Voor mijn thesisonderzoek ben ik op zoek naar Nederlanders en Belgen om meer inzicht te krijgen in seksualiteit en condoomgebruik. Ik hoop dat ik hier om hulp mag vragen, ik ben enkel op zoek naar 18 tot 26 jarigen. Mocht u iemand kennen dan hoop ik dat u mijn onderzoek wilt doorsturen. Alvast heel erg bedankt.
De link:
https://kuleuven.eu.qualtrics.com/.../SV_3fokmgbD5vEPPi5
Korte inleidende tekst met keer informatie: ๐ฆ๐ฒ๐ธ๐ na het uitgaan, dat hebben we al even niet gedaan.
Maar hoe deden we dat in 2019? En hoe willen we dat in de toekomst doen? Help mee dat te onderzoeken!
๐๐ผ๐ป๐ฑ๐ผ๐ผ๐บ๐ gratis meepakken? Uit de automaat? Of al in huis?
Om daar een beter beeld van te krijgen hebben we een groot onderzoek opgezet om te toetsen hoe het er in Nederland en Belgiรซ voor stond met de beschikbaarheid van condooms tijdens en na het uitgaan toen dat nog mocht.
Om het onderzoek te ondersteunen ben ik op zoek naar jongeren tussen de ๐ญ๐ด ๐ฒ๐ป ๐ฎ๐ฒ ๐ท๐ฎ๐ฎ๐ฟ die in ๐ก๐ฒ๐ฑ๐ฒ๐ฟ๐น๐ฎ๐ป๐ฑ of ๐๐ฒ๐น๐ด๐ถ๐ฒฬ wonen en het onderzoek in willen vullen.
Hopelijk kan jij mij daarbij helpen!
Het invullen van de vragenlijst neemt ongeveer 20 minuten in beslag en wordt bij voorkeur in een rustige omgeving ingevuld. Alvast bedankt!
Deze vragenlijst is onderdeel van een masterproef voor de opleiding Seksuologie, masterproef nummer 015355. Het onderzoek richt zich op condoomgebruik en uitgaan en is, net als de vragenlijst, goedgekeurd door de ethische commissie van de KU Leuven.
Einddatum: 31/02/2021