Ik weet dat er DirectX ondersteuning is, misschien had ik het beter moeten aangeven wat ik bedoelde. DirectX 9 is een erg groot verschil met DirectX 11 en 12 qua prestaties. Maar goed, ik had blijkbaar geen idee dat het op dat moment een betere keuze zou zijn.
FastFred schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 16:32:
Wat @
Anonymoussaurus hier vergeet is dat het gehele SCS team niet ineens kan gaan werken aan DX11. Voor een conversie naar DX11 heb je voornamelijk programmeurs nodig, de gehele grafische engine moet herschreven worden.
Er is maar een klein deel van SCS dat dit kan, de rest zijn allemaal designers en tekenaars, mensen die geen kaas hebben gegeten van een grafische engine bouwen/verbouwen.
Jullie denken er te makkelijk over. Even alle DLC productie voor een jaar stil leggen en daardoor inkomsten mislopen om die DX11 engine er maar door te drukken gaat simpelweg niet.
EDIT: ik kom het overigens dagelijks tegen op m'n werk. Onze hoofd programmeur voor onze bedrijfssoftware is met vakantie en onze 2e programmeur is een parttimer, die kan ik in noodgevallen bellen, anders niet.
En dan wordt ik regelmatig gevraagd of ik iets in die applicatie niet even aan kan passen, of een stukje functionaliteit toe kan voegen, of dit tekstveldje kan verplaatsen. Moet ik ze weer uitleggen dat ik een helpdesker ben, geen programmeur.
"Maar jij hebt toch ook verstand van computers, waarom kan jij dat niet dan?"
Dat vergeet ik inderdaad. Ik snap dat je voor DirectX programmeurs nodig hebt en geen designers. Lijkt me ook volkomen logisch. Ik weet dan ook niet of die grapjes richting mij zijn bedoeld of niet (@
cracking cloud @
NoFearWizz). Ik ben zelf systeembeheerder, dus snap ook als geen ander wat het verschil is en dat designers totaal geen kaas hebben gegeten van programmeren.
Maar goed, ik had dan ook geen idee hoe weinig programmeurs SCS heeft, dus daar ben ik dan de fout in gegaan.
Trouwens, een tekstveldje verplaatsen in bijvoorbeeld Microsoft Visual Studio kan je toch wel?

Is gewoon een kwestie van slepen.
Jeetje, wat een mooie vooruitgang zeg! Klasse! Kijk er erg naar uit

.