Dit is echt hilarisch, deze drie landen in dezelfde zin als 'fatsoenlijk' noemen. Als er 3 landen te noemen zijn waar het niet zo nauw met burgerrechten wordt genomen dan zijn het deze 3 welBartjuh schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:42:
[...]
Jeweetwel, zoals elk fatsoenlijk land doet met grensovertreders (VS, Australië, Rusland, etc).
Nee, maar hij begint wel een heel verhaal over de immigranten, terwijl er nul komma nul aanwijzingen zijn dat het immigranten betreft.ikbenerniet schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:46:
[...]
lezen is ook een vak, hij geeft ze niet de schuld.
Grote kans dat de daders gewoon in Frankrijk geboren zijn.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
'Dead bodies everywhere' meldt iemand vanuit Bataclan. https://twitter.com/msuiche/status/665298387785269248
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Misschien op de daders? Of is dit weer een losse aanslag?himlims_ schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:45:
bah bah http://www.france24.com/en/livefeed/
nu ook in centrum geschoten
De media melden nu wel alles door elkaar en veel tegenstrijdige informatie. Hopelijk blijft verder leed bespraart.
BlackLabel01 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:47:
[...]
Dit is echt hilarisch, deze drie landen in dezelfde zin als 'fatsoenlijk' noemen. Als er 3 landen te noemen zijn waar het niet zo nauw met burgerrechten wordt genomen dan zijn het deze 3 wel
offtopic:
Australie
Australie
Dat is zeker waar.BlackLabel01 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:47:
[...]
Dit is echt hilarisch, deze drie landen in dezelfde zin als 'fatsoenlijk' noemen. Als er 3 landen te noemen zijn waar het niet zo nauw met burgerrechten wordt genomen dan zijn het deze 3 wel
Maar toch kan ik geen 1 ander land noemen op deze planeet waar alles 100% in orde is.
Canada komt in de buurt maar toch, het is nu eenmaal geen paradijs hier op aarde..
Zojuist beelden gezien van de gewonden op straat, man man man.
Formerly known as Ragdoll
Hmmm, je benaderd het wel heel sensationeel, verwacht dat er genoeg beveilig rond de evacuatie is...Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:46:
Zouden ze hier niet op wachten? Mensen worden weg begeleid in groepen. Hoppa, bom erin en nog meer doden. Metro in hoppa bommetje.. Weer tientallen erbij.... Just my thoughts...
de bommen rond het stadion zijn nu bevestigd als zelfmoord aanslagen... (France tv)
Cogitationis poenam nemo patitur
Zoals Obama nu live.
I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Hoop dat ze veilig zijn...Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:11:
Het concert is van Eagles of death metal. Heeft niets met metal te maken trouwens. Josh Homme speelt daar op de drums. En is frontman van Queens of the stone age..
Qua mensenrechten is Australië inderdaad alles behalve fatsoenlijk te noemen.
[XBO/PSN: BroedersKolk]
Ik zag op NOS2 dat er in het voetbalstadion ook een hele boel mensen van de uitgangen weg aan het rennen waren. Waren dat oude beelden van een moment waarop er buiten het stadion werd geschoten of is er weer iets nieuws aan de hand?
Twitter doet niet zoveel meer op #Paris..

Ook op telefoon weigert het Tweets te laden.

Ook op telefoon weigert het Tweets te laden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Verwijderd
Nee, dan heb je de strekking van het verhaal niet begrepen. Het gaat erom dat er nu nog heel weinig bekend is. Nu ligt de focus op de eerste respons en het helpen van de slachtoffers. Later is het zaak uit te zoeken wie en wat. Dat heeft nu geen zin.Config schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:45:
Sure, en dan zijn ze al het land uit. Wat is toch de onderliggende reden dat je dit zo zegt? Bang voor wat je gaat vinden qua daders?
Blijkbaar is die rem iedere keer weer nodig. Mensen zonder rem zijn er in ieder geval genoeg en dat maakt het de moeite al waard.Coltrui schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:43:
En jouw rol bestaat er - zoals vaker - in om als Zelfverkaard Geweten van Alle Gotters niks bij te dragen en iedereen alleen maar te sommeren de mond te houden. Het is uitermate irritant... Heeft ook nul nut hoor.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2015 23:56 ]
Bron?ikbenerniet schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:51:
Hmm... ik lees iets over nederlandse moslims die de aanslagen plegen. Laat dit aub niet waar zijn...
Gaat over Bataclan"They shot at anything that moved," described witness of events -BFMTV
Bron? En ik vraag me echt af hoe je dit zo snel zou kunnen weten...ikbenerniet schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:51:
Hmm... ik lees iets over nederlandse moslims die de aanslagen plegen. Laat dit aub niet waar zijn...
Cafe's worden vervroegd gesloten, hoor ik net op npo2.
Ff serieus: misschien ben ik een zacht gekookt pindaatje, maar als in mijn stad 3 aanslagen waren, en ik had een cafe, had ik mn zaak allang 29 keer vergrendeld!
Ff serieus: misschien ben ik een zacht gekookt pindaatje, maar als in mijn stad 3 aanslagen waren, en ik had een cafe, had ik mn zaak allang 29 keer vergrendeld!
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Verwijderd
Waarom? We hebben genoeg nieuwsberichten en -feiten, er is absoluut geen leemte te vullen met speculaties.Fish schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:47:
Nou ja dan kunnen we het topic wel sluiten of niet
Volgens mij waren dit allemaal herhalingen. Dat men naar beneden rent en de steward nog zijn armen wijd heeft, heb ik al 5x gezien.Pimorez schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:50:
Ik zag op NOS2 dat er in het voetbalstadion ook een hele boel mensen van de uitgangen weg aan het rennen waren. Waren dat oude beelden van een moment waarop er buiten het stadion werd geschoten of is er weer iets nieuws aan de hand?
Overigens, de berichtgeving en discussie op NPO-1 pauw is echt om niet aan te zien.
Alleen als je zeker weet dat er geen fout volk in zitCis schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:52:
Cafe's worden vervroegd gesloten, hoor ik net op npo2.
Ff serieus: misschien met een zacht gekookt pindaatje, maar als in mijn stad 3 aanslagen waren, en ik had een cafe, had ik mn zaak allang 29 keer vergrendeld!
Overlever van KampeerMeet 4.1
"Als David Attenborough een film van jou zou moeten maken zou hij het moeilijk krijgen." - TDW
Niet dat dat veel uitmaakt. Of ze nu Nederlands, Frans of Chinees zijn. Al dit soort acties zijn achterlijk, vanuit religieus punt alleen nog maar achterlijker.
Iedereen moet binnen blijven blijkbaar, hopelijk krijgen ze de troep snel op orde.
Iedereen moet binnen blijven blijkbaar, hopelijk krijgen ze de troep snel op orde.

I'm not a complete idiot. Some parts are missing.
.Gertjan.: Ik ben een zelfstandige alcoholist, dus ik bepaal zelf wel wanneer ik aan het bier ga!
Dankje. Ik bekijk de beelden slechts zelden dus vroeg me al af of het een herhaling was.BastiaanCM schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:53:
[...]
Volgens mij waren dit allemaal herhalingen. Dat men naar beneden rent en de steward nog zijn armen wijd heeft, heb ik al 5x gezien.
Overigens, de berichtgeving en discussie op NPO-1 pauw is echt om niet aan te zien.
Video met geluiden van schietpartij:
https://twitter.com/RamiA...65298459176607744/video/1
Noodtoestand in heel Frankrijk, Grenzen worden gesloten
-President Ollande
-President Ollande
[ Voor 44% gewijzigd door Bullet NL op 13-11-2015 23:55 ]
Noodtoestand in Frankrijk en grenzen gaan dicht.
If we do not change our direction, we will likely end up where we are heading.
Wat ik zo opvallend vind is dat er allerlei privacyschendende wetten worden doorgevoerd want terrorisme!!1! maar zo iets groots ontsnapt volledig aan de aandacht.
Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Hollande gaat de grenzen sluiten. Nu op NPO2 rechtstreeks.
Verwijderd
Die staat er alTk55 schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:55:
Video met geluiden van schietpartij:
Hoewel ieder slachtoffer er 1 teveel is raakt het heel erg dat dit juist bij een concert gebeurt. Ik ben zelf groot liefhebber van dit soort evenementen. En waardeer de bands van Josh Homme zeker. Fantastische kerel. Net als al zijn fans die daar wellicht omgekomen zijn..
Even een titelfix.
Volgens Hollande zijn de schietpartijen nog gaande. Stadsbestuur Parijs adviseert iedereen binnen te blijven.
Volgens Hollande zijn de schietpartijen nog gaande. Stadsbestuur Parijs adviseert iedereen binnen te blijven.
Overigens zouden de Franse grenzen op 30 november sowieso dichtgaan (maar dat terzijde)
Ja toch bijzonder dat de veiligheidsdiensten zoiets niet aan zien komen, of pas als het al te laat is. Ze hebben al toegang tot zoveel data, misschien kunnen ze de grote stroom van data gewoonweg niet meer aan?Kalief schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:55:
Wat ik zo opvallend vind is dat er allerlei privacyschendende wetten worden doorgevoerd want terrorisme!!1! maar zo iets groots ontsnapt volledig aan de aandacht.
My favorite programming language is solder.
Dafuq NPO2? Are you doing!?
⏩ PVOutput☀️
op NPO2 gaat iets fout.... Wordt midden in de uitzending reclame gestart, ook nog reclame over de dood..... Lekker... Yarden
[ Voor 26% gewijzigd door Bullet NL op 14-11-2015 00:00 ]
Gaat door op NPO1.
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Die Yarden reclame
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
RTL 4 heeft nog wel nieuws...Bullet NL schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:59:
op NPO2 gaat iets fout.... Wordt midden in de uitzending reclame gestart
door naar NPO1
8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)
Zo te zien naar npo1 gegooit, zonder aankondiging
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
Heel heftig dit.
En welke...Bullet NL schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:59:
op NPO2 gaat iets fout.... Wordt midden in de uitzending reclame gestart
[ Voor 4% gewijzigd door Sport_Life op 14-11-2015 00:01 ]
PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1
Au... Painfull!!
⏩ PVOutput☀️
Die staan natuurlijk gewoon geprogrammeerd, niets aan te doen. Gewoon jammer.NVD schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:00:
Pijnlijke fout ook met Yarden
hopelijk is dit onjuist:
https://twitter.com/JuliaDavisNews/status/665298393833451520
https://twitter.com/JuliaDavisNews/status/665298393833451520
Inderdaad. Mag hopen dat we dat allemaal kunnen accepteren.RoD schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:00:
[...]
Die staan natuurlijk gewoon geprogrammeerd, niets aan te doen. Gewoon jammer.
Zeker, maar dat niet iemand op de uitzendstraat even ingrijpt....RoD schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:00:
[...]
Zie m nog steeds nergens.
Ik kijk Sky News Live
YouTube: Sky News Live
en France 24 Live
http://www.france24.com/en/livefeed/
En volg reddit, staat ook al gelinkt, maar toch:
https://www.reddit.com/live/vwwnkuplwr9y
Toch even vermelden dat er officieel 'slechts' 18 doden zijn momenteel. Gewoon odmat ik '30', '40' en '60' al heb zien passeren.
Dat begrijp ik; desalniettemin ongelukkig.RoD schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:00:
[...]
http://www.aljazeera.com/watch_now/Tk55 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:01:
[...]
Ik kijk Sky News Live
en France 24 Live
Je hoopt van niet, maar het zou me niets verbazen. Als terroristen zichzelf opblazen en hun companen tientallen mensen vermoorden, dan gaat zo'n gijzeling niet om geld of iets anders, dan gaat het om slachtoffers maken. Helaas...
Punctuality is the politeness of kings
Helaas is 18 niet realistisch gezien wat ooggetuigen op verschillende plaatsen in de stad hebben gezien.YellowOnline schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:01:
Toch even vermelden dat er officieel 'slechts' 18 doden zijn momenteel. Gewoon odmat ik '30', '40' en '60' al heb zien passeren.
Het zou me overigens niet verbazen als het aantal uiteindelijk 60+ is. Maargoed, dat zullen we vanzelf horen.
Hangt van de bron af.... Worden nu militairen ingezet op een locatie in ParijsYellowOnline schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:01:
Vreselijk irritant dat internet. Vroeger was het goed voor snel nieuws. Nu ontstaan er loops, worden verkeerde video's bij berichten geplaatst, faken mensen dingen..... Nog langer wachten op de feiten.YellowOnline schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:01:
rtl melde iets vergelijkbaars ... je zou daar zitten pffff ongelofelijkdreamscape schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:02:
[...]
Je hoopt van niet, maar het zou me niets verbazen. Als terroristen zichzelf opblazen en hun companen tientallen mensen vermoorden, dan gaat zo'n gijzeling niet om geld of iets anders, dan gaat het om slachtoffers maken. Helaas...
Verwijderd
Rtl bevestigd 60 doden.YellowOnline schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:01:
42 doden bevestigd door de franse politie, aldus NPO 1.
Deze Reddit lijkt iets sneller te zijn:Tk55 schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:01:
[...]
Ik kijk Sky News Live
en France 24 Live
https://www.reddit.com/live/vwwmdb26t78v
Zijn jij (en andere die dit hier zeggen) nou aan het trollen of zo naiief?Kalief schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:55:
Als eerste: Moet je dit nu echt direct gebruiken om je politie mening aan iedereen te melden? Daarnaast is het wel heel makkelijk: Als elke aanslag wordt voorkomen dan zijn er dus geen aanslagen en is het werk van een veiligheidsdienst niet nodig, als er één aanslag doorkomt zijn ze dus niet effectief en kan je ze net zo goed opdoeken. (Dat betekend overigens niet dat onbeperkt tappen de oplossing is, maar hieruit zo'n conclusie trekken slaat ook nergens op).
Ik gok er op dat het theater nu bestormt wordt, al was het maar om gek genoeg door tijd levens te sparen... ik denk ook dat dit de laatst gemelde schietpartij is.
[ Voor 20% gewijzigd door Bullet NL op 14-11-2015 00:05 ]
EOD aanwezig bij Bataclan, hopelijk komen ze voor niks.
Worden nog steeds schoten gehoord binnen bataclan.
Worden nog steeds schoten gehoord binnen bataclan.
RTL is geen betrouwbare bron KMeijers.
Ben trouwens ook niet met je eens dat de grenzen dicht moeten.
Denk niet dat vluchtelingen vanuit Syria naar Europa vluchten voor hun leven met AK47's en bommen
Ben trouwens ook niet met je eens dat de grenzen dicht moeten.
Denk niet dat vluchtelingen vanuit Syria naar Europa vluchten voor hun leven met AK47's en bommen
"Zeus was so enamored by Europa that he decided to seduce and ravage her. "
Uiteindelijk 60+? Ik denk dat we gelukkig moeten zijn met minder dan 100 doden. Het is chaos daar. Bommen, kalashnikovs, en nog veel onduidelijkheid.RoD schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:03:
[...]
Helaas is 18 niet realistisch gezien wat ooggetuigen op verschillende plaatsen in de stad hebben gezien.
Het zou me overigens niet verbazen als het aantal uiteindelijk 60+ is. Maargoed, dat zullen we vanzelf horen.
En wie zegt dat het hierbij blijft?
Steam ID = Ackerfiets
Nu maar hopen dat er special forces snel die lui kunnen afmaken.
Float like a butterfly, sting like a bee.
RTL is nu niet echt een betrouwbare bron. Le Figaro spreekt intussen van "minstens 35". Dat sluit niet uit dat het er 60 (of meer) worden, maar als ik moet kiezen tussen Le Figaro en RTL is de keuze toch snel gemaakt
Tip: Deredactie.be loopt altijd zwaar achter de feiten aan. Dat is ze al dikwijls verweten. Maar wat ze neerkwakken, klopt dan altijd weer welYellowOnline schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:01:
Edit: ook daar nu 'minstens 35'.
[ Voor 4% gewijzigd door Coltrui op 14-11-2015 00:08 ]
Wat een bizar nieuws dit je gelooft het toch niet. Parijs zit op slot hoor ik net
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dat lijkt me inderdaad de enige betrouwbare bron.aicaramba schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:05:
42 doden bevestigd door de franse politie, aldus NPO 1.
Het lijkt me niet dat RtL Nieuws ter plekke aan het turfen is, om uiteindelijk op 60 te komen...
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Niet alleen Parijs, heel het land. Volgens Hollande gaan alle grenzen dicht.Pierre schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:06:
Wat een bizar nieuws dit je gelooft het toch niet. Parijs zit op slot hoor ik net
Als er ronde getallen worden genoemd zijn ze zelden juist. Het zijn dan schattingen die ruim worden afgerond. Drie wordt afgerond naar vijf, drie lokaties met drie slachtoffers gaat dan van negen naar vijftien en die vijftien wordt afgerond naar twintig. En dan is het opeens meer dan verdubbeld.
Niemand wordt Kalief in plaats van de Kalief!
leger komt ook in actiemartinusz schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:05:
Nu maar hopen dat er special forces snel die lui kunnen afmaken.
Een avondklok is ingevoerd, voor het eerst sinds 1944.Pierre schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:06:
Klopt, ben ik ook bang voor. En gezien het aantal verschillende aanvallen op verscheidene plaatsen in de stad kan het best zijn dat het nog niet "klaar" is vandaag. Er wordt ook niet voor niets geadviseerd om binnen te blijven.Family Guy schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:05:
[...]
Uiteindelijk 60+? Ik denk dat we gelukkig moeten zijn met minder dan 100 doden. Het is chaos daar. Bommen, kalashnikovs, en nog veel onduidelijkheid.
En wie zegt dat het hierbij blijft?
Dat mensen in Parijs slaapplekken aanbieden met door de hashtag #PorteOuverte te gebruiken is handig. Minder handig is dat iedereen en hun moeder die hashtag nu gebruiken om door te geven dat die hashtag er is. Geen slaapplekken te zien meer daardoor
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Witness to hostage situation in theater: "The terrorists were very calm...they reloaded 3 or 4 times." https://t.co/uR4EHLFqrp
— CNN Breaking News (@cnnbrk) November 13, 2015Misselijkmakend. Maar dit duidt er op dat het goed is voorbereid (al leek het daar sowieso al op).
NOS heeft het helaas over 60+, het is gewoon niet duidelijk, begrijp me goed, elk slachtoffer is er één te veel.... Overigens vanuit het Theater komen berichten dat mensen 1 voor 1 worden gefusilleerd...YellowOnline schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:06:
[...]
RTL is nu niet echt een betrouwbare bron. Le Figaro spreekt intussen van "minstens 35". Dat sluit niet uit dat het er 60 (of meer) worden, maar als ik moet kiezen tussen Le Figaro en RTL is de keuze toch snel gemaakt
Ja, die reporter was bij het concert. Ging met de minuut meer kapot aan de telefoon. Heftig!
Verwijderd
Dat je zulke aanslagen kunt voorkomen is een illusie. Het is iets dat mensen graag geloven en dat politici die mensen graag wijsmaken, maar het is niet realistisch.Puch-Maxi schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:59:
Ja toch bijzonder dat de veiligheidsdiensten zoiets niet aan zien komen, of pas als het al te laat is. Ze hebben al toegang tot zoveel data, misschien kunnen ze de grote stroom van data gewoonweg niet meer aan?
Nog steeds gijzeling, lees verontrustende berichten van mensen die een voor een.. Laten we het hopen dat dit niet klopt, en het merendeel (realistisch gezien) kan worden gered (letterlijk).
Die interviewer stelde ook wel "lullige" vragen aan hem zegMikeyMan schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:10:
Ja, die reporter was bij het concert. Ging met de minuut meer kapot aan de telefoon. Heftig!
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Denk na, er zijn meer aanslagen geweest altijd door mensen die er al jaren wonen. Niet door iemand die de grens overloopt en toevallig een ak47 zag liggen.Verwijderd schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:09:
[...]
Ah ok, dat wist ik niet.
Qua grenzen. Die extremisten komen niet met het vliegtuig binnen in Europa. Dus via vluchtelingenbootjes. Gisteren 1 opgepakt, wie zegt dat er geen tientallen anderen al hier zijn. Maar goed, dat is mijn mening.
De gevolgen voor de politieke discussies hier in Nederland ben ik zeer benieuwd naar. Die kwal van een Rutte zal wel weer zeggen; Dit hebben we niet zien aankomen. Lafaard!
Float like a butterfly, sting like a bee.
En ondertussen stijgt onze blonde dollie in de Tweede kamer weer fors in de peilingen... En terecht! Een van de weinige politici die veiligheid belangrijker vind dan euro's of goodwill.
Steam ID = Ackerfiets
Een verslaggever van RTL Nieuws las een tweet voor dat daar mensen één voor één worden gedood. Laten we hopen dat dit niet zo is!Bullet NL schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:05:
Ik gok er op dat het theater nu bestormt wordt, al was het maar om gek genoeg door tijd levens te sparen... ik denk ook dat dit de laatst gemelde schietpartij is.
AMD Ryzen 9 5900X • Gigabyte X570 Aorus PRO • G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC • AMD Radeon RX 6900 XT • Samsung 850 EVO 1TB • Intel 660p 2TB • Corsair Obsidian 500D RGB SE • Corsair RM750x
Ja, klopt. Nogal sensatiezucht. Maar goed, uiteindelijk wel logische vragen. Emotioneel stuk...Angeloonie schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:11:
[...]
Die interviewer stelde ook wel "lullige" vragen aan hem zeg
Neen ik zeg dat mensen geen valse beschuldigingen moeten doen. De woordjes 'bij voorbaat' zitten daar niet tussen.Fish schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:07:
[...]
zoals jij het nu schrijft is het alsof je het zeker weet dat zij het niet zijn. want je noemt de beschuldiging al bij voorbaat vals
Anyway ik ben er niet om wat dan ook vrij te pleiten. Het lijkt me aannemelijk dat de aanslagen uit islamitisch-fundamentalistische hoek komen. Of het zo is, dat is een vraag.
Waarom makkelijk doen als het ook moeilijk kan?
Officially confirmed : one of the explosion at the Stade de France was made by a kamikaze.
Dear Sir/Madam, Fire! Fire! Help me! Looking forward to hearing from you.
Wilders is een flapdrol, maar! Hij is de enige die een serieus probleem probeert aan te kaarten terwijl de rest er ver weg van blijft. Probleem is alleen dat ie maar rondvliegt als een ongeleid projectiel.Family Guy schreef op zaterdag 14 november 2015 @ 00:12:
En ondertussen stijgt onze blonde dollie in de Tweede kamer weer fors in de peilingen... En terecht! Een van de weinige politici die veiligheid belangrijker vind dan euro's of goodwill.
Weet niet of dit hier al is gemeld maar;

Iemand claimt daar binnen te zitten en zegt dat ze de gijzelnemers 1 voor 1 afmaken.

Iemand claimt daar binnen te zitten en zegt dat ze de gijzelnemers 1 voor 1 afmaken.
Franse schoolsysteem werkt anders. En universiteiten zijn doorgaans alle dagen open om gewoon daar te studeren/werken.
-
[ Voor 99% gewijzigd door Freekers op 14-11-2015 00:14 ]
🔋 MG Marvel R Luxury 70kWh | ☀️ 2225Wp oost, 1580Wp zuid, 2225Wp west | 🌡️ Daikin 3,5kW + 3x 2,5kW l/l & Ariston Nuos Split 270L l/w warmtepomp
Let op:
We bannen mensen voor 48 uur die constant offtopic blijven doorratelen of de onrust gebruiken om hun eigen haat te spuien.
Sky News Live
en France 24 Live
Gratis NRC liveblog:
http://www.nrc.nl/nieuws/...rslagen#upd20151114172658
Reddit
We bannen mensen voor 48 uur die constant offtopic blijven doorratelen of de onrust gebruiken om hun eigen haat te spuien.
Sky News Live
en France 24 Live
Gratis NRC liveblog:
http://www.nrc.nl/nieuws/...rslagen#upd20151114172658