Acties:
  • 0 Henk 'm!
@unezra des te duurder/beter de vrachtwagen is, des te meer je chauffeurs opbrengen ;)

Wat hier de eisen precies voor zijn (motor, chassis, cabine, of gewoon een boel kermis), weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 11:08

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

FastFred schreef op zondag 25 november 2018 @ 13:36:
@unezra des te duurder/beter de vrachtwagen is, des te meer je chauffeurs opbrengen ;)

Wat hier de eisen precies voor zijn (motor, chassis, cabine, of gewoon een boel kermis), weet ik niet.
Wat ik begrepen heb is dat niet zo. Lang geleden dat ik dat heb opgezocht, maar het schijnt dus niets uit te maken. Tja, dan pak je dus het goedkoopste hok en strip je d'r alles af dat er maar af te strippen valt.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14:42
unezra schreef op zondag 25 november 2018 @ 16:05:
[...]

Wat ik begrepen heb is dat niet zo. Lang geleden dat ik dat heb opgezocht, maar het schijnt dus niets uit te maken. Tja, dan pak je dus het goedkoopste hok en strip je d'r alles af dat er maar af te strippen valt.
Het is zeker waar dat een truck invloed heeft op de financiën, ingehuurde chauffeurs zijn efficiënter wanneer ze zijn uitgerust met een goede vrachtwagen, dus verdien je ook meer geld.
http://blog.scssoft.com/2...te-122-available-now.html

CODE:
  • Hired drivers are more efficient when equipped by good truck

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:06

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Dat had ik ook nog niet gezien. Alweer 3 jaar geleden :X

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Dan vraag ik mijn eigen af wat een goede truck is. Ik heb zelf een aantal Scania S520 6x2 met laag dak en een Daf XF 6x2 met hoog dak. Wat zorgt er voor dat chauffeurs meer efficiënt worden? Cabine, chassis en motor ofzo??

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Waarschijnlijk gewoon een multiplier op de opbrengst op basis van de prijs van de truck. Hoe je de truck meer waard maakt is niet van belang.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ben het nou maar eens gaan testen. Eerst had ik voor mijn chauffeurs de goedkoopste combinatie die er te krijgen was voor een bepaald merk. Heb nu van één garage de chauffeurs een grotere cabine, zwaarste motor, mooiere spiegels en handgreep en zwaailamp en luchthoorn op het dak. Dan moet na 7 dagen de opbrengst toch wel hoger zijn. Ik ben benieuwd. Oja chauffeurs van deze garage zitten alle 5 al op 10.0.

oude logboek van garage
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/C6X5oaZ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Open Beta ETS2 update 1.33.1 is net online voor iedereen, kan je mooi even checken "voordat de stable versie donderdag verschijnt" welke mods problemen geven en welke niet :-)

CHANGELOG:
  • Buyable HCT (High Capacity Transport) double trailers (Finland only, Beyond the Baltic Sea DLC required)
  • Buyable double flatbed trailers (Scandinavia DLC required)
  • Buyable container and brick trailers (flatbed variants) and cargo market
  • Buyable Krone Boxliner (Krone DLC required)
  • Steam cloud based profiles
  • Reusable truck and trailer configuration templates
  • Physics improvements (suspension, damping, braking, COGs)
  • Rain drops behavior on glass improved
  • Music shuffling
  • Country and city name localization settings
  • g_disable_beacons (0/ 1/ 2) - for people having issues with blinking lights (watch the video)
  • Two new port cities added - Kapellskär in Sweden and Travemünde in Germany (read more)
MOD ALERT:

Due to the number of changes, most mods will need some work to catch up!

Filmpje laat alle nieuwe dingen zien:

[ Voor 6% gewijzigd door Barfman op 26-11-2018 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riesjaar
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 19:36
ik ben dit sinds langere tijd weer aan het spelen.
Heb het ge-upgrade naar de laatste versie, ik zag ook dat er diverse DLC's zijn uit gekomen
sinds mijn laatste keer gespeeld heb. Ik heb de Oost Europese wel
Ik zou nu graag de Scandinavia, France en Italie willen hebben, Waar kan ik dan de software keys
kopen en de DLC's downloaden voor de non-steam versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
riesjaar schreef op maandag 26 november 2018 @ 21:35:
ik ben dit sinds langere tijd weer aan het spelen.
Heb het ge-upgrade naar de laatste versie, ik zag ook dat er diverse DLC's zijn uit gekomen
sinds mijn laatste keer gespeeld heb. Ik heb de Oost Europese wel
Ik zou nu graag de Scandinavia, France en Italie willen hebben, Waar kan ik dan de software keys
kopen en de DLC's downloaden voor de non-steam versie
Ik heb het ook heel lang geprobeerd om het niet in Steam te gaan gooien en helaas heb ik dat op moeten geven. Voor Scandinavia en France was nog wel mogelijk om een non-Steam versie te kopen op de officiele site. Daarbuiten nooit een non-Steam versie kunnen vinden. Italia is nooit uitgebracht non-Steam. Van jou non-steam versie van zowel het basisspel als van East kan je de code invoeren in Steam. Scandinavia kan dat ook (maar die heb je nog niet) maar de non-Steam versie van France accepteert Steam ook niet meer en die heb ik dus helaas opnieuw aan moeten schaffen. Het is nog wel mogelijk om de DLC's te downloaden non-Steam https://eurotrucksimulator2.com/download.php. Maar met een Steam key werkt dit niet. Om een lang verhaal kort te houden denk dat je het non-Steam echt op moet gaan geven en je oude key's in steam moet activeren. Gelukkig hoef jij France niet nogmaals aan te schaffen.

Speciaal transport en cabinezooi is ook nooit uitgebracht voor de non-steam versie. :)

[ Voor 4% gewijzigd door CyberCow op 26-11-2018 22:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nee, de map DLC's zijn buiten Steam om niet te krijgen, die zijn er simpelweg niet. @riesjaar je non-Steam versie kun je heel makkelijk omzetten naar een Steam versie, heb ik ook gedaan. Veel gemakkelijker. Ik vind Steam nog steeds een kromme, instabiele kut applicatie, maar het aanschaffen van games en DLC's stelt geen drol voor.

Ik sla 1.33 nog ff over, ben momenteel toch druk met RDR2 (vorige week PS4 Pro gekocht) en moet toch wachten tot Promods weer bij is met 1.33.

Voor iedereen die wel gaat trucken, een liedje voor onderweg :)

[ Voor 33% gewijzigd door FastFred op 26-11-2018 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:03:
Nee, de map DLC's zijn buiten Steam om niet te krijgen, die zijn er simpelweg niet. @riesjaar je non-Steam versie kun je heel makkelijk omzetten naar een Steam versie, heb ik ook gedaan. Veel gemakkelijker. Ik vind Steam nog steeds een kromme, instabiele kut applicatie, maar het aanschaffen van games en DLC's stelt geen drol voor.

Ik sla 1.33 nog ff over, ben momenteel toch druk met RDR2 (vorige week PS4 Pro gekocht) en moet toch wachten tot Promods weer bij is met 1.33.
Heb jij France wel om kunnen zetten naar Steam?

Ik weet dat ProMods zegt van we brengen een nieuwe versie uit als het klaar is. Maar weet er iemand of ze beetje op schema liggen om met 1.33 te kunnen ondersteunen?

[ Voor 11% gewijzigd door CyberCow op 26-11-2018 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@CyberCow wut Viva la France DLC, nee? Ik heb de Scandinavia DLC wel buiten Steam om gekocht, maar uiteindelijk de hele zooi gewoon omgezet naar Steam, veel gemakkelijker.

[ Voor 16% gewijzigd door FastFred op 26-11-2018 22:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

ben nu bezig met een diy shifter op basis van YouTube: DIY H-Shifter for PC - Mechanical (ps de links bij de video zijn clickbait :( dus wees gewaarschuwd.

Alleen ipv het plastic gebruik ik een aluminium U profiel van 20x20x20x2mm en een alu buis van 16mm
en een stokkenklem (houder) die je vrij op de wand kan schroeven .. en een dremel. en heel wat slijpschijfjes :)

Het mooie is dat ik een diy skrs shifter, kan bouwen, (draad door de buis) en ik ga een M12 bout gebruiken als "pook houder" moet alleen een gaatje boren door een bout heen.. maar dat alles tzt.

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op maandag 26 november 2018 @ 22:06:
@CyberCow wut Viva la France DLC, nee? Ik heb een van de eerste DLC's die SCS uitbracht wel buiten Steam om gekocht, maar uiteindelijk gewoon omgezet naar Steam, veel gemakkelijker.
Ja ik weet ik ben één van de laatste geweest die over heeft willen stappen. Ben ook gestopt met spelen toen Italie uitkwam en ik het niet meer voor elkaar kreeg om deze buiten steam te kopen. Heb zelfs nog met cracks enzo lopen rommelen om het aan de praat te krijgen (wel netjes een steam key gekocht). Daarna een hele tijd met ETS2 gestopt maar het begon toch weer te knagen en heb alles maar in Steam gegooid en France dan maar ook de Steam key gekocht zo duur is het ook allemaal niet. Nu ben ik weer blij dat ik toch kan rijden. Expres een snelkoppeling gemaakt zodat ik het steam scherm niet hoef te zien :). En inmiddels weer helemaal bij in DLCs.

In bezit:
Euro Truck Simulator 2
Euro Truck Simulator 2 Going East!
Euro Truck Simulator 2 Scandinavia
Euro Truck Simulator 2 Vive La France!
Euro Truck Simulator 2 Italia
Euro Truck Simulator 2 Beyond the Baltic Sea (in pre-order)
Euro Truck Simulator 2 Cargo collection bundle
- Heavy Cargo Pack
- High Power Cargo Pack
- Special Transport
Euro Truck Simulator 2 Rocket League Promo (geen idee hoe daaraan kom)

[ Voor 24% gewijzigd door CyberCow op 26-11-2018 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb de bevestigingsmail van 3 jaar terug nog ff opgesnord, het was de Scandinavia DLC die ik via een of andere vage webshop gekocht heb. Post aangepast daarop.

Ok, ff zien hoeveel DLC's ik heb :P

Going East!
Scandinavia
Vive la France
Italia
Beyond the Baltic Sea (geen pre-order maar wordt wel een insta-buy)
Heavy Cargo Pack
High Power Cargo Pack
Special Transport
Krone Trailer Pack
DAF Tuning Pack
Schwarzmüller Trailer Pack
Michelin Fan Pack
Cabin Accesoires
Rocket League Promo (kreeg je er ooit eens gratis bij geloof ik)

Het enige wat ik volgens mij mis zijn die paintjob DLC's maar daar geef ik geen zak om

[ Voor 81% gewijzigd door FastFred op 26-11-2018 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij zit ik daar met mijn Scania Streamline R580 ook bijna aan. Die is in ieder geval de 6 ton al voorbij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Steam heeft de update naar 1.33 automatisch uitgevoerd. Weet iemand hoe ik weer terug kan gaan naar de vorige versie? Ik ben het ooit tegengekomen maar kan het niet vinden en wil eerst mijn rit afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stoelpoot
  • Registratie: September 2012
  • Niet online
Heel leuk, Steam sales :P Van 't weekend (na in een donker verleden weleens een crack gespeeld te hebben) ETS2 via Steam gekocht, met alle content (non-cosmetic) DLC's. Ik ga wel even plezier hebben. Ook hard aan het nadenken over de Beyond the Baltic DLC, hoewel ik het de komende weken wel uit houd in de rest van Europa.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbbrans
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:09

jbbrans

CyberCow schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:18:
Steam heeft de update naar 1.33 automatisch uitgevoerd. Weet iemand hoe ik weer terug kan gaan naar de vorige versie? Ik ben het ooit tegengekomen maar kan het niet vinden en wil eerst mijn rit afmaken.
Via de beta versies.
steam -> ets2 -> eigenschappen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 10:18:
In Steam, rechtermuisknop op Euro Truck Simulator 2, klik op Eigenschappen, en ga naar het tabblad Beta's. Daar kun je in een dropdown aangeven welke versie je wilt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@jbbrans @FastFred Tnx voor de hulp. Het heeft voor mij gewerkt en heb netjes mijn lading van Kazachstan naar Finland kunnen brengen. Logica van Steam door het bèta te noemen en niet versiebeheer.

[ Voor 18% gewijzigd door CyberCow op 27-11-2018 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riesjaar
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 10-09 19:36
Dan maar ff gaan denken als ik op steam ga overstappen. ff wat vraagjes waar jullie wel antwoorden op hebben dan
Kan ik met steam ook offline spelen ??
Kan ik dan ook gewoon mods downloaden en installeren ????
Kan ik dan ook met 1 code op meerdere labtobs spelen met verschillende
profielen ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
En we hebben de 1.33 open Beta voor ATS
http://blog.scssoft.com/2...simulator-update-133.html
Detours....Sweet! :)
There is one unique (and temporarily exclusive) new feature in ATS 1.33 - detours. We needed some time and focus to thoroughly review it internally before a public test, and this was the very reason why we avoided doing open betas for both games at the same time.

The goal of this feature is to introduce a bit of uncertainty into planning of your routes. The world in our games tends to be very predictable, while in reality the truck driver cannot take everything for granted. We wanted our players to have to improvise occasionally, and hence the concept of detours was born.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
riesjaar schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 18:18:
Dan maar ff gaan denken als ik op steam ga overstappen. ff wat vraagjes waar jullie wel antwoorden op hebben dan
Kan ik met steam ook offline spelen ??
Kan ik dan ook gewoon mods downloaden en installeren ????
profielen ????
Zal je vragen dan maar beantwoorden :)
op steam kan je ook offline spelen. Het spel staat immers op je hdd/ssd.
Mods zoals je altijd al hebt gedaan in de mod map van ETS2 in je documenten. Dat werkt ook voor steam.
Lokale profielen kan je inladen binnen steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
riesjaar schreef op dinsdag 27 november 2018 @ 18:18:
profielen ????
Aangezien CyberKoe deze vraag niet beantwoord heeft: ja, als je op andere computers ook Steam installeert, daar met je Steam account inlogt dan kun je daar ook trucken, maar niet tegelijkertijd. En met 1.33 kun je er nu ook voor kiezen om je profiel in de Steam Cloud te zetten, dus op al je computers kun je verder spelen waar je gebleven bent op een andere computer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op woensdag 28 november 2018 @ 13:23:
[...]

Aangezien CyberKoe deze vraag niet beantwoord heeft: ja, als je op andere computers ook Steam installeert, daar met je Steam account inlogt dan kun je daar ook trucken, maar niet tegelijkertijd. En met 1.33 kun je er nu ook voor kiezen om je profiel in de Steam Cloud te zetten, dus op al je computers kun je verder spelen waar je gebleven bent op een andere computer.
Jij verwoord het wat duidelijker maar dit is wat ik bedoelde met lokale profielen inladen in steam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Jullie vergeten nog iets, je kan ook mods downloaden met steam 8)

ETS2:
https://steamcommunity.com/app/227300/workshop/

ATS:
https://steamcommunity.com/app/270880/workshop/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Ik moet bij de achievements o.a. nog Sailor en Gas Must Flow! maar al dagenlang komt daar geen enkele job voor. Van Gas Must Flow heb ik er 2 kunnen doen, ruim een week geleden, maar daarna niets. Niet in het vrachtcentrum, niet bij de quick jobs en niet bij de externe contracten.
Enig idee hoe dat kan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maasluip schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:36:
Ik moet bij de achievements o.a. nog Sailor en Gas Must Flow! maar al dagenlang komt daar geen enkele job voor. Van Gas Must Flow heb ik er 2 kunnen doen, ruim een week geleden, maar daarna niets. Niet in het vrachtcentrum, niet bij de quick jobs en niet bij de externe contracten.
Enig idee hoe dat kan?
Gebruik jij mods die je lading vervangen zoals bijvoorbeeld JazzyCat? En anders console aanzetten en zoek je naar je lading en ga je daar handmatig heen en zet je je vrachtwagen daarneer.

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

@CyberCow Nee, geen mods. Toevallig zag ik gisteren één lading van éco, maar die ging naar Montpellier en die had ik al gehad.
Normaal doe ik voor dit soort achievments altijd een quick job omdat je dan elke job kunt pakken die er is. Volgens mij zijn dat exact dezelfde jobs als in het vrachtcentrum.

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Maasluip schreef op woensdag 28 november 2018 @ 20:36:
Enig idee hoe dat kan?
ik heb na weken een mod gebruikt om gas must flow te voltooien, de laatste kwam maar niet te voorschijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 10:56
Vanavond om 18u is de Baltic DLC beschikbaar!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nice Guy Eddie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12:41
FastFred schreef op donderdag 29 november 2018 @ 11:25:
Ja, Red Dead Redemption 2 trekt mij momenteel toch echt meer dan ETS2 :'(
Heb ik ook last van op het moment :+ En dan ook nog eens de Baltic DLC gewonnen bij Squirrel afgelopen zondag... _/-\o_
flugelisoke schreef op donderdag 29 november 2018 @ 09:23:
Vanavond om 18u is de Baltic DLC beschikbaar!
Ik kreeg om 13:00 een berichtje dat die beschikbaar is. Helaas kan ik momenteel niet rijden dus zou toch maar even de mailbox in de gaten houden.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vBesqYo.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barfman
Je kan wel zien dat ze al bezig zijn met DX11, nu ook echte vlammen die uit tankers slaan _/-\o_
Afbeeldingslocatie: https://assets.rockpapershotgun.com/images/2018/11/ets-2-fire.jpg/RPSS/resize/670x-1/format/jpg/

Barfman schreef op donderdag 29 november 2018 @ 15:14:
Je kan wel zien dat ze al bezig zijn met DX11, nu ook echte vlammen die uit tankers slaan _/-\o_
[Afbeelding]
Dat hebben ze mooi gemaakt dat klopt. Wat ik begreep uit het filmpje was dat er ook situaties gesimuleerd werden zoals nu met brand of afgevallen lading. Is dat alleen voor wat je rond ziet rijden of kan het jezelf ook overkomen je in brand staat?

• Barfman
Ik ben nog niet in de brand gevlogen haha, maar ik denk dat het ook niet gaat gebeuren voorlopig :9

Hier de live stream: https://www.twitch.tv/scssoftware

Barfman schreef op donderdag 29 november 2018 @ 16:40:
Ik ben nog niet in de brand gevlogen haha, maar ik denk dat het ook niet gaat gebeuren voorlopig :9

Hier de live stream: https://www.twitch.tv/scssoftware
Lees het nu pas over de livestream. Maar zijn er nog spannende dingen die ik nou gemist heb?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Baltic Bundle is nu uit

https://store.steampowered.com/bundle/9219/Baltic_Bundle/

18,80 Euro

Beyond the Baltic Sea

https://store.steampowere...2__Beyond_the_Baltic_Sea/

18,00 Euro single

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Ik zie dat Euro Truck Simulator 2 wordt aangeboden samen met Baltic Sea. Maar dat sluit toch helemaal niet aan. Weet iemand of je bij Baltic Sea ook Going East! erbij krijgt?

Afbeeldingslocatie: https://cs10.pikabu.ru/post_img/big/2018/03/05/11/1520277932151997851.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door CyberCow op 29-11-2018 22:15 ]

• AntonV
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Volgens mij kun je er met de boot komen vanuit Duitsland.

• mschol
  • Niet online
de baltic bundel is hier 18,65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
CyberCow schreef op donderdag 29 november 2018 @ 21:56:
Ik zie dat Euro Truck Simulator 2 wordt aangeboden samen met Baltic Sea. Maar dat sluit toch helemaal niet aan. Weet iemand of je bij Baltic Sea ook Going East! erbij krijgt?

[Afbeelding]
Via Duitsland net onder Kiel kan je via de ferry.

[ Voor 4% gewijzigd door Barfman op 30-11-2018 07:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stockholm is DLC gebied ;)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
@ScuL Je hebt gelijk, mijn fout 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-08 11:08

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Hier staan die ferries:

Afbeeldingslocatie: https://steamcdn-a.akamaihd.net/steam/apps/925580/extras/map_thumb.jpg?t=1543517038

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Barfman Je had gelijk maar je kan er zonder boot niet heen. Ik heb het maar eens even geprobeerd een profiel met alleen DLC Beyond the Baltic Sea erin.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YIYrynZ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
@CyberCow Klopt, maar ik had ook niet gezegd dat je er via land heen kon :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou wil ik dus weer met ProMods aan de gang en het liefste RusMap erbij op 2.33 maar het werkt allemaal tegen. Is er iemand die het voor elkaar heeft gekregen? Wat ik tot nu toe heb is dit:

ProMods 2.30 & Legacy Compatibility Fix 14
ProMods Definition Package 2.32
ProMods 2.27 & RusMap 1.8.1 Road Connection
RusMap Map Package 1.8.1
RusMap Model Package 1.8.1
RusMap Model 2 Package 1.8.1
RusMap Def Package 1.8.1 (nieuwe versie)
ProMods Map Package 2.32
ProMods Models Package 1 2.32
ProMods Models Package 2 2.32
ProMods Models Package 3 2.32
ProMods Media Package 2.32
ProMods Assets Package 2.32
Southern Region Englih 7.5.0
Southern Region fix 1.33
Southern Region map [Def and Map] 7.5.0 (nieuwe versie)
Southern Region map Model1 7.5.0
Southern Region map model2 7.5.0
Southern Region map Model3 7.5.0
The Great Steppe Model 1.2
The Great Steppe Map 1.2
The Great Steppe Def 1.2

DLC Beyond Baltic Sea uitgeschakeld.

[ Voor 5% gewijzigd door CyberCow op 30-11-2018 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mamorunl
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 13:51
Heb je wel de laatste versie overal van? Promods heeft bij het definition package ook een vinkje staan voor rusmap, die staat ook aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bij ProMods heb ik het vinkje aangezet voor zowel RusMap als voor Special transport. Ik bezit ook die 3 DLC's dus dat moet het probleem niet zijn.

Ook hiervan versie 1.4:
https://www.promods.net/viewtopic.php?f=42&t=25560

Van RusMap en Southern Region de fix:
https://www.promods.net/viewtopic.php?f=42&t=27138

---

Ik heb al een oplossing gevonden alleen ScandinaviaMod doet het niet.
Laadvolgorde:
JazzyCat al traffic pack 8.6
JazzyCat Bus Traffic pack 5.4
JaccyCat Overweight trailers & Cargo pack Traffic 7.4.1
JaccyCat Overweight trailers & Cargo pack Base 7.4.1
JazzyCat Overweight trailers & Cargo pack enlish 7.4.1
Trailers & Cargo pack english 7.4.1
Trailers & Cargo pack part 1
Trailers & Cargo pack part 2
Trailers & Cargo pack part 3
JazzyCat Truck Traffic Pack 3.1.2
JazzyCat Painted Truck Traffic pack 6.4
JazzyCat Painted BDF Traffic Pack 4.0
JazzyCat Russian Traffic base 2.4.1
JazzyCat Russian Traffic for Russian maps2.4.1
JazzyCat Motorcycle Pack 1.7
JazzyCat Motorcycle Pack def 1.7
JazzyCat Motorcycle Pack jaz 1.7
JazzyCat Militairy cargo pack Base 2.8.1
JazzyCat Militairy cargo pack Traffic 2.8.1
JazzyCat Militairy cargo pack Eng 2.8.1
JazzyCat Railway cargo pack Base 1.8.6
JazzyCat Railway Cargo pack eng 1.8.6
ProMods 2.30 & Legacy Compatibility + poland Fix 12
Poland Rebuilding 2.3 def
Poland Rebuilding 2.3 map
Poland Rebuilding 2.3 media
Poland Rebuilding 2.3 models
Poland Rebuilding 2.3 assets
ProMods Definition Package 2.32
RusMap Map Package 1.8.1
RusMap Model Package 1.8.1
RusMap Model 2 Package 1.8.1
RusMap Def Package 1.8.1 (nieuwe versie)
ProMods Map Package 2.32
ProMods Models Package 1 2.32
ProMods Models Package 2 2.32
ProMods Models Package 3 2.32
ProMods Media Package 2.32
ProMods Assets Package 2.32
Southern Region Englih 7.5.0
Southern Region fix 1.33
Southern Region map [Def and Map] 7.5.0 (nieuwe versie)
Southern Region map Model1 7.5.0
Southern Region map model2 7.5.0
Southern Region map Model3 7.5.0
The Great Steppe Model 1.2
The Great Steppe Map 1.2
The Great Steppe Def 1.2

[ Voor 87% gewijzigd door CyberCow op 01-12-2018 01:26 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
FastFred schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 08:42:
@ScuL ik neem aan dat Promods nog geen aansluiting heeft met de BtBS DLC?
Hoi, je kunt ProMods 2.32 spelen MET of ZONDER de DLC, maar de DLC kan niet gebruikt worden. Ons gebied overschrijft de DLC gebieden.

Voor de volledige integratie compleet is duurt het nog wel een paar weken (zo niet maanden).. we werken zo hard als we kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 23:05:
[...]

Hoi, je kunt ProMods 2.32 spelen MET of ZONDER de DLC, maar de DLC kan niet gebruikt worden. Ons gebied overschrijft de DLC gebieden.

Voor de volledige integratie compleet is duurt het nog wel een paar weken (zo niet maanden).. we werken zo hard als we kunnen :)
Daar was ik al achter. Maar is het uiteindelijk de bedoeling dat het gebied van de DLC getoond gaat worden of jullie eigen werk? Baal je er niet van dat jullie steeds iets maken waar SCS dan aan gaat beginnen terwijl je echt niet in elkaars vaarwater hoeft te zitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
al iemand die even review kan geven over de nieuwe DLC , heb hem nog niet aangeschaft , en wanneer beginnen ze nu eens met Spanje en Portugal want die blijven wel erg leeg op deze manier
hopelijk dat die de volgende keer aan de beurt is.
daar kijk ik wel naar uit , met oost Europa heb ik niet veel te doen daarom wacht ik nog even met kopen van die nieuwe DLC " hij gaat er wel komen want ik wil hem gewoon helemaal compleet hebben ..

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
ravw schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 00:00:
al iemand die even review kan geven over de nieuwe DLC , heb hem nog niet aangeschaft , en wanneer beginnen ze nu eens met Spanje en Portugal want die blijven wel erg leeg op deze manier
hopelijk dat die de volgende keer aan de beurt is.
daar kijk ik wel naar uit , met oost Europa heb ik niet veel te doen daarom wacht ik nog even met kopen van die nieuwe DLC " hij gaat er wel komen want ik wil hem gewoon helemaal compleet hebben ..
Voor wat reviews kan je beter wat video's van Beyond the Baltic Sea op YouTube bekijken.
En Spanje/Portugal sluiten niet aan op Europa (base ets2), dus mensen worden dan verplicht om de France DLC te kopen en dat wil SCS Software voorkomen vermoed ik. Het zal er wel een keer van komen, maar wat ik gehoord hebt (gerucht) gaan ze eerst de rest van de Balkan landen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barfman schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 01:04:
[...]

Voor wat reviews kan je beter wat video's van Beyond the Baltic Sea op YouTube bekijken.
En Spanje/Portugal sluiten niet aan op Europa (base ets2), dus mensen worden dan verplicht om de France DLC te kopen en dat wil SCS Software voorkomen vermoed ik. Het zal er wel een keer van komen, maar wat ik gehoord hebt (gerucht) gaan ze eerst de rest van de Balkan landen doen.
Dat het niet aansluit op de basis dat kan opgelost worden net zoals met Beyond the Baltic Sea door er een boot heen te sturen. Bij de nieuwste DLC heb je ook geen directe verbinding als je niet of Going East! of Scandinavia hebt. De Balkan landen lijkt mij ook meer logisch aangezien daar de oorsprong ook ligt. Verder als je de DLC toch wil kopen doe dat dan gelijk. Kan je het gelijk ontdekken :).

[ Voor 4% gewijzigd door CyberCow op 01-12-2018 01:25 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!
CyberCow schreef op vrijdag 30 november 2018 @ 23:50:
[...]

Daar was ik al achter. Maar is het uiteindelijk de bedoeling dat het gebied van de DLC getoond gaat worden of jullie eigen werk? Baal je er niet van dat jullie steeds iets maken waar SCS dan aan gaat beginnen terwijl je echt niet in elkaars vaarwater hoeft te zitten?
We maken een zogenaamd "Frankenstein" brouwsel.

Fase 1
Als basis gaan we de huidige DLC neerleggen, die wordt eerst aan de grenzen aan het huidige ProMods kaartgebied "geborduurd". Dat is met name in Polen redelijk intensief vanwege het gebied rond Augustow/Suwalki. Ook Finland is niet mals.

Fase 2
We hebben uitsnedes gemaakt van ProMods gebieden die niet in de DLC zitten en die worden dan in de DLC geplakt en weer gekoppeld en van nieuwe texturen voorzien.

Fase 3
Uiteindelijk worden dan alle details zoals borden en andere specifieke elementen weer terug geplaatst.

Dit alles gaat minstens een maand of 2 duren dus ik denk dat de kans nihil dat we het in 2019 voor elkaar krijgen. Alhoewel de meeste devs in de Kerstvakantie wel veel vrije tijd hebben.

Over het vaarwater; we hebben zicht op de toekomstplannen van SCS en we hebben intern ook al kennis van de 2 (zelfs 3) komende DLC's. Dus daar houden we rekening mee in onze ontwikkelingen.

Aan de ene kant is het jammer wanneer ProMods gebieden verdwijnen, echter het begin van Estland stamt alweer uit 2013, dus het is niet zo erg dat wat oudere gebieden een update krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ScuL schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 01:57:
[...]

Fase 1
Als basis gaan we de huidige DLC neerleggen, die wordt eerst aan de grenzen aan het huidige ProMods kaartgebied "geborduurd". Dat is met name in Polen redelijk intensief vanwege het gebied rond Augustow/Suwalki. Ook Finland is niet mals.

Fase 2
We hebben uitsnedes gemaakt van ProMods gebieden die niet in de DLC zitten en die worden dan in de DLC geplakt en weer gekoppeld en van nieuwe texturen voorzien.

Fase 3
Uiteindelijk worden dan alle details zoals borden en andere specifieke elementen weer terug geplaatst.

Dit alles gaat minstens een maand of 2 duren dus ik denk dat de kans nihil dat we het in 2019 voor elkaar krijgen. Alhoewel de meeste devs in de Kerstvakantie wel veel vrije tijd hebben.

Over het vaarwater; we hebben zicht op de toekomstplannen van SCS en we hebben intern ook al kennis van de 2 (zelfs 3) komende DLC's. Dus daar houden we rekening mee in onze ontwikkelingen.

Aan de ene kant is het jammer wanneer ProMods gebieden verdwijnen, echter het begin van Estland stamt alweer uit 2013, dus het is niet zo erg dat wat oudere gebieden een update krijgen.
Bedankt voor je volledige info en de tijd en moeite die jullie als team in ProMods steken.Mooi dat er uiteindelijk nog wat van de DLC terug te zien is. Dn heb ik hem niet voor niets gekocht. Je zegt dat de kans het in 2019 gaat lukken nihil is. Bedoel je daarmee niet 2018? Ook blij om te horen ik nog zo'n €55,- mag gaan aftikken voor nieuwe content. Is het ergens beschikbaar welke kant jullie of SCS heengaat? Een letterlijke roadmap dus :9.

Verder heel veel succes met bouwenaan ProMods!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
[...]

Fase 1

Fase 2

Fase 3

Goed bezig mannen!

Hoe is de relatie eigenlijk tussen jullie en SCS, is promods iets wat wordt gewaardeerd en toegejuicht door SCS? Ik heb namelijk echt het idee dat SCS dit respecteerd. Ze komen ook altijd super enthousiast en spontaan over in interviews.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
flugelisoke schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 08:40:
[...]

Goed bezig mannen!

Hoe is de relatie eigenlijk tussen jullie en SCS, is promods iets wat wordt gewaardeerd en toegejuicht door SCS? Ik heb namelijk echt het idee dat SCS dit respecteerd. Ze komen ook altijd super enthousiast en spontaan over in interviews.
Ik kan natuurlijk niet voor SCS spreken maar het feit ze ondersteuning bieden lijkt mij wel een vorm van waarderen. Ook zullen ze best begrijpen dat door de kwaliteit van ProMods mensen blijven hangen. Ik was persoonlijk al weggeweest als het nog steeds was je op de snelweg naar de linkerbaan moest blijven gaan om rechtdoor te kunnen. Door ProMods hebben ze minimaal 4 DLCs aan mij kunnen slijten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zou helemaal mooi wezen als ze nu eens samen gingen werken :-)
zo dat de updates tegelijk uit konden komen ..
en dat ze niet in elkaar vaarwater gaan zitten maar dat zal denk ik niet snel gebeuren

Maar ben benieuwd wat ze gaan doen als Europa helemaal klaar is

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ravw schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 12:01:
en dat ze niet in elkaar vaarwater gaan zitten maar dat zal denk ik niet snel gebeuren

Maar ben benieuwd wat ze gaan doen als Europa helemaal klaar is
Ze hebben niet voor niets de naam World of Trucks al geregistreerd. Hoop ze het waarmaken. Pinguïns halen in Zuid Afrika en omruilen voor een paar ijsberen in Spitsbergen. Door de lage waterstand binnenvaart er sterk uit (nog realistisch ook) je Chinese troep maar zelf ophalen in China _/-\o_ . Mijn zege hebben ze

Acties:
  • 0 Henk 'm!
laten ze Afrika dan even doen .. dat zou te gek wezen.
Wel oppassen voor vluchtelingen in de trailer als je terug gaat naar Europa

maar latin Amerika lijkt me ook wel heel erg mooi om door heen te gaan

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:35
[...]

Hebben jullie trouwens iets om jullie extra te sponsoren?
Ik ben zo blij met al jullie werk dat ik het zeker waard vind!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ryur schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 14:25:
[...]

Wil mij er niet mee bemoeien maar het is mogelijk om ProMods te doneren.
https://blog.promods.net/thank-you-for-your-donation/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• flugelisoke
Vandaag gewoon weer héle dag aan het trucken geweest he :P Vanochtend van Litouwen naar Nice gereden met een lading scooters. Daarna in Nice wederom een lading scooters meegepakt naar Oslo. Nu van Oslo voor het eerst naar Finland, Helsinki. Wat kan ik toch genieten van deze game, inmiddels over de 560 uur erin.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vrL1jjg.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/s78h0mr.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vrL1jjg.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb mezelf vandaag bij de PS4 weg weten te houden en heb BtBS gekocht en geupdate naar 1.33. Nog wel ff m'n vanilla profiel want heb Promods nog niet geupdate naar 2.32.

Iemand die nieuwe physics (suspension, banden etc.) al een beetje getest en/of iets van gemerkt? Ik heb flink wat geslingerd met 20 ton lading over de snelweg maar merk weinig verschil. Behalve dan als je volledig tot stilstand komt bij een stoplicht en de rem loslaat de vrachtwagen naar achter rolt.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
CyberCow schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 08:04:
[...]

Bedankt voor je volledige info en de tijd en moeite die jullie als team in ProMods steken.Mooi dat er uiteindelijk nog wat van de DLC terug te zien is. Dn heb ik hem niet voor niets gekocht. Je zegt dat de kans het in 2019 gaat lukken nihil is. Bedoel je daarmee niet 2018? Ook blij om te horen ik nog zo'n €55,- mag gaan aftikken voor nieuwe content. Is het ergens beschikbaar welke kant jullie of SCS heengaat? Een letterlijke roadmap dus :9.

Verder heel veel succes met bouwenaan ProMods!
Sorry ja, in m'n enthousiasme was ik al een jaar verder. 2018 inderdaad.
Nee, wat SCS gaat doen is strikt geheim, maar men is nog niet klaar :)
En wij doen ons eigen ding.
flugelisoke schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 08:40:
De relatie is uitstekend, ik ben afgelopen zomer nog in Praag uit eten geweest met ze.
We hebben inmiddels ook een aantal ProModders in Praag voor ze werken, die daarheen zijn verhuisd.
Dankzij ons verkoopt men ook meer DLC's, en het is ook zo dat de speelbaarheid van het spel ontzettend wordt verlengd als er goede mod content is... dus we vullen elkaar aan. :)
ravw schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 12:01:
We kunnen niet meer doen dan dat we op het moment al doen om heel eerlijk te zijn.
Sowieso hebben we beta-toegang tot SCS updates voordat ze uit komen, maar we kunnen dat niet gebruiken om een nieuwe map te bouwen omdat de laatste verbeteringen dan ontbreken.
Eigenlijk is het het beste om te wachten totdat een update publiek is voordat we het werk gaan "verbouwen"
Ryur schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 14:25:
[...]

Er is een donatie knop op het blog en ook op het forum. Bij voorbaat dank! 8)

[ Voor 51% gewijzigd door ScuL op 02-12-2018 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op zaterdag 1 december 2018 @ 22:25:
Ik heb mezelf vandaag bij de PS4 weg weten te houden en heb BtBS gekocht en geupdate naar 1.33. Nog wel ff m'n vanilla profiel want heb Promods nog niet geupdate naar 2.32.

Iemand die nieuwe physics (suspension, banden etc.) al een beetje getest en/of iets van gemerkt? Ik heb flink wat geslingerd met 20 ton lading over de snelweg maar merk weinig verschil. Behalve dan als je volledig tot stilstand komt bij een stoplicht en de rem loslaat de vrachtwagen naar achter rolt.
Ik heb het niet specifiek getest want wist ook niet dat het anders is geworden. Wel merk ik wat jij ook al zegt dat je bij het verkeerslicht hard remt de vrachtwagen de achteruit ingaat ook al gaat het berg op. Lijkt mij niet helemaal de bedoeling. Ook ligt de vrachtwagen eerder op zijn kant. Had dat eerst bijna nooit en gisteren al 2x met mijn eigen trailer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWCRay
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:44
@CyberCow
Hoe heb je je bak ingesteld? Remmen = achteruit? Wellicht andere automaat instellingen kiezen zodat je de achteruit ook echt moet inschakelen?

[ Voor 60% gewijzigd door TWCRay op 02-12-2018 13:28 . Reden: Onnodige quote verwijderd :-) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TWCRay schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:26:
@CyberCow
Hoe heb je je bak ingesteld? Remmen = achteruit? Wellicht andere automaat instellingen kiezen zodat je de achteruit ook echt moet inschakelen?
Ik heb daar niets aan veranderd maar heb op realistisch automatisch staan. Ik moet mijn hendel naar voren drukken voor vooruit en naar achteren trekken voor de achteruit. En het is alleen als je vol op de rem gaat en ineens de rem loslaat bij stilstand. Kan het ook zijn dat één of andere mod er invloed op heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@TWCRay hier niet hoor, ik rij met een stuurtje en schakel handmatig met een H-shifter. Versnelling staat dan in neutraal of in 1H met de koppeling ingetrapt.

@CyberCow Ik heb het al eens eerder gehad voor deze update, maar het gebeurt nu bijna altijd.

[ Voor 23% gewijzigd door FastFred op 02-12-2018 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:35:
@TWCRay hier niet hoor, ik rij met een stuurtje en schakel handmatig met een H-shifter. Versnelling staat dan in neutraal of in 1H met de koppeling ingetrapt.

@CyberCow Ik heb het al eens eerder gehad voor deze update, maar het gebeurt nu bijna altijd.
Dat viel mij dus ook op. Hoop dat het snel opgelost gaat worden want het is verre van realistisch. Als ik in mijn eigen auto de rem loslaat dan gaat de auto nooit achteruit maar altijd vooruit ook al ga ik de berg op.

mijn instellingen
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/pmdcesb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
CyberCow schreef op zondag 2 december 2018 @ 13:24:
[...]

Ik heb het niet specifiek getest want wist ook niet dat het anders is geworden. Wel merk ik wat jij ook al zegt dat je bij het verkeerslicht hard remt de vrachtwagen de achteruit ingaat ook al gaat het berg op. Lijkt mij niet helemaal de bedoeling. Ook ligt de vrachtwagen eerder op zijn kant. Had dat eerst bijna nooit en gisteren al 2x met mijn eigen trailer.
Is het niet de energie dat vrij komt wanneer je hard remt en stil komt te staan die er voor zorgt dat je iets naar achter rolt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Barfman schreef op zondag 2 december 2018 @ 14:36:
[...]

Is het niet de energie dat vrij komt wanneer je hard remt en stil komt te staan die er voor zorgt dat je iets naar achter rolt.
Geen idee of het dat is maar eerst was het niet. En in het echt heb ik het ook nog nooit meegemaakt. Maar weet wel dat het behoorlijk irritant is. Al los ik het nu maar even op door bij het verkeerslicht gelijk de handrem erop te gooien.

[ Voor 16% gewijzigd door CyberCow op 02-12-2018 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Laat je voet eens iets langer op de rem staan (1 a 2 tellen), wanneer je stopt en gelijk nadat je stil staat je rem los laat, is er nog de energie die terug komt.

[ Voor 14% gewijzigd door Barfman op 02-12-2018 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mibasa
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 04-08 11:07
Hallo ets fans. Mijn zoon wil graag de cd van ets2 van de sint. Hij heeft het over versie 1.33. Waar kan ik deze vinden en aanschaffen? Op internet kom ik zoveel verschillende tegen, ik neem aan dat een cd met releasedatum 2012 niet actueel is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
frankieknip schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:22:
Hallo ets fans. Mijn zoon wil graag de cd van ets2 van de sint. Hij heeft het over versie 1.33. Waar kan ik deze vinden en aanschaffen? Op internet kom ik zoveel verschillende tegen, ik neem aan dat een cd met releasedatum 2012 niet actueel is.
Heel leuk cadeau. Maar echt een een DVD zou ik niet meer weten waar je die kan kopen. En al koop je een DVD dan zal het niet meer zijn dan een installatie en een link naar Steam. De versie van 2012 is helemaal geen probleem want je kan deze gratis updaten naar de 1.33 wat nu de huidige versie is. Sterker nog Steam zal dit automatisch doen. Dus mocht je nog ergens een DVD kunnen vinden dan maakt de versie helemaal niets uit. Als hij het echt leuk vind dan komt vanzelf de vraag voor Going East!, Scandinavia, Vive la France, Italia, Beyond the Baltic Sea ;) .

[ Voor 47% gewijzigd door CyberCow op 02-12-2018 16:18 . Reden: link verwijderd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mibasa
Dank voor de uitleg. Heb nu een bundel gekocht bij steam. Alles bij elkaar 14 euro. Kan ik er me geen bult aan vallen, mocht het niet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
frankieknip schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:40:
Dank voor de uitleg. Heb nu een bundel gekocht bij steam. Alles bij elkaar 14 euro. Kan ik er me geen bult aan vallen, mocht het niet werken.
Het werkt wel daar hoef je niet bang voor te zijn :). Welke DLC's heb je erbij gekocht als ik vragen mag?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mibasa
Going East; Scandinavia; High power cargo pack; Cabin accesoires; Wheel tuning pack.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
leuk begin om even wat uit te proberen , ach voor je het weet koop de de rest van de landen er ook bij met alleen de laatste nog maar die gaat er wel komen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
ravw schreef op zondag 2 december 2018 @ 16:35:
leuk begin om even wat uit te proberen , ach voor je het weet koop de de rest van de landen er ook bij met alleen de laatste nog maar die gaat er wel komen
En met Mods gaan werken dan is het hek van de dam

Rusland:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NO40Urm.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bQ6xsCU.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/NB0vsh2.png

[ Voor 5% gewijzigd door CyberCow op 02-12-2018 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:18

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

frankieknip schreef op zondag 2 december 2018 @ 15:22:
Kijk in elk geval even of hij bij Steam in de sale is en zeker ook even bij instant-gaming, waar ETS2 en de extra landen veel minder kosten dan elders.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Schade opgelopen op een onverharde weg. Met 90km/h kwam de vrachtwagen van de grond af en klapte ik vol tegen een andere vrachtwagen aan. Dat de schade groot is dat snap ik maar zoveel schade nog nooit gehad.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/UkuuCqB.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ghDGJif.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

@CyberCow Alles 100% kapot? Loont het dan nog om te repareren, of kan je beter een nieuwe vrachtwagen kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jorgen schreef op zondag 2 december 2018 @ 18:45:
@CyberCow Alles 100% kapot? Loont het dan nog om te repareren, of kan je beter een nieuwe vrachtwagen kopen?
Nieuwe vrachtwagen zoals deze kost €230.000 dus dat is nog eens €100.000 meer. Ja alles 100% kapot snap ook niet hoe het kan. Kreeg hem ook niet meer gestart. Dus afslepen, laten maken en weer door. die €130.000 valt geeneens op :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Hahaha! (y) Drive safely!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Laatst online: 15:01
Ik zie zoveel bundels, bomen bos enzo.
Wat is een mooie bundle met wat goeie DLC's voor een leuke prijs?
Paint DLC's boeien me niet zo, landen (uitbreiding) wel.
Welke van de 15 pakket en is leuk als je 10 euro+ wil uitgeven?

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bad Brains schreef op zondag 2 december 2018 @ 19:23:
https://store.steampowere...0/Euro_Truck_Simulator_2/
ETS 2

https://store.steampowere..._Simulator_2_Map_Booster/
Euro Truck Simulator 2 Map Booster

en wil je dan de nieuwe map er bij hebben kan je deze kopen

https://store.steampowere...2__Beyond_the_Baltic_Sea/

dan heb ej de hele map compleet , geen paint en zware vracht die zijn vaak wel te krijgen via mods maar dan heb je alles om prommod te kunnen draaien binnen kort

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bad Brains schreef op zondag 2 december 2018 @ 19:23:
Wat je zelf al zegt als je de landen het belangrijkste vind dan heb je keus uit 5 DLC's
- Going East!
- Scandinavia
- Vive la France
- Italia
- Beyond the Baltic Sea (nieuwste is wat duurder)

Map booster zoals hierboven zeker aan te bevelen. Iets duurder dan een tientje maar zeker de moeite waard. Ook kan je dan de nieuwste versie van o.a. ProMods gebruiken wat gratis is en de mooste mod die er in mijn ogen is.

Als je een tientje uit wil geven zou ik voor Scandinavia en Going East gaan. Dan heb je toch een aantal landen erbij en Scandinavia is heel erg mooi. Bij een bundel zit vaak het basisspel er ook bij

Voor speciaal transport is er wel een bundel die de 3 versies bevat.
- Special Transport
- High power cargo pack
- Heavy cargo pack
Zonde om deze los te kopen want 3 is niet veel duurder dan 1 in prijs.

[ Voor 10% gewijzigd door CyberCow op 02-12-2018 19:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bad Brains
  • Laatst online: 15:01
@ravw Jouw eerste 2 opties zijn gelijk 25 euro, dat is wat elk jaar max wil uitgeven aan de nieuwste FM201X.
Dus dat gaat hem niet worden.

@CyberCow Daar zat ik naar te kijken, going east en scandinavie, beter wachten tot de wintersale?
Heb veel extra kosten gehad inclusief de val van Energieflex (geld wat ik nooit meer retour krijg), dus sta niet te springen om heel veel uit te geven.

Dank iig voor de antwoorden.

Edit: wat is de map dlc die een "must have" is?

[ Voor 5% gewijzigd door Bad Brains op 02-12-2018 19:57 ]

The love that lasts the longest, is the love that is never returned. If you can play, it doesn't matter what guitar you play. If you can't play, it doesn't matter what guitar you play.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bad Brains schreef op zondag 2 december 2018 @ 19:56:
@ravw Jouw eerste 2 opties zijn gelijk 25 euro, dat is wat elk jaar max wil uitgeven aan de nieuwste FM201X.
Dus dat gaat hem niet worden.

@CyberCow Daar zat ik naar te kijken, going east en scandinavie, beter wachten tot de wintersale?
Heb veel extra kosten gehad inclusief de val van Energieflex (geld wat ik nooit meer retour krijg), dus sta niet te springen om heel veel uit te geven.

Dank iig voor de antwoorden.

Edit: wat is de map dlc die een "must have" is?
Dan zou ik even wachten tot de wintersale. Al durf ik niet te zeggen of de map booster dan goedkoper is maar het is de gok waard. Als je die 4 DLC's kan bemachtigen voor een mooie prijs dat bied je dan zoveel meer mogelijkheden. Dan kan je ook ProMods toevoegen of nog andere map mods wat het nog zoveel mooier en leuker maakt. Dat zou ik eerst proberen. Verder wat ik in mijn eerdere antwoord al zei als je voor 2 DLC's zou gaan want dan kom je op een tientje uit zou ik voor Going East en zeker voor Scandinavia gaan. Die andere 2 bevatten maar 1 land en dat vind ik persoonlijk jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dat issue met het terugrollen van de vrachtwagen gerapporteerd op het forum van SCS, was al bekend blijkbaar.
Pagina: 1 ... 95 ... 162 Laatste