Ja, maar vooruit lopen op de zaken is in dit stadium niet erg zinvol. Eerst maar eens kijken wat er nou precies is gebeurd.Bullet NL schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:20:
[...]
Je kan toch niet ontkennen dat er een parallel ligt? Natuurlijk, het is niet de bedoeling om een zeker geloof totaal te veroordelen, verre van dat, maar het lijkt er wel op dat dit weer een aanslag is uit met daders uit een zekere hoek.
Die klap in het stadion overigens... wow.
[ Voor 75% gewijzigd door RoD op 13-11-2015 23:21 ]
Mijn laatste reviews: Xiaomi Mi 9T | Mpow H12
Thanks voor de info over stadion, zou denken hou de mensen daar, je hebt dan de control over wie erin en buiten is.
Niet, maar het verklaard een hoop en geeft toch wel aan hoe serieus het genomen moet worden en dat het een groter probleem is dan dat we denken.Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:18:
[...]
Waarom is het zo relevant daar nu al allerlei labels aan te hangen? Zoals gezegd, nu is het tijd om slachtoffers te voorkomen en ze op te vangen. Morgen of later in de week kan je dan eens gaan kijken wie en wat.
( al was dat al wel duidelijk natuurlijk, maar dit bevestigd het weer)
Uiteraard eerst nu control op ground zero in Parijs en zoveel mogelijk slachtoffers voorkomen en redden.
[ Voor 5% gewijzigd door Mektheb op 13-11-2015 23:22 ]
De wereld is echt verziekt helaas. Hier doe je niks tegen qua beveiliging of wat dan ook...
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Mektheb schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:21:
[...]
Niet, maar het verklaard een hoop en geeft toch wel aan hoe serieus het genomen moet worden en dat het een groter probleem is dan dat we denken.
( al was dat al wel duidelijk natuurlijk, maar dit bevestigd het weer)
Uiteraard eerst nu control op ground zero in Parijs en zoveel mogelijk slachtoffers voorkomen en redden.

Als heb je een automatisch wapen op zak, wanneer een idioot een granaat op je gooit heb je nog niet veel kans...Phusebox schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:22:
Krijg toch haast het gevoel dat wapenbezit nog niet zo'n slecht idee is. De mensen die kwaad willen komen er toch wel aan dus waarom wij niet als zelfverdediging?
De wereld is echt verziekt helaas. Hier doe je niks tegen qua beveiliging of wat dan ook...
Wapens moeten juist van de straat...... Niet er op....
Cogitationis poenam nemo patitur
Net als Amerikanen elkaar gaan afknallen om het minste dingetje? Nee bedanktPhusebox schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:22:
Krijg toch haast het gevoel dat wapenbezit nog niet zo'n slecht idee is. De mensen die kwaad willen komen er toch wel aan dus waarom wij niet als zelfverdediging?

Lijkt me niet de oplossing, dit moeten we overlaten aan mensen die getraind zijn om met deze situaties om te gaan. Als iedereen met een wapen rondloopt en hierop kan reageren word het een echt gekkenhuis (iedereen schiet dus wie is de badguy)Phusebox schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:22:
Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.
Een VS, VK en Duitsland komen bij mij eerder als ik denk over potentieel doelwit.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Sja dat hoorde ik ook al toen er ongeveer 20 mensen na 5 dagen al vertelde het een buk uit rusland was bij de MH17
Maar ja je hebt gelijk. ( geen sarcasm )
Want?L1nt schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:24:
Kan aan mij liggen maar toch bijzonder dat het weer in Frankrijk gebeurt.
Een VS, VK en Duitsland komen bij mij eerder als ik denk over potentieel doelwit.
bijzonder in welk opzicht?L1nt schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:24:
Mejor así
https://www.reddit.com/live/vwwmdb26t78v
Live updates met tweets en dergelijke.
VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente
Verwijderd
Daar gaat het totaal niet om. Het gaat erom dat mensen, op het moment dat we nog niets weten en er zelfs misschien nog mensen aan het sterven zijn, toch alweer lui op een forum verzinnen dat ze het hoe en wat even moeten aanwijzen.Bullet NL schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:20:
Je kan toch niet ontkennen dat er een parallel ligt? Natuurlijk, het is niet de bedoeling om een zeker geloof totaal te veroordelen, verre van dat, maar het lijkt er wel op dat dit weer een aanslag is uit met daders uit een zekere hoek.
Nee. Of het nou wel zo is of niet zo is, het is totaal irrelevant. Nu zijn er andere zaken aan de orde.
VS en VK veel meer voorop in strijd tegen terrorisme.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Omdat "wij" toch meer horen van de UK en US en Germany die IS het leven zuur maken.
Ik acht de kans daarop héél erg klein.Bartjuh schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:22:
Als de terroristen behoren tot de grote groep hartchirurgen en theoretisch natuurkundigen die de afgelopen maanden in zijn gegaan op de uitnodiging van Merkel [...]
De kans is een stuk groter dat de afkomst van de daders in de voormalige Franse koloniën liggen.
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Float like a butterfly, sting like a bee.
Hostages inside concert hall say 6-8 attackers, searching for people hiding, exchanging gunfire w/police #Paris pic.twitter.com/BoXlDuSBfs
— Jim Sciutto (@jimsciutto) November 13, 2015
Verslaggever CNN.
Het is toch nog niet zeker dat het IS is....Mektheb schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:26:
[...]
Omdat "wij" toch meer horen van de UK en US en Germany die IS het leven zuur maken.
Mejor así
Formerly known as Ragdoll
Nee dat is het nog niet dat klopt.Barbas schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:28:
[...]
Het is toch nog niet zeker dat het IS is....
Het is nergens bevestigd, maar laten we elkaar niet voor de gek houden.......Barbas schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:28:
[...]
Waar lees je dat? CNN (zie hierboven) zegt alleen "exchanging gun fire".InFamous schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:28:
Politie is nu bataclan aan het bestormen?
Klinkt link met zoveel aanvallers en gijzelaarsInFamous schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:28:
Politie is nu bataclan aan het bestormen?

De politie zou nu begonnen zijn met de bestorming van theater Bataclan, waar 100 mensen gegijzeld zouden worden
Reddit werd er gemeld dat bataclan bestormd werd door politie.RoD schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:28:
[...]
Waar lees je dat? CNN (zie hierboven) zegt alleen "exchanging gun fire".
Nee joh, Parijs (delen van Frankrijk) is al jaren een broeinest.... Waarom Parijs? Omdat Frankrijk hele oude banden heeft met de islamitische wereld. Denk aan oude banden met landen in Noord-Afrika.L1nt schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:24:
Vergeet niet, ISIS heeft heel veel geboren westerse terroristen, die zijn allemaal die kant op gegaan, grote groepen uit bijvoorbeeld Frankrijk, op een gegeven moment komen die terug...
Stukje speculaas van mijn kant, Jihadi John hebben ze vanmorgen te grazen genomen met een drone, wie zegt dat dit niet een trigger was voor deze verschrikkelijke gebeurtenissen.
TheVMaster schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:28:
Schijnt nu ook geschoten te worden bij Les Halles, buurt van Centre Pompidou
https://twitter.com/tomsteinfort/status/665294496498900993InFamous schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:29:
[...]
Reddit werd er gemeld dat bataclan bestormd werd door politie.
https://twitter.com/jimsciutto/status/665293511768604672
[ Voor 6% gewijzigd door himlims_ op 13-11-2015 23:30 ]
Pffff, gaat lekker
Ongeacht wie het zijn. Voor mijn gevoel zijn er meer mensen boos op de VS dan op Frankrijk alleen lukt het in Frankrijk de laatste tijd beter om iets te doen dan in de VS.Barbas schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:28:
[...]
Ik vraag me dan ook af of er misschien iets schort aan de binnenlandse veiligheidsdiensten aldaar.
Het zou mij niet verbazen. Afwachten met dit soort lui is de ze de kans geven een slachtpartij te organiseren.
Verwijderd
Nee, het zijn de straatartiesten van Parijs die in opstand komen voor een betere Cao. Kom op, niet zo naïef mensen.Axewi schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:28:
[...]
Het is nergens bevestigd, maar laten we elkaar niet voor de gek houden.......
kan me vergissen, maar die fransen hebben veeeeel ingeleverd op gebied van hun persoonlijk/priveleven in ruil voor 'vrijheid/veiligheid'L1nt schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:30:
[...]
Ongeacht wie het zijn. Voor mijn gevoel zijn er meer mensen boos op de VS dan op Frankrijk alleen lukt het in Frankrijk de laatste tijd beter om iets te doen dan in de VS.
Ik vraag me dan ook af of er misschien iets schort aan de binnenlandse veiligheidsdiensten aldaar.

Verwijderd
Zorgvuldig is iets anders dan naïef.Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:31:
Nee, het zijn de straatartiesten van Parijs die in opstand komen voor een betere Cao. Kom op, niet zo naïef mensen.
In die banlieus schijnt ook veel geweld te zijn, niet zo vreemd dat er af en toe wat gekken tevoorschijn komen in Parijs imo.Bullet NL schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:29:
Nee joh, Parijs (delen van Frankrijk) is al jaren een broeinest.... Waarom Parijs? Omdat Frankrijk hele oude banden heeft met de islamitische wereld. Denk aan oude banden met landen in Noord-Afrika.
Zou wel knap zijn als zulke aanslagen in 1 dag georganiseerd kunnen worden dan.Stukje speculaas van mijn kant, Jihadi John hebben ze vanmorgen te grazen genomen met een drone, wie zegt dat dit niet een trigger was voor deze verschrikkelijke gebeurtenissen.
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Gezien de bomaanslagen bij de voetbalwedstrijd lijkt het me niet de trigger.Bullet NL schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:29:
[...]
Stukje speculaas van mijn kant, Jihadi John hebben ze vanmorgen te grazen genomen met een drone, wie zegt dat dit niet een trigger was voor deze verschrikkelijke gebeurtenissen.
En dus direct een voorbeeld dat het inleveren van privacy niet helpt met het bestrijden van dit soort vreselijke gebeurtenissen!himlims_ schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:31:
[...]
kan me vergissen, maar die fransen hebben veeeeel ingeleverd op gebied van hun persoonlijk/priveleven in ruil voor 'vrijheid/veiligheid'
Dit zijn niet de acties die je even in een middag in elkaar draait. Onzin speculaas dusBullet NL schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:29:

https://mobile.twitter.co...status/665290224973557761
Toch zit ik hier te F5en.. :-/
[ Voor 4% gewijzigd door Goron op 13-11-2015 23:33 ]
Slapende cellen gecontacteerd?Salvatron schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:32:
[...]
Zou wel knap zijn als zulke aanslagen in 1 dag georganiseerd kunnen worden dan.
Niet als het een groepje van 10 man kan zijn die al in de stad zelf wonen en leven.Salvatron schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:32:
[...]
In die banlieus schijnt ook veel geweld te zijn, niet zo vreemd dat er af en toe wat gekken tevoorschijn komen in Parijs imo.
[...]
Want ja ze leven gewoon in de maatschappij en wapens vinden ze hier ook in een loods in Nieuwegein en dat zijn ook AK's etc.
Zo lastig lijkt me dat niet.
Verwijderd
Hoeft niet ververst vanzelfGoron schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:32:
Eigenlijk zouden ze dit helemaal niet in het nieuws moeten brengen. Helpt alleen maar het doel van die terroristen, angst zaaien.
Toch zit ik hier te F5en.. :-/
De Fransen hebben net zoveel ingeleverd als de Britten of de Amerikanen, al dan niet meer. Frankrijk leeft al jaren in verhoogde staat van paraatheid..himlims_ schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:31:
[...]
kan me vergissen, maar die fransen hebben veeeeel ingeleverd op gebied van hun persoonlijk/priveleven in ruil voor 'vrijheid/veiligheid'
We are shaping the future
In Frankrijk worden juist regelmatig dit soort gasten gepakt voordat iets gebeurt.Axewi schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:32:
[...]
En dus direct een voorbeeld dat het inleveren van privacy niet helpt met het bestrijden van dit soort vreselijke gebeurtenissen!
Ik zeg niet dat het in 1 dag georganiseerd is, volgens mij zijn de terroristen die dit doen al veel langer in het land. Ze hoeven alleen maar "wakker" te worden...Salvatron schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:32:
[...]
In die banlieus schijnt ook veel geweld te zijn, niet zo vreemd dat er af en toe wat gekken tevoorschijn komen in Parijs imo.
[...]
Dit werd althans in de Noorse media gemelld
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30
Flauw gevallen denk ik.InFamous schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:33:
Ook gewonden in het stadion? Zie mensen behandeld worden op het veld.
Mensen die onder de voet zijn gelopen in de paniek? Mensen met een zwak fysiek gestel die de stress niet aan konden?InFamous schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:33:
[Signature]
Grote kans dat dat van paniek is.InFamous schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:33:
BFMTV reports that at least 6 shootings and 3 explosions took place across Paris. A hostage situation is underway. https://t.co/uR4EHLX1PZ
— CNN Breaking News (@cnnbrk) November 13, 2015
Ook andere media melden het. Verscheidene bronnen.
dat zou ik echt niet uitsluiten; als de juiste persoon een bericht post morgen om '21u zetten we parijs in brand, broeders sta op blablablal'Salvatron schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:32:
[...]
[...]
maar 'ze' zijn vaak wel van de symobiek, zou me niet verbazen dat het een mooi toeval was; vriendschappelijke wedstrijd frankrijk duitsland op vrijdag de 13e ..... lijkt me wat beter georganiseerd dan impuls actie
Verwijderd
Bronnen nemen het in deze chaos ook van elkaar over en verwarring leidt doorgaans tot het aanzien van minder incidenten als meer.RoD schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:34:
Ook andere media melden het. Verscheidene bronnen.
We wachten af.
Float like a butterfly, sting like a bee.
Ik zeg toch ook niet dat ze dit in een dag in elkaar draaien? De plannen kunnen er al veel langer liggen, zo'n tereurcel hoeft dan alleen maar wakker te worden na aanleiding van een gebeurtenis (zoal het elimineren van Jihad John)L1nt schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:32:
[...]
Dit zijn niet de acties die je even in een middag in elkaar draait. Onzin speculaas dus
Nogmaals, ik zeg niet dat het zo is, ik hou er wel rekening mee.
Zal wel door drukte en chaos veroorzaakt zijn. Je zag redelijk wat paniek in de filmpjes.InFamous schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:33:
Verschillende mensen meldden het onafhankelijk van elkaar, rapporteren wat er op de grond gebeurt. Lijkt betrouwbaar. Maar bij alles wat je nu leest moet je een slag om de arm houden natuurlijk.Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:35:
[...]
Bronnen nemen het in deze chaos ook van elkaar over en verwarring leidt doorgaans tot het aanzien van minder incidenten als meer.
We wachten af.
https://twitter.com/Taniel/status/665295449008443393
Freelance (Microsoft) Cloud Consultant & Microsoft Certified Trainer
Dan zou je eerder iets krijgen zoals in 2005himlims_ schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:35:
[...]
dat zou ik echt niet uitsluiten; als de juiste persoon een bericht post morgen om '21u zetten we parijs in brand, broeders sta op blablablal'
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Het wordt helaas nog erger, die mensen komen daar niet meer weg (in theater). Lees ook dat ze met een speciaal gun (heb er geen verstand van) onder vuur worden genomen.RoD schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:34:
What the fuck. Zes schietpartijen.
[html]<blockquote class="twitter-tweet" lang="en"><p lang="en" dir="ltr">BFMTV reports that at least 6 shootings and 3 explosions took place across Paris. A hostage situation is underway. <a href="https://t.co/uR4EHLX1PZ">https://t.co/uR4EHLX1PZ</a></p>— CNN Breaking News (@cnnbrk) <a href="https://twitter.com/cnnbrk/status/665295729209024512">November 13, 2015</a></blockquote>
<script async src="//platform.twitter.com/widgets.js" charset="utf-8"></script>[/] Ook andere media melden het. Verscheidene bronnen.
What to do? Hoe kan je dit stoppen?
En komt het ook naar NL? En ja, er zijn hier al diverse aanslagen geweest, dus die kans wordt alleen maar groter.
Verwijderd
Mensen op de grond praten elkaar ook na. De mensen die er middenin zitten zijn met andere zaken bezig, de mensen er verder vanaf moeten ook gissen.RoD schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:36:
Verschillende mensen meldden het onafhankelijk van elkaar, rapporteren wat er op de grond gebeurt. Lijkt betrouwbaar. Maar bij alles wat je nu leest moet je een slag om de arm houden natuurlijk.
Ze noemen het niet voor niets fog of war.
Dat weet ik ook wel. Ik doe m'n best om alleen berichten van een goede bron te posten. Deze discussie is verder volkomen zinloosVerwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:38:
[...]
Mensen op de grond praten elkaar ook na. De mensen die er middenin zitten zijn met andere zaken bezig, de mensen er verder vanaf moeten ook gissen.
Ze noemen het niet voor niets fog of war.
[ Voor 57% gewijzigd door RoD op 13-11-2015 23:39 ]
dat zei ik ook al, men wacht gewoon op een trigger om in actie te trede. helaas is dat realiteit
Dat zou in ieder geval goed nieuws zijn. Ik hoop dat de rest snel volgt.ralpje schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:36:
30 mensen bevrijd uit Bataclan
https://twitter.com/Taniel/status/665295449008443393
Verwijderd
Bij een stadion zijn redelijk stringente maatregelen aanwezig om menigtes onder controle te houden. Het zou goed kunnen dat aanvallers daarop stukgelopen zijn.RoD schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:38:
Franse politie bevestigt dat de explosies bij het stadion zelfmoordterroristen waren. En dan maar 3 doden gevallen? Zou nog wel eens op kunnen lopen. (blog NU.nl).
Tis maar hoe je het leest natuurlijk. Er waren volgens de laatste berichten 100 mensen gegijzeld. Wat is daar mee gebeurt?anandus schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:38:
[...]
Dat zou in ieder geval goed nieuws zijn. Ik hoop dat de rest snel volgt.

Kan inderdaad de reden zijn geweest, maar dan nog zijn het opvallend weinig doden. Maargoed, eerst maar eens afwachten wat de "eindstand" wordt. Het is sowieso een inktzwarte dag. Bizar.Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:39:
[...]
Bij een stadion zijn redelijk stringente maatregelen aanwezig om menigtes onder controle te houden. Het zou goed kunnen dat aanvallers daarop stukgelopen zijn.
[ Voor 40% gewijzigd door RoD op 13-11-2015 23:40 ]
Dit zijn echt geen mensen die vanmorgen de grens met Frankrijk over zijn gewandeld.... Mensen die dit doen zijn denk ik al veel langer in het land, worden actief naar een signaal of vooraf afgesproken moment.Mektheb schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:33:
[...]
Niet als het een groepje van 10 man kan zijn die al in de stad zelf wonen en leven.
Want ja ze leven gewoon in de maatschappij en wapens vinden ze hier ook in een loods in Nieuwegein en dat zijn ook AK's etc.
Zo lastig lijkt me dat niet.
Professioneel Heftruck Syndroom
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Is de wedstrijd direct gestaakt na de bommen?Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:39:
[...]
Bij een stadion zijn redelijk stringente maatregelen aanwezig om menigtes onder controle te houden. Het zou goed kunnen dat aanvallers daarop stukgelopen zijn.
De bommen vonden plaats op 0-0? En het is uiteindelijk nog 2-0 geworden...?
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Trotse vader x 2!| Profiel volspammen mag hier: Klik
Nee is nog een tijdje door gespeeld.Cis schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:40:
[...]
Is de wedstrijd direct gestaakt na de bommen?
De bommen vonden plaats op 0-0? En het is uiteindelijk nog 2-0 geworden...?
En waar word dat genoemd ?NeFoRcE schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:40:
rome londen en washinton worden ook al genoemd. Dit is het begin van iets heel groots -_-
Smiling as the shit comes down...
Volgens mij is de wedstrijd "gewoon" uitgespeeld. Wel zo verstandig natuurlijk. De mensen zitten daar nu nog vast in het stadion.
Fair enoughVerwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:40:
[...]
Gezien de roeptoeters in dit topic absoluut niet.
Nu op het nieuws: vannacht een extra ministerraad in Nederland.
[ Voor 33% gewijzigd door RoD op 13-11-2015 23:42 ]
Heb je een bronnetje?NeFoRcE schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:40:
100+ gegijzelden, mensen onthoofd op straat, 60 doden, nieuwe schietpartijen in voorbereiding bij andere stadions... rome londen en washinton worden ook al genoemd. Dit is het begin van iets heel groots -_-
Wat een chaos zou het zijn als er werd omgeroepen dat er net aanslagen bezig zijn op het stadion..RoD schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:42:
[...]
Volgens mij is de wedstrijd "gewoon" uitgespeeld. Wel zo verstandig natuurlijk. De mensen zitten daar nu nog vast in het stadion.
[ Voor 33% gewijzigd door LED-Maniak op 13-11-2015 23:43 ]
Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.
Lijkt me beter, zorgen dat er geen paniek uitbreekt, althans zorgen dat je in die minuten de situatie onder controlle krijgt, denk ik althans.
Er is in de 86e minuut gescoord. Wedstrijd is dus uitgespeeld. En het timeframe in de video met de knal klopt niet echt met het nieuws ("explosie" was in de 17e minuut), wedstrijd begon 20:00.
Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie
Waar niet, Twitter, Whatsapp, Facebook, Geenstijl, en NPO2 op hier. De boel ontploft (als ik dat zo mag zeggen...)
Professioneel Heftruck Syndroom
...
Police are entering the Bataclan café, as can be seen on iTele.
nu ook in centrum geschoten
Sure, en dan zijn ze al het land uit. Wat is toch de onderliggende reden dat je dit zo zegt? Bang voor wat je gaat vinden qua daders?Verwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:18:
[...]
Morgen of later in de week kan je dan eens gaan kijken wie en wat.
Verwijderd
Nou ja dan kunnen we het topic wel sluiten of nietVerwijderd schreef op vrijdag 13 november 2015 @ 23:18:
[...]
Waarom is het zo relevant daar nu al allerlei labels aan te hangen? Zoals gezegd, nu is het tijd om slachtoffers te voorkomen en ze op te vangen. Morgen of later in de week kan je dan eens gaan kijken wie en wat.
We bannen mensen voor 48 uur die constant offtopic blijven doorratelen of de onrust gebruiken om hun eigen haat te spuien.
Sky News Live
YouTube: Sky News Live
en France 24 Live
http://www.france24.com/en/livefeed/
Gratis NRC liveblog:
http://www.nrc.nl/nieuws/...rslagen#upd20151114172658
https://www.reddit.com/live/vwwnkuplwr9y
https://www.reddit.com/live/vwwmdb26t78v