@Verwijderd Ik heb nu garages in Oostenrijk en Duitsland. Ik rijd altijd naar een eindpunt met de trailer en pak vanaf daar de volgende, meestal degene met de hoogste vergoeding per km, maar kijk ook wel naar het type lading.
Let er met fast travel wel op, als je een bepaalde trailer ziet die je wilt rijden, zit daar een looptijd op, voordat de vracht niet meer beschikbaar is. Met Fast travel hoef je niet zelf te rijden, maar de tijd gaat wel door. Kans is aanwezig dat je vracht dan al weg is. Houdt daar rekening mee.
Ik heb nu 6 garages en ca. 15+ trucks rijden. Ik hoef zelf in principe geen vracht meer te rijden om toch geld te verdienen, ik pak dus de leuke vrachtjes. Ik heb naast de basic trucks voor mijn chauffeurs ook een 3-tal leuke rond rijden waar ik mee uit kan ruilen als ik daar behoefte aan heb.
Standaard truck voor chauffeurs: Iveco Stralis van ca. 90k. Overige trucks
Scania 8*4 - V8 730 PK
Volvo VNL - weet ik niet meer
Scania 143m - V8 500 PK
Volvo FH - 600 PK
Verwijderd schreef op maandag 29 januari 2018 @ 12:55:
Die Promods is wel heel erg gaaf, zeg!!! Dat dat helemaal gratis is! Erg blij mee: maakt de beleving een heel stuk leuker!
Vraagje: kan je vrachtwagens bij een dealer ook uitproberen? Of in ieder geval van binnen bekijken? Ik zie zo snel geen optie daarvoor.
Je kunt de truck willen kopen en dan samenstellen, dan kun je zien hoe hij te maken is (met de opties die je hebt obv je level). Je kunt dan als je het niets vind deze alsnog annuleren. Andere optie is om snelle opdrachten aan te nemen en zo verschillende trucks te kiezen om zo wat gevoel te krijgen met de diverse interieurs.
Ik heb heel lang met Scania gereden, maar Daf en MAN zijn ook fijn. Rijd nu sinds kort een Volvo FH. Daar moest ik wel erg aan wennen, maar nu gewend, erg prettig. Veel info beschikbaar.
Ow en pro Mods: Must have. Sinds een maand heb ik em er ook op staan. Nu bezig met ritje vanaf IJsland richting Denemarken volgens mij (veel varen).
[
Voor 34% gewijzigd door
nldls op 29-01-2018 21:12
]