• Estoque
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 26-09 13:14

Estoque

Turbobrick Owner

Vraagje,

ik heb zojuist mijn Promods 2.17 geupdate naar 2.18, maar de game crasht bij het laden na het weergeven van een foutmelding dat er enkele mods zijn die vereist zijn voor het laden van mijn savegame.

Ik heb 2.18 geinstalleerd en 2.17 via de mod-manager gedeactiveerd. (2.18 geactiveerd)

iemand een tip?

Respect to the man in the icecream van!

• Mikoe
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 12-10 17:07
Is de loadorder goed? En staan er rode icoontjes naast bepaalde mods?

• Estoque

Estoque

Turbobrick Owner

Loadorder weet ik niet, heb geen specifieke volgorde aangehouden.

er staan inderdaad rode icoontjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mikoe
Die met die rode icoontjes die werken niet met 1.28, dus moet je zoeken welke mods wel werken met 1.28. en de load order van Promods is:

def
map
media
models2
models1
assets

• Estoque

Estoque

Turbobrick Owner

Ik snap er geen zak meer van.

Ik heb ook een Models 3 bestand en heb ze in de juiste volgorde van prioriteit.
Nu zegt ETS:

"De mod ProMod Models Package 2(en ook voor alle andere Promods bestanden) is niet bruikbaar voor deze versie van de game"
Terwijl ik wel promods 2.18 heb, en steam mijn ETS heeft bijgewerkt naar de nieuwe update.

Bij een nieuw profiel werkt alles naar behoren, dus het heeft waarschijnlijk te maken met mijn safegame.
Hopelijk is die niet corrupt, want overnieuw beginnen doe ik echt niet.

[ Voor 26% gewijzigd door Estoque op 24-08-2017 22:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Estoque

Estoque

Turbobrick Owner

Oplossing was om alle mods te deïnstalleren, vervolgens de savegame te openen zonder mods en vanuit daar een oudere auto-save te openen met de mods geinstalleerd.

Enkel de vracht waar ik mee bezig was verloren, maar dat is niet zo erg.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 10-10 12:27
FastFred schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 16:32:
"Maar jij hebt toch ook verstand van computers, waarom kan jij dat niet dan?"
Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/1675/5745/products/SG23_front_0c62fd1a-ff1d-4111-8f01-897ff338ef8b_large.png?v=1489910787

:P :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag, ik weet niet of jullie dat ook hebben maar bij mij branden de achterlichten van de AI niet. Of zijn nauwelijks zichtbaar in de nacht. En dat is eigenlijk best wel jammer want ik knalde bijna achterop een vrachtwagen omdat de achterlichten niet aan stonden of niet zichtbaar was. Is dat een bug in het spel of ligt dat aan mij, ...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
Gebruik je een mod voor flares?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zegt me niks dus ik denk het niet. Wat is dat precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

RobinHood

Touch grass? Ben geen tuinman!

Da's een mod die somehow veranderd hoe licht, in dit geval dat van de lampen van voortuigen, eruit ziet in de game.

Vaak zit het ook ingebakken in een weer-mod, zodat het bij regen er wat realistischer uitziet dan de standaard "flare" van ETS

Maarja, als die flare niet lekker werkt, dan zie je inderdaad niet heel veel.

People as things, that’s where it starts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:53:
Dag, ik weet niet of jullie dat ook hebben maar bij mij branden de achterlichten van de AI niet. Of zijn nauwelijks zichtbaar in de nacht. En dat is eigenlijk best wel jammer want ik knalde bijna achterop een vrachtwagen omdat de achterlichten niet aan stonden of niet zichtbaar was. Is dat een bug in het spel of ligt dat aan mij, ...?
Bij de grafische instellingen is als het goed is ook een instelling voor de lichten van de AI

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
Ja klopt. Staat onderaan in gameplay als ik het goed heb.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoFearWizz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 10-10 16:55
Ik ben senior back-end developer en hoevaak ik gevraagd wordt om pc's te fixen of kassa's te programmeren :+ :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb per ongeluk mijn profiel verwijderd ..is er een manier om die terug te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 18:22:
Ik heb per ongeluk mijn profiel verwijderd ..is er een manier om die terug te halen?
Even vanuit je back-up de map Documenten > Euro Truck Simulator 2 > profiles herstellen :)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is de backup map dan ?

Het is al gelukt..het lukte me maar niet ..pakte nog een mapje verder terug en die deed het wel.

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2017 18:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-10 11:05
Moet het binnenkort ook maar weer es opstarten :+

Es kijken hoe het draait op 7680x1440p met een gtx1080 (vervanger van de r9 290) :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gast Gebruiker
  • Laatst online: 09-09 19:08
Ik heb wel weer zin om ETS2 te spelen na het 2 jaar niet meer gespeeld te hebben. Ik wil dan een nieuw profiel starten. Zijn er nog tips voor ''essientiele'' mods? Ik ken Jezzycat en Promods natuurlijk nog wel. Maar ik vooral op zoek naar een mod om de economie aan te passen (geld dat je krijgt meer realistisch) en eventueel naar verkeersmod die de moeite waard is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 21:02
Geweldig dit haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:53:
Valt mij sinds de laatste update ook op.

Ik kan waarschijnlijk het hele weekend niet rijden. De HDD waar al m'n films, muziek, foto's, savegames etc. op staat begon te tikken. Ben 'm nu aan het klonen naar een nieuwe HDD maar hij moet door extreem veel bad sectors heen, is al sinds gistermiddag bezig :X

[ Voor 21% gewijzigd door FastFred op 26-08-2017 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
FastFred schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 23:29:
[...]

Ik kan waarschijnlijk het hele weekend niet rijden. De HDD waar al m'n films, muziek, foto's, savegames etc. op staat begon te tikken. Ben 'm nu aan het klonen naar een nieuwe HDD maar hij moet door extreem veel bad sectors heen, is al sinds gistermiddag bezig :X
Suc6!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mschol
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
FastFred schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 23:29:
[...]

ze hebben pas toch de verlichting aangepast? is dat niet gewoon de reden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heeft er bijna 48 uur over gedaan. Kwam net terug van scoutingvergadering voor het nieuwe seizoen en toen was ie net klaar :D Dus vanavond nog even km's maken :D

Argh, laat maar. Had de nieuwe schijf geformatteerd en een lettertje gegeven. Minitool Partition Wizard aan het werk gezet, maar nu hij klaar is is de partitie van de nieuwe schijf ineens verdwenen en staat er niks op :'( Nu maar met Total Commander alle bestanden over kopiëren...
mschol schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 16:51:
[...]

ze hebben pas toch de verlichting aangepast? is dat niet gewoon de reden?
Dat denk ik wel ja.

[ Voor 21% gewijzigd door FastFred op 27-08-2017 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFearWizz
FastFred schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 17:44:
[...]

Heeft er bijna 48 uur over gedaan. Kwam net terug van scoutingvergadering voor het nieuwe seizoen en toen was ie net klaar :D Dus vanavond nog even km's maken :D

Argh, laat maar. Had de nieuwe schijf geformatteerd en een lettertje gegeven. Minitool Partition Wizard aan het werk gezet, maar nu hij klaar is is de partitie van de nieuwe schijf ineens verdwenen en staat er niks op :'( Nu maar met Total Commander alle bestanden over kopiëren...

[...]

Dat denk ik wel ja.
Shit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 04-02 18:55
ETS2 maar weer eens gedownload, ik heb de DLC Going East. Nu wil ik de map nog wat uitbreiden, heb ik de Scandinavian DLC echt nodig voor RusMap?

Once again open up your bag of tricks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heel veel map mods gebruiken modellen uit de verscheidene DLC's (ook de France DLC). Het beste is om ze alledrie te kopen (de bundel)

ProMods ETS2 uitbreiding - Mijn tijdszone is UTC+13

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Estoque

Estoque

Turbobrick Owner

Inmiddels weer lekker op weg met versie 1.28
Heb via steam een mod gedownload waardoor de doubles ook in andere landen verschijnen. Erg vermakelijk om ermee rond te rijden en te manoeuvreren.

Afbeeldingslocatie: https://puu.sh/xlMpR/5349ff1d9c.jpg

Inmiddels de 20.000km met de vertrouwde RJL Scania gepasseerd (lvl 21 nu). Op de kleine brandstoftank na, erg fijne auto.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Estoque

Estoque

Turbobrick Owner

ziet er goed uit!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:20

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

heel gaaf! wow..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alexknl
Goed bezig!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dat ziet er goed uit alleen welke landen gaan jullie bijwerken

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• London
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

London

Kapitrein 🚂

Heel erg tof. Kan niet wachten om te spelen :)

Tesla M3LR '21

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CR2032
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
Inmiddels een paar weken verslaafd aan ETS2 en ATS. Vooral met een nieuw stuur werkt het fantastisch en de force feedback voegt ook veel toe (G920). ProMods is erg tof en met wat experimenteren met de grafische settings kom ik uit op een fps van 55 - 60 gemiddeld. Zoals toeren door mooi IJsland met geisers en al.

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/29vaqtk.png

Wat alleen soms totaal niet goed werkt is dat je een rit niet kunt afmaken. En soms zelfs vanaf een startlocatie niet weg te kunnen rijden, want geen uitgang. Ik gebruik alleen ProMods als map uitbreiding en het is mij bij nu de laatste weken al 3 keer geweest dat ik de opdracht niet kon afronden door onmogelijke parkeerplekken. Zie bijvoorbeeld dit screenshot waarbij de truck zelf achter de vangrail moest staan. En die vangrail gaf niet mee, nog wel even gekegeld met de pionnen maar weer exit. Leuk is anders na een lange rit.

Zou dit soms aan ProMods liggen of is dit een bekende bug in ETS2?

Afbeeldingslocatie: http://i64.tinypic.com/htfa79.png

[ Voor 3% gewijzigd door CR2032 op 28-08-2017 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfBoy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20:14
CR2032 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 23:12:
Inmiddels een paar weken verslaafd aan ETS2 en ATS. Vooral met een nieuw stuur werkt het fantastisch en de force feedback voegt ook veel toe (G920). ProMods is erg tof en met wat experimenteren met de grafische settings kom ik uit op een fps van 55 - 60 gemiddeld. Zoals toeren door mooi IJsland met geisers en al.

[afbeelding]

Wat alleen soms totaal niet goed werkt is dat je een rit niet kunt afmaken. En soms zelfs vanaf een startlocatie niet weg te kunnen rijden, want geen uitgang. Ik gebruik alleen ProMods als map uitbreiding en het is mij bij nu de laatste weken al 3 keer geweest dat ik de opdracht niet kon afronden door onmogelijke parkeerplekken. Zie bijvoorbeeld dit screenshot waarbij de truck zelf achter de vangrail moest staan. En die vangrail gaf niet mee, nog wel even gekegeld met de pionnen maar weer exit. Leuk is anders na een lange rit.

[afbeelding]
Heb zelf nog nooit zulke drop off points aan de weg gehad. Dus lijkt mij gwn een foutje van promods. Misschien weten andere er wat meer van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krissie100
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 00:39

[afbeelding]

[afbeelding]
dat is juist een leuke drop off met een uitdaging en hoort daar zo, kijk maar wat je vervoerd :9
is op zich prima te doen hoor met een beetje inzicht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De getoonde drop-off is niet helemaal juist, maar hij is te doen. We hebben daar in latere versies verbeteringen in gemaakt.

Wbt andere drop-offs in de map. SCS heeft een aantal dingen omgegooid toen ze de "advanced parking" functie hebben toegevoegd. Daardoor moest de map ook worden aangepast..

In 2.1x zitten nog een aantal locaties waar objecten parkeerplekken blokkeren om die redenen.
In 2.20 zal dat 99% opgelost zijn.
ravw schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 22:47:
dat ziet er goed uit alleen welke landen gaan jullie bijwerken
Ierland, Kroatië en Servië zijn nieuw in 2.20
(en Åland als je het als land telt)

[ Voor 23% gewijzigd door ScuL op 28-08-2017 23:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ierland, Kroatië en Servië zijn nieuw in 2.20
(en Åland als je het als land telt)
aha gezellig weer wat landen er bij en een ritje naar (Finse provincie) Aland - Mariehamn O+

maar ik wil wel naar Pommern :9

voor de niet kenners

Museum en het schip Pommern
Afbeeldingslocatie: http://www.finland-product-manual.com/uploads/8/0/7/8/80787950/the-maritime-museum-and-ship-pommern-visit-a-land_orig.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door ravw op 29-08-2017 00:47 ]

Systeem:AMD Ryzen 7 9800X3D ,RTX 5080 OC,FURY 64 GB DDR5-6000,ASUS TUF Gaming B850M-PLUS WIFI, SAMSUNG 990 EVO Plus 4 TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

[afbeelding]

[afbeelding]
Voor dat soort moeilijke/onmogelijke drop offs gebruik ik de devcam en bijbehorende teleport. Gaat wel beter als je schade uitzet, bovenop een vangrail spawnen of een ander foutje kan heel veel schade geven is mijn ervaring :X

Is natuurlijk niet zo sim, maar ik speel het toch vooral voor de lol, en mijn definitie van lol is niet 10 minuten kloten om een trailer goed neergezet te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR2032
  • Niet online
ScuL schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 23:28:
De getoonde drop-off is niet helemaal juist, maar hij is te doen. We hebben daar in latere versies verbeteringen in gemaakt.

Wbt andere drop-offs in de map. SCS heeft een aantal dingen omgegooid toen ze de "advanced parking" functie hebben toegevoegd. Daardoor moest de map ook worden aangepast..

In 2.1x zitten nog een aantal locaties waar objecten parkeerplekken blokkeren om die redenen.
In 2.20 zal dat 99% opgelost zijn.
De drop-off is daar echt niet te doen, want de vrachtwagen moest achter de vangrail in de berm worden gezet. Daar stond de witte markering en reageerde niet anders. Of moet je dan dwars door de vangrail heen gaan rammen, dat kan toch niet de bedoeling zijn.

Maar goed dat juliie bezig zijn met die bugs op te lossen. Later maar weer eens ProMods uitproberen, ik had deze ervan af gehaald na weer een onmogelijke levering in Florence.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

Als ik een drop off point tegen kom die niet kan. Komt voor dat er pallets staan op de plek ofzo.. dan selecteer ik ff de optie kiezen voor afleveren aan.. en kies ik ff voor makkelijk of niet parkeren en klaar.. en na de aflevering weer ff terug zitten op gevorderd.. zo tackle ik die bug

Acties:
  • +1 Henk 'm!
iantje31 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 16:25:
Direct X ondersteuning is er zeker. Echter was op het moment dat het spel uitkwam het een betere keuze om het spel uit te brengen op Direct X 9. Kijk maar naar Dayz, daar gebeurde hetzelfde
Ik weet dat er DirectX ondersteuning is, misschien had ik het beter moeten aangeven wat ik bedoelde. DirectX 9 is een erg groot verschil met DirectX 11 en 12 qua prestaties. Maar goed, ik had blijkbaar geen idee dat het op dat moment een betere keuze zou zijn.
FastFred schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 16:32:
Wat @Anonymoussaurus hier vergeet is dat het gehele SCS team niet ineens kan gaan werken aan DX11. Voor een conversie naar DX11 heb je voornamelijk programmeurs nodig, de gehele grafische engine moet herschreven worden.

Er is maar een klein deel van SCS dat dit kan, de rest zijn allemaal designers en tekenaars, mensen die geen kaas hebben gegeten van een grafische engine bouwen/verbouwen.

Jullie denken er te makkelijk over. Even alle DLC productie voor een jaar stil leggen en daardoor inkomsten mislopen om die DX11 engine er maar door te drukken gaat simpelweg niet.

EDIT: ik kom het overigens dagelijks tegen op m'n werk. Onze hoofd programmeur voor onze bedrijfssoftware is met vakantie en onze 2e programmeur is een parttimer, die kan ik in noodgevallen bellen, anders niet.

En dan wordt ik regelmatig gevraagd of ik iets in die applicatie niet even aan kan passen, of een stukje functionaliteit toe kan voegen, of dit tekstveldje kan verplaatsen. Moet ik ze weer uitleggen dat ik een helpdesker ben, geen programmeur.

"Maar jij hebt toch ook verstand van computers, waarom kan jij dat niet dan?"
Dat vergeet ik inderdaad. Ik snap dat je voor DirectX programmeurs nodig hebt en geen designers. Lijkt me ook volkomen logisch. Ik weet dan ook niet of die grapjes richting mij zijn bedoeld of niet (@cracking cloud @NoFearWizz). Ik ben zelf systeembeheerder, dus snap ook als geen ander wat het verschil is en dat designers totaal geen kaas hebben gegeten van programmeren.

Maar goed, ik had dan ook geen idee hoe weinig programmeurs SCS heeft, dus daar ben ik dan de fout in gegaan.

Trouwens, een tekstveldje verplaatsen in bijvoorbeeld Microsoft Visual Studio kan je toch wel? :p Is gewoon een kwestie van slepen.
Jeetje, wat een mooie vooruitgang zeg! Klasse! Kijk er erg naar uit :D.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NoFearWizz
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:14:
Dat vergeet ik inderdaad. Ik snap dat je voor DirectX programmeurs nodig hebt en geen designers. Lijkt me ook volkomen logisch. Ik weet dan ook niet of die grapjes richting mij zijn bedoeld of niet (@cracking cloud @NoFearWizz). Ik ben zelf systeembeheerder, dus snap ook als geen ander wat het verschil is en dat designers totaal geen kaas hebben gegeten van programmeren
Nee hoor mijn opmerking/grap over programmeurs heeft niks met jou te maken meer met mijzelf als back-end developer die voor systeem beheerder wordt aangezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:14:

Trouwens, een tekstveldje verplaatsen in bijvoorbeeld Microsoft Visual Studio kan je toch wel? :p Is gewoon een kwestie van slepen.
offtopic:
In Visual Studio misschien, maar niet in Magic

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cracking cloud
  • Laatst online: 10-10 12:27
NoFearWizz schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 11:17:
[...]

Nee hoor mijn opmerking/grap over programmeurs heeft niks met jou te maken meer met mijzelf als back-end developer die voor systeem beheerder wordt aangezien.
Voor mij geldt hetzelfde :) ff rustig verjaardag vieren zit er haast niet meer in ... nou ja, zo erg is het nog niet hoor. :)

Ik zag gisteren dat SCS verhuisd is naar een nieuw kantoor. Hopelijk hebben ze daar de ruimte om verder te groeien en ons verder te 'amazen'. Vind het erg knap dat ze zo'n 'oud' project (2012) nog steeds zo goed onderhouden en elke keer weten te verbeteren. Als developer wil je namelijk super graag met het nieuwste van het nieuwste werken, dus reken maar dat er van binnenuit ook wel regelmatig om DX11/rewrite van de graphics engine geroepen wordt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sterker nog, ik denk dat ze daar op de achtergrond al wel mee bezig zijn, is het niet met daadwerkelijk programmeer werk, dan is het wel met brainstormen of een plan van aanpak maken.

Zal niet de eerste keer zijn dat ze met onverwachte ontwikkelingen uit de hoek komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
Ben weer helemaal verslaafd. O-)

Binnenkort even stuurtje scoren, iemand die de Driving Force GT gebruikt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik wacht alleen nog op Russian Open Spaces, totdat die geüpdatet wordt, dan kan ik eindelijk weer al m'n mods updaten (wel even wachten op 2.2 van ProMods natuurlijk) :D.
SwooX schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:23:

Jup, hierzo! :w Werkt prima :).

[ Voor 26% gewijzigd door Anonymoussaurus op 29-08-2017 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SwooX
@Anonymoussaurus Goed om te weten, nauwelijks aan te komen hier in de omgeving. :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SwooX schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:47:
@Anonymoussaurus Goed om te weten, nauwelijks aan te komen hier in de omgeving. :|
Ik heb hem voor iets van 70 euro op Marktplaats gekocht. Was maar een paar keer gebruikt door de vorige eigenaar. :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SwooX
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:48:
[...]

Ik heb hem voor iets van 70 euro op Marktplaats gekocht. Was maar een paar keer gebruikt door de vorige eigenaar. :D
Het wordt m'n eerste stuur, wil niet meteen veel uitgeven aan een G25/G27. Dus dan blijft er weinig over en inderdaad rond die prijsklasse.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjzijderveld
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 23-08 10:55
SwooX schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:23:

Hier nog een!
Ik heb hem voor EUR80,- uit UK gehaald via eBay (dus wel UK->EU stekker adapter nodig)

Canon EOS60D | Canon 100mm f/2.8 USM | Canon 100-400mm f/4.5-5-6L | Canon 10-22mm f/3.5-4.5 USM | Canon 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YdieresiS
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10-10 13:41
Hier ook de Driving Force GT, heb hem destijds nieuw aangeschaft om Gran Turismo mee te spelen en F1 2010 op de PS3. Blij dat hij ook aan de PC kan, want ik heb er al heel wat uren mee gereden in ETS2 en ATS. Super stuurtje wat dat betreft.

Latin capital letter y with diaeresis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wjzijderveld
Enige nadeel wat ik heb (en voor zover ik begreep een probleem dat vaker voorkomt): ik heb force feedback bijna helemaal uitstaan in meeste games. Want het stuur gaat vrij snel ratelen. Maar er zijn wel wat DYI guides te vinden om dat op te lossen, maar daar ga ik (nog) niet aan beginnen :-)

Canon EOS60D | Canon 100mm f/2.8 USM | Canon 100-400mm f/4.5-5-6L | Canon 10-22mm f/3.5-4.5 USM | Canon 430EX II

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wjzijderveld schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:06:
Enige nadeel wat ik heb (en voor zover ik begreep een probleem dat vaker voorkomt): ik heb force feedback bijna helemaal uitstaan in meeste games. Want het stuur gaat vrij snel ratelen. Maar er zijn wel wat DYI guides te vinden om dat op te lossen, maar daar ga ik (nog) niet aan beginnen :-)
Nu je het zegt.. doet me denken aan als ik op zo'n onverharde weg rij met Euro Truck Simulator 2. Jezus, dat stuur gaat dan echt tekeer. Niet fijn als de rest al slaapt en ik ga in de nacht nog even rijen.. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wjzijderveld
Ja precies, en merk gewoon dat ik er zelf ook slecht tegen kan, dus dan haalt het de lol uit het rijden.
Maar in bijvoorbeeld Project Cars gaat het een stuk beter. Is ook erg afhankelijk hoe strak je hem afstelt natuurlijk, als je hem erg los zet dan ratelt hij sneller volgens mij. En voor ETS2 heb ik hem vrij los staan.
Maar in Project Cars staat hij heel strak, en dan heb ik ook geen last van het ratelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wjzijderveld schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:13:
Ja precies, en merk gewoon dat ik er zelf ook slecht tegen kan, dus dan haalt het de lol uit het rijden.
Maar in bijvoorbeeld Project Cars gaat het een stuk beter. Is ook erg afhankelijk hoe strak je hem afstelt natuurlijk, als je hem erg los zet dan ratelt hij sneller volgens mij. En voor ETS2 heb ik hem vrij los staan.
Maar in Project Cars staat hij heel strak, en dan heb ik ook geen last van het ratelen.
Inderdaad, het verschilt per game. In F1 2016 heb ik bijvoorbeeld dat de stuurbekrachtiging echt enorm zwaar staat. Weet niet of dat in het echt ook zo is, maar ik vind het niet lekker rijden. Meestal laat ik alles default aanstaan. Met profielen lopen kloten in de software van die profiler heb ik niet zo'n trek in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd

Nickrsd

koop een t300 :) met een belt.. heerlijk stuur!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
Ik heb ook een DFGT. Rijdt echt super. Inderdaad is de FF wel goed hoorbaar, maar dat nemen we dan maar voor lief. Heb hem zelf via Marktplaats hier in de buurt van iemand over kunnen nemen voor 55 euro. Had geen zin om 200 euro neer te tellen en straks is het niks.

Er staat trouwens een hele mooie lijst op promods bij compatibiliteit met wat er allemaal is toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cranzai
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 05-10 15:35
Als alternatief voor de DFGT is er ook nog de Driving Force Pro, bijna het zelfde stuurtje alleen net ietsje ouder. Zelf gebruik ik dat stuurtje voor mijn race/simgames

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR2032
  • Niet online
SwooX schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:51:
[...]

Het wordt m'n eerste stuur, wil niet meteen veel uitgeven aan een G25/G27. Dus dan blijft er weinig over en inderdaad rond die prijsklasse.
Trust GXT 288 racestuur kan ook. Heb je compleet met schakelpook voor ongeveer 65 euro. De ervaringen op bol.com en coolblue zijn niet slecht.

Zelf heb ik uiteindelijk een G920 genomen via Amazon.de. Daar zijn dit soort van dingen vaak veel goedkoper te krijgen dan in NL. De G920 bevalt supergoed en de FF maakt niet veel kabaal.

Afbeeldingslocatie: https://plusrew.com/wp-content/uploads/2016/06/trust-gxt-288-20-900x450.jpeg

[ Voor 7% gewijzigd door CR2032 op 29-08-2017 18:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:08:
[...]

Nu je het zegt.. doet me denken aan als ik op zo'n onverharde weg rij met Euro Truck Simulator 2. Jezus, dat stuur gaat dan echt tekeer. Niet fijn als de rest al slaapt en ik ga in de nacht nog even rijen.. ;)
herkenbaar :D

binnenkort eens een guide zoeken dan, overdag vind ik het geen issue en stiekem wel wat toevoegen.

zonder FF rijden vindt ik al snel saaiig worden

[ Voor 17% gewijzigd door mschol op 29-08-2017 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even een vraagje, omdat ik misschien wil overstappen dan:
  • Wat zijn de verschillen tussen de trailer pakketten van JazzyCat en ProMods?
En even wat anders: word Russian Open Spaces nog wel ontwikkeld trouwens?

[ Voor 27% gewijzigd door Anonymoussaurus op 29-08-2017 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tackleberry
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:06
ATS in de aanbieding voor $10 / €8,40 bij Humble Bundle in de Jumbo Bundle 9.

(krijg je er meteen The Flame in the Flood, Infested Planet, Human: Fall Flat, Verdun, Samorost 3, Warhammer: End Times - Vermintide en nog aan te kondigen spel bij)

https://www.humblebundle.com/jumbo-bundle-9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cooldevice
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-10 19:02
Tackleberry schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 23:43:
ATS in de aanbieding voor $10 / €8,40 bij Humble Bundle in de Jumbo Bundle 9.

(krijg je er meteen The Flame in the Flood, Infested Planet, Human: Fall Flat, Verdun, Samorost 3, Warhammer: End Times - Vermintide en nog aan te kondigen spel bij)

https://www.humblebundle.com/jumbo-bundle-9
Hmm ik zag hem net voorbij komen. Ik beleef veel plezier aan ETS2, maar ik vraag me af of ik die paar euro niet beter kan stoppen in 2 heavy cargo dlc's dan ATS. :?

“Creativity is a highfalutin word for the work I have to do between now and Tuesday.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-10 22:30

Pykow

Angelo OTR

Cooldevice schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:19:
[...]

Hmm ik zag hem net voorbij komen. Ik beleef veel plezier aan ETS2, maar ik vraag me af of ik die paar euro niet beter kan stoppen in 2 heavy cargo dlc's dan ATS. :?
Heavy cargo dlc. Als european spreekt ETS2 mij meer aan.
Mits je ETS2 al heel veel hebt gespeeld en vrijwel alle steden hebg bezocht, kan je eens kijken naar ats

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sn3gG3l
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 12-10 12:53
Ik zou em gewoon kopen voor dat tientje. Ik heb ook meer met ETS maar heb ze allebei. Heb ETS dan ook al ca 800 uur gespeeld. ATS is een leuke afwisseling met andere regels, landschappen en trucks, ik zeg doen :)

Steam: Sneggel Origin: Waus82

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SwooX schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 12:51:
[...]

Wat moet een 2e hands G25 nog op brengen dan? Ik heb de mijne 6 jaar geleden van een Tweaker overgenomen voor € 150,- Dat moet inmiddels toch minstens de helft zijn?

Knappe jongen als je daar een vergelijkbaar stuur met 3 pedalen en h-shifter (want zelf door de versnellingen roeren is nog wel het leukst) voor kunt vinden
CR2032 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 18:50:
[...]

Trust GXT 288 racestuur kan ook. Heb je compleet met schakelpook voor ongeveer 65 euro. De ervaringen op bol.com en coolblue zijn niet slecht.

Zelf heb ik uiteindelijk een G920 genomen via Amazon.de. Daar zijn dit soort van dingen vaak veel goedkoper te krijgen dan in NL. De G920 bevalt supergoed en de FF maakt niet veel kabaal.

[afbeelding]
Never trust Trust. 1e klas afval in een doosje

[ Voor 67% gewijzigd door FastFred op 30-08-2017 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

G25's en G27's zijn nog best duur. Een G25 zit vaak nog wel boven de 100 euro, G27's zijn nog wat duurder.

Een DF:GT is veel goedkoper, en ook gewoon een prima ding. Wel heb je slechts een seq. pookje, maar kijken naar het interieur van de trucks in ETS, zijn bijna alle trucks ook sequentieel geschakeld. Ik heb voor de mijne volgens mij 60 euro betaald, en dan zat er zelfs een mooie Radical badge op.

Zelf een shifter maken zou niet heel moeilijk zijn, en een extra simpel pedaal maken lijkt mij ook niet heel moeilijk.

ATS vond ik zelf niet bepaald interessant, kleine map, wel 4 soorten vrachtwagens en gewoon saaie wegen. Heb het een weekje gespeeld, daarna direct weer naar ETS gegaan, veel meer afwisseling in ongeveer alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-10 22:30

Pykow

Angelo OTR

FastFred schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 14:25:
[...]

Wat moet een 2e hands G25 nog op brengen dan? Ik heb de mijne 6 jaar geleden van een Tweaker overgenomen voor € 150,- Dat moet inmiddels toch minstens de helft zijn?

Knappe jongen als je daar een vergelijkbaar stuur met 3 pedalen en h-shifter (want zelf door de versnellingen roeren is nog wel het leukst) voor kunt vinden

[...]

Never trust Trust. 1e klas afval in een doosje
Schakelen is lastig in ets. Ik gebruik semi automaat voor vooruit en achteruit.
Komt ook doordat mijn pedalen niet vast dtaan en mn stoel rolt.
Toch al 400 uur met de G27 gereden

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Stelt geen drol voor dat schakelen, kwestie van wennen. De G25 pedalen liggen bij mij op laminaat met 2 van die anti-slip matjes voor op je dashboard in de auto en mijn bureaustoel rolt niet weg. Als ik lang genoeg op 1 plek blijf staan met de stoel dan lijkt het wel alsof de wielen iets in het laminaat drukken. Ik heb nog nooit gehad dat mijn stoel hier naar achter schuift bij het remmen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SkylerNL
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 11-10 19:56
Paar mooie plaatjes geschoten onderweg.

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/868486996313176095/16701751B4B69248A51220B38F628EB7AB14C7E1/

Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/868487305989745137/276EFF50179E83B499B74EE9FDA64AB4E4FDA178/

Ging niet makkelijk met een 52T Tex-Rex hijskraan.
Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/868487510160142798/94273E816F47F2A7936238B4DFBAABA16F64DB72/

Leuke easter egg bij het Loch meer in Schotland.
Afbeeldingslocatie: https://steamuserimages-a.akamaihd.net/ugc/869613615220787625/CDE7D8275F5A1B8EB3F0683FA696D30C33A96AC4/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SwooX
Het is toch een Logitech G27 geworden i.p.v. de Driving Force GT :+. Nu nog wachten op de stroomadapter. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pykow schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:03:
[...]

Een paar van deze dingen doen wonderen:
https://www.aliexpress.co...-For-Car/32694223462.html

Ik heb er vier onder m'n pedalen liggen, en ik kan m'n volledige gewicht op de pedalen zetten, maar ze verschuiven niet. Twee is waarschijnlijk ook genoeg, maar voor €0,58/stuk :P

🠕 This side up

• mschol
  • Niet online
SwooX schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:43:
Het is toch een Logitech G27 geworden i.p.v. de Driving Force GT :+. Nu nog wachten op de stroomadapter. :9
een erg fijn stuurtje om mee te rijden..
moet alleen zelf ooit eens een goeie indeling voor knoppen maken, nu maak ik niet van alles gebruik..

• NoFearWizz
Koenvh schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 23:49:
[...]

Een paar van deze dingen doen wonderen:
https://www.aliexpress.co...-For-Car/32694223462.html

Ik heb er vier onder m'n pedalen liggen, en ik kan m'n volledige gewicht op de pedalen zetten, maar ze verschuiven niet. Twee is waarschijnlijk ook genoeg, maar voor €0,58/stuk :P
Pykow schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:03:
[...]

FastFred schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 18:45:
Stelt geen drol voor dat schakelen, kwestie van wennen. De G25 pedalen liggen bij mij op laminaat met 2 van die anti-slip matjes voor op je dashboard in de auto en mijn bureaustoel rolt niet weg. Als ik lang genoeg op 1 plek blijf staan met de stoel dan lijkt het wel alsof de wielen iets in het laminaat drukken. Ik heb nog nooit gehad dat mijn stoel hier naar achter schuift bij het remmen.
Of je kijkt voor een standaard voor je stuur + pedalen (https://www.mardomedia.nl...o/wheel-stand-pro-v2.html)

Tevens heb ik lockable casters onder mijn bureaustoel gezet, zodat deze niet meer wegrolt :P (https://www.zwenkwielen.net/zwenkwielen-met-rem)
let wel op: meet de diameter en lengte van de stift op je huidige stoelen, anders passen ze niet!!

[ Voor 31% gewijzigd door NoFearWizz op 31-08-2017 08:20 ]

Anonymoussaurus schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:02:
Even een vraagje, omdat ik misschien wil overstappen dan:
  • Wat zijn de verschillen tussen de trailer pakketten van JazzyCat en ProMods?
En even wat anders: word Russian Open Spaces nog wel ontwikkeld trouwens?
Iemand? Kan me niet voorstellen dat niemand het antwoord weet. :P

[ Voor 7% gewijzigd door Anonymoussaurus op 31-08-2017 13:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:14:
[...]

Iemand? Kan me niet voorstellen dat niemand het antwoord weet. :P
http://truck-sim.club/top...n-spaces-v40-127/page-10#

het zou wel verder moeten ontwikkeld worden (aldus google translate) , maar exacte details zijn er niet;
Zie de post in de link van Masha Belonozhkina

[ Voor 5% gewijzigd door mschol op 31-08-2017 14:29 ]

mschol schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:28:
http://truck-sim.club/top...n-spaces-v40-127/page-10#

het zou wel verder moeten ontwikkeld worden (aldus google translate) , maar exacte details zijn er niet;
Zie de post in de link van Masha Belonozhkina
Kan daar niks uithalen, behalve dat iemand naar compatibiliteit met 1.28 vraagt :p. Klopt het dat ik geen toegang heb tot die pagina's waar zij naartoe linkt?

Bedankt voor het meedenken in ieder geval.

[ Voor 7% gewijzigd door Anonymoussaurus op 31-08-2017 14:33 ]

• mschol
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:32:
[...]

Kan daar niks uithalen, behalve dat iemand naar compatibiliteit met 1.28 vraagt :p. Klopt het dat ik geen toegang heb tot die pagina's waar zij naartoe linkt?

Bedankt voor het meedenken in ieder geval.
de 2 links zijn de userprofielen op het forum.
mschol schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:37:
de 2 links zijn de userprofielen op het forum.
Klopt, maar daar heb ik dus geen toegang tot. Volgens die vrouw zijn ze nu dus op de helft? Ach, ik wil/moet toch wachten op ProMods 2.2 :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mschol
  • Niet online
Anonymoussaurus schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:40:
[...]

Klopt, maar daar heb ik dus geen toegang tot. Volgens die vrouw zijn ze nu dus op de helft? Ach, ik wil/moet toch wachten op ProMods 2.2 :).
wat ik eruit opmaak: de tijd dat de vorige update gemaakt was duurde al X tijd (en nu zitten ze dus op de helft van die update tijd)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
NoFearWizz schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 08:17:
[...]

[...]

[...]

Of je kijkt voor een standaard voor je stuur + pedalen (https://www.mardomedia.nl...o/wheel-stand-pro-v2.html)

Tevens heb ik lockable casters onder mijn bureaustoel gezet, zodat deze niet meer wegrolt :P (https://www.zwenkwielen.net/zwenkwielen-met-rem)
let wel op: meet de diameter en lengte van de stift op je huidige stoelen, anders passen ze niet!!
Kan ook, maar da's wel een stukje duurder, plus dat je dan zo'n stang in het midden hebt en je weer verder van je monitoren afzit. :)

In ander nieuws: Ik heb gisteren een nieuwe versie van ATS/ETS2 Local Radio uitgebracht, met redelijk wat geüpdatete en nieuwe radiostations
(en alle talen zijn nu up-to-date, maar hier lopen volgens mij vrijwel alleen Nederlanders en Belgen rond, dus dat maakt niet zo veel uit :P)

🠕 This side up

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online
We kunnen weer gaan trucken voor goodies. Ik vind het wel leuk verzonnen van SCS :) (even mijn mods uitschakelen en gassen maar)
http://blog.scssoft.com/2...e-connections-france.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:04
Odessa schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 18:48:
We kunnen weer gaan trucken voor goodies. Ik vind het wel leuk verzonnen van SCS :) (even mijn mods uitschakelen en gassen maar)
http://blog.scssoft.com/2...e-connections-france.html
dit soort events zouden ze gewoon maandelijks moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
@Carfanatic En dat gaat ook komen. :Y
Automating more of the event infrastructure means that we can organize more events per year
Valt trouwens nog niet mee als je geen garage hebt in Frankrijk. Moet je toch wat extra ritten maken.Ik heb nu 3/10. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GiannoezNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 19-09-2022
Laatst een Logitech G920 + Shifter gekocht. Werkt heel erg fijn met ETS2!
Ik heb wel de force feedback van de motor en van de weg uitgezet, want daardoor trilde m'n stuur zowat los als ik hem niet vasthield.

Ook met sturen op een lage snelheid leek het alsof er in het stuur een soort tandwiel zit die steeds een tandje verder klikt bij het sturen. Ik heb geen idee of dat realistisch is maar ik heb het uitgezet want ik vond het érg vervelend.

Zijn er meer mensen die spelen met deze combinatie van stuur en pook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
GiannoezNL schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:01:
Ik heb wel de force feedback van de motor en van de weg uitgezet, want daardoor trilde m'n stuur zowat los als ik hem niet vasthield.

Ook met sturen op een lage snelheid leek het alsof er in het stuur een soort tandwiel zit die steeds een tandje verder klikt bij het sturen. Ik heb geen idee of dat realistisch is maar ik heb het uitgezet want ik vond het érg vervelend.

Dit had ik ook met mijn G29 destijds. Mij werd geadviseerd om deze plugin te gebruiken voor de force feedback. Was een flink stuk beter zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR2032
  • Niet online
GiannoezNL schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:01:

+1. FF van motor en weg moet je inderdaad laag of uit zetten. De rest staat op 1/3 en dan gaat het prima.

Die hierboven genoemde FF-plugin werkt niet goed met de G29 of G920, wordt ook genoemd in dat forum topic. Vreemde schokken of zelfs een klapperend stuur. Ze zijn wel aan het experimenteren daar met de nieuwe Logitech modellen, dus wie weet later. https://forum.scssoft.com/viewtopic.php?t=49772

[ Voor 7% gewijzigd door CR2032 op 03-09-2017 21:29 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!
ProMods 2.20 staat online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fenway
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 11-10 19:38
Mooi, ga gelijk de download opstarten. En komt heel goed uit dat ik de rest van de week nog vrij ben. Heb ik gelijk wat te doen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odessa
  • Niet online
Ah kijk dat komt goed uit. Vanavond de laatste rit voor de "France trade connections" missie maken *O* en daarna gelijk Promods downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mikoe
Heb hem ook weer gedownload 😁

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Mrlten
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:43

Mrlten

Premium Deluxe Plus

Ik was net met ProMods 2.20 van Barcelona naar Bilbao aan het rijden en kom ik halverwege de route een paar grotten naast de weg tegen. Toch maar even met de camera in de grot wezen kijken :+

ProMods Meet-Up

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik kom steeds vaker verkeerslichten tegen die mij een boete voor door rood rijden geven terwijl ik nog 10 meter ofzo verwijderd ben van said verkeerslicht. Mega irritant. Volgens mij meestal Promods gebied...

Ben ik de enige?

[ Voor 4% gewijzigd door FastFred op 05-09-2017 22:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinHood
  • Niet online

RobinHood

FastFred schreef op dinsdag 5 september 2017 @ 22:52:
Ik kom steeds vaker verkeerslichten tegen die mij een boete voor door rood rijden geven terwijl ik nog 10 meter ofzo verwijderd ben van said verkeerslicht. Mega irritant. Volgens mij meestal Promods gebied...

Ben ik de enige?
Nope, heb ik ook, al heb ik momenteel gewoon alle boetes uitstaan, ben weer eens overnieuw met een profiel begonnen, en die boetes tikken dan nog behoorlijk aan,

Soms ook een boete voor rijden aan de verkeerde kant van de weg terwijl ik gewoon inhaal waar dat mag. Vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rijden jullie met RusMap of SR?

Wij hebben het vermoeden dat de stoplichten van ons worden overschreven door een andere map mod.

Pagina: 1 ... 73 ... 162 Laatste