Anonymoussaurus schreef op vrijdag 13 oktober 2017 @ 21:32:
[...]
Maar uiteindelijk bleek je die PromZona nodig te hebben, toch? De soundmod gebruik ik niet. Zo heet hij enkel in m'n load order. Zal dat even aanpassen om misverstanden in de toekomst te voorkomen. Klaarblijkelijk heb ik die zoomfix nodig omdat ik anders zo'n hele lange route krijg in het rood, terwijl dat natuurlijk helemaal niet de route is.
De PromZona zorgt ervoor dat je een verbinding hebt tussen RusMap 1.7.4 en OpenSpaces 4.0. Al dacht ik dat met de laatste versie de verbindingsweg er wel inzat. Ik gebruik de PromZona het liefste niet omdat deze de achtergrond helemaal grijs maakt waardoor je geen idee meer hebt in welk land je bent. Ook met de toevoeging van The great Steppe gaat het mis met PromZona want deze overschrijft een deel van de toegangsweg richting Kazachstan. Ik heb nog even gekeken wat de verschillen zijn tussen jou en mijn laadvolgorde en dat zijn de volgende dingen:
- Mods die ik niet gebruik:
Winter rear tires
promzona 1.26
Southern Region Ferry connection
Russian open Spaces English (heb jij er eentje die werkt voor 4.0?)
- ProMods & RusMap correctmap 1.28 by Rockeropasiempre heb jij niet en dat is een verbindingsweg vanuit Finland naar Sint Petersburg
- Def van ProMods heb ik lager staan dan de def van RusMap. S
- Scandinavia ProMod-expantion en The great Steppe mod er nog bijzitten. Voor de rest komt het overeen met elkaar.
Heb helemaal geen zoomfix gebruikt en het stuk helemaal in het oosten van Open Spaces waar je niet naartoe kan schuiven en dus wegvalt heb ik op kunnen lossen door in de Rockersopasiempre mod het bereik van de wereld te vergroten.
Nog even teruggelezen maar wat bedoel je eigenlijk met verspringen?