Alvast bedankt!!

Groetjes,
Esme

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 925231

Hallo allen!

Voor mijn onderzoek heb ik jongeren tussen de 10 - 24 jaar nodig. Op dit moment is de verhouding man/vrouw ongelijk en zoek ik meer mannen!

Ik onderzoek welk digitaal hulpmiddel het beste gaat werken onder jongeren. De vragenlijst kost je maar een minuutje. Je mag er een stopwatch bijhouden ;)

https://goo.gl/forms/sqXSfVdJUnPZhgyW2

Einddatum: 10-06-2017

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 924167

Beste Allemaal,

Momenteel doe ik onderzoek naar een van de grootste ergernissen van de moderne tijd, de vereisten waaraan je wachtwoord moet voldoen bij het aanmaken van een online gebruikersaccount. Dit onderzoek doe ik in verband met mijn masterscriptie voor de studie Computercommunicatie (Communicatie en Informatiewetenschappen) aan de Rijksuniversiteit Groningen.

Het onderzoek
Het onderzoek draait naar de invloed op de ervaren veiligheid wanneer de mate van controle op het wachtwoord afneemt. Daarnaast onderzoek ik hoe dit verschillend wordt ervaren door algemene gebruikers en gebruikers met een technische (ICT) achtergrond. En wat is nu een betere plek om juist deze mensen te vinden dan op het forum van Tweakers?

Je deelname duurt ongeveer 15 minuten en wordt erg op prijs gesteld. Daarnaast maak je met je deelname kans op een dinerbon t.w.v. € 25,-

https://www.gebruikerservaring.com/survey

Alvast hartelijk bedankt,
Folkert
(Einddatum: 10-06)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 925489

Beste IT'er,

Mijn naam is Tobias en voor mijn afstuderen doe ik onderzoek naar de IT markt.

IT is booming en dit zal jou ook niet zijn ontgaan. Er liggen banen voor het oprapen wanneer je een IT opleiding hebt gevolgd. Maar naast het eenvoudig vinden van een baan is het ook belangrijk dat de functie perfect aansluit op jouw wensen.

Onderzoek:

Het onderzoek gaat over hoe jij je oriënteert op een baan. Wat vind je belangrijk aan een vacature en wat vind je van recruiters?

Lengte en doelgroep:

De enquête duur ongeveer 5 minuten. Het is bedoeld voor hoogopgeleide studenten / young professionals met een affiniteit voor IT.

https://hva.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_0D22fnePNDLQ0qp

Mijn dank is groot!

Met vriendelijke groet,

Tobias Brouwer

Einddatum: 02-06-2017

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 925489 op 24-05-2017 10:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 925873

Hallo allemaal,

voor mijn premaster scriptie doe ik een onderzoek naar supermarkt bezoek. Wil jij mij helpen door deze enquête in te vullen? Het duurt minder dan 4 minuten en iedereen kan meedoen.

Alvast bedankt!

https://qsharingeu.eu.qua...e/form/SV_eKe7ZPYJbU22WP3

p.s. Ik vul uiteraard ook jullie enquetes in.

(Sluitingsdatum enquete is 2 juni)

[ Voor 9% gewijzigd door Anoniem: 925873 op 25-05-2017 11:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 927173

Beste allemaal!

Ik ben momenteel bezig met afstuderen op de opleiding International Business and Management. De onderstaande enquête onderzoekt hoe mensen het internet gebruiken ter voorbereiding van hun trouwdag. Dit onderzoek is bedoeld voor mensen die in de afgelopen 5 jaar zijn getrouwd en mensen die weten dat ze ooit willen gaan trouwen, je hoeft dus niet al een relatie te hebben om deze in te vullen.

Ik heb nog aardig wat respondenten nodig dus uw hulp zal ontzettend erg op prijs gesteld worden! Ik ga ook zeker de andere enquêtes op dit forum invullen :) mijn vragenlijst zal maximaal 3 minuten in beslag nemen:

https://nl.surveymonkey.com/r/GBC5BFG

Alvast bedankt.

(De enquête zal 1 juni gesloten worden)

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 927173 op 29-05-2017 19:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 927251

Beste allemaal!

Ik heb op dit moment bezig met het afstuderen op de opleiding Media, Informatie en communicatie. Hiervoor doe ik onderzoek naar de social media van Lola's Boutique (webshop/winkel). De enquête duurt max. 5 minuten.

Hierbij maak je ook kans op 50,- euro shoptegoed! (Als jij je e-mailadres op het einde invult)

http://www.thesistools.com/web/?id=538294

Ik moet nog best veel respondenten, dus alle hulp is welkom!
Alvast heel erg bedankt!!! _/-\o_

(einddatum: 1 juni)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 926231

Hoi zouden jullie mij alsjeblieft kunnen helpen bij het invullen van deze enquete?
Het betreft een onderzoek over makelaardij en internetmakelaardij in nederland. Jullie zouden mij er enorm mee helpen!
Link: http://www.thesistools.com/web/?id=537138

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 926231

Hallo allemaal!
Zouden jullie mij kunnen helpen met het invullen van deze equete?
Het betreft een onderzoek naar makelaardij en internetmakelaardij.
Jullie zouden mij er erg bij helpen!
ps sorry als ik stoor
Link: 1x is wel voldoende

[ Voor 20% gewijzigd door Microkid op 29-05-2017 22:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 927895

Hoi!

Aan iedereen tussen de 14 en 25 jaar, zouden jullie mijn enquête willen invullen? Het is voor mijn masterscriptie. Hij gaat over filmpjes van politiegeweld op social media.

Dit is de link: https://erasmusuniversity...e/form/SV_eJ01EfzWI01TxMp

(sluit 14 juni)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wouterbtn
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 23-01-2024
Beste IT'ers,

Ik ben opzoek naar nog IT studenten en Young IT Professionals (van 18 tot 31 jaar met IT affiniteit) die mij willen helpen bij mijn HR-scriptie. Ik doe onderzoek hoe die "vervelende" en soms opdringerige recruiters jullie beter kunnen benaderen. Hierbij ligt de nadruk op de behoeftes van jullie en daarbij de manier van communiceren.

Het invullen van de enquete duurt ongeveer 6 minuten en zou mij enorm helpen. Daarnaast zit er uiteindelijk ook een voordeel voor jullie in... namelijk dat het benaderen van recruiters, wat ze toch blijven doen, op jullie manier gaat!

https://hva.eu.qualtrics.com/jfe/form/SV_0D22fnePNDLQ0qp

Mijn dank is enorm als jullie hem invullen,

Groetjes Wouter van der Vlugt

Einddatum 15-6-2017

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 928549

Beste...
In het kader van een schoolonderzoek onderzoeken wij de invloed van handsfree shoppen. Het zou dan ook schitterend zijn als jullie maximaal drie minuten van jullie tijd in onderstaande enquete willen investeren.

Alvast bedankt

https://qtrial2017q1az1.a...e/form/SV_796GcXOWcAgo7M9

O ja. Einddatum augustus 2017

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 928549 op 01-06-2017 21:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trufox
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 10-06-2024
Beste allen,

Graag zou ik jullie hulp willen vragen om een survey in the vullen over de relatie tussen online gaming en de kwaliteit van offline vriendschappen. Je moet tussen de 18 en 25 jaar oud zijn om mee te kunnen doen. Het is in opdracht van de Universiteit van Utrecht. Voor de rest is de enquete volledig anoniem en vrijblijvend. Je mag stoppen wanneer je wilt.

De einddatum is redelijk snel, namelijk 07/06/2017

https://survey.fss.uu.nl/index.php/518714/lang-en

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SachaPC
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-10-2020
Beste allen!!!

Voor het afronden van mijn pre-master Marketing doe ik onderzoek naar restaurantbezoeken/eetgelegenheden in Nederland.

Ik moet nog 7 respondenten voor een fantastisch resultaat!!

Zou je mij dat laatste duwtje willen geven?
Eet smakelijk! 😁

https://vuamsterdam.qualt...3/form/SV_2occxTGK4w8DSGV

Ps: De andere enquêtes zijn door mij ingevuld

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xanaroth
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 28-05 18:08
SachaPC schreef op zaterdag 3 juni 2017 @ 18:10:
Beste allen!!!

Voor het afronden van mijn pre-master Marketing doe ik onderzoek naar restaurantbezoeken/eetgelegenheden in Nederland.

Ik moet nog 7 respondenten voor een fantastisch resultaat!!

Zou je mij dat laatste duwtje willen geven?
Eet smakelijk! 😁

https://vuamsterdam.qualt...3/form/SV_2occxTGK4w8DSGV

Ps: De andere enquêtes zijn door mij ingevuld
Beetje aparte menu keuze, waar ik geen pijl op kan trekken. Dacht eerst - je lijkt te zoeken naar op mensen gezonde keuzes volgen met aangeven van de gezondheid van het eten. Maar vervolgens kies je zulke extreme gerechten dat voor menig persoon de helft (of meer) zal afvallen omdat ze het niet kennen of niet lusten.
Zo zou ik het hele restaurant eigenlijk overslaan, omdat er eigenlijk geen 1 voorgerecht of hoofdgerecht (zoveel groente, wild en vis gerechten...) tussen zit waar ik voor zou willen betalen.

Ging het er dus om of mensen gezonde keuzes maken, of dat mensen bereid zijn te experimenteren met onbekende exotische ingrediënten, of zoeken naar of er ingrediënten tussen zitten die mogelijk populair worden in de toekomst?
Ben in elk geval heel benieuwd wat hier je doel is geweest, want kan me eigenlijk niet voorstellen dat die set vragen bruikbare resultaten gaat opleveren. In elk geval in de zin dat je de juiste reden 'waarom kozen ze dit gerecht' echt kunt vaststellen.

Bijzondere vraag ook naar 'bezorgd om vetten' in de inhoudelijke sectie. Maar vervolgens niet eiwitten/koolhydraten noemen (eiwitten en algemene energie inname enorm belangrijk voor sporters, en er zijn zowel 'ontwijk vetten' als 'ontwijk koolhydraten' aan diëten - te denken aan bijvoorbeeld paleo/keto).

Zo ga ik juist voor de vetten en eiwitten, en ontwijk ik koolhydraten als energiebron (denk aan maximaal 15% koolhydraat inname over de dag - wat zeer snel gaat aangezien suikers daar ook onder vallen - en 40% tot 45% eiwit en vet inname). Ben bang dus dat je hiermee een groot deel van je onderzoek zult missen doordat je zeer eenzijdig kijkt in plaats van naar het volledige dieetspectrum.
Datzelfde geld trouwens ook voor de koolhydraten. Beetje sporter zoals ik moet >3k kcal eten per dag. topsporters soms wel 5-10k per dag. Dan ben je heel blij met gerechten van >600kcal of zelfs >1000kcal, want dan hoef je een keer niet je de hele dag door vol te stampen om je quota's te halen.

Dus ik ben heel bang dat je heel snel compleet in het duister tast met je data over waarom mensen nou echt bepaalde keuzes maken. Sterker nog: veel dingen die je als 'gezond' neer zet mag ik ab-so-luut niet, en dingen die je als ongezond neerzet wordt ik juist aangemoedigd te kiezen 8)7
Zo is de mixed grill super-ongezond volgens jouw input, terwijl dit het meest koolhydraat arme gerecht is en tegelijk ook nog zeer eiwit rijk en daarmee off-the-charts gezond is vergeleken met de rest. Als het even kon zou mijn trainer willen dat ik dat elke dag at (en dat bedoel ik vrij serieus, niet sarcastisch).

Mijn antwoord is dan aan het einde van ook 'let je op de gezondheid' ->score 70. Maar je zult nooit uit je beschikbare data op enige wijze kunnen halen hoe/wat/waarom ik mijn keuzes heb gemaakt doordat je koolhydraten, eiwitten, de verschillende metabolisme/dieet vormen en de dagelijkse energiebehoefte negeert in je onderzoek.

[ Voor 36% gewijzigd door Xanaroth op 03-06-2017 20:14 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 929295

Beste leden,

Voor mijn afstudeer scriptie doe ik onderzoek voor het (nog op te richten) Dutch Design museum. Deze instelling wil een toegewijd evenement ter ondersteuning van het museum. Hoe dit evenement eruit moet gaan zien ben ik nu aan het onderzoeken. Als jullie 5 - 10 minuutjes hebben en bekend zijn met Dutch Design/ een affiniteit hebben voor evenement klik dan op onderstaande link.

Alsvast bedankt!

http://www.thesistools.com/web/?id=538750

* enquete stopt 12-07-2017

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 622942

Lieve mede Tweakeraars,

Voor mijn afstudeerscriptie heb ik nog wat respondenten nodig!
Ik verloot een bol.com kadokaart van €25,- via de mail, geen spam etc.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSfsru70jVTqvyZeZDByNhNBTj4g8CJRadyqjxRr_KBRGnZ6mA/viewform?usp=sf_link

Mijn dank is groot !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 927895

Jongens 14-25 gezocht!

Voor mijn afstudeerscriptie doe ik onderzoek naar filmpjes van politiegeweld op social media en ik heb nog mannelijke respondenten nodig voor mijn enquête, zouden jullie hem in willen vullen? Je kunt er een Bol.com cadeaubon mee winnen ter waarde van €50.

Link: https://erasmusuniversity...e/form/SV_eJ01EfzWI01TxMp

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 930793

Hoihoi,

Wij zijn Yoska Oolbekkink en Marleen Straver. Wij doen onderzoek naar de beeldvorming van de consument over de Nederlandse melkveehouderij. Om hier meer over te weten te komen hebben wij een aantal vragen opgesteld. U zou ons erg helpen met het invullen van deze vragen. Het neemt maar een paar minuutjes in beslag.

De einddatum is 12 juni

Alvast bedankt!

https://www.survio.com/survey/d/H9Z6T1X6F7K8J7H9B

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Kim_0997
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 24-11-2021
Beste allemaal,

Samen met mijn partner ben ik bezig met het verbeteren van de Hunkemöller app als opdracht voor mijn studie. Hiervoor hebben we jouw mening nodig. Leeftijd/geslacht/locatie maakt allemaal niks uit, alles draait om jouw mening! Het kost ongeveer 5 minuutjes en de enquete zal sluiten op maandag 12 juni!

Dit is de link: https://goo.gl/forms/0aYDZSoiokvvVqV72

Alvast bedankt!
Lisa & Kim

De rest van de enquetes heb ik ingevuld ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Kim_0997 op 10-06-2017 00:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 931963

Hey, my dear friends who are living in the Netherlands, please help me to fill in this questionnaire for the purpose of my thesis study if you have time. It will take you 4-8 minutes and you may win a prize of 25 euros. All questions (except for one) are of multiple choices, which makes it easy to answer. Thank you in advance.

This survey is about how customers in the Netherlands think about the role of social media in their purchase decision of mobile devices (i.e. smartphones, tablets.)

https://docs.google.com/f...Y5huLC11PB5pkkT7dz24/edit

You can fill it in until June 22.

Thank you very much!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Anoniem: 935275

Voor mijn master thesis doe ik onderzoek naar leiderschapscommunicatie en het gebruik van Engels! Heb jij een (bij)baan dan wil ik je vragen om onderstaande vragenlijst in te vullen. Het duurt ongeveer 3 minuten en je hebt er geluid of een koptelefoon bij nodig.

De enquête zal op 24 juni sluiten.

https://fmru.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_6VZbVn1raVR8Wjj

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 936897

Hoi allemaal,

Ik heb helaas nog niet genoeg participanten voor mijn experiment over green advertising. Ik zou het heel erg waarderen als je hem wilt invullen. Ik beloof dat het onderzoek erg kort is. Het experiment is tevens te doen op een telefoon of tablet:

https://uvacommscience.eu...e/form/SV_8c4Wlz2GGdMMjVr

Hartstikke bedankt!

Dook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 937101

Voor mijn opleiding bedrijfseconomie moet ik een onderzoek doen. Vanuit mijn stagebedrijf heb ik de opdracht gekregen om te onderzoeken hoe de naamsbekendheid vergroot kan worden. Stap 1 is het in kaart brengen van de huidige naamsbekendheid. Daarvoor hoop ik dat jullie mijn enquête willen invullen. De enquête bestaat uit slechts vijf vragen. Ik ben benieuwd of jullie mijn stagebedrijf kennen!

Alvast bedankt iedereen! Ik verloot een bol.com bon van 10 euro als minimaal 25 respondenten mijn enquête invullen. Moet lukken toch ;)

De link naar de enquête:
http://www.thesistools.com/web/?id=540132

Ik zal jullie enquêtes ook even invullen!

De einddatum is 24 september 2017.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 937101 op 23-06-2017 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• begintmeta
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

begintmeta

Moderator General Chat
Anoniem: 937101 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:36:
Voor mijn opleiding bedrijfseconomie moet ik een onderzoek doen. Vanuit mijn stagebedrijf heb ik de opdracht gekregen om te onderzoeken hoe de naamsbekendheid vergroot kan worden. Stap 1 is het in kaart brengen van de huidige naamsbekendheid. Daarvoor hoop ik dat jullie mijn enquête willen invullen. De enquête bestaat uit slechts vijf vragen. Ik ben benieuwd of jullie mijn stagebedrijf kennen!

Alvast bedankt iedereen! Ik verloot een bol.com bon van 10 euro als minimaal 25 respondenten mijn enquête invullen. Moet lukken toch ;)

De link naar de enquête:
http://www.thesistools.com/web/?id=540132

Ik zal jullie enquêtes ook even invullen!

De einddatum is 24 september 2017.
Gaat u wel is op vakantie?
Is dat bedrijfseconomisch jargon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 324818

Anoniem: 935275 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 09:56:
Voor mijn master thesis doe ik onderzoek naar leiderschapscommunicatie en het gebruik van Engels! Heb jij een (bij)baan dan wil ik je vragen om onderstaande vragenlijst in te vullen. Het duurt ongeveer 3 minuten en je hebt er geluid of een koptelefoon bij nodig.

De enquête zal op 24 juni sluiten.

https://fmru.az1.qualtrics.com/jfe/form/SV_6VZbVn1raVR8Wjj
Is deze enquête vervroegd gesloten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

begintmeta schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 13:39:
[...]

[...]

Is dat bedrijfseconomisch jargon?
Oei wat slecht, spreektaal in een enquête. Is veranderd naar eens. Excuses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Graag vermelden als de enquête is ingevuld. Dan weet ik aan wie ik de bon kan verloten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:15

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Anoniem: 937101 schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 15:32:
Graag vermelden als de enquête is ingevuld. Dan weet ik aan wie ik de bon kan verloten.
Lijkt me handiger om dat in de enquête te registreren? Anders krijg je hier straks 100 grappenmakers die claimen de enquête te hebben ingevuld en mee willen dingen naar de cadeaubon.

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klopt, ik was dit in eerste instantie vergeten. Heb nu gevraagd of de respondent zijn of haar e-mailadres wil opgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 937261

Hallo Tweakers! Ik ben masterstudente, en ik zoek MANNEN!

Voor een onderzoek naar seksueel geweld ben ik op zoek naar mannen die hun mening willen geven door middel van het invullen van een online vragenlijst. Alle data wordt anoniem en vertrouwelijk verwerkt. Het onderzoek duurt ongeveer 10 minuten, je draagt hiermee bij aan onze kennis en inzicht over dit onderwerp.

Vereisten: je bent een man tussen de 18 en 65 jaar oud, je bent heteroseksueel, en je bent zelf géén slachtoffer (geweest) van seksueel geweld. Je woont in Nederland of in België.

WAARSCHUWING: Dit onderzoek bevat schriftelijke beschrijvingen van twee casussen over seksueel geweld. Dit kan als schokkend of onaangenaam worden ervaren.
Klik op onderstaande link om mee te doen.

https://maastrichtunivers...e/form/SV_73QO7p5ykYAhxk1

[ERCPN kenmerk Master_180_03_06_2017]

Er is geen einddatum vastgezet, ik stop de dataverzameling wanneer ik genoeg respondenten heb (dat laat ik hier weten, en ook de resultaten tzt als daar interesse in is). Ik heb al meer dan 400 vrouwen, nu heb ik een net zo grote groep mannelijke respondenten nodig. Eeuwige dankbaarheid aan iedereen die even tijd hiervoor maakt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nog 8 respondenten nodig! Wie helpt mij? Zijn slechts vijf vragen.

Als ik nog een van jullie enquêtes moet invullen, dan laat maar weten.

Link: http://www.thesistools.com/web/?id=540132

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 939179

Hi allen!

Voor een onderzoek naar de perceptie, waardering en verwerking van afbeeldingen ben ik op zoek naar respondenten in alle leeftijdscategorieën.

Ik kan verklappen dat het experimentje als leuk wordt ervaren, én dat het kort en digitaal is: het is binnen een paar minuutjes gepiept. Je krijgt een aantal combinaties van afbeeldingen te zien, waarover je vervolgens wat vraagjes krijgt.

Link:

https://vuamsterdam.qualt...e/form/SV_0D7IcdkwfD8OSwt

Het experiment heeft geen specifieke einddatum en loopt tot er genoeg respondenten zijn verzameld.

Alvast heel erg bedankt !

Groeten, Iris Blokland.

PS: zorg voor een snelle/stabiele internetverbinding: dat is nodig voor het laden van de afbeeldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loroy
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 22-07-2021
Hey,

Heb jij je woning te koop staan?
Of heb je in de afgelopen 12 maanden je huis verkocht?
Dan kan jij mij helpen!

Voor mijn afstudeeronderzoek ben ik op zoek naar mensen die hun woning te koop hebben staan (of hebben verkocht) en een korte online enquête (4 minuutjes) willen invullen.

Meedoen kan hier: https://goo.gl/RNm9z1

Alvast bedankt!

(eind datum: 10 Juli)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 939241

Goedemiddag,

Voor een afstudeeronderzoek ben ik op zoek naar respondenten die in de afgelopen 3 jaar een eigen onderneming zijn gestart (ook zzp'ers). De enquête duurt slechts 4 minuten en is volledig anoniem!

https://nl.surveymonkey.com/r/DSRZKZ3

Alvast bedankt!

Erik

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 939241 op 28-06-2017 13:22 ]

Pagina: 1 2 ... 13 Laatste

Let op:
Post je een enquête, vermeld dan even de einddatum.

Let op: alleen studiegerelateerde enquêtes!