Heracles Almelo | Borussia Dortmund
Op welke site bedoel je, en wat bedoel je precies met dit? Dat het afgeleverd is?
DHL verwacht dat de zending pas vrijdag de 13e (

Verwijderd
Hoe lang duurt 't doorgaans als je besteld via eBay / AliExpress? Redelijk Express als je 't mij vraagt..Fuwor schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:16:
Voor degenen waarvan de status al lang op 'Departed Facility in SHENZHEN' staat:
DHL verwacht dat de zending pas vrijdag de 13e () thuis wordt aangeboden. Wat nou express levering.
Die van mij stond ook heel de ochtend in hold in Eindhoven en ik heb net een mail gehad dat hij "out for delivery" is. en nu staat ie op "With delivery courier".BTBoy schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:04:
Voor degene die on hold hebben in Eindhoven. Ik heb bij de one plus two een bericht gehad dat de koerier vertrok om 17.00 en toen werd hij bezorgt rond 19.00... er nog hoop
Nu maar hopen dat die courier niet te vroeg in West-Brabant is, anders is er nog niemand thuis...
Verwijderd
Kans is groot dat 't in de avondronde zit. Is bij mij ook zo, dezelfde order status. Net weer even contact gehad met DHL..MaffeMaarten schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:27:
[...]
Die van mij stond ook heel de ochtend in hold in Eindhoven en ik heb net een mail gehad dat hij "out for delivery" is. en nu staat ie op "With delivery courier".
Nu maar hopen dat die courier niet te vroeg in West-Brabant is, anders is er nog niemand thuis...
Heb je al tracking info van DHL?Razzah schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:00:
[...]
Die van mij stond van Donderdag tot Maandag ochtend op processing.
Ik heb 5 november rond 21:00 besteld, sinds gisterenochtend staat de status op OP op processing.
Dhl kan mijn ordernummer niet herkennen en heb nog geen mail gehad van op en geen sms (hoewel dat wel staat ingevuld op de site)
Ook vraag ik me af of het ordernummer uit 9 of 10 cijfers bestaat...
Idem hier, donderdag voor 9u 's ochtends reeds besteld, geen enkele sms/email ontvangen en sinds maandag ochtend op processing.driesh schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:33:
Ik ben van Belgie
Ik heb 5 november rond 21:00 besteld, sinds gisterenochtend staat de status op OP op processing.
Dhl kan mijn ordernummer niet herkennen en heb nog geen mail gehad van op en geen sms (hoewel dat wel staat ingevuld op de site)
Bij DHL geen info te vinden met ordernummer (copy/paste vanaf orderoverzicht op oneplus website.)
Heb de mijne eerder besteld dan de jouwe, maar staat pas sinds vanmorgen in het DHL overzicht. Zou gewoon nog even wachtendriesh schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:33:
Ik ben van Belgie
Je telefoon is waarschijnlijk al onderweg, meestal staat 'ie een dag later pas in het overzicht.
Verwijderd
Dit hoort bij DHL normaal uit 10 cijfers te bestaan.driesh schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:33:
Ik ben van Belgie
Oh, en misschien goed om dit topic ook toe te voegen in het Forum tabje in de pricewatch bij de Oneplus X?
@Ohmarinus Ik hoop het, ik kijk er wel naar uit!
@IVSIVRIS dat van mij bestaat maar uit 9 cijfers...
Verwijderd
Probeer 't volgende eens:driesh schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:39:
@BlackShadow ik heb dat al geprobeerd, nog niks...
@Ohmarinus Ik hoop het, ik kijk er wel naar uit!
@IVSIVRIS dat van mij bestaat maar uit 9 cijfers...
Via http://www.dhl.com/en/exp...g/shippers_reference.html
Shipper's reference -> Jouw bestelnummer van OPX
Date range 1 -> Besteldatum
Date range 2 -> Vandaag
Accountnumber -> Leeg laten
en Nederland invullen.
Als je bij DHL de shippers reference trackt dan moet je ook even de datum van verzending op 5 november zetten. Ik kreeg ook geen data totdat ik de eerste datum optie terugzette naar de 5de.driesh schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:33:
Ik ben van Belgie
Ik heb het geprobeerd en vind het niet. Ik ben van belgie maar zowel belgie als nederland geeft niks...Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:48:
[...]
Probeer 't volgende eens:
Via http://www.dhl.com/en/exp...g/shippers_reference.html
Shipper's reference -> Jouw bestelnummer van OPX
Date range 1 -> Besteldatum
Date range 2 -> Vandaag
Accountnumber -> Leeg laten
en Nederland invullen.
Dat weet ik, ik heb het ook zo al staan. Ik volg dit forum al langer dus ben bewust van de valkuilen en heb zo goed als alles meegelezenMiki schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:49:
[...]
Als je bij DHL de shippers reference trackt dan moet je ook even de datum van verzending op 5 november zetten. Ik kreeg ook geen data totdat ik de eerste datum optie terugzette naar de 5de.
EVENT CATEGORY
10 Nov 15 1:25 PM - With delivery courier - AMSTERDAM,NETHERLANDS, THE
Dat is dan jullie straf opdat jullie wel naar het WK gaandriesh schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:50:
[...]
Ik heb het geprobeerd en vind het niet. Ik ben van belgie maar zowel belgie als nederland geeft niks...
Ik ben even grote fan van Oranje dan van de Rode Duivels dusja, ik ga hier niet beginnen met zo een discussieMiki schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:59:
[...]
Dat is dan jullie straf opdat jullie wel naar het WK gaan
Daar betaal ik doorgaans geen drol voor verzending, die vergelijking gaat dus niet op.Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:26:
[...]
Hoe lang duurt 't doorgaans als je besteld via eBay / AliExpress? Redelijk Express als je 't mij vraagt..
In het verleden (bijvoorbeeld met de Pebble twee jaar geleden, kwam ook uit China en ook met DHL verstuurd) wel eerder een Express levering gekregen uit China, dat was vrijdag verstuurd en maandag in huis.
Verwijderd
Oei, nu een dagje later dus. Nja, voor mij blijft 't Express. Ik heb 't ook niet over de prijs gehad, maar ik betwijfel of andere 't sneller kunnen doen.Fuwor schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:11:
[...]
Daar betaal ik doorgaans geen drol voor verzending, die vergelijking gaat dus niet op.
In het verleden (bijvoorbeeld met de Pebble twee jaar geleden, kwam ook uit China en ook met DHL verstuurd) wel eerder een Express levering gekregen uit China, dat was vrijdag verstuurd en maandag in huis.
Het is ook wel snel als het begin deze week binnen komt, echter wordt er verwacht dat de X pas vrijdag geleverd wordt.Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:12:
[...]
Oei, nu een dagje later dus. Nja, voor mij blijft 't Express. Ik heb 't ook niet over de prijs gehad, maar ik betwijfel of andere 't sneller kunnen doen.
Ik kreeg de notificatie dat ie "bezorgd" was... Door de brievenbus een briefje dat ie bij de buren was aangenomen...michel2412 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:16:
[...]
Stond op de de site dat hij bij de buren lag? of alleen dat je niet thuis was
Verwijderd
Ja, dat is wel zo. De lading van donderdag denk ik geluk gehad met 't vliegtuig in China.Fuwor schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:14:
[...]
Het is ook wel snel als het begin deze week binnen komt, echter wordt er verwacht dat de X pas vrijdag geleverd wordt.
Het is in Shenzen 7 uur later dus het verbaasd me niet zo dat de vroege vogels inderdaad hun orders al binnen hebben en degene die donderdagavond of vrijdag hebben besteld.Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:15:
[...]
Ja, dat is wel zo. De lading van donderdag denk ik geluk gehad met 't vliegtuig in China.
Bij mij staat er al heel de dag:
14 Shipment on hold AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:56
Vraag me af wat dat is.. Zal dus wel morgen worden ofzo..
Verwijderd
Kan vanavond nog geleverd worden!pixels66 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:42:
Leuk dat ze allemaal binnen beginnen te komen!!!
Bij mij staat er al heel de dag:
14 Shipment on hold AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:56
Vraag me af wat dat is.. Zal dus wel morgen worden ofzo..
ben benieuwd, zal vandaag wel niet meer wat worden ben ik bang !
Je kan er van uitgaan dat het nog wel even gaat duren helaas..SonOfTorture schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:49:
Las ergens op het forum dat er nog een zending onderweg is naar Amsterdam, de mijne staat sinds 9 November 15:43 op Departed Facility in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC.
ben benieuwd, zal vandaag wel niet meer wat worden ben ik bang !
http://specs.tweak.to/18230
Ongeduldig enzo
[ Voor 10% gewijzigd door Razzah op 10-11-2015 16:20 ]
Mijne heb ik ook de 7de besteld, en staat sinds deze morgend op processing. Maar op DHL nog niets te vinden met order nummer (zoeken op reference)birdie25 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:57:
Mijne is zaterdag weggegaan vanuit Shenzhen en is zojuist afgeleverd. Heb er nog een in bestelling staan (7 nov besteld). Dus volgens enige logica zou ie donderdag/vrijdag moeten komen.
Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB --- iPhone 12 Blue --- Med600X3D
13 Verwerkt in EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 08:54
Verwijderd
[ Voor 75% gewijzigd door netchip op 10-11-2015 19:51 ]
[ Voor 90% gewijzigd door pixels66 op 10-11-2015 20:20 ]
Verwijderd
Heb 'm ook net binnen. Ziet er goed uit, met die Rosewood cover een gelikt toestel. Tuurlijk zijn er minpunten, maar was geeft bij jou de doorslag?-Bas schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:57:
Heb hem binnen. Maar toch niet helemaal tevreden. Hij staat dus op vraag&aanbod
Eerste indruk: per ongeluk de screenprotector mee losgetrokken, niet aan te raden...
Tweede indruk: de micro-usb zit op z'n kop.
Verder ben ik wel helemaal happy hoor, nieuw speelgoed! Schitterend apparaat.
En wat Is volgens jou op de kop, voor zover ik kon zien op schreenshot zit hij juist zoals ik wil (zelfde als Nexus 5)MaffeMaarten schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:32:
Haha, was net een berichtje aan het sturen met "negen uur en hij is er nog niet, balen", kwam daar de dhl wagen aanrijden.
Eerste indruk: per ongeluk de screenprotector mee losgetrokken, niet aan te raden...
Tweede indruk: de micro-usb zit op z'n kop.
Verder ben ik wel helemaal happy hoor, niet speelgoed! Schitterend apparaat.
Ik ken iemand die een iphone bij BOL besteld heeft. Deze is toen door de bezorger aan de buurman gegeven, dus de zending staat op 'bezorgd' bij BOL, maar de buurman zwijgt in alle talen. BOL stuurt nu deurwaarder naar mijn kennis. Zij hebben er "niks mee te maken"...Jeroen_HD schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:11:
[...]
Jouw naam staat op het pakket, DHL heeft het ergens anders afgegeven. Bij jou zit er waarschijnlijk een papiertje in de bus waar opstaat bij wie ze het zijn gaan afleveren. Je kan hier volgens mij gewoon mee naar de politie moest het echt zover komen. Maar DHL contacteren gaat al veel doen.
Opletten dus met buren :-)
PostNL (Of UPS, weet ik niet meer exact) heeft mij destijds geholpen met eenzelfde probleem, de hebben de GPS van de bezorger kunnen bekijken en ze konden mij met hard bewijs aantonen dat de bezorger op een ander adres mijn pakket heeft afgeleverd. Toen is men toch over de brug gekomen, ik woon in een volkswijk dus: Zand Erover. Maar wel fijn dat ze het konden aantonen. Ging trouwens om een HDMI kabel via Bol.com dus niet echt een groot item ofzo.pa2ra schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 23:43:
[...]
Ik ken iemand die een iphone bij BOL besteld heeft. Deze is toen door de bezorger aan de buurman gegeven, dus de zending staat op 'bezorgd' bij BOL, maar de buurman zwijgt in alle talen. BOL stuurt nu deurwaarder naar mijn kennis. Zij hebben er "niks mee te maken"...
Opletten dus met buren :-)
1 Piece
Tuesday, November 10, 2015 Location Time Piece
2 Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 17:22
1 Piece
1 Shipment picked up SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 15:50
1 Piece
www.weefab.com
Order staat nog steeds op Processing
Toch maar die DHL pakjeslink gebruikt:
Departed Facility in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 10 nov 15u
Is er al iemand zo gek om het vliegtuig ook te volgen?
http://www.flightradar24.com/data/airplanes/aerologic-box/
http://www.flightradar24.com/data/airplanes/eat-leipzig-bcs/
http://www.flightradar24.com/data/airplanes/dhl-air-dhk/
[ Voor 66% gewijzigd door anessie op 11-11-2015 07:54 ]
Radeon HD7970, Core™ i5-3570K, 120G-SSD, Fatal1ty Z77 Performance, 1TB HD103SJ, 8 GB DDR3-1600 Kit, Mugen 2-cooler
kan je eens een screenshot posten van de tracking?joblamie schreef op woensdag 11 november 2015 @ 07:11:
Zoals verwacht zijn er grote stappen gemaakt bij degenen waarbij ie gister nog op 'departed from shenzhen' stond. Zo is de mijne vannacht van Shenzhen naar UK gesprongen en van UK naar Brussel, daar is ie nu processed.
ik hoop dat die van mij hier vrijdag zou zijn...
www.weefab.com
Soul__assasin schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:02:
[...]
kan je eens een screenshot posten van de tracking?
ik hoop dat die van mij hier vrijdag zou zijn...

11-11 02:25 vertrokken uit East Midlands, UK
11-11 07:02 vertrokken uit Brussel, BE
11-11 08:14 aangekomen in Eindhoven
Het moet naar Breda, dus hopelijk vandaag nog, anders morgen verwacht ik
7 Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:41
6 Departed Facility in EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 06:13
5 Processed at EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 02:55
Monday, November 09, 2015 Location Time Piece
4 Departed Facility in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 15:42
3 Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 14:42
Saturday, November 07, 2015 Location Time Piece
2 Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 16:29
1 Shipment picked up SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 16:17
Dat wordt of vanavond of morgen
Denk vandaag gezien de mensen gister, tip ga ff terug in forum naar gister ochtend en gister avondwolfero schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:55:
8 Shipment on hold AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:41
7 Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:41
6 Departed Facility in EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 06:13
5 Processed at EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 02:55
4 Departed Facility in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 15:42
3 Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 14:42
Saturday, November 07, 2015 Location Time Piece
2 Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 16:29
1 Shipment picked up SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 16:17
Dat wordt of vanavond of morgen
Reken maar op vandaag, die van mij heeft
EDIT : Al een status gekregen, ze hebben mijn pakketje via UK naar Brussel gebracht, word nog een lange trip naar Overijssel
[ Voor 34% gewijzigd door SoWTM op 11-11-2015 10:09 ]
Hij is andersom als mij Moto G, maar een korte check met een collega laat zien dat het bij de OPX wel hetzelfde is als bij de Nexus 6. (brede kant richting scherm)Razzah schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:46:
[...]
En wat Is volgens jou op de kop, voor zover ik kon zien op schreenshot zit hij juist zoals ik wil (zelfde als Nexus 5)
Dat is wat mij betreft juist hoe hij hoortMaffeMaarten schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:07:
[...]
Hij is andersom als mij Moto G, maar een korte check met een collega laat zien dat het bij de OPX wel hetzelfde is als bij de Nexus 6. (brede kant richting scherm)
Zitten wij in dezelfde levering ga ik vanuit
Sint-Maarten en/of het begin van het carnavals seizoen is geen officiele feestdagBlackShadow schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:22:
Is het in NL geen feestdag vandaag?
Gelukkig
Nuja, er is nog een onbenullig ander iets vandaagRazzah schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:28:
[...]
Sint-Maarten en/of het begin van het carnavals seizoen is geen officiele feestdag
Gelukkig
Wikipedia: Wapenstilstandsdag
Heb 5 nov om 21:00 besteld en gisteren rond 15 pas vertrokken in China... en dat voor express levering...
Gek dat het zoveel verschil maakt in het bezorgmoment of je hem 's morgens of 's avonds hebt besteld.
Bij DHL ga je niks terugvinden met je ordernummer, je krijgt een shipment bevestiging en dan is ook meteen de status van je order gewijzigd naar complete en kun je vanuit je account je pakketje volgen. Achter je order nummer staat dan een pijltje waar je op kunt klikken waarin je in het rood je tracking code van DHL ziet.Thiago schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:44:
Iemand die 7/11 besteld heeft en al beweging ziet? Sta als sinds maandag ochtend op processing maar op DHL niks te vinden....
Ok bedanktdamluc schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:58:
[...]
Bij DHL ga je niks terugvinden met je ordernummer, je krijgt een shipment bevestiging en dan is ook meteen de status van je order gewijzigd naar complete en kun je vanuit je account je pakketje volgen. Achter je order nummer staat dan een pijltje waar je op kunt klikken waarin je in het rood je tracking code van DHL ziet.
11-11 09:51 zending bij koerier voor afleveringDunDave schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:48:
09-11 15:43 vertrokken uit Shenzhen, China
11-11 02:25 vertrokken uit East Midlands, UK
11-11 07:02 vertrokken uit Brussel, BE
11-11 08:14 aangekomen in Eindhoven
Het moet naar Breda, dus hopelijk vandaag nog, anders morgen verwacht ik
Ik zit in een soortgelijke situatie. Maar het komt wel goed. Ik verwacht dat het pakket vandaag nog in de UK zal aankomen. Met een beetje geluk morgen een levering. Helaas ben ik dan waarschijnlijk op werk dus ik hoop dat er een oplossing te vinden is met DHL...damluc schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:54:
Donderdagavond 5-11 om 22.24 besteld, dinsdagmorgen om 5:50 bevestiging dat ie is verzonden, maar nu al bijna 36 uur status ongewijzigd: Departed Facility in SHENZHEN 10-11-2015
Gek dat het zoveel verschil maakt in het bezorgmoment of je hem 's morgens of 's avonds hebt besteld.
Status:
Tuesday, November 10, 2015 Location Time Piece
4 Departed Facility in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 15:04 1 Piece
3 Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 14:22 1 Piece
2 Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 17:46 1 Piece
1 Shipment picked up SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 16:55 1 Piece
Mijne ook inderdaad, is vanuit UK naar Belgie, toen weer naar AdamGiel88 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:54:
Bestelling is rond 10.30 aangekomen in Amsterdam. Grote kans dus dat hij vanavond nog binnen komt?
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Jammer, ik had hetzelfde probleem. Uiteindelijk opgelost door een nieuw account aan te maken onder hetzelfde emailadres (want daarop was de code geregistreerd). Met mijn nieuwe account kon ik wel inloggen en een order plaatsen.Largamelion schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:28:
Ik heb jammer genoeg mijn invite niet kunnen claimen. Ging dat een uur voor hij verliep doen maar toen kwam ik tot de conclusie dat ik mijn paswoord voor in te loggen niet meer weet (account ten tijde van OPO aangemaakt). Heb meerdere malen een reset aangevraagd voor mijn paswoord maar krijg maar geen mail binnen om dit te doen (ondertussen al een dag later)... gemiste kans.
Raar dat ze dat toelaten, 2 accounts met hetzelfde email adres. Had ik niet aan gedacht.Robertobananas schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:31:
[...]
Jammer, ik had hetzelfde probleem. Uiteindelijk opgelost door een nieuw account aan te maken onder hetzelfde emailadres (want daarop was de code geregistreerd). Met mijn nieuwe account kon ik wel inloggen en een order plaatsen.
Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ
Inderdaad, vreemd. Was er zelf ook niet op gekomen. Dit werd gesuggereerd door de support chat van OnePlus zelf. Volgens mij was er een bug met het inlogsysteem. Een vriend van me had er ook problemen mee.Largamelion schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:39:
[...]
Raar dat ze dat toelaten, 2 accounts met hetzelfde email adres. Had ik niet aan gedacht.
[ Voor 4% gewijzigd door mprkooij op 11-11-2015 11:47 ]
Hebben er wel meer last van gehad, waarschijnlijk wachten ze op een beschikbare bus voor transport , mijne ligt daar nu ookmprkooij schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:46:
Mijn pakketje staat op ON HOLD in Amsterdam!?
Stukje teruglezen, is meerdere malen uitgelegd..mprkooij schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:46:
Mijn pakketje staat op ON HOLD in Amsterdam!?
Dan krijgen we hem waarschijnlijk vandaag binnenSonOfTorture schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:56:
[...]
Hebben er wel meer last van gehad, waarschijnlijk wachten ze op een beschikbare bus voor transport , mijne ligt daar nu ook
Voor mij gelden exact dezelfde tijden als bij jou.Robertobananas schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:10:
[...]
Ik zit in een soortgelijke situatie. Maar het komt wel goed. Ik verwacht dat het pakket vandaag nog in de UK zal aankomen. Met een beetje geluk morgen een levering.
[...]
[ Voor 9% gewijzigd door damluc op 11-11-2015 12:21 ]
Hoe laat besteld zaterdag? Want ook de 7ste besteld en kan via DHL nog altijd niks vinden.birdie25 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:36:
07-11 mijn tweede X besteld, vandaag picked up en processed in Shenzhen. Gas erop DHL
Rond 17:30.Thiago schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:40:
[...]
Hoe laat besteld zaterdag? Want ook de 7ste besteld en kan via DHL nog altijd niks vinden.
PS. Bestelling was op 5nov rond 20:00
Probeer informatie te posten waar anderen ook wat aan hebben. Ongeduldige berichten over nog niet verzonden orders zijn voor niemand nuttig.