Ik heb de normal gekozen, gisteravond een sms gekregen dat hij morgen geleverd zou worden. Ik kon het echter niet laten om te kijken of hij eerder op te halen was als ik het pakketje bij een DHL servicepunt zou laten bezorgen. Dat was een beetje dom van mij, aangezien ik depot in Amersfoort aanklikte en vervolgens mijn vinger klaar had om weg te scrollen (op telefoon) precies waar de SELECTEER knop zat. binnen een paar milliseconden zag ik mijn leven aan mij voorbij schieten.. En daar stond de boodschap op mijn schermpje: Bevestigt pakket kan worden afgehaald Maandag eind van de dag!
Ik ben meteen in een hoekje gaan liggen foetus houding en zachtjes mezelf in slaap gehuild.
Vanochtend toch maar even gebeld om het hele verhaal uit te leggen, ik heb toch zeker geen behoefte aan langer wachten dan de voorspelde vrijdag? Mevrouw aan telefoon begreep het wel en vond het heel erg jammer dat het zo gegaan is, ze heeft direct weer het aflever adres teruggezet naar de oorspronkelijke . Nou meneer bedankt voor het bellen, U kunt het pakketje Dinsdag verwachten op het zojuist gewijzigde adres.
Ik heb vriendelijk bedankt en opgehangen, nu drong het tot mij door.. dinsdag? WAT?
Weer aan de telefoon, opnieuw het verhaal + extra, sorry meneer ik kan het pakketje niet eerder uit de UK laten komen, zodra deze door de Douane heen is word deze doorgestuurd naar het door u aangegeven adres. Vriendelijk bedankt en klaar.
Er bestaat dus een kans dat hij na mijn belletjes alsnog vrijdag (morgen dus) word geleverd aangezien dat de originele verwachting was. Na wat onhandig geklooi van mezelf kan het dus helaas zijn dat ik nog wat extra dagen met mijn bijzonder trage iPhone 4s moet doorbrengen. ACH JA