Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rockhopper
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09-09 00:33

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Barfman schreef op maandag 17 september 2018 @ 15:51:
En rond 4 uur komt de Krone Trailer Pack ook uit, volgens mij gaan ze iets weggeven als ik op de Krone page van Twitter kijk :9

klik plaatje voor dlc steam
[Afbeelding]

[YouTube: PREMIERE - KRONE Trailer DLC]

Krone Trailer Pack Giveaway: http://blog.scssoft.com/2018/09/krone-trailer-pack.html
Pff in 2 uur tijd alles weg. Lekker als ze zoiets starten en weer beëindigen als jij zelf nog op de echte weg in de file staat }:|

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lameeuw
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-09 00:34

lameeuw

Ik doe niet gek, ik ben gek.

rockhopper schreef op maandag 17 september 2018 @ 18:40:
[...]

Pff in 2 uur tijd alles weg. Lekker als ze zoiets starten en weer beëindigen als jij zelf nog op de echte weg in de file staat }:|
Dat had mijn broertje dus ook.... ik had de mazzel wel gewoon thuis te zijn dus de DLC gratis kunnen verkrijgen. Later vanavond maar eens kijken of het wat is :P

☐ Geschift - ☑ Totaal geschift De Totaal Geschiften 767420

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rockhopper
  • Laatst online: 09-09 00:33

rockhopper

Pinguïn geen klimmer!

Mja 10.000 keys in 'record time'. Het doet me altijd denken aan een stelletje sneue mensen die met bots de helft van de keys farmen. Maar kennelijk is het ook gekoppeld aan het aantal speeluur van je account (ik kan de stappen die nodig waren verder niet zien).
Ik gun het de echte winnaars wel, daarmee bedoel ik mensen die dit spel gewoon actief spelen en helaas grijp ik mis. Maar ik zie liever een event waar je dingen wint door te spelen. Deliveries of andere leuke taken (maak foto's van bruggen met 5 verschillende trucks) ipv generic spamfest dat in no time voorbij is (en dan ook nog eens onder werktijd)

Ik wacht je mening af of het een leuke dlc is. Have fun.

Canon R7 || RF 100-500mm F/4.5-7.1 L IS USM || 100-400mm F/4.5-5.6 L IS USM || EF-S 15-85mm F/3.5-5.6 IS USM || 50mm F1.4 USM || Speedlite 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zo gelijk maar even gekocht die Krone Trailer Pack
ook maar gelijk even die Schwarzmüller Trailer Pack gekocht die had ik nog niet ( zo nu ben ik weer up to date op een zooi paints na maar die hoef ik niet

Zo nu nog een Nooteboom trailer pack _/-\o_

[ Voor 71% gewijzigd door ravw op 17-09-2018 22:10 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07:21
Zal van het weekend is kijken. De vrouw des huizes moet het hele weekend werken dus tijd zat haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor € 3,20 gaan we daar niet moeilijk over doen, dat is een instant buy.

Ik heb geen tijd gehad om vanavond te rijden. Ik zal morgen eens wat kilometers gaan maken met mijn vanilla profiel en eens wat spelen met die trailer configuratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
rockhopper schreef op maandag 17 september 2018 @ 18:40:
[...]

er was maar 1 uur of minder nodig hoor :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remix42
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 16-08 20:43
ravw schreef op maandag 17 september 2018 @ 20:38:
Zo nu nog een Nooteboom trailer pack _/-\o_
En een D-TEC trailer pack (y)

Jammer dat na de 1.32 update veel skins niet goed meer werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09-09 16:32
ETS2 Italia -40% (€10,79) @ Steam.

Of in mijn geval als 'bundle' (waar ik de rest al van heb) voor €9,17.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
sven_engelen schreef op maandag 17 september 2018 @ 14:14:
ProMods heeft ondertussen vrijwel meteen na de release van 1.32 dat hun nieuwste versie nog niet compatibel is met 1.32 en dat er binnenkort een fix komt. Wij van Tregion hebben de map al sinds de beta naar 1.32 weten te krijgen en werken daar nu vrolijk op verder.
We draaien intern al dik een maand op 1.32

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
ScuL schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 00:55:
[...]

We draaien intern al dik een maand op 1.32
Toch nog even die E-penis op tafel, ScuL? >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zo even mijn twee trucks waar ik mee rijd ...

ETS2

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/V6dcqrNN/20180918110911_1.jpg

ATS

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/d1zgG5XW/20180918124416_1.jpg

Deze met Eigen trailer

Ik rij bijna zonder mods of wat dan ook alles standaard met alleen DLC s
allen de truck van ATS is een MOD

[ Voor 18% gewijzigd door ravw op 18-09-2018 12:57 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • +10 Henk 'm!
Tsja je kunt er kort of lang over praten, het upgraden van versies is niet zo eenvoudig.
De volgende link is abracadabra voor de meeste gamers maar zo veel werk zit er in een versie-conversie:
http://modding.scssoft.co.../ETS2/Modding_guides/1.32

Toen we ProMods voor het eerst op 1.32 probeerden te draaien liep hij gelijk vast en spuugde het log 400 errors uit. Feest, en dan stuk voor stuk de ergste problemen oplossen. Soms trial en error, spel tientallen keren herstarten, aanpassen, en opnieuw.. Net zo lang totdat alles er uit is. Ja bij een grote mod als de onze kan dat redelijk lang duren.

Daarna komt de beta-test fase, die vandaag is ingegaan. Onze testers rijden nu dus PM 2.31 op 1.32.
(leuk anagram)

Er zijn nog steeds tientallen errors met vrachten, trailers en ook stoplichten die opeens niet meer correct functioneren.. en dat gaan we dus aanpakken, nog een keer testen, etc. etc.. net zolang totdat het stabiel is. En dan komt de release. Vandaar dat we dus ook nooit antwoord kunnen geven wanneer het klaar is. Het is klaar als het werkt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Estoque
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 01-08 16:11

Estoque

Turbobrick Owner

Respect voor jullie onuitputtelijke doorzettingsvermogen.
Echt geen ETS2 zonder promods voor mij, ik zit ook rustig te wachten tot jullie 1.32 release.

Neem de tijd! <3

Respect to the man in the icecream van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik dacht vanavond even lekker wat kilometers te kunnen maken in 1.32, niet dus.

Of mijn G25 heeft eindelijk het loodje gelegd, of Windows 10 is van mening dat ik maar een wat moderner stuurtje moet kopen... :'(
FastFred schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 21:14:
Ik dacht vanavond even lekker wat kilometers te kunnen maken in 1.32, niet dus.

Of mijn G25 heeft eindelijk het loodje gelegd, of Windows 10 is van mening dat ik maar een wat moderner stuurtje moet kopen... :'(
Hier werkt de G25 nog heel goed , geen probleem mee

Ja, die conclusie had ik al getrokken, op mijn Windows 7 laptopje heb ik 'm ook even geinstalleerd, kijken of dat wel goed gaat, en daar wordt het stuur vaker niet dan wel gedetecteerd. En als ie wel gedetecteerd wordt is het volgens de driver een Logitech Driving Force stuurtje.

Alles werkt, behalve de knoppen op de schakelpook unit en zo nu en dan valt input van de pedalen weg.

Maar eens op zoek naar weer een G25, of een G27, meer knopjes op het stuur.

[ Voor 5% gewijzigd door FastFred op 19-09-2018 08:22 ]

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 09-09 17:25

Pykow

Angelo OTR

Kan je met krone trailer pack een krone trailer krijgen met wel een eigen skin/ Kleur.

Lijkt mij leuk met krone aan de onderkant en de achterlichten aan.
Maar wil wel een eigen kleurtje toepassen

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sven_engelen
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 25-10-2023

sven_engelen

Een echte ETS2 mapper

ScuL schreef op dinsdag 18 september 2018 @ 13:13:
Tsja je kunt er kort of lang over praten, het upgraden van versies is niet zo eenvoudig.
De volgende link is abracadabra voor de meeste gamers maar zo veel werk zit er in een versie-conversie:
http://modding.scssoft.co.../ETS2/Modding_guides/1.32

Toen we ProMods voor het eerst op 1.32 probeerden te draaien liep hij gelijk vast en spuugde het log 400 errors uit. Feest, en dan stuk voor stuk de ergste problemen oplossen. Soms trial en error, spel tientallen keren herstarten, aanpassen, en opnieuw.. Net zo lang totdat alles er uit is. Ja bij een grote mod als de onze kan dat redelijk lang duren.

Daarna komt de beta-test fase, die vandaag is ingegaan. Onze testers rijden nu dus PM 2.31 op 1.32.
(leuk anagram)

Er zijn nog steeds tientallen errors met vrachten, trailers en ook stoplichten die opeens niet meer correct functioneren.. en dat gaan we dus aanpakken, nog een keer testen, etc. etc.. net zolang totdat het stabiel is. En dan komt de release. Vandaar dat we dus ook nooit antwoord kunnen geven wanneer het klaar is. Het is klaar als het werkt :)
De kapotte sign editor helpt ook niet echt met het doorwerken. SCS heeft die sign editor (wat gebruikt wordt voor bewegwijzering in de game) nog steeds niet gemaakt. Door middel van een omweg kunnen we gelukkig bewegwijzering maken maar het blijft lastig.
Haribo112 schreef op maandag 17 september 2018 @ 15:46:
[...]

Tja jullie map is dan ook vele malen kleiner dan ProMods.
De map is dan wel kleiner maar de asset pack is zowat even groot. In sommige gevallen (zoals 1.30 naar 1.31) begonnen assets te falen en te crashen. Ook daarmee hebben wij dus problemen gehad
Barfman schreef op maandag 17 september 2018 @ 16:34:
[...]

Waaruit lees jij dat, hij zegt alleen dat zij al met 1.32 aan het werk zijn dus winnen ze daar wat tijd mee.
Dit dus. Ik snap ook echt niet waar sommigen de opmerkingen vandaan halen. Probeer anders zelf zo'n map te maken dan pas je je toon ook meteen aan. Het is niet 123 klaar zoals ik al eerder zei.

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 08:30

MsG

Forumzwerver

FastFred schreef op woensdag 19 september 2018 @ 08:13:
Ja, die conclusie had ik al getrokken, op mijn Windows 7 laptopje heb ik 'm ook even geinstalleerd, kijken of dat wel goed gaat, en daar wordt het stuur vaker niet dan wel gedetecteerd. En als ie wel gedetecteerd wordt is het volgens de driver een Logitech Driving Force stuurtje.

Alles werkt, behalve de knoppen op de schakelpook unit en zo nu en dan valt input van de pedalen weg.

Maar eens op zoek naar weer een G25, of een G27, meer knopjes op het stuur.
Connectoren even schoonblazen? Of de voeding die niet helemaal meer het voltage trekt? Zou even doormeten + schoonmaken. Scheelt al gauw 150+ euro. Of anders op V&A gooien maar niet zomaar in de kliko :-P.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik ga vanavond een andere G25 ophalen van V&A die wel werkt, mijn eigen G25 neem ik dan mee, misschien kunnen we nog wat troubleshooten.

En ik heb gisteravond het stuur en de versnellingspook uit elkaar gehad op zoek naar kapotte elektronica, losse stekkertjes, gebroken kabeltjes, maar heb niks kunnen vinden.

Stof in stekkertjes geloof ik niet zo in, die stekker zit al jaren gewoon dicht, daar komt geen stof in.

[ Voor 51% gewijzigd door FastFred op 20-09-2018 14:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zo hier weer even 2 screenshots van mij van een Rit van Milano - Napoli

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/WzWdT8tM/20180920205202_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/bwbwBp00/20180920211750_1.jpg

Nu op weg van Napoli naar Malmo _/-\o_

South Bound and Up ipv East Bound and Down _/-\o_

[ Voor 7% gewijzigd door ravw op 20-09-2018 21:37 ]

Ik ben weer voorzien van een werkende G25 8)

Snel even een trailer bij elkaar geklikt in mijn 2e profiel om eens te proeven aan trailer ownership

_O_

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/WMWwl16jSeejvxHGWmhDYK2c/full.png

• mschol
  • Niet online
ik snap nog steeds niet zo wat nou het voordeel is van trailer ownership, iemand die dat kan uitleggen?

[ Voor 17% gewijzigd door mschol op 20-09-2018 22:41 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
mschol schreef op donderdag 20 september 2018 @ 22:41:
ik snap nog steeds niet zo wat nou het voordeel is van trailer ownership, iemand die dat kan uitleggen?
- het is een gratis uitbreiding
- het is een zoveelste stap richting bakwagens met zogenaamde 'swap bodies'
- realisme, want in Europa is het ongewoon om een trailer ergens te droppen en weer weg te rijden met een trailer van een andere firma
- trailers hebben onderhoudskosten, maar een vracht levert ook meer op omdat je met eigen materiaal rijd
- je kunt trailers customizen

• Haribo112
  • Niet online
FastFred schreef op donderdag 20 september 2018 @ 23:10:
[...]

- realisme, want in Europa is het ongewoon om een trailer ergens te droppen en weer weg te rijden met een trailer van een andere firma
- trailers hebben onderhoudskosten, maar een vracht levert ook meer op omdat je met eigen materiaal rijd
- je kunt ze customizen

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vandaag iets nieuws gelanceerd,op populair verzoek voor de fans :)
https://store.promods.net

Over 1.32; we zijn bijna klaar met het testen van vrachten en trailers maar er zijn op een paar plekken in de map opeens spontane vastlopers bij rotondes ... SCS zoekt met ons mee naar het probleem.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haribo112
  • Niet online
Huh. Toen ik het quote stond dat er niet bij, maar ik zie niet dat je je reactie hebt gewijzigd. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haribo112 schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 01:45:
[...]

Huh. Toen ik het quote stond dat er niet bij, maar ik zie niet dat je je reactie hebt gewijzigd. Vreemd.
Er staat inderdaad niet altijd dat een reactie gewijzigd is. Its not a bug, its a feature

@ScuL wel blijven lachen op de foto :P Top idee!

[ Voor 7% gewijzigd door FastFred op 21-09-2018 08:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Laatst online: 10-09 12:18
[...]

Ik mis wel de grote verscheidenheid die je met alle trailermods had, na iedere rit een andere trailer aanhaken maakte ETS2 voor mij juist zo gevarieerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:13
Carfanatic schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:22:
[...]

Ik mis wel de grote verscheidenheid die je met alle trailermods had, na iedere rit een andere trailer aanhaken maakte ETS2 voor mij juist zo gevarieerd.
Gelukkig kun je nog steeds beide doen, je bent niet verplicht om een eigen trailer te hebben.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Carfanatic schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:22:
[...]

en daar bij je kan nu ook met een lege trailer rijden daarvoor was dat ook niet mogelijk

Want je kan nu van Rotterdam waar mijn garage staat , met trailer naar Brussel rijden en daar een vracht inladen en terug brengen naar Rotterdam
ipv dat je met een trekker rijd zonder wat

met eigen trailer krijg je wel meer geld voor je vrachten _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door ravw op 21-09-2018 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
[...]

en wat zou je met bak wagens met swap bodies moeten kunnen?

#casualets2speler

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Laatst online: 10-09 12:18
YdieresiS schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:29:
[...]

Gelukkig kun je nog steeds beide doen, je bent niet verplicht om een eigen trailer te hebben.
Maar dan mis je wel de grote verscheidenheid die je voor 1.32 had omdat veel trailermods niet geupdate zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
mschol schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:35:
[...]
en wat zou je met bak wagens met swap bodies moeten kunnen?

#casualets2speler
Dit plaatje werd een paar jaar geleden door SCS gepost

Afbeeldingslocatie: https://2.bp.blogspot.com/-kc4vTKS556A/VBBAzKhSj6I/AAAAAAAABC4/VIhOcrE3InM/s1600/rigids_unload_scheme.jpg

Bron: The first news about design

Dan krijg je dus dit

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/6/61/Swap_Body_Carl_Harz.jpg/1200px-Swap_Body_Carl_Harz.jpg

[ Voor 13% gewijzigd door FastFred op 21-09-2018 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
FastFred schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 12:41:
[...]

Dit plaatje werd een paar jaar geleden door SCS gepost

[Afbeelding]

Bron: The first news about design

Dan krijg je dus dit

[Afbeelding]
aha, duidelijk

niet helemaal mijn ding maar goed, voor realisme is dat wel weer beter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

is het nu mogelijk om de route navigatie ding nu "extern" te draaien .. als simulator vind ik dat ETS nog steeds helaas best beperkt is (te veel nog op het scherm dat net zoals bij vliegtuig sims weg gehaald kan worden)

Tja vanalles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 07:48

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik rij nu ergens op de helft ... op weg naar Malmo

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/YCv4DXQw/20180921120907_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/4NSyczq2/20180921175405_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/J7TzwNr7/20180921175846_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/BQLsdR7N/20180921181856_1.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door ravw op 21-09-2018 18:25 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
vso schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:25:
is het nu mogelijk om de route navigatie ding nu "extern" te draaien .. als simulator vind ik dat ETS nog steeds helaas best beperkt is (te veel nog op het scherm dat net zoals bij vliegtuig sims weg gehaald kan worden)
Nog steeds niet helaas :/
't Is wel iets wat ik graag zou willen, vooral in combinatie met een navigatie met stem.

🠕 This side up

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Zo hier mijn laatste gedeelte naar Malmo

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/0NpLKkmQ/20180921200708_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/QCP6nw5w/20180921203642_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/m2vX3xTF/20180921204506_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/pdxs7DhW/20180921204746_1.jpg

Zo daar gelijk maar een Tweede garage gekocht en twee trucks met twee besturders dus die gaan nu ook geld binnen halen voor me
en gelijk mijn truck even voor zien van goede banden en nieuw kleurje en wat andere dingen :-)

natuurlijk in Raven style

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/dDP2CYGs/20180921211334_1.jpg

En nu met schroot op weg naar Brest vanuit malmo 8)

[ Voor 3% gewijzigd door ravw op 21-09-2018 21:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Suggs
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
vso schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 14:25:
Je kunt met Telemetry Web Server je display weergeven op je tablet of telefoon via je browser:
https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?t=171000 Zitten volgens mij ook wat verschillende skin bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb net weer wat kilometers gemaakt in mijn vanilla profiel om wat te spelen met trailer ownership.

Maar de default map :'( Ik denk dat ik maar gewoon wacht tot Promods compatible is...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:42

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

zal ook maar is een foto uploaden van mn truck.. :)
Hier reed ik eerst mee..
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/KcckRVfn/20170824011733_1.jpg

Hier rijd ik nu mee.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/Q8GdWP8F/20180921201743_1.jpg

[ Voor 107% gewijzigd door Nickrsd op 21-09-2018 22:46 ]

• YdieresiS
Dit is mijn truck met mijn eigen oplegger :)

Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5ba691ef4f3f0/5ba691ef36184-20180922205405_1.thumb.jpg

Love trailer ownership.

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-09 12:36
Ik hou zoveel van dit spel.
Binnenkort maar eens kijken voor een stuur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:42

Nickrsd

Het vele werken beloond zich.. mijn nieuwe aanwinst binnen het bedrijf!

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/7DvJpTG8/20180923132751_1.jpg

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Zo hier mijn Rit van Malmo naar Brest :-)

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/rpztGBC7/20180923022513_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/zvYbrVZ1/20180923023449_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/y8pDNf4j/20180923094237_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/yNwWmkNS/20180923141037_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/tJzTGkNh/20180923141326_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/ZRtK92f8/20180923171116_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/8zxT3xg2/20180923171520_1.jpg[

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/gkQ9kRtR/20180923172144_1.jpg

En nu op weg naar Toulouse

[ Voor 20% gewijzigd door ravw op 23-09-2018 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
Vanwaar de keuze voor een euro5 daf?? Euro6 daf is imo veel mooier, en beter voor het milieu :P Leuke foto's! Fleurt het topic wat op :D

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pwillemske schreef op zondag 23 september 2018 @ 17:38:
Vanwaar de keuze voor een euro5 daf?? Euro6 daf is imo veel mooier, en beter voor het milieu :P Leuke foto's! Fleurt het topic wat op :D
ach ik zou het liefst in een DAF 2500/3600 rond gaan rijden _/-\o_
of een oude DAF 1600 kikker
maar die zit niet in ETS2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwillemske
  • Registratie: November 2014
  • Niet online
@ravw Oh jij bent dus fan van de oudere type's, ik heb daar niet zo veel/niks mee. Scania 143, dat vind ik dan wel weer mooi O+

Lord-The-Gamer (L-T-G)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ja die is ook heel moi maar dan zou ik een stapje terug gaan naar de Scania 111 Vabis of de scania 140 torpedo

maar een Mack RS700 of een KW 900 mag je ook wel mee aan komen
KW 985 8)

[ Voor 27% gewijzigd door ravw op 23-09-2018 19:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Hallo SCS het is wel leuk die reclame elke keer van de Beyond the Baltic Sea DLC ( op steam ), maar als je me een Worst voor houd wil ik eten ook ...... en ik ben niet aan de lijn dus kom nou maar op met die Beyond the Baltic Sea DLC

en is weer een patch uit of wat
dus kijk uit met je mods

Hier weer een van mijn vrachtje nu en mijn truck
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/Jz0TJPnt/20180924192930_1.jpg

Trouwens die Oregon DLC word ook erg vet ... gameplay filmpje

YouTube: ATS: Oregon Short Gameplay

[ Voor 46% gewijzigd door ravw op 24-09-2018 19:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• YdieresiS
Vanavond nog maar even een speciaal transport gedaan:

Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5baa8b1b1c193/5baa8b1ab39b7-20180925210043_1.thumb.jpg

Blijft toch mooi werk.

Ik heb de DLC wel, maar ik kan niet zeggen dat ik het erg leuk vind om die speciale vrachten te doen met pilot auto's enzo. Ik heb er hooguit 2 gedaan tot nu toe

• YdieresiS
Voor de afwisseling vind ik ze wel mooi. Het vervelende is wel dat de pilot auto vaak niet zo snel rijd als ik zou willen, dus dan moet je steeds afremmen. Maar het gevoel om met zo'n groot object te rijden vind ik toch wel gaaf. Ik houd ook van de heavy cargo, aangezien je dan die trailers met meesturende assen krijgt en je zo lekker een extra rondje over een rotonde kunt draaien :) Ik houd gewoon van de afwisseling van verschillende vrachten, maar zo kan iedereen gelukkig op zijn eigen manier de game spelen zoals hij dat wil.

• mamorunl
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09:13
FastFred schreef op woensdag 26 september 2018 @ 08:57:
Ik heb de DLC wel, maar ik kan niet zeggen dat ik het erg leuk vind om die speciale vrachten te doen met pilot auto's enzo. Ik heb er hooguit 2 gedaan tot nu toe
Dat is iets waar ik geen last van heb. Hoe hard probeer je te rijden dan? Maximale snelheid met special transport in game is 60kmh.

• strider1007
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 07:18
Om niet steeds te hoeven remmen voor de pilot-auto gebruik je de auto-pilot.. ;)

Oftewel de cruise-control..

Ik doe het inderdaad alleen voor de afwisseling, zo af en toe..

• YdieresiS
strider1007 schreef op woensdag 26 september 2018 @ 16:43:
Om niet steeds te hoeven remmen voor de pilot-auto gebruik je de auto-pilot.. ;)

Oftewel de cruise-control..

Ik doe het inderdaad alleen voor de afwisseling, zo af en toe..
Dan gaat dat rijden inderdaad wel een stuk beter, helemaal als je hem een klein beetje onder de max zet, dan kun je lekker door cruisen.

Ik vind die missies wel tof, vooral in het begin was het leuk en heb ik er veel gedaan (toen was het nog nieuw), nu ook voornamelijk voor de afwisseling.

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 09:45

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

FastFred schreef op vrijdag 21 september 2018 @ 21:53:
Ik heb net weer wat kilometers gemaakt in mijn vanilla profiel om wat te spelen met trailer ownership.

Maar de default map :'( Ik denk dat ik maar gewoon wacht tot Promods compatible is...
doe ik ook :)

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

• YdieresiS
Dit soort vrachten vind ik ook altijd nog mooi. Zonder pilot auto's maar wel een leuke trailer om mee te rijden.

Afbeeldingslocatie: https://www.imgdumper.nl/uploads9/5bad2beec80a2/5bad2beeaea25-20180927210803_1.thumb.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door YdieresiS op 27-09-2018 21:15 ]

Vanavond weer een korte special transport gedaan met die pilot auto's.

Ik vind er nog steeds niks aan, je blijft maar roeren door die achterlijk korte versnellingen, die pilot bus rijd niet door. Het manoeuvreren is dan nog leuk, maar dat is het dan ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mamorunl
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09:13
FastFred schreef op woensdag 26 september 2018 @ 14:24:
Gaat me helemaal niet om de snelheid, maar ik vind er gewoon geen klap aan :P
Ik heb geen idee waarom, maar ik had in mijn hoofd dat je in dat bericht het had over dat de auto's te langzaam reden. Waarschijnlijk erg moe geweest of zo 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Motaro
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-09 09:45

Motaro

PSN: Sovietwarbear_NL

mooi zon
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/hvMBz52B/ets2_20181001_171615_00.png
ging net iets te hard door bocht
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/WbRpQBkd/ets2_20181001_172305_00.png
en mooi nacht
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/R0PKdSq6/ets2_20181001_173035_00.png

[ Voor 17% gewijzigd door Motaro op 01-10-2018 19:35 ]

Ik heb dyslexie, hierdoor is mijn schrijftaal niet helemaal correct. Stoor je er niet aan, doe ik zelf wel:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FastFred schreef op woensdag 3 oktober 2018 @ 08:24:
Morgen komt de Oregon DLC voor ATS :)
ja ik weet ik wacht er al op maar ik moet morgen misschien over werken dus :-( zal hem niet gelijk kunnen spelen , maar goed als hij om 7 uur uit komt dan wel weer _/-\o_

maar laat maar komen die state

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ritchiegreb
  • Laatst online: 10-09 18:50
Hoi een vraagje wat zijn nou leuke mods voor verlichting,
ik heb er een paar via stream geprobeerd maar dan zijn de standaard lichten weg.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sven_engelen

sven_engelen

Een echte ETS2 mapper

Nou mag ik eindelijk met plezier zeggen dat we begonnen zijn met het uitrollen van Alpha versies aan onze testers!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:46
Top, ben benieuwd. De screens en filmpjes zien er veel belovend uit.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • +1 Henk 'm!
sven_engelen schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 11:23:
Nou mag ik eindelijk met plezier zeggen dat we begonnen zijn met het uitrollen van Alpha versies aan onze testers!
Wat zit er in die versies nu in? A12 van Den Haag tot de Meern, wat nog meer? Ben erg benieuwd

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barfman
Oke, next update voor ATS :-)

Oregon Celebration!

Afbeeldingslocatie: https://1.bp.blogspot.com/-lUau8OpMEjg/W7YByPZY3uI/AAAAAAAAB7s/TDJUQYljwAIP6ftOGHGfR3tBmgrJinxswCLcBGAs/s620/oregon_blog.jpg

https://store.steampowere..._Truck_Simulator__Oregon/

Edit: Volvo VNL komt er ook aan binnen een week of 2 :9

[ Voor 35% gewijzigd door Barfman op 04-10-2018 16:48 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Die American Truck Simulator - Classic Stripes Paint Jobs Pack is ook erg mooi / nu samen met de
Oregon |DLC met korting :-)

En jawel

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/L5LqXm58/20181004182237_1.jpgafbeeldineg

_/-\o_ _/-\o_ Ik ben er :P

Leuk DLC :-) tot nu toe alleen maar bomen , bomen en nog een bomen gezien , rijd nu naar The Dalles door het midden heen naar boven

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/wTmqH2Mx/20181004183348_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/0jJsk58X/20181004183522_1.jpg

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/1t8tFQmw/20181004183821_1.jpg

even gestopt op een 2 uur voor het eind punt

Zo net even een nieuwe verfje op mijn truck gegooid :-)

:9

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/wx0F5tKD/20181004200704_1.jpg

van de nieuwe paint DLC

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/TYQ1QDfq/20181004201444_1.jpg

Hier weer op weg :-)

Even een kort verslag van de Oregon DLC _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

hij is echt super ..... persoonlijk vind ik hem beter dan New Mexico
Echt mooie gebieden kom je door
en zeker erg afwisselde _/-\o_

SCS heeft er weer een mooi staaltje werk er bij geleverd en die nieuwe paint dlc is ook er mooi ....

en nu graag washington state _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ :9~

Ik wacht ik wacht ..... die state is zo mooi ... mount st helens _/-\o_ :9~
UTAH en Colorado mag ook

West Virginia is ook van harte welkom ..... :9 almost heaven west virginia blue ridge mountains shenandoah river

[ Voor 124% gewijzigd door ravw op 04-10-2018 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sven_engelen

sven_engelen

Een echte ETS2 mapper

FastFred schreef op donderdag 4 oktober 2018 @ 13:28:
[...]

Wat zit er in die versies nu in? A12 van Den Haag tot de Meern, wat nog meer? Ben erg benieuwd
De A12 van het Prins Clausplein tot Afrit de Meern met de volgende steden:
- Den Haag-Leidschenveen
- Zoetermeer
- Zoetermeer-Lansinghage
- Bleiswijk-Prisma
- Waddinxveen
- Gouda
- Bodegraven
- Woerden
- De Meern

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is America nou een heel andere ervaring dan Europa...? Ik heb ETS (plus alle DLC regio's) maar ben er wat op uitgekeken: heb het meeste wel gezien en eigenlijk vind ik het ook niet alles dat ik veel ervan ken uit het echte leven. ;) Dit ik zit eraan te denken America te kopen. Aanrader...? Meer van hetzelfde of wezenlijk anders?

EDIT
Dit stemt me wel hoopvol:

https://www.rockpapershot...-simulator-update-review/

Ik kan me herinneren van de release reviews dat alles wat kleinschalig was: dat schijnt verholpen te zijn...? Voelt het rijden in de USA nu juist langer?

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 06-10-2018 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ach langer ... nee maar het licht er aan welke ritten je rijd ... als je van Oregon , naar NEW Mexico gaat rijden dan ben je wel even bezig

maar ik vind het rijden in Euro truck wel iets beter over komen ... wat betreft de afstanden ...
had van mij de USA wel een veel grote map willen hebben

want van deze twee staten rijd je denk ik met 2 dagen terwijl daar in het echt wel iets langer over doet
Wat betreft de omgevingen , ik ben er zelf nooit geweest maar het voelt wel goed aan ...

Maar goed de Oost kust is nog niet toegevoegd en ik denk pas als die helemaal klaar is dat je een aardig stukje kan rijden en dan pas een goed oordeel kan geven

ETS2 was in het begin ook heel magertjes .. maar dat gaat nu pas een beetje ergens op lijken

Al mis ik Spanje wel erg maar die zal nog wel komen en Portugal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 14:31:
Is America nou een heel andere ervaring dan Europa...? Ik heb ETS (plus alle DLC regio's) maar ben er wat op uitgekeken: heb het meeste wel gezien en eigenlijk vind ik het ook niet alles dat ik veel ervan ken uit het echte leven. ;) Dit ik zit eraan te denken America te kopen. Aanrader...? Meer van hetzelfde of wezenlijk anders?

EDIT
Dit stemt me wel hoopvol:

https://www.rockpapershot...-simulator-update-review/

Ik kan me herinneren van de release reviews dat alles wat kleinschalig was: dat schijnt verholpen te zijn...? Voelt het rijden in de USA nu juist langer?
er is een map resize update geweest, hiermee is de schaal van de map in zijn geheel aangepast:
http://blog.scssoft.com/2016/06/the-rescale.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06-09 18:05
sven_engelen schreef op vrijdag 5 oktober 2018 @ 06:46:
[...]

De A12 van het Prins Clausplein tot Afrit de Meern met de volgende steden:
- Den Haag-Leidschenveen
- Zoetermeer
- Zoetermeer-Lansinghage
- Bleiswijk-Prisma
- Waddinxveen
- Gouda
- Bodegraven
- Woerden
- De Meern
Ik mag eigenlijk weinig tot niets zeggen.

Maar: Het is de moeite waard om te wachten tot de map klaar is! Hoe alles al is gebouwd op de map.. Echt echt heel mooi! _/-\o_ _/-\o_

AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cbr600f4i
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 15:45
Verwijderd schreef op zaterdag 6 oktober 2018 @ 14:31:
Ik zou ATS zonder meer kopen, niet over nadenken want veel dichterbij de realiteit komt het niet - zolang er nog geen simulator op de markt is die het gaat overtreffen zeg maar. Wat ik er wel bij moet vermelden is dat de nieuwe DLC maps wel steeds beter en realistischer worden. Dat zie je nu in ETS dat men toch de standaard map (zie Duitsland) iets heeft geüpdate. Italie en Frankrijk zijn ook mooier dan de standaard Nederland en UK zeg maar. Dat zie je bij ATS ook dat Oregon de rest overtreft.

Ryzen 7 9800x3D / RX7900XTX OC / 32 GB Corsair Vengeance 6000 Mhz RGB DDR5 / ASUS TUF Gaming B650-Plus WiFi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb vandaag voor het eerst in een paar maand weer wat mijlen gemaakt in ATS, het blijft me nog altijd minder aantrekken dan ETS2, maar het blijft vermakelijk. Oregon DLC + 'Oregon in style' en voor ETS2 had ik de Krone Trailerpack nog niet, dus die ook maar gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zonet m'n eerste rit gedaan in ATS en ook meteen maar in Oregon: leuk! Ik vind het wel een welkome afwisseling en een leuk sfeertje! :)

Ik heb alleen het idee dat ik heel veel minder raam heb dan in ETS...? Ik zie heel veel 'cockpit'. Ik lijk wat ver naar achter te zitten. Kan soms geeneens de stoplichten aan de overkant zien. En daardoor is alles buiten ook wat flets en overbelicht doordat de HDR allemaal cockpit registreert en het buiten in verhouding soms wel erg fel wordt. Is daar wat aan te tweaken...? Ook de popup is soms wel heel erg...

Maar goed, was een leuke rit en gelijk van een leuke lengte: ik ga me hier wel een tijdje mee vermaken. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:09
Verwijderd schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 21:23:
Zonet m'n eerste rit gedaan in ATS en ook meteen maar in Oregon: leuk! Ik vind het wel een welkome afwisseling en een leuk sfeertje! :)

Ik heb alleen het idee dat ik heel veel minder raam heb dan in ETS...? Ik zie heel veel 'cockpit'. Ik lijk wat ver naar achter te zitten. Kan soms geeneens de stoplichten aan de overkant zien. En daardoor is alles buiten ook wat flets en overbelicht doordat de HDR allemaal cockpit registreert en het buiten in verhouding soms wel erg fel wordt. Is daar wat aan te tweaken...? Ook de popup is soms wel heel erg...

Maar goed, was een leuke rit en gelijk van een leuke lengte: ik ga me hier wel een tijdje mee vermaken. ;)
je kan helemaal instellen op welke plek je zit in de wagen, bij diagnostiek uit mijn hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krissie100 schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 21:48:
[...]

je kan helemaal instellen op welke plek je zit in de wagen, bij diagnostiek uit mijn hoofd?
O, echt? Dat moet ik ff uitzoeken dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:45

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Ik zit nu al een tijdje te kijken naar ETS2 en het lijkt me dan ook leuk om de regio/land DLC's erbij te hebben. Het is echter nogal lastig om ergens een complete vergelijking te vinden tussen de Deluxe, Gold, Special en Legendary edities. Instant Gaming is relatief goedkoop om alles in 1 x aan te schaffen, maar als je begint met de juiste basiseditie kan je waarschijnlijk nog een beetje besparen. Iemand die mij kan vertellen wat er nu precies in elke editie geleverd wordt? Op de website van Excalibur kan ik het niet vinden en bij diverse prijsvergelijkers en webwinkels is het ook allemaal wat vaag.

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 7 oktober 2018 @ 21:23:

Amerikaanse trucks hebben ook een iets lager raam dan Europese trucks ;)

Maar idd, je zitpositie in de cabine kun je volledig aanpassen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BdK9001
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09:34

BdK9001

Kalm aan en rap een beetje

Lang niet gereden, maar na 2 weken IJsland irl wilde ik toch nog even checken hoe herkenbaar alles is in Promods (ter plaatste had ik al een aantal plekken herkend).

En ik moet zeggen (naast dat het heerlijk was om weer eens een avondje te trucken), dat ik positief verrast ben over de hoeveelheid herkenbare details en landmarks die ik tegen ben gekomen (zelfs een klein parkeerplaatsje naast Myvatn en zelfs de random douche+wasbak vlak bij de Krafla). Dus heel veel Kudos aan @ScuL en de andere Promodders :D

Kalm aan! En rap een beetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FastFred schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 08:40:
[...]

Amerikaanse trucks hebben ook een iets lager raam dan Europese trucks ;)
Die Amerikanen moeten ook altijd alles weer anders doen, hè... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10:45

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Amerikanen, Australië en de rest buiten Europa...

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 17:04:
[...]

Die Amerikanen moeten ook altijd alles weer anders doen, hè... 8)
hier zie je het verschil Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/mkW5KsGK/PACCAR-_Trucks-_India.jpgupload pic

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/50gzW5c1/6858590327_efaeee0efc_b.jpg

Hier trouwens nog een leuke weetje voor de mensen die het niet wisten ...
waarom in Europa weinig truck rijden met neus
komt door de maximale lengte van de gehele truck dus met neus is dat 4 pallets minder mee nemen ,
_/-\o_

Alleen bij Zwaar transport is het weer niet van lengte afhankelijk dus daar zie je ze vaak dan wel weer rijden met neus en speciale vrachten

http://www.zozithetmet.nl...vrachtautos-met-een-neus/

http://www.watwiljijweten...en-neus-en-europese-niet/

Uit onderzoek is echter gebleken dat de Amerikaanse vrachtwagens met hun lange neuzen milieuvriendelijker zijn, veiliger zijn en dat ze minder brandstof gebruiken. Door de kleine neus verbruiken de Europese vrachtwagens erg veel brandstof. De regels moeten hier alleen nog drastisch voor veranderen. Dus wie weet zie jij over een aantal jaren ook vrachtwagen mét neus in Europa rondrijden!

:X >:)

Dus mensen die nu nog eens blaten over het Milieu dat alles maar schoner moet , terwijl de vrachtauto's in Euro toch echt niet zuinig zijn .... maar dat de lading eerder telt dan het schoner rijden _/-\o_

en dan moet je ze dit stukje maar even niet laten lezen

https://truckstar.nl/superzuinige-peterbilt/

1 liter op 4 km is voor een truck in de VS zuinig want normaal rijden ze 1 op 2 :X
Nu begrijp ik ook die 1100 litertanks die aan de zijkant hangen :D

Dan kom ik met mijn brommer 1 l op 50 km en dat noemen ze dan al stink brommers ( 4T Schakel ) :D

[ Voor 82% gewijzigd door ravw op 08-10-2018 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ravw schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 18:57:
[...]
hier zie je het verschil
Ah, ja, dat klopt wel met wat ik zie! Goed om te weten, dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enchion
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Maar als ze elke keer 4 pallets minder mee kunnen nemen is er na een aantal ladingen weer een extra rit nodig ? (dat lijkt me niet zuiniger)

Hoewel ik wel snap dat een vlakke voorkant aerodynamisch ongeveer het ergste is wat je kan hebben.

How do you save a random generator ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Europese cabover's halen ook gewoon 1 op 3 á 1 op 4 hoor. Daar heb je echt geen neus voor nodig. Veiliger zal het vast wel zijn, want je hebt een daadwerkelijke kreukelzone in zo'n Amerikaanse gigant.

Hoewel...
Afbeeldingslocatie: https://i.pinimg.com/originals/e6/e4/fe/e6e4fe1757d76b4f608531217f21b3da.jpg

Anyway, mijn eerste garage in Oregon is een feit, nu even sparen voor een triple trailer setup, die kost net zoveel als een trekker.

[ Voor 18% gewijzigd door FastFred op 09-10-2018 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
enchion schreef op maandag 8 oktober 2018 @ 22:19:
Maar als ze elke keer 4 pallets minder mee kunnen nemen is er na een aantal ladingen weer een extra rit nodig ? (dat lijkt me niet zuiniger)

Hoewel ik wel snap dat een vlakke voorkant aerodynamisch ongeveer het ergste is wat je kan hebben.
In de VS heb je geen lastige overheid die de lengte bepaalt
dus daar kunnen ze vaak veel langer zijn .... en vaak worden de grote trucks aan de rand van de grote steden gezet om met kleine trucks de stad in te gaan

Alleen in Europa zit je met een max aan lengte voor trucks ... dus die kunnen dan 4 pallets mee nemen als ze een neus zouden hebben .. waar ze in de USA geen last van hebben

In de VS zal je erg weinig zonder neus zien
Ze zijn er wel , maar dat is dan weer vaak in de omgeving van steden :D

En ach die grote dingen zijn ook wel hanteerbaar in kleine ruimtes
moet er alleen even de handigheid er in krijgen _/-\o_

YouTube: Amazing Truck Driver Skills | Must SEE! | GGL

[ Voor 11% gewijzigd door ravw op 08-10-2018 22:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
In de VS zijn de afstanden ook veel groter, de wegen zijn er vaak kaarsrecht en veel breder, er is ruimte voor trekkers die net zo lang zijn als een trailer. Je kunt 200km lang de cruisecontrol op 100km/h zetten. In Nederland is alles veel krapper, afstanden zijn korter, dus je wilt per rit zoveel mogelijk spul mee kunnen nemen. Als er dan een maximum lengte voor vrachtwagens bepaald wordt. Tja, dan moet die neus maar verdwijnen want dan mag de trailer langer zijn.

[ Voor 28% gewijzigd door FastFred op 09-10-2018 08:22 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• sven_engelen

sven_engelen

Een echte ETS2 mapper

Vanaf maandag ben ik weer begonnen op het kantoor van SCS allemaal voor mijn stage. Hopelijk ga ik een leuke 5 maanden tegemoet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Gaaf man, lijkt me erg leuk om tussen de grote jongens je stage te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
sven_engelen schreef op dinsdag 9 oktober 2018 @ 20:22:
Vanaf maandag ben ik weer begonnen op het kantoor van SCS allemaal voor mijn stage. Hopelijk ga ik een leuke 5 maanden tegemoet
Kan je ze gelijk even ompraten om eens een Africaanse truck sim of een Australie truck sim te gaan maken _/-\o_

kom maar op met die gevaarlijke wegen en echte lange afstanden ... zuid (latin)america is ook van harte welkom _/-\o_ :D :D

Pagina: 1 ... 92 ... 162 Laatste