Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
Prijsdalingen in afwachting van OP3 release:

OnePlus X € 239,00

Ceramic € 269,00

[ Voor 16% gewijzigd door anessie op 25-05-2016 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
anessie schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:07:
Prijsdalingen in afwachting van OP3 release:

OnePlus X € 239,00

Ceramic € 269,00
Ik zie het inderdaad. Overigens de prijs nog niet overal aangepast. Op de algemene productpagina staat nog de oude prijs.

Overigens is ook de OPO en OP2 verlaagd in prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanii3004
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-08 09:14
Hallo,

Ik zou graag een oneplus x champagne willen kopen voor mijn vriendin maar aangezien deze al heel lang out of stock is op de website van oneplus ben ik eens gaan rondneuzen en heb ik op DealExtreme een gevonden voor 233 euro. heeft iemand ervaring met het bestellen van een oneplus X via DealExtreme?

Alvast bedankt! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
Yanii3004 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 22:24:
Ik zou graag een oneplus x champagne willen kopen voor mijn vriendin maar aangezien deze al heel lang out of stock is op de website van oneplus ben ik eens gaan rondneuzen en heb ik op DealExtreme een gevonden voor 233 euro. heeft iemand ervaring met het bestellen van een oneplus X via DealExtreme?
Je moet even controleren welke frequenties die versie ondersteund, als het de Chinese versie is namelijk kan het zijn dan 4G niet goed werkt in Nederland. Heb je een link van het toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanii3004
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 06-08 09:14
Deze: http://eud.dx.com/product...-dual-sim-white-852425415

Ik heb gezien dat er wel de chinese hydrogen os op staat, normaal kan ik toch probleemloos oxygen os er op flashen? En zou ik doanekosten moeten betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
Yanii3004 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 07:05:
Deze: http://eud.dx.com/product...-dual-sim-white-852425415

Ik heb gezien dat er wel de chinese hydrogen os op staat, normaal kan ik toch probleemloos oxygen os er op flashen? En zou ik doanekosten moeten betalen?
Ik heb de specificaties even voor je gekopieerd en dan met name de frequenties:
2G: GSM 850/900/1800/1900MHz
3G:
WCDMA B1/B2/B5/B8MHz ,
TD-SCDMA: B34/B39
4G:
FDD-LTE: B1/B3/B7,
TD-LTE: B38/B39/B40/B41
Zoals je kan zien mist 4G ondersteuning voor band 8 en 20, die banden zijn erg belangrijk in Nederland. Waardoor 4G niet zal werken op het netwerk van Vodafone, KPN en T-mobile. Ik kan je dus afraden voor dit model te kiezen.

Om verder in te gaan op de software. Het is inderdaad mogelijk om daar OxygenOS op te zetten en douanekosten hangt af of je pakketje eruit gehaald wordt of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-09 13:03

LankHoar

Langharig tuig

Het is alweer even geleden dat er iemand hier gepost heeft, maar denk dat mijn vraag hier toch het beste past:

Gezien de OPX tegenwoordig slechts 'beperkt leverbaar' is, hoe kan ik er één bemachtigen? Mijn zusje wil er erg graag een kopen, echter ziet ze telkens staan dat er geen enkele op voorraad is. Gewoon F5'en tot er wel eentje beschikbaar is? Iemand tips? Thanks :)

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 24-08 00:42
LankHoar schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:18:
Het is alweer even geleden dat er iemand hier gepost heeft, maar denk dat mijn vraag hier toch het beste past:

Gezien de OPX tegenwoordig slechts 'beperkt leverbaar' is, hoe kan ik er één bemachtigen? Mijn zusje wil er erg graag een kopen, echter ziet ze telkens staan dat er geen enkele op voorraad is. Gewoon F5'en tot er wel eentje beschikbaar is? Iemand tips? Thanks :)
Ik heb precies dezelfde vraag?
Ik kan niet echt duidelijkheid vinden op het internet of de oneplus X nog verkocht wordt of niet.

Weet iemand meer? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
mkliko schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:29:
[...]
Ik heb precies dezelfde vraag?
Ik kan niet echt duidelijkheid vinden op het internet of de OnePlus X nog verkocht wordt of niet.
Heb je nieuws: OnePlus stopt vermoedelijk met leveren OnePlus X-smartphone - update ook al gelezen?

Verder had ik ook gelezen dat ze de productie gestopt zijn en dat ze dus de laatste batches aan het opmaken zijn. Kan er zo snel alleen geen bron meer over terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
rens-br schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:47:
[...]

Heb je nieuws: OnePlus stopt vermoedelijk met leveren OnePlus X-smartphone - update ook al gelezen?

Verder had ik ook gelezen dat ze de productie gestopt zijn en dat ze dus de laatste batches aan het opmaken zijn. Kan er zo snel alleen geen bron meer over terug vinden.
Ja, daar ben ik mee bekend.
Maar overal lees je ook dat er een kans is dat ze weer in stock komen.

Het vreemde is ook dat de telefoon gewoon nog in de shop staat van oneplus zelf. Dat zou je toch niet doen als ze niet meer in stock komen? 8)7
Ik vind het allemaal een beetje raar/tegenstrijdig... :/

p.s. bedankt voor je reactie. :)
Ik hang nu ook in de wachtrij bij de customer support van oneplus (via chat). Eens kijken wat die zeggen...

[ Voor 8% gewijzigd door Kliko op 05-10-2016 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
mkliko schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:59:
[...]
Ik vind het allemaal een beetje raar/tegenstrijdig... :/
Ben ik inderdaad met je eens. Het is allemaal een beetje vreemd. Via FB / twitter / forum geven ze aan om gewoon de website goed in de gaten te houden.
Ik hang nu ook in de wachtrij bij de customer support van oneplus (via chat). Eens kijken wat die zeggen...
Vermoedelijk dat je de website goed in de gaten moet houden en dat ze er verder geen uitsluitsel over doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kliko
rens-br schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:02:
[...]

Ben ik inderdaad met je eens. Het is allemaal een beetje vreemd. Via FB / twitter / forum geven ze aan om gewoon de website goed in de gaten te houden.

[...]

Vermoedelijk dat je de website goed in de gaten moet houden en dat ze er verder geen uitsluitsel over doen.
Sta nu op plaats 12 in de wachtrij. Zodra ik iemand gesproken heb zal ik mijn bevindingen hier ook wel even delen. Toch hoop ik stiekem op een datum... Elke dag F5-en is ook zo wat... -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
mkliko schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:06:
[...]
Sta nu op plaats 12 in de wachtrij. Zodra ik iemand gesproken heb zal ik mijn bevindingen hier ook wel even delen. Toch hoop ik stiekem op een datum... Elke dag F5-en is ook zo wat... -O-
Overigens weet ik niet of de OPX nog een goede keus is. Waarschijnlijk komt, net zoals voor de OnePlus One, Android 7.0 niet meer uit voor het toestel, omdat er een Snapdragon 801 SOC in zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kliko
rens-br schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:15:
[...]

Overigens weet ik niet of de OPX nog een goede keus is. Waarschijnlijk komt, net zoals voor de OnePlus One, Android 7.0 niet meer uit voor het toestel, omdat er een Snapdragon 801 SOC in zit.
Zit wat in, maar voor 240 euro hoef je dat ook niet meer te verwachten. Android 6.0 zou ik voorlopig ook genoeg vinden.

Vanuit de chat:

Could you give me an update when the oneplus X will be in stock again? Will it ever be in stock again?
As of now we do not have official information on when the OnePlus X will be back in stock. We do suggest you to stay tune for updates or subscribe to newsletter for you to receive updates once OnePlus X is back in stock.
So, it will be back in stock some day but there's just no official date available?
Yes, you are correct. You will be receiving a notification once the OnePlus X is back in stock.

Ze adviseren dus om de nieuwsbrief te joinen.
Het kan dus nog lang duren voordan de oneplus x weer in stock komt. En vertrouwen erin dat het gaat gebeuren wordt natuurlijk met de dag lager. Jammer, want voor 240 euro is het een leuke telefoon. (OP3 vind ik te groot)

[ Voor 11% gewijzigd door Kliko op 05-10-2016 15:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
mkliko schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:21:
[...]
Zit wat in, maar voor 240 euro hoef je dat ook niet meer te verwachten. Android 6.0 zou ik voorlopig ook genoeg vinden.
Als ik nu een nieuw toestel koop, wil ik ook meteen de laatste Android versie hebben. Maar goed dat is mijn mening.

Goed om te weten in ieder geval dat het toestel nog een keer terug komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
rens-br schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:23:
[...]

Als ik nu een nieuw toestel koop, wil ik ook meteen de laatste Android versie hebben. Maar goed dat is mijn mening.

Goed om te weten in ieder geval dat het toestel nog een keer terug komt.
Ik ben op dit moment een beetje op zoek naar een betaalbare telefoon als vervanging voor mijn Nexus 5. Ik wil eigenlijk dit formaat, of kleiner hebben...

Samsung is niet echt een optie en Sony is misschien nog een idee. Maar daar moet ik nog eens naar kijken. Anders misschien toch een Iphone SE... Het is niet anders. Heb altijd Android gehad, maar apple heeft een verdomd mooi toestelletje gemaakt vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

mkliko schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:06:
[...]

Dat heb ik ~een maand geleden ook gedaan. Er werd me verteld dat er officieel niets bekend was, maar de medewerker de kans heel klein achtte dat de OPX nog weer op stock zal komen.

Los daarvan het halve internet afgespeurd, en alleen maar tweedehands toestellen tegengekomen, toestellen die gigantisch te hoog geprijsd waren, of op een andere manier simpelweg onaantrekkelijk waren (bv. 80 dollar verzendkosten).

-EDIT- kreeg een telefoontje tussen het replyen door en zie dat mijn comment nu een beetje redundant is geworden, oh well :+

[ Voor 8% gewijzigd door LankHoar op 05-10-2016 15:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kliko
LankHoar schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:35:
[...]

Dat heb ik ~een maand geleden ook gedaan. Er werd me verteld dat er officieel niets bekend was, maar de medewerker de kans heel klein achtte dat de OPX nog weer op stock zal komen.

Los daarvan het halve internet afgespeurd, en alleen maar tweedehands toestellen tegengekomen, toestellen die gigantisch te hoog geprijsd waren, of op een andere manier simpelweg onaantrekkelijk waren (bv. 80 dollar verzendkosten).

-EDIT- kreeg een telefoontje tussen het replyen door en zie dat mijn comment nu een beetje redundant is geworden, oh well :+
Bedankt voor je aanvulling.
Ik heb hem ok DealXtreme en een Duitse website gevonden. Maar beide moeten dan uit Hongkong komen... Voelt toch wat minder betrouwbaar aan... :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

mkliko schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:50:
[...]

Bedankt voor je aanvulling.
Ik heb hem ok DealXtreme en een Duitse website gevonden. Maar beide moeten dan uit Hongkong komen... Voelt toch wat minder betrouwbaar aan... :|
Ik denk dat we dezelfde advertenties hebben gezien. Ik had hetzelfde, voelt toch niet helemaal sjofel aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
mkliko schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 15:50:
En dan koop je een Chinese versie, waarbij de kans groot is dat 4G niet werkt of maar deels.

Er staat overigens wel één telefoon in de V&A.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LankHoar

LankHoar

Langharig tuig

rens-br schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:17:
[...]
Er staat overigens wel één telefoon in de V&A.
Ik denk dat je de V&A bedoelt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
LankHoar schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:22:
[...]
Ik denk dat je de V&A bedoelt ;)
offtopic:
Ninja-edit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
Voor wie de OnePlus X nog wilt kopen. Vanaf vandaag is de keramische versie te koop bij Belsimpel voor €399,-, originele prijs was €369,-, dus prijsverschil valt heel erg mee. Al was de prijs na de verlaging € 269,00.

[ Voor 21% gewijzigd door rens-br op 23-06-2017 10:59 ]

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Let op:
Probeer informatie te posten waar anderen ook wat aan hebben. Ongeduldige berichten over nog niet verzonden orders zijn voor niemand nuttig.