Ik zag 'm al langskomen op de Oneplus forums. Meer een gevalletje 'jammer' maar geen paniek.lterwee schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:12:
Hier hetzelfde. Exacte status van DHL:
7 Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie LEIPZIG - GERMANY 09:01
Edit:
Ook dit zie ik terug bij DHL.
Meer informatie:
De zending is later aangekomen dan verwacht en kan niet worden meegenomen in de geplande leveringscyclus
Volgende:
De zending zal worden verwerkt in de eerst beschikbare leveringscyclus
En dan hier weer uitpluizen hoelaat je de DHL bezorger thuis kan verwachten.
Wat vul je in bij "AB"? of is dit iets specifiek voor nederland? (ben namelijk belg)Chris.nl schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:57:
[ Voor 10% gewijzigd door dest1 op 09-11-2015 10:02 ]
Weet iemand of het pakket ook bij de buren kan worden afgegeven, de bezorgtijden zijn namelijk grotendeels overdag.Chris.nl schreef op maandag 09 november 2015 @ 09:57:
Verwijderd
De twee letters van je postcode.dest1 schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:02:
[...]
Wat vul je in bij "AB"? of is dit iets specifiek voor nederland? (ben namelijk belg)
Status bij onePlus is nog altijd processing, via DHL zie ik echter dat het toestel reeds ter verzending is aangeboden:
"Departed Facilitiy in SHENZHEN - CHINA"
Het toestel heeft wel 2 dagen stof lopen happen:
7 november 15:40: Shipment Picked up, Processed at SHENZHEN
9 november 14:42: Processed/Departed
"Departed Facilitiy in SHENZHEN - CHINA"
Het toestel heeft wel 2 dagen stof lopen happen:
7 november 15:40: Shipment Picked up, Processed at SHENZHEN
9 november 14:42: Processed/Departed
Donderdagavond besteld, nu staat de order op status Processing, maar nog steeds geen verzendbericht ontvangen. Ik vind dat je voor 25 Euro best wel wat meer service kan verwachten, ook wacht ik al sinds vrijdag op een reactie op een service request. Het geeft me geen fijn gevoel en ik denk er zelfs over om de hele boel maar te cancellen.
Zojuist gebeld met DHL.
Mijn zending is vertrokken uit China op 5/11 16:12u.
Geen statusupdate sindsdien maar volgens de medewerker van DHL staat de zending in UK. Deze had gisteren de aansluiting naar leipzig gemist. Ze vonden het vreemd dat de online status niet was bijgewerkt.
Maar volgens hun zou het pakketje morgen bij mij moeten zijn!
Mijn zending is vertrokken uit China op 5/11 16:12u.
Geen statusupdate sindsdien maar volgens de medewerker van DHL staat de zending in UK. Deze had gisteren de aansluiting naar leipzig gemist. Ze vonden het vreemd dat de online status niet was bijgewerkt.
Maar volgens hun zou het pakketje morgen bij mij moeten zijn!
Die van mij staat nu ook te wachten in Leipzig, zelfde omschrijving als hierboven al genoemd was:
Shipment on hold LEIPZIG - GERMANY 08:59
Ben benieuwd wanneer die er is en of de DHL bezorger bij ons nu wel gewoon het pakketje afgeeft bij iemand aan de deur, ipv het ding naast de voordeur neer te leggen (terwijl iedereen gewoon thuis was)
Shipment on hold LEIPZIG - GERMANY 08:59
Ben benieuwd wanneer die er is en of de DHL bezorger bij ons nu wel gewoon het pakketje afgeeft bij iemand aan de deur, ipv het ding naast de voordeur neer te leggen (terwijl iedereen gewoon thuis was)
[ Voor 32% gewijzigd door Tankiej op 09-11-2015 11:08 ]
Kijk je bij bij je account op OnePlus of op de tracking page van DHL? In mijn OnePlus account staat hij bij mij ook al enige tijd op processing maar via de link van DHL zie ik dat hij al onderweg is.damluc schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:04:
Donderdagavond besteld, nu staat de order op status Processing, maar nog steeds geen verzendbericht ontvangen. Ik vind dat je voor 25 Euro best wel wat meer service kan verwachten, ook wacht ik al sinds vrijdag op een reactie op een service request. Het geeft me geen fijn gevoel en ik denk er zelfs over om de hele boel maar te cancellen.
Als het goed is heb je via de mail een tracking code ontvangen. Zo niet dan kun je hier met je OnePlus ordernummer en datum van bestellen alsnog info opvragen:
http://www.dhl.nl/nl/expr...referentie_verzender.html
Je moet ook niet voor express shipping kiezen, een en al geldklopperij en het duurt soms zelfs langer qua verzendtijd. Ik heb gewoon de standaard verzending gedaan (20 euro) en m'n Oneplus X is verzonden vanuit China. Verwacht hem woensdag hier.damluc schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:04:
Order cancelen moet je zelf weten natuurlijk, maar dan moet je elders een andere telefoon bestellen.. Weet niet of je daar nou zoveel mee opschiet. Wat voor service request heb je precies verstuurd aangezien je de X nog niet eens ontvangen hebt?
Nee helaas nog steeds geen tracking code ontvangen, ook bij DHL al geprobeerd met mijn ordernummer, niets bekendGiel88 schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:08:
[...]
Als het goed is heb je via de mail een tracking code ontvangen. Zo niet dan kun je hier met je OnePlus ordernummer en datum van bestellen alsnog info opvragen:
Er viel niks te kiezen, express shipping wordt je gewoon opgedrongen. Service request ging juist daarover. Maar ze nemen overal lekker de tijd voor daar. Het geeft me gewoon geen fijn gevoel en daarmee zakt het enthousiasme voor dat toestel bij mij weg. Het is een enorme hype en ik ben daar ook in meegesleurd dat geef ik toe, maar als je zoveel verzendkosten moet betalen, verwacht ik gewoon (meer) service.stin00 schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:10:
[...]
Je moet ook niet voor express shipping kiezen, een en al geldklopperij en het duurt soms zelfs langer qua verzendtijd. Ik heb gewoon de standaard verzending gedaan (20 euro) en m'n Oneplus X is verzonden vanuit China. Verwacht hem woensdag hier.
Order cancelen moet je zelf weten natuurlijk, maar dan moet je elders een andere telefoon bestellen.. Weet niet of je daar nou zoveel mee opschiet. Wat voor service request heb je precies verstuurd aangezien je de X nog niet eens ontvangen hebt?
Ik bestel vaak genoeg op AliExpress, bijna altijd gratis shipping en dan heb ik veel sneller een verzendbevestiging.
Toen ik op 5 november 's ochtends bestelde was express de enige optie voor verzenden, en gezien de vele posts op fora hierover was dit voor heel NL toen het geval. Had jij wel de 'normale' optie?stin00 schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:10:
[...]
Je moet ook niet voor express shipping kiezen, een en al geldklopperij en het duurt soms zelfs langer qua verzendtijd. Ik heb gewoon de standaard verzending gedaan (20 euro) en m'n Oneplus X is verzonden vanuit China. Verwacht hem woensdag hier.
Standard shipping was in België wel beschikbaar. Voor Nederland was inderdaad alleen Express shipping beschikbaar.
Weet iemand of het telefoonnumer dat in je account bij OnePlus staat een Nederlands nummer is?
Support: 020-8085-890
Edit : Net even geprobeerd: het is een Nederlands telefoonnumer, je krijgt een Engelse boodschap te horen dat ze van 9 am tot 9 pm US eastern time geopend zijn.
Support: 020-8085-890
Edit : Net even geprobeerd: het is een Nederlands telefoonnumer, je krijgt een Engelse boodschap te horen dat ze van 9 am tot 9 pm US eastern time geopend zijn.
[ Voor 40% gewijzigd door damluc op 09-11-2015 12:26 ]
Ja je moet nooit direct bestellen bij Oneplus, de site heeft tot nu toe bij elke grote sale of nieuwe release kuren vertoont. Ik kon in de ochtend/middag op 5 november geen enkel hoesje erbij bestellen en ook alleen express shipping kiezen. Ik heb een dag gewacht en kon op 6 november standard shipping kiezen en ook de bamboo cover bestellenTankiej schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:17:
[...]
Toen ik op 5 november 's ochtends bestelde was express de enige optie voor verzenden, en gezien de vele posts op fora hierover was dit voor heel NL toen het geval. Had jij wel de 'normale' optie?

Bamboo case != coverstin00 schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:24:
[...]
Ja je moet nooit direct bestellen bij Oneplus, de site heeft tot nu toe bij elke grote sale of nieuwe release kuren vertoont. Ik kon in de ochtend/middag op 5 november geen enkel hoesje erbij bestellen en ook alleen express shipping kiezen. Ik heb een dag gewacht en kon op 6 november standard shipping kiezen en ook de bamboo cover bestellen
[afbeelding]
Ik zou niet weten waar ik hem anders zou moeten bestellen....is voor mij ook de eerste (en waarschijnlijk ook de laatste) keer. En hoe kan je weten dat je de volgende dag wel kan kiezen voor standard shipping?stin00 schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:24:
[...]
Ja je moet nooit direct bestellen bij Oneplus, de site heeft tot nu toe bij elke grote sale of nieuwe release kuren vertoont. Ik kon in de ochtend/middag op 5 november geen enkel hoesje erbij bestellen en ook alleen express shipping kiezen. Ik heb een dag gewacht en kon op 6 november standard shipping kiezen en ook de bamboo cover bestellen
Hmmm, ik dacht dat die een stuk duurder was 40-50 euro. (kan hem nu voor de opx zelfs niet op de site vinden)stin00 schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:27:
[...]
Bamboo styleswap achterkant bedoel ik, hoef niks over het scherm heen
Lijkt mij dat je een case besteld hebt die over je huidige cover past.
[ Voor 7% gewijzigd door BlackShadow op 09-11-2015 11:29 ]
Ah je hebt gelijk, het is inderdaad een hoesje/case voor de achterkant, de X heeft helemaal geen styleswaps gezien het design met glas. Ik haal termen door elkaar, excuses voor de verwarring.BlackShadow schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:29:
[...]
Hmmm, ik dacht dat die een stuk duurder was 40-50 euro. (kan hem nu voor de opx zelfs niet op de site vinden)
Lijkt mij dat je een case besteld hebt die over je huidige cover past.
Ik kon er in de ochtend nog gewoon een case bij bestellen (9.15 in de ochtend), toen was alles nog beschikbaar, ik heb voor de carbon gekozen. Dus daar had ik geen enkel probleem mee.stin00 schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:24:
[...]
[afbeelding]
Beetje jammer van die 5 euro extra voor de verzending dan
Waarom de carbon versie bestellen? Dbrand komt ook met een carbon sticker en dan blijf je tenminste de mooie aluminium rand zien.Tankiej schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:31:
[...]
Ik kon er in de ochtend nog gewoon een case bij bestellen (9.15 in de ochtend), toen was alles nog beschikbaar, ik heb voor de carbon gekozen. Dus daar had ik geen enkel probleem mee.
Beetje jammer van die 5 euro extra voor de verzending dan
Via Giel88 z'n uitleg ook even mijn order opgezocht.
Ook mijn order staat op on hold :
Maandag, november 09, 2015 Locatie Tijd Collo
7 Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie LEIPZIG - GERMANY 09:00
Maar even ingesteld dat ik updates krijg via sms van DHL, scheelt me elke keer m'n order opzoeken
Ook mijn order staat op on hold :
Maandag, november 09, 2015 Locatie Tijd Collo
7 Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie LEIPZIG - GERMANY 09:00
Maar even ingesteld dat ik updates krijg via sms van DHL, scheelt me elke keer m'n order opzoeken
Nouja, beter dat je zending 'on hold' staat in Leipzig (leuke stad trouwens) dan dat 'ie al sinds 5 nov op pending staat. Inmiddels is 'ie een uurtje geleden naar Processing veranderd, helaas ga ik hem dus waarschijnlijk pas volgende week zien.
Voor zover ik weet wordt het aangetekend verstuurd, dus dan wordt hij niet bij de buren bezorgd.michel2412 schreef op maandag 09 november 2015 @ 10:02:
[...]
Weet iemand of het pakket ook bij de buren kan worden afgegeven, de bezorgtijden zijn namelijk grotendeels overdag.
Verwijderd
FixedVerwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 12:15:
Voor mij idem als Slayerrp.
Hoe stel ik een sms-update in via DHL?
Omdat ik die wel mooi vind en dbrand pas sinds zaterdag ken-Bas schreef op maandag 09 november 2015 @ 11:42:
[...]
Waarom de carbon versie bestellen? Dbrand komt ook met een carbon sticker en dan blijf je tenminste de mooie aluminium rand zien.
Ik kan mijn zending via DHL niet vinden?
Status via OnePlus site: Processing
Iemand nog tips om meer info te achterhalen als zoeken via DHL niet werkt?
Net maar even gebeld naar DHL, die hadden wel een tracking number voor me. Levering schijnt nu onderweg te zijn vanuit China naar Europa. Verwachte levering is woensdag of donderdag. :-)DunDave schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:12:
Ik kan mijn zending via DHL niet vinden?
Wat gebeurd er met zendingen die bij DHL op "Hold" staan?
Op de Nederlandse DHL trackingsite staat: Zending tijdelijk -on hold-.DHL onderneemt actie.Samplex schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:25:
Bovenin kan je meer informatie zien:Samplex schreef op maandag 09 november 2015 @ 13:25:
De zending is later aangekomen dan verwacht en kan niet worden meegenomen in de geplande leveringscyclus
Waarschijnlijk betekend dit dat het vandaag niet meer mee kan in de uitlevering richting Nederland. Wellicht een dag vertraging.
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Zaterdag, november 07, 2015 Locatie Tijd Collo 3 Vertrokken van DHL vestiging in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 14:00 1 Collo 2 Verwerkt in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 13:55 1 Collo 1 Zending opgehaald SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC 10:17 1 Collo |
Kom maar telefoontje
http://specs.tweak.to/18230
Mijn online status veranderd niet meer.
Via telefoon status opvragen via het 0800 nr van DHL geeft nu aan dat het pakket vanmorgen om 9:20 het sorteercentrum heeft verlaten.. In UK denk ik dan? Ze zeggen niet waar namelijk.
Via telefoon status opvragen via het 0800 nr van DHL geeft nu aan dat het pakket vanmorgen om 9:20 het sorteercentrum heeft verlaten.. In UK denk ik dan? Ze zeggen niet waar namelijk.
Ik zie op de website nu staan:
SHIPPING & HANDLING (SELECT SHIPPING METHOD-Standard) € 6,90
Ik zie geen optie voor DHL of de optie die ieder geval 25 euro kost. Hebben ze dit gewijzigd ?
Ik zie geen optie voor DHL of de optie die ieder geval 25 euro kost. Hebben ze dit gewijzigd ?
PSN: speedrazor3
dan mag ik hopen dat de doos een goud randje heeftSpeeDRaZoR3 schreef op maandag 09 november 2015 @ 14:18:
Ik zie op de website nu staan:
Ik zie het maar zo:
Op het moment van het plaatsen van mijn bestelling had ik de keuze of ik het EUR 25,- waard vond. En dat vond ik, dus heb ik de bestelling geplaatst. Dat het nu misschien goedkoper is, doet niets af aan mijn beslissing
Op het moment van het plaatsen van mijn bestelling had ik de keuze of ik het EUR 25,- waard vond. En dat vond ik, dus heb ik de bestelling geplaatst. Dat het nu misschien goedkoper is, doet niets af aan mijn beslissing
Battle.net || Strava
Bij mij staat processing en kon bij DHL de zending ook niet achterhalen met het order nummer.
Met DHL gebeld, ordernummer doorgegeven en van haar kreeg ik een ander track en tracé nummer.
Kan nu dus wel het pakketje volgen.
Tip dus, gewoon met DHL bellen.
Met DHL gebeld, ordernummer doorgegeven en van haar kreeg ik een ander track en tracé nummer.
En jouw pakketje is ook gewoon on hold in Leipzig neem ik aan?mregeling2005 schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:05:
Bij mij staat processing en kon bij DHL de zending ook niet achterhalen met het order nummer.
Gaat met volgende vracht mee. Pakketje krijg je waarschijnlijk morgen aangeboden.bas-r schreef op maandag 09 november 2015 @ 15:07:
[...]
En jouw pakketje is ook gewoon on hold in Leipzig neem ik aan?
Heb hetzelfde met mijn OP2
De mijne ligt blijkbaar ook al in Leipzig
[ Voor 20% gewijzigd door SToRM666 op 09-11-2015 16:24 ]
PSN id: NL_SToRM
6 november besteld en nog steeds pending shipment, geld al wel van de rekening. Begint zo wel erg lang te duren.
Dit heeft bij mij geholpen:
http://www.dhl.com/en/exp...g/shippers_reference.html
Bij shipper's reference gewoon je ordernummer invullen, de range pakken van de datum dat je hem besteld hebt, account nummer leeglaten en land nederland invullen..
Hierna kreeg ik een statusupdate bij DHL (hij is vertrokken uit SHENZHEN), terwijl bij mijn status bij One plus nog steeds op processing staat...
Bij shipper's reference gewoon je ordernummer invullen, de range pakken van de datum dat je hem besteld hebt, account nummer leeglaten en land nederland invullen..
Hierna kreeg ik een statusupdate bij DHL (hij is vertrokken uit SHENZHEN), terwijl bij mijn status bij One plus nog steeds op processing staat...
Even bellen met DHL werkt ook. Net gedaan, even je postcode geven en ze geven je een track and trace nummer terug.
Besteld: 5 november
Status oneplus website: Processing
Besteld: 5 november
Status oneplus website: Processing
-
[ Voor 104% gewijzigd door anessie op 09-11-2015 16:32 ]
Voor iedereen die zijn toestel in Leipzig heeft liggen(volgens mij ligt het er afgeladen) zijn er 2 scenario's.
Vannacht richting Nederland = morgen aan huis.
Morgenochtend richting Nederland = vermoedelijk Woensdag aan huis..
Denken jullie niet?
Denken jullie niet?
Stond duidelijk bij de bestelling dat tot verzending 5 werkdagen zou duren en dan de verzending nog 2-3 werkdagen? Alles wat sneller is is mooi meegenomen dus.vipers120 schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:13:
6 november besteld en nog steeds pending shipment, geld al wel van de rekening. Begint zo wel erg lang te duren.
Heb de tip van hieronder opgevolgd:
Heb dit ook geprobeerd en kan hem zien, hij is 7 november in china gesignaleerd en daarna niks meer.BTBoy schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:23:
Dit heeft bij mij geholpen:
Zelfde verhaal hier, vanmiddag gebeld naar DHL NL die me doorverwezen naar DHL Duitsland vreemd genoeg, daar heen gebeld en deze hebben me een andere code gegeven (na een update ofzo), inmiddels is het pakketje in Brussel aldus de nieuwe track/trace code.Bartske schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:44:
Heb dit ook geprobeerd en kan hem zien, hij is 7 november in china gesignaleerd en daarna niks meer.
Denk van niet...denk dat het morgen zowiezo wordt geleverd.pixels66 schreef op maandag 09 november 2015 @ 16:42:
Voor iedereen die zijn toestel in Leipzig heeft liggen(volgens mij ligt het er afgeladen) zijn er 2 scenario's.
Denken jullie niet?
Vannacht richting NL is morgen overdag levering
Morgenochtend richting NL is avond levering.
Hierbij ga je ervan uit dat Leipzig de een-na-laatste stop is. Bij mijn OPO heeft de telefoon half Europa gezien voordat hij bezorgd werd.
Of zijn er al voorbeelden van waar het pakket langs gaat na Leipzig?
Je kunt je volgende station/eindstation zien. Bij mij ligt hij nu in Leipzig en gaat daarna waarschijnlijk naar Amsterdam, er staat namelijk: Destination Service Area: AMSTERDAM - ZUTPHEN - NETHERLANDS, THEloeberce schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:28:
Hierbij ga je ervan uit dat Leipzig de een-na-laatste stop is. Bij mijn OPO heeft de telefoon half Europa gezien voordat hij bezorgd werd.
Die van mij staat volgens klantenservice ingepland morgen tijdens kantooruren te worden bezorgd. Helaas klopt er niets van mijn tracking gegevens online.

Is niet helemaal waar, dat staat er al vanaf dag 1 van vertrek..-Bas schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:31:
[...]
Je kunt je volgende station/eindstation zien. Bij mij ligt hij nu in Leipzig en gaat daarna waarschijnlijk naar Amsterdam, er staat namelijk: Destination Service Area: AMSTERDAM - ZUTPHEN - NETHERLANDS, THE
Bij mij niks veranderd, staat op processing, ordernummer niet bekend bij DHL. OnePlus reageert niet op service requests. Kortom, ik ben het wel een beetje zat en heb ze een bericht gestuurd dat ik over het hele gebeuren behoorlijk ontevreden ben, dat ik gedwongen wordt om voor Express shipping te kiezen en dat ik daarvoor wel wat meer aandacht en service mag verwachten. Daarom heb ik ze verzocht de order te cancellen. Geen idee of dat nog mogelijk is, wie weet is ie toch al onderweg, maar zo hoeft het voor mij niet meer.
Mijn situatie even up-to-date gemaakt.
regenjas in "[OnePlus X] Levertijden & Prijzen"
regenjas in "[OnePlus X] Levertijden & Prijzen"
Ik denk dat ze knettergek worden van alle requests van mensen die hun status niet zien veranderen. Daarbij moet je rekening houden dat ze geen vrachtvliegtuig hebben afgehuurd om alle pakketen in 1 keer te kunnen versturen naar Europa. Ook zij kopen een aantal colie in bij DHL. Ik vind het tot nu toe behoorlijk snel allemaal gaan, er zijn zelfs mensen die hem gisteren al hebben ontvangen. Op de 1 of andere manier moet OnePlus aan de meest belachelijke eisen voldoen, is het niet de service dan is het wel de SOC, dan wel snelle levertijdendamluc schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:57:
Bij mij niks veranderd, staat op processing, ordernummer niet bekend bij DHL. OnePlus reageert niet op service requests. Kortom, ik ben het wel een beetje zat en heb ze een bericht gestuurd dat ik over het hele gebeuren behoorlijk ontevreden ben, dat ik gedwongen wordt om voor Express shipping te kiezen en dat ik daarvoor wel wat meer aandacht en service mag verwachten. Daarom heb ik ze verzocht de order te cancellen. Geen idee of dat nog mogelijk is, wie weet is ie toch al onderweg, maar zo hoeft het voor mij niet meer.

Sorry hoor, no offence hoor, ze doen dit niet voor de eerste keer, dus zo belachelijk vind ik het niet, heeft allemaal met een goede logistiek te maken. Is het nou zo moeilijk om te reageren op een korte vraag in een service request? Of vindt je dat ze voor bijna 25 Euro per telefoon extra aan verzendkosten zich dit gedrag kunnen permitteren? Als je als bedrijf zo met je klanten omgaat, dan vrees ik voor de klantenservice als er iets mis is met de telefoon. Ik blijf er een vervelend gevoel bij houden, vandaar dat ik er vanaf wil.Miki schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:51:
[...]
Ik denk dat ze knettergek worden van alle requests van mensen die hun status niet zien veranderen. Daarbij moet je rekening houden dat ze geen vrachtvliegtuig hebben afgehuurd om alle pakketen in 1 keer te kunnen versturen naar Europa. Ook zij kopen een aantal colie in bij DHL. Ik vind het tot nu toe behoorlijk snel allemaal gaan, er zijn zelfs mensen die hem gisteren al hebben ontvangen. Op de 1 of andere manier moet OnePlus aan de meest belachelijke eisen voldoen, is het niet de service dan is het wel de SOC, dan wel snelle levertijden
inderdaad een half uur geleden een mailtje dat de shipment complete is. bij mijn oneplus account staat nu ook een ander tracking nummer!
ben benieuwd :-)
oh oneplus heeft gewoon het waybill nummer van dhl toegevoegd om bij dhl te tracken, wat dus al mogelijk was met je one plus ordernummer
ben benieuwd :-)
oh oneplus heeft gewoon het waybill nummer van dhl toegevoegd om bij dhl te tracken, wat dus al mogelijk was met je one plus ordernummer
[ Voor 31% gewijzigd door Turner op 09-11-2015 19:02 ]
Die €25 is een redelijk bedrag als je gewoon even nacheckt wat het kost om een pakketje naar het buitenland te versturen. http://www.postnl.nl/vers...uren/tarieven/?country=CNdamluc schreef op maandag 09 november 2015 @ 18:57:
[...]
Sorry hoor, no offence hoor, ze doen dit niet voor de eerste keer, dus zo belachelijk vind ik het niet, heeft allemaal met een goede logistiek te maken. Is het nou zo moeilijk om te reageren op een korte vraag in een service request? Of vindt je dat ze voor bijna 25 Euro per telefoon extra aan verzendkosten zich dit gedrag kunnen permitteren? Als je als bedrijf zo met je klanten omgaat, dan vrees ik voor de klantenservice als er iets mis is met de telefoon. Ik blijf er een vervelend gevoel bij houden, vandaar dat ik er vanaf wil.
Of verwacht je dat ze hem ook nog even kom langs brengen?
Als je e.e.a. niet bevalt dan koop je lekker een Moto G. Dan krijg je een hoop minder voor bijna hetzelfde geldt of leg je het drievoudige neer voor een Apple iPhone als het je om de service te doen is
Vind je? Die verzendkosten variëren nogal. Net even op AliExpress gekeken wat het kost om bijvoorbeeld de eerste de beste Samsung S5 die ik tegen kom via DHL naar Nederland te verzenden in 3-8 dagen : € 9,15. Maar het zal wel aan mij liggen en waarschijnlijk ben ik de enige die er een punt van maakt.Miki schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:06:
[...]
Die €25 is een redelijk bedrag als je gewoon even nacheckt wat het kost om een pakketje naar het buitenland te versturen. http://www.postnl.nl/vers...uren/tarieven/?country=CN
In mijn (BE) orderbevestiging staat:damluc schreef op maandag 09 november 2015 @ 17:57:
Dit heeft dus niks te maken met Express Shipping.Orders are normally processed within 5-10 business days, excluding shipping time
Beetje kinderachtig om meteen je order te cancelen omdat je hem niet eerder krijgt dan ze eigenlijk al vooraf aangeven.
Of omdat andere mensen hem (misschien) eerder dan jou gaan ontvangen.
Beetje geduld kan soms geen kwaad
Bij mij processing, niks ontvangen van dhl en ordernr onbekend. (BE standard shipping)
Niet als je als bedrijf hele grote ladingen inkoopt, dan is het ineens een stuk goedkoper hoor. Voor ons als consument of als een bedrijf eenmalig iets verstuurt, ja dan is het duur, maar een hele bups zo ergens heen sturen scheelt je best wel wat Yuans hoor.Miki schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:06:
[...]
Die €25 is een redelijk bedrag als je gewoon even nacheckt wat het kost om een pakketje naar het buitenland te versturen. http://www.postnl.nl/vers...uren/tarieven/?country=CN
Als je e.e.a. niet bevalt dan koop je lekker een Moto G. Dan krijg je een hoop minder voor bijna hetzelfde geldt of leg je het drievoudige neer voor een Apple iPhone als het je om de service te doen is
Douanekosten, invoerrechten, enz. zijn bij dit soort sites vaak voor rekening ontvanger. Zie ook china shopping forum, maar goed OnePlus zuigt dat is wel duidelijkLeemputten schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:18:
http://www.everbuying.net/product1110704.html
248 incl free shipping
dusss

Vraag me bijna af waarom jullie zo nodig een OPX hebben bestelt.
[ Voor 11% gewijzigd door Miki op 09-11-2015 19:24 ]
Vind €25 ook veel maar donderdag besteld en dinsdag in huis vindt ik nog altijd redelijk snel, zeker met het weekend ertussen..
Daarnaast zit er ook een gedeelte tax afhandeling in verwerkt. Als je via aliexpress ofzo besteld krijg je wel nog de douane/invoerkosten/btw er bovenop..
Daarnaast zit er ook een gedeelte tax afhandeling in verwerkt. Als je via aliexpress ofzo besteld krijg je wel nog de douane/invoerkosten/btw er bovenop..
Douane, tsja, dat is altijd een risico met deze sites, inderdaad. Overigens is mijn ervaring dat je er 9 van de 10 keer gewoon doorheen glipt..Miki schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:21:
[...]
Douanekosten zijn bij dit soort sites vaak voor rekening ontvanger. Zie ook china shopping forum, maar goed OnePlus zuigt dat is wel duidelijk.
Jij donderdag besteld en dinsdag binnen. Ik donderdag besteld en hij is nog niet eens bij DHL bekendFuske schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:22:
Vind €25 ook veel maar donderdag besteld en dinsdag in huis vindt ik nog altijd redelijk snel, zeker met het weekend ertussen..

Vind het nogal slordig van OnePlus. Maar om nou mijn bestelling te cancellen das ook zozo....

Dan gaat het pakje per gewone post en dan kan het er wel eens doorheen glippen. Zodra het per exprespost gaat zoals DHL dan wordt ieder pakketje onderschept, ook daar zijn legio ervaringen mee.Leemputten schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:24:
[...]
Douane, tsja, dat is altijd een risico met deze sites, inderdaad. Overigens is mijn ervaring dat je er 9 van de 10 keer gewoon doorheen glipt..
yay die van mij ligt al bij DHL in NL, dan zal hij morgen wel binnenkomen 
Ik hem direct om 09 uur besteld toen het kon
Status bij oneplus op processing?Ohmarinus schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:24:
[...]
Jij donderdag besteld en dinsdag binnen. Ik donderdag besteld en hij is nog niet eens bij DHL bekend![]()
Vind het nogal slordig van OnePlus. Maar om nou mijn bestelling te cancellen das ook zozo....
Dan:
Hier je gegevens in te vullen :
Bij referentie je ordernr invullen van oneplus.
Ja, dat werkt dus nietFuske schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:30:
[...]
Status bij oneplus op processing?
Dan:
Hier je gegevens in te vullen :
Bij referentie je ordernr invullen van oneplus.
Some of your queries resulted in an error
15005[***] (Not found): No result found for your DHL query. Please try again.
[ Voor 14% gewijzigd door Ohmarinus op 09-11-2015 19:34 ]
Wil je screenshot maken van DHL tracking pagina? Ben benieuwd in hoeverre die overeen komt met de mijne(zie hierboven in thread ergens)okio schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:29:
yay die van mij ligt al bij DHL in NL, dan zal hij morgen wel binnenkomen
When I get sad i stop being sad and be awesome instead
Chinese variant? Nee dankjewel.Leemputten schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:18:
http://www.everbuying.net/product1110704.html
248 incl free shipping
dusss
Verwijderd
Mijn laatste status op de site van DHL is:
3 Departed Facility in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC (op 7 november om 14:01)
Als ik bel naar het 0800 nummer krijg ik te horen dat mijn pakketje het DHL sorteercentrum heeft verlaten om 09:26 vandaag. Over welk sorteercentrum zouden ze het hebben? In NL? Hij heeft China zaterdag toch al verlaten...
Iemand een idee?
3 Departed Facility in SHENZHEN - CHINA, PEOPLES REPUBLIC (op 7 november om 14:01)
Als ik bel naar het 0800 nummer krijg ik te horen dat mijn pakketje het DHL sorteercentrum heeft verlaten om 09:26 vandaag. Over welk sorteercentrum zouden ze het hebben? In NL? Hij heeft China zaterdag toch al verlaten...
Iemand een idee?
probleem heb ik ook, krijg online geen update meer en via telefoon hoor ik hetzelfde als jou. Heb gesproken met DHL medewerker, die verzekerde me dat het pakket vanuit Engeland onderweg is naar NL en morgen aangeboden zou worden. Waarom de status online niet klopt kon ze me niet zeggen dat vonden ze vreemd. HVerwijderd schreef op maandag 09 november 2015 @ 20:04:
Mijn laatste status op de site van DHL is:
Iemand een idee?
Truus Telefooncomputer geeft mij ook hetzelfde antwoord, 09:26 het sorteercentrum verlaten. Komt wel goedFuske schreef op maandag 09 november 2015 @ 20:11:
[...]
probleem heb ik ook, krijg online geen update meer en via telefoon hoor ik hetzelfde als jou. Heb gesproken met DHL medewerker, die verzekerde me dat het pakket vanuit Engeland onderweg is naar NL en morgen aangeboden zou worden. Waarom de status online niet klopt kon ze me niet zeggen dat vonden ze vreemd. H

http://specs.tweak.to/18230
They all are. Deze ondersteunt braaf 4G en is een officieel product. Prove me wrong, please?
Chinese versie mist aantal 4g banden, namelijk: 5(850Mhz), 8(900Mhz) en 20(800Mhz) (bron: https://forums.oneplus.ne...regional-versions.398205/) Zie ook http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequentiesLeemputten schreef op maandag 09 november 2015 @ 20:15:
[...]
They all are. Deze ondersteunt braaf 4G en is een officieel product. Prove me wrong, please?
Verder is de Chinese versie voorzien van andere software. (HydrogenOS i.p.v. OxygenOS)
When I get sad i stop being sad and be awesome instead
Verwijderd
Hopelijk morgen in huis, heb er zin in! Helaas moest 'ie eerst nog een nachtje blijven daar in Leipzig.
Hieronder een screenshot van de express delivery van mijn one plus two
Dat geeft even een inschatting van hoelang het gaat duren.. (sorry van de hoge resolutie
)
Dat geeft even een inschatting van hoelang het gaat duren.. (sorry van de hoge resolutie

[ Voor 34% gewijzigd door BTBoy op 09-11-2015 21:23 ]
Dat linkje gaat niet werken, imgur is je vriendBTBoy schreef op maandag 09 november 2015 @ 21:18:
Hieronder een screenshot van de express delivery van mijn one plus two
Dat geeft even een inschatting van hoelang het gaat duren..
[afbeelding]
Fuske schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:06:
Update nu hier. Processed in UK..
Ik heb hem op 5 november rond 10:00 besteld.. Echter nog steeds op Processing.
Vul je ordernummer hier in bij Shipper's Reference en zet de eerste datum op 5 november. http://www.dhl.com/en/exp...g/shippers_reference.htmlmprkooij schreef op maandag 09 november 2015 @ 22:20:
Ik heb hem op 5 november rond 10:00 besteld.. Echter nog steeds op Processing.
Thnx, deze info is me bekend. Er is echter niets dat er op duidt dat deze telefoon wat dat betreft een 'Chinese' versie is.Kwastie schreef op maandag 09 november 2015 @ 20:26:
[...]
Chinese versie mist aantal 4g banden, namelijk: 5(850Mhz), 8(900Mhz) en 20(800Mhz) (bron: https://forums.oneplus.ne...regional-versions.398205/) Zie ook http://4gmasten.nl/achter...gsm-banden-en-frequenties
Verder is de Chinese versie voorzien van andere software. (HydrogenOS i.p.v. OxygenOS)
Daar gaat het helemaal niet om, maar om het totaalplaatje en het gevoel wat ik daarbij krijg.flukes_ schreef op maandag 09 november 2015 @ 19:21:
[...]
Beetje kinderachtig om meteen je order te cancelen omdat je hem niet eerder krijgt dan ze eigenlijk al vooraf aangeven.
Of omdat andere mensen hem (misschien) eerder dan jou gaan ontvangen.
Beetje geduld kan soms geen kwaad
Bij de DHL pagina moest ik ook de shipment datum nog even aanpassen voordat ik shipment info kreeg.

Je kunt updates krijgen door je email adres op te geven bij "Sign up for shipment notifications"
Hopelijk komt hij woensdag binnen....

Je kunt updates krijgen door je email adres op te geven bij "Sign up for shipment notifications"
Hopelijk komt hij woensdag binnen....
Ja joh, ik hoop dat ie morgen bij de 2e / late DHL ronde van 17.00 tot 21.00 zit.Verwijderd schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 00:00:
Mijn order is processing in Leipzig. Morgen in huis hoop ik!
Ik hoop stiekem op de middagronde. Ik ben er vanavond niet... Nu in sorteercentrum Amsterdam !Chris.nl schreef op dinsdag 10 november 2015 @ 00:03:
[...]
Ja joh, ik hoop dat ie morgen bij de 2e / late DHL ronde van 17.00 tot 21.00 zit.
Battle.net || Strava
Status veranderd naar "processing"Soul__assasin schreef op zaterdag 07 november 2015 @ 07:41:
Order date: 06-11-2015
Shipping method: Express
Pending Shipment
www.weefab.com
Status is bij mij nu op complete. Betekent dat dat hij uit China is? Via DHL kan ik nog steeds niks zien namelijk...
Van is vanacht vanuit Engeland in Amsterdam aangekomen en is vanuit daar ook vetrokken weer naar Eindhoven.
Let op:
Probeer informatie te posten waar anderen ook wat aan hebben. Ongeduldige berichten over nog niet verzonden orders zijn voor niemand nuttig.
Probeer informatie te posten waar anderen ook wat aan hebben. Ongeduldige berichten over nog niet verzonden orders zijn voor niemand nuttig.