Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 19:03
Vreemd, die van mij gaat via Brussel naar Nederland (Eindhoven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:25
Nivali schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 07:19:
Vreemd, die van mij gaat via Brussel naar Nederland (Eindhoven).
Mijn vorige order ook..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InflatableMouse
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-08 07:45

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Mischien ligt het aan mij, maar ik had verwacht dat de prijs veel beter zou zijn voor een middenmoter Snapdragon 801.

Ik heb gisteren een invite gekregen, geclaimed en wilde door naar bestellen. Op de homepage staat "249 DOLLAR".

Ik kom in de store, ik kies nederland, 269 EURO. Vervolgens is geen enkele customization beschikbaar (protective cases).

Vervolgens komt er 25 euro verzendkosten bij. Dan komt het totaal dus op bijna 300 euro. Terwijl de prijs in dollars dus eigenlijk maar 230 euro is. En waarom zijn die verzendkosten zo belachelijk hoog?

Als in de pricewatch kijk vind ik telefoons die minstens net zo interessant zijn qua specs en prijs (bv Moto X, Nexus 5X, LG G3, en zo nog een paar nieuwkomers zonder prijs die, naar verwachting, net zo duur of mischien zelfs wel goedkoper gaan worden).

Ik ben eigenlijk een beetje teleurgesteld, ik had een betere prijs verwacht als ik eerlijk ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:25
InflatableMouse schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 07:48:
Mischien ligt het aan mij, maar ik had verwacht dat de prijs veel beter zou zijn voor een middenmoter Snapdragon 801.

Ik heb gisteren een invite gekregen, geclaimed en wilde door naar bestellen. Op de homepage staat "249 DOLLAR".

Ik kom in de store, ik kies nederland, 269 EURO. Vervolgens is geen enkele customization beschikbaar (protective cases).

Vervolgens komt er 25 euro verzendkosten bij. Dan komt het totaal dus op bijna 300 euro. Terwijl de prijs in dollars dus eigenlijk maar 230 euro is. En waarom zijn die verzendkosten zo belachelijk hoog?

Als in de pricewatch kijk vind ik telefoons die minstens net zo interessant zijn qua specs en prijs (bv Moto X, Nexus 5X, LG G3, en zo nog een paar nieuwkomers zonder prijs die, naar verwachting, net zo duur of mischien zelfs wel goedkoper gaan worden).

Ik ben eigenlijk een beetje teleurgesteld, ik had een betere prijs verwacht als ik eerlijk ben.
Verder dan de SOC kwam je niet :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Miki schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 07:49:
[...]

Verder dan de SOC kwam je niet :?
Tuurlijk wel, maar welke noemenswaardige verschillen ten faveure van de OPX zijn er dan? Voor de 3GB geheugen hoef ik het niet te doen, ze hebben allemaal 16GB of meer opslag, schermen zijn allemaal 5" of groter met 1920x1080 of hoger, camera specs zijn vergelijkbaar, en waar ze allemaal 5Ghz wifi ondersteunen heeft de OPX dat zelfs niet. Anderen hebben NFC en soms ook ANT+, heeft de OPX ook niet. Vervolgens mist tie A2DP (BT audio), kompas en nog wat andere GSM functies (volgens de pricewatch, maar sommigen zullen niet ingevuld zijn, ik denk dat die de meeste wel zal hebben). Z'n accu is een van de kleinere vergeleken met andere toestellen en is, als de specs in de pricewatch kloppen een Li-Poly ipv Li-ion.

Vervolgens raak je je dual sim kwijt als je er een geheugenkaartje in plaatst.

Sorry als ik overkom alsof ik het afkraak, dat is echt niet het geval hoor. Ik was dol enthusiast en toen ik gisteren m'n invite kreeg blij als een klein kind, tot ik de prijs zag. Toen ben ik beter gaan vergelijken en valt het me allemaal een beetje tegen.

Dus nogmaals, wat is er nu zo interessant aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lohost
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:30

lohost

iemand had al localhost :-(

Geen A2DP? Dat zou een tegenvaller zijn. Hoewel de OnePlus site het niet noemt, staat het bij http://www.gsmarena.com/oneplus_x-7630.php wel in de specs. Hoop dus dat het er wel op zit.

---People who say it can't be done, should not interrupt those who are doing it.---

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Daarom zei ik al, sommige van die dingen zullen in de pricewatch niet compleet ingevuld zijn. Maar op de OPsite staat het inderdaad ook niet, daarom val ik er ook over. iK weet niet waar andere sites het vandaan halen als ze zeggen dat het er wel op zit maar ik ga de gok niet nemen (ik gebruik het erg veel namelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu-on
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-03 14:47
Knamix schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 06:54:
Status is bij mij nu op complete. Betekent dat dat hij uit China is? Via DHL kan ik nog steeds niks zien namelijk...
Als je op je Oneplus account op het 'Order Number' klikt zie je wat aanvullende informatie, inclusief een directe link naar het Tracking number bij DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
InflatableMouse schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 07:48:

Erg kromme vergelijking, de Moto X kan ik me voorstellen maar vergelijken met de G3, is een ander formaat(eerder een OPO tegenhanger) En de 5X? De prijs is toch een stuk hoger!
Tuurlijk wordt alles goedkoper, ook de OPX zal goedkoper worden.

Ik vind de prijs niet tegenvallen. Het Dollar->Euro verhaal is vaker het geval, kijk eens naar de 5X!!
Dat de verzendkosten hoog zijn ben ik met je eens, hier zit ook een stukje afhandeling van douane in verwerkt, al ben ik van mening dat wij dit niet hoeven te betalen als consument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Binnen een halve inch vind ik helemaal geen erg kromme vergelijking, ik vind het zelfs heel redelijk. Een halve inch of meer spreek ik over een andere grootte, anders kan je bijna geen enkele vergelijking meer maken.

De prijs van de 5X is inderdaad hoger maar ik heb hem er bij gezet vanwege de lopende actie bij T-Mobile (50% korting op abo looptijd). Ik overweeg sterk om daar maar voor te gaan, vandaar.

Het dollar-euro valt wel degelijk tegen, ik snap niet hoe je dat kan zeggen hoor. Dat ze dollars naar euros omzetten (als getal) dat gebeurt regelmatig, maar hier komt dus gewoon effe 39 euro bij!! dat vind ik dus zeker niet normaal, da's gewoon belachelijk, en om er dan ook nog eens 25 euro verzendkosten te gaan rekenen ... wow.

Als ze dat met de prijs nou niet hadden gedaan en normale verzendkosten hadden gerekend, dan had ik hem waarschijnlijk wel besteld maar op deze manier is het toch helemaal niet interessant meer? Tenzij je hem perse voor de looks wil hebben, sja het is wel een heel mooi toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geforce660
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09-2024
regenjas schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:24:
[...]

Vul je ordernummer hier in bij Shipper's Reference en zet de eerste datum op 5 november. http://www.dhl.com/en/exp...g/shippers_reference.html
Als ik dit probeer, kan die DHL site niets vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regenjas
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11-09 07:44
We zijn in Eindhoven *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
InflatableMouse schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:39:
Binnen een halve inch vind ik helemaal geen erg kromme vergelijking, ik vind het zelfs heel redelijk. Een halve inch of meer spreek ik over een andere grootte, anders kan je bijna geen enkele vergelijking meer maken.

De prijs van de 5X is inderdaad hoger maar ik heb hem er bij gezet vanwege de lopende actie bij T-Mobile (50% korting op abo looptijd). Ik overweeg sterk om daar maar voor te gaan, vandaar.

Het dollar-euro valt wel degelijk tegen, ik snap niet hoe je dat kan zeggen hoor. Dat ze dollars naar euros omzetten (als getal) dat gebeurt regelmatig, maar hier komt dus gewoon effe 39 euro bij!! dat vind ik dus zeker niet normaal, da's gewoon belachelijk, en om er dan ook nog eens 25 euro verzendkosten te gaan rekenen ... wow.

Als ze dat met de prijs nou niet hadden gedaan en normale verzendkosten hadden gerekend, dan had ik hem waarschijnlijk wel besteld maar op deze manier is het toch helemaal niet interessant meer? Tenzij je hem perse voor de looks wil hebben, sja het is wel een heel mooi toestel.
Ben het met je eens dat het niet normaal is dollar naar euro.. Maar weet je dat de Nexus 5X €100 duurder is als in de US? Als dit niet het geval was had ik mijn keuze ook op de Nexus 5X laten vallen!
Dat ja nu ergens korting kan krijgen met een abo, ja dat is mooi meegenomen maar niet in een telefoonvergelijking, daar laat ik de abo's even buiten beschouwing.

Nee ik hoef hem niet voor de looks, ik vind het jammer van de NFC en 5GHZ wifi inderdaad. Dat zijn de grote minpunten als je het mij vraagt.
Had een Nexus 5, die ging stuk, toen een OPO gekocht maar die vond ik toch echt te groot uiteindelijk, daardoor staat deze nu in de V&A. Dan vind ik die halve inch toch echt wel een verschil. :/

EDIT: Actie T-mobile al verlopen zie ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Davidshadow13
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 21:47
InflatableMouse schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 08:39:
Natuurlijk is dat wel een kromme vergelijking. Dat vergelijk je pak weg een Nexus 5 (5'') met een LG G3 (5,5"). Daarin zit een wereld van verschil in formaat. De meeste mensen vinden de Nexus 5 nog handzaam en met één hand te bedienen, terwijl een G3 voor veel mensen te groot is. Zie ook deze vergelijking: http://www.phonearena.com...-5,LG-G3/phones/8148,8347
Dat de prijs voor jouw niet interessant is betekent natuurlijk niet dat het een slechte prijs is. De Nexus 5X is gewoon €479,- dat is bijna €200,- duurder. (Kan ik bijna nog een OPX voor kopen). Dat jij toevallig wel gebruik kan maken van die T-Mobile actie is mooi, maar mensen die vast zitten aan een abonnement of al een goedkope SIM-only hebben, hebben daar niks aan. Een kromme vergelijking dus.
Dollar = Euro was jaren inderdaad wel een beetje de norm, maar als je nu even gekeken had naar wat de dollar koers t.o.v. de Euro heeft gedaan het afgelopen jaar dan zie je ook waarom dit niet meer haalbaar is. De Euro staat gewoon enorm zwak en daarom zijn Euro prijzen dit jaar nu éénmaal hoger. Dit zie je bij alle fabrikanten ook Apple en Google met de Nexus 5X doet er zelfs nog €100,- bovenop en daar hoor ik je niet over.

De verzendkosten hadden inderdaad iets lager mogen zijn maar +- €15,- is ook niet gek voor een internationale verzending vanuit de UK hoor.
Natuurlijk is het nog wel interessant. De alternatieven die jij noemt zijn of geen alternatieven of ze zijn duurder dan de OPX. Noem mij maar eens een telefoon van €269,- welke een Full HD AMOLED scherm heeft en 3GB RAM bijvoorbeeld (en juist meer RAM heb je bij Android meer aan dan een wat snellere SoC). Is het super mega wow cheap? Nee. Is het een competitieve prijs, Ja? er is simpelweg geen alternatief dat op ALLE vlakken beter is dan de OPX voor minder of hetzelfde geld. Dan is het in mijn ogen zeker niet (te) duur.

HD4Life @ Full-HD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
De mijne ook, "forwarded for delivery" :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Laatst online: 11-09 10:41
Oei:
10 Nov 15 8:46 AM - Shipment on hold - EINDHOVEN,NETHERLANDS, THE

Wat betekend dat? dat de douane er opeens toch nog naar wil kijken?
Iemand dit al eerder meegemaakt bij pakketjes vanaf OnePlus?

--
edit, ik zie dat meerdere mensen dit in Leipzig hadden, maar die van mij ligt nu in Eindhoven on hold.

[ Voor 21% gewijzigd door MaffeMaarten op 10-11-2015 09:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:18
Jeey, de mijne is ook onderweg. 29 oktober invite gereserveerd, invite gekregen op 4 november en order geplaatst op 5 november :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binscow
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-08 22:23
De mijne is momenteel on hold in Amsterdam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SToRM666 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:03:
[...]

De mijne ook, "forwarded for delivery" :)
Nu de mijne nog. Ligt in Amsterdam, maar ik woon ruim 110km. verder. Staat wel:
  • Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
  • Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De mijne is in Rotterdam (waar ik ook woon) en maar gelijk DHL gebeld om te vragen of ze 'm vast kunnen houden.
Haal ik 'm zelf wel op, weet ik zeker dat ik 'm vandaag heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 12:17
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:08:
[...]

Nu de mijne nog. Ligt in Amsterdam, maar ik woon ruim 110km. verder. Staat wel:
  • Zending gearriveerd op DHL-vestiging AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
  • Arrived at Delivery Facility in AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE
Voor mij nu hetzelfde, woon 112 km van Amsterdam. Toch hoop ik dat hij deze ochtend nog depart van de delivery facility. Misschien dat hij dan in de avondronde mee kan voor bezorging! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Bas schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:12:
[...]

Voor mij nu hetzelfde, woon 112 km van Amsterdam. Toch hoop ik dat hij deze ochtend nog depart van de delivery facility. Misschien dat hij dan in de avondronde mee kan voor bezorging! :+
Exact, daar heb ik mijn hoop ook op gevestigd. Bij mij zou de ronde anders tussen 11:00 - 15:00 moeten zijn. Maar gezien de afstand lijkt me dat nu al onwaarschijnlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 15:51

Kwastie

Awesomeness

Die van mij heeft een "rondje" gedaan in Amsterdam: :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WKtATyI.png

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:04
With delivery courier AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:52
*O*

Alleen jammer dat ik 's avonds pas laat thuis ben, ben benieuwd of ie bij de buren aangeboden wordt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 16:42
Kwastie schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:24:
Die van mij heeft een "rondje" gedaan in Amsterdam: :+

[afbeelding]
Bij mij ook inderdaad, nu met de koerier mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Admin
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 19:53
Gisteren besteld! Betaling lukte eerst niet, dus er staat nog een twee bestelling met 'canceled pending' erbij. Had gisteren een mailtje dat ik 2 uur had deze transactie af te ronden, heb ik niet gedaan, dus neem aan dat het vanzelf goedkomt (en dus gecancelled wordt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel88
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-03 16:21
Donderdag 5 november besteld, helaas loopt die van mij een stuk achter op de rest hier... Na "Departed in Shenzhen" is het stil..

Bij OnePlus staat hij op complete.

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/SgXaCph.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 13:28
05-11 om 10:19 besteld, vandaag aflevering. Ik ben niet ontevreden ;)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/53lwOqR.png

http://specs.tweak.to/18230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Giel88 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:48:
Donderdag 5 november besteld, helaas loopt die van mij een stuk achter op de rest hier... Na "Departed in Shenzhen" is het stil..

[afbeelding]
Ik heb dezelfde status met dezelfde tijden als jij. Wij lopen inderdaad achter omdat we op 5 november pas later op de dag besteld hebben. Blij een metgezel te treffen, ben benieuwd of de onze vandaag gaat aankomen in UK of GERMANY. Als het een beetje meezit hebben wij hem morgen, maar dat durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phr34k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 10:10
Net ontvangen, 05-11 om 8:59 uur besteld. En nu spelen!

5520 Wp op WZW PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik stap nu in de auto om 'm op te halen :D
15 min :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-03 08:24
Giel88 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:48:

[afbeelding]
Hier hetzelfde verhaal ;w
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/LDcyMEH.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:38
En hier precies hetzelfde, wel rond 10.00 op 05-11 besteld. We wachten rustig af ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seikomike
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 24-06 19:09
Donderdag 5 november besteld om 9:10. Zonet nog een smsje gekregen dat het pakketje vandaag thuis arriveerd. Best goed geregeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:34

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Phr34k schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:50:
Nice! Is het bij jou binnen het aangegegeven tijdsbestek geleverd? Bij mij is de status ook met de koerier mee, echter staan de bezorgtijden aangegegeven van 14:00 - 18:00 en 18:00 - 21:00.

Zou zonde zijn als ik m mis :)

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phr34k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 11-09 10:10
retlaw schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:53:
[...]

Nice! Is het bij jou binnen het aangegegeven tijdsbestek geleverd? Bij mij is de status ook met de koerier mee, echter staan de bezorgtijden aangegegeven van 14:00 - 18:00 en 18:00 - 21:00.

Zou zonde zijn als ik m mis :)
Heb niets gezien van bezorgtijden, waar vind je die? Hij is binnen een uur na vertrek uit Amsterdam geleverd in Vianen.

5520 Wp op WZW PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:16
Lekker, staat op de website bezorg tijden tussen 11:00 -15:00 stonden ze al om 09:10 voor de deur en was ik net weg pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Phr34k schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:55:
[...]

Heb niets gezien van bezorgtijden, waar vind je die? Hij is binnen een uur na vertrek uit Amsterdam geleverd in Vianen.
hier:

https://www.dhlparcel.nl/nl/bezorgtijden

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
Koerier is onderweg, hopelijk komen ze in het aangegeven tijdvak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:16

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10-09 19:51
SMS ontvangen van DHL en hij is nu onderweg naar Rotterdam :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kapitein Edward
  • Laatst online: 19-02-2024
Weet iemand of ze het vanavond opnieuw proberen als ik zo niet thuis ben? In mijn stad (Delft) hebben ze een ochtend en avond rit. Of komen ze sowieso morgen pas opnieuw? Kan het op de site van DHL niet vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu-on
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 05-03 14:47
Kapitein Edward schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:23:
Weet iemand of ze het vanavond opnieuw proberen als ik zo niet thuis ben? In mijn stad (Delft) hebben ze een ochtend en avond rit. Of komen ze sowieso morgen pas opnieuw? Kan het op de site van DHL niet vinden..
Zie: https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/bezorger-gemist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godver zeg, meer die zending op on hold..

'Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapitein Edward
  • Laatst online: 19-02-2024
Ja maar ik bedoelde, als ik een beetje snel thuis ben en dat nummer inklop kan ik hem dan vanavond nog ontvangen? Of wellicht proberen ze het standaard vanavond nog een keer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:35

Soul__assasin

de Belbelg

Nog iemand een idee hoe lang zijn opx de status "processing" stond? Ben al bij dat ik van de "pending shipment" status verlost ben...

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel88
joblamie schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:50:
[...]

Ik heb dezelfde status met dezelfde tijden als jij. Wij lopen inderdaad achter omdat we op 5 november pas later op de dag besteld hebben. Blij een metgezel te treffen, ben benieuwd of de onze vandaag gaat aankomen in UK of GERMANY. Als het een beetje meezit hebben wij hem morgen, maar dat durf ik niet te zeggen.
Voor het middaguur besteld. Is niet zo laat toch? Huuln dit. Vooral dat iedereen me hier lekker zit te maken hier. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:26:
Godver zeg, meer die zending op on hold..

'Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie'.
Geen zorgen..Komt vandaag naar je huis :)

Volgens mij is het gewoon "wachten op de koerier die het pakketje meeneemt naar je huis"

[ Voor 15% gewijzigd door Fuske op 10-11-2015 10:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordfragger
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:51
@TS: de link in de OP naar de invites thread wijst naar die voor de OP2, niet de OPX. Nogal gevaarlijk als je snel een invite wil claimen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Giel88 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:32:
[...]

Voor het middaguur besteld. Is niet zo laat toch? Huuln dit. Vooral dat iedereen me hier lekker zit te maken hier. :+
Laat genoeg om niet met de eerste zending mee te gaan in ieder geval. Ikzelf heb om 13:40 uur besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfero
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-09 13:03
Ook ik zit in dezelfde batch, nog geen nieuws dus. Iemand die heeft geprobeerd te bellen met DHL? Want hij is nu al bijna 20 uur geleden vertrokken vanaf Shenzhen en zou dus overal kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Niet online
Laatste status:

Maandag, november 09, 2015 Locatie Tijd Collo
4 Vertrokken van DHL vestiging in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 15:42

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul123456
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 21:05
Fuske schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:37:
[...]

Volgens mij is het gewoon "wachten op de koerier die het pakketje meeneemt naar je huis"
Waar haal jij die info van? Maar ik hoop dat je gelijk hebt.. Die van mij staat ook op on hold in eindhoven😩

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
paul123456 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:52:
[...]

Waar haal jij die info van? Maar ik hoop dat je gelijk hebt.. Die van mij staat ook op on hold in eindhoven😩
Uit eerder besteld via China, normale procedure tot nu toe dus..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
Phr34k schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:50:
Geen gedoe met de douane?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwastie
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08-09 15:51

Kwastie

Awesomeness

Yes ook ontvangen :) Had trouwens een doos verwacht..

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/06a8wFr.jpg

Vanavond openen, nu eerst werken :)

[ Voor 13% gewijzigd door Kwastie op 10-11-2015 11:06 ]

When I get sad i stop being sad and be awesome instead

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InflatableMouse

InflatableMouse

Carina Nebula says hi!

Laatste reactie hierover.

Ik vergelijk voor mijzelf, met wat voor mij goede keuzes zijn. De specs zijn zeer vergelijkbaar en een halve inch of minder. Er bestaat geen regeltje dat een halve inch verschil ineens een andere categorie is. dat is voor jouw zo, voor mij ligt die grens op een halve inch.

Vervolgens begin je weer over de wisselkoers maar daar heb ik het niet over. Het dollar getal IS 30 LAGER DAN HET EURO GETAL. het verschil is niet alleen wisselkoers, er komt gewoon 30 euro bij bovenop het dollar-getal. Totaal is het verschil dan 39 euro, met wisselkoers meegerekend.

En als het dan gratis verzenden was geweest, ala, maar nee, er wordt dus ook nog 25 euro verzendkosten gerekend. je betaalt dus uiteindelijk 300 euro, en daarvoor zijn andere toestellen met betere specs te vinden. Nee, geen Nexus 5X, die is een stuk duurder maar als er een aanbieding is moet je dat voor jezelf gewoon meenemen in je vergelijking, anders doe je jezelf toch tekort? Want waarom zou je dat niet doen? Wat zeg je dan tegen jezelf: "Nee, die neem ik niet want die is zonder aanbieding te duur dus dat is niet eerlijk?" Ik vergelijk niet voor jou of een of andere review site ... ik doe het voor mezelf om een keuze te maken met wat er beschikbaar is voor mijn persoonlijke wensen. Als een toko dan gratis een S6 weg geeft dan kijk ik daar ook naar, ook al is die een inch groter. Sorry als je dat niet logisch vind maar voor mij werkt het zo. End of story, oke? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:25
Nee daarvoor betaal je die €25 onder andere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 21:36
wolfero schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:46:
[...]

Ook ik zit in dezelfde batch, nog geen nieuws dus. Iemand die heeft geprobeerd te bellen met DHL? Want hij is nu al bijna 20 uur geleden vertrokken vanaf Shenzhen en zou dus overal kunnen zijn?
Geduld, je kan bellen maar het komt echt wel goed. Die van mij was zaterdag vertrokken vanuit china en ik kreeg pas op maandagavond de volgende update. (dat hij in UK was aangekomen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Tankiej schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 09:29:
*O*

Alleen jammer dat ik 's avonds pas laat thuis ben, ben benieuwd of ie bij de buren aangeboden wordt..
Dat hoop ik ook. Morgen moet ik niet werken, dus mocht ik m vandaag niet krijgen dan kan ik m morgen zelf ophalen.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Prop-er
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-09 14:47
Veel gebruikers klagen over de hoge (verzend)kosten, maar Oneplus verstuurt de pakjes via DHL volgens incoterms DDP. Als je zelf deze telefoon in China zou bestellen voor $249,-, ben je aan verzendkosten, invoerrechten, BTW en inklaringskosten meer kwijt dan via de officiële weg via OP.

Op de invoice van DHL moet deze DDP staan. Als de bezorger om extra betaling vraagt, pakje weigeren!

Zie tevens:
https://forums.oneplus.ne...-eu-from-hong-kong.58183/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
Fuske schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 10:37:
[...]

Nou laten we daar dan maar op hopen, ik woon zelf meer dan 100km vanaf Amsterdam, dus met een beetje pech komt hij vandaag niet meer. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-07 22:46

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Kwastie schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 11:05:
Yes ook ontvangen :) Had trouwens een doos verwacht..

[afbeelding]

Vanavond openen, nu eerst werken :)
Gefeliciteerd! Wel flauw dat je ons zo in spanning houdt O-)

Had ik hem maar als eerst... Ik heb namelijk een onwijs lekkere HD camera liggen waar ik echt een leuke eerste indruk review mee had kunnen doen en al jullie brandende vragen had kunnen beanwoorden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
De mijne was bezorgd bij de buren, mooi zo. Vanavond rooten en instellen die hap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-07 22:46

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Chris.nl schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:11:
De mijne was bezorgd bij de buren, mooi zo. Vanavond rooten en instellen die hap.
Ahja, rooten, ik kom van een iPhone (blij dat ik die kan ditchen). Wat houdt rooten in, kan het kwaad en is het een goed idee om als android noob dat soort zaken uit- te halen? Heb wel mijn iPhone 3G destijds geroot met Cydia, maar dan is de garantie ook meteen weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binscow
  • Laatst online: 13-08 22:23
Ohmarinus schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:13:
[...]

Ahja, rooten, ik kom van een iPhone (blij dat ik die kan ditchen). Wat houdt rooten in, kan het kwaad en is het een goed idee om als android noob dat soort zaken uit- te halen? Heb wel mijn iPhone 3G destijds geroot met Cydia, maar dan is de garantie ook meteen weg.
Het is handig als je apps wilt gebruiken die root vereisen. Ik heb er zelf geen functie voor, dus doe het dan ook nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-09 21:36
Ohmarinus schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:13:
[...]

Dat soor algemene zaken zijn prima te googlen of te vinden in 1 van de 100 topics op GoT. Daarnaast is dit het levertijden topic en dus niet geschikt hiervoor.

OT: Bezorger is vannochtend onderweg vanuit amsterdam! Helaas geen tijdsindicatie gekregen maar ik wacht het geduldig af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
-Bas schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:10:
[...]

Nou laten we daar dan maar op hopen, ik woon zelf meer dan 100km vanaf Amsterdam, dus met een beetje pech komt hij vandaag niet meer. :|
Vorige pakketje werd rond 21u bij mij nog geleverd, had de hoop toen ook al opgegeven.. Dus niet te veel zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
Ze zijn zojuist bij mij langs geweest maar ben niet thuis, ze leveren dus niet bij de buren af en de bezorg tijden aangegeven per adres kloppen ook niet.

Wel fijn dat je alleen 9:00-18:00 kan selecteren voor de 2e poging, ben de hele dag werken zal dus pas zaterdag worden :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

14 With delivery courier EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 11:24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Yes, zojuist is de telefoon afgeleverd!

Battle.net || Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Ik ga zo langzaamaan eens verplaatsen naar het ervaringen en discussie topic, om te kijken wat jullie van je nieuwe telefoon vinden. Alvast dank voor de genomen moeite daar e.e.a. te posten ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Chris.nl schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:11:
Ik heb zelf prima buren maar ik vind het altijd een beetje raar als dit soort dure producten zomaar bij de buren gedropt worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 13:28
Razzah schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:55:
[...]

Ik heb zelf prima buren maar ik vind het altijd een beetje raar als dit soort dure producten zomaar bij de buren gedropt worden...
De bezorger weet (hopelijk) niet wat ie aflevert :P

http://specs.tweak.to/18230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Razzah schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:55:
[...]

Ik stond er ook van te kijken... Heb hem snel even tussen het werken door bij de buren afgehaald en thuis aan de lader gelegd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regenjas
birdie25 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:57:
[...]

Waarde staat bij internationale zendingen vaak wel op het pakketje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
birdie25 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:57:
[...]

Daar gaat het toch ook niet om :P
Wat als er 1 of ander aso figuur naast je woont waar je een burenruzie mee hebt, dan ben je je telefoon kwijt en mag je het gaan uitvechten met DHL.

PS. Zijn leveringen van DHL Express ook niet standaard aangetekend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_HD
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-06 22:54
Razzah schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:59:
[...]

Daar gaat het toch ook niet om :P
Wat als er 1 of ander aso figuur naast je woont waar je een burenruzie mee hebt, dan ben je je telefoon kwijt en mag je het gaan uitvechten met DHL.

PS. Zijn leveringen van DHL Express ook niet standaard aangetekend ?
Jouw naam staat op het pakket, DHL heeft het ergens anders afgegeven. Bij jou zit er waarschijnlijk een papiertje in de bus waar opstaat bij wie ze het zijn gaan afleveren. Je kan hier volgens mij gewoon mee naar de politie moest het echt zover komen. Maar DHL contacteren gaat al veel doen.

Radeon HD7970, Core™ i5-3570K, 120G-SSD, Fatal1ty Z77 Performance, 1TB HD103SJ, 8 GB DDR3-1600 Kit, Mugen 2-cooler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
Chris.nl schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 12:58:
[...]

Ik stond er ook van te kijken... Heb hem snel even tussen het werken door bij de buren afgehaald en thuis aan de lader gelegd. :+
Stond op de de site dat hij bij de buren lag? of alleen dat je niet thuis was

[ Voor 5% gewijzigd door michel2412 op 10-11-2015 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mossell
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:19
Die van mij staat nog op: "Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 08:54".

Zijn er meer die dit hebben en hem al ontvangen hebben of wel nog gaan krijgen vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijne nog altijd op on hold in Amsterdam. Net even snel contact gehad met DHL per Twitter.. Ik zou 'm vanavond moeten krijgen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
Mossell schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:24:
Die van mij staat nog op: "Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 08:54".

Zijn er meer die dit hebben en hem al ontvangen hebben of wel nog gaan krijgen vandaag?
Van mij staat ook nog on hold maar DHL geeft aan vandaag nog te leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor die van Eindhoven: dat wordt morgen denk ik.
Van mij stond die vanochtend op On hold maar nu verzonden met koerier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regenjas
Fuske schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:29:
[...]

Van mij staat ook nog on hold maar DHL geeft aan vandaag nog te leveren.
Ik zit in dezelfde boot, waar zie je dat ze vandaag nog leveren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuske
regenjas schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:31:
[...]

Ik zit in dezelfde boot, waar zie je dat ze vandaag nog leveren?
Even bellen ;)

Maar mijn vorige levering (ook van OP) stond op 13:18 pas op On Hold en 's avonds had ik hem binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Laatst online: 11-09 10:41
code:
1
2
3
Tuesday, November 10, 2015  Location    Time    Piece
11  Shipment on hold    EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE    08:46 1 Piece
10  Arrived at Delivery Facility in EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE    EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE    07:52   1 Piece

Die van mij staat ook nog op hold, vanaf vannochtend. Schrok ik nog een beetje van eigenlijk. Zou wel erg lekker zijn als dat "betekend" dat hij vanavond nog geleverd wordt! (Dan is er zelfs nog iemand thuis ook).

--Hmm, bij "jullie" staat er volgens mij nog iets bij van "DHL onderneemt actie" en "tijdelijk".
Dat kan ik dan weer nergens vinden bij mij.

[ Voor 13% gewijzigd door MaffeMaarten op 10-11-2015 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Volgens mij komt die van mij per boot ofzo xD
staat al iets van 30uur op 'Vertrokken van DHL vestiging in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Razzah schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:42:
Volgens mij komt die van mij per boot ofzo xD
staat al iets van 30uur op 'Vertrokken van DHL vestiging in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC'
Verzending per DuurtHeelLang ? haha. Ik moet zeggen, mocht die van mij vanavond nog komen.. dat 't zeker Express verzending is. Donderdag besteld vanuit China, dinsdag in huis. Daar teken ik voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel88
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:44:
[...]

Verzending per DuurtHeelLang ? haha. Ik moet zeggen, mocht die van mij vanavond nog komen.. dat 't zeker Express verzending is. Donderdag besteld vanuit China, dinsdag in huis. Daar teken ik voor.
Hier ook (gedwongen) voor Express venzending gekozen. Donderdag besteld, maar staat helaas nog steeds op "departed Facility in SHENZHEN". Zal inderdaad wel met roeiboot zijn dan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
Voor de mensen die hun order op hold hebben staan:
Ik heb mijn order sinds 11.03 in Amsterdam op hold staan. DHL via Twitter benaderd en deze reactie ontvangen: http://m.imgur.com/RVwG8zt

Grote kans dus dat mensen die nu op hold staan hem nog krijgen vandaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Bas schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:49:
Voor de mensen die hun order op hold hebben staan:
Ik heb mijn order sinds 11.03 in Amsterdam op hold staan. DHL via Twitter benaderd en deze reactie ontvangen: http://m.imgur.com/RVwG8zt

Grote kans dus dat mensen die nu op hold staan hem nog krijgen vandaag!
Dezelfde reactie gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16:47
Dat zou fijn zijn, want vanavond ben ik wel thuis en nu niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 18:37
En de Belgen onder ons blijven maar op "processing" staan..... JALOERS :(

ps: al belgen met een andere status?

[ Voor 27% gewijzigd door BlackShadow op 10-11-2015 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• regenjas
Fuske schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:34:
[...]

Even bellen ;)

Maar mijn vorige levering (ook van OP) stond op 13:18 pas op On Hold en 's avonds had ik hem binnen.
Bij mij komen ze na zessen langs. oOo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:18
De mijne is vanmorgen vertrokken uit Amsterdam 'With delivery courier'

Zou het dan toch? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 16:04
Mijne is vanochtend rond 11 uur bij de buren bezorgd, nu nog zo'n 8-9 uur wachten tot ik thuis ben. En hopen dat de buren nog wakker zijn als ik thuis kom.. :')
In ieder geval blij dat de DHL bezorger deze keer besloot om het pakketje wel daadwerkelijk te gaan bezorgen en niet in de tuin van de buren achter te laten.

Gaat dan toch nog redelijk snel, 6 nov 12.27 vertrokken uit China en 10 november 10.48 bezorgd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
Tankiej schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:56:
Mijne is vanochtend rond 11 uur bij de buren bezorgd, nu nog zo'n 8-9 uur wachten tot ik thuis ben. En hopen dat de buren nog wakker zijn als ik thuis kom.. :')
In ieder geval blij dat de DHL bezorger deze keer besloot om het pakketje wel daadwerkelijk te gaan bezorgen en niet in de tuin van de buren achter te laten.

Gaat dan toch nog redelijk snel, 6 nov 12.27 vertrokken uit China en 10 november 10.48 bezorgd :)
Hoe stond dit op de site?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nivali
Die van mij is ook zojuist thuis afgeleverd, straks na het werk maar eens mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
BlackShadow schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:52:
En de Belgen onder ons blijven maar op "processing" staan..... JALOERS :(

ps: al belgen met een andere status?
Die van mij stond van Donderdag tot Maandag ochtend op processing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTBoy
  • Laatst online: 13-08 15:20
Voor degene die on hold hebben in Eindhoven. Ik heb bij de one plus two een bericht gehad dat de koerier vertrok om 17.00 en toen werd hij bezorgt rond 19.00... er nog hoop :)
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Let op:
Probeer informatie te posten waar anderen ook wat aan hebben. Ongeduldige berichten over nog niet verzonden orders zijn voor niemand nuttig.