iidrees schreef op donderdag 6 februari 2020 @ 19:11:
Geachte
Allereerst wil ik u hartelijk danken voor het invullen van deze enquête.
Ik ben een leerling in de richting Boekhouden-informatica aan Sint Jozefinstituut. Voor mijn geïntegreerde proef doe ik een onderzoek naar het aankoopproces van kleding onder vrouwen en mannen.
Het doel van mijn onderzoek is om inzicht te krijgen in het koopgedrag van de klanten enz,.
Het invullen van de enquête zal ongeveer 2-3 minuten van uw tijd in beslag nemen. Er zal betrouwbaar met uw gegevens worden omgegaan. Uw gegevens wordt niet verder verspreid en wordt enkel gebruikt voor deze opdracht.
https://forms.gle/Ws5rhQ8Z89igrdjh7
Alvast bedankt voor je tijd en moeite
einde datum : 21-02-2020
Ik heb hem ingevuld maar bij sommige vragen vond ik de antwoordmogelijkheid erg beperkt of niet echt duidelijk.
Koopt u weleens kleding artikelen online? *
- Vaak (meer dan vier keer per maand)
- Soms (twee tot drie keer per maand)
- Zelden (Minder dan twee keer per maand)
- Nooit
Moet ik antwoorden in keren en niet in kledingstukken?
Als ik 4 bestellingen doe van 1 shirt dan koop ik volgens jou vaak kleding online, maar als ik 1 bestelling doe met daarin 6 shirts dan koop ik dus weinig kleding online...
Wat voor kleding draag je het liefst? *
- Vrije tijd
- Merk
- Feest
- Anders:
Ik snap de feestkleding optie niet echt... daarbij kan merk kleding toch ook vrije tijd kleding zijn?
Wat maakt voor u een webshop betrouwbaar? *
- Verschillende betaalmogelijkheden
- Informatie op de website
- Anders:
wmb die bovenste twee al helemaal niet. Hier kon je toch wat meer opties neerzetten als "Reviews / Ervaringen van anderen, Keurmerken , goede contactmogelijkheden ... enz.
Welke betaalmethode vindt u het beste bij online aankopen? *
- IDeal
- Paypal
- Visa
- Creditcard
- Anders:
Is VISA geen creditcard ? En ik mis de optie Afterpay / Achteraf betalen.
Ik zou echt je enquete aanpassen / uitbreiden om een goed beeld te krijgen.