Einde Enquete
[ Voor 98% gewijzigd door dominicjansen1 op 19-03-2026 13:50 ]
[ Voor 98% gewijzigd door dominicjansen1 op 19-03-2026 13:50 ]
[ Voor 175% gewijzigd door jack zomer op 17-03-2026 09:51 ]
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Bij dezenjack zomer schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 09:48:
@Outerspace @ZieMaar!
Als jullie willen bevestigen, dan wil ik op de link klikken
Wauw, een sig!
Zero compensation
Met één blik op de site kan ik de eerste paar vragen nog wel beantwoorden, maar als ik dan verplicht een antwoord moet geven op "Op welke punten vindt je dat Dare to Drink Different beter scoort dan andere bierspeciaalwebshops?" (en géén is geen optie), dan ben ik klaar.Nopheros schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 10:16:
De enquete gaat er vanuit dat ik 'Dare to drink different' ken. Ben dus gestopt aangezien ik de vragen niet kan beantwoorden.
https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...
Je krijgt 10 procent korting op een volgende aankoop.Internet Janny schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 10:07:
Kan je na invullen wat winnen? Anders doe ik het niet. Denk aan een VVV bon van bv. 20 euro.
Hoe is een stage voor een commercieel onderzoek misbruik? Dit is nou typisch een stageopdracht.[Roland] schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 10:24:
[...]
Je krijgt 10 procent korting op een volgende aankoop.
Lijkt wel alsof Swinkels studenten misbruikt voor een commercieel onderzoek.
[ Voor 22% gewijzigd door pagani op 17-03-2026 10:31 ]
Stage opdrachten verwacht ik intern, als student mag je namelijk nog best fouten maken. Op het moment dat het een commercieel belang heeft verwacht ik inderdaad dat een marketing bureau het doet. Een student is uiteraard wel een stuk goedkoper. Ik snap dat meningen hierover verschillen.pagani schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 10:29:
[...]
Hoe is een stage voor een commercieel onderzoek misbruik? Dit is nou typisch een stageopdracht.
|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|
"If you lose your left arm your right arm will be left."
"The difference between stupidity and genius is that genius has its limits." - Albert Einstein
"I don't need oxygen, I only need O2."
En dat terwijl er bovenaan de site in de gele banner al een code staat voor 15% korting[Roland] schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 10:24:
[...]
Je krijgt 10 procent korting op een volgende aankoop.
Lijkt wel alsof Swinkels studenten misbruikt voor een commercieel onderzoek.
Het jammere is dat deze webshop beiden niet heeft. Swinkels biedt (voor zover ik kan zien) alleen maar bieren uit hun eigen stal aan. En hoewel daar best een paar kleine(re) aardige brouwers tussen zitten, is het aanbod verre van breed. 1 gose, en 3 (verschillende) sours is gewoon niet breed. En dat verleid mij dus niet (onmiddellijk) om hier te gaan shoppen.Stelling: “Een breed assortiment is belangrijker dan scherpe prijzen bij het kiezen van een speciaalbier webshop.”
The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm
[ Voor 50% gewijzigd door Outerspace op 19-03-2026 13:55 . Reden: Dat kan ook op een andere toon. En commentaar richting mods mag rustig via DM. ]
Koop mijn Nikon 14-24mm f/2.8 (Verkocht!) en Nikon 24-70mm f/2.8 lensen voor een prikkie! - En zie al mijn ads!
Room42 schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 13:33:
knip. Dit merk gaat in ieder geval op mijn blacklist! (Hoewel ik dan eigenlijk heel Swinkels Family Brewers moet blacklisten)
[ Voor 15% gewijzigd door Outerspace op 19-03-2026 13:56 ]
dominicjansen1 schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 09:37:
Ik zal zelf actief reageren in het topic.
Nou, tot zover…Einde Enquete
Dit was niet de afspraak en het topic gaat hiermee dan ook dicht. Zo schop je iedereen tegen de schenen die zich wel door de enquete hebben geklikt en je van feedback voorzien.dominicjansen1 schreef op dinsdag 17 maart 2026 @ 09:37:
Einde Enquete
Wauw, een sig!
Dit topic is gesloten.
![]()