Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-02 11:14
Mijn OnePlus X is onderweg en komt als het goed is vandaag om 15:43 aan in Amsterdam, hopen op vanavond? :)

Heracles Almelo | Borussia Dortmund

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tankiej
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 16:04
Op welke site bedoel je, en wat bedoel je precies met dit? Dat het afgeleverd is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:29
Voor degenen waarvan de status al lang op 'Departed Facility in SHENZHEN' staat:

DHL verwacht dat de zending pas vrijdag de 13e ( _/-\o_) thuis wordt aangeboden. Wat nou express levering. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuwor schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:16:
Voor degenen waarvan de status al lang op 'Departed Facility in SHENZHEN' staat:

DHL verwacht dat de zending pas vrijdag de 13e ( _/-\o_) thuis wordt aangeboden. Wat nou express levering. 8)7
Hoe lang duurt 't doorgaans als je besteld via eBay / AliExpress? Redelijk Express als je 't mij vraagt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11-09 10:41
BTBoy schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:04:
Voor degene die on hold hebben in Eindhoven. Ik heb bij de one plus two een bericht gehad dat de koerier vertrok om 17.00 en toen werd hij bezorgt rond 19.00... er nog hoop :)
Die van mij stond ook heel de ochtend in hold in Eindhoven en ik heb net een mail gehad dat hij "out for delivery" is. en nu staat ie op "With delivery courier".

Nu maar hopen dat die courier niet te vroeg in West-Brabant is, anders is er nog niemand thuis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaffeMaarten schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:27:
[...]

Die van mij stond ook heel de ochtend in hold in Eindhoven en ik heb net een mail gehad dat hij "out for delivery" is. en nu staat ie op "With delivery courier".

Nu maar hopen dat die courier niet te vroeg in West-Brabant is, anders is er nog niemand thuis...
Kans is groot dat 't in de avondronde zit. Is bij mij ook zo, dezelfde order status. Net weer even contact gehad met DHL..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-09 18:37
Razzah schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:00:
[...]

Die van mij stond van Donderdag tot Maandag ochtend op processing.
Heb je al tracking info van DHL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driesh
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 26-11-2021
Ik ben van Belgie
Ik heb 5 november rond 21:00 besteld, sinds gisterenochtend staat de status op OP op processing.
Dhl kan mijn ordernummer niet herkennen en heb nog geen mail gehad van op en geen sms (hoewel dat wel staat ingevuld op de site)

Ook vraag ik me af of het ordernummer uit 9 of 10 cijfers bestaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
driesh schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:33:
Ik ben van Belgie
Ik heb 5 november rond 21:00 besteld, sinds gisterenochtend staat de status op OP op processing.
Dhl kan mijn ordernummer niet herkennen en heb nog geen mail gehad van op en geen sms (hoewel dat wel staat ingevuld op de site)

Idem hier, donderdag voor 9u 's ochtends reeds besteld, geen enkele sms/email ontvangen en sinds maandag ochtend op processing.
Bij DHL geen info te vinden met ordernummer (copy/paste vanaf orderoverzicht op oneplus website.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20-07 22:46

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

Ik ben van Belgie

Heb de mijne eerder besteld dan de jouwe, maar staat pas sinds vanmorgen in het DHL overzicht. Zou gewoon nog even wachten :)

Je telefoon is waarschijnlijk al onderweg, meestal staat 'ie een dag later pas in het overzicht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van Belgie

Dit hoort bij DHL normaal uit 10 cijfers te bestaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sarion
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 23-08 10:50
Ik ben wel benieuwd hoe het mensen vergaat met de douaneheffingen. Ik begrijp dat die betaald moeten zijn door Oneplus. Maar ik zie ook dat mijn X onderweg is uit China, dus niet vanuit een Europese locatie.

Oh, en misschien goed om dit topic ook toe te voegen in het Forum tabje in de pricewatch bij de Oneplus X?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driesh
@BlackShadow ik heb dat al geprobeerd, nog niks...
@Ohmarinus Ik hoop het, ik kijk er wel naar uit!
@IVSIVRIS dat van mij bestaat maar uit 9 cijfers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

driesh schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:39:
@BlackShadow ik heb dat al geprobeerd, nog niks...
@Ohmarinus Ik hoop het, ik kijk er wel naar uit!
@IVSIVRIS dat van mij bestaat maar uit 9 cijfers...
Probeer 't volgende eens:

Via http://www.dhl.com/en/exp...g/shippers_reference.html

Shipper's reference -> Jouw bestelnummer van OPX
Date range 1 -> Besteldatum
Date range 2 -> Vandaag
Accountnumber -> Leeg laten
en Nederland invullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:25
Ik ben van Belgie

Als je bij DHL de shippers reference trackt dan moet je ook even de datum van verzending op 5 november zetten. Ik kreeg ook geen data totdat ik de eerste datum optie terugzette naar de 5de.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driesh
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:48:
[...]

Probeer 't volgende eens:

Via http://www.dhl.com/en/exp...g/shippers_reference.html

Shipper's reference -> Jouw bestelnummer van OPX
Date range 1 -> Besteldatum
Date range 2 -> Vandaag
Accountnumber -> Leeg laten
en Nederland invullen.
Ik heb het geprobeerd en vind het niet. Ik ben van belgie maar zowel belgie als nederland geeft niks...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driesh
Miki schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:49:
[...]

Als je bij DHL de shippers reference trackt dan moet je ook even de datum van verzending op 5 november zetten. Ik kreeg ook geen data totdat ik de eerste datum optie terugzette naar de 5de.
Dat weet ik, ik heb het ook zo al staan. Ik volg dit forum al langer dus ben bewust van de valkuilen en heb zo goed als alles meegelezen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 16:42
Voor de mensen die niet thuis waren en dus het pakketje hebben gemist, neem ff contact op met DHL (Twitter) ze reageren snel!. Dan kan je het adres ff wijzigen zodat hij morgen op de zaak zal worden afgeleverd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eekastar
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21-12-2023
DHL:
EVENT CATEGORY
10 Nov 15 1:25 PM - With delivery courier - AMSTERDAM,NETHERLANDS, THE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
driesh schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:50:
[...]

Ik heb het geprobeerd en vind het niet. Ik ben van belgie maar zowel belgie als nederland geeft niks...
Dat is dan jullie straf opdat jullie wel naar het WK gaan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driesh
Miki schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:59:
[...]

Dat is dan jullie straf opdat jullie wel naar het WK gaan :D
Ik ben even grote fan van Oranje dan van de Rode Duivels dusja, ik ga hier niet beginnen met zo een discussie 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 14:26:
[...]

Hoe lang duurt 't doorgaans als je besteld via eBay / AliExpress? Redelijk Express als je 't mij vraagt..
Daar betaal ik doorgaans geen drol voor verzending, die vergelijking gaat dus niet op.
In het verleden (bijvoorbeeld met de Pebble twee jaar geleden, kwam ook uit China en ook met DHL verstuurd) wel eerder een Express levering gekregen uit China, dat was vrijdag verstuurd en maandag in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mossell
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:19
Hier inmiddels ook onderweg: "15 Zending bij koerier voor aflevering EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 14:10" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuwor schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:11:
[...]

Daar betaal ik doorgaans geen drol voor verzending, die vergelijking gaat dus niet op.
In het verleden (bijvoorbeeld met de Pebble twee jaar geleden, kwam ook uit China en ook met DHL verstuurd) wel eerder een Express levering gekregen uit China, dat was vrijdag verstuurd en maandag in huis.
Oei, nu een dagje later dus. Nja, voor mij blijft 't Express. Ik heb 't ook niet over de prijs gehad, maar ik betwijfel of andere 't sneller kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuwor
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:12:
[...]

Oei, nu een dagje later dus. Nja, voor mij blijft 't Express. Ik heb 't ook niet over de prijs gehad, maar ik betwijfel of andere 't sneller kunnen doen.
Het is ook wel snel als het begin deze week binnen komt, echter wordt er verwacht dat de X pas vrijdag geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
michel2412 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:16:
[...]

Stond op de de site dat hij bij de buren lag? of alleen dat je niet thuis was
Ik kreeg de notificatie dat ie "bezorgd" was... Door de brievenbus een briefje dat ie bij de buren was aangenomen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fuwor schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:14:
[...]

Het is ook wel snel als het begin deze week binnen komt, echter wordt er verwacht dat de X pas vrijdag geleverd wordt.
Ja, dat is wel zo. De lading van donderdag denk ik geluk gehad met 't vliegtuig in China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:15:
[...]

Ja, dat is wel zo. De lading van donderdag denk ik geluk gehad met 't vliegtuig in China.
Het is in Shenzen 7 uur later dus het verbaasd me niet zo dat de vroege vogels inderdaad hun orders al binnen hebben en degene die donderdagavond of vrijdag hebben besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 15:18
De mijne is een half uur geleden thuis afgeleverd, nu nog anderhalf uur werken :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23:02
Leuk dat ze allemaal binnen beginnen te komen!!!

Bij mij staat er al heel de dag:

14 Shipment on hold AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:56

Vraag me af wat dat is.. Zal dus wel morgen worden ofzo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pixels66 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:42:
Leuk dat ze allemaal binnen beginnen te komen!!!

Bij mij staat er al heel de dag:

14 Shipment on hold AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 07:56

Vraag me af wat dat is.. Zal dus wel morgen worden ofzo..
Kan vanavond nog geleverd worden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
Las ergens op het forum dat er nog een zending onderweg is naar Amsterdam, de mijne staat sinds 9 November 15:43 op Departed Facility in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC.

ben benieuwd, zal vandaag wel niet meer wat worden ben ik bang !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

SonOfTorture schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:49:
Las ergens op het forum dat er nog een zending onderweg is naar Amsterdam, de mijne staat sinds 9 November 15:43 op Departed Facility in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC.

ben benieuwd, zal vandaag wel niet meer wat worden ben ik bang !
Je kan er van uitgaan dat het nog wel even gaat duren helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Volgens de DHL twitter komt hij vanavond tussen 1800-2100, ondanks de shipment on hold melding op Amsterdam!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 13:28
Mijne is zaterdag weggegaan vanuit Shenzhen en is zojuist afgeleverd. Heb er nog een in bestelling staan (7 nov besteld). Dus volgens enige logica zou ie donderdag/vrijdag moeten komen.

http://specs.tweak.to/18230

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-03 08:24
Ook maar even een tweet naar DHL gestuurd. Misschien dat zij wat meer info hebben :)

Ongeduldig enzo

[ Voor 10% gewijzigd door Razzah op 10-11-2015 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 29-08 22:16
birdie25 schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 15:57:
Mijne is zaterdag weggegaan vanuit Shenzhen en is zojuist afgeleverd. Heb er nog een in bestelling staan (7 nov besteld). Dus volgens enige logica zou ie donderdag/vrijdag moeten komen.
Mijne heb ik ook de 7de besteld, en staat sinds deze morgend op processing. Maar op DHL nog niets te vinden met order nummer (zoeken op reference)

 Mbpr 13" 2.7 Early-2015 + 16GB RAM + 256GB ---  iPhone 12 Blue --- Med600X3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Iedereen waarbij ie zaterdag Shenzhen verlaten heeft lijkt hem vandaag te ontvangen. Dus bij degenen waarbij ie maandag Shenzhen verlaten heeft zal ie woensdag of donderdag komen lijkt me. Valt allemaal nog reuze mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielzsche
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-09 16:15
Mijne is vrijdag vertrokken uit Shenzhen. Ligt al sinds vanmorgen in Eindhoven. Laat ik nou net in Eindhoven wonen, mag hopen dat ze hem vanavond nog komen aanbieden.

13 Verwerkt in EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE EINDHOVEN - NETHERLANDS, THE 08:54

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binscow
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-08 22:23
Net een smsje/update gehad dat de koerier onderweg is naar mijn huis! Dus dan wordt hij alsnog vanavond bezorgd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Yes!! Koerier onderweg.. Jammer dat de Nano SIM er nog niet is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:16
Ik was niet thuis, word het pakketje nu volgende dag weer een keer aangeboden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk, telefoon ontvangen. Heb ik geen passende simkaart. Iemand enig idee of dit voor Vodafone online te bemachtigen is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Bij Telfort kun je een gratis nieuwe in je account bestellen, dus wellicht bij Vodafone ook wel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Heerlijk, hij is binnen, wat prachtig! Zo ff opstarten(zonder SIM nog, die is er nog niet)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netchip
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 25-08 10:49
- verkeerde topic -

[ Voor 75% gewijzigd door netchip op 10-11-2015 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Nederlandse site = EU versie.. Heb m net binnen, compleet EU..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Bas
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 12:17
Heb hem binnen. Maar toch niet helemaal tevreden. Hij staat dus op vraag&aanbod :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Ook al niet? Wat bevalt je niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mossell
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:19
Hier ook binnen. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
verkeerde topic..

[ Voor 90% gewijzigd door pixels66 op 10-11-2015 20:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-Bas schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 19:57:
Heb hem binnen. Maar toch niet helemaal tevreden. Hij staat dus op vraag&aanbod :+
Heb 'm ook net binnen. Ziet er goed uit, met die Rosewood cover een gelikt toestel. Tuurlijk zijn er minpunten, maar was geeft bij jou de doorslag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
Haha, was net een berichtje aan het sturen met "negen uur en hij is er nog niet, balen", kwam daar de dhl wagen aanrijden.

Eerste indruk: per ongeluk de screenprotector mee losgetrokken, niet aan te raden...
Tweede indruk: de micro-usb zit op z'n kop.

Verder ben ik wel helemaal happy hoor, nieuw speelgoed! Schitterend apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
MaffeMaarten schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:32:
Haha, was net een berichtje aan het sturen met "negen uur en hij is er nog niet, balen", kwam daar de dhl wagen aanrijden.

Eerste indruk: per ongeluk de screenprotector mee losgetrokken, niet aan te raden...
Tweede indruk: de micro-usb zit op z'n kop.

Verder ben ik wel helemaal happy hoor, niet speelgoed! Schitterend apparaat.
En wat Is volgens jou op de kop, voor zover ik kon zien op schreenshot zit hij juist zoals ik wil (zelfde als Nexus 5)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:25
Helaas.. Ik had pech. Had een afspraak staan en kon niet thuis zijn. Maar dhl gaf via de telefoon aan het pakket ook bij de buren aan te bieden dan. Nja niet dus. Morgen tweede poging :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa2ra
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-09 23:31
Jeroen_HD schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 13:11:
[...]

Jouw naam staat op het pakket, DHL heeft het ergens anders afgegeven. Bij jou zit er waarschijnlijk een papiertje in de bus waar opstaat bij wie ze het zijn gaan afleveren. Je kan hier volgens mij gewoon mee naar de politie moest het echt zover komen. Maar DHL contacteren gaat al veel doen.
Ik ken iemand die een iphone bij BOL besteld heeft. Deze is toen door de bezorger aan de buurman gegeven, dus de zending staat op 'bezorgd' bij BOL, maar de buurman zwijgt in alle talen. BOL stuurt nu deurwaarder naar mijn kennis. Zij hebben er "niks mee te maken"...

Opletten dus met buren :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ohmarinus

Ohmarinus

Blauw, Groen, Wit, Roze.

pa2ra schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 23:43:
[...]

Ik ken iemand die een iphone bij BOL besteld heeft. Deze is toen door de bezorger aan de buurman gegeven, dus de zending staat op 'bezorgd' bij BOL, maar de buurman zwijgt in alle talen. BOL stuurt nu deurwaarder naar mijn kennis. Zij hebben er "niks mee te maken"...

Opletten dus met buren :-)
PostNL (Of UPS, weet ik niet meer exact) heeft mij destijds geholpen met eenzelfde probleem, de hebben de GPS van de bezorger kunnen bekijken en ze konden mij met hard bewijs aantonen dat de bezorger op een ander adres mijn pakket heeft afgeleverd. Toen is men toch over de brug gekomen, ik woon in een volkswijk dus: Zand Erover. Maar wel fijn dat ze het konden aantonen. Ging trouwens om een HDMI kabel via Bol.com dus niet echt een groot item ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:35

Soul__assasin

de Belbelg

we zijn een stapje verder
1 Piece
Tuesday, November 10, 2015 Location Time Piece
2 Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 17:22

1 Piece
1 Shipment picked up SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 15:50

1 Piece

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Zoals verwacht zijn er grote stappen gemaakt bij degenen waarbij ie gister nog op 'departed from shenzhen' stond. Zo is de mijne vannacht van Shenzhen naar UK gesprongen en van UK naar Brussel, daar is ie nu processed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel88
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-03 16:21
Yes! Hier ook aangekomen in Brussel. Wordt dan waarschijnlijk morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
5 nov 11u besteld, BE standaard shipping 20€

Order staat nog steeds op Processing

Toch maar die DHL pakjeslink gebruikt:

Departed Facility in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 10 nov 15u

Is er al iemand zo gek om het vliegtuig ook te volgen?

http://www.flightradar24.com/data/airplanes/aerologic-box/
http://www.flightradar24.com/data/airplanes/eat-leipzig-bcs/
http://www.flightradar24.com/data/airplanes/dhl-air-dhk/

[ Voor 66% gewijzigd door anessie op 11-11-2015 07:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen_HD
  • Laatst online: 29-06 22:54
Mijn order staat nog steeds op "Processing".

Radeon HD7970, Core™ i5-3570K, 120G-SSD, Fatal1ty Z77 Performance, 1TB HD103SJ, 8 GB DDR3-1600 Kit, Mugen 2-cooler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soul__assasin
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:35

Soul__assasin

de Belbelg

joblamie schreef op woensdag 11 november 2015 @ 07:11:
Zoals verwacht zijn er grote stappen gemaakt bij degenen waarbij ie gister nog op 'departed from shenzhen' stond. Zo is de mijne vannacht van Shenzhen naar UK gesprongen en van UK naar Brussel, daar is ie nu processed.
kan je eens een screenshot posten van de tracking?

ik hoop dat die van mij hier vrijdag zou zijn...

www.weefab.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joblamie
  • Niet online
Soul__assasin schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:02:
[...]

kan je eens een screenshot posten van de tracking?

ik hoop dat die van mij hier vrijdag zou zijn...
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/R9hknet.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DunDave
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-08 22:40
09-11 15:43 vertrokken uit Shenzhen, China
11-11 02:25 vertrokken uit East Midlands, UK
11-11 07:02 vertrokken uit Brussel, BE
11-11 08:14 aangekomen in Eindhoven

Het moet naar Breda, dus hopelijk vandaag nog, anders morgen verwacht ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolfero
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 03-09 13:03
8 Shipment on hold AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:41
7 Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:41
6 Departed Facility in EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 06:13
5 Processed at EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 02:55
Monday, November 09, 2015 Location Time Piece
4 Departed Facility in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 15:42
3 Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 14:42
Saturday, November 07, 2015 Location Time Piece
2 Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 16:29
1 Shipment picked up SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 16:17

Dat wordt of vanavond of morgen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel2412
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-09 16:42
wolfero schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:55:
8 Shipment on hold AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:41
7 Arrived at Sort Facility AMSTERDAM - NETHERLANDS, THE 08:41
6 Departed Facility in EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 06:13
5 Processed at EAST MIDLANDS - UK EAST MIDLANDS - UK 02:55
4 Departed Facility in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 15:42
3 Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 14:42
Saturday, November 07, 2015 Location Time Piece
2 Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 16:29
1 Shipment picked up SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 16:17

Dat wordt of vanavond of morgen :D
Denk vandaag gezien de mensen gister, tip ga ff terug in forum naar gister ochtend en gister avond
Reken maar op vandaag, die van mij heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beyazz06
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Pakket is zojuist (8:41) aangekomen in Amsterdam en staat op -hold-. Hopelijk vanavond in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
Nou, mijn pakketje is waarschijnlijk spoorloos, vind niks geen bestaan meer via DHL tracker, dan maar een mail naar DHL :(

EDIT : Al een status gekregen, ze hebben mijn pakketje via UK naar Brussel gebracht, word nog een lange trip naar Overijssel :P

[ Voor 34% gewijzigd door SoWTM op 11-11-2015 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaffeMaarten
Razzah schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 21:46:
[...]

En wat Is volgens jou op de kop, voor zover ik kon zien op schreenshot zit hij juist zoals ik wil (zelfde als Nexus 5)
Hij is andersom als mij Moto G, maar een korte check met een collega laat zien dat het bij de OPX wel hetzelfde is als bij de Nexus 6. (brede kant richting scherm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
MaffeMaarten schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:07:
[...]

Hij is andersom als mij Moto G, maar een korte check met een collega laat zien dat het bij de OPX wel hetzelfde is als bij de Nexus 6. (brede kant richting scherm)
Dat is wat mij betreft juist hoe hij hoort :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/feIE9GR.png

Nou die moet vandaag wel komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
Is het in NL geen feestdag vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
Zitten wij in dezelfde levering ga ik vanuit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Sint-Maarten en/of het begin van het carnavals seizoen is geen officiele feestdag :P

Gelukkig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackShadow
Razzah schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:28:
[...]

Sint-Maarten en/of het begin van het carnavals seizoen is geen officiele feestdag :P

Gelukkig :P
Nuja, er is nog een onbenullig ander iets vandaag :+
Wikipedia: Wapenstilstandsdag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Laatst online: 26-08 03:28
In België beweegt er vandaag in ieder geval niks meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
Voor de mensen die hem sinds vanochtend On hold hebben staan in Amsterdam, waarschijnlijk heb je hem dan vanavond binnen, want zo ging dat bij velen gisteren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driesh
Eindelijk werkt die tracker...
Heb 5 nov om 21:00 besteld en gisteren rond 15 pas vertrokken in China... en dat voor express levering...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
Iemand die 7/11 besteld heeft en al beweging ziet? Sta als sinds maandag ochtend op processing maar op DHL niks te vinden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel88
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-03 16:21
Bestelling is rond 10.30 aangekomen in Amsterdam. Grote kans dus dat hij vanavond nog binnen komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damluc
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-08 02:18
Donderdagavond 5-11 om 22.24 besteld, dinsdagmorgen om 5:50 bevestiging dat ie is verzonden, maar nu al bijna 36 uur status ongewijzigd: Departed Facility in SHENZHEN 10-11-2015
Gek dat het zoveel verschil maakt in het bezorgmoment of je hem 's morgens of 's avonds hebt besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damluc
Thiago schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:44:
Iemand die 7/11 besteld heeft en al beweging ziet? Sta als sinds maandag ochtend op processing maar op DHL niks te vinden....
Bij DHL ga je niks terugvinden met je ordernummer, je krijgt een shipment bevestiging en dan is ook meteen de status van je order gewijzigd naar complete en kun je vanuit je account je pakketje volgen. Achter je order nummer staat dan een pijltje waar je op kunt klikken waarin je in het rood je tracking code van DHL ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
damluc schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:58:
[...]

Bij DHL ga je niks terugvinden met je ordernummer, je krijgt een shipment bevestiging en dan is ook meteen de status van je order gewijzigd naar complete en kun je vanuit je account je pakketje volgen. Achter je order nummer staat dan een pijltje waar je op kunt klikken waarin je in het rood je tracking code van DHL ziet.
Ok bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DunDave
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-08 22:40
DunDave schreef op woensdag 11 november 2015 @ 08:48:
09-11 15:43 vertrokken uit Shenzhen, China
11-11 02:25 vertrokken uit East Midlands, UK
11-11 07:02 vertrokken uit Brussel, BE
11-11 08:14 aangekomen in Eindhoven

Het moet naar Breda, dus hopelijk vandaag nog, anders morgen verwacht ik :)
11-11 09:51 zending bij koerier voor aflevering :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertobananas
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 26-08 09:39
damluc schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:54:
Donderdagavond 5-11 om 22.24 besteld, dinsdagmorgen om 5:50 bevestiging dat ie is verzonden, maar nu al bijna 36 uur status ongewijzigd: Departed Facility in SHENZHEN 10-11-2015
Gek dat het zoveel verschil maakt in het bezorgmoment of je hem 's morgens of 's avonds hebt besteld.
Ik zit in een soortgelijke situatie. Maar het komt wel goed. Ik verwacht dat het pakket vandaag nog in de UK zal aankomen. Met een beetje geluk morgen een levering. Helaas ben ik dan waarschijnlijk op werk dus ik hoop dat er een oplossing te vinden is met DHL...

Status:
Tuesday, November 10, 2015 Location Time Piece
4 Departed Facility in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 15:04 1 Piece

3 Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 14:22 1 Piece

2 Processed at SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 17:46 1 Piece

1 Shipment picked up SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 16:55 1 Piece

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
Giel88 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 10:54:
Bestelling is rond 10.30 aangekomen in Amsterdam. Grote kans dus dat hij vanavond nog binnen komt?
Mijne ook inderdaad, is vanuit UK naar Belgie, toen weer naar Adam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Laatst online: 23:25
Ik heb jammer genoeg mijn invite niet kunnen claimen. Ging dat een uur voor hij verliep doen maar toen kwam ik tot de conclusie dat ik mijn paswoord voor in te loggen niet meer weet (account ten tijde van OPO aangemaakt). Heb meerdere malen een reset aangevraagd voor mijn paswoord maar krijg maar geen mail binnen om dit te doen (ondertussen al een dag later)... gemiste kans.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertobananas
Largamelion schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:28:
Ik heb jammer genoeg mijn invite niet kunnen claimen. Ging dat een uur voor hij verliep doen maar toen kwam ik tot de conclusie dat ik mijn paswoord voor in te loggen niet meer weet (account ten tijde van OPO aangemaakt). Heb meerdere malen een reset aangevraagd voor mijn paswoord maar krijg maar geen mail binnen om dit te doen (ondertussen al een dag later)... gemiste kans.
Jammer, ik had hetzelfde probleem. Uiteindelijk opgelost door een nieuw account aan te maken onder hetzelfde emailadres (want daarop was de code geregistreerd). Met mijn nieuwe account kon ik wel inloggen en een order plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Largamelion
  • Laatst online: 23:25
Robertobananas schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:31:
[...]

Jammer, ik had hetzelfde probleem. Uiteindelijk opgelost door een nieuw account aan te maken onder hetzelfde emailadres (want daarop was de code geregistreerd). Met mijn nieuwe account kon ik wel inloggen en een order plaatsen.
Raar dat ze dat toelaten, 2 accounts met hetzelfde email adres. Had ik niet aan gedacht.

Youtube kanaal: https://www.youtube.com/channel/UCCFiGVUeYs1h7RQIHZgqlSQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robertobananas
Largamelion schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:39:
[...]
Raar dat ze dat toelaten, 2 accounts met hetzelfde email adres. Had ik niet aan gedacht.
Inderdaad, vreemd. Was er zelf ook niet op gekomen. Dit werd gesuggereerd door de support chat van OnePlus zelf. Volgens mij was er een bug met het inlogsysteem. Een vriend van me had er ook problemen mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:38
Mijn pakketje staat op ON HOLD in Amsterdam!? :o

[ Voor 4% gewijzigd door mprkooij op 11-11-2015 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoWTM
mprkooij schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:46:
Hebben er wel meer last van gehad, waarschijnlijk wachten ze op een beschikbare bus voor transport , mijne ligt daar nu ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pixels66
mprkooij schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:46:
Stukje teruglezen, is meerdere malen uitgelegd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mprkooij
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 22:38
SonOfTorture schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:56:
[...]

Hebben er wel meer last van gehad, waarschijnlijk wachten ze op een beschikbare bus voor transport , mijne ligt daar nu ook :)
Dan krijgen we hem waarschijnlijk vandaag binnen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damluc
Robertobananas schreef op woensdag 11 november 2015 @ 11:10:
[...]

Ik zit in een soortgelijke situatie. Maar het komt wel goed. Ik verwacht dat het pakket vandaag nog in de UK zal aankomen. Met een beetje geluk morgen een levering.
[...]
Voor mij gelden exact dezelfde tijden als bij jou. :) Dus als jij hem vandaag nog in de UK verwacht, dan zal dat voor die van mij ook wel gelden en dan misschien morgen of vrijdag geleverd. Ik vind het geen 25 Euro waard moet ik zeggen. :(

[ Voor 9% gewijzigd door damluc op 11-11-2015 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
07-11 mijn tweede X besteld, vandaag picked up en processed in Shenzhen. Gas erop DHL :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thiago
birdie25 schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:36:
07-11 mijn tweede X besteld, vandaag picked up en processed in Shenzhen. Gas erop DHL :*)
Hoe laat besteld zaterdag? Want ook de 7ste besteld en kan via DHL nog altijd niks vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• birdie25
Thiago schreef op woensdag 11 november 2015 @ 13:40:
[...]

Hoe laat besteld zaterdag? Want ook de 7ste besteld en kan via DHL nog altijd niks vinden.
Rond 17:30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razzah
Net het SMSje gekregen dat hij vandaag bezorgd wordt :)

PS. Bestelling was op 5nov rond 20:00
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Let op:
Probeer informatie te posten waar anderen ook wat aan hebben. Ongeduldige berichten over nog niet verzonden orders zijn voor niemand nuttig.